[C&C] Generals - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.337 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

Ik vind 1v1 tournament desert zo mooi lekker rushen tegen elkaar, 10 van de 5 mensen drukken op alt f4, maar de laatste paar weken speelt niemand meer tegen mij 10 van de 7 mensen verlaten m'n room zonder enig iets te en als ik een room join voor een 1v1 word ik vaak gekicked.
mn record is 144 - 55 19 disconnect , veel mensen in generals zijn BANG om te spelen ! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:53
Ja, dat heb ik ook vaak met m'n huidige account. Stats 87 - 66 - 12. Niemand komt of m'n room meer binnen of als ze binnen komen zijn ze gelijk weer weg. Daarom speel ik de laatste weken ook nooit meer custom. Altijd quick match, dan zit je gelijk in de game, alleen heb je soms idd wel dat je gelijk weer opnieuw kunt beginnen omdat ze in het loadscreen zagen dat betere stats had als hun. Vandaag had ik zelfs iemand die disconnecte gelijk :). Helemaal niet nodig want als je weggaat in de eerste zoveel minuten (drie ofzo toch?) dan telt de game helemaal niet :D.

Ik heb ook al een tweede account aangemaakt, maar die gebruik ik nog niet veel. Stats daarvan zijn 5-1, gaat ook al lekker dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wmm schreef op 27 May 2003 @ 21:45:
[...] Vandaag had ik zelfs iemand die disconnecte gelijk :). Helemaal niet nodig want als je weggaat in de eerste zoveel minuten (drie ofzo toch?) dan telt de game helemaal niet :D.
[...]
Volgens mij is het in de vorige patch verlaagd naar 25 seconden... Als je in die tijd weggaat telt het idd. niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
ik heb op dit moment een stuk of 8 accounts, varierend van 50 tot 100 wins met max 7 losses (meeste hebben 2 losses). Ik wordt er echt ziek van dat ik om de week ofzo een nieuwe account moet maken. Zo heb ik geen ene ***** aan die toch al brakke buddylist aangezien ik ze iedere keer opnieuw moet toevoegen. Ik speel eigenlijk alleen 2vs2 met betrouwbare allies.

[ Voor 10% gewijzigd door Alphega op 27-05-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
HolyCorn schreef op 27 May 2003 @ 22:16:
[...]

Volgens mij is het in de vorige patch verlaagd naar 25 seconden... Als je in die tijd weggaat telt het idd. niet.
Ja, klopt wel dat het nu 25 seconden is.

@Alphega: hoeveel games speel je dan wel niet per dag als je iedere week weer een nieuwe account aan kunt maken? Maar het is idd zeer vervelend dat je steeds gekicked wordt. Van mij hadden ze de stats ook wel onzichtbaar voor anderen mogen maken, dat je niet weet wie je tegen over je hebt. Dan zul je ook minder last hebben van disconnecters denk ik omdat het dan toch niet zoveel uit maakt of je er een extra loss bij hebt omdat anderen je stats toch niet kunnen zien.
Een nadeel is weer dat je niet echt iemand op kunt zoeken die een beetje tegen jou op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Wmm schreef op 27 May 2003 @ 22:40:
[...]

Ja, klopt wel dat het nu 25 seconden is.

@Alphega: hoeveel games speel je dan wel niet per dag als je iedere week weer een nieuwe account aan kunt maken? Maar het is idd zeer vervelend dat je steeds gekicked wordt. Van mij hadden ze de stats ook wel onzichtbaar voor anderen mogen maken, dat je niet weet wie je tegen over je hebt. Dan zul je ook minder last hebben van disconnecters denk ik omdat het dan toch niet zoveel uit maakt of je er een extra loss bij hebt omdat anderen je stats toch niet kunnen zien.
Een nadeel is weer dat je niet echt iemand op kunt zoeken die een beetje tegen jou op kan.
Mwa als ik met Roetje of Rival24 speel dan duurt een potje meestal (letterlijk 90% van de tijd) 5-10 minuten en ik speel toch wel 2 uur per dag. Meeste Potje gaan ongeveer zo: Rush, tegenstander ziet dat ie niet meer kan winnen en doet alt+f4. Allie ziet dat zijn teammate dropt en alt+f4 zelf ook, hoppa weer een win er bij :/
Op die manier krijg je dus goede stats zonder erg lang te spelen.
Net bijvoorbeeld met roetje tegen een twee 4 sterren generaals gespeeld (1 USA 1 China) die gasten stierven gewoon binnen 10 minuten. Het niveau is over het algemeen laag bij C&C. Bijna alle clans disconnecten als ik tegen ze speel (Bou, NL-Dark, FD-NL, etc.). Daarom betekenen stats en de ladder gewoon geen hol meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Alphega op 27-05-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik vind het gewoon triest van die mensen.
Hier zie je nog een replay van mij hoe je moet rushen :7 duurt maar paar min trouwens http://members.home.nl/ching/usa_rush.rep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Anoniem: 84254 schreef op 28 May 2003 @ 01:02:
Ja ik vind het gewoon triest van die mensen.
Hier zie je nog een replay van mij hoe je moet rushen :7 duurt maar paar min trouwens http://members.home.nl/ching/usa_rush.rep
moet je ook weer net die replay posten he tegen mijn :D

nah ik speelde ook wel beetje verkeert maar die map is ook niet zo goed voor een beginnende gla speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Alphega schreef op 27 mei 2003 @ 22:53:
[...]
Het niveau is over het algemeen laag bij C&C. Bijna alle clans disconnecten als ik tegen ze speel (Bou, NL-Dark, FD-NL, etc.). Daarom betekenen stats en de ladder gewoon geen hol meer.
Heh, dan heb je ook niet echt de top clans te pakken. FD-NL daar zitten ook een stel eikels tussen, die gaan als ze verliezen beweren dat je moet bewijzen mbv screenshots dat je niet cheat. WTF? Bovendien spelen ze best beroerd.

Probeer eens een match te krijgen met top 10 clans zoals :
1 [GC]
2 GoW <----- beste clan van Generals
3 Pimp
4 [The]
5 GENRL
6 -GLA-
7 _FOX_
8 EEa
9 [AA]
10 LDA

Ik denk dat je dan snel zal merken dat er wel spelers zijn die een stuk beter zijn. >:)

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61153

Tjah, ik ben geen disconnecter maar ik vind rushen echt lame. Wat is de lol ervan? Ik beleef er geen lol aan. Alphega geeft aan dat 90% van de potjes maar 10 minuten duurt en dat bijna iedereen disconnect. Voor mij zou de lol er dan vanaf gaan. Speel dan wat meer 'normale' potjes. Als je toch niet voor de stats speelt, waarom dan altijd snel proberen te winnen? Waarom speel je geen langere potjes waarbij je imo veel meer lol aan beleeft. Bovendien heb je dan veel minder last van disconnecters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Als je elk potje rusht vind ik het echt lame, je komt dan bij mij over van ik moet zo snel mogelijk aanvallen want als hij op "volle toeren" draait verlies ik. Rushen is gewoon tactiekloos, het is een real-time strategy en geen real-time rush ofzo :?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 25735 op 28-05-2003 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61153

Anoniem: 25735 schreef op 28 May 2003 @ 10:32:
Als je elk potje rusht vind ik het echt lame, je komt dan bij mij over van ik moet zo snel mogelijk aanvallen want als hij op "volle toeren" draait verlies ik. Rushen is gewoon tactiekloos, het is een real-time strategy en geen real-time rush ofzo :?
Nog even los van het lame, er is geen lol aan aan continu rushen. Je speelt het spel toch voor je plezier en niet om iemand te snel af te zijn? Dat je wil winnen, is logisch. Vind ik ook leuk. Maar ik beleef veel meer plezier aan een overwinning als ik na een goede battle met de beste tactieken als overwinnaar uit de bus kom, dan aan altijd die duffe rushes. Maar ja, wie ben ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Anoniem: 61153 schreef op 28 mei 2003 @ 10:45:
[...]

Nog even los van het lame, er is geen lol aan aan continu rushen. Je speelt het spel toch voor je plezier en niet om iemand te snel af te zijn? Dat je wil winnen, is logisch. Vind ik ook leuk. Maar ik beleef veel meer plezier aan een overwinning als ik na een goede battle met de beste tactieken als overwinnaar uit de bus kom, dan aan altijd die duffe rushes. Maar ja, wie ben ik? :)
Ik zie dat anders, ik vind dat de aanwezigheid van rushes je forceert beter te spelen en het spel in balans houd. Anders zou iedereen alleen maar alle supplies proberen te pakken en inbunkeren met superweapons. Dàt zijn pas vervelende potjes.

Bovendien is het stoppen/uitvoeren van een rush niet altijd zonder tactiek. Er zijn veel dingen waar je mee rekening moet houden zowel als verdediger en aanvaller. Het komt echt op je micro aan (micro = hoe goed je je units micromanaged).

Ik vind aanvallen met 3-4 units een stuk spannender en leuker als met een paar dozijn units.

Bij Generals zijn base defenses sowieso super sterk (vooral Chinese bunkers) en ook vrij goedkoop. Zeker op gesloten maps zijn rushes makkelijk te stoppen.

De Chinook rush die jullie noemen, kan soms goed zijn maar goeie spelers anticiperen het en dan is het zeer makkelijk te stoppen.

De enige rush die ik nooit doe en ook erg lame vind is de Gatling tank/Tank hunter rush tegen USA gebruiken. Dat is haast onmogelijk te stoppen voor de USA speler namelijk.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61153 schreef op 28 mei 2003 @ 10:45:
[...]
Hier ben ik dus ook mee eens. Ik vind het een stuk uitdagender en leuker om met een klein groepje aan te vallen. Bijv. met Colonel Burton aan te vallen of met aantal tanks en Tomahawk Missile Launcher. Maarja iedereen zijn eigen smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-05 17:16

aapelite

Do the kirby!

Countach schreef op 28 May 2003 @ 11:07:
[...]

Ik zie dat anders, ik vind dat de aanwezigheid van rushes je forceert beter te spelen en het spel in balans houd. Anders zou iedereen alleen maar alle supplies proberen te pakken en inbunkeren met superweapons. Dàt zijn pas vervelende potjes.

Bovendien is het stoppen/uitvoeren van een rush niet altijd zonder tactiek. Er zijn veel dingen waar je mee rekening moet houden zowel als verdediger en aanvaller. Het komt echt op je micro aan (micro = hoe goed je je units micromanaged).

Ik vind aanvallen met 3-4 units een stuk spannender en leuker als met een paar dozijn units.

Bij Generals zijn base defenses sowieso super sterk (vooral Chinese bunkers) en ook vrij goedkoop. Zeker op gesloten maps zijn rushes makkelijk te stoppen.

De Chinook rush die jullie noemen, kan soms goed zijn maar goeie spelers anticiperen het en dan is het zeer makkelijk te stoppen.

De enige rush die ik nooit doe en ook erg lame vind is de Gatling tank/Tank hunter rush tegen USA gebruiken. Dat is haast onmogelijk te stoppen voor de USA speler namelijk.
helemaal mee eens :)
Ik zorg er trouwes ook gewoon voor dat ik eerst een legertje maak die tegelijk als defence en als snelle aanvalskracht kan werken dus dan heb ik dubbel nut voor ze, echte base defence is soms wat duur ^^ dat haal ik er later wel bij.

Hoe heet iedereen hier eigenlijk op GOL en in welke lobby zitten jullie meestal?
ik heb op GOL verschillende accounts (jah ook omdat niemand meer wil joinen)
aapelite
drscisqo
SSBM_kirby

is voorlopig mn lijst :)

[ Voor 8% gewijzigd door aapelite op 28-05-2003 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

right !

Ik vind rushen meest tactische gedeelte en het moeilijkte gedeelte in het spel.
Ik snap niet waarom mensen er problemen mee hebben, ik rush vaak om het spel spannnender te maken.
Ik vind het vreselijk stom als mensen rushen en niet gelukt is dan drukken zij gelijk op alt f4.
Ik heb nog wel een goeie replay hoe ik een rusher gemolt heb. ( tegen aanval )
Maar dat post ik vanavond wel , kzit nu op mn werk :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

wow,

hebben jullie Deezire's mod Pro:Gen geprobeerd?
hij echt goed :)
www.deezire.net

is eigenlijk de eerste mod die echt wat vernieuwend brengt (en ook uit is..)
hij geeft je per kant, keuze uit 3 generals, (net als wat vroeger de bedoeling was)

bijv bij USA, Tank Commander, krijg je bijv die Leopard tank erbij, die kan hoveren, en een upgrade zodat Tomahawks samen gaan schieten.

Of bij GLA, Warlord dat alle Tank Scrap units (quads, techies en Marauders) nog een level erbij krijgen om te upgraden. (bijv een marauder met 3 barrels :P )

allemaal fixes, betere balance dan Generals geeft, (en dan vooral migs en gats.. ongeveer zelfde fixes als in 1.6 komen)

nieuwe super weapons, nieuwe tech buildings (bijv Radar Station, waarmee je Radar Jam kan uitvoeren...)

Echt tof !

pas op als je hem installeerd, want je kan niet switchen tussen Orgineel en Pro:gen..
je kan wel online spelen met Pro:Gen, maar alleen met andere mod users..

je kan hem wel gewoon uninstallen, en dan kan je weer normaal spelen :P
maar lees wel eerst de readme.txt voordat je hem installeerd.

[ Voor 17% gewijzigd door Wiebbe op 28-05-2003 11:59 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 61153 schreef op 28 May 2003 @ 10:15:
Tjah, ik ben geen disconnecter maar ik vind rushen echt lame. Wat is de lol ervan? Ik beleef er geen lol aan. Alphega geeft aan dat 90% van de potjes maar 10 minuten duurt en dat bijna iedereen disconnect. Voor mij zou de lol er dan vanaf gaan. Speel dan wat meer 'normale' potjes. Als je toch niet voor de stats speelt, waarom dan altijd snel proberen te winnen? Waarom speel je geen langere potjes waarbij je imo veel meer lol aan beleeft. Bovendien heb je dan veel minder last van disconnecters.
Anoniem: 25735 schreef op 28 May 2003 @ 10:32:
Weet je wat er gebeurd als je zelf niet rusht, juist dan wordt je gerusht dus is het van belang dat je het zelf als eerste doet. Bovendien is het niet taktiekloos aangezien je met heel weinig units aanvalt die je nauwkeurig bestuurd.
En die mensen die niet rushen zijn 90% van de tijd Chinezen die bunkeren en dus 1523 bunkers, 2349 gaitling cannons maken om vervolgens tig nukes te bouwen. En dat zijn pas saaie langdurige actieloze potjes.
Rushen is gewoon snel aanvallen. Vanaf het moment dat het spel start mag je aangevallen worden. Alleen noobs hebben regeltjes nodig als No rush & no sw om te overleven omdat ze gewoon niet in staat zijn zichzelf fatsoenlijk te verdedigen.

[ Voor 3% gewijzigd door Alphega op 28-05-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05 20:42

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Alphega schreef op 28 May 2003 @ 13:00:
[...]

[...]

Weet je wat er gebeurd als je zelf niet rusht, juist dan wordt je gerusht dus is het van belang dat je het zelf als eerste doet. Bovendien is het niet taktiekloos aangezien je met heel weinig units aanvalt die je nauwkeurig bestuurd.
En die mensen die niet rushen zijn 90% van de tijd Chinezen die bunkeren en dus 1523 bunkers, 2349 gaitling cannons maken om vervolgens tig nukes te bouwen. En dat zijn pas saaie langdurige actieloze potjes.
Rushen is gewoon snel aanvallen. Vanaf het moment dat het spel start mag je aangevallen worden. Alleen noobs hebben regeltjes nodig als No rush & no sw om te overleven omdat ze gewoon niet in staat zijn zichzelf fatsoenlijk te verdedigen.
Idd rushen is een stratergy apart en je vijand heeft meer dan genoeg tijd om zich te kunnen verdedigen aangezien de rushers nog de hele map over moeten. Dát vind ik juist leuker dan mega defense opzetten en dan met massive armies elkaar aan te vallen, totaal geen overzicht etc.

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Hoe zit het nu met online spelen? is het zo dat je resolutie automatisch naar 800x600 wordt gezet? Ik had dat ooit ergens gelezen, maar als dat zo is dan koop ik hem maar niet ik speel hem nu namelijk op 1280 en dat verschil vind ik te groot...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

alleen voor quickmatch..
en dus de ladder,
maar als je geen ladder wilt spelen, en alleen custom games, kan je gewoon op jou resolutie blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alphega schreef op 28 mei 2003 @ 13:00:
[...]

[...]
Ik speel altijd met USA en als ik aanval dan schakel ik eerst de stroom uit mits het geen GLA is. en rushen vind ik ook geen probleem. Het is zo makkelijk om die gewoon te weerstaan, maarja daarin tegen ben ik een noob voor altijd ;) ik wil geen SW das crappy ik kan er ook wel 5 bouwen en w88 vor 5 min en heb gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

helaas nemen die bunkers geen stroom in beslag :P

en gaan ze ook niet uit door geen power :/
die bunkers zijn echt het ergste, die gat cannons boeien niet zo heel erg, omdat ze toch weinig damage doen tegen heavy armor.

maar 5 van die rocket soldiers in een bunker, gat cannon er naast, probeer dan nog maar es zon bunker makkelijk uit te schakelen :P

(mjah, met tommies wel ja, maar helaas zijn migs nogal erg sterk..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Wiebbe schreef op 28 mei 2003 @ 14:45:
helaas nemen die bunkers geen stroom in beslag :P

en gaan ze ook niet uit door geen power :/
die bunkers zijn echt het ergste, die gat cannons boeien niet zo heel erg, omdat ze toch weinig damage doen tegen heavy armor.

maar 5 van die rocket soldiers in een bunker, gat cannon er naast, probeer dan nog maar es zon bunker makkelijk uit te schakelen :P

(mjah, met tommies wel ja, maar helaas zijn migs nogal erg sterk..)
Valt nog wel mee als je GLA speelt. Moet je natuurlijk niet met een tank aan komen zetten maar met een paar scorpions met rocket upgrade en anthrax maakt er wel een eind aan. Je hoeft eigenlijk ook alleen maar de bunker te mollen, zodra die tank hunters eruit zijn gaan ze gelijk dood aan de anthrax die er al ligt.

En als USA gebruik je een paar paladins die al minder last hebben van die rockets.

[ Voor 5% gewijzigd door Wmm op 28-05-2003 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5720

Heeft iemand een mirror van de Pro Gen mod voor C&C Generals ? De officele site lig plat namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Wmm schreef op 28 May 2003 @ 15:22:
[...]

Valt nog wel mee als je GLA speelt. Moet je natuurlijk niet met een tank aan komen zetten maar met een paar scorpions met rocket upgrade en anthrax maakt er wel een eind aan. Je hoeft eigenlijk ook alleen maar de bunker te mollen, zodra die tank hunters eruit zijn gaan ze gelijk dood aan de anthrax die er al ligt.

En als USA gebruik je een paar paladins die al minder last hebben van die rockets.
ja..
tuurlijk, als het alleen 1 bunker samen met 1 gattling was :P
dan zou het erg makkelijk gaan.

Helaas hebben goede China spelers wel iets van 10 Battlemasters, misschien nog wat inferno'tjes erbij, en nog een paar Miggies :P

Dan breek je het helaas niet zo makkelijk :/

vooral die miggies doen het hem.
als GLA zijnde ben je eigenlijk nogal de lul als je een defense van china moet breken :P (aangezien quads langzamer bouwen dan migs..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Wiebbe schreef op 28 May 2003 @ 20:09:
[...]

ja..
tuurlijk, als het alleen 1 bunker samen met 1 gattling was :P
dan zou het erg makkelijk gaan.

Helaas hebben goede China spelers wel iets van 10 Battlemasters, misschien nog wat inferno'tjes erbij, en nog een paar Miggies :P

Dan breek je het helaas niet zo makkelijk :/

vooral die miggies doen het hem.
als GLA zijnde ben je eigenlijk nogal de lul als je een defense van china moet breken :P (aangezien quads langzamer bouwen dan migs..)
Hehe, maar we hadden het ff over alleen een bunker toch? :P.
Maar idd, van alle defenses is een bunker wel het lastigste ja.
Een gattling cannon stelt weinig voor verder, als GLA zijnde heb je daar bijna geen last van.
Migs zijn zeer klote, maar daar hebben we het al zo vaak over gehad, gelukkig word er in de komende patch wat aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:15
Ik ben GLA speler en hetgene wat ik meestal doe is; Ik wacht tot mijn SCUD Storm klaar is en sla daarmee een gat in hun verdediging. Met een beetje geluk kan je hem zo richten dat erachter nog wat tanks mee vernietigd worden. Een SCUD Storm doet genoeg schade om een flink gat in hun verdediging te slaan....

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Laatst online: 06-05-2021
Dat betekent volgens mij dat je het moet volhouden totdat je die scud kan lancheren - en met de verdediging die GLA heeft - niet de meest indrukwekkende naar mijn mening - zou dat nog wel eens problemen op kunnen leveren...

Ook een gevecht om de grondstoffen vind nog wel eens plaats - op dat soort mappen ben jij (met die taktiek iig) compleet in het nadeel, omdat je pas aanvalt als die scud klaar is :)

Ikzelf speel trouwens met China, mijn taktiek is in het begin meteen 2 gattlin tanks (zeker tegen USA) en 5 rocket ventjes (soms meer) daarna battlemasters uitpoepen terwijl het propaganda center wordt gebouwd. Als slotaccoord nog een healende overlord tank, en dan heb je een aanval die moeilijk kan worden gestuit, en ondertussen als prima verdediging dient tegen allerlei rushes :)

Natuurlijk is hiertegen ook wel iets te verzinnen, maar die mannetjes zet je desnoods in een bunkertje. Migs gebruik ik eigenlijk niet/weinig, zou ik eigenlijk meer moeten doen, 4 migs op een aanval afsturen heeft natuurlijk best resultaat (mag ook wel voor 4000 ;))

Replays van mezelf heb ik niet echt, vooral omdat ik alleen LAN speel, en iedere computer in dit netwerk 1,4 draait (geen zin om up te graden - doe ik wel wanneer 1,6 komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

thisbeingme schreef op 28 May 2003 @ 22:59:
Dat betekent volgens mij dat je het moet volhouden totdat je die scud kan lancheren - en met de verdediging die GLA heeft - niet de meest indrukwekkende naar mijn mening - zou dat nog wel eens problemen op kunnen leveren...

Ook een gevecht om de grondstoffen vind nog wel eens plaats - op dat soort mappen ben jij (met die taktiek iig) compleet in het nadeel, omdat je pas aanvalt als die scud klaar is :)

Ikzelf speel trouwens met China, mijn taktiek is in het begin meteen 2 gattlin tanks (zeker tegen USA) en 5 rocket ventjes (soms meer) daarna battlemasters uitpoepen terwijl het propaganda center wordt gebouwd. Als slotaccoord nog een healende overlord tank, en dan heb je een aanval die moeilijk kan worden gestuit, en ondertussen als prima verdediging dient tegen allerlei rushes :)

Natuurlijk is hiertegen ook wel iets te verzinnen, maar die mannetjes zet je desnoods in een bunkertje. Migs gebruik ik eigenlijk niet/weinig, zou ik eigenlijk meer moeten doen, 4 migs op een aanval afsturen heeft natuurlijk best resultaat (mag ook wel voor 4000 ;))

Replays van mezelf heb ik niet echt, vooral omdat ik alleen LAN speel, en iedere computer in dit netwerk 1,4 draait (geen zin om up te graden - doe ik wel wanneer 1,6 komt :P
ik zou niet upgraden als ik jou was :) omdat je china bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Vanavond hebben Roetje en ik maar eens onze superieure technieken getoond aan senater & clmann :7 ;). Hehe sorry, kon het niet laten senater :P
Maar je snapt dat als het merendeel van mijn potjes zo gaan, ik vaak nieuwe accounts aan moet maken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Alphega schreef op 29 May 2003 @ 02:03:
Vanavond hebben Roetje en ik maar eens onze superieure technieken getoond aan senater & clmann :7 ;). Hehe sorry, kon het niet laten senater :P
Maar je snapt dat als het merendeel van mijn potjes zo gaan, ik vaak nieuwe accounts aan moet maken :|
tja maar jullie zijn echt aan elkaar gewaagt :) en ik schat dat jullie ook vaak in dezelfde map spelen met de zelfde strategie die trouwens niet te stoppen is met gla :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Zou het niet een heel goed idee zijn om het maken van superweapons te limiteren tot gewoon 1?

Dan krijg je in elk geval niet meer van die potjes waarbij iemand tegenover je staat met 6 nukes oid.

Verder vond ik dit wel een redelijk korte rush! (10 kb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alphega schreef op 29 May 2003 @ 02:03:
Laat zien, laat zien! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Ja, ik ben ook wel benieuwd naar dat potje, dus kom op met die replay :).

@Ye Greate'96: van mij hoeft dat niet, als iemand 4 SW's bouwt dan betekend dat dat ie ergens anders heel erg op bezuinigd heeft, op z'n verdediging dus. Terwijl hij al z'n geld stopt in SW's kun jij een hoop tanks maken en aanvallen.
Ik heb nog wel een replay waarin ik op Final Crusade met GLA speel tegen een USA speler die gelijk ging voor 4 SW's. Waar hij al z'n geld in SW's stopte daar stopte ik het in tanks (en 1 SW :P), en door maar te blijven aanvallen kon ik hem pakken. Ik nam zelfs nog een SW van hem over, had alleen geen stroom :(. Als je wilt kan ik die replay wel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Dat zijn dus 2 replays die we willen zien!!!!!
De replay van Roetje & Alphega vs Senater & CLmann;
en de replay van jouw Wmm :)
GIMME GIMME GIMME......... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Laatst online: 06-05-2021
senater schreef op 28 May 2003 @ 23:38:
[...]
ik zou niet upgraden als ik jou was :) omdat je china bent
Tjah, ik ben natuurlijk niet China only :P. GLA vind ik echt de zwakste, USA is na China mijn favoriet. Vooral het spioneren met de spy drones vind ik érg cool :). Verder vind ik de particle uplink eigenlijk het beste superwapen, want daarmee kan je vaker aanvallen dan met een nuke. Ook kan je hem beter richten omdat je natuurlijk je detention center hebt _/-\o_

De GLA vind ik eigenlijk niet geweldig, hoewel ze op grote maps met tunnel networks een heel groot voordeel hebben. Op kleine maps speel je ze gewoon weg, tenminste, de tegenstanders waar ik tegen ga, niet echt een hoog niveau :P
Ye Greate'96 schreef op 29 mei 2003 @ 07:24:
Zou het niet een heel goed idee zijn om het maken van superweapons te limiteren tot gewoon 1?

Dan krijg je in elk geval niet meer van die potjes waarbij iemand tegenover je staat met 6 nukes oid.
Klopt, maar diegene die al die superwapens bouwen geven dus al hun geld uit aan die wapens -> geen leger. Dan kan jij 2 dingen doen, óf je ga mee met die superwapen rush, of je straf het gewoon af (waarna je een disconnect voor je kiezen krijgt :P)
Alphega schreef op 29 mei 2003 @ 02:03:
Ja, die replay wil ik ook wel zien, hoewel replays af en toe wel raar doen, zal wel komen omdat ik ze bekijk vanaf 1,4 :'(

(met raar bedoel ik: Er gebeurt bijna niets, in het begin gaat het normaal, maar later gebeurt er gewoon langere tijd niets... :Z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Ik heb hem niet bewaard omdat ik het te saai vond :o (clmann was na rush dood en vervolgens was het simpelweg senater opruimen met z'n 2en). Maar misschien heeft Roetje hem nog. Anders wil ik wel een rematch doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Morax schreef op 29 May 2003 @ 12:51:
Dat zijn dus 2 replays die we willen zien!!!!!
De replay van Roetje & Alphega vs Senater & CLmann;
en de replay van jouw Wmm :)
GIMME GIMME GIMME......... :P
Hehe, jammer dat Alphega hem niet bewaard heeft, hopelijk heeft Roetje of een van hun tegenstanders hem dan nog.

Iig, de mijne is hier.

Morax, jij speelt toch ook met GLA? Kun je niet een paar replays posten van jou? Replays kijken is leuk en van een collega GLA speler kun je ook nog wat leren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

jah ik heb hem ook niet meer maar hij is best wel saai ja maar een rematch vind ik best maar dit keer kiezen wij de map uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
senater schreef op 29 May 2003 @ 14:13:
jah ik heb hem ook niet meer maar hij is best wel saai ja maar een rematch vind ik best maar dit keer kiezen wij de map uit ;)
Kom maar online dan. Roetje en ik zijn nu al online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Alphega schreef op 29 May 2003 @ 14:15:
[...]

Kom maar online dan. Roetje en ik zijn nu al online.
neuh ik ben nu eigenlijks net wakker en moet de hond er nog uitlaten enzo dus dat word wel einde van de middag dat ik er weer ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
senater schreef op 29 May 2003 @ 14:17:
[...]

neuh ik ben nu eigenlijks net wakker en moet de hond er nog uitlaten enzo dus dat word wel einde van de middag dat ik er weer ben
Roetje moet om 5 uur weg dus het zou fijn zijn als je om 4 uur kon ongeveer. Om ongeveer 5 uur willen Rival24 en ik nog wel tegen jullie spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Alphega op 29-05-2003 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Alphega schreef op 29 May 2003 @ 14:35:
[...]

Roetje moet om 5 uur weg dus het zou fijn zijn als je om 4 uur kon ongeveer. Om ongeveer 5 uur willen Rival24 en ik nog wel tegen jullie spelen.
ow ik heb maar een paar minuten nodig >:)

maarja ik ga effe weer me oompje helpen zijn floppy drive is kapot ofzo :?
leuk is dat help je hem 1 keer met alles installeren enzo en nu kan ik voor elke wis wasje opdraven :(
maar reken er maar op dat ik er over een uurtje ben

btw word dit nu niet meer een chat topic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
senater schreef op 29 mei 2003 @ 15:28:
[...]

ow ik heb maar een paar minuten nodig >:)

maarja ik ga effe weer me oompje helpen zijn floppy drive is kapot ofzo :?
leuk is dat help je hem 1 keer met alles installeren enzo en nu kan ik voor elke wis wasje opdraven :(
maar reken er maar op dat ik er over een uurtje ben

btw word dit nu niet meer een chat topic :?
offtopic:
Ik heb je toegevoegd aan msn, maar ik denk dat je me niet hebt geaccept (msn= gorgeousbody[at]hotmail[.]om (beetje verbouwd vanwege spam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

wow, funny!
ik speel net usa, had random gedaan en had nognooit usa gedaan, ik kwam met een normaal gla zijnde ally tegen 2china :D
we verliezen bijna maar we winnen alsnog :|
check de replay maar ;)

replay

ik ben SSBM_kirby

[ Voor 27% gewijzigd door aapelite op 29-05-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aapelite schreef op 29 May 2003 @ 17:04:
wow, funny!
ik speel net usa, had random gedaan en had nognooit usa gedaan, ik kwam met een normaal gla zijnde ally tegen 2china :D
we verliezen bijna maar we winnen alsnog :|
check de replay maar ;)

replay

ik ben SSBM_kirby
Ik vond dat je het echt netjes deed voor een eerste keer USA _/-\o_ Zowiezo mooi hoe jullie alsnog winnen van 2 clan-members >:) Die gasten denken echt dat zodra ze een tag voor hun nick hebben staan dat ze god zijn ofzo.. Vond dat jullie beter speelden dan die 2 gasten. Vooral die move van jouw allie die paars bijna sloopte in het begin met 3 crusaders was gg.
Maarre, Afbeeldingslocatie: http://www.el-oertel.de/AC/respekt.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Wmm schreef op 29 mei 2003 @ 13:55:
[...]

Hehe, jammer dat Alphega hem niet bewaard heeft, hopelijk heeft Roetje of een van hun tegenstanders hem dan nog.

Iig, de mijne is hier.

Morax, jij speelt toch ook met GLA? Kun je niet een paar replays posten van jou? Replays kijken is leuk en van een collega GLA speler kun je ook nog wat leren :P.
Nou Wmm, ik weet niet of je ze over het hoofd hebt gezien, maar ik heb toch zeker wel een stuk of 5 replays gepost in dit topic.... (Sluit het venster met de GoT search maar weer, want ik heb de meeste al verwijderd).
Waaronder 1 waarmee ik en een vriend bijna verloren, maar door mijn stuk of 6 Scud Storms het potje toch nog won, en ook nog 1 waarmee ik ook bijna dood was en mijn allie al wel dood was en ik 20 Scud Storms bouwde, met een paar daarvan hun verdediging sloopte en met de rest hun Nukes sloopte en toen kwam ik met een leger aanzetten.............................disconnect
Niet dat ik zo'n SW rusher ben ofzo, maar in die potjes had ik gewoon geld zat :)
Overigens post ik niet zoveel replays omdat de meeste gewoon niet interessant genoeg zijn om te posten (in mijn ogen dan), maar als ik weer eens een echt leuk potje gespeeld heb zal ik hem zeker posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Die heb ik vast ook wel gezien, of de meesten dan :).
Maar ik bedoel wat nieuwen, hoewel ze idd wel interessant moeten zijn.
Maar eentje waarin niet direct iets bijzonders gebeurt kan ook leuk zijn toch?.
En ik bekijk liever replays van GoTters dan replays die ik van zo'n site pluk.

[ Voor 53% gewijzigd door Wmm op 29-05-2003 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik weet niet of je die ene gezien hebt waarin continu actie is (op meerdere fronten soms), maar waar ik uiteindelijk wel het onderspit delf??? Jammer dat ik niet won, maar ondanks dat ik verloor is het voorlopig het beste potje wat ik OOIT gespeeld heb :)
Als je hem nog niet gezien hebt, moet je het maar zeggen, dan Up ik hem ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
(sorry voor 2 posts achter elkaar, maar het gaat om 2 qua inhoud totaal verschillende replies)
Aapelite, heeeeeeeeeeeeeeeeel mooi gedaan, in die replay. Ik heb eigenlijk alleen maar te zeggen: HOE DE F*CK KON ROOD DAT VERLIEZEN :)
Ik weet alleen niet meer welke kleur jij was, maar oranje had hele mooie strategieën om veel Overlords met weinig units te vermorzelen en groen roeleerde het spel met 3
tankjes 8)
Welke kleur je ook was, jullie allebei hebben het echt S-U-P-E-R gedaan!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

ik was oranje :D
en jah ik stond er ook wel van te kijken dat we nog overleefden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349