Toon posts:

[C&C] Generals - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 4.244 views sinds 30-01-2008

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 21:00
http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/genlogo.jpg

Het vorige topic begon al aardig vol te raken dus het was tijd voor een nieuw deel :) Generals is de nieuwste game in de succesvolle Command & Conquer serie. En voor de eerste keer is er een C&C game in volledig 3D.
Net zoals elk spel heeft ook deze natuurlijk een verhaal te vertellen:
The threat was more deadly than anyone had imagined.
While the United States intercepted the missile over the ocean - an explosion the size of Texas bloomed over the Atlantic like some amorphous flower - the thwarted terroris attack would nontheless reset the world stage. The bioterror agent developed by the Global Liberation Army had the potential to wipe out hundreds of millions of people across the globe.

As the 21st century matures, the superpowers aren't quite so super anymore. The three main players on the world stage - the United States, China and the political terror organization known as the Global Liberation Army - are each vying to bring its own vision of truth and stability to the world, each side prepared to fight in its own way and for its own ideals. As China tries to push the GLA out of its borders and the U.S. gears up for police action halfway across the globe, the GLA - the most efficient and slippery terroris organization ever seen - entrenches itself for the final conflict it has anticipated for millenia. It's a conflict that will determine the course of history to come... A history not fussed over by bespectacled professors but hammered oud by men of courage and cunning on the battlefield - by the generals.
Maar wat vooral de indruk maakt zijn natuurlijk de graphics, die zijn prachtig. Maar ook pracht eist z'n tol, je hebt er dan ook een aardig PCtje voor nodig. Voor de geïnteresseerden volgen hier de minimum en aanbevolen systeemeisen:
Minimum Requirements:
Intel Pentium 1000 MHZ
128 MB RAM
1.2 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card

Recommended Requirements:
Intel Pentuim 2000 MHZ
512 MB RAM
1.4 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card
Maar als je dit allemaal bezit krijg je er natuurlijk wel heel wat moois voor terug. Hieronder zie je een demonstratie van al dat moois:

Screenshots:
http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-1.jpghttp://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-2.jpg
http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-3.jpghttp://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Generals/gen-4.jpg
Alle plaatjes zijn klikbaar

Releasedate: 11 Februari
Ontwikkelaar: Westwood
Officiële site: Generals.com
FAQ: GoT Generals FAQ
Deel 1: Het Command&Conquer Generals Topic.

En uiteraard Spielerij - Problemen & Vragen voor al uw problemen en vragen :)

[Voor 51% gewijzigd door Hahn op 11-02-2003 18:54]

The devil is in the details.

• Hahn
Dat zal redelijk draaien, maar ik denk dat je dan beter in 800x600 kan draaien. In deel 1 van dit topic hadden veel mensen met een GF4 Ti4200 een slechte framerate in 1024x768.
Het ligt denk ik ook wel aan de instellingen van bijvoorbeeld je videokaart en natuurlijk het detail.

• Hahn
Anoniem: 40554 schreef op 11 February 2003 @ 14:32:
wat zeurt iedereen over die systeem spec

me broertje draait het op 1024x786 medium

DURON 750
256mb
Geforce 2 ti
De één is nou eenmaal kieskeuriger dan de ander. En ik geloof eerlijk gezegd niet dat Generals echt vloeiend loopt op dat systeem, maar misschien vindt je broertje het al goed lopen op 10 FPS :+

• Hahn
Hyp3rman schreef op 11 February 2003 @ 14:42:
dus je kunt m ook al kopen bij dynabyte?
Nee, ze liggen er voor de sier.
Iets wat in de winkel ligt kan je kopen ja ;)

• Hahn
Bij sommige steden vandaag al :)

En Alphega, die poll hoef je niet op elke pagina te laten zien hoor ;)

• Hahn
Ik denk niet dat dat gebeurt. Dat is bij de vorige C&C spellen ook niet gedaan.
En aangezien Westwood (de naam dan...) niet meer bestaat lijkt de kans nog kleiner :)

• Hahn
Anoniem: 43477 schreef op 15 februari 2003 @ 17:06:
[...]

Dan moet het maar de illegale manier :X
Rippen en/of downloaden van gamemuziek hoeft niet illegaal te zijn :)
Daar was laatst nog een topic over, als je het spel hebt gekocht bezit je ook de muziek :)
Dit was het topic: Muziek van Games, rechten?

• Hahn
TepelStreeltje schreef op 16 February 2003 @ 17:33:
waarom ontploft nou alles bij mij als ik wil spelen!?

ik doe skirmish, en na 20 seconden ontploft alles dat ik heb.

kan ook geen campaign spelen, alleen missie 1 van usa, en bij de GLA ontploft ook alles...

iemand al een oplossing?
Ja, dit is al veel vaker langs geweest in SPV, je zal met de volgende links wel wat kunnen:
[rml][ C & C Generals] Basis Ontploft in het begin van skirmish[/rml]
[rml][ C&C-generals] Netwerk | 20sec. alle gebouwen plat?[/rml]
C&C Generals instant Surrender

• Hahn
Anoniem: 79090 schreef op 19 februari 2003 @ 18:17:
Minimum Requirements:
Intel Pentium 1000 MHZ
128 MB RAM
1.2 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card

Recommended Requirements:
Intel Pentuim 2000 MHZ
512 MB RAM
1.4 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card

Dat snap ik niet... Ik draai onder: AMD Athlon 900Mhz en 384MB RAM... C&C Generals draait vlekkeloos bij mij...
Dat ligt natuurlijk ook erg aan je videokaart. En 100 Mhz maakt niet zo heel veel uit, en misschien ben jij al tevreden met 30 fps, terwijl de minimum specs voor 50 fps zouden zorgen :)

• Hahn
PromWarMachine schreef op 21 February 2003 @ 21:55:
[...]

Lezen schijnt toch nog steeds errug moeilijk te zijn.

[...]

Nou kan een TNT2 32 MB of 64 MB hebben als ik me niet vergis. Dan nog haal je de processorsnelheid niet.

Ik zou het gewoon proberen, download 'm en kijk hoe het loopt. Met alles op low, durf ik te beweren dat je nog steeds lag zult hebben :X
TNT2 heeft altijd 32 MB. P3 800 zou het nog trekken, 200 Mhz zou niet zo héél veel uitmaken, maar 128 MB geheugen is al vol als je Windows op start en een TNT2 is gewoon veel te langzaam, een GF2 Pro heeft al moeite met Generals en die is toch wel een stuk sneller dan een TNT2.

• Hahn
Glorificationer schreef op 22 February 2003 @ 13:25:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Voordat de rook opgetrokken was waren de lichaampjes al weg, dus helaas daar geen picje van :)
Sauron-XP schreef op 22 February 2003 @ 14:45:
[...]

[afbeelding]
nuke erop:
[afbeelding]
gebakken tanks:
[afbeelding]
mooi rondje van waar nuke is gevallen:
[afbeelding]
Allebei erg cool :) Maar volgens mij duurt dat wel aardig lang voordat alles gebouwd is en voordat je genoeg geld hebt. Of hebben jullie zitten cheaten? :P

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee