Hoi luitjes,
Nu even mijn mening over generals;
Even een history; ik ben nu 3 jaar online en een die hard gamer. Na turok 2 gespeeld te hebben (aanrader, ja! nog steeds) ben ik op zoek gegaan naar een andere uitdaging. Na vele games te hebben gespeeld ben ik bij RA2(Red Alert 2) terechtgekomen. Ik draai daar aardig in de top mee en ga Generals dus vergelijken met RA2 (lijkt me meest zinvol)
Generals is grafisch zeer zeker een gaaf spel. Eeerlijk gezecht heb ik meer behoefte aan 2D(imensionaal) zoals RA2, wat een stuk overzichtelijker speelt.
Met generals speel je een stuk trager als met RA2 gezien op volle speed en dat mis ik in Generals. Maar..het spel is gericht op de vele details en mogelijkheden in het spel en ik ben ook nog maar een beginner. Ik denk dat ik de smaak wel te pakken ga krijgen. Zijn dus nog wel heel vreemde mappen en gebouwen etc. in het begin, maar daar moet je dus je tijd voor nemen.
Het spel zelf; je moet een hoop geduld hebben, want hier gaat gewoon veel tijd in zitten wil je het onder de knie krijgen.
3D is wel heel erg mooi en effecten in het spel ook.
Mijn mening ; maak een soortgelijk spel als RA2 (ook 2D) en wat lijkt op general qua mogelijkheden. Dan zou ik wat meer tevreden zijn en me er sneller voor inzetten.
Dit is mijn persoonlijke mening.
Met groeten xovox
www.xovox.org