iemand misschien een linkje naar een plaatje met kompleet overzicht van het veld in level 7 china?
Dus kun je hem er eigenlijk niet mee slopenArno schreef op 15 May 2003 @ 12:18:
je kan wel met artillerie de scud slopen, maar niet in 1 keer.

Wie dit topic heeft gevolgd heeft in replays al tig keer gezien hoe alle verschillende superweapons worden platgegooid door combinaties van 2 wapens tegelijk te gebruiken.
[Voor 22% gewijzigd door Alphega op 15-05-2003 13:12]
knappe jongen als jij met een rocketventje tot aan de scud komt in het begin van het spel.
Maar ik laat gewoon de migs naar de scud zoeken en daarna strooi ik wat mijnen zodat ze niet kunnen repareren en daarna nog een keer de artillerie over heen.
Maar ik laat gewoon de migs naar de scud zoeken en daarna strooi ik wat mijnen zodat ze niet kunnen repareren en daarna nog een keer de artillerie over heen.
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Slaves ruimen mijnen op dus ze kunnen nog gewoon repareren als ze dat zouden willen.Arno schreef op 15 May 2003 @ 14:38:
en daarna strooi ik wat mijnen zodat ze niet kunnen repareren
Anoniem: 25735
Ik weet niet hoor, maar als jij je artillery erover gooit wanneer de scud staat dan is de scud eerder klaar dan jouw artillery.Arno schreef op 15 May 2003 @ 14:38:
aparte constatering gedaan hier.
Ik had een tijd trug last van hangen in generals om de zoveel tijd en dat hij daarna ineens weer verder gaat, dit heb ik nu opgelost door mn overclock er helemaal af te halen
Vreemd dat generals hier een probleem mee heeft het hing echt erg, geen andere nieuwe 3d game heeft er last van gehad
Iig maakt het voor de snelheid waarmee generals draait weinig uit dus dan maar niet overclocked ti 4200
Ik had een tijd trug last van hangen in generals om de zoveel tijd en dat hij daarna ineens weer verder gaat, dit heb ik nu opgelost door mn overclock er helemaal af te halen

Vreemd dat generals hier een probleem mee heeft het hing echt erg, geen andere nieuwe 3d game heeft er last van gehad

Iig maakt het voor de snelheid waarmee generals draait weinig uit dus dan maar niet overclocked ti 4200

Dat tijdelijk hangen heb ik ook zonder oc. Ik moet dan alt tabben om hem los te krijgen.
Soms ook een harde hanger. Echt alleen met Generals want mijn systeem loopt nooit vast.
Soms ook een harde hanger. Echt alleen met Generals want mijn systeem loopt nooit vast.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
5000 limiet en dus geen problemen met scuds en ik ben eerder klaar met die artillerie.
Maar On line gamen ben ik nu mee bezig, dat is pas onvoorspelbaar en dus leuker
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Jammmer dat... :Arno schreef op 15 May 2003 @ 23:54:
5000 limiet en dus geen problemen met scuds en ik ben eerder klaar met die artillerie.
- Je lang moet wachten voor een game
- Het connecten niet altijd goed gaat
- Het zo langzaam gaat als de langzaamste PC (Lees: 1 op de 10 potjes op normale snelheid)
- 99% disconnect. Vanavond was er 1 die al disconnecte toen er 1 tankje op ze basis afkwam

- Online heeft niet echt veel opties
- De balance is ook nog niet alles
Verder zijn er nog wel wat gare dingen over maar die beschouw ik als kleine probleempjes, zoals dat je af en toe een game niet ziet in de lobby enz.
Veel te veel om op te noemen helaas. Daarentegn is het wel een leuk spel ALS het soepel draait en ALS je tegenstanders hebt die ook tegen hun verlies kunnen. Zo zijn er nog wel wat "ALS' factoren

Roetje, dat is precies wat er mis is met quickmatch. Clanwars hebben de eerste 4 problemen over het algemeen niet (1v1 clanwar vind je heel makkelijk iig). Tevens heb je het probleem dat het niet vaak spannend is bij quickmatch. Meestal is het een newbie slachtpartij en dat wordt snel saai. Ik was best een RA2 veteraan maar word regelmatig verslagen met Generals clanwars, heel hoog niveau over het algemeen.
Heb je geen clan dan kun je er eentje oprichten (er zijn veel 1 mans clans) of natuurlijk joinen.
/cw promotie praatje
Heb je geen clan dan kun je er eentje oprichten (er zijn veel 1 mans clans) of natuurlijk joinen.
/cw promotie praatje
Great minds think in parallel gutters.
Oh ja en die patch 1.6, als ze echt alles gaan doen wat ze zeggen voorspel ik dat elke goeie China speler overstapt naar GLA. Scorp massing met dubbele armsdealer en verkochte command center is super goed en zelfs Gatling/Tankhunter werkt er nu al niet echt tegen.
Great minds think in parallel gutters.
ik lees anders dat bij de quickmatch gezocht wordt naar de zelfde specs etc,etc als er een tegenstander wordt gezocht.
Ik kan ook niet tegen me verlies ( score 80 gespeeld, 24 gewonnen en de rest verloren
) maar ik druk dan op de knop surrender, zodat ik gewoon verslagen ben( disconnecten doe ik dus niet)
Ik ondervind geen problemen die jij opgeeft, wel zijn er natuurlijk altijd cheaters maar die nemen zichzelf in de maling!
Misschien werkt je firewall niet mee?
Ik kan ook niet tegen me verlies ( score 80 gespeeld, 24 gewonnen en de rest verloren

Ik ondervind geen problemen die jij opgeeft, wel zijn er natuurlijk altijd cheaters maar die nemen zichzelf in de maling!
[Voor 5% gewijzigd door Flame17 op 16-05-2003 08:07]
Als je 1vs1 Speelt dan gaat het vaker helemaal goed (3/5 oid). Je kunt dan vrijwel altijd connecten, maar als mijn account weer enkele dagen oud is ( 40/5 oid), dan kan ik het wel weer vergeten, dan komen de wins binnen als water uit de kraan. Mensen discen dan al als er een galing/tank/whatever op ze afkomt, of soms gewoon " omdat ze er zin in hebben".Arno schreef op 16 May 2003 @ 08:06:
ik lees anders dat bij de quickmatch gezocht wordt naar de zelfde specs etc,etc als er een tegenstander wordt gezocht.
Ik kan ook niet tegen me verlies ( score 80 gespeeld, 24 gewonnen en de rest verloren) maar ik druk dan op de knop surrender, zodat ik gewoon verslagen ben( disconnecten doe ik dus niet)
Nee, EA mag wat mij betreft wel iets mooi bedenken om het disconnecten tegen te gaan.. (Weekban na 5x disconnect oid).
Erg he die stupid disconnects. Ik speel soms 5 potjes op een dag en ze eindigen vaak allen in een disconnect. Zo diep triest gewoon, ik krijg mn win wel gewoon maar hij geen loss of whatever dus dan klopt het gewoon niet.
Echt DE issue die ze moeten oplossen in generals naar mijn idee.
Echt DE issue die ze moeten oplossen in generals naar mijn idee.
Ja, in principe gebeurt dat wel, maar ook vaak genoeg dat de stats niet eerlijk zijn. BV iemand met 100/15 tegen iemand met 4/10.Arno schreef op 16 May 2003 @ 08:06:
Ik heb geen slechte stats maar ook geen vreselijk goede (iets van 70/55, heb al een tweede account aangemaakt

Wat ik wel altijd doe is dat als ik zie dat het spel traag gaat (dus de tegenstander een trage pc heeft) dan ben ik weg. De eerste minuut ofzo kun je nog weggaan zonder loss of disconnect. Ik heb geen zin om een vreselijk trage game te spelen, mijn pc kan het spel makkelijk aan dus het ligt niet aan mij.
als mijn positie hopeloos en uitzichtloos is geworden druk ik op Surrender en voor de ander telt dat als een Overwinning.
Maar bij de nick Kenshi en CHaosKnight78 haak ik af( die zijn TE goed voor mij) omdat de 1 gewoon 4 partical bouwt en staat te wachten dat je aanvalt ( ondertussen je Nuc omzeep helpt met 2 particals) en de ander omdat ie gelijk aanvalt met zijn Chinook + 10 rangers en Rockets.
Iemand de tijd geven om zijn basis op te bouwen wordt gewaardeerd heb ik gelezen in de Lobby's.
Verder is dit spel oke, maar enig minpuntje is het feit dat de USA meer mogelijkheden biedt( of ik ken nog niet alles) en zou dat liggen aan de ontwikkelaar van dit spel??
Maar bij de nick Kenshi en CHaosKnight78 haak ik af( die zijn TE goed voor mij) omdat de 1 gewoon 4 partical bouwt en staat te wachten dat je aanvalt ( ondertussen je Nuc omzeep helpt met 2 particals) en de ander omdat ie gelijk aanvalt met zijn Chinook + 10 rangers en Rockets.
Iemand de tijd geven om zijn basis op te bouwen wordt gewaardeerd heb ik gelezen in de Lobby's.
Verder is dit spel oke, maar enig minpuntje is het feit dat de USA meer mogelijkheden biedt( of ik ken nog niet alles) en zou dat liggen aan de ontwikkelaar van dit spel??
Ik vind iemand de tijd geven om op te bouwen niet slim. SNel aanvallen noemen mensen rushen, maar het is eigenlijk gewoon snel aanvallen zodat de ander een achterstand krijgt, tenminste daar doe ik het voor. Je start het potje en vanaf dan mag aangevallen worden, het is gewoon een strijd vanaf het begin. Waarom dan je enemy een kans geven voor een base opbouw, dan krijg je alleen maar van dat geschildpad.
Met jou kan ik pratenaapelite schreef op 16 mei 2003 @ 11:17:
Ik vind iemand de tijd geven om op te bouwen niet slim. SNel aanvallen noemen mensen rushen, maar het is eigenlijk gewoon snel aanvallen zodat de ander een achterstand krijgt, tenminste daar doe ik het voor. Je start het potje en vanaf dan mag aangevallen worden, het is gewoon een strijd vanaf het begin. Waarom dan je enemy een kans geven voor een base opbouw, dan krijg je alleen maar van dat geschildpad.

Gisteren ook nog zo'n imbeciel gevonden, ik was china, m'n ally was usa. Samen gaan we altijd 1 iemand aanvallen, ik met 2 gatling, mijn ally met 8 rocketventjes die hij dropt vanuit een heli. Dit is vrijwel altijd behoorlijk effectief (dwz, wij slopen voor meer geld bij hem dan hij bij ons). Nouwja.... so far so good, ik bouw een bunkertje voor m'n basis zodat ik met al mijn legereenheden kan aanvallen en toch nog wat defense heb. Onze rush is ondertussen gestopt, maar 1 iemand heeft gesurrenderd met als gevolg dat onze gla tegenstander een grote base heeft. Deze pompt lekker veel scorps en valt me aan, noemt ie me een n00b vanwege mijn bunker

Wat je ook doet of probeert, je bent altijd een n00b

hahahha, dat werd mij ook verweten laatst ( was voor de veranderingen een Winpartij)
Ook had iemand het over drag en rushen, dat laatste weet ik, maar dat eerste zegt me niks( iemand?? )
Je moet in mijn optiek gewoon handig zijn in dit spelletje( oefening baart kunst) en wat strategisch kunsten uithalen.
Ikzelf ben te traag met opbouwen ( volgorde etc,etc) en te traag met die muis, het nummeren van de gebouwen is misschien voor mij een oplossing( als ik de nummers maar niet vergeet)
Ook had iemand het over drag en rushen, dat laatste weet ik, maar dat eerste zegt me niks( iemand?? )
Je moet in mijn optiek gewoon handig zijn in dit spelletje( oefening baart kunst) en wat strategisch kunsten uithalen.
Ikzelf ben te traag met opbouwen ( volgorde etc,etc) en te traag met die muis, het nummeren van de gebouwen is misschien voor mij een oplossing( als ik de nummers maar niet vergeet)
die andere is nog altijd een nog grotere n00b want hij kan er niet eens iets tegen doen 

verzin daar voor jezelf vaste nummers voor..ik bijvoorbeeld: 1-2 main force, 4 barracks, 5 war factory, 6 airfield, 7 planes, 8 planes. Afhankelijk van t spel, kan dit natuurlijk wijzigenArno schreef op 16 May 2003 @ 11:34:

Je kunt ook je F# toetsen gebruiken voor je gebouwen, dat je bijvoorbeeld met F1 naar je warfactory gaat.Arno schreef op 16 mei 2003 @ 11:34:
[..]
Dit heeft als voordeel dat je je gewone ctrl-# toetsen voor je units kan behouden.
Nadeel is dat je wel eerst op het gebouw moet klikken voordat je iets kunt maken.
[Voor 23% gewijzigd door HolyCorn op 16-05-2003 13:11]
Wat is dit nu weer voor stupid bullshit ?
Het spel wordt geladen (2 vs 2 quickmatch) en gelijk geeft een tegenstander op, seconden later mijn teamgenoot (vanwege de sneheid denk ik ) maar goed, ik en een tegenstander nog over en dus waarschijnlijk een wat sneller spel.
Vervolgens geeft hij ook op maar omdat er nog gebouwtjes staan van de enemy's krijg ik een disconnect ? BAH BAH , vuile troep is het gewoon. Daar ging mijn 23 wins achter elkaar en staat er nu een disconnect bij.
Kunnen ze nu helemaal niks bij voormalig Westwood ?
Het spel wordt geladen (2 vs 2 quickmatch) en gelijk geeft een tegenstander op, seconden later mijn teamgenoot (vanwege de sneheid denk ik ) maar goed, ik en een tegenstander nog over en dus waarschijnlijk een wat sneller spel.
Vervolgens geeft hij ook op maar omdat er nog gebouwtjes staan van de enemy's krijg ik een disconnect ? BAH BAH , vuile troep is het gewoon. Daar ging mijn 23 wins achter elkaar en staat er nu een disconnect bij.
Kunnen ze nu helemaal niks bij voormalig Westwood ?
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
Als er nog gebouwtjes staan kan je die toch slopen en dan win je toch gewoon? 
Heb je het gewoon afgemaakt en toen een disconnect gekregen?

Signature
IddAnoniem: 41239 schreef op 16 mei 2003 @ 13:32:
^ MUAHAHAHAHA

Wen er maar aan, ikzelf speel al lang niet meer met het idee een aardig record op te bouwen, gewoon af en toe een nieuwe account maken als er teveel win en disconnects inzitten

Anoniem: 25735
hehe lol @ westwoord voor het fijne programmeur werk 
Wat ze ook wel mogen doen is dat je meer keys kunt binden aan groepen of units/gebouwen.

Wat ze ook wel mogen doen is dat je meer keys kunt binden aan groepen of units/gebouwen.
TrutAnoniem: 41239 schreef op 16 May 2003 @ 13:32:
^ MUAHAHAHAHA

Ik kreeg geen kans die gebouwtjes te slopen want zodra mijn laatste enemy opgaf was het spel voorbij , You are victorious ... en dan toch een disconnectExar_Kunn schreef op 16 May 2003 @ 13:25:
Als er nog gebouwtjes staan kan je die toch slopen en dan win je toch gewoon?
stelletje dombo's

--- edit---
* Bij westwood / EA dan he

[Voor 21% gewijzigd door Supern00b op 16-05-2003 16:07]
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
Argh, disconnecter
.
Speelde net quick match tegen iemand met erg goede stats, ik ging winnen maar toen ik met mn tanks z'n basis binnenreed om hem te vegen disconnecte hij. Bah
Replay kun je hier vinden.
Als je commentaar (positief of negatief) hebt, kwak het hier maar neer
.
Wat ik van mezelf al weet wat een beetje misging was dat ik bijna geen upgrades kocht en ik had voor meer resources kunnen zorgen. Maar goed, ik wist dat ik aan de winnende hand was dus dan besteed ik wat minder aandacht aan zulke dingen (hoewel dat eingelijk niet zou moeten). Owja, ik ben Wmm, maar dat lijkt me duidelijk
.

Speelde net quick match tegen iemand met erg goede stats, ik ging winnen maar toen ik met mn tanks z'n basis binnenreed om hem te vegen disconnecte hij. Bah

Replay kun je hier vinden.
Als je commentaar (positief of negatief) hebt, kwak het hier maar neer

Wat ik van mezelf al weet wat een beetje misging was dat ik bijna geen upgrades kocht en ik had voor meer resources kunnen zorgen. Maar goed, ik wist dat ik aan de winnende hand was dus dan besteed ik wat minder aandacht aan zulke dingen (hoewel dat eingelijk niet zou moeten). Owja, ik ben Wmm, maar dat lijkt me duidelijk

Ligt het nou aan mij of is de matchup GLA - China gg voor china?
Tis echt niet te doen tegen een btje goede speler met migs en turrets, je loopt je stuk op zn turrets en air terwijl hij overlords pompt. Ik als GLA kom er niet of nauwelijks voorbij en ik zie ook niet hoe je dat t beste oplost eigk
Tis echt niet te doen tegen een btje goede speler met migs en turrets, je loopt je stuk op zn turrets en air terwijl hij overlords pompt. Ik als GLA kom er niet of nauwelijks voorbij en ik zie ook niet hoe je dat t beste oplost eigk

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Vanaf het begin moet je gewoon irritant gaan doen. Je ziet tegenwoordig 2 strategien valt me op. De een is mass scorpions fokken (meteen 2 armsdealers, scorpion rocket) en pompen maar met die dingen.Glorificationer schreef op 16 mei 2003 @ 16:27:
Ligt het nou aan mij of is de matchup GLA - China gg voor china?
De andere manier is een suicide rush doen en irritant blijven doen en later met bombtrucks op strategische plaatsen aanvallen.
Maar probeer er voor te zorgen dat die chinees geen migs kan bouwen, dmv suicide aanvallen enz...
ja dat met die technicals en rpg ventjes dat gaat me goed af, maar ik had bv laatst een game toen bouwde ie alles snel vol met turrets toen ik ff aan t pompen was 
Maar in theorie klopt r geen reet van die matchup imho

Maar in theorie klopt r geen reet van die matchup imho

(@DiscWout) omg
Met GLA moet je gewoon bruut doen, met die Kermal en veel tunnelnetworks.
Verder de bombvrachtwagens vermommen en zo de basis binnen rijden.
Scuds naast GAtlings op laten rukken, zodat d emigs geen kans kunnen krijgen.
Ik weet het, het klinkt makkelijk, maar op deze manier ben ik als China verslagen door de GLA.
Ik weet het, het klinkt makkelijk, maar op deze manier ben ik als China verslagen door de GLA.
Jarmen Kell isset! Kermal, hoe kom je erop! En vind het erg knap als je met GLA Gattlings kan maken man, moet je mij eens lerenArno schreef op 16 May 2003 @ 20:09:
Met GLA moet je gewoon bruut doen, met die Kermal en veel tunnelnetworks.

Verder valt dat dus erg tegen. Als hij nuke cannon heeft ben je de lul, alhoewel je m wel uit kun schakelen. Daarnaast als het een beetje goede speler is dan moltie gewoon eerst je Quad cannons en vervolgens de reest. De anti air van GLA is gewoon triest. Daarom altijd, zoasl rival24 al zegt: Blijven lastig vallen met technicals, want; als het de eerste keer lukt, waarom niet nog een x?

Is er nog niemand die m'n replay bekeken heeft en commentaar wou geven
?
In die replay versla ik met GLA een China speler (en volgens z'n stats niet de minste), erg aktueel dus
.

In die replay versla ik met GLA een China speler (en volgens z'n stats niet de minste), erg aktueel dus

ik ga em kijken 

(@DiscWout) omg
Ik vind dat je het netjes hebt gedaan. De stats van die gast betekenen natuurlijk geen hol aangezien het een disconnecter is. Hij zit in de [FD-NL] clan en dat is gewoon een grote groep disconnecters net als [NL-Dark], die 2 clans disconnecten werkelijk iedere keer als ik er tegen speelWmm schreef op 16 mei 2003 @ 23:05:
Is er nog niemand die m'n replay bekeken heeft en commentaar wou geven?
In die replay versla ik met GLA een China speler (en volgens z'n stats niet de minste), erg aktueel dus.

Wat puntjes over de replay:
- Je gaat goed voor het extra geld. Alleen zet je in het begin wel erg veel werkertjes op je eerste resource plek (hou in gedachte dat zodra je werkertjes klaar zijn met de gebouwen maken je die ook gewoon kunt laten gatheren).
- Je rent met suicidals achter een gaitlingkar aan, tja dat is natuurlijk bij voorbaat al kansloos (had ze in je tunnel gelaten en een technical gebouwd om ze zo nog wat nuttiger te proberen te gebruiken).
- Je cancelt een gebouw wat je aan het bouwen bent als je ziet dat er een kar aan komt die het gaat slopen. Dit is heel verstandig veel spelers verspillen geld door die gebouwen in aanbouw gewoon kapot te laten schieten.
- Op een gegeven moment heb je een aantal terrorist voor je tunnel staan bij zijn base. Dit is niet erg verstandig want als er een mig aan komt die er op schiet exploderen ze allemaal tegen je eigen gebouwen aan en dat is natuurlijk niet plesant

- Anthrax researchen, als je met scorps bunkers moet gaan slopen is het natuurlijk van belang dat je anthrax hebt want daarmee kun je de ventjes uit de bunkers tenminste ook snel omleggen.
- Op een gegeven moment val je een gaitling met een zooi tanks er omheen aan. Je valt dan eerst met al je tanks die gaitling aan. Het is verstandiger om eerst de tanks er omheen te slopen aangezien die gaitling nauwelijks damage op je tanks doet.
Geduld is een schone zaak, maar vooruit omdat je het zo vriendelijk vroegWmm schreef op 16 May 2003 @ 23:05:
Is er nog niemand die m'n replay bekeken heeft en commentaar wou geven?
In die replay versla ik met GLA een China speler (en volgens z'n stats niet de minste), erg aktueel dus.

Tja ik ben niet echt goed in tips geven eigenlijk. Ik raad je wel aan om na circa 5 scorps al de rocketupgrade te nemen, zeker tegen china

Verder scout je naar mijn mening iets te weinig. Harrasen met tanks doe je namelijk goed alleen verkennen (die exp lingsonder) had je eigenlijk al wat eerder kunnen spotten door gewoon ff een technical met suicides te vullen en ff rond de map te rijden. Dingen zijn hartstikke snel en ze kunnen zo wat opblaze. Verder bouwde hij niet veel gattling cannons, vandaar dat ik het raar vond dat je geen bombtrucks maakte, die zijn namelijk erg effectief tegen bunkers

Je had je suicides ook beter voor die bunkers kunnen gebruiken bij die exp linksonder want toen je die uitschakelde raakte je iets van 5 scorps kwijt, zonde want je hat net zo goed ff 3 suicides erop af kunnne sturen met Quad backup (forceert hem om OF zijn MiGs op te offeren OF zijn bunker en dus exp kwijt te raken).
Alphega en Roetje: bedankt voor het kijken en het commentaar.
@ Alphega: zoals ik zelf al zei had ik niet veel upgrades (wat dus wel fout was) en zodoende ook geen anthrax, maar dat was idd veel beter geweest bij die bunkers.
En dat met die gaitling met die tanks erom heen die ik aanviel: ik ging eerst voor die gaitling omdat ik ook 2 rocket ventjes (tank hunters bij de GLA?) meehad en moest voorkomen dat die gelijk afgeschoten werden. En daarna kon gelijk de twee quad tanks door laten rijden naar z'n baracks die daar stond zodat die gelijk zin rocketventjes af konden maken als die uit de baracks kwamen, anders had ik daar weer grote problemen mee gehad
.
En met suicidals achter een gaitlingtank aanhollen is natuurlijk ook kansloos, dat wist ik toen ook wel. Alleen zo hield ik hem wel ff weg totdat m'n tank kon komen
.
@Roetje: zeker linksonder had ik slecht gescout ja. Ik had nooit verwacht dat ie daar een expansion zou hebben, totdat ik er een worker heen stuurde (waarvan ik dacht dat ie daar kon gaan bouwen) en die afgeschoten werd. En vlak daarna kwamen er ook nog vliegtuigen uit die hoek, toen had ik idd iets van: dat had ik beter moeten doen.
Ik wist trouwens niet dat die clans zo bekend staan om hun disconnecten.
Hij had iets van 19 disconnects kan ik me herinneren. Ik heb er 10, maar die heb ik niet gekregen doordat ik bewust disconnecte maar doordat in het begin dat systeem heel brak was, maar daar weten jullie ook alles van. Nu lijkt het trouwens wel goed, ik krijg ze er nu niet meer bij. Alleen heel af en toe gaat het wel es fout.
@ Alphega: zoals ik zelf al zei had ik niet veel upgrades (wat dus wel fout was) en zodoende ook geen anthrax, maar dat was idd veel beter geweest bij die bunkers.
En dat met die gaitling met die tanks erom heen die ik aanviel: ik ging eerst voor die gaitling omdat ik ook 2 rocket ventjes (tank hunters bij de GLA?) meehad en moest voorkomen dat die gelijk afgeschoten werden. En daarna kon gelijk de twee quad tanks door laten rijden naar z'n baracks die daar stond zodat die gelijk zin rocketventjes af konden maken als die uit de baracks kwamen, anders had ik daar weer grote problemen mee gehad

En met suicidals achter een gaitlingtank aanhollen is natuurlijk ook kansloos, dat wist ik toen ook wel. Alleen zo hield ik hem wel ff weg totdat m'n tank kon komen

@Roetje: zeker linksonder had ik slecht gescout ja. Ik had nooit verwacht dat ie daar een expansion zou hebben, totdat ik er een worker heen stuurde (waarvan ik dacht dat ie daar kon gaan bouwen) en die afgeschoten werd. En vlak daarna kwamen er ook nog vliegtuigen uit die hoek, toen had ik idd iets van: dat had ik beter moeten doen.
Hij had iets van 19 disconnects kan ik me herinneren. Ik heb er 10, maar die heb ik niet gekregen doordat ik bewust disconnecte maar doordat in het begin dat systeem heel brak was, maar daar weten jullie ook alles van. Nu lijkt het trouwens wel goed, ik krijg ze er nu niet meer bij. Alleen heel af en toe gaat het wel es fout.
Wow, het is me gelukt!!
ik(GLA) vs 3 brutals in Twilight Flame....
hier
ik(GLA) vs 3 brutals in Twilight Flame....
hier
[Voor 3% gewijzigd door Ye Greate'96 op 17-05-2003 12:02]
Dat zijn echte disconnects zeg maar. Als iemand fake disconnect krijgt hij er geen disconnect bij bij zijn stats. Sterker nog hij krijgt er niets bij bij zijn stats (geen win, geen loss, geen disconnect). Daarom gaan al die mongolen die niet goed genoeg zijn om een fatsoenlijke win/loss ratio te halen fake-disconnecten.Wmm schreef op 17 mei 2003 @ 10:58:
MDuijvendijk is teleurgesteld over het feit dat er geen nieuws over een nieuwe Command And Conquer of uitbreiding van Generals op de E3 is getoond 

Sometimes human's are...
Wat houd dat fake disconnecten nou in? Ik bedoel: je disconnect of wel of niet lijkt me, hoe kun je nou faken?Alphega schreef op 17 May 2003 @ 12:42:
[...]
Dat zijn echte disconnects zeg maar. Als iemand fake disconnect krijgt hij er geen disconnect bij bij zijn stats. Sterker nog hij krijgt er niets bij bij zijn stats (geen win, geen loss, geen disconnect). Daarom gaan al die mongolen die niet goed genoeg zijn om een fatsoenlijke win/loss ratio te halen fake-disconnecten.
En waarom zouden die lui van die clans niet gaan faken dan? Dan krijgen ze ook geen lijstje met 19 disconnects toch?
Een fake disconnect is als je op alt-f4 ramt tijdens het spel of op een andere manier het spel afsluit zonder gebruik te maken van EXIT GAME.Wmm schreef op 17 May 2003 @ 13:19:
[...]
Wat houd dat fake disconnecten nou in? Ik bedoel: je disconnect of wel of niet lijkt me, hoe kun je nou faken?
En waarom zouden die lui van die clans niet gaan faken dan? Dan krijgen ze ook geen lijstje met 19 disconnects toch?
Als je mismatches gaan veroorzaken krijgt iedereen een disconnect... maar ik ga hier niet neerzetten hoe je dat doet, want dat is nog lamer dan disconnecten, dan naai je er de andere spelers bij.
(ik moet wel toegeven dat ik het zelf per ongeluk wel eens heb gedaan (het is namelijk gewoon een heel domme bug-exploit eigenlijk)).
Alt+F4 halen ze er gelukkig in de volgende patch uit
Sometimes human's are...
Bij een echte disconnect verlies je werkelijk per ongeluk je internetverbinding. Bij een fake disconnect trekt iemand er op het moment dat hij aan het verliezen is gewoon zijn internetkabel uit of hij drukt op alt+f4. Zo zie je hem disconnecten maar dit is natuurlijk geen echte disconnect (dus niet per ongeluk) maar een zelfgemaakte disconnect. Dus een fake disconnect omdat hij zijn internetverbinding helemaal niet verliest maar wel disconnect.Wmm schreef op 17 May 2003 @ 13:19:
[...]
Wat houd dat fake disconnecten nou in? Ik bedoel: je disconnect of wel of niet lijkt me, hoe kun je nou faken?
Aha, dat is dus fake disconnecten.
Helaas zijn er idd van die zielige stumpertjes die niet kunnen hebben dat ze een keer verliezen. T maakt mij eigenlijk niet eens zoveel uit of ik win of verlies, als het potje maar leuk was vind ik het al goed (oke, ik win natuurlijk liever dan dat ik verlies maar goed
)
En als er voor mij geen redden meer aan is druk ik gewoon op surrender of wacht ik tot m'n tegenstanders alles kapotgeschoten heeft (soms help ik hem mee door de boel te verkopen).
Helaas zijn er idd van die zielige stumpertjes die niet kunnen hebben dat ze een keer verliezen. T maakt mij eigenlijk niet eens zoveel uit of ik win of verlies, als het potje maar leuk was vind ik het al goed (oke, ik win natuurlijk liever dan dat ik verlies maar goed

En als er voor mij geen redden meer aan is druk ik gewoon op surrender of wacht ik tot m'n tegenstanders alles kapotgeschoten heeft (soms help ik hem mee door de boel te verkopen).
ik heb een vraag en geen zin om 4000 reply's door te zoeken,....
zou graag verder willen uitzoomen met generals, en dit schijnt te kunnen door een aanpassing in een ini file, wie weet welke aanpassing nodig is?
zou graag verder willen uitzoomen met generals, en dit schijnt te kunnen door een aanpassing in een ini file, wie weet welke aanpassing nodig is?
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Ga naar http://xccu.sourceforge.net/Flyduck schreef op 17 May 2003 @ 18:56:
ik heb een vraag en geen zin om 4000 reply's door te zoeken,....
Ga naar de Utilities sectie
Download XCC Utilities
Open met XCC Universal Container Reader ini.big
Pak GameData.ini uit
Zet MaxCameraHeight = 310.0 naar een hoger getal (ik heb 372.0, maar hij kan nog wel hoger hoor.)
Maak de map INI aan in CNCGenerals\Data\ dus dan krijg je CNCGenerals\Data\INI\
Zet GameData.ini daar in
Spelen maar

P.S. dit stond al op pagina 2 van dit topic

[Voor 4% gewijzigd door mduijvendijk op 17-05-2003 19:05]
Sometimes human's are...
Anoniem: 41239
^ Dat versta ik onder cheaten. Als jij meer kan zien op je scherm dan je tegenstander heb jij een voordeel.
Online werkt dit toch ook niet?Anoniem: 41239 schreef op 17 May 2003 @ 19:28:
^ Dat versta ik onder cheaten. Als jij meer kan zien op je scherm dan je tegenstander heb jij een voordeel.
Dan heb je dat de files bij beide spelers niet hetzelfde zijn en kun je dus niet tegen elkaar spelen.
Als je hiermee online probeert te spelen, krijg je een mismatch errorWmm schreef op 17 May 2003 @ 19:48:
[...]
Online werkt dit toch ook niet?
Dan heb je dat de files bij beide spelers niet hetzelfde zijn en kun je dus niet tegen elkaar spelen.
Sometimes human's are...
Klopt ook wel. Clanwars kunnen harstikke leuk zijn ja, maar vind je het zelf ook niet een beetje belachelijk dat als je plezier wilt hebbe in een spel, je eerst een clan moet joinen? Bij warcraft 3 vermaakte ik me anders enorm zonder clan of wat dan ook. Na 1000 potjes (ong met een ratio 1:1 in het begin) vind ik het nog steeds leukCountach schreef op 16 May 2003 @ 01:14:
Roetje, dat is precies wat er mis is met quickmatch. Clanwars hebben de eerste 4 problemen over het algemeen niet (1v1 clanwar vind je heel makkelijk iig). Tevens heb je het probleem dat het niet vaak spannend is bij quickmatch. Meestal is het een newbie slachtpartij en dat wordt snel saai. Ik was best een RA2 veteraan maar word regelmatig verslagen met Generals clanwars, heel hoog niveau over het algemeen.
/cw promotie praatje

De quickmatch moet gewoon beter geregeld worden. Bij Warcarft 3 hebben ze helemaal geen problemen met quickmatch .(ok in het begin was het lvl verschil wel iets te groot maar was snel gecorrigeerd in de daarop volgende patch)
Tis natuurlijk wel fout om generals te vergelijk met warcraft 3 maar toch het is precies hetzelfde, allbei een RTS @ de PC en eigenlijk zou je verwachten dat het bij generals beter zou zijn aangezien die een stuk later is uitgebracht. Niet dus.
Als je warcrat 3 gewend bent, dan is generals echt een achteruitgang van hier tot tokyo.

Qua gameplay vind ik generals echt veel leuker, maar aan battle.net kan (nog) niets tippen... Zoals ik al vaker tegen je heb gezegd: Real men play with tanksAls je warcrat 3 gewend bent, dan is generals echt een achteruitgang van hier tot tokyo.

BlaAnoniem: 41239 schreef op 17 May 2003 @ 19:28:
Ik ga toch echt niet 800x600 spelen op mijn 19" monitor. Dat ziet er zo wie zo niet uit. Te gek voor woorden dat die zoom-optie gelocked is en zodra veranderd wordt beschouwd als cheat en dus niet meer online kunt spelen.
Alsof ik ineens rekening moet houden met iemand die maar een 14 inch heeft ? Jaa daaag

Het gaat niet alleen om je monitorSupern00b schreef op 18 mei 2003 @ 00:31:
[...]
Bla
Ik ga toch echt niet 800x600 spelen op mijn 19" monitor. Dat ziet er zo wie zo niet uit. Te gek voor woorden dat die zoom-optie gelocked is en zodra veranderd wordt beschouwd als cheat en dus niet meer online kunt spelen.
Alsof ik ineens rekening moet houden met iemand die maar een 14 inch heeft ? Jaa daaagDaarvoor heb ik toch echt geen 19" gekocht.

Dat soort mensen zoals jij zijn te eigenwijsSupern00b schreef op 18 May 2003 @ 00:31:
[...]
Bla
Alsof ik ineens rekening moet houden met iemand die maar een 14 inch heeft ? Jaa daaagDaarvoor heb ik toch echt geen 19" gekocht.

Gut je meent hetAlphega schreef op 18 mei 2003 @ 01:36:
[...]
Het gaat niet alleen om je monitorHet gaat er om dat je videokaart enz het goed aankunnen zodat je de rest niet vertraagd en een lagere resolutie draait nou eenmaal soepeler.

Tis duidelijk dat jij nog nooit het beeld 800x600 heb gezien op een 19". Dan krijg je pas echt tranen in je ogen. Heeft dus niks met eigenwijs te maken maar gewoon met het feit dat je met die resolutie bij wijze van spreken de beeldlijnen kan tellen.Rival24 schreef op 18 May 2003 @ 01:43:
[...]
Dat soort mensen zoals jij zijn te eigenwijsen dat is irritant bij online gamen. Als ik je systeem zie dan moet je gewoon niet hoger dan 800x600 gaan online, gewoon omdat je bij redelijke grote gevechten de mensen met een snelle pc ophoudt. Daarom MOET Je in 800x600 spelen
prima oplossing en valt goed mee te leven.
Wat wel irritant is (en dat weet je zelf ook) is dat gasten zogenaamd allemaal ADSL hebben en tijdens het spel blijkt dat het toch maar 56K /ISDN te zijn. Goed na te gaan bij quickmatch 1 vs 1 / 2 vs 2 bijvoorbeeld daar speelt resolutie immers geen rol. Wat in custom match gebeurt laat zich dan alleen maar raden.
En je kan in het openingsscherm zelf bekijken wat resoluties doen met je PC. 1024 is dan ok en 1280 is goed te doen. (Geldt trouwens zo'n beetje met elk spel). Verder moet ik dan ook niet gaan (hoewel het in 1600 erg scherp uitziet

ps. Bai de wee, ik moet helemaal niks

--- edit ---
Ja inmiddels zit er al een tijdje een XP-2000 in

[Voor 80% gewijzigd door Supern00b op 18-05-2003 13:03]
Tja het rare is dat sommige mensen het gewoon weten te presteren om de game alsnog gaar te laten lopen. Ik heb zelf maar een Gefroce 2'tje maar trek het helemaal vloeiend. Ik heb gewoon alle graphische shit uitgezet en de 2 sliders (particle cap en texture detail) helemaal naar links. Dan gaat het dus echt wel vloeiend op bijna ieder systeem.
Waar ik me nog het meeste aan erger is van die mensen die denken dat zij het niet zijn met de trage computer, of te hoge instellingen
, terwijl ik dat dus zeker weet aangezien als ik gewonnen heb en hij dus uit het spel is, bij mij ineens alles super soepel gaat.
Ik vind dat ze in de volgende patch sowiso FSAA standaard uit moeten zetten en daar gewoon een checkbox voor moeten maken in het options menu, want FSAA vreet werkelijk preformance, en dat is zonde aangezien de netcode zo brak is.
Trouwens rival24, het gaat niet zo zeer om de grote gevechten, eerder om de flame tanks
. rival is namelijk erge fan om met china gebouwen in de fik te zetten, wat weleens kan leiden tot gigantische lag
.
Waar ik me nog het meeste aan erger is van die mensen die denken dat zij het niet zijn met de trage computer, of te hoge instellingen

Ik vind dat ze in de volgende patch sowiso FSAA standaard uit moeten zetten en daar gewoon een checkbox voor moeten maken in het options menu, want FSAA vreet werkelijk preformance, en dat is zonde aangezien de netcode zo brak is.
Trouwens rival24, het gaat niet zo zeer om de grote gevechten, eerder om de flame tanks

[Voor 14% gewijzigd door Roet op 18-05-2003 12:37]
Goedzo, ik d8 ff dat jij er zo een was die mij van die trage k*t games bezorgde

Misschien ook maar ff je sig aanpassen dan

[Voor 10% gewijzigd door Alphega op 18-05-2003 12:19]
Tuurlijk doelde ik op Jarmen Kell, bedankt voor het corrigeren
EN ik bedoelde natuurlijk oook Quad Cannon, als je er maar genoeg hebt zijn ze wel veilig en net als bij RA 2 is de meerderheid altijd in het voordeel, toch??
Verder gister ff een beetje een aanpak gekopieerd en dat was gelijk met 2 technicals en ieder 5 suicide erin de basis van je tegenstander binnenrijden en zo zijn supply opblazen en zijn barracks.
Ondertussen ook 4 nieuwe gestuurd in een technical, samen met 1 worker en dan een tunnel bouwen en Scorpions daar door heen douwen.
5 wins op rij was me deel ( ook tegen een USA met 53 wins en 3 loss)
, maar de meeste vinden dit geen leuke strijd maar de GLA is dan op zijn sterkst volgens mijn bescheiden mening.

EN ik bedoelde natuurlijk oook Quad Cannon, als je er maar genoeg hebt zijn ze wel veilig en net als bij RA 2 is de meerderheid altijd in het voordeel, toch??
Verder gister ff een beetje een aanpak gekopieerd en dat was gelijk met 2 technicals en ieder 5 suicide erin de basis van je tegenstander binnenrijden en zo zijn supply opblazen en zijn barracks.
Ondertussen ook 4 nieuwe gestuurd in een technical, samen met 1 worker en dan een tunnel bouwen en Scorpions daar door heen douwen.
5 wins op rij was me deel ( ook tegen een USA met 53 wins en 3 loss)

LOL, maar met die TB-1200 benchmark ik tot het uiterste (zoals je ziet) en die is unlocked in tegenstelling tot die XP-2000 waar ik niet mee bench. Vandaar ...Alphega schreef op 18 May 2003 @ 12:19:
[...]
Goedzo, ik d8 ff dat jij er zo een was die mij van die trage k*t games bezorgde
Misschien ook maar ff je sig aanpassen dan![]()
En je had het kunnen weten aangezien ik je alle keren dat ik je ben tegengekomen heb verslagen, vloeiend

Maar dat was vroegah ook al zo met bijvoorbeeld Emperor - Battle for Dune. * Daar moest idd elke slider zo'n beetje naar benee anders was die nie vooruit te branden. Inmiddels hebben we wel wat krachtiger CPU's / GPU's heheRoetje schreef op 18 May 2003 @ 12:16:
Waar ik me nog het meeste aan erger is van die mensen die denken dat zij het niet zijn met de trage computer, of te hoge instellingen, terwijl ik dat dus zeker weet aangezien als ik gewonnen heb en hij dus uit het spel is, bij mij ineens alles super soepel gaat.

* Vraag me al een tijdje af of ze die engine niet gebruikt hebben voor Generals, zou me iig niks verbazen als dat zo was.
Bovenop een exploderende nuke zitten om te bekijken wat voor schade die heeft aangericht wil ook wel helpen hoorTrouwens rival24, het gaat niet zo zeer om de grote gevechten, eerder om de flame tanks. rival is namelijk erge fan om met china gebouwen in de fik te zetten, wat weleens kan leiden tot gigantische lag
.

[Voor 69% gewijzigd door Supern00b op 18-05-2003 13:28]
Klopt in het begin sarren met technicals , en dan druk houden, want als je de druk kwijtraakt ben je meestal de lul, wel slim dus om die tunnel je bouwen ja.
Ik plant er meestal meteen 3 op een rij ofzo, meteen 6 rocketventjes en als er 1 tunnel platgaat heb je er altijd nog 2
. Ze zijn er ook een mee bezig om ze weg te halen (als dat lukt). In die tijd kun jij andere dingen doen (derricks capturen, expen) en zo je winst binnehale.
Ik plant er meestal meteen 3 op een rij ofzo, meteen 6 rocketventjes en als er 1 tunnel platgaat heb je er altijd nog 2

hahaha, bedankt voor de tip, kan je ook meer door die tunnel douwen en verborgen houden, het zogenaamde verrassings effect.
Over doodrushen gesproken. Dit is een replay van 12Kb en duurt niet lang. Kijk zelf maar 
http://members.chello.nl/f.kanter/RUSHLOL.rep

http://members.chello.nl/f.kanter/RUSHLOL.rep
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
1. Ik speel C&C op 800x600 op mijn 19" monitorTis duidelijk dat jij nog nooit het beeld 800x600 heb gezien op een 19". Dan krijg je pas echt tranen in je ogen. Heeft dus niks met eigenwijs te maken maar gewoon met het feit dat je met die resolutie bij wijze van spreken de beeldlijnen kan tellen

2. Dit is wat ik bedoel, je weigert gewoon het spel op 800x600 te spelen, en dat is irritant voor andere mensen die het spel wel fatsoenlijk afstellen. Wat neem maar van mij aan dat als er 50 scorpions oid aankomen dat je dat niet fatsoenlijk trekt in een flink hoge reso.
Heb jij wel naar Rival zijn specs gekeken voordat je die opmerking maakteSupern00b schreef op 18 May 2003 @ 12:11:
Tis duidelijk dat jij nog nooit het beeld 800x600 heb gezien op een 19". Dan krijg je pas echt tranen in je ogen. Heeft dus niks met eigenwijs te maken maar gewoon met het feit dat je met die resolutie bij wijze van spreken de beeldlijnen kan tellen.
Wat wel irritant is (en dat weet je zelf ook) is dat gasten zogenaamd allemaal ADSL hebben en tijdens het spel blijkt dat het toch maar 56K /ISDN te zijn. Goed na te gaan bij quickmatch 1 vs 1 / 2 vs 2 bijvoorbeeld daar speelt resolutie immers geen rol. Wat in custom match gebeurt laat zich dan alleen maar raden.
En je kan in het openingsscherm zelf bekijken wat resoluties doen met je PC. 1024 is dan ok en 1280is goed te doen. (Geldt trouwens zo'n beetje met elk spel). Verder moet ik dan ook niet gaan (hoewel het in 1600 erg scherp uitziet)
ps. Bai de wee, ik moet helemaal niks
--- edit ---
Ja inmiddels zit er al een tijdje een XP-2000 in

[Voor 3% gewijzigd door Alphega op 18-05-2003 14:53]
Reactie op : Rival24
Fatsoenlijk afstellen kan ook op 1024x768 en zelf 1280x960 or er nu 50 of 100 scorpions aankomen dat is het probleem ook niet qua performance.
Je word gewoon gedwongen met quickmatch om op 800x600 te spelen en dat vertik ik. Terug naar de jaren 80 zeker
Was trouwens ook al met RA2 waar ik de ini uiteraard veranderde.
Ik neem overigens helemaal niks van jouw aan want das tot nu toe helemaal niet nodig mede omdat custom match op hogere resoluties tot nu toe prima gaan. Zelfs met mijn opgefokte (inmiddels oude
) Geforce 3tje. Zo'n 300 spellen verder weet inmiddels wel beter 
ps. Zet effe in je specs dat het om een 19" gaat. Aan type nummers hebbe we niet zoveel.
Fatsoenlijk afstellen kan ook op 1024x768 en zelf 1280x960 or er nu 50 of 100 scorpions aankomen dat is het probleem ook niet qua performance.
Je word gewoon gedwongen met quickmatch om op 800x600 te spelen en dat vertik ik. Terug naar de jaren 80 zeker

Ik neem overigens helemaal niks van jouw aan want das tot nu toe helemaal niet nodig mede omdat custom match op hogere resoluties tot nu toe prima gaan. Zelfs met mijn opgefokte (inmiddels oude

ps. Zet effe in je specs dat het om een 19" gaat. Aan type nummers hebbe we niet zoveel.
Ik zoek niet elk type nummer op als een spec voorbij komt. Zet dan gewoon erbij dat het om een 19" gaat.Alphega schreef op 18 mei 2003 @ 14:52:
[...]
Heb jij wel naar Rival zijn specs gekeken voordat je die opmerking maakte
Lezen is blijkbaar ook een vak, want zoals ik al heb gezegd gaat het hier om een XP-2000 en niet meer om een Tb-1200 die ik alleen gebruik om te benchen zo nu en dan.Btw een resolutie van 1280 en alles op high met een TB-1200 en dat videokaartje van jou dan gaat dat spel dus echt wel trager.
Dat in het spel meer gevraagd kan worden das logisch. Waar ik op doel is dat je met dat openingsscherm wel degelijk het verschil kunt zien tussen 1600 of 800 om maar de 2 uitersten te noemen. Stel je het daar op af, hoef je geen problemen te verwachten.Dat introscherm is niet echt representatief, er moet veel minder geladen worden dan in een echt potje, er komen geen flametank nukes of andere zware units in voor. Als ik tegen sommige tegenstanders al merk dat ze het al niet kunnen trekken als ik hun gebouwen opblaas met wat terroristen ofzo kan ik er toch goed de pest in krijgen.
[Voor 60% gewijzigd door Supern00b op 18-05-2003 15:10]
lol, klaag alsjeblieft niet over andermans (correcte) specs als je je eigen specs niet eens kloppen...Supern00b schreef op 18 May 2003 @ 14:59:
Een zooi scorps booit idd niet zo veel, maar een zooi flamende flametanks wel

Tuurlijk zie je verschil maar waar ik op doel is ingame performance.Dat in het spel meer gevraagd kan worden das logisch. Waar ik op doel is dat je met dat openingsscherm wel degelijk het verschil kunt zien tussen 1600 of 800 om maar de 2 uitersten te noemen. Stel je het daar op af, hoef je geen problemen te verwachten.
Ze zetten die resolutiecap er natuurlijk niet op zodat mensen met goede specs hun resolutie laag moeten zetten. Ze doen om te voorkomen dat mensen met rotte specs de quickmatch gaan verpesten. Omdat ze met rotte specs en de eigenwijsheid om alles op high te zetten met een resolutie 1024 terwijl dit niet fatsoenlijk draait.
Ik vind het fijn dat ze het hebben gedaan aangezien veel mensen niet door hebben dat het spel maar zo snel gaat als de langzaamste pc.
[Voor 103% gewijzigd door Alphega op 18-05-2003 15:24]
Zoals ik inmiddels al 2 keer eerder heb gezegd (en dit wordt toch echt de laatste keer) gebruik ik mijn Tb-1200 nog steeds voor te benchen (en ze zijn nog steeds relevant) dus laat ik die specs gewoon staanAlphega schreef op 18 May 2003 @ 15:04:
lol, klaag alsjeblieft niet over andermans specs als je je eigen specs niet eens bijwerkt.

Nee dusIk dacht toch echt dat je net bedoelde dat je met je Tb1200 ook in hogere resoluties dan 800 speelde voordat je die andere proc had...

Dit klopt, maar iedereen met fatsoenlijke specs kunnen het dus gelijk schudden ? Slechte zaak vind ik.Alphega schreef op 18 mei 2003 @ 15:04:
Tuurlijk zie je verschil maar waar ik op doel is ingame performance.
Ze zetten die resolutiecap er natuurlijk niet op zodat mensen met goede specs hun resolutie laag moeten zetten. Ze doen om te voorkomen dat mensen met rotte specs de quickmatch gaan verpesten. Omdat ze met rotte specs en de eigenwijsheid om alles op high te zetten met een resolutie 1024 terwijl dit niet fatsoenlijk draait.
Ik vind het fijn dat ze het hebben gedaan aangezien veel mensen niet door hebben dat het spel maar zo snel gaat als de langzaamste pc.
Wat mij betreft mogen ze dan wel het spel een fixed gameplay snelheid geven en dat de FPS van de client omlaag dropped, dan passen ze wel hun specs aan. Maar dat zal wel niet gaan om een of andere reden.
[Voor 49% gewijzigd door Supern00b op 18-05-2003 15:35]
Zet er dan je gameconfiguratie bij, zodat mensen er echt wat aan hebben. Je klaagt dat andermans specs niet echt praktisch zijn omdat je dan het typenummer moet opzoeken terwijl je eigen specs pas echt onpraktisch zijn aangezien je (afgezien van voor wat benchen) een andere processor gebruikt.Supern00b schreef op 18 May 2003 @ 15:23:
Zoals ik inmiddels al 2 keer eerder heb gezegd (en dit wordt toch echt de laatste keer) gebruik ik mijn Tb-1200 nog steeds voor te benchen dus laat ik die specs gewoon staan
Daar ben ik het mee eens.Wat mij betreft mogen ze dan wel het spel een fixed gameplay snelheid geven en dat de FPS van de client omlaag dropped, dan passen ze wel hun specs aan. Maar dat zal wel niet gaan om een of andere reden.
edit:
Videokaart moest processor zijn. Wat ik bedoel is dat je het systeem zoals het in je sig staat neit gebruikt om te gamen maar om te benchen (om te gamen gebruik je je nieuwere proc).
Wat ik bedoelde was om er dus naast (en niet in plaats van) de config die er in staat de config die je gebruikt om te gamen bij te zetten (dus met de XP2000).
Videokaart moest processor zijn. Wat ik bedoel is dat je het systeem zoals het in je sig staat neit gebruikt om te gamen maar om te benchen (om te gamen gebruik je je nieuwere proc).
Wat ik bedoelde was om er dus naast (en niet in plaats van) de config die er in staat de config die je gebruikt om te gamen bij te zetten (dus met de XP2000).
[Voor 38% gewijzigd door Alphega op 18-05-2003 15:46]
Ik weet niet waar je het allemaal over hebt maar ik bench gewoon met mijn TB-1200 zo nu en dan en verder verander ik niks. Tis tenslotte gewoon dezelfde pc. Tis ook geen game configuratie of zoiets. Tis ook allemaal zo moeilijkAlphega schreef op 18 May 2003 @ 15:34:
Zet er dan je gameconfiguratie bij, zodat mensen er echt wat aan hebben. Je klaagt dat andermans specs niet echt praktisch zijn omdat je dan het typenummer moet opzoeken terwijl je eigen specs pas echt onpraktisch zijn aangezien je (afgezien van voor wat benchen) een andere videokaart gebruikt.

--- edit ---
Klik je dan ook op die link(s) kom je ook uit bij futuremark en dat laat dan weinig meer aan de fantasie over

[Voor 28% gewijzigd door Supern00b op 18-05-2003 16:23]
Je moet er niet op letten of mensen het geen leuke strijd vinden als jij het maar leuk vind en het je eerlijk speelt.Arno schreef op 18 May 2003 @ 12:38:
5 wins op rij was me deel ( ook tegen een USA met 53 wins en 3 loss), maar de meeste vinden dit geen leuke strijd maar de GLA is dan op zijn sterkst volgens mijn bescheiden mening.
De GLA is echt op zijn sterkst als je in een vrij open level speelt. De taktiek die je dan vervolgens moet gebruiken is dat je 2 resourcegebouwen maakt (ieder bij een ander supplydock natuurlijk). Je verkoopt je hoofdgebouw en maakt 2 armsdealers waarin je vervolgens als een gek nonstop scorpions gaat produceren (en in het begin natuurlijk in een vd 2 armsdealers de raketupgrade doen).
Hier deze taktiek tegen een usa speler:
http://phate.no-ip.com:80...Attach&type=post&id=15251
en hier tegen een china speler:
http://phate.no-ip.com:80...t=Downloads&CODE=03&id=49
[Voor 17% gewijzigd door Alphega op 18-05-2003 15:58]
Ben jij GLA in die replays of is dat iemand anders?Alphega schreef op 18 May 2003 @ 15:56:
[...]
Je moet er niet op letten of mensen het geen leuke strijd vinden als jij het maar leuk vind en het je eerlijk speelt.
De GLA is echt op zijn sterkst als je in een vrij open level speelt. De taktiek die je dan vervolgens moet gebruiken is dat je 2 resourcegebouwen maakt (ieder bij een ander supplydock natuurlijk). Je verkoopt je hoofdgebouw en maakt 2 armsdealers waarin je vervolgens als een gek nonstop scorpions gaat produceren (en in het begin natuurlijk in een vd 2 armsdealers de raketupgrade doen).
Hier deze taktiek tegen een usa speler:
http://phate.no-ip.com:80...Attach&type=post&id=15251
en hier tegen een china speler:
http://phate.no-ip.com:80...t=Downloads&CODE=03&id=49
Wel een goede strategie iig, ik ga hem zeker een keer proberen.
Ik vond het wel goed om te zien dat als je die strategie gebruikt je nog niet zeker bent van de overwinning. In beide potjes was het geen walk over en werd er nog hevig weerstand geboden. Maarja, als je de ene groep tanks gestopt hebt dan staat de volgende groep alweer klaar, en dan houdt het een keer op natuurlijk.
Ik ben niet de GLA speler in die potjes, deze replays komen van het generalsreplay forum (link).Wmm schreef op 18 May 2003 @ 21:39:
[...]
Ben jij GLA in die replays of is dat iemand anders?
Wel een goede strategie iig, ik ga hem zeker een keer proberen.
Ik vond het wel goed om te zien dat als je die strategie gebruikt je nog niet zeker bent van de overwinning. In beide potjes was het geen walk over en werd er nog hevig weerstand geboden. Maarja, als je de ene groep tanks gestopt hebt dan staat de volgende groep alweer klaar, en dan houdt het een keer op natuurlijk.
In deze replays wisten de spelers van tevoren al wat ze konden verwachten en toch konden ze het niet stoppen. Dit zijn niet zomaar random online spelers maar goede spelers (zowel de GLA speler als zijn tegenstanders).
ik ga zo ff kijken naar de replay's en zal dan doen wat je zegt.
Wat is het nut van je hoofdgebouw verkopen?
Je krijgt in het begin een extra 1000 cash terwijl je eigenlijk niets verliest aangezien je het hoofdgebouw met gla pas laat in potjes nodig hebt (zeker als je deze taktiek gebruikt). Werkertjes bouw je namelijk gewoon bij je supplyhokken. Gla heeft verder zijn radar niet in het hoofdgebouw zitten. En de eerste special strike (a10, artillery, e.d.) die het hoofdgebouw nodig heeft krijg je pas als je een level 5 generaal bent.Arno schreef op 18 May 2003 @ 22:03:
ik ga zo ff kijken naar de replay's en zal dan doen wat je zegt.
En die extra 1000 kun je altijd hard gebruiken als je wil rushen

[Voor 6% gewijzigd door Alphega op 18-05-2003 22:18]
dom, dom, dom dat ik daar niet aan dacht.
Ik ga ook rushen
Ik ga ook rushen

Das niet helemaal waar.. Dit was het eerste potje wat Gnug315 tegen MaxPovver speelde; toen wist hij nog niet dat hij ge-scorpion-rushed zou worden. Het tweede potje dat ze tegen elkaar speelden verloopt iets anders....Alphega schreef op 18 mei 2003 @ 22:00:
[...]
Ik ben niet de GLA speler in die potjes, deze replays komen van het generalsreplay forum (link).
In deze replays wisten de spelers van tevoren al wat ze konden verwachten en toch konden ze het niet stoppen. Dit zijn niet zomaar random online spelers maar goede spelers (zowel de GLA speler als zijn tegenstanders).
Gnug315 Rematch
Maar ben het wel met je eens dat het een moeilijk te stoppen strategie is. Gnug315 is zowiezo 1 van de beste, zo niet de beste, USA spelers van dit moment. Zoals hij zelfs compleet overrompeld wordt de eerste keer, dat zegt toch wel iets... Gelukkig voor mij, mede USA'er, wint hij daarna wel

Heej wordt hij hier verslagen die heb ik nog gezien. Bedankt voor het melden die ga ik meteen even kijkenHolyCorn schreef op 18 mei 2003 @ 22:32:
[...]
Das niet helemaal waar.. Dit was het eerste potje wat Gnug315 tegen MaxPovver speelde; toen wist hij nog niet dat hij ge-scorpion-rushed zou worden. Het tweede potje dat ze tegen elkaar speelden verloopt iets anders....
Gnug315 Rematch
Maar ben het wel met je eens dat het een moeilijk te stoppen strategie is. Gnug315 is zowiezo 1 van de beste, zo niet de beste, USA spelers van dit moment. Zoals hij zelfs compleet overrompeld wordt de eerste keer, dat zegt toch wel iets... Gelukkig voor mij, mede USA'er, wint hij daarna wel

Zou het wel erg fijn vinden als hij gestopt wordt want niet stoppen strategiën zie ik lliever niet.
Het is niet echt het stoppen van de tactiek, maar meer het eerder rushen dan de ander... Ik heb nog niet echt een replay gezien van iemand die zo een rush gestopt heeft als die eenmaal onderweg was. (dan praat ik natuurlijk wel over goede spelers zoals bij generalsreplays.com)Alphega schreef op 18 May 2003 @ 23:28:
[...]
Heej wordt hij hier verslagen die heb ik nog gezien. Bedankt voor het melden die ga ik meteen even kijken
Zou het wel erg fijn vinden als hij gestopt wordt want niet stoppen strategiën zie ik lliever niet.
Dus misschien weer een nare rush erbij

Hmm ik heb hem nu gekeken op zich is hij zo met usa dus wel te voorkomen (dus niet genezen idd). Je moet op het goede moment scannen of een spydrone neerhangen waardoor je kunt zien dat hij de scrop rush gaat gebruiken.HolyCorn schreef op 18 May 2003 @ 23:36:
[...]
Het is niet echt het stoppen van de tactiek, maar meer het eerder rushen dan de ander... Ik heb nog niet echt een replay gezien van iemand die zo een rush gestopt heeft als die eenmaal onderweg was. (dan praat ik natuurlijk wel over goede spelers zoals bij generalsreplays.com)
Dus misschien weer een nare rush erbij
Het lijkt me wel dat als de GLA speler hier even over nadenkt hij wel een oplossing kan verzinnen hier tegen. Het vertraagt de scorp rush wel, maar aangezien de usa speler veel geld heeft moeten investeren in de rush zou een verlate scorp rush nog gewoon werken.
Ja, ik snapte dus niet dat hij geen barracks maakte en wat suicides op die patriot afstuurde... Maar denk dat de GLA hier meer verliest dan USA: veel workers dood, tijdelijk geen extra inkomen, 1 warfactory weg... Das best veel in het begin, voor USA valt het op zich wel mee, barracks en patriot bouw je meestal toch wel, nu alleen op een beter locatie 

Mensen, hier nog een replaytje van mij. Bekijk hem en geef commentaar. Ikzelf vond het wel een goed partijtje, maar er gaat altijd wel iets fout natuurlijk. Overigens vind ik dat ik al een stuk beter ben geworden (zit ineens op een win-streak van 10 en sta nu op 11/8 ipv 1/8
) Overigens mag je ook best de goeie punten van mij benadrukken 
By the way; let niet op mijn medestander, hij is nog een beetje een n00b, maar ik probeer hem nog een beetje 'in te lijven' (zijn win/loss ratio is 22/72 ofzo)
2v2 Replay

By the way; let niet op mijn medestander, hij is nog een beetje een n00b, maar ik probeer hem nog een beetje 'in te lijven' (zijn win/loss ratio is 22/72 ofzo)
2v2 Replay
De workers dood kan heel erg meevallen. Hij bouwde nu de ontieglijk traag bouwende quads, als hij een snel bouwende technical had gemaakt had hij zo de rifleman plat kunnen rijden of dood kunnen schieten waardoor hij minstens op 1 plek veilig kon gatheren. Als hij daarnaast 3 terrorist had gebouwd (1 voor bouwkar, 2 voor patriot in aanbouw) zou het potje wel eens heel anders hebben kunnen lopen.HolyCorn schreef op 18 May 2003 @ 23:48:
Ja, ik snapte dus niet dat hij geen barracks maakte en wat suicides op die patriot afstuurde... Maar denk dat de GLA hier meer verliest dan USA: veel workers dood, tijdelijk geen extra inkomen, 1 warfactory weg... Das best veel in het begin, voor USA valt het op zich wel mee, barracks en patriot bouw je meestal toch wel, nu alleen op een beter locatie
Daarnaast het voor de USA speler ook best een investering, bouwkar + rifleman en in het begin een tijdje een helie (verrekte duur) niet kunnen laten gatheren. En daar tegenover staat dat technicals en terroristen de meest el cheapo manier is voor GLA om aan te vallen.
[Voor 15% gewijzigd door Alphega op 19-05-2003 00:00]
Hij is met de USA misschien ook wel te verdedigen. Als je de spydrone gebruikt en je hangt die boven z'n basis dan kun je al direct zien of ie voor die strategie gaat (het enigste vervelende is dat niet iedereen altijd de spydrone gebruikt).Alphega schreef op 18 May 2003 @ 23:42:
[...]
Hmm ik heb hem nu gekeken op zich is hij zo met usa dus wel te voorkomen (dus niet genezen idd). Je moet op het goede moment scannen of een spydrone neerhangen waardoor je kunt zien dat hij de scrop rush gaat gebruiken.
Het lijkt me wel dat als de GLA speler hier even over nadenkt hij wel een oplossing kan verzinnen hier tegen. Het vertraagt de scorp rush wel, maar aangezien de usa speler veel geld heeft moeten investeren in de rush zou een verlate scorp rush nog gewoon werken.
Als dat zo is; direct stuk of wat missiledefenders maken (en als het goed is maak je er toch al direct een paar) + 1 of 2 geweerpoppetjes (hoe heten die?).
Dit stop je in een helicopter en vlieg je onmiddelijk naar z'n basis.
Als hij in de tussentijd al een scorpion heeft dan is die zeer waarschijnlijk nog zonder rocketupgrade dus die vernietig je zo. En dan kun je met je missiledefenders de gebouwen mollen (en af en toe een nieuwe tank) en je schietpoppetjes laat je de workers overhoop knallen.
In theorie lijkt me dit mogelijk en ook al lukt het niet helemaal, je kunt hem toch ff een hoop pijn doen.
tegen een USA gespeeld op deze manier, en zijn stats waren 53/4 en mijn stats waren 6/27 en ik heb het hem HEEL moeilijk gemaakt, maar mijn fout was het terugtrekken op zijn tijd en dan ergens anders aanvallen.
Kortom ervaring en dergelijke speelt een rol.
Is het sturen van suicides in technicals en scorps bakken niet te combineren??
Dat is altijd van belang: Dat je niet een leger van 1 soort units maakt. Dus als je scorpions aan het pompen bent, doe er dan 2 technicals bij met suicides die je langs de zijkanten z'n basis in laat rijden, terwijl je scorpions ook aanvallen, en dan z'n war-factory en barracks opblazenArno schreef op 19 May 2003 @ 10:14:
tegen een USA gespeeld op deze manier, en zijn stats waren 53/4 en mijn stats waren 6/27 en ik heb het hem HEEL moeilijk gemaakt, maar mijn fout was het terugtrekken op zijn tijd en dan ergens anders aanvallen.

Hier moet je waatschijnlijk wel redelijk op oefenen, omdat je dan op 2 verschillende plekken tegelijk bezig moet zijn, maar dan heb je ook wat

[Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 19-05-2003 10:37]
Wat jij hier voorstelt wordt dus in die rematch replay hier boven gedaan. Alleen dan gaat ie nog veel eerder, hij stuurt een heli met een paar rifleman (standaard soldaten) en een dozer. 3 rifleman (het zijn er weinig en ze bouwen sneller dan rocketgasten) + dozer (die heb je al vanaf het begin) kan veel sneller ter plekke zijn dan een heli met rocketgasten.Wmm schreef op 19 May 2003 @ 09:46:
[...]
Hij is met de USA misschien ook wel te verdedigen. Als je de spydrone gebruikt en je hangt die boven z'n basis dan kun je al direct zien of ie voor die strategie gaat (het enigste vervelende is dat niet iedereen altijd de spydrone gebruikt).
Als dat zo is; direct stuk of wat missiledefenders maken (en als het goed is maak je er toch al direct een paar) + 1 of 2 geweerpoppetjes (hoe heten die?).
Dit stop je in een helicopter en vlieg je onmiddelijk naar z'n basis.
Als hij in de tussentijd al een scorpion heeft dan is die zeer waarschijnlijk nog zonder rocketupgrade dus die vernietig je zo. En dan kun je met je missiledefenders de gebouwen mollen (en af en toe een nieuwe tank) en je schietpoppetjes laat je de workers overhoop knallen.
In theorie lijkt me dit mogelijk en ook al lukt het niet helemaal, je kunt hem toch ff een hoop pijn doen.
Als je het toch ziet aan komen omdat je meteen in het begin de drone hebt neergehangen kun je het beter op deze manier voorkomen dan later aankomen en proberen te genezen.
Idd, de beste spelers zijn naar mijn mening de beste spelers omdat ze veel dingen te gelijk kunnen micro'en terwijl ze op meerdere fronten bezig zijn.HolyCorn schreef op 19 mei 2003 @ 10:36:
[...]
Dat is altijd van belang: Dat je niet een leger van 1 soort units maakt. Dus als je scorpions aan het pompen bent, doe er dan 2 technicals bij met suicides die je langs de zijkanten z'n basis in laat rijden, terwijl je scorpions ook aanvallen, en dan z'n war-factory en barracks opblazen![]()
Hier moet je waatschijnlijk wel redelijk op oefenen, omdat je dan op 2 verschillende plekken tegelijk bezig moet zijn, maar dan heb je ook wat
[Voor 20% gewijzigd door Alphega op 19-05-2003 13:02]
Is er dan niemand die even mijn replay wil bekijken en er commentaar op wil geven???Morax schreef op 18 mei 2003 @ 23:54:
Mensen, hier nog een replaytje van mij. Bekijk hem en geef commentaar. Ikzelf vond het wel een goed partijtje, maar er gaat altijd wel iets fout natuurlijk. Overigens vind ik dat ik al een stuk beter ben geworden (zit ineens op een win-streak van 10 en sta nu op 11/8 ipv 1/8) Overigens mag je ook best de goeie punten van mij benadrukken
2v2 Replay

Zal straks wel windows XP booten, ben nu bezig in MandrakeMorax schreef op 19 May 2003 @ 15:48:
[...]
Is er dan niemand die even mijn replay wil bekijken en er commentaar op wil geven???

Ik was van plan binnen nu en tien minuten te gaan kijkenMorax schreef op 19 May 2003 @ 15:48:
[...]
Is er dan niemand die even mijn replay wil bekijken en er commentaar op wil geven???

Edit: ik heb gekeken

Ik vond het een erg leuk potje. Jullie hebben het netjes gespeeld maar ik zal proberen commentaar te geven hoewel ik daar niet zo goed in ben.
Ik vind dat je in het begin sneller een worker naar de supply depots in de stad had moeten sturen. Zo had je een tunnel bij het depot dat voor groen was kunnen plaatsen en daarmee het hele gedoe daar (was wel leuk trouwens) misschien kunnen voorkomen. Je scudlaunchers had je daar misschien ook eerder in kunnen zetten. Ze zaten nu alleen maar in de tunnel, terwijl je ze volgens mij al langer had. Nog wat scorpions en quad tanks erbij en die tanks en heli's van groen waren snel verleden tijd.
Toen groen daar met z'n heli's wat dichter naar je toe kwam liet je ook net een tunnel bouwen die gelijk weer vernietigd werd, die had je gelijk moeten cancellen, zo verlies je geen geld.
De manier waarop jullie groen pakten was ook erg netjes, eerst stroom uitschakelen met een scud storm en dan met heli's van je ally door een onbewaakt stuk binnenvliegen

En op het laatst lied je twee scud launchers mollen door een gattling cannon van geel

[Voor 73% gewijzigd door Wmm op 19-05-2003 17:09]
Okee, komt'ie dan:Morax schreef op 19 May 2003 @ 15:48:
[...]
- Vond dat je meteen in het begin wel veel defence bouwde, terwijl je pas laat naar de 2e resources ging. Misschien dat je dat iets beter had kunnen doen.
- Opblazen van supply-depot is natuurlijk altijd goed, maar ga dan ook door! laat hem niet weer opnieuw opbouwen zodat hij er bijna geen schade aan over houdt. Zeker met GLA moet je denk ik blijven etteren.
- Je begon 2x een tunnel te bouwen (bij je 2e resources) lang voordat de worker er was -> 2x werd die opgeblazen door USA. Is een beetje zonde van je geld.
- In dit level zijn er zoveel auto's, waarom heb je die niet als bomb-car gebruikt?
- Dat Lotus door je verdediging komt is tot daar aan toe, maar dat ze je scud-storm nog kan capturen voordat je hem verkoopt is niet goed te praten. Zeker niet omdat je wist dat ze eraan kwam, en dat je een melding gekregen moet hebben dat er een stealth unit detected was. Een betere tegenstander had nog een minuut gewacht, en hem dan 20 seconden voordat de countdown afgelopen was gecaptured en op je eigen dak gegooid.
- ^ Je tegenstanders waren trouwens ook niet om over naar huis te schrijven.
- Neem het ziekenhuis in, dan worden je soldiers automatisch gehealed.
- Je begon wat laat met black markets bouwen, zo kwam je aan het eind redelijk krap qua cash te zitten.
- Wel goed hoe jullie USA sloopten: Eerst z'n stroom uitschakelen, en dan ass-kicken met commanches

- Je gebruikt de beacons tenminste goed, dat mis ik bij zoveel mensen... Netjes dat je aangeeft dan burton daar is, en dat je USA mate daar dan scant met de satelliet.
- Denk dat je iets te afwachtend was, jullie hadden al veel eerder kunnen winnen
Mmmh, ik ben wel heel negtief, maar je moet het natuurlijk niet verkeerd opvatten. Het is altijd wat makkelijker om op iemand anders commentaar te geven

Wacht maar tot ik weer is een replay post, dan kun je je lekker op mij afreageren

Edit: Maar vertel ook waarom je bepaalde dingen wel/niet deed, dan leer ik ook weer wat bij over GLA-tactieken. Ben zelf een USA'er, dus misschien zijn bepaalde dingen die ik niet goed vond, wel goed voor GLA, of had je daar een andere reden voor.
[Voor 9% gewijzigd door HolyCorn op 19-05-2003 17:49]
net nog ff gespeeld tegen Govner, deed eerst random, brak daarna snel game af.
Opnieuw Quickmatch en daar was ie weer, maar nu met USA en aan zijn manier van spelen kon ik zien geen beginner( zoals zijn stats deden voorkomen 0/0.
Spelen tegen hem was dus niet leuk, maar probeerde het wel een paar keer, maar tevergeefs en klikt dan in een hopeloze situatie op de SURRENDER.
Wat mij opviel waren zijn stats, die bleven op 0/0 terwijl die van mij wel veranderden....vreemd, had ik te doen met een cheater??
Ook kiezen die USA mannetjes altijd een Favo mapje, tenminste degene die ik tegen kom.
En de suicide manier en de Scorps maken is wel bekend nu bij de mannen.
Opnieuw Quickmatch en daar was ie weer, maar nu met USA en aan zijn manier van spelen kon ik zien geen beginner( zoals zijn stats deden voorkomen 0/0.
Spelen tegen hem was dus niet leuk, maar probeerde het wel een paar keer, maar tevergeefs en klikt dan in een hopeloze situatie op de SURRENDER.
Wat mij opviel waren zijn stats, die bleven op 0/0 terwijl die van mij wel veranderden....vreemd, had ik te doen met een cheater??
Ook kiezen die USA mannetjes altijd een Favo mapje, tenminste degene die ik tegen kom.
nee je had gewoon te maken met iemand die een nieuwe acount had waarschijnlijk omdat ie bij zijn andere te hoge statz heeft en waardoor die vaak gekickt wordt.Arno schreef op 20 May 2003 @ 01:55:
net nog ff gespeeld tegen Govner, deed eerst random, brak daarna snel game af.
hmmm, dan probeer je het toch juist om hem te verslaan, of ben ik nu gek??
Al het dan niet lukt en je komt in een hopeloze situatie kan je toch nog altijd de witte vlag zwaaien en dus ff sportief op de SURRENDER knop drukken.
Al het dan niet lukt en je komt in een hopeloze situatie kan je toch nog altijd de witte vlag zwaaien en dus ff sportief op de SURRENDER knop drukken.
Das niet zo moeilijk, gewoon op het juiste moment op ALT+F4 gebruiken, kan dus ook nog in het "You are Victorious / You are defeated" scherm.Arno schreef op 20 May 2003 @ 01:55:
Is het cheaten ? Denk het wel, omdat hij met 0/0 spelers voor de gek blijft houden maar das mijn mening.
[Voor 18% gewijzigd door Supern00b op 20-05-2003 13:04]
Het gebeurt ook vaak dat je de stats verkeerd ziet, dan heb je bijvoorbeeld 3/0 terwijl je vijand 0/0 of zijn eigen stats bij hem ziet.Supern00b schreef op 20 mei 2003 @ 13:03:
[...]
Das niet zo moeilijk, gewoon op het juiste moment op ALT+F4 gebruiken, kan dus ook nog in het "You are Victorious / You are defeated" scherm.
Is het cheaten ? Denk het wel, omdat hij met 0/0 spelers voor de gek blijft houden maar das mijn mening.
Dat ken maar dan is het de volgende ronde meestal wel weg. Als het dan 0/0 blijft weet je hoe het komt
Dit topic is gesloten.