Toon posts:

[C&C] Generals Zero Hour - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.065 views sinds 30-01-2008

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:53
moet je em slappen met de manual, misschien dat dat een hint geeft :P

* RocketKoen slaps NLxovox around a bit with the Generals manual
* RocketKoen thinks NLxovox doesnt get it and decides 2 kill him
* RocketKoen slaps NLxovox around a bit with the printout of Windows error reporting logs

TheS4ndm4n#1919

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-08 22:06
GVD, wat is het irritant dat Jarmen Kell niet automatisch op andere mannetjes schiet alsie op een motor zit, volgens mij is het een bug.
Hoe dan ook, het is wel irritant en ik hoop dat ze het fixen in 1.1
Staat er een leger mannetjes plots in mijn basis (Rebel Ambush), moet ik ze allemaal apart aan gaan klikken om ze te snipen :/
Overigens heb ik nog een bug gevonden: Als je Jarmen op een motor zet, hoor je de stemmen van gewone Rebels, maar dat is niet hetgene waar ik me aan erger ;)

Waar kan je bugs opgeven zodat die gefixed worden?

[Voor 6% gewijzigd door Morax op 18-10-2003 16:54]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Anoniem: 41239

Dan moet je jarmen gewoon op guard zetten. Als hij uit zichzelf mannetjes zou schieten zou hij zichzelf zonder dat je het wilt zichtbaar maken en dan ben je zo je jarmen kwijt.
Morax schreef op 18 oktober 2003 @ 16:53:
GVD, wat is het irritant dat Jarmen Kell niet automatisch op andere mannetjes schiet alsie op een motor zit, volgens mij is het een bug.
Hoe dan ook, het is wel irritant en ik hoop dat ze het fixen in 1.1
Staat er een leger mannetjes plots in mijn basis (Rebel Ambush), moet ik ze allemaal apart aan gaan klikken om ze te snipen :/
Overigens heb ik nog een bug gevonden: Als je Jarmen op een motor zet, hoor je de stemmen van gewone Rebels, maar dat is niet hetgene waar ik me aan erger ;)

Waar kan je bugs opgeven zodat die gefixed worden?
Daar is een topic over op het officiële forum.
Maar dit al wel bekend hoor. Dit is overigens niet de enige bug.
Als Jarmen heeft ook een reload bug die nog veel een veel groter effect op de uitslag van het gevecht kan hebben dan zijn stem of het niet snipen van ventjes.

[Voor 15% gewijzigd door Alphega op 18-10-2003 23:37]

• Morax
Aha, oke. Bedankt Alphega :) Ik kom namelijk nooit op het officiele forum. En nu maar hopen dat het snel gefixt word ;)

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10-2013
Alphega schreef op 18 October 2003 @ 17:15:
[...]

Daar is een topic over op het officiële forum.
Maar dit al wel bekend hoor. Dit is overigens niet de enige bug.
....
Dude, nu weet de hele wereld het. Dat was secret tech man :P

offtopic:
ahem, na wat edits is het geheim weer veilig :P

[Voor 42% gewijzigd door Count op 19-10-2003 14:28]

Great minds think in parallel gutters.

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-06 13:58
Countach schreef op 18 October 2003 @ 21:54:
[...]

Dude, nu weet de hele wereld het. Dat was secret tech man :P

Naja, daar haal je bruut veel voordeel mee tegen een China (non infantry) speler. Ook omdat je meteen Rebels krijgt van de Combat Bikes die dan de Overlords/Emperors kunnen afjatten.
ow dat wist ik nog niet :) thnx voor de tips guys ;)

10100111001

Dark Lord schreef op 19 October 2003 @ 01:49:
[...]

ow dat wist ik nog niet :) thnx voor de tips guys ;)
Dat halen ze er bij de eerste patch toch uit :P
6. A couple of Jarmen Kell firing recharge & balance issues.

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-08 13:44
Misschien al bekend maar gisteravond wilde ik met clanm8 wat dingen doen.
Wij allebei GLA, ik bestel 3 workers en laat m'n 1e worker alvast lopen.

*MISMATCH*

Ok... nog een keer proberen....

*MISMATCH*

Zwaar iritant.
Nou wij dus 1e 5 seconden niks doen... geen mismatch.
Nieuwe bug dus, lekker is dat! :(
Hidde schreef op 19 October 2003 @ 15:06:
Misschien al bekend maar gisteravond wilde ik met clanm8 wat dingen doen.
Wij allebei GLA, ik bestel 3 workers en laat m'n 1e worker alvast lopen.

*MISMATCH*

Ok... nog een keer proberen....

*MISMATCH*

Zwaar iritant.
Nou wij dus 1e 5 seconden niks doen... geen mismatch.
Nieuwe bug dus, lekker is dat! :(
Hmm nog nooit last van gehad hoor, terwijl dit echt geen bijzonder begin is ofzo. Waarschijnlijk gewoon toeval geweest.

• Count
Als 1 van jullie (incl tegenstander) de Boss General hack geïnstalleerd had dan krijg je mismatch als iemand Random heeft gekozen.

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01 10:18

senater

De zak van sinterklaas!

Countach schreef op 19 October 2003 @ 15:36:
Als 1 van jullie (incl tegenstander) de Boss General hack geïnstalleerd had dan krijg je mismatch als iemand Random heeft gekozen.
lol Betrapt! :P

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:04

Flame17

Captur EDC 130

ben ondertussen dus ook weer bezig om verslaafd te geraken aan Zero Hour, vooral het Challenge gebeuren kan me uren bezighouden en mijn favo is de Air Power.( ben nu bezig met medium)

En 1 ding weet ik zeker, met Generals was ik al niet best met On line spelen, maar nu waag ik het er niet eens op, ben niet bang om te verliezen maar wil niemand tot last zijn. ;) .

Lees hiero wel ff regelmatig wat er voor bij komt en zal dan kijken of ik ooit nog On line zal spelen.

Verder is RA2 en ander spul goed, maar daar zijn andere topics voor.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

• Count
Wat denken jullie dat de beste 1v1 General is (nu en na de patch)?

Ik denk dat dit ongeveer wel klopt;
Nu
1) Toxin General
2) Infantry General
3) Nuke General

Na patch
1) Infantry General
2) Nuke General
3) Toxin General

Ik denk dat tunnelen na de patch nog wel gedaan zal worden maar dan enkel mbv Technicals aangezien de tegenstander meer responsetijd krijgt. Omdat Technicals een beetje micro vereisen (en sowieso het riskanter zal zijn) zullen de newbies wel overstappen naar Infantry General om Assault Outposts te spammen.

Gelukkig is dat AO spammen nog wel te stoppen mbv rocket infantry en anti infantry (bijvoorbeeld Gatling\Tankhunter).

Ik denk dat je wel gelijk gaat krijgen. Het tunnelen zal nog steeds wel gedaan worden idd. Dat gebeurt ook in classic. Tis idd alleen moeilijk en riskant.

Misschien dat nuke op een gaat komen, aangezien infantry lang niet zo heel erg moeilijk te stoppen is. Met nuke knal je eerst outpost kapot met md's. De infantry die in de outpost zat is al bijna dood, een schot van een bm en het is over. En daar gaat dan weer veel geld aangezien de outposts vrij veel kosten.
De toxin general word weer gewoon GLA zoals in classic, alleen met wat verbeterde tunnels en wat nieuwe units die niet echt opzienbarend zijn (op de bike na, dies erg handig).

Ik vind het jammer dat USA echt ver achter gebleven is. In de top 3 van generals komt geen USA general in voor. Alleen de airforce general is zeer fijn in 2vs2, maar in 1vs1 heb je er geen ruk aan. Erg jammer :(.

DHTML Tetris

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

yup, en dat lazer wussy daar heb je echt niets aan. Wel een leuke scripted missie met hem maar om zelf te gebruiken, nah.

Vind de china advaced tank division general eigelijk ook wel erg sterk met de emperror Overlord en de BM autoloader.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

ik heb een vet kloteprobleem...
telkens als ik lang met een missie bezig ben dan wordt plotseling mijn beeld zwart!
enkel boven mijn basis, als ik een ander deel van de map selecteer is het beeld weer normaal!
ik heb al met andere Catalysts gekloot, maar dat hielp niet echt....
weet iemand waar het aan ligt?

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-07 06:15

plapz0r

Ahh nuts!..

Errug gaaf spel dat Generals Zero Hour... ik speel nog maar een paar dagen online en ik vraag mij nu al af wanneer de patch voor Zero Hour gaat komen.. >:) 8)7

offtopic:
ik kom niet meer op irc kanaal..Holycorn..?!

[Voor 5% gewijzigd door plapz0r op 20-10-2003 22:33]

Ik denk dit voor 1vs1:

Nu
1) Toxin General
2) Infantry General
3) Nuke General

Na patch
1) Infantry General
2) Demo General
2) Nuke General

Ik verwacht dat veel mensen over zullen stappen naar demo ipv toxin.

offtopic:
Ik zie geen reden waarom je niet op irc zou kunnen plap :S

• Dark Lord
Dinictus schreef op 20 October 2003 @ 20:18:
yup, en dat lazer wussy daar heb je echt niets aan. Wel een leuke scripted missie met hem maar om zelf te gebruiken, nah.

Vind de china advaced tank division general eigelijk ook wel erg sterk met de emperror Overlord en de BM autoloader.
ik vind laser general opzich wel goed, tenminste voor defense, die laser tanks en laser turrets schieten best wel ver samen met afweer systeem voor rakketen op die humvee dan komen ze er nog amper langs, en dan met ion cannon aanvallen en carpet bomber etc :)
maar idd er zijn betere generals dat zeker

10100111001

• Count
Die Laser defense is leuk voor Challenge Mode oid maar niet echt voor online. Laser drops zijn wel grappig maar dat is ook het enige goeie aan die General.

Nu hoor ik je al zeggen: Laser Tanks verslaan elke andere begin tank! Dat is wel zo maar het is ook een ubertrage tank. In het begin is harassment belangrijker en dat kan je totaal niet doen/stoppen met die tank. Ik ben meerdere malen in de situatie geweest waar 2 Gats langs de tanks sneaken en dan haal je ze niet meer in (resultaat is dat je economie stilstaat/kapotgaat). Plus Laser Tanks doen absoluut 0 damage aan infantry. Ze zijn eigenlijk pas bruikbaar als je snipers hebt. En dan heb je eigenlijk liever Palladins.

Dus als je het liefst USA speelt zoals mij dan kom je eigenlijk automatisch uit bij Air/vanilla. Air tegen China/USA, vanilla USA tegen GLA.

casemodderpoel: je hebt 3 mogelijkheden
1) heat effect uitzetten bij options->detail=custom, of
2) FSAA uitzetten, of
3) Geen Microwave tanks bouwen

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01 10:18

senater

De zak van sinterklaas!

ach ik vind dat alle generals wel een beetje goed zijn alleen ligt er maar net aan tegen welke general je speelt en vooral hoe goed je er zelf meespeelt.

[Voor 3% gewijzigd door senater op 21-10-2003 01:33]

• Count
Nog een leuke bug: je kunt een Firebase knifen met een Burton. En je kan hem ook kapot schieten met Jarmen.

• RocketKoen
Countach schreef op 21 October 2003 @ 01:47:
Nog een leuke bug: je kunt een Firebase knifen met een Burton. En je kan hem ook kapot schieten met Jarmen.
niet als er een sniper inzit :P

TheS4ndm4n#1919

• collission
  • Niet online

collission

Countach schreef op 20 October 2003 @ 22:52:
casemodderpoel: je hebt 3 mogelijkheden
1) heat effect uitzetten bij options->detail=custom, of
2) FSAA uitzetten, of
3) Geen Microwave tanks bouwen
dus er zijn meer mensen met dit probleem? want wat is nou de reden dat ie zwart wordt? :?

casemodderpoel schreef op 21 October 2003 @ 10:11:
[...]

dus er zijn meer mensen met dit probleem? want wat is nou de reden dat ie zwart wordt? :?
Hint: Lees de mooie startpost van Alphega is ;)

• Count
casemodderpoel schreef op 21 oktober 2003 @ 10:11:
[...]

want wat is nou de reden dat ie zwart wordt? :?
Wat denk je zelf? :P

Serieus, duidelijker kan ik het niet maken

[Voor 12% gewijzigd door Count op 21-10-2003 11:15]

Poll: Met welke general speel je het liefst
Tank general
Nuke general
Inf. general
Toxin general
Demo general
Stealth general
AF general
SW general
Laser general
China
GLA
USA
Rot op met ZH, ik speel classic
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4750&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Welke general vind je het beste voor 1v1
Tank general
Nuke general
Inf. general
Toxin general
Demo general
Stealth general
AF general
SW general
Laser general
China
GLA
USA
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4751&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
Hmm ik zie dat er iemand GLA heeft gevote, mag ik vragen waaorm je dat in godsnaam vind :? Toxin GLA owned de normale GLA nogal naar mijn ervaring...
Ik zelf vind de Airforce Generaal het leukste om mee te spelen maar op het moment vind ik de Toxin generaal de beste generaal voor 1vs1.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik had in gla missie 4 (die met die eilanden) idd ontdekt dat Jarmen in 2 keer een hele firebase kapot kan snipen...

Kwam overigens erg goed uit anders had ik best wat units verloren aan die 3 firebases in het midden van de map.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Dinictus schreef op 21 October 2003 @ 14:35:
Ik had in gla missie 4 (die met die eilanden) idd ontdekt dat Jarmen in 2 keer een hele firebase kapot kan snipen...

Kwam overigens erg goed uit anders had ik best wat units verloren aan die 3 firebases in het midden van de map.
Ik heb wat eilanden overgeslagen :P Gewoon het SW gevuurt op een ander eiland vervolgens heb je er zicht en kun je er een suprise tunnel neerzetten. En tadaa je slaat een pleuris end over. Zo kun je bijvoorbeeld zonder veel moeite je GLA base pakken.

• Morax
Sorry Alphega, maar ik heb GLA gevote :>

Ik vind de gewone GLA het beste gewoon, en ik zal het (proberen) te onderbouwen:
De stealth general is best goed, maar heeft gewoon een tekort aan vuurkracht.
De Demolition General heeft veel vuurkracht, maar weer geen stealth en ook helemaal geen gif om eens lekker splash damage te doen of grote groepen schade te doen, of bij je SCUD Storm om wat achter te laten.
De Toxin General (heb ik eigenlijk nog maar 1 keer gespeeld (niet zeiken aub)) heeft lekker veel toxins, maar ook weer weinig stealth en doet meer toxin dan gewone schade.

Ikzelf vind de gewone GLA gewoon de perfecte mix van de 3 kanten van die Generals :)
Het spijt me zeer, maar dat vind ik gewoon.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Alphega schreef op 21 October 2003 @ 14:42:
[...]

Ik heb wat eilanden overgeslagen :P Gewoon het SW gevuurt op een ander eiland vervolgens heb je er zicht en kun je er een suprise tunnel neerzetten. En tadaa je slaat een pleuris end over. Zo kun je bijvoorbeeld zonder veel moeite je GLA base pakken.
Ja dat had ik ook ontdekt maar ik vond die missie zo cool dat ik er echt de tijd voor heb genomen. Het was 1 van de gaaftse missies sinds lang. Gaf me het dune2 gevoel.

• Count
Persoonlijk vond ik "Jarmen and the forty thieves" missie het leukst. Met die 2 teams steeds wisselend een obstakel weghalen voor het andere team. Daar moest je goed bij nadenken en er zaten veel scripted events in die missie.

Morax schreef op 21 October 2003 @ 15:45:
Sorry Alphega, maar ik heb GLA gevote :>

Ik vind de gewone GLA het beste gewoon, en ik zal het (proberen) te onderbouwen:
De stealth general is best goed, maar heeft gewoon een tekort aan vuurkracht.
De Demolition General heeft veel vuurkracht, maar weer geen stealth en ook helemaal geen gif om eens lekker splash damage te doen of grote groepen schade te doen, of bij je SCUD Storm om wat achter te laten.
De Toxin General (heb ik eigenlijk nog maar 1 keer gespeeld (niet zeiken aub)) heeft lekker veel toxins, maar ook weer weinig stealth en doet meer toxin dan gewone schade.

Ikzelf vind de gewone GLA gewoon de perfecte mix van de 3 kanten van die Generals :)
Het spijt me zeer, maar dat vind ik gewoon.
Ik vind toxin vanwege de tunnels goed. De tunnels zijn early game gewoon niet fatsoenlijk weg te halen zelfs niet met een flametank. Met toxin heb je je tegenstander in het begin al op zo'n achterstand gezet of zelfs al dood gekregen dat hij niet meer kan winnen. Ook vroeg (of zelfs wat later) een motor er op uit sturen die in no time alle werkers van je tegenstander omlegt is behoorlijk machtig. En mja toch zeiken, je moet die toxin toch maar eens wat meer online spelen dan zul je merken dat nu (voor de patch) de toxin general's tunnelrush bizar sterk is.
Stealth is idd te zwak omdat ze geen scorps kunnen bouwen.

• Dark Lord
airforce general is ook aardig goed, vooral de king raptor want raketten schiet ie gewoon kapot met laser, en die battle chinooks zijn ook best wel goed, en je kan wel goede dingen met je general stars. en die drone is ook heel handig :)

10100111001

• Morax
Alphega schreef op 21 October 2003 @ 17:35:
[...]

Ik vind toxin vanwege de tunnels goed. De tunnels zijn early game gewoon niet fatsoenlijk weg te halen zelfs niet met een flametank. Met toxin heb je je tegenstander in het begin al op zo'n achterstand gezet of zelfs al dood gekregen dat hij niet meer kan winnen. Ook vroeg (of zelfs wat later) een motor er op uit sturen die in no time alle werkers van je tegenstander omlegt is behoorlijk machtig. En mja toch zeiken, je moet die toxin toch maar eens wat meer online spelen dan zul je merken dat nu (voor de patch) de toxin general's tunnelrush bizar sterk is.
Stealth is idd te zwak omdat ze geen scorps kunnen bouwen.
Hmmja, met rushen zijn die tunnels best sterk ja, maar toch vind ik de gewone GLA toch wat lekkerder spelen als je het niet erg vind :)
Ik vind de gewone GLA gewoon een heerlijke combinatie van stealth, toxin en wat vuurkracht. Ik kan er niets aan doen, maar die vind ik echt het lekkerst spelen :X

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 22:15
Kheb gekozen voor de Tank General.

Niet de meest praktische,maar ik ben sinds RA gewoon verslaafd aan grote tanks :P

Ben ik trouwens de enige die zo'n moeite had met de Challenge tegen General Alexandra?
Met vliegtuigen/choppers wordt je domweg uit de lucht geschoten door die EMP Patriots van haar, en je kan verder niet over het land naar haar base rijden.

Hoe zou je dit moeten klaren als je als GLA speelt (geen air units) :?
Ik speelde als de Tank General tgen haar en heb een rits atoombommen moeten bouwen om haar base/power plat te leggen.

Niet echt de meest charmante oplossing imho.
Superweapons gebruik ik zo weinig mogelijk :/

• De_Bastaard
  • Laatst online: 13:43

De_Bastaard

Bastaardicious - FinFleet

Hehe ik deed altijd met RA enz, uber-veel tanks bouwen en dan raggen maar >:)

Anoniem: 90308

Vimana schreef op 22 October 2003 @ 14:26:
Ik speelde als de Tank General tgen haar en heb een rits atoombommen moeten bouwen om haar base/power plat te leggen.
:/
Als Gla moet je je Sneak attack gebruiken. gebruik eerst Radar van scan om te kijken waar je em kunt plaatsen.

Je kunt ook eerst een Scud-storm erop gooien om een gebied vrij te maken. Laat dan wel eerst de Antrax weggaan, anders beschadigen je voertuigen onnodig.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Vimana schreef op 22 October 2003 @ 14:26:
Kheb gekozen voor de Tank General.

Niet de meest praktische,maar ik ben sinds RA gewoon verslaafd aan grote tanks :P

Ben ik trouwens de enige die zo'n moeite had met de Challenge tegen General Alexandra?
Met vliegtuigen/choppers wordt je domweg uit de lucht geschoten door die EMP Patriots van haar, en je kan verder niet over het land naar haar base rijden.

Niet echt de meest charmante oplossing imho.
Superweapons gebruik ik zo weinig mogelijk :/
Alexandra is die chineese toch?

Yup eerst met je migs rustig die 3 bunkers platgooien met een interval van 14 minuten zodat je de tijd hebt om genoeg nukes te bouwen (minimaal 9). Dan als de timer zich niet meer kan resetten doordat je alle bunkers verrot heb geknald kan je gaan gooien met nukes.

Ik heb echt in mijn hele generals carriere nooit zoveel nukes gegooid, echt lachen, was met m'n dozers gewoon op zoek naar plek waar nog een nukie kon.

Toen ik begon te gooien had ik er 16 ready. Basis was bijna helemaal weg. Erg leuke missie weer.

Anoniem: 90308

Dinictus schreef op 22 October 2003 @ 14:47:
[...]
Alexandra is die chineese toch?
Ahum.......nee, het is btw General Alexander. En zij is de Amerikaanse Superweapons General.

Jij hebt het over de Boss-General, General Leang.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 90308 op 22-10-2003 14:52]

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ah die, nou die sloop je redelijk makkelijk toch?

En ja ik heb ook op hard gespeeld.

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 16:22
CHINA WILL GROW LARGE!

China tank general vind ik gewoon zo hard ownen :9 met 45 emperor overlords aanvallen :p

• Count
geez schreef op 22 oktober 2003 @ 19:20:
CHINA WILL GROW LARGE!

China tank general vind ik gewoon zo hard ownen :9 met 45 emperor overlords aanvallen :p
Die vervolgens een Nuclear carpetbombing op zich krijgen bij het eerste de beste chokepoint :P

• geez
Countach schreef op 22 October 2003 @ 19:29:
[...]

Die vervolgens een Nuclear carpetbombing op zich krijgen bij het eerste de beste chokepoint :P
dan ben ik er 8 kwijt en zijn er nog 4 beschadigt. dus? :P
geez schreef op 22 October 2003 @ 19:20:
CHINA WILL GROW LARGE!

Laat me raden: Je speelt "No rush No Sw" games ? Anders zie ik mogelijkheid om zoveel emperors te bouwen :o

• RocketKoen
geez schreef op 22 October 2003 @ 19:20:
CHINA WILL GROW LARGE!

vervolgens staan er 6 nuke cannons of scuds op een berg waar je langs moet
and u wish u made some planes

TheS4ndm4n#1919

34749

Weet iemand wat meer af van de allerlaatste nieuwe cheat?
Dat iedereen een error krijgt behalve degene die hem gebruikt en die krijgt go@#)me een win!??!
Dit is wel de meest zoutte cheat die ik ben tegengekomen. Die mismatch dat je een discon kreeg was nog tot daar aan toe, maar dat de gozer die het doet nu een win krijgt vind ik helemaal smerig. Dit is me nu al twee keer overkomen en ik vraag me echt af waarom ea er zo weinig aan doet :'(. Yuris revenge werd ook al helemaal verpest door cheaters :(.

• geez
HolyCorn schreef op 22 October 2003 @ 21:04:
[...]
Laat me raden: Je speelt "No rush No Sw" games ? Anders zie ik mogelijkheid om zoveel emperors te bouwen :o
oh rush wel, maar daar red ik het meestal niet mee.. dus stuur ik wat kleine legers waar hij zijn tanks aan verspilt en dan met emperos aanvallen..
RocketKoen schreef op 22 October 2003 @ 21:35:
[...]
vervolgens staan er 6 nuke cannons of scuds op een berg waar je langs moet
and u wish u made some planes
ja migs maak ik nog net wel hoor :9 maar mijn maten waar ik het meestal mee speel zijn vaak ook tank general (= geen nuke cannon)

• Count
34749 schreef op 22 October 2003 @ 21:56:
Dat iedereen een error krijgt behalve degene die hem gebruikt en die krijgt go@#)me een win!??!
Dit is wel de meest zoutte cheat die ik ben tegengekomen. Die mismatch dat je een discon kreeg was nog tot daar aan toe, maar dat de gozer die het doet nu een win krijgt vind ik helemaal smerig. Dit is me nu al twee keer overkomen en ik vraag me echt af waarom ea er zo weinig aan doet :'(. Yuris revenge werd ook al helemaal verpest door cheaters :(.
Bestond ook al voor Classic. Er was voor Classic nog een veel ergere hack ook, waarmee je je tegenstanders computer kunt laten freezen waarbij zelfs CTRL+ALT+DEL niet meer werkt. Gelukkig is deze nog niet gesignaleerd voor Zero Hour.

Als je -noshellmap als parameter opgeeft en de filmpjes moved/delete dan kun je binnen 10 seconden weer online zijn. Dat doe ik dus maar.

Op quickmatch is het me nog nooit overkomen bij Zero Hour. Dus het valt IMO nog wel mee.

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-07 06:15

plapz0r

Ahh nuts!..

34749 schreef op 22 October 2003 @ 21:56:
tja..EA doet wel meer dingen niet die de community wel zou willen zien..maar ja..om daar nu weer op in te gaan..gewoon afwachten en kijken of het ooit nog in een patch gestopt gaat worden maar tegen die tijd zijn er weer andere cheats en bugs en weet ik wat nog meer...

En wat betreft Yuri...waar ik zelf een fan van WAS...dat spel is niet verpest maar verkracht..door de mangel gehaald...en nog een x op gespuugd...als er 1 spel is waar je cheats in 9 van de 10 potjes hebt is dat het wel..maar ja..

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 22:15
Hmmm... 45 Emperors is mij toch ook wel iets teveel van het goede.

Ik gebruik zelf liever het volgende;

4 Emperors met 2 à 3 EMC tanks.
Leuk om te zien hoe de rakkketjes hun doel missen :)
Eventueel back-up van een paar Helix choppers met tankhunters voor artillery en/of airplanes.

• Count
Vimana schreef op 23 October 2003 @ 10:00:

Eventueel back-up van een paar Helix choppers met tankhunters voor artillery en/of airplanes.
Als ik China speel dan speel ik Nuke. Niet omdat het het beste is (dat is Infantry) maar gewoon omdat ik dat het leukst vind. De Tank General is absoluut de slechte General trouwens, Emperors vindt ik veel te traag en te lomp.

Ik bouw meestal 2 Nuclear Overlords (1 bunker, 1 prop) + 2 ECM + 1 Outpost + 2x tankhunter.

Nuclear Bunker Overlords zijn erg strak en kunnen ook redelijk makkelijk Emperors aan. Je moet de Bunker Overlord gewoon zo dicht mogelijk tegen het doelwit aan parkeren (omdat de range van de bunker wat kleiner is). Omdat de Nuke Overlord bruut snel is is dit een veel minder groot probleem dan bij het ouwe China.

Jarmen Kell is ook wat minder erg omdat je direct een Tankhunter kan laten instappen als er een Overlord wordt gesniped.

Oftewel Bunkers op Nuke Overlords heerschen.

• geez
Vimana schreef op 23 October 2003 @ 10:00:

die maten van me zijn van die defensieve krengen. overal 300 bunkers en wat overlords erachter :P

en we spelen altijd zonder superweapons. dus tja.. veel tanks nodig :9

[Voor 7% gewijzigd door geez op 23-10-2003 21:13]

• RocketKoen
geez schreef op 23 oktober 2003 @ 21:13:
[...]

die maten van me zijn van die defensieve krengen. overal 300 bunkers en wat overlords erachter :P

en we spelen altijd zonder superweapons. dus tja.. veel tanks nodig :9
paar stuks artillery meenemen, liefst scuds of nuke cannons omdat die de ventjes ook meteen opruimen

TheS4ndm4n#1919

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:05

aapelite

Do the kirby!

RocketKoen schreef op 23 oktober 2003 @ 22:20:
[...]

paar stuks artillery meenemen, liefst scuds of nuke cannons omdat die de ventjes ook meteen opruimen
Liever infernal canons. Vind nuke canon echt waardeloos nu, duur en zo weinig schade. Infernals schieten samen lekker snel en doen toch aanzienlijke schade.

• geez
RocketKoen schreef op 23 October 2003 @ 22:20:
[...]

tja zou ik uiteraard doen, als ik geen tank general was.. ;)

• collission
  • Niet online

collission

geez schreef op 24 October 2003 @ 07:58:
[...]

tja zou ik uiteraard doen, als ik geen tank general was.. ;)
Inferno cannons zijn alleen goed in groepen van vier met firestorm upgrade, daarom vind ik die artillery van de chinezen maar niks.

Ik vind die tomahawks veel lekkerder werken, maarjah, USA heeft weer verrotte main-tanks.

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:25
Nuke cannons en inferno cannons zijn imho nog steeds een van de beste hoor, vooral tegen USA of China. Dit in verband met het feit dat er nu ECM is, wat zelfs scuds en tommies kan laten missen. Een nuke valt ook niet weg te zappen met de lasers van een pally/avanger. Dus zo slecht zijn ze niet, alleen je moet hem wel optijd uitklappen :P.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Het wordt met de usa wel een beetje te gek met die afweer vind ik.
Allemaal lazertjes e.d.

Die king raptors krijg je alleen maar stuk met cannons of 100000 rockets maar de meeste rockets lazeren ze even weg. Gelukkig gebruikt die air force general ze in de challenge niet heel veel. On line is er geen houden meer aan gewoon.

• aapelite
  • Laatst online: 13:05

aapelite

Do the kirby!

Dinictus schreef op 24 October 2003 @ 11:38:
Het wordt met de usa wel een beetje te gek met die afweer vind ik.
Allemaal lazertjes e.d.

Die king raptors krijg je alleen maar stuk met cannons of 100000 rockets maar de meeste rockets lazeren ze even weg. Gelukkig gebruikt die air force general ze in de challenge niet heel veel. On line is er geen houden meer aan gewoon.
Nah, king raptors gewoon gatling en quad voor gebruiken, werkt perfekt dan, en je krijgt heerlijke xp. of avengers ;) stealth general met stealt havengers ownt :9~

• De_Bastaard

De_Bastaard

edit: doh never mind

[Voor 93% gewijzigd door De_Bastaard op 24-10-2003 14:16]

Anoniem: 87368

Ik vind de GLA echt zuigen . China is nog steeds het beste land vind ik . En dankzij die huge tanks met gattling guns erop . Nog een paar met speaker towers erop en je kunt onmgelijk verliezen

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 87368 op 24-10-2003 14:55]

• RocketKoen
Anoniem: 87368 schreef op 24 October 2003 @ 14:54:
Ik vind de GLA echt zuigen . China is nog steeds het beste land vind ik . En dankzij die huge tanks met gattling guns erop . Nog een paar met speaker towers erop en je kunt onmgelijk verliezen
is dat een uitdaging? :P

TheS4ndm4n#1919

Anoniem: 87368 schreef op 24 oktober 2003 @ 14:54:
En speelt Vigilante ook wel is online :P Denk het niet, of alleen maar tegen noobs...

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Okay jij met je emperror overlords ik met mijn king raptors en battle chinooks okay...

• RocketKoen
Dinictus schreef op 24 oktober 2003 @ 15:57:
Okay jij met je emperror overlords ik met mijn king raptors en battle chinooks okay...
hij heeft het over gewone overloards :| dus minder gantlings voor jou om dood aan te gaan

TheS4ndm4n#1919

Anoniem: 87368

Ik heb het tot nu toe alleen over LAN gespeeld en ut bevalt me wel ;) . Ik zal deze dagen maar ff de legaale halen :+ (ZH)

maar uh . ik heb echt nog nooit tegen iemand gewonnen met de gla. je hebt bijna geen keus om veel aan te vallen . want je base defenders zuigen echt. en bij de andere nau net niet :/

[Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 87368 op 24-10-2003 16:24]

• Stuiterbal
  • Laatst online: 10-08 05:48

Stuiterbal

What noise does the tiger make

Anoniem: 87368 schreef op 24 October 2003 @ 16:21:
Ik heb het tot nu toe alleen over LAN gespeeld en ut bevalt me wel ;) . Ik zal deze dagen maar ff de legaale halen :+ (ZH)
Juist ja. Maar online gaat dat leuke Emperor / Overlord verhaal dus niet lukken. :)

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

• Count
Anoniem: 87368 schreef op 24 October 2003 @ 16:21:

maar uh . ik heb echt nog nooit tegen iemand gewonnen met de gla. je hebt bijna geen keus om veel aan te vallen . want je base defenders zuigen echt. en bij de andere nau net niet :/
GLA is op dit moment de sterkste faction maar niet erg makkelijk om mee te spelen (voor beginners).

Probeer eens een heleboel scorpions te maken + missile upgrade. Dat is niet zo moeilijk en al best sterk.

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:16
Ik zit nu met de challenge (hard mode) maar ik kom niet verder dan tegen granger. Ik speel met de Superweapongeneral maar ik kan niets doen tegen de kingraptors. Want tegen de tijd dat ik avengers heb gemaakt ben ik al bijna af. Ik heb al geprobeert zoveel mogelijk patriotmissles te plaatsen maar die kunnen helemaal niets doen tegen de raptors. Heeft iemand nog tips om deze general te verslaan. Met china en gla lukt het me wel. (gattling cannons, Quadcanon)

• thisbeingme
  • Laatst online: 06-05-2021
Avengers.

• De_Bastaard

De_Bastaard

Jeuj! net GLA missies uitgespeeld :)

Op naar de volgende (was niet zo heel moeilijk ... volgende keer maar tikkeltje hogere diffuculty pakken :o )

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:04

Flame17

Captur EDC 130

SPOXER schreef op 24 October 2003 @ 20:17:
Ik zit nu met de challenge (hard mode) maar ik kom niet verder dan tegen granger. Ik speel met de Superweapongeneral maar ik kan niets doen tegen de kingraptors. Want tegen de tijd dat ik avengers heb gemaakt ben ik al bijna af. Ik heb al geprobeert zoveel mogelijk patriotmissles te plaatsen maar die kunnen helemaal niets doen tegen de raptors. Heeft iemand nog tips om deze general te verslaan. Met china en gla lukt het me wel. (gattling cannons, Quadcanon)
Ik speelde deze op medium nivo weg door me basis uit te rijden en in dat dorp wat EMP's neer te zetten en zoveel mogelijk spreiden van je units en idd voor je het weet krijg je 12 raptors en een bommentapijt op je dak, als je dat overleeft ben je halverwege( medium is wel wat minder dan Hard, maar principe van de AI zal het zelfde blijven)

En upgrade zoveel mogelijk je Power plants, stroom heb je nodig en me WF bouwde ik ook in dat dorp, veel humvees neerzetten met raket upgrade.

Ik heb met deze generaal op medium uitgespeeld en delaatste is nog erger.

Supply schuin naast de dok, en achterin ook EMP, die vliegtuigen vliegen naar achter en dan terug, dus voor een achter bestoken die handel.

2 a 3 uur is niks

[Voor 7% gewijzigd door Flame17 op 24-10-2003 22:40]

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-06-2021

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Count schreef op 24 October 2003 @ 19:13:
[...]

GLA is op dit moment de sterkste faction maar niet erg makkelijk om mee te spelen (voor beginners).

Probeer eens een heleboel scorpions te maken + missile upgrade. Dat is niet zo moeilijk en al best sterk.
pfff, idd een hele uitdaging om dat voorelkaar te krijgen, als je monitor uit staat misschien. verder kan elke n00b persen wrm denk je dat er zoveel gla word gespeelt, niet omdat het moeilijk en zwak is...

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Er is weer een nieuwe officiële map bij gekomen voor Zero Hour:
MOUNTAIN FOX - 10.24.03

The C&C Generals team once again presents the fans with a new multiplayer map: Mountain Fox. This unique layout should please the team players out there. We hope you enjoy it!
mountainfox.zip - 300KB

• Morax
Is het trouwens ook al bekend dat je als je een sneak attack tunnel ergens gooit, en je hem al selecteert voordat je hem kunt gebruiken, dat je tunnel dan gedeselect word op het moment dat je hem kan gebruiken???
Ook erg irritant, want als de tijd dringt moet je je tunnel weer opnieuw selecteren :/

Morax schreef op 26 October 2003 @ 02:01:
Is het trouwens ook al bekend dat je als je een sneak attack tunnel ergens gooit, en je hem al selecteert voordat je hem kunt gebruiken, dat je tunnel dan gedeselect word op het moment dat je hem kan gebruiken???
Ook erg irritant, want als de tijd dringt moet je je tunnel weer opnieuw selecteren :/
Mja is altijd zo, ik blijf er altijd gewoon als een gek op klikken totdat ik zie dat ik de units er uit kan halen.

Heb de startpost trouwens iets uitgebreid, ik zet er nu ook de maps die door EA gereleased worden in.

• Morax
Ik los het tegenwoordig op door heel snel gewoon klik --> v --> klik --> v te blijven doen tot ze eruit komen.
En werd het nou nog opgelost in een patch, of willen ze het zo laten?

Morax schreef op 26 oktober 2003 @ 12:16:
Ik los het tegenwoordig op door heel snel gewoon klik --> v --> klik --> v te blijven doen tot ze eruit komen.
En werd het nou nog opgelost in een patch, of willen ze het zo laten?
Ik denk het niet, in ieder geval niet bij de eerst komende patch, want ik zie er niets over in de changelog staan.

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:16
wat me wel opvalt is dat er toch wel wat foutjes in het spel zitten. Gisteren heb ik de generals challenge gespeeld tegen dr trax. En er zitten zeer veel riviertjes in het spel. Ik kom daar aanvliegen met 4 stealthfighters en bombadeerd een stukje met een paar mannetjes en gebouwen. De rpgtroopers vliegen door de lucht en belandden in en riviertje en lopen gewoon over het water eruit. Best grappig. >:)

[Voor 4% gewijzigd door SPOXER op 26-10-2003 14:55]

• Stuiterbal

Stuiterbal

Waar ik als bugs hondsdol van wordt is dat je met een CarBomb Terrorist niet op Ambulances kan richten (weet niet of dat al gefixed is) en dat zo'n Nuke Cannon op Guard telkens in- en uit gaat pakken...om helemaal gek van te worden. :( :(

System Specifications

• Dark Lord
Stuiterbal schreef op 26 oktober 2003 @ 15:14:
Waar ik als bugs hondsdol van wordt is dat je met een CarBomb Terrorist niet op Ambulances kan richten (weet niet of dat al gefixed is) en dat zo'n Nuke Cannon op Guard telkens in- en uit gaat pakken...om helemaal gek van te worden. :( :(
dat met die ambulance weet ik niet maar dat met die nuke cannon heb ik geen last van

10100111001

• Dark Lord
ik weet niet of het al langs is geweest hoor maar ik heb een mod voor generals ZH gevonden genaamd Naval Wars

screen:
http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/generals/navalwars/001-800x600.jpg
800x600
1024x786

Generals.nl artikel over Naval wars (daar kan je ook downloaden) :)

de readme

de shipyard ziet eruit als een war factory :) maar je kan er dus de 3 schepen bouwen die je op de screenshot ziet.

[Voor 22% gewijzigd door Dark Lord op 26-10-2003 16:37]

10100111001

Dark Lord schreef op 26 October 2003 @ 16:34:
ik weet niet of het al langs is geweest hoor maar ik heb een mod voor generals ZH gevonden genaamd Naval Wars

screen:
[afbeelding]
800x600
1024x786

Generals.nl artikel over Naval wars :)
Die kennen de meesten hier al wel denk ik.
Ik heb gehoord dat die mod niet je van het is. Maar het is iig wat. Zelf heb ik hem niet geprobeerd hoor.

Hehe, navel met havy attilery :D (ik lig weer in een deuk als ik eraan denk).

DHTML Tetris

• Count
Stuiterbal schreef op 26 oktober 2003 @ 15:14:
De meeste mensen nemen niet eens de moeite om meer terroristen in de auto's in het midden te doen. Niet omdat het bugged is maar omdat je prima de Ambulance kan stoppen mbv een quad/scorp en de USA speler zwaar defensief moet spelen om de tunnelrush te overleven.

Anoniem: 27334

ik laat nuke cannons meestal force firen als ze defensief zijn. met dat in-uitpakken ben je meestal veel ste laat

heb net even de naval wars geprobeerd, die battleships gaan wel heel snel ten onder. 2 quad cannons kunnen hem al laten zinken. bovendien wel jammer dat je een building limit heb van 2 battleships, veel leuker als je er 10 bouwt :) en dan artillery attack :) kan je anywhere complete bases mollen

• Dark Lord
Anoniem: 27334 schreef op 27 October 2003 @ 16:01:
ik laat nuke cannons meestal force firen als ze defensief zijn. met dat in-uitpakken ben je meestal veel ste laat

heb net even de naval wars geprobeerd, die battleships gaan wel heel snel ten onder. 2 quad cannons kunnen hem al laten zinken. bovendien wel jammer dat je een building limit heb van 2 battleships, veel leuker als je er 10 bouwt :) en dan artillery attack :) kan je anywhere complete bases mollen
ja zeker jammer van de building limit :P maar anders word het mischien een beetje te simpel ;)
ja ze zijn redelijk snel kapot ja maar opzich wel geinig dat je ze kan bouwen

10100111001

• Count
Nuke Cannons zijn best bugged volgens mij. Ik heb ze wel es 3x heel snel achter elkaar zien schieten en dat terwijl ze uitgeklapt vooruit schuiven.

Weet iemand hoe je die dingen kunt exploiten?

• Stuiterbal

Stuiterbal

Count schreef op 27 October 2003 @ 18:34:
Nuke Cannons zijn best bugged volgens mij. Ik heb ze wel es 3x heel snel achter elkaar zien schieten en dat terwijl ze uitgeklapt vooruit schuiven.

Dat ie snel achter elkaar schiet is bij mij een _keer_ per ongeluk (etc) 's gebeurd toen dat kreng uitklapte en een keer schoot, nadat ik hem op Guard had gezet, en daarna ergens anders Force Fire'de, toen schoot ie dus direct nog een keer.

En dat een uitgeklapte Nuke Cannon beweegt (verplaatst) komt omdat een unit (meestal Bulldozer) ergens heen moet en die Nuke Cannon op z'n weg ligt. Da's net zoals met als je twee gebouwen vlak naast elkaar gaat maken en dat de ene bulldozer wegrijdt voor het andere gebouw terwijl hij nog aan het bouwen is.

Altijd leuk met EA C&C Generals.

System Specifications

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:20
Count schreef op 27 October 2003 @ 18:34:

Volgens mij gebeurt dat bij een promotie... als ie gepromote is dan kan ie meteen weer schieten, en bij de volgende promotie schiet ie meteen weer. Dit heb ik gehad met challenge vs de laser gen. Daar kun je z'n basis leuk siegen met nuke cannons, dan promoten ze snel. :P

Vieze bug exploiter dat je bent :P
Rival24 schreef op 27 oktober 2003 @ 19:22:
[...]

Volgens mij gebeurt dat bij een promotie... als ie gepromote is dan kan ie meteen weer schieten, en bij de volgende promotie schiet ie meteen weer. Dit heb ik gehad met challenge vs de laser gen. Daar kun je z'n basis leuk siegen met nuke cannons, dan promoten ze snel. :P

Dat klopt idd. Maar es is nog een bug dat ie dus zo vooruit schuift en dan direct weer schiet. Ik heb het een keer gezien in een replay. Best wel vaag.
Ik vraag me af hoe zulke bugs in hemelsnaam in de gold versie terecht komen maarja.

Er is ook nog niks bekend van of ze dat in patch 1.01 gaan fixen toch?
Enige echte gameplaybug waar ze het over hebben is die met Jarmen Kell.
Of zou het nog niet bekend zijn bij EA (of ze willen het niet horen :P).

DHTML Tetris

• RocketKoen
de freeze hack is er nu ook voor ZH :s
(waarbij jij freezed en de hacker een win krijgt)

TheS4ndm4n#1919

RocketKoen schreef op 27 oktober 2003 @ 21:14:
de freeze hack is er nu ook voor ZH :s
(waarbij jij freezed en de hacker een win krijgt)
Ja, ik hoorde het idd. Net zoals er al een maphack is (ik kan me niet voorstellen dat die gast waar ik laatst tegen speelde geen maphack gebruikte).

Maar goed, het was gewoon wachten totdat die dingen uit zouden komen.
Helaas zijn er altijd mensen die zo moeten winnen.
Holycorn kwam laatst op irc met een quote van Roque|Stalin (best wel bekende naam, ik kende hem iig wel) die op een hack forum ofzo zei: "i just want a good maphack who doesn't mismatch at the start of the game".
Trieste lui |:(.

DHTML Tetris

• Dark Lord
ja die verpeste het hele online spel, nouja gelukkig gebruikt het overgrote deel het niet maar als je net wel tegen iemand speelt die het heeft is wel je hele dag verpest

10100111001

Wmm schreef op 27 October 2003 @ 22:21:
[...]

Ja, ik hoorde het idd. Net zoals er al een maphack is (ik kan me niet voorstellen dat die gast waar ik laatst tegen speelde geen maphack gebruikte).

Maar goed, het was gewoon wachten totdat die dingen uit zouden komen.
Helaas zijn er altijd mensen die zo moeten winnen.
Holycorn Alphega kwam laatst op irc met een quote van Roque|Stalin (best wel bekende naam, ik kende hem iig wel) die op een hack forum ofzo zei: "i just want a good maphack who doesn't mismatch at the start of the game".
Trieste lui |:(.
Wel de juiste mensen de credits geven Wmm ;)
Er is idd al een maphack, die is alleen nog niet gereleased. Maar dat duurt vast niet lang meer :r

• Count
Rival24 schreef op 27 oktober 2003 @ 19:22:

Right, ik heb jou ook nog nooit de forcefire truuk zien doen bij Classic. :P

IMO, je speelt het spel zoals het is met bugs en al. Als je mbv wat micro zo voordeel haalt dan is dat gewoon skill wat mij betreft.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:20
Count schreef op 28 October 2003 @ 00:43:
[...]

Right, ik heb jou ook nog nooit de forcefire truuk zien doen bij Classic. :P
O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee