Weet iemand misschie hoe je in gods naam die super weapons op lan game kan uitzetten.
Dus niet super weapons limit, maar gewoon helemaal uit.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
kan nietSTIMPPYYY schreef op 06 december 2003 @ 18:31:
Weet iemand misschie hoe je in gods naam die super weapons op lan game kan uitzetten.
Ligt eraan welke patch je bedoeld. De 1.1 patch voor Zero Hour wordt op korte termijn verwacht, en een patch voor Generals (1.8) komt misschien op lange termijn.Anoniem: 13792 schreef op 07 december 2003 @ 17:21:
Iemand al enig ID wanneer de patch uitkomt? Ik word zo moet van die Mismatch errors!
Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications
Anoniem: 91888
Je bedoelt neem ik aan stealth rebels die gebouwen overnemen. Daartegen zou je mijnen kunnen leggen rond je gebouwen, of zet wat gattling tanks verspreid door je basis op guard. Als je dat nog niet hebt en hij probeert toch een gebouw over te nemen dan kun je het beste met de dichtsbijzijnde unit die rebel doodrijden. Daar kun je alles voor gebruiken zoals dozers, supply cars, battlemasters (aangezien het veel langer duurt om hem daarmee dood te schieten dan hem te overrijden). Alleen met een gattling tank dood schieten ipv overrijdenAnoniem: 91888 schreef op 08 december 2003 @ 12:43:
Weten jullie een goede oplossing hier voor?
Op Lone Eagle zit ik dan 2 vs 2 te doen. Ik ben de chinese tankgeneraal. Mijn partner is iemand van USA. Mijn beide tegenstanders zijn camouflage generaal van GLA. Steeds probeert hij de truc waarmee je gebouwen overneemt van mij. Ik vind dat zwaar klote. Want die unit blijft onzichtbaar totdat hij toeslaat. Dan ben ik vaak te laat en heeft hij de gebouw overgenomen.
Hoe kun je dit het beste voorkomen?
Erm, neeAnoniem: 91888 schreef op 08 december 2003 @ 13:18:
Hoef ik dan niet bang te zijn dat mijn eigen units over mijn eigen mijnen rijden?
Great minds think in parallel gutters.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Op de heenweg kun je er eigenlijk niets tegen doen, het is de bedoeling dat ze niet te stoppen zijn, het enige wat je zou kunnen proberen is het vliegveld slopen.Dark Angel schreef op 11 december 2003 @ 13:26:
Ik heb een probleem
Wij spelen een paar keer per week Zero hour via VPN met 6 man.
Verdeeld in 2 teams van 3 maar bijna altijd zijn onze tegenstanders
USA airforce generals en wij wisselen nog wel eens van general.
Maar nu komt het wij verliezen altijd tegen de Air force maakt niet uit wie wij keizen of hoe goed onze verdediging is.
Hun komen altijd met de Aurora Strike Bomber en dan met 3 a 4 tegelijk.
Dan blazen ze zo je gebouw op en kan je er niets tegen doen.
Op hun terug weg gaan ze wel altijd kapot maar dan is je gebouw(en) al vernietigd.
Weet iemand iets wat je tegen die vliegtuigen kan doen.
Anoniem: 91888
[Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 91888 op 11-12-2003 15:48]
De Tomahawk Storm zou eerst het superweapon van de USA SW General worden maar ze vonden dat toch te dom. De artwork en code schijnt gewoon nog in de game te zitten.Anoniem: 91888 schreef op 11 december 2003 @ 15:46:
Hebben jullie trouwens wel eens pics gezien van een scud storm, maar dan met negen tomahawks. Ik weet niet hoe ze gedaan hebben.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Hehe, ja schijnbaar kunnen jullie het niet hebben dat we boven jullie staan (stonden) op clanbase
Zero Hour 1.01 Patch Update
by EAComMike, posted Dec 11, 2003 2:04pm
Good news on the upcoming patch. I've been told by studio that the Zero Hour 1.01 patch will be released on December 15, 2003 early afternoon (PST). If this for some reason changes, I'll drop an update in the forums to keep you posted.
As for the patch itself, here's a list of all the fixes or additions:
http://www.eagames.com/official/ cc/generals/us/editorial/community_update_06. jsp
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
System Specifications
Anoniem: 96462
[Voor 15% gewijzigd door HolyCorn op 12-12-2003 16:11]
EA Games. Change Everything.BitByter schreef op 12 december 2003 @ 16:15:
het is niet echt " command & conquer " meer, want het is puur battelen om meer cash
wie de meeste cash heeft, die wint
System Specifications
Anoniem: 85155
Mwoah tgaat echt niet alleen om poen....Heb wel is verloren terwijl ik dik 50000 meer verzameld had.BitByter schreef op 12 december 2003 @ 16:15:
ik hoop van wel eigenlijkik heb ja gestemd
ik had laatst op de hccbeurs generals en zero hour gekocht
(expres de kit niet omdat daar key probs mee waren schijnbaar)
ik begin met generals online te spelen, en daarna zero hour, eerst ff van de sfeer proeven
het is niet echt " command & conquer " meer, want het is puur battelen om meer cash
normaal had je geen oil rigs, etc
nu kun je meteen in het begin dozers (mcv's dus eigenlijk) bouwen
en dat verandert alles meteen !
Anoniem: 41239
Het is zeker nog wel command & conquer. Ik wist meteen hoe alles werkte toen ik voor het eerst generals speelde. Er is meer gelijk gebleven dan je denkt. Of je nou met een dozer bouwt of met je cc. Het is maar een detail. Principe blijft hetzelfde. Je bouwt barracks om infantry uit te pompen, en war fac voor tanks.BitByter schreef op 12 december 2003 @ 16:15:
ik hoop van wel eigenlijkik heb ja gestemd
ik had laatst op de hccbeurs generals en zero hour gekocht
(expres de kit niet omdat daar key probs mee waren schijnbaar)
ik begin met generals online te spelen, en daarna zero hour, eerst ff van de sfeer proeven
normaal had je geen oil rigs, etc
nu kun je meteen in het begin dozers (mcv's dus eigenlijk) bouwen
en dat verandert alles meteen !
Als iemand idd veel poen heeft en (heel belangrijk) dit ook uitgeeft dan heeft ie natuurlijk een gigantisch voordeel qua militair materiaal.BitByter schreef op 12 december 2003 @ 16:29:
tja, op zich klopt het wel
dat is hoe je de " modern war " wint inderdaad
veel poen
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Dit wordt rellen!Wiebbe schreef op 13 december 2003 @ 17:18:
euhm..
ik denk dat hij Ra2 niet op een hoog nivo heeft gespeeld
System Specifications
dikzak
OK, dus dat als je bak niet stabiel is Generals eruit klapt geeft jouw het recht om het te stelen dus?Chello200 schreef op 13 december 2003 @ 20:02:
Wat nog leuker is... generals wilt niet eens opstarten als ik mijn pc overgeklokt heb.
Duron 1200@1400 wilt ie niet. Als ik het op 133fsb zet dan wilt ie wel.( 10x133 )
Het is toch verdikkeme eigen verantwoordelijkheid dat ik met een iets warmere pc speel. Wie zijn zij nou om te beslissen of het spel wel of niet op mijn aangepaste mag spelen of niet. Koop nooit meer EA games...ik download ze wel. Dat zal ze leren.
'Koop nooit meer EA games'. Zou ik maar niet al te hard roepen aangezien je bijna niet meer om EA heen kunt. En dan vraag ik me toch af wie wie nou een lesje leertChello200 schreef op 13 december 2003 @ 20:02:
Wat nog leuker is... generals wilt niet eens opstarten als ik mijn pc overgeklokt heb.
Duron 1200@1400 wilt ie niet. Als ik het op 133fsb zet dan wilt ie wel.( 10x133 )
Het is toch verdikkeme eigen verantwoordelijkheid dat ik met een iets warmere pc speel. Wie zijn zij nou om te beslissen of het spel wel of niet op mijn aangepaste mag spelen of niet. Koop nooit meer EA games...ik download ze wel. Dat zal ze leren.
Denk dat het toch aan jou ligt hoor... Ik heb mijn proc overclocked van 1.47 Ghz naar 2.28 GhzChello200 schreef op 13 december 2003 @ 20:02:
On a road of changes....
System Specifications
Inferno schreef op 15 december 2003 @ 22:27:
Alphega wist het eerder, 4 minuten nadat ie op de FTP stond meldde hij het al
Anoniem: 96462 schreef op 15 december 2003 @ 22:07:
En zoals altijd is ook hier Stuiterbal weer als 1 van de eerste van op hoogte. Mooi werk Stuiterbal, bedankt dat je het ons laat weten.
[Voor 17% gewijzigd door Stuiterbal op 15-12-2003 22:38]
System Specifications
Ik zei ook dat Stuiterbal het als 1 van de eerste wist. Niet dat ie het als eerste wist.Inferno schreef op 15 december 2003 @ 22:27:
Alphega wist het eerder, 4 minuten nadat ie op de FTP stond meldde hij het al
Maar iig eindelijk een einde aan de tunnelrush
[Voor 7% gewijzigd door Alphega op 16-12-2003 18:27]
Realiteit is in games altijd ver te zoeken. Maar onthoudt wel dat een Battle Drone ook kan schieten een AA afleid. En de Ambulance heeft een kleine aura.aapelite schreef op 16 december 2003 @ 10:52:
Kvind de ambulance ding beetje lomp. Laat drones danwat sneller repairen of iets dergelijks. Of de avenger tanks laten healen. Maar geloof niet echt dat er een tank ambulance bestaat.
Yo! mn auto heeft panne! Bel 112, we need an ambulance!
System Specifications
Valt mee, die aura van de ambulance. Hij doet niet onder voor propaganda zoals ik het nu gezien heb, qua range dan.Stuiterbal schreef op 16 december 2003 @ 10:57:
[...]
Realiteit is in games altijd ver te zoeken. Maar onthoudt wel dat een Battle Drone ook kan schieten een AA afleid. En de Ambulance heeft een kleine aura.
Commanches laten healen heb ik ook nog niet voor elkaar gekregen hoor, als het echt kan, laat het me ff wetenAnoniem: 96462 schreef op 17 december 2003 @ 08:17:
Over die ambulance. Hij heelt geen battle chinooks. Ik probeerde hem namelijk mijn battle Chinooks te laten healen maar dit werkte echter niet. Naja je kan het niet allemaal hebben.
Wel goed lezen he, de drivers van zn oude nvidia kaart gaan niet echt werken met een radeon 9800pro...hayate666 schreef op 17 december 2003 @ 13:47:
Eigelijk moet dit onder een ander forum
Maar helpt het niet als je de oude driver gewoon terug installeert?
En als dat niet werkt probeer het dan eens met de catalyst 3.7 drivers (Wel eerst goed de oude catalyst drivers verwijderen ! )DocB schreef op 17 december 2003 @ 14:26:
[...]
Wel goed lezen he, de drivers van zn oude nvidia kaart gaan niet echt werken met een radeon 9800pro...
Weet je wel zeker dat de detonaters er helemaal af zijn? Er wil nog wel eens wat blijven hangen, waardoor je fouten kan krijgen... moet je even op 3dGuru zoeken naar detonator destroyer...
Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.
Ik zou eerst überhaupt 's het automatisch rebooten uitzetten en kijken wat voor BSoD je krijgt, en dan ff de Windows FAQ doorkieke.Anoniem: 94511 schreef op 17 december 2003 @ 09:33:
Hallo jongens,
Ik heb een probleem, mijn broertje speelt dit spel heel veel, maar telkens als hij het afsluit reboot zijn computer.
System Specifications
Ow Comanches lukt dus kennelijk niet. Het stond in de changelog dat alle units geheald zouden worden.DocB schreef op 17 december 2003 @ 09:15:
[...]
Commanches laten healen heb ik ook nog niet voor elkaar gekregen hoor, als het echt kan, laat het me ff weten
Verder zijn ze zeker handig nou... hoop hummertjes met rocket ventjes en 2 ambulances (kunnen ze elkaar ook healen) en je kan lekker schade doen...
Wel jammer alleen dat die ambulances stil gaan staan zodra je de hele groep wilt laten aanvallen...
Anoniem: 47078
Aurora's zijn echt wel neer te halenDark Angel schreef op 11 december 2003 @ 13:26:
Ik heb een probleem
Wij spelen een paar keer per week Zero hour via VPN met 6 man.
Verdeeld in 2 teams van 3 maar bijna altijd zijn onze tegenstanders
USA airforce generals en wij wisselen nog wel eens van general.
Maar nu komt het wij verliezen altijd tegen de Air force maakt niet uit wie wij keizen of hoe goed onze verdediging is.
Hun komen altijd met de Aurora Strike Bomber en dan met 3 a 4 tegelijk.
Dan blazen ze zo je gebouw op en kan je er niets tegen doen.
Op hun terug weg gaan ze wel altijd kapot maar dan is je gebouw(en) al vernietigd.
Weet iemand iets wat je tegen die vliegtuigen kan doen.
[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 47078 op 17-12-2003 20:33]
[Voor 17% gewijzigd door hayate666 op 17-12-2003 22:50]
Anoniem: 81503
Klopt. Is mij al vaker overkomen. Het is dan de kunst om ze naast elkaar te laten vliegen of om er een kleine afstand tussen te houden. Maar meestal gaat dit wel goed.Anoniem: 81503 schreef op 18 december 2003 @ 06:44:
Als aurora`s achter elkaar vliegen op de heen weg dan is het mogelijk anders niet en alleen de achterste is me zelf een paar keer gebeurt dus ik weet het zeker dat het kan maar dat is ook echt de enige manier en niet 10 minuten achter elkaar maar vlak achter elkaar....
[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 96462 op 18-12-2003 18:11]
Nog een goed idee: Je kan het beste GLA Stealth General nemen. Hiermee maak je alle gebouwen onzichtbaar zodat de vijand je niet kan zien. Zorg ervoor dat je je een paar defenses hebt bij je command center, dit tegen spy untis.Anoniem: 47078 schreef op 17 december 2003 @ 20:31:
[...]
Aurora's zijn echt wel neer te halenpaar ideetjes:
GLA Bouw veel gatling guns upgrade ze met armor piercing bullets en ga aan de kant staan waar de aurora's aankomen. Kan niet garanderen dat ze allemaal neer gaan maar toch zeker 1 of 2(moet je d'r wel veel hebben) Omdat ze meteen beginnen te schieten.
China Super Infantery General : Nog nooit geprobeerd maar wat dacht je van gatling units (+gatling upgrade) ver vooruit sturen, die schieten ook op vliegtuigen
edit:
En natuurlijk USA Laser General die Anti Air turrest zijn echt moordend indien er veel van staan......
[Voor 91% gewijzigd door STIMPPYYY op 19-12-2003 00:50]
[Voor 10% gewijzigd door plapz0r op 19-12-2003 01:40]
Laser General is mijn lievelings USA general.Anoniem: 47078 schreef op 17 december 2003 @ 20:31:
En natuurlijk USA Laser General die Anti Air turrest zijn echt moordend indien er veel van staan......
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Wij spelen meestal met super weapons limit aan, dit betekend dus maar 1 particle voor elke USA general. Maakt het spel ook wat leuker om met units tegen elkaar te vechten dan met voornamelijk super weapons .STIMPPYYY schreef op 19 december 2003 @ 13:10:
Super weapon general is ook mega fijn.
Dat moet dan aan jou liggen. Heb je de GameSpeed wel op z'n hoogst staan? Check anders de lokale benchmark programma's om te kijken of je PC wel optimaal presteert.FireFoz schreef op 19 december 2003 @ 19:05:
Hebben jullie overigens ook last van dat de computer verschikkelijk traag wordt als je wat grotere tegenstanders hebt? Ik doe nu skirmisch tegen 2 computers op hard maar dat trekt m`n computers nauwelijks...terwijl ik een P4 2,8 ghz@800fsb met 1gig dualchannel ram heb en een radeon 9700 pro...moet toch makkelijk kunnen
System Specifications
Sometimes human's are...
[Voor 62% gewijzigd door Stuiterbal op 20-12-2003 14:04]
System Specifications
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Je kunt die microwavetank hoogstens gebruiken om je tegenstander te laten schrikken, dat ie denkt van omg wat komt daar voor freaky ding aan met die walm er omheendaves2hd schreef op 20 december 2003 @ 15:08:
idd, en de Tecknical kost 600 voor de demo general, maar slomer bouwen merk ik niets van dus zal wel niet zo zijn. nu nog iets voor sw gen om tegen de af te hebben. snap niet wrm zij geen avenger krijgt zonder tech.
gebruikt iemand de microwave tank welleens?. ik heb hem nog nooit online gebruikt denk ik
Serieus? Nooit geweten dat die Heat effects ook solldiers in de fik stekenWiebbe schreef op 20 december 2003 @ 19:09:
ik heb hem gewoon een paar keer gebruikt tegen infantry general(Als AF zijnde)
khad nog geen path finders, en hij kwam met VEEL minigunners,
en het was nogal vroeg in zero hour (was nog niet zo lang uit) dus ik d8, wtf moet ik er tegen doen
gewoon 3 van die dingen gebouwd, en er door heen laten rijden, met rangers er achter met FB's. Al die mini gunners branden, erg grappig..
De Microwave tank ownt man. Je kunt bunkers en Palaces disablen waar je anders moeilijk langs komt met USA Laser. Ik heb ze ook wel es gemasst tegen een Infantry speler (ze doen area damage met de microwaves) maar dat werkt alleen tegen newbies. Het was wel cool om een heel scherm vol te hebben van die dingen.Alphega schreef op 20 december 2003 @ 17:59:
[...]
Je kunt die microwavetank hoogstens gebruiken om je tegenstander te laten schrikken, dat ie denkt van omg wat komt daar voor freaky ding aan met die walm er omheen
System Specifications
Tanks? Flame Tanks of bedoel je Listening Outposts/Assault TroopCrawlers. Anyhow als SW gen moet je juist gebruik maken van je SW's en nu met de 1.02 ook veel gebruik maken van je aurora alpha. Met die dingen blaas je zijn hele basis weg.FireFoz schreef op 23 december 2003 @ 10:52:
Ik vind het wel jammer dat je bij quickmatch geen SW limit in kan stellen, gister potje gespeeld tegen de Infantery General van China (online) ik was USA SW General.
Komt ie aanvallen met een stuk of 10 tanks, ik 1 Aurora er over heen en toen had ie er nog maar 2 over ofzo, en die maakte mijn verdediging met gemak af natuurlijk.
301SQN
Ik ben eigenlijk alleen maar USA SW General vanwege de Aurora bombers. Deze vind ik super fijn dus vandaar. Maar zoals ik al zei, was mijn fout ook om niet snel genoeg te verspreiden waardoor hij veel meer geld had dan ik, waardoor ik simpelweg verloor. Hij had erg veel gattling guns verspreid over zn hele bassis waardoor elke Aurora aanval een suicide aanval was.Stuiterbal schreef op 23 december 2003 @ 11:43:
Ik vind het wel knap dat je je vijandelijke SuperWeapons laat overrompelen terwijl je zelf SuperWeapon General bent. Jij maakt SuperWeapons spotgoedkoop, zijn sneller klaar en je hebt betere powerplants.
Mag ik vragen op welke map dat was? Zeker iets van Twilight Flame? Ja, daar moet je ook geen 1on1 op spelen. Een China speler met tien Nuke Silo's ("Atoombommen") heeft veel power nodig...dan begin jij natuurlijk met het slopen van z'n PowerPlants met Aurora Alpha Bombers?
Wel een beetje wazig dat je je kan verwonderen dat een China speler niet heel veel Nuke Silo's mag maken terwijl een SuperWeapons General, jij dus, dat wel zou mogen.
Tanks, gewoon die standaard tanks en wat gattling tanks van China (niet overlords), ik weet al die namen niet precies uit mn hoofd. Battlemaster geloof ik:?Anoniem: 96462 schreef op 23 december 2003 @ 15:28:
[...]
Tanks? Flame Tanks of bedoel je Listening Outposts/Assault TroopCrawlers. Anyhow als SW gen moet je juist gebruik maken van je SW's en nu met de 1.02 ook veel gebruik maken van je aurora alpha. Met die dingen blaas je zijn hele basis weg.
Kan je niet 's met wat anders aanvallen dan alleen Aurora Alpha bombers of gaat dat niet lukken?FireFoz schreef op 23 december 2003 @ 15:48:
[...]
Tanks, gewoon die standaard tanks en wat gattling tanks van China (niet overlords), ik weet al die namen niet precies uit mn hoofd. Battlemaster geloof ik:?
Zoals ik al zei heb ik ook verkeerd gespeeld, hij had veel geld, al mijn Aurora's gingen op suicide-missies waardoor ik steeds nieuwe moest kopen wat veel tijd en GELD kost....
System Specifications
Anoniem: 41239
Ik vind alpha auroras maken pas strategieloos en niet fun. Iedere noob kan dat. Een superweapon moet je tenminste nog staande proberen te houden. Alpha auroras doen instant insane damage overal op de map en zijn snel te hergebruiken.FireFoz schreef op 23 december 2003 @ 15:46:
[...]
Ik ben eigenlijk alleen maar USA SW General vanwege de Aurora bombers. Deze vind ik super fijn dus vandaar. Maar zoals ik al zei, was mijn fout ook om niet snel genoeg te verspreiden waardoor hij veel meer geld had dan ik, waardoor ik simpelweg verloor. Hij had erg veel gattling guns verspreid over zn hele bassis waardoor elke Aurora aanval een suicide aanval was.
Ik weet ook niet waar jij vandaan haalt dat ik vind dat ik, als SW Generals, wel 10 SW's mag maken. Zoals ik al zei hou ik helemaal niet van SW's, en al helemaal niet met 10 tegelijk, wat is daar nou voor fun en "strategie" aan
Euh, aurora's maken en goed gebruiken kost meer moeite dan een sw maken en gebruikenAnoniem: 41239 schreef op 23 december 2003 @ 16:15:
[...]
Ik vind alpha auroras maken pas strategieloos en niet fun. Iedere noob kan dat. Een superweapon moet je tenminste nog staande proberen te houden. Alpha auroras doen instant insane damage overal op de map en zijn snel te hergebruiken.
Ach er is nu tenminste een general voor de noobs (waar jij zelfs niet mee om kan gaan)
Sorry hoor ik moet toch wel ff om lachen.Anoniem: 41239 schreef op 23 december 2003 @ 16:15:
[...]
Ik vind alpha auroras maken pas strategieloos en niet fun. Iedere noob kan dat. Een superweapon moet je tenminste nog staande proberen te houden. Alpha auroras doen instant insane damage overal op de map en zijn snel te hergebruiken.
Ach er is nu tenminste een general voor de noobs (waar jij zelfs niet mee om kan gaan)
Dat is zo, maar hij had veel gatling tanks (zo heten die toch?) en tank-hunters...en dan ook nog eens erg ver uit elkaar, z'n hele basis door, daar was geen beginnen aan.Wmm schreef op 23 december 2003 @ 17:08:
[...]
Firefox: als z'n basis volstaat met gattling cannons dan laat je eerst je aurora's z'n power opblazen. Op de heenweg kunnen aurora's niet geraakt worden namelijk, op de terugweg wel, maar als dan de stroom weg is kun je ze heel terugkrijgen.
[Voor 8% gewijzigd door FireFoz op 23-12-2003 18:10]
Gattling Cannon -> Gattling tank.Wmm schreef op 23 december 2003 @ 17:08:
Firefox: als z'n basis volstaat met gattling cannons dan laat je eerst je aurora's z'n power opblazen. Op de heenweg kunnen aurora's niet geraakt worden namelijk, op de terugweg wel, maar als dan de stroom weg is kun je ze heel terugkrijgen.
Dat je geen tanks kan maken wil nog niet zeggen dat je beperkt bent tot Aurora Alpha bombers. Humvee's? Commanche's? Tomahawks? Je kan prima op een andere manier aanvallen.FireFoz schreef op 23 december 2003 @ 18:06:
En nee, ik kan niet op een andere manier aanvallen want de USA SW-gen heeft geen tanks. 10 SW's, dat is pas lomp afvuren, dan is er elke 30 seconden eentje klaar ofzo.
![]()
![]()
Overigens weet ik niet wat jou online stats zijn maar ik had met Generals (ZH heb ik net een paar dagen) een winstpercentage van 86% dus als ik noob ben wat is dan de rest wel niet
[Voor 54% gewijzigd door Stuiterbal op 23-12-2003 18:14]
System Specifications
Dat klopt, ik had dat een beetje verkeerd neer gezet, maar alleen humvee's is ook niet alles...en de USA-sw gen lijkt het type generaal te zijn met veel verdediging en veilig vanuit zijn/haar basis direct aanvallen te doen met vliegtuigen / SW's, dat is de specialiteit van de USA-SW gen...Stuiterbal schreef op 23 december 2003 @ 18:08:
[...]
Gattling Cannon -> Gattling tank.
[...]
Dat je geen tanks kan maken wil nog niet zeggen dat je beperkt bent tot Aurora Alpha bombers. Humvee's? Commanche's? Tomahawks? Je kan prima op een andere manier aanvallen.
Ook kan ik je vertellen dat je met stats niets te vertellen hebt. Stats kloppen vrijwel nooit, worden niet correct geregistreerd (disconnects ipv wins) en zo'n winpercentage al helemaal niet.
Dat is niet helemaal waar. Ik, en de meesten hier, doen dat niet. Of maar gedeeltelijk. De enige reden waarom ik gattling tanks verspreid door mn basis zet is om Lotus en Burton te stoppen. Static defense als gattling cannons maak ik al helemaal zelden. Die dingen zijn zowat de hele game nutteloos, je tegenstander kan er gewoon omheen gaan.Een beetje speler zet zijn hele basis vol met tank hunters en gatling tanks / cannons waardoor je Aurora altijd kappot gaan op de terug weg, ze zijn dus voor 1-malig gebruik.
Ook niet waar. Rockvees op Search en Destroy (s&d) outrangen bijna alles, dus ook overlords. De strat van Juju met airforce general bestaat gewoon uit rockvees op s&d. En daarmee heeft hij/zij al een hoop top China spelers mee verslagen.maar met die humvee's haal je niet zo veel uit tegen overlords
System Specifications
Zit idd ook wel weer wat inStuiterbal schreef op 23 december 2003 @ 18:49:
Maar jah, afterall is het probleem natuurlijk dat als je SuperWeapon General speelt je niet moet zeggen dat je beperkt bent tot Aurora Alpha bombers en niet gaan jammeren als de vijand sneller en eeder SuperWeapons bouwt dan jij. Want moet je als China Nuke dan beginnen tegen EMP Patriots, Aurora Alpha, S&D RockVee's? Het is eigenlijk een wat...ja...langdradige counter tegen USSW.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details