TweakDSL *new and/or improved* deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.327 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-07 09:16
Na de problemen met de newsserver kan PowerGrab nog maar 1 verbinding maken met de newsserver. Terwijl hij er voorheen gewoon 8 kon maken.

Is dit nu een (nieuwe) instelling op de server, of is er iets anders aan de hand?

Beetje vervelend, want de andere opdrachten komen in de queue dan op time out te staan :-(

Overigens heb ik deze problemen bij het ophalen van de nieuwe berichten. Weet (nog) niet of het bij het downloaden ook het geval is.

Koffie met thee is minder lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier destijds bericht gehad van TweakDSL over de upgrade van BBNed? Ik heb geen bericht gehad en las alleen hier in het forum en op de site van TweakDSL dat ze er mee bezig waren. Toen ik las welke ellende de upgrade meebracht heb ik besloten om geen upgrade te nemen. Toen ik dat meedeelde aan TweakDSL waren ze al bijna klaar met de upgrades.
Ik heb dus gekozen voor een lager pakket en betaal al twee maanden de prijs van 2048/1024 voor 1024/512. Ondanks een stuk of vijf mailtjes en vijf telefoontjes naar TweakDSL is hier nog niets aan veranderd. Hetzelfde geldt voor het nieuwe customer menu. Daar kan ik niet meer mijn mac-adres en reverse DNS zien of wijzigen. TweakDSL zegt wel toe dat ze het gaan oplossen, maar ze doen niets. Ik heb in het verleden ook al een aantal maanden 68 euro betaald terwijl de prijs al gezakt was naar 59,95. Zijn er meer mensen met deze ervaringen? Ik ben nu vrij ontevreden over TweakDSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:07

Sa1

Rolandow schreef op 16 december 2003 @ 11:57:
Na de problemen met de newsserver kan PowerGrab nog maar 1 verbinding maken met de newsserver. Terwijl hij er voorheen gewoon 8 kon maken.

Is dit nu een (nieuwe) instelling op de server, of is er iets anders aan de hand?

Beetje vervelend, want de andere opdrachten komen in de queue dan op time out te staan :-(

Overigens heb ik deze problemen bij het ophalen van de nieuwe berichten. Weet (nog) niet of het bij het downloaden ook het geval is.
met grabit trek ik gewoon nog steeds 8 draadjes, ook tijdens het ophalen van groepen, wat wel erg langzaam gaat soms..

ps. k heb idd ook geen brief gehad over de upgrade, maar tis bij mij super lekker verlopen allemaal dus had geen zeuren, k ging slapen de ene nacht en ''s ochtends stond ie op de nieuwe snelheid. Wel nasty voor je dat het zo tegen zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 14:12:
Heeft iemand hier destijds bericht gehad van TweakDSL over de upgrade van BBNed? Ik heb geen bericht gehad en las alleen hier in het forum en op de site van TweakDSL dat ze er mee bezig waren. Toen ik las welke ellende de upgrade meebracht heb ik besloten om geen upgrade te nemen. Toen ik dat meedeelde aan TweakDSL waren ze al bijna klaar met de upgrades.
Ik heb dus gekozen voor een lager pakket en betaal al twee maanden de prijs van 2048/1024 voor 1024/512. Ondanks een stuk of vijf mailtjes en vijf telefoontjes naar TweakDSL is hier nog niets aan veranderd. Hetzelfde geldt voor het nieuwe customer menu. Daar kan ik niet meer mijn mac-adres en reverse DNS zien of wijzigen. TweakDSL zegt wel toe dat ze het gaan oplossen, maar ze doen niets. Ik heb in het verleden ook al een aantal maanden 68 euro betaald terwijl de prijs al gezakt was naar 59,95. Zijn er meer mensen met deze ervaringen? Ik ben nu vrij ontevreden over TweakDSL.
Hallo,

Ja ik heb ook moeite met tweak !! Naar aanleiding van een telefoongesprek van een medewerker van tweak ben ik overstag gegaan , want het klonk geweldig.
Ik kon kiezen voor een gratis modem of een lager maandtarief. Dit modem stond mij niet aan. Dit maakte niets uit want als ik een ander modem nam (alcatel 510 in dit geval a 162 euro) en deze betaalde, zou ik een half jaar lang de helft van het abonnement gaan betalen. Mijn abbo kost 69 euro dus de helft lijkt mij 34.50 Euro.
Naar mijn vebazing word er steeds 47.50 (zie huidige actie bij tweak met goedkoop modem) van mijn rekening geschreven. Na vele malen bellen de afgelopen 3 weken en na meerdere beloftes om terug gebeld te worden (nooit gebeurd dus) dacht ik vandaag laat ik weer eens bellen. Kreeg vandaag een aardige dame aan de lijn en die gaf toe dat ze het erg druk hadden en dat vandaar zij ook achter de helpdesk was neergezet. Al met al is er nog niets duidelijk en betaal ik mijn inziens teveel. Tweak ga aub niet als upc worden !!!
De mensen zijn wel vriendelijk bij de helpdesk , maar daar koop je helaas zo weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
ik was van plan aanstaande maandag tweakdsl aan te vragen, maar na de afgelopen berichten weet ik niet of dat wel zo verstandig is...

wat denken jullie? doen of niet..

ik wil ook profiteren van de ultradsl eerste 6 maanden voor 47,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 22:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik moest bijna gaan dreigen met de automatische incasso in te trekken, voordat ze het gingen oplossen. Uiteindelijk hebben ze toch te teveel betaalde bedrag netjes teruggestort op mijn bankrekening. Heel keurig dus, (veel bedrijven verrekenen namelijk)

Dus stuur gewoon een duidelijk mailtje met een rekensom, zeg dat je dat terug moet hebben! Dan is het A: voor hun snel duidelijk, B: jij hebt snel je geld.

[ Voor 11% gewijzigd door I_stealth_I op 17-12-2003 10:21 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Dalma schreef op 17 december 2003 @ 10:01:
ik was van plan aanstaande maandag tweakdsl aan te vragen, maar na de afgelopen berichten weet ik niet of dat wel zo verstandig is...

wat denken jullie? doen of niet..

ik wil ook profiteren van de ultradsl eerste 6 maanden voor 47,95
Ik zit met het zelfde verhaal, net Kpn budget aangevraagd dus zou ik als alles snel genoeg gaat ook nog gebruik kunnen maken van de aanbieding.

Zit nu op Chello dus dan is alles denk al snel beter, zit in postcode gebied 3022 en op 900 meter van de centrale. Ga dan alleen zelf een modem kopen, iemand daar nog goede suggesties voor. (paar pagina;s al terug gelezen maar vette kies en koppijn dus maybe vanavond ff verder neuzen)

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
Snol schreef op 17 december 2003 @ 10:22:
[...]

Ik zit met het zelfde verhaal, net Kpn budget aangevraagd dus zou ik als alles snel genoeg gaat ook nog gebruik kunnen maken van de aanbieding.

Zit nu op Chello dus dan is alles denk al snel beter, zit in postcode gebied 3022 en op 900 meter van de centrale. Ga dan alleen zelf een modem kopen, iemand daar nog goede suggesties voor. (paar pagina;s al terug gelezen maar vette kies en koppijn dus maybe vanavond ff verder neuzen)
ga je ook tweakdsl nemen, want ik zit dus nog te twijfelen.

twijfel? terecht of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirtjE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 15:44
Ik denk dat het twijfelen niet terecht is. TweakDSL heeft altijd netjes alles geregeld, en het kan elk bedrijf voorkomen dat bij gigantische drukte of bijvoorbeeld onderzetten er hier en daar een vertraging op kan leveren.

De dienst zelf is prima en de service is (buiten de afgelopen tijd dan, tijdelijk) altijd goed geweest hier (vind ik) :) Maar uiteindelijk is het natuurlijk up 2 you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
AirtjE schreef op 17 december 2003 @ 11:59:
Ik denk dat het twijfelen niet terecht is. TweakDSL heeft altijd netjes alles geregeld, en het kan elk bedrijf voorkomen dat bij gigantische drukte of bijvoorbeeld onderzetten er hier en daar een vertraging op kan leveren.

De dienst zelf is prima en de service is (buiten de afgelopen tijd dan, tijdelijk) altijd goed geweest hier (vind ik) :) Maar uiteindelijk is het natuurlijk up 2 you
dat denk ik ook, maar ja..mensen worden snel beinvloed door allerlei praatjes.

Ik heb geen zin in eweka, had die vorig jaar bij een vriend geinstalleerd, was regelrechte drama. Fast-xs lijkt mij ook niet echt betrouwbaar.

Voor een garage van een goede vriend van mij heb ik cistron maxx aangevraagd, aangezien cistron mij een van de beste lijkt op bbned, maar voor mijzelf persoonlijk iets te duur.

En ja, tweakdsl lijkt mij ook wel een aardige provider.

Hoe lang duurde het bij jullie totdat de aansluiting gerealiseerd werd. Ik neem geen modem bij ze, koop deze zelf

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Snol schreef op 17 december 2003 @ 10:22:
[...]Ik zit met het zelfde verhaal, net Kpn budget aangevraagd dus zou ik als alles snel genoeg gaat ook nog gebruik kunnen maken van de aanbieding.
KPN gaat je een brief sturen waarin ze de aanvraag van KPN-Belbudget bevestigen, je vertellen wanneer je lijn het doet en wat je nummer is. Die brief (of een kopie ervan) kun je ook gebruiken bij je aanvraag. Als je zorgt dat dat voor 31-12 binnen is, is meedoen met de aanbieding geen probleem. Die brief krijg je bijna altijd binnen vijf dagen na je aanvraag bij KPN.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08
Persoonlijk vind ik het feit dat ze geen fup hebben al genoeg reden om over te stappen. Als je ziet hoe de chello plus abonnees genaid worden met hun fup deze maand dan ben ik toch blij dat dat nooit problemen op gaat leveren voor mij.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:46

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik heb thuis TweakDSL en ben er erg happy mee.
Maar wat mij helemaal happy maakt is het feit dat Eweka de AV gewijzigd heeft, zodat ik het direct kan opzeggen en met ons bedrijf kan overstappen naar TweakDSL. woeiiiiiiiii

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Hans van Eijsden
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 23:32
Ik heb vele providers gehad en geprobeerd, zeker na @Home is TweakDSL voor mij een enorme opluchting. Ik heb dan ook een kerstkaart hun kant op gestuurd :*)

https://www.hansvaneijsden.com

Verwijderd

De Tweakdsl dns server down ?

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 09:51
Zal ook nog even wat vertellen

Ik zit vanaf 6 oktober te wachten op m'n 2/1mbit abbo bij TweakDSL.
Nu wordt vandaag eindelijk m'n lijn opgeleverd.

Hebben ze het &*$( gepresteerd om me gister een analoog modem te verzenden! terwijl ik toch heeeel duidelijk ISDN heb aangevraagd. Foutje in de administratie, had gister die Ed aan de telefoon die over 't algemeen wel aardig te woord heb gestaan aan de telefoon. Hij had beloofd gister nieuw modem te versturen, vandaag ff bij TPG binnen gelopen (werk daar) om te kijken of me modem er was, maar nee hoor nix. Dus ik weer bellen, hadden ze nog nix verstuurd dus gingen ze 't vandaag maar versturen, leuk heb ik 2,5 maanden gewacht en zou me lijn vandaag opgeleverd worden, kan ik nog niets omdat ik moet wachten op me modem.

Zeeeeeer slecht vind ik dit dus en als me modem er morgen dus nog niet is, ben ik zeer geneigd om de machtiging in te trekken en zoek ik wel een provider die wel fatsoenlijk iets kan regelen.

Ze weten al vanaf 6 oktober dat ik een isdn modem nodig heb dus dit vind ik gewoon STOM en ZEEEER SLORDIG

• P5ycho
En jij moet eens wat valium slikken zeg, sjongejonge.

• joostje
Valium slikken? pardon?

Vind jij het normaal om iemand 2,5 maanden te laten wachten, elke week zeggen, ja volgende week wordt het opgeleverd! jaja daar wordt je behoorlijk moe van hoor.

En als 't dan eindelijk opgeleverd wordt, nog een verkeerd modem versturen? Uhuh

• AirtjE
Normaal niet misschien. Maar de huidige aanvragen bij alle BBNed providers is heel erg vertraagd vanwege het upgrade gebeuren van de BBned xDSL lijnen. Dat heeft zodanig veel problemen en werk veroorzaakt voor TweakDSL dat soms een adminstratieve fout helaas een keer kan gebeuren. Daarnaast is het bij BBNed (leverancier waar TweakDSL van afhankelijk is) zo druk met de upgrades van lijnen, dat ook normaal administratief werk (dus ook aanvragen) achter kan lopen...

Kortom het kan/hoort niet, maar door omstandigheden is het soms erg lastig en vind ik begrijpelijk. Al met al een lastige situatie :)

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hehe daar komt ook nog eens bij dat dit geen klaag forum is ;) dus als je problemen heb regel dat met hun en doe dat niet steeds hier.

• joostje
Heb ook bij hun geklaagd, meerdere malen

Maar ik wilde even m'n ervaringen hier posten voor diegene die twijfelen :o

Verwijderd

WeAreLegion schreef op 18 december 2003 @ 14:11:
Hehe daar komt ook nog eens bij dat dit geen klaag forum is ;) dus als je problemen heb regel dat met hun en doe dat niet steeds hier.
als regelen met hun niet lukt wat is er dan op tegen om te klagen t is geen wees lief voor tweakdsl
forum (of je moet er zelf in een of andere wijze bij betrokken zijn hetgeen je mening behoorlijk
beinvloed :+ ) en we willen toch wel objectief zijn toch

zo ben ik nog steeds niet blij met de newsfeed hij is nog steeds niet up to date
maar langzamerhand komt ie in de juiste week ;)

kritiek die hier terecht komt is schijnbaar niet naar tevredenheid opgelost wat is er dan mis om je ervaringen met iedereen te delen?

zie het als een warme/koude douche het dient uiteindelijk de kwaliteit en de mate/snelheid waarin tweakdsl erop reageert das aleen maar positief toch?

enne het is nog geen tweakdsl.ru toch ,no big brother hiero toch

keep up the good work das de beste remedie en reclame!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Hans van Eijsden schreef op 18 december 2003 @ 00:43:
Ik heb vele providers gehad en geprobeerd, zeker na @Home is TweakDSL voor mij een enorme opluchting. Ik heb dan ook een kerstkaart hun kant op gestuurd :*)
Ik heb zeer tevreden over TweakDSL. Tuurlijk gaan er dingen fout en kunnen dingen altijd beter.

Nu je over die kerstkaart begint; vorig jaar kreeg ik een kaartje van Cambrium/TS, heb nog niks gezien ditjaar van Tweak ;( >:)

/dev/null

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 16:04:
[...]

als regelen met hun niet lukt wat is er dan op tegen om te klagen t is geen wees lief voor tweakdsl
forum (of je moet er zelf in een of andere wijze bij betrokken zijn hetgeen je mening behoorlijk
beinvloed :+ ) en we willen toch wel objectief zijn toch

zo ben ik nog steeds niet blij met de newsfeed hij is nog steeds niet up to date

kritiek die hier terecht komt is schijnbaar niet naar tevredenheid opgelost wat is er dan mis om je ervaringen met iedereen te delen?

zie het als een warme/koude douche het dient uiteindelijk de kwaliteit en de mate/snelheid waarin tweakdsl erop reageert das aleen maar positief toch?

enne het is nog geen tweakdsl.ru toch ,no big brother hiero toch

keep up the good work das de beste remedie en reclame!
ik zeg toch ook niet dat je alleen maar goeie ding moet zeggen of wel dan :) ik zeg alleen dat je gewoon met hun moet mailen en je frusraties moet uiten en niet hier maar goed moi zal wel weer ophouden met postief doen :)

Verwijderd

Tja..tot gisteren stond voor mij vast dat ik tweak zou nemen...Heb het bestelformulier al uitgeprint....nieuwe lijn is opgeleverd en werkt nu, doch contract heb ik nog niet, vandaag wel de bevestiging van KPN omtrent nr. en datum oplevering vandaag (las in een eerdere post dat dat genoeg is???).

Lees vandaag wel een hoopp negatieve berichten, zoals newsserver niet werkend, althans een week achter??....en dat verhaal dat iemand al ruim 2 maanden zit te wachten op aansluiting...........helemaal erg, want UPC heeft me vorige week afgesloten dus ik wil zo snel mogelijk weer online.

Telefonisch werd mij vandaag verteld dat het binnen 3 weken moet lukken, is dat dus maar een verkooppraatje dan?

• P5ycho
lukte bij mij destijds wel hoor, binnen 2 weken online.

Verwijderd

hoewel ik regelmatig ook kritiek laat horen
moet dat binnen 3 weken wel lukken hoor!

Verwijderd

P5ycho schreef op 18 december 2003 @ 18:36:
lukte bij mij destijds wel hoor, binnen 2 weken online.
Mooi zo..ben ik weer wat gerustgesteld...ze moeten het ook nogal bont maken willen ze mijn slechte ervaring bij UPC...5 jaar chello klant..nooit een waarschuwing of iets dergelijks gehad en dan knijpen ze ineens, zonder waarschuwing mijn 3mbit lijn op 64 kb.

Wou eigenlijk toch al overstappen naar ADSL en ben ik ze dus achteraf nog dank verschuldigd eigenlijk..kon nu mooi wegens wanprestatie, na stellen fatale termijn voor herstel verbinding, de overeenkomst onmiddellijk ontbinden, want herstellen doen ze natuurlijk niet.

Ik zal morgen mijn bestelformulier door de fax duwen, inclusief bestelling alcatel modem (er vanuitgaande dat bevestiging KPN omtrent nr. en aansluitdatum inderdaad genoeg is) en..keep my fingers crossed..dat ik de eeste volle week van januari weer kan blazen.... ;)

• Foxke
  • Niet online
I_Stealth_I schreef op 18 december 2003 @ 16:10:
[...]

Ik heb zeer tevreden over TweakDSL. Tuurlijk gaan er dingen fout en kunnen dingen altijd beter.

Nu je over die kerstkaart begint; vorig jaar kreeg ik een kaartje van Cambrium/TS, heb nog niks gezien ditjaar van Tweak ;( >:)
Ik ben er ook tevreden over hoor :)

Over die kerstkaart: de klantenkring was nog niet zo groot toen, dus kon dat makkelijk :P
Denk dat het nu toch wel een paar keer groter zal zijn :)

• Dalma
elke provider heeft zo zijn/haar negatieve en positieve momenten.

Heb toch vandaag gekozen voor UltraDSL. Er werd mij gezegd dat ik in 2 tot 3 weken aangesloten ben, dus ik ben al bezig met aftellen :P

Ik heb alleen de lijn aangevraagd, geen monteur en ook geen hardware.

Ik zit te twijfelen tussen de draytek 2600 en de verwachte linksys WAG54G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestelling gefaxd en is kompleet.

Nu afwachten hoe snel het allemaal gaat...15 werkdagen zegt de vriendelijke juffrouw van Tweak, maar ja de komende 2 weken zijn er helaas weinig werkdagen. Gok zelf op 15 januari, alles eerder valt mij mee.

Woon wel in een dorp waar voolgens speedtest pas 2 man gebruik maakt van BBNED, misschien dat dat de verwerking van de aanvraag bespoedigd?

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ tweakdsl crew : goed gedaan jongens !!!
fijne feestdagen allemaal en een gezond en minder gestressed nieuwjaar !!!

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Dec 19 2003 om 17:35:45 UTC+0100)

Download : 879.7 KByte/sec
Upload : 87.5 KByte/sec
Connection : 1,360.0 Conn/min
Ping test Nederland : 20.0 ms

amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
mooie snelheden!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 16:04:
[...]

De newsfeed is al weer ruim een week up to date hoor, alleen het restoren van de oude
artikelen duurde gruwelijk lang omdat jullie zo ontzettend hard aan het downloaden
waren en we 2 keer opnieuw moesten beginnen omdat de processen afgebroken
moesten worden. Als ie de volgende keer crashed, zou het in ieder geval minder
lang moeten duren, want we weten nu hoe het moet en wat we moeten doen en
laten om het op redelijke snelheid terug te krijgen. Nogmaals, de *nieuwe* berichten
komen al weer sinds zaterdag (na de DDoS van vrijdagavond) op normale snelheid
binnen. De restore is nu ook klaar, ik zie een heleboel tekstgroepen weer goed gevuld,
dus het zou weer flex moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolandow schreef op 16 december 2003 @ 11:57:

Je kunt als sinds we een newsserver hebben per opdracht "nieuwe berichten halen" van 1 groep,
daar maar 1 thread voor gebruiken. Je kunt er wel meer openen, maar dan haal je gewoon alles
meerdere keren op, het gaat alleen maar langzamer dus. Dit heeft te maken me de manier waarop
in ieder geval diablo werkt. Als je van 8 verschillende groepen tegelijk de nieuwe berichten ophaalt, kan je wel met 8 tegelijk werken. Downloaden van de inhoud van de artikelen kan
ook nog steeds gewoon met 8 tegelijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 14:12:
Ik heb dus gekozen voor een lager pakket en betaal al twee maanden de prijs van 2048/1024 voor 1024/512. Ondanks een stuk of vijf mailtjes en vijf telefoontjes naar TweakDSL is hier nog niets aan veranderd.
Dat is niet netjes, ik las verderop in het forum al iemand die zei dat je een duidelijke
berekening moest sturen over wat er precies niet klopte en dat het dan snel goed zou
komen. Dat is inderdaad het beste advies wat ik je kan geven, zet in een apart
mailtje/brief/fax precies wat je denkt terug te krijgen, ter attentie van de financiele
administratie en dan zal de juffrouw die dit soort dingen tegenwoordig behandeld
het over het algemeen snel in orde maken. In het verleden is dit inderdaad wel eens
lang blijven liggen, maar tegenwoordig wordt hier goed op gelet als het maar bij
de juiste persoon terecht komt.
Hetzelfde geldt voor het nieuwe customer menu. Daar kan ik niet meer mijn mac-adres en reverse DNS zien of wijzigen. TweakDSL zegt wel toe dat ze het gaan oplossen, maar ze doen niets.
Er wordt ontzettend hard gewerkt aan die interface, de oude "paste" helaas niet meer
door de groei, dus er kan niet zolang terug worden gegaan tot de nieuwe af is.
Voor zover ik kan nagaan werkt de feature waar je het nu over hebt sinds een
paar dagen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 11:49:
Bestelling gefaxd en is kompleet.

Nu afwachten hoe snel het allemaal gaat...15 werkdagen zegt de vriendelijke juffrouw van Tweak, maar ja de komende 2 weken zijn er helaas weinig werkdagen. Gok zelf op 15 januari, alles eerder valt mij mee.

Woon wel in een dorp waar voolgens speedtest pas 2 man gebruik maakt van BBNED, misschien dat dat de verwerking van de aanvraag bespoedigd?

_/-\o_
Het meeste van je wachttijd wordt helaas veroorzaakt omdat er een meneer/mevrouw in een
groen autootje naar je wijkcentrale moet. Daar moet hij/zij 2 draadjes van jou telefoonlijn naar
de bbned DSLAM knutselen. Omdat de mensen van de afdeling "vast net" van KPN hun planning
nogal lang van te voren maken, moet je helaas wachten. 15 werkdagen is een richtgetal, de feestdagen er tussendoor, dus je inschatting van 15 januari kon wel eens akelig dicht in de
buurt komen. Ik hoop het niet voor je, maar je weet maar nooit wat ze allemaal verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans van Eijsden
Vanavond had ik op m'n 2 IP's van TweakDSL geen internet van 00:03 tot 00:44. Meer mensen hier last van gehad of lag het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:06
Hans van Eijsden schreef op 20 december 2003 @ 00:54:
Vanavond had ik op m'n 2 IP's van TweakDSL geen internet van 00:03 tot 00:44. Meer mensen hier last van gehad of lag het aan mij?
Aangezien Demon en x4all (power-adsl) er ook last van hadden, zou de fout bij BBned hebben gelegen

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghandi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 08:10
Was bbned onderhoud, dat enkele seconden in beslag zou nemen....

Helaas, bbned secondes duren wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans van Eijsden
Ik zie het....

Vervanging van ATM switch
19/12/2003 In de nacht van 19 op 20 december 2003 zal er tussen 0.00 en 1.00 een ATM switch in ons
netwerk worden vervangen. De werkzaamheden kunnen een korte onderbreking op het ATM verkeer
van enkele seconden tot gevolg hebben.

In enkele gevallen kan een reset van de router/modem nodig zijn om opnieuw verbinding te maken.

http://www.bbeyond.nl/storingen/alert.asp?alertid=94

ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
Nou het werkt hoor hier!

Gelukkig kwam m'n modem vrijdag, en zit nu dus al paar dagen op TweakDSL
vannacht was alles eruit geklapt moest m'n modem resetten om weer een ipadres te krijgen :( maar ja... hopen dat de verbinding er verder beetje in blijft :P
Gaat iig wel lekker snel met goeie 215 kb/s :)

Dus na lang wachten, eindelijk aangesloten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Dat was het aangekondigde onderhoud, en dat heeft inderdaad een paar seconden geduurd. De storing was elders en duurde bijna 40 minuten, voornamelijk denk ik om iemand ter plaatse te krijgen.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 18:10
Ik was binnen 2/3 weken ook aangesloten hoor Joost... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikke binnen anderhalf... :) was een beetje spoed aktie aangezien ik door eweka genaaid ben en ik wou dus naar tweak, maar eweka deed moeilijk enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 17:52:
ikke binnen anderhalf... :) was een beetje spoed aktie aangezien ik door eweka genaaid ben en ik wou dus naar tweak, maar eweka deed moeilijk enz...
In welk opzicht deed Eweka moeilijk?
Aangezien ik (zakelijk) ook wil overstappen van Eweka naar TweakDSL.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OFFTOPIC als reactie op Zondagskindje's vraag

LEES EN HUIVER - DIT IS WAT EWEKA IS ALL ABOUT !!!!!

kijk wat ik in de forum van eweka gepost heb om mijn frustratie te uitten :

... als jullie mij uberhaupt ooit als klant hebben beschouwd !!!!

ik heb een aanvraag voor adsl gedaan op 4 september per fax. het ging om een automatische incasso en een lapwing modem, ik kon hem toen gewoon bestellen !!! omdat mijn printer niet helemaal lekker printte wou ik zeker weten dat de opdracht binnengekomen was... dus ik mailtje sturen....

quote: -----Oorspronkelijk bericht-----
Van: i.b.stan@kpn.com [mailto:i.b.stan@kpn.com]
Verzonden: donderdag 5 september 2002 10:07
Aan: verkoop@eweka.nl
Onderwerp: OFFERTENUMMER 0830235613

Goede morgen,

Ik heb net een aanvraag adsl premium per fax verzonden naar jullie toe onder nummer 0830235613. De offerte is echter moeilijk te lezen, aangezien mijn printer een beetje gaar is.

Zou u mij per email een bevestiging willen sturen dat de aanvraag in
behandeling genomen is? Mochten nog onduidelijkheden naar voren komen, dan kunt u mij ook per email bereiken en dan zal ik proberen zo snel mogelijk dat recht te zetten. U kan mij tijdens kantooruren bereiken op email adres i.b.stan@kpn.com en buiten kantooruren op istan@chello.nl.

Ik hoor het nog van u.

I.B. Stan
KPN Telecom
Sales en aftersales ZM
i.b.stan@kpn.com

en wat blijkt ? natuurlijk, geen reactie !!!! ik dacht godverdomme, gaat nu al lekker !!! in ieder geval, ik heb geduldig staan te wachten maar na paar dagen nog niks... dus ik weer mailen:

quote: -----Oorspronkelijk bericht-----
Van: i.b.stan@kpn.com [mailto:i.b.stan@kpn.com]
Verzonden: maandag 9 september 2002 9:23
Aan: verkoop@eweka.nl
Onderwerp: info nav 0830235613

goede morgen,

deze is mijn tweede emailtje, omdat ik op mijn eerste email nog geen
antwoord heb gehad. het enige wat ik wilde weten was op mijn opdracht
binnengekomen was. het gaat om offerte nummer 0830235613.

graag hoor ik nog iets van u terug.

I.B. Stan

nu werd wel iemand wakker, dat was wijnand.

quote: Message-ID: <HAEOIJBLLLHNJCBONDCGMEDGDDAA.Wijnand@eweka.nl>
From: Wijnand@eweka.nl
To: i.b.stan@kpn.com
Subject: RE: OFFERTENUMMER 0830235613
Date: Mon, 9 Sep 2002 17:13:11 +0200
MIME-Version: 1.0
X-Mailer: Internet Mail Service (5.5.2653.19)
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-1"

Beste ,

De offerte is in behandeling.

Groet ,

Wijnand

en

quote: Message-ID: <HAEOIJBLLLHNJCBONDCGMEDHDDAA.Wijnand@eweka.nl>
From: Wijnand@eweka.nl
To: i.b.stan@kpn.com
Subject: RE: info nav 0830235613
Date: Mon, 9 Sep 2002 17:14:38 +0200
MIME-Version: 1.0
X-Mailer: Internet Mail Service (5.5.2653.19)
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-1"

Beste ,

Uw opdracht is in behandeling genomen.

Groet ,

Wijnand

de laatste 2 mailtjes zijn gewoon 1 minuut na elkaar verstuurd... volgens mij neemt iemand niet direct de tijd om het daadwerkelijk uit te zoeken bij eweka, of ze hebben per "ongeluk" 2 keer gemail.... maar ach, het was voor mij een teken dat er wel wat aan gedaan werd. na 2 dagen krijg ik opeens een emailtje van eweka, ik dacht leuk ze vertellen mij wanneer het gaat gebeuren. maar nee hoor het mocht weer niet zo zijn.

quote: Eweka Internet Services

Alkmaar, 11-09-2002

Geachte klant

U heeft bij Eweka Internet Services een Lapwing modem besteld. Indien u onze website onlangs heeft bezocht, heeft u daarop kunnen lezen dat wij vanaf heden bij een ADSL abonnement geen Lapwing modems zullen uitleveren.
Daar Lapwing geen gecertificeerd modem voor een BBned aansluiting kan leveren, kunnen wij deze modems niet ondersteunen. Wel kunnen wij u een Telindus of een AlliedData modem met ondersteuning leveren. Deze staan vermeld in onze webwinkel. Wij verzoeken u ons binnen 5 dagen een email bericht te sturen naar administratie@eweka.nl of u een Telindus of een AlliedData modem wilt ontvangen of dat u geen modem wenst te ontvangen. Indien u kiest voor een Telindus of AlliedData modem, zullen wij dit verrekenen met uw reeds betaalde Lapwing modem. In de webwinkel worden portokosten berekend, maar deze zijn voor u niet van toepassing.
Indien u perse een Lapwing modem wilt ontvangen, is dit wel mogelijk, maar kunnen wij u niet ondersteunen. Wij kunnen u dan niet helpen indien er een storing optreedt. U kiest dus voor dit modem op eigen risico.

Met vriendelijke groet
Eweka Internet Services

dus ik gelijk een thread geopend op deze forum om navraag te doen waarom ik iets bestel die spontaan niet meer leverbaar/ondersteund wordt... allemaal vreemde zaken, dit is niet iets wat ik eigenlijk had verwacht van eweka. in ieder geval ik heb een mailtje teruggestuurd dat ik toch de lapwing wilde hebben. dat is dezelfde dag nog gebeurd.

sinds dat moment, dus 11 september heb ik helemaal geen reactie meer gehad van eweka. geen emailtje, geen telefoontje, niks.

13 oktober !!!!!!!!! emailtje gestuurd aan wijnand :

quote: Date: Sun, 13 Oct 2002 14:40:33 +0200
To: wijnand@eweka.nl
From: "I.B. Stan" <istan@chello.nl>
Subject: offerte 0830235613 waarop in maanden niet op gereageerd is

wijnand,

ik probeer via jouw toch een bericht te krijgen van eweka.
ik heb al meer dan een maand geleden een aanvraag gedaan voor adsl premium. die zou in behandeling genomen zijn, ik had zo'n machtiging aan eweka gegeven om installatiekosten enz van mijn rekening te halen. tot nu toe is er niks afgehaald en ik heb niet eens een brief of wat dan ook gekregen ? is dit de manier om mogelijke nieuwe klanten te behandelen ?

verder ben ik benaderd door eweka die mij vertelde dat de modem van mijn keuze 2 weken na mijn aanvraag niet meer ondersteund werd door bbned !!! terwijl die wel in het assortement zat terwijl ik het bestelde !!! het zal wel dacht ik als ik maar eens een keer internet van eweka zou krijgen. ik moest een mailtje sturen waarin ik moest aangeven of ik wel of niet die lapwing modem wou. nou, die wou ik dus mailtje teruggestuurd naar de administratie.

sindsdien heeft eweka niks meer van zich laten horen !!! nu is mijn vraag natuurlijk wat gaat er gebeuren, krijg ik adsl van eweka of is het zo ver dat ik naar een andere provider ga ? voor die paar euro per maand meer zit ik bijvoorbeeld bij xs4all of een andere provider die met bbned zaken doet !!! ik ga niet tegen jouw schelden en kankeren, jij kan ook niks hieraan doen maar dit is echt van het zotte. wachten, ok. maar niks meer van je laten horen, dit is echt absurd.

als ik niet binnen een week een antwoord heb van eweka en wel een concrete in de trend van "je staat dan en dan gepland" dan laat ik gewoon de opdracht vervallen. ik dacht dat jullie diegene waren die hiermee als aanbieder konden verdienen... mij maakt't geen reet uit. ik had echt gehoopt dat eweka mij beter zou gaan behandelen dan chello. jullie hebben nog een week om dit alsnog te laten blijken.

i.b stan

de maandag daarop een nieuwe rekening ontvangen, met nieuwe gegevens en welgemeende excuses van gerard na aanleiding van mijn mailtje aan wijnand. daarop staat opeens een telindus modem in plaats van een lapwing modem. maakt niet uit dacht ik, lamaar staan als ik nu nog iets ga veranderen gebeurd weer geen ruk de volgende maanden. afijn, zo gezegd zo gedaan. dus ik gewoon wachten op de automatische afschrijving van de setup + modem kosten. op zich geen probleem, sinds ik daarvoor mijn toestemming gegeven heb !?!?!?!

na nog 1 week wachten was het geld nog niet van mijn rekening gehaald. ik snapte op dat moment helemaal geen kut meer van. ik werd beetje pissed zeg maar en mijn reactie was het grijpen naar de telefoon.

alo, alo, ik ben die en die, waarom hebben jullie die setup kosten nog niet van mijn rekening gehaald ? jah, tja, we hadden wat problemen, u bent niet de enige. ok, maar waarom in hemelsnaam bellen of mailen jullie mij, dan maak ik het desnoods zelf over. jah, als u dat wil doen, graag. nou, nee, waarom moet ik als klant alles regelen terwijl van jullie kant niks komt ? tja, problemen, storingen, blablabla, zou u het over willen maken ? natuurlijk wil ik dat doen, zit er iets anders op dan ? nee, niet echt. en wanneer gebeurd er dan uberhaupt iets met mijn opdracht ? nou, zo snel als we het geld hebben, gaan we de opdracht direct doorzetten naar bbned. ik denk, vooruit, nog 1 laatste fucking kans, als nu nog niks gebeurd gaan we iets anders regelen.

zo gezegd zo gedaan. geld overgemaakt van mijn rekening naar eweka. 2 dagen later, woensdag jl, was nog niks gebeurd in de status van mijn offerte. ik denk, godverdomme, het zal toch niet waar zijn ? ik weer bellen. al, alo, ik ben die en die, is mijn geld al bij jullie binnen ? *wachten* ja meneer alles is binnen, we gaan gelijk de opdracht behandelen. wanneer denkt u dat't uitgevoerd gaat worden ? dat gaat nog zeker 5 tot 7 weken duren.

op dat moment ging ik flippen. ik snap niet dat iemand bij eweka zijn werk serieus neemt en inderdaad de klant wil helpen. blijkbaar heb ik dus al in het begin een grote denkfout gemaakt om te kiezen voor eweka. in ieder geval ik nam nogmaals de moeite om wijnand een emailtje te sturen.

quote: Date: Thu, 24 Oct 2002 20:50:24 +0200
To: wijnand@eweka.nl
From: "I.B. Stan" <istan@chello.nl>
Subject: offerte 0830235613 > er komt vaart in... of niet ?

Morgen Wijnand,

Sorry dat ik je wederom ga storen over mijn aanvraag en bedankt voor je snelle reactie vorige keer.

Het is zo dat het geld dat afsgeschreven zou worden na 1 week nog steeds niet afgeschreven was. Dit ondanks de nieuw opgemaakte factuur...
Na bellen met een zekere Linda die me netjes te woord stond begreep ik dat jullie problemen hebben gehad met het automatisch afschrijven van setup kosten niet alleen van mij maar ook van andere mensen. Het werd me dan ook mgevraagd om het zelf maar over te maken. Dat heb ik gedaan, het kon blijkbaar niet anders. Linda zou na het ontvangen van de setup en modem kosten gelijk de opdracht doorzetten, aangezien ik meer dan een maand wacht voordat uberhaupt deze aanvraag door eweka in behandeling genomen wordt. Ze zou ook spoed erachter zetten aangezien ik al heel lang op een reactie zit te wachten.

Na twee dagen, steeds de internet site controleren met mijn offerte nummer, heb ik gezien dat eweka nog geen vooruitgang heeft geboekt met mijn opdracht. Na wederom 2 keer bellen, de eerste persoon was niet van de administratie en kon me blijkbaar niet doorverbinden "ik moest opnieuw draaien", kwam ik bij een dame terecht die mij vertelde dat het geld binnen was. Verder vertelde ze mij dat't nog 7 weken zou duren totdat ik aangesloten zou worden. Ik dacht, dit kan niet. Ik krijg steeds berichten van "we gaan het spoedig voor u regelen" en nu blijkt't dat het gewoon een normale doorlooptijd heeft. Ik wist niet wat ik moest zeggen, ik bedankte de mevrouw netjes en hing op. Ik nam nog een keer de moeite om de eweka website te controleren en wat zag ik ? De opdracht staat nog steeds als:

Uw offerte is bekend in ons systeem in afwachting van bevestiging of betaling. Ja
Uw order is door Eweka verwerkt en doorgestuurd naar BBNED onbekend
BBNED is voornemens de installatie te plannen op onbekend
Status overdracht telefoonlijn aan BBNED door KPN Nog niet bekend
Status van uw DSL lijn Uw lijn is nog niet klaar voor gebruik.

Het verbaasd me nog erger dat ik zelfs de moeite neem om deze emailtje te schrijven. Ik zou niet weten wat ik nog meer zou moeten doen om het makkelijker te maken voor eweka. Misschien is het een idee om zelf met bbned te bellen om een verzoek te doen voor uitpoortering bij kpn ? Ik snap het allemaal niet meer. Ik weet eerlijk gezegd niet eens of jij de troubleshooter bent bij eweka, ik schrijf jouw omdat ik geen andere adres heb om aan te kloppen. Als jij niet diegene bent die hierover gaat, dan heb je bij deze mijn oprechte excuses voor dit zeikverhaal, maar ik hoop dat je mijn situatie snapt.

Om even terug te komen op de dingen die nog moeten gebeuren of die reeds gebeurd zijn, ik hoop dat eweka mij tegemoet kan komen in deze. Ik hoef geen geld of wat dan ook, maar ik denk dat't niet meer dan normaal is om toch sneller dan de gebruikelijk 5 tot 7 weken de aansluiting te realiseren. En als het antwoord is zoiets als: "we zijn van anderen afhankelijk", dan zeg ik op mijn beurt, "eweka, dit had je een maand geleden ook kunnen opstarten". Want als aanbieder ben je niet van anderen afhankelijk dat je de setup kosten niet kan afschrijven van een rekening en ook van het feit dat je de klant niet even belt (na notabene 5 weken) dat je het geld nog niet heb kunnen overschrijven !!!

Ik voel me als klant in de zeik genomen. Er bestaat geen duidelijke afspraak, er is geen contact, er is geen terugkoppeling. Er is wel een mooie en snelle herstel factuur opgemaakt, mijn complimenten daarvoor, maar verder wordt er geen moer mee gedaan. En het ergste is, als je belt dan wordt tegen je gesproken alsof het vanzelfsprekend is dat je het geld zelf moet overmaken, en het is ook vanzelfsprekend dat je nog 5 tot 7 weken moet wachten. Bij elkaar is dat 3 maanden wachten als ik me niet vergis !!! En dat mag blijkbaar, want er zijn nogmaals geen duidelijke afspraken. Als firma ben je mijns inziens verplicht om de klant tegemoet te komen indien de fouten bij de eigen organisatie liggen. Maar wederom ik verwacht er helemaal niks meer van. Ik hoor het wel als de lijn er is, ik zie wel wanneer ik een emailtje krijg die mij op de hoogte stelt van een en ander.

Eweka heeft bij mij veel aan vertrouwen verloren, en we waren nog niet eens begonnen met onze "relatie". Ik weet het, ik ben maar een consument, maar ik heb juist voor eweka gekozen omdat ik dacht dat ik bij jullie een bepaalde behandelingsniveau zou halen. En nu is dat steeds aan het minderen....

Wijnand, nogmaals sorry als ik je stoor met dit soort mailtje, mocht jij niet diegene zijn bij ik eigenlijk moet aankloppen. Daarom aan jouw het verzoek, indien jij dat persoon niet bent om mij een mailtje te sturen naar wie ik het wel moet adresseren. Bedank voor de moeite die je hebt genomen om deze klaagbrief te lezen. Ik hoop dat mijn verstandhouding met eweka vanaf nu beter zal zijn.

Hopend snel van jou of van je collega's te horen,

I.B. Stan

dit is dus gisteren gestuurd om 20 uur 50. tot nu toe, vrijdag 21.52 heb ik nog geen antwoord gehad. ik denk dat ik als consument helaas geen andere weg meer zie in deze dan deze opdracht te annuleren, mijn geld terugvorderen en naar de concurrent te stappen. als ik vanaf het begin bij cistron was aangemeld, dat nu mijn adsl verbing werkend was.

bedankt eweka voor jullie sublieme wijze waarop jullie mij als klant behandeld hebben. ik heb nu geen woorden meer om te beschrijven hoe trots ik ben op mezelf dat ik jullie gekozen heb uit een massa adsl aanbieders. waaorden schieten me tekort als ik probeer samen te vatten de wijze waarop ik als klant 1. te woord gestaan ben door verschillende mensen 2. behandeld ben als het gaat om communicatie via email 3. genaaid ben zo'n lange tijd en aan het lijntje gehouden ben.

==========================================================

deze post is van de forum verwijdert !!!!
ik werd persoonlijk beledigd in een van hun posts, van wijnand zelf, en ze hebben me uitgegooid uit het systeem waar mn aanvraag al 3 maanden zat. vervolgend stuurden ze me dit meeltje door :

Hallo skunkonized,

Dit bericht bevalt een email die de gebruiker "Wijnand Schouten" naar jou
toegestuurd heeft via forum.ewekagg.nl. Neem contact op met de verzender van de
email of de beheerder van de site. De beheerder is te bereiken via het volgende
email adres:

ewekaggbeheer@ewekagg.nl

Neem in dat geval de volledige tekst van deze email in je bericht op,
inclusief de headers van het bericht.

Let op! Het antwoord adres voor deze mail is het email adres van
"Wijnand Schouten".

Het volgende bericht is naar je verzonden:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Langs deze weg hetvolgende ,

U heeft bij ons bedrijf als Account manager zakelijke markt DSL een aanvraag
ingediend voor DSL dienst.

Hiermee kan ik geen vrede hebben afgezien van uw Geschreeuw en commentaar op het
forum van de Eweka GG met persoonlijke facistische beledigingen richting onze
medewerkers.

Derhalve verzoek ik u om geen gebruik meer te maken van ons forum. Morgen zal ik
dit opnemen met BBNED om uw aanvraag te anuleren . Ook zal ik hiervan melding
maken bij de OPTA in in een officiële klacht naar de KPN.

Groet ,

Wijnand Schouten
Eweka Internet Services

vervolgens ben ik door deze wijnand gebeld en hij heeft me wat boven staat nogmaals meegedeeld. nu is het zo dat die mongool de aanvraag bij bbned niet geannuleerd heeft (als hij het zou gaan annuleren, betekent dat eweka voor de annuleringskosten moet opdraaien, en tja geld hebben ze niet - hahahah). dit wordt namelijk in de volgende brief bevestigd :

From : Apache <apache@ams_tele.atm.eweka.nl>
To : skunkonized@hotmail.com
Date : Sun, 17 Nov 2002 18:01:15 +0100

Subject: Lijn geactiveerd

De namens u, door Eweka Internet Services bestelde DSL verbinding, is volgens
BBned bij u opgeleverd. Dit betekent dat u vanaf nu gebruik kunt maken van uw
internetverbinding. Indien u geen verbinding kunt maken met het internet dient u
ons, binnen 48 uur, hiervan in kennis te stellen. Dit kunt op doen op onze
helpdesk bereikbaar onder telefoonnummer 072-5627645 of op support@eweka.nl.
Vanaf dit moment zullen er abonnementskosten aan u worden berekend. Dit bericht
is automatisch aangemaakt en hierop kan NIET WORDEN REPLYED !

=========================================================

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik zal het zo lezen, maar wat mijn ten eerste op valt is dat er namen van personen instaan met bij behoorden mail adressen, als ik jou was zou ik die maar gauw weg halen.

PS : ook al ben je het zelf bedoel ik dan ;)

[ Voor 13% gewijzigd door WeAreLegion op 23-12-2003 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op 23 december 2003 @ 18:27:
Ik zal het zo lezen, maar wat mijn ten eerste op valt is dat er namen van personen instaan met bij behoorden mail adressen, als ik jou was zou ik die maar gauw weg halen.

maakt niet uit, die personen, mezelf meegerekent, hebben reeds andere adressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
WeAreLegion schreef op 23 december 2003 @ 18:27:

Die kan je op meer plekken wel vinden, doe maar eens een whois op eweka.nl dan krijg je ook w.schouten@ etc etc etc...

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 17:52:
Dus het was uiteindelijk een ISP-ISP migratie doordat je lijn er al reeds was eigenlijk?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de newsserver weer down??
20.12 geen connect mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 20:16:
is de newsserver weer down??
20.12 geen connect mogelijk
20.32 nog geen contact hier en geen medling op de website.
iemand al meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 20:32:
[...]

20.32 nog geen contact hier en geen medling op de website.
iemand al meer info?
Staat nu op de website bij tweak, is een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Helllluuup, krijg afkik verschijnselen wanneer komt news nu weer online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

NLsandman schreef op 24 december 2003 @ 00:04:
Helllluuup, krijg afkik verschijnselen wanneer komt news nu weer online :P
he's back :) 10:35 uur iig

23/12/2003: Upgrade News server
De nieuwe schijven voor de headers zijn geplaatst. Het wachten is nu tot het kopieren van de oude naar de nieuwe schijven klaar is, de verwachting is dat er vanavond laat weer news is.

van de tweakdsl site :)

[ Voor 39% gewijzigd door Sa1 op 24-12-2003 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Hmmm weer de news server offline?
Heb al vanaf half een vanmiddag geen news connectie meer :'(

Niets bekend bij tweak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Bij mij blaast ie lekker hoor.....
Vanmiddag om 17.00 uur trouwens ook.

• NLsandman
Vreemd, kreeg hele tijd connection time out.
Nu werkt het allemaal weer perfect.

happy xmas iedereen!

• joostje
Meer mensen problemen met dat ASUS ADSL modem op isdn?

Hier klapt ie er er regelmatig uit...

Zou t kunnen liggen aan een oud winbond kaartje?

Heb net ff een nieuw realtekje in de server gedouwt hopen dat 't nu opgelost is... hij kan op een gegeven moment geen dhcp meer krijgen :(

Verwijderd

NLsandman schreef op 24 december 2003 @ 16:00:
Hmmm weer de news server offline?
Heb al vanaf half een vanmiddag geen news connectie meer :'(

Niets bekend bij tweak?
Er was iets niet helemaal lekker met de routering, we hebben er extra netwerk aan
gehangen maar dat liep niet lekker. De boel is ondertussen gefikst en het loopt nu
harder dan ooit tevoren. Headers ophalen is nog steeds niet supersnel, maar de
server kan nu in ieder geval veel meer gebruikers aan dan eerst.

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb ook een nieuwe modem nu een alcatel 510 en moet zeggen dat ik er tot nu toe ontzettend tevreden over ben ik had een etech 4 ports, en die was opzich wel goed maar op router mode was het nou niet echt geweldig.

De alcatel trained me upload iets minder hoog maar heb nog 90kb/s per sec en was 98kb/s met die etech maar jah niks aan te doen. Heb liever een stabiele verbinding.

En jullie allemaal een goeie kerst natuurlijk!!

• Sa1

Sa1

news weer down??

is wel erg vaak hor de laatste tijd... b'tje jammer..

alledn het vage is wel dat wanneer ik op http://news.tweakdsl.nl kijk .. der er no wel feeds zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Sa1 schreef op 25 december 2003 @ 21:37:
news weer down??

is wel erg vaak hor de laatste tijd... b'tje jammer..

alledn het vage is wel dat wanneer ik op http://news.tweakdsl.nl kijk .. der er no wel feeds zijn..
Heb sinds vanavond ook weer connection time outs.
Af en toe lukt het me er op te komen alleen met newsbin pro, alle ander news readers willen niet, heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Ik weet, door eigen ervaring, dat Eweka onder de categorie "Helse ISP" valt,
maar wat ik wil weten hoe de ISP/ISP migratie opzich is verlopen.
Was dat ook een drama of ging dat volgens de Eweka-begrippen wel vlotjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 12:32:
[...]

Er was iets niet helemaal lekker met de routering, we hebben er extra netwerk aan
gehangen maar dat liep niet lekker. De boel is ondertussen gefikst en het loopt nu
harder dan ooit tevoren. Headers ophalen is nog steeds niet supersnel, maar de
server kan nu in ieder geval veel meer gebruikers aan dan eerst.
Vond de headers heel snel binnen komen alleen zit nu nog steeds met connection time outs en no routing errors.
Alleen met newsbin pro lukt het me om te connecten naar de news server.

Dit krijg ik als ik ga traceren:

Bezig met het traceren van de route naar news.tweakdsl.nl [217.19.17.135]
via maximaal 30 hops:

1 24 ms 20 ms 20 ms 217-19-28-1.dsl.cambrium.nl [217.19.28.1]
2 21 ms 20 ms 20 ms core2-ring.cambrium.nl [217.19.16.33]
3 21 ms 21 ms 21 ms ge-4-core1.cambrium.nl [217.19.16.5]
4 ge-4-core1.cambrium.nl [217.19.16.5] rapporten: De doelhost is niet bereik
baar.

De trace is voltooid.

Dit is de ping:

Pingen naar news.tweakdsl.nl [217.19.17.135] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 217.19.16.5: De doelhost is niet bereikbaar.

Ping-statistieken voor 217.19.17.135:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
(0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mill
iseconden:
Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, Gemiddelde = 0ms

Het lijkt dus op een routing probleem, de router 217.19.16.5 geeft het verkeer niet verder door naar de news server, mischien hebben jullie wat aan deze info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op 26 december 2003 @ 13:37:
[...]

Ik weet, door eigen ervaring, dat Eweka onder de categorie "Helse ISP" valt,
maar wat ik wil weten hoe de ISP/ISP migratie opzich is verlopen.
Was dat ook een drama of ging dat volgens de Eweka-begrippen wel vlotjes?
nee, het was geen migratie. eweka wou de lijn niet vrijgeven. dus ik heb een nieuwe tel. lijn aangevraagd en daarop weer adsl van tweakdsl. vreselijk gewoon. ze hebben me wel genaaid, stelletje gierige hoeren en ik heb toendertijd nog 2 of 3 honderd euro betaald voor het aansluiten. ik kon het niet meer terugvorderen omdat die klootzakken hebben mij zelf het geld laten overmaken op hun rekening, en dan kan je naar je geld fluiten. maar ik pak hem wel terug hoor... aangezien ik bij kpn werk kan ik hem zoveel dingen aandoen, dat ie zelf niet eens meer weet waar ie het moet zoeken... ik kan bv. al zijn lijnen afsluiten en dan vrijgeven voor gebruik en aan andere bedrijven toekennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Aaaargh vergeet wat ik hier boven heb gezegt :Z
Heb het denk ik al gevonden, windows xp heeft dns beheer en omdat jullie de routing naar de news server hebben aangepast klopt de dns cache niet meer.
ff ipconfig /flushdns gedaan en het werkt weer perfect.

Mischien een tip voor mensen die ook probs hebben met news momenteel.
open de cmd box(opdracht prompt) vul het commando ipconfig /flushdns en dan enter en klaar is klara :)

Kleine aanvulling, het flushen van de dns cache helpt maar even en na bepaalde tijd staan er 2 entries voor de tweak news server, 1 met het foute ip adres en 1 met de goede.
Heb nu als noodoplossing het ip adres 217.19.16.133 ingevuld inplaats van news.tweakdsl.nl

Heb zo'n vermoeden dat de dns server van tweak de oude verwijzing naar news nog niet heeft aangepast ;)

[ Voor 31% gewijzigd door NLsandman op 27-12-2003 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 00:48:
[...]

nee, het was geen migratie. eweka wou de lijn niet vrijgeven. dus ik heb een nieuwe tel. lijn aangevraagd en daarop weer adsl van tweakdsl. vreselijk gewoon. ze hebben me wel genaaid, stelletje gierige hoeren en ik heb toendertijd nog 2 of 3 honderd euro betaald voor het aansluiten. ik kon het niet meer terugvorderen omdat die klootzakken hebben mij zelf het geld laten overmaken op hun rekening, en dan kan je naar je geld fluiten. maar ik pak hem wel terug hoor... aangezien ik bij kpn werk kan ik hem zoveel dingen aandoen, dat ie zelf niet eens meer weet waar ie het moet zoeken... ik kan bv. al zijn lijnen afsluiten en dan vrijgeven voor gebruik en aan andere bedrijven toekennen...
LOL komen ze een klant tegen die iets meer macht heeft ;)
Pas wel op, weet niet of het jou baan waard is?
De schade kan namelijk op kpn verhaald worden en dan komen ze mischien bij jou terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige dingen kunnen eigenlijk niet achterhaald worden, zowiezo niet in de warboel die kpn heet... maar eigenlijk is dit veels te veel offtopic, het ging meer om tweakdsl en hun manier van handelen. petje af en dat onderstreep ik nogmaals, ze kregen het voor elkaar om binnen anderhalve week de verbinding te aktiveren op een splinternieuwe aansluiting en ik kon meedoen met de toenmalige korting van geen aansluitkosten en een gratis modem (of anders een modem/router met korting oid). en dit allemaal gebeurde aant eind van het jaar op 28 december oid aangevraagd door hun aan bbned, terwijl de aktie tot en met 20 december liep... echt topgasten, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Heb tot nu toe ook zeer posititieve ervaringen met tweak.
Binnen 2,5 week was mijn lijn opgeleverd, ik lees veel in de demon support groep en daar duurd het gemiddeld 6 weken.
Ook vind ik tweak veel persoonlijker, het scheelt dat ze geen groot commercieel bedrijf zijn die alleen maar aan inkomsten denkt.
Je wordt als klant serieus genomen, dat heb ik met 4 jaar athome moeten missen, die werkt alleen met standaard mails en denken dat je als klant totaal geen verstand van netwerken enzo hebt.

Wat me ook opvalt is dat tweak op een hele goede backbone zit, bij diverse speed testen komt tweak heel hoog te staan, qua download en upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

VAAAAAAAAAAG :(

was een b'tje headers aan 't ophalen.. ging as usual op 50kB/sec, ineens denk wat is dit nu... headers knalden op 400kB/sec a 600kB/sec naar binnen..

pats.. unable to connect to news.tweakdsl.nl.. HEU??

.. nu kom ik der gewoon weer niet op..

edit

14:36 uur; denk bel meteen gewoon even, maar ze zijn er dus mee bezig even.. een heel klein iets 't moest met een uurtje weer allemaal werkzaam zijn. Ze zijn er al even mee bezig... dus moet binnen redelijke tijd weer draaien :)

14:49 uur; hij werkt weer.. headers updaten draait als een tiet.. niet meer de 500, maar wel 200kB/sec tot 300kB/sec.. VET!

[ Voor 48% gewijzigd door Sa1 op 29-12-2003 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie ook van TweakDSL een gelukkig nieuw jaar.

Ik kreeg vandaag de kerst kaart binnen van TweakDSL ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 14:59:
Jullie ook van TweakDSL een gelukkig nieuw jaar.

Ik kreeg vandaag de kerst kaart binnen van TweakDSL ;) 8)
Insgelijks hier ook.. gelukkig nieuwjaar met flinke up and downstreams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 13-09 23:22
Ik kreeg de TrueDSL kerstkaart, zaterdag al :D

Zojuist was de newsserver hier wel weer een beetje aan het hicken, maar hij draait wel weer lekker door nu...212KB/sec met een 2 Mbit lijntje :)

Hoe zit het overigens met het posten in newsgroupen, worden dan je IP gegevens meegepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cutebritney schreef op 29 december 2003 @ 15:25:
Ik kreeg de TrueDSL kerstkaart, zaterdag al :D

Zojuist was de newsserver hier wel weer een beetje aan het hicken, maar hij draait wel weer lekker door nu...212KB/sec met een 2 Mbit lijntje :)

Hoe zit het overigens met het posten in newsgroupen, worden dan je IP gegevens meegepost?
Als je post, is je "NNTP Posting Host" inderdaad je IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sa1 schreef op 29 december 2003 @ 14:33:
VAAAAAAAAAAG :(

was een b'tje headers aan 't ophalen.. ging as usual op 50kB/sec, ineens denk wat is dit nu... headers knalden op 400kB/sec a 600kB/sec naar binnen..

pats.. unable to connect to news.tweakdsl.nl.. HEU??

.. nu kom ik der gewoon weer niet op..

edit

14:36 uur; denk bel meteen gewoon even, maar ze zijn er dus mee bezig even.. een heel klein iets 't moest met een uurtje weer allemaal werkzaam zijn. Ze zijn er al even mee bezig... dus moet binnen redelijke tijd weer draaien :)

14:49 uur; hij werkt weer.. headers updaten draait als een tiet.. niet meer de 500, maar wel 200kB/sec tot 300kB/sec.. VET!
We zijn hard aan het "tweaken" geweest. De aktie van vanmiddag was om meer retention
te krijgen door een en ander aan indeling van disken te verbeteren. De downloadsnelheden
zullen hopelijk niet al te hard heen en weer schommelen, we kijken nu zelf ook nog hoe
hard de newsserver eigenlijk gaat en waar de (nieuwe) bottleneck nu gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 16:22:
[...]

We zijn hard aan het "tweaken" geweest. De aktie van vanmiddag was om meer retention
te krijgen door een en ander aan indeling van disken te verbeteren. De downloadsnelheden
zullen hopelijk niet al te hard heen en weer schommelen, we kijken nu zelf ook nog hoe
hard de newsserver eigenlijk gaat en waar de (nieuwe) bottleneck nu gaat zitten.
Hmmm snelheid varieert nu heel erg met headers ophalen! Gaat makkelijk van 0 naar 60 kb/s en weer naar 20 kb/s en dan ineens naar 280 kb/s met 1 thread.
En ook makkelijk weer naar 0 kb/s.
Het gaat in iedergeval de goede kant op!
Thanx Tweak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-07 01:00
Sinds vanmiddag heb ik wel het probleem dat artikelen niet op de server te vinden zijn, terwijl de headers ervan wel worden doorgegeven.
Kan het zijn dat de header overview niet geheel klopt met werkelijk aanwezige articles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 16:20:
[...]

Als je post, is je "NNTP Posting Host" inderdaad je IP.
Dan heb ik de volgende vraag:

Wat doen jullie met riaa en mpaa complaints?
Kreeg in de athome tijd geregeld van die dingen door gestuurd door abuse maar die mailtjes zijn helaas niet rechts geldig binnen nederland dus heb ze meteen verwijderd.
Alleen brein mail neem ik serieus ;)
Was ook meer het afschuiven van athome haar verantwoording denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 16:22:
[...]

Tot nu toe ziet het er goed uit, header download gaat 4 x zo snel als voorheen.
Download ligt vrij stabiel op 6,5 Mbit/s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op 29 december 2003 @ 21:44:
[...]

Dan heb ik de volgende vraag:

Wat doen jullie met riaa en mpaa complaints?
Kreeg in de athome tijd geregeld van die dingen door gestuurd door abuse maar die mailtjes zijn helaas niet rechts geldig binnen nederland dus heb ze meteen verwijderd.
Alleen brein mail neem ik serieus ;)
Was ook meer het afschuiven van athome haar verantwoording denk ik.
Als je hierop een antwoord wilt hebben, moet je het niet in het forum vragen. Het is namelijk
niet zo dat dit de spreekbuis van TweakDSL is, maar dat er hier ook wel medewerkers lezen
en posten. Wat ik je wel kan zeggen is dat TweakDSL zich aan de wet moet houden, net als ieder ander bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Egbert schreef op 29 december 2003 @ 19:58:
Sinds vanmiddag heb ik wel het probleem dat artikelen niet op de server te vinden zijn, terwijl de headers ervan wel worden doorgegeven.
Kan het zijn dat de header overview niet geheel klopt met werkelijk aanwezige articles?
Er was iets niet helemaal lekker gegaan met het toevoegen van extra diskruimte op een draaiende server. Dit is als het goed is nu opgelost, de artikelen die je gisteren miste zouden er als het goed is nu nog moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-07 01:00
Yup, gaat weer helemaal goed nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 09:01:
[...]

Er was iets niet helemaal lekker gegaan met het toevoegen van extra diskruimte op een draaiende server. Dit is als het goed is nu opgelost, de artikelen die je gisteren miste zouden er als het goed is nu nog moeten staan.
k krijg nu overigens geen response meer van news.tweakdsl.nl, maar daar en tegen ook niet meer met www.tweakdsl.nl..

enn werkt weer :)

[ Voor 10% gewijzigd door Sa1 op 30-12-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een storing in het customer menu van tweak?

Probeer in te loggen met het ontvangen login/password om mijn aanvraag status te bekijken maar krijg continu foutieve invoer.

Afgelopen zaterdag ontvangen en toen 1 keer geprobeerd en toen werkte het wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
Customer Menu werkt hier gewoon hoor!

Heeft hier iemand problemen met het volgende:

Op me server (waarop de tweakdsl aansluiting binnenkomt) krijg ik in m'n /var/log/syslog steeds het volgende:

code:
1
2
3
4
Dec 30 18:56:20 hydrogen last message repeated 12 times
Dec 30 19:00:36 hydrogen kernel: NET: 5 messages suppressed.
Dec 30 19:00:36 hydrogen kernel: 217.19.23.2 sent an invalid ICMP type 11, code 0 error to a broadcast: 217.19.23.255 on eth0
Dec 30 19:00:36 hydrogen kernel: 217.19.23.2 sent an invalid ICMP type 11, code 0 error to a broadcast: 217.19.23.255 on eth0

Aardig irritant, m'n logfiles lopen zo flink op! En het klopt volgens mij ook niet echt.
Denk dat hetk omt omdat ik een vast ipadres heb? Heb 't ook naar TweakDSL gemaild vorige week maar nog steeds geen reactie gehad.

Heb ook al paar keer gehad dat ik m'n Asus modem (isdn) moest resetten, omdat hij opeens geen dhcp meer aankon vragen. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

joostje schreef op 30 december 2003 @ 19:01:
Customer Menu werkt hier gewoon hoor!

Heeft hier iemand problemen met het volgende:

Op me server (waarop de tweakdsl aansluiting binnenkomt) krijg ik in m'n /var/log/syslog steeds het volgende:

code:
1
2
3
4
Dec 30 18:56:20 hydrogen last message repeated 12 times
Dec 30 19:00:36 hydrogen kernel: NET: 5 messages suppressed.

Aardig irritant, m'n logfiles lopen zo flink op! En het klopt volgens mij ook niet echt.
Denk dat hetk omt omdat ik een vast ipadres heb? Heb 't ook naar TweakDSL gemaild vorige week maar nog steeds geen reactie gehad.

Heb ook al paar keer gehad dat ik m'n Asus modem (isdn) moest resetten, omdat hij opeens geen dhcp meer aankon vragen. Meer mensen hier last van?
Die meldingen kreeg ik ook :D Maar ik kan ze niet meer vinden, maybe omdat ik nu een nieuw modem heb, die misschien die requests niet forward over m'n lannetje :)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik heb ook een kaartje gestuurd naar TweakDSL. Kreeg net een telefoontje van medewerker alias 'Add' als bedank voor het kaartje ;)

Geweldig leuk! Veder moest ik even de groeten doen aan alle GoT-ers hiero, bij deze _/-\o_

Voor kerstkaart 2004 heb ik een suggestie, mail me maar even begin december :+

Gelukkig zijn er nog ISP's die aan haar klanten denken :)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
I_Stealth_I schreef op 31 december 2003 @ 12:47:
Ik heb ook een kaartje gestuurd naar TweakDSL. Kreeg net een telefoontje van medewerker alias 'Add' als bedank voor het kaartje ;)

Geweldig leuk! Veder moest ik even de groeten doen aan alle GoT-ers hiero, bij deze _/-\o_

Voor kerstkaart 2004 heb ik een suggestie, mail me maar even begin december :+

Gelukkig zijn er nog ISP's die aan haar klanten denken :)
Ja kerstkaarten doen de meeste niet meer aan tegenwoordig :+

verder is de verbinding super en de achterliggende handel ook zoals newsgroepen etc

Krijg alleen nog wat geld retour van me modem heb al paar keer gebeld erover :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb moeten zoeken tussen al die kaartjes die we gekregen hebben met kerst en oud en nieuw... me vriendin hangt ze altijd op aan elkaar langs de muur naar beneden, staat leuk maar als je wilt lezen wat erop staat moet je echt de tijd nemen (en een trap)...

na drie kwartier zoeken heb ik het kaartje gevonden van tweak en ik wil ze langs deze weg bedanken daarvoor. netjes, mannen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 08:59:
[...]

Als je hierop een antwoord wilt hebben, moet je het niet in het forum vragen. Het is namelijk
niet zo dat dit de spreekbuis van TweakDSL is, maar dat er hier ook wel medewerkers lezen
en posten. Wat ik je wel kan zeggen is dat TweakDSL zich aan de wet moet houden, net als ieder ander bedrijf.
Ok wist ik niet.
Zal het ter zijner tijd wel via een andere weg vragen.

Grtzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Problemen om een bericht naar de news server te krijgen.
Wilde bins uploaden maar er gebeurt niets, downloaden van news is wel ok.

Zijn er meer met dit probleem?

grtzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
NLsandman schreef op 02 januari 2004 @ 02:51:
Problemen om een bericht naar de news server te krijgen.
Wilde bins uploaden maar er gebeurt niets, downloaden van news is wel ok.

Zijn er meer met dit probleem?

grtzzz
Is weer ok nu :)

Thanxs _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirtjE
Er waren laatste tijd (sinds DDoS aanvallen) nogal verbindingsprobleempjes met mensen die van buiten Trueserver netwerk cq TweakDSL af, vanuit bepaalde ISP's, nogal trage snelheden kregen.

Denk bijvoorbeeld aan p2p, file transfer met ICQ/MSN, connecties van buiten naar gameservers binnen TweakDSL of connecties naar homepages. Maar ook dat probleem lijkt nu opgelost te zijn, na de netwerk-hickup (aanpassing routers?) van gister. Toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat mijn dsl lijn status nu is: Volledige oplevering bevestigd. :*)

Dat wil denk ik zeggen dat het niet lang meer duurt dan denk ik???

Heb eindelijk mijn 3mbit lijn van chello weer terug, nadat ik weer heb moeten bellen natuurlijk, 1 januari had ik nog steeds 64 Kbit en hoe vlugger ik van UPC ben verlost hoe beter.

Wat heb ik aan een snelle lijn die ik niet mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Heb je al een modem om het zelf te testen destroyer? Wellicht doet de lijn het al. Ik heb zelf de status sinds 24 dec. : DSL segment gereed, maar heb geen flauw idee wanneer de verbinding nu klaar is :/ Ik wil TweakDSL iig bedanken voor hun kerstkaartje! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Cook schreef op 02 januari 2004 @ 20:07:
Heb je al een modem om het zelf te testen destroyer? Wellicht doet de lijn het al. Ik heb zelf de status sinds 24 dec. : DSL segment gereed, maar heb geen flauw idee wanneer de verbinding nu klaar is :/ Ik wil TweakDSL iig bedanken voor hun kerstkaartje! :Y)
Nee...een modem heb ik niet...heb bij tweak maar meteen een modem besteld..vond ik net zo makkelijk.

Een kerstkaartje heb ik niet gehad, heb ook liever een adsl lijntje..lol....op welke
datum heb jij je bestelling geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Op 3 december. Zitten natuurlijk wel een hoop feestdagen tussen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Cook schreef op 02 januari 2004 @ 22:43:
Op 3 december. Zitten natuurlijk wel een hoop feestdagen tussen..
Ik 19 december. Woon wel in een groot dorp..wellicht is de ptt monteur blij als ie eens een keer naar het centraletje mag en is daarom de oplevering zo snel rond gekomen? Hopelijk dan in de loop van de komende week het modem.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.