Toon posts:

[C&C] Generals - Deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.711 views sinds 30-01-2008
http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen.jpg

Deel 4! Het vorige deel ging wat minder hard dan de twee delen daarvoor, maar dat mag de pret niet drukken. Het spel is nog steeds erg populair.

Voor de vierde keer maar weer hét verhaal:
The threat was more deadly than anyone had imagined.
While the United States intercepted the missile over the ocean - an explosion the size of Texas bloomed over the Atlantic like some amorphous flower - the thwarted terroris attack would nontheless reset the world stage. The bioterror agent developed by the Global Liberation Army had the potential to wipe out hundreds of millions of people across the globe.

As the 21st century matures, the superpowers aren't quite so super anymore. The three main players on the world stage - the United States, China and the political terror organization known as the Global Liberation Army - are each vying to bring its own vision of truth and stability to the world, each side prepared to fight in its own way and for its own ideals. As China tries to push the GLA out of its borders and the U.S. gears up for police action halfway across the globe, the GLA - the most efficient and slippery terroris organization ever seen - entrenches itself for the final conflict it has anticipated for millenia. It's a conflict that will determine the course of history to come... A history not fussed over by bespectacled professors but hammered oud by men of courage and cunning on the battlefield - by the generals.
En natuurlijk weer het mooie plaatje die de verschillende boxversies laat zien:

http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/box.jpg

Systeemeisen zijn natuurlijk ook handig om te weten, dus vandaar:
Minimum Requirements:
Intel Pentium 1000 MHZ
128 MB RAM
1.2 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card

Recommended Requirements:
Intel Pentuim 2000 MHZ
512 MB RAM
1.4 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card
Volgens de één zijn deze systeemeisen veel te overdreven, terwijl de ander er aan voldoet en het spel amper kan spelen. Helaas is dat eigenlijk met een heleboel spellen zo.
Maar als je dit allemaal in huis hebt krijg je er wel heel wat moois voor terug:

Screenshots:
http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-2.jpghttp://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-1.jpg
http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-4.jpghttp://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-3.jpg
Alle plaatjes zijn klikbaar

Informatie:
Ontwikkelaar: Westwood
Uitgever: Electronic Arts
Officiële site: Generals.com
Forum: Westwood Forum
[list]General Sites:
CNCGenerals.com
CNCGN.com
Generals.nl

FAQ's:
GoT Generals FAQ
Generals/VPN FAQ
VPN FAQ

Vorige delen:
Het Command&Conquer Generals Topic.
[rml][ C&C] Generals - Deel 2[/rml]
[rml][ C&C] Generals - Deel 3[/rml]

Handigheidjes:
Keyboard Commands Picture
WorldEditor Test

Patches:
Patch 1.5
Patch 1.4
Patch 1.3
Patch 1.2
Patch 1.1

The devil is in the details.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 23:21
Nouwja.. om te beginnen maar weer een replay dan maar :P
http://home.kabelfoon.nl/~ccoppens/Zooi/blaatieblaat.rep

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Even posten om deze in mijn post history te zien :)

Iemand verder nog info van die expansion pack?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:34

Sport_Life

Solvitur ambulando

offtopic:
Je bent een • vergeten voor '[C&C] Generals - Deel 3'
</Mierenneukmodus>

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase (in bestelling)

eMAeRCe schreef op 02 April 2003 @ 17:21:
offtopic:
Je bent een • vergeten voor '[C&C] Generals - Deel 3'
</Mierenneukmodus>
[ot]Had ik niet gezien, omdat ie zonder • toch op de goede hoogte zat :P

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:08

Royz

Kleurenblind!!

We hadden dus net een discussie over resoluties in deel 3 :D.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 21:41

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Is er iemand die me wat tips kan geven bij de laatste missie van de GLA op Brutal mode?
Dit is de laatste missie die ik nog moet uitspelen op Brutal, maar ik ben er nu al 3 dagen lang mee bezig er ik wordt keer op keer verslagen.

Voor de rest heb ik alles op Brutal uitgespeeld (China campaign, USA campaign en alle Skirmish maps); alleen de GLA campaign is het laatste wat tussen mij en "het spel uitgespeeld" ligt. :)

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
anandus schreef op 02 April 2003 @ 17:21:
Iemand verder nog info van die expansion pack?
Van dit nieuwsbericht?
Daar staat nl. ook in dat ze: Powermonger 2: Thirst for War (PC)
Coalition: First Strike (PS2, GC)
Friendly Fire: The Cavalry (PS2)
The Human Shield (Xbox)
Oil Tycoon (PC) gaan uitbrengen, dus dat lijkt me best'n grote 1 April grap ;)

• anandus
  • Niet online
Thunder schreef op 02 April 2003 @ 17:36:
Van dit nieuwsbericht?
Daar staat nl. ook in dat ze: Powermonger 2: Thirst for War (PC)
Coalition: First Strike (PS2, GC)
Friendly Fire: The Cavalry (PS2)
The Human Shield (Xbox)
Oil Tycoon (PC) gaan uitbrengen, dus dat lijkt me best'n grote 1 April grap ;)
Jaja, ga ik ook vanuit :)

Maar ja speculeren is nooit mis toch? :D

Lol@titels, trouwens

[Voor 4% gewijzigd door anandus op 02-04-2003 17:39]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:22
Draait het spel niet snel op geforce2 mx200 32MB ? Met alle video options op het laagste?

PC#1: Pentium MMX 200 @ 233 MHz
PC#2: Athlon Classic 700 MHz Orion / Thunderbird 1000 MHz
PC#3: AthlonXP 1700+ @ 2200 MHz (3200+)
SET BLASTER=A220 I5 D1 T3

• anandus
  • Niet online
Prutz0r schreef op 02 April 2003 @ 17:38:
Draait het spel niet snel op geforce2 mx200 32MB ? Met alle video options op het laagste?
Het draait, maar af en toe kan het haperen. Een grote bottleneck is de 32Mb, dat is echt het minimum. Maar misschien dat de rest van je systeem kan compenseren?

• Roet
  • Laatst online: 15:51
ook maar demo posten van mij, GLA, tegen China gast met score in de 180-40 ofzo.. Hij stond op nr 78 op de ladder :D

http://www.xs4all.nl/~roetje/GLAnapatch.rep

en over resoluties ff mijn post in einde vorige topic:

ik vind het eigenlijk wel goed dat de resolutie niet hoger kan want anders krijg je van die mense die dik hoge resolutie opzetten met als gevolg dat het ook voor de medespeler een irritante factor is. :(

Ik vind het dus wel een goed plan. Zelf heb ik gewoon alle settings op low gezet en alle grahpic opties uitgezet om er iig voor te zorgen dat het bij mij nooit lagged :D

• PD2JK
  • Laatst online: 16:22
anandus schreef op 02 April 2003 @ 17:40:
[...]
Het draait, maar af en toe kan het haperen. Een grote bottleneck is de 32Mb, dat is echt het minimum. Maar misschien dat de rest van je systeem kan compenseren?
Dat denk ik wel? Zie sig. :)

PC#1: Pentium MMX 200 @ 233 MHz
PC#2: Athlon Classic 700 MHz Orion / Thunderbird 1000 MHz
PC#3: AthlonXP 1700+ @ 2200 MHz (3200+)
SET BLASTER=A220 I5 D1 T3

• Roet
Prutz0r schreef op 02 April 2003 @ 17:38:
Ik denk dat dat wel te doen moet zijn ik heb dan wel een GF 2 Pro maar het zou toch moeten kunnne dnek ik. Gewoon custom video setttings aanklikken en ALLES uitzetten, dus die schaduwen enz. Verder die 2 balktjes onderin ook helemaal naar links verschuiven, en dan staat alles op ze laagst, naast de resolutie die op 800*600 moet staan :P

• Thanatos
  • Laatst online: 19-05 14:24
Ik heb opeens problemen met de singeplayer-skirmish mode in het spel, als ik met meerdere teams werk; na een seconde of 30-40 te kunnen spelen, ontploffen opeens al mijn gebouwen (meestal dan nog maar een cp+energiecentrale+barracks :p ) en ben ik verslagen...
Hoe komt dit :? Eerder had ik dit niet :? Ik heb de nieuwste patch geïnstalleerd...
Of moet ik eerst de oude patches installeren voordat ik 1.5 installeer?

[Voor 10% gewijzigd door Thanatos op 02-04-2003 18:17]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Let me guess, je hebt je serial veranderd zonder reinstall! ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• stefanbstefan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-05 20:59
Iemand wel eens opgevallen dat je met C & C Generals Amerika level 1 door het zelfde gebied heen rijdt als op deze foto ?

GLA is gewoon irak.... _/-\o_

Anoniem: 51640

ligt het aan mijn instellingen of draait die editor zwaar klote.
hij schokt als een trein terwijl generals goed draait.
Specs: GF4 TI 128 mb; 1,2 GHZ; 256 Ram

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja dat is bagdad gewoon. Aan het begin van de missie wordt toch ook gewoon bagdad gezegd?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Alphega
  • Laatst online: 27-07-2022
Heej dat ben ik (KidRox) :P Die Sla vent had constant een grote bek tegen ons en dan doet ie een fakedrop op het einde. Dat vind ik toch wel het toppunt van een lame speler. Terwijl die andere vent het hele potje lang geen woord zegt en gewoon netjes quit game doet.

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 21:41

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Anoniem: 51640 schreef op 02 april 2003 @ 18:38:
Waarschijnlijk heb je in Generals zelf wat instellingen veranderd die je in Worldbuilder (daar heb je het toch over?) niet kunt aanpassen. Je zou 256 Mb extra kunnen bijzetten; dit zou je problemen met WB waarschijnlijk verhelpen en Generals zelf zal er ook profijt van hebben.

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

MEER replays!! leuk! replays waar wat unieks in gebeurd!

Trouwens weet iemand waar je nog goede maps kunt vinden voor multiplayer? De standaard (grote: 6+) maps ken ik nu wel. Kan echt niet veel vinden op inet.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Roet
Anoniem: 51640 schreef op 02 April 2003 @ 18:38:
hier looptie soepel, zelfs met veel opjecten op het scherm :S misschien dat je er ff wat ram bij moet doen.. bij mij draaide generals ook voor geen meter met 256MB DDR meteen 512 erbij gepropt :P Dat raad ik aan voor jou ook, vooral nu met die lage geheuge prijzen ff snel een graantje meepikken :P

• Anoniem: 39251
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Leuk spel, alleen jammer dat je het na een hele zooi skirmishes en multiplayer matches wel gezien hebt, ik tenminste... Denk dat meer mensen het hebben, vandaar de verminderde belangstelling voor het topic :P Generals heeft imho niet de replay waarde van RA2 :)

• drunkfux
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 10:38
Dinictus schreef op 02 April 2003 @ 18:50:
MEER replays!! leuk! replays waar wat unieks in gebeurd!

Trouwens weet iemand waar je nog goede maps kunt vinden voor multiplayer? De standaard (grote: 6+) maps ken ik nu wel. Kan echt niet veel vinden op inet.
Volgens mij ben jij net zo verslaafd aan replays als (dan?) mij... :P
Hier nog een aantal links naar replays toe:

planetcnc replays
cncden replays
renegade generals replays

Systeem Specs

Anoniem: 81730

Ziet er prima uit

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Hmmzz als de eis wordt gesteld om in quickmatch 800x600 te spelen, waarom dan niet in custom match? Daar heeft toch ook last van elkaars lag. Nog steeds kan niemand mij overtuigen van die regel in quickmatch :/.

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-05 12:37

aapelite

Do the kirby!

het is voor een offciele ladder bij quick match, om het op die manier zo eerlijk en snel mogelijk te laten verlopen zal dat wel een reden zijn, hoewel ik het zelf erg irritant vind want het is een te lage reso ( was bij ra2 ookal) maja dat is volgens mij de reden.

• Supern00b
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 16:59
Lekker is dat, zit ik met een 19" monitor op 800x600 te spelen omdat het officieel zo zou moeten. Maar een grapjas met een Pentium 500 een gewone Geforce en 56k (en dus rete traag) mag dus wel ? Persoonlijk zouden ze wat mij betreft zowel die resolutie rule mogen afschaffen als de 56k en ISDN connectors.

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

• dr snuggles
  • Niet online
Supern00b schreef op 02 April 2003 @ 20:53:
Lekker is dat, zit ik met een 19" monitor op 800x600 te spelen omdat het officieel zo zou moeten. Maar een grapjas met een Pentium 500 een gewone Geforce en 56k (en dus rete traag) mag dus wel ? Persoonlijk zouden ze wat mij betreft zowel die resolutie rule mogen afschaffen als de 56k en ISDN connectors.
Niet iedereen heeft een dikke kabel/adsl verbinding.

Ik zelf toevallig wel :P. Maar ik ben zelf voor een optie om te kiezen. Wanneer je beide een gezonde verbinding hebt gewoon lkkr op 1600x1200 spelen oid.

• Thanatos
  • Laatst online: 19-05 14:24
Royz schreef op 02 April 2003 @ 18:30:
Let me guess, je hebt je serial veranderd zonder reinstall! ;)
Nee hoor, ik heb zelfs helemaal geen serial veranderd...
Maar ik zal straks wel ff een reinstall proberen :)
Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik dit probleem niet heb ik kleine maps met 2 spelers... Iemand een andere oplossing? Want ik heb niet echt zin in een reinstall (gaap ;) )

[Voor 25% gewijzigd door Thanatos op 02-04-2003 21:39]

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

drunkfux schreef op 02 April 2003 @ 19:14:
[...]
Volgens mij ben jij net zo verslaafd aan replays als (dan?) mij... :P
Hier nog een aantal links naar replays toe:

planetcnc replays
cncden replays
renegade generals replays
thnks! ja ik ben inderdaad verslaafd, ik vind het echt een toevoeging aan de game!
tis leuk om te kijken wat anderen ervan bakken etc.

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:55

Upke dupke

Oompa Loompa

Jezus Christus, wat is Generals online brak....

Upke's log....

21.05 Upke logt in op G-online.
21.06 Upke joint game en wordt gekicked
21.06 Upke joint dezelfde game wordt gekicked
21.07 Upke joint game, game start op.
21.08 Upke wint door disconnection van andere spelers
21.09 Upke joint Nederlandse game, wordt voor noob uitgemaakt door het vragen wat SW is. (Upke speelt nooit online, waarom? zie dit log!)en verzocht te vertrekken
21.09 Upke joint andere Nederlandse game en wordt meteen weer gekicked
21.10 Uit verveling gaat upke wat te zuipen halen
21.18 Upke komt terug
21.18 Upke joint game, game start
21.22 Speler dissconnect, waarom... ???
21.23 Spel over, door out of sync
21.24 Upke joint andere game en start
21.25 Firewall error
21.27 Upke geeft het op en gaat Morrowind doen

Geschat uiteraard, maar de gebeurtenissen zijn correct. Een half uur van mijn tijd naar de kloten... Dit is 3 Keer niks. En de fout ligt niet (voor een klein deel dan, misschien) bij mij.

Hoe zit dat bij jullie? Hoe lang doen jullie er over om te kunnen spelen?
Ja, online is het niet al te best soms. Ik heb ook regelmatig dat het spel begint, maar dan begint de game bij m'n tegenstander niet te laden (dat balkje begint niet te lopen). Als mijn pc klaar is met laden dan wacht ie een tijdje, gaat naar het spel en dan krijg ik gelijk zo'n disconnection error scherm. Tja, dan kun je die andere eruit kicken, heb je gewonnen zonder ook maar je bulldozer aan te klikken.

Maarre, wat is SW dan? Ik heb ook geen idee waar je het over hebt :). Misschien als je het zegt dat ik het zo weer weet.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wmm schreef op 02 April 2003 @ 21:59:

Maarre, wat is SW dan? Ik heb ook geen idee waar je het over hebt :). Misschien als je het zegt dat ik het zo weer weet.
SuperWeapens ;)

Sinds patch 1.05 gaat het online spelen perfect. Geen out of sync meer, geen disconnect in plaats van win en niet meer die melding van die firewall zooi :)

They made me do it.

• Roet
Tom S. schreef op 02 April 2003 @ 22:03:
[...]

SuperWeapens ;)

Sinds patch 1.05 gaat het online spelen perfect. Geen out of sync meer, geen disconnect in plaats van win en niet meer die melding van die firewall zooi :)
zeg dat aub niet te snel.... net 11 potjes gespeeld, 7 disconnects van de tegenstander en dan ook nog eens 1 custom match out of sync... :|

Quickmatch 1on1 daarentegen valt nog wel redelijk te doen, als er maar een goede maatregel word genomen tegen disconnecten.
Bijvoorbeeld disconnect = 3 losses of 3 wins eraf }) , ik :r op die disconnect n00bs :( )
Tom S. schreef op 02 April 2003 @ 22:03:
[...]

SuperWeapens ;)

SW = SuperWeapens |:(.
Ik zei toch: als je het zegt dan weet ik het weer.

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 23:34
Heeft iemand ff een url van hoe je die zoom verandert.
Kan het namelijk niet meer vinden op GOT.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Tom S. schreef op 02 april 2003 @ 22:03:
[...]
Mmm, ik heb al wel weer zo'n out of sync gehad na installatie van 1.05. Ik heb ook een rare disconnect gehad: de timer van de ander was bijna op 0, begint ie opnieuw. Bij de veertig houdt ie op en zegt ie dat ik heb gewonnen, maar ja hoor ik heb er weer een disconnect bij :X

• Roet
Galahad schreef op 02 april 2003 @ 22:34:
[...]
Mmm, ik heb al wel weer zo'n out of sync gehad na installatie van 1.05. Ik heb ook een rare disconnect gehad: de timer van de ander was bijna op 0, begint ie opnieuw. Bij de veertig houdt ie op en zegt ie dat ik heb gewonnen, maar ja hoor ik heb er weer een disconnect bij :X
Dat is tegenwoordig in.. eerst alt-tab naar desktop en dan disonnect, teller laten gaan en op het laaste moment connecten, en weer disconnecten van internet. Teminste zo denk ik dat ze het doen. Zou me niet verbaze als ze er een proggie voor hebben :(

• charrel
  • Laatst online: 15:33

charrel

Cortisol4life..

Upke dupke schreef op 02 april 2003 @ 21:53:
Jezus Christus, wat is Generals online brak....

Upke's log....

21.05 Upke logt in op G-online.
21.06 Upke joint game en wordt gekicked
21.06 Upke joint dezelfde game wordt gekicked
21.07 Upke joint game, game start op.
21.08 Upke wint door disconnection van andere spelers
21.09 Upke joint Nederlandse game, wordt voor noob uitgemaakt door het vragen wat SW is. (Upke speelt nooit online, waarom? zie dit log!)en verzocht te vertrekken
21.09 Upke joint andere Nederlandse game en wordt meteen weer gekicked
21.10 Uit verveling gaat upke wat te zuipen halen
21.18 Upke komt terug
21.18 Upke joint game, game start
21.22 Speler dissconnect, waarom... ???
21.23 Spel over, door out of sync
21.24 Upke joint andere game en start
21.25 Firewall error
21.27 Upke geeft het op en gaat Morrowind doen

Geschat uiteraard, maar de gebeurtenissen zijn correct. Een half uur van mijn tijd naar de kloten... Dit is 3 Keer niks. En de fout ligt niet (voor een klein deel dan, misschien) bij mij.

Hoe zit dat bij jullie? Hoe lang doen jullie er over om te kunnen spelen?
I know, soms is het echt drama dan ben ik 45min bezig om een game te vinden die nog willen spelen ook met me. Beginnen ze weer te blaten over oneerlijke teams, kicken ze me enz enz. Knetter word je ervan!

• Morax
  • Laatst online: 13:44
Hallo allemaal, ik heb een vraag en ik weet niet of dat al in de eerdere topics is voorgekomen, maar ik heb eerlijk gezegd om alledrie de eerdere topics door te worstelen....... ;)
Mijn vraag: Ik speel GLA, en soms als ik een Scud Storm gooi, dan doen sommige raketten geen tot nauwelijks schade. Hoort dit bij het spel of is dit een bug???
En dan nog en vraag (schiet me net te binnen), waar hangt de grootte van een replay vanaf. Soms is een spel van een uur echt 300 KB, en dan een ander spel van 30 min is ineens 2,5 MB ofzo.
(Dalijk post ik ff een replay ervan, ben nu nog aan het uppen (3,7 MB :/ ))
Vandaar mijn vraag dus over die replays :P

edit
replay @ http://members.chello.nl/f.kanter/scudstorm.rep
/edit

[Voor 7% gewijzigd door Morax op 03-04-2003 01:18]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Webgnome
  • Laatst online: 15:23
ik weet niet zeker maar volgens mij hangt het af van:

a) de map
b) de hoeveelheid units
c) de hoeveelheid tegenstanders
d) tijdsduur

maar zeker weten doe ik het dus niet

Strava | Twitter | Mastodon.nl

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik ben un op dit moment aan het spelen en het gaat zo langzaam dat ik GoT maar ben gaan lezen! Mijn allie disconnecte dus net voor die 30 sec en daar zit ik... wat moet ik doen? Wachten tot hu disconnecten? Dit is gewoon klote ;(

• Morax
Bij deze de link naar de replay waar bij mijn Scud Storm bijna tot geen schade doet.
http://members.chello.nl/f.kanter/scudstorm.rep
Wie weet het antwoord, ik vind dit echt klote!

By the way, kraak mijn speelstijl aub niet af, ik weet dat ik slecht ben, but I'm working on it...... ;)

[Voor 23% gewijzigd door Morax op 03-04-2003 01:20]

• Supern00b
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 16:59
wwillem schreef op 02 april 2003 @ 21:22:
[...]

Niet iedereen heeft een dikke kabel/adsl verbinding.

Ik zelf toevallig wel :P. Maar ik ben zelf voor een optie om te kiezen. Wanneer je beide een gezonde verbinding hebt gewoon lkkr op 1600x1200 spelen oid.
Ja dat snap ik wel maar dan moeten ze niet op de doos zetten 56k/ISDN als er bedoelt wordt 1 vs 1 via het modem rechtstreeks tegen elkaar.

En ik heb natuurlijk ook geen cable aangeschaft om op die gasten te moeten wachten. Het verneukt het spel gewoon. :(

Daarnaast is het zo hoe verder in de game komt hoe eerder modem/ISDN gebruikers problemen krijgen waardoor het tellertje van disconnect begint op te duiken iedere keer totdat ze eruit knallen.

Qua resolutie is het zo dacht ik (correct me if i am wrong) dat als je een te hoge resolutie selecteerd je de gameplay niet alleen van jezelf maar ook van anderen naar beneden haalt, (FPS) dan. Tenslotte kan lagg in dit spel niet (anders sync error) dus wordt alles rete traag.

Probeer maar eens (in het openingsscherm) het verschil uit tussen 800x600 en 1600x1200 en kijk dan maar eens naar snelheid dan begrijp je wel wat ik bedoel en dit gebeurt online dus ook. (Tenzij je een gelukkige bezitter bent van een kei-zware bak natuurlijk maar ik met mijn XP-2000tje en Geforce 3 merk dat toch echt wel.)

Zelf ben ik een voorstander van een speciale lobby of zo voor modem/ISDN gebruikers of idd zoals je zegt een voorkeur kunnen selecteren en dat het spel check met wat voor verbinding je connect.

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

• mduijvendijk
  • Laatst online: 24-03 11:08

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Doekoeman schreef op 02 April 2003 @ 22:26:
Heeft iemand ff een url van hoe je die zoom verandert.
Kan het namelijk niet meer vinden op GOT.
Die heb ik niet, maar ik kan je wel vertellen hoe je het zelf kan doen.

Ga naar http://xccu.sourceforge.net/
Ga naar de Utilities sectie
Download XCC Utilities
Open met XCC Universal Container Reader ini.big
Pak GameData.ini uit
Zet MaxCameraHeight = 310.0 naar een hoger getal (ik heb 405.0)
Maak de map INI aan in CNCGenerals\Data\ dus dan krijg je CNCGenerals\Data\INI\
Zet GameData.ini daar in
Spelen maar :9

PS Gebruik niet de methode Open.
Het kan zijn dat je dan het bestand in INI.big aanpast

[Voor 7% gewijzigd door mduijvendijk op 03-04-2003 08:00]

Sometimes human's are...

Anoniem: 61153

charrel schreef op 02 april 2003 @ 22:57:
[...]

I know, soms is het echt drama dan ben ik 45min bezig om een game te vinden die nog willen spelen ook met me. Beginnen ze weer te blaten over oneerlijke teams, kicken ze me enz enz. Knetter word je ervan!
Daarom game ik vaak met een maat van me. 2 vs 2 waar ik / hij de host ben / is. Tijdens RA2 speelde ik vaak 1 vs 1 maar tegenwoordig vind ik 2 vs 2 stukken leuker. Wat ik wel hoop dat er een add-on komt met naval-units. Dat is eigenlijk iets wat ik wel mis.

/me Lomenaar wacht rustig af en continues his crusade...

• Exar
  • Laatst online: 16:54
Morax schreef op 03 april 2003 @ 01:17:
Bij deze de link naar de replay waar bij mijn Scud Storm bijna tot geen schade doet.
http://members.chello.nl/f.kanter/scudstorm.rep
Wie weet het antwoord, ik vind dit echt klote!
Ik heb op het officiele Generals forum gelezen dat als je de upgrade naar Antrax beta doet, dat je scudstorm dan veel minder schade aanricht aan gebouwen...
Sindsdien doe ik die Antrax beta upgrade maar niet meer en volgens mij is de scudstorm nu idd sterker!
Wel klote voor GLA, want 'more buggy ammo' upgrade is dacht ik ook al 'bugged'. :|

Signature

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Zijn er nog mensen die de legale versie hebben en nog welleens online spelen :? voeg me dan eens toe ik zit meestal in europa lobby als senater

en tip voor de mensen die vaak last hebben van noobs op een online game praat van te voren met je tegenstanders als ze niks tot bijna niks zeggen dat zijn meestal de mensen die disconecten tenminste dat is mijn ervaring

• Wiebbe
  • Laatst online: 31-05 22:39

Wiebbe

<none />

Exar_Kunn schreef op 03 april 2003 @ 09:57:
[...]
Ik heb op het officiele Generals forum gelezen dat als je de upgrade naar Antrax beta doet, dat je scudstorm dan veel minder schade aanricht aan gebouwen...
Sindsdien doe ik die Antrax beta upgrade maar niet meer en volgens mij is de scudstorm nu idd sterker!
Wel klote voor GLA, want 'more buggy ammo' upgrade is dacht ik ook al 'bugged'. :|
mjah, idd dat van die scudstorm heb ik veel mensen al horen zeggen..

maar meer buggy ammo is net gefixed met 1.5 :)

check de patch log.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• IceStorm
  • Laatst online: 16:52

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bah bah bah... ik kan gewoon niet winnen vs 2 Brutal CPU's in 1 team. Krijg de hele tijd vliegtuigen op mijn bunker (ja ik speel China, de 2 CPU's China en USA).

• Dionysos
  • Laatst online: 31-05 10:06

Dionysos

Nec scire fas est omnia

practice Icestorm, practice ;) :P

• Rival24
IceStorm schreef op 03 April 2003 @ 11:45:
Bah bah bah... ik kan gewoon niet winnen vs 2 Brutal CPU's in 1 team. Krijg de hele tijd vliegtuigen op mijn bunker (ja ik speel China, de 2 CPU's China en USA).
Gatling, gatling en nog eens gatling :)

• Kwartjuh
  • Laatst online: 01-06 22:59
Ben op dit moment met een kameraad Generals aan het modden... we gaan retro naar Tiberium Dawn 8) We hebben al veel eigenschappen van units toegevoegd, en een aantal units zitten werkend ingame (MRLS, Mammoth Tank)

Gaat lekker :Y)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Rival24
Kwartjuh schreef op 03 April 2003 @ 11:55:
Ben op dit moment met een kameraad Generals aan het modden... we gaan retro naar Tiberium Dawn 8) We hebben al veel eigenschappen van units toegevoegd, en een aantal units zitten werkend ingame (MRLS, Mammoth Tank)

De MRLS zat toch niet in tiberium Dawn? Overigens wel een cool idee!, laat maar weten als het af is.

• anandus
  • Niet online
Kwartjuh schreef op 03 April 2003 @ 11:55:

Pics? Ik ben best benieuwd..

Mijn mod schiet ook al op. Heb de USA bijna af...

• Kwartjuh
  • Laatst online: 01-06 22:59
Jawel, hoor de MRLS zat zekers wel in TB:

Bouwplaatje uit de goldversie:

http://www.planetcnc.com/...iunits/rocketlauncher.jpg

Ik laat op dit moment geen ingame stuff zien, we zijn nog niet ver genoen :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• IceStorm

IceStorm

Grmbbll... vs 2 GLA lukt ook al niet :P

• Anoniem: 81442
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
de GLA is wel een stuk beter geworden met patch 1.5. Jammer voor degene die hem illegaal hebben :P Eerst ff wachten op een crack :)

Ook is er trouwens marine in gekomen :D

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 81442 op 03-04-2003 12:22]

Anoniem: 80955

Modbreak:
Koop 'm maar 'm maar ofzo, maar ga niet iemand anders z'n key jatten! :(

[Voor 32% gewijzigd door M@NIC op 03-04-2003 13:01]

Modbreak:
Quote :X

Wat dacht je van 45/50 euro geven aan de mensjes achter de toonbank en vragen of je een exemplaar mee mag nemen?
Ik vind het trouwens wel laag dat je naar serials gaat zoeken in de winkels...

[Voor 15% gewijzigd door M@NIC op 03-04-2003 13:02]

• Exar

Modbreak:

Moeten wij je gaan vertellen hoe je het beste iets kan stelen? :|
Als je het spel zo graag online wil spelen koop het dan gewoon man.
Als je het geld er niet voor over hebt, dan ga je toch lekker een ander spel spelen? :?

[Voor 15% gewijzigd door M@NIC op 03-04-2003 13:02]

Signature

Modbreak:

Lekker is dat zeg... Probeer jij effe een serial te jatten uit een winkel :r Komt er na jou iemand om hem te kopen, is zijn serial al in gebruik.
Dat je hem eerst download om te kijken of het was is, snap ik wel (doe ik zelf ook). Maar vind je het dan een goed spel koop het dan ook gewoon...

[Voor 13% gewijzigd door M@NIC op 03-04-2003 13:03]

• drunkfux
  • Laatst online: 22-05 10:38
Anoniem: 81442 schreef op 03 April 2003 @ 12:13:
de GLA is wel een stuk beter geworden met patch 1.5. Jammer voor degene die hem illegaal hebben :P Eerst ff wachten op een crack :)
Die is er al :P

Systeem Specs

• Anoniem: 77857
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Anoniem: 81442 schreef op 03 april 2003 @ 12:13:

Ook is er trouwens marine in gekomen :D
is er marine in gekomen? :?

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05 19:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Was dat niet een 1 april grap?

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

• Anoniem: 77857
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
evaarties schreef op 03 April 2003 @ 13:13:
Was dat niet een 1 april grap?
think so....:?

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:55

Upke dupke

Oompa Loompa

Net weer 3 disconnects gehad. :( Hier heb je toch geen flikker aan...

Anoniem: 73631

Misschien ligt dat wel gewoon aan jouw ;)

Ik ga hem denk ik ook kopen iedereen zit allemaal over die update's te blaaten :P

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:15
Ik wil em al sinds ie uit was kopen, maar dus NIET voordat alles werkt achter NAT. iets kopen dat niet werkt vind ik niet eerlijk...... (daarom is wondhoos de meest gecopierde software ;) )

TheS4ndm4n#1919

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb trouwens nu veel last van hangers. Tis het enige spel dat bij mij soms hangt.
Balen is dat... want het is net zon vet spel!

Vooral een replay is shit want die kan je niet doorspoelen!

• Webgnome
DAt is idd irritant dat je een replay niet door kunt spoelen... de functie van een replay is toch om te laten zien wat fout ging of juist goed ging? dan is de spoel functie juist errug handig :)

maar ja anyway hier ffkes een 2vs2 replay van moi. 2 brutal enemies tegen mij (en k met 1 brutal enemy)

http://home.wanadoo.nl/j....na & Gla vs USA & GLA.rar

Vertel me wat jullie er van vinden? :)

RocketKoen schreef op 03 april 2003 @ 14:36:
Ik wil em al sinds ie uit was kopen, maar dus NIET voordat alles werkt achter NAT. iets kopen dat niet werkt vind ik niet eerlijk...... (daarom is wondhoos de meest gecopierde software ;) )
Ik zit zelf achter een linux-bak die als server/router dient. En bij mij werkt alles prima via NAT. Gewoon de poorten van Generals naar mijn compu forwarden en het loopt als een zonnetje :P

Edit:
Even de link van Da Monkey clickable gemaakt:
http://home.wanadoo.nl/j....%20vs%20USA%20&%20GLA.rar

[Voor 14% gewijzigd door HolyCorn op 03-04-2003 16:06]

• Webgnome
HolyCorn schreef op 03 april 2003 @ 15:58:
[...]

Edit:
Even de link van Da Monkey clickable gemaakt:
thanx :)

Anoniem: 58218

Weet er iemand mischien een replay van iemand die in zijn eentje van 2 brutals wint?
Probeer het al een tijdje maareh... het is mij nog niet gelukt.. :-)

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Anoniem: 58218 schreef op 03 April 2003 @ 18:10:
Weet er iemand mischien een replay van iemand die in zijn eentje van 2 brutals wint?
zijn er zat te vinden als je effe de moeite neemt om te zoeken :)

Ik heb op 3 verschillende sites met replays gekeken en in wat forums en ik heb gezocht met google...dus zo enorm makkelijk zijn ze niet te vinden...
Het zou handiger zijn als je zei waar er zat te vinden zijn dan? (aangezien jij slimmer ben dan mij)

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Anoniem: 58218 schreef op 03 April 2003 @ 18:22:
Ik heb op 3 verschillende sites met replays gekeken en in wat forums en ik heb gezocht met google...dus zo enorm makkelijk zijn ze niet te vinden...
Het zou handiger zijn als je zei waar er zat te vinden zijn dan? (aangezien jij slimmer ben dan mij)
http://home.wanadoo.nl/c.deblok/ccg/pinovsbrutalcomp.rep

dat ik slimmer ben als jou dat maak jij ervan :+ :P

maar er zijn er een paar langs geweest in deze topics

k weet trouwens niet zeker of dit wel een goede is

Hee bedankt..

Ik zal de topics nog ff naspitten.

:-)

• IceStorm

IceStorm

Anoniem: 58218 schreef op 03 April 2003 @ 18:10:
Ik zat er vanmiddag errug dicht bij (helaas was ik net niet op tijd om een scud storm te voorkomen, die kreeg ik dus redelijk recht op mijn dak en toen had ik verloren (gok ik ;)).

Ik voel dat het me deze week nog gaat lukken :P

• Alphega
senater schreef op 03 april 2003 @ 18:29:
[...]

dat ik slimmer ben als jou dat maak jij ervan :+ :P

Het is "slimmer dan jij" en niet "slimmer als jou". :+ Kun je gelijk je sig verbeteren ;) :P
edit:

Het moet ook "mij" zijn in plaats van "mijn". :+

En dan hier een typisch potje quickmatch 2vs2. Noobs slachten terwijl je je teammate / noob in leven houdt. De laatste tijd kom ik (gelukkig) wel steeds meer goede spelers tegen als ik quickmatch.
Download replay (ik ben Stalker)

[Voor 61% gewijzigd door Alphega op 03-04-2003 20:06]

• Morax
HAHAHA, ik heb al 2 Brutals verslagen. Op een moment was mijn halve basis naar de klote, maar die heb ik weer op kunnen bouwen en toen had ik gewonnen!!!!!!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
IceStorm schreef op 03 April 2003 @ 19:11:
[...]
Ik voel dat het me deze week nog gaat lukken :P
oh jee, onze HGM heeft paranormale vermogens :P

en hij staat nu ook in mn sig ;)

Anoniem: 48536

Schwartzie schreef op 03 April 2003 @ 18:10:
ja, lijkt mij ook wel leerzaam

dat ik slimmer ben als jou dat maak jij ervan

Ik tel hier maar 1 brutal pc :X, dat kan ik zelf ook nog wel aan >:)
Duzz, nog mensen die replays hebben van meer dan een (zelfde team) brutal pc's tegen hemzelf :P

• Roet
Komt eraan morge ochtend staatie er alleen vandaag nog tentamens leren dus :D

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 10:31
alle mensen die problemen hebben met online C&C:G try B.net eens dat werkt als een zonnetje :) :)

maar is dat online egt zo brak dan? kan me dat eigenlijk nie voorstellen met westwood enz

This is the Way.

• Webgnome
westwood? EA pacific bedoel je :P

• charrel
  • Laatst online: 15:33

charrel

Cortisol4life..

Anoniem: 48536 schreef op 03 April 2003 @ 22:01:
[...]

ja, lijkt mij ook wel leerzaam

[...]

Ik tel hier maar 1 brutal pc :X, dat kan ik zelf ook nog wel aan >:)
Duzz, nog mensen die replays hebben van meer dan een (zelfde team) brutal pc's tegen hemzelf :P
Om welke map gaat het dan want op grote maps win je dat toch lachend?

• Roet
Aangezien Rogue Agent de kleinste en de vetste map is voor 4 players zie hier:

http://www.xs4all.nl/~roetje/RoetjeVs2Brutal.rep

Veel units dus de replay is groot. Ik vind defense voor watjes vandaar dat ik geen 1 stinger site bouw. De beste voor van verdediging is de aanval!

Ben eignelijk het (al dan niet veeeel langzamere) online spelen gewend dus niet echt verwachten dat ik zo speel online :D

PS: Let niet op de actie wanneer ik mijn Anthrax bom op een plek gooi waar niets zit LOL :D

[Voor 11% gewijzigd door Roet op 03-04-2003 23:03]

• Alphega
Roetje schreef op 03 April 2003 @ 23:02:
Aangezien Rogue Agent de kleinste en de vetste map is voor 4 players zie hier:

http://www.xs4all.nl/~roetje/RoetjeVs2Brutal.rep

Veel units dus de replay is groot. Ik vind defense voor watjes vandaar dat ik geen 1 stinger site bouw. De beste voor van verdediging is de aanval!

Ben eignelijk het (al dan niet veeeel langzamere) online spelen gewend dus niet echt verwachten dat ik zo speel online :D

PS: Let niet op de actie wanneer ik mijn Anthrax bom op een plek gooi waar niets zit LOL :D
Woei ik kreeg een serious error tijdens het kijken :P
Ik merkte dat je nu echt alle bewegingen van de speler kunt volgen, als je op zijn naam klikt zie je ook waar hij steeds zat te kijken. Je beweegt mee met zijn scherm.
Ik kan me niet herinneren dat er dit voor de laatste patch al in zat.

[edit]Ik heb hem nu helemaal gezien (nu kreeg ik geen error), netjes gedaan hoor!

[Voor 5% gewijzigd door Alphega op 04-04-2003 00:47]

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 16:45

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Na patch 1.5 kon ik dus niet meer met meerdere mensen tegelijk spelen, een of andere blaat dat m'n firewall niet goed geconfigureerd zou zijn?!
Wel apart omdat router zo staat ingesteld dat m'n PC in DMZ staat, en was bij 1.4 geen enkel probleempje mee! :(

Zag ook dat 3 potjes van van de week niet zijn meegeteld, helemaal verdwenen uit de stats (waren na het spelen ook al niet opgeteld, dacht aan vertraging) :'(

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• Exar
Het lijkt erop dat er iets gruwelijk mis is gegaan met patch 1.5..... ik heb gisteren een uur lang geprobeerd om een 3vs3 spel te spelen, telkens de melding dat ik of iemand anders een firewall niet goed heeft ingesteld... :(
Heeft iemand nog 3vs3 of zelfs 4vs4 kunnen spelen sinds 1.5?
Ik had er voor de patch niet vaak problemen mee, heb zelfs een aantal keren 4vs4 kunnen spelen met versie 1.4....

Signature

• Kets_One
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-05 14:44
Wat een stoer geblaat over hoeveel brutals ze hebben verslagen...
En dat je geen defense bouwt omdat dat niet 'cool' zou zijn...

Ik zeg niet dat ik een goede player ben en ik wil niet opscheppen, maar nu moeten jullie allemaal ophouden :) Ik heb in mijn eentje tegen vijf brutals gewonnen. Dat was onwijs moeilijk. Bovendien ben ik vaak genoeg in de pan gehakt. Daar is echter de Reload voor. 8)

BTW: Bij mij werkt die 1.5 patch zonder probs. Ik vind het alleen jammer dat de comp-stomp games niet meer in je stats meetellen (maar echter wel begrijpelijk).
Hoe ervaren jullie dit?

3.18 kWp West 40 Graden, 2.76 kWp Oost 40 graden

• Exar
Kets_One schreef op 04 April 2003 @ 09:46:Ik vind het alleen jammer dat de comp-stomp games niet meer in je stats meetellen (maar echter wel begrijpelijk).
Hoe ervaren jullie dit?
Ik heb vaak genoeg games gezien waar men 3 vs 1 comp wilde doen..... (!)
Ja, je leest het goed, 3 spelers wilden dan samen tegen 1 of 2 computer tegenstanders spelen.
Sorry hoor, maar dat is wel heel goedkoop punten scoren.... :|

Kets, nog even over 1.5: heb je al 3vs3 gespeeld?

Signature

Anoniem: 73631

Het gaat er niet om hoeveel BrutalEnemy's je tegen hebt het gaat er om hoe je ze insteld qua teamz.

Dat level Twilight nogwat 7 enemy's op brutal is geen zak aan omdat ze toch elkaar pakken maar maak van die 7 enemies 1 team en je overleefd de eerste aanval nog niet eens.

• Roet
Kets_One schreef op 04 April 2003 @ 09:46:
Wat een stoer geblaat over hoeveel brutals ze hebben verslagen...
En dat je geen defense bouwt omdat dat niet 'cool' zou zijn...
IceStorm vroeg of iemand al een demo had waarin hij 2 brutal enemies versloeg, dus ik post er 1..
Ik zeg niet dat ik een goede player ben en ik wil niet opscheppen, maar nu moeten jullie allemaal ophouden :) Ik heb in mijn eentje tegen vijf brutals gewonnen. Dat was onwijs moeilijk. Bovendien ben ik vaak genoeg in de pan gehakt. Daar is echter de Reload voor. 8)
Moet je zelf ook niet beginnen! :P Vraag me af of ze wel allemaal in hetzelfde team zaten :D En anders wil ik best een demo zien, demos zijn namelijk erg leerzaam bij RTS'en. Ik leerde het meeste van mijn WC3 skills ook van replays. En ach, er kan er uiteindelijk toch maar een de beste zijn. Ik vind dat een beetje trots op jezelf zijn echt geen kwaad kan hoor :P
BTW: Bij mij werkt die 1.5 patch zonder probs. Ik vind het alleen jammer dat de comp-stomp games niet meer in je stats meetellen (maar echter wel begrijpelijk).
Hoe ervaren jullie dit?
Maakt mij eigenlijk niet uit aangezien ik toch ladder games speel. Ladder games worden tenminste goed gerapporteerd t.o.v die crappy non-ladder games en custom matches. Ik heb nu een streak van een paar wins, terwijl ik op WOL 22 disconnects heb. Hiervan is er maar 1 ook daadwerkelijk van mij (Xs4all storing)

Ik vind trouwens dat als je voor replays en met name replays van topspelers toch echt bij GeneralsReplays moet zijn

• anandus
  • Niet online
Hé, voor iedereen die maps en mods aan het maken zijn wil ik jullie nog even op dit topic anttenderen:
Het C&C Generals map build topic
En omdat ik er net een vraag heb gepost :X ;)

Anoniem: 73553

Roetje schreef op 02 april 2003 @ 17:41:
ook maar demo posten van mij, GLA, tegen China gast met score in de 180-40 ofzo.. Hij stond op nr 78 op de ladder :D

http://www.xs4all.nl/~roetje/GLAnapatch.rep

en over resoluties ff mijn post in einde vorige topic:

ik vind het eigenlijk wel goed dat de resolutie niet hoger kan want anders krijg je van die mense die dik hoge resolutie opzetten met als gevolg dat het ook voor de medespeler een irritante factor is. :(

Ik vind het dus wel een goed plan. Zelf heb ik gewoon alle settings op low gezet en alle grahpic opties uitgezet om er iig voor te zorgen dat het bij mij nooit lagged :D
Dus het kan zijn dat ik op een resolutie van 1600x1200 speel en dat een maat van mij het op 800x600 speelt het dan bij mij begint te laggen? als dat zo is.. THNX :)
Dan weet ik wat het is

• Roet
Anoniem: 73553 schreef op 04 april 2003 @ 12:21:

Dus het kan zijn dat ik op een resolutie van 1600x1200 speel en dat een maat van mij het op 800x600 speelt het dan bij mij begint te laggen? als dat zo is.. THNX :)
Dan weet ik wat het is
Yep, het spel draait op de snelheid van de traagst meespelende computer
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee