Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.662 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Maakt een keeper van een halve ster beter veel uit in je ratings/spel?

Als ik zo eens rond kijk lijkt het wel een nivo te schelen.

Zit erover te denken me B keeper te verkopen en voor een excellent te gaan van 5 ton.

edit/Chocovla het ga je goed en kom weer eens terug als je hernieuwd enthousiast bent, de deur staat altijd open ;)

[ Voor 22% gewijzigd door yared op 16-11-2003 23:08 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sueno
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 21:27:
Sta toch nog 3-1 voor, met een PIC tegen Sueno!! Zal ie niet leuke vinden, eerste doelstelling van het seizoen voor hem niet berijkt! :)
het seizoen duurt nog lang...
deze nederlaag was ingecalculeerd (ik PICte ook), en het verschil van slechts 2 doelpunten valt me nog niet tegen :)

Warning: objects in mirror are dumber than they appear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-08 09:33

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

tering krijg ik weer tegen me :( eerste tegenstander motst maar gelijk zo van laten we leuk beginnen :'( :'( :'(

wel voor het eerst een outstanding + formidable defence

[ Voor 27% gewijzigd door The_Marsmellow op 17-11-2003 01:46 ]

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
OPROEP
Heeft er iemand toevallig zin om vanaf volgende week een aantal oefenwedstrijden te spelen zodat we de verschillende tactieken uit kunnen testen?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das niet zo best in het begin van het seizoen MOTS-en ...

Je verliest dus, en al je tegenstanders in je league winnen vet, omdat zijn TS ontzettend naar de kloten is gegaan ... (in begin seizoen word alles gereset, dus hij had al niet zo een hoge TS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ruyven u20 geworden jammer hoopte op thijs al gun ik het ruyven natuurlijk van harte :)

wel cool trouwens dan targuist (een nederlandse user) u20 coach van marroko is geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
The Dolf schreef op 16 november 2003 @ 21:54:
[...]

TS gaat alleen omhoog als je wedstrijden wint en dat doe ik niet .
Ik vraag me af hoe je daarbij komt, waar heb je dat gelezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:35

m0nk

16-09-2003 15.15

sjow dan, eerste competitie game gisteravond gewonnen met 7-0 is weer is wat anders dan elke week verliezen :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben best wel trots, ik help sinds kort een n00b met wat tips en ik heb voor hem een spelersanalyse gedaan, vervolgens haalde hij gisteren in z'n uitwedstrijd de volgende stats:

Middenveld: zwak
Rechter Verdediging : redelijk
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging : redelijk
Rechter Aanval : goed
Centrale Aanval : uitstekend
Linker Aanval : goed

En dat in nog geen maand tijd! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af wat deze speler nog zal opbrengen??

Dean Zeijlemaker (15586377)
30 jaar, goed vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Krachtig

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk

Zit wat in de min, en ben het twijfelen of ik deze zal verkopen, is wel een vaste spits maarja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Jammer Xanathorn. Maar 3e met 302 stemmen is niet niks. Volgend seizoen beter.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ress schreef op 17 november 2003 @ 08:50:
Ik vraag me af hoe je daarbij komt, waar heb je dat gelezen :?
zelfvertrouwen
Het zelfvertrouwen stijgt na een overwinning en daalt na een nederlaag

het zelfvertrouwen : verlies van zelfvertrouwen kan ten koste gaan van de teamgeest

Bron: Hattrix Files v2.2

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Mensen de uitslag van de 1e ronde van de ToTo van seizoen 10!!
Als ik iemand ben vergeten of een verkeerd aantal punten heb toegekend neem dan via msn/icq/mail/ht-mail contact met mij op :)

De uitslag van ronde 1:
7 Katala
7 KdB
7 MaestroTim
7 Wao
6 Zonar
6 -Pjotrski-
6 Frizza
6 neudeboules
5 Sandyman538
5 Thije
5 Mankit
5 grooviee17
5 Yared
5 hoedjevanpapier
5 MTM
4 Brainpower
4 The_Marsmellow
4 GandalfTheGrey
3 Ronald Koeman

In deze 1e ronde hebben Katala, KdB, MaestroTim en Wao de meeste wedstrijden goed voorspeld en krijgen daarom 1 bonuspunt.

De stand na ronde 1:
8 Katala
8 KdB
8 MaestroTim
8 Wao
6 Zonar
6 -Pjotrski-
6 Frizza
6 neudeboules
5 Sandyman538
5 Thije
5 Mankit
5 grooviee17
5 Yared
5 hoedjevanpapier
5 MTM
4 Brainpower
4 The_Marsmellow
4 GandalfTheGrey
3 Ronald Koeman

Opvallend was dat een aantal mensen toch Poldervogels lieten winnen, aangezien het een walkover team is :D

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Zoek niet langer... Egypte heet voortaan Misr

Binnenkort weten we u vast te vertellen waar dat voor staat B) en of de Egyptenaren nu voortaan Missers heten 8)7

@Toto, is het mogelijk voortaan erbij te zetten wie hoeveel punten extra kreeg voor die match waarbij je het doelsaldo moest raden? :)

@Xanathorn, helaas, maar toch heeeel netjes gescoord.
Verbaasde me eigenlijk dat er maar zo weinig mensen stemmen.
Natuurlijk is de gemiddelde leeftijd hier lager dan bij een 2e kamer stemmen, maar met 20.000 teams verwacht je toch wel iets meer dan 25% opkomst... of zijn er 10.000 eikels zo dom geweest op zichzelf te stemmen.... dat zal het wel zijn ;) 8)7

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 11:32

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@ Dolf

Teamspirit en Zelfvertrouwen zijn 2 aparte termen. Zelfvertrouwen krijg je door winnen, Teamspirit door te PIC en.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ja, ik weet het weer...

Ik heb al diverse keren gezegd dat ik niet meer kon herinneren hoe me allereerste team heette omdat het zo'n debiele naam was... :D

Kom net op een oude computer een txtfile tegen met de naam...

Niet lachuh,.....

"Dogshit on High when Pigs can Fly!"

Was een naam uit een spelletje. Had zelfs een logootje uit Railroad Tycoon van een vliegend varken klaarliggen voor me supporterschap (dat was dus dat txtfile), maar tijdgebrek en desintresse hebben met dat team laten doodbloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
hoedjevanpapier schreef op 17 november 2003 @ 10:59:
@ Dolf

Teamspirit en Zelfvertrouwen zijn 2 aparte termen. Zelfvertrouwen krijg je door winnen, Teamspirit door te PIC en.
???
Er staat toch dat het dalen van het zelfvertrouwen een negatieve invloed heef op de teamspirit?

en helpt het ook om te piccen als je al zeker bent van een nederlaag?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 11:32

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Er staat dat een nederlaag effect KAN hebben op de teamgeest. Maar als je PIC-ed, ga je 2 niveau's omhoog. PIC, en een nederlaag, zal in ieder geval voor een stijging van de TS zorgen.

Hij zal dus best wel omhoog gaan. Als je eenmaal in de hoek zit waar de klappen vallen, dan is het erg zwaar om daar uit te komen, zie Bad Clusters vorig jaar.

Gewoon doorzetten, en dan komt het wel goed.

[ Voor 13% gewijzigd door hoedjevanpapier op 17-11-2003 11:43 ]

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@ Yared.... Dat komt er uiteraard bij te staan, maar als niemand de wedstrijd goed raadt laat ik het ook niet zien! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 18:07

Xanathorn

Mmorpg addict

Gewonnen met 3-1 gisteren, als ik had geweten dat mijn tegenstander maar een solid middenveld zou halen had ik wel gepicced :x. Nou ja in ieder geval AIM uitgeprobeerd en het bevalt me niet zo, het scheelt maar liefst 2 ratings per wingdefense en da's best wel veel, alleen gebruiken dus als je verdediging al erg goed is.

Over U-20, jammer dat ik het niet geworden ben maar 3e met 300+ stemmen vind ik zeker niet verkeerd, doet iig minder pijn dan bijvoorbeeld net 2e worden =). Nog dank aan allen die met alle vertrouwen op me hebben gestemd. Nu heb ik wel 2 seizoenen de tijd om een fatsoenlijke verkiezingsstrategie te bedenken ;).

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste jeugdpull onder jeugdopleiding uitstekend:

Reinier Heitman
140 000 Euro, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

Wel heel mooi aangezien ik op scoren aan het trainen ben :p

Gister jammergenoeg wel verloren met 4-2 (maar ja, was de eerste keer dat ik 3-4-3 speelde en we hadden allebei 50% balbezit dus dat viel me erg mee) waarvan 2 doelpunten vlak voor tijd...
Ik pak m later in het seizoen wel met mijn superaanval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
hoedjevanpapier schreef op 17 november 2003 @ 11:42:
Er staat dat een nederlaag effect KAN hebben op de teamgeest. Maar als je PIC-ed, ga je 2 niveau's omhoog. PIC, en een nederlaag, zal in ieder geval voor een stijging van de TS zorgen.

Hij zal dus best wel omhoog gaan. Als je eenmaal in de hoek zit waar de klappen vallen, dan is het erg zwaar om daar uit te komen, zie Bad Clusters vorig jaar.

Gewoon doorzetten, en dan komt het wel goed.
Ik heb gelukkig het sterkste middenveld in mijn league en met een beetje geluk heb ik vanavond een 2.5* spits (weak form, kan alleen maar beter) en minimaal een 3.5* verdediger. Dan ga ik lachend voor het kampioenschap denk ik zo.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 07:51
gister mijn eerste hattrick-wedstrijd ooit met 5-0 gewonnen :)
met 10 man (10 minuten voor eind rode kaart) toch nog 2x gescoord :D:D ik snap het nog steeds niet :S

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-08 10:23
Beelzebub schreef op 17 november 2003 @ 13:25:
gister mijn eerste hattrick-wedstrijd ooit met 5-0 gewonnen :)
met 10 man (10 minuten voor eind rode kaart) toch nog 2x gescoord :D:D ik snap het nog steeds niet :S
Ik zit in V.184.
Hierin zitten 2 ploegen die een excellent midfield kunnen halen (HGK1 en mijn team sinds gisteren :) ) en de meeste anderen halen ook solid/passable. Verder zit er een team bij dat 3 4-sterren spelers kan opstellen, maar in zo'n rare opstelling speelt dat ze een enorm slecht middenveld hebben (maar wel een brilliant attack 8)7 ). Gisteren volslagen onterecht verloren (ongeveer 70% balbezit en 0-1 verloren :( ) en ik heb het vage vermoeden dat ik geen kans op de titel maak, al is het seizoen natuurlijk nog lang. Ik ben bang dat dit een frustrerend seizoen wordt, maar eigenlijk was het kampioenschap dit seizoen ook geen doelstelling, dus we zullen het zien!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:03

^^0nMe

Got Babana's?

Xanathorn schreef op 17 november 2003 @ 12:48:
Gewonnen met 3-1 gisteren, als ik had geweten dat mijn tegenstander maar een solid middenveld zou halen had ik wel gepicced :x. Nou ja in ieder geval AIM uitgeprobeerd en het bevalt me niet zo, het scheelt maar liefst 2 ratings per wingdefense en da's best wel veel, alleen gebruiken dus als je verdediging al erg goed is.

Over U-20, jammer dat ik het niet geworden ben maar 3e met 300+ stemmen vind ik zeker niet verkeerd, doet iig minder pijn dan bijvoorbeeld net 2e worden =). Nog dank aan allen die met alle vertrouwen op me hebben gestemd. Nu heb ik wel 2 seizoenen de tijd om een fatsoenlijke verkiezingsstrategie te bedenken ;).
Ja damn, daar kwam ik gisteren ook achter, volgens mij scheelt het wel eens 2,5-3 lvl soms, als je echt een hoge lvl verdediging had daar, schijnt 25% penalty te zijn... Het vieze is, tijdens oefenduels viel het niet zoveel op, omdat je toch reserves opstelde.
Trouwens, wat ik me kon herinneren, als je een wedstrijd won, dan kreeg je ook een beetje TS bij, iig was dat meer dan de hoeveelheid die erafging als je zo'n bericht kreeg dat door een transfer je TS was gedaald.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 21:32
HMMM, was dat voor iets vaags, valt me nu pas op, maar één van mijn reserve spitsen heeft gewoon een vormdaling gehad van redelijke vorm na waardeloos. :? Lekker is dat, zalwel ziek zijn ofzo :D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

koentjuh schreef op 17 november 2003 @ 14:52:
HMMM, was dat voor iets vaags, valt me nu pas op, maar één van mijn reserve spitsen heeft gewoon een vormdaling gehad van redelijke vorm na waardeloos. :? Lekker is dat, zalwel ziek zijn ofzo :D O-)
Mijn keeper zakte vrijdag ook 3 levels...maar van redelijk naar waardeloos heb ik nog niet eerder gehad...denk idd een griepje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Wat is jullie mening over de 4-4-2 met 1 vleugelspeler naar het midden? Levert dit een sterker middenveld op dan normaal? Het lijkt me een betere mogelijkheid geven tot counteren. Daarnaast is je verdediging sterk, maar je verliest 1 vleugelspeler. Kun je dan überhaupt winnen van iemand met dezelfde stats?
Kortom, is er iemand die ervaring heeft met bovenstaande opstelling?

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
The Dolf schreef op 17 november 2003 @ 12:57:
Ik heb gelukkig het sterkste middenveld in mijn league en met een beetje geluk heb ik vanavond een 2.5* spits (weak form, kan alleen maar beter) en minimaal een 3.5* verdediger. Dan ga ik lachend voor het kampioenschap denk ik zo.
Helaas heb ik iets te overenthousiast geboden. ipv 108k typte ik 180k.
Nu maar hopen dat ie zijn geld waard is (solid ouwe lul verdediger).

Spits zit er niet meer in helaas

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Mijn eerste wedstrijd ook gewonnen met 5-2.
Stadion was op 800 plaatsen na uitverkocht, misschien eens gaan sparen voor een uitbreiding.
Wel voor het eerst matig middenveld met PIC. :)
Schrok wel van de stats van mijn league genoten, die zijn erg vooruit gegaan.
Kampioenschap wordt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Gister met 3-1 van een motsende tegenstander gewonnen :) Verder heb ik eindelijk mijn toekomstig coach binnen, hij is 40, formidabel ervaring en redelijk leider. Gekocht voor twee ton (waarde 2K, hij was al die tijd ligt geblesseerd dus was nog bang dat hij in waarde zou stijgen...)

natuurlijk heb ik de komst van deze oude rot geheel op WWA stijl aangekondigd:
2003-11-17 Eis spelersvrouwen ingewilligd
Al lang moest het management van WWA aanhoren dat de spelersvrouwen van mening zijn dat een goede werkgever voor kinderopvang zorgt. Zij maken allen carriere en dreigden nu voortaan de spelers van de training te houden om voor de kids te zorgen.

Vandaar dat het management heeft besloten een kinderdagverblijf in te richten en ter vermaak van de koters is vandaag de Zweedse broer van Jan Klaassen aangetrokken om de poppenkast te doen.

Björn Claesson, van harte welkom in de Watergraafsmeer!

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:20
hoedjevanpapier schreef op 17 november 2003 @ 11:42:
Het is alleen nogal vervelend bij mij dat het op de zondag wel 2 leveltjes stijgt, maar dat hij maandag altijd weer 1'tje zakt. Dus gisteren op content (van bedaard) en vandaag staat ie weer op kalm... Daar baal ik een beetje van :(

Zal wel komen omdat ik 1 gemeen persoon heb, en 10 controversiele... ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Laatst online: 22-08 14:17
Als ik een speler in een opwelling te koop heb gezet, maar hem toch wil houden, kan ik dan op hem blijven bieden?
Dan zou het me toch niets kosten omdat ik het geld ook krijg?

Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
YorgoB schreef op 17 november 2003 @ 18:46:
Als ik een speler in een opwelling te koop heb gezet, maar hem toch wil houden, kan ik dan op hem blijven bieden?
Dan zou het me toch niets kosten omdat ik het geld ook krijg?

Klopt dit?
Bijna helemaal goed. Je moet altijd een bepaald percentage afdragen aan de vorige eigenaars. Tenzij je natuurlijk een eigen YP verpatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje, ik heb zojuist vanmiddag onderstaande speler gekocht voor € 224000. Is dit nou een beetje een mooie prijs? Want als ik de afgelopen week zie voor welke prijzen sommige spelers weggaan ben ik een beetje het gevoel kwijt wat een speler nou in een "normale" tijd moet opbrengen. Ik ga hem de komende tijd eerst op vorm trainen, daarna op positiespel.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Arend Buitelaar (20028298)  
21 jaar, matig vorm, gezond  
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit:  België  
Vastgestelde waarde:  226 000  Euro  
Loon:  1 932 Euro/week  inclusief een 20% Bonus  
Eigenaar:  FC TikTak over rechts  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    slecht   Keepen:    waardeloos   
Positiespel:    redelijk   Passen:    goed   
Vleugelspel:    zwak   Verdedigen:    redelijk   
Scoren:    redelijk   Spelhervatting:    waardeloos

En is 'ie nou "hoog"-solid/passable in iets, en zo ja in wat dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Par_Martinos schreef op 17 november 2003 @ 18:53:
[...]

Bijna helemaal goed. Je moet altijd een bepaald percentage afdragen aan de vorige eigenaars. Tenzij je natuurlijk een eigen YP verpatst.
Er gaat ook een percentage naar de orginele club.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 19:55:
ff een vraagje, ik heb zojuist vanmiddag onderstaande speler gekocht voor € 224000. Is dit nou een beetje een mooie prijs? Want als ik de afgelopen week zie voor welke prijzen sommige spelers weggaan ben ik een beetje het gevoel kwijt wat een speler nou in een "normale" tijd moet opbrengen. Ik ga hem de komende tijd eerst op vorm trainen, daarna op positiespel.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19

Leuke stats maar hij is nergens echt goed in. Persoonlijk vind ik hem duur. Waar ga je hem voor inzetten en waar train je op?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 17 november 2003 @ 20:36:
[...]

Leuke stats maar hij is nergens echt goed in. Persoonlijk vind ik hem duur. Waar ga je hem voor inzetten en waar train je op?
Ga hem centraal op het middenveld inzetten en trainen op positiespel. Hij is volgens mij bruikbaar in vele tactieken omdat hij zowel redelijk kan verdedigen als aanvallen. En in de V kan hij ook nog redelijk meekomen als *verdediger en spits. Heb je volgens mij meer aan dan een speler met uitstekend positiespel maar voor de rest alleen maar "slechte" eigenschappen.

Met z'n 21 jaar zo vroeg in het seizoen is hij ook nog behoorlijk trainbaar, met een beetje geluk heeft 'ie eind van het seizoen uitstekend positiespel.

edit:
*met zwak vleugelspel heeft 'ie op de vleugels eigenlijk niks te zoeken

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 16:56
The Dolf schreef op 17 november 2003 @ 20:35:
[...]

Er gaat ook een percentage naar de orginele club.
*zucht* en naar de spelersmakelaar.

Categorie Newbie-vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
heb je al eens naar zijn conditie gekeken! Met slechte conditie presteert hij werkelijk noppes op het middenveld! Je kan hem beter gebruiken als aanvaller of aanvallende verdediger of zoiets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
mankit schreef op 17 november 2003 @ 21:22:
heb je al eens naar zijn conditie gekeken! Met slechte conditie presteert hij werkelijk noppes op het middenveld! Je kan hem beter gebruiken als aanvaller of aanvallende verdediger of zoiets!
Ik heb hier een matig conditie en redelijk positiespel die naar goed positiespel ging, maar er 1000 euro op achteruitging in waarde. Nu nog effe conditie trainen. M'n keeper kan al meedoen aan de marathon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 20:52:
[...]Met z'n 21 jaar zo vroeg in het seizoen is hij ook nog behoorlijk trainbaar, met een beetje geluk heeft 'ie eind van het seizoen uitstekend positiespel.
Dit lijkt me heel erg sterk...

Positiespel trainen duurt namelijk +/- 8 weken. Maar dan moet je een 'goede coach' en zo'n 10 assistenten in dienst hebben.

Voor elk jaar dat ie ouder is dan 18 komt er nog een week bij. Dat zou dus in het gunstigste geval voor jou betekenen (als je die coach en assistenten hebt) dat ie er 2 x 11 weken over doet...

Dan zijn we wel anderhalf seizoen verder.

Je kunt natuurlijk geluk hebben dat ie 'high passable' is, maar aangezien hij meerder stats op redelijk heeft ga ik daar niet van uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 20:52:
[...]

Ga hem centraal op het middenveld inzetten en trainen op positiespel. Hij is volgens mij bruikbaar in vele tactieken omdat hij zowel redelijk kan verdedigen als aanvallen. En in de V kan hij ook nog redelijk meekomen als *verdediger en spits. Heb je volgens mij meer aan dan een speler met uitstekend positiespel maar voor de rest alleen maar "slechte" eigenschappen.

Met z'n 21 jaar zo vroeg in het seizoen is hij ook nog behoorlijk trainbaar, met een beetje geluk heeft 'ie eind van het seizoen uitstekend positiespel.

edit:
*met zwak vleugelspel heeft 'ie op de vleugels eigenlijk niks te zoeken
ALERT ALERT ALERT!!!!!

Vergeet even heeeeeeeeel snel je beredenering!!!
Wanneer je nu EERST op vorm gaat trainen... dan zal het resultaat zijn: Dat hij straks goed in vorm is... logisch nog he? :)

Nou dan wil je hem daarna op positiespel gaan trainen.... Ook niets mis mee....
Maaaaaaaar dan is hij NOG niet geschikt als centrale middenvelder aangezien zijn CONDITIE "maar" slecht is....

Kortom dat zou betekenen dat je ook nog conditie moet trainen... minimaal 2 weken.... En tja wat gebeurd er met conditietraining??? Juist :), vormdaling... Resulterend in: vorm training voor niks...

Snap ie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm nee, zo'n coach heb ik helaas niet. Ik heb dus wat teveel betaald |:( Door die belachelijke prijzen van de laatste tijd (een behoorlijke speler van mij ging ineens weg voor een miljoen :? ) is mijn inschattingsvermogen nogal verwaterd.

Ik hoop dat 'ie met redelijke conditie/vorm in ieder geval op gegeven moment dit seizoen 3 à 3 1/2 * haalt en wat doelpuntjes meepikt. Dan doet 'ie op dit moment leuk mee op het middenveld.

Maar ja, het is voor de rest wel een hele aardige kerel enz. En hij bakt de lekkerste frieten van het team TS +2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 17 november 2003 @ 21:30:
[...]

Dit lijkt me heel erg sterk...

Positiespel trainen duurt namelijk +/- 8 weken. Maar dan moet je een 'goede coach' en zo'n 10 assistenten in dienst hebben.
Eind van het seizoen stop ik met het trainen van verdedigers en ik ben erg benieuwt of dit waar is. Ik dacht altijd dat middenvelders sneller trainden dan verdedigers en dat 6 weken voor een 17 jarige toch wel het maximum was.
Ervaringen?

btw, ik heb een goed coach en 9 assistenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 21:52:
Hmmm nee, zo'n coach heb ik helaas niet. Ik heb dus wat teveel betaald |:( Door die belachelijke prijzen van de laatste tijd (een behoorlijke speler van mij ging ineens weg voor een miljoen :? ) is mijn inschattingsvermogen nogal verwaterd.

Ik hoop dat 'ie met redelijke conditie/vorm in ieder geval op gegeven moment dit seizoen 3 à 3 1/2 * haalt en wat doelpuntjes meepikt. Dan doet 'ie op dit moment leuk mee op het middenveld.

Maar ja, het is voor de rest wel een hele aardige kerel enz. En hij bakt de lekkerste frieten van het team TS +2 8)7
Ik ben het met de rest eens. Je hebt er veel geld voor betaald, maar hij wel multifunctioneel :)
Als hij excellent conditie had, was hij waarschijnlijk een aardige middenvelder (pakweg 2,5/3 sterren in passable vorm), maar nu bakt hij er waarschijnlijk nog niet veel van. Hij lijkt me nog het best bruikbaar als aanvaller (door zijn goede passingskills), maar dat hangt ook weer van andere dingen af (low passable scoring, high passable scoring). Moeilijk in te schatten.
Als je de tijd hebt (bijvoorbeeld doordat je conditietraining gaat trainen), kun je hem eens op meerdere posities uitproberen (def, mid en aanval), dan kun je veel beter inschatten waar hij wel/niet goed in is.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 17 november 2003 @ 23:05:
[...]

Ik ben het met de rest eens. Je hebt er veel geld voor betaald, maar hij wel multifunctioneel :)
Als hij excellent conditie had, was hij waarschijnlijk een aardige middenvelder (pakweg 2,5/3 sterren in passable vorm), maar nu bakt hij er waarschijnlijk nog niet veel van. Hij lijkt me nog het best bruikbaar als aanvaller (door zijn goede passingskills), maar dat hangt ook weer van andere dingen af (low passable scoring, high passable scoring). Moeilijk in te schatten.
Als je de tijd hebt (bijvoorbeeld doordat je conditietraining gaat trainen), kun je hem eens op meerdere posities uitproberen (def, mid en aanval), dan kun je veel beter inschatten waar hij wel/niet goed in is.
Komende woensdag mag hij zich voor het eerst bewijzen als middenvelder zonder extra aanwijzing, ik gok dat 'ie 2* haalt. Deze week krijgt hij nog algemene training voor z'n kiezen, volgende week is nog afhankelijk van hoe de algehele vorm is maar waarschijnlijk weer vormtraining. Dan eens kijken hoe het op andere posities gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 19:55:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19

Redelijk spelertje voor die prijs hoor, als centrale middenvelder is ie goed door te trainen zeker met die mooie bijstats... Zou alleen ff 1 of 2 weekjes conditie training doen want slecht conditie is idd wel laag voor een CM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 21:32
Wat vinden jullie van mijn divisie?? (V.95) ik vrees dat het dit seizoen best wel eens lastig kan worden, omdat iedereen vrijwel even goed is, behalve dat ene team zonder eigenaar natuurlijk. Maar verder?? Ik mag blij zijn volgens mij met de positie waar ik momenteel op sta. (VV Achteruit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, eindelijk eens wat positiefs over deze sympathieke Belg. Ja z'n conditie is belabberd omdat 'ie net op zichzelf is gaan wonen en hij enkel frieten kan bakken :)
Maar daar gaan we aan werken (Sprinten met dat kadaver!!!)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Mijn nieuwe aanwinst. Ik heb er 180K voor betaald (bedoeling was 108K). Als innermid behaald deze opa 3 sterren. Wat zou ie ongeveer presteren als verdediger?

code:
1
2
3
4
5
6
7
25 000 Euro, 33 years, passable form
Has passable experience and poor leadership abilities [Powerful]

Stamina:   excellent     Keeper:   wretched 
Playmaking:   inadequate     Passing:   weak 
Winger:   wretched     Defending:   solid 
Scoring:   wretched     Set Pieces:   passable

edit:
Volgens HAM is ie slechts 87K waard. Miskoop dus

[ Voor 7% gewijzigd door The Dolf op 18-11-2003 01:46 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
The Dolf schreef op 18 november 2003 @ 01:43:
Mijn nieuwe aanwinst. Ik heb er 180K voor betaald (bedoeling was 108K). Als innermid behaald deze opa 3 sterren. Wat zou ie ongeveer presteren als verdediger?

code:
1
2
3
4
5
6
7

edit:
Het lijkt me dat hij als verdediger dan meer haalt (tenzij mijn beredenatie natuurlijk fout is ;)). Als hij met zijn hoofdstat voor het middenveld (matig) al 3 sterren haalt zonder bijstats... Als hij dan gaat verdedigen, waar zijn hoofdstat goed is, toch ook minimaal 3 sterretjes kunnen halen.

Of klopt zo'n beredenatie niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig, m'n 2 belangrijkste spelers raakten vandaag hun '+1' status kwijt, kunnen ze morgen weer gezellig meeballen in de beker alhoewel de vorm wel even beter kan.

En ook meteen de weekwinnaar in de Toto! Keep watching me! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 18 november 2003 @ 01:43:

code:
1
2
3
4
5
6
7

edit:
Ham heeft toch een scout functie? Zodat je vooraf stats kan invoeren van een denkbeeldige speler? En dan transfer evaluation doen? :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:07
Is deze slecht? Net gekcoht voor 12500:

Per Ivarsson
66 000 Euro, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
sorry, maar dit is een werkelijk nutteloze speler! Aan passing heb je helemaal niks al de speler geen main skill heeft zoals pm, def, scor of winger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 10:41:
[...]

Ham heeft toch een scout functie? Zodat je vooraf stats kan invoeren van een denkbeeldige speler? En dan transfer evaluation doen? :)..
Ik ken geen scout functie vinden hoor...waar zie je die staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 16:18
Brainpower schreef op 18 november 2003 @ 11:30:
[...]

Ik denk dat hij de shortlist-functie bedoeld. Daar kan je de stats van de speler in zetten, en dan kan je bij transfer price evaluation kijken wat een beetje redelijke prijs is voor die speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 18 november 2003 @ 11:30:
[...]

'Scout' functie is de tools > shortlist functie. Daar kun je idd een speler invoeren waarna je daarop een transfer evaluation kunt doen.

Mijn wedstrijd tegen een van de toppers in mijn league met 5-1 gewonnen :P Met idd AIM, zoals Gandalf voorstelde.

Volgende week weer tegen een concurrent die altijd aanvalt over de vleugels. Is de penalty voor aanvallen over de vleugels dan ook -25% voor de centrale verdediging? Als dat zo is overweeg ik AIM ook tegen hem in te zetten. Zijn wingers zijn nl. vrij slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grooviee17 schreef op 18 november 2003 @ 11:59:
[...]

Ik denk dat hij de shortlist-functie bedoeld. Daar kan je de stats van de speler in zetten, en dan kan je bij transfer price evaluation kijken wat een beetje redelijke prijs is voor die speler.
Je slaat de spijker op z'n kop :), ben nu op stage dus kon niet even de functie controleren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
Shit, nog geen oefenwedstrijd voor morgen,
Nog iemand voor een oefenwedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:56

GaMbiNo

1337

Jawel, jawel....ben net thuis uit het ziekenhuis en log ff in om mijn uitslag van afgelopen zondag te bekijken en jawel: 7-1 uitwinst. 8)
En dat in je allereerste competitiewedstrijd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 11:57
In de beginperiode heb ik vooral gespaard, maar nu investeer ik ook € 20.000 in de jeugdopleiding. Inmiddels staat deze op 'matig'. Heeft het eigenlijk wel zin om nu al spelers te trekken (al dan niet voor verkoop) of kan ik beter wachten tot het 'redelijk' of 'goed' is.
Mijn A-spelers zitten vrijwel allemaal op 2.5 tot 3 sterren.... de B-spelers op 2.5 met enkelen op 2.0.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
bobsnl schreef op 18 november 2003 @ 13:55:
In de beginperiode heb ik vooral gespaard, maar nu investeer ik ook € 20.000 in de jeugdopleiding. Inmiddels staat deze op 'matig'. Heeft het eigenlijk wel zin om nu al spelers te trekken (al dan niet voor verkoop) of kan ik beter wachten tot het 'redelijk' of 'goed' is.
Mijn A-spelers zitten vrijwel allemaal op 2.5 tot 3 sterren.... de B-spelers op 2.5 met enkelen op 2.0.
Altijd spelers uit je jeugd halen! Als het niets is ontsla je ze gewoon :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Katala schreef op 18 november 2003 @ 14:30:
[...]

Altijd spelers uit je jeugd halen! Als het niets is ontsla je ze gewoon :)
Dat ontslaan kost wel geld, als je bij voorbaat al weet dat het prut is kost het je dus geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo bij voorbaat prut. ALTIJD mensen uit je Youthsquad halen. Als we zo beginnen, kunnen we meteen ook wel zeggen dat wekelijks 20000 investeren prut is :/

Zelfs met een opleiding beneden excellent kun je best aardige spelers trekken. Zo heb ik ooit eens 3 spelers gehad die in Nederland u20 hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
GaMbiNo schreef op 18 november 2003 @ 14:53:
Dat ontslaan kost wel geld, als je bij voorbaat al weet dat het prut is kost het je dus geld...
Precies daarom mijn vraag .... maar ook de youthpull zelf kost geld (€ 2000 toch?). Beetje zonde als het weggegooid geld is.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Er is altijd een kans dat je een goede of redelijke speler pullt.

Zelf heb ik toen mijn opleiding op matig stond een kerel met redelijk positiespel en redelijk vleugelspel gepulled, das altijd leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 14:56:
Zelfs met een opleiding beneden excellent kun je best aardige spelers trekken. Zo heb ik ooit eens 3 spelers gehad die in Nederland u20 hebben gespeeld.
:o
in welk seizoen was dit :?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 of 4 seizoenen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
GaMbiNo schreef op 18 november 2003 @ 14:53:
[...]

Volges mij kost dat helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ah vandaar :) ik denk dat je er wel rekening mee moet houden dat het niveau van de jeugdopleiding van de gemiddelde VI club nu vergelijkbaar is met die van een IV of V toen...
(en van VI clubs zijn er veel meer)
Ik denk dat je tegenwoordig wel verdomd veel mazzel moet hebben om drie keer een U20 speler te trekken met een minder dan excellent opleiding. (zeker nu Xana geen U20 coach is en we hem niet kunnen omkopen ;) )

edit: ontslaan kost niets, pullen kost 2K. En als je een nietsnut pullt moet je meteen ontslaan en kost het dus geld;)

[ Voor 10% gewijzigd door j_du_pee op 18-11-2003 15:24 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Sandyman538 schreef op 18 november 2003 @ 15:11:
Er is altijd een kans dat je een goede of redelijke speler pullt.

Zelf heb ik toen mijn opleiding op matig stond een kerel met redelijk positiespel en redelijk vleugelspel gepulled, das altijd leuk! :)
Dat zijn mijn huidige vleugels ook al ;) Maar op zich geen onaardige pull. Zou zoiets nog een beetje te verkopen zijn .... en mocht ik nu een keeper willen pullen ipv een veldspeler, wordt het dan vrijwel zeker een matige keeper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk zelfs nog langer geleden. Mijn keeper heb ik nog. Johannes Levi verkocht en dan had ik er nog 1 ...

Club: HARDTRANCE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 17 november 2003 @ 01:22:
OPROEP
Heeft er iemand toevallig zin om vanaf volgende week een aantal oefenwedstrijden te spelen zodat we de verschillende tactieken uit kunnen testen?
Op zich wel interesse :) Wat is je id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 15:48:
[...]

Op zich wel interesse :) Wat is je id?
FC Dolf (68982)

Is het trouwens niet eens tijd voor een nieuw draadje?

[ Voor 15% gewijzigd door The Dolf op 18-11-2003 16:28 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
The Dolf schreef op 18 november 2003 @ 16:28:
[...]

FC Dolf (68982)

Is het trouwens niet eens tijd voor een nieuw draadje?
Zou je denken dat niemand dat in de gaten hield ;)

* yared is alweer hard aan het werk met deel 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Katala schreef op 18 november 2003 @ 15:19:
[...]

Volges mij kost dat helemaal niets.
Volgens mij heb jij gelijk. ;)
Ik was even in de war met de specialisten. 8)7

Maar het pullen van jeugdspelers kost nog wel geld en dus blijft mijn argument wel overeind. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
bobsnl schreef op 18 november 2003 @ 15:29:
[...]

Dat zijn mijn huidige vleugels ook al ;) Maar op zich geen onaardige pull. Zou zoiets nog een beetje te verkopen zijn .... en mocht ik nu een keeper willen pullen ipv een veldspeler, wordt het dan vrijwel zeker een matige keeper?
Nee, absoluut niet. Waarschijnlijk zal hij slechter zijn (gemiddeld genomen). maar ook een matige keeper brengt ongeveer 15.000 - 25.000 op :)
Is toch weer een bron van inkomsten!
En als je een keer heel erg veel geluk hebt, dan trek je een redelijke (min. 75.000) of een goede (min. 175.000 Euro). De kans dat je een goede trekt met een matige jeugdopleiding is niet groot, maar het is niet onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan dit topic nog maar even lekker vol spammen :P

Wie gaat er morgen piccen en wie niet?
Ik ga keihard piccen, met enige risico...... Maar ja competitie gaat voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 18 november 2003 @ 17:14:
[...]

Zou je denken dat niemand dat in de gaten hield ;)

* yared is alweer hard aan het werk met deel 12
jezus nu alweer deel 11 afgelopen...Gaat echt snel man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook piccen. Ronde 10 beker moet er weer inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Laatst online: 20-08 09:33

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

ik morgen ook piccen ! :) win toch nie.. ff nog mijn TS op poe zetten aankomende wedstrijden...

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
The_Marsmellow schreef op 18 november 2003 @ 17:58:
ik morgen ook piccen ! :) win toch nie.. ff nog mijn TS op poe zetten aankomende wedstrijden...
Ik ga ook PIC-en en hoop ook nog te winnen. Ik heb zeer zeker de betere ploeg, maar ga 4-4-2 spelen om wat meer verdedigers te trainen. Ook spelen er allemaal verdedigers die totaal uit vorm zijn (op 1 na). Zou ik beter 4-5-1 kunnen spelen (sterker middenveld dus), waarmee mijn ploeg dus waardeloos ervaring heeft (tov uitstekend bij 4-4-2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik ga normal spelen, omdat ik niet zeker weet of ik anders win (nu natuurlijk nog niet). Maar ik wil eigenlijk wel eens voor het eerst de 2e ronde overleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
dreamtheater schreef op 18 november 2003 @ 18:33:
[...]Ik ga ook PIC-en en hoop ook nog te winnen. Ik heb zeer zeker de betere ploeg, maar ga 4-4-2 spelen om wat meer verdedigers te trainen. Ook spelen er allemaal verdedigers die totaal uit vorm zijn (op 1 na). Zou ik beter 4-5-1 kunnen spelen (sterker middenveld dus), waarmee mijn ploeg dus waardeloos ervaring heeft (tov uitstekend bij 4-4-2)?
Misschien 4-4-2 met 3 innermids als je bang bent dat je middenveld anders te zwak wordt?
Als je geen ervaring hebt met een opstelling krijg je waarschijnlijk verwarring en dat kost je weer een aantal % balbezit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ho ho... heb ik iets verkeerd begrepen? Zijn de vleugelspelers van het middenveld geen middenveld?????? En hoe zit dat dan met de aanval? Een centrale en vleugelaanval? Zijn de middenveldvleugelspelers dan aanval ofzo? Mmm... raar allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Het heeft even geduurd maar de GoT Ratings staan weer online. Ik heb redelijk wat dingen aangepast en ik kan de ratings nu ook per linie laten zien, net als op de HRN. Die tabel zal ik volgende week maken en dan komt ook weer de tabel per ronde online.

De afgelopen weken hebben we veel nieuwe gezichten in de federatie, maar er zijn ook enkele mensen vertrokken, waaronder GM-Graxon (Graxies Untited) uit de II en chocovla (Oape City) uit de IV.

Morgen zal ik in de beker gewoon weer rustig aan spelen, de tegenstander is niet al te sterk. >:)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Zonar schreef op 18 november 2003 @ 20:32:
Het heeft even geduurd maar de GoT Ratings staan weer online.
Ha, mooie binnenkomer op 39 (was dat vorig seizoen niet laatste geweest?). Ik ga voor een mooie GoT middenmoot plaatsje _/-\o_

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
49e, niet onaardig voor VI :Y)

Thanks Zonar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik zou op 39 hebben gestaan. En dat voor een 6e

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
BAAL!!!!
Je kunt niet eens normaal op Hattrick!
Alles duurt zóóóóóóó lang..........

Ps. Is er nog iemand die nog een oefebwedstrijd wil spelen en me uit wil dagen?

[ Voor 33% gewijzigd door YorgoB op 18-11-2003 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Zonar schreef op 18 november 2003 @ 20:32:
Het heeft even geduurd maar de GoT Ratings staan weer online. Ik heb redelijk wat dingen aangepast en ik kan de ratings nu ook per linie laten zien, net als op de HRN. Die tabel zal ik volgende week maken en dan komt ook weer de tabel per ronde online.
Hey thanks Zonar. :)

60e, niet erg bijzonder maar doe ook pas 1 wedstrijd mee. :Y)
Overigens speel ik in VII.711 en niet in VII.714 zoals staat aangegeven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
-Pjotrski- schreef op 18 november 2003 @ 20:21:
[...]

Misschien 4-4-2 met 3 innermids als je bang bent dat je middenveld anders te zwak wordt?
Als je geen ervaring hebt met een opstelling krijg je waarschijnlijk verwarring en dat kost je weer een aantal % balbezit volgens mij.
Ik had zelf ook al zo'n vermoeden. Ik denk dat ik inderdaad 1 winger ga opofferen en dan 4-4-2 ga spelen. Ik ook 4 18-jarige verdedigers rondlopen die waarschijnlijk helemaal de kluts kwijtraken als ik een opstelling ga spelen die ze nog nooit gespeeld hebben 8)7
En voor diegene die het vroeg, innermids tellen zwaarder voor de midfield rating dan wingers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Klein foutje, is aangepast ;)

Ik heb heel wat mensen toe moeten voegen en van divisie moeten veranderen, dus als er nog fouten inzitten hoor ik het graag.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Wow 33e plaats, dat is een hele verbetering t.o.v. plek 47! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurmen
  • Niet online
13e plaats :*) (als dat maar goed gaat) na mankit de hoogste 5e divisionist, hopelijk kan ik dit volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw binnengekomen op 57 8)

In mijn klasse zijn trouwens maar 3 actieve spelers, best wel vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Deel 12 vind je hier

slotje is aangevraagd ;)

Ajb hier niet meer posten anders moeten we de stats weer aanpassen.

Grooviee17 bedankt weer eens voor je support _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:44
Dicht. :)

There is no magic.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.