[PC] Half-Life 2 - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.393 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, zei ie dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valve zegt dat het op 30 september komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Qorne schreef op 31 augustus 2003 @ 21:47:
[...]

Nee, maar iedereen roept hier 30sept. games bladen twijvelen daar over en shops zetten het op 14nov. dan ga ik er niet vanuit dat het 30sep. wordt.

tenzij valve zegt dat het wel 30sep. uit komt. maar dat betwijvel ik nog.
Zeker een week onder een steen geleefd :+
Valve's Greg Coomber insisted Half-Life 2 will hit the shelves on September 30th as planned, despite widespread fears that the game will slip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
Processor: Your processor is fine.
Graphics : You should be able to play in a comfortable resolution such as 800x600, maybie more depending on chipset.
System Memory: You have enough RAM
Operating System: You will be able to play on Win 2000.
Architecture: No Problems
Sinds wanneer schrijf je "maybie" met ie? :+

Anyway, klinkt goed, moet nog te doen zijn op m'n arme GeForce 3 Ti200(200/450).

Valt me reuze mee, al zal ik niet alles op highest kunnen spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Qorne schreef op 31 augustus 2003 @ 21:47:
[...]

Nee, maar iedereen roept hier 30sept. games bladen twijvelen daar over en shops zetten het op 14nov. dan ga ik er niet vanuit dat het 30sep. wordt.

tenzij valve zegt dat het wel 30sep. uit komt. maar dat betwijvel ik nog.
Jij hebt zeker ook al Duke Nukem Forever pre-orderd bij zo'n webwinkel?
:D

Webwinkels zijn zo onbetrouwbaar als de pest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Legion schreef op 31 August 2003 @ 22:06:
[...]

Jij hebt zeker ook al Duke Nukem Forever pre-orderd bij zo'n webwinkel?

Webwinkels zijn zo onbetrouwbaar als de pest.
Ik woon in drenthe dus het kan wel kloppen dat in onder een hunnebed leef. :+
ik hou het ook niet zo allemala bij :P

Ik pre order nooit. alleen hl2 oke goed.

Maar releas dates worden bijna nooit na gestreeft, dus ik blijf op November gokken. >:) ben eigenwijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Het verschil tussen HL2 en andere grote titels is dat Valve zich bijna 5 jaar stil heeft gehouden en pas op het laatste moment de publiciteit in ging.
Toen pas hadden ze ook een releasedate uitgebracht. Hun voorspelling van de releasedate is dus veel nauwkeuriger dan titels waarbij bij het begin van de ontwikkeling een releasedate naar voren wordt geschoven.

Ik verwacht dan ook dat Valve zich houdt aan de releasedate :)
Als het ze lukt is het ook 1 van de grotere titels die zich daadwerkelijk aan z'n voorspelde releasedate houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
  • Laatst online: 01-05 14:31
Legion schreef op 01 September 2003 @ 01:44:
Het verschil tussen HL2 en andere grote titels is dat Valve zich bijna 5 jaar stil heeft gehouden en pas op het laatste moment de publiciteit in ging.
Toen pas hadden ze ook een releasedate uitgebracht. Hun voorspelling van de releasedate is dus veel nauwkeuriger dan titels waarbij bij het begin van de ontwikkeling een releasedate naar voren wordt geschoven.

Ik verwacht dan ook dat Valve zich houdt aan de releasedate :)
Als het ze lukt is het ook 1 van de grotere titels die zich daadwerkelijk aan z'n voorspelde releasedate houdt.
Precies, zei zijn pas naar buiten gekomen als ze het met zekerheid konden zeggen (lijkt mij). Als je het 5 jaar stil kan houden, dan waren die extra maanden ook wel gelukt. Maar is de release datum overal gelijk? of komt ie hier weer later uit?

https://drinkwaterpunten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
ik denk dat het redelijk gelijk is, (zal hoogstens een dag schelen)

verder denk ik ook dat als valve vertraging heeft dat ze dat nu wel gezegt zouden hebben :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:21

GG85

.......

Waar blijven de filmpjes eigenlijk? Is al weer veel te lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
Chopper_Rob schreef op 01 September 2003 @ 19:00:
[...]

Precies, zei zijn pas naar buiten gekomen als ze het met zekerheid konden zeggen (lijkt mij). Als je het 5 jaar stil kan houden, dan waren die extra maanden ook wel gelukt. Maar is de release datum overal gelijk? of komt ie hier weer later uit?
Heb ergens in een slecht vertaald Frans interview gezien dat 30 sept de wereldwijde release is, dus ook hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Nog een maandje om precies te zijn..heerlijk :)
Er is niks zo lekker als uit de koude herfstwind met een rode neus achter de pc te schuiven, de pc in dat warme kamertje, en dan heerlijk en smooth met tintelende handen je muis te pakken om lekker een potje te gamen..

[ Voor 1% gewijzigd door likkepot op 01-09-2003 19:31 . Reden: typo ]

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

likkepot schreef op 01 september 2003 @ 19:31:
Nog een maandje om precies te zijn..heerlijk :)
Er is niks zo lekker als uit de koude herfstwind met een rode neus achter de pc te schuiven, de pc in dat warme kamertje, en dan heerlijk en smooth met tintelende handen je muis te pakken om lekker een potje te gamen..
Zet dat maar uit je hoofd. Zodra HL2 er is kom je gewoon helemaal niet meer buiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 19:33:
[...]

Zet dat maar uit je hoofd. Zodra HL2 er is kom je gewoon helemaal niet meer buiten ;)
nu wel dan? :X :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er nu al zin aan, kan beter een vrije dag plannen over 28 dagen.. want dan heb ik even tijd om te gamen :P

BTW, zijn er al mods in ontwikkeling? Heb de rest van de thread niet gelezen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 21:24:
Heb er nu al zin aan, kan beter een vrije dag plannen over 28 dagen.. want dan heb ik even tijd om te gamen :P

BTW, zijn er al mods in ontwikkeling? Heb de rest van de thread niet gelezen dus.
MODS?
ik geloof wel een paar honderd echt niet normaal, er zweeft ook ergens een site rond met die mods... maar waar?

probeer google eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
ik geloof dat er maar 3 mods teams zijn die een pre-gold versie van de SDK hebben gekregen (+ uitleg)
er waren vorige maand al wel 650 mods aangekondigd!

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 01 September 2003 @ 22:27:
ik geloof dat er maar 3 mods teams zijn die een pre-gold versie van de SDK hebben gekregen (+ uitleg)
er waren vorige maand al wel 650 mods aangekondigd!
De teams van CS, DoD en die coop voor HL2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Half-Life 2 ook naar Gamecube 2 en PS3

Gepost door Ronnie Perdok - maandag 1 september 2003 - Bron: Cube-Europe
In een recent interview welke de Franse gamesite Vossey.com had met Doug Lombardi, marketing director bij Valve, kwam naar voren dat de aankomende PC en Xbox topper Half-Life 2 ook nog het levenslicht zal gaan zien op Nintendo en Sony's volgende consoles. De reden hiervoor is dat Valve geen exclusiviteitscontract kent met Microsoft.
Vossey.com : Will Half-Life 2 be released on other platforms?

DL : Yes, notably on Xbox. The game will be available on Xbox but not until 2004. The partnership with Microsoft isn’t exclusive and we will also see this game on the next consoles by Sony and Nintendo.
Positief nieuws voor de mensen zonder stevige PC configuratie of Xbox thuis, maar wel geïnteresseerd zijn in deze game. Jammer is wel dat deze mensen op de volgende generatie consoles moeten wachten eer ze de game kunnen spelen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Hmm een van de dingen die HL zo populair maakt is de mods... maar even afwachten of dat voor de consoles ook zo van de grond komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

misschien omdat ie zo laat uitkomt op die console's dat ie dan inclusief een paar goeie komt (CS2 TS2 ESF 2 enz enz) en dat de console's dan ook gewoon de nieuwe mod's en updates kunnen downloaden :?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
TheEvilCuber schreef op 01 September 2003 @ 23:13:
misschien omdat ie zo laat uitkomt op die console's dat ie dan inclusief een paar goeie komt (CS2 TS2 ESF 2 enz enz) en dat de console's dan ook gewoon de nieuwe mod's en updates kunnen downloaden :?
Ja oke, maar dan moeten er genoeg mensen zijn die hun mods voor de consoles willen maken, en daar ben ik sceptisch over aangezien het console idee juist is om ff snel achter (voor?) je tv te gaan zitten en wat te gamen.

Maargoed, zijn vast genoeg mensen die hier anders over denken :)

Ondertussen mogen er van mij ook wel wat filmpjes vrijkomen nog, maar op Het steam forum Staat dat ze eerst steam gaan updaten. Hiervoor gaan ze alle accounts weggooien, en vanaf dat moment heb je een cd-key nodig om nog op steam te komen...
Dus als het zo is als het daar staat komen er geen filmpjes meer voor de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DocB schreef op 01 September 2003 @ 23:33:
[...]

Ja oke, maar dan moeten er genoeg mensen zijn die hun mods voor de consoles willen maken, en daar ben ik sceptisch over aangezien het console idee juist is om ff snel achter (voor?) je tv te gaan zitten en wat te gamen.

Maargoed, zijn vast genoeg mensen die hier anders over denken :)

Ondertussen mogen er van mij ook wel wat filmpjes vrijkomen nog, maar op Het steam forum Staat dat ze eerst steam gaan updaten. Hiervoor gaan ze alle accounts weggooien, en vanaf dat moment heb je een cd-key nodig om nog op steam te komen...
Dus als het zo is als het daar staat komen er geen filmpjes meer voor de release...
Ik denk dat je alleen een CD key nodig hebt voor het spelen van Half-Life + Mods en niet voor de Half-Life 2 Filmpjes, tenminste, dat lijkt mij logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 18:52
Nu maar hopen dat die Radeon 9900 pro ook op tijd komt. Anders moet je bv weer wachten als je perse die pack wilt kopen. Ik wil iig wel HL2 op 30 sep. kunnen spelen als die uit is ;)
Maar het zou een dikke pre zijn als de pack ook op 30 sep. in de shops ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
ik kwam via Clanbase deze link tegen:
http://www.ukgamer.com/index.php4?single=929 (het artikel staat rechts onder, vage site)
nog een bevestiging dat HL2 100% zeker in de winkel ligt op 30sept, maar wat mij meer bang maakt is het stukje over het 'pay 2 play'
bij de vraag of half-life 2 'pay2play' zou worden kreeg de journalist 'no comment' te horen ipv een 'no'. dus mischien moeten we strax allemaal een bepaalde fee betalen per maand om te mogen gamen=

[ Voor 7% gewijzigd door CU2morO op 02-09-2003 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
gabe heeft gezegd dat de marketing afdeling beslist over de prijs en de manier waarop die betaald word (in 1 keer, online abo) hij zei dat er waarschijnlijk een keus kwam tussen die 2, maar hij kon niet zeggen wat het ging worden (was een maand geleden ofzo. gelezen op halflife2.net)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou me niet verbazen als Valve daadwerkelijk (in de toekomst) met een betaald systeem komt aanzetten. Het zou heel makelijk via steam kan geregeld worden als men moet betalen om online te gamen. Ze hebben steam niet voor niets gekozen... zeker niet alleen om een paar updates bij mensen (automatisch) te kunnen uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Betalen voor steam dus.

Niet om gewoon online te spelen als ik het goed begrijp?
Je kunt toch ook ZONDER steam online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Nee, je hoeft NIET te betalen voor steam, alleen voor games die je over steam wilt spelen. EENMALIG. Heb je HL2 aangeschaft? kun je het overal spelen waar iemand steam heeft. (met je eigen pass etc). Steam is geen betaalservice. Lees de fora van www.steampowered.com maar een keer door..

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Ik hoop het dat ik niet moet betalen voor online halflife of mods te spelen. Want dan moet je weer cc hebben en dat heb ik dus niet. Dat beperkt me al meer dan genoeg vind ik. Ik kan al geen enkele mmorpg of mmofps spelen en als halflife daar nu ook bij komt wordt dat een ferme klap en weet ik niet of ik het spel wel nog ga kopen. Zal dan waarschijnlijk wel in het illegale circuit gaan halen om het solo gedeelte te kunnen spelen. Ik moet gewoon een online gedeelte hebben dat ik gratis kan spelen als ik het spel gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:00
lijkt me niet dat ze gaan proberen om mensen te laten betlaen voor online gameplay. Zouden ze zich gewoon niet kunen veroorloven omdat er niet zoveel gekken zijn in de wereld van hl (denk ik ) dat willen betalen.. en natuurlijk het probleem met die CC's of dat PayPal etc..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:02

Eijkb

Zo.

Mensen een idee waar ik het beste een pre-order kan uitzetten? Ik woon in Belgie, dus proxis.be is de grootste hier geloof ik. Maar ofdat hun ook echt op 30 sept kunnen leveren is maar de vraag. Waar hebben jullie de pre-orders uitgezet?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Ik heb net mijn preorder gezet bij mijn locale gameboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Letsnow schreef op 02 September 2003 @ 08:48:
Ik hoop het dat ik niet moet betalen voor online halflife of mods te spelen. Want dan moet je weer cc hebben en dat heb ik dus niet. Dat beperkt me al meer dan genoeg vind ik. Ik kan al geen enkele mmorpg of mmofps spelen en als halflife daar nu ook bij komt wordt dat een ferme klap en weet ik niet of ik het spel wel nog ga kopen. Zal dan waarschijnlijk wel in het illegale circuit gaan halen om het solo gedeelte te kunnen spelen. Ik moet gewoon een online gedeelte hebben dat ik gratis kan spelen als ik het spel gekocht heb.
Je hoeft echt niks te betalen op HL multiplayer te spelen, ook zullen alle mods gratis zijn met uitzondering van een aantal grote jongens (DoD?, CS?). Iedereen moet nou es stoppen met zeggen dat Steam een betaalservice is. Dit is helemaal niet zo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
het gaat erom dat je misschien kunt kiezen tussen "gewoon" kopen. of p2p. en NIET alle 2
dus je koopt het spel voor 50 pleuro (ongeveer) of je betaald €10 per maand oid.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is best knap dat sommigen erg goed in de toekomst kunnen kijken...alsof ze jaren werken bij valve/steam :/ ... Nee, Nu is steam geen betaalservice! Daar waren wij al achter gekomen zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey R-B, misschien is het al vaak gevraagd, maar wat zijn de minimum systeem eisen? En nog iets; Hebben de makers de geluiden van de wapens veranderd? Ik heb namelijk een demootje gezien, en daar leek ik precies dezelfde geluiden te horen? Heb ik gelijk, of moet ik naar de oordokter? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 02 september 2003 @ 11:42:
Het is best knap dat sommigen erg goed in de toekomst kunnen kijken...alsof ze jaren werken bij valve/steam :/ ... Nee, Nu is steam geen betaalservice! Daar waren wij al achter gekomen zucht...
sjees, relax man, ik wijs er alleen op dat op het forum van Halflife2.net in de Valve only thread duidelijk door Gabe Newell is geschreven dat Half-Life 2 via steam gekocht kan worden en via de winkel. Verder zijn hier GEEN kosten aan verbonden. Steam is net als Battle.net, UBI.com WON of Novalogic world, GRATIS, zie het als een bulletproof cd-check systeem.

Mensen zijn soms net wat te voorbarig in het maken van conclusies. Wacht het nou maar af, van speculaties komen geruchten, van geruchten komen fictieve waarheden. Neem van mij aan dat steam een GRATIS platform blijft. Voor bepaalde programma's moet je eenmalig betalen (Games, Appz of grotere mods).

Immers, waarom zou het pay-to-play moeten zijn? Het is toch niet als in een MMORPG een persistente wereld? Overbodig en pure speculaties, maar voel je vrij hoor, je hoeft me niet te geloven.

zucht? zucht jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Exe-cuter schreef op 29 August 2003 @ 22:15:
offtopic:
Da Monkey,ik zie dat je je oversized icon hebt geoptimaliseerd (jaja,enkele dagen geleden was die 300+kb groot) :p
offtopic:
Lol dit bericht viel me nu pas op.. ja inderdaad ik heb hem 'wat' verkleint omdat ze op een ander forum moord en brand schreeuwden vooral ook omdat ik eerst isdn had en wel zou moeten weten hoe irritant dat dat was.. eigenlijk begrijpelijk maar ja.. adsl dan denk je er niet bij na he.. (en hij wordt op mijn eigen server gehost dus dan gaat dat gewoon via het interne netwerk 300k is dan helemaal niks)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 11:53:
Hey R-B, misschien is het al vaak gevraagd, maar wat zijn de minimum systeem eisen? En nog iets; Hebben de makers de geluiden van de wapens veranderd? Ik heb namelijk een demootje gezien, en daar leek ik precies dezelfde geluiden te horen? Heb ik gelijk, of moet ik naar de oordokter? :+
De minimun systeemeisen zijn een pentium 700Mhz en een tnt2 kaartje < Dat is dus absoluut het minimum, verwacht niet dat je mooie gfx dan kan verwachten.

Ik denk dat de meeste geluiden een beetje getweaked zijn, de guns zijn opgefrist en er zijn sommigen aangepast dus waarschijnlijk ook iets (betere) geluiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Iemand heeft een FAQ samengesteld uit dingen die Valve heeft gezegd. Valve schijnt de faq goedgekeurd te hebben, dus alles zou moeten kloppen...
Linkje

Hier staan een hoop dingen in, bijvoorbeeld dat er aardig grote maps mogelijk zijn (duurt paar minuten om van de ene naar de andere kant te komen in een voertuig :)

Staan trouwens ook wat dingen in over hoe het geluid verbeterd is.

oh, en dit wordt er gezegd over steam:
What role will Steam play in the mod community?

First, it's a great development tool for running betas, rolling changes, getting instant feedback, etc. Second, it will improve the distribution problem -- your mod will be played by more people. Finally, it will introduce a more direct path to consumers for those who want to take their mod into the commercial space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een nieuw interview, aldus PlanetHalf-Life. Als je mij vraagt is 't behoorlijk gefaked, maar see for yourself:

http://nerdsahoy.com/interviews/090103_gaben_hl2.htm

Aantal dingen kloppen gewoon niet met wat er al eerder is gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 13:11:
Weer een nieuw interview, aldus PlanetHalf-Life. Als je mij vraagt is 't behoorlijk gefaked, maar see for yourself:

http://nerdsahoy.com/interviews/090103_gaben_hl2.htm

Aantal dingen kloppen gewoon niet met wat er al eerder is gezegt.
Geloof inderdaad dat het fake is, ze hebben bijvoorbeeld al vrij vroeg gezegd dat Xen niet echt populair was in HL1, dus dat je daar niet meer naar toe hoeft. En nu ineens wel??

Op hun eigen forum daarzo (zie linkje onderaan het 'interview') zeggen ze ook al dat het nep is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
zoals

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DocB schreef op 02 september 2003 @ 13:16:
[...]

Geloof inderdaad dat het fake is, ze hebben bijvoorbeeld al vrij vroeg gezegd dat Xen niet echt populair was in HL1, dus dat je daar niet meer naar toe hoeft. En nu ineens wel??

Op hun eigen forum daarzo (zie linkje onderaan het 'interview') zeggen ze ook al dat het nep is :)
Q: If you could change anything about HL1, what would it be?
A (Gabe N): Prolly spend more time on Xen i think

al oud, uit meeltje naar gabe...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pay Too Play kan je natuurlijk ook heel letterlijk opvatten.. je betaalt voor de game in de winkel (pay) en je kan het spelen (play) :P
(btw ik snap wel dat p2p met cc is enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:36
Het is ook niet logisch dat het p2p zou worden, p2p spellenvragen de kosten doordat er voor hun hoge maandelijkse kosten aanzitten. Bij FPS is dit niet het geval. Sobiso schat ik dat 75% bij p2p zou zeggen ; "blabla, dan maar geen multiP". (of iets in die richting ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

omg dit is echt zielig:
www.gamers.nl gelooft dat interview en gaat erop in met grote kreten: "Newell: HL2 release nog steeds 30 september FAKE" :r

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

RoadKill21 schreef op 02 September 2003 @ 17:19:
omg dit is echt zielig:
www.gamers.nl gelooft dat interview en gaat erop in met grote kreten: "Newell: HL2 release nog steeds 30 september FAKE" :r
En als je ff later had gekeken heb je gezien dat het een FAKE interview is!

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh er staat FAKE met grote letters achter,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:48

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

nog 2 weken voor gold status?? Zodra dat bekent is gaat heel de wereld pre-orderen...wedden :D

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze dat nu nog niet gedaan dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Boely schreef op 02 September 2003 @ 17:53:
nog 2 weken voor gold status?? Zodra dat bekent is gaat heel de wereld pre-orderen...wedden :D
dat heb ik al eind juni gedaan 8)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ik pre order hem pas als de prijs bekent is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Qorne schreef op 02 september 2003 @ 18:14:
ik pre order hem pas als de prijs bekent is :)
al is ie 300 euro, dan koop ik hem nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Rond de 55,- als je em nu pre-ordert. Maar kan idd nog veranderen. Magoed, wat maakt het uit, ook al is het 60,- 301,- :P ik koop em toch wel :)

offtopic:
BasieP was mij voor :)

[ Voor 19% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 02-09-2003 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[flauwegrappenmodus]al istie 19 euro, ik leech m nog wel :p[/flauwegrappenmodus]

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ik zie dat gameshops de releas weer op 30sept. hebben gezet, dus ik vind het nu wel zeker dat het 30sept uit komt :) voor zo ver dat het nog niet zeker was.

En JA ik geloof dat gameshops het goed hebben omdat, hun informatie van de leveranciers krijgen!

300euro voor een game :P wahaha nooit niet, als ik 300euro overhad voor een spelletje deed ik dat geld in me spaarpotje voor een Apple computer :P

zijn er ook mensen die hem Preorderen bij Dimplus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Bij Dynabyte begrijpen ze het nog steeds niet, releasedatum nog steeds op 21 november :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Ik pre-order niet :P

Ik wil lekker nonchalant de winkel in lopen en hopen dat ie er ligt.
Geeft je echt een apart gevoel om een spel dat je al zo ontzettend lang wilt hebben te zien liggen in de winkel... en je hebt toevallig genoeg geld bij je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Legion schreef op 02 september 2003 @ 18:34:
Ik pre-order niet :P

Ik wil lekker nonchalant de winkel in lopen en hopen dat ie er ligt.
Geeft je echt een apart gevoel om een spel dat je al zo ontzettend lang wilt hebben te zien liggen in de winkel... en je hebt toevallig genoeg geld bij je ;)
agja ik heb liever dat iemand hem langs brengt :D
postbode ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:52
Qorne schreef op 02 September 2003 @ 18:37:
[...]

agja ik heb liever dat iemand hem langs brengt :D
postbode ofzo :)
Dan weetje zeker dat je hem een dag later krijgt als de rest :P
Pas wanneer hij in de winkels ligt zal hij worden verstuurd, en dat duurt dus een dag.

Nou duurt het altijd 1 of 2 dagen langer voordat hier een spel in de winkels ligt, dus zullen wij de 30 september ook niet halen :'(
Maarja, ik d/l hem eerst wel ff.... koop het zodra ie te koop is in NL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Verwijderd schreef op 02 september 2003 @ 18:23:
[flauwegrappenmodus]al istie 19 euro, ik leech m nog wel :p[/flauwegrappenmodus]
en dan lekker online spelen he >:)

ik hoop trouwens dat ze nu de keys niet op de buitenkant van het hoesje doen, maar als data op de CD, zodat je dus niet CD-key's kan jatten door de winkel in te rennen met digicam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

BasieP schreef op 02 September 2003 @ 18:50:
[...]

en dan lekker online spelen he >:)

ik hoop trouwens dat ze nu de keys niet op de buitenkant van het hoesje doen, maar als data op de CD, zodat je dus niet CD-key's kan jatten door de winkel in te rennen met digicam
Klopt hoop ik ook :P

Ik wil hem zo snel mogelijk hebben een download of een legale maakt me niet uit,
ik koop hem zeker wel legaal, maar als ik eerder een download versie kan krijgen :P doe ik dat,

maar voor Valve hoop ik dat dit spel moeilijk te kraken is, net zoals hitman2 daar hebben ze best lang overgedaan.

dan kan je hem eerder kopen :) als een download versie :P

ps. kan je bij de MediaMarkt ook pre orderen?

Ps2 als ik hem ophaal neem ik me notebook mee ga ik gelijk gamen :P kom ik gamend de winkel weer uit :+

[ Voor 8% gewijzigd door Qorne op 02-09-2003 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik koop em wel bij Dynabyte. Kanppe vent die de CD-key uit dat plastic haalt. :)

En weg met Xen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

HuggyB schreef op 02 September 2003 @ 19:48:
Ik koop em wel bij Dynabyte. Kanppe vent die de CD-key uit dat plastic haalt. :)

En weg met Xen!
aarg ja dat is ook weer zo dat je CDkey gestolen kan zijn :(
AARG wat doen we daar nu weer aan? of zit tegen woordig alles in plastic?
ik koop niet zo vaak een game :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Qorne schreef op 02 September 2003 @ 18:54:

bla bla bla hoop bullsh*t dat qorne hem wel ff download als die eerder is
Erg zielig dit, door dit soort ventjes draait de gamingindustrie slecht. En zeker bij een spel als HL2 is het zeker een slechte zaak.

Jij download --> iedereen download --> geen HL3 :(

Ik hoop dat de rest van dit topic hem gewoon koopt :*)

edit/
Dit is sarcastisch bedoeld, vandaar dat qorne een cadeautje kreeg

[ Voor 16% gewijzigd door vacuumcleaner op 02-09-2003 20:45 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

vacuumcleaner schreef op 02 September 2003 @ 19:57:
[...]

Erg zielig dit, door dit soort ventjes draait de gamingindustrie slecht. En zeker bij een spel als HL2 is het zeker een slechte zaak.

jij kan niet lezen.

PS. Ik hoop dat jij jou beschuldeging snel intrekt, want ik heb zowat alles legaal, ja ook windows :P

[ Voor 18% gewijzigd door Qorne op 02-09-2003 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

vacuumcleaner schreef op 02 September 2003 @ 19:57:
[...]

/me heeft normaal nooit zo'n koopmania maar dit jaar, en begin volgend jaar is de kans groot dat het wel zo word :D

[ Voor 8% gewijzigd door Bleet op 02-09-2003 20:04 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Blade_V schreef op 02 September 2003 @ 20:03:
[...]

/me heeft normaal nooit zo'n koopmania maar dit jaar, en begin volgend jaar is de kans groot dat het wel zo word :D
ja maar hij moet LEREN LEZEN want ik KOOP HEM DUS WEL dat zeg ik al dit hele topic en ook alle andere delen maar hij denkt dat ik hem alleen download :(

zo vervelend als mensen niet goed kunnen lezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

ik heb het goed gelezen Qorne, relax. Hl2 wordt een topper en wij zijn erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Down horsie :)

Het was min of meer sarcastisch bedoeld, ik zal voortaan een ;) toevoegen aan mijn "beschuldiging"

Hierbij dus ingetrokken :)

Als goedmaker krijg je van mij een mooi cadeautje

[ Voor 3% gewijzigd door vacuumcleaner op 02-09-2003 20:45 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
nou , dat noem ik nog eens een cadeautje. (kheb hem al als background ingesteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Tekst is alleen niet helemaal up to date meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
LiToKi schreef op 31 augustus 2003 @ 21:59:
[...]

Sinds wanneer schrijf je "maybie" met ie? :+

Anyway, klinkt goed, moet nog te doen zijn op m'n arme GeForce 3 Ti200(200/450).

Valt me reuze mee, al zal ik niet alles op highest kunnen spelen :/
sinds je newbie met ie schrijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

vacuumcleaner schreef op 02 September 2003 @ 20:43:
Down horsie :)

Het was min of meer sarcastisch bedoeld, ik zal voortaan een ;) toevoegen aan mijn "beschuldiging"

Hierbij dus ingetrokken :)

Als goedmaker krijg je van mij een mooi cadeautje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 02 September 2003 @ 18:15:
Rond de 55,- als je em nu pre-ordert. Maar kan idd nog veranderen. Magoed, wat maakt het uit, ook al is het 60,- 301,- :P ik koop em toch wel :)

offtopic:
BasieP was mij voor :)
mm 55 ? waar :P ik heb hem voor 42,95 gepreorderd by de dynabyte

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 20:47
Da Monkey schreef op 02 September 2003 @ 23:17:
[...]

Bij dynabyte.nl zie ik hem toch echt voor 54 euro staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Da Monkey schreef op 02 September 2003 @ 23:17:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Website geeft 54,95 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Qorne schreef op 02 September 2003 @ 18:54:
[...]
Ik wil hem zo snel mogelijk hebben een download of een legale maakt me niet uit,
ik koop hem zeker wel legaal, maar als ik eerder een download versie kan krijgen :P doe ik dat,

maar voor Valve hoop ik dat dit spel moeilijk te kraken is, net zoals hitman2 daar hebben ze best lang overgedaan.

dan kan je hem eerder kopen :) als een download versie :P

ps. kan je bij de MediaMarkt ook pre orderen?
offtopic:
uhm, van Hitman2 stond al 8 maanden ofzo voor de release een alpha versie op het net. is maar wat je langzaam noemt

meeste games winkels hier krijgen op dinsdag/woensdag de shit binnen, omdat bijna alles op donderdag wordt gereleased.
30sept valt op een dinsdag. dus hij komt 30sept of 23/24 sept binnen in die winkels. ben bang dat het de 1ste word. dan ligt ie niet eerder in de winkel (24 sept halen ze nooit met produceren en shipping)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe over dat van die gestolen cd keys... koop altijd je games bij online shops... dan kan er geen andere klant met zijn vingers aan jouw exemplaar gezeten hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hmm dat jullie preorderen, dat zou ik nooit doen. Vergis je niet, ik ben een uberfan van Half-Life, het was mijn eerste echte game. Ik heb voor Half-Life een 3d kaart aangeschaft. Ik heb natuurlijk ook wel games als Quake en Doom gedaan maar Half-Life was de eerste echte FPS game die mij urenlang in de singleplayer hebben geboeit, de ervaring was zoveel beter dan beetje iedereen neerknallen. Vooral CS en TFC hebben mij lang aan de Half-Life gehouden. Eens in het jaar her-speel ik de singleplayer zelfs. Maartoch, het is maar afwachten hoe het zit met Half-Life 2. Je wordt zo overrompelt door al het grafisch geweld, ongelooflijk goede engine enz. De game mag dan wel dat allemaal in zich hebben. Een goede singleplayer experience wil ik zien. En aangezien ze geen demo uitgeven ga ik toch eerst de isotjes downloaden om het spel te checken. Ik weet wel bijna zeker dat ik de game toch wel gelijk koop maartoch... Ik kan niet zomaar blind afgaan op filmpjes enz.

Voor zover ik heb gelezen en gezien (en dat is veel) heb ik niets aan te merken op Half-Life 2. Op 1 ding eigenlijk na. Het wapenarsenaal. Het lijken wel guns uit Starship Troopers. Van die futuristische proppenschieters. Ik hoop niet dat ze die uit het filmpje erin hebben gelaten. Het leken wel placeholders. Je zag die gun waarmee je stuff kon oppakken en verplaatsen. Die zag er gigantisch vet uit. Maar een machine gun die alex je geeft wanneer er van die scanners de loods binnendringen... dat lijkt echt nergens op.
De shotgun vond ik goed, stevig en strak eruit zien. Maar er zitten toch een aantal wapens nog tussen waarbij het net lijkt alsof ze die paar wapens door amateurs zijn gemaak (nofi naar modders he!), ze zagen er niet gedetailleerd uit, de recoil zag er ook vaag uit enz.
Maargoed, gelukkig maakt het handpistool veel goed, hij klinkt lekkerder, ziet er mooier uit dan de glock uit Half-Life 1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Neem es een keer risico in je leven, da's best cool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel dat het echt niet zo goed in SP is dan doe ik het wel voor CS2 ;)
Maar goed, wat schat je nou de kans in dat het een slecht spel wordt. Nihil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Laatst online: 22:33
Novah schreef op 03 September 2003 @ 00:40:
-knip-

Voor zover ik heb gelezen en gezien (en dat is veel) heb ik niets aan te merken op Half-Life 2. Op 1 ding eigenlijk na. Het wapenarsenaal. Het lijken wel guns uit Starship Troopers. Van die futuristische proppenschieters.
Dat komt waarschijnlijk omdat we ook in de toekomst zijn :? 8)7

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 02 September 2003 @ 23:35:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Website geeft 54,95 aan
Euhm toen ik hem preorderde was ie speciale preorder prijs 42,95. Sorry can't help it (of vergis ik me nou en moet ik eens over mijn drankprobleem gaan nadenken :+ )
Novah schreef op 03 september 2003 @ 00:40:
lang verhaal
Ik heb hem gepreorderd omdat ik wel denk dat het snor zit met HL2 / Valve als je er 4/5 jaar aan werkt en niks laat horen en steeds ontkent en op het laatste moment zegt van 40 september komt ie uit..

Mocht dit niet zo zijn.. dan ja.. helaas dan verkoop ik hem toch weer (voor een eurootje of 80 >:) ) aan iemand die het WEL een leuk spelletje vind?

(had ik ook bij warcraft 3 gedaan maar dat was voor mij toch een teleurstelling dus die staat nog steeds in de verkoop)

[ Voor 3% gewijzigd door Webgnome op 03-09-2003 09:16 . Reden: beetje tekst toegevoegd ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Weet iemand hier eigenlijk de echte release date??

Is het nu 30 september of ergens in December???

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Vanitas schreef op 03 september 2003 @ 11:24:
Weet iemand hier eigenlijk de echte release date??

Is het nu 30 september of ergens in December???
Nee, het blijft altijd speculeren totdat het 30 september is geweest. Er is nog geen officieel bericht geweest dat ie is uitgesteld, dus 30 september zou nog best kunnen, maar een uitstelling kan er altijd in zitten.

Maar gewoon even die 26 dagen afwachten in plaats van elke dag te vragen of ie nou uitgesteld is of niet en je weet het vanzelf :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
26 dagen? over 1 of 2 weken dan kun je al weten of het 30 september wordt.. er wordt altijd bekend gemaakt wanneer hij gold gaat en dan weet je zelf wel hoe laat het is als hij pas op 26 september ofzo gold is.. ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Serial-X schreef op 03 september 2003 @ 08:57:
[...]

Dat komt waarschijnlijk omdat we ook in de toekomst zijn :? 8)7
Half-Life 1 speelde gewoon in current time. Half-Life 2 iets daarna? Als aliens de wereld overnemen zitten er natuurlijk mensen in amerika nieuwe wapens uit te vinden, ja hoor :Z

Maargoed, veel wapens waren lelijk en het geval dat de game flopt is miniem. Maargoed, er komt een special edition heb ik gehoort (op City 17 FAQ). Dat gaat wel een hebbertje worden. :)

Ik zag overigens een screenshot waar Alex je een MP5 geeft. Ik hoop dat die de machine gun vervangt want die zag er een stuk beter uit.

Ah kheb hem gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~terr/hl2.nl/alyxmovie3-tn.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Novah op 03-09-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Oke, even voor de mensen die bang waren dat het p2p zou worden, dit stuk staat op planethalflife.com:
A fan by the name of Kamakiri mailed Valve's Gabe Newell about those "pay to play" rumors, and received the following response (which has been confirmed as being legit):
As I'm sure you are aware the HL2 community is going crazy with the rumour that HL2 is going to be like a MMORPG and you will have to pay a fee each month via Steam to play HL2 multiplayer.
I don't believe this to be true but can you please put it to rest once and for all. PLEEEEEEASE.

Gabe Newell: Here's my current thinking: Some people want to buy Half-Life 2 in a store. Right now we have three SKUs planned at three price points. One will have single-player only and not play MODs and we think of that as the mass market SKU (sold mainly at the Costcos and Walmarts of the world). The second is our traditional single-player plus multiplayer SKU that runs MODs and is sold at places like EBX. The third is the collector's edition SKU with lots of cool bonus stuff for people who like cool bonus stuff.

In the Steam world, some people will want to buy it once, like the middle SKU above. Other people will want to buy the game on subscription (e.g. $9.95/month). The good news for the "buy it once" crowd is, well, they only have to pay once. The bad news is that when we come out with new content (expansion products, TF 2, and presumably other games) then they have to pay separately for those. We're pretty sure that the $9.95 guys are going to get the better value, as we've been pretty good over the years at generating a lot of content.

Now nobody has done this before, so we're scratching our heads and massaging the plans to make sure we've got the best set of options. We've had some feedback that we should sell the top SKU (single-player only no MODs) on Steam, and my reaction has been "yeah, right, for the three people in the world who have a broadband connection, are sophisticated enough to purchase software over the Internet, but DON'T want to play MODs and multiplayer". Some people have said "I want a subscription, but I think the box and the manual are cool, so what about sending me those" and I think that's pretty interesting and we're trying to figure out what to do for them (needless to say Sierra isn't exactly jumping for joy at the idea of selling us boxes so people don't buy Half-Life 2 in stores).

But nowhere has there been a suggestion that people pay in the store and then pay a monthly fee on top of that a la the MMORPG.

And Gabe makes this follow-up response in this forum thread:
The various SKUs will be available at the other stores. It's just how we think of them (we think of the lowest price one as the "Walmart" SKU even though Walmart will probably be the biggest single seller of all three SKUs given their volume).
TF2 isn't a MOD, correct. However the subscription will be for anything we make. So when TF2 ships, the subscribers get it as part of their subscription.

We've been talking with retailers about the retail SKUs for a long time. Steam pricing was what I was trying to explain. Steam options seemed to require an explanation of the retail SKUs.

This clears up a lot, and I think this is the first public mention of the collector's special super edition. Oh, if you don't know what an SKU is, "SKU stands for Stock Keeping Unit and is a number associated with a product for inventory purposes. Each product must have a SKU, and each SKU must be unique."
Dit komt er dus op neer dat je een andere versie hebt, afhankelijk van waar je het spel koopt (of zouden ze het in europa weer anders doen?). Dit lijkt me zacht gezegd niet ideaal, want straks zit je met een verkeerde versie zonder dat je het door hebt.
Zelf wil ik iig gewoon in de winkel de uitgebreidste versie halen, want dat maandelijkse betaal gedoe lijkt me gewoon niks...

Ik vind het eerlijk gezegd maar een vreemd verhaal, en ik moet nog zien hoe het uit gaat pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
DocB schreef op 03 September 2003 @ 12:18:
Oke, even voor de mensen die bang waren dat het p2p zou worden, dit stuk staat op planethalflife.com:

[...]

Dit komt er dus op neer dat je een andere versie hebt, afhankelijk van waar je het spel koopt (of zouden ze het in europa weer anders doen?). Dit lijkt me zacht gezegd niet ideaal, want straks zit je met een verkeerde versie zonder dat je het door hebt.
Zelf wil ik iig gewoon in de winkel de uitgebreidste versie halen, want dat maandelijkse betaal gedoe lijkt me gewoon niks...

Ik vind het eerlijk gezegd maar een vreemd verhaal, en ik moet nog zien hoe het uit gaat pakken...
Wat een bullshit om nix. Als iedereen gewoon nou ze kop houdt en gewoon de volledige game koopt. Zoals dat al jaren gaat, een doos met boekje en cd/dvd, installeren en spelen. En geen gezeik over lite versies enz... arch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

is er al enig id hoe veel de special edition gaat kosten??? met de extra goodies erbij? die moet ik gewoon hebbe:D

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Dat hij gold zou zijn over 2 weken kwam toch uit een fake intervieuw of heb ik het nou mis ?

Desalniettemin hoop ik natuurlijk dat ie het wel is, magoed, kwam ineens in me op dit...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Damian schreef op 03 september 2003 @ 14:03:
Dat hij gold zou zijn over 2 weken kwam toch uit een fake intervieuw of heb ik het nou mis ?

Desalniettemin hoop ik natuurlijk dat ie het wel is, magoed, kwam ineens in me op dit...
Ja klopt, die letterlijke stelling kwam uit een fake interview, maar als ze hem de 30e willen uitbrengen moet het gold worden niet veel langer duren natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

intuliegend schreef op 03 september 2003 @ 13:49:
is er al enig id hoe veel de special edition gaat kosten??? met de extra goodies erbij? die moet ik gewoon hebbe:D
wat voor meuk krijg je daar extra bij dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
idd dat was fake maar (ik denk dat je het over mijn post hebt :P) ik wilde alleen aangeven dat je kunt verwachten dat als hij de 26 gold is dat hij dan nooit de 30e in europa ligt.. of nou ja zou wel kunnen maar ik vrees van niet actualy

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

gold gaan betekent toch dat de eerste cd naar de drukker gaat?!

PS. Da Monkey hoe maakt je zon mooie Ravenshield server? die je opafstand kan besturen?!

[ Voor 43% gewijzigd door Qorne op 03-09-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Vraag ik me af welke versie ik dan ga krijgen, ik heb hem immers al gepreorderd bij mijn locale gameboer.
Ik wil natuurlijk wel mplayer/mods. Beetje raar allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Ja wacht es even... TF2 is geen mod. Dat zegt ie.
Mensen met een subscription krijgen TF2. Dat zegt ie.

Dus als ik in de winkel de duurste Halflife 2 koop (lijkt verdomme echt op WinXP) kan ik die TF2 nou downloaden of hoe zit dat?
Het duurste pakket heeft multiplayer en mod support, maar TF2 is geen mod. Nou ja, het zal wel. Zal wel een addon worden... dus een mix van Microsoft en EA taktieken.
oooohhhhh dat klinkt fout in de oren zeg.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.