Toon posts:

[C&C] Generals - Deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.687 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19
Weet iemand toevallig op welke waardes Anti-Aliasing gezet kan worden in de options.ini file?
Ik heb de mijne een keer uitgezet door em op 0 te zetten, maar als ik hem nu weer op 1 zet dan lijkt AA niet aan te staan... :?

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Supern00b
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-04-2022
Geen idee, ik doe dat gewoon met de detonator driver :?

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:54
Aan HolyCorn:
Ik wil je in ieder geval eerst bedanken voor je commentaar. Ook Wmm wil ik bedanken.

- Hier een paar dingen ter uitleg. Wat me het eerste opviel was inderdaad dat je dat zei van die BlackLotus. Zou ik ook zeggen. Het enige probleem was, ze was op de 1 of andere manier in mijn basis gekomen ZONDER dat ik een melding kreeg, ik wist dus niet dat ze er was!!! Ik kon me dus ook niet voorbereiden en ik verbaas me er nog steeds over.
Trouwens, wat ze wel mogen verbeteren is dat als je hoort dat er een gebouw ingenomen word, je op spatie kan drukken om te zien waar. Dit werkt niet, dus moest ik zelf zoeken om te zien waar en was ik te laat (iets wat ik mezelf nog steeds niet vergeven hebt, je had overigens mijn scheldpartij toen niet moeten horen ;)
- Dat ik laat Black Martkets bouwde klopt. Dat gevecht daar in die stad was zo intensief, als ik even niet keek, was ik zo weer een zooitje Rocketmannetjes kwijt door een flashbang oid, erg veel tijd om iets in mijn basis te doen had ik niet.
- Over die auto's als bomb-auto te gebruiken. Mijn ervaring is dat 90% (zo niet, dan meer) zijn bestemming niet haalt. Of ze worden neergeschoten door een gebouw door gattling (Can't wait until patch 1.06) of de raketten van een patriot maken ze te snel kapot of als ik ze op een zooitje units af stuur zijn ze al van tevoren kapot.
- De rest, tja gewoon mijn eigen domme schuld :)

Nogmaals HolyCorn en Wmm, bedankt voor jullie commentaar _/-\o_

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 39251
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Black Lotus kan alleen door bepaalde units gezien worden, het is niet voor niets een h4x0r/spionne

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 14:51
HolyCorn schreef op 18 mei 2003 @ 22:32:
[...]

Das niet helemaal waar.. Dit was het eerste potje wat Gnug315 tegen MaxPovver speelde; toen wist hij nog niet dat hij ge-scorpion-rushed zou worden. Het tweede potje dat ze tegen elkaar speelden verloopt iets anders....
Gnug315 Rematch

Maar ben het wel met je eens dat het een moeilijk te stoppen strategie is. Gnug315 is zowiezo 1 van de beste, zo niet de beste, USA spelers van dit moment. Zoals hij zelfs compleet overrompeld wordt de eerste keer, dat zegt toch wel iets... Gelukkig voor mij, mede USA'er, wint hij daarna wel _/-\o_
Rushen kan niet echt met scorpions. Rushen is aanvallen voordat de tegenstander defenses kan maken en Arms Dealers bouwen zo traag dat dat niet het geval is. Je hebt 25 sec. later je 1e scorpion als een China speler een 1e Gat/BM/Dragon.

Maar als het eenmaal op gang is (GLA dual Armsdealer zonder CC enzo) dan is het best lastig voor China om te stoppen. Je moet echt dubbele bunkers hebben om grote groepen scorps te stoppen. Snel MiG's of tech kun je je niet veroorloven. Tankhunters in gebouwen is wel goed ertegen.

Tegen USA vind ik het niet een goeie BO, ze kunnen je naaien met een Ranger drop, 2xPatriot,2xMD drop of 3x Comanche rush.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-03 15:23
Arno schreef op 20 mei 2003 @ 01:55:
net nog ff gespeeld tegen Govner, deed eerst random, brak daarna snel game af.

Opnieuw Quickmatch en daar was ie weer, maar nu met USA en aan zijn manier van spelen kon ik zien geen beginner( zoals zijn stats deden voorkomen 0/0.

Spelen tegen hem was dus niet leuk, maar probeerde het wel een paar keer, maar tevergeefs en klikt dan in een hopeloze situatie op de SURRENDER.

Wat mij opviel waren zijn stats, die bleven op 0/0 terwijl die van mij wel veranderden....vreemd, had ik te doen met een cheater??

Ook kiezen die USA mannetjes altijd een Favo mapje, tenminste degene die ik tegen kom.

En de suicide manier en de Scorps maken is wel bekend nu bij de mannen.
Ehm... Dat is wel vaker zo. Soms zie ik de hele dag hetzelfde scoreboard. Dwz dat bijv player 1 in de lijst steeds dezelfde score heeft terwijl het wel steeds een anders persoon is met andere score. Vage bug volgens mij :). Dat scoreboard heeft niets met cheaters te maken hoor. Pas iemand cheater noemen als je hard bewijs hebt!

Daarnaast is het idd wel bekend dat GLAers een techi met suicides naar je toe sturen, maar sta jij nog verbaasd als een china speler met gattling en flametank/rocketventjes aankomt? Ik iig niet. Sta er ook niet van verbaasd als een USA speler met een humvee komt. Dat wil nog niet zeggen dat het niet effectief meer is. Een technical is rete snel en je hebt m al redelijk snel in zijn basis dus :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roet
Exar_Kunn schreef op 20 May 2003 @ 13:55:
Weet iemand toevallig op welke waardes Anti-Aliasing gezet kan worden in de options.ini file?
Ik heb de mijne een keer uitgezet door em op 0 te zetten, maar als ik hem nu weer op 1 zet dan lijkt AA niet aan te staan... :?
1x 2x 4x dacht ik maar dat schijnt fout te zijn :P ff zoeken dan :)

[Voor 9% gewijzigd door Roet op 20-05-2003 18:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04:38
En nog steets geen Offical Map packs van Westwood ?

Heeft iemand een linkje waar ik wel wat Mappies kan vinden zonder bugs en rotzooi ?

Global Verwarming zal op den duur de Centrale Verwarming vervangen en dat is goed voor het mileu !!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
mmxmmx schreef op 20 mei 2003 @ 20:09:
En nog steets geen Offical Map packs van Westwood ?

Heeft iemand een linkje waar ik wel wat Mappies kan vinden zonder bugs en rotzooi ?
Geen map packs, maar bij de patch zit een 4 player map van westwood en je kunt op hun site een 2 player map downloaden. Bij de volgende patch zitten er waarschijnlijk weer nieuwe map(s) bij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morax
OW MY F*CKING GOD
Sorry voor deze taal, maar het potje wat ik net gespeeld heb, daar past dit echt bij. Ik en diezelfde vriend van mijn laatste replay speelden een potje tegen 2 clanmembers die tegen ons wilden spelen. Ik zeg niets, je moet maar kijken, maar wat ik wel eerst kwijt wil: Hoe ze dit hebben kunnen verliezen..........
Overigens hoef je niet te zeggen wat ik wel en niet goed deed (als je zin en tijd hebt, mag het best), er ging naar mijn mening te veel fout aan mijn kant, maar het gaat erom dat zij alsnog het onderspit delfden!!!!
Als je zin hebt, is deze Replay zeker de moeite waard!!!

[Voor 5% gewijzigd door Morax op 20-05-2003 20:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 21:31

Stuiterbal

What noise does the tiger make

Morax schreef op 20 mei 2003 @ 20:14:
OW MY F*CKING GOD
Als je zin hebt, is deze Replay zeker de moeite waard!!!
Je hebt mij nieuwsgierig gemaakt :)

Ik ga 'm ff checken

Trouwens, wanneer komt 1.6 nou? Hopenlijk kan ik dan wél online spelen (Chello + Router) http://www.dfu-clan.net/forum/images/smiles/sadley.gif

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

Acties:
  • 0Henk 'm!
Stuiterbal schreef op 20 mei 2003 @ 22:01:
[...]

Ik ga 'm ff checken

Trouwens, wanneer komt 1.6 nou? Hopenlijk kan ik dan wél online spelen (Chello + Router) [afbeelding]
Ik heb hem net bekeken, en hij is echt de moeite waard.

Morax: dat hebben jij en je ally mooi gedaan :). Ik ga geen commentaar geven want daar heb ik niet op gelet.
Jullie hebben wel gewonnen omdat jij zoveel scud storms maakte, als je dat niet gedaan had weet ik zeker dat je verloren had. Je hebt ze af en toe ook erg goed gebruikt, zeker toen er tot twee keer toe een aantal overlords op jullie deur klopte en jij die versloeg met eens scud storm. Erg netjes.

Mja, ik heb ook geen idee wanneer patch 1.6 komt. Ik hoopt toch wel snel, want ze zouden met die patch een aantal dingen veranderen die ik graag zie.

• Alphega
Stuiterbal schreef op 20 May 2003 @ 22:01:
[...]

Ik ga 'm ff checken

Trouwens, wanneer komt 1.6 nou? Hopenlijk kan ik dan wél online spelen (Chello + Router) [afbeelding]
De patch zou na E3 komen en E3 is nu net afgelopen, maar hij is er nog niet ;( (Deze smilie zit dus gewoon op GoT die hoef je niet van een ander forum te linken, code is ; ( zonder spatie)
Wmm schreef op 20 May 2003 @ 22:38:
Mja, ik heb ook geen idee wanneer patch 1.6 komt. Ik hoopt toch wel snel, want ze zouden met die patch een aantal dingen veranderen die ik graag zie.
Idd, dood aan de gaitling en migs! })

[Voor 9% gewijzigd door Alphega op 21-05-2003 02:02]

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-03 18:07

Largo

Donderdraak

Idd, dood aan de gaitling en migs! })
Als de patch daadwerkelijk zoveel verschil maakt stap ik over naar gla.
En ik denk met mij vele chinezen....

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-03 11:35
Largow schreef op 21 May 2003 @ 10:29:
[...]

Of USA, dan heb je misschien ook nog eens iets aan die Crusaders :)

Anoniem: 82153

Largow schreef op 21 mei 2003 @ 10:29:
[...]

Wat gaat er dan allemaal veranderen in 1.6? In dit topic kon ik er niet zo snel iets over vinden.

edit:

heb het al gevonden

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 82153 op 21-05-2003 10:47]

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-03 11:35
Anoniem: 82153 schreef op 21 May 2003 @ 10:44:
[...]

Wat gaat er dan allemaal veranderen in 1.6? In dit topic kon ik er niet zo snel iets over vinden.
[rml]Roetje in "[ C&C] Generals - Deel 4"[/rml]

• Glorificationer426
  • Laatst online: 09-03 12:49

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Largow schreef op 21 May 2003 @ 10:29:
[...]

Hoeze overstappen, juist met die changes wordt aangemoedigd om andere strategieen te bedenken en toe te passen, niet om van t ene overpowerde ras naar t andere te stappen bij wijze van spreken :/

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Anoniem: 82153

Glorificationer schreef op 21 May 2003 @ 12:24:
[...]

Hoeze overstappen, juist met die changes wordt aangemoedigd om andere strategieen te bedenken en toe te passen, niet om van t ene overpowerde ras naar t andere te stappen bij wijze van spreken :/
Ik speel zelf alleen nog maar met random, Omdat ik het een uitdaging vindt om met alle rassen even goed te zijn. En elk pot is meer anders als die er voor.
Het spelen met maar één ras lijkt me erg saai. Je krijg steeds ongeveer de zelfde potjes.
Largow schreef op 21 mei 2003 @ 10:29:
[...]

Dit geeft nou precies goed aan dat China overpowered is! Kom op zeg, dat je beste wapen iets wordt getemperd beteken nog niet dat je er niks meer aan hebt, en dat je dan dus maar moet overstappen :? Je wordt alleen genoodzaakt om echt te gaan nadenken, oftewel je micro-skills gaan nu meetellen. En ik denk dat, no disrespect, dat voor veel chinezen vies gaat tegenvallen.
Ik hoop echt dat die patch snel komt..

@ Morax:
Leuk potje om naar te kijken hoor :D Wat Wmm al noemde, je Scud-storms gebruikte je echt goed op die Overlords _/-\o_ Was wel een lang potje, maar best leuk om te kijken!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Juist wat holycorn zegt, t wordt nu wat anders ipv veilig achter je turretjes te zitten en zowat met alleen migs de enemy platlegt en terwijl je ondertussen safe overlords pompt

(@DiscWout) omg

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17

aapelite

Do the kirby!

Van mij mag gatling wel wat aangepast worden opzich, minder range ofzo kan ik mee leven want dan zet ik ze wel weer wat dichterbij of maak er 2. Maar met dat mig gezeik wordt ik gewoon een beetje gestoord van. Tegen USA verlies je zat migs als hij een beetje patriots heeft en ze komen niet eens door wat paladin tankjes heen ofzo, bijna nix eigenlijk. Zonder het grote nut van migs af en toe gaan er denk ik aardig wat chinezen idd over stappen of ANDERE units weer meer gebruiken waardoor die waarschijnlijk weer ineens overpowered zijn (bv nuke canon)

Tegen goede spelers heb je verder echt wel veel micro skills nodig, het is niet zo dat als je migs hebt je makkelijk wint ofzo beetje bull is dat :S Je kan ze nog zo goed gebruiken verliezen doe je toch wel tenzij je tegenstander gewoon achtelijk is.

[Voor 19% gewijzigd door aapelite op 21-05-2003 12:49]

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ik zei t vanuit een GLA perspectief ;)

(@DiscWout) omg

aapelite schreef op 21 mei 2003 @ 12:47:
Van mij mag gatling wel wat aangepast worden opzich, minder range ofzo kan ik mee leven want dan zet ik ze wel weer wat dichterbij of maak er 2. Maar met dat mig gezeik wordt ik gewoon een beetje gestoord van. Tegen USA verlies je zat migs als hij een beetje patriots heeft en ze komen niet eens door wat paladin tankjes heen ofzo, bijna nix eigenlijk. Zonder het grote nut van migs af en toe gaan er denk ik aardig wat chinezen idd over stappen of ANDERE units weer meer gebruiken waardoor die waarschijnlijk weer ineens overpowered zijn (bv nuke canon)

Tegen goede spelers heb je verder echt wel veel micro skills nodig, het is niet zo dat als je migs hebt je makkelijk wint ofzo beetje bull is dat :S Je kan ze nog zo goed gebruiken verliezen doe je toch wel tenzij je tegenstander gewoon achtelijk is.
Mmhh, volgens mij hebben we deze discussie een paar pagina's terug ook al gehad ;) Ik denk echt dat migs gewoon te moeilijk te stoppen zijn. Ze gooien altijd hun lading af, dus dan hebben ze altijd hun doel volbracht. Plus dat ze ook nog is spot-goedkoop zijn in verhouding met wat ze kunnen.
Een nuke-cannon is natuurlijk een hele andere zaak, hier zijn genoeg mogelijkheden voor om te counteren. Dat is nou juist het grote verschil met migs, hier zijn vrijwel geen goede (kost-effectieve) oplossingen voor.

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

ALs gla ben iuk het inderdaad totaal met je eens :) je KAN het wel counteren alleen dan moet je die verdomd slome quads gaan kweken om en dat zorgt weer een achterstond met scorpions. Ik ben het ook eens met dat migs heel vervelend zijn vooral als je er veel hebt :)

Ik heb er bv gewoon standaard 4, maar ik gebruik ze allang niet echt meer op een base want ze worden tochwel neer gehaald grotendeels en later in het spel kost me het vervngen toch teveel geld. Ik gebruik ze liever op leuke tank groepen, tegenscorpions werkt het idd fantastisch, maar bij usa is er een nadeel met die paladins :) Dus ik ben het eens over het deel dat ze vreselijk zijn voor een GLA net als gatling dat ook is voor GLA. Net als dat ik bang ben voor wat terroristen tussen mn overlords ^^ of een tomahawk om de hoek of een burton ergens in mn base die rustig mn hackers afslacht.

Als USA zouden er dus niet tveel probs moeten zijn met migs voor GLA wel, maar zo heeft ee nandere side weer veel last van ndere units van een ander enzovoorts zodat het niet precies hetzelfde is aan iedere kant.
Maar kost effectieve oplossingen zijn er wel alleen de bouw tijd is erg lang (bij quads dan)

edit:
blijft leuk die mig discussie :P

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Justice finally \o/ :D

(@DiscWout) omg

• Largo

Largo

Donderdraak

HolyCorn schreef op 21 May 2003 @ 12:35:
[...]

Dit geeft nou precies goed aan dat China overpowered is! Kom op zeg, dat je beste wapen iets wordt getemperd beteken nog niet dat je er niks meer aan hebt, en dat je dan dus maar moet overstappen :? Je wordt alleen genoodzaakt om echt te gaan nadenken, oftewel je micro-skills gaan nu meetellen. En ik denk dat, no disrespect, dat voor veel chinezen vies gaat tegenvallen.
Ik hoop echt dat die patch snel komt..
Wat een raar verhaal.
Eerst zeg je dat ik niet moet overstappen omdat mijn beste wapen getemperd wordt, vervolgens zeg je dat het vies gaat tegen vallen.
Kort gezegd: ik stap WEL over als het vies tegenvalt.

En mijn micro skills in orde hoor. Alleen niet voldoende om een top 100 speler op cases ladder te verslaan. Dus ik kies de sterkste kant, en dat is op dit moment China. Toch?

[Voor 1% gewijzigd door Largo op 21-05-2003 16:56. Reden: typo]

Largow schreef op 21 mei 2003 @ 16:53:
[...]

Wat een raar verhaal.
Eerst zeg je dat ik niet moet overstappen omdat mijn beste wapen getemperd wordt, vervolgens zeg je dat het vies gaat tegen vallen.
Kort gezegd: ik stap WEL over als het vies tegenvalt.

En mijn micro skills in orde hoor. Alleen niet voldoende om een top 100 speler op cases ladder te verslaan. Dus ik kies de sterkste kant, en dat is op dit moment China. Toch?
Zo'n raar verhaal is het niet hoor. Ik geef alleen aan, en dat wordt met jouw 2e post nog is bevestigd, dat sommige china-spelers puur voor china kiezen omdat je daarmee het makkelijkst kan winnen. En als dan de moeite wordt genomen door EAP om het spel evenwichtiger te maken, er alweer wordt uitgekeken naar welke andere partij er dan gekozen moet worden om maar te blijven winnen. Prima als je dat leuk vindt hoor, maar er zijn ook mensen die het leuker vinden als je een beetje tegenstand hebt, en een beetje moet nadenken. Zoals met USA.

Trouwens, de top 100 van Case's kun je moeilijk als referentie nemen, omdat 90% daar toch alt-F4'd Er zijn maar weinig "eerlijke" spelers daar.
Maar als jouw micro-skills toch in orde zijn, waarom zou je dan overstappen?

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07-2022

Flame17

Captur EDC 130

daarom ben ik nu juist bezig met GLA en ben afgestapt van China omdat ik de GLA een uitdaging vind om te spelen.

Alleen een paar tipjes omtrent het afstoppen van Black Lotus of Burton kan ik wel gebruiken.

Voorlopig verlies ik de meeste potjes.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Arno schreef op 21 mei 2003 @ 20:46:
daarom ben ik nu juist bezig met GLA en ben afgestapt van China omdat ik de GLA een uitdaging vind om te spelen.

Alleen een paar tipjes omtrent het afstoppen van Black Lotus of Burton kan ik wel gebruiken.

Lotus of Burton kun je als GLA het beste afstoppen door stinger sites verspreid door je basis te plaatsen. En natuurlijk rondom je basis, maar dat doe je normaal gesproken toch al. Als je dan ook nog 2 radar vans in je basis plaatst heeft Lotus of Buron niet veel ruimte meer.
Je moet dan natuurlijk nog wel een paar tunnels in je basis zetten zodat je er snel bij kunt zijn om ze te doden.
Arno schreef op 21 mei 2003 @ 20:46:

Wat je ook kan doen naast stinger-sites en radar-vans is wat demo-traps plaatsen bij vernauwingen. Als je dan iets hoort van stealth-ability removed, dan weet je dat Lotus eraan komt. Burton zul je er niet mee ontdekken, maar misschien komt hij er wel te dicht bij -> >:)

• Largo

Largo

Donderdraak

HolyCorn schreef op 21 May 2003 @ 17:12:
[...]

Zo'n raar verhaal is het niet hoor. Ik geef alleen aan, en dat wordt met jouw 2e post nog is bevestigd, dat sommige china-spelers puur voor china kiezen omdat je daarmee het makkelijkst kan winnen. En als dan de moeite wordt genomen door EAP om het spel evenwichtiger te maken, er alweer wordt uitgekeken naar welke andere partij er dan gekozen moet worden om maar te blijven winnen. Prima als je dat leuk vindt hoor, maar er zijn ook mensen die het leuker vinden als je een beetje tegenstand hebt, en een beetje moet nadenken. Zoals met USA.

Trouwens, de top 100 van Case's kun je moeilijk als referentie nemen, omdat 90% daar toch alt-F4'd Er zijn maar weinig "eerlijke" spelers daar.
Maar als jouw micro-skills toch in orde zijn, waarom zou je dan overstappen?
ok klopt. Alleen ik heb zelf ook tijdelijk gla gespeeld, maar winnen hiermee is echt lastiger. En als je aan het ladderen bent is dat gewoon niet zo handig 8)

Micro skills is echter niet alles. Het gaat ook om functies, die migs bijvoorbeeld permanent laten patrouilleren, nuke cannon op guard). Als je van basic defense uit kunt gaan, kun je met je microskills zware klapppen uitdelen.
Largow schreef op 21 mei 2003 @ 22:20:
[...]

ok klopt. Alleen ik heb zelf ook tijdelijk gla gespeeld, maar winnen hiermee is echt lastiger. En als je aan het ladderen bent is dat gewoon niet zo handig 8)

Micro skills is echter niet alles. Het gaat ook om functies, die migs bijvoorbeeld permanent laten patrouilleren, nuke cannon op guard). Als je van basic defense uit kunt gaan, kun je met je microskills zware klapppen uitdelen.
Vind jij het nog een beetje leuk bij Case's eigenlijk? Heb er ook onder verschillende accounts gespeeld, en ik vond het echt leuk in het begin. Maar de laatste tijd wordt ik echt sch**t ziek van al die lame gastjes die disconnecten of mismatchen als ze verliezen, of je uitschelden als je ze rushed, of als ze gewoon zin hebben om je verrot te schelden... |:( Ik hield een tijdje een blacklist bij van iedereen die disconnecte of mismatchte, maar dat werkte op een gegeven moment niet meer, zo vol werd die lijst... En bij GoL ben je soms een kwartier bezig om een game te joinen waar je niet gekicked wordt of waarvan de titel niet is: 2v2 no rush/sw/lamers/losers/cheaters/disconnectors/planes/tanks/buildings :X
Ok, laatste is een beetje overdreven, maar ben wel is een game tegengekomen waar je geen vliegtuigen mocht hebben 8)7
Hopelijk komt die ladder-kit er echt van EA, want dan krijg je misschien een paar goede ladders..
Enne Largow, no hard feelings hoop ik? Ik bedoelde het niet zo lullig als het misschien is overgekomen...

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

die disconnecten of mismatchen als ze verliezen
Er is dus hiervoor toch een Surrender button!...of vind je dat ook niet leuk, moet je iemand helemaal van de kaart vegen.

Schelden is in deze tijd al " gewoon geworden" maar dat is weer een ander verhaal.

Ik probeer gewoon te spelen en dat op een eerlijke manier en als iedereen dat doet is het veel prettiger( het is maar een spelletje)

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

vind ik ook, maar zolang er mensen verliezen blijft er frustratie onstaan waardoor er altijd wel gezeik is.

• Largo

Largo

Donderdraak

HolyCorn schreef op 21 May 2003 @ 23:05:
[...]

Vind jij het nog een beetje leuk bij Case's eigenlijk? Heb er ook onder verschillende accounts gespeeld, en ik vond het echt leuk in het begin. Maar de laatste tijd wordt ik echt sch**t ziek van al die lame gastjes die disconnecten of mismatchen als ze verliezen, of je uitschelden als je ze rushed, of als ze gewoon zin hebben om je verrot te schelden... |:( Ik hield een tijdje een blacklist bij van iedereen die disconnecte of mismatchte, maar dat werkte op een gegeven moment niet meer, zo vol werd die lijst... En bij GoL ben je soms een kwartier bezig om een game te joinen waar je niet gekicked wordt of waarvan de titel niet is: 2v2 no rush/sw/lamers/losers/cheaters/disconnectors/planes/tanks/buildings :X
Ok, laatste is een beetje overdreven, maar ben wel is een game tegengekomen waar je geen vliegtuigen mocht hebben 8)7
Hopelijk komt die ladder-kit er echt van EA, want dan krijg je misschien een paar goede ladders..
Enne Largow, no hard feelings hoop ik? Ik bedoelde het niet zo lullig als het misschien is overgekomen...
No hard feelings mate :)

Over cases ladder: ik weet inderdaad dat de top 200 voor 50-75% uit cheaters bestaat. Maar dat is dan ook mijn ijkpunt. Ik beoordeel mijn rank met dit gegeven. Beetje triest, maar ja..... . Overigens gaat registratie van disconnecters meestal wel goed hier. Mismatch errors daarentegen.....
Iets anders dan quickmatch speel ik niet, gebeurt te vaak dat je allie 'm smeert.

Over dat gescheld en ander wangedrag heb ik al eens een topic geopend (ging over RA2). Wat dat betreft is er nix veranderd i'm afraid.
Ik vind het nog leuk omdat er ook eerlijke spelers zijn, en omdat ik inmiddels een olifanten huid heb :)

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04:38
Oke oke oke ik geef me over Alweer een patch die China sloopt en de rest beter maakt het word blijkbaar mode ?

Oke maak die americanen maar flink sterk in patch 6 want ik stap over naar america :(

Ik speel wel eens zamen met 1 comp tegen 4 brutel compies .

Als ik dit doe met Chinna als maatje dan gaat het gruwlijk mis .
Als ik dit doe met Gla als Maatje dan hoef ik mijn maatje niet eens te helpen
Als ik dit doe met America als maatje dan duurd het iets langer maar we winnen .

Jammer ! En dan nu patch 6 er nog ff overheen en dan is het feest :(

[Voor 49% gewijzigd door mmxmmx op 22-05-2003 12:29]

Global Verwarming zal op den duur de Centrale Verwarming vervangen en dat is goed voor het mileu !!!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

iemand trouwens een idee wanneer die komt ?

(edit)
het is dus nog niet bekent dit is vandaag gepost op generals.nl

Harvard:
First off...sorry that I haven't posted for a couple weeks. Col Burt does a great job but I realize how important it is for me to give it to you straight from the developer's mouth.

Are we working on 1.6? Yes.
Have we had some unexpected things pop up that have delayed it? Yes.
Is the Ladder Kit still in the works even though its taken too long? Yes.

Fact is, we've got some stuff going on here at EA that is delaying it. Not a huge deal but enough for us to juggle priorities. (Generals is on top of the list) Not too long - but enough to get everyone a bit impatient. We apologize for the delay but you guys are't being left out to dry.

We'll have more news soon. Patch 1.6 (which will include a fix to the firewalls and some balance fix ups and some other stuff) will be along shortly. I don't have a time yet though...but we're busting our *#^#* to get it to you asap.

Col. Burt:
At this point it looks like they will release a smaller patch than originally planned in an effort to get it out as soon as possible.

The contents of the patch should contain the following:

Balance Changes
Chinese MiG: Increase cost from $1000 to $1200
Chinese MiG Armor: Increase cost from $500 to $1000
All Chinese Gattling Guns: Will no longer shoot through objects
US Power Plant: Cold Fusion Upgrade will be reduced in cost from $800 to $500
GLA Scud Storm: Anthrax Beta Upgrades secondary toxin damage will be increased

I know that there are a lot more issues in this area that many of you have requested but the team wants to take baby steps in regards to balancing. If we change too much all at once we could wind up with an even worse problem.

Technical Issues
The FirewallPortOverride entry for the options.ini file will be fixed. Currently it isnt functional. We are hoping that this will fix a lot of the firewall issues that some of you have been having.

At this point Ive been told that they are shooting for a June release of this patch. Again, I apologize to those of you who were expecting it sooner.

Ladder Kit
Im told that this is nearly complete but as of the moment I havent been able to get a timeline for it.

[Voor 97% gewijzigd door senater op 22-05-2003 12:41]

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

noemen ze dit baby steps... wat ze de mig aan doen en die power aanapssing noem ik toch vrij ingrijpende veranderingen maar ok. Ze nemen wel erg de tidj hoor, juni, naja ik heb toch gene invloed op wat ze wel en niet doen dus ik ga me er verder niet druk om maken.

[Voor 36% gewijzigd door aapelite op 22-05-2003 12:43]

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-12-2022

Tha BasZ

- niks -

China wordt wel een beetje down-powered... maar is misschien ook wel OK
(overigens ben ik een echte China-speler ;))

• Alphega
Eindelijk maken ze het nuttig om een powerplant van USA te upgraden. MiG kosten zijn nu iets omhoog gegaan maar zijn nog steeds goedkoop.
Ik hoop wel dat ze het alt-f4'en eruit halen, en nog is goed naar het mismatchen kijken... Tis inderdaad wel goed dat die cfr-upgrade nu minder kost, dan heb je er tenminste iets aan.
Op generalsreplays.com is een discussie gaande over een alternatieve BO voor USA. De gedachte is om hiermee de heel moeilijk te stoppen china rush van gattling+th's tegen te houden.
Ik heb hem zelf tegen een compu geprobeerd, en moet zeggen dat er opzich wel wat voor te zeggen is. Als jullie er is naar zouden willen kijken en zeggen wat je er van vindt?
Alternatieve BO

Edit @ Alphega onder mij:
Uh, nee hoor Alphega, stond er al op toen ik aan het typen was. Check zelf nl. altijd of de link het doet als ik iets post.

[Voor 14% gewijzigd door HolyCorn op 22-05-2003 15:08]

• Alphega
HolyCorn schreef op 22 May 2003 @ 14:28:
Ik hoop wel dat ze het alt-f4'en eruit halen, en nog is goed naar het mismatchen kijken... Tis inderdaad wel goed dat die cfr-upgrade nu minder kost, dan heb je er tenminste iets aan.
Op generalsreplays.com is een discussie gaande over een alternatieve BO voor USA. De gedachte is om hiermee de heel moeilijk te stoppen china rush van gattling+th's tegen te houden.
Ik heb hem zelf tegen een compu geprobeerd, en moet zeggen dat er opzich wel wat voor te zeggen is. Als jullie er is naar zouden willen kijken en zeggen wat je er van vindt?
Alternatieve BO
Je link werkt niet. Ik krijg een lycos 404 error als ik er op klik.
Nu doet ie het wel, je moest zeker nog uploaden nadat je je post had gemaakt :P

[na kijken edit]
Hmm, het is op zich wel grappig idee alleen niet heel erg praktisch denk ik. De chinees heeft namelijk zeker de olie en vervolgens een dusdanig groter inkomen dat hij wel moet winnen.
Wat me iig een verbetering lijkt aan deze taktiek is om na de paladin een medic-kar te bouwen in plaats van een humvee, aangezien de humvee fragbait is voor een groepje tank hunters. Een medic-kar kan veel meer raketten incasseren dan een humvee en met deze kar krijg je meer tank hunters dood (dood rijden) dan met een lege humvee.
[/na kijken edit]

[Voor 38% gewijzigd door Alphega op 22-05-2003 15:25]

Alphega schreef op 22 May 2003 @ 15:05:
[...]

Je link werkt niet. Ik krijg een lycos 404 error als ik er op klik.
Nu doet ie het wel, je moest zeker nog uploaden nadat je je post had gemaakt :P

[na kijken edit]
Hmm, het is op zich wel grappig idee alleen niet heel erg praktisch denk ik. De chinees heeft namelijk zeker de olie en vervolgens een dusdanig groter inkomen dat hij wel moet winnen.
Wat me iig een verbetering lijkt aan deze taktiek is om na de paladin een medic-kar te bouwen in plaats van een humvee, aangezien de humvee fragbait is voor een groepje tank hunters. Een medic-kar kan veel meer raketten incasseren dan een humvee en met deze kar krijg je meer tank hunters dood (dood rijden) dan met een lege humvee.
[/na kijken edit]
Ik heb idd. ook nagedacht om een ambulance te maken, maar heb daar toch van afgezien om het volgende:
- Je bouwt strat-centre en zet bombardment aan. Alles, en zeker infantry, wat in de buurt van de basis komt wordt flink geraakt door het kanon. Het kanon is de factor waarmee de rush wordt gestopt denk ik.
- Hele korte tijd later heb je Burton gemaakt, en is het dagdag infantry voor de chinees.
- De humvee wilde ik met 2 of 3 md's vullen en meteen naar china's 2e expo rijden om zo wat supply trucks af te maken.

Voordeel is dat je ook meteen de moglijkheid hebt om tommy's te maken. Dit icm paladins zo vroeg in de game is best lastig voor china.
Burton kun je nu de derrick aan de china-kant op laten blazen, en de derrick aan je eigen kant kun je nu capturen onder dekking van tommy's & pally's.

Tis echt vervelend dat ik op het moment niet zo veel tijd heb om te oefenen, heb over 3 weken tentamens :( en van het weekend komt m'n vriendin langs :) Dus dan schiet het gamen er een beetje bij in ;) Maar denk dat ik het zo toch maar is ga proberen op tourny desert. Lukt het wel: Super, lukt het niet: tja een loss tegen china is tegenwoordig toch gebruikelijk...

• Alphega
HolyCorn schreef op 22 May 2003 @ 18:19:
[...]

Ik heb idd. ook nagedacht om een ambulance te maken, maar heb daar toch van afgezien om het volgende:
- Je bouwt strat-centre en zet bombardment aan. Alles, en zeker infantry, wat in de buurt van de basis komt wordt flink geraakt door het kanon. Het kanon is de factor waarmee de rush wordt gestopt denk ik.
- Hele korte tijd later heb je Burton gemaakt, en is het dagdag infantry voor de chinees.
- De humvee wilde ik met 2 of 3 md's vullen en meteen naar china's 2e expo rijden om zo wat supply trucks af te maken.

Voordeel is dat je ook meteen de moglijkheid hebt om tommy's te maken. Dit icm paladins zo vroeg in de game is best lastig voor china.
Burton kun je nu de derrick aan de china-kant op laten blazen, en de derrick aan je eigen kant kun je nu capturen onder dekking van tommy's & pally's.

Tis echt vervelend dat ik op het moment niet zo veel tijd heb om te oefenen, heb over 3 weken tentamens :( en van het weekend komt m'n vriendin langs :) Dus dan schiet het gamen er een beetje bij in ;) Maar denk dat ik het zo toch maar is ga proberen op tourny desert. Lukt het wel: Super, lukt het niet: tja een loss tegen china is tegenwoordig toch gebruikelijk...
In Tournament Desert vervalt het nut van je strat center kanon een beetje weg aangezien het kanon niet op verhoging en verlagingen in het terrein kan schieten en aangezien beide zijkanten zijn verhoogd in dat level kan hij daar niet op schieten.
Ik dacht dat ik een tijdje geleden ergens gelezen had dat het mogelijk was om samen met iemand uit je buddylist 2vs2 quickmatch te spelen.
Nou wil ik dat doen maar zo te zien kan het niet. Ik kan nergens m'n buddy selecteren zodat hij bij mij in het team meedoet.

Vergis ik mij, of moet dit nog komen? Ik weet toch bijna zeker dat ik dat ergens gelezen heb.

• Alphega
Wmm schreef op 22 mei 2003 @ 19:34:
Ik dacht dat ik een tijdje geleden ergens gelezen had dat het mogelijk was om samen met iemand uit je buddylist 2vs2 quickmatch te spelen.
Nou wil ik dat doen maar zo te zien kan het niet. Ik kan nergens m'n buddy selecteren zodat hij bij mij in het team meedoet.

Vergis ik mij, of moet dit nog komen? Ik weet toch bijna zeker dat ik dat ergens gelezen heb.
Die buddy quickmatch bestaat helemaal niet, stond ooit in een fakepatch dat die zou komen. Maar heeft nooit bij een officiele patch gestaan.

Anoniem: 25735

Ik hoop dat die patch snel uit komt met de firewall bugfix.
Ik wordt er echt ziek van, vanavond alweer. Wil ik connecten met 2 clan members en we kunnen niet eens 3 vs computers doen. Het is echt te gek voor woorden.

Misschien dat jullie mij kunnen helpen maar dit valt me echt vies tegen ten opzichten van de andere C&C versies.

ps.Alcatel speedtouch modem met basic xs4all abbo.

• Roet
Anoniem: 25735 schreef op 22 May 2003 @ 22:40:
ps.Alcatel speedtouch modem met basic xs4all abbo.
Ja dat heb ik ook, maareh het gaat dus eerder om je Firewall he :) hoeft niet per se aan jou te liggen kan ook gewoon een andere zoggel zijn die de readme niet heb gelezen :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Niet online kunnen spelen, en fouten bij het connecten heeft niets (meer) met de ReadMe's te maken, en ook niet aan de VuurMuren, of ISP's.

Het ligt aan EA / spel.

System Specifications

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roet
Ja zoals hierboven staat:
The FirewallPortOverride entry for the options.ini file will be fixed. Currently it isnt functional.

maar dan nog, als je merkt dat je probleme heb, dan zet je dat ding toch uit.. :/ soms kom je 4x achterelkaar dezelfde gast tegen bij de quickmatch waardoor je 4x een Firewall error krijgt. Dan vind ik toch dat het aan degene met de firewall ligt :P.

[Voor 4% gewijzigd door Roet op 23-05-2003 20:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 25735

Dat is het probleem ook, ik heb geen firewall aanstaan op dat moment.

• Stuiterbal

Stuiterbal

Roetje schreef op 23 May 2003 @ 12:19:
Ja zoals hierboven staat:
The FirewallPortOverride entry for the options.ini file will be fixed. Currently it isnt functional.

maar dan nog, als je merkt dat je probleme heb, dan zet je dat ding toch uit.. :/ soms kom je 4x achterelkaar dezelfde gast tegen bij de quickmatch waardoor je 4x een Firewall error krijgt. Dan vind ik toch dat het aan degene met de firewall ligt :P.
En jij denkt dat men nog niet geprobeerd heeft om de firewall compleet uit te schakelen? :/

Met of zonder firewall maakt geen verschil, bij mij in ieder geval.

System Specifications

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

hier nog een replay van me http://www.game-trix.com/senater/gla.rep

ik ben een beginnende gla speler speel normaal china maar door die nieuwe patch die er aan komt wil ik toch eens gla gaan leren spelen hoewel ik de migs vreselijk mis :)

iemand mischien een idee wat ik fout doe ?
ik ben [dutch]Johan op het laatst had ik me overgegeven omdat ik ga slapen :)

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Heeft er niemand een replay waarbij iemand wint van een cheater?
Ye Greate'96 schreef op 24 mei 2003 @ 08:56:
Heeft er niemand een replay waarbij iemand wint van een cheater?
Zoek je dan ook replays van een disconnecter (is ook cheaten natuurlijk)?
In dat geval heb ik er genoeg voor je :). In het andere geval niet eigenlijk, of niet dat ik weet.

@senator: ik ga ff je replay kijken.

[Voor 7% gewijzigd door Wmm op 24-05-2003 11:33]

senater schreef op 24 mei 2003 @ 02:41:
hier nog een replay van me http://www.game-trix.com/senater/gla.rep

ik ben een beginnende gla speler speel normaal china maar door die nieuwe patch die er aan komt wil ik toch eens gla gaan leren spelen hoewel ik de migs vreselijk mis :)

iemand mischien een idee wat ik fout doe ?
ik ben [dutch]Johan op het laatst had ik me overgegeven omdat ik ga slapen :)
Ik heb hem bekeken. Voor een eerste keer was het zeer goed hoor.
Je hebt vast en zeker wel vaker met de GLA gespeelt tegen de pc ofzo?

Maar goed, ik heb wel wat puntjes van kritiek. Hier komen ze:

- in het begin bouwde je gelijk twee arms dealers. Ik stond er even van te kijken, heb dat eigenlijk nog nooit gezien. Aan de ene kant vind ik het een beetje onnodig, aan de andere kant is het ook wel weer makkelijk.
- je bouwde je palace helemaal achterin je basis. Je kunt hem imo beter voorin je basis plaatsen en dan volstoppen met RPG troopers. Zo kan het palace zeer goed helpen bij het verdedigen tijdens een aanval van je tegenstander.
- bouw meer stingersites. Vliegtuigen konden redelijk makkelijk je basis binnenkomen (je had maar een stingersite geloof ik). En tot twee keer toe moest je met een radervan + wat tanks achter Burton aan om hem te zoeken. Als je wat stingersites verspreid over je basis had geplaatst had Burton veel minder kans want hij wordt dan gezien. En vliegtuigen hebben natuurlijk veel minder kans.
- jullie vielen groen erg goed aan. Het was een mooie aanval van jullie twee. Alleen toen ik na een tijdje op de radar keek zag ik dat blauw helemaal weggevaagd was :). Heeft geel dat in de tussentijd gedaan ofzo? Heb er helemaal niks van meegekregen.
- na groen ging jij geel aanvallen. Dat was goed, alleen zag ik erg vaak dat je tanks zeg maar een voor een z'n basis inreden enzo erg makkelijk afschoten konden worden. In plaats van je tanks in een rij te laten rijden kun je beter ze in groepjes binnen rijden, zo hebben ze meer kracht om terug te schieten.

Verder heb je goed gespeelt. Als je nog wat meer aandacht besteedt aan wat ik opnoemde dan komt het wel goed :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Wmm schreef op 24 May 2003 @ 12:12:
[...]

Ik heb hem bekeken. Voor een eerste keer was het zeer goed hoor.
Je hebt vast en zeker wel vaker met de GLA gespeelt tegen de pc ofzo?

Maar goed, ik heb wel wat puntjes van kritiek. Hier komen ze:

- in het begin bouwde je gelijk twee arms dealers. Ik stond er even van te kijken, heb dat eigenlijk nog nooit gezien. Aan de ene kant vind ik het een beetje onnodig, aan de andere kant is het ook wel weer makkelijk.
- je bouwde je palace helemaal achterin je basis. Je kunt hem imo beter voorin je basis plaatsen en dan volstoppen met RPG troopers. Zo kan het palace zeer goed helpen bij het verdedigen tijdens een aanval van je tegenstander.
- bouw meer stingersites. Vliegtuigen konden redelijk makkelijk je basis binnenkomen (je had maar een stingersite geloof ik). En tot twee keer toe moest je met een radervan + wat tanks achter Burton aan om hem te zoeken. Als je wat stingersites verspreid over je basis had geplaatst had Burton veel minder kans want hij wordt dan gezien. En vliegtuigen hebben natuurlijk veel minder kans.
- jullie vielen groen erg goed aan. Het was een mooie aanval van jullie twee. Alleen toen ik na een tijdje op de radar keek zag ik dat blauw helemaal weggevaagd was :). Heeft geel dat in de tussentijd gedaan ofzo? Heb er helemaal niks van meegekregen.
- na groen ging jij geel aanvallen. Dat was goed, alleen zag ik erg vaak dat je tanks zeg maar een voor een z'n basis inreden enzo erg makkelijk afschoten konden worden. In plaats van je tanks in een rij te laten rijden kun je beter ze in groepjes binnen rijden, zo hebben ze meer kracht om terug te schieten.

Verder heb je goed gespeelt. Als je nog wat meer aandacht besteedt aan wat ik opnoemde dan komt het wel goed :).
ja blauw had geel afgemaakt met een lotus wat best wel snel ging had het zelf ook niet echt gemekt en die 2 army deales doe ik omdat ik bij het begin ook me command verkocht dus hou je nog wat geld over en kan ik wat sneller tanks maken vooral tegen die overlords daar heb je wel 6 scorpions voor nodig geloof ik en die stinger dingen helpen daar ook niet echt goed tegen vind ik

en thx voor het bekijken had niet verwacht dat iemand dat zou doen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Laatst online: 24-03 15:37
senater schreef op 25 May 2003 @ 03:52:
[...]

ja blauw had geel afgemaakt met een lotus wat best wel snel ging had het zelf ook niet echt gemekt en die 2 army deales doe ik omdat ik bij het begin ook me command verkocht dus hou je nog wat geld over en kan ik wat sneller tanks maken vooral tegen die overlords daar heb je wel 6 scorpions voor nodig geloof ik en die stinger dingen helpen daar ook niet echt goed tegen vind ik

en thx voor het bekijken had niet verwacht dat iemand dat zou doen :)
Ehh nee, Geel had blauw flink te grazen met col. Burton voorzover ik kon zien, maargoed. ;)
De stinger sites zijn ook niet om Burton te killen, maar gewoon om hem te detecten. Dan kun je nl gewoon een quad naar hem toerijden en afmaken, zonder dat hij de kans heeft om ongemerkt veel bommen te plaatsen. Veel spelers zijn namelijk erg zuinig op hun Burton/Lotus/Jarmen, en zullen dus proberen om die uit de buurt van defenses te houden. :)

Kia E-Niro 64kWh DynamicPlusLine

Acties:
  • 0Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

BlackSash schreef op 25 mei 2003 @ 10:18:
[...]

Ehh nee, Geel had blauw flink te grazen met col. Burton voorzover ik kon zien, maargoed. ;)
De stinger sites zijn ook niet om Burton te killen, maar gewoon om hem te detecten. Dan kun je nl gewoon een quad naar hem toerijden en afmaken, zonder dat hij de kans heeft om ongemerkt veel bommen te plaatsen. Veel spelers zijn namelijk erg zuinig op hun Burton/Lotus/Jarmen, en zullen dus proberen om die uit de buurt van defenses te houden. :)
ja sorry had andere game van me ingedachte :)

maar wat kan ik nou het beste doen met gla in een grote map zoals twilight flame tegen china want als ik daarin wil atacken krijgen ik altijd die migs overme heen die gewoon die atack afmaken met maar 8 migs ofzo

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 41239

Tunnels

Acties:
  • 0Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

die tunnels zijn ook weg als ze die met 4 migs atacken

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 27334

Allereerst,vind het een mooie game ziet er goed uit!

vind het beetje jammer van de weinige missies ( 7 per kleur )
zo vind ik skirmisch wel lachen, zsm net genoeg tanks bouwen zodat je aanvallen kan weerstaan. en bouw de Supply zones, waarbij elke 2min ingevlogen word heb er stuk of 10 staan en je oorlogsmachine kan niet stuk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 27334 schreef op 25 May 2003 @ 20:29:
Allereerst,vind het een mooie game ziet er goed uit!

vind het beetje jammer van de weinige missies ( 7 per kleur )
zo vind ik skirmisch wel lachen, zsm net genoeg tanks bouwen zodat je aanvallen kan weerstaan. en bouw de Supply zones, waarbij elke 2min ingevlogen word heb er stuk of 10 staan en je oorlogsmachine kan niet stuk
En dan gaan spelen over internet >:)
Ik denk dat dat een tikkie moeilijker zal worden ;-)
Vooral omdat mensen vindingrijker zijn, niet steeds dezelfde route naar je basis zoeken, gebruik maken van ALLE units, superweapons beter gebruiken en niet steeds op dezelfde plek, aanvallen richten op de zwakste plek van je absis, GROTERE aanvallen plegen, strategischere aanvallen plegen, gebruik maken van de hero-units, betere combinaties van units maken........... Moet ik zo nog ff doorgaan??? :+
Dus ik heb enigszins een klein beetje het gevoel dat over internet spelen toch wel ietsjes pietsjes moeilijker is......... :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

grom net mezelf weer mogen ergeren aan een aantal disconnectors en als kers op de slagroom nog een of andere eikel die zn internet snelheid zo wist aan te passen dat de game amper meer vooruit kwam en er steeds voor een paar seconde een doscon schermpje kwam.
grmble en op het laatst alt f4de ij dan ook nog na 30 minuten uitstellen van zn dood.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

aapelite schreef op 25 May 2003 @ 23:51:
grom net mezelf weer mogen ergeren aan een aantal disconnectors en als kers op de slagroom nog een of andere eikel die zn internet snelheid zo wist aan te passen dat de game amper meer vooruit kwam en er steeds voor een paar seconde een doscon schermpje kwam.
grmble en op het laatst alt f4de ij dan ook nog na 30 minuten uitstellen van zn dood.
ach dat maak ik bijna elke keer wel mee vooral met 3vs3 of 4vs4

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Laatst online: 24-03 11:08

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

haha, ik heb pas 2 potjes online gespeeld (bijde keren verloren)

Ik had gisteren een gast en die had mij helemaal uitgemoord (op HQ na)

Toen ging ie er in eens vandoor met zijn humvee's :?

Ik heb hem toen gezegt dat hij het potje even moest afmaken ;)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Ja maar toch hoop ik dat die ladder kit ook een ladder bevat waar de cheaters uit geweerd kunnen worden. Misschien dmv een serial-ban of zo.
Je wordt gewoon gestoord van die etters. Vooral amerikanen kunnen totaal niet tegen hun verlies.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Largow schreef op 26 mei 2003 @ 13:43:
Ja maar toch hoop ik dat die ladder kit ook een ladder bevat waar de cheaters uit geweerd kunnen worden. Misschien dmv een serial-ban of zo.
Je wordt gewoon gestoord van die etters. Vooral amerikanen kunnen totaal niet tegen hun verlies.
dat valt me ook dat die er niet tegen kunnen veel nederlanders trouwens ook niet maar veel mensen uit denemarken of norway juist wel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
senater schreef op 26 May 2003 @ 16:33:
[...]

dat valt me ook dat die er niet tegen kunnen veel nederlanders trouwens ook niet maar veel mensen uit denemarken of norway juist wel
...tja ik kan het me wel voorstellen hoor al dat gedisconnect!
Heb je net 5 potjes achter elkaar gewonnen met een bepaalde techniek, en dan blijkt iemand direct te rushen naar je basis met de gla waarbij de command center verkocht is en 10 tanks op je command center staan de knallen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roet
Ye Greate'96 schreef op 26 May 2003 @ 18:59:
[...]

Heb je net 5 potjes achter elkaar gewonnen met een bepaalde techniek, en dan blijkt iemand direct te rushen naar je basis met de gla waarbij de command center verkocht is en 10 tanks op je command center staan de knallen.
Ook dat is toch nog geen reden om te disconnecten? :? 5 Potjes winnen en 1 verliezen, niet slecht voor een beginner toch :?.

Sorry hoor maar als iemand jouw gewoon eerder aanvalt / kan aanvallen betekent dat gewoon dat hij beter is of een effectievere strategie toepast. Een "rush" is eigenlijk niets meer dan een vervroegde eerste aanval. Ik vind het een beetje dom als je de tegenstander niet vroeg aanvalt. Ik bedoel ik kan het misschien wel van zijn tanks winnen, maar ik kan er net zo goed voor zorgen dat hij nooit aan tank bouwen toekomt }).

Tevens is de rusher eigenlijk in het nadeel aangezien jij meer tijd heb om een leger / counter / defense te maken. Hij moet namelijk nog altijd zijn leger van zijn basis naar jouw basis verplaatsen, iets wat jij uiteraard niet hoeft te doen. Daarom vind ik dat een rush eigenlijk gewoon een vroege aanval is, die echt wel te counteren is. Als je zo vaak gerushed word moet je USA worden en een spy drone plaatsen, zie je zo wat er komt.

Kword eigenlijk een beetje schijtziek van al die regels. Het begint nu ook al in de quickmatch. Net een potje.... Begonnen we, begon hij de regels ff op te noemen hoor, no rush, no SW. Ik had echt zo iets van me reet, 99% dat je disconnect dus. En ja hoor, ik kom met een tank in beeld, woei disconnect. Sommige die doen het al als je het niet eens bent met hun regels.

Zoiets als:
hij:no rush
ik: NO RULES
hij: Ok, bye
-disconnect-

Beetje triest. De optie om infinite geld / SW's uit te zetten kan ik nog enigzins inkomen. Dit maakt de spelers vanzelf een stuk agressiever ipv defensief. Want dan word het helemaal nutteloos defensie te bouwen aangezien je toch geen inkomen meer hebt nadat de supply depots leeg zijn. Dat dwingt de mensen om meer aan te vallen enz. Lijkt het spel mij veel leuker op te worden.

Maarja eerst maar hopen dat 1.6 uitkomt want zoals het er nu naar uitziet krijgen we bijna Diablo 2 tafarelen :P.

PS: Rocketventjes zijn goede counter tegen vroege scorps, wel uitelkaar zette met X anders krijg je zo'n scorp missle op je aars en ga je er alsnog aan.

[Voor 9% gewijzigd door Roet op 26-05-2003 21:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 21-11-2021
Wordt er nog een beetje druk gespeeld online? ik ben van plan hem ook maar aan te schaffen omdat ik wel eens online wil kijken,.. maar dan moet er natuurlijk wel wat te beleven zijn!

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Flyduck schreef op 26 May 2003 @ 23:05:
Wordt er nog een beetje druk gespeeld online? ik ben van plan hem ook maar aan te schaffen omdat ik wel eens online wil kijken,.. maar dan moet er natuurlijk wel wat te beleven zijn!
Zeker word er online veel gespeeld. Custom match heb je kans dat je lang moet wachten (tenzij je wel op de custom maps wilt spelen, want het lijkt of ze dat alleen nog maar willen) maar met quick match zit je altijd direct in de game. Op de rustige uren zijn er altijd nog 200 mensen online en later op de dag al snel 700.
Er is altijd wel te spelen dus (ik heb nog nooit gehad dat ik geen game kon vinden iig).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roet
Wmm schreef op 26 mei 2003 @ 23:08:
[...]

Zeker word er online veel gespeeld. Custom match heb je kans dat je lang moet wachten (tenzij je wel op de custom maps wilt spelen, want het lijkt of ze dat alleen nog maar willen) maar met quick match zit je altijd direct in de game. Op de rustige uren zijn er altijd nog 200 mensen online en later op de dag al snel 700.
Er is altijd wel te spelen dus (ik heb nog nooit gehad dat ik geen game kon vinden iig).
Vergeet niet dat er ook dalen zijn :(. In het begin had ik zelfs een x (had het meteen de eerste dag dat het in de winkel te koop was s'ochtends gekocht) 16 players online :D! Maar je kan beter zeggen dat het er gemiddeld 500 zijn, 700 heb ik iig niet vaak voor zien komen. Een drukte ala WC3 (damn, ik blijf het noemen :P) moet je niet verwachten. Ook moet je opletten dat er ook wel wat slechte kanten aan online spelen zitten, waarvan (dis)connecten en netcode een zeer grote rol spelen.

Je zult bijv. ENORM aan de snelheid moeten wennen. Het is namelijk zo dat het bij sommige mensen niet in hun opkomt om eens wat graphische opties zoals FSAA uit te zetten. Hierdoor heb je sommige games die draaien op een snelheid die zelf je demente oma van 86 bij kan houden :(.

Verder moet je niet verwachten dat je meer als 1 op de 10 potjes uitspeelt. De meeste potjes eindigen (of beginnen nieteens :P) met het o zo geweldige disconnect scherm.

Maar toch is het een enorm goed spel, als het soepel draait en je tegenstanders hebt die tegen hun verlies kunnen. De gameplay van het spel is namelijk top.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Ye Greate'96 schreef op 26 May 2003 @ 18:59:
[...]

tja dat rushen hoort gewoon bij de game het is een bepaalde techniek van iemand om zo te spelen en als jij niet zit te slapen kan je best een rush afweren.

het is gewoon lame om dan te disconecten want die dude die rusht die speelt gewoon eerlijk, ok ik disconect ook welleens maar dat is als een game super traag loopt en je bij elke sec dat disconect schermpje ziet maar als iemand gewoon eerlijk wint mag hij best die die +1 lose op mijn naam zetten hoor want ik ben niet zo een statz geiler.

trouwens dat met rules gamen doe ik nooit ik join gewoon geen server waar in ze rules maken ok zoiets als not more then 5 sw kan ik nog wel begrijpen maar zo'n rule als no rush dat vind ik onzin en soms zeggen ze dat pas als je al in de game zit, en dan kunnen die gasten echt de schijt krijgen en ga ik gewoon rushen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roet
senater schreef op 26 May 2003 @ 23:46:
[...]
Trouwens dat met rules gamen doe ik nooit ik join gewoon geen server waar in ze rules maken ok zoiets als not more then 5 sw kan ik nog wel begrijpen maar zo'n rule als no rush dat vind ik onzin en soms zeggen ze dat pas als je al in de game zit, en dan kunnen die gasten echt de schijt krijgen en ga ik gewoon rushen.
Probleem is nou juist dat men nu ook denkt regels te kunnen stellen bij de quickmatch.

Die quickmatch is trouwens ook verziekt met slechte spelers, niet normaal. Replay gezien van de nr 75 ofzo. En die gast kan er echt NIETS van :D. Het is meer een ranglijst van de beste disconnecter / missmatcher. Wel cool, want ze krijgen echt nauwelijks wins erbij zo aangezien iedereen disconnect :). Ik vind het opzich wel triest dat mensen nog steeds niet kunnen toegeven dat sommige mensen beter zijn als anderen :).

Maar ik heb genoeg gal gespuugd op Generals vandaag :P, op naar het scheikunde tentamen! Woei!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

ik had trouwens net weer een mismatch was aan het winnen en zat te schieten op zijn command centrum en toen verkocht hij hem en tja zo krijg je een mismatch :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

No SW en No Rush, wat een onzin!

Waarom heeft EA ze dan in het spel gezet?..

Het spel heet Generals en je bent als speler de General, dus bepaal je zelf hoe te handelen en je tegenstander moet daarmaar op anticiperen, zoniet dan is er nog altijd de optie: Surrender.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alphega
Arno schreef op 27 May 2003 @ 01:32:
No SW en No Rush, wat een onzin!

Waarom heeft EA ze dan in het spel gezet?..

Het spel heet Generals en je bent als speler de General, dus bepaal je zelf hoe te handelen en je tegenstander moet daarmaar op anticiperen, zoniet dan is er nog altijd de optie: Surrender.
Ik ben een 100% "No rules" speler. Je krijgt de meest achterlijke eisen van mensen te horen b.v. :
-No rush
-No superweapons
-No China
-No random
-No heroes
-No specials (artillery, nuke cannon)

Of van die absolutie #()@*$#)$(@ lijers die zelf beginnen aan een rush (gaitling staat al naast je basis) en dan rush je hen en dan zeggen ze no rush en disconnecten ze :|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
kunnen ze beter zeggen als regel :

jij mag niet aanvallen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alphega
suprcow schreef op 27 mei 2003 @ 03:15:
kunnen ze beter zeggen als regel :

jij mag niet aanvallen!
Nieuwe regel:
-No killing Alphega B)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• charrel
  • Nu online

charrel

Cortisol4life..

arghh, weer zo'n drama cdeetje van westwood die weer is scheurt :( gewoon me originele cd1 is nu dus niet meer bruikbaar. Dit gebeurde dus ook al met die red alert2 cd's.
Word je toch gestoord van, gewoon een 32 speed cdrom, daar zou het toch wel tegen kunnen moeten dacht ik zo. Maar is ff kijken wie we hier nu voor gaan mailen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Heb ik ook dat probleem, dus als je iets weet houd ik me aanbevolen.

Je kan toch ff copie trekken....toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!
charrel schreef op 27 May 2003 @ 08:04:
arghh, weer zo'n drama cdeetje van westwood die weer is scheurt :( gewoon me originele cd1 is nu dus niet meer bruikbaar. Dit gebeurde dus ook al met die red alert2 cd's.
Word je toch gestoord van, gewoon een 32 speed cdrom, daar zou het toch wel tegen kunnen moeten dacht ik zo. Maar is ff kijken wie we hier nu voor gaan mailen.
Als je er niet uit komt, moet je het maar ff zeggen, dan wil ik hem wel voor je branden hoor. Speel zelf vrijwel nooit met de ori cd's, juist om dit soort dingen te voorkomen.

[Voor 9% gewijzigd door HolyCorn op 27-05-2003 08:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• charrel
  • Nu online

charrel

Cortisol4life..

HolyCorn schreef op 27 mei 2003 @ 08:50:
[...]

Als je er niet uit komt, moet je het maar ff zeggen, dan wil ik hem wel voor je branden hoor. Speel zelf vrijwel nooit met de ori cd's, juist om dit soort dingen te voorkomen.
Arno schreef op 27 May 2003 @ 08:18:
Heb ik ook dat probleem, dus als je iets weet houd ik me aanbevolen.

Je kan toch ff copie trekken....toch?
kopietje was al gemaakt _/-\o_ , maar het is toch niet normaal dat ze zulke brakke cd's verkopen voor 40-50euro. En aangezien het met red alert2 ook al dezelfde aangelegenheid was nam ik aan dat ze nu wel betere cd's maakten. Maar blijkbaar niet dus.

[Voor 12% gewijzigd door charrel op 27-05-2003 09:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Heb hier ook een kapotte yuri en ra2 cd, gelukkig zaten bij vroegere C&Cgames tenminste 2 bruikbare cds..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

charrel schreef op 27 May 2003 @ 09:18:
[...]

[...]

kopietje was al gemaakt _/-\o_ , maar het is toch niet normaal dat ze zulke brakke cd's verkopen voor 40-50euro. En aangezien het met red alert2 ook al dezelfde aangelegenheid was nam ik aan dat ze nu wel betere cd's maakten. Maar blijkbaar niet dus.
Eh, ik heb TibSun, Ra2 en Generals origineel, en al die cd's doen het nog prima. Beter even naar de kwaliteit van jullie cd-rom spelers kijken??
senater schreef op 26 May 2003 @ 23:46:
[...]

tja dat rushen hoort gewoon bij de game het is een bepaalde techniek van iemand om zo te spelen en als jij niet zit te slapen kan je best een rush afweren.

het is gewoon lame om dan te disconecten want die dude die rusht die speelt gewoon eerlijk, ok ik disconect ook welleens maar dat is als een game super traag loopt en je bij elke sec dat disconect schermpje ziet maar als iemand gewoon eerlijk wint mag hij best die die +1 lose op mijn naam zetten hoor want ik ben niet zo een statz geiler.

trouwens dat met rules gamen doe ik nooit ik join gewoon geen server waar in ze rules maken ok zoiets als not more then 5 sw kan ik nog wel begrijpen maar zo'n rule als no rush dat vind ik onzin en soms zeggen ze dat pas als je al in de game zit, en dan kunnen die gasten echt de schijt krijgen en ga ik gewoon rushen.
Precies.
Overigens: als je een rush succesvol afslaat (met china bunkers heel goed mogelijk) heb je meestal ook gewonnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 84254

USA zijn pas goeie rushers in twilight en tournament desert 2 vooral tegen gla

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alphega
Ik maak ipv een kopietje gewoon een image op mijn hardeschijf en die mount ik met Daemen Tools. Dan hoef je meteen nooit meer die Generals CD er in te doen. Je hebt dan ook geen cracks ofzo nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Anoniem: 84254 schreef op 27 May 2003 @ 12:07:
USA zijn pas goeie rushers in twilight en tournament desert 2 vooral tegen gla
lol hoe wou jij rushen met usa tegen iemand die gla is :?
dat lukt je alleen tegen slapende mensen echt niet tegen iemand die het spel een beetje doorheeft en tja als die usa dude eenmaal ze rush verloren heeft kan de gla dude heel makkelijk zijn oil pakken :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alphega
senater schreef op 27 mei 2003 @ 13:17:
[...]

dat lukt je alleen tegen slapende mensen echt niet tegen iemand die het spel een beetje doorheeft en tja als die usa dude eenmaal ze rush verloren heeft kan de gla dude heel makkelijk zijn oil pakken :)
Wat dacht je van een helicopter die ventjes+bouwkar of gewoon een hele zooi ventjes dropt :Y) Meeste GLA spelers waarderen flashbangers tussen hun resource gatherers niet zo :P En met rocketventjes leg je in no-time die GLA gebouwen om.

Acties:
  • 0Henk 'm!

senater schreef op 27 May 2003 @ 13:17:
[...]

Als je met 7 md's gelijk rushed en te gelijketijd humvees erop afstuurd dan wil het best wel ( tournament desert )ik speel dit map al meer dan 100 matches 1v1.
Voordeel van USA is ook dat ze spy dones hebben je ziet gelijk wat GLA doet, gla kan helemaal niets zien op de radar!! vergeet dat niet !!
Ik heb GLA brigadier general verslagen met USA rush.
als er een tank uitkomt gelijk opaf met md's laser ( precise and powerfull :7 ) je valt de soldaatjes aan met je humvees en paar rangers intussen heb je al maak je nog eens 4 humvees en mischien nog 1 crushader erbij je rijd supplie mannetjes omver met humvee.
GLA tanks kunnen nooit winnen van md's zijn nog tezwak omdat ze geen antrax hebben rockets upgrade hebben ze ook nog niet .
Voordat hij armsdealer maakt zijn de md's er albijna dan komt er maar 1 tank uit.

add me : clman :9 gaan we een keer 1v1 jij gla ik usa

Acties:
  • 0Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Anoniem: 84254 schreef op 27 May 2003 @ 13:55:
[...]

Als je met 7 md's gelijk rushed en te gelijketijd humvees erop afstuurd dan wil het best wel ( tournament desert )ik speel dit map al meer dan 100 matches 1v1.
Voordeel van USA is ook dat ze spy dones hebben je ziet gelijk wat GLA doet, gla kan helemaal niets zien op de radar!! vergeet dat niet !!
Ik heb GLA brigadier general verslagen met USA rush.
als er een tank uitkomt gelijk opaf met md's laser ( precise and powerfull :7 ) je valt de soldaatjes aan met je humvees en paar rangers intussen heb je al maak je nog eens 4 humvees en mischien nog 1 crushader erbij je rijd supplie mannetjes omver met humvee.
GLA tanks kunnen nooit winnen van md's zijn nog tezwak omdat ze geen antrax hebben rockets upgrade hebben ze ook nog niet .
Voordat hij armsdealer maakt zijn de md's er albijna dan komt er maar 1 tank uit.

add me : clman :9 gaan we een keer 1v1 jij gla ik usa
lol ey clman je staat al in me buddy list ik ben [dutch]johan maar ik bedoelde dus die twilight map daar kan je echt niet goed mee rushen hoor met usa tegen gla want als usa eindelijk 2 buddy's heeft met rocket ventjes dan heb ik met gla allang 2 amry dealers staan met een paar scorpions enzo

Acties:
  • 0Henk 'm!

Hey Johan
Met USA kan je wel rushen met twilight map alleen als het MOGELIJK is .
Als bijv. iemand zoals china een powerplant ,supplie en barrack maakt met 1 of 5 soldaatjes en gelijk met een builder naar het midden gaat dan is china al verslagen.
Wat je het volgende doet is, 7 md's tranport 3 rangers airfield , 2 commanches erop af.
dan blijft er nog 1 builder over in het midden die gaat meestal terug naar de basis.
Als china of gla gelijk een airdefense bouwd dan heeft het geen zin om te rushen daarom is spydone ook zo handig, je ziet alles.
Wat ook mogelijk is je bouwd zo snel mogelijk een stratcenter en dan via je basis naar het andere basis gaan met je burton.( via het gebergte opklimmen ) })

Acties:
  • 0Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Anoniem: 84254 schreef op 27 May 2003 @ 14:17:
Hey Johan
Met USA kan je wel rushen met twilight map alleen als het MOGELIJK is .
Als bijv. iemand zoals china een powerplant ,supplie en barrack maakt met 1 of 5 soldaatjes en gelijk met een builder naar het midden gaat dan is china al verslagen.
Wat je het volgende doet is, 7 md's tranport 3 rangers airfield , 2 commanches erop af.
dan blijft er nog 1 builder over in het midden die gaat meestal terug naar de basis.
Als china of gla gelijk een airdefense bouwd dan heeft het geen zin om te rushen daarom is spydone ook zo handig, je ziet alles.
Wat ook mogelijk is je bouwd zo snel mogelijk een stratcenter en dan via je basis naar het andere basis gaan met je burton.( via het gebergte opklimmen ) })
ja maar in twilight speel je bijna altijd wel 3vs3 4vs4 dus dan helpt meestal wel een teammate van hem

Acties:
  • 0Henk 'm!

senater schreef op 27 May 2003 @ 15:26:
[...]

ja maar in twilight speel je bijna altijd wel 3vs3 4vs4 dus dan helpt meestal wel een teammate van hem
Heb je dat wel eens geprobeerd ? moet je een keer doen kom je wel achter :Y)

:O verveel me dood hierop stage !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alphega
senater schreef op 27 May 2003 @ 15:26:
[...]

Dan val dus ook met meer mensen aan... Bovendien is een teammate er niet "instant" die vertrekt pas op het moment dat de basis al kapot geschoten wordt.

[Voor 3% gewijzigd door Alphega op 27-05-2003 16:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Alphega schreef op 27 May 2003 @ 16:54:
[...]

Dan val dus ook met meer mensen aan... Bovendien is een teammate er niet "instant" die vertrekt pas op het moment dat de basis al kapot geschoten wordt.
tja maar als usa 2 tanks maakt heeft gla er al 4 tenminste als je beetje speler bent
en met die 4 tanks kan je die 2 tanks makkelijk afmaken zo moeilijk is het niet een usa rush of ik moet gewoon beter zijn als jullie :+ :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alphega
senater schreef op 27 May 2003 @ 16:57:
[...]

tja maar als usa 2 tanks maakt heeft gla er al 4 tenminste als je beetje speler bent
en met die 4 tanks kan je die 2 tanks makkelijk afmaken zo moeilijk is het niet een usa rush of ik moet gewoon beter zijn als jullie :+ :P
LOL, weet je wat missle defenders doen met tanks :X Een USA rush bevat nooit tanks! Alleen een USA randdebiel rusht met tanks.
Die 4 tankjes van de gla worden al door 1 of 2 missledefenders geowned, en aangezien een heli 8 units kan meenemen...
Vanavond een potje: Senater + clmann VS Alphega + Roetje ?

[Voor 7% gewijzigd door Alphega op 27-05-2003 18:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Alphega schreef op 27 May 2003 @ 18:09:
[...]

LOL, weet je wat missle defenders doen met tanks :X Een USA rush bevat nooit tanks! Alleen een USA randdebiel rusht met tanks.
Die 4 tankjes van de gla worden al door 1 of 2 missledefenders geowned, en aangezien een heli 8 units kan meenemen...
Vanavond een potje: Senater + clmann VS Alphega + Roetje ?
ok maar moet eerst effe computertje van me oompje fixen
[rml][ xp] MSI kt4w-6712 moederbord usb driver probleem[/rml] :(

owja en ik ben natuurlijk wel getraint he met clman :+ :P
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee