Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.649 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!

[center]Zo werkt het:[/center]
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld IE of Mozilla). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen en/of verkopen van spelers op de transfermarkt of gewoon even chatten met andere Hattrick-spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf zes euro voor drie maanden tot twintig euro voor een heel jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! :*)

Hattrick @ GoT, Topics Historie
[center]deel 01 t/m 05[/center][center]deel 06 t/m 10[/center]
| deel 01 | 01-11-2002 / 16-01-2003 || deel 06 | 14-05-2003 / 22-06-2003 |
| deel 02 | 16-01-2003 / 06-02-2003 || deel 07 | 22-06-2003 / 09-08-2003 |
| deel 03 | 06-02-2003 / 11-03-2003 || deel 08 | 09-08-2003 / 04-09-2003 |
| deel 04 | 11-03-2003 / 14-04-2003 || deel 09 | 04-09-2003 / 02-10-2003 |
| deel 05 | 14-04-2003 / 14-05-2003 || deel 10 | 02-10-2003 / 30-10-2003 |

Statistieken deel 1 t/m 10
Aantal postsAantal dagenGem./dag
deel 11005 67 15,0
deel 2 995 21 47,4
deel 3 996 33 30,2
deel 41011 34 29,7
deel 5 929 30 31,0
deel 6 994 38 26,2
deel 7 990 48 20,6
deel 8 989 26 38,0
deel 91008 28 36,0
deel 10 1003 28 35,8
Totaal 9920353 28,1

Bookmarks
LinkUitleg

[center]H a t t r i c k . o r g[/center]

De Officiele Hattrick site
Gathering of Tweakers Federatie & GoT Cup site!Voor Elke Tweaker 'n Must!
GoT TotoDoe mee en voorspel de winnaar voor eeuwige roem!
GoT RatingsWaar sta jij met je team t.o.v. de andere GoT'rs?!
Got-FederatieGathering of Tweakers-Federatie
alleen voor betalende supporters toegankelijk
SpelregelsAlle spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.0Veel uitleg over Hattrick en nog meer
ABC-TacticsTactics voor de gevorderde spelers
Managers-overzichtTotaal aantal deelnemende managers per land
SeasoncalcReken je seizoensbonus uit!
Hattrick RanglijstenZoek je eigen of je favoriete teams op.
Hattrick StatistiekenDit is zowel een federatie als een pagina waar erg veel interessante HT-stats te vinden zijn.
Hattrick Foto GalleryHet Hattrick's Who_is_Who fotoboek
Hattrick insideHattrick krant gemaakt voor en door hattrickers
HTSCBde sterrenratings van 16 landen (incl. Nederland)
Team HollandDè website van het Nederlands hattrick elftal
Maglio forumHet forum met o.a. wekelijks de opstelling van 't u-20 en Nederlandse team
Alleen toegankelijk voor Nederlandse teammanagers.
CoachesPrijzen interne- en externe coaches
SpelersverledenZoek het spelersverleden van Ere-divise t/m IV spelers

Programma's*
LinkUitleg
Criollo MatchviewerMatchviewer, word steeds beter.
HAM Hattrick Assistant ManagerHet IMO beste hulpmiddel
(zonder registratie 30 dagen te gebruiken, daarna slechts 7,50 voor eeuwige reg. ;))
Hattrick OrganizerGratis, veel functies, maar onhandiger in gebruik dan HAM.
Absolut managerAls HAM maar loopt iets achter in ontwikkeling.
Hattrick poliHattrick manager, we zoeken nog iemand die er wat over wil schrijven.
Hattrick BuddyUitgebreide Hattrick manager
Friendly Cup ManagerTool om je eigen Cup mee te managen (o.a. GoT Cup).
Kijk hier voor de volledige lijst van CHPP goedgekeurde programmas.
* yared
zie voor meer tools e.d. het kopje "Gemeenschap" in het linkermenu op de HT site

image servers*
om je teamlogo te hosten
The Dirt Forum
The Forum Is Down
All Your Pics Are Belong To Us
* je kan ook je logo naar mij, yared@valheru.nl sturen, onder vermelding van je HT+GoT teamnaam/ID en ik host het voor je op me eigen server.

Poll starten
vraag om een mening!
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/poll.jpg

FAQ
ff nalezen....
Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt
Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan dit.
Wat is nou een Clown? dit dus.
Thije word lyrisch na een biertje teveel en vergrijpt zich aan de poezie.
* yared

WIST JE DAT...
ditjes & datjes
Xanathorn's Pielewiepers in seizoen 9 de beker wint in een zinderende finale tegen Dutch Extreme
RSD2K/Axel666 een U20 speler heeft, al is het dan de reserve-spits :P

Tweakers vereenigt u en meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
Alweer meer dan 50 leden en in de Top 20 van Nederlandse federaties!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Supporter worden maar geen creditcard?
Mail mij op yared@valheru.nl en ik help je.
Dit kan voor Hattrick Supporter & HAM.

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel :P

[center]REGELS![/center]

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.

Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, complete playerad spamming, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic.

Extra opmerking mbt zogeheten 'newbie-vragen'; je bent welkom om je vragen te stellen, echter zijn ze van het type RTFM kijk dan niet raar op als iemand minder behulpvaardig reageert. De vaste bezoekers op deze thread stappen tenslotte niet elke dag met het juiste been uit bed. ;)

[center]Onthoud, wij zijn te gast op GoT![/center]

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
CHEATING IS VERBODEN! :(
Onder cheating verstaan wij niet alleen meerdere teams, maar ook het maken en/of hebben van software of game-spoilers die je een extra voordeel geeft t.o.v. van andere spelers.

Het maken en dan melden van dit soort software op dit forum word meteen afgestraft!

Dus zeker niet je mede-tweakers hiermee lastig vallen op dit forum tenzij het gaat om het bespreken van een cheater die je gevonden hebt. Dat is wel toegestaan in tegenstelling tot interne HT-fora.

Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald hebt dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!:)

Rolverdeling
OnderdeelAanspreekpuntTeamID
GoT-HT site beheerDevv05144178
GoT-HT Cup + StatsGrooviee17 (Brainpower/Thije)145138 (144591/69624)
GoT-HT siteonderdeel en FederatiezakenThije69624
GoT-HT Toto + siteonderdeelBrainpower144591
Got-HT RatingsZonar148379
GoT-HT KlusjesmannenFrizza + Grooviee17*144989 + 145138
GoT-HT Reporter (o.a. softeware reviewsdeze functie is vrij!
GoT-HT Promotor (zowel fed als HT an sichdeze functie is vrij!
GoT-HT Algemene- en ForumzakenYared69953
GoT-HT "newbie" hulpDuh.. dit forum natuurlijk 8)7
Als een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op yared@valheru.nl

To Be Continued.... :*)

Yared d'Ray,
msn: msn@valheru.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/yared.jpg

* yared bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, intressant en up todate houden van dit forum.

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 30-10-2003 22:05 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-07 03:22
Woei!

Repost belangrijke posting:

Gezien de vacante postitie van U-20 bondscoach wil ik graag een kandidaat naar voren schuiven: Xanathorn!

Als bekerwinnaar heeft hij aangetoond een capabel manager te zijn en het is ook nog eens gratis reclame voor onze fed ;)

Wat vinden jullie ervan?

Xanathorn for bondscoach!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 11:32

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Als Xana het ooit zou willen, dan is nu het moment daar. Als beker winnaar heb je altijd een pré. Kijk maar naar Raateland vorig jaar.

Ik zou iig voor stemmen

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-06 13:40
Openingspost ziet er weer strak uit! Mijn complimenten

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

@ Yared.... Deel 10 heeft 1003 posts...dus pas even aan in de statistieken

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ronald Koeman schreef op 30 oktober 2003 @ 20:46:
Woei!

Repost belangrijke posting:

Gezien de vacante postitie van U-20 bondscoach wil ik graag een kandidaat naar voren schuiven: Xanathorn!

Als bekerwinnaar heeft hij aangetoond een capabel manager te zijn en het is ook nog eens gratis reclame voor onze fed ;)

Wat vinden jullie ervan?

Xanathorn for bondscoach!

:P
waarom is Xana representatief voor GoT?
Misschien als we hem overtuigen zijn (team)naam te veranderen in:

FC GoT_has_made_me_what_I_am_today
alleen snapt niemand dat het geen tikfout is 8)7

Was dit wat je bedoelde met nog even overleggen op wat voor manier de promotie gedaan moest worden? :P

Ik zat eigenlijk meer te denken in de trant van een GM opsluiten in een GoT-kleuren geverfde voetbal, man-sized en daarmee door de straten van Amsterdam te gaan schoppen terwijl we al joelend Hattrick matchreport_kreten uitslaan zoals:

- GoT scoort hier met een interessante 5-4-1 formatie
- Het was duidelijk de ambitie van GoT om aan te vallen over de vleugels.
- GoT leek wat verward te zijn over de organisatie van het team.
- Wow, wat een schot van GoT! Een streep van 35 meter in de kruising liet de keeper geen schijn van kans
- GoT pikte de splijtende pass vanaf de rechterkant op en punterde hem voorbij de doelman van de bezoekers.
- De scheidsrechter gaf GoT een gele kaart voor een schwalbe.
- En toen had GoT drie keer gescoord - een hattrick!
- Nadat hij al een aantal keren de kwaliteit van de shirts van zijn tegenstander testte, kreeg GoT een gele kaart.
- De echte sterspeler van GoT was ongetwijfeld Xanathorn. Ronald_Koeman had daarentegen een slechte dag
- Yared (+10) is zijn (betaalde) vakantie aan het vieren op de Maladiven.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Over het leden werven. Ik ben wel voor een soort Hattrick private mail spam actie. Gewoon met een grote groep afbakenen welke divisies je benaderd met een pm. Allemaal dezelfde tekst, dus gewoon copy paste. Dan is het taak om een goed bericht op te stellen, en dan iemand die centraal houdt welke divisies er al gedaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
hoedjevanpapier schreef op 30 oktober 2003 @ 21:02:
Over het leden werven. Ik ben wel voor een soort Hattrick private mail spam actie. Gewoon met een grote groep afbakenen welke divisies je benaderd met een pm. Allemaal dezelfde tekst, dus gewoon copy paste. Dan is het taak om een goed bericht op te stellen, en dan iemand die centraal houdt welke divisies er al gedaan zijn.
Spam houd ik niet van en is verboden door HT.

Gewoon ff een posting goed onderbouwd op Nederland zetten.
Federatie ads mogen daar MITS het geen kretologie_van_zin_gespeend_tekstje_is.

Dus wou ik gewoon ff dit posten:

Gathering of Tweakers Nederland (GoTNL)

Kun je voetbal en computers combineren, dan is dit de juiste fed voor jou!

Alles wat een federatie moet hebben is hier!!!
Een vd meest actieve top20 federaties van Nederland.

Met een eigen Cup (4e seizoen), Extern Forum, Ratings, Toto, Tombola, Meeting en nog veeeeel meer!

Kom kijken op: Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 11

+1 inzichtvol

Ik moet alleen nog ff die site hebben waar je een korte url kunt maken van zoiets langs als bovenstaande, iemand?

edit/ http://tinyurl.com/t1uq

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 30-10-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ik had nog nooit een poll gemaakt en dit leek me wel een aardige mogelijkheid!

Hiermee krijgen we een aardig beeld van hoeveel mensen er alleen al door dit forum echt op Xanathorn zouden stemmen (vooropgesteld dat hij u-20 bondscoach van Nederland wil worden!!!).

Voor diegenen die hier maar af-en-toe kijken en eigenlijk zo'n beetje alles missen: Xanathorn is de bekerwinnaar van seizoen 9!!!

Poll: Xanathorn als U-20 bondscoach???
Ik stem zeker voor
Mwah, ik twijfel nog
No way!!! Ik stem niet of op iemand anders
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4966&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

ik gun het Xana natuurlijk van harte maar ik heb mezelf al een tijdje geleden voorgenomen om op Thijs van N.V.F. te stemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
@Yared: ik weet niet of deze link bij je bekend is, maar misschien is het iets voor de volgende openingspost. Op hattrick.pagina.nl staan massa's links (ik zie dat gathering tweakers nederland er ook bij staat, dus waarschijnlijk is dit oud nieuws).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sueno
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 78118 schreef op 30 oktober 2003 @ 21:18:
ik gun het Xana natuurlijk van harte maar ik heb mezelf al een tijdje geleden voorgenomen om op Thijs van N.V.F. te stemmen :)
idem :)

Warning: objects in mirror are dumber than they appear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Thijs heeft zojuist zijn halve team te koop gezet zo ontevreden was ie erover :P
Ik vind Thijs zijn signature altijd lachen, dit kutteam, deze baggerspelers, etc..

De ad op het Nederland forum heb ik maar vast geplaatst, dus bereid je voor op hopelijk vele newbies vragen en bezoekjes!

Op naar de 100 fed users!

Gathering of Tweakers Nederland (GoTNL)

Kun je voetbal en computers combineren, dan is dit de juiste fed voor jou!

Gathering of Tweakers is het forum gedeelte van www.tweakers.net
Hier bevinden zich honderden gelijkgestemden waaronder een heel stel voetbal/Hattrick liefhebbers.

Alles wat een federatie moet hebben is hier!!!
Een vd meest actieve top20 federaties van Nederland met spelerteams lopende van II naar VII
(ook de U20 en GM's weten hun weg te vinden bij onze gezellige fed)

We hebben een eigen Cup (4e seizoen), Extern Forum (1.000+ postings per weken), Ratings, Toto, Tombola, Meetings, Creditcard registratiehulp, Newbie assistentie, en nog veeeeel meer!

Kom kijken op: http://tinyurl.com/t1uq

+1 inzichtvol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

misschien is het wel zo netjes om eerst de mening van de persoon in kwestie (Xanathorn) te vragen en dan pas een hele poll aan hem te wijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 17731 schreef op 30 oktober 2003 @ 21:41:
misschien is het wel zo netjes om eerst de mening van de persoon in kwestie (Xanathorn) te vragen en dan pas een hele poll aan hem te wijden :)
boeit dat nou, is toch lachuh, wat valt er nou te vragen?

Hoeist nou met jouw redacteurschap?
Kunnen we nog wat moois verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 30 oktober 2003 @ 21:01:
[...]waarom is Xana representatief voor GoT?
Hij is representatief voor de GoT-federatie. We willen toch de fed promoten, niet zozeer gathering.tweakers.net! (Al is dat een aangename bijkomstigheid, [knipoog naar de mods] :P)
Was dit wat je bedoelde met nog even overleggen op wat voor manier de promotie gedaan moest worden? :P
Kijk, jij snapt het tenminste! :9
- De echte sterspeler van GoT was ongetwijfeld Xanathorn. Ronald_Koeman had daarentegen een slechte dag.
och, de ene dag wat slechter dan de andere...
- Yared (+10) is zijn (betaalde) vakantie aan het vieren op de Maladiven.
Ik twijfelde maar nu weet ik het zeker: Yared heeft weer aan de paddo's gezeten! Wie neemt even contact op met Renate? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:31
Kreeg net een berichtje met het verzoek om mijn banner te vervangen voor een GoT-promotie. Maar ik vind hem echt zó lelijk. Het formaat alleen al.. Kan het niet gewoon vierkant? Ik vind dit namelijk zo echt niet makkelijk werken...
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/promotie.gif

Zie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/promotie.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
blah, de ad voor de federatie werd door mod-marcc gezien als OFF-Topic...

hij zit nu dus hier in non-ht 8)7 |:(

zorg dus dat je ff reageert, om het even wat, zodat ie levendig en hoog blijft staan... volgens de regels mag IK hem niet kicken ;)

/edit
LOL die -1 off-topic reactie van mod-marcc was van hem niet zozeer een opmerking dat het off-topic zou zijn alswel een stille hint dat ie een tweaker is en lurked _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door yared op 30-10-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 30 oktober 2003 @ 22:04:
blah, de ad voor de federatie werd door mod-marcc gezien als OFF-Topic...

hij zit nu dus hier in non-ht 8)7 |:(

zorg dus dat je ff reageert, om het even wat, zodat ie levendig en hoog blijft staan... volgens de regels mag IK hem niet kicken ;)

/edit
LOL die -1 off-topic reactie van mod-marcc was van hem niet zozeer een opmerking dat het off-topic zou zijn alswel een stille hint dat ie een tweaker is en lurked _/-\o_
hehehe, maar de 57 andere leden van de federatie mogen wel kick... uchh reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Brainpower schreef op 30 oktober 2003 @ 22:15:
[...]

hehehe, maar de 57 andere leden van de federatie mogen wel kick... uchh reageren ;)
Grooviee zal me zoeven toevallig eraan herinneren dat ook de bekerwinnaar hiervandaan komt :P

Ah, maakt het uit, op zich verdiend deze federatie meer leden, want we zijn er actief genoeg voor.

Ben zelf tijden lid geweest van de HVN en eigenlijk alleen om de cheathunt en het gezellige forum, maar beide zijn uit de dagen van weleer en stellen niks voor tegenwoordig.

Of wat dacht je van al die 'officiele' nederlandse federaties, die doen geen bal!!
En hun fora zijn saaaaaai.

130 leden max is een goed streven, dan hebben we een volle Cup waarmee redelijk veel teams hun resterende woensdag kunnen vullen nadat ze uitgeschakeld zijn en wie weet, komen er dan WEL meer dan 10 mensen naar een meeting ;)

Ander onderwerp;
Nog steeds geen beschikking over mijn excell sheet met iedereen die gestort heeft voor de tombola... hoop dat ik me pc terugkrijg voor de achtste, anders ga ik wel ff langs bij ze en haal ik het zelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Anoniem: 17731 schreef op 30 oktober 2003 @ 21:41:
Hier heb je in principe gelijk in. Ik heb er dan ook duidelijk bij gezet ALS hij interesse zou hebben. Het is alleen maar bedoelt om ff te kijken hoe iedereen erover denkt. De enige die iets te beslissen heeft is hijzelf natuurlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Het forum gaat maar weer snel ;)

Heb ook mijn logo voor deze twee weken even aangepast, al ben ik het eens met (wie zei dat net??) dat hij beter vierkant kan ofzo, mijn pagina is inderdaad redelijk buiten proportie's op dit moment....

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Aristos schreef op 30 oktober 2003 @ 21:52:
Kreeg net een berichtje met het verzoek om mijn banner te vervangen voor een GoT-promotie. Maar ik vind hem echt zó lelijk. Het formaat alleen al.. Kan het niet gewoon vierkant? Ik vind dit namelijk zo echt niet makkelijk werken...
[afbeelding]

Zie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/promotie.gif
Misschien moet jij met een alternatief komen?

Zoniet gebruik het logo dan gewoon niet, het gaat hier om het promoten van de federatie, wil je dat niet, jammer dan.

Ik hou dit logo in ieder geval tot dat de competitie weer begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:37

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, training fucked up in bepaalde landen, vooral in Israel, halve team in waardeloos of rampzalig vorm. Als het goed is hebben ze de bugs gefixed, zodat ik niet net als mensen in Israel hun kwalificatiewedstrijd moeten spelen met spelers in ultra crap vorm...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Hehe, vooral nu ik 3 week stamina achter elkaar train kan ik dat niet gebruiken nee. Maar als het zo is, zal de tegenstander ook wel crap vorm hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

De update is volgens mij al geweest.

Deze keer geen skills omhoog, maar wel alle vorm zo'n beetje. En dat is toch het belangrijkste als je op zondag een kwalificatiewedstrijd heb.

Het jaar is voor een aantal teams al weer afgelopen. Dan komen we altijd weer terug op de doelstellingen van het jaar. Wat zijn jullie doelstellingen voor komend seizoen?

Mijn doelstellingen:

1. Lijfsbehoud in de IVe klasse (als ik promoveer), anders kampioen in V
2. Stadion update (ze zijn al aan het bouwen naar 52500 man)
3. Topscorer worden in mijn nieuwe poule
4. Weer een paar leuke jeugdspelers trekken, heb ik vorig jaar goed winst mee gemaakt
5. Minimaal GoT cup finalist }:O
6. Een goed trainingsschema opstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:15

m0nk

16-09-2003 15.15

sjow vandaag eerste week getraind op stamina, hele team is nu verbeterd, laagste is solid en hoogste excellent, next week maar ff verder met de passes trainen :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Vette training :)
2 spelers naar excellent in verdedigen

1 er van paar dagen geleden gekocht, lukt steeds beter het schatten van spelers of ze high passable of solid zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:31
Anoniem: 34339 schreef op 31 oktober 2003 @ 00:42:
[...]

Misschien moet jij met een alternatief komen?

Zoniet gebruik het logo dan gewoon niet, het gaat hier om het promoten van de federatie, wil je dat niet, jammer dan.

Ik hou dit logo in ieder geval tot dat de competitie weer begint.
Tuurlijk zet ik hem erop, GoTter vanaf '98, dus in hart en nieren... Maar dat betekent niet dat ik hem automatisch een mooi formaat vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Zo, mijn laatste conditietraining is voorbij. Na drie weken conditietrainig krijgen ze nu allemaal 2 weken algemene training om fris aan het nieuwe seizoen te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Dit valt niet tegen:
Vorm +5 -2
Conditie: +15

:) misschien toch volgende week al over op algemeen trainen, maar ik heb nog een basis mid met maar redelijke conditie....

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
ik heb vorigie week woensdag me pc ingeleverd, dus weet al twee weken niet wie/wat/hoe/waar de training gaat... maakt me wel ascociaal nieuwsgierig zo!

We hebben alvast in ieder geval 1 nieuw lid erbij!

Neem even de tijd en klad zijn gastboek vol en make him feel welcome :D

[ Voor 42% gewijzigd door yared op 31-10-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Nu ik conditie train en een groot deel van mijn team richting uitstekend gaat wordt het trainen voor steeds minder spelers belangrijk en dus minder effectief. Dit bracht me op het volgende idee:

Zou het niet mogelijk zijn een soort van trainingskamp van je team te maken, waar andere clubs hun speler voor een paar weken naartoe sturen?

Zo zal een topclub echt niet midden in een competitie op conditie willen trainen, terwijl een aangekochte mid misschien veel beter wordt van een paar weekjes conditie. Zou zo'n team niet bereid zijn de speler te ruilen, een paar weken laten trainen en weer terug te ruilen :?

Dit met een leuke marge voor de trainende club uiteraard ;) Omdat het niet uitmaakt of zo'n speler opgesteld is, heb je onbeperkt trainingsplekken :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j_du_pee schreef op 31 oktober 2003 @ 11:14:
Nu ik conditie train en een groot deel van mijn team richting uitstekend gaat wordt het trainen voor steeds minder spelers belangrijk en dus minder effectief. Dit bracht me op het volgende idee:

Zou het niet mogelijk zijn een soort van trainingskamp van je team te maken, waar andere clubs hun speler voor een paar weken naartoe sturen?

Zo zal een topclub echt niet midden in een competitie op conditie willen trainen, terwijl een aangekochte mid misschien veel beter wordt van een paar weekjes conditie. Zou zo'n team niet bereid zijn de speler te ruilen, een paar weken laten trainen en weer terug te ruilen :?

Dit met een leuke marge voor de trainende club uiteraard ;) Omdat het niet uitmaakt of zo'n speler opgesteld is, heb je onbeperkt trainingsplekken :P
Ik vind het idee niet super eerlijk gezegd.

1. in het echt zie je dit ook niet gebeuren
2. het is veel te complex
3. zodra er geld mee gemoeid is komt het cheaten etc om de hoek kijken.

snap je idee wel maar als iemand toch zo graag een speler een bepaalde training laten krijgen dan moet ie dat gewooon zelf doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
This little piggy went to market...

Leszek (15903474)
17 years, inadequate form, healthy
A sympathetic guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Nationaliteit: Polska
Assessed value: 84 000 Euro
Wage: 744 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Owner: Harlem Hattricks
Warnings: 0

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: wretched
Winger: formidable Defending: wretched
Scoring: disastrous Set Pieces: poor

Dag 1 van seizoen tien staat deze, dan 18 jarige, in de verkoop met een betere vorm & conditie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Niet een al te beste update... 1 speler in positiespel omhoog (redelijk -> goed). Het gekke er aan is, dat deze kerel al 31 is! Ha ha :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

He Yared,

Ga je met het geld dat je hieraan verdient dan je team eens goed opbouwen? Ik blijf er bij dat je dit jaar gewoon moet promoveren. Anders wordt het moeilijk om je nog als GoT Father serieus te nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoedjevanpapier schreef op 31 oktober 2003 @ 11:26:
He Yared,

Ga je met het geld dat je hieraan verdient dan je team eens goed opbouwen? Ik blijf er bij dat je dit jaar gewoon moet promoveren. Anders wordt het moeilijk om je nog als GoT Father serieus te nemen. ;)
Een GoT father hoeft niet persee hoog te staan vind ik, alle GM's bevinden zich toch ook niet in de eredivisie?

Wil niet wegnemen dat een Ve klasse misschien wel iets TE laag is voor Yared :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sequens Simbelmynë (68692)

Afbeeldingslocatie: http://www.jochumweenink.com/teamholland/afbeeldingen/logos/vastberaden.gif

hehe lol J-du-pee een broertje van je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

wtf :D maar boeien, ik heb het logo zelf ook gejat ;)

edit, vind wel dat ik hem iets mooier en leesbaarder af heb gewerkt :)

edit2:
mijn doelstellingen:

- behoud in V
- 4 formidabele spitsen trainen/2verkopen
- een minimaal redelijke coach kopen

[ Voor 76% gewijzigd door j_du_pee op 31-10-2003 12:22 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
j_du_pee schreef op 31 oktober 2003 @ 11:14:

Ik vind het idee wel aardig, maar ivm cheaten zal men iets moeten regelen met vastgestelde tarieven of zo. Denk alleen niet dat het ooit zover zal komen (al weet je het natuurlijk nooit!).

Doelstellingen dit seizoen:
- Behoud in Ve klasse (eigenlijk top 3) met heel misschien een kansje op promotie (of 1e worden). Probleem is alleen dat er waarschijnlijk 2 teams zijn die duidelijk beter zijn dan het mijne, dus dat wordt lastig. De andere vijf kan ik waarschijnlijk wel aan (is afgelopen seizoen ook gelukt :)
- Doortrainen met de verdedigers (minimaal 1 of 2 formidabel op einde van seizoen)
- Stadion uitbreiden naar 25.000 (heb nu 15.500)
- Indien alle spelers in passable vorm, op alle posities 3 sterren of beter (moet te doen zijn) met minimaal 1 4-sterren speler en een paar 3,5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 18:49

Xanathorn

Mmorpg addict

Natuurlijk wil ik U-20 bondscoach worden, wie wil dat nou niet =). Als bekerwinnaar en landskampioen heb je altijd een streepje voor aangezien je dan ineens flinke bekendheid geniet dus ik denk sowieso dat er een groot deel op de Murmels of mij zal gaan stemmen, vooral door managers in de VI en VII. Maar we zien wel waar het schip strandt :).

Ook ik heb wat doelstellingen voor komend seizoen:

* Ik wil eindelijk eens promoveren uit de III.3, nu al 4e seizoen daar.
* Mijn middenveld is nu iets minder door verkoop van een dure mid, maar ik wil het eind van het seizoen beter krijgen als nu (ja nòg beter :p). En hopelijk mijn beste twee mids mythical en titanic.
* Verdediging is straks op peil, nu nog de aanval.
* In de beker zeker weer tot kwartfinales komen, weer winnen zal lastig worden.
* Minder kaarten en blessures, dit seizoen was %^#$^% erg.
* Weer gezellig op irc kleppen met hattrick, fed- en leaguegenoten :).

[ Voor 3% gewijzigd door Xanathorn op 31-10-2003 12:41 ]

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doelstelling:
*6de worden in de 6de divisie. (niet degraderen)
*middenveld naar redelijk, verdediging naar minimaal matig
*jeugdopelding naar uitstekend
*financien na foutje met inkoop (2 ton teveel) weer op orde krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522 schreef op 31 oktober 2003 @ 12:58:
Doelstelling:
*6de worden in de 6de divisie. (niet degraderen)
*middenveld naar redelijk, verdediging naar minimaal matig
*jeugdopelding naar uitstekend
*financien na foutje met inkoop (2 ton teveel) weer op orde krijgen
ps: hoeveel sterren zou een spelers met een goede conditie en positiespel als centrale middenvelder halen? Mijn speler heeft helaas een slechte vorm vandaar dat ie nu niet speelt, maar die vorm gaat nog wel omhoog. Ik had ook ergens gelezen dat ie dan ongeveer 120.000 waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

mijn doelstellingen voor komend seizoen:

1 - handhaven in divisie V
2 - 2 ronden beker spelen
3 - middenveld divisie IV waardig maken (aanval en verdedigen moeten blijft nog ff VI)
4 - stadion naar 25000 uitbreiden voor 1e bekerwedstrijd
5 - attractieve wedstrijden spelen
6 - beslissen of ik supporter wodt

DeNeu

p.s ik doe al 12 minuten over deze post, aangezien mijn rechter hand sinds gisteren helemaal in de kreukels licht. Passief sporten is toch verstandiger 8)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Anoniem: 23522 schreef op 31 oktober 2003 @ 13:05:
[...]

ps: hoeveel sterren zou een spelers met een goede conditie en positiespel als centrale middenvelder halen? Mijn speler heeft helaas een slechte vorm vandaar dat ie nu niet speelt, maar die vorm gaat nog wel omhoog. Ik had ook ergens gelezen dat ie dan ongeveer 120.000 waard is.
Hangt van meer factoren af:
- Hoe oud is hij? Als hij jonger is dan 19 zou die 120.000 wel eens kunnen, bij ouder dan 19 hangt dat af van de skills in verdedigen en passen.
- Zoals hierboven al gezegd; de skills in verdedigen en passen zijn ook belangrijk voor een centrale middenvelder.

Ik denk dat die speler (in slechte vorm) niet meer dan 2 sterren zal halen. In goede vorm kunnen dat er 3 zijn (maar dat hangt dus ook af van verdedigen en passen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29609

omdat ik zondag nog een belangrijke wedstrijd heb (lijfsbehoud IV) had ik al 2 weken conditie getraind en deze week algemeen, +10 :D
Heb ook nog een toekomstig coach gekocht:
Anders Söderin (642623)
34 jaar, uitstekend vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Sverige
Vastgestelde waarde: 45 000 Euro
Loon: 1 596 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: gst's
Waarschuwingen: 2

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk

uitstekend conditie/vorm/ervaring :)

ook nog 3 talenten erbij:
174 000 Euro, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

232 000 Euro, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Snelheid]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

95 000 Euro, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Technisch]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

ik ga er gewoon vanuit dat ik in de IV blijf ;) en volgend seizoen ga ik dan voor #1 t/m #3
Heb dit seizoen wat tevaak geprutst met de opstelling en de vorm en conditie was nooit echt goed, maar dat is nu allemaal bijgewerkt dus dat zit allemaal wel goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Mijn Trainingsupdate:
2 man in positiespel vooruit :)
Vorm: +7/-4

Doelstellingen:
- Wederom topscorer worden van de divisie.
- 1e worden. Het wordt lastig, want er komen sterke teams bij.
- 1e ronde van de beker overleven. Wordt ook lastig, want mijn tegenstander is een stuk sterker :(
- Redelijk middenveld (zit nu soms op zwak zelfs)
- Stadion uitbreiden naar 30k
- Toto winnen :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Katala schreef op 31 oktober 2003 @ 14:09:
- 1e ronde van de beker overleven. Wordt ook lastig, want mijn tegenstander is een stuk sterker :(
Weet je dan al wie je tegenstander is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

FF wat anders. Ik wil graag testen of ik IRC kan gebruiken op mijn werk.
Nu wil ik graag weten welke server hattrick irc van GoT zit.
Beetje onduidelijk verhaal, maar als iemand me kan helpen, graag..

Lama, werkt niet

[ Voor 5% gewijzigd door hoedjevanpapier op 31-10-2003 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Ronald Koeman schreef op 31 oktober 2003 @ 14:16:
[...]

Weet je dan al wie je tegenstander is? :)
Ja.. dat heeft weetjewat.nl voor me bepaald, ik neem niet aan dat ze iets maken dat niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Als het klopt wat weetjewat eruit spuwt heb ik een zeer gunstige loting voor de eerste bekerronde, nl. een team dat 4e is geworden in VI met per wedstrijd rond de 18 sterren :). Als dat nog niet lukt dan weet ik het ook niet meer... 8)

Trouwens, heb je iets aan PIC in de beker, dus gaat de teamgeest dan vooruit? Ik neem aan van wel, maar vraag het toch maar ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

PIC in de beker werkt inderdaad. Je TS zal met 2 nivo's stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Lekkere training gehad, een spits (van 17) naar formidable en een naar excellent. Daarnaast nog een verdediger naar weak. Helaas zijn 2 spelers die ik wil verkopen naar poor form gedaald |:(

De doelstellingen voor komend seizoen maak ik na het weekend bekend, wanneer de kwalificatiewedstrijden geweest zijn. Nu nog de toto:

Promotie wedstrijden:
1 - FC Hoorn - 1337s United
2 - FC Zaandam - Frizza United
2 - Bokkenrijders - Hoedjevanpapier's XI tal
1 - Inter Broskoslov - FC Jansen
2 - FC_Neptunes - Pepper United
1 - maroc38 - Falcon XF United
2 - Top vince - OO0nMe's Dreamteam
1 - ApeldoornKickers - SandstorM

Degradatie wedstrijden:
2 - Knights of the Hokey Pokey - NBW
1 - FC Smackers United - VvZuidwolde
1 - H.F.C Bman - Real Speciaal
1 - 9worlds.net - Rypster Oksen
1 - The Shamrocks - Worlds Number 1
1 - MIO United - D-Town Titans

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ik heb net een zeer handige link gevonden voor iedereen die wil weten wanneer de komende tijd wat gebeurt (uitbetaling seizoensbonussen, verjaardagen, reset ts en confidence, etc.) :
http://groups.msn.com/Hat...inas/seizoenovergang.msnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

60 leden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/hattrickflash.gif

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 31-10-2003 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Doelstellingen van mij:

1 - Promotie naar de IVde klasse, moet kunnen met gemak!
2 - 6e ronde cup halen
3 - Een nederlands talentje trainen ipv buitenlanders
4 - Een titanic winger trainen, misschien lukt het zelfs om hem extra-terrestrial te laten worden :9
5 - Stadion uitbreiden naar 55.555 man
6 - Een formidable keeper kopen
7 - Miljoenen binnenhalen met het verkoop van 2 van mijn wingers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
linkje? :P kunnen we zijn gastenboek volspammen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:26
HEHe... eindelijks een beetje fatsoenlijke training. Eindelijks een tweede spits die naar uitstekend scoren is gegaan :) zo hoort dat, al die training niet voor niks geweest. Nu de rest nog naar uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
reminder: Wie is Dhr. E.W. Spaan?

Krijg 20 euro gestort zonder verdere info en kan dus slechts beperkt bij me mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
@@@@@@@@@@@@@@BREAKING NEWS@@@@@@@@@@@@@@
2003-10-31 Expanded leagues next season
The following leagues will be expanded next season. The new levels will be opened up over the course of the next week or so.
[..]
From 19112 to 27304
Nederland
@@@@@@@@@@@@@@BREAKING NEWS@@@@@@@@@@@@@@

Woei, Nederland krijgt een VIII !!!!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:00

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Zal er nu ook een aparte beker komen voor de VII en VIII anders is het zo sneu voor die jongens....

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Die uitbreiding was te verwachten met tegen de 4000 wachtenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dreamtheater schreef op 31 oktober 2003 @ 22:44:
Die uitbreiding was te verwachten met tegen de 4000 wachtenden...
Nou die was eigenlijk niet te verwachten, iedereen sloot deze mogelijkheid eigenlijk uit.

Zweden zou namelijk eerst aan de beurt zijn (volgens verhalen), maarja wij gaan blijkbaar voor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Anoniem: 34339 schreef op 31 oktober 2003 @ 22:55:
[...]

Nou die was eigenlijk niet te verwachten, iedereen sloot deze mogelijkheid eigenlijk uit.

Zweden zou namelijk eerst aan de beurt zijn (volgens verhalen), maarja wij gaan blijkbaar voor :).
Idd. Heb net ff bij de zweden gekeken en die hebben bijna 9000 wachtenden. Maar ja, wat wordt de volgende stap: 35.000??? Die hebben ze dan meteen weer vol (al duurt het wel een tijd voordat die wachtenden daadwerkelijk meedoen). Misschien hebben ze niet genoeg servercapaciteit, wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sueno
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
voorlopige doelstelling seizoen 10:

Hoger eindigen dan MaestroTim :)

Warning: objects in mirror are dumber than they appear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
dreamtheater schreef op 31 oktober 2003 @ 22:59:
[...]

Idd. Heb net ff bij de zweden gekeken en die hebben bijna 9000 wachtenden. Maar ja, wat wordt de volgende stap: 35.000??? Die hebben ze dan meteen weer vol (al duurt het wel een tijd voordat die wachtenden daadwerkelijk meedoen). Misschien hebben ze niet genoeg servercapaciteit, wie zal het zeggen.
Weet het niet precies, maar ik zou het me voor kunnen stellen als de HT-devs het spel niet té veel een Zweedse aangelegenheid willen laten worden. Zweden is sinds het begin oppermachtig geweest (zowel het nationaal elftal als U20 als in de competitie) en om het spelletje leuk te houden willen ze dus wat meer concurrentie (van o.a. NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GoT federatie gaat op reis.

Hoofdrolspelers: Yared, Brainpower, devv05, foray, Frizza,
grooviee17, Thije, Zonar, Ronald_Koeman en The_Marsmellow

Bijrollen : The Dolf, Renate, Xanathorn, j_du_pee,
hoedjevanpapier, MaestroTim en mankit

1 september 2005 The story tells...

De federatie loopt beter dan ooit! Met ruim 10000 leden zijn we
inmiddels de grootste federatie ter wereld.
Yared en The_Marsmellow besluiten daarom weer eens een meeting
te organiseren, dit natuurlijk alleen voor de gevestigde orde.
Mensen als: Yared, Brainpower, devv05, foray, Frizza,
grooviee17, Thije, Zonar, Ronald_Koeman, The_Marsmellow en Renate
besluiten mee te gaan.
Na 36 polletjes besluiten ze om op 8 November met z'n allen een
week naar Zweden te gaan. Je weet wel het land waar Hattrick ooit
eens begon.

5 september: Met spelletjes als : "Ik ga op reis en neem mee! "
loopt het forum sneller dan ooit! Vooral Zonar lijkt z'n draai
gevonden te hebben en neemt heel erg veel mee!

1 oktober: Renate besluit toch maar thuis te blijven, Yared en
Foray zijn beiden erg teleurgesteld. Waarom Foray dat is blijkt
een raadsel...

5 oktober: Renate komt thuis met papieren waar heel groot SCHEIDEN
op staat. Yared ziet de bui al hangen en is ontroostbaar.

6 oktober: Yared vergrijpt zich aan enkele cheatprogramma's en
wordt gepakt op cheaten... Zijn verweer was dat hij wat clowns
nodig had om uit zijn depressie te komen. The Dolf is door het dolle
heen want Yared GAF NIET HET GOEDE VOORBEELD!!!

10 oktober: Thije wint de GoT Cup voor de 3e maal.

11 oktober: devv05 degradeert naar de VIII.

23 oktober: Xanathorn stopt met Hattrick, na enkele seizoenen bondscoach
te zijn geweest is hij er klaar mee." Ik ga me leven nu aan boeda wijden".

7 november: Yared, Brainpower, devv05, foray, Frizza,
grooviee17, Thije, Zonar, Ronald_Koeman en The_Marsmellow zijn zenuwachtiger
dan ooit! Het forum moet tijdelijk gesloten worden omdat Frizza door het dolle
gaat. WEEEE GAAAAAN NAAAAR ZWEDEN TOE!!! WEEEE GAAN NAAR ZWEDEN TOEE!! zijn z'n woorden.

8 november: Bij aankomst op schiphol komen alle leden elkaar tegen.
Yared ziet er erg vermoeid uit, een baard kan nog enigzins z'n chagerijnige hoofd
verbergen. Ronald_Koeman is ook boos. Nadat The_Marsmellow 16 keer opnieuw getelt had kwam hij tot de conclussie dat Devv05 en Brainpower niet zijn komen opdagen.

Na enkele telefoontjes met het thuisfront bleek dat zowel Brainpower als Devv05
vliegangst te hebben + weg van mammie angst.

Vol goede moed loopt Thije vooraan om de tickets op te halen.
Samen met Frizza delen ze de tickets uit en maken een praatje met ieder die er is.
Opvallend is dat Renate ook is komen opdagen.
Er wordt gespeculeerd dat ze iemand uit komt zwaaien.
Maarja dat zal toch niet voor Yared zijn?

Nadat Yared het vliegtuig ingedragen is, kan de reis beginnen!
Ronald_Koeman deelt snoepjes uit die hij meekregen heeft van z'n moeder.
Ook Zonar eet braaf z'n bammetjes op.
Foray lijkt echter erg opgewekt, en stopt gauw een papiertje weg wanneer Frizza langsloopt.

Na een uur vliegen..............

TO BE CONTINUED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Iemand die zeker gebruik gaat maken van de nieuwe tactieken (counter, pressievoetbal enz) en daar zijn trainingsschema op aangepast heeft?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 34339 schreef op 31 oktober 2003 @ 22:55:
[...]

onverwacht, je kunt wel zien waar het geld vandaan komt. Tijdje geleden toen ik samen met een paar anderen mensen 'die ook regelmatig hun creditcard beschikbaar stelden' ving ik ook al zoiets op dat de Zweden HT nog steeds als een spelletje zien waar je niet voor hoeft te betalen omdat vele uit het alleen_maar_gratis tijdperk stammen, terwijl de nederlanders er bijkwamen toen er al een supportschap mogelijk was. Daarnaast geloof ik dat juist dit groepje waar ik mee zat te chatten (verantwoordelijk voor een 2.000 supporterschappen ;) ) ook debet eraan hadden door actief te promoten.

Acht divisies.. man, straks kom je nergens meer met een solid mf in VI :P

Grappige was zoals Thije ook al opmerkte dat niemand, maar dan ook niemand dit had verwacht... ben benieuwd wat voor veranderingen er nog meer zijn dit seizoen!!

@Thije, jouw vrijdagavonden zijn te eenzaam plus ik had je nooit Renate op de webcam moeten tonen, jezus, nu zit je je eenzame vrijdagavonden aan haar te denken... Ik denk dat Foray vrijuit gaat ;)

[ Voor 9% gewijzigd door yared op 01-11-2003 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 01 november 2003 @ 00:24:
[...]
@Thije, jouw vrijdagavonden zijn te eenzaam plus ik had je nooit Renate op de webcam moeten tonen, jezus, nu zit je je eenzame vrijdagavonden aan haar te denken... Ik denk dat Foray vrijuit gaat ;)
haha, nee, het plan was om een verhaal te maken, en ik elk goed verhaal komt een vrouw voor. En ja die gaan dan meestal vreemd. Nou en aangezien Renate de enige vrouwelijke Hattricker is binnen onze federatie, was de keuze makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67327

Yes ben eindelijk supporter !
En natuurlijk gelijk lid geworden van de GoT Federatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 67327 schreef op 01 november 2003 @ 00:36:
Yes ben eindelijk supporter !
En natuurlijk gelijk lid geworden van de GoT Federatie.
zijn cluppie ;)

welkom welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
GoT federatie gaat op reis. deel 2

……………..klinkt de stem van de gezagvoerder door de luidsprekers.
“This is your captain speaking. We are encountering an airbag so please brace yourselves!”
Frizza snapt niet waarom er dan airbags in een vliegtuig zouden zitten en zet voor de zekerheid zijn valhelm op. Eén van de stewardessen kan zich niet op tijd aan iets vastgrijpen en valt pardoes bij Yared op schoot! Gelukkig vinden ze dit geen van beiden echt erg.

Na de landing (Yared moet weer het vliegtuig uitgedragen worden, nu om andere redenen) begeeft het stel zich naar het ****-Hotel. Die ligt nou niet bepaald op loopafstand, Foray bestelt in het Brabants (wat zeer lijkt op Zweeds) enkele taxi’s zodat ze op weg kunnen.

Aangekomen bij het hotel worden de kornuiten onthaald door HT-Johan en HT-Björn.(Met bloemen, ze ontmoeten natuurlijk niet iedere dag alle managers uit de Nederlandse Eredivisie) Ze hebben een banket geregeld, want (zo zegt Johan) : Dö höle möt mot an dö Knäckebröd! Thije lust geen knäckebröd en wordt zonder pardon naar z’n kamer gestuurd.
“Eet zo veel als je wilt”, zegt Johan in gebrekkig Brabants ”Wij hebben toch geld zat. Maar Extralives is een non-profit organisatie hoor!”

Na de maaltijd trekken de GoTTers zich terug op hun kamer om zich even op te frissen. Uit de kamer van Renate klinken rare geluiden; het zou pas dagen later duidelijk worden wat voor geluiden dat waren (en van wie).

’s Avonds is er een rondleiding in het bedrijfspand van hattrick. Johan wijst waar de servers staan. Grooviee vraagt waar de grote grijze kast voor dient die ertussen staat. “Dat is nou de naaimachine,”vertelt Johan. “Wacht, dan zet ik hem even in manual mode. Johan neemt plaats achter een PC. The Marshmellow stelt voor om Fr@nkie eens te pakken, maar Johan en de andere vinden dat zielig. Hij vecht nou al 3 seizoenen achter elkaar tegen degradatie uit VI, en heeft blijkbaar nog steeds lol in het spel. Raateland blijkt het volgende slachtoffer te zijn. Hij verliest 5-0 met 80% balbezit. “De bal is rond.”, zegt Johan.

Moe maar voldaan van hun uitstapje op het Hattrick-complex keert “the gang” terug in het hotel. Ze nemen nog even plaats aan de bar voor een hapje en een drankje. (Ronald Koeman wil alleen Borrelnootjes van Duyvis) Naar mate het alcoholpromillage stijgt stijgt ook het niveau van de gesprekken. Yared vertelt over de foto die hij van zichzelf maakte in roze string. “En iedereen maar denken dat het een lekker wijf was toen ik die foto liet zien.”, schatert hij. Tegen een uurtje of 3, als sommigen een beetje té lam beginnen te worden, stelt Renate voor om naar bed te gaan. Renate heeft zelf alleen cola gedronken en stopt de jongens netjes één voor één onder de wol.

9 november:
De volgende ochtend…

TO BE CONTINUED

We maken er een doorgeefverhaal van, iedereen die zin heeft kan het verhaal aanvullen :P Tip voor de volgende schrijver(s): In een goed verhaal zit niet alleen altijd een vrouw maar valt ook altijd een dooie ;) Bij voldoende reacties gaan we dit verhaal aanbieden bij een uitgeverij >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Ronald Koeman op 01-11-2003 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ronald Koeman schreef op 01 november 2003 @ 01:16:
GoT federatie gaat op reis. deel 2

Yared vertelt over de foto die hij van zichzelf maakte in roze string. “En iedereen maar denken dat het een lekker wijf was toen ik die foto liet zien.”, schatert hij. Tegen een uurtje of 3, als sommigen een beetje té lam beginnen te worden, stelt Renate voor om naar bed te gaan. Renate heeft zelf alleen cola gedronken en stopt de jongens netjes één voor één onder de wol.
haha het zit je nog steeds dwars he die foto :P
Hebben jullie nou echt niet een andere vrouw, want zo jaag je de enige in de fed er snel uit (ze was trouwens niet eens het vliegtuig ingestapt, maar wuifde iedereen uit ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 01 november 2003 @ 01:31:
[...]
haha het zit je nog steeds dwars he die foto :P
Hebben jullie nou echt niet een andere vrouw, want zo jaag je de enige in de fed er snel uit (ze was trouwens niet eens het vliegtuig ingestapt, maar wuifde iedereen uit ;))
hmm ja kut...'t is al laat, zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Yeah, wow, met zo'n gigantisch kulverhaal kom ik elke vijf minuten kijken of er al weer wat uit je pen is gevloeid. Go on!

Verder dankt Par_Martinos KPN, die na 5 (zegge 5) weken zijn adsl-verbinding eindelijk heeft opgeleverd.

Misschien is er een mogelijkheid dat volgend seizoen een en ander voor mij aantrekkelijker verloopt dan afgelopen seizoen. Dat zal een hoger postgehalte in GoT met zich mee brengen. :*)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

ik heb net de neiuwe beta van HAm gedownload, maar ik lijk de setup niet te kunnen draeeien, heeft iemand anders daar ook last van?
- beta version 5.0.44.134 Matchview and bugfixes -

DeNeu

[ Voor 17% gewijzigd door neudeboules op 01-11-2003 08:52 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
neudeboules schreef op 01 november 2003 @ 08:51:
ik heb net de neiuwe beta van HAm gedownload, maar ik lijk de setup niet te kunnen draeeien, heeft iemand anders daar ook last van?
- beta version 5.0.44.134 Matchview and bugfixes -

DeNeu
Klinkt als een antwoord aan een n00b, maar zorg zeker weten dat je HAM uit hebt staan, een clean reboot ervoor dus. Da's namelijk wat ik op het forum heel veel hoor. Maak ook een copy van je bestaande folder just in case.

Bij mij ging het verder prima, alleen matchretrieval deed ik bij Renate d'r laptop nog iets niet goed.

9998

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 16:18
Het verhaal is echt geweldig :D! Ikzelf ben helaas niet zo creatief, maar als iemand dat wel is, schroom je niet en wees creatief!

9999

[ Voor 3% gewijzigd door grooviee17 op 01-11-2003 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Post nr. 10.000! Na 355 dagen hebben we eindelijk dit magische postaantal gehaald :D.

* grooviee17 bedankt iedereen voor zijn/haar inzet tijdens het afgelopen jaar en op naar de volgende 10.000!

Met iedereen bedoel ik natuurlijk dezelfde mensen als Yared

Yared, aan jou de eer voor de eerste nieuwe post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
YAHOOOO! 10001

we gaan voor de volgende 10.000

Grooviee man van de stats, nummer 10.000 staat je heeeeel mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Wow 10000... toch een leuk getal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

[dubbelpost]

[ Voor 94% gewijzigd door NiMu83 op 01-11-2003 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Jeeej we zijn alweer over de 10000 posts!! Nu proberen dat aantal als leden in onze federatie te krijgen :P

We zitten op 61 leden en Sinnet is nu van zijn n00b status af en is Tweakeroid geworden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Brainpower schreef op 01 november 2003 @ 11:36:
Jeeej we zijn alweer over de 10000 posts!! Nu proberen dat aantal als leden in onze federatie te krijgen :P

We zitten op 61 leden en Sinnet is nu van zijn n00b status af en is Tweakeroid geworden!!!
Op naar de volgende 10.000!

En bedankt Brainpower! Ik heb gelijk maar mijn Tweakers accountname aangepast aan mijn Hattrick naam, want ik kom toch bijna alleen op deze pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

**********REMINDER*********
*VOLGENDE WEEK IS HET ZOVER*
*****GoT Meeting Utrecht******

Afbeeldingslocatie: http://www.gooiland-elektro.nl/LOGO/GoT-Meeting.gif%20%5Dafbeelding

Datum: 08-11-2003

Voor meer informatie:
Stairway to Heaven
op deze site staat ook een routebeschrijving en locaties van parkeerplaatsen.
Ook voor de treinreizigers is er een wandelbeschrijving aangegeven op de site.

De bedoeling is om op 2 tijdstippen af te spreken;

Niet alleen de winnaar van de GoT-Cup zal een prijs krijgen maar op deze dag gaan we ook nog eens loten voor de overige prijzen.

Als iedereen aanwezig is zullen de prijzen uitgereikt worden en zal de hele groep getrakteerd worden op een drankje van de winnaar :9 (zonar?)

meld je aan want het gaat een gezellige dag worden
wie wil het nou niet. Eindelijk is weten welke mensen er elke dag samen met jou druk bezig zijn met hattrick en tweakers tegelijkertijd. Nu is het het moment om eindelijk deze droom tot vervulling te brengen.

Als je van plan bent te komen laat even een bericht achter op het forum of mail mij the_marsmellow@hotmail.com. Zeg er meteen bij met welke groep je meegaat zodat we straks in utrecht niet voor verassingen komen te staan.

- Hoe komen we in Utrecht
met de gouden koe http://route.lycos.nl/
met de trein http://www.ns.nl/binnenland/index.cgi

Voor verdere suggesties en/of vragen:
the_marsmellow@hotmail.com

*****AANWEZIGEN*****
Grooviee
Yared
Marsmellow
?Zonar?
?Xanathorn?
?Jamal?
?The Dolf? (Op zoek naar vervoer vanuit Roosendaal (noord-brabant)

(als ik mensen ben vergeten laat het nog even weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ik hoop dat er ook een stel van de nieuwe mensen komen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

ff een vragie

Nu ik maar 1 wedstrijd per week kan spelen de komende 2 weken en toch al mijn verdedigers wil trainen (9 stuks) wilde ik er 5 verdedigers inzetten en 4 middenvelders met als opdracht verdedigen.

1. Ik neem aan dat dit gewoon als 5-4-1 wordt beschouwd en ik niet mijn training kwijt ben.
2. krijgen deze middenvelders nog een beetje training en zo ja, voor hoeveel procent vergeleken met een normale verdediger.

Vind het jammer dat ik zo weinig post, maar heb nogal drukke baan inmiddels. Kan ook het lezen van de posts nauwelijks bijbenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

een speler op verdedigend of aanvallend zetten maakt niets uit voor de training

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kep reeds verschillende doelstellingen gelezen voor het nieuwe seizoen. Ik wil ook wel een zuit in het dakje doen:

1. Handhaving in V. (is wellicht wat mager als je uit IV komt, maar V is beter geworden dan toen ik er voor het laatsts speelde);
2. Verdediging flink trainen;
3. Een lekkere jonge knul uit me jeugd trekken die zich verdedigend opstelt;
4. Meer vrouwen op de tribune;
5. Een oude bok kopen die goed scoort;
6. De problemen rond het stadion oplossen (veiligheid etc). Het moet weer leuk worden om een avondje Bad Clusters te doen;
7. Foray uitschelden omdat hij al een paar weken geleden mij een interview heeft afgenomen en nog niet heeft geplaatst. Omdat ie na 1 interview al geen zin meer had in de rol van verslaggever. B) ;
8. Dit seizoen voor het eerst verder komen in de beker dan ronde 2;
9. Mij schamen, omdat ik ten aanzien van het forum steeds meer een lurker wordt.
10. Proberen in het rijtje van Thije te komen en op die manier ook in zijn prachtige verhalen voor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75080

ben dus kampioen van div VII.4 en mijn doelstellingen

handhaving divisie VI

middenveldrating eindelijk boven de inadequate krijgen (heb al 1 excellent pm en 3 solid dus komt wel goed)

verdediging, de lichting Zweedse high passable/low solid defenders verkopen, of anders trainen, en verder de nieuwe top aankopen solid defender maken en er fortuin voor krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Anoniem: 75080 schreef op 01 november 2003 @ 13:33:
[...]

verdediging, de lichting Zweedse high passable/low solid defenders verkopen, of anders trainen, en verder de nieuwe top aankopen solid defender maken en er fortuin voor krijgen :)
Waarom Zweedse defenders? Je kan dan beter Nederlandse defenders kopen, zo wordt Nederland beter, en kunnen we Zweden verslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169 schreef op 01 november 2003 @ 13:12:

7. Foray uitschelden omdat hij al een paar weken geleden mij een interview heeft afgenomen en nog niet heeft geplaatst. Omdat ie na 1 interview al geen zin meer had in de rol van verslaggever. B) ;
hey ik ben het interview kwijt. door een virus windows opnieuw geinstalleerd en dus die data kwijt. maar als je het interview nog hebt en naar mij stuurt garandeer ik je dat het dit weekend geplaatst wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 17731 schreef op 01 november 2003 @ 13:41:
[...]

hey ik ben het interview kwijt. door een virus windows opnieuw geinstalleerd en dus die data kwijt. maar als je het interview nog hebt en naar mij stuurt garandeer ik je dat het dit weekend geplaatst wordt.
Je hebt nog een week om te presenteren als redacteur, anders ben je die rol ook kwijt :P

@Metalmeijer, nog een puntje voor je; eindelijk eens replyen op de vele verzoekjes om een update van het logo, dat kwam toch van die vriend van ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/rvd.berg/wimbrum/pics/Logo-GoT-Federatie.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 01 november 2003 @ 13:46:
[...]

Je hebt nog een week om te presenteren als redacteur, anders ben je die rol ook kwijt :P

@Metalmeijer, nog een puntje voor je; eindelijk eens replyen op de vele verzoekjes om een update van het logo, dat kwam toch van die vriend van ;)

[afbeelding]
Komt goed. Hij is alleen een beetje langzaam. Don't worry.

@Foray, hmmm, is dat het beste wat je kan verzinnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

GoT Federatie op reis; deel - 3

De volgende ochtend...

Eigenlijk kun je alleen nog maar van 'ochtend' spreken omdat het lokale ziekenhuis vanaf 5 uur niet meer het nachttarief rekende.

Het hele Team GoT ging er onderdoor aan de zeer ernstige en accute "knäckebröd-räcekäcker".
Toen de dokter zei "extreme gevallen van uitdroging", vielen vooral Mankit, MaestroTim en Metalmeijer van hun stoel. Zei als notoire drinkers hadden niet geloofd ooit nog eens last te krijgen van zoiets onvoorstelbaars als uitdroging.

Graxon trok de hele ploeg aan de haren omhoog met zijn grappen en grollen en wist moreel weer flink op te krikken. Je kon wel zien dat Graxon de 'clown' van Team GoT was.

Coach Xanathorn orderde het hele stel een kurk erin te stoppen, en op te houden met dat gemiep. Twee verder anonieme spelers hadden meer dan een klein wijnfleskurkje nodig om prive redenen, maar wisten uiteindelijk ook de continue vloeibare stroom knäckebröd te stoppen.

Toen iedereen eindelijk opgehouden was met lekken, zette coach Xanathorn er ook meteen vaart in en begon zeer fanatiek aan de ochtendtraining. Ondanks dat het een gesloten training was, waren er toch enkele verslaggevers in geslaagd te berichten over het nogal aparte leren trainingskostuum (met masker) van de coach .

Jamal-FCDber moest rond het einde van de training ingrijpen in een eeuwenoude discussie tussen Thije en Ronald_Koeman waar ook The_Dolf zijn zegje in deed, maar gelukkig wist hij met zijn gladde praatjes zoals gewoonlijk het verhitte gesprek te smoren in zijn eigen sausje.

Ondanks de drukke nacht, en zoals gewoonlijk pittige ochtendtraining, kwamen de spelers Katala, Yukkie en J_du_Pee, na een korte behandeling voor de gewoonlijke zweepstrepen op hun rug, bij de masseur vandaan voor een korte duik in het hotelzwembad met enkele ingehuurde 'zwem-instructrices...' voordat de reis naar huis zou worden ingezet.

Deel 4 - Afscheid, en de reis naar huis.

Tip voor de schrijvers, Renate is reeds met een eerder vliegtuig naar huis gegaan om voor de kinderen te zorgen, en doet verder niet meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 01 november 2003 @ 14:19:
Tip voor de schrijvers, Renate is reeds met een eerder vliegtuig naar huis gegaan om voor de kinderen te zorgen, en doet verder niet meer mee.
Zullen we dat maar overlaten aan de "dichterlijke vrijheid" van de auteurs? Ik zie nl. ineens ook enkele forumbezoekers in het verhaal die niet in het vliegtuig zaten!! :P (o.a. Graxon)

[ Voor 9% gewijzigd door Ronald Koeman op 01-11-2003 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Jamal-FCDber moest rond het einde van de training ingrijpen in een eeuwenoude discussie tussen Thije en Ronald_Koeman waar ook The_Dolf zijn zegje in deed, maar gelukkig wist hij met zijn gladde praatjes zoals gewoonlijk het verhitte gesprek te smoren in zijn eigen sausje.
Je doelt op http://www.brullendedraak.nl/ht/yared.html . We hebben geen toestemming om het er op GoT nog over te hebben. Volgens jou is er geen issue, dus dan zou ik graag zien dat je je een beetje volwassen opsteld en niet van die semi-grappige opmerkingen aan mijn adres plaats. Je wil niet met mij discussieren (e-mail, msn)... doe dat dan ook niet in verkapte vorm op het forum.

[ Voor 34% gewijzigd door IWriteCode op 01-11-2003 14:51 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 18:29

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

na het tripje naar zweden, worden de leden vande federatie gevraagd voor een heuse soap. Hier het script van de eerste afleveringen:
Jouw GoT-federatie- scenario!

Maandag - Thije vertelt direkt dat hij foray maar een lelijke doos vindt. Volgens hem ziet ze eruit als een lesbienne. Achteraf blijkt dat devv05 eigenlijk de enige lesbienne bij GoT-federatie is. Ronald_Koeman geeft later nog wel toe dat hij twijfelt over zijn sexuele geaardheid.

Dinsdag - Iedereen is verzeild geraakt in een heftige discussie over de werkverdeling voor de komende weken. Ronald_Koeman voert de spanning wat verder op door te zeggen dat de vrouwen bij GoT-federatie te weinig moeite doen en lui van aard zijn. Brainpower twijfelt niet en geeft hem een klap op zijn hoofd met een voetbal. Ronald_Koeman wordt afgevoerd.

Woensdag - De GoT-federatie-werknemers krijgen een opdracht van Yared- ze moeten de Kleedkamer poetsen.
'We hebben er al meerdere malen een rottende Knäckerbröt ontdekt en ondanks de verschillende waarschuwingen werd hier tot op heden nog niets aan gedaan,' aldus Yared.
Thije komt al aandraven met een halve winkel reinigingsmiddelen en wordt onmiddellijk getrakteerd op een kwade blik van foray.
'Ik ben allergisch voor poetsprodukten,' zegt Ronald_Koeman, 'daar krijg ik altijd jeuk van aan mijn Bal'.
Thije kan zijn lach niet inhouden en laat zich volledig gaan, hij danst nu door de kamer als een Leeuw op speed.
foray vertelt dat ze te voet naar Zweden wil gaan. Thije komt niet meer bij.

Donderdag - Het oplossen van de 'Kleedkamer-taak' gaat lekker, totdat Ronald_Koeman - die ondertussen toch al bekend staat als de meest luie kloot van het hele stel - de emmers waar al het vuil in zit, omstoot. devv05 gaat compleet uit haar dak en gooit een cornervlag naar zijn hoofd maar raakt Yared vol in het gezicht.

Vrijdag - Vandaag moet de Kleedkamer-taak af zijn. Omdat Ronald_Koeman gisteren het werk dwarsboomde ziet het er niet naar uit dat dat zal lukken. Yared laat via een memo weten dat het weekendwerk zal worden, waarop foray in huilen uitbarst. Ronald_Koeman is afwezig wegens een 'gezwollen Bal'.

Zaterdag - Alleen Yared is aanwezig om te poetsen. Verder een rustige dag.

De volgende week:

Maandag - Met een dikke knobbel ter hoogte van haar Oogkas komt devv05 aan op kantoor. Volgens haar heeft Yared zich na het incident met de cornervlag niet kunnen beheersen en is hij haar in het weekend komen opzoeken, met dit als resultaat.

Dinsdag - Thije is vandaag jarig, maar net als ieder jaar voelt hij zich te goed om te trakteren. Yared geeft hem hierover een opmerking.
'Ik kijk nog liever de hele dag naar Studio Sport dan naar uw gezaag te moeten luisteren,' antwoordt Thije en hij begint van zijn Knäckerbröt te eten.
Yared maakt er een memo van.

Woensdag - Yukkie zingt voortdurend Kampione.
'Zoals gewoonlijk weer goed gezind,' denkt Ronald_Koeman, die vandaag een baaldag heeft en hij krabt aan zijn Bal. Verder niets te melden.

Donderdag - Brainpower biegt op dat ze stiekem verliefd is op Yukkie. Het blijkt niet wederzijds te zijn. Brainpower ziet het niet meer zitten en springt uit het raam.

Vrijdag - foray stelt voor om vanaf nu iedereen gele hemden en dito schoenen te laten dragen. Ronald_Koeman wordt hierdoor vuurrood van woede en stormt op foray af om haar de mond te snoeren. Hij mislukt daar echter in en belandt met zijn hoofd op de rand van een bureau. Ronald_Koeman wordt voor een tweede maal afgevoerd. Maar goed dat het weer bijna weekend is...
toon volledige bericht
(sommige vrouwenrollen worden gespeeld door mannen ;) )

We've got that ring of confidence

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.