Volgens mij wordt het hoogste tijd voor een vrij en onafhankelijk news:alt.klagen.tweakdsl
Dat ze nu een vooraankondiging hebben (hoop dat ze dat volhouden) van het onderhoud van morgen is een hele verbetering
Soms moet je de knuppel in het hoenderhok gooien
Dat ze als tweakers niet kunnen omgaan met systeemwarmte is toch wel bedenkelijk
Dat ze geen goede backup, of in ieder geval voldoende reserveonderdelen, voor news hebben is nog niet best
Een week geen usenet is ronduit waardeloos en dan heb ik het niet eens over de binaries
Waarom duurt het laden van nieuwsgroepen eigenlijk zolang
En hoe kan je zien aan welke NRP je hangt

tweakdsl is nog niet zover voor een klagen groep, zodra ze ignorend beginnen te worden zoals athome dat toendertijd deed dan verdienen ze zo'n groep, geef ze nu nog voordeel van de twijvel
Ik vergeet nooit mijn 1 week schorsing bij athome, toen athome ontkende dat er wat aan de hand was met hun news server en ik maar een eigen storings bericht in hun moderated onderhouds groep plaatste.
Tweak heb ik tot nu toe nog niet kunnen betrappen op ontkenning, ze geven eerlijk toe dat ze problemen hebben, zolang ze dat maar blijven doen.
Zat van de week in de demon groep te kijken, dat was samen met tweak mijn optie voor adsl, ben me rot geschrokken daar.
Dat mag geen excuus zijn voor de problemen bij tweak maar toch.
Om 1 of andere reden kan ik wel iets meer hebben qua storingen, ik maak mij er minder druk om dan toen met athome en dat terwijl ik toch meer betaal.
Heb in de athome tijd wel eens periodes gehad om de modem zo door de ruiten van het hoofd kantoor te mieteren
Zal wel ouder en softer worden
Dat van usenet txt groepen vind ik ook ontzettend jammer, binaries kun je overleven maar txt berichten niet, er zijn er heel wat die nog op antwoord wachten en ik kan de klagen groep niet bij houden, hoorde al dat die rand debielen van anka er weer aan het trollen waren
Dat nrp uitzoeken gaat niet zo makkelijk, ik heb sygate en daar kan ik een back trace mee doen met whois, als ik mijn eerste hop pak na die van de modem dan kom ik op nrp 3 uit maar of dat klopt weet ik niet.
Als ik een backtrace en whois doe van die ge4 core dan geeft hij alleen aan dat het een router is.
Ik ga er dus van uit dat ik op nrp3 zit.