Ik kan je vertellen dat het aardig spannend is. Het is meestal nog maar de vraag of de rush gaat lukken en wat er zal gebeuren. Je zal snel moeten ingrijpen op de situatie aangezien die in het begin snel veranderd. Het is gewoon leuk om te doen vind ik. Sommingen vinden dat niet, maar dat betekent nog niet dat je dat algemeen moet afzeikenAnoniem: 66797 schreef op 28 June 2003 @ 21:05:
[Typisch nederlands]
ik heb alle voorgaande C&C games wel gekocht inclusief vele andere games dussemaar wat mij in alle C&C games opvalt is dat ze het online gamen beetje verpesten door potjes van 2 min. dat schijnt in Generals dus ook zo te zijn (spreek niet uit ervaring maar veel op dit topic gelezen) ik snap de fun niet van een spelletje waarin je met een paar units iemand aanvalt die bijna niets heeft staan om te verdedigen, ok je wint dan maar wat is de fun nou ¿¿¿
En daarbij komt nog dat de rushes nieteens bedoelt zijn om de tegenstander uit te schakelen maar meer om de tegenstander te vertragen. Het komt ook vaak voor dat de rushes worden afgeslagen door goede spelers ookal bunkeren zij niet. Het valt meestal best effectief te counteren alleen sommigen lukt het niet helemaal. Rushen is trouwens nieteens mijn totale strategie. Ik speel meestal op de counter, dus zeg maar ik kijk wat de tegenstander gaat doen en dan bouw ik een leger met een goede counter unit in. Ik bouw bijv. niet mijn warfactory bij zijn basis, of bouw bunkers aan de rand van zijn basis. Zo erg zijn mijn rushes echt niet. Skilled spelers kunnen hem meestal stoppen.
Ooit gehoord van navy seals / commando's die worden gedropt? Ik wel iig. dus dat valt echt wel mee. En trouwens heb jij ooit een overlord zien rijden, een drone zien vliegen, een bombtruck zien disguisen als drone, een burton onzichtbaar door de woestijn zien lopen, een vrouw met laptop een gebouw overnemen of een particle cannon gezien? Ik niet. Ik vind ook niet dat je het spel moet spelen zoals het er in de werkelijkheid ook aan toe gaat.Ik speel om diezelfde reden dus zoals hier genoemd wordt bunker potjes is toch logische ??? bedoeling is immers je tegenstander tegen te houden weet wel het is een emulatie van de werkelijkheid (oorlogje spelen) zou jij in het echt 1 klein groepje sturen om een hele basis plat te gooien ??? nou ik niet iig
Ik heb het ook platgespeeld en vond het echt nog wel meevallen hoor qua rushes. Meestal waren de eerste rushes als iemand iets van 6 heavy's had. Vind ik nieteens zo snel. Als ze met de eerste 2 komen dan vind ik het nog wel een rush maar de eerste 6 waren meestal wel te stoppen. Jammer dat de servers down zijn gehaald en dat WOL nu zo gaar is, anders had ik het nog gespeeld.* Anoniem: 66797 kan zich nog goed herinneren hoe het online ging met red alert
[ Voor 8% gewijzigd door Roet op 28-06-2003 21:27 ]