klopt maar er is nog geen prijsbekent dus. althans niet bij dimplus en ik wil altijd zo goedkoop mogelijk + dat ik hem misschien op me eigen site ga verkopenVerwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 17:33:
Waarom niet nu? Hoe eerder je preordered, hoe eerder je hem krijgt
Als we nou allemaal via jou bestellen = meer korting = eerder in huis (ik neem niet aan dat hij de zelfde dag shipt als hij verkocht wordt)Qorne schreef op 28 August 2003 @ 18:03:
[...]
klopt maar er is nog geen prijsbekent dus. althans niet bij dimplus en ik wil altijd zo goedkoop mogelijk + dat ik hem misschien op me eigen site ga verkopen
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
zou kunnen ja, ik ga even achter software leveranciers aan die HL2 leveren.vacuumcleaner schreef op 28 augustus 2003 @ 18:06:
[...]
Als we nou allemaal via jou bestellen = meer korting = eerder in huis (ik neem niet aan dat hij de zelfde dag shipt als hij verkocht wordt)
We horen het van jeQorne schreef op 28 August 2003 @ 18:44:
[...]
zou kunnen ja, ik ga even achter software leveranciers aan die HL2 leveren.
Welke doos zou ik willen hebben??

[ Voor 17% gewijzigd door vacuumcleaner op 28-08-2003 19:44 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Als dit de uiteindelijke doosjes zijn doe mij dan maar gewoon die zilvere met alleen logo
Vind ik ook het mooist, heel subtiel logotje, zijkant de 3 characters.GG85 schreef op 28 August 2003 @ 19:03:
Als dit de uiteindelijke doosjes zijn doe mij dan maar gewoon die zilvere met alleen logo
Ben alleen bang dat het niet de echte doosjes worden, het zijn beta's
Gewoon 2 weken voordat hij uitkomt bij de FRS langs gaan en je hebt hem dan meestal de dag voordat de officiele release datum is.Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 17:33:
Waarom niet nu? Hoe eerder je preordered, hoe eerder je hem krijgt
En zij altijd de goedkoopste (Althans in Maastricht) met die 10% korting kaart van hun.
Die dozen zijn wel dik, zou het niet zon DVD doosje worden?
LOL waarom zou je in godesnaam iets reserveren, bij zelda had het zin, maar voor elke andere game in de wereld is het toch echt niet nodig (ga gewoon 2 dagen vantevoren langs en koop hem)
en trouwens bij de frs kan je niet eens reserveren
This space is occupied
LOL d8 het wel, GTA 3 en GTA VC waren zeeer snel uitverkocht dit gaat ook zeker met HL2 gebeuren,TheEvilCuber schreef op 28 August 2003 @ 19:20:
LOL waarom zou je in godesnaam iets reserveren, bij zelda had het zin, maar voor elke andere game in de wereld is het toch echt niet nodig (ga gewoon 2 dagen vantevoren langs en koop hem)
er zijn veel mensen die bijna nooit legale games kopen maar omdat ze hl2 wel legaal willen kopen die er nu ook 1
dus reken maar dat er veel HL2 games worden verkocht
Ik denk, naja weet bijna wel zeker dat ze gewoon redelijk goed leverbaar blijven in nederland, vlak na en een tijdje na de release.Qorne schreef op 28 August 2003 @ 19:25:
[...]
LOL d8 het wel, GTA 3 en GTA VC waren zeeer snel uitverkocht dit gaat ook zeker met HL2 gebeuren,
er zijn veel mensen die bijna nooit legale games kopen maar omdat ze hl2 wel legaal willen kopen die er nu ook 1
dus reken maar dat er veel HL2 games worden verkocht
Zulk soort dingen, dat ze echt binnen 3 uur compleet overal verkocht worden, dat gebeurt alleen maar in japan en bijna alleen maar met spellen zoals Zelda en Final Fantasy.
Het gebeurt heel zelden dat daar buiten een stormloop op software komt.
Verwijderd
Ik heb net bij mijn lokale game-boer Half-Life II gereserveerd en volgens zijn meest recente info staat de datum nog steeds op 30 sept !
/me wacht in grote spanning af !
mooiVerwijderd schreef op 28 August 2003 @ 20:24:
Ik heb net bij mijn lokale game-boer Half-Life II gereserveerd en volgens zijn meest recente info staat de datum nog steeds op 30 sept !
Verwijderd
die dozen zijn niet de echte boxart, maar door iemand gemaakt die beweerde dat hij Half Life 2 al had..
dus toch, ik vond ze al niet echt professioneel...Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 20:34:
die dozen zijn niet de echte boxart, maar door iemand gemaakt die beweerde dat hij Half Life 2 al had..
zaten veel foutjes in het 3d werk enzo
Tjek je bronnen, deze stonden op E3Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 20:34:
Ja een of andere pipo die Gabe Newell heet zekerVerwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 20:34:
eigenlijk niet....Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 20:34:
dit is wat Valve liet zien @ de E3
Verwijderd
Ik heb van amerikanen gehoord dat ze niet doen aan die 'nieuwe' plastic cd cases... dus gewoon daar een kartonnen box. Hier on europa is dat gelukkig wel anders... 
Die compacte game hoesjes hadden ze allang moeten introduceren
Die compacte game hoesjes hadden ze allang moeten introduceren
Bwoa, een mooie HL2 doos op de kast misstaat ook niet
[ Voor 4% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 28-08-2003 23:15 ]
doe mij "de dochter van" maarvacuumcleaner schreef op 28 August 2003 @ 18:54:
[...]
We horen het van je
[afbeelding]
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

zouden het niet die drie cd's zijn in dat zilveren doosje, als je zo naar de zijkant van dat zilveren doosje kijkt, maar misschien dat het niet past kweet niet wat ik erin moet zien
nog niemand opgevallen...?!?!
en drie cd's kan best tegenwoordig
wie weet
[ Voor 14% gewijzigd door cky op 29-08-2003 00:27 ]
Verwijderd
Welke doos? Ik zie maar een 'doos', wat bedoel je nou?vacuumcleaner schreef op 28 August 2003 @ 18:54:
[...]
We horen het van je
[afbeelding]
dan zouden ze het toch wel op dvd uitbrengen of niet? als iedereen toch al een radeon 9900 moet kopen dan kan een dvd speler daar ook nog wel bijcky schreef op 29 August 2003 @ 00:25:
drie cd's kan best tegenwoordig
Slimme jongen !cky schreef op 29 augustus 2003 @ 00:25:
[afbeelding]
zouden het niet die drie cd's zijn in dat zilveren doosje, als je zo naar de zijkant van dat zilveren doosje kijkt, maar misschien dat het niet past kweet niet wat ik erin moet zien
nog niemand opgevallen...?!?!
en drie cd's kan best tegenwoordig
wie weet
-1 cd voor het spel
-1 cd voor de SDK
-1 cd met extra maps,textures enzo
Zou kunnen ...
[ Voor 11% gewijzigd door Exe-cuter op 29-08-2003 01:53 ]
Toch vreemd...
Ik heb al bij verschillende winkels online gekeken om Half-Life 2 te reserveren en er staat steeds dat ie 21.11.2003 wordt verwacht.
Ik heb al bij verschillende winkels online gekeken om Half-Life 2 te reserveren en er staat steeds dat ie 21.11.2003 wordt verwacht.
Online winkels zijn onzin.
Duke Nukem Forever staat volgens mij op Amazon al zo'n 2 jaar in de preorder
Ga dus nooit ervan uit wat zij als release date hebben, ze moeten namelijk bijna allemaal ook gokken.
Duke Nukem Forever staat volgens mij op Amazon al zo'n 2 jaar in de preorder
Ga dus nooit ervan uit wat zij als release date hebben, ze moeten namelijk bijna allemaal ook gokken.
Ik heb net antwoord van Dixons op mijn email over een pre-order:
"De release datum is uitesteld naar 21 november. Ik denk dat de leverancier
dat doet i.v.m. de feestdagen."
Ik heb maar even een mailtje teruggestuurd dat dat oude niet kloppende informatie is, en hoe de vork op dit moment werkelijk in de steel zit
Ik heb maar even een mailtje teruggestuurd dat dat oude niet kloppende informatie is, en hoe de vork op dit moment werkelijk in de steel zit
Kijk, je bent een computernerd of niet. dixons uitgeluld[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 29 August 2003 @ 12:13:
Ik heb net antwoord van Dixons op mijn email over een pre-order:
had je erbij moeten zetten. "Wat? zijn jullie niet naar de ECTS geweest ofzo?"
ik wil ook gaan pre-orderen/reserveren... ik denk dat het het beste is om dit pas 2 weken voor de officiele releasedate te doen, omdat resellers meestal pas echt iets zeker weten als het product al in de kanalen zit.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
DImplus.nl heeft het vaak wel goed...
Half Life 2 Prijs: n.n.b. release 14 november 2003
Half Life 2 Prijs: n.n.b. release 14 november 2003
het lijkt me toch stug dat Valve zelf op een maand voor de tijd opeens nog uitstelt toch? aangezien zij zelf geen officiele berichten hebben gepost oid hoop ik toch echt dat het eind komende maand zal gebeuren...
hmm, maybe gaan de distributeurs het uistellen, omdat er voor sinterklaas/kerst veel meer gekocht wordt 
en ze denken daarbij niet na over de mensen zitten te wachten.
maybe ligt alles al klaar voor distributie, maar wachten ze dus vanwegen de feestdagen...
maybe ligt alles al klaar voor distributie, maar wachten ze dus vanwegen de feestdagen...
dat lijkt me niet. om 2 redenen:
1: valve heeft nog nooit iets uitgesteld wat ze af hadden
2: als ze hl2 eerder op de markt brengen is ie veel bekender rond de feestdagen dat wanneer je hem rond de feestdagen uitbrengt
1: valve heeft nog nooit iets uitgesteld wat ze af hadden
2: als ze hl2 eerder op de markt brengen is ie veel bekender rond de feestdagen dat wanneer je hem rond de feestdagen uitbrengt
This message was sent on 100% recyclable electrons.
dat noemen ze dus kartelvorming, en dat mag niet. alleen valve/vivendi mag zo'n beslissing nemen.Cereal schreef op 29 August 2003 @ 16:18:
hmm, maybe gaan de distributeurs het uistellen, omdat er voor sinterklaas/kerst veel meer gekocht wordt
ALs ze het gvd maar niet wagen om m te verlaten die distributeurs. Als iemand het wil koopt ie t toch wel, met kerst, pasen of whenever..
Waar preorderen jullie het liefst cdromgames? De Free Record SHop in DenBosch hier doet het niet meer. Raar want dat deden ze eerst wel.
Waar preorderen jullie het liefst cdromgames? De Free Record SHop in DenBosch hier doet het niet meer. Raar want dat deden ze eerst wel.
[ Voor 35% gewijzigd door Gody op 29-08-2003 19:25 ]
Twee techvideos vandaag gereleased die ingaan op mapping van textures en facial animations van Alyx!
Echt kewl als je van de techniek achter de game houdt!
Echt kewl als je van de techniek achter de game houdt!
Bron: Gamer's HellTwo narrated Half-Life 2 development tech videos have been released. Both last well over 5 minutes and 30 seconds, and were captured from a screen. The videos go really in-depth into the features of Half-Life 2's Source engine - one of them showing off Alyx's animations, and the other one showing off the texturing of the walls. Really recommended for the gaming enthusiast.
spuit 11... die zijn er al meer als een dag
Hmm iets zegt me dat hier iets niet klopt.2: als ze hl2 eerder op de markt brengen is ie veel bekender rond de feestdagen dat wanneer je hem rond de feestdagen uitbrengt

meer dan een dag!RocketKoen schreef op 29 augustus 2003 @ 20:24:
spuit 11... die zijn er al meer als een dag
En dan? We gaan niet allemaal elke dag elke site langs naar nieuwe info over HL2!

Gamers Hell heeft als releasedatum 19 november staan....
offtopic:
Da Monkey,ik zie dat je je oversized icon hebt geoptimaliseerd (jaja,enkele dagen geleden was die 300+kb groot)
Da Monkey,ik zie dat je je oversized icon hebt geoptimaliseerd (jaja,enkele dagen geleden was die 300+kb groot)
Verwijderd
Hij bedoelt dat HL2 beter een tijdje voor de feestdagen released kan worden zodat er voor de feestdagen nog wat tijd is voor wat reclame.
Als HL2 dan al een tijdje in the picture staat zullen meer kiddo's hem op sinterklaas/kerst vragen aan hun ouders.
Verwijderd
SDK bij het spel? Kan, maar unlikely... SDK word btw sowieso vantevoren al vrijgegevenExe-cuter schreef op 29 August 2003 @ 01:52:
[...]
Slimme jongen !![]()
-1 cd voor het spel
-1 cd voor de SDK
-1 cd met extra maps,textures enzo
Zou kunnen ...
Bron: The InquirerHalf-Life2 optimised for Radeon 9800, to be bundled with ATi cards
Great deals of our time
By Wil Harris: vrijdag 29 augustus 2003, 18:57
FOLLOWING ON from our original column, in which we commented on the rumours that ATi and Valve Software were in bed together, we have had a number of comments, including one soul in the retail industry who not only came forward, but gave us a juicy titbit.
"Half Life 2.0 will be offered to retail as part of an Ati card software discounted deal at time of HL2 launch. The Ati people were somewhat satisfied that it would counter the Nvidia spinning logo promotions of late, as HL2 had been optimised to run on 9800's etc."
So there we have it. Until Valve release the HL2 benchmark (probably next month) we won't know for sure how well it will perform, but everything we hear right now is pointing towards an ATi coup. If true (and we'll bet our wellingtons on it), it will mean that the card of choice this Christmas will undoubtedly be ATi - a significant kick in the nuts for Graphzilla.
Enig twijfel (als die er al was) om voor een Radeon 9800 te gaan is nu helemaal weg.
[ Voor 3% gewijzigd door StyXL op 29-08-2003 23:24 ]
leuk stukje, maar ik denk dat ik toch voor de 9900 ga ergens deze winter (eerst proberen met met GF3Ti200 128MB
eigenlijk vind ik het een veel beter idee om een (natuurlijk gratis) radeon 9800 of 9900 te bundelen bij elke HL 2 in plaats van andersom
Het is maar hoe je het bekijkt, maar de prijs blijft hetzelfde!jjwa schreef op 29 August 2003 @ 23:45:
eigenlijk vind ik het een veel beter idee om een (natuurlijk gratis) radeon 9800 of 9900 te bundelen bij elke HL 2 in plaats van andersom
ja dat ga ik dus ook doen maar dan met mijn ati9000... werkt dat niet dan maar een 9800/9900 ofzoBasieP schreef op 29 August 2003 @ 23:26:
leuk stukje, maar ik denk dat ik toch voor de 9900 ga ergens deze winter (eerst proberen met met GF3Ti200 128MB
Bij Dixons zou HL2 waarschijnlijk E.54,95 gaan kosten. Dus als je toch al een 9900 kan kopen kan dat er ook nog wel bij
[ Voor 3% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 30-08-2003 00:23 ]
Waarom kost het nou weer 55 eypo? Is dat niet een beetje te hoge prijs[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 30 August 2003 @ 00:23:
Bij Dixons zou HL2 waarschijnlijk E.54,95 gaan kosten. Dus als je toch al een 9900 kan kopen kan dat er ook nog wel bij
122 gulden..
Ik ga wel voor de ATI/HL combo
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
bij play.com hebben ze hem straks liggen voor omgerekend 40 euro... wel mooie prijs, maar je moet iets langer wachten voor je hem hebt.... (moet langs duane enzo
)
Edit: oh en in het 2e deel van het interview met lombardi wordt er dit op het einde gezegd:
Edit: oh en in het 2e deel van het interview met lombardi wordt er dit op het einde gezegd:
Dus wat alle online stores ook zeggen, het is nog steeds 30 septFinally, obviously there's been a lot of talk about, and confusion surrounding, Half-Life 2's release date following statements from Vivendi. Can you confirm now whether you're still on track to hit the September 30 date?
Lombardi: The release date's unchanged.
[ Voor 64% gewijzigd door DocB op 30-08-2003 01:35 ]
als ze hem uitstellen hebben de bekende releasegroups hem ook niet hoorBruceLee schreef op 30 August 2003 @ 01:01:
als ze hem uitstellen alleen hier heb ik hem allang van een ftp in usa
het land van de mogelijkheden

Half-Life2 optimised for Radeon 9800, to be bundled with ATi cards
http://www.theinquirer.net/?article=11276FOLLOWING ON from our original column, in which we commented on the rumours that ATi and Valve Software were in bed together, we have had a number of comments, including one soul in the retail industry who not only came forward, but gave us a juicy titbit.
"Half Life 2.0 will be offered to retail as part of an Ati card software discounted deal at time of HL2 launch. The Ati people were somewhat satisfied that it would counter the Nvidia spinning logo promotions of late, as HL2 had been optimised to run on 9800's etc."
So there we have it. Until Valve release the HL2 benchmark (probably next month) we won't know for sure how well it will perform, but everything we hear right now is pointing towards an ATi coup. If true (and we'll bet our wellingtons on it), it will mean that the card of choice this Christmas will undoubtedly be ATi - a significant kick in the nuts for Graphzilla.
[rml]MuErTo ChAvEz in "[ PC] Half-Life 2 - deel 4"[/rml]Hacku schreef op 30 August 2003 @ 09:37:
Half-Life2 optimised for Radeon 9800, to be bundled with ATi cards
[...]
http://www.theinquirer.net/?article=11276
Blijft een leuk bericht, natuurlijk
Alone at last
Just nostalgia and I
Mhm... kben nog maar even die grote video van de demonstratie aant bekijken 
Het lijkt alleen wel een beetje op of het hout waarop geschoten wordt op dezelfde manier afbreekt:?
Maarja, als die demo draait op een 9800pro, moet het wel goed lukken met een 9900pro
Het lijkt alleen wel een beetje op of het hout waarop geschoten wordt op dezelfde manier afbreekt:?
Maarja, als die demo draait op een 9800pro, moet het wel goed lukken met een 9900pro
Alone at last
Just nostalgia and I
Er is iets met keycodes ook... En dat is al moeilijker te omzeilen. Het spel ga je wel kunnen spelen maar het multiplay word wel moeilijker terwijl ik zeker ben dat het ook de moeite gaat zijn. En de honderden mods die via steam bedeeld gaan worden...BruceLee schreef op 30 augustus 2003 @ 01:01:
als ze hem uitstellen alleen hier heb ik hem allang van een ftp in usa
het land van de mogelijkheden
Volgens mij wordt het toch deze boxart..
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
op 't forum waar dit plaatje weg komt staat dat dit ergens uit duitsland weg komt.jdiezrequejo schreef op 30 August 2003 @ 14:27:
[afbeelding]
Volgens mij wordt het toch deze boxart..
nu mij vraag: hoe komen ze daar aan?
goeie vraag..BasieP schreef op 30 August 2003 @ 14:31:
[...]
op 't forum waar dit plaatje weg komt staat dat dit ergens uit duitsland weg komt.
nu mij vraag: hoe komen ze daar aan?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Hmm jammer, ik had toch liever zo'n kartonnen doos zoals op E3 gehad..
Toch wel irri dat ze die hebben
. 't ziet er niet uit als een soep hoor
!
BTW, boxart =
HL2 =

BTW, boxart =
HL2 =
Komt er geen limited edition? Dit is echt een game waarbij je allemaal merchandise wil krijgen in een veel te grote verpakking!
Ik vraag me ook af of het een DVD box wordt of een luxe kartonnen doos?
Ik denk een DVD doos, zoals de meeste games nu... op het hl2.nl forum stonden ook nog ergens wat doos pics, even opzoeken.
[edit]

Dat zijn dus weer grote (kartonnen?) dozen
Zelf vind ik die DVD dingen makkelijker, die kartonnen gevallen gaan bij mij snel kapot.
[edit]

Dat zijn dus weer grote (kartonnen?) dozen

Zelf vind ik die DVD dingen makkelijker, die kartonnen gevallen gaan bij mij snel kapot.
[ Voor 55% gewijzigd door Rafe op 30-08-2003 16:11 ]
Ja, die staan een stukje terug ook. Zijn ook wel leuk, maar ik zou dan voor de zilveren gaanRafe schreef op 30 August 2003 @ 16:09:
Ik denk een DVD doos, zoals de meeste games nu... op het hl2.nl forum stonden ook nog ergens wat doos pics, even opzoeken.
[edit]
[afbeelding]
In principe maakt de doos me niet echt veel uit, hoor. Als de versie bij de Ati kaart gewoon in een papieren hoesje zou zitten zou ik me er niet aan ergeren ieg
Alone at last
Just nostalgia and I
Bij dvdcrave.com kost ie 535 euro (http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/1382.html)DocB schreef op 30 August 2003 @ 01:14:
bij play.com hebben ze hem straks liggen voor omgerekend 40 euro... wel mooie prijs, maar je moet iets langer wachten voor je hem hebt.... (moet langs duane enzo)
Common, elke n00b kan zo een dvdbox maken. Ik fix er morgen wel 1tje
helaas is ie daar uitverkochtsverzijl schreef op 30 August 2003 @ 17:35:
[...]
Bij dvdcrave.com kost ie 535 euro (http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/1382.html)
Alles in Europa is tegenwoordig volgens mij dvd-doosje... alleen in amerika doen ze nog aan kartonnen dozen... of ze daar blij mee moeten zijn.....DaGreatRV schreef op 30 August 2003 @ 16:05:
Ik vraag me ook af of het een DVD box wordt of een luxe kartonnen doos?
ik wil de cd + key
vindt ik veel interresanter dan doosje
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
misschien kun jij em dan d/l van steam. schijnt goedkoper te worden als de winkel versie. moet je wel zelf ff een cd'tje branden
hah, ik haal hem wel in de winkel, dat steam lijkt me helemaal niks.
Je zal er trouwens ook wel een CC voor nodig moeten hebben, dat is leuk in amerika enzo waar bijna iedereen met zo'n ding rond loopt.
maar terug komen op ondewerp.. ik bedoelde er mee te zeggen dat het me niks uit maakt in wat voor doos het cd'tje komt als ik het spel zelf maar kan spelen. leuk doosje is leuk maar spel vind ik toch veel leuker
Je zal er trouwens ook wel een CC voor nodig moeten hebben, dat is leuk in amerika enzo waar bijna iedereen met zo'n ding rond loopt.
maar terug komen op ondewerp.. ik bedoelde er mee te zeggen dat het me niks uit maakt in wat voor doos het cd'tje komt als ik het spel zelf maar kan spelen. leuk doosje is leuk maar spel vind ik toch veel leuker
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
ik heb liever een doosje zonder cd'tjeTWBMS schreef op 31 August 2003 @ 09:44:
hah, ik haal hem wel in de winkel, dat steam lijkt me helemaal niks.
* RocketKoen gaat voor de DVD versie
ik heb niet voor niets al 3 jaar een DVD speler in mn PC zitten
true true, dvd zou wel lekker zijn jah, hoef je ook niet druk te maken over cd's wisselen of 1 van de ?? cd's kwijt raken 
.. is het nou al eens 30 september ?

.. is het nou al eens 30 september ?
Nee, nu raak je alles in 1x kwijt, da's lekker 
Ik heb trouwens bij dit spel een beetje het gevoel dat al die mods die zijn aangekondigd gewoon zijn aangekondigd omdat het spel het vervolg is van Half-life. Als bv red faction half life 2 had geheten, had die meteen een 3x zo grote community...
Ik heb trouwens bij dit spel een beetje het gevoel dat al die mods die zijn aangekondigd gewoon zijn aangekondigd omdat het spel het vervolg is van Half-life. Als bv red faction half life 2 had geheten, had die meteen een 3x zo grote community...
Ja,daar heb je volkomen gelijk in,maar het is het gevolg van :thisbeingme schreef op 31 augustus 2003 @ 15:38:
Nee, nu raak je alles in 1x kwijt, da's lekker
- Half-life 1 kon je uitstekend modden en heeft uitstekende mods
- Valve heeft beloofd NOG meer aandacht te schenken aan mod-gelegenheid,dus kun je nog sneller en makkelijker een mod maken.
Woeiii nog maar een maandje
Goh wat een grote toevoeging aan het topic. Aan jou hebben we wat!
Magoed, ik weet wel bijna zeker dat het geen DVD-uitvoering gaat worden. Er zijn toch nog altijd mensen zonder DVD speler en jah... Dan maar een zooi cd's.
Overigens hoop ik wel dat je gewoon zonder cd kan spelen zoals HL1. Anders moet je weer kutte met cracks enzo. Want ik wil mijn originele HL2 cd's gelijk weer veilig opbergen.
Jaja, maar ik moet iedereen toch effe wakker schudden dat het al bijna in de winkels ligt 
Trouwens ik zie net dat op ECTS HL2 geen 'game of the year award' gewonnen, dat heeft Far Cry gedaan
Met zijn allen wat mailbommen richting die juryleden sturen
Trouwens ik zie net dat op ECTS HL2 geen 'game of the year award' gewonnen, dat heeft Far Cry gedaan
Wat anderen van Half-Life 2 vinden kan me geen reet boeien, zolang de game maar ruled en goed verkoopt, das helemaal belangrijk om de support van Valve te behouden voor de mods enz.[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 31 August 2003 @ 19:52:
Jaja, maar ik moet iedereen toch effe wakker schudden dat het al bijna in de winkels ligt
Trouwens ik zie net dat op ECTS HL2 geen 'game of the year award' gewonnen, dat heeft Far Cry gedaanMet zijn allen wat mailbommen richting die juryleden sturen
IK WIL MEER FILMPJES!!!!!!

weet iemand al wanneer ze komen?
weet iemand al wanneer ze komen?
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
LOL vraag em dan meteen effe of je hem kan helpen met de laatste testfaseVerwijderd schreef op 31 August 2003 @ 20:31:
[...]
Jups, ene Gabe Newell. Mail hem even, vindt ie leuk.
Btw Dildo, ga jij HL2 spelen met deze comp? "Specs : Intel 486DX 33MHz || 8MB || Quantum 240MB || 3.5" 1.44MB || 5.25" 1.2MB || TsengLabs ET4000 1MB | "
Ik hou het op november, ik ga er vanuit dat webshops wel redelijke info hebben wanneer wat uitkomt.
ik vraag me af hoe hij GoT ophaalt met zo'n pc[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 31 August 2003 @ 20:36:
[...]
LOL vraag em dan meteen effe of je hem kan helpen met de laatste testfase
Btw Dildo, ga jij HL2 spelen met deze comp? "Specs : Intel 486DX 33MHz || 8MB || Quantum 240MB || 3.5" 1.44MB || 5.25" 1.2MB || TsengLabs ET4000 1MB | "
Dan hoop ik voor hem dattie Win32S heeft geinstalleerd, anders start HL2 niet eens op[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 31 August 2003 @ 20:36:
[...]

Weet iemand trouwens al een betrouwbare retailprijs voor HL2 ?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dus jij vertrouwt de data van webshops eerder dan een officiele bevestiging van Valve over de releasedatum??Qorne schreef op 31 August 2003 @ 20:37:
Ik hou het op november, ik ga er vanuit dat webshops wel redelijke info hebben wanneer wat uitkomt.
Verwijderd
Spuit 11[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 31 August 2003 @ 20:36:
[...]
Hmm nee werd gek van al die onsociale nerds met hun pats specs
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 20:51 ]
Lol zijn hdd is al te klein voor de installatie[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 31 August 2003 @ 20:36:
[...]
Test je pc eens op http://www.half-life2.org.uk/check.php
Processor: Your processor is fine.
Graphics : You should be able to play in a comfortable resolution such as 800x600, maybie more depending on chipset.
System Memory: You have enough RAM
Operating System: You will be able to play on Win XP.
Architecture: No Problems
800x600?! Hoop toch dat het op 1024 kan draaien
Graphics : You should be able to play in a comfortable resolution such as 800x600, maybie more depending on chipset.
800x600?! Hoop toch dat het op 1024 kan draaien
Verwijderd
Ten eerste vind ik het wat raar dat een spel dat nog niet uit is de 'game of the year award' heeft gewonnen[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 31 augustus 2003 @ 19:52:
Trouwens ik zie net dat op ECTS HL2 geen 'game of the year award' gewonnen, dat heeft Far Cry gedaanMet zijn allen wat mailbommen richting die juryleden sturen
Ik denk persoonlijk dat deze 2 games erg aan elkaar gewaagd gaan zijn. Maar half life 2 zal naar mijn mening toch iets beter zijn. Want ze hebben er niet voor niets 5 jaar aan gewerkt met een getalenteerd team en een groot budget.
Kheb een ti4600, dus het zou moeten lukken...Processor: Your processor is fine.
Graphics : You should be able to play in 1024x768 depending on your card, consider upgrading if you have an older chipset such as GeForce 3 Ti
Maarja, kga misschien maar voor die 9900pro, dan heb ik ieg dx9 functionaliteit
Alone at last
Just nostalgia and I
Nee, maar iedereen roept hier 30sept. games bladen twijvelen daar over en shops zetten het op 14nov. dan ga ik er niet vanuit dat het 30sep. wordt.[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 31 August 2003 @ 20:45:
[...]
Dus jij vertrouwt de data van webshops eerder dan een officiele bevestiging van Valve over de releasedatum??![]()
tenzij valve zegt dat het wel 30sep. uit komt. maar dat betwijvel ik nog.
Dit topic is gesloten.