Zoals zovelen probeer ook ik m'n webdesign een beetje efficient te houden. Voor een site gebruik ik een transparant png'tje als achtergrond dat dan per frame met de achtergrond kleur gekleurd wordt voor een leuk effect. Nu werkt dit in alle browsers die ik op de site heb losgelaten maar zoals zovaak valt IE weer uit de toon
Ronduit klote als je met linux werkt om keer op keer te moeten merken dat deze browsers alles net ff anders of helemaal niet doet 
Goed wat is het probleem nu? Met doorzichtigheid heeft IE geen enkel probleem, alleen de achtergrond kleur, overal heeft de achtergrond dezelfde kleur, blauw om precies te zijn. Dus ook in het middenframe waar de kleur zwart twee x is opgegeven (in een stylesheet en voor niet css browsers ook in de body tag)!!
Iemand hier een verklaring voor? Of heb ik gewoon de zoveelste bug/gebrek in IE ontdekt?
Goed wat is het probleem nu? Met doorzichtigheid heeft IE geen enkel probleem, alleen de achtergrond kleur, overal heeft de achtergrond dezelfde kleur, blauw om precies te zijn. Dus ook in het middenframe waar de kleur zwart twee x is opgegeven (in een stylesheet en voor niet css browsers ook in de body tag)!!
Iemand hier een verklaring voor? Of heb ik gewoon de zoveelste bug/gebrek in IE ontdekt?