LOL ben ik blij dat ik hem nog niet ge ordert heb en dat ga ik ook niet meer doen,
eerst maar eens kijken wat die versies gaan doen!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 35% gewijzigd door HuggyB op 03-09-2003 15:34 ]
[ Voor 16% gewijzigd door b3ta op 03-09-2003 15:40 ]
het komt er op neer dat je $9,95 betaald per maand en dat je vervolgens ALLE* games van valve mag spelen. Als je dus een abbonement hebt en TF2 is klaar, mag je die gelijk downen zonder extra kosten. teminste... dat maak ik eruit op.DaGreatRV schreef op 03 september 2003 @ 15:28:
Hij praat wel over een 'subscription', is dat dan om steam te gebruiken? En dat met die $9,95 , wordt dat dan de prijs van TFC2 ???
Ik snap van het hele verhaal niet veel.
[ Voor 6% gewijzigd door Lamah op 03-09-2003 15:44 ]
[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 03-09-2003 15:49 ]
Dat wordt dus de special edition voor mijRocketKoen schreef op 03 September 2003 @ 15:49:
1 van de goodies is al bekend.
een zwart Tshirt met het HL2 logo erop.
iemand @ halflife2.net forum had gabe gemailed of er weer Tshirts in het special edition pack zaten (net als in HL1). hij kreeg een maand later een gesigneerd exemplaar thuis. hij was schijnbaar de 1e die er om vroeg
Och als het de verkeerde versie blijkt te zijn zeg ik gewoon dat ik em niet meer wil kopen. Dan zetten ze em gewoon terug in het schap, doen ze niet moeilijk over.Qorne schreef op 03 September 2003 @ 15:14:
LOL ben ik blij dat ik hem nog niet ge ordert heb en dat ga ik ook niet meer doen,
Verwijderd
das echt vet dan, want bij van die lans is het ook al dik sw33t als je van die lui hebt die allemaal in zelfde vette game-t-shirt lopen....Da Monkey schreef op 03 September 2003 @ 16:23:
nee denk het niet.. zou wel grappig zijn.. loop je over straat komt er zo;n hele kudde hl2 shirts voorbij
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Waar zijn die goede oude tijden waar je gewoon zoals normaal 1 versie had?retail SP only
retail SP+MP (mod-able)
retail Special Edition SP+MP (mod-able)
steam SP+MP (mod-able) (one time payment)
steam subscription (get all Valve titles at no extra charge)
[ Voor 3% gewijzigd door b3ta op 03-09-2003 20:53 ]
Verwijderd
gaben@valvesoftware.comSauron-XP schreef op 03 september 2003 @ 20:53:
Ik wil die Gabe wel ff mailen![]()
Heeft iemand het mail adres?
This space is occupied
Verwijderd
Hun idee is dat er ook genoeg mensen zijn die geen breedband verbinding hebben en eigenlijk alleen singleplayer doen. Maar ik denk niet dat die Half-Life 2 niet zouden kopen, omdat ze het idee hebben dat ze ook voor het multiplayer gedeelte betalen...T7D_Sneezy schreef op 03 September 2003 @ 21:54:
tering, wie verzint al die versies?
gewoon retail sp+mp natuurlijkvoor iedereen, wie speelt er nou alleen sp
zou wel slecht zijn als ze zo denken bij MS is het nog redelijk duidelijk HOME of PRO.Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 22:12:
[...]
Hun idee is dat er ook genoeg mensen zijn die geen breedband verbinding hebben en eigenlijk alleen singleplayer doen. Maar ik denk niet dat die Half-Life 2 niet zouden kopen, omdat ze het idee hebben dat ze ook voor het multiplayer gedeelte betalen...
Misschien dat ze meer verdienen doordat mensen in de war raken en de verkeerde versie kopen
[ Voor 6% gewijzigd door T7D_Sneezy op 03-09-2003 22:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk namelijk van niet. Er zijn nog aardig wat mensen die mp doen met 56K/ISDN omdat er nog geen breedband in de regio beschikbaar is. We wonen niet allemaal in steden....DocB schreef op 03 September 2003 @ 22:21:
De singleplayer only versie is wel nuttig voor mensen die geen mooie internetverbinding kunnen betalen en daardoor niet kunnen multiplayeren
hij heeft het over geen breedband kunnen betalen.Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 23:18:
[...]
Ik denk namelijk van niet. Er zijn nog aardig wat mensen die mp doen met 56K/ISDN omdat er nog geen breedband in de regio beschikbaar is. We wonen niet allemaal in steden....
Ben zelf ook isdn user en met mp heb ik geen enkel probleem (cs, bf1942, ut2k)
Misschien dat het niet helemaal goed overkomt, maar mijn post was sarcastisch bedoeld.RocketKoen schreef op 03 september 2003 @ 23:26:
[...]
hij heeft het over geen breedband kunnen betalen.
als je gamer bent zijn telefoontikken meestal duurder als een lite-broadband abo
ligt hetnou aan mij of spreek jejezelf nou tegen? als ik het niet kan betalen terwijl telefoon tikken wel duurder zijn dan lite dan ga je toch oplite over (iets wat je niet kunt betalen maar je bent wel duurdere dingen te betalen die nog slecter zijnRocketKoen schreef op 03 September 2003 @ 23:26:
[...]
hij heeft het over geen breedband kunnen betalen.
als je gamer bent zijn telefoontikken meestal duurder als een lite-broadband abo
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Met die box heb je in ieder geval wel ondersteuning voor mods, maar ik denk dat ze bij valve gewoon bedacht hebben dat je voor hun mods apart moet betalen. CS en DoD worden namelijk niet meer zomaar door een paar modders gemaakt ondertussen.Letsnow schreef op 04 september 2003 @ 09:11:
Ik hoop dat ik met die retail box, singleplayer and multiplayer ook mods ga kunne spelen hoor. Want als we gaan moeten betallen voor CS, DOD of NS noem ik dat niet meer ondersteuning van de modding community maar eerder het leegzuigen van de consument.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 09:37 ]
Verwijderd
Sorry, niet direct een flame, maar dat vind ik dus zo'n belachelijke opmerking.T7D_Sneezy schreef op 03 September 2003 @ 21:54:
tering, wie verzint al die versies?
gewoon retail sp+mp natuurlijkvoor iedereen, wie speelt er nou alleen sp
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Bron : games.telenet.beOK, je wilt, zoals iedere gamer, Half Life 2 kopen. Geen probleem denk je, rap naar de dichtstbijzijnde gameboer, hopen dat het niet uitverkocht is, en klaar is kees. Naar huis met je nieuwe aanwinst om van de spannende singleplayer en later van de vele mods te kunnen genieten. Zo simpel ligt het dus niet. Dat Valve van plan was ook een online mogelijkheid te bieden om HL2 te kopen was al bekend. Maar nu komen er meer, en redelijk ingewikkelde plannen boven water. Eerst zullen we beginnen met de gewone winkelversies. Inderdaad, meervoud, want er zullen zo maar even 3 verschillende versies in de winkel te verkrijgen zijn. Ten eerste is er de "gewone" versie. Dus hiermee kan je HL2 spelen, HL2 multiplayer en de vele mods. Mààr, indien Valve zelf nieuwe aanvullingen uitbrengt, zal je hiervoor extra moeten betalen. En dat zullen velen van jullie niet leuk vinden, want Counterstrike 2 is één van die aanvullingen die geld zullen kosten, net zoals Team Fortress 2 en Day of Defeat. Het aankopen van deze mods was dus duidelijk niet zomaar het steunen van de mod community, maar een strategische zet, die op lange termijn veel geld zou kunnen opleveren.
Maar er is ook goed(koop) nieuws, vooral voor wie het singleplayer gedeelte van HL2 het belangrijkste onderdeel van het spel vindt. Er zal ook een "light" versie van het spel verschijnen. Hierin zal dus enkel het SP gedeelte van het spel zitten, zonder mogelijkheid tot mods of online spelen. Deze versie zal natuurlijk wel voordeliger zijn, en een leuk idee voor mensen die bijvoorbeeld toch geen breedband internet hebben (jaja, die bestaan nog ). De laatste winkelversie is de "Collectors edition", die een aantal, voorlopig nog onbekende, extra's zal bevatten.
Tot zover de klassieke manier. Wil je echter met je tijd meegaan, dan kan je HL2 dus ook via de Steam service van Valve aankopen. De eerste 2 manieren zijn identiek aan de winkelversies, dus een singleplayer only versie, en een volledige versie. Maar opvallender is de derde manier. Door een abbonement te nemen van waarschijnlijk ongeveer 10 dollar per maand, krijg je de volledige versie van HL2, mààr daarbij krijg je dan ook wel alle nieuwe content die Valve uitbrengt zonder extra te betalen. Wat, afhankelijk van wat een aparte versie van CS2 of TF2 zou kosten, misschien wel goedkoper kan uitkomen.
Simpel is anders nietwaar? Let wel op dat dit het voorlopig idee is dat Valve heeft, en dat dit nog aangepast kan worden. Maar indien ze echt van plan zijn om hun release date van 30 september nog te halen, zullen ze toch snel met concrete plannen naar buiten mogen komen. Een andere vraag is natuurlijk hoe dit de verkoop van games in de toekomst zal beïnvloeden. Vele games producenten speelden al met het idee om games rechtstreeks aan de man te brengen, de handelaars uitsluitend, zodat ze meer winst konden maken, en de games ook goedkoper verkopen. Maar blijkbaar durfde niemand het aan om deze toch wel risicovolle stap te nemen. Maar Valve is blijkbaar zo zeker van het succes dat zij het wel riskeren.
Is dit de toekomst van games kopen? Only time will tell...
Ik blijf gewoon hopen op 30 september.MaRc0 schreef op 03 September 2003 @ 11:26:
[...]
Nee, het blijft altijd speculeren totdat het 30 september is geweest. Er is nog geen officieel bericht geweest dat ie is uitgesteld, dus 30 september zou nog best kunnen, maar een uitstelling kan er altijd in zitten.
Maar gewoon even die 26 dagen afwachten in plaats van elke dag te vragen of ie nou uitgesteld is of niet en je weet het vanzelf
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Mag ik vragen wat de bron van dit verhaal is?Letsnow schreef op 04 September 2003 @ 11:26:
[...]
Ok we zullen dus moeten betalen voor CS2 ,DOD en andere grote mods
Wel ik hoop dat ze die snel gaan bundelen in een pakket en ondertussen gewoon de sp van een ftp halen. Sorry maar ik heb iets tegen games die constant uitbreidingen brengen en je er telkens weer voor moet betalen.
The devil is in the details.
Verwijderd
Verwijderd
Hij zijn wel 'wie speelt er nou ALLEEN Single Player?'. Ik vond de online games van HL niet echt interessant, CS ook niet .... alleen die CTF-game met klassen vond ik wel aardig (ff naam ontschoten). Ik hoop in ieder geval dat de MP wel iets voorstelt.Kwartjuh schreef op 04 september 2003 @ 11:13:
[...]
Sorry, niet direct een flame, maar dat vind ik dus zo'n belachelijke opmerking.
HL2 is de SP-god, het MP-gedeelte een aanvulling... (je speelt zeker CS, of DoD ofsow?)
van alle die SP shooters vond je unreal 2 leuk!?
Aan de andere kant, 25 euro voor een mod die je, zoals ik met CS bijvoorbeeld, jarenlang regelmatig of zelfs bijna continue speelt, is natuurlijk een schijntje zoals je ze niet vaak meemaakt.MaRc0 schreef op 04 September 2003 @ 11:50:
[...]
Zolang de prijzen van die mods niet de pan uitrijzen vind ik niet het zo heel erg. De winkelversie van DoD vind ik nu bijvoorbeeld te duur, 25 euro voor een mod die ook te downloaden is. 10 euro vind ik een redelijke prijs voor een mod.
[ Voor 49% gewijzigd door Stefke op 04-09-2003 12:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ze weten het zelf nog niet eens dus..........A screenshot of the email...
http://redsmeg.ozforces.com.au/p2p_email.jpg
Gabe Gabe Gabe!!!
As I'm sure you are aware the HL2 community is going crazy with the rumour that HL2 is going to be like a MMORPG and you will have to pay a fee each month via Steam to play HL2 multiplayer.
I don't believe this to be true but can you please put it to rest once and for all. PLEEEEEEASE.
Kind Regards
Matt
Here's my current thinking: Some people want to buy Half-Life 2 in a store. Right now we have three SKUs planned at three price points. One will have single-player only and not play MODs and we think of that as the mass market SKU (sold mainly at the Costcos and Walmarts of the world). The second is our traditional single-player plus multiplayer SKU that runs MODs and is sold at places like EBX. The third is the collector's edition SKU with lots of cool bonus stuff for people who like cool bonus stuff.
In the Steam world, some people will want to buy it once, like the middle SKU above. Other people will want to buy the game on subscription (e.g. $9.95/month). The good news for the "buy it once" crowd is, well, they only have to pay once. The bad news is that when we come out with new content (expansion products, TF 2, and presumably other games) then they have to pay separately for those. We're pretty sure that the $9.95 guys are going to get the better value, as we've been pretty good over the years at generating a lot of content.
Now nobody has done this before, so we're scratching our heads and massaging the plans to make sure we've got the best set of options. We've had some feedback that we should sell the top SKU (single-player only no MODs) on Steam, and my reaction has been "yeah, right, for the three people in the world who have a broadband connection, are sophisticated enough to purchase software over the Internet, but DON'T want to play MODs and multiplayer". Some people have said "I want a subscription, but I think the box and the manual are cool, so what about sending me those" and I think that's pretty interesting and we're trying to figure out what to do for them (needless to say Sierra isn't exactly jumping for joy at the idea of selling us boxes so people don't buy Half-Life 2 in stores).
But nowhere has there been a suggestion that people pay in the store and then pay a monthly fee on top of that a la the MMORPG.
Gabe
De naam van degene die dat stuk geschreven heeft weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat hij er geen reet van snapt.Letsnow schreef op 04 September 2003 @ 11:26:
[...]
Bron : games.telenet.be
Ok we zullen dus moeten betalen voor CS2 ,DOD en andere grote mods
Wel ik hoop dat ze die snel gaan bundelen in een pakket en ondertussen gewoon de sp van een ftp halen. Sorry maar ik heb iets tegen games die constant uitbreidingen brengen en je er telkens weer voor moet betalen.
Verwijderd
Yip. Ik vond hem echt niet slecht. De missie's zelf waren leuk om te spelen, grafisch vooral heel mooi, wapens waren zeer goed te noemen. Ik geef toe, als de grafische pracht en praal minder was, zou ik het al stukke minder gevonden hebben. Daarnaast vond ik een flink aantal vijanden toch redelijk moeilijk, zowel dat zij mij goed raakten, als om te raken. Leveldesign was ERG goed in het spel. Het spel mag dan misschien ietswat kort zijn, en het enige overbodige vond ik de breifings, ik had dat liever anders gezien, betere verhaalvertelling. Maar het overall design was echt goed te noemen .... vooral de leveldesign, dat kan een spel ook maken of breken voor me. Als het oninteressant is, zomaar een beetje lange gangen doorlopen die er allemaal hetzelfde uitzien .... lamaar dan .... Unreal 2 zag er goed uit, hadden ze het spel verder nog beter uitgewerkt, was het een topper geworden.stefijn schreef op 04 September 2003 @ 12:31:
[...]
van alle die SP shooters vond je unreal 2 leuk!?
[ Voor 3% gewijzigd door vacuumcleaner op 04-09-2003 13:04 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Je hebt het helemaal goed, en antwoord op je vraag. Mods zijn mods, en zijn dus gratis.vacuumcleaner schreef op 04 September 2003 @ 13:03:
Worden de retailmods (mooie naam he) in de toekomst alleen verkrijgbaar via steam of ook via de lokale games zaak?
Er komt:
1: sp editie
2: sp + mp + mod able editie
3: sp + mp + mad able + goodies editie
4. steam abbo voor 9.95 per maand waarin sp + mp + mod able zit en waarmee je in de toekomst alle retailmods kan downloaden.
De overige mods zijn gratis te downloaden.
1 en 2 zijn via steam (geen abbo) en in de winkel te krijgen, 3 alleen via winkel.
De "retailmods" die uitkomen zijn alleen te spelen op 2, 3 en 4. MAAR worden die mods alleen verkrijgbaar via steam of ook bij de games zaak?
Mensen help mij eens hier...
[ Voor 17% gewijzigd door Novah op 04-09-2003 13:36 ]
jij wilt zeker zeggen dat je noooooooooit hl mp hebt gedaan?Kwartjuh schreef op 04 September 2003 @ 11:13:
[...]
Sorry, niet direct een flame, maar dat vind ik dus zo'n belachelijke opmerking.
HL2 is de SP-god, het MP-gedeelte een aanvulling... (je speelt zeker CS, of DoD ofsow?)
Half-Life is wel een SP-god, daar zijn zon beetje alle gamers het over eens. De generatie daarna (de jonkies) gingen alleen maar CS spelen. Half-Life was dus wel een SP-god, de MP zat er een beetje bij. Beetje deathmatchen enz. De TFC mod die valve erbij leverde was het startschot voor een grote modcult voor MP mods. Dat kwam allemaal pas daarna.T7D_Sneezy schreef op 04 september 2003 @ 13:35:
[...]
jij wilt zeker zeggen dat je noooooooooit hl mp hebt gedaan?
als het 10 euro meer kost ga je toch niet die SP pack kopen , en dan nooit kans hebben op een online game.
en ja ik speel cs
Verwijderd
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Je haalt 2 dingen door elkaar. TF2 en Team Fortress Classic. De mod die bij half-life zat heet Team Fortress CLASSIC. Dit is dus wat anders dan TF. TF2 is dus een andere game. Ze waren hier al een jaar of 2 mee bezig. Je bent dan wel heel erg dom dat je denkt dat Valve 2 jaar lang werk voor een game zomaar gratis uitbrengt.Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 13:39:
Misschien is een betere naam voor CS2 en TF2 'retail mod'. Team Fortress vond ik veruit de beste van de twee.
ik heb zelf ook eerst half life een paar keer uitgespeeld, en dan is de lol eraf hoor, de mods en het online spelen geven toch super veel extra levensduur aan een spelNovah schreef op 04 September 2003 @ 13:38:
[...]
Half-Life is wel een SP-god, daar zijn zon beetje alle gamers het over eens. De generatie daarna (de jonkies) gingen alleen maar CS spelen. Half-Life was dus wel een SP-god, de MP zat er een beetje bij. Beetje deathmatchen enz. De TFC mod die valve erbij leverde was het startschot voor een grote modcult voor MP mods. Dat kwam allemaal pas daarna.
Verwijderd
Verwijderd
Ik dacht juist begrepen te hebben dat 1 niet verkrijgbaar zou zijn via steam, omdat het aandeel mensen dat geen mp speelt, maar wel breedband heeft en betaald via internet volgens Gabe vrijwel verwaarloosbaar was.vacuumcleaner schreef op 04 September 2003 @ 13:03:
Worden de retailmods (mooie naam he) in de toekomst alleen verkrijgbaar via steam of ook via de lokale games zaak?
Er komt:
1: sp editie
2: sp + mp + mod able editie
3: sp + mp + mad able + goodies editie
4. steam abbo voor 9.95 per maand waarin sp + mp + mod able zit en waarmee je in de toekomst alle retailmods kan downloaden.
De overige mods zijn gratis te downloaden.
1 en 2 zijn via steam (geen abbo) en in de winkel te krijgen, 3 alleen via winkel.
De "retailmods" die uitkomen zijn alleen te spelen op 2, 3 en 4. MAAR worden die mods alleen verkrijgbaar via steam of ook bij de games zaak?
Mensen help mij eens hier...
Ik mag toch hopen dat we hier in europa niet 2 maanden langer moeten gaan wachten op een game die wel voor 30 sept klaar is. Ik hoop maar weer dat dit weer een gerucht is, de wereld in geholpen door een stel gameverkopers in de UK, maar je weet het natuurlijk nooitAccording to a webpage based in Europe, the release date for Half-Life 2 has infact been changed. Several UK retailers are sending out letters to those who pre-ordered the game, informing them of the change of date, and letting them know that their orders are still active. Read an example of one here:
"As you may already be aware, the UK release date for 'Half-Life 2' has changed to Nov 2003. Please don't worry, your order is still 'live' and will be despatched to you on the day prior to the revised release date, via your chosen method of shipping, unless you advise us to the contrary."
Now I'm not sure if this will affect anyone State side, and I can honestly say that I don't think it will. It is sad to see Valve is not able to make it's dates.
En wat als breedband niet niet leverbaar is ?DocB schreef op 04 September 2003 @ 00:13:
[...]
Misschien dat het niet helemaal goed overkomt, maar mijn post was sarcastisch bedoeld.Als je een paar duizend euro kunt uitgeven voor een computer om HL2 in volle glorie op te spelen kun je ook wel een beetje internetverbinding regelen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Snap nou eens dat je nooit iets over de release date moet geloven als het niet van 1 van de mensen van valve komtDocB schreef op 04 September 2003 @ 19:02:
Godver, gaan we weer met het gezeik over release dates, dit staat op city17.com:
[...]
Ik mag toch hopen dat we hier in europa niet 2 maanden langer moeten gaan wachten op een game die wel voor 30 sept klaar is. Ik hoop maar weer dat dit weer een gerucht is, de wereld in geholpen door een stel gameverkopers in de UK, maar je weet het natuurlijk nooit
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 20:04 ]
ik denk ook niet dat het klopt, want europa gaat massaal kopieeren.Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 19:34:
Ja, je zou toch een keer een kogel door het hoofd van die online winkeliers jagen, altijd maar denken dat ze het als eerste weten. Misschien is het ook handig als mensen niet meer ingaan op release dates van online winkels.
-edit-
Er werd vorige week ook gezegd dat er een wereldwijde release zou komen, dus ik vraag me echt werkelijk af waarom zij zo een hoop preorders riskeren door zoiets te melden
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb die vraag al aan Gabe gesteld en hij antwoorde dat steam ook geschikt zal zijn voor trage connectie's . Ze hebben zelfs de netcode beter gemaakt dan die van HL1 dus je hoeft minder te zenden om even veel dingen te doen aldus Gabe.Arfman schreef op 04 September 2003 @ 19:13:
Ik hoop dat ze STEAM ISDN-friendly proberen te houden.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Nee, ze gaan 1 van de meest verwachte online games aller tijden gratis uitdelen aan iedereen
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Dat zou toch wel mooi wezenKwartjuh schreef op 05 September 2003 @ 10:46:
[...]
Nee, ze gaan 1 van de meest verwachte online games aller tijden gratis uitdelen aan iedereen![]()
![]()
Overigens trek ik me niets aan van verschoven release dates: Als het niet van Valve komt, geloof ik het niet... (en dat inlcudes toch echt Viveni Universal)
Ter land, ter zee en in de kroeg
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
.
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Idd, cheaters hebben een account, die de admins kunnen zien, dus ze kunnen gelijk alles doorgeven aan Valve, zijn account + key. Zeg maar dag dag naar je 50 euro dan. Overigens is de HL2 engine niet zo cheat gevoelig, daar hebben ze heel erg op gelet vertelde die.intuliegend schreef op 05 September 2003 @ 13:20:
ja nou je het zegt daar had ik nog niet aangedacht, je hebt natuurlijk alleen mensen op servers zitten die hem ook echt gekocht hebben ivm met die serial.
mensen die alleen maar komen om te cheaten en te lamen zullen er geen 50 euri (als het voor standaard game prijs verkocht wordt) een uit willen geven...hoop ik...
misschien wel goed voor de mensen (zoals ik) die het gewoon een geweldig spel vinden en nog niet eens een wh hebben uitgeprobeerd.
Een wh?? Bedoel je wallhack of iets dergelijks? Persoonlijk heb ik me nooit verdiept in cheats. Weet niet welke er zijn, weet niet hoe je ze installeerd en weet al helemaal niet hoe je ze gebruikt. Zo kom ik ook niet in de verleidingintuliegend schreef op 05 September 2003 @ 13:20:
misschien wel goed voor de mensen (zoals ik) die het gewoon een geweldig spel vinden en nog niet eens een wh hebben uitgeprobeerd.
.
Hmjah sure, als je gamed weet je heus wel welke cheats er zijn en waar ze voor staan. Bot = aimbot, wh = Wallhack. Je kan door muren kijken, en een aimbot die aimt voor je. Nu nog een waypad hack en je hoeft niet eens zelf meer achter je pc te zittenEijkb schreef op 05 september 2003 @ 16:05:
[...]
Een wh?? Bedoel je wallhack of iets dergelijks? Persoonlijk heb ik me nooit verdiept in cheats. Weet niet welke er zijn, weet niet hoe je ze installeerd en weet al helemaal niet hoe je ze gebruikt. Zo kom ik ook niet in de verleiding
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
nog 25nachtjesJayVee schreef op 05 September 2003 @ 18:16:
knip
We zijn allemaal (okay, 98% dan) benieuwd op het eindproduct en hopen dat het de geplande release haalt. Laten we nou maar afwachten en nog een paar nachtjes goed slapen, straks komt daar niets meer van!
Ik weet er een aantal omdat ik de beschuldigingen lees. Dat klopt. Maar dat een wallhack afgekort wordt met wh en iedereen moet dat maar snappen?Novah schreef op 05 September 2003 @ 16:45:
[...]
Hmjah sure, als je gamed weet je heus wel welke cheats er zijn en waar ze voor staan. Bot = aimbot, wh = Wallhack. Je kan door muren kijken, en een aimbot die aimt voor je. Nu nog een waypad hack en je hoeft niet eens zelf meer achter je pc te zitten
.
Wel leuk dat ze die mensen gaan bannen,intuliegend schreef op 05 September 2003 @ 22:32:
lang verhaal.
Iets meer dan een week geleden kondige Valve het einde van de Steam beta aan. Volgende week donderdag is het zover en ziet de Steam final het daglicht. Vanaf die tijd moet je ook een geldige cdkey hebben en in het bezit zijn van Half-Life of Counter-Strike.
Een korte tijd daarna wordt de Steam user database gereset, maar als het zover is dan wordt iedereen van te voren gewaarschuwd zodat hij/zij snel weer zijn/haar account kan aanmaken.
Steam is dus op tijd klaar voor de Half-Life 2 release date van 30 september, als die door gaat, dus het geeft wat meer hoop. De laatste 3 filmpjes waar we nog op wachten schijnen te komen zodra Steam weer in de lucht is.
als jij op mijn server zou komen en ik vind dat jij cheat is het aan MIJ om dat te besluiten.. ik ben het wel met je eens dat Valve daar niets mee te maken heeft..Qorne schreef op 05 September 2003 @ 22:37:
Ik vind NIET dat Valve of WIE DAN OOK het recht heeft om je CD key te bannen
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Verwijderd
ff vraagje wat hebben nazi's en admins met elkaar te maken?HuggyB schreef op 06 September 2003 @ 17:35:
als jij op mijn server zou komen en ik vind dat jij cheat is het aan MIJ om dat te besluiten..
Kan mij het dommen wat jij daarvan vind? Als een cheat protectie programma ziet dat iemand cheat, mag dat programma van mij die persoon kicken.
Ik hou niet van die nazi admins die je kicken omdat je 3x achter elkaar een shotgun kiest ofzo. En in elk geval... kicken kan je altijd als admin.
Valve heeft er zeker wel mee te maken. Als jij cheat, dan word de commune boos.
Als de commune boos word, keren zij tot Valve. Want die hebben de macht over jouw CD-key
Dus als ze je CD-key bannen, dan banned Valve jou niet maar iedereen die op eerlijke wijze HL2 online speelt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq