Toon posts:

[C&C] Generals Zero Hour - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.185 views sinds 30-01-2008
HolyCorn schreef op 27 October 2003 @ 23:57:
[...]

Wel de juiste mensen de credits geven Wmm ;)
Er is idd al een maphack, die is alleen nog niet gereleased. Maar dat duurt vast niet lang meer :r
Alphega, duizend maal sorry :P. Het was al laat gisteravond :).
En ik heb het zo druk en en en..... O-)

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 14:51
Cream, jij zei in de poll dat Laser de beste 1v1 General was. Leg es uit hoe jij tegen Infantry gaat spelen.

Great minds think in parallel gutters.

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02 11:32
Count schreef op 28 October 2003 @ 15:58:
Cream, jij zei in de poll dat Laser de beste 1v1 General was. Leg es uit hoe jij tegen Infantry gaat spelen.
dat is toch opzich niet zo moeilijk, je zet gewoon paar fire bases neer (tenminste die kon hij toch???) met infantery of je zet gewoon tussen die laser defense enzo humvee's....

10100111001

Er komt weer een nieuwe Generals & Zero Hour map aan binnenkort:
Forgotten Forest Coming on Halloween - 10/28/03
On 10/31/03 the Generals development team will be releasing a Halloween themed map for both Generals and Zero Hour. Stay tuned to this news page for more information this coming Friday!

EAComMike

• Count
Dark Lord schreef op 28 oktober 2003 @ 19:18:
[...]

dat is toch opzich niet zo moeilijk, je zet gewoon paar fire bases neer (tenminste die kon hij toch???) met infantery of je zet gewoon tussen die laser defense enzo humvee's....
En ondertussen neemt de Infantry speler de map over...

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:20

aapelite

Do the kirby!

Alphega schreef op 28 oktober 2003 @ 19:22:
Er komt weer een nieuwe Generals & Zero Hour map aan binnenkort:

[...]
Ze doen allemaal wel leuk en aardig met die maps, maar veel stellen ze niet voor. Daarnaast zullen ze wel denken dat mensen tevredener zullen zijn omdat ze zogenaamd support geven. In plaats van dat ze eens kijken naar connection problemen enzo online want loaderbug enzo komen nog vrij regelmatig voor. Verder zou ik liever patches zien die iedere general dezelfde mogelijkheden zou geven.
Maja wie ben ik voor EA, slechts ongeveer 80 euro minderop hun lijst :)

• Count
Wat mij betreft brengen ze die patch idd ff snel uit...
Maar er is nog niet eens een voorspelling wanneer ie komt en normaal gesproken zijn ze daar nogal kwistig mee (patch 1.6 :r)

Dus ik verwacht hem niet voor 2004. :s

Count schreef op 28 October 2003 @ 22:42:
Wat mij betreft brengen ze die patch idd ff snel uit...
Maar er is nog niet eens een voorspelling wanneer ie komt en normaal gesproken zijn ze daar nogal kwistig mee (patch 1.6 :r)

Dus ik verwacht hem niet voor 2004. :s
Ik hoop niet dat je gelijk gaat krijgen met je voorspelling van 2004.
Als ze nou es wat minder tijd gingen stoppen in die maps uitbrengen en wat meer tijd in die patch. Die maps zit ik niet zo om te springen, die patch wel.
En hoe moeilijk kan het nou zijn om die paar veranderingen door te voeren. Niet zo heel erg moeilijk lijkt me toch?

Hopelijk krijgen we iig geen patch 1.6 praktijken :P.

Edit: ik kijk net nog weer ff de lijst met de inhoud van de patch door. Tis nogal wat wat ze willen doen. Maar dan nog :P.

[Voor 8% gewijzigd door Wmm op 28-10-2003 22:50]

• Dark Lord
Count schreef op 28 October 2003 @ 20:04:
[...]

En ondertussen neemt de Infantry speler de map over...
nou dan bouw jij ook infantery... en dan ga jij ook overnemen en om die gebouwtjes defenses bouwen met humvee's erbij :)

10100111001

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Dark Lord schreef op 28 October 2003 @ 22:54:
[...]

nou dan bouw jij ook infantery... en dan ga jij ook overnemen en om die gebouwtjes defenses bouwen met humvee's erbij :)
Gaat je nogal kosten als USa zijnde denk ik :)
Daarnaast maait een infantery general aardig snel overal doorheen. Ben bang dat het een aardig verloren zaak is ;)
aapelite schreef op 28 October 2003 @ 20:42:
[...]

Ze doen allemaal wel leuk en aardig met die maps, maar veel stellen ze niet voor. Daarnaast zullen ze wel denken dat mensen tevredener zullen zijn omdat ze zogenaamd support geven. In plaats van dat ze eens kijken naar connection problemen enzo online want loaderbug enzo komen nog vrij regelmatig voor. Verder zou ik liever patches zien die iedere general dezelfde mogelijkheden zou geven.
Maja wie ben ik voor EA, slechts ongeveer 80 euro minderop hun lijst :)
Tuurlijk heb ik ook liever de patch, alleen nu dit uit is meldde ik het even.
Een patch zodat iedere generaal dezelfde mogelijkheden heeft? Haalt dat niet gewoon heel het punt van de generalen weg en hou je alleen de standaard armies over.
Ik denk trouwens dat ze deze maps al lang hebben liggen en dat ze ze gewoon zo vrij geven om toch iets te kunnen melden om de zoveel tijd...

• Dark Lord
aapelite schreef op 28 October 2003 @ 23:12:
[...]

Gaat je nogal kosten als USa zijnde denk ik :)
Daarnaast maait een infantery general aardig snel overal doorheen. Ben bang dat het een aardig verloren zaak is ;)
ok ok laser general is tegen HEM geen goede optie dus dan kies je een ander als je van tevoren weet dat hij die neemt. Maar de USA is dan zowiezo slecht met defenses tegen infantery

10100111001

Anoniem: 83827

Ik vind dat vooral GLA toxin aardig ocerpowered is met die tunnelrushes. Vooral air kan er n het begin weinig tegen doen, en dat is mijn leivelings general:(

De laatste tijd heb ik wat problemen om te connecten. Vroeger alleen bij 3vs3 maar nu ook bij 2vs2 :(
Zodra iedereen op accept heeft gedrukt, krijg ik waiting 2 begin en valt mijn gehele internet eruit. Ik moet dan naar beneden lopen en mijn router resetten. (router is een etech router/moden ineen).
Verder heb ik alle poorten geforward. iemand misschien een idee wat hier ana te doen is?

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Alphega schreef op 28 October 2003 @ 23:34:
[...]

Tuurlijk heb ik ook liever de patch, alleen nu dit uit is meldde ik het even.
Een patch zodat iedere generaal dezelfde mogelijkheden heeft? Haalt dat niet gewoon heel het punt van de generalen weg en hou je alleen de standaard armies over.
Ik denk trouwens dat ze deze maps al lang hebben liggen en dat ze ze gewoon zo vrij geven om toch iets te kunnen melden om de zoveel tijd...
Ik bedoel meer dat iedere general gelijke kansen zou moeten hebben. Dat ontbreekt aan dit spel. Gelijke mogelijkheden was niet echt een juiste woordkeus my bad :)
In generals had je ook 3 totaal verschillende armys, maar daar lagen de kansen van de sides wel wat dichter bij elkaar ookal was usa in 1vs1 toch wat minder.

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

aapelite schreef op 29 October 2003 @ 12:10:
[...]

Ik bedoel meer dat iedere general gelijke kansen zou moeten hebben. Dat ontbreekt aan dit spel. Gelijke mogelijkheden was niet echt een juiste woordkeus my bad :)
In generals had je ook 3 totaal verschillende armys, maar daar lagen de kansen van de sides wel wat dichter bij elkaar ookal was usa in 1vs1 toch wat minder.
ZH is ook het leukste met 8 man op 1 map ;)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Count
Anoniem: 83827 schreef op 29 October 2003 @ 10:27:
Ik vind dat vooral GLA toxin aardig ocerpowered is met die tunnelrushes. Vooral air kan er n het begin weinig tegen doen, en dat is mijn leivelings general:(
Hotkey je 2e dozer, bouw daarmee een rax en ga daarna direct naar voren met de dozer. Scan het gebied en snijd de workers de pas af. Je moet ze dus gewoon pletten. Ik heb hier redelijk veel succes mee. Ook als ze met hun 1e worker rushen (dan is de worker ongeveer net voor mijn rax als ie af is, dus kan ik hem nog wel pletten).

De Stealth Comanche buildorder van Blueman werkt ook vrij goed tegen tunnelrushers. Check de replay
De laatste tijd heb ik wat problemen om te connecten. Vroeger alleen bij 3vs3 maar nu ook bij 2vs2 :(
Zodra iedereen op accept heeft gedrukt, krijg ik waiting 2 begin en valt mijn gehele internet eruit. Ik moet dan naar beneden lopen en mijn router resetten. (router is een etech router/moden ineen).
Verder heb ik alle poorten geforward. iemand misschien een idee wat hier ana te doen is?
Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met e-tech spul. Ik had zelf een e-tech router die het steeds slechter begon te doen, op een gegeven moment stopte ie met verzenden als er meer dan 1 user was verbonden. Dus als alles eerst goed werkte en nu niet dan ben ik bang dat je een nieuwe zal moeten kopen. Linksys maakt goeie routers.

Count schreef op 29 October 2003 @ 15:20:
Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met e-tech spul. Ik had zelf een e-tech router die het steeds slechter begon te doen, op een gegeven moment stopte ie met verzenden als er meer dan 1 user was verbonden. Dus als alles eerst goed werkte en nu niet dan ben ik bang dat je een nieuwe zal moeten kopen. Linksys maakt goeie routers.
Ik speel probleemloos Generals & Zero Hour met een etech router.
Ik heb geen enkele port geforward. Ik de pc's in mijn netwerk statische ip's gegeven, misschien dat dat helpt.
Je zou ook een de laatste firmware update voor de router kunnen installeren.

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-02 03:19

hayate666

zwaardfetisjist

aapelite schreef op 29 oktober 2003 @ 12:10:
[...]

Precies. Het is ook vooral te merken aan dat stomme wisselen van generals. Als men ziet dat je een bepaalde general hebt, kiezen ze meestal diegene die het "perfecte" tegenmiddel heeft. Vooral met airforce general en tank general krijg je van die eeuwig durende wisselpartijen. Verschrikkelijk irritant.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Dark Lord
hayate666 schreef op 30 oktober 2003 @ 11:17:
[...]

Precies. Het is ook vooral te merken aan dat stomme wisselen van generals. Als men ziet dat je een bepaalde general hebt, kiezen ze meestal diegene die het "perfecte" tegenmiddel heeft. Vooral met airforce general en tank general krijg je van die eeuwig durende wisselpartijen. Verschrikkelijk irritant.
ja dat is wel jamemr dat je nog kan wisselen dat zouden ze eigenlijk moeten afschaffen :)

10100111001

Anoniem: 41239

Count schreef op 28 oktober 2003 @ 15:58:
Welke poll heb je het over? Ik vind laser general eerder de slechtste general die er is :)

Anoniem: 83827

Alphega schreef op 29 oktober 2003 @ 21:54:
[...]

Ik speel probleemloos Generals & Zero Hour met een etech router.
Ik heb geen enkele port geforward. Ik de pc's in mijn netwerk statische ip's gegeven, misschien dat dat helpt.
Je zou ook een de laatste firmware update voor de router kunnen installeren.
Statische ips hebben ze al. Maar ik zal idd ff kijken of er een nieuwere firmware is.

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 83827 op 30-10-2003 18:39]

• Count
Anoniem: 41239 schreef op 30 oktober 2003 @ 18:34:
[...]

Welke poll heb je het over? Ik vind laser general eerder de slechtste general die er is :)
OK, ik dacht dat Alphega mij vertelde dat jij op laser had gestemd.

Het is namelijk wel raar dat ie 2e staat terwijl ie IMO bij de laatste twee hoort;

http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4751&layout=2&sort=prc

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04 16:22
volgens de poll(s) is de gla toxin general erg goed zie ik...
heb et geprobeerd tegen mijn broertje (tank general), maar kon weinig uithalen tegen al die tanks... had meer buggies moeten maken 8)7
geez schreef op 31 oktober 2003 @ 14:56:
volgens de poll(s) is de gla toxin general erg goed zie ik...
heb et geprobeerd tegen mijn broertje (tank general), maar kon weinig uithalen tegen al die tanks... had meer buggies moeten maken 8)7
Het gaat hier om wat de beste general in 1v1 is. Omdat de tunnels nu (nog) achterlijk snel bouwen, en de toxin ook redelijk goed tegen tanks werkt, kun je met de toxin general heel makkelijk iemand tunnelrushen, met een grote kans van slagen. Vandaar dat die general op 1 staat.
Na de patch zal ik nog wel is een poll maken, en daar zal de toxin niet meer op 1 staan.

• geez
HolyCorn schreef op 31 oktober 2003 @ 15:53:
[...]

Het gaat hier om wat de beste general in 1v1 is. Omdat de tunnels nu (nog) achterlijk snel bouwen, en de toxin ook redelijk goed tegen tanks werkt, kun je met de toxin general heel makkelijk iemand tunnelrushen, met een grote kans van slagen. Vandaar dat die general op 1 staat.
Na de patch zal ik nog wel is een poll maken, en daar zal de toxin niet meer op 1 staan.
leuk :)

• Count
Naja kweetniet of je wel met zo'n zekerheid kan zeggen dat Toxin niet meer nr 1 zal zijn...

OK, Infantry ownt ook hard. Maar je kan alsnog een worker in iemands basis hebben voordat ie een WF heeft. Daar valt iets mee te doen heb ik zo het idee.

Misschien wordt de Demo trap rush wel goed :)
Je kunt met de Demo General al een trap plaatsen na de Supply dus in principe kun je zijn hele Rax/WF omsingelen met Demo traps. Ze kosten maar 200, evenveel als een terror en doen nog meer damage ook dus zo gek is het niet :) Workers zijn cheap, weet je.

Count schreef op 31 oktober 2003 @ 14:34:
[...]

OK, ik dacht dat Alphega mij vertelde dat jij op laser had gestemd.

Het is namelijk wel raar dat ie 2e staat terwijl ie IMO bij de laatste twee hoort;

[afbeelding]
Snel de schuld afschuiven hè :P Ik heb voor de zekerheid nog ff in me log gekeken en heb überhaupt nooit gezegd dat iemand op de laser heeft gevote.

• Count
Alphega schreef op 31 oktober 2003 @ 17:21:
[...]

Snel de schuld afschuiven hè :P Ik heb voor de zekerheid nog ff in me log gekeken en heb überhaupt nooit gezegd dat iemand op de laser heeft gevote.
offtopic:
Ook in je TeamSpeak log gekeken :P

• geez
Count schreef op 31 oktober 2003 @ 17:10:
Naja kweetniet of je wel met zo'n zekerheid kan zeggen dat Toxin niet meer nr 1 zal zijn...

OK, Infantry ownt ook hard. Maar je kan alsnog een worker in iemands basis hebben voordat ie een WF heeft. Daar valt iets mee te doen heb ik zo het idee.

Misschien wordt de Demo trap rush wel goed :)
Je kunt met de Demo General al een trap plaatsen na de Supply dus in principe kun je zijn hele Rax/WF omsingelen met Demo traps. Ze kosten maar 200, evenveel als een terror en doen nog meer damage ook dus zo gek is het niet :) Workers zijn cheap, weet je.
eh.. als je zo'n worker in je base ziet lopen rijd je em toch over of schiet je em neer?
en tegen de tijd dat ie de map door is heeft de ander vast al wel een barrack..
Er is weer een nieuwe map uit, voor generals classic en zero hour:
FORGOTTEN FORREST - 10.31.03

Beware… enter the Forgotten Forest at your own risk…for you may never return! Graveyards, crypts and spooks inhabit this 2 player map brought straight to you from the ghouls & goblins on the C&C Generals team. Please have a hideously Happy Halloween!
Map voor Generals classic
Map voor Zero Hour

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

geez schreef op 31 oktober 2003 @ 19:13:
[...]

eh.. als je zo'n worker in je base ziet lopen rijd je em toch over of schiet je em neer?
en tegen de tijd dat ie de map door is heeft de ander vast al wel een barrack..
en wat als ie met een technical je base in komt rijden met4 workers erin en maakt aan bijna elka kant een tunnel

• hayate666
  • Laatst online: 02-02 03:19

hayate666

zwaardfetisjist

Hangt er vanaf waarmee je speelt dan :P

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• geez
senater schreef op 31 oktober 2003 @ 20:08:
[...]

en wat als ie met een technical je base in komt rijden met4 workers erin en maakt aan bijna elka kant een tunnel
dan kan je wel eens zwaar genaait zijn :P
senater schreef op 31 oktober 2003 @ 20:08:
[...]

Na de patch zit je met die tunnels weer gewoon op classic niveau. Behalve dan dat die van de toxin general wat sterker zijn.
En dan zal die tunnelrush bijna niet gebruikt worden omdat de tunnels veel te traag bouwen daarvoor. Het wordt dan te riskant en te duur om dat te proberen.
Hetzelfde geld voor die technical met 4 workers er in. Dat zou je in classic ook kunnen doen maar dat gebeurt bijna nooit omdat het te riskant en te duur is. Vier tunnels kost wel 3200. En met een gattling tank (als je china bent) is het al te voorkomen als je snel genoeg bent. En met twee gatts lukt het zeker.

• Count
Wmm schreef op 31 oktober 2003 @ 20:54:
[...]

Na de patch zit je met die tunnels weer gewoon op classic niveau. Behalve dan dat die van de toxin general wat sterker zijn.
En dan zal die tunnelrush bijna niet gebruikt worden omdat de tunnels veel te traag bouwen daarvoor. Het wordt dan te riskant en te duur om dat te proberen.
Hetzelfde geld voor die technical met 4 workers er in. Dat zou je in classic ook kunnen doen maar dat gebeurt bijna nooit omdat het te riskant en te duur is. Vier tunnels kost wel 3200. En met een gattling tank (als je china bent) is het al te voorkomen als je snel genoeg bent. En met twee gatts lukt het zeker.
In principe is het niet zo'n dure rush, je kunt immers de scaffolds cancellen als het misgaat. En je krijgt veel RPG mannekes die weer in die gave Battle Bussen kunnen. In principe kost een tunnel dus maar $200.

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Wmm schreef op 31 oktober 2003 @ 20:54:
[...]

ik verkoop altijd de tunnels die aangevallen worden op dat moment en niemand is snel genoeg met gatling om bij alle 4 de kanten met gatling aante komen dus is op dat moment altijd wel 1 of 2 tunnels klaar
senater schreef op 01 november 2003 @ 13:20:
[...]

ik verkoop altijd de tunnels die aangevallen worden op dat moment en niemand is snel genoeg met gatling om bij alle 4 de kanten met gatling aante komen dus is op dat moment altijd wel 1 of 2 tunnels klaar
Opzich is het niet zo'n dure rush nee, maar de kans dat het mislukt is wel groot.
En met twee gatts is het wel te voorkomen. Er is ook niemand zo snel dat ie op vier hoeken een worker uit de technical laat komen, de worker direct een tunnel laat maken en de technical verder laat rijden. Dat kost toch nog wat extra tijd. En een gatt heeft een worker zo gekilld en de tunnels doen er weer lang over om gebouwd te worden. Vergeet niet: jij hoeft maar twee gatts te managen, je GLA tegenstander 4 workers en een technical.

En een voorbeeld: vorige week had ik iemand tegen me die met twee technicals m'n basis in kwam rijden. Er zaten wat rpg troopers en wat workers in. Maar ik had 3 gatts verspreid over m'n basis die er gelijk achteraan gingen. Die technicals ragden door m'n basis maar konden niks doen. Als hij ze uit zou laden werden de rpg's en workers gelijk afgeschoten.

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-03 13:49
Als je tijdesn het kiezen van je generaal in de challenge mode boven de icoontjes van de chinese generalen gaat staan kun je de campaign van leang kiezen. Dan zie je de hele achtergrond in het hoofd menu als battlefield.

Anoniem: 43314

Ik vind het ook jammer dat de generalen niet even sterk zijn!
De Toxin general vind ik het sterkst met een groepjes teroristen ofzo.
Als je er daar 10 van maak kan je er heeeel veel mee slopen van de tegenspeler

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Wmm schreef op 01 november 2003 @ 13:39:
[...]

Opzich is het niet zo'n dure rush nee, maar de kans dat het mislukt is wel groot.
En met twee gatts is het wel te voorkomen. Er is ook niemand zo snel dat ie op vier hoeken een worker uit de technical laat komen, de worker direct een tunnel laat maken en de technical verder laat rijden. Dat kost toch nog wat extra tijd. En een gatt heeft een worker zo gekilld en de tunnels doen er weer lang over om gebouwd te worden. Vergeet niet: jij hoeft maar twee gatts te managen, je GLA tegenstander 4 workers en een technical.

En een voorbeeld: vorige week had ik iemand tegen me die met twee technicals m'n basis in kwam rijden. Er zaten wat rpg troopers en wat workers in. Maar ik had 3 gatts verspreid over m'n basis die er gelijk achteraan gingen. Die technicals ragden door m'n basis maar konden niks doen. Als hij ze uit zou laden werden de rpg's en workers gelijk afgeschoten.
een technical kan je gewoon 1 recht stuk laten rijden en dan 1 voor 1 worker eruit laten gaan dat kost bijna geen tijd en meestal als ik zo'n rush doe dan heeft de tegenstander meestal nog maar 1 gatling

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Anoniem: 83827 schreef op 29 oktober 2003 @ 10:27:

Die etech zit vol met fouten. Mijn bro heeft ook last van regelmatig uitvallend internet. Als je ook naar je provider belt om te vragen zullen ze waarschijnlijk zeggen dat ze ervanaf weten en je adviseren een Alcatel te nemen...

Errug lame... toevallig ook speedlinq?

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• Anoniem: 96296
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik vind die nieuwe generals element goed alleen de die matige AI weer
als je weer een half uurtje aan het spelen bent zie je de Ai gewoon weg
weer afzakken, ze hebben al verschillende keren vermeld dat er een patch voor komt maar heb in het halfjaar nog niks gezien , en natuurlijk
is de gameplay dik in orde maar het blijft toch wel leuk als de ai toch ook wel flink actief is!

Ik vind Die Infantry General wel aardig

• Anoniem: 93490
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Kan iemand me vertellen hoe ik gekleurde tekst kan maken hier??

Dus bijvoorbeel dat DEZE regel in het rood staat?

*edit*
Niet, dat kan alleen de crew ;)

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 03-11-2003 12:04. Reden: Even plagen :P]

• Count
Anoniem: 96296 schreef op 03 november 2003 @ 11:11:
Ik vind die nieuwe generals element goed alleen de die matige AI weer
als je weer een half uurtje aan het spelen bent zie je de Ai gewoon weg
weer afzakken, ze hebben al verschillende keren vermeld dat er een patch voor komt maar heb in het halfjaar nog niks gezien , en natuurlijk
is de gameplay dik in orde maar het blijft toch wel leuk als de ai toch ook wel flink actief is!

Ik vind Die Infantry General wel aardig
Nou de Hard tegenstander is zo'n ontiegelijke valsspeler (qua geld) dat ie wel dingen blijft doen. Maar ze zijn zo voorspelbaar dat het alsnog heel makkelijk is.

Op het internet spelen is daarom veel leuker.

• Anoniem: 96296
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
De ai is nog scripted bij C&C toch?

ik vond altijd bij warzone 2100 de ai zo leuk, hij keek echt af hou jij bouwde
zoals bijv, bouwde ik een hele rijen turrets en van dat spul, zag je de ai in het volgende spel dat ook doen. en toen had je echt tegenstand ;)

en kun je nagaan dat is alweer een paar jaar geleden _/-\o_
Anoniem: 96296 schreef op 03 november 2003 @ 12:05:

zoals bijv, bouwde ik een hele rijen turrets en van dat spul, zag je de ai in het volgende spel dat ook doen. en toen had je echt tegenstand ;)

De AI is in Zero Hour nog steeds scripted (helaas).

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Anoniem: 96296 schreef op 03 november 2003 @ 12:05:

a! nog zo iemand. B)
Ik vond warzone altijd echt vet, maar iedereen schijnt het een boutspel te vinden :?

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05 10:08
Anoniem: 93490 schreef op 03 november 2003 @ 11:12:
Kan iemand me vertellen hoe ik gekleurde tekst kan maken hier??

Dus bijvoorbeel dat DEZE regel in het rood staat?

*edit*
<font color=red>Niet, dat kan alleen de crew ;)</font>
* tweakerbee Ik kan ook mooie rode tekst te kunnen maken, en kijk papa, zonder crew rechten :P *

You can't have everything. Where would you put it?

• daves2hd
  • Nu online
ondertussen al een release date voor de 1.1?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-05 16:49
daves2hd schreef op 03 november 2003 @ 22:51:
ondertussen al een release date voor de 1.1?
Nee er zijn nieteens roddels over uberhaubt een release date, laat staan de officiele inhoud van de daadwerkelijke patch :( (okok, er is wel een lijst maarja, kan altijd veranderen, EA....)

• Count

Ik gok 2003, ik denk namelijk dat ze voor kerst (extra veel verkoop potentieel) hun best zullen doen om nog even positief in het nieuws te komen met Generals.
Ik denk ook nog dit jaar.
Ze kunnen het toch al niet maken om er heel erg lang mee te wachten, en dat zullen ze zelf ook wel weten lijkt me.
Wat Alphega zegt had ik zelf nog niet aan gedacht, maar is idd wel waar.
De maand december is belangrijk voor de verkopen, als je dan die verkoop nog extra kunt stimuleren dan zal zeker EA dat niet nalaten :).

Dat ze de patch nooit meer uitbrengen lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Dat zou zeer slechte reclame zijn, aangezien iedereen kan zien dat er balance problemen zijn.

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 21:31

Stuiterbal

What noise does the tiger make

Ik stem op "EA heeft je geld, ze werken aan de patch als ze het werken aan LotR ff beu zijn. (extreem lage prioriteit dus)"?

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

• Count
Ik ga met Stuiterbal mee, ze zetten vast weer een stagair erop die 3 maanden aankloot en niets maakt. Dat terwijl het een INI patch betreft, dat soort dingen kost echt niet meer dan 5 min voor de gemiddelde hobbyist.

Maar goed het productieteam mag zich er niet mee bezig houden, die moet snel Lord of the Rings franchisespul uitpompen.

Dus laat in Q1 2004, áls het al komt is mijn idee. Ze hadden aangekondigd dat patch 1.6 voor Classic voorrang had en daar is ook nog niet eens een ETA voor bekend.

Count schreef op 04 november 2003 @ 20:56:
Ik ga met Stuiterbal mee, ze zetten vast weer een stagair erop die 3 maanden aankloot en niets maakt. Dat terwijl het een INI patch betreft, dat soort dingen kost echt niet meer dan 5 min voor de gemiddelde hobbyist.

Maar goed het productieteam mag zich er niet mee bezig houden, die moet snel Lord of the Rings franchisespul uitpompen.

Dus laat in Q1 2004, áls het al komt is mijn idee. Ze hadden aangekondigd dat patch 1.6 voor Classic voorrang had en daar is ook nog niet eens een ETA voor bekend.
1.7 bedoel je hoop ik ;) Als je nu nog op 1.6 zit te wachten begrijp ik dat je het lang vind duren :+
Het is ietsie meer dan een ini patch (hoewel alleen een ini patch al een verademing zou zijn) aangezien ze de bug van de Radeon kaart er ook nog uit zeggen te gaan halen.
Ik vind het wel weer schandelijk en typerend voor EA dat ze zo'n bizar slechte support hebben voor hun spellen :/

[Voor 7% gewijzigd door Alphega op 04-11-2003 21:16]

Mja, dingen zoals de tunnel buildtime aanpassen zijn erg makkelijk te doen lijkt me.
En dat is iets wat iedereen graag heeft (behalve de tunnelrushnoobs natuurlijk :P), dus waarom dat niet eerst snel maken en releasen en dan werken aan de dingen die wat meer tijd kosten.
Maarja, dat zal wel weer teveel geld kosten ofzo (alsof ze niet genoeg hebben).

Maar Count, jij bent wel erg pessimistisch als je zegt dat de patch pas aan het eind van het 1e kwartaal van 2004 uitkomt hoor. Dat is nog 5 maand ongeveer, zo lang heeft zelfs EA er geen werk mee. En de kerst komt eraan, belangrijke periode voor EA (want ja, centjes he) dus als ze dan de verkoop nog een boost kunnen geven door de patch daarvoor uit te brengen dan doen ze dat vast.

Ach ja, was Generals maar gemaakt door een bedrijf als Blizzard, die wel een hoop over heeft voor de community (niet dat Blizzard geen fouten maakt, maar iig veel minder dan EA, en echt wat geeft om z'n community).

• Count
@Alphega, 1.7 idd :o
Wmm schreef op 04 november 2003 @ 21:46:
Mja, dingen zoals de tunnel buildtime aanpassen zijn erg makkelijk te doen lijkt me.
En dat is iets wat iedereen graag heeft (behalve de tunnelrushnoobs natuurlijk :P), dus waarom dat niet eerst snel maken en releasen en dan werken aan de dingen die wat meer tijd kosten.
Maarja, dat zal wel weer teveel geld kosten ofzo (alsof ze niet genoeg hebben).

Maar Count, jij bent wel erg pessimistisch als je zegt dat de patch pas aan het eind van het 1e kwartaal van 2004 uitkomt hoor. Dat is nog 5 maand ongeveer, zo lang heeft zelfs EA er geen werk mee. En de kerst komt eraan, belangrijke periode voor EA (want ja, centjes he) dus als ze dan de verkoop nog een boost kunnen geven door de patch daarvoor uit te brengen dan doen ze dat vast.

Ach ja, was Generals maar gemaakt door een bedrijf als Blizzard, die wel een hoop over heeft voor de community (niet dat Blizzard geen fouten maakt, maar iig veel minder dan EA, en echt wat geeft om z'n community).
Patch 1.6 (ja 1.6) kostte een dikke 3 maand na 1.5. Extropoleer je dat naar patch 1.7 en daarna naar patch 1.01 dan is 4-5 maand best realistisch.

• Count
What the hell? Patch 1.7 is uit!

Damn, nu moet ik mijn projectie bijstellen. Het lijkt er nu op dat 1.01 dan toch nog voor de jaarwisseling zijn intrede zal doen.

• Stuiterbal

Stuiterbal

C&C Generals 1.7

Download 'm hier!
Version 1.7 - October, 2003

Issues addressed:
• FORCE FIRE: China's Gattling Tanks can no longer force fire through buildings.
• RALLY POINTS: Added rally points to the GLA Tunnel Networks.
• IMPROVED ONLINE STATS: Made improvements to the code that tracks statistics and disconnects in online games.
• CRASH FIX: Fixed a crash bug related to the Particle Cannon.
• DESYNCH FIX: Fixed a mismatch that occurred when ordering a unit to attack right after they exited a building.
• REGION ACCURACY: User tooltip in the Custom Match lobby now correctly displays the user's region.
• HERO RADAR ICON: Jarmen Kell, Black Lotus and Colonel Burton now have a special icon on the radar map.
• CHAT SOUND EFFECT: Added an audio cue to the communicator to alert users to an incoming message.
• TEXT FIXES: Fixed text errors in the tooltips for USA Drone Armor and CHINA Nuclear Tank upgrades.
• FIREWALL PORT OVERRIDE OPTIONS ITEM: Firewall Port Override values can now be set on the Options menu from the Main Menu. The game will need to talk to external servers that use the following port numbers. These ports need to be open in your firewall in order to play on Generals Online: TCP ports: 80, 6667, 28910, 29900, 29920 and UDP ports: 4321, 27900. “Direct Connect” does not support firewalls.
Niet echt spannend allemaal aangezien we dit grotendeels al in Zero Hour hebben. :/

System Specifications

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 23:21
Ik mis wat... Command center bug? :|
Count schreef op 05 november 2003 @ 03:15:
What the hell? Patch 1.7 is uit!

Damn, nu moet ik mijn projectie bijstellen. Het lijkt er nu op dat 1.01 dan toch nog voor de jaarwisseling zijn intrede zal doen.
Hehe, niet snel terugkrabbelen he ;)
Stuiterbal schreef op 05 november 2003 @ 08:02:
C&C Generals 1.7

Download 'm hier!

[...]

Niet echt spannend allemaal aangezien we dit grotendeels al in Zero Hour hebben. :/
Ik zal meteen ff de startpost aanpassen.
Quoteje uit het "nieuws" gedeelte van de generals site:
GameSpy Chat
On 11/14/03 at 11AM PST (that's 2PM EST), Harvard Bonin, the Command & Conquer Generals Sr. Producer will be the guest in an hour long GameSpy chat. So get your questions ready, set your calendars and be sure to be in the GameSpy Arcade on Friday, November 14, 2003 at 11AM PST
Opzich best leuk zo'n chat, alleen niet op GameSpy Arcade en niet met een superpolitieke Bonin die elke interessante vraag ontwijkt :P

• Stuiterbal

Stuiterbal

Typisch geval van Same Shit Different Day. :/

System Specifications

• Count
Gerucht: als je een MD + Tomahawk in een Combat Chinook doet dan kunnen beide eruit schieten.

Is iemand dit al gelukt?

• Roet
Jaaa :D alleen hoe het nou precies werkt :p

• Count
Roet schreef op 07 november 2003 @ 15:52:
Jaaa :D alleen hoe het nou precies werkt :p
Het lukt niet altijd dus?

• Stuiterbal

Stuiterbal

Count schreef op 07 november 2003 @ 14:49:
Gerucht: als je een MD + Tomahawk in een Combat Chinook doet dan kunnen beide eruit schieten.

Is iemand dit al gelukt?
Nou di's wel een heel doorzichtige poging om het topic omhoog te schoppen. ;-)

System Specifications

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:47

de Peer

under peer review

tis idd wel grappig, je kan ook 2 tommies erin doen dan schiet hij dus 2 raketten, ziet er wel cool uit, volgens mij doet ie het alleen met force fire

Tibber-klant, 20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Nissan Leaf, Gasloos sinds 2018

Het werkt alleen met force fire idd.

• Je moet naast tomahawks ook nog een gewone unit in de chinook doen die normaal wel kan schieten uit de chinook (b.v. Ranger, Missle Defender) zodat je kunt force firen.
• De chinook moet ook in beweging zijn voor de bug.
• De gewone unit die er in zit moet nog aan het schieten zijn als de tomahawk gaat vuren, anders werkt het niet. (Dus het werkt makkelijk met een missle defender dan met een Ranger.)
• De tomahawk behoudt zijn raket-herlaadtijd. (Dus je kunt niet als een gek tomahawks schieten.)

[Voor 41% gewijzigd door Alphega op 07-11-2003 18:08]

• Count
Helaas schiet de tommie ook maar 1x daarna moet je de bug herhalen. Maar het ziet er wel strak uit. En door de splash damage van de tommie is het nog wel redelijk nuttig tegen tanks e.d.

[Voor 4% gewijzigd door Count op 07-11-2003 18:19]

• daves2hd
  • Nu online
idd best wel gaaf ja. maar voor die prijs en tijd dat het kost stop ik er net zo lief 8MD in. is ook nuttig genoeg tegen tanks. en hoef je niet moeilijk te doen met ctrl elke keer te mikken :P . 1 sniper en 7md erin vind tot nutoe het beste om erin te stoppen.

daves2hd schreef op 08 november 2003 @ 13:33:
idd best wel gaaf ja. maar voor die prijs en tijd dat het kost stop ik er net zo lief 8MD in. is ook nuttig genoeg tegen tanks. en hoef je niet moeilijk te doen met ctrl elke keer te mikken :P . 1 sniper en 7md erin vind tot nutoe het beste om erin te stoppen.
Tja bruikbaar is het niet echt nee, maar het ziet er wel nut uit :P

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:47

de Peer

under peer review

hier filmpje van schieten met tommie aan boord van een combat helicopter:

http://www.txl.nl/stuff/lol2.avi

hebben jullie trouwens ook vaak van dit soort dingen:

http://www.txl.nl/stuff/lol.avi

dat dingen door bunker busters of door landmijnen de lucht in vliegen, ziet er ook erg lomp uit :P

Tibber-klant, 20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Nissan Leaf, Gasloos sinds 2018

• Stuiterbal

Stuiterbal

de Peer schreef op 08 november 2003 @ 15:25:

dat dingen door bunker busters of door landmijnen de lucht in vliegen, ziet er ook erg lomp uit :P
Nog nooit het effect van een Massive Ordnance Air Burst gezien? :X

System Specifications

• Count
Stuiterbal schreef op 08 november 2003 @ 15:38:
[...]

Nog nooit het effect van een Massive Ordnance Air Burst gezien? :X
Ja, het effect is $4000 minder geld op de bank. That's it.

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:34
hier filmpje van schieten met tommie aan boord van een combat helicopter:

http://www.txl.nl/stuff/lol2.avi

Ik zou graag willen kijken want ik heb het nog nooit gezien, maar de linkjes werken niet :/

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Morax schreef op 08 november 2003 @ 18:43:
[...]

Ik zou graag willen kijken want ik heb het nog nooit gezien, maar de linkjes werken niet :/
Hier werken ze gewoon hoor Morax.
Iets fout bij jou misschien?

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Morax schreef op 08 november 2003 @ 18:43:
[...]

Bij mij ook niet als ik gewoon klikte, misschien rechtermuisknop en dan save? Werke bij mij iig wel.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• Roet
Hier start WMP op en duurt het connecten wel lang (~20 sec) maar laad wel gewoon ja.

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-05 11:53
Hehe, wel coole bug, maar op grote schaal onhandig om te gebruiken.

• daves2hd
  • Nu online

jah, heb het welleens met emperors gehad. rijtje tanks en emperors kwamen op me af. ik stuurde maar ff snel stealthfighters. raptors waren als leeg. 1e tank was half kapot door steath fighters en de emperor er achter vloog in de lucht. was gelijk kapot ^^

Anoniem: 96462

daves2hd schreef op 08 november 2003 @ 19:40:
[...]

jah, heb het welleens met emperors gehad. rijtje tanks en emperors kwamen op me af. ik stuurde maar ff snel stealthfighters. raptors waren als leeg. 1e tank was half kapot door steath fighters en de emperor er achter vloog in de lucht. was gelijk kapot ^^
Toch eigenlijk wel gek dat een paar ton wegende tank zo even de lucht in vliegt alsof het niks is :)

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Anoniem: 96462 schreef op 09 november 2003 @ 11:00:
[...]

Toch eigenlijk wel gek dat een paar ton wegende tank zo even de lucht in vliegt alsof het niks is :)
Ja helaas, een bunkebuster heeft het zelfde effect wat dat betreft als een tactical nuke van de nuke general zijn mig. Je zou zeggen dat er meer kracht zat achter de nuke maar zij vinden schijnbaar van niet :) Door een bunker buster vliegen volgens mij ook meer units door de lucht.

• grimson
  • Laatst online: 25-05 18:43

grimson

domeingrommer

http://www.eagames.com/of...l/community_update_05.jsp

Er is een update te downloaden voor Generals -> 1.7
Version 1.7 - November, 2003

Issues addressed:

1. FORCE FIRE - CHINA's Gattling Tanks can no longer force fire through buildings.
2. RALLY POINTS - Added rally points to the GLA Tunnel Networks.
3. IMPROVED ONLINE STATS - Made improvements to the code that tracks statistics and disconnects in online games.
4. CRASH FIX - Fixed a crash bug related to the Particle Cannon.
5. DESYNCH FIX - Fixed a mismatch that occurred when ordering a unit to attack right after they exited a building.
6. REGION ACCURACY - User tooltip in the Custom Match lobby now correctly displays the user's region.
7. HERO RADAR ICON - Jarmen Kell, Black Lotus and Colonel Burton now have a special icon on the radar map.
8. CHAT SOUND EFFECT - Added an audio cue to the communicator to alert users to an incoming message.
9. TEXT FIXES - Fixed text errors in the tooltips for USA Drone Armor and CHINA Nuclear Tank upgrades.
10. FIREWALL PORT OVERRIDE OPTIONS ITEM - Firewall Port Override values can now be set on the Options menu from the
Main Menu.
The game will need to talk to external servers that use the following port numbers. These ports need to be open in your firewall in order to play on
Generals Online:
TCP ports: 80, 6667, 28910, 29900, 29920
UDP ports: 4321, 27900
If your firewall does not allow outgoing packets to open ports to incoming traffic, or you experience problems connecting to other players, you will have to specify which port you want Command & Conquer Generals Zero Hour to use for communicating with other players. To do this, go to the Main Menu and then select Options. There is a box labeled ‘Firewall Port Override’. Assign the port you want to use to the port override entry. After you enter a port number, be sure to hit Accept.

You will need to open the chosen port in your firewall for communication with players external to your firewall or NAT device. If you use the port override feature, the port you have chosen can not be masqueraded by a NAT device.

“Direct Connect” does not support firewalls.
Voor Zero Hour komt er binnenkort een patch uit
Zero Hour 1.1 Patch Update
Not much to talk about here, other than we are working on the upcoming 1.01 Zero Hour patch. It's currently being tested and if all goes as planned, should be out soon. Sorry, I wish I could be more specific with a release date, but it's tough to nail down dates with software development.

[Voor 9% gewijzigd door grimson op 09-11-2003 12:54]

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

grimson schreef op 09 november 2003 @ 12:52:

[...]

[...]
Ook goedemorgen :D.
Die update is al een paar dagen te downloaden, en die log is hier ook al es gepost.
Naja, foutje kan gebeuren he ;).

Trouwens, die patch voor Zero Hour zal nog wel ff duren, of zullen ze er ook zo ineens mee komen net als 1.7 :P.

• daves2hd
  • Nu online
heeft iemand ooit welleens gehad dat een aurora op de heenweg op volle snelheid werd neegehaald door gatling of pinpoint lazers?

[Voor 87% gewijzigd door daves2hd op 09-11-2003 13:11]

grimson schreef op 09 november 2003 @ 12:52:

[...]

[...]
Bedankt hoor, maar die patch (met beschrijving) postte stuit 4 dagen en wat uurtjes geleden ook al in dit topic :P ([rml]Stuiterbal in "[ C&C] Generals Zero Hour - Deel 7"[/rml])
En hij staat ook al 4 dagen in de startpost :Y)

• Count
Als patch 1.01 echt nu getest word dan is de release al zo'n beetje binnen een week. Dat zou wel gaaf zijn.

• Morax
Kan iemand mij helpen met dat VPN gebeuren??? Ik probeer met twee vrienden via een VPN te spelen.
Ik heb dus eerst de server opgezet, dat lukte.
Toen heb ik 2 accounts voor mijn vrienden aangemaakt, tot zover geen probleem :)
Vriend 1 kan inloggen en zit op mijn netwerk, maar zodra de tweede wil inloggen krijgt deze de volgende melding:
Bezig met het registreren van deze computer in het netwerk...

Fout 937: Omdat een andere verbinding van dit type in gebruik is, kan de binnenkomende verbinding de verbindingsaanvraag niet accepteren.
Ik kom er maar niet uit hoe ik dit moet oplossen. Kan iemand mij misschien helpen?? :)
Schijnbaar kan er geen 2 man tegelijk inloggen, maar dat wil ik natuurlijk wel en moet ook kunnen.

[Voor 9% gewijzigd door Morax op 09-11-2003 19:32]

Morax schreef op 09 november 2003 @ 19:30:
Kan iemand mij helpen met dat VPN gebeuren??? Ik probeer met twee vrienden via een VPN te spelen.
Ik heb dus eerst de server opgezet, dat lukte.
Toen heb ik 2 accounts voor mijn vrienden aangemaakt, tot zover geen probleem :)
Vriend 1 kan inloggen en zit op mijn netwerk, maar zodra de tweede wil inloggen krijgt deze de volgende melding:

[...]

Ik kom er maar niet uit hoe ik dit moet oplossen. Kan iemand mij misschien helpen?? :)
Op een Windows XP VPN mag maar 1 persoon tegelijk zitten. Daarom gaat hij bij de 2de fout. Kun je niets aan doen (tenzij je een ander OS dan WinXP installeerd natuurlijk :P ).

• Morax
Alphega schreef op 09 november 2003 @ 19:32:
[...]

Op een Windows XP VPN mag maar 1 persoon tegelijk zitten. Daarom gaat hij bij de 2de fout. Kun je niets aan doen (tenzij je een ander OS dan WinXP installeerd natuurlijk :P ).
:( :( :( :( :( :( :( Das zwaar kut

Sorry, maar dat moest er even uit.

Wat moet ik doen/hebben om VPN voor meerdere personen mogelijk te maken?? De betreffende PC is thuis al web/dc++/VPN/teamspeak server, geen werkstation dus dat is het probleem niet :)

En is het mogelijk om het toch in Windows XP werkende te krijgen (aparte VPN software???)
Het liefst gewoon windows XP, want ik heb nog geen Linux ervaring (totaal geen nee :P ), maar als het alleen in Linux kan is het geen probleem. Dan is dit de aansporing die ik nodig had om het te gaan leren ;)

Morax schreef op 09 november 2003 @ 19:52:
[...]

Wat moet ik doen/hebben om VPN voor meerdere personen mogelijk te maken?? De betreffende PC is thuis al web/dc++/VPN/teamspeak server, geen werkstation dus dat is het probleem niet :)

En is het mogelijk om het toch in Windows XP werkende te krijgen (aparte VPN software???)
Het liefst gewoon windows XP, want ik heb nog geen Linux ervaring (totaal geen nee :P ), maar als het alleen in Linux kan is het geen probleem. Dan is dit de aansporing die ik nodig had om het te gaan leren ;)
Ik geloof dat je met "Windows 2000 Server editie" wel een groot VPN kan maken.

• Stuiterbal

Stuiterbal

Morax schreef op 09 november 2003 @ 19:30:
...of je loopt natuurlijk even naar de lokale softwareboer om twee keer Generals aan te schaffen zoals de wet dat van je verlangd?

System Specifications

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:36
Morax schreef op 09 november 2003 @ 19:52:
[...]

#generals (ofzo) op irc.EFnet heeft een public VPN draaien die je kan gebruiken

TheS4ndm4n#1919

Anoniem: 25735

Ik heb een klein probleempje met de graphics.
Ik heb de nieuwste Ati catalyst driver geinstalleerd maar nu zie ik mijn gebouwen niet meer volledig.

Ze knipperen wat en als ik ze eenmaal buiten beeld heb gehad en kom terug dan is het wel weer goed.
Beetje vaag, hebben jullie dit vaker gehad?
RocketKoen schreef op 09 november 2003 @ 21:07:
[...]

#generals (ofzo) op irc.EFnet heeft een public VPN draaien die je kan gebruiken
#C&C !!!!!!!!!!! :P
Maar dat VPN wat er vroeger draaide draait al lang niet meer.

• Count
En het is niet irc.EFnet maar irc.tweakers.net :P

OK, da's wel weer genoeg reclame.

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-05 22:57
Count schreef op 09 november 2003 @ 22:40:
En het is niet irc.EFnet maar irc.tweakers.net :P

OK, da's wel weer genoeg reclame.
}:O Draait daar een vpn server >:)

Volgens mij draaien er nu 2 gesprekken door elkaar...

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Mild schopje van ons verdronken topic :)

Weet iemand waar die vage pingbug door wordt veroorzaakt? Ik heb het sinds een paar weken bijna iedere dag, maar games lopen dus wel gewoon op normale snelheid. Zag ervoor ookal weleens mensen online die beweerden ping bug te hebben maar ik zie totaal geen aanleding
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee