Toon posts:

[C&C] Generals Zero Hour - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.164 views sinds 30-01-2008

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

aapelite schreef op 14 november 2003 @ 12:20:
Mild schopje van ons verdronken topic :)

Weet iemand waar die vage pingbug door wordt veroorzaakt? Ik heb het sinds een paar weken bijna iedere dag, maar games lopen dus wel gewoon op normale snelheid. Zag ervoor ookal weleens mensen online die beweerden ping bug te hebben maar ik zie totaal geen aanleding
ik heb het ook welleens meestal zit je ping dan in de 500 ofzo maar ik log dan vaak opnieuw in en is het probleem verholpen

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10-2022

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

heeft er iemand dat spelltje Atack Copter al gepssld dat je een Commanche moet besturen en allerlijk Gla dingen moet gaan vernietigen. zit nu bij missie 4 ofzo. is wel leuk als je neits te doen hebt. had eerst 670 tokens. alleen weet ik niet wat ik emee moet iemand enig id wat je met tokens dan doen?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01-2022
ik en een m8 hebben een probleem bij het connecten. Ik zit direct op het internet via chello, en hij zit via een modem/router combo op het inet. Ik kan wel connecten met een andere m8, die ook direct op het inet zit.

wat er gebreurt: Of we krijgen gewoon een timeout, of je komt er wel in maar daarna gebreurt er gewoon niets meer :?

wat we al geprobeert hebben:
- firewalls uit
- ik server ipv. hij
- poorten forwarden naar zijn pc
- send delay aan/uit

verder weten we et ook niet... iemand hulp :?

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 21:31

Stuiterbal

What noise does the tiger make

geez schreef op 14 november 2003 @ 18:55:
ik en een m8 hebben een probleem bij het connecten. Ik zit direct op het internet via chello, en hij zit via een modem/router combo op het inet. Ik kan wel connecten met een andere m8, die ook direct op het inet zit.

wat er gebreurt: Of we krijgen gewoon een timeout, of je komt er wel in maar daarna gebreurt er gewoon niets meer :?

wat we al geprobeert hebben:
- firewalls uit
- ik server ipv. hij
- poorten forwarden naar zijn pc
- send delay aan/uit

verder weten we et ook niet... iemand hulp :?
Één woord; DMZ.

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 14:51
Ik ben nu al >24 uur ge-ipbanned van de lobbychat op Zero Hour. Ik kan dus niet chatten in de alle 1v1/2v2 etc lobbies en ook niet in gamelobbies.

Waarom is een mysterie. Andere serial/install baat niet vandaar dat ik denk dat het een ipban is.

Iemand dit al es meegemaakt?

Great minds think in parallel gutters.

• geez
DMZ... en dat betekend? :)

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-03 15:23
Dat je met google/got eens moet zoeken op het woord DMZ? :p

• geez
Roet schreef op 15 november 2003 @ 09:47:
Dat je met google/got eens moet zoeken op het woord DMZ? :p
"Demilitarized Zone, oftewel een Neutrale Zone. Het zit tussen het onveilige netwerk (in de regel: internet) en het veilige netwerk (LAN) in, als een soort sluis voor informatie, om ervoor te zorgen dat je LAN beschermd wordt"

Das duidelijk, maar hoe maak en gebruik ik nou zoiets? weet hier weinig van..

• Roet
Is een optie van je firewall geloof ik. Ik doe niet aan al die crap dus ik kan je helaas niet verder helpen. Ik wardeer het wel dat je google ook daadwerkelijk hebt gebruikt though :D
geez schreef op 15 november 2003 @ 11:28:
[...]

"Demilitarized Zone, oftewel een Neutrale Zone. Het zit tussen het onveilige netwerk (in de regel: internet) en het veilige netwerk (LAN) in, als een soort sluis voor informatie, om ervoor te zorgen dat je LAN beschermd wordt"

Das duidelijk, maar hoe maak en gebruik ik nou zoiets? weet hier weinig van..
Het komt er gewoon op neer dat je je firewall compleet uitschakelt.

• Count
geez, je kameraad moet even op zijn router instellen (meestal via deze urL: http://192.168.1.1 )

Hierbij moet hij zijn eigen locale ip instellen als DMZ.

• geez
Alphega schreef op 15 november 2003 @ 19:28:
[...]
Het komt er gewoon op neer dat je je firewall compleet uitschakelt.
ZoneAlarm op exit rammen is toch volledig uit?
Count schreef op 15 november 2003 @ 19:33:
geez, je kameraad moet even op zijn router instellen (meestal via deze urL: http://192.168.1.1 )

Hierbij moet hij zijn eigen locale ip instellen als DMZ.
Zal het hem ff vragen :)
geez schreef op 16 november 2003 @ 13:01:
[...]

ZoneAlarm op exit rammen is toch volledig uit?

[...]

Zal het hem ff vragen :)
Veel routers hebben een ingebouwde firewall dus als je zone alarm uitzet heb je slechts 1 van de 2 firewalls uitgezet.

• geez
Alphega schreef op 16 november 2003 @ 13:16:
Veel routers hebben een ingebouwde firewall dus als je zone alarm uitzet heb je slechts 1 van de 2 firewalls uitgezet.
die heeft hij al uit :D

edit:
hij kan nergens DMZ vinden, is er soms ook nog een andere naam voor?
het gaat trouwens om een modem/router combo van SMC (solcon ADSL)

[Voor 34% gewijzigd door geez op 16-11-2003 14:54]

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-03 21:16
Damn die patch moet echt snel komen want ik wordt echt behoorlijk pissed op tunnellamers....
Toxin zijn vooral iritant, ik kan er wel iets tegen doen MAAR kost iritant veel moeite of soms verlies ik net.
Bv me laatste game : tunnelrush deed ie, ik weer af, mol ze hele basis vergeet ik 1 supply en toen waren me units kapot door zijn units ><
Hidde schreef op 16 november 2003 @ 17:39:
Damn die patch moet echt snel komen want ik wordt echt behoorlijk pissed op tunnellamers....
Toxin zijn vooral iritant, ik kan er wel iets tegen doen MAAR kost iritant veel moeite of soms verlies ik net.
Bv me laatste game : tunnelrush deed ie, ik weer af, mol ze hele basis vergeet ik 1 supply en toen waren me units kapot door zijn units ><
Tunnelrushen de Hustlers Hidde? :p

Met tunnelrush moet je kat en muis spelletje spelen met je (als je China bent (het liefst nuke) gatts en zijn workers/rpg's. Het liefst stuur je nog een gatt naar hem om te kijken of je hem kunt irriteren. En dan snel techen naar overlords. Eerste overlord een gatt op maken, en dan die samen met nog een of twee gatts die je al had tunnels sweepen. Dit werkt vaak erg goed, soms niet. Je moet ten zeerste voorkomen dat ie meer tunnels kan maken. Dus ook het liefst een paar red guards verspreiden over je basis gelijk. En dan goed opletten dat je workers dood.
Vanmiddag verloor ik bv zo doordat ik ff niet goed oplette en m'n red guard niet achter z'n worker aan liet gaan. Tsja, en toen was er geen houden meer aan :(.

Kortom: het kan wel, maar je moet zeer goed opletten en alsnog altijd wel een beetje geluk hebben.

Desalniettemin wil ik ook zeer graag die patch hebben :).

• hayate666
  • Laatst online: 02-02 03:19

hayate666

zwaardfetisjist

Als je USA bent werkt een ambulance in combinatie met een humvee met md er wel goed tegen. De ambulance kan namelijk niet geraakt worden door de toxin (zwaar irritant als je er tegen speelt, maar effectief :P)

Zo heb je in feite vrije doorgang om wat workers te pletten of wat units uit te laden achter de tunnel linies. Dit is al een paar keer tegen me gebruikt, en het werkt! (Met dank aan aapelite ;))

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hummer rush met md erin is al een oude rush die in clasic op het begin vee lgebruikt is opzich nix nieuws dus. maar het is ook een duur grapje om hummers md en ambulances te persen. je houd nix over om base defence te maken

• Count
daves2hd schreef op 17 november 2003 @ 11:49:
hummer rush met md erin is al een oude rush die in clasic op het begin vee lgebruikt is opzich nix nieuws dus. maar het is ook een duur grapje om hummers md en ambulances te persen. je houd nix over om base defence te maken
Base defense is iets dat je niet wil bouwen (tenzij je Airforce/SW bent).
Het zit daar maar een beetje in je basis en een slimme tegenstander zoekt een andere weg. Had je hetzelfde geld geinvesteerd in units dan kon je je tegenstander zelf lastigvallen of aanvallen afslaan ongeacht waar ze plaatsvinden.

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07-2022

Flame17

Captur EDC 130

Mismatch van het weekend via Network spel, werd er gek van.

Kan dit komen doordat je het spel met een Nocd patch speelt of omdat er illegale handel gespeeld heeft( de gozerd waar we speelden zei dat het een legale versie was) 8)7

Verder zit ik met China vast op level 3 of 4, daar waar je met opiniepeiling te maken hebt ( 3 dacht ik )
Speel op Hard nivo en de walktroughs( via Google) die ik tot nu toe heb gelezen gaven geen soelaas voor me probleempje, iemand hier nog tips of trucs?

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

• Count
Mismatches komen door:

- cheats/hacks (bijv. Boss General Hack)
- nocd exes (na 40 sec ofzo worden de CRC van de exe naar elke peer gestuurd oid)
- bugs

• Stuiterbal

Stuiterbal

Count schreef op 17 november 2003 @ 17:12:
Mismatches komen door:

- bugs
Zou je denken... 8)7
Arno schreef op 17 november 2003 @ 13:06:Verder zit ik met China vast op level 3 of 4, daar waar je met opiniepeiling te maken hebt ( 3 dacht ik )
Speel op Hard nivo en de walktroughs( via Google) die ik tot nu toe heb gelezen gaven geen soelaas voor me probleempje, iemand hier nog tips of trucs?
Leren mikken met je Carpet Bomber, en voor het laatste, achterste "standbeeld" moet je eerst met een Task Force zo veel mogenlijk AA proberen uit te schakelen. Om met je Carpet Bomber de laatste te raken moet je links van het standbeeld mikken, ruim om het heuveltje, dan vallen de bommen als het goed is net goed.

[Voor 69% gewijzigd door Stuiterbal op 17-11-2003 19:14]

System Specifications

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Ik speelde via Netwerk in huis en de walktroughs heb ik gelezen, dus mikken met met Carpet Bomber is geen probleem, kom alleen niet eens toe om die laatste te droppen, ik ben voor die tijd defeated :'(

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

• Stuiterbal

Stuiterbal

Arno schreef op 18 november 2003 @ 00:02:
Ik speelde via Netwerk in huis en de walktroughs heb ik gelezen, dus mikken met met Carpet Bomber is geen probleem, kom alleen niet eens toe om die laatste te droppen, ik ben voor die tijd defeated :'(
Je kan via de linker kant van de map ze aanvallen...ik raad dit aan om te doen met een grote hoeveelheid Troop Crawlers (Nee, BattleMasters werken niet :/) te doen, dan zijn die Scorpions geen probleem, en rag gerust een stukje verder, en dan met je Carpet Bomber..."Let's give 'em an airshow!"

Ik raad je aan trouwens haast te maken, aangezien ze de Carpet Bomber uit deze missie halen in de 1.01 patch.

System Specifications

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Je moet gewoon goed timen. Gooi niet meteen al die statues plat (als je dat al lukt) maar 1 voor een telkens met de maximale tijdsspanne, ga idd ALLEEN via links en carpet bomb die andere statues rechts.

Vergeet niet dat er 2 oil derrics staan rechts onderaan. Maar als je dit pakt moet je toch weer naar rechts op de map.

Wat bij mij hielp toen ik TOCH naar rechts ging: veel MD's en een barrack en defence bouwen rechts op de map. Dat blijven ze aanvallen dan.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Dinictus schreef op 18 november 2003 @ 08:44:
Je moet gewoon goed timen. Gooi niet meteen al die statues plat (als je dat al lukt) maar 1 voor een telkens met de maximale tijdsspanne, ga idd ALLEEN via links en carpet bomb die andere statues rechts.

Vergeet niet dat er 2 oil derrics staan rechts onderaan. Maar als je dit pakt moet je toch weer naar rechts op de map.

Wat bij mij hielp toen ik TOCH naar rechts ging: veel MD's en een barrack en defence bouwen rechts op de map. Dat blijven ze aanvallen dan.
Whaa! Als ze carpet bomb uit die missie halen! Hoe moet het dan!?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17

aapelite

Do the kirby!

Dinictus schreef op 18 november 2003 @ 08:45:
[...]

Whaa! Als ze carpet bomb uit die missie halen! Hoe moet het dan!?
particle!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Oke, zal van de week nog even kijken of het lukt vanaf de linkerkant, maar heeft iemand dit geprobeerd op HARD nivo?...dit omdat je heel veel Scud's op je dak krijgt en daar kunnen die mannetjes niet echt tegen en die irri rocketbuggies blijven maar op je basis vuren en trekken dan weer terug, krijg er het heen en weer van.

Op Easy was ik snel klaar, op medium niet geprobeerd.

Arno schreef op 18 november 2003 @ 11:16:
Oke, zal van de week nog even kijken of het lukt vanaf de linkerkant, maar heeft iemand dit geprobeerd op HARD nivo?...dit omdat je heel veel Scud's op je dak krijgt en daar kunnen die mannetjes niet echt tegen en die irri rocketbuggies blijven maar op je basis vuren en trekken dan weer terug, krijg er het heen en weer van.

Op Easy was ik snel klaar, op medium niet geprobeerd.
Ik heb het op hard gedaan ja. Vond het wel de kutste missie verder. En ongeveer zoals stuiterbal zei, met je bomber de verst gelegen standbeelden bombarderen, en veel saven :P

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Oke, ga dus maar ff aan de gang van de week en zal het resultaat hier wel ff neerzetten.

Bedankt tot zover, meer tips zijn natuurlijk welkom.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-03 11:35
Dat is iets wat jij nog nooit gedaan hebt (8>
hayate666 schreef op 17 november 2003 @ 09:56:
Als je USA bent werkt een ambulance in combinatie met een humvee met md er wel goed tegen. De ambulance kan namelijk niet geraakt worden door de toxin (zwaar irritant als je er tegen speelt, maar effectief :P)

Zo heb je in feite vrije doorgang om wat workers te pletten of wat units uit te laden achter de tunnel linies. Dit is al een paar keer tegen me gebruikt, en het werkt! (Met dank aan aapelite ;))
Maar dan nog is het zo enorm veel gemicro, terwijl je als gla alleen maar dat ding neer hoeft te zetten, dus nog steeds niet echt eerlijk of handig..

Anoniem: 41239

Als USA bouw ik altijd snel een barracks en 2 rangers die ik naar voren laat lopen. En een spy drone om te zien of iemand rushed. Zo laat ik ze altijd achter workers aanrennen. Is me tot nu toe altijd gelukt.

Anoniem: 96462

Anoniem: 41239 schreef op 18 november 2003 @ 17:02:
Als USA bouw ik altijd snel een barracks en 2 rangers die ik naar voren laat lopen. En een spy drone om te zien of iemand rushed. Zo laat ik ze altijd achter workers aanrennen. Is me tot nu toe altijd gelukt.
Je kan ook 2 rangers extra in een Chinook droppen om zo snel mogelijk je flanken te kunnen controleren op workers die al ver voor je lopende rangers lopen of workers die je niet hebt opgemerkt. Werkt bij mij vrij goed.

Anoniem: 19169

Tijdens het spelen over Direct Connect heeft een vriend van mij het volgende probleem:

Het probleem doet zich voor bij het multiplayer gamen via direct connect. Hij loopt dan soms, eigenlijk vaak vast. Het probleem doet zich niet voor op vaste punten maar meestal in het begin van de game, later crasht hij meestal niet

Hij heeft eerst de laatste Omega drivers gebruikt voor zn Radeon 8500, maar heeft nu weer de officiele drivers van ATI. Hij dacht dat de drivers misschien het probleem waren maar blijkbaar is het dat niet. Als hij oudere drivers gebruikt krijgt hij last van zwarte vlekken e.d.

Ook hebben we last van lag als hij meedoet, dit gebeurt dan om de zoveel tijd met een drop player scherm.

specs:
AMD 1700+ op een Abit mobo (weet niet precies welke), ATI Radeon 8500, 512Mb, ADSL Fast
ATI Catalyst 3.9 + direct x9b

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Anoniem: 96462 schreef op 18 november 2003 @ 17:47:
[...]

Je kan ook 2 rangers extra in een Chinook droppen om zo snel mogelijk je flanken te kunnen controleren op workers die al ver voor je lopende rangers lopen of workers die je niet hebt opgemerkt. Werkt bij mij vrij goed.
nog leuker als je de rush hebt tegen gehouden zorgen voor flasgbang en naar z'n suply vliegen met die chinook :P als de suply leeg is proberen als hi jeen 2e suply heeft daar ook even de boel af te flashen :P. geeft veel voordeel gezien jij zelf flink kan obouwen en zijn inkomen ff down zijn. hoewel workers natuurlijk retesnel bouwen en maar 200 kosten tegonver de cinook van 1200 en truck van 600 :P

• sjoerdjanson
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
iemand die iets weet over general leang?
je komt haar tegen aan het einde van de challenge missies, maar ik weet niet of dat de enige plaat is waar je haar tegenkomt.
is er geen truc ofzo, zodat je met haar kan spelen in de skirmishes?

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
sjoerdjanson schreef op 18 november 2003 @ 21:23:
iemand die iets weet over general leang?
je komt haar tegen aan het einde van de challenge missies, maar ik weet niet of dat de enige plaat is waar je haar tegenkomt.
is er geen truc ofzo, zodat je met haar kan spelen in de skirmishes?
http://www.generals.nl/news.php?id=186

• The-Source
  • Laatst online: 00:03
Anoniem: 19169 schreef op 18 november 2003 @ 19:22:
Tijdens het spelen over Direct Connect heeft een vriend van mij het volgende probleem:

Het probleem doet zich voor bij het multiplayer gamen via direct connect. Hij loopt dan soms, eigenlijk vaak vast. Het probleem doet zich niet voor op vaste punten maar meestal in het begin van de game, later crasht hij meestal niet

Hij heeft eerst de laatste Omega drivers gebruikt voor zn Radeon 8500, maar heeft nu weer de officiele drivers van ATI. Hij dacht dat de drivers misschien het probleem waren maar blijkbaar is het dat niet. Als hij oudere drivers gebruikt krijgt hij last van zwarte vlekken e.d.

Ook hebben we last van lag als hij meedoet, dit gebeurt dan om de zoveel tijd met een drop player scherm.

specs:
AMD 1700+ op een Abit mobo (weet niet precies welke), ATI Radeon 8500, 512Mb, ADSL Fast
ATI Catalyst 3.9 + direct x9b
Ik heb er wat op usenet over gelezen en het blijkt dat deze problemen in catalyst 3.8 en 3.9 zitten. De meeste hebben het probleem niet met catalyst 3.7 hopelijk heb je er wat aan ;)

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Zojuist missie 3 China ( Hard) gewonnen, eindelijk want het heeft ongeveer een 3 dagen geduurd, maar de aanhouder wint.

Mijn probleem was om dat achterste beeld tussen die huizen te raken, in de GLA basis dus.

Heb 2 keer me spel gesaved en tussentijds die Stingers in het dorpje gemold, daarna de mijnen en carpetbomber tegelijk weg gestuurd, waarbij het mijnenvliegtuig sneller vliegt en die dus als laatste weggestuurd, zodat ze tegelijk boven die basis vliegen en de Anti air dus wordt verdeeld en zodoende de carpetbomber zijn werk doet, mikken op de juiste plek blijft wel een must.

En als EA dit voorkomt met die patch, denk ik dat dit op Hard bijna niet is te doen.

• Count
Arno schreef op 20 november 2003 @ 13:39:
Zojuist missie 3 China ( Hard) gewonnen, eindelijk want het heeft ongeveer een 3 dagen geduurd, maar de aanhouder wint.

Mijn probleem was om dat achterste beeld tussen die huizen te raken, in de GLA basis dus.

Heb 2 keer me spel gesaved en tussentijds die Stingers in het dorpje gemold, daarna de mijnen en carpetbomber tegelijk weg gestuurd, waarbij het mijnenvliegtuig sneller vliegt en die dus als laatste weggestuurd, zodat ze tegelijk boven die basis vliegen en de Anti air dus wordt verdeeld en zodoende de carpetbomber zijn werk doet, mikken op de juiste plek blijft wel een must.

En als EA dit voorkomt met die patch, denk ik dat dit op Hard bijna niet is te doen.
Gefeliciteerd :P

• Stuiterbal

Stuiterbal

Er is onderhand meer bekend over de C&C Gererals Zero Hour 1.01 patch;
Generals Zero Hour Patch 1.01 Contents

• New Multiplayer Maps (added to QuickMatch as well)
- North America (2 Player)
- Forgotten Forest (2 Player)
- Seaside Mutiny (2 Player)
- The Frontline (2 Player)
- Manic Aggression (4 Player)
- Mountain Fox (4 Player)
- Dogs of War (4 Player)
- Hostile Dawn (6 Player)
- Red Rock (6 Player)
- Death Valley (8 Player)
- Iron Dragon (8 Player)

• Sometimes rank medals would appear gray in the Custom Match lobby.
• Added quickstart command line parameter.
• Fixed an issue when the Microwave attacks and Internet Center. Hackers would stop hacking if they were inside and a Microwave Tank beam attacked it.
• If the US-FireBase was filled with infantry and the user sold it the infantry became invisible but were still selectable.
• Jarmen Kell balance issues.
• Balance: Made the Tunnel Network build speed same as Generals.
• Balance: Beefed up the MOAB a bit.
• Balance: The Alpha Aurora Bombers attack balance tweak.
• Units will now continue destroying a GLA building that has gone to their GLA Hole state.
• BattleBus occupants now get the attack cursor against buildings, air units.
• All Ambulances now heal all vehicles.
• Troop Crawler/FOW issue is fixed.
• Black Lotus "capture while moving" fix.
• Rare disappearing supply docks in skirmish fixed.
• Removed audio cue that signals every message displayed on screen during a game. Should only occur during incoming chat.
• Removed Carpet Bomber from the 3rd mission in the CHINA campaign.
• Changed all Gattling weapons so they can no longer force fire through structures.
• Certain stealthed units would show up on the radar in rare instances.
• Fixed text errors in the tooltips for USA Drone Armor and CHINA Nuclear Tank upgrades.
• Fixed the difficulty level of the Generals Challenge campaign when restarting a new campaign with one campaign already in progress.
• Fixed the GLA RPG Trooper animation that fires from hip.
• Fixed the Nuke General's map to prevent him from building multiple Nuke Silos on top of each other.
• Removed the mismatch error message in replays (there is no mismatch it is a text error).
• 2 of the medals were not working for Quickmatch: Apocalypse medal and Streak medal. This is fixed.
• Alt-Tab would often cause audio to drop out upon returning to the game. It'll return if the user clicks "apply" in the options menu.
• Rare lock up after player resigns fixed.
• Garrisoning crashes (castle, for example) In GLA 5 there is a castle in the middle of the map with additional units garrisoned inside. Send a vehicle to this castle to gain the units (they will transfer ownership to the player if he gets close). You gain 14 units. If you garrison the castle with any more than 14, the game will crash. There are 26 slots available in the castle. This is now fixed.
• If the player did a certain action at a certain time (depended on connection), then reconnected, the game would time out and award both players a win.
• The US Intelligence tool tip said it took 2 minutes to re-charge when it actually took 5 minutes.
• Alexander's EMP Patriot- some planes were not affected after being hit by the EMP Patriot. Her own strucutures now don't damage by her patriot.
• Anthrax Gamma (Dr. Thrax)- now this upgrade has an effect on the Anthrax Bomb.
• Avengers now leave tire tracks.
• Bomb Trucks disguised as Avengers still have the Avenger turret (however the turret is lowered unlike the normal unit which has the turrets raised.).
• Korean hotkey for selecting air units (W) added.
• Various other fixes too sensitive to reveal. Certain players may use them as exploits.

System Specifications

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

hier nog een replay van me: http://www.jumpiefox.demon.nl/lol_2vsme.rep

me partner was een mega n00b maar kon eigenlijks niks tegen die rush doen maar heb toch nog gewonnen :P dankzij de overlords :)
• Units will now continue destroying a GLA building that has gone to their GLA Hole state.
- Dit was gewoon irritant, dit ruimt een base een stuk fijner op.
• All Ambulances now heal all vehicles.
- Paladins healen is altijd leuk :P
• Various other fixes too sensitive to reveal. Certain players may use them as exploits.
- Hopelijk hebben ze de belangrijkste exploits er uit gehaald.
Er is ook een nieuwe map gereleased:
IRON DRAGON - 11.21.03 [ZERO HOUR MAP]
8 player map

The C&C Generals team once again presents the fans with a new multiplayer map: Iron Dragon. Head back to days of olde in this brand new Generals Team 8 player multiplayer map called “Iron Dragon”. Make sure you bring along some teammates! We hope you enjoy it.
Download link: ftp://largedownloads.ea.com/pub/misc/irondragon.zip

Verder voegen ze straks alle nu los gereleasde maps toe aan de patch zodat ze gewoon beschikbaar worden bij multiplayer en quickmatch en niet als custom map.

[Voor 22% gewijzigd door Alphega op 22-11-2003 18:20]

• Stuiterbal

Stuiterbal

Alphega schreef op 22 november 2003 @ 18:05:
Various other fixes too sensitive to reveal. Certain players may use them as exploits.
- Hopelijk hebben ze de belangrijkste exploits er uit gehaald.
Ik neem aan dat de dingen als Tomahawk-uit-Combat Chinook eruit gehaald zijn, Gattling Tank gerush en dat soort dingen.

System Specifications

Stuiterbal schreef op 22 november 2003 @ 18:33:
[...]

Ik neem aan dat de dingen als Tomahawk-uit-Combat Chinook eruit gehaald zijn, Gattling Tank gerush en dat soort dingen.
Ik hoop dat ze er meer uit hebben gehaald want er zijn nog irritantere exploits die ik ff niet noem om meer misbruik te voorkomen.

• Roet
Stuiterbal schreef op 22 november 2003 @ 18:33:
[...]

Vergeet niet dat bij fixes ook de bunkers, tunnels en andere static defense eruit moet, heb je toch niets aan. Behalve die bunkern00bs alternative spelers.

Trouwens ff serieus stuitje, word je nog vaak gatt/th'ed in ZH dan? Zie het nooit, behalve tegen inf. general.

• hayate666
  • Laatst online: 02-02 03:19

hayate666

zwaardfetisjist

senater schreef op 22 november 2003 @ 17:18:
hier nog een replay van me: http://www.jumpiefox.demon.nl/lol_2vsme.rep

me partner was een mega n00b maar kon eigenlijks niks tegen die rush doen maar heb toch nog gewonnen :P dankzij de overlords :)
Ik zou niet zeggen dat je maat mega noob was, maar hij was gewoon kansloos tegen die rush :P Tech rush van de een en tunnel rush van de ander hou je gewoon niet tegen, in ieder geval niet alleen. Maar je ging lekker met je race lords ;)

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

hayate666 schreef op 22 november 2003 @ 19:34:
[...]

Ik zou niet zeggen dat je maat mega noob was, maar hij was gewoon kansloos tegen die rush :P Tech rush van de een en tunnel rush van de ander hou je gewoon niet tegen, in ieder geval niet alleen. Maar je ging lekker met je race lords ;)
nou hij was anders wel ontzettend laat met alles.

[Voor 46% gewijzigd door senater op 22-11-2003 20:02]

Ik ben wel blij dat er onderhand meer over 1.01 patch bekend is. Toch hoop ik ook dat bugs zoals die van de Nuke Canon waardoor je drie keer achter elkaar kan schieten toch wel bugs zijn die wat meer aandacht verdienen dan andere bepaalde bugs

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Voorlopig zit ik weer vast op de laatste China missie ( Hard) :( , dus met die patch houd ik me even niet bezig.

Walktroughs ondertussen wel weer gelezen, maar die zijn niet voldoende op Hard nivo, iemand nog tipjes?

• Count
Roet schreef op 22 november 2003 @ 18:37:
[...]

Vergeet niet dat bij fixes ook de bunkers, tunnels en andere static defense eruit moet, heb je toch niets aan. Behalve die bunkern00bs alternative spelers.

Trouwens ff serieus stuitje, word je nog vaak gatt/th'ed in ZH dan? Zie het nooit, behalve tegen inf. general.
Natuurlijk zie je dat niet meer. Tank Hunters zijn zinloos als alle USA Generals geen tanks hebben. Puur met alleen Gatling rushen is veel beter.

• Stuiterbal

Stuiterbal

Count schreef op 23 november 2003 @ 16:06:
[...]

Natuurlijk zie je dat niet meer. Tank Hunters zijn zinloos als alle USA Generals geen tanks hebben. Puur met alleen Gatling rushen is veel beter.
USA heeft wél tanks. Dus de reguliere China lamer speler kan een USA speler toch nog (te) makkelijk Gattling Tank / Tank Hunter rushen.

System Specifications

• Count
Stuiterbal schreef op 23 november 2003 @ 16:10:
[...]

USA heeft wél tanks. Dus de reguliere China lamer speler kan een USA speler toch nog (te) makkelijk Gattling Tank / Tank Hunter rushen.
Wat ik zei klopte; ik zei "alle USA generals hebben geen tanks". Dat klopt 100%. Alleen USA vanilla (da's geen General) heeft tanks.

En Gatling Tank hunter tegen vanilla? Eén firebase stopt dat, vooral als de USA speler zo verstandig is hem te forcefiren zodat ie raak schiet op de grote massa tankhunters. Een ander alternatief is MD + FB Ranger massen, dat kan nu veel beter doordat de Gatling Tank nu zo slecht is tegen MDs is.

Count schreef op 23 november 2003 @ 16:45:
[...]

Wat ik zei klopte; ik zei "alle USA generals hebben geen tanks". Dat klopt 100%. Alleen USA vanilla (da's geen General) heeft tanks.
En de Laser Crusader...Is dat geen tank meer? Volgens mij behoort die gewoon tot de klasse tank. In dat geval hebben alleen de Super Weapon General en de Air Force General geen tanks

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 96462 op 23-11-2003 17:02]

Anoniem: 96462 schreef op 23 november 2003 @ 17:02:
[...]

En de Laser Crusader...Is dat geen tank meer? Volgens mij behoort die gewoon tot de klasse tank. In dat geval hebben alleen de Super Weapon General en de Air Force General geen tanks
De laser tank is geen tank maar een lachertje ;)

• Stuiterbal

Stuiterbal

Count schreef op 23 november 2003 @ 16:45:
[...]

En Gatling Tank hunter tegen vanilla? Eén firebase stopt dat, vooral als de USA speler zo verstandig is hem te forcefiren zodat ie raak schiet op de grote massa tankhunters. Een ander alternatief is MD + FB Ranger massen, dat kan nu veel beter doordat de Gatling Tank nu zo slecht is tegen MDs is.
En ondertussen is je helemaal economie verkracht zodat je de daarna volgende Overlord stroom niet meer kan tegenhouden. :/

System Specifications

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Alphega schreef op 23 november 2003 @ 17:15:
[...]

De laser tank is geen tank maar een lachertje ;)
4 lasertanks, 2 jeeps en 1 zo'n laser-jeepje (ff de naam kwijt) ik best goed als eerste golf hoor B)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Rival24
casemodderpoel schreef op 23 november 2003 @ 18:29:
[...]

4 lasertanks, 2 jeeps en 1 zo'n laser-jeepje (ff de naam kwijt) ik best goed als eerste golf hoor B)
En zo'n groepje komt 2 nuke overlords tegen en daaaag :P
casemodderpoel schreef op 23 november 2003 @ 18:29:
[...]

Geef evenveel geld uit aan tanks met een china en je wordt geowned :P

• Count
USAF vs Nuke valt wel mee, die JuJu strategie (1 dozer snel S&D humvee's maken) ownt alle begin units van China (vooral met snelle Chem Suits). Daarna een followup van carpetbombing op Propaganda en een paar firebases tegen ECM en je hebt een kans.

• Stuiterbal

Stuiterbal

En "JuJu" staat voor...?

System Specifications

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Rival24 schreef op 23 november 2003 @ 18:34:
[...]

En zo'n groepje komt 2 nuke overlords tegen en daaaag :P
ik heb hem al geownt voordat ie dat groepje af heeft :+ :P

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

senater schreef op 24 november 2003 @ 17:56:
[...]

o look! it's an airstike! :P

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Rival24
senater schreef op 24 november 2003 @ 17:56:
[...]

Nou dan stel ik voor dat je me dat even komt demonstreren... cu @ #C&C :P

• Count
Stuiterbal schreef op 24 november 2003 @ 17:51:
[...]

En "JuJu" staat voor...?
De nick van een goeie USAF speler. Check de JuJu strat hier.

• Stuiterbal

Stuiterbal

Count schreef op 24 november 2003 @ 18:45:
[...]

De nick van een goeie USAF speler. Check de JuJu strat hier.
Owwwh, zo, noem het dan gewoon "teh 1337z0r w00th4x0rz $upr3m3z0r strat/bo". O+

System Specifications

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Rival24 schreef op 24 november 2003 @ 18:30:
[...]

Nou dan stel ik voor dat je me dat even komt demonstreren... cu @ #C&C :P
Ik bedoel casmoddepoel dan hé, maarja ik own jou ook wel rival :P

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-10-2020

Reemster

Soul Reaver

En tog valt ie tegen. Als ik 'm bv vergelijk met yuri's revenge dan was yuri een veel betere uitbreiding. Waarschijnlijk ok omdat er een totaal nieuwe kant bij kwam

• Stuiterbal

Stuiterbal

Yuri's Revenge had ook zo zijn balance issues... (Boomer) :/

System Specifications

• Count
-RazieL- schreef op 25 november 2003 @ 11:14:
En tog valt ie tegen. Als ik 'm bv vergelijk met yuri's revenge dan was yuri een veel betere uitbreiding. Waarschijnlijk ok omdat er een totaal nieuwe kant bij kwam
Dude in Generals komen er 9 nieuwe 'kanten' bij de bestaande 3. Da's een vergroting van 400% tov de 50% van Yuri. _/-\o_

En Yuri's Revenge was absoluut een heel stuk meer unbalanced dan ZH. Yuri is niet te stoppen online. Ik vond zelf die expansion een miskoop en dat vind ik van ZH absoluut niet. :P

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

vind 12 sides in totaal weer te veel vooral gezien wat ze hebben. en yuri's revenge is echt wel beter gebalanceerd. wat alleen veel soviet spelers doen is appo's persen en die zijn juist zwakker gemaakt. maar siege choppers zijn bere goed en als allied kun je nu lekker aanvallen met de prisma in combie met fort:P. verder worden de mogenlijk heden van de 9 nieuwe kanten amepr gebruikt iedereen gebruikt nogsteeds lame taktiekjes zoals de gatling rush, hummer pers, tunnel rush, scorp sting, ect. avenger word zelden in actie gezet. bomtruck van jazus komt ook nergends meer trug. nukecannon zijn ze vergeten dat hij geen skill points kost bij nuke-gen enige die echt z'n middelen gebruikt is af maar die heeft dan ook weinig keus :P

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17

aapelite

Do the kirby!

daves2hd schreef op 25 november 2003 @ 17:50:
vind 12 sides in totaal weer te veel vooral gezien wat ze hebben. en yuri's revenge is echt wel beter gebalanceerd. wat alleen veel soviet spelers doen is appo's persen en die zijn juist zwakker gemaakt. maar siege choppers zijn bere goed en als allied kun je nu lekker aanvallen met de prisma in combie met fort:P. verder worden de mogenlijk heden van de 9 nieuwe kanten amepr gebruikt iedereen gebruikt nogsteeds lame taktiekjes zoals de gatling rush, hummer pers, tunnel rush, scorp sting, ect. avenger word zelden in actie gezet. bomtruck van jazus komt ook nergends meer trug. nukecannon zijn ze vergeten dat hij geen skill points kost bij nuke-gen enige die echt z'n middelen gebruikt is af maar die heeft dan ook weinig keus :P
Ownee? How about hummers })

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

aapelite schreef op 25 november 2003 @ 20:50:
[...]

Ownee? How about hummers })
heb het over neiuwe taktieken hummer persen is nix nieuws :O

daves2hd schreef op 25 november 2003 @ 17:50:
Er zitten een paar nieuwe units in ZH maar die zorgen er niet voor dat je hele nieuwe tactieken kunt gaan toepassen. Veel oude units zijn veranderd per general, hierdoor zijn er nouw niet echt een hoop nieuwe combinaties van units te bedenken waardoor je hele nieuwe strategien krijgt :/

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 13:50
Klopt het dat je in de challenge mode, niet tegen de Infantry en Demolition general vecht?

Ik heb de challenge al met 3 verschillende generals doorlopen op hard, maar ben deze 2 nog iet tegen gekomen.

• Stuiterbal

Stuiterbal

Vimana schreef op 02 december 2003 @ 11:28:
Klopt het dat je in de challenge mode, niet tegen de Infantry en Demolition general vecht?

Ik heb de challenge al met 3 verschillende generals doorlopen op hard, maar ben deze 2 nog iet tegen gekomen.
Dat is correct.

System Specifications

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

iemand enig idee of in de 1.1 die komende 2008 uit komt. ook andere gebouwen van gla slomer gaan bouwen. gezien praktiesh elke unit + gebouw nu sneller bouwt dan in classic. quad,tunnel, armsdealer,blackmarket,suply, ect. of blijft het aleen bij de tunnel?

• Stuiterbal

Stuiterbal

daves2hd schreef op 02 december 2003 @ 16:49:
iemand enig idee of in de 1.1 die komende 2008 uit komt. ook andere gebouwen van gla slomer gaan bouwen. gezien praktiesh elke unit + gebouw nu sneller bouwt dan in classic. quad,tunnel, armsdealer,blackmarket,suply, ect. of blijft het aleen bij de tunnel?
De 1.1 patch changelog die ik een paar replies terug had gepost meld hier niets over.

System Specifications

Anoniem: 25735

Goeie reclame, dit gezeik met die patch. Van Generals is er al een tijdje |:(
Hoop dat het is een keer op zal schieten.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik ga deze week Generals Deluxe halen. Dus Generals + addon voor 45 euro... waar voor mijn geld ?

dikzak

Anoniem: 12316

Chello200 schreef op 02 december 2003 @ 17:26:
Ik ga deze week Generals Deluxe halen. Dus Generals + addon voor 45 euro... waar voor mijn geld ?
Je kan de demo proberen om te zien of je het wat vindt. Maar ik weet niet of je daar ook mee kan multiplayeren, want daar draait heel Generals om eigenlijk.
Generals + addon los kopen zou je iig meer geld kosten als je dat bedoelt.

Anoniem: 41239

Doen. Met zero hour is het een volwaardige game voor een goede prijs

• Chello200
Anoniem: 12316 schreef op 02 december 2003 @ 17:28:
[...]

Je kan de demo proberen om te zien of je het wat vindt. Maar ik weet niet of je daar ook mee kan multiplayeren, want daar draait heel Generals om eigenlijk.
Ik heb paar keer zero hour in een LAN cafe gespeeld met 6 man. Ik vond het wel spannend. En ik ben of althans was een die hard C&C freak. Ik heb alle C&C's legaal op cd's gekocht voor de volle mep. Alleen toen EA westwood overnam werdt ik huiverig. En zeker toen ik de generals demo had gespeeld. Maar zero hour vond ik nou wel leuk.

dikzak

• Roet
Chello200 schreef op 02 december 2003 @ 20:12:
[...]

Ik heb paar keer zero hour in een LAN cafe gespeeld met 6 man. Ik vond het wel spannend. En ik ben of althans was een die hard C&C freak. Ik heb alle C&C's legaal op cd's gekocht voor de volle mep. Alleen toen EA westwood overnam werdt ik huiverig. En zeker toen ik de generals demo had gespeeld. Maar zero hour vond ik nou wel leuk.
Zero Hour is ook stukken beter dan generals. Tenmisnte wat meer actie in de game. Komt doordat er betere units in zitten en de maps zijn aangepast (alle chokepoints verbreed/heuvels weg e.d).

Wat je beter kan doen is alleen Zero Hour kopen. Ben je goedkoper uit en kun je gewoon Zero Hour online spelen (generals wordt toch niet echt meer gespeeld).

• Chello200
Roet schreef op 02 december 2003 @ 21:42:
[...]

Zero Hour is ook stukken beter dan generals. Tenmisnte wat meer actie in de game. Komt doordat er betere units in zitten en de maps zijn aangepast (alle chokepoints verbreed/heuvels weg e.d).

Wat je beter kan doen is alleen Zero Hour kopen. Ben je goedkoper uit en kun je gewoon Zero Hour online spelen (generals wordt toch niet echt meer gespeeld).
Maar de skirmish en de single player vallen dus weg als ik enkel ZH gebruik ? Hoe kan je ZH als standalone gebruiken ?? :?

dikzak

• Anoniem: 85908
  • Niet online
Klopt het dat er een nieuwe Expansion Pack uit is van Generals??? Ik zag in de winkel bij FRS in Hellevoetsluis een compleet nieuwe XP... of ik kijk dom :+
Chello200 schreef op 02 december 2003 @ 21:47:
[...]

Maar de skirmish en de single player vallen dus weg als ik enkel ZH gebruik ? Hoe kan je ZH als standalone gebruiken ?? :?
Die vallen helemaal niet weg hoor :)
Zero Hour is een expansion op Generals (dus Generals moet geinstalleerd zijn).
Als je Zero Hour hebt geïnstalleerd dan kun je nog wel gewoon Generals spelen (ook online), Zero Hour wordt namelijk in een andere map dan die van Generals geinstalleerd.

Heb ik die faq in de startpost nou helemaal voor niets gemaakt :'( ;)
Anoniem: 85908 schreef op 02 december 2003 @ 21:57:
Klopt het dat er een nieuwe Expansion Pack uit is van Generals??? Ik zag in de winkel bij FRS in Hellevoetsluis een compleet nieuwe XP... of ik kijk dom :+
Na de Zero Hour expansion is er geen nieuwe expansion uitgebracht.

[Voor 62% gewijzigd door Alphega op 02-12-2003 22:11]

• Stuiterbal

Stuiterbal

Anoniem: 85908 schreef op 02 december 2003 @ 21:57:
Je zag waarschijnlijk C&C Generals Deluxe Edition. (Generals & Zero Hour in één)

System Specifications

• Chello200
Iemand die ook last heeft van dat de serial van de generals deluxe niet werkt ?

dikzak

Iedereen die deluxe heeft gekocht, heeft er last van blijkt nu :? Way to go EA |:(

• Chello200
Ik ben erachter dat zero hour serial van deluxe wel werkt maar dat je met een keygen eerst een andere key moet invoeren om generals te installeren. En vervolgens in het register de serial in te voeren watop het boekje staat.

dikzak

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03 17:02

Wiebbe

<none />

leuk...

en dan wil je online gaan en is je code niet meer goed!
joepie!

het is toch te gek voor worden dat een key die je erbij krijgt niet werkt!
ik zou echt meteen aan de klanten service van EA Games lopen te schelden.

Kijk dat niet alles balanced is, en soms wat buggy is mij niet zo boeiend, maar als je key gewoon niet werkt.. echt zulke fouten zijn te slordig.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

waarom zou je gaan lopen schelden . dan word je zeker niet geholpen. en er zal heus wel een vergoeding komen hoor :D. denk niet dat EA zal zeggen bedankt voor het geld jammer dat het niet werkt en doeg. ze moeten er heus wel iets aan doen dus :P. en dat alles niet balanced is en buggy is nou net zo boeind :P

• Stuiterbal

Stuiterbal

daves2hd schreef op 05 december 2003 @ 14:57:
waarom zou je gaan lopen schelden.
Ik kan mij eerlijk gezegt de nodige frustratie wel voorstellen, een niet werkende serial, niet doordat er een typfout bijstaat, maar gewoon omdat de serial totaal niet goed is zijn fouten die je makkelijk kan voorkomen door wat simpele tests te doen voor het uitbrengen van je product. Generals en Zero Hour zijn ook doorweekt met dit soort pijnlijke fouten.

System Specifications

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ea games, chalange evrything inclusief je gedult en woedeaanvallen

• Stuiterbal

Stuiterbal

daves2hd schreef op 05 december 2003 @ 20:36:
Ea games, chalange evrything inclusief je gedult en woedeaanvallen
:?

System Specifications

• Rival24
Stuit skipt de EA propaganda tijdens het opstarten van zero hour?
IK denk dat Stuiterbal de nogal brakke spelling bedoelde :P

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik ben nu emaal slecht in engels typen. geen zin om er een woordenboek bij te pakken lieverd

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee