Toon posts:

[C&C] Generals - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.038 views sinds 30-01-2008

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:19
http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/generalslogo.jpg

Deel 3 dus alweer, het vorige deel ging als een speer, daarom maar een nieuw deeltje om de overzicht een beetje te houden.
Aangezien het spel nu alweer een kleine twee weken uit is er ook meer informatie over te vinden, die ik jullie dan ook zal verschaffen :)

Maar allereerst nog maar een keer het verhaal voor de mensen die er in geïnteresseerd zijn:
The threat was more deadly than anyone had imagined.
While the United States intercepted the missile over the ocean - an explosion the size of Texas bloomed over the Atlantic like some amorphous flower - the thwarted terroris attack would nontheless reset the world stage. The bioterror agent developed by the Global Liberation Army had the potential to wipe out hundreds of millions of people across the globe.

As the 21st century matures, the superpowers aren't quite so super anymore. The three main players on the world stage - the United States, China and the political terror organization known as the Global Liberation Army - are each vying to bring its own vision of truth and stability to the world, each side prepared to fight in its own way and for its own ideals. As China tries to push the GLA out of its borders and the U.S. gears up for police action halfway across the globe, the GLA - the most efficient and slippery terroris organization ever seen - entrenches itself for the final conflict it has anticipated for millenia. It's a conflict that will determine the course of history to come... A history not fussed over by bespectacled professors but hammered oud by men of courage and cunning on the battlefield - by the generals.
Voor de liefhebbers heb ik een plaatje opgezocht die de verschillen laten zien tussen de dozen van de drie kanten die je kan kiezen in Generals:

http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/box.jpg

Zoals iedereen weet is Generals niet één van de lichtste spellen en het is dan ook aanbevolen om echt aan de minimum specs te voldoen, vooral geheugen geheugen en een snelle videokaart zijn belangrijk. Om te weten waar je aan moet voldoen volgen hier de minimum en aanbevolen specs nog een keer:
Minimum Requirements:
Intel Pentium 1000 MHZ
128 MB RAM
1.2 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card

Recommended Requirements:
Intel Pentuim 2000 MHZ
512 MB RAM
1.4 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card
Maar als je dit allemaal in huis hebt krijg je er wel heel wat moois voor terug:

Screenshots:
http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-1.jpghttp://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-2.jpg
http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-3.jpghttp://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-4.jpg
Alle plaatjes zijn klikbaar

Informatie:
Ontwikkelaar: Westwood
Officiële site: Generals.com
Forum: Westwood Forum

FAQ's:
GoT Generals FAQ
Generals/VPN FAQ
VPN FAQ

Vorige delen:
Het Command&Conquer Generals Topic.
[rml][ C&C] Generals - Deel 2[/rml]

Handigheidjes:
Keyboard Commands Picture
WorldEditor Test

Patches:
Patch 1.3
Patch 1.2

The devil is in the details.

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 09:32

Smurf

Detri

deel 2 was toch nog niet op 1000? :?

-insert charnames+lvl's here-

• Hahn
Smurf schreef op 22 February 2003 @ 18:03:
deel 2 was toch nog niet op 1000? :?
Ik was inderdaad nog ietwat te vroeg, maar deel 2 ging richting de 1000 (meer dan 920 posts :)). En aangezien ik de startpost al klaar had kon ik eigenlijk niet meer wachten met posten :+

• Roet
  • Laatst online: 25-05 16:49
Heej ik heb eigenlijk ff vraagje over de multiplayer optie, want ik mis de ladders :(
Nou weet ik dat er op je generals CD een tool/kit staat om je eigen ladder te maken en ook heb ik al gezien dat je bij het quickmatch setup menuutje een dropmenu staat waar je een ladder kan aanklikken waar je een potje voor wilt spelen maar die is bij mij niet klikbaar.

Dus mijn vraag is:
Waar zijn de ladders? Ligt et aan mij of... ;(

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11-2021
Eindelijk met de chinezen gewonnen op de moeilijkste stand,.... Laatste level zonder nuclear weapons te gebruiken... :)
http://www.miezenbeek.nl/overwinning.jpg

Als je zorgt dat je met je geld onder de 5000 blijft krijg je geen raketaanval over je heen...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-05 09:51
Maaruh ff : het oude topic is nog open. En lijkt me handig dat deze wordt gesloten al gemeldt in schop een modje ?

• Hahn
fleppuhstein schreef op 22 February 2003 @ 18:32:
Maaruh ff : het oude topic is nog open. En lijkt me handig dat deze wordt gesloten al gemeldt in schop een modje ?
Ik heb 'm al opgegeven via Topic Report, hij gaat vanzelf wel dicht :)

Anoniem: 43477

Flyduck schreef op 22 februari 2003 @ 18:28:
Eindelijk met de chinezen gewonnen op de moeilijkste stand,.... Laatste level zonder nuclear weapons te gebruiken... :)
[afbeelding]

Als je zorgt dat je met je geld onder de 5000 blijft krijg je geen raketaanval over je heen...
Met zoveel Overlord-tanks zou ik toch een Kernsilo bouwen, al is het alleen voor de upgrades :+

Anoniem: 17735

Flyduck, weet je zeker dat je Generals niet wat mooier kunt zetten met een Ti4400?

Desert Fury (2) met China tegen een Brutal USA is echt moeilijk. Heb de replay van m'n overwinning ook maar gesaved, want dat vond ik wel een prestatie.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:27

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Sinds patch 1.3 is de AI in skirmish op hard en brutal goed bezig. Echt beter.

"Oooh Jeroen!"

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 16:08
voor degene die de changelog voor 1.3 missen:
Dear C&C Generals players,

We're continuing to work hard on Patch 1.3. Rather than wait and continue to explore mysterious issues (the serious error continues to be hard to nail down but we're getting closer) we are going to release a subset of the intended fixes described previously. It's either that or we wait an undetermined amount of time to get everything in. We'd rather get most improvements out and then fix the remaining issues in the near future.

As of today, 1.3 consists of the following fixes:

- QuickMatch stability and matching
- Refresh button added to Custom Lobby
- Game List/Player List no longer pops to the
top occasionally
- Player List no longer jumps, etc. making it
difficult to click on a name
- Communicator requests addition of buddy to
both players. Also, incoming messages get a
sound effect
- Spaces in front of games in Game List no
longer allowed
- Game Lists/Player Lists alphabetize in upper
and lower case
- Ping tolerance icon adjustment to make more
useful
- More accuracy in number of players per game in
Game List

Obviously we would prefer to get everything sorted but we'd rather not wait to post a significant patch if we have a lot of stuff fixed up.

We are very aware of the various other issues hanging around and these are not forgotten.

Currently we're in the testing phase and expect to release the patch tomorrow if all goes well.

--------------------
Harvard Bonin
Producer
Command & Conquer Generals
Electronic Arts
edit: en voor mensen die willen weten of het draait op hun pc :
Dear C&C Generals players,

Below please find an updated list of video cards we do not support. We continue to collect this list based on customer questions regarding the required spec for the game. These are the ones people have inquired about so far...

Voodoo4
TNT2
Trident Blade 3D
Radeon Mobility
Kyro 2
Rage 128
S3 ProSavage
Radeon 7200
Vivid XS
Mobility M6
Quaddro4
Intel 810e
Mobility M4
Voodoo5

C&C Generals does not support these cards and there is no plan in the future to do so. If you are using one of these cards you may experience problems.

[Voor 19% gewijzigd door RocketKoen op 22-02-2003 21:03]

TheS4ndm4n#1919

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Damn, heb ik net mijn Voodoo 1 kaart weggegeven :)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-05 20:32
RocketKoen schreef op 22 februari 2003 @ 21:01:
voor degene die de changelog voor 1.3 missen:

[...]

edit: en voor mensen die willen weten of het draait op hun pc :

[...]
die lijst wil niks zeggen over of het niet draait of niet, het wordt niet "gesupport"
enkele collegas hier draaien de game met een TNT2 en een Radeon 7200 niet al te snel maar het werkt wel ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 15:44
Flyduck schreef op 22 februari 2003 @ 18:28:
hmm dat kan handig zijn :) heb vanmiddag de 6e missie uitgespeeld (zootje gattling tanks die zorgen voor afleiding stinger sites -> lopen)

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind het grafisch zwaar tegenvallen, met alle opties op het hoogst. Nu is het niet zo dat ik val over de grafische kant, ik speel ook nog graag wel eens TA, maar het ergste is dat ik geen overzicht kan houden. Bij alle voorgaande C&C spellen kon je door de resolutie te verhogen als het ware "uitzoomen" om zo een groter gebied te kunnen overzien. Nu het 3D is geworden werkt dat resolutietrucje niet meer en kan ik alleen gewoon inzoomen. Ik kan zover inzoomen dat ik de bakstenen zowat kan tellen ;) maar ik kan niet dermate uitzoomen dat ik kan zien waar de enemy vandaan komt als mijn tanks beschoten worden, en dat vind ik eigenlijk wel een groot gemis, want het is niets anders dan een kleine propertie 'verkeerd' instellen.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05 12:54

aapelite

Do the kirby!

ik vind grootste verlies vergelekn bij ra2 dat je niet meer met pijltjes kan scrollen, die optie dat ik door mn units sicle boeit me nl helemaal niet, en aangezien ik links hnaidg ben kan ik makkelijk die pijltjes gebruiken net als in elk ander RTS spel

• Anoniem: 58145
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
volgens mij kan je in RA2 ook niet scrollen met pijltjes maar dat doet er niet toe, want ik ben het überhaupt met je eens dat dat een gemis is. Nu ik Wc3 gewend ben, wil ik snel van de ene kant van de map naar de andere kant cursoren als ik dat nodig heb en de minimap niet voldoet. Dat kan ik Generals niet meer en terwijl je de kaart schuift met de muis, kun je natuurlijk geen eenheden selecteren. Héél vervelend, westwood.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:11

DinX

Motormuis

Anoniem: 58145 schreef op 22 February 2003 @ 23:05:
volgens mij kan je in RA2 ook niet scrollen met pijltjes maar dat doet er niet toe, want ik ben het überhaupt met je eens dat dat een gemis is. Nu ik Wc3 gewend ben, wil ik snel van de ene kant van de map naar de andere kant cursoren als ik dat nodig heb en de minimap niet voldoet. Dat kan ik Generals niet meer en terwijl je de kaart schuift met de muis, kun je natuurlijk geen eenheden selecteren. Héél vervelend, westwood.
Je kan 8 camera bookmarks aanmaken hoor :)
Kan je al naar aardig wat plaatsen op de map springen :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Anoniem: 58145
  • Niet online
boeie, bookmarks sucken. Als je een hevige battle hebt, en het gaat niet op één scherm, ga je toch niet met bookmarks springen? Raak je alleen maar het overzicht kwijt. Dan wil je relaxed scrollen terwijl je de muis nog kunt gebruiken --> gaat niet in generals :(

bookmarks gebruik ik trouwens in geen één spel, maar dat is heel persoonlijk :P

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 22-02-2003 23:32]

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
DinX schreef op 22 February 2003 @ 23:07:
[...]

Je kan 8 camera bookmarks aanmaken hoor :)
Kan je al naar aardig wat plaatsen op de map springen :)
hoe dan DinX?

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:06
ctrl + f1 tm f12 of bedoel je dat niet??

Strava | Twitter | Mastodon.nl

• Anoniem: 70097
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Iemand vroeg hoe je de fps kreeg.Ik heb die trucjes geprobeert maar ik zie nog steeds geen fps :S kan iemand me ffe uitleggen hoe ik de fps kan zien :?

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

die bookmarks stinken idd, ik wil snel scrollen :@ toch lomp wat ze nu hebben met die units, kun je net zo goed andere toetsen voor gebruiken.
Het lijkt me belangrijker om snel en overzichtelijk te commanderen dan dat je 1 voor 1 langs je units kan scrollen.

In ra2 kon het wel, maar pas in nieuwere patches

EDIT: typo (sorry ben moe zzzzzzz :Z )

[Voor 37% gewijzigd door aapelite op 23-02-2003 01:41]

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 10:01

PromWarMachine

Forsaken Archer

aapelite schreef op 23 February 2003 @ 00:55:
die mbookmarks stinke nidd, ik wil snel scrollen :@ tochlomp wat ze nu hebben met die units, kun je netzogied . en , voor gebruiken ofzo, is veel minder belangrijk dan snel scrollen plus tegelijk ff snel units selecteren en commanderen.
In ra2 kon het wel, maar pas in nieuwere patches, de 1ste versie kon je het niet goed, schoktje het steeds 1mm per keer ofzo
Dit is voor mij echt totaal onleesbaar. Zet een paar punten op de goede plaatsen en zet 'r een enter tussen. Voor de rest kan je uit de 66 woorden, best een paar van de 19 21 (!) taal en spelfouten eruit halen, denk ik. :/
Anoniem: 58145 schreef op 22 februari 2003 @ 23:32:
boeie, bookmarks sucken. Als je een hevige battle hebt, en het gaat niet op één scherm, ga je toch niet met bookmarks springen? Raak je alleen maar het overzicht kwijt. Dan wil je relaxed scrollen terwijl je de muis nog kunt gebruiken --> gaat niet in generals :(

bookmarks gebruik ik trouwens in geen één spel, maar dat is heel persoonlijk :P
Wat bedoel je hier met bookmarks? :o
Alleen voor locaties of ook voor units?

Zonder van je units groepjes te maken, zul je nooit een 1337 WarCraft III microër worden hoor. O-) In Generals kan je wel met dubbel-E, heel gemakkelijk álle units van een soort selecteren, da's wel nice. 8)

Dividend for Starters

• _js_
  • Laatst online: 30-04 22:35
Je kunt je pijltjes terug krijgen op de normale manier in plaats van ctrl+pijltje zoals nu door CommandMap.ini uit english.big te halen en te editen. Je kunt een programma om .big files te lezen halen van Olaf's site.

Op de cd staat niets om een ladder te maken, maar ik ben er zelf al een aan 't maken, is af over twee dagen ofzo, en dan hopen dat EA 'm toevoegt aan 't lijstje voordat zij de ladder kit weg geven (Skaggs heeft me verteld dat de officiele nog 1 a 2 weken op zich laat wachten).

• drunkfux
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 10:38
Hackers roelen! :) check mn cash

Ohnee, die arme nerdjes toch :P

Systeem Specs

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03 09:50

RaDKiLL

Revived

Wat is er mis met Nerds?! :+

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

drunkfux schreef op 23 February 2003 @ 06:37:
[afbeelding]

[afbeelding]
En de postsaantal op GoT daalde sterker dan de AEX.... Amen.

• Anoniem: 68139
  • Niet online
drunkfux schreef op 23 februari 2003 @ 06:37:
[afbeelding]

[afbeelding]
Je bouwt zelf eerst 200 nerds en dan nuke je ze met drie van je eigen nukes....

hoe lang ben je daar mee bezig geweest?

• rblommers
ze zijn dood :+

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
wat is mis met dode nerds? :+

• Niet online
Anoniem: 70097 schreef op 23 February 2003 @ 00:38:
Iemand vroeg hoe je de fps kreeg.Ik heb die trucjes geprobeert maar ik zie nog steeds geen fps :S kan iemand me ffe uitleggen hoe ik de fps kan zien :?
Niemand :?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 43477 schreef op 23 February 2003 @ 10:27:
[...]

En de postsaantal op GoT daalde sterker dan de AEX.... Amen.
LoL :+

Hé, zijn er al mensen die een mapje of een modje klaar hebben liggen?
Die van mij nadert completion, dus die post ik hier dan wel even... :)
Ik geloof dat je de switch -playstat oid moet gebruiken. Zelf nog niet geprobeerd...

[Voor 25% gewijzigd door anandus op 23-02-2003 11:31]

Anoniem: 5832

Ik las in het nieuws dat de organisatie drunkfux bezig is met het bombarderen van grote lan-party's , denk dat ik toch maar niet naar Campzone of Drome ga :+

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 5832 op 23-02-2003 11:32]

• Anoniem: 37576
  • Niet online
Allo,

Ik vraag me af, hoe kun je met china een goede aanval beramen? Ik ga altijd met tactiek, maar met china, kun je geneens zien hoe de enemy er voor staat?! De usa heeft bijvoorbeeld dat geval, wat de hele level voor je open legt en de gla heeft die rader die ut voor een klein stukkie open legt?!

Verder, ben ik de enige die niet kan connecten naar andere players, altijd als ik in een game ga van bijvoorbeeld 2v2, dan is er altijd wel eentje waar naar ik niet kan connecte en dan geeft ie een "unable to connect to other player(s)" error.

Anoniem: 5832

Anoniem: 37576 schreef op 23 februari 2003 @ 11:32:
Allo,

Ik vraag me af, hoe kun je met china een goede aanval beramen? Ik ga altijd met tactiek, maar met china, kun je geneens zien hoe de enemy er voor staat?! De usa heeft bijvoorbeeld dat geval, wat de hele level voor je open legt en de gla heeft die rader die ut voor een klein stukkie open legt?!
Je kan met een Black Lotus meestal een heel eind in de buurt van een vijandelijke basis komen, zo kan je iig de eerste verdedigings linie zien

• Niet online
Anoniem: 37576 schreef op 23 February 2003 @ 11:32:
Allo,

Verder, ben ik de enige die niet kan connecten naar andere players, altijd als ik in een game ga van bijvoorbeeld 2v2, dan is er altijd wel eentje waar naar ik niet kan connecte en dan geeft ie een "unable to connect to other player(s)" error.
Geen achtergrond software draaien,En als je op een netwerk zit zorgen dat je all upload krijgt

• Niet online
Anoniem: 70097 schreef op 23 February 2003 @ 11:38:
[...]

Geen achtergrond software draaien,En als je op een netwerk zit zorgen dat je all upload krijgt
Ik krijg alle upload.... Kheb zelfs alle portjes van generals gemapt naar mij....
En op achtergrond geen software draaien?! Kheb een amd 1800+ met 770 DDR.... Maar goed, zal this proberen.

• rblommers
G33rt schreef op 23 February 2003 @ 11:18:
[...]

wat is mis met dode nerds? :+
ze leveren geen geld op :+

• Anoniem: 34169
  • Niet online
Anoniem: 37576 schreef op 23 februari 2003 @ 11:40:
[...]

Ik krijg alle upload.... Kheb zelfs alle portjes van generals gemapt naar mij....
En op achtergrond geen software draaien?! Kheb een amd 1800+ met 770 DDR.... Maar goed, zal this proberen.
Specs maken niet uit, achtergrondsoftware is altijd slecht. Op mijn 1.8GHz gebruikt kazaa bv. 15-25% van de CPU power. Ook auto-protect van norton/mcaffee moet je uitzetten. Staat ook in het boekje :)

• Niet online
Anoniem: 34169 schreef op 23 February 2003 @ 11:48:
[...]

Specs maken niet uit, achtergrondsoftware is altijd slecht. Op mijn 1.8GHz gebruikt kazaa bv. 15-25% van de CPU power. Ook auto-protect van norton/mcaffee moet je uitzetten. Staat ook in het boekje :)
Khad er net eentje die werkte, toen de game begon, was alleen iedereen er uit of zo .... Dat schermpje dat je de spelers ziet en toen ging er wat af tellen bij alle drie, dus ben ik maar weg gegaan :(, toen bij volgende game, de cannot connect to other player(s)... :(

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-05-2022
ik heb het spel geinstalleerd........maar het spel start niet op! ik draai xp prof, tbird 1400, ti4400.

• anandus
  • Niet online
Janssen schreef op 23 februari 2003 @ 12:02:
ik heb het spel geinstalleerd........maar het spel start niet op! ik draai xp prof, tbird 1400, ti4400.
Krijg je een foutmelding ofzo?
Wat zie je (niet)?

• Anoniem: 59953
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ergens in deel II heb ik zitten lezen dat Holland of Nederland by het registreren van command and conquer generals niet erbij staat vermeld.

Heb het ook gevraagd via EA Games support e-mail maar daar krijg ik over een paar uur direct bericht terug van jah dat mijn bericht niet is gelezen.

Maar heb hier nog geen oplossing gezien om hem te registreren, heeft iemand al een idee om het spel te registreren??

• DocB
  • Laatst online: 05-12-2022
Anoniem: 59953 schreef op 23 February 2003 @ 12:40:
Ergens in deel II heb ik zitten lezen dat Holland of Nederland by het registreren van command and conquer generals niet erbij staat vermeld.

Heb het ook gevraagd via EA Games support e-mail maar daar krijg ik over een paar uur direct bericht terug van jah dat mijn bericht niet is gelezen.

Maar heb hier nog geen oplossing gezien om hem te registreren, heeft iemand al een idee om het spel te registreren??
Iemand had hier al een tijd terug gezegd dat je ook gewoon duitsland in kunt vullen, en dan een 5-cijferige postcode en een duitse stad invullen... Het klopt dan wel niet, maar je kan tenminste registreren...

• mduijvendijk
  • Laatst online: 24-03 11:08

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Anoniem: 59953 schreef op 23 February 2003 @ 12:40:

Ik zou het ook niet weten, maar als iemand wat weet, mag die het meteen op deze site zetten :/

Sometimes human's are...

• anandus
  • Niet online
Wie heeft al het verkeersbord met Breda in de Single-player missies gevonden?

Hij zit ergens rechtsboven in ieder geval, als je met de GLA gebouwen kapot moet maken. En misschien ook wel in andere missies.

* anandus wist niet dat Breda in Kazakhstan lag :+

• rblommers
DocB schreef op 23 February 2003 @ 12:47:
[...]

Iemand had hier al een tijd terug gezegd dat je ook gewoon duitsland in kunt vullen, en dan een 5-cijferige postcode en een duitse stad invullen... Het klopt dan wel niet, maar je kan tenminste registreren...
ik wou net mijn antwoord nog eens gaan posten, dank je :)

anandus schreef op 23 February 2003 @ 13:01:
Wie heeft al het verkeersbord met Breda in de Single-player missies gevonden?

Hij zit ergens rechtsboven in ieder geval, als je met de GLA gebouwen kapot moet maken. En misschien ook wel in andere missies.

* anandus wist niet dat Breda in Kazakhstan lag :+
*Proest*

Pics!! :D

• Niet online
DocB schreef op 23 February 2003 @ 12:47:
[...]

Heb inderdaad nu een 5 cijferige postcode ingevuld en als country duitsland maar na dat ik al die informatie hebt ingevuld.

Krijg ik een schermpie van:

Now registering your information with Electronic Arts. Please be Patient.

Maar verder gebeurt er gewoon na paar min. nog niets, zo lang hoef het toch niet te duren dat registreren ervan. Is dit normaal dat het zo lang duurt ofsow??

Okay be patient maar dit gaat wel erg ver dat wachten erop, dat moet binnen een paar seconden oververzonden zijn.

• Niet online
Opeens na een paar minuten later krijg ik melding van:

Trouble sending registration information. You need an external connection to send this information.

Wat is dat voor wazige opmerking, is het een soort port waar ze het naar toe sturen die informatie waardoor die dat zegt ofsow? iemand idee?

• Anoniem: 10074
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
heeft iemand alle medailes al verdient?

EN zo ja, krijg je dan nog wat extra's of is het gewoon om je lekker nutteloos bezig te houden

• Anoniem: 40554
  • Niet online
ik heb ze allemaal ...
maar je krijgt nix :)

• anandus
  • Niet online
Even iets tussendoor:
In Red Alert 2 waren er een paar units die niet in het spel gebruikt werden, maar die wel in de code stonden, zoals een helicopter en wat andere dingen.

Heeft iemand al in de code van Generals toevallig iets gevonden?
Ikzelf ben ook al het een en ander aan het doorspitten, maar nog niets gevonden. Helaas :(
Dus als er iemand is....?

• Niet online
anandus schreef op 23 February 2003 @ 14:43:
Even iets tussendoor:
In Red Alert 2 waren er een paar units die niet in het spel gebruikt werden, maar die wel in de code stonden, zoals een helicopter en wat andere dingen.

Heeft iemand al in de code van Generals toevallig iets gevonden?
Ikzelf ben ook al het een en ander aan het doorspitten, maar nog niets gevonden. Helaas :(
Dus als er iemand is....?
uhm, nee... mare, je had toch wel een helicopter??? Zo'n transport helicopter...?!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Ik heb de POW truck en een gebouw gevonden, maar als ik die enable, geeft het spel een foutmelding (blijkbaar moet ik die in alle ini bestanden gaan enabelen) das mij nu te veel werk

Sometimes human's are...

• anandus
  • Niet online
Anoniem: 37576 schreef op 23 February 2003 @ 14:59:
uhm, nee... mare, je had toch wel een helicopter??? Zo'n transport helicopter...?!
Ja, maar dit was een helicopter voor de Russen als ik het goed heb. En volgens mij is-ie toen in Yuri wel gebruikt. Maar pin me er niet op vast :)
mduijvendijk schreef op 23 February 2003 @ 15:00:
Ik heb de POW truck en een gebouw gevonden, maar als ik die enable, geeft het spel een foutmelding (blijkbaar moet ik die in alle ini bestanden gaan enabelen) das mij nu te veel werk
Kijk dat bedoel ik :)
Een POW-truck. Weet iemand al wat dat eigenlijk voor functie had? (Mij staat me ook iets van bij dat het bij een vroege preview genoemd is)

[Voor 43% gewijzigd door anandus op 23-02-2003 15:11]

• Niet online
Anoniem: 40554 schreef op 23 februari 2003 @ 14:40:
ik heb ze allemaal ...
maar je krijgt nix :)
thanx.

Dan doe ik ook de moeite niet meer :)

• greatgonzo
  • Laatst online: 27-05 14:38

greatgonzo

schit-te-rend!

klein probleempje, bij mij loopt ie vast bij mission 5 van USA. Ik heb deze uitgespeeld, maar verder wil ie niet! Het was toch zo dat er 8 missies waren per zijde?

Iemand een oplossing voor dit probleem? of kan iemand ff de savegame van mission 6 sturen naar greatgonzo81@yahoo.com?

• Niet online
7 missies per zijde.

Probeer het level eens opnieuw, misschien gaat hij daarna wel verder

• DocB
De POW truck staat ook tussen de concept art ergens op de ccgenerals site. Staan ook andere hele vage voertuigen enzo tussen... Maar wat je er mee kon zou ik niet weten

• Wiebbe
  • Laatst online: 23-05 17:20

Wiebbe

<none />

anandus schreef op 23 February 2003 @ 15:05:
[...]
Ja, maar dit was een helicopter voor de Russen als ik het goed heb. En volgens mij is-ie toen in Yuri wel gebruikt. Maar pin me er niet op vast :)

[...]

Kijk dat bedoel ik :)
Een POW-truck. Weet iemand al wat dat eigenlijk voor functie had? (Mij staat me ook iets van bij dat het bij een vroege preview genoemd is)
mjah, als je goed kijkt naar de Detention Camp, zie je dat er een plek is om iets te "laden" je moest met die POW truck, enemy units capturen en dan in die detention camp stoppen, zo kreeg je dan enemy sight. Maar ja, dat was natuurlijk teveel werk voor 1 simpel dingetje..

en die Grote Big Ass boot zit er natuurlijk in, Walls voor elke partij, en wat onzinnige dingen. Super wapens die eerst anders waren enzo, namen die niet kloppen met was ze ingame zijn enzo

maar vind de files wel nogal een rotzooitje als zeg ik he zelf.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Name: Ambulance
Cost: 600
Upgrades: None
Description:This fast but weaponless vehicles speeds around the battlefield looking for radiation and anthrax to clean up or injured soldiers to heal. It's a good idea to have at least one of these in your army.

Name: POW Truck
Cost: ?
Upgrades: ?
Description: This is literally a prison on wheels. It will hold enemy units captured in battle. Units captured will be hauled away to the Detention Camp to be brainwashed into joining the US forces. POW trucks may need to be accompanied, as if the units in the truck manage to get free, they could be a real handful to deal with.

Name: Hovercraft
Upgrades:?
Description: The hovercraft is a quite necessary unit in means of beach landings behind enemy lines, giving the controller the ability to launch surprise attacks against their enemy’s. This unit has no defences of its own and is consequently quite vulnerable to enemy fire. It will most likely carry around 10 – 20 units at most it should also be capable of carrying tanks and other vehicles but in much smaller quantity’s.

Allemaal voor USA, vond deze dingen op een site, en bij de units stond zelfs ook nog een foto dus misschien zijn die nu ook weg gelaten maar hangen ze nog ergens in de files er ook nog tussen.

• DocB
aapelite schreef op 23 February 2003 @ 16:17:
Name: Ambulance
Cost: 600
Upgrades: None
Description:This fast but weaponless vehicles speeds around the battlefield looking for radiation and anthrax to clean up or injured soldiers to heal. It's a good idea to have at least one of these in your army.

Name: POW Truck
Upgrades: ?
Description: This is literally a prison on wheels. It will hold enemy units captured in battle. Units captured will be hauled away to the Detention Camp to be brainwashed into joining the US forces. POW trucks may need to be accompanied, as if the units in the truck manage to get free, they could be a real handful to deal with.

Name: Hovercraft
Upgrades:?
Description: The hovercraft is a quite necessary unit in means of beach landings behind enemy lines, giving the controller the ability to launch surprise attacks against their enemy’s. This unit has no defences of its own and is consequently quite vulnerable to enemy fire. It will most likely carry around 10 – 20 units at most it should also be capable of carrying tanks and other vehicles but in much smaller quantity’s.

Allemaal voor USA, vond deze dingen op een site, en bij de units stond zelfs ook nog een foto dus misschien zijn die nu ook weg gelaten maar hangen ze nog ergens in de files er ook nog tussen.
Ehm de ambulance zit afaik gewoon in het spel hoor, je kunt er idd radiation en gif en andere troep mee opruimen...
De hovercraft zullen ze vast nog wel eens met een uitbreiding oid in het spel gooien. De POW truck lijkt me daarentegen niet heel nuttig...

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

ambulance iets wist ik wel, maar ik ben erg anti USA in C&C games dus heb niet met ze gespeeld my fault ;)

Die POW truck leek me juist iets te nuttig, ik bedoel mensen overnemen en tot jou kant laten converten lijkt me ietwat erg machtig zelfs. Maar vind het niet erg USA om mensen te brainwashen...

• Wiebbe
  • Laatst online: 23-05 17:20

Wiebbe

<none />

Die POW Truck kan je zien in de USA missies, net als de Boot, en de Hovercraft.

de POW truck in de missie dat je inkomende USA forces moet beschermen, en die boot en hovercraft in dezelfde missie, dan moet je een beach attack doen..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 23:21
Misschien komen ze in de expansion als die er ooit komt. Hebben jullie er ook last van dat niemand meer met je wil spelen online? Dan maak je een game... komen er een paar man binnen.... zeggen ze: WOW, en dan zijn ze weer weg :(. (100/7/3).

Anoniem: 71746

iemand een tip hoe ik level 7 (laatste level) van China doorkom? Er komen steeds teveel voertuigen van de vijand op me af. En daar kan ik niet tegen bouwen.

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 71746 schreef op 23 February 2003 @ 18:22:
iemand een tip hoe ik level 7 (laatste level) van China doorkom? Er komen steeds teveel voertuigen van de vijand op me af. En daar kan ik niet tegen bouwen.
Die is echt al héél vaak gevraagt, lees 't topic even door...

• Veel hackers
• Beetje defence
• Niet naar de expansion gaan
• Overlords pompen met gattling cannons en propaganda towers
• Geld niet boven de 5000 laten komen

Dividend for Starters

• drunkfux
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 10:38
Anoniem: 68139 schreef op 23 February 2003 @ 10:47:
[...]

Je bouwt zelf eerst 200 nerds en dan nuke je ze met drie van je eigen nukes....

hoe lang ben je daar mee bezig geweest?
Geen idee, verveelde me dus ben maar wat gaan ouwehoeren :P

Systeem Specs

• rblommers
PromWarMachine schreef op 23 February 2003 @ 18:35:
[...]

Die is echt al héél vaak gevraagt, lees 't topic even door...

• Veel hackers
• Beetje defence
• Niet naar de expansion gaan
• Overlords pompen met gattling cannons en propaganda towers
• Geld niet boven de 5000 laten komen
hmm hackers ok, beetje defence ok, expansion????? , overlords ok, geld ok. maar toch lukt het me niet :(

tja, zal die hackers eens ingaan zetten. Beetje defence? Man die gasten blijven maar komen met voertuigen

• greatgonzo
  • Laatst online: 27-05 14:38

greatgonzo

schit-te-rend!

Anoniem: 10074 schreef op 23 februari 2003 @ 15:49:
7 missies per zijde.

Probeer het level eens opnieuw, misschien gaat hij daarna wel verder
al 2x geprobeert, zonder suc6. Kan iemand missie 6 misschien ff meelen naar greatgonzo81@yahoo.com?

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

greatgonzo schreef op 23 February 2003 @ 19:36:
[...]

al 2x geprobeert, zonder suc6. Kan iemand missie 6 misschien ff meelen naar greatgonzo81@yahoo.com?
Er staat niet handig in de bestandsnaam welke savegame ik moet hebben, ik heb er 40 ofzo. Totaal 100 MB, dat vindt Yahoo niet leuk ;)

Probeer anders ff opnieuw, niveau normal ofzo?

[Voor 7% gewijzigd door PromWarMachine op 23-02-2003 19:54]

Dividend for Starters

• Anoniem: 52038
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik zag net de vraag of er een uitbreiding komt: die komt er. hij is vooralsnog geplant voor oktober van dit jaar.

iemand trouwnes een tip hoe ik level 5 van usa doorkom. ik wordt elke keer kapot geschoten door scudlaunch.

ps. ik ben niet zo een goede gamer dus hulp kan ik altijd gebruiken :)

• Anoniem: 34169
  • Niet online
Wiebbe schreef op 23 February 2003 @ 16:05:
[...]

mjah, als je goed kijkt naar de Detention Camp, zie je dat er een plek is om iets te "laden" je moest met die POW truck, enemy units capturen en dan in die detention camp stoppen, zo kreeg je dan enemy sight. Maar ja, dat was natuurlijk teveel werk voor 1 simpel dingetje..

en die Grote Big Ass boot zit er natuurlijk in, Walls voor elke partij, en wat onzinnige dingen. Super wapens die eerst anders waren enzo, namen die niet kloppen met was ze ingame zijn enzo

maar vind de files wel nogal een rotzooitje als zeg ik he zelf.
Walls is heel handig... Die mis ik wel...
En ja die boot, hij zit zelfs nog in het introtje :) Maar speelbaar zijn ho maar. En de B-52 carpet bomber, die heb ik ook nog niet terug gezien.

• Willybubba
  • Laatst online: 07:54

Willybubba

Nut up or shut up.

De carpet bomber zit in een chinese missie.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Niet online
in lvl 6 om precies te zijn :)

Anoniem: 49501

Kan iemand mij vertellen tot hoeveel de generals promotion gaat.
Dus hoeveel steren je in totaal krijgt.

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 27-05 09:37
Anoniem: 49501 schreef op 23 February 2003 @ 21:29:
Kan iemand mij vertellen tot hoeveel de generals promotion gaat.
Dus hoeveel steren je in totaal krijgt.
5

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Anoniem: 49501

das wel k*t of niet dan.

• Niet online
Iemand vroeg voor hidden units
ik heb een site gevonde waar ze op staan :D
http://www.genedit2k.com/info/generals/hiddenunits/

• Anoniem: 30567
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
nice one :)

• DocB
Anoniem: 71746 schreef op 23 February 2003 @ 19:28:
tja, zal die hackers eens ingaan zetten. Beetje defence? Man die gasten blijven maar komen met voertuigen
Ik vond het zelf wel handig om een stel van die inferno cannons te gebruiken als defence. Het viel mij namelijk op dat de GLA steeds op het zelfde punt tussen twee gebouwtjes doorkwam. Als je dan daar een stuk of 5 inferno cannons constant op laat schieten komt echt niks er meer door, en dan kun je rustig verder gaan met overlords bouwen...

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 27-05 09:37
http://www.genedit2k.com/info/generals/hiddenunits/images/gla_outpost.jpg Dit zou wel mooi ten goede van de balans komen..

Jammmer dat die er (nog) niet bij zit

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Anoniem: 41239

Wat ik trouwens wel jammer vind van de GLA is dat je niet die zelfmoord auto's kunt bouwen die je in single player ook kunt gebruiken als je er zo'n suicide rebel instopt.

• Frggl
  • Laatst online: 21-04 10:50
Anoniem: 41239 schreef op 23 February 2003 @ 23:50:
Wat ik trouwens wel jammer vind van de GLA is dat je niet die zelfmoord auto's kunt bouwen die je in single player ook kunt gebruiken als je er zo'n suicide rebel instopt.
Maar je kunt wel suicide trucks bouwen en die vermommen als auto's -> zelfde effect, grotere explosie :) (met high explosive load dan).

jdiezrequejo schreef op 23 February 2003 @ 23:47:
[afbeelding] Dit zou wel mooi ten goede van de balans komen..
Ik zie er naast ook een powerplant van de GLA staan. :) Grappig...

Mijn favo leger is btw China, dan GLA en dan na 3 kilometer de USA. Misschien dat ik iets niet snap aan de USA, maar:

-powerplants genereren veel te weinig power
-verdediging sux, alleen een samsite, niets voor mannetjes
-tanks zijn duur en gaan snel kapot
-partical cannon is een lachertje
-vliegtuigen zijn te duur
-geen tank met machinegeweren/gattling cannons, dus dat sux voor mannetjes, die Hummer is veel te slap

• Anoniem: 75019
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zeker de beste units van Generals zitten wel in china:

sterke anti aircraft gatling guns die ook perfect op tanken en soldaatjes mee te bewerken 8)
nuke cannon is wel leuk alleen hij is wat langzaam en gaat snel stuk met een irri gevolg dat alle units erom heen ook weg zijn ;(

maar voor de rest is het een prachtig spel, dat zeker _/-\o_

Anoniem: 5765

rblommers schreef op 23 February 2003 @ 19:25:
[...]

hmm hackers ok, beetje defence ok, expansion????? , overlords ok, geld ok. maar toch lukt het me niet :(
Ach na paar keer ofzo, ben ik maar beetje andere tactiek gaan volgens ;)

1e Keer:
-Stukje stad in, naar 1e olie pomp
-2 Gattling-towers gebouwd
Verloor steeds meer tanks, en geld kwam niet snel genoeg binnen om goed te herbouwen
*LOST*

2e Keer
Zelfde verhaal, behalve dat ik olie pomp (en supplies ding) helemaal links vond
Daar beetje verdediging gebouwd etc
Ging goed, zelf nuke cannon gebouwd, maar toen kwam hij met die scud storm... op mijn mooie (zwaar verdidigde) stukje...
verloor al mijn tanks behalve 2 Overlords.. die hielden nog tijdje stand maar werden toen door anti-tank mannetjes en wagentjes om zeep geholpen
*LOST*

Hier tussen zaten nog paar keer maar die liepen voor geen moer :(

##'ste keer
Eerst basis gebouwd, toen twee tal inferno tanks beetje "diepte" in gestuurd
Zodat ik goed overzicht had (helpt echt :) )
Toen hele (begin) leger plus extra tanks naar hun basis helemaal links gestuurd ( in stad gedeelte), dat weg geramd, toen naar twee olie pompen bij berg gedeelte
En daar tijdje gehouden, ondertussen overige pompen etc ingenomen (geld ! :) )

En daarna Overlords zitten bouwen, 1e aanval (6 overlods) kwam vrij ver
2e golf daarna (ook 6 overlods) maakte er een eind aan :)
Overlods waren: 5 met gattling, 1e met speaker tower (die health.. HEEL handig )

Ging niet helemaal zoals hierboven, maar in grote lijnen wel :P

Anoniem: 30890

Anoniem: 17735 schreef op 24 February 2003 @ 00:24:
[...]
-geen tank met machinegeweren/gattling cannons, dus dat sux voor mannetjes, die Hummer is veel te slap
Die hummer moet je volstoppen met rocketmannetjes, dan is ie best wel effectief. :)

Daarnaast heeft de USA de beste luchtmacht in vergelijking met China en de GLA...

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 30890 op 24-02-2003 01:45]

Ach, maar ik ben blij dat ik de USA dit keer vind zuigen. Bij Red Alert 2 was het gewoon moeilijk met de Russen, maar nu kun je eindelijk ook eens lekker raggen met niet-Amerikaanse legers.

Anoniem: 30890

Anoniem: 17735 schreef op 24 februari 2003 @ 01:46:
Ach, maar ik ben blij dat ik de USA dit keer vind zuigen. Bij Red Alert 2 was het gewoon moeilijk met de Russen, maar nu kun je eindelijk ook eens lekker raggen met niet-Amerikaanse legers.
Het heeft ook een beetje te maken met je persoonlijke manier van spelen. Als je graag met tankjes aanvalt enzo (zoals ik) dan is de USA niet echt de leukste optie. Ik ga ook meestal voor China. Maar als je graag met vliegtuigjes aanvalt dan is de USA gewoon net zo sterk als China imo, je kunt namenlijk erg gemakkelijk als je een leuke vloot hebt een heel leger uit de weg ruimen... :)

Trouwens, er is helemaal geen mogelijkheid tot het maken van schepen enzo toch?

• Capa
  • Laatst online: 25-05 12:25
de luchtmacht van usa roeleert, als je een 3 strepen F16 met laser raketten hebt, knaltie zo in zijn eentje een overlord-tank weg, kan je nagaan als je en een stuk of 8 je basis laat verdedigen.

[Voor 3% gewijzigd door Capa op 24-02-2003 02:32]

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Anoniem: 5765 schreef op 24 February 2003 @ 01:30:
[...]

Ach na paar keer ofzo, ben ik maar beetje andere tactiek gaan volgens ;)

1e Keer:
-Stukje stad in, naar 1e olie pomp
-2 Gattling-towers gebouwd
Verloor steeds meer tanks, en geld kwam niet snel genoeg binnen om goed te herbouwen
*LOST*

2e Keer
Zelfde verhaal, behalve dat ik olie pomp (en supplies ding) helemaal links vond
Daar beetje verdediging gebouwd etc
Ging goed, zelf nuke cannon gebouwd, maar toen kwam hij met die scud storm... op mijn mooie (zwaar verdidigde) stukje...
verloor al mijn tanks behalve 2 Overlords.. die hielden nog tijdje stand maar werden toen door anti-tank mannetjes en wagentjes om zeep geholpen
*LOST*

Hier tussen zaten nog paar keer maar die liepen voor geen moer :(

##'ste keer
Eerst basis gebouwd, toen twee tal inferno tanks beetje "diepte" in gestuurd
Zodat ik goed overzicht had (helpt echt :) )
Toen hele (begin) leger plus extra tanks naar hun basis helemaal links gestuurd ( in stad gedeelte), dat weg geramd, toen naar twee olie pompen bij berg gedeelte
En daar tijdje gehouden, ondertussen overige pompen etc ingenomen (geld ! :) )

En daarna Overlords zitten bouwen, 1e aanval (6 overlods) kwam vrij ver
2e golf daarna (ook 6 overlods) maakte er een eind aan :)
Overlods waren: 5 met gattling, 1e met speaker tower (die health.. HEEL handig )

Ging niet helemaal zoals hierboven, maar in grote lijnen wel :P
Mooi verhaaltje 8)

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:27

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Iemand opgevallen dat in skirmish, de AI precies weet waar je zit? Ik checkte ze constant met radar. Ze hadden me nog niet aangevallen dus wisten ze niet waar ik zat want het was een grote map. AI bouwde stuk of 20 tanks en ging op weg zag ik op de radar en waarempel, ze namen exact de kortste route richting mij.

AI cheats!

"Oooh Jeroen!"

• Niet online
Kaap schreef op 24 February 2003 @ 07:29:
Iemand opgevallen dat in skirmish, de AI precies weet waar je zit? Ik checkte ze constant met radar. Ze hadden me nog niet aangevallen dus wisten ze niet waar ik zat want het was een grote map. AI bouwde stuk of 20 tanks en ging op weg zag ik op de radar en waarempel, ze namen exact de kortste route richting mij.

AI cheats!
Is altijd al zo geweest,dacht ik :P

DocB schreef op 23 February 2003 @ 23:22:
[...]

Ik vond het zelf wel handig om een stel van die inferno cannons te gebruiken als defence. Het viel mij namelijk op dat de GLA steeds op het zelfde punt tussen twee gebouwtjes doorkwam. Als je dan daar een stuk of 5 inferno cannons constant op laat schieten komt echt niks er meer door, en dan kun je rustig verder gaan met overlords bouwen...
inferno cannons? Hoe kom ik daar aan? Zijn dat tanks (ik ken die namen niet zo goed)?

constant op laat schieten? Hoe doe je dat dan?

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

als je logisch nadenkt, weet je ook waar de AI zit

Sometimes human's are...

• Anoniem: 39251
  • Niet online
Anoniem: 71746 schreef op 24 februari 2003 @ 08:06:
[...]

inferno cannons? Hoe kom ik daar aan? Zijn dat tanks (ik ken die namen niet zo goed)?

constant op laat schieten? Hoe doe je dat dan?
Inferno cannons zijn tanks die je met je eerste Generals punt kunt kiezen, ze schieten shells af die een kleine explosie veroorzaken en als je genoeg Inferno's tegelijk op een doel laat knallen dan ontstaat er een zgnd inferno (groot vuur).

Ik vind ze erg ongeschikt voor base defence omdat ze
-niet geschikt zijn tegen infantry en vehicles
-ze bewegende doelen niet raken
-het lang duurt voordat ze vuren na het richten (kanon omhoog... in range rijden blabla)
-zeer zwak armor hebben (tanks en rocket soldiers schieten ze zo kapot)

Gebruik ze dus alleen als de enemy telkens langs hetzelfde punt komt en laat je Inferno's er op schieten zodat er een inferno ontstaat, dan komt er geen unit meer langs.

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 39251 op 24-02-2003 08:23]

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee