[C&C]Generals - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.646 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Bind ook een warfactory en barracks of 2 warfactories, zodat je makkelijk units kunt blijven bouwen tijdens een aanval. Met control + h center je op je heroe dus die hoef je niet per sé te binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
RIP GeneralsReplays.com ;( :
Board Offline

This site has been closed, if you want to enjoy a real good online game, go to http://www.battle.net/ and buy WC3 and TFT.

EA, I hope you learn from this, the customer is the king and not a piece of shit you just get money from, fuck off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-06 22:56

Largo

Donderdraak

Wmm schreef op 04 juli 2003 @ 23:18:
[...]

Ik gebruik veel meer keys. Alleen al voor de groups, omdat het makkelijk is omdat je niet steeds met de muis hoeft te selecteren maar ook omdat je er dan snel kunt zijn (dubbel tap).
Standaard heb ik het volgende (alleen dat wil nog wel es afwijken):
1: eerste groep tanks
2: tweede groep tanks
en eventueel 3
4: migs of andere vliegtuigen
5-8: als ik zoveel groepen nodig heb ook deze
0: lotus, burton
spatie voor de events natuurlijk

En verder gebruik vaak de sneltoetsen om de units te maken, gebouwen de plaatsen. Dit werkt veel sneller dan steeds met de muis alles te moeten selecteren. Als je hier allemaal nog geen gebruik van maakt lijkt me het idd een goed idee om je dit aan te leren.
Idd verstandig om je hero te binden.

Gebruikt er iemand ook waypoints? Ik alleen om m'n migs te redden als mijn airport is vernietigd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Alphega schreef op 05 juli 2003 @ 13:18:
RIP GeneralsReplays.com ;( :

[...]
ze hebben wel gelijk dat over ea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

wat kan je tegen die vervloekte disconnectors doen? als ik het goed heb begrepen krijg ik geen win bij mijn winnings streak als ze disconnecten toch? waarom maken ze niet een patch dat als je disconnect dat je dan het potje verliest? of heb ik het nou helemaal verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 75298 op 05-07-2003 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Largow schreef op 05 July 2003 @ 14:42:
[...]

Idd verstandig om je hero te binden.

Gebruikt er iemand ook waypoints? Ik alleen om m'n migs te redden als mijn airport is vernietigd......
Ik gebruik waypoints om een technical veilig een basis binnen te rijden, of om pilots terug te krijgen naar mijn base. Maar idd ook om vliegtuigen in leven te houden, of als ik een drop wil doen en tegelijkertijd ergens anders wil aanvallen geef ik waypoints aan om hem veilig om base defense heen te laten vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Wmm schreef op 04 juli 2003 @ 23:18:
[...]

Ik gebruik veel meer keys. Alleen al voor de groups, omdat het makkelijk is omdat je niet steeds met de muis hoeft te selecteren maar ook omdat je er dan snel kunt zijn (dubbel tap).
Standaard heb ik het volgende (alleen dat wil nog wel es afwijken):
1: eerste groep tanks
2: tweede groep tanks
en eventueel 3
4: migs of andere vliegtuigen
5-8: als ik zoveel groepen nodig heb ook deze
0: lotus, burton
spatie voor de events natuurlijk

En verder gebruik vaak de sneltoetsen om de units te maken, gebouwen de plaatsen. Dit werkt veel sneller dan steeds met de muis alles te moeten selecteren. Als je hier allemaal nog geen gebruik van maakt lijkt me het idd een goed idee om je dit aan te leren.
Als ik jou was zou ik ook je warfactories in groep(en) doen. Helpt echt superveel.

Met GLA bijv. toets terwijl ik aanval regelmatig 5, S, 6, S zodat ik 2 scorpions queue, kan ik gelijk weer aanvallen als ik meer tanks nodig heb.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Wat jammer generalsreplays.com is ermee gekapt. Ze zijn niet zo dol meer op EA :)

Weet iemand nog een andere goede generalsforum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Alphega schreef op 05 July 2003 @ 18:50:
[...]

Ik gebruik waypoints om een technical veilig een basis binnen te rijden, of om pilots terug te krijgen naar mijn base. Maar idd ook om vliegtuigen in leven te houden, of als ik een drop wil doen en tegelijkertijd ergens anders wil aanvallen geef ik waypoints aan om hem veilig om base defense heen te laten vliegen.
wat zijn waypoints ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06 13:24

Stuiterbal

What noise does the tiger make

senater schreef op 06 July 2003 @ 01:31:
[...]

wat zijn waypoints ?
Selecteer eens een unit, en druk op ALT. Beveel je unit nu ergens heen te gaan...see for yourself. Op deze manier kan je je units waypoints geven en ze op een bepaalde manier laten rijden...omdat AI af en toe ook niet alles is.

Overigens is er wel een alternatief voor GeneralsReplays.COM, maar is het dan niet echt een forum, maar wel een gigantische shitload aan replays; Command & Conquer DEN.

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn zeg, ben ik nog niet eens een weekje weg, gebeuren er wat kl*te dingen... Ik ga nooit meer naar m'n vriendin >:)
-GeneralsReplays.com offline, das echt een loss voor de community. Tuurlijk zijn er zat site's over generals en met replays, maar GR was de plaats voor top-players en -replays. Wist jij dat dit ging gebeuren Countach? Damn zeg, vind het echt jammer, ook voor jou. Jullie deden het echt goed. :'(
-Aankondiging dat verschillende top-players (o.a. GeneralxIRAQI, Endeavour, hype) generals verlaten. Alhoewel IRAQI daar al wel vaker mee heeft gedrijgt :)

Maarja, toch ook nog een mini-lichtpuntje:
Harvard-EAP
Dear C&C Generals players,

First off, sorry it's been a while since I posted. Between moving to LA, selling a house & working on --------- it's been chaotic. I thought I'd just update everyone on the status. The community managers do a good job but I'm in the trenches and able to give more "up to the minute" data.

1. Patch 1.6: We are wrapping testing and hope to release this week. I don't have a specific day and it really depends on how solid it is. However - it is looking really good.

2. Burning Barricade cheat: Fixed in 1.6

3. Generals powers cheat: Fixed in 1.6

4. Special Surprise Feature in 1.6: We have added a "right click mouse command" option for those players that just prefer that set up. We realize that players can have a hard time switching between RTS games due to the control set up - so we thought we throw in this little present.

5. Ladder Kit: We have a new engineer starting Monday. We'll have him get on this. I apologize for the delay but there have been some internal issues I've been addressing so we can get this done asap. I'll have more soon.

6. June Announcement: Sorry, my bad for saying it would happen in June. However - keep your ears open this upcoming week! Scout's honor!

That about does it for now. Keep your ear to the ground this week!

[ Voor 9% gewijzigd door HolyCorn op 06-07-2003 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:26
HolyCorn schreef op 06 juli 2003 @ 11:09:
Damn zeg, ben ik nog niet eens een weekje weg, gebeuren er wat kl*te dingen... Ik ga nooit meer naar m'n vriendin >:)
-GeneralsReplays.com offline, das echt een loss voor de community. Tuurlijk zijn er zat site's over generals en met replays, maar GR was de plaats voor top-players en -replays. Wist jij dat dit ging gebeuren Countach? Damn zeg, vind het echt jammer, ook voor jou. Jullie deden het echt goed. :'(
-Aankondiging dat verschillende top-players (o.a. GeneralxIRAQI, Endeavour, hype) generals verlaten. Alhoewel IRAQI daar al wel vaker mee heeft gedrijgt :)

Maarja, toch ook nog een mini-lichtpuntje:

[...]
Ik vind het nog steeds brak. Ze doen net alsof die right click freature een hele gift is waar je vet blij mee moet zijn terwijl het eigenlijk helemaal niet zo speciaal is. Net als andere dingen btw. Neem nou de ladder. Je kan alleen je stats een beetje duidelijk zien als je geregged bent daar. En die ladder kit duurt ook gewoon veelste lang, community is al kleiner aan het worden namelijk. (cases ladder 1v1 neemt af.)

Allemaal mooie praatjes maar eerst zien dan geloven. Ook wel stom dat ze dat right click er niet meteen hadden ingedaan, aangezien ik nu al ongv. gewend ben geraakt om links de klikken na WC3.

Ook word het ladder-cheaten (missmatchen/serious error createn) NIET gefixed. Nouja maar hopen dat die ladder kit wonderen gaat verrichten want dat is dan nog enigsinds beveiligd tegen dat soort dingen.

Nadeel is dat er weinig echt leuke ladders zijn. We zitten nu wel in Generals benelux ladder maar het aantal clans is echt triest. Misschien dat er nog wat schot in de zaak komt als er een ingame ladder komt. (waarmee je dus kan QM'en)

[ Voor 16% gewijzigd door Roet op 06-07-2003 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook ontzettend brak. Ze hebben hiervoor gewoon veeeeeel te veel tijd voor genomen. Of eigenlijk niet genomen... Maar ja, ik ben altijd optimistisch, dus ik hoop maar dat die patch een beetje invloed heeft, en dat de "nieuwe engineer die aan de ladder gaat werken" een beetje opschiet.
Die mouse-feature vond ik wel humor, denk dat ze hiervoor helemaal plat-geflamed gaan worden op het EA-forum! Hehe, beetje proberen om de overstap van WC3 naar generals makkelijker te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 16:43
Nou, we zullen zien dan of ie deze week uitkomt. Het zal nu wel echt gebeuren, ze kunnen het nu echt niet meer maken om hem nog een keer uit te stellen. Ik vind het wel top dat ze gelijk die cheats fixen, zijn we iig van die cheats af. Zullen vast nog wel meer komen maar goed. Die right mouse button 'present' vind ik ook zwaar overdreven. Zo moeilijk is het niet (zeg ik uit ervaring) om tussen RTSen te switchen die het wel/niet hebben en iedereen is nu gewend om Generals met de linker knop te spelen, zullen er nu echt veel zijn die de rechter ineens gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Stuiterbal schreef op 06 July 2003 @ 01:49:
[...]

Selecteer eens een unit, en druk op ALT. Beveel je unit nu ergens heen te gaan...see for yourself. Op deze manier kan je je units waypoints geven en ze op een bepaalde manier laten rijden...omdat AI af en toe ook niet alles is.

Overigens is er wel een alternatief voor GeneralsReplays.COM, maar is het dan niet echt een forum, maar wel een gigantische shitload aan replays; Command & Conquer DEN.
Een gigantische load aan shitty replays bedoel je :P Generalsreplays had een een top replay sectie en dat waren ook echt goede replays. Daar kwamen de top spelers. Op dit forum posten vooral mensen die zichzelf goed vinden, 99% noob/troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Alphega schreef op 06 July 2003 @ 11:56:
[...]

Een gigantische load aan shitty replays bedoel je :P Generalsreplays had een een top replay sectie en dat waren ook echt goede replays. Daar kwamen de top spelers. Op dit forum posten vooral mensen die zichzelf goed vinden, 99% noob/troep.
Da's waar...maar goed, je kan niet alles hebben. ;(

Iemand een betere plek dan? :/

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klopt het nou dat als je tegenstander disconnect er geen win bij je winning streak komt? zoja, wat vinden jullie dan hiervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 18:33

aapelite

Do the kirby!

Anoniem: 75298 schreef op 06 juli 2003 @ 17:45:
klopt het nou dat als je tegenstander disconnect er geen win bij je winning streak komt? zoja, wat vinden jullie dan hiervan
Jij krijgt wel je win hij krijgt alleen geen loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
aapelite schreef op 06 July 2003 @ 17:51:
[...]

Jij krijgt wel je win hij krijgt alleen geen loss.
In 2vs2 etc. klopt dat ja. In 1vs1 krijg jij als je tegenstander disconnect ook een disconnect en staat je winning streak weer op 0.

Wat ik er van vind? Het past niet binnen de policy om dat hier te gaan omschrijven ;). Het was tot een paar weken geleden ook goed, maar toen zijn ze met de servers aan het kloten geweest en sindsdien is het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aargh!! en ik speel alleen maar 1vs1!!!! gaar man. ik hoop dat deze &*%$ wordt hersteld in de nieuwe patch en dat je in de europe lobby komt wanneer je inlogged en niet in korea!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Anoniem: 75298 schreef op 06 juli 2003 @ 18:13:
aargh!! en ik speel alleen maar 1vs1!!!! gaar man. ik hoop dat deze &*%$ wordt hersteld in de nieuwe patch en dat je in de europe lobby komt wanneer je inlogged en niet in korea!
In 1.6 zul je geen Europe of Korea lobbies meer hebben, dus dat scheelt. :)

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
HolyCorn schreef op 06 July 2003 @ 11:09:-GeneralsReplays.com offline, das echt een loss voor de community. Tuurlijk zijn er zat site's over generals en met replays, maar GR was de plaats voor top-players en -replays. Wist jij dat dit ging gebeuren Countach? Damn zeg, vind het echt jammer, ook voor jou. Jullie deden het echt goed. :'(
TFSKILLER had al door laten schemeren zo'n 2 week van tevoren dat hij het bandwidth verspilling vond (hij was al een tijdje opgehouden met Generals te spelen).

Alsnog kut. Ik vond het iig de beste Generals site (ik was mod natuurlijk maar toch). Ik denk dat ik nu 100% stop met Generals spelen, beleef er sowieso steeds minder plezier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

ok ik heb dus (nog) geen legale versie :D maar dat komt wel heb het spel op normal uitgespeeld en ben met skirmisch partijen bezig normal en hard no problem easy zelfs maar brutal :'( dat red ik gewoon niet wat the f*ck doe ik fout?

anyway zou het leuk vinden om (via ip) met iemand te spelen om te kijken hoe slecht ik nu echt ben :? zel wel niet goed uit de verf komen maar ja zien we dan wel alles is te leren (ps ik deed het op red alert online best goed 8) )

voeg me maar toe wilco_1973@hotmail.com

ps. rushen vind ik niet wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Aanvulling voor C&C Generals, Zero Hour, aangekondigd

Begin dit jaar bracht Electronic Arts met Command & Conquer Generals het eerste driedimensionale deel in de Command & Conquer reeks op de markt. Ook werd er afgestapt van het Red Alert en Tiberium-verhaal en kwam men met een geheel nieuw, eigentijds thema waarin terrorisme en de strijd om de wereldmacht centraal staat. Het spel sloeg aan bij veel gamers, mede door de prachtige graphics. En een goede verkoop resulteert, zeker bij EA, in een aanvulling.

Deze aanvulling zal je een 15 tal nieuwe singleplayer missies bieden waarin je onder andere een vloot van de US tot zinken moet brengen, een splinter organisatie van de GLA in Cairo moet uitroeien en een US intelligence building moet infiltreren. Maar de grootste vernieuwing zou er moeten zijn in de zogenaamde Generals Challenge:

An all-new Generals Challenge mode will allow players to control any of 9 distinctive armies in battle through 9 computer-controlled Generals. After defeating the AI Generals, players will have the ability to select conquered armies to play online.

"The Generals Challenge mode adds an exciting new dimension to the RTS play experience," said Mark Skaggs, executive producer EALA. "Players will have a host of new units to play with and new strategies to learn as they battle against the top Generals in the world."

Ook zullen er een aantal nieuwe voertuigen aan het spel toegevoegd worden. Zo krijgt de GLA een motorfiets en komt er bij de US een Specter Gunship om de hoek kijken. Meer wil men er voorlopig nog niet over kwijt, maar in de herfst van dit jaar kunnen we alles zelf uitproberen.
Bron

Een specter gunship is een lomp air-to-ground vliegtuig: Link 1 Link 2

[ Voor 14% gewijzigd door Alphega op 07-07-2003 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Als deze ook zolang wordt uitgesteld als de patch, dan is generals onder het stof bedolven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
mooi gezegd :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Als ik jou was zou ik ook je warfactories in groep(en) doen. Helpt echt superveel.

Met GLA bijv. toets terwijl ik aanval regelmatig 5, S, 6, S zodat ik 2 scorpions queue, kan ik gelijk weer aanvallen als ik meer tanks nodig heb.
Hoe bedoel je, groepen? Kun je meer tegelijk selecteren dan onder 1 knop???
En die 5,s,6,s is niet helemaal duidelijk?

Kun jij de bij het spel geleverde units-kaart gebruiken, dus die rode lettertjes die als snelknop voor gebouwen gebruikt zouden moeten kunnen worden?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:11

Lightah

Strikes Again

met Ctrl 5 en ctrl 6 heeft hij die gebouwen op een nummer gebind.

Daarna doet hij 5 (selecteer gebouw) en dan S (bouw ding) en dan hetzelfde met de andere

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand de link naar het officiele generals forum waar col burton ook post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Laatst online: 06-05-2021
ga naar de officiele site van generals ( http://generals.ea.com) en daar staat een link naar het forum :)

Mijn warfac zet ik zelf nooit onder een snelkoppeling...zou ik mss wel moeten doen. Als ik migs heb zet ik ze altijd op 1, als ik een nuke heb zet ik die ook onder snelkoppeling, dan hoef je niet te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Laatst online: 08-06 15:09

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Dit vond ik op http://www.planetcnc.com/

EA has just announced the "First Expansion Pack for Command & Conquer Generals in Development":

REDWOOD CITY, Calif.--(BUSINESS WIRE)--July 7, 2003--Prepare to unleash the absolute latest in modern weapons technology against the world's most powerful Generals in Command & Conquer(TM) Generals Zero Hour (working title). Published by Electronic Arts (Nasdaq:ERTS) and developed by EALA, Command & Conquer Generals Zero Hour is the first expansion pack* for Command & Conquer Generals and is targeted for release on the PC this fall 2003 under the EA GAMES(TM) brand.

Players will wage a global war to become the ultimate General of modern warfare as they square off against the world's most elite commanders. An all-new Generals Challenge mode will allow players to control any of 9 distinctive armies in battle through 9 computer-controlled Generals. After defeating the AI Generals, players will have the ability to select conquered armies to play online.

"The Generals Challenge mode adds an exciting new dimension to the RTS play experience," said Mark Skaggs, executive producer EALA. "Players will have a host of new units to play with and new strategies to learn as they battle against the top Generals in the world."

Selecting from an arsenal of new high-tech weaponry and a wide variety of new units, players will employ whatever it takes to remove enemy Generals from power. With new weapons such as the US Specter Gunship or Global Liberation Army (GLA) combat motorcycles, players will have all the firepower they'll need for global domination. Three new campaigns featuring 15 new singleplayer missions challenge gamers to destroy the U.S. fleet in the Mediterranean, root out a splinter cell in Cairo, infiltrate a U.S. intelligence building, or send in special operatives to capture weapons of mass destruction.

*The original Command & Conquer Generals game is required in order to play Command & Conquer Generals Zero Hour. Additional information can be found at www.generals.ea.com.

EDIT: Col. Burton heeft dit bevestigt 8)

[ Voor 4% gewijzigd door mduijvendijk op 07-07-2003 20:52 ]

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren iets heel vaags gehad.
Het was een quickmatch 1v1 op Tournament Lake. Ik had in het begin een barracks + supply bij het meer in het midden, en had al md's gemaakt om m'n nooks te verdedigen tegen de gatts. Nu wilde ik ze in die kleine huisjes aan weerszijde van het meer stoppen, maar dat lukte niet :? Met als gevolg dat die gattlings makkelijk m'n 2 md's konden slopen en toen achter m'n nooks aan konden. Nou heb ik net in skirmish nog een keer geprobeerd md's in het huisje te krijgen, maar met wisselend succes. Het bovenste huisje lukte helemaal niet, maar het onderste huisje wel een beetje. Steeds 1 md tegelijk lukt niet, maar als ik er 2 selecteer en dan op het huisje klik, gaat er eentje in. Die andere lijkt stil te staan voor het huisje, maar als hij er zo staat kan ik wel met een andere md naar binnen 8)7 . Even ter verduidelijking deze huisjes bedoel ik: Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=190525

Zou iemand dat ook even kunnen proberen? Ben wel benieuwd of dat nou aan mij ligt, of dat het een bug in de map is.

[ Voor 9% gewijzigd door HolyCorn op 07-07-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
HolyCorn schreef op 07 July 2003 @ 20:01:
Ik heb gisteren iets heel vaags gehad.
Het was een quickmatch 1v1 op Tournament Lake. Ik had in het begin een barracks + supply bij het meer in het midden, en had al md's gemaakt om m'n nooks te verdedigen tegen de gatts. Nu wilde ik ze in die kleine huisjes aan weerszijde van het meer stoppen, maar dat lukte niet :? Met als gevolg dat die gattlings makkelijk m'n 2 md's konden slopen en toen achter m'n nooks aan konden. Nou heb ik net in skirmish nog een keer geprobeerd md's in het huisje te krijgen, maar met wisselend succes. Het bovenste huisje lukte helemaal niet, maar het onderste huisje wel een beetje. Steeds 1 md tegelijk lukt niet, maar als ik er 2 selecteer en dan op het huisje klik, gaat er eentje in. Die andere lijkt stil te staan voor het huisje, maar als hij er zo staat kan ik wel met een andere md naar binnen 8)7 . Even ter verduidelijking deze huisjes bedoel ik: [afbeelding]

Zou iemand dat ook even kunnen proberen? Ben wel benieuwd of dat nou aan mij ligt, of dat het een bug in de map is.
ill try, just a sec :P. [edit] klopt. Heb precies hetzelfde. Kan alleen in de onderste met 1tje in en boven nix. Denk dat het bug op de map is. Net als bij sorched earth, daar krijg je die towers ook nooit leeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Roet op 07-07-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks for trying _/-\o_
Damn, das best kut zeg. Zat dus niet op die md's te letten (ging er dus vanuit dat ze in die hut zaten, en pats boem weg md's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Gamespot heeft de eerste 2 screenshots van Command & Conquer: Generals Zero Hour

http://www.gamespot.com/p...zerohour/screenindex.html >:)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mduijvendijk schreef op 07 juli 2003 @ 20:47:
Gamespot heeft de eerste 2 screenshots van Command & Conquer: Generals Zero Hour

Sweet :9~ De prism-tanks zijn terug ;) Als ze nou de bugs uit de game gaan halen dan dan dan.... Ach dat doen ze toch niet. :X

Edit: Ben ook maar is gaan ladderen op case's. Gaat op zich vrij lekker, sta nu 15-1 op rank 772. Maar het merendeel van die gasten waren vrij triest hoor, misschien een paar die wat tegenstand boden, maar de rest... Die loss is tegen iemand met rank 100 ofzo, tijdens die game had ik trouwens dat gek*t met die md's van m'n vorige post :(

Wat zijn nu eigenlijk de nicks van iedereen hier op case's?

HolyCorn = Duke
Largow = GrooveArmada
Rival24 = WickedCock ?
Roetje = Roet ?
Wmm = Wmm ?
Alphega = ?
rest = ?

[ Voor 46% gewijzigd door HolyCorn op 07-07-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Laatst online: 06-05-2021
mduijvendijk schreef op 07 July 2003 @ 20:47:

Ahh, kijk, nu wordt het écht duidelijk dat het een tunnel is _/-\o_. Maareh, zijn dat dan zelfmoorcommandos ofzo? Ik zie namelijk geen geweer/loop, maar wel een pakje op hun rug >:)

Die nieuwe tank van USA schakeld gebouwen uit ofzo? Zelfde princiepe als de hacker dus van china? Dat klopt idd wel bij het high tech gebeuren van USA :). Ik zou alleen ook wel nieuwe units willen zien van China kant, maja, dit is al een aardig voorproefje vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Volgens mij zijn dt geen prism-tanks, deze tanks schakelen volgens mij de stroom van een gebouw uit (een soort EMP tanks)

EDIT: was dus al gezegt

[ Voor 11% gewijzigd door mduijvendijk op 07-07-2003 20:54 ]

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn you EA, nou moet ik weer euro's gaan uitgeven aan nog een k*t game van jullie :D
Die tanks zien er in ieder geval wel bruut uit. En dat ding dan van GLA, een soort tunnelende transport ofzo :9~ Meer screens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
HolyCorn schreef op 07 July 2003 @ 20:52:
[...]

Sweet :9~ De prism-tanks zijn terug ;) Als ze nou de bugs uit de game gaan halen dan dan dan.... Ach dat doen ze toch niet. :X

Edit: Ben ook maar is gaan ladderen op case's. Gaat op zich vrij lekker, sta nu 15-1 op rank 772. Maar het merendeel van die gasten waren vrij triest hoor, misschien een paar die wat tegenstand boden, maar de rest... Die loss is tegen iemand met rank 100 ofzo, tijdens die game had ik trouwens dat gek*t met die md's van m'n vorige post :(

Wat zijn nu eigenlijk de nicks van iedereen hier op case's?

HolyCorn = Duke
Largow = GrooveArmada
Rival24 = WickedCock ?
Roetje = Roet ?
Wmm = Wmm ?
Alphega = ?
rest = ?
Die expansion belood heel wat, hopen dat het ook heel wat gaat worden.

De mensen die ladderen:
Holycorn = Duke
Largow = Groovearmada en astra100
Rival24 = Wickedcock
Roetje = Roet
Wmm = Wmm
Janus = janus250

Dat is iedereen die laddert voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wmm schreef op 07 juli 2003 @ 21:17:
[...]

Die expansion belood heel wat, hopen dat het ook heel wat gaat worden.

De mensen die ladderen:
Holycorn = Duke
Largow = Groovearmada en astra100
Rival24 = Wickedcock
Roetje = Roet
Wmm = Wmm
Janus = janus250

Dat is iedereen die laddert voor zover ik weet.
En die spelen als:

Holycorn = Duke = USA
Largow = Groovearmada = china en astra100 GLA
Rival24 = Wickedcock = china ?
Roetje = Roet = ?
Wmm = Wmm = ?
Janus = janus250 = ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85155

HolyCorn schreef op 07 July 2003 @ 21:26:
[...]

En die spelen als:

Holycorn = Duke = USA
Rival24 = Wickedcock = china
Roetje = Roet = china
Wmm = Wmm = china
Januss = janus250 = china

zo volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
HolyCorn schreef op 07 July 2003 @ 21:26:
[...]

En die spelen als:

Holycorn = Duke = USA
Rival24 = Wickedcock = china ?
Roetje = Roet = ?
Wmm = Wmm = ?
Janus = janus250 = ?
Ik ladder niet dit zijn gedetailleerde gegevens van de ladderende GoT'ers (Allemaal rijzende sterren in de officiële 1vs1 ladder :7):

GoT NickLadder NickLegerRank
HolyCornDukeUSA770
Janusjanus250China925
Largow (account 1)GrooveArmadaChina214
Largow (account 2)astra100GLA1982
Rival24WickedCockChina15
RoetjeRoetChina33
WmmWmmChina1025

[ Voor 223% gewijzigd door Alphega op 07-07-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woei, 5 china, 1 GLA en 1 USA. Go GLA go USA ;)
Waarom ladder jij eigenlijk niet Alphega, jij zou toch ook wel hoog moeten kunnen komen?
Edit: Nounou, mooie tabel hoor :)
Edit2: En hij wordt steeds mooier ;)

[ Voor 32% gewijzigd door HolyCorn op 07-07-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
HolyCorn schreef op 07 juli 2003 @ 21:34:
Woei, 5 china, 1 GLA en 1 USA. Go GLA go USA ;)
Waarom ladder jij eigenlijk niet Alphega, jij zou toch ook wel hoog moeten kunnen komen?
Edit: Nounou, mooie tabel hoor :)
Had ff wat tijd over dus tabelletje :P
Ik speel niet omdat ik geen behoefte heb om op allerlei achterlijke maps (aka 4 player maps & en enkele gewoon crappy) 1vs1 te gaan doen. En als je dan eenmaal in de top komt kom je mismatchers tegen (waardoor je potjes niet tellen) en mensen kennen je dus gaan ze in het laadscherm al disconnecten (heel fijn w88 iedere keer :/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alphega schreef op 07 July 2003 @ 21:45:
[...]

Had ff wat tijd over dus tabelletje :P
Ik speel niet omdat ik geen behoefte heb om op allerlei achterlijke maps (aka 4 player maps & en enkele gewoon crappy) 1vs1 te gaan doen. En als je dan eenmaal in de top komt kom je mismatchers tegen (waardoor je potjes niet tellen) en mensen kennen je dus gaan ze in het laadscherm al disconnecten (heel fijn w88 iedere keer :/).
Mja, 1vs1 spelen op 4 player-maps vind ik ook niet echt denderend... Maar van dat disconnecten heb ik nog geen last met m'n rank (769 inmiddels) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 22:38
HolyCorn schreef op 07 July 2003 @ 21:49:
[...]

Mja, 1vs1 spelen op 4 player-maps vind ik ook niet echt denderend... Maar van dat disconnecten heb ik nog geen last met m'n rank (769 inmiddels) :)
Hmm je speelt usa en je hebt het liefst 1vs1 maps? :P Ik heb ook het liefst 1vs1 maps en als tegenstander USA :). Gatling powah!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rival24 schreef op 07 July 2003 @ 21:53:
[...]

Hmm je speelt usa en je hebt het liefst 1vs1 maps? :P Ik heb ook het liefst 1vs1 maps en als tegenstander USA :). Gatling powah!!
Ja, tuurlijk is het voor mij makkelijker op grotere maps, maar vind het meer een geld race worden dan. Rangers+capture in m'n nook naar de derricks en incasseren maar die bonus. Maar precies wat jij zegt, op 1vs1 maps rapen die &$%@#%% gatts mijn nooks. :|
Edit: Kun jij niet is wat replays posten? Ben wel benieuwd eigenlijk. Tegen IC-Skam bijvoorbeeld.

Edit2: Hehe, lol @ Alphega: overpowahed Maar je hebt wel gelijk helaas.

[ Voor 21% gewijzigd door HolyCorn op 07-07-2003 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Rival24 schreef op 07 juli 2003 @ 21:53:
[...]

Hmm je speelt usa en je hebt het liefst 1vs1 maps? :P Ik heb ook het liefst 1vs1 maps en als tegenstander USA :). Gatling overpowahed!!
Zo ff voor je verbeterd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik ben btw gestopt met spelen tot de patch. Bleek niet zo lang te duren toen ineens die post kwam van "hij komt deze week" maar toch.

Hoogste waarvan ik gewonne heb ik nr 73, die mismatchede. Toen had ik echt zoiets van ()@#*@*#*@#. Ladder is dus ook waardeloos :(.

Zit nu te w88 op goede ladder site (denk dat clanbase ook niet alles is..) maybe dat generals benelux ladder wat word. Moeten er wel wat clans bijkomen want iets van 5 echte clans is nou niet echt je van he :X.

Btw holycorn waarom kom je dan niet op IRC? is maybe wel handig :P.

[ Voor 11% gewijzigd door Roet op 07-07-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:03
mduijvendijk schreef op 07 July 2003 @ 20:47:

Sjonge zeg... EA heeft wel lef! Generals is nog niet eens helemaal af :( Netwerk gebeuren? Ik en een maat van me hebben allebei een vigor 2200E router. Geconfigd volgens de faq van draytek zelf, dus het is goed!
Alleen spelen kunnen we tegen bijna iedereen, maar samen of tegen elkaar geeft het bekende firewall zinnetje dat iets niet in orde is. Tis gewoon belachelijk dat ik 50 euro heb gedokt voor een spel wat ik tot heden niet fatsoenlijk kan spelen (en er zijn er meer, met hetzelfde probleem) en ze zijn als bezig met een add-on :r

Patch 1.6 word trouwens al een dikke 2 maanden aangekondigd.. hoezo de boel warm houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 07-07-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
HolyCorn schreef op 07 July 2003 @ 21:56:
[...]

Ja, tuurlijk is het voor mij makkelijker op grotere maps, maar vind het meer een geld race worden dan. Rangers+capture in m'n nook naar de derricks en incasseren maar die bonus. Maar precies wat jij zegt, op 1vs1 maps rapen die &$%@#%% gatts mijn nooks. :|
Edit: Kun jij niet is wat replays posten? Ben wel benieuwd eigenlijk. Tegen IC-Skam bijvoorbeeld.
Kom eens langs in het irc kanaal: irc.tweakers.net #Generals
Hier komen dagelijks heel wat replays voorbij van GoT'ers (waaronder ook de replay van Rival24 tegen iC-Skam). Alle mensen uit het tabelletje hier boven (en meer) zitten in dat channel (behalve jij :P).

Voor de mensen onder ons die ladderen heb ik alle searches + links voor de ladder op 1 pagina bijeen gezet: Link

[ Voor 13% gewijzigd door Alphega op 07-07-2003 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alphega schreef op 07 July 2003 @ 22:04:
[...]

Kom eens langs in het irc kanaal: irc.tweakers.net #Generals
Hier komen dagelijks heel wat replays voorbij van GoT'ers (waaronder ook de replay van Rival24 tegen iC-Skam). Alle mensen uit het tabelletje hier boven (en meer) zitten in dat channel (behalve jij :P).
lol shame on me :D Zal wel ff mirc downen voor in windows. Ik zit echt met smart te wachten tot ik generals eindelijk op linux kan spelen. Dan kick ik die windhoos er meteen af :9
Goed, van nu af aan zal ik dus ook bij IRC zijn, eindelijk :+

[ Voor 7% gewijzigd door HolyCorn op 07-07-2003 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Dit vond ik op http://www.info.ea.com/internal.php?id=310 :9

Key Features:

15 new single player missions

All new Generals Challenge mode allows you to progressively take on 12 generals from across the globe, each with their own strengths, strategies and tactics

Command one of three unique armies inspired by real-world ideologies: the high-tech US force, the swarming Chinese war machine, or the resourceful Global Liberation Army.

New hi-tech arsenal of weaponry-from the U.S. Specter Gunship to other next-generation military weapons designed with microwave, laser, and satellite technology-

Utilize a massive arsenal of new units (e.g. GLA Combat Cycles), new structures (e.g., China Internet Center) and new upgrades (US Hellfire Missiles, and Chemical Suits).

Battle online either cooperatively with a friend or go head-to-head in all-out global domination with a multitude of other players.

Collect bragging rights online with all new medals for each enemy General you defeat

New Combat School feature tracks your stats and provides post-mission analysis-study the feedback to improve your battle strategy

Rain, snow, and other weather effects further immerse the player in combat

With more visual enhancements, the most stunning 3D RTS game delivers an even more visceral experience.

The original Command & Conquer Generals is required

(Als ik dit zo zie, gaat het spel nog meer van je video kaart vragen >:) )

(wel jammer dat er maar 5 missies per kant zijn ;( )

[ Voor 4% gewijzigd door mduijvendijk op 08-07-2003 08:46 ]

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

De missies zuigen zowiezo, maar dat is algemeen bekend, niveau vna red alert wprdt nergens gehaald, ze zijn rond uit simpel, op brutal dus. Kijk dus niet uit naar de nieuwe missies meer naar d nieuwe units en de weer effecten ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
All new Generals Challenge mode allows you to progressively take on 12 generals from across the globe, each with their own strengths, strategies and tactics
Ehm ik dacht dat het races waren.. niet dus.
Command one of three unique armies inspired by real-world ideologies: the high-tech US force, the swarming Chinese war machine, or the resourceful Global Liberation Army.
Nieuw :?.
New hi-tech arsenal of weaponry-from the U.S. Specter Gunship to other next-generation military weapons designed with microwave, laser, and satellite technology
Utilize a massive arsenal of new units (e.g. GLA Combat Cycles), new structures (e.g., China Internet Center) and new upgrades (US Hellfire Missiles, and Chemical Suits). -
Leuk, als ze het kunnen balanceren that is.
Battle online either cooperatively with a friend or go head-to-head in all-out global domination with a multitude of other players.
Jaja.. Press the QM button and pray for palyers lees ik hier.
Collect bragging rights online with all new medals for each enemy General you defeat
Echt wel nuttig!!! NOT :|.
New Combat School feature tracks your stats and provides post-mission analysis-study the feedback to improve your battle strategy
Kunnen sommige mensen wel gebruiken ja.
Jippie, word het spel nog zwaarder, krijgen we nog tragere potjes.
With more visual enhancements, the most stunning 3D RTS game delivers an even more visceral experience.
Generals: NU, nog trager! |:(
The original Command & Conquer Generals is required
Ben benieuwd wie het dan nog gaat kopen.
Zet ik toch uit.
En die speel ik toch niet. Heb ook gehoord dat je eerst SP moet spelen wil je die generals online gebruiken. Zal wel weer een savegame te downloaden zijn die alles enabled hoop ik want ik heb geen zin om die hele SP door te lopen had ik met generals zelf ook niet gedaan. Meteen online :P.

Ik snap nou niet waarom ze met andere speerpunten komen zoals:

- Improved netcode & connection code
- Improved anti-cheat protection
- Improved balance

Want zijn toch wel de grootste redenen waarom mensen stoppen. Ik iig wel. Koop je daar net voor de release nog een vid. kaart en 265 MB DDR en een nieuwe HD, kom je erachter dat het toch geen ruk aanhaalt omdat die gast aan de overkant met een compraq speelt met P4 3Ghz(Als dat uberhaubt waar is) die ook nogeens ontkent dat het zijn computer is die langzaam draait. :r

[ Voor 15% gewijzigd door Roet op 08-07-2003 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

heb tot nu toe maar slechte ervanringen met C&C addons. TS: Firestorm nix aan. Ra2: yuris revenge, ook geen vooruitgang. Dus ik moet het nog zien :) Het lijkt eerder of ze met die expansion het spel meer af gaan maken, dus alles doen wat de bedoeling was eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
aapelite schreef op 08 July 2003 @ 10:33:
heb tot nu toe maar slechte ervanringen met C&C addons. TS: Firestorm nix aan. Ra2: yuris revenge, ook geen vooruitgang. Dus ik moet het nog zien :) Het lijkt eerder of ze met die expansion het spel meer af gaan maken, dus alles doen wat de bedoeling was eerst.
Klopt ja want sommige units zijn weer veranderd. Zou me niet verbazen als de POW Truck terug komt. Maarja, als ze nu eens die netcode afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Waarom zou je hier eigenlijk nog reageren? Er zijn hier zoveel reacties dat ze tog niet worden gelezen. Behalve de 1e 10 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
-RazieL- schreef op 08 July 2003 @ 11:33:
Waarom zou je hier eigenlijk nog reageren? Er zijn hier zoveel reacties dat ze tog niet worden gelezen. Behalve de 1e 10 ofzo.
Omdat er toch echt mensen zijn die dit lezen hoor. Waarom post jij eigenlijk als niemand het leest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

HEY!
zet mij ook eens bij die ladder stats :P
ik heb 1544 ofzo, alhoewel ik al 1 maand niet gespeeld heb :P

usa power!!
:P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol! Wat is dan de reden dat je lid wordt van een forum 8)7 Kijk nou is in het overzicht van de topics, hoeveel topics hebben er minder dan 10 posts?

Update van de mooie tabel van Alphega:
HolyCornDukeUSA727
Janusjanus250China782
Largow (account 1)GrooveArmadaChina211
Largow (account 2)astra100GLA1973
Rival24WickedCockChina13
RoetjeRoetChina33
WmmWmmChina946
WiebbeWiebbeUSA1565

[ Voor 93% gewijzigd door HolyCorn op 08-07-2003 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Ik skip juist altijd naar de laatste paar pagina's, daar staat de nieuwe info.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
hopen dat usa einelijk defence krijgt die nuttiger is dan patriots. patiots amper een fatsoenlijk tank leger tegen terwijl gla even een masa lager scorps uit tunnel haalt als ze aangevallen worden en china met migs even een halfve leger emt firestorm en bunekrs uitschakeld. verder lijkt me die tank de gebouwn uitschakeld erg stom, ik bedoel het zijn net hackers amar dan beter want ze hebben meer hp en kunnen gaten patriots uitschakelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Heeft iemand een idee hoe die *@(#*@(!!$#@ neplui nou 'serious hardware error's genereren? Heb 't vaak met van die 3blokkenboven-3blokkenbeneden en 'missing chaos (6)' map dat men zoiets flikt. Heb je dat met originele mappen ook, dat men dat kan flikken?

Ook erger ik me suf aan mensen die hun mapje aanpassen waardoor ze bv 2 bases hebben, en je dat niet op de preview ziet (zo had ik 2 china's tegenover me die scud sites gingen plaatsen......) Ze zouden dat plaats-kiezen moeten uitschakelen en gewoon teams naast/bij elkaar moeten plaatsen! :(

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
daves2hd schreef op 08 July 2003 @ 13:47:
hopen dat usa einelijk defence krijgt die nuttiger is dan patriots. patiots amper een fatsoenlijk tank leger tegen terwijl gla even een masa lager scorps uit tunnel haalt als ze aangevallen worden en china met migs even een halfve leger emt firestorm en bunekrs uitschakeld. verder lijkt me die tank de gebouwn uitschakeld erg stom, ik bedoel het zijn net hackers amar dan beter want ze hebben meer hp en kunnen gaten patriots uitschakelen :?
Ehrm niet echt een eerlijke vergelijking he... units met defensive structures vergeleken.... tanks houd je tegen door md's te gebruiken en raptors e.d.... (that is als je de gatt/th rush overleefd hebt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Ze worden wel gelezen, dat jij te lui bent om voorbij de eerste 10 posts te lezen moet je je zelf weten.
HolyCorn schreef op 08 July 2003 @ 12:21:
[...]

lol! Wat is dan de reden dat je lid wordt van een forum 8)7 Kijk nou is in het overzicht van de topics, hoeveel topics hebben er minder dan 10 posts?

Update van de mooie tabel van Alphega:
Dan wel op alfabet houden hè :P

HolyCornDukeUSA575
Janusjanus250China728
Largow (Acc.#1)astra100GLA1973
Largow (Acc.#2)GrooveArmadaChina211
Rival24WickedCockChina13
RoetjeRoetChina33
WiebbeWiebbeUSA1566
WmmWmmChina876

(ook maar ff ranks geupdate om deze reply nog enige nuttige inhoud te geven :+)

[ Voor 70% gewijzigd door Alphega op 08-07-2003 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Rival24 schreef op 08 July 2003 @ 13:49:
[...]

Ehrm niet echt een eerlijke vergelijking he... units met defensive structures vergeleken.... tanks houd je tegen door md's te gebruiken en raptors e.d.... (that is als je de gatt/th rush overleefd hebt ;))
rapots zijn vaak nutteloos, idd ze zijn best sterk tegen tanks amar je meot eerst maar lazer upgrade klaar hebben anders doen ze amper damage en dan vliegen ze bijna altijd stom. of schiet 2 raketten en draaien nog een keer met een grote bocht en schieten dan weer, 1 gatling er tuseene en ze zijn neer. geef maar toe usa is zwakste side heeft grote probelemen met defencen en als je tegen een goede gla of china zit mer een beetje def kom je er amper door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
daves2hd schreef op 08 juli 2003 @ 15:17:
[...]

rapots zijn vaak nutteloos, idd ze zijn best sterk tegen tanks amar je meot eerst maar lazer upgrade klaar hebben anders doen ze amper damage en dan vliegen ze bijna altijd stom. of schiet 2 raketten en draaien nog een keer met een grote bocht en schieten dan weer, 1 gatling er tuseene en ze zijn neer. geef maar toe usa is zwakste side heeft grote probelemen met defencen en als je tegen een goede gla of china zit mer een beetje def kom je er amper door ;)
Usa heeft geen zwakke defense, hij is alleen niet volautomatisch... net zoals bij gla. Als er een groot leger voor de deur staat zulk je actief moeten manangen met vanalles en nogwat. Tomahawks, md's paar tankjes enz... En een goed gebunkerde china speler kun je pakken door z'n gatling en bunkers te slopen met stealth fighters en vervolgens met een klein grondlegertje met een hoop tomahawks op te ruimen (met search en destroy aan of course :)).

Zelfde geldt voor gla, daar moet je ook actief gaan verdedigen, dwz. veel tunnels met scud, quad en buggies, en eventueel een bombtruck (die gla spelers altijd overslaan :?) om het af te maken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind zo'n expansion maar niks. Het splijt de community alleen maar en zoveel nieuwigheid zit er niet in. En die USA beam tanks vind ik niet echt generals stijl. Meer tiberian sun futurisme.

Ze kunnen net zo goed die nieuwe units in patches stoppen. Maar ze denken alleen maar aan geld. Even een (slecht afgewerkt) product in de schappen gooien en incasseren. En wat krijgt de klant? Stank voor dank. Support en patches staan voor EA op de xste plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil weleens een rijtje mensen zien die het spel ECHT willen spelen en dus niet iemand in 3 minuten van de kaart vegen met 2 gats ofzo

oorlog is oorlog en dat is tech en €€€€€€€€€ simpel en dan tegen elkaar knokken en elkaars zwaktes zoeken DAT is strategie niet elkaar zo snel mogelijk rushen en moge de snelste winnen dat is zo simpel en lame

heb nog niet online gespeeld (red alert wel zelfde doffe ellende 99% rushers toen ben ik uiteindelijk gekapt jammer maar waar) maar wil dat zeker wel maar dan wil ik toch wel weten of ik LEUK kan spelen (geloof dat het duidelijk is dat ik rushers niet leuk vind hé)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Anoniem: 66797 schreef op 09 July 2003 @ 01:13:
ik wil weleens een rijtje mensen zien die het spel ECHT willen spelen en dus niet iemand in 3 minuten van de kaart vegen met 2 gats ofzo

oorlog is oorlog en dat is tech en €€€€€€€€€ simpel en dan tegen elkaar knokken en elkaars zwaktes zoeken DAT is strategie niet elkaar zo snel mogelijk rushen en moge de snelste winnen dat is zo simpel en lame

heb nog niet online gespeeld (red alert wel zelfde doffe ellende 99% rushers toen ben ik uiteindelijk gekapt jammer maar waar) maar wil dat zeker wel maar dan wil ik toch wel weten of ik LEUK kan spelen (geloof dat het duidelijk is dat ik rushers niet leuk vind hé)
Zoals al vaker in dit topic is uitgelegd is bunkeren bij generals zooo makkelijk als je met "no rush" speelt... de enige zwakte in je base is dat je maar 30 superweapons kunt incasseren in plaats van de 100 die je vijand kan incasseren... dan wordt het dus gewoon een kansspelletje...

Strategie is met zo min mogelijk units zo veel mogelijk slopen, of iemands resources platleggen... strategie is NIET 30 overlords platnuken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben ik niet met je eens en wel omdat:

als je niet rusht je niet perse bunkert. als je bunkert is dat slim want de bedoeling is de tegenstander te stoppen en dat doe je door jezelf te verdedigen, elke verdediging is te breken simpel je moet dan zoeken naar de zwakke plekken dat jij die niet kan vinden en het dus niet kan winnen zonder rush is jouw gebrek en niets anders

hiermee wil ik niet zeggen dat ik de beste ben sterker nog zo goed ben ik niet maar speel wel STRATEGISCH (of doe een goeie poging) en dat is het hele punt wat ik wil aangeven rushers verpesten de game ga dan een knokspel doen waar je rondes hebt van 30 sec ofzo

taktiek daar BEHOORT het spel om te draaien en niet een "oorlog" voeren met 2 tankjes dat is zielig

* Anoniem: 66797 kill 1 it`s a tragedy, kill 10 milion it`s statistics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rival24 schreef op 09 juli 2003 @ 01:21:
[...]

Strategie is met zo min mogelijk units zo veel mogelijk slopen, of iemands resources platleggen... strategie is NIET 30 overlords platnuken....
jij blijft vrolijk staan met je 30 overlords als er een nuke gevuurd wordt??? ik niet hoor ik beweeg mn eenheden dan meteen! zegt al iets over je strategisch inzicht :+

verder no flame intended maar ergerde me er in red alert verschrikkelijk aan en als ik de replays zie die ik gezien heb is er weinig veranderd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Anoniem: 66797 schreef op 09 juli 2003 @ 01:32:
hiermee wil ik niet zeggen dat ik de beste ben sterker nog zo goed ben ik niet maar speel wel STRATEGISCH (of doe een goeie poging) en dat is het hele punt wat ik wil aangeven rushers verpesten de game ga dan een knokspel doen waar je rondes hebt van 30 sec ofzo
Dan mag jij mij uitleggen wat strategie is..... als dat enorme legers produceren is die je toch niet meer kunt besturen (generals en grote groepen is een ramp, vooral overlords, die rijden maar amper in grote groepen), dan is daar weinig strategie voor nodig. Grote groepen zijn makkelijk uit te schakelen met superweapons. Als je met grote groepen tanks kunt winnen is je vijand gewoon een domme n00b, zoek dan echte tegenstand....
taktiek daar BEHOORT het spel om te draaien en niet een "oorlog" voeren met 2 tankjes dat is zielig

Er zijn niet voor niets GATHERUNITS (supply truck e.d.) in het spel... die kun je dus kapot schieten...... strategie... tactisch...

Maarja... als het spel voor jou alleen hersenloos op de tank knop rammen is, en een "zwakke plek" die alleen n00bs hebben na zo'n tijd vinden, tja, dan heb je niet echt door wat strategie is.

Snelheid, inzicht, en een snelle pc heb je nodig voor generals :)
Als jij 2 tankjes niet tegen kunt houden, dan zegt dat meer over jou dan over mij :D

[ Voor 9% gewijzigd door Rival24 op 09-07-2003 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 66797 schreef op 09 juli 2003 @ 01:36:
[...]

jij blijft vrolijk staan met je 30 overlords als er een nuke gevuurd wordt??? ik niet hoor ik beweeg mn eenheden dan meteen! zegt al iets over je strategisch inzicht :+
Uhm dit zegt meer iets over hoeveel jij dit spel hebt gespeeld.
Een SW kun je dus niet fatsoenlijk meer ontwijken hoor. Overlords zijn traag en je vuurt het SW pas als ze vlak voor je basis staan. Hoe dichter je bij het gebouw van je SW je SW afvuurt hoe sneller hij inslaat. Dus vuur je hem vlakbij je basis dan slaat ie heel snel in. Bovendien heb je nog een USA SW die instant inslaat en achter de tanks aan beweegd ongelooflijk dodelijk tegen grote groepen overlords ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Het wordt helemaal leuk als je een game start zonder superweapons en NO rush.
Dan wordt het pas leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Anoniem: 66797 schreef op 09 July 2003 @ 01:32:
ben ik niet met je eens en wel omdat:

als je niet rusht je niet perse bunkert. als je bunkert is dat slim want de bedoeling is de tegenstander te stoppen en dat doe je door jezelf te verdedigen, elke verdediging is te breken simpel je moet dan zoeken naar de zwakke plekken dat jij die niet kan vinden en het dus niet kan winnen zonder rush is jouw gebrek en niets anders

Kijk, ik zie het zo; je hebt 2 groepen. Mensen die de rush niet af kunnen slaan, en mensen die de rush WEL af kunnen slaan. Mensen die de rush niet af kunnen slaan hebben gewoon minder strategisch inzicht zoals jij dat zo mooit zegt. Ze weten gewoon niet goed hoe ze een rush moeten counteren, terwijl zij in het voordeel zijn. Dit omdat de tegenstander eerst nog een tijd moet rijden voordat hij voor je basis staat. Die tijd heb jij nog eens extra. Als je het dan nog niet kan stoppen zonder dat hij al te veel ravage aanricht dan ben je imho gewoon slecht bezig.
als je bunkert is dat slim
LOL? Je laat de tegenstander dan heel de map hebben aangezien jij geen leger hebt die de expansions gaat bewaken en hij wel. Ook gebeuren de battles dan altijd op jouw grondgebied en heeft hij er dus nooit last van. Het zoeken van de zwakste plek klint wel strategisch maar dat is mee een kwestie van tijd vind ik. Zelf bunker ik gewoon niet, als dat nog niet duidelijk was. Ik heb gewoon geen zin in die lange potjes, ga dan tegen 8 brutals spelen, die rijden ook nog zo lekker dom op je verdediging in.

Nu weet ik waarom ik RA1 zo'n goed spel vond >:). Daar rushen de topspelers ook gewoon hoor, net als bij generals. Een rush is eingelijk niet bedoeld om de tegenstander te verslaan maar om in ieder geval de eerste aanval te hebben gepleegd en ervoor te zorgen dat hij achterstand oploopt. Als jij dan zo slecht bent dat je dat al niet kan stoppen dat zal mij een zorg zijn. Daar heb je strategisch inzicht voor nodig, en micro, aangezien dit een realtime strategie game is. Als je een echt strategisch spel wil gaan spelen ga je toch gewoon sudden strike spelen oid :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen, mensen laten we het toch een beetje gezellig houden hier _/-\o_
Dat niet iedereen hetzelfde speelt is logisch omdat, niet iedereen hetzelfde is. Duh. Als iemand wil rushen, laat hem dan lekker. Als iemand wil bunkeren laat hem dan lekker, dan kan ik lekker alle resources pakken :P
De bunkeraars onder ons zitten wel de hele tijd te k*nkeren op de rushers, maar waarom dan? Laatst zei ook iemand dat wij de rest wilden dicteren hoe ze moesten spelen, rushen dus. Maar tot nu toe zijn al deze discussies begonnen door iemand die de rushers begon te flamen, dus :X Ik ga zelf echt niet een game spelen van 3 uur met groepen van 40 tanks en 10 supers. Ik hoor vaak zat tijdens een game als ik met 2 tow-rockvees iemand z'n resources sloop: "F*ck off u f*cking n00b rusher" Dat is dan 5 minuten in de game ofzo |:( Lijk me ook niet echt rushen, he?
Laten we nou allemaal gewoon lekker spelen en replays posten.
Hier een replay van mij tijdens het ladderen waarin ik bijna gesloopt wordt tijdens een rush, maar het tij toch weet te keren:
Replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
HolyCorn schreef op 09 July 2003 @ 09:45:
Mensen, mensen laten we het toch een beetje gezellig houden hier _/-\o_
Dat niet iedereen hetzelfde speelt is logisch omdat, niet iedereen hetzelfde is. Duh. Als iemand wil rushen, laat hem dan lekker. Als iemand wil bunkeren laat hem dan lekker, dan kan ik lekker alle resources pakken :P
De bunkeraars onder ons zitten wel de hele tijd te k*nkeren op de rushers, maar waarom dan? Laatst zei ook iemand dat wij de rest wilden dicteren hoe ze moesten spelen, rushen dus. Maar tot nu toe zijn al deze discussies begonnen door iemand die de rushers begon te flamen, dus :X Ik ga zelf echt niet een game spelen van 3 uur met groepen van 40 tanks en 10 supers. Ik hoor vaak zat tijdens een game als ik met 2 tow-rockvees iemand z'n resources sloop: "F*ck off u f*cking n00b rusher" Dat is dan 5 minuten in de game ofzo |:( Lijk me ook niet echt rushen, he?
Laten we nou allemaal gewoon lekker spelen en replays posten.
Hier een replay van mij tijdens het ladderen waarin ik bijna gesloopt wordt tijdens een rush, maar het tij toch weet te keren:
Replay
/agrees. Tijdje trug had ik ook al een replay gepost waarin zoiets gebeurde. Daarin werd onze rush afgeslagen en kon de tegenstander, licht aangeslagen, verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik gebruik alleen mn muis met dit spel.
als ik een pro wil worden/rushes van china wil afslaan, moet ik dan ook met mn keyboard beginnen te spelen? welke dingen moet ik dan binden?
graag als eerst wil ik weten wat ik moet binden om china's rush tegen te houden, en of dat wel nodig is. en als het spel wat verder gevorderd is welke dingen zijn dan handig om te binden?
en nog een hele luie domme vraag hoe bind je troepen en hoe bind je gebouwen en is het echt nodig om je gebouwen te binden?

ps. ik speel met usa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Anoniem: 75298 schreef op 09 July 2003 @ 10:38:
als ik een pro wil worden/rushes van china wil afslaan, moet ik dan ook met mn keyboard beginnen te spelen? welke dingen moet ik dan binden?
graag als eerst wil ik weten wat ik moet binden om china's rush tegen te houden, en of dat wel nodig is. en als het spel wat verder gevorderd is welke dingen zijn dan handig om te binden?
en nog een hele luie domme vraag hoe bind je troepen en hoe bind je gebouwen en is het echt nodig om je gebouwen te binden?

ps. ik speel met usa.
Om een china rush af te slaan heb je vaak genoeg aan wat patriot en md volgens mij.
Gebouwen binden is zowiezo wel vrij handig en belangrijk. Je kan dan namelijk tijdens een van je aanvallen units door blijven maken, anders moet je helemaal op en neer steeds. Units binden is denk ik vooral voor vliegtuigen handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

gebouw selecteren en dan CTRL en betreffende nummer of letter intoetsen, enz,enz.....

Om rushes af te slaan moet je gewoon slimmer zijn dan de ander en vooral opletten....

Het is niet voor niets een Strategy spel.

PS-------->>>> Voor wie het nog niet weet..............kapotte of gebarste CD's kan je opsturen naar EA games ( kompleet met doosje en serials + 5 € ) en je krijgt dan binnen 1 week een nieuw spel.

Check hiervoor ook de site van www.eagames.nl

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Ik weet nog steeds niet hoe je het binden van een gebouw doet..
Dus als je warf gebouwd is en dat je dan in 1x de units ziet dat je het gebouw kan maken.
Iets van ctrl+ een nummer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet

ps. ik speel met usa.
Ligt eraan wat voor rush je bedoeld. Ik zelf denk dat je de gatt rush bedoeld. Als je die tegen je krijgt als USA ben je idd zwaar de sigaar :P. Je kan dan proberen om normale ventjes te bouwen en die voor je rocketventjes te zetten. Deze hebben namelijk meer armor en kunnen dus beter tegen een gattling dan een MD. Vervolgens laserlock je. (het is zeker handig om hier de l op je toetsenbord te gebruiken om te laser locken)

Als hij een combinatie gebruikt van gattling tankhunters heb je echt een groot probleem. Je kan proberen snel 2 pallies te bouwen maar dat geef ik weinig kans ivm het budget. Je kan dan een ambulance bouwen, die kan namelijk goed tegen rockets en dan kun je ze proberen plat te rijden. Dit werkt alleen helaas tegen iets slechtere spelers die de tankhunters in een groepje hebben staan naast hun gattling. Ze zijn dan makkelijk plat te rijden, als ze ertussen/rondom staan niet.

Het is zeker wel handig om units/gebouwen te binden. Ik bind het zo:
(dit is maar een voorbeeld, jij kan het doen zoals jij het makkelijkst vind en vooral hoe jij het het logischte vind)

1 - Tanks
2 - Rocket infantery
3 - Gattling/humv/quad
4 - Attilery
5 - Tanks #2 (vraag niet waarom.. :P)
6 - Hero
7 - Warfactory
8 - Warfactory
9 - Air
10 Air

Maar in het begin bijnd ik alles toch weer anders. Het ligt er echt aan hoe je leger is opgebouwt. Als ik bijv. mijn erg geliefde gattling / TH / flametank rush uitvoer dan bind ik het weer anders namelijk:

1-Rocketventjes
2-Gatts
4-flametank

Daarnaast verschilt het ook nog eens per ras, bij USA heb ik eigenlijk binds te weinig aangezien ik daar meestal iedere raptor apart bind. Dan laat ik deze altijd maar in plaats van de warfactories gaan aangezien je toch niet zoveel geld uit te geven hebt als USA. Bij GLA is het zeker handig om je warfactories te binden aangezien als je dan bezig bent met een aanval je dan snel ff, als je ff tijd hebt, meteen scorpions kan bouwen terwijl je wel met je scherm naar het gevecht kan kijken. Hierdoor blijft je micro nog steeds hetzelfde maar manage je toch ook nogeens je base.

Als je een beginnende speler bent zou ik toch echt beginnen met china of GLA. Het liefst china aangezien die het makkelijkste zijn. Alhoewel er met 1.6 wel het een en ander gesleuteld gaat worden aan china. Of dit effect zal hebben betwijfel ik aangezien de gattling even sterk blijft. Ik denk eigenlijk dat de verandering van het langzamer rijden van de gattling meer effect zal hebben dan het hele MiG gebeuren. Die gebruik ik zelf bijna nooit. Meestal 1tje om hero's mee te molen / MDs te BBQ'en :P.

Dit is echter wel in het voordeel van GLA en USA aangezien die echt slechte(GLA) en dure (Humv + TOW) AA hebben ivm met china die een unit heeft die bijna alles kan, en daar ook nog eens de beste in is.

[ Voor 3% gewijzigd door Roet op 09-07-2003 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arno schreef op 09 juli 2003 @ 10:52:
gebouw selecteren en dan CTRL en betreffende nummer of letter intoetsen, enz,enz.....

Om rushes af te slaan moet je gewoon slimmer zijn dan de ander en vooral opletten....
hey dat is een goede!!! heb ik veel aan tnx man...

ps ik kan niet wachten op de nieuwe patch die gatteling gun van china heeft een veels te grote range...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ps. ik speel met usa.
Je moet zeker je keyboard gaan gebruiken, dat scheelt zo veel tijd. Maak groepen van je units, dus md's, crusaders enz. vlieguitgen per stuk onder een knop als dat kan. China rush tegenhouden is moelijk. Stuurt hij een enkele gatt -> 3 md's + laserlock
stuurt hij 2 gatts ->crusader + md's
stuurt hij gatt/th -> you loose :) Nee, dit is een zwaar lame rush voor USA. Een patriot op de goede plaats helpt al veel, maar daar kunnen ze omheen rijden. Probeer het met md's (veel en in groepjes), rockvee en 2 crusaders. De crusaders moeten het vuur van de th's lokken, de md's locken de gatts, en de rockvee helpt mee de gatts snel te slopen. hierna gewoon de th's wasten met rangers. Dit is zwaar k*t uit te voeren.... Als je bijvoorbeeld op tourney desert speelt, stuur ook 2 md's naar het midden om te garrisonen (?). Levert je meestal ook weer wat tijdwinst op.
Gebouwen bind je hetzelfde als units, dus met ctrl+nummer. Succes!

[ Voor 8% gewijzigd door HolyCorn op 09-07-2003 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tnx roetje & corn die gatling gun rush is idd lame... die l bind voor laser lijkt me heel handig wist ik nog niet . dus je hoeft alleen op l te drukken? dan gaat hij automatisch op laser staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Anoniem: 75298 schreef op 09 juli 2003 @ 11:14:
tnx roetje & corn die gatling gun rush is idd lame... die l bind voor laser lijkt me heel handig wist ik nog niet . dus je hoeft alleen op l te drukken? dan gaat hij automatisch op laser staan?
Ja. Je moet MissleDefender slecteren dan L drukken. Als het goed is veranderd je cursor dan van 4 rode driehoekjes naar 8 rode driehoekjes, je weet dan zeker dat het aanstaat. Dan op de gattling tank klikken en watch the firework 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 75298 schreef op 09 juli 2003 @ 11:14:
Als je met je muis op een plaatje van een gebouw/unit gaat staan, dan zie je in de beschrijving van dat item in het geel een letter staan in de naam daarvan. Dit is de shortcut key hiervoor. Gebruik deze veel, het scheelt echt. Ik begin bijvoorbeeld altijd met: Hq->d 1e dozer->r 2e dozer ->a 1e dozer ->u
dus extra dozer, cold fusion reactor, barracks, supply centre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/koepaard/gvdwoei.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/koepaard/gvd2woei.JPG

:(

Level 3 Nuke Cannon op zo'n Overlord = -0 HP!

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stuiterbal schreef op 09 juli 2003 @ 16:41:
[afbeelding]

[afbeelding]

:(

Level 3 Nuke Cannon op zo'n Overlord = -0 HP!
er gaat wel iets af volgens mij maar inderdaad echt veel is het niet zou mischien een cheat kunnen zijn? weet niet precies waar de nuke insloeg plaatje is beetje klein en onduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 66797 schreef op 09 July 2003 @ 23:34:
[...]

er gaat wel iets af volgens mij maar inderdaad echt veel is het niet zou mischien een cheat kunnen zijn? weet niet precies waar de nuke insloeg plaatje is beetje klein en onduidelijk
LOL dat is geen cheat dat is een scripted map (zie ook beschrijving van de overlord). Die overlord hoort zo strekt te zijn in dat level. Dat is een special map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Laatst online: 14:23

makje

Professioneel prutser

Alphega schreef op 09 juli 2003 @ 23:41:
[...]

LOL dat is geen cheat dat is een scripted map (zie ook beschrijving van de overlord). Die overlord hoort zo strekt te zijn in dat level. Dat is een special map.
Een 'missing superoverlord' is inderdaad geen multiplayer unit :)

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Ok, in mijn gevecht tegen de lameass GT rush besloot ik 't maar 's te oefenen met mijn broer (ik USA, hij China en doet GT rush)

Rush Test.REP
Rush Test 2.REP

Ligt het nou aan mij of is hij op deze manier toch wel redelijk te stoppen, of doet een van ons het fout? Tips? Suggesties?

Of ergens replays van waar de GT rushes wel goed gaan?

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Stuiterbal schreef op 10 July 2003 @ 00:43:
Ok, in mijn gevecht tegen de lameass GT rush besloot ik 't maar 's te oefenen met mijn broer (ik USA, hij China en doet GT rush)

Rush Test.REP
Rush Test 2.REP

Ligt het nou aan mij of is hij op deze manier toch wel redelijk te stoppen, of doet een van ons het fout? Tips? Suggesties?

Of ergens replays van waar de GT rushes wel goed gaan?
Dit is niet beledigend bedoeld maar die rushes zijn slecht.
- Hij is veel te traag met beginnen.
- Hij heeft teveel rocket en te weinig gatt.
- Hij loopt langs schietende units/patriots terwijl hij daar gewoon op moet schieten (dat is dus gelijk aan zelfmoord plegen)
- In dit level heeft USA een groot voordeel aangezien die torens niet fatsoenlijk te clearen zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Alphega op 10-07-2003 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

OK hier wat nieuwe info over Zero Hour http://www.gamespot.com/p...hour/preview_6071302.html

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Hmm als ik dat lees zijn er enorm veel nieuwe strategieen mogelijk... klinkt wel leuk... :P Overlords in iemand z'n base droppen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
En toch klinkt het weer alsof China de beste shit erbij krijgt :| Die nieuwe GLA tunnel wordt wel de nachtmerrie van iedere bunkeraar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
The Chinese special structure is the Internet center. If you spend a few credits at this building you'll be able to reveal the territory around all command centers or briefly see what part of the battlefield your enemy is looking at. Garrison the Internet center with some hackers and they'll be able to gather money more quickly than if they were out in the field.
Oké, leuk. De enige zwaktes van China zijn weggewerkt; in Zero Hour is er echt nog maar 1 faction.

USA krijgt meer van die dingen die (waarschijnlijk) 'grappig maar niet costeffective' blijken te zijn, zoals zoveel dingen die ze al hebben. Leg mij maar eens uit hoe ze in Zero Hour een serieuze Gat/TH rush kunnen stoppen. Er is volgens mij totaal geen enkele aandacht aan dit soort essentiele dingen besteed.

En GLA krijgt echt absoluut niets, tenzij de sneak attack tunnel dezelfde buildtime heeft als tunnels in 1.0 (namelijk <=5 seconden). Dan krijg je de situatie waarin GLA met gemak USA aankan en ook domme Chinas (een flametank ownt nog altijd tunnels immers, USA heeft geen enkele lowcost lowtech unit tegen tunnels eigenlijk).

Dan nog, je moet persé het gebied kunnen zien dus dat is alsnog erg lastig bij een bunkeraar. In dat geval moet je helemaal wachten tot je Palace(40 sec)->Black Market(40 sec)->Radar Scan(10sec) hebt, ffs.

Als die sneak attack tunnel erg lowtech en snel is, wordt het misschien dus nog interessant voor GLA want dan kan de 1e worker de Fog of War weghalen. Ik verwacht niets van die bikes of bussen iig.

edit:
Bonin also showed us the new US firebase, which is a fixed defensive structure that features an artillery cannon on the top and four emplacements (one on each corner) for infantry to man. These stations allow you to customize your defenses, depending on which types of infantry you use to bolster the firebase.
Hmmm, als dit goedkoop en lowtech wordt is het wel een antwoord op Gat/TH. De meeste tactieken gebruiken of een Patriot of een heel snelle Strategy Center. Als je deze 'firebase' vult met flashbang Rangers dan kom je ook een heel eind lijkt me.

Die China Banshee lijkt me trouwens wel weer erg naar voor Scorp missiles en Tomahawks (toch wel de steunpilaren van deze factions) dus ik denk dat China alsnog de sterkste blijft.

[ Voor 21% gewijzigd door Count op 10-07-2003 19:23 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.