Ok... KillerDream, hier komt het:
- Bouw je supply depots ongeveer 1 trucklengte van je supplies af, dan gatheren ze sneller.
- Bouw 2 ipv 3 dozers omdat je de 3e eigenlijk toch niet gebruikt in het begin
- Waarom bouw je die gatling in het midden?
- Je warfactory bouw je pas heel erg laat. Bij china is dat ding belangrijk in het begin itt USA
- Sloop putdeksels van GLA
- Let op wat er gebeurt als je aanvalt, wat die technicals deden had NIET mogen gebeuren. Anders had je op dat punt gewonnen.
- Bind je warfactory en barracks onder een knop zodat je makkelijk units kunt produceren tijdens het aanvallen en zo dus op kunt blijven letten.
- Je bouwt die gatling turrets volgens mij puur om het idee te hebben dat je defense hebt aangezien 2 scorps zo'n ding al mollen.
- Die 2e lading ventjes van........ ik kon niet blijven kijken naar het scherm... zo erg als die verprutst worden........ (overreden door technicals)
- je hebt op een gegeven moment veeeeeel te veel geld, UITGEVEN!
- eerder olie overnemen
- artillery sloopt dus geen superweapon

- Je moet je artillery nuttiger gebruiken, je doet er nauwelijks schade mee. En als je schade doet blijven er putdeksels liggen, zodat het toch weer opnieuw opbouwt.. niet nuttig dus.... Sloop liever 1 gebouw helemaal dan 5 half.
- Je lotus gebruik je wel leuk, maar je had haar al een stuk eerder kunnen gebruiken
- verspreid je hackers
- bouw geen battlemasters als je overlords kunt bouwen.
- zet je migs in tegen concentraties tanks. Aan het einde heb je aan de rechterkant van de kaart een doorgang gecreerd, maar je doet er verder neits mee.
- Als je vliegveld kapot is, hou dan je migs in de lucht door een hele hoop waypoints aan te geven (met ALT)
- Als je lotus gezien is door een radarwagen en je hebt nog even de tijd, disable die wagen dan en loop weg.
- Die laatste executie van je hackers is erg vermakelijk om te zien, maar als je even overcharge had aangezet in je powerplant was dat niet nodig geweest

.
Verder moet ik ook zeggen dat je vijand een imbeciel is

Dat die kerels beide superweapons over laat nemen is gewoon
Verder adviseer ik je replays te kijken en wat nieuwe tactieken aan te leren. China == Gatling en migs, daar maak je te weinig gebruik van in het begin.