[C&C]Generals - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.589 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-05 08:33
Anoniem: 66797 schreef op 28 June 2003 @ 21:05:
[Typisch nederlands]

ik heb alle voorgaande C&C games wel gekocht inclusief vele andere games dusse ;) maar wat mij in alle C&C games opvalt is dat ze het online gamen beetje verpesten door potjes van 2 min. dat schijnt in Generals dus ook zo te zijn (spreek niet uit ervaring maar veel op dit topic gelezen) ik snap de fun niet van een spelletje waarin je met een paar units iemand aanvalt die bijna niets heeft staan om te verdedigen, ok je wint dan maar wat is de fun nou ¿¿¿
Ik kan je vertellen dat het aardig spannend is. Het is meestal nog maar de vraag of de rush gaat lukken en wat er zal gebeuren. Je zal snel moeten ingrijpen op de situatie aangezien die in het begin snel veranderd. Het is gewoon leuk om te doen vind ik. Sommingen vinden dat niet, maar dat betekent nog niet dat je dat algemeen moet afzeiken :(. Ik vind het leuk om te doen en de laatste tijd experimenteer ik met een iets wat latere rush en dat bevalt me wel meer. De kans dat het fout gaat met een hele snelle rush is namelijk heel hoog. Als je bijv. dropt me tje chinook en hij rijdt snel met een supply truck ofzo over je ventjes heen, dan ben je meteen heel je rush kwijt en heb je (flinke) achterstand. Helaas maken sommigen maar weinig gebruik hiervan.

En daarbij komt nog dat de rushes nieteens bedoelt zijn om de tegenstander uit te schakelen maar meer om de tegenstander te vertragen. Het komt ook vaak voor dat de rushes worden afgeslagen door goede spelers ookal bunkeren zij niet. Het valt meestal best effectief te counteren alleen sommigen lukt het niet helemaal. Rushen is trouwens nieteens mijn totale strategie. Ik speel meestal op de counter, dus zeg maar ik kijk wat de tegenstander gaat doen en dan bouw ik een leger met een goede counter unit in. Ik bouw bijv. niet mijn warfactory bij zijn basis, of bouw bunkers aan de rand van zijn basis. Zo erg zijn mijn rushes echt niet. Skilled spelers kunnen hem meestal stoppen.
Ik speel om diezelfde reden dus zoals hier genoemd wordt bunker potjes is toch logische ??? bedoeling is immers je tegenstander tegen te houden weet wel het is een emulatie van de werkelijkheid (oorlogje spelen) zou jij in het echt 1 klein groepje sturen om een hele basis plat te gooien ??? nou ik niet iig
Ooit gehoord van navy seals / commando's die worden gedropt? Ik wel iig. dus dat valt echt wel mee. En trouwens heb jij ooit een overlord zien rijden, een drone zien vliegen, een bombtruck zien disguisen als drone, een burton onzichtbaar door de woestijn zien lopen, een vrouw met laptop een gebouw overnemen of een particle cannon gezien? Ik niet. Ik vind ook niet dat je het spel moet spelen zoals het er in de werkelijkheid ook aan toe gaat.
* Anoniem: 66797 kan zich nog goed herinneren hoe het online ging met red alert :r
Ik heb het ook platgespeeld en vond het echt nog wel meevallen hoor qua rushes. Meestal waren de eerste rushes als iemand iets van 6 heavy's had. Vind ik nieteens zo snel. Als ze met de eerste 2 komen dan vind ik het nog wel een rush maar de eerste 6 waren meestal wel te stoppen. Jammer dat de servers down zijn gehaald en dat WOL nu zo gaar is, anders had ik het nog gespeeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Roet op 28-06-2003 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik zie zovaak vrouwen met laptops gebouwen overnemen...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 18:27
Die missile defenders van USA hebben trouwens een BELACHELIJK sterke aanval.
Je weet wel, eerst laseren en dan schieten ze raketten af alof ze een rocket buggy zijn :?
Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:47
Klik hier hier om te zien hoe goed wij kunnen bunkeren. Zijn we nu niet meer lame? :D

Zo heel erg lang duurt het niet btw :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Rival24 op 28-06-2003 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Zoow, net een vrij lang potje gespeeld samen met Wmm tegen 2 andere gozers.

Eventjes voor de duidelijkheid, gat rushes kunnen dus gewoon mislukken, zoals duidelijk blijkt. De eerste 2 had ik net zogoed in een ravijn kunnen gooien, dan heb je tenminste nog een mooie knal :P

Anyway, dan is de vraag: Als je rushes mislukken, kan je de game niet meer winnen. Ik zal wel zeggen: Het was vrij close...maar ook een beetje mijn eigen fout :Z

Replay is uiteraard bewaard, je kan hem hier vinden :). Leuk potje, denk dat ik hem zelf ook eens ga kijken, want ik miste volgens mij 3/4de van wat burton heeft uitgevoerd (zowel wat Wmm uitvoerde met die burton, als dat er werd uitgevoerd tegen mij }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Onzin, als je rush mislukt kun je economisch iets achterlopen, maar dat betekend niet dat je geen kans meer hebt... daarnaast is dat gewoon het risico dat je neemt als je rushed... altijd maar wikken en wegen :)

[ Voor 1% gewijzigd door Inferno op 29-06-2003 11:25 . Reden: typo, d'oh :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 02:49

Stuiterbal

What noise does the tiger make

Wmm schreef op 28 juni 2003 @ 10:38:
[...]
En ik las net dat een gattling rush tegen de GLA bijna onstopbaar is. Dat valt wel mee, bouw gelijk een tunnel bij de supply stash en zodra er een gattling tank aan komt laat je je workers de tunnel inlopen. Een gattling kan dan niet veel meer, op gebouwen schieten werkt niet echt.
Totdat de Gattling Tank van de China speler een paar keer op je Tunnel Network schiet, zodat je Workers eerst het gebouw moeten repareren voordat ze erin kunnen...ook zo'n handige 'feature' van het spel... :(

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 19:46

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Vanmorgen is het mij gelukt om de Burning barricade cheat uit te zoeken. Ik kon zelf toen ook deze barricades bouwen.

Ik heb Col. Brut. net een Private message gestuurd waarin ik heb beschreven hoe de cheat werkt :Y)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
mduijvendijk schreef op 29 June 2003 @ 11:07:
Vanmorgen is het mij gelukt om de Burning barricade cheat uit te zoeken. Ik kon zelf toen ook deze barricades bouwen.

Ik heb Col. Brut. net een Private message gestuurd waarin ik heb beschreven hoe de cheat werkt :Y)
Een bericht van Col. Burt een aantal dagen terug:
Dear C&C Generals Community,

We are aware of this cheat and how it works. We are currently taking steps to fix the problem. We are also aware that there are other cheats appearing that are based on this cheat.

We have stopped test on patch 1.6 to include this fix and hopefully it will not delay the patch appreciably.

I’m sure that everyone will want to see this issue addressed ASAP so thanks for your patience.

[ June 26, 2003, 06:40 PM: Message edited by: Col. Burt - EAP ]

--------------------
Col. Burt
Production Support Technician
Command & Conquer Generals
Electronic Arts
ps. Als een cheat zo oud is weten ze al wel hoe hij werkt hoor ;) Maar hij vind het vast lief van je :>

[ Voor 4% gewijzigd door Alphega op 29-06-2003 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
FallenAngel666 schreef op 28 June 2003 @ 22:28:
Die missile defenders van USA hebben trouwens een BELACHELIJK sterke aanval.
Je weet wel, eerst laseren en dan schieten ze raketten af alof ze een rocket buggy zijn :?
Beetje jammer.
lol, laat me raden, je bent China speler? Vind ik wel mooi als mensen klagen over MD's als ze net van Red Alert 2 komen en verwachten dat enkel bouwen tanks voldoende is.

MD's moeten goed zijn omdat USA's economy fucked up is. Ze vereisen ook nog eens erg goeie micro.

Tip: neem es wat Gatling Tanks mee in je aanval :)

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alphega schreef op 27 June 2003 @ 16:44:
Kom op mensen, post eens wat meer replays. HolyCorn posts jij eens wat, jij komt me wel over als een goede speler en van Wiebbe heb ik er ook nog geen gezien. Postûh!
[...]
Ik zal volgende week wel is kijken of ik nog wat goeie replays kan maken. Heb nog wel wat replays, maar die zijn toch niet de moeite waard. Die lijken meer op newbie-bashen. En ik wil natuurlijk niet overkomen als een rushende-newbie-basher ;) Waarom volgende week? Nou, ik ga vanmiddag naar m'n vriendin voor een paar dagen, en denk niet dat ze het leuk vindt als ik daar een beetje ga zitten gamen :+
Trouwens, wel fijn dat er meer mensen gaan posten hier, het leek een beetje of het topic ging sterven _/-\o_
Inferno schreef op 28 June 2003 @ 00:39:
[...]
Gatt + TH stoppen als USA is nog wel te doen (laserlock, maar dan moet je wel spy drone hebben om te zien what's comming), maar voor GLA... nope... Arms Dealer is simpelweg niet op tijd klaar... als de China speler goed is heeft GLA geen kans.
[...]
Tegen een slechte tegenstander is het wel te stoppen ja, maar tegen een beetje china kun je het echt wel vergeten als hij gaat gatt/TH rushen. Waarom denk je dat de USA community zo veel moeite doet om nieuwe tactieken/technieken te bedenken om die rush uit te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

HolyCorn schreef op 29 June 2003 @ 12:28:Tegen een slechte tegenstander is het wel te stoppen ja, maar tegen een beetje china kun je het echt wel vergeten als hij gaat gatt/TH rushen. Waarom denk je dat de USA community zo veel moeite doet om nieuwe tactieken/technieken te bedenken om die rush uit te stellen?
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, maar je hebt tenminste meer kans... eerst met 3/4 laserlocken en met een humvee kijken hoe ver je komt tegen de tankhunters... duur? Ja. Lastig? Ja. Onmogelijk? Misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:50
Inferno schreef op 29 June 2003 @ 13:28:
[...]

Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, maar je hebt tenminste meer kans... eerst met 3/4 laserlocken en met een humvee kijken hoe ver je komt tegen de tankhunters... duur? Ja. Lastig? Ja. Onmogelijk? Misschien :)
Tegen de tankhunters kun je beter een ambulance gebruiken. Die is sterker tegen die tankhunters en hij kan nog de MD's healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Laserlock helpt zeker tegen 1 of 2 gats. Zijn het er 4 dan rijdt ie naar je toe en knalt alles af. Is het een goeie China speler dan forcefired ie eerst op de grond zodat de gun al draait en gaat dan op volle kracht MD's afknallen. Je hebt dan ongeveer 6 a 7 MD's nodig per Gatling Tank en er gaan een heleboel dood.

7 MD's zijn 2100, een Gat 800. Dat red je dus niet, zeker omdat een expansion 3200 kost ipv 2100.

Dus MD's zijn ook niet alles. Staan ze op een kluitje dan lijkt het een BBQ uitnodiging voor MiGs.

Samengevat: China zuigt voor USA. Op generalsreplays.com (is de hele tijd down helaas) is er een serie goeie USA replays nu die elk een strategie tegen Gat/TH aandragen. De meeste top USA spelers vertrouwen op een Patriot drop maar dit blijft een dure, riskante drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Wmm schreef op 29 June 2003 @ 13:48:
[...]

Tegen de tankhunters kun je beter een ambulance gebruiken. Die is sterker tegen die tankhunters en hij kan nog de MD's healen.
Als het enkel TH's zijn, ja. Werkt niet tegen Gat/TH omdat 2 Gats hem van veraf makkelijk kunnen mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 18:27
Countach schreef op 29 June 2003 @ 12:27:
[...]

lol, laat me raden, je bent China speler? Vind ik wel mooi als mensen klagen over MD's als ze net van Red Alert 2 komen en verwachten dat enkel bouwen tanks voldoende is.

MD's moeten goed zijn omdat USA's economy fucked up is. Ze vereisen ook nog eens erg goeie micro.

Tip: neem es wat Gatling Tanks mee in je aanval :)
Neej, ik ben een GLA speler.
Heb wel een paar keer met USA en China gespeeld, maar dat vond ik niet zo geweldig. Je kan er wel ontzettend sterke rushes mee uitvoeren, maar dat vind ik zelf niet leuk om te doen. Trouwens, een handje vol missle defenders rekent met GEMAK af met een paar Gattling tanks. Met GLA heb je wel een goede kans tegen die missle defenders zodra je die toxin shell upgrade hebt, maar dat duurt meestal wel even.

[ Voor 11% gewijzigd door Kwistnix op 29-06-2003 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 11:48
Ik ben een demo aan het maken met me clan (the Dutch Elite) en hij ziet er al goed uit.
Dit is een klein dingetje dat ik allang heb gemaakt :
http://members.lycos.nl/hidde1/demo.mpg

*hijs best groot, komt doordat ik em verkeerd heb gemaakt, maar hf with it. :P
is wel kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Bereid je maar voor op een sterke toename in cheaters, de "burning barricade cheat" is te downloaden.

[ Voor 5% gewijzigd door Alphega op 29-06-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Hidde schreef op 29 June 2003 @ 14:22:
Ik ben een demo aan het maken met me clan (the Dutch Elite) en hij ziet er al goed uit.

is wel kort...
Ook wel eens F9 Geprobeerd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Eerlijk gezegd vind ik winnen door rushen niet normaal spelen. Want hoe komt een rusher toe aan het bouwen van tech units en andere upgrades die ook in het spel zitten? Die zijn er niet voor niks. Het spel is bedoeld om van alle units en upgrades gebruik te maken. Anders hadden ze net zo goed alleen een war factory en barracks in het spel hoeven te zetten.

Verder heb ik niks tegen turtlers. Die maken tenminste gebruik van alle units en het is ook veel realistischer om vanuit een "veilige" basis aan te vallen. Die rushers doen geen moer aan hun basis want ze weten dat ze toch geen aanval krijgen en dat is nep. Maar superweapons moet je wel mogen gebruiken tegen een bunkeraar.

Ze hebben bij EA gewoon te weinig getest want rushes zijn te machtig. Vooral die van china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Anoniem: 41239 schreef op 29 juni 2003 @ 16:41:
Eerlijk gezegd vind ik winnen door rushen niet normaal spelen. Want hoe komt een rusher toe aan het bouwen van tech units en andere upgrades die ook in het spel zitten? Die zijn er niet voor niks. Het spel is bedoeld om van alle units en upgrades gebruik te maken. Anders hadden ze net zo goed alleen een war factory en barracks in het spel hoeven te zetten.
Het is ook niet de bedoeling dat je vijand dood gaat door een rush :|, dat heeft roetje nu al 2x uitgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Alphega schreef op 29 June 2003 @ 15:54:
Bereid je maar voor op een sterke toename in cheaters, de "burning barricade cheat" is te downloaden.
En wat kan je daar mee?

Rival24 >> F9? hoezo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Hidde schreef op 29 juni 2003 @ 14:22:

is wel kort...
Beetje... uh... cheape demo zeg maar :P (no offense)

Niet echt realistische beelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Hidde schreef op 29 June 2003 @ 16:57:
[...]

En wat kan je daar mee?

Rival24 >> F9? hoezo..?
Zie http://www.generals.nl/news.php?id=101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Hidde schreef op 29 June 2003 @ 16:57:
[...]
Rival24 >> F9? hoezo..?
Daarmee zet je de HUD uit...

voor uitleg over de burning barricade cheat moet je maar ff in dit topic zoeken, een stuk of 50 replies terug staat een screenie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Ik heb opgenomen via een replay. :)
Als ik online opneem lagt het... (max 30 fps dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Maarja, inferno, cheap demo, dat is niet dé demo.
Nee, en als ik de échte beelden doe zijn de iets van 200 mb, en dat is het eyecandy. :D
En wat wilde je anders? een half uur wachten om 37 seconden te bekijken?

*edit sorry voor dubbelpost, btw :
je kan toch wel vliegen over de burning barricade?

[ Voor 18% gewijzigd door Hidde op 29-06-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rival24 schreef op 29 June 2003 @ 16:47:
[...]

Het is ook niet de bedoeling dat je vijand dood gaat door een rush :|, dat heeft roetje nu al 2x uitgelegd :)
Nou dat gebeurd dus wel als china je tegenstander is op TD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Anoniem: 41239 schreef op 29 June 2003 @ 17:25:
[...]

Nou dat gebeurd dus wel als china je tegenstander is op TD
Ik heb er nooit last van, het zal wel aan jou liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Rival24 schreef op 29 June 2003 @ 17:33:
[...]

Ik heb er nooit last van, het zal wel aan jou liggen :)
Dat is echt onzin, zodra een tegenspeler met een rush de mogelijkheid krijgt om je compleet van de kaart te vegen, dan zal hij dat doen ook!

Ik ben overigens niet tegen rushen, maar in dit topic wordt alleen maar ge- :r op bunkeraars. Ik vind wel: ieder z'n strategie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Hidde schreef op 29 June 2003 @ 17:07:
Maarja, inferno, cheap demo, dat is niet dé demo.
Nee, en als ik de échte beelden doe zijn de iets van 200 mb, en dat is het eyecandy. :D
En wat wilde je anders? een half uur wachten om 37 seconden te bekijken?

*edit sorry voor dubbelpost, btw :
je kan toch wel vliegen over de burning barricade?
Ja :P

Ja, dat kan ja... maar met alleen vliegtuigen duurt het vrij lang he (zeker als je tegenstander scuds gaat maken en er veeeel AA voor zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Laatst online: 06-05-2021
Ok, ik speelde weer een match, samen met braintje, tegen 2 willekeurige personen. Ik bouw rustig mijn basis op, staan er opeens een paar rocket ventjes op me te knallen. Kwam net een gattlin uit mijn warfac rollen, dus knal er meteen een paar af. Gattlin wordt wel afgeknald, maar de volgende knalt alle mannetjes af. Braintje komt ondertussen te 'hulp' met een gattlin, en samen met nog eentje van mij (dus in totaal 2 van mij, en een van braintje) rijden we naar zijn basis. Vervolgens disconnect ie.

Rushes kunnen wel degelijk fataal zijn voor je economy, dan bewijst deze replay:
http://home.quicknet.nl/q...enmaker/quick%20match.rep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Ye Greate'96 schreef op 29 June 2003 @ 20:47:
[...]

Dat is echt onzin, zodra een tegenspeler met een rush de mogelijkheid krijgt om je compleet van de kaart te vegen, dan zal hij dat doen ook!
Je begrijpt het verkeerd. Als mijn tegenstander een beetje fatsoenlijk is dan kan hij die rush makkelijk afhouden, alleen loopt hij er wel vertraging door op, en daar gaat het mij om. Tuurlijk, als ik de kans krijg om zijn basis te slopen zal ik dat zeker doen.
Ik ben overigens niet tegen rushen, maar in dit topic wordt alleen maar ge- :r op bunkeraars. Ik vind wel: ieder z'n strategie!
Mja, bunkeren is gewoon een n00bstrategie, of je nu bunkern00b of bunker"pro" bent. Als je het spel gewoon normaal speelt (dus: NO RULES) dan maak je met bunkeren gewoon geen kans in een fatsoenlijk level. (that is: als je tegen een fatsoenlijke speler speelt).

Als jij tegen je vrienden/whatever gaat spelen bunker je maar zoveel als je wilt, en bouw je superweapons zo veel als er tellertjes op je beeldscherm kunnen, mij een zorg. Maar online word ik poepziek van het gezeik van mensen dat rushen lame is blahblah... Dat zijn gewoon n00bs die te dom zijn om zich er tegen te verdedigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Rival24 schreef op 29 June 2003 @ 21:32:
[...]

Je begrijpt het verkeerd. Als mijn tegenstander een beetje fatsoenlijk is dan kan hij die rush makkelijk afhouden, alleen loopt hij er wel vertraging door op, en daar gaat het mij om. Tuurlijk, als ik de kans krijg om zijn basis te slopen zal ik dat zeker doen.

[...]

Mja, bunkeren is gewoon een n00bstrategie, of je nu bunkern00b of bunker"pro" bent. Als je het spel gewoon normaal speelt (dus: NO RULES) dan maak je met bunkeren gewoon geen kans in een fatsoenlijk level. (that is: als je tegen een fatsoenlijke speler speelt).

Als jij tegen je vrienden/whatever gaat spelen bunker je maar zoveel als je wilt, en bouw je superweapons zo veel als er tellertjes op je beeldscherm kunnen, mij een zorg. Maar online word ik poepziek van het gezeik van mensen dat rushen lame is blahblah... Dat zijn gewoon n00bs die te dom zijn om zich er tegen te verdedigen :)
Amen to that _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rival24 schreef op 29 June 2003 @ 21:32:

Ik vind dat iemand die zich met moeite weet te verdedigen tegen een rusher meer skill heeft dan zo'n rusher die altijd dezelfde rush routine gebruikt om te winnen. Zelfs een noob kun je die routine leren en dan is die al oppermachtig.
En in een, volgens jouw "fatsoenlijk" level maakt een bunkerer geen kans. Maar in mijn ogen is een fatsoenlijk level een map waarin een simpele ongebalanceerde rush niet de uitkomst van het spel bepaald.
Maar online word ik poepziek van het gezeik van mensen dat rushen lame is blahblah... Dat zijn gewoon n00bs die te dom zijn om zich er tegen te verdedigen :)
Zelfs de expert spelers van generals weten dat bepaalde maps bijna onmogelijk te winnen zijn met bepaalde countries tegen bepaalde rushes. Met name als je USA bent en je tegenstander china op TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Anoniem: 41239 schreef op 29 June 2003 @ 23:43:
[...]

Ik vind dat iemand die zich met moeite weet te verdedigen tegen een rusher meer skill heeft dan zo'n rusher die altijd dezelfde rush routine gebruikt om te winnen. Zelfs een noob kun je die routine leren en dan is die al oppermachtig.
En in een, volgens jouw "fatsoenlijk" level maakt een bunkerer geen kans. Maar in mijn ogen is een fatsoenlijk level een map waarin een simpele ongebalanceerde rush niet de uitkomst van het spel bepaald.
Als de rush routine is, is de vijand (als hij het redt) dan ook niet met zijn routine bezig....
Zelfs de expert spelers van generals weten dat bepaalde maps bijna onmogelijk te winnen zijn met bepaalde countries tegen bepaalde rushes. Met name als je USA bent en je tegenstander china op TD.
Scaffold rush? humvees vs tankhunter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Gisteren dus weer een potje gespeeld.
2VS2 NO SW/RUSH - ff om lekker een relax potje te spelen.
Ging ook ontzettend lekker met aanvallen en elkaar gewoon bezig houden.
Kwam "Taylor" aan met zijn beste aanval die ook compleet werd verwoest.
10 min daarna had hij ongeveer 10 nukes in 1x klaar. Dan speel je daar ff een potje van 1,5 uur |:(

Ik vind dat EA best wel op mag schieten met de patch en hopelijk zit daar ook de functie DISABLE SUPERWEAPONS in.

Dus hij had de keus of hij verkoopt ze of ik disconnecte, werd dus alt-f4.
Het was de eerste keer maar zo te zien moet je het vaker gebruiken.
Houden ze zich niet aan de regels waar ze vooraf mee akkoord zijn gegaan dan byebye. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-03 12:35

Largo

Donderdraak

Heel even nog over dat alt-f4 (disconnect) misbruik: Blijkbaar zijn mensen gevoeliger voor stats dan gedacht.
Het viel me op dat als je laddert (1v1) dit veel minder gebeurd dan bij gewoon quickmatch.

Ik had een nieuwe speler aangemaakt, en vergeten om de ladder te kiezen. Resultaat eerste 5 potjes: 4 disconnects. Daarna ladder gekozen, en van de 6 potjes slechts 1 disconnect!

Aangezien Generals zelf de disconnects niet als loss registreerd, maar Cases wel, weerhoud dit mensen ervan om te disconnecten bij het ladderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Ik voor het afschaffen van win/loss stats. Het enige wat weergegeven hoeft te worden is hoeveel potjes iemand heeft gespeeld. Zo krijg je toch een aardig beeld van hoeveel ervaring iemand heeft in het spel. Hopelijk stoppen ze dan met disocnnecten aangezien ze er toch geen betere stats van krijgen. Want stats betekenen tegenwoordig echt geen hol met al die disconnecters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Alphega schreef op 30 June 2003 @ 13:26:
Ik voor het afschaffen van win/loss stats. Het enige wat weergegeven hoeft te worden is hoeveel potjes iemand heeft gespeeld. Zo krijg je toch een aardig beeld van hoeveel ervaring iemand heeft in het spel. Hopelijk stoppen ze dan met disocnnecten aangezien ze er toch geen betere stats van krijgen. Want stats betekenen tegenwoordig echt geen hol met al die disconnecters.
Mja... opzich zit er wel een verschil tussen 100/0 of 40/60 qua skills vind ik... maar goed, in principe is het wel zo dat de scores niks meer zeggen door de DC'ers :(
Maar aan de andere kant is het wel zo dat ranks in principe wel leuk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Als ze nou gewoon zorgen dat de disconnecter een loss krijgen (of dat discen helemaal niet meer kan of iig veel moeilijker word) dan ben je van dat probleem af.

Dan heb je alleen nog het probleem dat mensen niet tegen je willen spelen omdat je hele goede stats hebt en je dus gelijk gekicked wordt. Het zou idd gewoon beter zijn als je de hele stats niet kunt zien of alleen het aantal gespeelde games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Wmm schreef op 30 juni 2003 @ 14:09:
Als ze nou gewoon zorgen dat de disconnecter een loss krijgen (of dat discen helemaal niet meer kan of iig veel moeilijker word) dan ben je van dat probleem af.
.......
Bij cases ladder is dat dus zo, vandaar dat er minder gedisconnect wordt. Blijft natuurlijk dat de generals stats een krom beeld geven. Mee eens dat die er uit moeten.

Ik vraag me wel af of je dan niet hetzelfde krijgt als bij RA: tijdens het connecten even gauw via IE de stats van je tegenspeler oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er ook wel mee eens dat Win/losses weg moet worden gelaten en bijv. aan de rangen kunt zien hoe goed iemand ongeveer is.

Ik vind het wel sneu als je bijv. 1,5 speelt met flinke aanvallen dat dan iemand disconnect omdat net 1 van zijn beste aanvallen is geblockt of mislukt. Probeer dan gewoon.

Zo grappig hoe sommige in paniek raken als ze al wat tanks en gebouwen kwijt zijn.

Wat mischien ook een leuke opties is om de hoster de rechten te geven om iemand te kicken zonder nadelen voor de blijvende spelers _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 25735 op 30-06-2003 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 25735 schreef op 30 juni 2003 @ 14:39:
Wat mischien ook een leuke opties is om de hoster de rechten te geven om iemand te kicken zonder nadelen voor de blijvende spelers _/-\o_
Daar zou ongelooflijk misbruik van gemaakt gaan worden. Als mensen nu al zoveel discen is het op die manier nog makkelijker om aan wins zonder losses te komen voor hen.
Wat ik wel zou willen is de opties om iemand te bannen. Zodat hij je game niet opnieuw kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm ok je hebt gelijk, dan maar de functies waarbij je game beter kan instellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 19:53
Kijk als ze er een functie inbouwen voor wel of geen SW's dan misschien ook een vakje waar de maker van het potje kan aangeven of een disconnect een loss is of niet. :)

Mensen met ADSL zouden hierover niets te klagen horen te hebben.
Terwijl het voor de modemmers misschien wel handig is ;)

En als mensen niet willen dat je BV een disconnect als loss wilt laten gelden dan weet je ook gelijk hoe laat het is :P

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 25735 schreef op 30 June 2003 @ 15:54:
Hmmm ok je hebt gelijk, dan maar de functies waarbij je game beter kan instellen. ;)
Das misschien ook wel wat, dat je de opties die je bij quickmatch kunt instellen ook bij een custom game kunt aangeven. Zo dat mensen die daar niet aan voldoen qua wins, ping, enz niet kunnen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah bijv. of zoals de mods die standaard bij red alert 2 zaten.
Zoals dat je alleen infanterie kan bouwen of alleen tanks. Beginnen met zoveel units. Maarja dan kun je net zo goed red alert gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
net voor het eerst online gespeeld. :). Gelukkig nog geen last gehad van xheaters of disconnectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
SPOXER schreef op 30 June 2003 @ 18:21:
net voor het eerst online gespeeld. :). Gelukkig nog geen last gehad van xheaters of disconnectors.
Zeker nog maar 1 of 2 potjes gespeeld ;). Geloof me, ze komen direct :).
Speelde net nog een potje tegen een bunkeraar (ik USA hij China) uiteindelijk win ik maar hij disct weer :(. Naja, was voor de ladder dus daarvoor telt ie wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Wmm schreef op 30 June 2003 @ 19:26:
[...]

Zeker nog maar 1 of 2 potjes gespeeld ;). Geloof me, ze komen direct :).
Speelde net nog een potje tegen een bunkeraar (ik USA hij China) uiteindelijk win ik maar hij disct weer :(. Naja, was voor de ladder dus daarvoor telt ie wel :).
Ik heb er pas 4 gespeeld ja. Heb net wel een paar keer gehad dat mijn teamgenoot ermee kapte. Dan zit je daar in je eentje terwijl de andere al allebei een sw hebben. :(

[ Voor 61% gewijzigd door SPOXER op 30-06-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:59

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Hoe bekijk ik een replay? :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
spel opstarten en dan load replay kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:59

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

SPOXER schreef op 30 June 2003 @ 21:39:
spel opstarten en dan load replay kiezen.
How can i be so stupid? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Uhmm... spoxer... anders rip je mijn avatar even NIET... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
ik heb hem anders al een hele tijd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Het is ook niet dezelfde avatar :)
Die van SPOXER is wat doffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol ik wou dat ook nou net zeggen maar i.v.m. nutteloosheid niet gedaan :P

Waarom is het hier zo stil? :Z

Heeft iemand nog de link van de site waar verschillende bouw volgordes staan? en tactics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel nu de laatste tijd alleen maar quickmatch. Dan zit je tenminste niet in uitgevogelde teams (in het voordeel van de host).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel altijd met een buddy dus dat word lastig met quickmatch.
Tenzij je kunt opgeven dat je samen met een persoon wilt, waarschijnelijk niet ofwel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Nee, dat kan dus niet, echt een slecht punt van generals. Ook word er tijdens de quickmatch niet gelet op skill maar gewoon wie er het eerst was ofzo. Echt irritant zo heb je soms dus echt teams waarbij het in de eerste seconde bekend is wie dr gaat winnen. Ook is de community een beetje vaag. Ze denken meer aan zichzelf dan aan het team. Ze jatten bijv. alle recources, maar als je niet vlug genoeg helpt als ze worden aangevallen dan noemen ze je een n00b en disconnecten ze.

Daarnaast zijn de spawnplekken in QM zooooo gaar. Neem bijv. Fallen Empire. Als je die doet in QM kom je niet alle 2 aan 1 kant, nee QM zal er wel ff voor zorgen dat je allebei aan een andere kant zit en zo krijg je dus als het ware 1vs1 met een muur tussen de 2 gevechten in, joepie. Bevorderd de teamwork ook zo lekker.

[ Voor 26% gewijzigd door Roet op 01-07-2003 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmmm ik had nog een klein beetje hoop :O

Blijf wel bij custom en kan zo een klein beetje sorteren wat wel en niet kan.
Reageert er 1 niet die binnen komt dan hoepel je maar weer op.

Laatst was er iemand die ik vroeg of hij er met de regels eens was. Hij zei niks, nou dan kun je al zeggen dat hij er niet mee eens is dus "iznogoud says bye bye" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Roetje schreef op 01 July 2003 @ 15:14:
Nee, dat kan dus niet, echt een slecht punt van generals. Ook word er tijdens de quickmatch niet gelet op skill maar gewoon wie er het eerst was ofzo. Echt irritant zo heb je soms dus echt teams waarbij het in de eerste seconde bekend is wie dr gaat winnen. Ook is de community een beetje vaag. Ze denken meer aan zichzelf dan aan het team. Ze jatten bijv. alle recources, maar als je niet vlug genoeg helpt als ze worden aangevallen dan noemen ze je een n00b en disconnecten ze.

Daarnaast zijn de spawnplekken in QM zooooo gaar. Neem bijv. Fallen Empire. Als je die doet in QM kom je niet alle 2 aan 1 kant, nee QM zal er wel ff voor zorgen dat je allebei aan een andere kant zit en zo krijg je dus als het ware 1vs1 met een muur tussen de 2 gevechten in, joepie. Bevorderd de teamwork ook zo lekker.
Sorry ik begrijp je niet.
Quickmatch is toch altijd 1vs1?? En bij custom match kan je je startplek toch kiezen? Of heb ik iets gemist.
Edit: sorry, als je niet laddert kan je ook 2vs2 doen. Is ook zo. Maar dan zou ik toch kiezen voor custom match als je met een maat wil spelen. Waarom zou je dat niet doen?

[ Voor 9% gewijzigd door Largo op 01-07-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met quickmatch kun je als je op setup klikt bepaalde voorwaardes instellen zodat er alleen matches worden gezocht met jouw voorwaarden. Je kan dus 1v1 maar ook 2v2 en meer doen. En je kan kiezen welke maps je niet wil spelen.

Het is wel zo dat je altijd tegenover je ally geplaatst wordt maar ik kan er wel mee leven. Je kan tenminste meteen spelen in plaats van soms wel een uur in de lobby een game proberen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
En om dat te voorkomen heb je dus arranged team battles zoals dat zo mooi in WC3 werkt. Dat werkt echt goed. Gewoon een soort quickmatch waarbij jij en je buddy 2 andere buddies zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Laatst online: 13-05 08:52

aapelite

Do the kirby!

Roetje schreef op 01 July 2003 @ 18:07:
En om dat te voorkomen heb je dus arranged team battles zoals dat zo mooi in WC3 werkt. Dat werkt echt goed. Gewoon een soort quickmatch waarbij jij en je buddy 2 andere buddies zoeken.
Dit had age of mythology ook, iets dat vreselijk interessant is juist maar zit natuurlijk weer niet in generals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 24-04 15:38
Ik heb generals ook sinds een paar dagen origineel. Ik moet zeggen dat het echt een leuk en tof spel is, als je de enkele grote bugs van het mp gedeelte weglaat.
Alleen nu heb ik toch enkele vragen. Er is bij mij al enkele keren iemand gedisconnect, en nou is dat niet zo'n ramp, maar als ik dan 60 sec w8 zou ik toch een win moeten krijgen of niet? Of krijg je die helemaal geen? Want elke keer als ik dat doe krijg ik er een disconnect bij wat ik persoonlijk nog al irritant vindt.

Over QM, ik vondt via dc/sp de map lone eagle heel tof, maar als ik hem speel via qm dan wordt mijn allie steeds recht tegen over me geplaatst ipv langs me met als gevolg dat als hij verliest ik tegen 2 man, of 1 van hun verliest en we hem makkelijk met 2 wegvagen, wat beide nogal saai is. Spawn je altijd zo op die map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
OMG OMG, net voor het eerst tegenstanders gehad die in het begin die special strikes cheat over je basis doen. Ik speelde samen met Roetje en we hebben die cheaters gewoon geowned :D
Replay

Hoe triest kun je zijn, cheaten en nog verliezen :D

[ Voor 18% gewijzigd door Alphega op 01-07-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
DeepSeven schreef op 01 July 2003 @ 22:28:
Er is bij mij al enkele keren iemand gedisconnect, en nou is dat niet zo'n ramp, maar als ik dan 60 sec w8 zou ik toch een win moeten krijgen of niet? Of krijg je die helemaal geen? Want elke keer als ik dat doe krijg ik er een disconnect bij wat ik persoonlijk nog al irritant vindt.
Klopt, dit zal waarschijnlijk met de patch worden gefixed. Dit is trouwens alleen met ladder games dacht ik. Als daar mensen altf4 doen dan krijg je idd een disc.
Over QM, ik vondt via dc/sp de map lone eagle heel tof, maar als ik hem speel via qm dan wordt mijn allie steeds recht tegen over me geplaatst ipv langs me met als gevolg dat als hij verliest ik tegen 2 man, of 1 van hun verliest en we hem makkelijk met 2 wegvagen, wat beide nogal saai is. Spawn je altijd zo op die map?
Ja dat is altijd met QuickMatch ja. Erg gaar want dat bevorderd de teamplay niet echt zeg maar. Je zal zelden je leger kunnen combineren met die van hem op die map aangezien er zo een enorme afstand zit tussen beide kampen.

PS: Volgens mij waren dat nog echte n00b cheaters ook want veel haalde die cheat nou niet aan van hun :P. Als ze USA hadden genomen hadden ze fuelbomb kunnen gooien en A10 strike op me stroom ofzo maarja.

[ Voor 9% gewijzigd door Roet op 01-07-2003 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Roetje schreef op 01 July 2003 @ 22:51:
[...]

Klopt, dit zal waarschijnlijk met de patch worden gefixed. Dit is trouwens alleen met ladder games dacht ik. Als daar mensen altf4 doen dan krijg je idd een disc.
Dat is niet alleen met ladder games, dat is met alle 1vs1 games. Als je tegenstander disct krijg je ipv een win een disconnect. Dit is zo sinds ze een paar weken geleden met de servers zijn wezen kloten :(.
Alleen als je voor de ladder speelt geldt het voor ladder wel als een win, alleen voor de stats in Generals zelf krijg je nog steeds een disconnect.
T word tijd dat ze dit es oplossen, het was goed maarja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ja het rare is dat ze bij cases wel goed kunnen reporten en bij generals zelf niet. Beetje vreemd. Vraag me dan ook af waarom ze die servers dan ook niet doorlinken naar de ingame stats :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83827

Alphega schreef op 01 July 2003 @ 22:46:
OMG OMG, net voor het eerst tegenstanders gehad die in het begin die special strikes cheat over je basis doen. Ik speelde samen met Roetje en we hebben die cheaters gewoon geowned :D
Replay

Hoe triest kun je zijn, cheaten en nog verliezen :D
LOLLLLL

Die gasten zijn echt echte noobs, hoe slecht kun je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik dacht laten we nog eens een potje doen, was al wat langer gelee. Teamgenoot kreeg error tijdens het laden zo ik moest het alleen doen. Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden en anders niet, duh :+

Noob

[ Voor 3% gewijzigd door Supern00b op 02-07-2003 00:18 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83827

@Supernoob, je kon in het begin al zien dat je ging winnen. Jij had 4 oliebronnen en op het laatst heel de bovenkant.

En die 2 onderin hadden ieder maar 1 suplly depot waar ze ook nog eens 3 chinooks opzetten :|

Wel leuk om tegen 2 personen te winnen maar je had geluk dat het noobs waren:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
  • Laatst online: 24-05-2023
hihi, ik had er wel lol in kon je wel stellen 8) :9 :P

Maar ik wist niet dat het zo zou gaan of course, voor hetzelfde geld waren het veteranen. Overigens kon ik pas na een tijdje de map overzien (net als hun of course) en ze starten met dubbelgeld t.o.v. mij. Maar het blijft leuk. B)

[ Voor 68% gewijzigd door Supern00b op 02-07-2003 14:53 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44875

heeft iemand een link van de Generals mods ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Anoniem: 44875 schreef op 02 July 2003 @ 18:32:
heeft iemand een link van de Generals mods ?
Google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net een lekker 2v2 potje achter de rug die bewijst dat paladins 0wn all. Een tegenstander had al 2 scud storms gebouwd en een paar keer gebruikt op mijn basis maar dat mocht niet hinderen >:)

Check het uit hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87877

hey maar bij mijn loop tie traag meet amd 2000 xp en ati 9500 en 512 ddr pc 2700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Anoniem: 87877 schreef op 03 July 2003 @ 00:51:
hey maar bij mijn loop tie traag meet amd 2000 xp en ati 9500 en 512 ddr pc 2700
Probeer je stettings eens wat lager te zetten en de nieuwste drivers te installeren. Zet bij voorbaat clouwd shadows uit. Toch nutteloos en vreet veel van je PC. Ik neem aan dat je niet een te hoge res speelt? Probeer het eens te draaien met alle settings laag op 800*600. Bij mij kreeg ik het soepel draaiend op een XP 2000+ en GF2 Pro, 512 MB DDR.

Als je online speelt is de verklaring een stuk simpeler. Daar speel je namelijk op de snelheid van de langszaamste speler en dat wil nog weleens iemand zijn met een 4.86 en dan gaat het bij jouw ook traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Anoniem: 41239 schreef op 03 July 2003 @ 00:41:
Heb net een lekker 2v2 potje achter de rug die bewijst dat paladins 0wn all. Een tegenstander had al 2 scud storms gebouwd en een paar keer gebruikt op mijn basis maar dat mocht niet hinderen >:)

Check het uit hier.
tja ben gestopt met kijken toen je tegenstander een airfield bijna in je basis ging maken |:(

maar tip voor je : bouw je warfactory beetje op het einde van je basis en niet helemaal achterin en zet je strategie center ook een beetje voorin neer want die kan ook nog welleens wat neerknallen
en probeer zo veel mogelijk suply's te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Woei, ik, roetje, wmm en janus zijn nu lekker aan het ladderen :P gaat wel lekker... totdat je opeens tegen nr. 3 mag spelen :X. Doen er hier nog meer mensen mee aan de ladder (de officiële that is (case's))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Jup ikke.
Nicks: GrooveArmada (China) en Astra100 (GLA)

Tegen de nummer 3 spelen is vervelend, maar tegen een goede speler met nog maar 3 gespeelde games uitkomen is nog minder. Als je verliest ben je meteen gigantisch veel punten kwijt.

Welke settings gebruiken jullie trouwens?
Ik heb altijd ping < 300 en max 25 disconnects. Ik vind oha dat het lang duurt voordat je gematched wordt, maar heb geen zin om de criteria nog "wider" te zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Largo op 03-07-2003 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

ff wat anders; ik vraag me af waarom er geen quickpatch 1.5.1 komt voor die barrel-"cheat". overigens lijkt het er op [als je die cheat download en bekijkt] dat die barrels in het spel zaten maar er op het laatste moment niet in zijn gedaan. kwestie van zeg maar [barrels=aan] in ini-file die men heeft gedelete.

ook is het gebrek aan mappen onbeschrijfelijk irritant. en de custommaps daar zie je pas bij een verlies waarom de host een bepaalde positie neemt om te starten; vaak net iets meer resources >:( dat zou ook duidelijker in de preview moeten staan; aantallen en geen icoontje.

nou weet ik dat de rooms verbeterd zullen worden, maar nog snap ik niet waarom sommige games in meerdere rooms te vinden zijn en anderen niet. hopelijk komt 'r een expansion en een goeie patch, want anders zal ik de tweakers-BHD-thread weer moeten bookmarken :'(

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Largow schreef op 03 juli 2003 @ 09:47:
Jup ikke.
Nicks: GrooveArmada (China) en Astra100 (GLA)

Tegen de nummer 3 spelen is vervelend, maar tegen een goede speler met nog maar 3 gespeelde games uitkomen is nog minder. Als je verliest ben je meteen gigantisch veel punten kwijt.

Welke settings gebruiken jullie trouwens?
Ik heb altijd ping < 300 en max 25 disconnects. Ik vind oha dat het lang duurt voordat je gematched wordt, maar heb geen zin om de criteria nog "wider" te zetten.
Je bent lekker hoog gerankt met GrooveArmada, Astra100 is wat minder ;).
Jij speelt ook wel vaak tegen wel heel laag geranken, vorige week vrijdag bv alles gewonnen maar tegenstanders waren ook allemaal rond de rank 6000. Maar daar kun jij natuurlijk niks aan doen :).

Settings die ik gebruik: ping <100 en disconnect any. Die zeggen toch niks, ik heb op een bepaald account 30 discs vanwege de 1vs1 games waarin m'n tegenstander disct, en ik ga dan niet snel alt f4 doen.
RFVR schreef op 03 July 2003 @ 09:57:
ff wat anders; ik vraag me af waarom er geen quickpatch 1.5.1 komt voor die barrel-"cheat". overigens lijkt het er op [als je die cheat download en bekijkt] dat die barrels in het spel zaten maar er op het laatste moment niet in zijn gedaan. kwestie van zeg maar [barrels=aan] in ini-file die men heeft gedelete.

ook is het gebrek aan mappen onbeschrijfelijk irritant. en de custommaps daar zie je pas bij een verlies waarom de host een bepaalde positie neemt om te starten; vaak net iets meer resources >:( dat zou ook duidelijker in de preview moeten staan; aantallen en geen icoontje.
Ik neem aan dat je met de barrel cheat de burning barricade cheat bedoelt.
Om alleen daar een quick patch voor uit te brengen is ook niks, aangezien er al meer cheats zijn zoals een a10 strike gelijk in het begin van de game. Je lost dan maar een klein gedeelte op.

Ik vind dat er op zich wel genoeg maps in de game zitten. Hoewel een paar extra van de ontwerpers van het spel wel welkom zou zijn. De custom maps die spelers maken zijn vaak niks, om de reden die jij ook al noemt. Er zitten wel goede tussen maar dat weet je van te voren niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Wmm schreef op 03 July 2003 @ 10:13:
[...]

Jij speelt ook wel vaak tegen wel heel laag geranken, vorige week vrijdag bv alles gewonnen maar tegenstanders waren ook allemaal rond de rank 6000. Maar daar kun jij natuurlijk niks aan doen :).

Settings die ik gebruik: ping <100 en disconnect any. Die zeggen toch niks, ik heb op een bepaald account 30 discs vanwege de 1vs1 games waarin m'n tegenstander disct, en ik ga dan niet snel alt f4 doen.

[...]
Sja, GLA ben ik mee aan t oefenen. Gaat niet echt goed :/
Is inderdaad waar, afgelopen week geen top 500 spelers ontmoet. Ik sta idd 250 of zo maar dat is niet bepaald mijn werkelijke niveau. Ligt meer tussen 500-1000

[ Voor 3% gewijzigd door Largo op 03-07-2003 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

net weer een potje gespeelt dat bewijst maar weer hoe kinderachtig en lame veel generals spelers zijn ik join een game en de host zegt no base rush nah ik heb het nooit echt op regels maar hou me er wel aan nou toen was de game gestart en gaat de host rushen op mijn ally dus die ging disconecten en toen zei ik er wat van dat ie niet echt goed bezig was
enzo en dan krijg je weer een hoop gescheld op je enzo
op zulk soort momenten zou ik best welleens cheats willen gebruiken :)

uiteindelijk heb ik natuurlijk verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

senater schreef op 03 July 2003 @ 02:07:
[...]

tja ben gestopt met kijken toen je tegenstander een airfield bijna in je basis ging maken |:(

maar tip voor je : bouw je warfactory beetje op het einde van je basis en niet helemaal achterin en zet je strategie center ook een beetje voorin neer want die kan ook nog welleens wat neerknallen
en probeer zo veel mogelijk suply's te pakken
Dat was mijn ally :)
Het was links tegen rechts. Dat is beter op die map want dan is de olie aan de kant van de teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 15:52
Anoniem: 41239 schreef op 03 July 2003 @ 00:41:
Nou sorry, maar je ally deed toch een erg groot deel van 't werk met z'n Migs. Later in het spel heeft 'ie echt je ass gered door die scud-storm te hacken, als ie dat niet gedaan had hadden jullie alsnog tegen die GLA gozer verloren.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Hydra schreef op 03 July 2003 @ 22:01:
[...]

Nou sorry, maar je ally deed toch een erg groot deel van 't werk met z'n Migs. Later in het spel heeft 'ie echt je ass gered door die scud-storm te hacken, als ie dat niet gedaan had hadden jullie alsnog tegen die GLA gozer verloren.
Dat ben ik met jouw eens.
Ik vond het alleen vreemd dat die black market niet terug gehackt werd op of zijn minst vernietigd.
Tip voor de volgende keer.
Als je die basis van china sloopt zorg er voor dat hij geen nieuwe command center bouw zodat hij weer mijnen en van die attelerie kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

klaasbram schreef op 04 July 2003 @ 00:22:
[...]

Dat ben ik met jouw eens.
Ik vond het alleen vreemd dat die black market niet terug gehackt werd op of zijn minst vernietigd.
Tip voor de volgende keer.
Als je die basis van china sloopt zorg er voor dat hij geen nieuwe command center bouw zodat hij weer mijnen en van die attelerie kan gooien.
tip als je de command center sloopt sloop dan gelijk zijn bulldozers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Roetje schreef op 03 juli 2003 @ 01:41:
[...]

Probeer je stettings eens wat lager te zetten en de nieuwste drivers te installeren. Zet bij voorbaat clouwd shadows uit. Toch nutteloos en vreet veel van je PC. Ik neem aan dat je niet een te hoge res speelt? Probeer het eens te draaien met alle settings laag op 800*600. Bij mij kreeg ik het soepel draaiend op een XP 2000+ en GF2 Pro, 512 MB DDR.

Als je online speelt is de verklaring een stuk simpeler. Daar speel je namelijk op de snelheid van de langszaamste speler en dat wil nog weleens iemand zijn met een 4.86 en dan gaat het bij jouw ook traag.
Maar zoveel setting heb je toch niet? Alleen reso en detail. Of het ik het nou fout?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
bij Custom settings heb je veel opties. Oa ook particle cap en texture quality en dan nog eits van 9 andere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:07
Roetje, waar heb jij dan de custom settings?

Als ik naar dat options menu ga kan ik alleen de resolutie, brightness en scrolspeed instellen.
Zie ook verder nergens een button naar custom settings, alleen defaults, cancel en accept

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Qosmic schreef op 04 July 2003 @ 20:33:
Roetje, waar heb jij dan de custom settings?

Als ik naar dat options menu ga kan ik alleen de resolutie, brightness en scrolspeed instellen.
Zie ook verder nergens een button naar custom settings, alleen defaults, cancel en accept
Dat staat in zo'n dropdownbox onder low, medum, high staat nog de optie custom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Wmm schreef op 03 July 2003 @ 10:13:
[...]

[...]
zooooo, weer ff wat betere spelers ontmoet, rank 500-600. Gaat nog redelijk. Wel weer behoorlijk afgemaakt door #5 en #49. Heeft er iemand nog tips voor gevorderden? Micro management met name?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Largow schreef op 04 July 2003 @ 20:49:
[...]

zooooo, weer ff wat betere spelers ontmoet, rank 500-600. Gaat nog redelijk. Wel weer behoorlijk afgemaakt door #5 en #49. Heeft er iemand nog tips voor gevorderden? Micro management met name?
Post je replay dat is makkelijker beoordelen/ tips geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Largow schreef op 04 July 2003 @ 20:49:
[...]

Hmm die hogere nummers zijn idd vrij lastig, ik ben pasgeleden afgeslacht door nummer 3...

Als je beter wilt spelen moet je de replays van www.generalsreplays.com maar eens gaan bekijken, van spelers maxpovver en pillars, generalsxiraqi enz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Rival24 schreef op 04 juli 2003 @ 21:58:
[...]

Hmm die hogere nummers zijn idd vrij lastig, ik ben pasgeleden afgeslacht door nummer 3...

Als je beter wilt spelen moet je de replays van www.generalsreplays.com maar eens gaan bekijken, van spelers maxpovver en pillars, generalsxiraqi enz....
als ik zie hoe snel die dat doen moet ik maar een gaan denken aan een effectiever gebruik van shortcut keys. Anders lijkt me dat onmogelijk.....
Ik gebruik momenteel alleen group voor migs en spatie voor events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Largow schreef op 04 July 2003 @ 22:42:
[...]

als ik zie hoe snel die dat doen moet ik maar een gaan denken aan een effectiever gebruik van shortcut keys. Anders lijkt me dat onmogelijk.....
Ik gebruik momenteel alleen group voor migs en spatie voor events.
Ik gebruik veel meer keys. Alleen al voor de groups, omdat het makkelijk is omdat je niet steeds met de muis hoeft te selecteren maar ook omdat je er dan snel kunt zijn (dubbel tap).
Standaard heb ik het volgende (alleen dat wil nog wel es afwijken):
1: eerste groep tanks
2: tweede groep tanks
en eventueel 3
4: migs of andere vliegtuigen
5-8: als ik zoveel groepen nodig heb ook deze
0: lotus, burton
spatie voor de events natuurlijk

En verder gebruik vaak de sneltoetsen om de units te maken, gebouwen de plaatsen. Dit werkt veel sneller dan steeds met de muis alles te moeten selecteren. Als je hier allemaal nog geen gebruik van maakt lijkt me het idd een goed idee om je dit aan te leren.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.