[C&C] Generals Zero Hour - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.437 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 2 uur uitgespeeld? Moet je eens op hard mode proberen. Dan doe je 2 uur over een missie. Maar campaign vind ik saai anyway. Challenge mode is leuker SP. Wel op hard natuurlijk.
En je zegt het zelf al. Genoeg upgrades die online goed te gebruiken zijn. Net als die extra generals abilities om mee te gooien. Die zal je allemaal (willen) gebruiken online.

Die spectre gunship ziet er niet uit inderdaad. Maar je kan hem wel besturen. Gewoon dat schip selecteren en in die kring waar hij draait kun je kiezen waar die moet schieten. Meestal wordt hij wel neergehaald door anti air dus ik zou hem nooit teveel upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeRiOn
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-09 14:37
Ik kom dus echt niet voorbij de vierde missie van USA op hard mode. De eerste drie waren vrij simpel. Maar met de vierde ben ik al een paar dagen bezig. Weet iemand een goede taktiek voor deze missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:29
XeRiOn schreef op 05 October 2003 @ 18:48:
Ik kom dus echt niet voorbij de vierde missie van USA op hard mode. De eerste drie waren vrij simpel. Maar met de vierde ben ik al een paar dagen bezig. Weet iemand een goede taktiek voor deze missie?
Oopsie! Verkeerde missie :/ Dat was missie 05.

In missie 04 moet je zorgen dat je al die derricks in handen krijgt. Je moet ze zien te pakken, en als je er een aantal hebt, je Burton (level 3) daar laten staan om alles wat er langs komt af te slachten (Terroristen, BombTrucks en Rebels) je moet de drie bruggen securen met twee / drie patriots en er drie Tomahawks bij zetten op Guard.

[ Voor 64% gewijzigd door Stuiterbal op 05-10-2003 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Kan ook gewoon general burton meteen naar boven sturen
en dan alles kapot knallen in je weg ff wegsaven nadat je het radiostation heb kapot gegooid plus de quard towers erom (zijn dan nog leeg, maar niet voor lang) dan staan er nog een paar ronde hoge torens moeten ook ff kapot.

dan wacht je op invasie van mannetjes die knal je allemaal af door in de gebouwen naast die mannetjes te zitten,

dan save je weer ff weg vertel zo wel waarom,

dan loop je helemaal naar boven en knal je eerste gla afweer stuk,

dan met airstrike de turret building (of hoe dat ook heet)

maar dit zal je een paar keer moeten proberen want er staan 2 barrels(of je moet na dat afweer geschut te hebben gesloopt ff een scout drone neer hangen)

en daarna gewoon de rest van de basis kapot maken maar kijk uit voor scud storm en mannetjes

niet compleet genoeg nou ja zoek het dan zelf maar uit ga niet alles vertellen

LoL ;-)

Ps: ff vergeten te zeggen dat je moet zorgen dat je basis het een klein beetje moet overleven. dus ga wel verder met ontwikkeling van je basis en units

[ Voor 8% gewijzigd door Speedy55 op 05-10-2003 22:04 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

het wachten op een Walktrough zal dan geen overbodige luxe zijn.....probeer anders eens eerst op Easy, zodat je alles weet te vinden.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
Arno schreef op 05 October 2003 @ 22:46:
het wachten op een Walktrough zal dan geen overbodige luxe zijn.....probeer anders eens eerst op Easy, zodat je alles weet te vinden.
D'r zijn al verschillende walktrough's voorbij gekomen. Er stond er laatst eentje op PlanetC&C. Google levert eerlijk gezegt weinig op en news archive van PlanetC&C ook niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
hoe stop je dat je af en toe je eigen basis niet meer kan zien. is namelijk knap irri.
loop je even weg om een bakkie koffie of iets dergelijks te halen hebben ze je basis verneukt met iets zodat alles wat je ziet zwart is hoe stop je dat

yep it's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
microwave tank heat nogwattes....
werkt niet goed met bepaalde drivers ofzo...

ff nieuwe drivers downloaden voor je videokaart

[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 06-10-2003 15:23 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smashnl schreef op 06 oktober 2003 @ 15:22:
hoe stop je dat je af en toe je eigen basis niet meer kan zien. is namelijk knap irri.
loop je even weg om een bakkie koffie of iets dergelijks te halen hebben ze je basis verneukt met iets zodat alles wat je ziet zwart is hoe stop je dat
Door het topic eerst te lezen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 15:21
smashnl schreef op 06 oktober 2003 @ 15:22:
Is een bekend probleem met microwave tank. Kun je voorkomen door in de displayoptions bij de custom settings de heat effects uit te zetten. Hopelijk hebben ze het in 1.7 gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

ik heb tijdens een potje soms last van dat mn beeld blijft hangen, de muziek gaat verder en mn muis beweegt ook nog, en na een minuut hangt alles en kan ik rebooten.
specs zie sig, game PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

Horus schreef op 06 October 2003 @ 16:50:
[...]

Is een bekend probleem met microwave tank. Kun je voorkomen door in de displayoptions bij de custom settings de heat effects uit te zetten. Hopelijk hebben ze het in 1.7 gefixed.
Eh same prob here. Alleen wanneer ik die optie uitzet heeft het maar even effect want hij zet het zo weer aan! weirde shit...
anyway ik moet maar wachten op een patch dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Horus schreef op 06 October 2003 @ 16:50:
[...]

in 1.7 zit geen microwave tank.... 1,7 is Generals classic only...

misschien in ZH 1.1

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
hebben jullie nog gammo gezien?
daar zeiden ze het ook nog over dat breda bord midden in de woestijn :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
Dark Lord schreef op 06 October 2003 @ 22:25:
hebben jullie nog gammo gezien?
daar zeiden ze het ook nog over dat breda bord midden in de woestijn :)
Ik kijk geen TV :/

En nou joepie dat ze het nu over ANWB Verkeersborden in C&C Generals die er al vanaf het begin van het in zaten hebben. :Z

[ Voor 25% gewijzigd door Stuiterbal op 06-10-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stuiterbal schreef op 06 oktober 2003 @ 23:27:
[...]

Ik kijk geen TV :/

En nou joepie dat ze het nu over ANWB Verkeersborden in C&C Generals die er al vanaf het begin van het in zaten hebben. :Z
Gheghe, Stuiterbal heeft een beetje een rotbui vanavond, was ook op IRC te merken ;) Niet iedereen volgt het topic al zolang stuit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

owkeeej... maar ik zit nu nog steeds met het erg vage en lelijke "mijn maps hebben geen kleur" probleem. heb de laatste nvidia drivers dus daar mag het ook niet aan liggen. (versienr is zelfs hoger dan die te downloaden van nvidia.com...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Hier nog een replay van de originele Generals: Replay

Is een game van mij tegen een Inet speler... maar heb er een paar vraagtekens bij. Moet wel zeggen dat ik zelf weinig ervaring heb online.

- Zijn geld gaat in het begin onwijs hard en voor zover ik het kan zien hoort dat niet te kunnen (hij kan eigenlijk niet tegen z'n geld inbouwen terwijl ik ongeveer hetzelfde bouw).

- Is dit een cheat oid?

En zeer vroeg krijgt hij ook die shells... lijkt mij nog niet te moeten kunnen.

Kan dit allemaal? Of heb ik gewoon nog veel oefening nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

ik heb hier nog een replay: http://members.chello.nl/~j.burger10/KO_VS_ME.rep
voor zero hour, in die replay speel ik tegen iemand van de KO clan die gla toxin generaal is en ik ben china infentarie normaal gesproken verloor ik altijd tegen de mensen van KO (remember [KO]Deus ex 1 van de beste gla spelers vind ik persoonlijk) hier won ik en zie je maar hoe krachtig die heli's zijn van china.
hoewel ik wel een hoop dingen nog steeds fout doe maar het gaat steeds beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
evaarties schreef op 07 October 2003 @ 00:39:
Hier nog een replay van de originele Generals: Replay

Is een game van mij tegen een Inet speler... maar heb er een paar vraagtekens bij. Moet wel zeggen dat ik zelf weinig ervaring heb online.

- Zijn geld gaat in het begin onwijs hard en voor zover ik het kan zien hoort dat niet te kunnen (hij kan eigenlijk niet tegen z'n geld inbouwen terwijl ik ongeveer hetzelfde bouw).

- Is dit een cheat oid?

En zeer vroeg krijgt hij ook die shells... lijkt mij nog niet te moeten kunnen.

Kan dit allemaal? Of heb ik gewoon nog veel oefening nodig?
Ik ga hier ff lang en inhoudelijk op reageren >:)

Je hebt gewoon wat oefening nodig. Hij speelde ook absoluut niet foutloos maar zijn globale strategie was een stuk beter.

Jij speelde in 1 opzicht beter; je gaf je geld uit. Helaas aan de verkeerde units. Bijvoorbeeld verloor je ~10 battlemasters aan 1 gegarrisonned huisje. Dat was compleet onnodig en had je hem ontweken had je waarschijnlijk de rechtsbovenhoek schoon kunnen vegen. Had je 1 flametank gestuurd dan was het huisje geen probleem geweest. Oftewel ga geen confrontaties aan waar je geen voordeel haalt. Probeer ook es wat meer sneaky aanvallen te doen, een vroege flametank via de zijkant had grote problemen voor je tegenstander opgeleverd (met de flamewall ability kan een flamer namelijk snel gebouwen vernietigen).

Je bouwde ook nog steeds Battlemasters nadat je een Propaganda Center had. Dit is volslagen nutteloos. Bouw Overlords en Nuke Cannons als je tegen China speelt, deze beide units mollen Battlemasters met gemak. Trouwens, je kunt sowieso beter Gatling-Tank&Tankhunters dan Gatling&Battlemasters bouwen. Battlemaster is een vrij nutteloze unit in Generals Classic.

Je bouwt ook teveel statische verdediging. Ik bouw NOOIT gatling towers als China. Je kunt namelijk goedkoper een Gatling Tank bouwen en daar heb je ook wat aan qua aanval. Een barracks+bunker is sowieso een beter alternatief bij je expansions. 2 Battlemasters/1 Overlord mollen kosteloos een Gatling Tower maar door een bunker met 2 TH's komen ze niet heen.

Ik was ook niet kapot van je idee om 4 dozers te bouwen die vervolgens lange tijd niets deden. Gebruik het waypoint(rallypoint) van je Command Centre om snel dozers te verspreiden.

Bij Tournament Tundra heb je overigens maar 1 oil. Het is niet echt de moeite daar 2 Red Guard + Capture Building voor te bouwen. Beter kon je doen wat hij deed, uitwaaieren en alle supplies in de hoeken pakken. Die oil kun je altijd nog pakken met Black Lotus. Overigens was je ook iets later met het bouwen van extra supply karren, vandaar dat zijn cashflow beter was in het begin.

Tot slot, je vraagt je af of hij een cheat gebruikt. Bij Generals Classic zijn maar 2 cheats mogelijk, de Map hack en de mismatch cheat. Met de maphack ziet een speler alles, ook wat verborgen is door fog of war. Met de mismatch cheat veroorzaakt een speler gelijkspel.

Je hoeft je geen zorgen te maken over andere cheats/hacks want die zijn er niet. Veel spelers stellen het daarbij op prijs niet direct voor cheater uitgemaakt te worden. :)

Elke keer als je verslagen wordt, bekijk dan eens rustig de replay en denk na over wat hij beter doet dan jou. Ik doe dat ook regelmatig en dat helpt gigantisch.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
senater schreef op 07 oktober 2003 @ 02:02:
ik heb hier nog een replay: http://members.chello.nl/~j.burger10/KO_VS_ME.rep
voor zero hour, in die replay speel ik tegen iemand van de KO clan die gla toxin generaal is en ik ben china infentarie normaal gesproken verloor ik altijd tegen de mensen van KO (remember [KO]Deus ex 1 van de beste gla spelers vind ik persoonlijk) hier won ik en zie je maar hoe krachtig die heli's zijn van china.
hoewel ik wel een hoop dingen nog steeds fout doe maar het gaat steeds beter :)
[KO]DeusEx is wel redelijk maar absoluut niet 1 van de betere. Ik heb wel es tegen hem gespeeld en redelijk makkelijk gewonnen, hier een replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Countach schreef op 07 oktober 2003 @ 02:12:
[...]

Ik ga hier ff lang en inhoudelijk op reageren >:)

Je hebt gewoon wat oefening nodig. Hij speelde ook absoluut niet foutloos maar zijn globale strategie was een stuk beter.

*knip*
Dit maakt het een stuk duidelijker :). Dan krijg je er dus toch vrij snel veel geld bij. En wat betreft oefening, dat klopt zeker. skirmish is heel anders immers, daar moet je tenslotte wel verdediging maken.

volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg dat... De enige kans die je maakte als je commie was, was om je tegenstander te flushen of maar te hopen dat er geen water in de map zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 09:28:
Zeg dat... De enige kans die je maakte als je commie was, was om je tegenstander te flushen of maar te hopen dat er geen water in de map zit...
Ja, jazeker. Klopt helemaal. Helemaal waar en duidelijk.

Zeg um, waar heb je het over :|?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Wmm schreef op 07 October 2003 @ 09:48:
[...]

Ja, jazeker. Klopt helemaal. Helemaal waar en duidelijk.

Zeg um, waar heb je het over :|?
Ja, waar heb je het over ?? Snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
Volgens mij heeft ie t over red alert ofzo :P Commie = soviet ofzo? en water voor bootjes oid? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ow, ik dacht dat'ie bedoelde dat soviets hun tegenstanders door de wc spoelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

MarkyB schreef op 06 oktober 2003 @ 17:40:
ik heb tijdens een potje soms last van dat mn beeld blijft hangen, de muziek gaat verder en mn muis beweegt ook nog, en na een minuut hangt alles en kan ik rebooten.
specs zie sig, game PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net C&C Generals + Zero Hour gekocht.. Ben er heeeeeeel blij mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Wat jij beschrijft is niet een bug in ieder geval. Het probleem zal dus te maken hebben met oververhitting, te zwakke voeding oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 14:41
Countach schreef op 17 september 2003 @ 22:37:
Erger nog, sommige mensen hebben een soort hack waarmee ze je computer kunnen freezen (zelfs CTRL+ALT+DEL werkte niet). Ik & Roet hadden dit 3x op een avond meegemaakt en je wordt er best zat van om steeds te rebooten.
Countach schreef op 18 September 2003 @ 14:01:
[...]
Ten eerste, Roet & ik hadden het allebei dus het ligt iig niet aan mij [alleen]. Ik weet iig zeker dat er hacks in omloop zijn waarmee je het 'Serious Error' bericht kan genereren. Dit lijkt een beetje de overtreffende trap te zijn.

Ten tweede, Generals ligt pas de 25e in de winkel. Hij is 9 september gold gegaan dus de featureset e.d. ligt al een tijdje vast.
Roet schreef op 18 september 2003 @ 22:58:
Zie hierboven + het feit dat ik het ook samen met rival en ook alphega heb gehad. Het rare was dat iedere keer het verliezende team net de nek werd omgedraaid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Maar is dat ook voor Zero Hour? Dat is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Countach schreef op 07 October 2003 @ 12:53:
[...]

Maar is dat ook voor Zero Hour? Dat is de vraag.
Niet voor Zero Hour, maarja MarkyB zegt niet waarmee hij het heeft en of het ook in MP is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Roetje schreef op 07 October 2003 @ 12:57:
[...]

Niet voor Zero Hour, maarja MarkyB zegt niet waarmee hij het heeft en of het ook in MP is...
waarmee: zero hour, elk willekeurig potje zowel online als offline.
hij freezed niet meteen, ik hoor de muziek nog en mijn muis kan ik nog ebwegen, voor een minuut, alleen daarna freezed alles en kan ik rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
is er een goede menier om o.a. de carpet bomb van USA te stoppen? want je moet echt verdomd veel gattlings bouwen om dat ding op tijd neer te hebben...

[offtopic]hmm, mijn keys werken online? wtf?[/offtopic] :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door geez op 07-10-2003 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
je tegenstander mollen wil wel eens helpen geez

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
MarkyB schreef op 07 October 2003 @ 16:31:
[...]

waarmee: zero hour, elk willekeurig potje zowel online als offline.
hij freezed niet meteen, ik hoor de muziek nog en mijn muis kan ik nog ebwegen, voor een minuut, alleen daarna freezed alles en kan ik rebooten.
Dan is je bak instabiel dus. Duidelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
geez schreef op 07 October 2003 @ 16:38:
is er een goede menier om o.a. de carpet bomb van USA te stoppen? want je moet echt verdomd veel gattlings bouwen om dat ding op tijd neer te hebben...

[offtopic]hmm, mijn keys werken online? wtf?[/offtopic] :Y)
GLA kan Fortify Buildings researchen. USA/China doen niet zoveel verder behalve zo nu en dan mazzel met antiair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 13-09 22:06
Countach schreef op 07 oktober 2003 @ 17:32:
[...]

GLA kan Fortify Buildings researchen. USA/China doen niet zoveel verder behalve zo nu en dan mazzel met antiair.
Als je als USA een zooi van die avenger dingen tussen je basis en de richting van het vliegtuig zet heb je nog wel een aardige kans om hem neer te halen... Enige punt is dat je aardig geld over moet hebben, want die krengen zijn niet goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xanthus666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 19:00
Ik heb een vraagje over het maken van een image bestand van zero hour om zo niet elke keer weer die cd erin te stoppen. Is iemand in staat een image te maken van de CD waardoor je zonder de cd kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xanthus666 schreef op 08 oktober 2003 @ 08:44:
Ik heb een vraagje over het maken van een image bestand van zero hour om zo niet elke keer weer die cd erin te stoppen. Is iemand in staat een image te maken van de CD waardoor je zonder de cd kunt spelen?
Jup, met daemon tools kun je gewoon een image mounten, en dan zoder cd spelen. Ik gebruikte altijd alcohol 120%, maar op de een of andere manier werkt dat niet met zero hour meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xanthus666
Ik weet dat het mogelijk is om met daemon tools te mounten, maar heb je het ook geprobeerd,

Ik ben niet in staat CD1 van zero hour te kopieeren! Waardoor ik geen image kan mounten.
Hij leest hem gewoon niet, Nero, cloneCD en Blindwrite geprobeerd! Niks werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xanthus666 schreef op 08 October 2003 @ 10:55:
Ik weet dat het mogelijk is om met daemon tools te mounten, maar heb je het ook geprobeerd,

Ik ben niet in staat CD1 van zero hour te kopieeren! Waardoor ik geen image kan mounten.
Hij leest hem gewoon niet, Nero, cloneCD en Blindwrite geprobeerd! Niks werkt :(
Misschien was de post niet helemaal duidelijk, maar het werkt dus bij mij met daemon tools. Het image heb ik met alcohol 120% gemaakt, maar aangezien het niet werkt om hem te mounten met alcohol, heb ik hem dus met daemon tools gemount. Dit werkt dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Countach: even over je uitvoerige replay-analyse hierboven:
ik ben het me je eens behalve het gattling canon verhaal. Je zult toch anti-stealth moeten
neerzetten wil je niet helemala gek worden als er 2 burtons in je basis staan?
Door enkele gatlings canons op slimme plaatsen in je basis neer te zetten (of bij de ingang) voorkom je veel gezeik. Nu weet je dit ook wel; maar je gaf aan: ikbouw geen gattling cannons. Vandaar de vraag: hoe los je het anti-stealth gebeuren dan op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 12:05:
Countach: even over je uitvoerige replay-analyse hierboven:
ik ben het me je eens behalve het gattling canon verhaal. Je zult toch anti-stealth moeten
neerzetten wil je niet helemala gek worden als er 2 burtons in je basis staan?
Door enkele gatlings canons op slimme plaatsen in je basis neer te zetten (of bij de ingang) voorkom je veel gezeik. Nu weet je dit ook wel; maar je gaf aan: ikbouw geen gattling cannons. Vandaar de vraag: hoe los je het anti-stealth gebeuren dan op?
Burton stop je niet echt goed met gatt cannons. Meestal kan hij er gewoon omheen lopen. Zeker bij een ingang van je basis helpt dat niet, aangezien Burton over de bergen kan klimmen :) Dus je moet dan veel gatt cannnons maken, en dat is niet echt kost effectief. Wat je wel kan doen is een paar losse gatts op guard zetten in je basis, helpt ook goed tegen lotus, maar zodra burton elite wordt, hebben die ook geen zin meer :) Minen is tegen Burton de beste oplossing, doe dan niet elk gebouw, maar alleen de belangrijke, war, prop, airfield, supply.
Oh, en in een 1v1 zul je niet vaak 2 burtons in je base hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Wat Holycorn zei of 1 MiG op (air)guard of een Listening Outpost + Gatling Tank.
Persoonlijk kies ik meestal voor de mijnen vs Burton en de MiG vs Lotus.

In ieder geval niet een Gat Tower want de Burton/Lotus speler ziet die en kiest een andere route.

Oftewel de enige goeie plek om een Gat Tower te bouwen is bovenop een Overlord/Emperor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xanthus666
HolyCorn schreef op 08 oktober 2003 @ 12:03:
[...]

Misschien was de post niet helemaal duidelijk, maar het werkt dus bij mij met daemon tools. Het image heb ik met alcohol 120% gemaakt, maar aangezien het niet werkt om hem te mounten met alcohol, heb ik hem dus met daemon tools gemount. Dit werkt dus prima.
Mag ik ook weten met welke settings je die image hebt gemaakt?
Ik zie alleen maar schrijf lees fouten in Alcohol :(

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xanthus666 schreef op 08 October 2003 @ 13:37:
[...]

Mag ik ook weten met welke settings je die image hebt gemaakt?
Ik zie alleen maar schrijf lees fouten in Alcohol :(

thx
Die read-errors horen, dat is de safedisc 2 protection. Alcohol skipped die fouten op de disc.
Ik heb de opties gewoon default gelaten. Bij het maken van het image heb ik gebruikt: skip reading errors, fast skip error blocks en safedisc 2 protection bij datatype. Het image heb ik opgeslagen als een .mds.
Nu gewoon een tijdje laten lopen, bij mij duurde het 10 minuutjes, en dan heb je een image wat je kunt mounten met daemon tools.
Let wel op dat je geen virtuele drives van alcohol 120% hebt, die maakt er standaard 1 aan. Zet die dus op 0, anders werkt het zowiezo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
Nou, ik heb vandaag een paar keer die GLA stealth general geprobeerd tegen een hard tank general, maar ik vind het maar moeilijk hoor. Die gast heeft bijna niets tegen tanks, op rocket mannetjes na ofzo :/
Heeft iemand nog strategieën???

Overigens, hoe kan je er voor zorgen dat sommige mannetjes [b]NIET[b] op de vijand gaat schieten??? Komen er 2 overlords aan, gaan al mijn cloaked quad cannons op ze schieten en ben ik ze bijna meteen kwijt :(

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
Stealth General is sowieso tegen AI nutteloos omdat AI altijd weet waar je units / basis zijn / is, dus misschien moet je een andere GLA General kiezen.

Het probleem van niet schiettende units kun je door Guard (G) oplossen of door bij Option voor 'Retaliation' te kieke. Kuz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Bepaalde general abilities lijken nu heel erg op de battle cards uit the 7th legion

Ik weet niet of mensen deze game kennen maar ergens in 1997 beloofde deze game na C&C een revolutie te gaan verzorgen. Echter liep het met een sisser af. Al was het een killer van een game!!

Deze game had het zgn battle card systeem, en blijft in deze nog steeds ongeevenaard. De Frenzy ability uit Zero hour is een regelrechte copy van een battle card uit the 7th legion.

Ook het veteran system zat al in the 7th legion al dacht ik dat Krush kill 'n destroy 1 daar de eerste mee was.

Anyway, niets ten nadele van Zero hour want het zijn gewoon mooie spelelementen die ze toegepast hebben.

Edit: wat screens toegevoegd voor de geinteresseerden.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/RTS/7th_Legion/7thLegion02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/RTS/7th_Legion/7thLegion01.jpg

Zie rechtboven voor het battelcard systeem.

[ Voor 21% gewijzigd door Dinictus208 op 08-10-2003 17:56 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je mag de pics niet remote linken ;)
Up ze dus ff naar je eigen webspace, dat is zowiezo wel zo netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xanthus666
HolyCorn schreef op 08 October 2003 @ 14:56:
[...]

Die read-errors horen, dat is de safedisc 2 protection. Alcohol skipped die fouten op de disc.
Ik heb de opties gewoon default gelaten. Bij het maken van het image heb ik gebruikt: skip reading errors, fast skip error blocks en safedisc 2 protection bij datatype. Het image heb ik opgeslagen als een .mds.
Nu gewoon een tijdje laten lopen, bij mij duurde het 10 minuutjes, en dan heb je een image wat je kunt mounten met daemon tools.
Let wel op dat je geen virtuele drives van alcohol 120% hebt, die maakt er standaard 1 aan. Zet die dus op 0, anders werkt het zowiezo niet.
het is eindelijk gelukt! yay!
Kan ik gelijk die cd vergooien ;)

THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Stuiterbal schreef op 08 October 2003 @ 17:40:
Stealth General is sowieso tegen AI nutteloos omdat AI altijd weet waar je units / basis zijn / is, dus misschien moet je een andere GLA General kiezen.

Het probleem van niet schiettende units kun je door Guard (G) oplossen of door bij Option voor 'Retaliation' te kieke. Kuz!
Het probleem is alleen, ik wil wel dat ze zichzelf verdedigen, maar ik wil het af en toe bij dees of gene unit uit willen schakelen, zoals die drones bij de USA :)
Die laat ik liever stil staan en voor mij detecteren dan dat ze automatisch een leger tanks gaan beschieten met dat proppengeweertje :P
Maar de rest van mijn leger heb ik liever wel dat ze zichzelf gewoon verdedigen.

Overigens was het probleem met Guard, dat je je units uit zichzelf gingen rondrijden in de originele Generals, blijven ze nu wel gewoon stilstaan als je ze op guard zet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
Morax schreef op 08 October 2003 @ 20:00:
[...]

Het probleem is alleen, ik wil wel dat ze zichzelf verdedigen, maar ik wil het af en toe bij dees of gene unit uit willen schakelen, zoals die drones bij de USA :)
Die laat ik liever stil staan en voor mij detecteren dan dat ze automatisch een leger tanks gaan beschieten met dat proppengeweertje :P
Maar de rest van mijn leger heb ik liever wel dat ze zichzelf gewoon verdedigen.

Overigens was het probleem met Guard, dat je je units uit zichzelf gingen rondrijden in de originele Generals, blijven ze nu wel gewoon stilstaan als je ze op guard zet :?
Als je een unit op Guard zet in een bepaald gebied gaat ie eerst alles wat ie niet liev vind stuk schieten, zodra hij daarmee klaar is gaat ie weer terug naar de positie waar jij zei dat ie op Guard moest gaan staan. Dit is inclusief enemy structures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Als tanks alleen het probleem zijn zijn Hijackers een hele goeie oplossing.

Heeft ie detection dan moet je rocket buggies gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Hmmmm...... Ik vond rocket buggies altijd zo inefficiënt tegen tanks, vooral als er meer dan 2 ofzo komen, maar dat zal wel aan mij liggen :)

Dat word dus HEEEEEL VEEEEEEL hijackers bouwen :P

Bedankt voor de tips in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
Morax schreef op 08 oktober 2003 @ 20:11:
Hmmmm...... Ik vond rocket buggies altijd zo inefficiënt tegen tanks, vooral als er meer dan 2 ofzo komen, maar dat zal wel aan mij liggen :)

Wat dacht je er van om de rocketbuggies tegen de detection te gebruiken en de rest op de gewone manier aan te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdehoop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-06-2024

pdehoop

is er al een site gelocaliseerd met eigengemaakte mappen?
Heb eigenlijk alleen nog maar mappen voor de standaard generals gevonden en maar een handjevol voor ZH...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Morax schreef op 08 October 2003 @ 20:11:

Als je slim speelt zijn ze superefficient. Ze hebben namelijk een heel groot bereik, veel groter dan een tank. Ook zijn ze supersnel. Daardoor kun je dus goed hit&run doen met de buggies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Vooral als je een groep van 5 hebt met rocket ammo upgrade kan je echt behoorlijke schade berokkenen. Daarnaast kan je er ook behoorlijk mee zieken en afleiden.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 13-09 22:36
pdehoop schreef op 08 October 2003 @ 22:07:
is er al een site gelocaliseerd met eigengemaakte mappen?
Heb eigenlijk alleen nog maar mappen voor de standaard generals gevonden en maar een handjevol voor ZH...
http://www.cncden.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Countach; holycorn: mee eens met jullie verhaal.

Maar voor een map als twilight flame kan het wel handig zijn om bij de ingangen een gatt.cannon neer te zetten zodat lotus sowieso de basis niet in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 12:37:
Countach; holycorn: mee eens met jullie verhaal.

Maar voor een map als twilight flame kan het wel handig zijn om bij de ingangen een gatt.cannon neer te zetten zodat lotus sowieso de basis niet in kan.
Twilight Flame? Dan moet je sowieso niet China spelen.

Ik speel liever GLA, dan kun je al die turtlers verrassen met een worker op een bike vroeg in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
De nieuwe patches zijn bekend:

Generals patch 1.7:
China's Gattling Tanks can no longer force fire through buildings.

Fixed a crash bug related to the Particle Cannon.

Fixed a mismatch that occurred when ordering a unit to attack right after they exited a building.

Fixed text errors in the tooltips for USA Drone Armor and China Nuclear Tank upgrades.

Added rally points to the GLA Tunnel Networks.

Made improvements to the code that tracks statistics and disconnects in online games.

User tooltip in the Custom Match lobby now correctly displays the user's region.

Jarmen Kell, Black Lotus and Colonel Burton now have a special icon on the radar map.

Added an audio cue to alert users to an incoming chat message.

Firewall Port Override values can now be set on the Options menu from the Main Menu.
Zero Hour patch 1.01:
Sometimes rank medals appear gray in the Custom Match lobby.

An issue when the Microwave attacks and Internet Center.

If the US-FireBase is filled with infantry and the user sells it, sometimes the infantry become invisible but are still selectable.

A couple of Jarmen Kell firing recharge & balance issues.

Adjusting the Tunnel Network build speed.

A couple of targeting issues with the Battle Bus.

A specific situation where the player can tell if a unit is a disguised Bomb Truck or not.

A specific Fog of War exploit with one of the units.

Black Lotus capture exploit.

Various Microwave Tank Direct X9.0 and hardware issues.

Fixed a bug that caused the supply docks to disappear during skirmish games.

Removed audio cue that signaled every message displayed on screen during a game. Now it will only occur during incoming chat.

Removed Carpet Bomber from the 3rd mission in the China campaign.

Changed all Gattling weapons so they can no longer force fire through structures.

Fixed a bug that stealthed units would not show up on the radar.

Fixed text errors in the tooltips for USA Drone Armor and China Nuclear Tank upgrades.

Fixed a bug with the difficulty level of the Generals Challenge campaign when restarting a new campaign with one campaign already in progress.

Fixed an issue with the GLA RPG Trooper animation.

Made a fix to the Nuke General's map to prevent him from building multiple Nuke Silos on top of each other.
Removed the mismatch error message in replays

Adding quickstart command line parameter.

Adding -mod command line parameter.

Two new multiplayer maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
Countach schreef op 09 October 2003 @ 14:33:

Zero Hour patch 1.01:
Added QuickStart!
_/-\o_

Zero Hour patch 1.01:
Carpet Bomber weg uit China Mission 03!
Hmmz, was zelfs met Carpet Bomber al behoorlijk pittig, die missie (op Hard dan) zonder die Carpet Bomber had ik het waarschijnlijk niet gehaald. :|

Zero Hour patch 1.01:
MisMatch meldingen weg uit replays!
Hmmz, viel idd op bij bekijke van replays.

Verder weinig boeiends. Waarom is het ZH 1.01 en niet 1.1?

[ Voor 64% gewijzigd door Stuiterbal op 09-10-2003 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt ook een "custom" quickstart maken door de intro flimpjes weg te pleuren ;)
Rename EA_LOGO.BIK en sizzle_review.bik in de map Data\English\Movies, dan heb je ook een quickstart. Met dank aan Rival24 en Wmm ;)
Edit: Voeg dan ook -noshellmap toe als opstart parameter, dan heb je ook geen bewegende achtergrond. Zo leer jij ook nog is wat van mij Wmm ;)

[ Voor 25% gewijzigd door HolyCorn op 09-10-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Staan toch aardig wat veranderingen bij die duidelijk te merken zullen zijn met online spelen.
Waarom is het ZH 1.01 en niet 1.1?
Zijn toch tot de conclusie gekomen dat ze anders wat snel bij versie 2 aan kwamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
Alphega schreef op 09 oktober 2003 @ 17:34:
[...]

Staan toch aardig wat veranderingen bij die duidelijk te merken zullen zijn met online spelen.

[...]

Zijn toch tot de conclusie gekomen dat ze anders wat snel bij versie 2 aan kwamen :+
Who cares about multiplayer anywayz :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 11-09 04:03
Geen fixes voor het Zero Hour missmatch festijn dus in de komende patch.... jammer, 3vs3 en 4vs4 zijn gewoon onspeelbaar omdat bij een lang potje altijd wel een missmatch komt... :|

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Stuiterbal schreef op 09 October 2003 @ 18:05:
[...]

Who cares about multi singleplayer anywayz :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Stuiterbal schreef op 09 October 2003 @ 18:05:
[...]

Who cares about multiplayer anywayz :>
multiplayer is juist het leukste van generals (als mijn videokaart het weer doet kan ik je waarschijnlijk ook vertellen dat dat voor zero hour geld)
want dan heb je tenminste geen mongool als tegenstander ;)
tenminste als je goede tegenstander uitzoekt :D

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Jammer dat classic nu uitgestorven is, er zijn gemiddeld misschien 120 mensen online :/.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dark Lord schreef op 09 October 2003 @ 23:13:
[...]

multiplayer is juist het leukste van generals (als mijn videokaart het weer doet kan ik je waarschijnlijk ook vertellen dat dat voor zero hour geld)
want dan heb je tenminste geen mongool als tegenstander ;)
tenminste als je goede tegenstander uitzoekt :D
De AI is meestal beter dan de gemiddelde persoon die je op qm tegenkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:25

aapelite

Do the kirby!

Royz schreef op 09 October 2003 @ 23:15:
Jammer dat classic nu uitgestorven is, er zijn gemiddeld misschien 120 mensen online :/.
Ik ga het weer spelen na de 1.7 denk ik. Ik vind zero hour wel aardig alleen iedereen kan steeds een zeg maar ant-general kiezen tegen de jouwe. Soms zie ik echt 6x mensen van general veranderen omdat de een beter ervoor is dan de ander. Wat dat betreft maakte het in classic niet zo uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

aapelite schreef op 10 October 2003 @ 07:52:
[...]

Ik ga het weer spelen na de 1.7 denk ik. Ik vind zero hour wel aardig alleen iedereen kan steeds een zeg maar ant-general kiezen tegen de jouwe. Soms zie ik echt 6x mensen van general veranderen omdat de een beter ervoor is dan de ander. Wat dat betreft maakte het in classic niet zo uit :)
Dan moet je naar de classic generals only lobby gaan...of gewoon iedereen randomizen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:25

aapelite

Do the kirby!

xXPLAPXx schreef op 10 October 2003 @ 12:13:
[...]

Dan moet je naar de classic generals only lobby gaan...of gewoon iedereen randomizen....
Jah, klopt die optie is er, maar daar speel ik geen zero hour voor, gaat mn voorkeur toch meer dan generals classic zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

aapelite schreef op 10 October 2003 @ 12:51:
[...]

Jah, klopt die optie is er, maar daar speel ik geen zero hour voor, gaat mn voorkeur toch meer dan generals classic zelf :)
Weer een zieltje terug :P. Ik vind classic zelf ook een stuk leuker dan ZH imho. Alleen is het dus klote om tegenstanders te vinden, quickmatch lukt altijd wel.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
aapelite schreef op 10 October 2003 @ 07:52:
[...]

Dat was in Classic ook zo. China tegen USA, USA tegen GLA etc.

Ik vind dit in Zero Hour juist subtieler. De Infantry General kan bijv. heel goed winnen van de Toxin General bijvoorbeeld, al was het alleen al door de Assault Outpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Laatst online: 16-08 03:22

hayate666

zwaardfetisjist

Winnen door middel van een assault outpost? Scorpion rockets en tunnels werken er erg lekker tegen. Anthrax gamma ruimt de overtollig infanterie wel op. Ik ben het er echt wel mee eens dat je overal een anti general hebt. Mensen dansen om elkaar heen in de lobby, diegene die het laatst kiest heeft de beste general.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
hayate666 schreef op 10 oktober 2003 @ 14:19:
Winnen door middel van een assault outpost? Scorpion rockets en tunnels werken er erg lekker tegen. Anthrax gamma ruimt de overtollig infanterie wel op. Ik ben het er echt wel mee eens dat je overal een anti general hebt. Mensen dansen om elkaar heen in de lobby, diegene die het laatst kiest heeft de beste general.
Scorp rockets doen niets als je een ECM meeneemt. Serieus, de Infantry General heeft een hele goeie kans tegen elke GLA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

En wat doet de ECM als je er iets anders op laat vuren? Dat ding kaatst niet echt alle missles af. Gebruik er een highjacker tegen Een demotrap. Een terrorist te voet. Jarmen. En anders lossen toxic tunnel netwerken het wel op, een kleine toxic rebel ambush of een bomb truck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Morax schreef op 08 oktober 2003 @ 17:33:
Nou, ik heb vandaag een paar keer die GLA stealth general geprobeerd tegen een hard tank general, maar ik vind het maar moeilijk hoor. Die gast heeft bijna niets tegen tanks, op rocket mannetjes na ofzo :/
Heeft iemand nog strategieën???

Overigens, hoe kan je er voor zorgen dat sommige mannetjes [b]NIET[b] op de vijand gaat schieten??? Komen er 2 overlords aan, gaan al mijn cloaked quad cannons op ze schieten en ben ik ze bijna meteen kwijt :(
snel wegrijden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 13-09 22:06
Tegen tanks kun je makkelijk een hele zooi van die hijackers gebruiken. Als stealth general blijven die gasten namelijk ook cloaked als ze lopen, en dat is normaal niet zo....
Tegen de AI kun gewoon groepjes op guard zetten op de route naar je basis, en ze houden zo een hele hoop tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
hayate666 schreef op 10 October 2003 @ 14:58:
En wat doet de ECM als je er iets anders op laat vuren? Dat ding kaatst niet echt alle missles af.
Wel. Je krijgt alleen een minimale hoeveelheid splash damage. Propaganda healt dat sneller dan dat het eraf gaat. Als er dan een minigunner in de outpost zit doen RPGs ook niet veel (het is wel goed als de Inf speler een dragon meeneemt voor het geval dat etc).
Gebruik er een highjacker tegen Een demotrap. Een terrorist te voet. Jarmen.
Assault outposts detecten. Dus daar gaat je plan met de demotrap.

Hijackers werken niet zolang er mannekes in de Assault Outposts zitten. PROTIP: er zitten altijd mannetjes in de assault outpost.

En Jarmen, die komt ten eerste veels te laat (Palace+Jarmen = 80sec). En ten tweede kost me dat hooguit 3 mannekes ofzo (vehicle snipe + 2 mannekes).

Terroristen doen weinig met minigunners in de outposts.
En anders lossen toxic tunnel netwerken het wel op, een kleine toxic rebel ambush of een bomb truck.
Doen niet zoveel tegen een alerte speler. Toxin tunnels doen bijzonder weinig damage tegen Outposts. Je kunt met 1 outpost met de standaard 4 tankhunters een tunnel met gemak slopen.

[ Voor 30% gewijzigd door Count op 10-10-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Het ging over de infantry general voor zover ik weet en die heeft geen overlords. Troop crawler is bijzonder slecht bestand tegen toxin en missles. ECM onwijkt niet alle raketten, regelmatig wordt ie nog geraakt.

En je wil ook nog zeggen dat een "alerte speler" geen last heeft van toxic rebel ambush? Ze spawnen waar je maar wilt, je kan alert zijn wat je wilt maar dat ding komt er. Wanneer je het goed doet neemt de ambush zeker 2 tanks mee. Bomb trucks zijn nooit ineffectief geweest omdat niemand overal tegelijk op kan letten, behalve een spy drone spawnende USA dan.

[ Voor 47% gewijzigd door hayate666 op 10-10-2003 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
hayate666 schreef op 10 oktober 2003 @ 17:12:
Het ging over de infantry general voor zover ik weet en die heeft geen overlords. Troop crawler is bijzonder slecht bestand tegen toxin en missles. ECM onwijkt niet alle raketten, regelmatig wordt ie nog geraakt.

En je wil ook nog zeggen dat een "alerte speler" geen last heeft van toxic rebel ambush? Ze spawnen waar je maar wilt, je kan alert zijn wat je wilt maar dat ding komt er. Wanneer je het goed doet neemt de ambush zeker 2 tanks mee. Bomb trucks zijn nooit ineffectief geweest omdat niemand overal tegelijk op kan letten, behalve een spy drone spawnende USA dan.
OK, kheb mijn post ff zinnig gemaakt.

ECM wordt nog wel eens geraakt ja. Maar je krijgt geen tijd om hem stuk te maken doordat die outposts zo bruut veel schade aanrichten. Sowieso maken al die rockets geen direct hit meer en daardoor doen ze misschien maar 25% van hun normale damage.

Een toxin rebel ambush is een level 3 ability. Dan zit ik al te gooien met carpet bombing en artillery. En idd, een alerte speler heeft er niet zoveel last van, die rijdt weg met zijn outposts terwijl de minigunners de rebels outrangen.

Bombtrucks zijn nutteloos door de detection van de outpost. Ik hoef niet eens op te letten, de Tankhunters schakelen hem op veilige afstand uit.

Potje 1v1 dan maar? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

En dat doe je allemaal in een aanval? Tankhunters mollen dus alles zo'n beetje tegelijk? Als het zo simpel was hoef je niet eens meer te kijken, stuur gewoon alles naar voren, tankhunters mollen het toch wel.

Bomb trucks worden gezien, maar niet automatisch beschoten. Als jij met je vrolijke outpost tankhunters een tunnel aan het beschieten bent (en misschien wel scorps of wat dan ook) kan een bomb truck gewoon doorrijden.

Toxic rebels zijn inderdaad een level 3 ability. Maar wil jij beweren dat je zoveel eerder level 3 bent dan iedere Toxin speler? Plus, hoe wil je wegrijden van een rebel ambush die midden tussen je outposts spawned? Ik snap zelf ook wel dat je weg kan rijden als ze op een dooie gemakkie aan komen lopen. Maar wie doet dat nou?

Nog even verder over de ECM, zelfs al raakt maar 25% van de rockets (of damage, wat je wilt) dan nog schieten de scorps of tunnels gewone shells of anthrax straaltjes af. Die kan een ECM tank niet ontwijken. Met de lichte armor die dat ding heeft zal het verre van onmogelijk zijn de ECM neer te krijgen voordat dat ding serieus nuttig kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
Nou, dan laat je dat countach toch even zien in een 1vs1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
ik ben ook altijd wel in voor een potje hoor :P , verhaal slaat namelijk nergens op namelijk :P

[ Voor 34% gewijzigd door Roet op 10-10-2003 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Is het te moeilijk om zo uit te leggen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
hayate666 schreef op 10 October 2003 @ 17:51:
En dat doe je allemaal in een aanval? Tankhunters mollen dus alles zo'n beetje tegelijk? Als het zo simpel was hoef je niet eens meer te kijken, stuur gewoon alles naar voren, tankhunters mollen het toch wel.
Waar heb je het over? Ik val aan met een gecombineerd leger bestaande uit Outposts+minigunners, Dragon tanks en ECM. Dat was de situatie. Verder hoef ik heel weinig te doen 'in een aanval'.

Gemiddeld gezien gaat het zo: de Tankhunters in de outposts mollen alles dat niet infantry is en de rest is mop up voor dragon tanks/minigunners. Ondertussen missen alle raketten. De ECM heeft een groot bereik dus die staat relaxed achter de linie outposts/dragons.
Bomb trucks worden gezien, maar niet automatisch beschoten. Als jij met je vrolijke outpost tankhunters een tunnel aan het beschieten bent (en misschien wel scorps of wat dan ook) kan een bomb truck gewoon doorrijden.
Bombtrucks worden WEL automatisch beschoten als ze geen disguise hebben (welke de outposts weghalen). Bovendien is China sneller met techen dus het is zeer de vraag of je überhaupt ze kunt maken.
Toxic rebels zijn inderdaad een level 3 ability. Maar wil jij beweren dat je zoveel eerder level 3 bent dan iedere Toxin speler?
Ik wil beweren dat je niet level 3 WORDT.
Plus, hoe wil je wegrijden van een rebel ambush die midden tussen je outposts spawned? Ik snap zelf ook wel dat je weg kan rijden als ze op een dooie gemakkie aan komen lopen. Maar wie doet dat nou?
Ook als ze tussen mijn outposts spawnen, naja boeiend. Je hebt tijd zat om weg te rijden. Zoveel damage doen ze niet aan die übergearmorde outposts. En outposts zijn ook nog eens erg cheap en dus zo vervangen.
Nog even verder over de ECM, zelfs al raakt maar 25% van de rockets (of damage, wat je wilt) dan nog schieten de scorps of tunnels gewone shells of anthrax straaltjes af. Die kan een ECM tank niet ontwijken. Met de lichte armor die dat ding heeft zal het verre van onmogelijk zijn de ECM neer te krijgen voordat dat ding serieus nuttig kan worden.
De ECM staat achter de outposts, weet je nog?

Serieus man, als je er zo zwaar aan trekt dan wil ik heus wel een potje tegen je spelen ofzo. Kom gewoon es langs op #C&C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
En dit is dus de reden waarom het nergens op slaat. Maar typen is zo duf, ik maak het leiver duidelijk in een potje generals :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

wanner kom je trouwens die General "Tigress" Leiong Leang AAAA generaal tegen? als je alle general quests hebt gewonnen ofzo? want die zijn best lastig :)

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Je begon met een standaard legertje van outposts, dan komt ECM erbij, dan dragon en minigunners. Uiteindelijk kom je uit op een nuke silo...

Laat maar zitten als je je zo persoonlijk aangevallen voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
KnEuTeR schreef op 10 October 2003 @ 19:33:
wanner kom je trouwens die General "Tigress" Leiong Leang AAAA generaal tegen? als je alle general quests hebt gewonnen ofzo? want die zijn best lastig :)
ja dat is de laatste generaal die je moet verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
hayate666 schreef op 10 October 2003 @ 19:34:
Je begon met een standaard legertje van outposts, dan komt ECM erbij, dan dragon en minigunners. Uiteindelijk kom je uit op een nuke silo...

Laat maar zitten als je je zo persoonlijk aangevallen voelt.
Ik begon helemaal nergens mee 8)7

Ik zei dat outposts erg goed waren. Ga jij aanvallen met een leger enkel bestaand uit 1 unit? Natuurlijk niet, dan kan iemand je keihard counteren.

Maar als 2 gecombineerde legers elkaar treffen dan wint de Infantry general in deze match, gegeven dezelfde $.

Ik voel me totaal niet persoonlijk aangevallen. Integendeel, ik vind deze shit juist vrij humoristisch.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Hier een linkje naar replays van Harvard Bonin en de rest van het generals team:
http://www.eagames.com/of...als/editorial/replays.jsp

edit:

Ik heb ze gekeken en kan je vertellen dat je ze voor de lol moet kijken en niet om er wat van te leren :X

[ Voor 30% gewijzigd door Alphega op 10-10-2003 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
net mijn broertje weer ff gepwned met 24 emperor overlords en stuk of 10 helixes :P
die emperors zijn echt verdomd sterk!
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.