Toon posts:

[C&C]Generals - Deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.857 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
http://www.home.zonnet.nl/ye_greate96/gen2logo.gif

...En hier het vervolg op deel 4! met goedkeuring van M@NIC

Hieronder wat info:
Minimum Requirements:
Intel Pentium 1000 MHZ
128 MB RAM
1.2 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card

Recommended Requirements:
Intel Pentuim 2000 MHZ
512 MB RAM
1.4 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card
Maar is 1 vs 1 redelijk te spelen met:
Rock-bottom Requirements:
Intel Pentium III 500 MHZ
128 MB RAM
1.2 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card
en uiteraard niet meer dan 800 x 600 Resolution
* Hier wat screenshots

Info over patch 1.6 - Laatste nieuws is dat het misschien de eerste week van juni uitkomt:
Harvard:
First off...sorry that I haven't posted for a couple weeks. Col Burt does a great job but I realize how important it is for me to give it to you straight from the developer's mouth.

Are we working on 1.6? Yes.
Have we had some unexpected things pop up that have delayed it? Yes.
Is the Ladder Kit still in the works even though its taken too long? Yes.

Fact is, we've got some stuff going on here at EA that is delaying it. Not a huge deal but enough for us to juggle priorities. (Generals is on top of the list) Not too long - but enough to get everyone a bit impatient. We apologize for the delay but you guys are't being left out to dry.

We'll have more news soon. Patch 1.6 (which will include a fix to the firewalls and some balance fix ups and some other stuff) will be along shortly. I don't have a time yet though...but we're busting our *#^#* to get it to you asap.

Col. Burt:
At this point it looks like they will release a smaller patch than originally planned in an effort to get it out as soon as possible.

The contents of the patch should contain the following:

Balance Changes
Chinese MiG: Increase cost from $1000 to $1200
Chinese MiG Armor: Increase cost from $500 to $1000
All Chinese Gattling Guns: Will no longer shoot through objects
US Power Plant: Cold Fusion Upgrade will be reduced in cost from $800 to $500
GLA Scud Storm: Anthrax Beta Upgrades secondary toxin damage will be increased

I know that there are a lot more issues in this area that many of you have requested but the team wants to take baby steps in regards to balancing. If we change too much all at once we could wind up with an even worse problem.

Technical Issues
The FirewallPortOverride entry for the options.ini file will be fixed. Currently it isnt functional. We are hoping that this will fix a lot of the firewall issues that some of you have been having.

At this point Ive been told that they are shooting for a June release of this patch. Again, I apologize to those of you who were expecting it sooner.

Ladder Kit
Im told that this is nearly complete but as of the moment I havent been able to get a timeline for it.
Vorige delen:
Het Command&Conquer Generals Topic.
[rml][ C&C] Generals - Deel 2[/rml]
[rml][ C&C] Generals - Deel 3[/rml]
[rml][ C&C] Generals - Deel 4[/rml]

Enkele links:
Generals.nl
Officiële Generals site
CNCGenerals.com

FAQ's:
Anoniem: 29349 in "Forum- en Gamefaqs (*Update 08-02*)"
Generals/VPN FAQ
VPN FAQ

Patches
Patch 1.5
Patch 1.4
Patch 1.3
Patch 1.2
Patch 1.1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ye Greate'96
Novah schreef op 30 mei 2003 @ 11:05:
Volgensmij moet je het begin logotje nog ff verandere, iemand anders vind het blijkbaar niet zo leuk dat linkt naar zijn eigen webspace.
Gatverdamme, wat kinderachtig van 'em, nou ja, ik zoek wel een andere

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ye Greate'96
Wmm schreef op 30 May 2003 @ 11:03:
Zozo, deel 5 alweer :). Mooie startpost trouwens, mooi gedaan.

Die replay: het is natuurlijk wel effectief maar om telkens zo te spelen, daar zou ik niks aan vinden. Trouwens wel beetje geluk dat hij nog niks had, de meeste spelers hebben tegen die tijd iig wel een tank. Is het trouwens een replay van jezelf?
Replay is van mij ja. Ik heb die methode ook maar afgekeken van een andere replay hoor, maar dit werkt ook vaak genoeg niet!

USA met flashbangs zijn nogal vervelend ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ye Greate'96
MaRc0 schreef op 30 May 2003 @ 14:12:
[...]

Noem het kinderachtig, ik noem wat jij deed gewoon jatten. Ik maak die headers zelf en als iemand zomaar die plaatjes gebruikt én ze ook nog eens gewoon naar mijn webspace laat linken, dan doe ik daar wat aan.
Nou gefeliciteerd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ye Greate'96
HolyCorn schreef op 30 May 2003 @ 15:48:
[...]

Ja is allemaal wel leuk enzo, maar spelen jullie ook wel is 1v1? Het enige wat we nu steeds te zien krijgen, is hoe jullie eerst met z'n 2'en 1 iemand rushen zodat hij (zo goed als) dood is. En dan is het uitspelen maar. In 1v1 kun je imho beter zien of iemand echt goed speelt... No offence intended ;)

p.s. Speelde net voor het eerst in 2 weken weer is een 1v1 quickmatch, wordt ik gematched tegen MaxPovver :o Ik hoef waarschijnlijk niet te vertellen hoe de uitslag was.... :'( T*ring wat is die gast goed _/-\o_
Heb je daar de replay nog van?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ye Greate'96
Ik heb net een potje gespeeld tegen een of andere knakker die 237/0 had staan!!!

Dat kan toch niet?? Dat je 237 potjes speelt, geen enkele verliest en ook geen enkele disconnect heeft staan.

Zou die gast dat echt voor elkaar hebben gekregen of zou die op een of andere manier gesjoemeld hebben met de stats?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ye Greate'96
Zou het niet een fantastisch idee zijn om in een nieuwe patch in te bouwen dat wanneer iemand disconnect of op de een of andere manier de verbinding kwijt is, dat z'n tegenstander(s) een win krijgen en de disconnecter een loss??

Dan ben je toch van al het gezeur af?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ye Greate'96
Dinictus schreef op 30 mei 2003 @ 20:23:
yep maar bij mij loopt m'n systeem weleens vast im een mp potje, echt balen is dat. Dan zou ik dus meteen een loss of disconnect hebben.

Ach, stats zeggen wel wat maar het meest over je ervaring.
Hoevaak gebeurd het nou dat iemand echt aan het winnen is en z'n pc of verbinding nokt ermee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ye Greate'96
Wow, eindelijk weer eens een leuk spelletje zonder disconnecters!

hier (ik ben Bastard)

• Ye Greate'96
Bosmonster schreef op 31 mei 2003 @ 16:22:
[...]

Nou.. op een gegeven moment staat ie met een aardig legertje midden in de basis van de vijand.. hij doet helemaal niks en valt uiteindelijk maar een zwaarbewaakte bunker aan...

right :P Best knap dat ie daar met zo'n leger is gekomen, maar hij had het daar al af kunnen maken...
Nou, hij is echt goed hoor! Ik vind het erg knap hoe hij zijn aandacht bij zowel zijn basis die wordt aangevallen houdt als bij het aanvallen van de basis van z'n tegenstander, dat doe ik em echt niet na!

• Ye Greate'96
Wat ik dus irritant vond:

Dat ik als beginnende online speler een game dacht te joinen tegen iemand die maar 2 wins en 0 losses had, maar uiteindelijk iemand bleek te zien die inmiddels z'n 40ste account in gebruik had genomen :(

Eigenlijk zou het volgende moeten gebeuren:

- OF je kan niet meer de stats van elkaar zien (zoals RA2)
- OF EA games koppeld maximaal 1 account aan een serie-nummer.

Want zeg nou eerlijk: het is natuurlijk vrij lame om met je 23ste account met 4/0/0 stats een n00b custom game te joinen om vervolgens iedereen rot te schoppen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ye Greate'96
Mijn ideeen voor een vervolg op Generals, maar dan veel meer gericht op realisme:

Het spel begint met het volgende:

-Iedere speler heeft een aantal grote kampen met loopgraven, tenten en een x aantal soldaten en/of een paar plekken op de map waar een groepje tanks zijn opgerukt met een aantal manschappen die een klein kamp opzetten.
Als die verslagen worden, verlies je de game, want je bent tenslotte je je opmars naar het oorlogsgebied kwijt.

-Er worden niet meer tientallen gebouwen neergezet, maar "abilities" kun je krijgen door bijv. het aantal kills e.d. net als in Generals

Het bouwen van tanks en mannetjes e.d. in een oorlogsgebied is natuurlijk niet realistisch;

-Er is een soort communicator met je land van herkomst waarbij onderdelen, tanks, etc worden "besteld", wat je dus iedere x minuten kunt doen en dat dan ook wordt afgeleverd bij je basis.

- Tanks en soldaten worden niet meer gebouwd, maar gedropt of afgeleverd door bijv. vliegtuigen, trucks of boten.
- Afweer geschutten (loopgraven, bunkers, etc.) kunnen worden opgebouwd, maar de onderdelen en manschappen worden ook afgeleverd door dezelfde vliegtuigen, trucks of boten.

Je hebt dus een uitgebreid scherm waarbij je vele verschillende tanks en manschappen e.d. kunt bestellen.

Ook kun je air-strips en hangaars aanleggen waar vliegtuigen kunnen landen en "reloaden"

Aan dit bestellen zit natuurlijk een maximum aan, dus besteed je "budget" wijs!

Wat vinden jullie van deze ideeen, of zijn er nog meer punten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ye Greate'96
Wmm schreef op 06 June 2003 @ 20:20:
Ye Greate, goed idee. Goed uitgevoerd zal het vast een zeer goede gameplay op kunnen leveren. Maar ik denk dat het dan echt een wargame wordt, en ik zie een wargame nog anders als een RTS. Een RTS is eigenlijk helemaalniet realistisch mbt bv het opbouwen van de basis.
In een wargame gaat dit heel anders bv op de manier die jij beschrijft.
Voor een vervolg op Generals vind ik het niks, C&C is en blijft good old RTS.
Ja, maar toch moet C&C te combineren zijn met deze vorm van realisme denk ik, er komt een enorme tactiek bij kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ye Greate'96
Wmm schreef op 06 June 2003 @ 20:52:
[...]

Jawel, het is natuurlijk wel te combineren lijkt me. Maar dan moet je het geen Command & Conquer meer noemen vind ik. Dan zal het onder een andere naam moeten, omdat het eigenlijk niks meer met C&C te maken heeft.
Ik ben wel met je eens dat er dan veel meer tactiek bij komt kijken, dan kun je echt geen massa's units meer stampen en moet je roeien met de riemen die je hebt.
Ik snap best dat het dan niet meer lijkt op de hele c&c range, maar leg me dan eens uit wat nou precies de reden zou zijn om het vervolg niet dusdanig realistisch te maken? Want je zou het zo kunnen maken dat je rustig per keer 30 tanks kan bestellen, maar dan krijg je geen base defence meer bijv.

In dit geval kun je rustig alsnog massa units maken, terwijl een n00b alleen maar vliegtuigen gaat zitten maken...

• Ye Greate'96
Meer nieuws over de update 1.6 - hij komt dus pas over 2 tot 3 weken...
Dear C&C Generals players,

As promised, here are more specifics on the planned 1.6 patch which should be out in the next 2-3 weeks. We are not rushing it through testing to ensure that it is a big plus, not a big minus for the community.

Here is the run down...

1. FIREWALLPORTOVERRIDE INI ENTRY - repaired this entry so it functions correctly.

2. ALT-F4 MULTIPLAYER EXPLOIT - Quitting the game during a multiplayer match using Alt-F4 will now correctly give the offending user a disconnect stat.

3. CHINESE AND KOREAN IME WINDOW ORDER - Re-prioritized the Korean and Chinese IME windows on the Save/Load screen so they now sort on top of all other windows.

4. SCUD STORM ANTHRAX BETA BUG - GLA’s Scud Storm now has the correct damage radius when upgraded with Anthrax Beta.

5. CHINA GATTLING TANK BUG - China’s Gattling Tank now correctly moves slower when it is damaged.

6. MULTIPLAYER LOBBIES – The lobbies have been renamed to allow people to congregate based on the type of game they want to play, not just their region.

1 vs 1
2 vs 2
3 vs 3
4 vs 4
Newbie
Asia
Europe
N America
S America
No Rush
No Supers
Mod Maps

7. GENERAL BALANCING ISSUES:
• China’s Gattling weapons now require Line of Sight to fire.
• China’s MiG cost increased from 1000 to 1200.
• China’s MiG Armor cost increased from 500 to 1000.
• US’s Cold Fusion Reactor Control Rod upgrade cost decreased from 800 to 500.

8. QUICKMATCH RESOLUTION – the resolution for QuickMatch games is no longer limited to 800x600. All resolutions allowed.

9. INVISIBLE UNITS - Fixing the problem where “behind the buildings” graphic was causing people with some old video cards to see invisible units.

10. NVIDIA GeForce FX fix - Fixed graphics glitch with certain drivers for GeForce FX.

Hope that helps. We're at your service.

--------------------
Harvard Bonin
Producer
Command & Conquer Generals
Electronic Arts

• Ye Greate'96
Toch blijft het een feit dat China heel moeilijk te overwinnen is met USA zolang er geen afweer geschut komt dat ook tegen soldaten gebruikt kan worden.

• Ye Greate'96
Royz schreef op 10 June 2003 @ 16:26:
[...]

Klopt ook, maar ik had helemaal geen geld gebrek eigenlijk. Waar ik wel aan twijfel, is het beter om hackers in groepjes te zetten, zodat ze sneller meer kunnen hacken? Of maakt dat geen reet uit en kan je ze net zo goed veel spreiden?
Je kan ze juist beter verspreiden, als iem. met gla ineens een aantal soldaten midden tussen je grote groep hackers zet, zijn ze allemaal dood (of een nuke gooit, etc.) daarom kun je ze natuurlijk veel beter verspreiden.

Voor de inkomsten maakt het geen fluit uit of ze nou bij elkaar zet of gespreid

• Ye Greate'96
Maar als iemand disconnect tijdens een spel en je laat de teller netjes aflopen, dan krijg je er toch een win bij? Of krijg je dan toch een disconnect??

• Ye Greate'96
thisbeingme schreef op 13 June 2003 @ 16:24:
Hmm, ik sta een beetje verbaasd over generals...

Ik heb net een potje gespeelt tegen een brutal, en ik probeerde wat nieuws uit. Dé manier om een brutal uit te schakelen, en werkt misschien ook een beetje tegen een 'gewone' tegenstander. Replay hier. Hij duurt niet zo lang hoor, zo af eigenlijk :P

Ik vind dit een beetje een bug in generals, want zeker op zo'n grote map gaat iedere zichzelf respecterende speler eerst af op meerdere bronnen... 8)7
Opzich een goeie tactiek, maar wordt al vaak gedaan door USA players d.m.v. buldozer in een chinook (online dan hè)

• Ye Greate'96
Arno schreef op 13 juni 2003 @ 21:28:
[...]

Of de supply alleen verkopen voor je hem wegburnt en niet alleen mannetjes op je af stuurt maar wacht op de flashbangs om je zo uit die bunker te blazen.
Flashbangs op een china bunker? Nooit eerder gezien, werkt dat?

• Ye Greate'96
Eindelijk weer eens een leuk potje zonder 'n disconnect _/-\o_

hiero

Ik ben Bastard b.t.w.

[Voor 11% gewijzigd door Ye Greate'96 op 14-06-2003 17:01]

• Ye Greate'96
Wmm schreef op 14 juni 2003 @ 18:23:
[...]

Ik heb net ff gekeken. Moet wel zeggen dat ik je "raar" vond spelen :).
Wat je tegenstander deed was trouwens bunkeren in het kwadraat, overal patriots en tussen die patriots weer tanks :D.
Maar waarom bouwde je zo laat een warfactory. Hadden jullie eerst een niet aanvals verdrag getekend ofzo. Want het duurde echt vreselijk lang voordat er wat gebeurde. Toen je tegenstander uiteindelijk een particle cannon klaar had begon jij met het bouwen van twee nukes, maar eentje moet je weer gecanceld hebben want die was er op een gegeven moment niet meer terwijl je het om het geld niet hoefde te doen want daarvan had je genoeg :). Toen je tegenstander met z'n tweede SW kwam ging jij ook gelijk een tweede maken en op een gegeven moment hadden jullie er allebei drie :?.
Na een paar keer heen en weer gooien met SW's besloot jij maar eens aan te vallen en dat was ook gelijk erop en er over..... Ik vond het een beetje een vreemd potje...
Ja, ik heb wel een verklaring voor het cancellen van die nuke: Het was nogal een n00b met stats 3/18, ik had er geen zin in dat hij op een gegeven moment disconnecte omdat ik meteen al 3 nukes klaar had staan, dus op een gegeven moment cancelde ik die 2de nuke.

Pas toen hij z'n 2de particle cannon neer had gezet, bouwde ik die 2de.

Voor de rest was ik niet zo op mijn hoede , maar deed ik rustig aan omdat ik van iemand van 3/18 stats weinig verwachtte.

• Ye Greate'96
JAHOOR, die Art of Defence is met z'n 2en simpelweg niet mogelijk!

Er komen zooo gigantisch veel overlords e.d.

Is er al iemand die hier wat tactieken voor heeft??

• Ye Greate'96
HolyCorn schreef op 16 juni 2003 @ 22:36:
[...]

Met china is het niet zo moeilijk hoor. Ik speel normaal USA, en daarmee lukte het me in eerste instantie ook niet. Toen maar is met china geprobeerd, lukte meteen.
- bouw gattling-cannons en bunkers als eerste defence line
- hierachter nuke cannons zetten en die laten force firen op de ingang
- bouw veel dozers in het begin, want je hebt toch zat geld in je eentje
- begin meteen nuke-silos te maken stuk of 4, die helpen lekker de units uitdunnen.
- airfields, stuk of 4
- zorg dat achter je eerste defence alvast nieuwe bunkers en gattlings gebouwd worden, want die eerste line haalt het nooit
- tankhunters, veel tankhunters in je bunkers stoppen.

Dus ja, ik als redelijke china-n00b kon het zo de eerste keer gewoon halen... Dus het is echt wel te doen hoor. Misschien dat ik het nog is met USA probeer, maar denk dat dat niet in m'n eentje lukt. Daarvoor kwam ik gewoon handen tekort. Je mist gewoon een splash-damage wapen zoals de nuke-cannon bij USA voor dit soort dingen.
Ik denk dat je een grap maakt, of je countdown is niet verder gekomen dan 9 minuten, want na die tijd krijg je een leuke verassing van Commanches die gewoon NIET stuk gaan, ook niet na 3 minuten lang beschoten te zijn door gattlin cannon's.

Ik heb ondertussen overigens de map ge-edit en die belachelijke "supervehicles" eruit gehaald. - Het is best een leuke map, maar units moeten wel af te maken zijn.

• Ye Greate'96
Dinictus schreef op 17 June 2003 @ 16:31:
Ik merk trouwens dat op mijn pc generals soepelder draaide op Win2k dan op XP. Ben net overgegaan maar het loopt neit zo lekker meer. Ik gebruikt dezelfde detonators, (23.11 w2k/xp)

Vond het overdreven om daar nou een topic voor te openen in speilerij vragen. Iemand misschien tips voor het soepel laten draaien in xp? Aan mij systeem ligt het iig niet.
Tja, ik weet het niet zeker, maar vraagt een idle XP niet ietsje meer van je geheugen dan een idle 2K? Dan zou dat misschien het antwoord kunnen zijn.

Heb je verder Xp sp1 + directx 9a ?

• Ye Greate'96
Dinictus schreef op 17 June 2003 @ 16:54:
sp 1 check, geen direct x 9 maar 8.1 die had ik bij win2k ook. Thnks voor je hulp iig. Hebben jukllie welleens gechecked hoeveel geheugen C&C gebruikt af en toe!? Soms wel 300 MB gewoon.
Ja, inderdaad gebruikt Windows + generals ongeveer 330 Mb (voor mij de reden geweest om een paar weken geleden van 256 Mb ram naar 512 Mb te gaan!

Je zou eens die directx 9 kunnen proberen voor betere prestaties, maar daaarmee heb ik er geen verklaring voor dat win 2000 beter loopt dan xp

• Ye Greate'96
Ja, da's een beetje zoals ra2 dat je met een hond een krokodil kon pakken 8)7

• Ye Greate'96
Semetrix schreef op 18 June 2003 @ 15:30:
Net Art Of Defense gespeeld met 2 vrienden. We hebben de 6:08 gehaald.
Ik ging dood door die uber uber uber apaches van hun. Die hadden een armor van hier tot tokio :/ En daarna een nuke op me nuke-cannon verdediging :(

Ik heb lekker een potje zitten schelden. Heerlijk 8)
Ik heb de scripts aangepast van die map en die belachelijke super-commanches/overloards eruit gemieterd, dan is het tenminste een interessant spelletje met het "realisme" van Generals

Ik heb nu dan ook de 20 minuten overleefd in m'n eentje

[Voor 6% gewijzigd door Ye Greate'96 op 18-06-2003 16:29]

• Ye Greate'96
Qosmic schreef op 20 juni 2003 @ 19:14:
Kan iemand van jullie de resolutie 1280*1024 kiezen?

Ik kan 1152*864 kiezen, daarna komt 1280*960 en dan gelijk 1600*1200, maar ik wil op 1280*1024 spelen.

IS die optie bij jullie er? En zo ja, hoe krijg ik die dan ook?
Hangt van je monitor/video drivers af, Als ik mijn pc meeneem naar een vriend en ik hang 'em aan een oude 14 inch, dan kan ik geen hogere resolutie kiezen dan 1024.....

• Ye Greate'96
Anoniem: 85155 schreef op 23 June 2003 @ 19:17:
Ik heb hier nog steeds het probleem dat bij het progress scherm de balkjes van mijn tegenstander niet vol lopen en daarna geen verbinding heb....
Ik heb dit probleem niet op de server alleen op mijn computer die via het windows protocol (netwerkverbinding) verbinding maakt met internet...
Denk dat gemiddeld 1 op de 3 potjes het doet....

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen???
Je hebt niet toevallig de windows firewall aan staan (mits het win xp is)

• Ye Greate'96
DynaMikeY schreef op 27 June 2003 @ 12:44:
Om effe de bunkeren/snel aanvallen discussie op te stoken:

BUNKEREN RULEZ!!! Toch niks mooier dan 3 uur jezelf ingraven, en dan ineens een massive attack uit te voeren? Het leukste is als je 2 spelers hebt die dat leuk vinden. Elkaar af en toe plaagstootje uitdelen door op een sneaky manier cruciale gebouwen te vernietigen... dat soort shit.

Maar ik vind het belangrijker om onvoorspelbaar te zijn... ik gebruik de ene keer blitzstrategieen (binnen 5min met comanches aanvallen bijvoorbeeld) en de andere keer de bunker strategie (massaal defense bouwen, kijken of vijand daar doorheen kan komen). Ik vind beide strategieen leuk, maar bunkeren heeft mijn voorkeur... omdat een potje zo een uur of 2-3 kan duren... dat is mijn definitie van 'having a good time' :)

Ik ben overigens wel van mening dat rushen moeilijker is, maar ook riskanter... je loopt nl. het risico dat het falikant misloopt, en dan ben je er al heel snel uit... maar het is maar net wat je leuk vindt...
Ik geef je helemaal gelijk, het gaat erom dat je plezier hebt in het spel, en niet dat je nog net 12 potjes in een uur weet te halen door je fantastisch "slimme" rush tactiek.

• Ye Greate'96
Wat is nou more fun?

- 100 potjes van 3 minuten winnen en dan stats 100/0 hebben
- of 10 uitgebreide potjes van x uur waarbij lekker veel gebunkerd wordt en de uitdaging is om iedere keer op een andere manier toch binnen zien te dringen bij de tegenstander.....

Het gaat er toch uiteindelijk om dat je plezier aan de game heb?

• Ye Greate'96
Het is vrij simpel:

- een rusher heeft een hekel aan bunkeraars en andersom.

en de reden is dit:

- Een (goeie) rusher kan een (goeie) bunkeraar moeilijk pakken en weer andersom.

En in plaats dat een rusher strategiën gaat bedenken om een bunkeraar te pakken (en andersom) gaan we er in dit topic over klagen....

- Uiteindelijk wil een echte rusher alleen tegen iemand spelen die rustig opbouwt om zo binnen 1 minuut gewonnen te hebben.
- Een bunkeraar wil gewoon een leuk potje spelen die langer duurt dan 3 minuten.

niet klagen, gewoon spelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ye Greate'96
Rival24 schreef op 29 June 2003 @ 17:33:
[...]

Ik heb er nooit last van, het zal wel aan jou liggen :)
Dat is echt onzin, zodra een tegenspeler met een rush de mogelijkheid krijgt om je compleet van de kaart te vegen, dan zal hij dat doen ook!

Ik ben overigens niet tegen rushen, maar in dit topic wordt alleen maar ge- :r op bunkeraars. Ik vind wel: ieder z'n strategie!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee