Toon posts:

[C&C] Generals - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.263 views sinds 30-01-2008
http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/genlogo.jpg

Het vorige topic begon al aardig vol te raken dus het was tijd voor een nieuw deel :) Generals is de nieuwste game in de succesvolle Command & Conquer serie. En voor de eerste keer is er een C&C game in volledig 3D.
Net zoals elk spel heeft ook deze natuurlijk een verhaal te vertellen:
The threat was more deadly than anyone had imagined.
While the United States intercepted the missile over the ocean - an explosion the size of Texas bloomed over the Atlantic like some amorphous flower - the thwarted terroris attack would nontheless reset the world stage. The bioterror agent developed by the Global Liberation Army had the potential to wipe out hundreds of millions of people across the globe.

As the 21st century matures, the superpowers aren't quite so super anymore. The three main players on the world stage - the United States, China and the political terror organization known as the Global Liberation Army - are each vying to bring its own vision of truth and stability to the world, each side prepared to fight in its own way and for its own ideals. As China tries to push the GLA out of its borders and the U.S. gears up for police action halfway across the globe, the GLA - the most efficient and slippery terroris organization ever seen - entrenches itself for the final conflict it has anticipated for millenia. It's a conflict that will determine the course of history to come... A history not fussed over by bespectacled professors but hammered oud by men of courage and cunning on the battlefield - by the generals.
Maar wat vooral de indruk maakt zijn natuurlijk de graphics, die zijn prachtig. Maar ook pracht eist z'n tol, je hebt er dan ook een aardig PCtje voor nodig. Voor de geïnteresseerden volgen hier de minimum en aanbevolen systeemeisen:
Minimum Requirements:
Intel Pentium 1000 MHZ
128 MB RAM
1.2 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card

Recommended Requirements:
Intel Pentuim 2000 MHZ
512 MB RAM
1.4 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card
Maar als je dit allemaal bezit krijg je er natuurlijk wel heel wat moois voor terug. Hieronder zie je een demonstratie van al dat moois:

Screenshots:
http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-1.jpghttp://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-2.jpg
http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-3.jpghttp://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-4.jpg
Alle plaatjes zijn klikbaar

Releasedate: 11 Februari
Ontwikkelaar: Westwood
Officiële site: Generals.com
FAQ: GoT Generals FAQ
Deel 1: Het Command&Conquer Generals Topic.

En uiteraard Spielerij - Problemen & Vragen voor al uw problemen en vragen :)

[Voor 51% gewijzigd door Hahn op 11-02-2003 18:54]

The devil is in the details.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 10:56
w00i deel 2 al, singleplayer is kort gezegt gewoon brak maar de mplayer is deze keer erg leuk

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Anoniem: 60196
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Command and Conquer Generals Officers Club-X

Weet iemand wat dit is?

Addon?

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 60196 op 10-02-2003 23:33]

• evilpin0
iets met medaljes ofzo.. dacht geen nieuwe missies

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 10:15
officers club is speciale status die je online krijgt als je de pre-order versie hebt geloof ik
krijg je idd een sterretje voor je naam

TheS4ndm4n#1919

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 23:21
Ik moet zeggen dat deze Command & conquer erg grappig is. Single player zuigt (geen fatsoenlijke filmpjes :P). Maar multiplayer is errug leuk. Het spel draait alleen wel gruwelijk zwaar (xp2400@2600+ 512mb, ti4400).

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Had dit net bij Deel 1 gepost maar als deel 2 er nu is dan wordt er niet meer terug gekeken naar Deel 1. Dus daarom plak ik het hier nog maar een keer. Hopelijk vinden de modjes dit goed.
Apache schreef op 09 februari 2003 @ 19:57:
[...]

Een readme lezen is toch ZOOOOOO ongelofelijk moeilijk!!

[...]
2.10. Firewall/NAT Port Number Info:

The game will need to talk to external servers that use the following port numbers. These ports need to be open in your firewall in order to play on Generals Online:

TCP ports:
80, 6667, 28910, 29900, 29920

UDP ports:
4321, 27900
Ik heb een SMC barricade router en daar kan ik bij special applications alleen maar een Trigger en incomming ports invullen. Bij incomming ports snap ik wel dat dat deze zijn: 80, 6667, 28910, 29900, 29920 maar what the hell is de trigger?
Ik heb gewoon maar de UDP poorten geprobeerd als trigger. Ik kan maar 1 poort invullen als trigger. 2 poorten past niet in de invoervak. en bij beide UDP poorten als trigger werkt het niet.

BTW ik krijg een connection timeout error elke ker als ik probeer te multiplayeren

Dit is echt een groot nadeel van de SMC router met die damn triggers. Ik heb echt onwijs lang op Google gezocht voor ik wist wat voor trigger ik moest gebruiken voor bestanden verzenden via MSN en iemand die laats een Draytek had gekocht die kreeg het werkend binnen 5 min nadat ie had gevonden wat de TCP en UDP poorten was.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Anoniem: 77603

oooh... ik kon het niet laten... ik ben 'm toch aan het downloaden :( Maar donderdag gaat hij er weer af en maak ik plaats voor een legale versie :) Ik MOET 'm gewoon ff spelen tot die tijd zodat ik m'n buddies donderdag makkelijk versla hehe.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-06 15:58
single-player idd erg kort, al wat via direct connect online kunnen spelen...
zal hem wel zo snel mogelijk kopen, wil online spelen!! :)

• SonyEricsson
  • Nu online
het spel is te spelen met een cellie 800mhz + geforce +256 mb ram
:P

alles low detail @ 800x600
(goed speelbaar ook...alleen lange laadtijden

• Anoniem: 39251
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik speel hem goed op een Duron 950 met een Ti4200 64 MB en 512 MB SD-RAM (1024*768, alles high, 3D shadows en AA in de config uitgezet)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:05
net even de training gespeelt, alles high detail @ 1280 x 720 draait lekker soepel op mn 1.4 Athlon, 512mb geheugen met GF4 Ti4200 128mb

Wat een vet spel zeg!! Alleen jammer dat er geen 'echte' filmpjes meer inzitten als in b.v. Red Alert, alhoewel de ingame filmpjes al heel cool zijn.. Heb alweer zin om morgen te spelen..

Zijn er trouwens nou 3 kampen waar je mee kan spelen, alle 3 met andere verhaallijn?

[Voor 9% gewijzigd door .GoO op 11-02-2003 00:13]

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb ook een SMC Barricade router (R1.93p) en voor Fifa 2003 moest ik ook wat poorten open zetten. Ik had dat gewoon bij Virtual Server gedaan en t werkt perfect !

[Voor 66% gewijzigd door Sport_Life op 11-02-2003 00:18. Reden: quote weggeknipt]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase (in bestelling)

• Anoniem: 58145
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
devv05 schreef op 11 February 2003 @ 00:12:
net even de training gespeelt, alles high detail @ 1280 x 720 draait lekker soepel op mn 1.4 Athlon, 512mb geheugen met GF4 Ti4200 128mb

Wat een vet spel zeg!! Alleen jammer dat er geen 'echte' filmpjes meer inzitten als in b.v. Red Alert, alhoewel de ingame filmpjes al heel cool zijn.. Heb alweer zin om morgen te spelen..

Zijn er trouwens nou 3 kampen waar je mee kan spelen, alle 3 met andere verhaallijn?
Dat is wel wat ik er van begrepen heb :Y). JLA, Terroristen en nog wat ach ik weet het ook niet meer. Maar 3 speelbare is zeker.

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Meer replays please :Y)

dunno

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 02:23
is er iemand met een SMC die em al aan de praat heeft?
ik krijg het met alle poorten op een virtual server niet voormekaar.
ik wil dit spelletie ook tegen me maten spelen :)

• Anoniem: 39520
  • Niet online
De screenshots zijn allemaal super cool alleen jammer dat ze voor de release niet een kleine demo hebben gereleased. Het spel is zowieso wel goed maar toch jammer.

• Jumpiefox
  • Laatst online: 31-05 14:01
http://www.jumpiefox.demon.nl/jumpie1

een game van mij waarin ik win :P

(tegenstander ging eten maar dat vertel ik erniet bij :P)

On a road of changes....

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

johnny.xxx schreef op 11 februari 2003 @ 00:38:
is er iemand met een SMC die em al aan de praat heeft?
ik krijg het met alle poorten op een virtual server niet voormekaar.
ik wil dit spelletie ook tegen me maten spelen :)
Ik ga et morgen vanmiddag even proberen :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase (in bestelling)

• evilpin0
op verzoek: een replay tegen een brutal cpu

[url] http://home.wanadoo.nl/c.deblok/ccg/pinovsbrutalcomp.rep [url/]

• Anoniem: 71498
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
http://www.xs4all.nl/~tdwaard/matthijs/Replays.rar

Paar replays... paar stomme fouten. Wel leuk om te zien dat ik per ongeluk mijn war factory verkocht :) . En met me suicide actie blies ik eerst een chinese power plant op, waardoor de rest van de ventjes dood ging door de radiatie |:( .

• bAdmuTs
  • Nu online
Zo, heb de GLA uitgespeeld met in de laatste missie 11 scud storms >:), was wel op het makkelijkste niveau :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Anoniem: 71498
  • Niet online
Owja, tipje. Ga nooit FFA doen.

• Anoniem: 20627
  • Niet online
W00t! Gister ook gespeeld, het overtreft al mijn verwachtingen! :D

• DocB
  • Laatst online: 05-12-2022
hey nou zie ik op dat 3e screenshot in de openingspost een hoop hekken staan... Ik dacht dat ik een hoop mensen had horen zeggen dat die er niet meer waren?? of zijn die dingen daar al van tevoren neergezet?

Anoniem: 12693

Ik zit hier met een Hercules Kyro II kaartje en da gaat dus niet meer werken. :(

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

DocB schreef op 11 februari 2003 @ 07:27:
of zijn die dingen daar al van tevoren neergezet?
Ja :+

Deze plek is te koop.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-02 15:15

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

In de tutorial heb je ze ook :)
En je eigen tanks rijden ze gewoon kats plat zodat de hekken in no-time weg zijn :(

[Voor 9% gewijzigd door StarLite op 11-02-2003 08:50]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-06 15:21
bAdmuTs schreef op 11 February 2003 @ 02:31:
Zo, heb de GLA uitgespeeld met in de laatste missie 11 scud storms >:), was wel op het makkelijkste niveau :)
11 ? ik had er geeneen op het makkelijste niveau, direct toen ik die waarschuwing kreeg van Commander ze hebben een Scudstorm heb ik er wat A10's heen laten vliegen en een paradrop gedaan, das scudstorm :D

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 10:06

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Die aanvallen van die A10's zijn echt zooooo vet.

Ook behoorlijk krachtig.

Ik vind wel dat ze een patch mogen uitbrengen waarin superweapons uitgeschakeld moet kunnen worden in multiplay.

• FireFoz
  • Laatst online: 01-06 19:12
Zeg als er iemand is die hem vandaag in de winkel gekocht heeft dan moet die het wel ff hier posten he :)

Ik heb hem niet ge-pre-ordered, maar wil hem wel hebben natuurlijk :)
Kweet alleen niet of ie nou vandaag of morgen ofzo in de winkel ligt :(

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Anoniem: 61153

De min. specs weet ik nu wel maar ik vraag me het volgende af: Ik heb nu een T'bird 1200 met 640 MB (133 Sdram) en een GF2 MX400 32 MB. Als het dit spel zou draaien, zou hij erg rot draaien. Als ik in dit systeem nu een nieuwe en snelle videokaart zet (9500pro), zou me systeem dit spel dan wel beter aankunnen op min. 1024?

Waar het dus omgaat: Is de rest van me systeem snel genoeg voor dit spel als ik er een snelle videokaart inprik? Of wordt de cpu nu de bottleneck en moet ik niet veel verbetering verwachten?

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 61153 op 11-02-2003 09:25]

• Dionysos
  • Laatst online: 31-05 10:06

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Anoniem: 61153 schreef op 11 februari 2003 @ 09:24:

Waar het dus omgaat: Is de rest van me systeem snel genoeg voor dit spel als ik er een snelle videokaart inprik? Of wordt de cpu nu de bottleneck en moet ik niet veel verbetering verwachten?
Volgens mij , behaal je veel winst als je in jouw geval er een betere videokaart indoet.

Cpu is volgens mij niet de bottleneck :)

• Noctilux
  • Laatst online: 18-02-2021
Het spel is erg mooi geworden. complimenten! ONDANKS dat het nu 3D is valt het nog steeds goed te spelen. Meestal ligt de nadruk op mooie plaatjes en staat de rest op de tweede plaats.

Wel vind ik dat het er allemaal wat rommeliger op is geworden. RA2 en voorgangers waren veel overzichtelijker. Dat geldt trouwens ook voor het menu. Ik zou bijvoorbeeld wat verder willen uitzoomen. Op een hogere resolutie spelen geeft niet meer overzicht i.t.t. tot de vorige versies.

E.e.a. komt misschien wel door het feit dat het spel nu geheel 3D is. Ik weet voor mij zelf nog niet of dat nu een verbetering is of niet. Ik persoonlijk vindt de speelbaarheid belangrijker dan het uiterlijk. Ik ben benieuwd of 3D spelen een hipe is waar elke ontwikkelaar verplicht aan mee moet doen. Het zou mij niet verbazen. Als ik naar de levensduur van de nieuwste (3D) spellen kijk, wordt die ook steeds korter. Misschien is het wel zo dat als men eenmaal (meestal snel) is uitgekeken op het mooie grafische, het spel zelf vervolgens tekort schiet om nog langer te boeien.

Wat is jullie mening?

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Noctilix schreef op 11 February 2003 @ 09:56:

Wel vind ik dat het er allemaal wat rommeliger op is geworden. RA2 en voorgangers waren veel overzichtelijker. Dat geldt trouwens ook voor het menu. Ik zou bijvoorbeeld wat verder willen uitzoomen. Op een hogere resolutie spelen geeft niet meer overzicht i.t.t. tot de vorige versies.
das juist een compliment richting de programmeurs, dat een hogere resolutie meer overzicht geeft was IMO het slechtse punt.... Mn broertje speelde ook veel RA2, op een mindere computer dan de mijne, op 800x600... hij had vele malen minder overzicht dan ik had op een hoge resolutie... wat strategisch erg veel kan uitmaken...

Deze plek is te koop.

Anoniem: 27195

KeeZ schreef op 11 februari 2003 @ 10:17:
[...]

das juist een compliment richting de programmeurs, dat een hogere resolutie meer overzicht geeft was IMO het slechtse punt.... Mn broertje speelde ook veel RA2, op een mindere computer dan de mijne, op 800x600... hij had vele malen minder overzicht dan ik had op een hoge resolutie... wat strategisch erg veel kan uitmaken...
Naja, compliment, 2D, sprites, kun je niet zomaar uitrekken op een hoge resolutie, dan worden ze echt lelijk. En 3D is daar heel variabel, de grootte van de textures past zich gewoon automatisch aan aan de resolutie.

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ik ga beginnen met spelen en zal zo wat schreens online gooien :)

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Anoniem: 27195 schreef op 11 February 2003 @ 10:55:
[...]

Naja, compliment, 2D, sprites, kun je niet zomaar uitrekken op een hoge resolutie, dan worden ze echt lelijk. En 3D is daar heel variabel, de grootte van de textures past zich gewoon automatisch aan aan de resolutie.
oke... maar zo simpel zal het ongetwijfeld niet zijn.... zoom maar eens helemaal in op een poppetje die naast een tank staat, zoals de screenshot in het eerste topic...

Deze plek is te koop.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 23:21
Haha, met mensen van GoT idd niet... stelletje backstabbers :( :( ;). Ik heb nu wel meerdere ffa potjes achter de rug en ik moet zeggen dat dit spel zich daar erg goed voor leent.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 13:49

zAo

GPLv2 Fanboy

Lol, ik speel het net: draait redelijk op mijn Xp 2100+, 512 DDR en GF 2 TI 64DDR

Alleen: als ik skirmish doe, dan gaat alles na ongeveer een minuut de lucht in! Wat doe ik verkeerd man~? :) :X

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
eMAeRCe schreef op 11 February 2003 @ 00:18:
[...]

Ik heb ook een SMC Barricade router (R1.93p) en voor Fifa 2003 moest ik ook wat poorten open zetten. Ik had dat gewoon bij Virtual Server gedaan en t werkt perfect !
Kan je please........... even een screen maken van wat je hebt ingesteld. PLEASE....

Assume there are no rules and it's one big free for all

Anoniem: 3585

Ik heb hem net in de winkel gekocht --> 49,99
is een klein dorpje waar ik in de winkel heb belooft om hem pas op de release date open te maken. ;)

• Anoniem: 28310
  • Niet online
Jongens hij is vanaf vandaag leverbaar. yes yes yes ;)

• Anoniem: 10074
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik heb hem gister ff zitten spelen (als Chinees) maar om heel eerlijk te zijn vind ik hem op het moment niet echt boeiend.

Het lijkt erop dat het spel nog makkelijker is dan RA2, maar om dit te compenseren hebben ze de gameplay een stuk vertraagd.

Tanks zijn zo sloom als dikke stront in een trechter en ze schieten ook nog eens 1x in het uur, erger me er wel een beetje aan.

Maar ik ga gewoon door tot ik hem uitgespeeld heb.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 22:27
Anoniem: 10074 schreef op 11 February 2003 @ 12:56:
Ik heb hem gister ff zitten spelen (als Chinees) maar om heel eerlijk te zijn vind ik hem op het moment niet echt boeiend.

Het lijkt erop dat het spel nog makkelijker is dan RA2, maar om dit te compenseren hebben ze de gameplay een stuk vertraagd.

Tanks zijn zo sloom als dikke stront in een trechter en ze schieten ook nog eens 1x in het uur, erger me er wel een beetje aan.

Maar ik ga gewoon door tot ik hem uitgespeeld heb.
Moet je eens de gamespeed omhoog gooien, gaat er een wereld voor je open :)

Anoniem: 1688

Well, we've had a few quirks with our not-so-accurate countdown for Command & Conquer Generals. The date shown has been all over the map, but rest assured, we're going to get you on the battlefield on February 11th, 2003.

In the meantime, the counter is offline. :)

bron: www.westwood.com
vandaag dus, ipv vermeld in eerste post 14-02 :)

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Novah schreef op 11 February 2003 @ 13:01:
[...]
Moet je eens de gamespeed omhoog gooien, gaat er een wereld voor je open :)
Das leuk bedacht... heb je die optie dan al ergens gevonden, ik namelijk niet

• evilpin0
net nog een erg leuke game vs cyper gespeelt

http://home.wanadoo.nl/c.deblok/ccg/pinovscyper.rep

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 21:44
zAo schreef op 11 februari 2003 @ 11:46:Alleen: als ik skirmish doe, dan gaat alles na ongeveer een minuut de lucht in! Wat doe ik verkeerd man~? :) :X
Niks, dat heb je soms bij de ille versies. *C&C Generals opnieuw installeren is the job* :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• DocB
Hey hij ligt dus al in sommige winkels?? Als iemand hem ergens ziet please vertel me waar... Ik heb toch OV en ik heb nou niks beters te doen :)

Maus: in welk klein dorp heb je hem nou gehaald dan??

• Anoniem: 28310
  • Niet online
DocB schreef op 11 februari 2003 @ 13:21:
Hey hij ligt dus al in sommige winkels?? Als iemand hem ergens ziet please vertel me waar... Ik heb toch OV en ik heb nou niks beters te doen :)

Maus: in welk klein dorp heb je hem nou gehaald dan??
(spam) online bij ons : www.maraex.nl (/spam)

• DocB
hmm thx... ziet er alleen naar uit dat het minstens een uur reizen is. Volgens de Disxons site hebben ze hem vanaf de 12e (morgen dus)... En laat ik nou net een paar uur niks te doen hebben in Delft. Zitten daar 2 filialen, dus ik kijk daar morgen wel ff denk ik.

edit: Hmmjah bij veel winkels staat de 13e als release, maar zoals ik hierboven al zeg hebben ze hem bij de dixons morgen al, en ik heb net ff Bart Smit gebeld, en die zeggen hem ook vanaf morgen te verkopen :)

Kan echt niet wachten om em te spelen... Heb nog geen beta of illegale versie gespeeld ofzo, ik wacht echt tot ik em legaal heb :)

[Voor 40% gewijzigd door DocB op 11-02-2003 13:41]

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 10:01

PromWarMachine

Forsaken Archer

Kan ik hem ook ophalen in Capelle? Als ik hem laat opsturen heb ik hem morgen, kan ik net zo goed naar de lokale boer lopen hier, morgen...

Dividend for Starters

• bAdmuTs
  • Nu online
Ik heb net ff de usa uitgespeeld maar beetje vaag wat de gla (enemy) deed, had pas 25 units gebouwt en 6 gebouwen van de vijand vernietigt met nuke, daisy cutter, orca's en ion cannon en de gla gaf zich ineens over :?. Heb nauwelijks wat gedaan

Ook een beetje jmmr dat ie zo kort is, lijkt wel alsof ze zich meer hebben geconcentreerd op de engine dan op de missie's (lengte/hoeveelheid en filmpjes)

Anoniem: 62696

Een paar vraagjes,
-hoe kom je aan de nuke(china heeft de nuke).
-Hoe kom je aan de daisycutter, bedoel je misschien de fuelbomb.
-Hoe kom je aan een orca, die zat in tiberian sun.
-en met ion cannon bedoel je denk ik particle cannon.

• Anoniem: 77857
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
zoo ik heb em net ff gehaald, hier bij mij int dorp lag ie al in de winkels.. (diskoland)
er lagen er trouwens nog een stuk of 20..
ben nu ff aan t installeren :)
er zit wel een flink dik boekje bij 64 pagina's ;)

[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 77857 op 11-02-2003 13:56]

• Jaguar645
  • Laatst online: 09:43
woei! ik loop vandaag ff naar de Music Store hier en reserveer hem ff via hun (vertrouwde website pre orders niet :P ).

kom thuis, internet aan kijk op got dit topic en zie dat mensen em al vandaag hebben, ook goed denk ik ff kijken @ generals site, en jahoor vandaag al :)

ik bellen naar die gast en zeggen van mensen hebben em al etc etc etc... zegt ie van op me pakbon staat pas 12e in verkopp gaan, maar weet je wat kom nu maar gewoon dan krijg je em vast mee :)

moet alleen morgen ff trug om bon te halen dan op te sturen, oftewel mijn dag kan niet meer stuk :D

• bAdmuTs
  • Nu online
Anoniem: 62696 schreef op 11 February 2003 @ 13:48:
Een paar vraagjes,
-hoe kom je aan de nuke(china heeft de nuke).
-Hoe kom je aan de daisycutter, bedoel je misschien de fuelbomb.
-Hoe kom je aan een orca, die zat in tiberian sun.
-en met ion cannon bedoel je denk ik particle cannon.
- rechts in het midden kan je 3 chinese gebouwen veroveren
- daisycutter is toch die fuelbomb :?
- orca bedoel ik die a10 bommenwerpers (tenminste zijn volgens mij dezelfde uit tib sun)
- ion cannon/partical cannon is een pot nat :P, de een komt van een satteliet en de ander van de grond :D

• robbydw
  • Laatst online: 24-05 09:58

robbydw

live your life

ik twijfel op dit moment nog of ik hem aan moet schaffen: de reden?
De enorme systeemeisen. Ik heb een P4 2,0 Ghz Notebook met 256MB intern geheugen en een ATI grafische kaart van 32 MB. Op de doos van de game staat dat ze niet garanderen dat de game op elke notebook werkt. Mijn vraag is, weet iemand inmiddels al uit eigen ervaring of de game op een dergelijk notebook soepeltjes draait?

Geen commentaar

• robbydw

robbydw

live your life

Jaguar645 schreef op 11 februari 2003 @ 13:56:
woei! ik loop vandaag ff naar de Music Store hier en reserveer hem ff via hun (vertrouwde website pre orders niet :P ).

kom thuis, internet aan kijk op got dit topic en zie dat mensen em al vandaag hebben, ook goed denk ik ff kijken @ generals site, en jahoor vandaag al :)

ik bellen naar die gast en zeggen van mensen hebben em al etc etc etc... zegt ie van op me pakbon staat pas 12e in verkopp gaan, maar weet je wat kom nu maar gewoon dan krijg je em vast mee :)

moet alleen morgen ff trug om bon te halen dan op te sturen, oftewel mijn dag kan niet meer stuk :D
Heb hem hier in Utrecht al gezien bij E-Plaza en Bart Smit. Dixons heb hem morgen pas

Geen commentaar

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

a10 != orca... erg fout.... ik heb namelijk nog geen orca gezien met een minigun zo groot als een beetle....

Deze plek is te koop.

• DocB
er zit wel een comanche in... das wel een helicopter, dus die zal hier wel bedoeld worden... A10 is een vliegtuig... :)

• bAdmuTs
  • Nu online
OEPS |:( |:( true true orca is een heli en geen vliegtuig |:( |:( my bad

[Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 11-02-2003 14:20]

• Anoniem: 77857
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
niks aan de hand.. ;)

mn boekje is trouwens wel fucked up.. een paar pagina's lijken wel niet goed gedrukt ofzo (maybe was de inkt op ;) )

[Voor 158% gewijzigd door Anoniem: 77857 op 11-02-2003 14:26]

Anoniem: 50818

Ola! Ole! Ik heb 'm zojuist gehaald bij Bart Smit!

• Niet online
Ok, dankzij Jaguar zit ik er over te twijfelen om dit spel te kopen. Ik heb de minimale systeem eisen gezien en heb de pcgameplay gelezen en daarin zeiden ze dat het spel op 1024x768 @ high liep op een Athlon1.33 met Geforce3.

Nu heb ik een Athlon 1200 met Radeon8500 128MB ((iets) sneller dan een GF3) en ben ik erg benieuwd of het strak gaat lopen. Ik verwacht minstens 1024x768x32 met redelijk detail (shadows mag wel af dan). :P
Ik heb trouwens 512 MB geheugen.

Wat denken jullie; gaat dat lukken?
Dat zal redelijk draaien, maar ik denk dat je dan beter in 800x600 kan draaien. In deel 1 van dit topic hadden veel mensen met een GF4 Ti4200 een slechte framerate in 1024x768.
Het ligt denk ik ook wel aan de instellingen van bijvoorbeeld je videokaart en natuurlijk het detail.

• Anoniem: 40554
  • Niet online
wat zeurt iedereen over die systeem spec

me broertje draait het op 1024x786 medium

DURON 750
256mb
Geforce 2 ti

[Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 11-02-2003 14:33]

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 50818 schreef op 11 februari 2003 @ 14:28:
WElke?

Utrecht & Nieuwegein zeiden tegen mij pas donderdag :(

Dividend for Starters

• DocB
Anoniem: 50818 schreef op 11 February 2003 @ 14:28:
Hey ik zie dat je in Zoetermeer woont.. Heb je hem ook hier gehaald?? ik bel net en ze zei vanaf morgen... Anders ga ik nou het stadshart in om rond te kijken...
Anoniem: 40554 schreef op 11 February 2003 @ 14:32:
wat zeurt iedereen over die systeem spec

me broertje draait het op 1024x786 medium

DURON 750
256mb
Geforce 2 ti
De één is nou eenmaal kieskeuriger dan de ander. En ik geloof eerlijk gezegd niet dat Generals echt vloeiend loopt op dat systeem, maar misschien vindt je broertje het al goed lopen op 10 FPS :+

• Niet online
MaRc0 schreef op 11 februari 2003 @ 14:31:
Dat zal redelijk draaien, maar ik denk dat je dan beter in 800x600 kan draaien. In deel 1 van dit topic hadden veel mensen met een GF4 Ti4200 een slechte framerate in 1024x768.
Het ligt denk ik ook wel aan de instellingen van bijvoorbeeld je videokaart en natuurlijk het detail.
800x600? Dat is B@RB@@RS! :) 1024x768 is echt het minimum, of 800x600 @ 2x fsaa. Dus je denkt niet dat dat zal gaan?

en je broertje met een Geforce2; tja, die zal wel weinig gewend zijn denk ik :?

Nu moet ik wel zeggen dat als het spel écht goede gameplay heeft, me de looks niet echt veel kunnen schelen. WarCraft3 ziet er ook schitterend uit maar in Multiplayer maakt het me niet uit of ik nu de sliders op medium of maximum heb (in het begin stonden ze wel eens op medium en had ik dat niet eens door) omdat de gameplay dan echt wel primeert. Als dat bij Generals ook zo is, hoor je mij niet klagen.

[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 11-02-2003 14:37]

• Anoniem: 40554
  • Niet online
MaRc0 schreef op 11 februari 2003 @ 14:34:
[...]

De één is nou eenmaal kieskeuriger dan de ander. En ik geloof eerlijk gezegd niet dat Generals echt vloeiend loopt op dat systeem, maar misschien vindt je broertje het al goed lopen op 10 FPS :+
mja ...

maar hoor hem dan:
Nu heb ik een Athlon 1200 met Radeon8500 128MB

daar moet het heus wel op te spelen zijn

• Anoniem: 52038
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
alle dynabyte winkel hebben hem al lioggen. de meeste al in de iwnkel en anders meot je er even naar vragen.

• Hyp3rman
  • Laatst online: 01-12-2022
dus je kunt m ook al kopen bij dynabyte?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Hyp3rman schreef op 11 February 2003 @ 14:42:
dus je kunt m ook al kopen bij dynabyte?
Nee, ze liggen er voor de sier.
Iets wat in de winkel ligt kan je kopen ja ;)

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

MaRc0 schreef op 11 February 2003 @ 14:43:
[...]

Nee, ze liggen er voor de sier.
Iets wat in de winkel ligt kan je kopen ja ;)
Dat is helemaal niet zo zeker als jij doet overkomen

Dividend for Starters

• Hidde
  • Laatst online: 02-06 19:36
gameshop in Den Haag is ie er al!
(www.gameshop.nl)

Ga em nog niet kopen.
Broer van me koopt em.
Ik heb geen geld. :)

• Jumpiefox
bart smit A'dam heeft um ook al :) ga um nu ophalen. (pein40-45, net binnen)

On a road of changes....

Anoniem: 34540

Anoniem: 58145 schreef op 11 February 2003 @ 14:29:
Ok, dankzij Jaguar zit ik er over te twijfelen om dit spel te kopen. Ik heb de minimale systeem eisen gezien en heb de pcgameplay gelezen en daarin zeiden ze dat het spel op 1024x768 @ high liep op een Athlon1.33 met Geforce3.

Nu heb ik een Athlon 1200 met Radeon8500 128MB ((iets) sneller dan een GF3) en ben ik erg benieuwd of het strak gaat lopen. Ik verwacht minstens 1024x768x32 met redelijk detail (shadows mag wel af dan). :P
Ik heb trouwens 512 MB geheugen.

Wat denken jullie; gaat dat lukken?
Tuurlijk kom bij lange na niet aan jou specs en bij mij liep alles op medium vrij soepel

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 06:55

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik heb hem besteld bij een winkeltje dat Hedo developments heet. (hardware winkeltje in Veldhoven en Valkenswaard) Iemand enig idee waar ze Generals kunnen bestellen? Ze zouden bellen als ze hem binnen hadden, en het duurt en het duurt. Gewone winkel gangers hebben hem al, niet eerlijk :) (nog 2 uur en 45 minuten dat ze kunnen bellen, of niet?)

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-05 13:47

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik heb m ook :9~
Gelijk even spelen voordat ik moet werken :*)

- B.L.A.A.T. -

Anoniem: 50624

Heeft iemand em al bij FRS gespot, heb hier nog zo'n €4 koritng bon van lays chips liggen :P

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Anoniem: 50624 schreef op 11 February 2003 @ 15:22:
Heeft iemand em al bij FRS gespot, heb hier nog zo'n €4 koritng bon van lays chips liggen :P
F*ck dat had ik ook moeten doen.
FF snel kijken of ik nog kan ruilen.

- B.L.A.A.T. -

• robbydw

robbydw

live your life

TheFruitNerd schreef op 11 February 2003 @ 15:23:
[...]

F*ck dat had ik ook moeten doen.
FF snel kijken of ik nog kan ruilen.
Kon je die niet alleen gebruiken voor muziek CD's??? Zo niet, dan zou dat mooi zijn want heb ook nog een aantal van die bonnetjes liggen! :D

Geen commentaar

Anoniem: 4283

Zelfs in De Bilt hebben ze 'm nu :) :)

Ga 'm zo maar eens halen. Kan niet wachten :). Maar wel vreemd dat ze zo ver voor de officiele datum zitten. Maar who cares :).

* Anoniem: 4283 is happy!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 20:36

aapelite

Do the kirby!

net mail gehad van bartje de smit. Krijg hem binnen op de "release date" als hij morgen in de winkel ligt zal ik hem dan ook wel morgen binnenkrijgen plus een bon voor de offciers club ^^

• DocB
Hmm de bart smit waar ik naar gebeld had zei dat ze hem morgen zouden hebben, maar toen ik net ging kijken was ik net op tijd om de laatste mee te nemen :D :D woopie, nou ff installeren

grmbl... leuk als mn ma weer eens het idee krijg dat ik te veel lol heb ofzo... mag ik eerst gaan dwijlen :(

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

robbydw schreef op 11 February 2003 @ 15:28:
[...]

Kon je die niet alleen gebruiken voor muziek CD's??? Zo niet, dan zou dat mooi zijn want heb ook nog een aantal van die bonnetjes liggen! :D
Actievoorwaarden:
...
3. Win je €4 korting bij FRS? Dan krijg je deze korting bij een minimaal aankoopbedrag van €20 aan Music, Movies of Games: cd's, video's, dvd's cd-roms en spelcomputergames.

- B.L.A.A.T. -

Anoniem: 25735

Hij ligt al bij free recors shop. Ga hem straks uit mun werk ophalen.
Can't wait ;)

Wat is nou het voordeel van de officiers club?

• stylezzz
  • Laatst online: 09:45
DocB schreef op 11 February 2003 @ 15:36:
Hmm de bart smit waar ik naar gebeld had zei dat ze hem morgen zouden hebben, maar toen ik net ging kijken was ik net op tijd om de laatste mee te nemen :D :D woopie, nou ff installeren

grmbl... leuk als mn ma weer eens het idee krijg dat ik te veel lol heb ofzo... mag ik eerst gaan dwijlen :(
Hahaha, cool. Is het spel al uitverkocht daarzo VOOR de officiele releasedatum..... :)

• robbydw

robbydw

live your life

TheFruitNerd schreef op 11 February 2003 @ 15:37:
[...]

Actievoorwaarden:
...
3. Win je €4 korting bij FRS? Dan krijg je deze korting bij een minimaal aankoopbedrag van €20 aan Music, Movies of Games: cd's, video's, dvd's cd-roms en spelcomputergames.
Dat is mooi. Nu alleen nog zeker weten dat mn laptoppie het allemaal aankan en dan gaat ik hem halen

Geen commentaar

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik heb hem besteld bij een winkeltje genaamd Hedo developments (in veldhoven, er zit er ook een in Valkenswaard) Ik weet niet waar ze zo'n spel kunnen bestellen. Ze zijn van geen consern lid (bartsmith of free record shop) Ze zouden bellen wanneer ze hem binnen hebben. (nog 2 uur en 10 minuten, spannend) Wat denken jullie, vandaag binnen, of morgen pas?

• stylezzz
  • Laatst online: 09:45
Reken maar op morgen. Zullen nog wel wat zaakjes zijn die de 'realease date' WEL respecteren en niet voor de snelle cash gaan......

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Mmmmm, ja zal denk ik ook wel. (wel onlogisch sinds Hedo een hardware winkeltje is en software alleen op verzoek doet)

• rblommers
  • Laatst online: 23:18
YES YES YES hij is binnen :) (sorry, moest er even uit)
moest hem wel ophalen van het postkantoor (was niemand thuis) maar toch :)

• Jumpiefox
jeej, na een uur lopen heb ik hem ook :)

On a road of changes....

• Alphega
  • Laatst online: 27-07-2022
Poll: Wat is je favoriete volk?
USA
GLA
China
geen voorkeur
China & USA (niet GLA)
USA & GLA (niet China)
China & GLA (niet USA)
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=666&layout=2
Ook een poll maken? Klik hier
[edit]
Uitgebreidere poll gemaakt. De opties met 2 volken erin zijn bedoeld voor mensen die 1 volk slecht vinden en de andere gelijkwaardig.

[Voor 48% gewijzigd door Alphega op 11-02-2003 16:29]

• Ikkuh84
  • Laatst online: 04:10
Ik heb voor de USA gestemd omdat ik de vliegtuigen en vooral de Comanche relax vind :) lekker sneaky met stealth bomber aankomen. Ook de tanks zijn zeer sterk en goed. En dan de battledrones rondom de tanks :)

Als 2de China maar ik heb nog niet met de GLA gespeeld dus weet niet hoe die zijn :) Maar china vind ik ook relax met vuur enzo :) hele firewall maken hehehe en dan die nuke cannons en uiteraard de Overlord ... imho de beste tank van het spel.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• anandus
  • Niet online
Woei!
Ik kom er net achter dat je die particle-cannons kan sturen. :*)
Eerst klik je waar hij begint en dan de richting die hij op moet gaan.
*Zzzappp*
/Exit Overlord tanks :)

[Voor 3% gewijzigd door anandus op 11-02-2003 16:17]

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee