Dell 2001FP Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 4.760 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Anoniem: 77640 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:27:
Ik heb vandaag de kans gehad om het scherm te bekijken (afdeling architectuur in de universiteit). Ik was prettig verast! De leesbaarheid is ondanks de theoretisch kleine dot-pitch zeer goed, zeker niet slechter dan de 17" die ik ooit gebruikt heb. Geen ghosting, zuivere gradienten, geen 'screendoor' effect. Het enigste dat ik kon opmerken was een ietswat korrelige bovenlaag. Zeker niet storend, maar het is er.

Deze wordt het dus voor mij. :*) Nu nog hopen dat mijn exemplaar geen defecten heeft.

Bedankt allemaal voor de info! Als ik 'm onvangen heb zal ik mijn gedetailleerde ervaringen ermee posten.
Dat korrelige is een jah nadeel wil ik het niet noemen maar een eigenschap van een IPS panel die in deze TFT zit.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 20:01
Wat bedoelen jullie precies met 'korrelige bovenlaag' :?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Menesis schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:20:
Dat raster, ga eens dichtbij/voor je scherm zitten en ga dan eens met je hoofd van boven naar beneden dan zie je het raster een beetje.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77640

Menesis schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:20:
Het is zoals matte foto's. Je weet wel, als je foto's gaat ontwikkelen kan je kiezen tussen glanzend of mat. Die matte zijn dus korrelig, en dat gaat de reflectie tegen. Da's totaal niet storend, het heeft een nuttige functie, maar als je er op let 'is' het er wel. Vooral bij volle vlakken van één kleur kan het opgemerkt worden. Bij bewegende of kleurvolle beelden zal je het totaal niet opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 20:01
naja, ik geloof jullie; als ik van bovenaf langs het oppervlak van mijn scherm kijk zie ik hooguit wat stof ;)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-04 09:28
Update:

gisteren is zoals beloofd de nieuwe adapter bezorgd en het probleem is opgelost. Mijn 2001FP doet het weer.
:)

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-04 09:28
De aanbieding is er weer.
De 2e monitor voor de helft van het geld.

http://www1.euro.dell.com...c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit topic is vol, en wat mij betreft kunnen verder vragen in het algemene grote TFT topic. Als iemand toch liever een nieuw topic hiervan heeft mail dan even :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.