Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.
Oh ja hoor daar heb ik wel over nagedacht. Hij kan ook gewoon geduld hebben en niet doen als of ze leven van internet afhangt. Ik heb een keer 2 maanden zonder internet gezetten bij planet internet dus weet echt wel hoe het is
[Voor 3% gewijzigd door Korumera op 02-03-2004 16:38]
PSN: Korumera | XBX: Korumera
Nou, dan werk jij niet in de ict en ben jij ook niet afhankelijk van het internet voor je werk dan wel voor je hobby. Ik zou dus echt niet langer dan een week zonder internet kunnen. Ik kan dan nog wel bij vrienden terecht als ik iets moet weten, maar het in toch een handicap als je het niet hebt. Jij zal dan ook wel geen 8mbit lijntje maar een 1mbit hebben liggen?
Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.
Jawel hoor dat heb ik wel liggen. Was 1 van de eerste die TweakDSL heeft. Ik snap best dat het frusty is hoor. Maar om nou zo te gaan schelden na 5 dagen vind ik gewoon overdreven dat is gewoon een mening. Perhaps was verkeerde opmerking van dat hij het dan moet opzeggen. Laat ik het zo zeggen iets meer geduld is een schonezaak.
PSN: Korumera | XBX: Korumera
LordHades schreef op 02 maart 2004 @ 17:25:
Jawel hoor dat heb ik wel liggen. Was 1 van de eerste die TweakDSL heeft. Ik snap best dat het frusty is hoor. Maar om nou zo te gaan schelden na 5 dagen vind ik gewoon overdreven dat is gewoon een mening. Perhaps was verkeerde opmerking van dat hij het dan moet opzeggen. Laat ik het zo zeggen iets meer geduld is een schonezaak.
offtopic:
Na de afgelopen twee pagina''s denk ik toch dat dit niet meer normaal is hor, geduld .. begrip.. blegh vieze woorden, vooral zoeken .. terug lezen.. bah wat zijn dat toch voorn dingen.. gelukkig zegt de faq van got daar nix over he.. die vieze dingen bij elkaar.. blegh.., oh god ik voel nu de flames al komen.. maar goed, gelukkig mag ik mijn MENING geven.
Na de afgelopen twee pagina''s denk ik toch dat dit niet meer normaal is hor, geduld .. begrip.. blegh vieze woorden, vooral zoeken .. terug lezen.. bah wat zijn dat toch voorn dingen.. gelukkig zegt de faq van got daar nix over he.. die vieze dingen bij elkaar.. blegh.., oh god ik voel nu de flames al komen.. maar goed, gelukkig mag ik mijn MENING geven.
Anoniem: 59362
Wat zie jij dan? Ik zie dat het op een "Chello topic" begint te lijken, sta ik ook helemaal niet van stil hoor..Sa1 schreef op 02 maart 2004 @ 18:53:
[...]
offtopic:

Anoniem: 107720
Gisternacht tussen 12 en 1en had ik tijdelijk geen verbinding (zelfs data rate was N/A), maar toen de verbinding weer terug was had ik ineens sterk verbeterde SNR marges.
Sinds de upload snelheid naar 1024kbs was verhoogd had ik vooral daar veel error seconds, maar downstream and upstream zijn nou beiden weer > 10db and er zijn zo goed als geen Errored Seconds en CRC errors meer.
Geen idee wat er is gebeurd, maar TweakDSL, bedankt
Sinds de upload snelheid naar 1024kbs was verhoogd had ik vooral daar veel error seconds, maar downstream and upstream zijn nou beiden weer > 10db and er zijn zo goed als geen Errored Seconds en CRC errors meer.

Zou het kunnen dat je centrale is geupgraded naar Alcatel?Anoniem: 107720 schreef op 02 maart 2004 @ 20:23:
Gisternacht tussen 12 en 1en had ik tijdelijk geen verbinding (zelfs data rate was N/A), maar toen de verbinding weer terug was had ik ineens sterk verbeterde SNR marges.

Hier verder graag overigens: TweakDSL *new and/or improved* deel 5
Dit topic is gesloten.