[C&C] Generals - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.426 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Misschien een stomme vraag hoor:
maar kan je als je die patches/mods gebruikt van bijv. al die nieuwe vliegtuigen nou ook gewoon multiplayer via LAN doen? Of kan het alleen in skirmish / single player?
en hoe zit het dan met de andere speler? heeft die niet die patch nodig?
Of anders kan je gewoon met 8 A10's die je gemaakt hebt in je vliegveld gewoon vrolijk naar zijn basis vliegen en alles kapot maken, zonder dat hij/zij die patch heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 16:14
Tha Basz: Lijkt me logisch dat alle spelers hetzelfde spel moeten spelen.....
Zou wel cool zijn als dat niet hoeft, dan speel ik wel Generals als Yuri met mijn Yuri's Revenge cd... ;)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01:08

Largo

Donderdraak

Holycorn: nee helaas. De map was die waar de trein doorheen raast. links en rechts van het veld een verhoging met daarop 1 supply depot en een oil derrick, veel huizen in het midden.

Sorry, ik zie nu dat mijn tekst op 2 manieren uitgelegd kan worden. Het was mijn bunker, maar een 'gewone' map bunker. Dus geen China bunker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah ok, we bedoelden allebij iets anders dus :) Ik dacht dat je het over China-bunkers had... Vond het al bijna te mooi om waar te zijn! Haha, laat hem maar een bunker bouwen, dan neem ik hem wel over >:) Maar ja, helaas dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

hahaha >:) ik heletijd proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

lol sorry again. Ja ikzelf was al heeel verbaasd toen ik die ventjes zag opereren.

Dit soort truukjes ontgaan mij altijd. Zo kwam ik er laatst achter dat als je tankbestuurder neergeknald wordt door die GLA hero, dat je deze kunt vervangen door een mannetje uit een troop transporter (heet die zo?).
Ik ben echt hele series tanks kwijtgeraakt op deze manier.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:58
Ieder soort infanterie kan in een lege tank / bulldozer (zelfs mensen als Jarmen!). Kijk uit als je tegenstander GLA is, want anders ben je flink genaaid als hij m heeft. Hij krijgt dan power, en dan kan hij alles sneller bouwen enzo. Zo kan hij binne circa 3 sec een scorpion eruit knallen en dat is echt niet te houden :D

Als hij word leeggeschoten kun je m het best zelf overnemen of kapot knallen.

[ Voor 4% gewijzigd door Roet op 07-05-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Wanner krijg je inderdaad die mega power als je de gla speelt? Ik heb meer van dat soort verhalen gehoord. Ik heb weleens een comanda centre van china overgenomen maar dat gaf me toch echt geen scorpions in 3 seconden. Hoe zit dat?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-06 12:59

aapelite

Do the kirby!

Je moet een power plant hebben, dan gaat alles van de GLA sneller dus gebouwen maken en unitproductie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
aapelite schreef op 07 May 2003 @ 19:46:
Je moet een power plant hebben, dan gaat alles van de GLA sneller dus gebouwen maken en unitproductie
Die powerplant krijg je dan door de bestuurder van een bulldozer te doden, dan moet je snel die bulldozer overnemen. Dan laat je hem direct die Powerplant bouwen in je eigen basis. Je moet hem niet eerst helemaal naar je basis laten rijden want dan is ie onderweg vast al afgeknald. Als je hem eerst opdracht geeft tot het bouwen van een powerplant en hij wordt dan afgeknald is dat niet erg. Dan laat je gewoon een worker van de GLA die powerplant afbouwen.

En nu zou je dus zo snel moeten bouwen. Het is natuurlijk wel knap lastig om het allemaal voor elkaar te krijgen, maar soms kun je natuurlijk zo een bulldozer op een onbewaakt stuk vinden. Het is mij iig nog nooit gelukt, wel heb ik es een powerplant overgenomen, maar t is mij toen niet opgevallen dat het dan ook werkt. Maar dat zal wel komen daar het bijna gewonnen hebben en dan niet meer zo letten op wat er gebouwd wordt soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:20
Ik heb eventueel een replay van een potje waarin ik als GLA zijnde ineens een power plant heb, omdat een medespeler (2v2 was het) zich overgaf en ik zijn gebouwen kreeg (en nukes, want hij was China!) Dan zie je mij ietsjes later een hele massa scorpion tanks eruit pompen op een snelheid waarvan ik zelf 10 minuten een open bek van had.
Overigens was dat leger genoeg om hem in te maken :D
ALS je wil dati k hem on-line zet, let dan aub niet op hoe slecht ik daar speelde, het ging echt zo ontzettend slecht ;(

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

We willen het!!! (dat je hem on-line zet)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Oke, ik heb hem on-line gezet.
Nog even voor de duidelijkheid:
Het is NIET de bedoeling dat jullie gaan zeggen wat ik fout doe, want ik doe alles in dit potje fout. Het is puur bedoeld als voorbeeld om te laten zien dat als de GLA een Power Plant heeft, dat ze dan veel sneller bouwen. Dus geen posts met "wat ben jij slecht zeg" en "dit had je beter zo moeten doen..." enzovoorts.
Goed, genoeg gezeik, bij deze de link:
http://members.chello.nl/f.kanter/MoraX.rep
offtopic:
Trouwens, hoe kan je een link ook al weer een andere naam geven?
Dus dat bijvoorbeeld het woord "replay" de link is naar www.startpagina.nl ofzo???

[ Voor 6% gewijzigd door Morax op 07-05-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Mijn hele load scherm raakt fucked up als ik die replay van jou bij de andere zet. Vreemd. Zelf als ik hem er als enige inzet dan ziet hij hem niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Bij mij doetie het wel, ik heb hem net getest.
Ik heb hem ook voor de zekerheid opnieuw ge-upload, maar misschien komt het omdat jij de map niet hebt denk ik. We speelden ene oil rigs 21 map ofzo. Kutmap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg een serious error als ik hem probeer te laden. Zal idd wel komen doordat het een home-made map is die ik niet heb. Ik vind de meeste home-mades zowiezo maar ***. Speel zelf iever officiele maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
HolyCorn schreef op 07 May 2003 @ 22:47:
Ik krijg een serious error als ik hem probeer te laden. Zal idd wel komen doordat het een home-made map is die ik niet heb. Ik vind de meeste home-mades zowiezo maar ***. Speel zelf iever officiele maps.
Ik speel ook liever official maps. Deze was gaar omdat je begint bij 2 supply depots met 30.000 credits elk, en ook met 6 oil rigs ofzo, en 2 van die gebouwen om vehicles goedkoper te maken.
Ik dacht eens 1 keertje van, ik speel eens een zelfgemaakte map. Kijken hoe dat is. Maar vanaf nu dus nooit meer. Ik zie in de map list ook heel veel "xxx $$$" maps staan. Dat mensen het leuk vinden om genoeg geld te hebben aan het begin van het spel, of in ieder geval genoeg resources, ik vind juist dat extra supply depots veilig stellen en innemen enz juist een goeie toevoeging aan het spel en aan de strategien is.
Met die "$$$" maps is het meer van bouwen, bouwen, bouwen en nog eens bouwen en dan met een leger van hier tot Tokyo aanvallen. Lukt het? Gewonnen! Lukt het niet? Opnieuw bouwen en nogmaals proberen totdat er een winnaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Kijk en daar zit ook het probleem van die mensen die die "x$$$.map" maps spelen. Die kunnen nooit een supply depot veiligstellen/innemen net als met de derricks. Daarom spelen ze op maps waarbij er meesta maar 1 brug is bijvoorbeeld. Kunnen ze zicht mooi snel inbunkeren en lekker veel geld veilig hebben. Jammergenoeg is het enige wat je er van leert tanks bouwen. Tja en dat is toch wel een van de onbelangrijkste dingen :P. Tank goed gebruiken is een stuk moeilijker.

Daarom speel ik die maps nooit maar vind het wel goed dat ze het doen, is tenminste handig ben je van die gasten af :P. Vind wel dat ze een speciale lobby ervoor moeten maken want zo is het een beetje gaar join je soms perongeluk zon domme custom map.

De enigste custom map die ik graag zou willen zien is APB (A Patch Beyond) uit RA1, nostalgie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

jaaaaaa. Kan iemand even een RA1-2-Generals converter bouwen ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Largow schreef op 08 May 2003 @ 09:20:
jaaaaaa. Kan iemand even een RA1-2-Generals converter bouwen ? ;)
even maken...
Zal wel lol zijn overigens...
Ik zag wel dingen al, dus ze zijn er wel mee bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Roetje schreef op 08 mei 2003 @ 08:50:
Kijk en daar zit ook het probleem van die mensen die die "x$$$.map" maps spelen. Die kunnen nooit een supply depot veiligstellen/innemen net als met de derricks. Daarom spelen ze op maps waarbij er meesta maar 1 brug is bijvoorbeeld. Kunnen ze zicht mooi snel inbunkeren en lekker veel geld veilig hebben. Jammergenoeg is het enige wat je er van leert tanks bouwen. Tja en dat is toch wel een van de onbelangrijkste dingen :P. Tank goed gebruiken is een stuk moeilijker.

Daarom speel ik die maps nooit maar vind het wel goed dat ze het doen, is tenminste handig ben je van die gasten af :P. Vind wel dat ze een speciale lobby ervoor moeten maken want zo is het een beetje gaar join je soms perongeluk zon domme custom map.

De enigste custom map die ik graag zou willen zien is APB (A Patch Beyond) uit RA1, nostalgie! :D
Zoveel geld op een custom map is niet het enigste. Er zijn ook genoeg maps waarin geintjes zitten zoals kratten. Als je daar dan overheen rijdt krijg je er tanks voor. Als je dat zelf niet weet en je tegenstander wel dan kun je het ook wel vergeten. Gister dacht ik ook maar es om op een custom map te spelen, maar nu dus echt nooit weer.
In het begin heb ik ook nog es gespeeld op een custom map waarin ik begon in een vallei met een dam die op doorbreken staat, je hebt nog even de tijd maar je kunt niet veel want je kon die vallei niet uit. De tegenstander zat gewoon op een veilige plek en kon lekker afwachten totdat de dam doorbrak en ik verloren had.

Ik kots echt op mensen die zulke truckjes nodig hebben om te winnen. Ze stellen verder niks voor want als je tegen ze speelt op een normale map dan maak je ze dik in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82153

Wmm schreef op 08 mei 2003 @ 13:02:
[...]

Zoveel geld op een custom map is niet het enigste. Er zijn ook genoeg maps waarin geintjes zitten zoals kratten. Als je daar dan overheen rijdt krijg je er tanks voor. Als je dat zelf niet weet en je tegenstander wel dan kun je het ook wel vergeten. Gister dacht ik ook maar es om op een custom map te spelen, maar nu dus echt nooit weer.
In het begin heb ik ook nog es gespeeld op een custom map waarin ik begon in een vallei met een dam die op doorbreken staat, je hebt nog even de tijd maar je kunt niet veel want je kon die vallei niet uit. De tegenstander zat gewoon op een veilige plek en kon lekker afwachten totdat de dam doorbrak en ik verloren had.

Ik kots echt op mensen die zulke truckjes nodig hebben om te winnen. Ze stellen verder niks voor want als je tegen ze speelt op een normale map dan maak je ze dik in.
Ik hebt zelf een map waar een iemand een dal begint met aan het einde daarvan een dam. Als je die dam kapot schiet is die gast in het dal dood. Hij kan er ook niet uit rijden.

Die maps met veel geld vindt ik wel leuk op een lan. Gewoon lekker of schieten :) Alleen op internet doen ik alleen nog maar quick match

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 82153 schreef op 08 mei 2003 @ 13:34:
[...]

Ik hebt zelf een map waar een iemand een dal begint met aan het einde daarvan een dam. Als je die dam kapot schiet is die gast in het dal dood. Hij kan er ook niet uit rijden.
[...]
Ja, lijkt me een leuke manier om te winnen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightH4wk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
HolyCorn schreef op 08 mei 2003 @ 13:55:
[...]

Ja, lijkt me een leuke manier om te winnen :r
Anders kan hij niet winnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Anoniem: 82153 schreef op 08 mei 2003 @ 13:34:
[...]

Die maps met veel geld vindt ik wel leuk op een lan. Gewoon lekker of schieten :) Alleen op internet doen ik alleen nog maar quick match
Je hebt die map zeker ook nog zelf gebruikt om op die manier een paar potjes te winnen? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wmm schreef op 08 May 2003 @ 14:20:
[...]

Je hebt die map zeker ook nog zelf gebruikt om op die manier een paar potjes te winnen? :r
lekker nuttig antwoord,
maar nee heb ik niet nodig om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightH4wk
Anoniem: 82153 schreef op 08 May 2003 @ 14:25:
[...]

lekker nuttig antwoord,
maar nee heb ik niet nodig om te winnen.
Yep, jij edit alleen maar de unitstats om te winnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

yep die dam-map heb ik ook gespeeld. Echt vollop lopen schelden op die gast. Zegt tie sorry sorry sorry....

Heb ook weleens een map gehad waarin ik in het water begon (ik bleef wel leven??) en de tegenstander hoefde alleen maan naar beneden te schieten. lijer.

ik speel alleen nog official maps en die hammond map (6 vakken met heel veel geld) als ik wil chillen met veel mensen en wil lachen want er gebeurd altijd wel veel op die map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NightH4wk schreef op 08 May 2003 @ 16:12:
[...]

Yep, jij edit alleen maar de unitstats om te winnen. :P
:P
Zo map is gewoon grapig om iemand op een lan een keer mee te pesten >:) Op internet gebruik ik hem niet. Laat dat hopelijk duidelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 15:09

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Roetje schreef op 08 May 2003 @ 08:50:
Dat wordt dus A Patch Beyond III :9

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar weer is een replaytje. Kan iemand mij vertellen wat mijn team-mate hier aan het doen is? Behalve mij op het eind proberen te nuken :?
*Click me*

Edit:
Vanavond joinde ik een game, niks aan de hand. Komt er een of andere ^#%^*$! duitser bij, wacht 4 seconden, en zegt dan "Kick HolyCorn he's a cheater"
Ik dus zeggen van "wtf, what are u talking about????"
Hij: "Kick him"
Ik "what the fu ck is your problem man?"
Host doet kick....
Een of andere Oxygen gast. Ik kende die hele gast niet 8)7
Hebben jullie ook wel is zoiets vaags meegemaakt? En het vogende potje probeert mijn partner mij op het eind te nuken |:( Ik heb het voor vanavond wel weer even gezien :O

[ Voor 61% gewijzigd door HolyCorn op 09-05-2003 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
HolyCorn schreef op 08 mei 2003 @ 21:30:
Maar weer is een replaytje. Kan iemand mij vertellen wat mijn team-mate hier aan het doen is? Behalve mij op het eind proberen te nuken :?
*Click me*

Edit:
Vanavond joinde ik een game, niks aan de hand. Komt er een of andere ^#%^*$! duitser bij, wacht 4 seconden, en zegt dan "Kick HolyCorn he's a cheater"
Ik dus zeggen van "wtf what are u talking about????"
Hij: "Kick him"
Ik "what the fu ck is your problem man?"
Host doet kick....
Een of andere Oxygen gast. Ik kende die hele gast niet 8)7
Hebben jullie ook wel is zoiets vaags meegemaakt? En het vogende potje probeert mijn partner mij op het eind te nuken |:( Ik heb het voor vanavond wel weer even gezien :O
Dat is gewoon een lame manier van hem om zijn buddie te kunnen laten joinen :/ En een hoop mensen snappen niet helemaal wat cheater betekend, die noemen rushers (en rushen betekend voor een hoop noobs gewoon dat ze aangevallen worden voordat ze zelf aanvallen :z ) ook cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18881

Hey weet iemand hoe ik met GLA een technical met terrorists kan opblazen? Ik zie veel spelers het doen, maar als ik een techinical vul met terrorists en ik laat hem een tank aanvallen dan doet ie niks behalve met een machine gun wat schieten, ik zie geen optie staan om de hele technical + terrorist bij een tank bv op te blazen. Iemand enig id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, dan wordt de technical door de tegenstander opgeblazen :) Dat doen ze niet zelf hoor. Of ze moeten een bomb-truck als techincal vermommen. Maar denk dat wat jij bedoelt het eerste is ;)

Edit:

Alphega, dat zou best wel kunnen inderdaad ja. Ik probeerde natuurlijk meteen weer die game te joinen om die gast nog ff wat duidelijk te maken, maar toen zat de game al weer vol... :(

[ Voor 35% gewijzigd door HolyCorn op 08-05-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18881

Ja maar als die door de tegenstander wordt opgeblazen maakt ie niet zo'n impact, heb ik zelf net even getest, ik heb dat ding echt op een tank in zien rijden en dan exploderen...hele zooi overlords weg...
en gezien de snelheid van dat ding was het echt een techinical :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhhh, tja dan weet ik het ook niet. Denk dan toch echt dat het een bomb-truck moet zijn :? Maar ik speel vrijwel nooit GLA, dus misschien iets dat ik over het hoofd zie? GLA-expert aanwezig die uitkomst kan geven ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
naar mijn weten kan je een complete technical niet opblazen. Als het geen bomb-truck was is het enige wat ik kan verzinnen snel terrorists unloaden en dan opblazen... gebeurt met de sneltoetsen vrij snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Jep dat isset, doe ik ook weleens :) je bind gewoon die groep terroristen in je technical aan een knop en alsie ontploft meteen die bind rammen en daarna meteen de sneltoets voor explode rammen, et voila :D.

Zeer effectief als je nog geen palace hebt, of al je tegenstander USA is.

Nu ik de laatste tijd meer met USA speel word ik ookweleens voor cheater uitgescholden omdat ik alles weet, beetje zielig, meteen een disconnect :/.

Toch vind ik GLA fijner spelen, vooral omdat ik een fan ben van aanvallen, en kots op stationaire verdediging.

[ Voor 34% gewijzigd door Roet op 08-05-2003 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
GLA-expert aanwezig..... :+

Het zal of een Bomb-Truck geweest zijn met een upgrade voor een grotere explosie (die vaagt inderdaad een stel overlords snel van de kaart :) ), of het was een technical gevuld met Terrors die recht op de overlord afreed, toen kapot geschoten werd, en waarna de Terrors door de speler op de Overlord afgestuurd werden, maar ik denk het eerste.

Overigens is het mij nog steeds niet gelukt Bomb-Trucks te vermommen in de kleur van de vijand. Toen ik langs een bunker reed met een vermomde Bomb-Truck, begonnen de mannetjes erin meteen te schieten toen ik in range kwam, en hij was ook nog niet ontdekt, want dat kreeg je niet te zijn.
De betreffende speler was ook niet op het punt aanwezig, omdat hij druk bezig was met aanvallen op mijn teammate (2v2) en anders vind ik het knap ze te laten schieten precies als ik in range ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83312

Dus dan heeft ie het schijnbaar gewoon op guard gezet lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Weet je wat het kan zijn waardoor iedereen gelijk krijgt, een bomb-truck vermomd als technical. Dan heeft hij idd een technical gezien en dan had ie de impact van een bombtruck :P

En dan hier weer een replay (vrij lang) van rival24 (KingCock) en mij (Djezus) tegen 2 buddies (Download replay).

[ Voor 8% gewijzigd door Alphega op 09-05-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Dinictus schreef op 08 May 2003 @ 16:35:
yep die dam-map heb ik ook gespeeld. Echt vollop lopen schelden op die gast. Zegt tie sorry sorry sorry....

Heb ook weleens een map gehad waarin ik in het water begon (ik bleef wel leven??) en de tegenstander hoefde alleen maan naar beneden te schieten. lijer.

ik speel alleen nog official maps en die hammond map (6 vakken met heel veel geld) als ik wil chillen met veel mensen en wil lachen want er gebeurd altijd wel veel op die map
Heh, ik ben ook wel es genaaid door iemand die die dam.map gerenamed had naar iets anders (damned village.map ofzo).

Maar het grappige was, ik won! Ik was china en bouwde 3 airfields waar ik al zijn supplies mee molde en ook alle tanks die op de dam aan het schieten waren. Ondertussen steeds de dam repareren en een Gatling turret aan de voet van de dam plaatsen (die schiet alle infantry dood, dwars door muren heen).

Ik lachte me slap en die gast disconnect. Echt toppunt van lulligheid.

kheb de replay gesaved, mocht iemand erom willen lachen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:14
Countach schreef op 09 mei 2003 @ 11:24:
[...]

Heh, ik ben ook wel es genaaid door iemand die die dam.map gerenamed had naar iets anders (damned village.map ofzo).

Maar het grappige was, ik won! Ik was china en bouwde 3 airfields waar ik al zijn supplies mee molde en ook alle tanks die op de dam aan het schieten waren. Ondertussen steeds de dam repareren en een Gatling turret aan de voet van de dam plaatsen (die schiet alle infantry dood, dwars door muren heen).

Ik lachte me slap en die gast disconnect. Echt toppunt van lulligheid.

kheb de replay gesaved, mocht iemand erom willen lachen.
Haha, lol, zou je de map en replay willen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Idd dat vind ik wel humor, een beginner die het niet kan winnen, zelfs als hij op die map speelt, met zon grote hulp man niet normaal :D

Die replay/map wil ik ook gek! lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

als jullie het in een lan game doen, met 2x hard cpu en 2 mensen, die later tegen elkaar gaan hoelang zijn jullie dan ongeveer bezig?

wij 4a5uur :| :P was wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Qorne schreef op 09 May 2003 @ 13:27:
als jullie het in een lan game doen, met 2x hard cpu en 2 mensen, die later tegen elkaar gaan hoelang zijn jullie dan ongeveer bezig?

wij 4a5uur :| :P was wel leuk :D
ik heb met generals nog nooit een potje van 4-5 uur gespeeld. Max was 3 uur (4vs4). Vraagje: hoe spelen jullie dan? Maak je dan eerst alle resources op en maak je zoveel units dat de map te klein wordt en ga je dan pas aanvallen ofzo?

offtopic: het enige spel waar we wel s >6 uur gespeeld hebben, is Earth 2150, mja, we wilden de complete research tree gedaan hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Alphega schreef op 09 May 2003 @ 01:01:
Weet je wat het kan zijn waardoor iedereen gelijk krijgt, een bomb-truck vermomd als technical. Dan heeft hij idd een technical gezien en dan had ie de impact van een bombtruck :P

En dan hier weer een replay (vrij lang) van rival24 (KingCock) en mij (Djezus) tegen 2 buddies (Download replay).
Wil je de link ff goed zetten, hij doet het niet. Ik wil best kijken, maar als de link niet werkt schijnt het moeilijk te gaan :P

Edit, ik weet al wat er fout is. Klik hier voor de goeie link :)

[ Voor 14% gewijzigd door Morax op 09-05-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Morax schreef op 09 mei 2003 @ 15:16:
[...]

Wil je de link ff goed zetten, hij doet het niet. Ik wil best kijken, maar als de link niet werkt schijnt het moeilijk te gaan :P

Edit, ik weet al wat er fout is. Klik hier voor de goeie link :)
Een keer .rep teveel erachter :P Ik weet trouwens al wel hoe ik moet spelen hoor, ook al doe ik nogal eens iets doms :+

[ Voor 10% gewijzigd door Alphega op 09-05-2003 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik heb naar de rpeplay gekeken. Er gebeurt toch bar weinig in moet ik zeggen.. :O
In het begin wat activiteit, maar later werd het meer een potje van Air Strikes en Promo Weapons.
Overigens wel cool hoe jullie bij die laatste Nuke net op tijd de stroom uitschakelden en dat hij hem ook nooit meer af heeft kunnen vuren >:)

Nog een vraagje aan iedereen trouwens, valt het jullie ook op dat sommige supply depots donkerder van kleur worden??? Zo ja, weten jullie wat hier de oorzaak van is of misschien de reden (om iets aan te geven ofzo)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morax schreef op 09 mei 2003 @ 16:28:
[...]
Nog een vraagje aan iedereen trouwens, valt het jullie ook op dat sommige supply depots donkerder van kleur worden??? Zo ja, weten jullie wat hier de oorzaak van is of misschien de reden (om iets aan te geven ofzo)???
Volgens mij zit het zo:
In het begin is elke supply depot licht. Maar zodra er ergens op de map supply's worden vergaart, kun je alleen nog maar de depots zien, die in het zicht liggen van het team van degene van wie de replay is. De andere worden dan donker.

Eidt:
Pff, wat een zin zeg :o

[ Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 09-05-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Morax schreef op 09 May 2003 @ 16:28:
Ik heb naar de rpeplay gekeken. Er gebeurt toch bar weinig in moet ik zeggen.. :O
In het begin wat activiteit, maar later werd het meer een potje van Air Strikes en Promo Weapons.
Overigens wel cool hoe jullie bij die laatste Nuke net op tijd de stroom uitschakelden en dat hij hem ook nooit meer af heeft kunnen vuren >:)

Op de stille momenten is Burton @ work :p (die sloopt eigenlijk rood). Veel meer kan ik ook niet doen hè nadat mijn basis is genuked en artilliry er op heeft gekregen, dan moet je gewoon ff opbouwen. Meteen hier na begint Burton bij de olie te riggen.

[ Voor 13% gewijzigd door Alphega op 09-05-2003 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
rival24 schreef op 09 May 2003 @ 12:41:
[...]

Haha, lol, zou je de map en replay willen posten?
OK, hier is de replay waar ik iemand op de dam.map versla.

Replay (download deze naar My Documents/Command and Conquer Generals/Replays)

Map (unzip deze in My Documents/Command and Conquer Generals/Maps)

Ik zou graag die gast zijn smoel gezien hebben na dit potje... :P

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
HolyCorn schreef op 09 May 2003 @ 16:49:
[...]

Volgens mij zit het zo:
In het begin is elke supply depot licht. Maar zodra er ergens op de map supply's worden vergaart, kun je alleen nog maar de depots zien, die in het zicht liggen van het team van degene van wie de replay is. De andere worden dan donker.

Eidt:
Pff, wat een zin zeg :o
Dat klopt niet, want ook TIJDENS het spelen zelf zie ik al vaak dat ze donker zijn. Ik heb het boekje er nog eens op na gelezen; niets. Overigens was de Supply Depot van de eigenaar van de replay ook donker.
Maar waar dat nou voor is..... Ik ben echt benieuwd!

[ Voor 5% gewijzigd door Morax op 09-05-2003 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Countach schreef op 09 May 2003 @ 17:25:
[...]

OK, hier is de replay waar ik iemand op de dam.map versla.

Replay (download deze naar My Documents/Command and Conquer Generals/Replays)

Map (unzip deze in My Documents/Command and Conquer Generals/Maps)

Ik zou graag die gast zijn smoel gezien hebben na dit potje... :P
als dat die map is waar je die dam kapot schiet en tegenstander dan gelijk verslagen is vind ik het diep triest dat je die map gebruikt :/
en ik kon hem niet bekijken omdat ie niet wil starten op 1 of andere manier omdat ik die map niet heb maar iets zegt me dat ik die map ook niet wil hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Laatst online: 08:43
senater schreef op 09 mei 2003 @ 20:34:
[...]

als dat die map is waar je die dam kapot schiet en tegenstander dan gelijk verslagen is vind ik het diep triest dat je die map gebruikt :/
en ik kon hem niet bekijken omdat ie niet wil starten op 1 of andere manier omdat ik die map niet heb maar iets zegt me dat ik die map ook niet wil hebben :/
Idd, maar in dit potje is Countach juist degene die in die vallei zit. En hij heeft alsnog het spel gewonnen :) Das natuurlijk wel lol.
En zoals hij zelf al zei, Die tegenstander had de naam van de map opzettelijk veranderd zodat hij niet wist dat het die map was. :r

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 09-05-2003 21:15 ]

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Even een bijdrage van mij. Ik heb net een spel achter de rug mensen, dat zo ging zoals Generals bedoelt is volgens mij!! Het is alleen jammer dat ik het onderspit moest delven :+
Maar ondanks dat wij (2v2) verloren was het veruit het beste potje Generals dat ik ooit gespeeld heb. Wie zin heeft, kan kijken maar hij is best lang.
Als je commentaar hebt; graag, dan leer ik van mijn fouten :)
Maar als ik zulke potjes blijf spelen, dan vind ik het niet erg om te verliezen, want dit was echt een machtig potje (in mijn ogen dan). Meestal was het of snel voorbij vanwege een rush. Of duurt het lang, maar gebeurde er niets. Ja, alleen een beetje air strikes en promo weapons. Maar hier gebeurde echt continu iets. Ik ben er helemaal enthousiast van! :D

De link (hij is iig korter dan de replay van Alphega ;)
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Morax schreef op 09 May 2003 @ 22:52:
Even een bijdrage van mij. Ik heb net een spel achter de rug mensen, dat zo ging zoals Generals bedoelt is volgens mij!! Het is alleen jammer dat ik het onderspit moest delven :+
Maar ondanks dat wij (2v2) verloren was het veruit het beste potje Generals dat ik ooit gespeeld heb. Wie zin heeft, kan kijken maar hij is best lang.
Maar als ik zulke potjes blijf spelen, dan vind ik het niet erg om te verliezen, want dit was echt een machtig potje (in mijn ogen dan). Meestal was het of snel voorbij vanwege een rush. Of duurt het lang, maar gebeurde er niets. Ja, alleen een beetje air strikes en promo weapons. Maar hier gebeurde echt continu iets. Ik ben er helemaal enthousiast van! :D

Link
Bah, ben ik die replay van je aan het kijken krijg ik op een gegeven moment een serieus error :(. Ik was net bij dat stuk waar jullie rood aanvielen met een nuke en die bom van de GLA en daarna met overlords en scorpions z'n basis inreden.
Duurt de replay daarna nog lang of niet? Als ie nog lang duurt ga ik nog wel een keer kijken, wil toch wel de finale zien :).
Tot nu toe was het inderdaad een mooi potje met leuke aanvallen. Er werd af en toe ook erg goed gebruik gemaakt van de tanks met lange afstandswapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Een paar dingen:
- Je deed in het begin een aanval met een technical vol met suicide kereltjes, wat op zich wel goed is, en je ziet dat het goed werkt. Maar daarna doe je dat niet nog een keer?
- Je ziet volgens mij helemaal niet wat die china-vijand van je aan het doen is, je bouwt er maar wat defense en that's it. Ik zou toch eventjes proberen om met een unit achterom te rijden en een beetje verkennen.
- Je doet geen couteraanval op die chinees.. .tot 2x toe. De eerste keer had hij helemaal nog geen vliegtuigen en kon jij rustig naar binnen rijden (als je een legertje had gebouwd that is).
- Wat je op een gegeven moment rechts op de kaart doet met je 2 scud launchers is echt DOM (je laat ze in die groene zooi staan....).

Verder moet ik zeggen dat je ally niet echt bijzonder goed is en dat hij die gla vent makkelijk af had moeten kunnen maken met een klein groepje overlords en die scuds van je.

p.s. ook in deze replay zitten lange saaie stukken.

p.s. 2 Ik kreeg de serious error de eerste keer dat er met china artillery werd geschoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Even een bijdrage van mij.
[...]
Link
Ik denk dat wij gewoon een beetje in smaak verschillen. In deze replay worden naar mijn smaak teveel superweapons gebouwd terwijl het tournament islands is. Als er niet gebunkerd werd en superweapons gebouwd maar gewoon aangevallen had het potje bij lange na niet zo lang geduurd.

- Die superweapons worden ook niet echt taktisch ingezet (dit is niet jouw fout maar vooral die de speler rechtsonder die jou uiteindelijk wel versloeg): Eentje om 3 tanks te slopen. Eentje op een superweapon en verder nix (iedere gevorderde speler weet dat je een superweapon daarmee niet kapot krijgt)
- Waarom sloopte niemand in dit potje olie? Je kon bv makkelijk met een technical of bombtruck (liefst bombtruck) om zijn bunkers heen rijden en zijn olie opblazen. Vervolgens legt zo'n anthrax bomb al zijn hackers om en zit hij zonder geld.
- Wel grappig om grote groepen tanks op elkaar ingebeukt te zien worden. Totaal taktloos maar wel leuk om te zien :P. Zo'n groep had je natuurlijk aan moeten vallen met bombtrucks (hou een bombtruck of meer achter in je base voor als ze je zo massief aan komen vallen).
- De punten van rival mogen hier ook nog aan toegevoegd worden :+

ps. Je vind replay nou eenmaal leuker als je er zelf in speelt :)

[ Voor 57% gewijzigd door Alphega op 10-05-2003 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Wmm schreef op 10 mei 2003 @ 12:43:
[...]

Bah, ben ik die replay van je aan het kijken krijg ik op een gegeven moment een serieus error :(. Ik was net bij dat stuk waar jullie rood aanvielen met een nuke en die bom van de GLA en daarna met overlords en scorpions z'n basis inreden.
Duurt de replay daarna nog lang of niet? Als ie nog lang duurt ga ik nog wel een keer kijken, wil toch wel de finale zien :).
Tot nu toe was het inderdaad een mooi potje met leuke aanvallen. Er werd af en toe ook erg goed gebruik gemaakt van de tanks met lange afstandswapens.
Ja, daarna duurt hij nog wel een tijdje. Ik vind het leuk te horen dat je het potje zodanig leuk vond, dat je bereidt bent het hele stuk weer te kijken om de afloop te zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Morax schreef op 10 May 2003 @ 13:09:
[...]

Ja, daarna duurt hij nog wel een tijdje. Ik vind het leuk te horen dat je het potje zodanig leuk vond, dat je bereidt bent het hele stuk weer te kijken om de afloop te zien :D
Ik kom er net achter dat de replay niet doorloopt als je tussentijds met alt-tab naar windows springt, dus ik kijk hem een andere keer ff af als ik wat anders kan doen tijdens het eerste stuk.

Ik ben het trouwens helemaal eens met het commentaar dat rivel24 gaf.
Je had groen tot twee keer toe kunnen vernietigen. Beide keren na zijn aanval toen waarna groen niks meer had, en jij nog wel genoeg over had om hem aan te vallen. Je had idd wat beter kunnen scouten.
En de andere dingen die rivel24 aangaf ben ik het ook mee eens.
Maar goed, je maakt altijd fouten tijdens een game, als je de replay terugkijkt is het vaak makkelijker praten :). Maar daarom kun je er wel altijd een hoop van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Oke, bedankt voor de "foutmeldingen" ;)
Nou moet ik zeggen dat ik vooral geconcentreerd was op rood, omdat hij mijn medespeler tot 2 of 3 keer toe al bijna versloeg. Ik hoopte hem eerst te kunnen verslaan, waarna we daarna op groen konden gaan. Ik had daarom groen niet gecounterd, omdat als ik daar mijn leger zou verliezen (idd, niet gescout. Dat was wel een hele grote fout), mijn medespeler open spel zou zijn voor rood.
Overigens met die 2 SCUDS, klopt ja. Ik zag eerst 2 raketten aankomen (van die SCUD Storm), maar ik dacht dat het gewoon 2 SCUD launchers waren. Toen ik later die SCUD launchers uitlaadde en ze midden in de antrax reden, toen zag ik pas dat het een SCUD storm geweest was. DOM! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 15-06 16:44
Kan helaas geen tips geven omdat ik me kosteloos heb zitten vermaken bij het kijken naar deze replay, niet echt op tactics gelet enzo..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
ik heb ook de replay gekeken en ik blijf bij me mening dat superweapons het hele spel verpesten,.. daarom speel ik altijd tegen bekenden zonder SW,.. veel leukere potjes..

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:33
http://home.kabelfoon.nl/~maroka/got/sshot003.JPG <---- check de map :P heb ff wat bases overgenomen :7

[ Voor 10% gewijzigd door Thanatos op 10-05-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightH4wk
Als je het nou tegen 6 brutals had gespeeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar weer is een quickmatch-replay. M'n ally wordt gerushed, en exit de game. Ik rush een van de anderen en verdrijf hem van dat gedeelte (Tournament-island) Wat overblijft is een hectische 2v1...
Tis niet m'n beste potje qua unit-control, maar vond het toch wel leuk zo :*)
2 tegen 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
HolyCorn schreef op 11 May 2003 @ 16:07:
Maar weer is een quickmatch-replay. M'n ally wordt gerushed, en exit de game. Ik rush een van de anderen en verdrijf hem van dat gedeelte (Tournament-island) Wat overblijft is een hectische 2v1...
Tis niet m'n beste potje qua unit-control, maar vond het toch wel leuk zo :*)
2 tegen 1
Woei serious error kort nadat je allie overleden is :P Tis wat met die crashende replays de laatste tijd 8)7
[edit]
De 2de keer crasht hij weer :| hij crasht op het moment dat ik rechtsonder zit mee te kijken en je net met je rocketventjes op de warfactory staat te knallen.

[ Voor 14% gewijzigd door Alphega op 11-05-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alphega schreef op 11 May 2003 @ 17:10:
[...]

Woei serious error kort nadat je allie overleden is :P Tis wat met die crashende replays de laatste tijd 8)7
[edit]
De 2de keer crasht hij weer :| hij crasht op het moment dat ik rechtsonder zit mee te kijken en je net met je rocketventjes op de warfactory staat te knallen.
Ik heb gemerkt dat als ik niet in/uit zoom en niet op iemands naam klik (om z'n geld/power te bekijken) dat ik dan geen errors krijg. Doe ik dit wel dan krijg ik vaak, ook weer niet altijd 8)7, een serious error. Misschien dat je dat is kunt proberen, kijken of het helpt?

Edit: Zo lang duurt de replay trouwens toch niet. Hint, hint ;)

[ Voor 6% gewijzigd door HolyCorn op 11-05-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Niet online
Wat ik dus had met deze replay is dat er na een tijdje gewoon niks meer gebeurt. Het geld verzamelen gaat wel door, maar niemand beweegt zijn units meer... op dat moment hebben mensen soms gewoon 20000 aan geld.
ik heb hem wel een tijdje laten draaien en toen ineens gaf die speler linksboven(gla) op en een tijdje later linksonder(china).
Het spel gaat dus wel gewoon door en HolyCorn was aan het winnen, maar ik kreeg dat dus niet te zien... erg vaag...

Maar eens testen met dat niet op namen klikken om te zien hoeveel geld ze hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik heb de replay in 1 keer helemaal tot het einde kunnen bekijken. Daarbij heb ik alle spelers wel een keer aangeklikt om geld/power te kunnen bekijken :) In- en uitzoomen heb ik niet gebruikt.
Maargoed, nu over de replay zelf. HolyCorn:
Erg mooi hoe je die spelers in het begin alleen maar met infantery verslaat!!! :D
Alleen 1 ding (niet slecht voor jouw bedoeld): Die GLA-speler mag zijn huiswerk weleens gaan doen. Ik ben een fanatieke GLA-speler, maar met zijn tactieken zou ik me doodschamen.
De 3 dingen die me het meest opvielen:
- Ten eerste; de Scorpion Rocket Upgrade. Die had hij VEEEEL eerder moeten doen. Ergens in de helft van het spel had hij hem nog niet.
- Ten tweede; 2 keer valt hij je supply center (succesvol) aan met zelfmoordmannetjes, maar 2 keer met 3 mannetjes, terwijl je toch wel moet weten dat je er 4 voor nodig hebt.
- Ten derde; hoe jij zo makkelijk langs zijn bomb-truck kwam met je Hum-vee's. Hij had op self-destruct moeten drukken toen je met 2 of 3 Hum-vee's er nota bene tegenaan stond!!!

Maargoed, daar let ik dan weer veel op als fanatiek GLA-speler. Ik vind het leuk om de replays te bekijken met een GLA-speler erin, om op die manier weer nieuwe weetjes/strategien op te doen om zelf weer te kunnen bekijken.

Maar verder HolyCorn; KLASSE!!!!!! Erg mooi hoe je ze alletwee afmaakt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morax schreef op 11 mei 2003 @ 19:56:
Ik heb de replay in 1 keer helemaal tot het einde kunnen bekijken. Daarbij heb ik alle spelers wel een keer aangeklikt om geld/power te kunnen bekijken :) In- en uitzoomen heb ik niet gebruikt.
Maargoed, nu over de replay zelf. HolyCorn:
Erg mooi hoe je die spelers in het begin alleen maar met infantery verslaat!!! :D
Alleen 1 ding (niet slecht voor jouw bedoeld): Die GLA-speler mag zijn huiswerk weleens gaan doen. Ik ben een fanatieke GLA-speler, maar met zijn tactieken zou ik me doodschamen.
De 3 dingen die me het meest opvielen:
- Ten eerste; de Scorpion Rocket Upgrade. Die had hij VEEEEL eerder moeten doen. Ergens in de helft van het spel had hij hem nog niet.
- Ten tweede; 2 keer valt hij je supply center (succesvol) aan met zelfmoordmannetjes, maar 2 keer met 3 mannetjes, terwijl je toch wel moet weten dat je er 4 voor nodig hebt.
- Ten derde; hoe jij zo makkelijk langs zijn bomb-truck kwam met je Hum-vee's. Hij had op self-destruct moeten drukken toen je met 2 of 3 Hum-vee's er nota bene tegenaan stond!!!

Maargoed, daar let ik dan weer veel op als fanatiek GLA-speler. Ik vind het leuk om de replays te bekijken met een GLA-speler erin, om op die manier weer nieuwe weetjes/strategien op te doen om zelf weer te kunnen bekijken.

Maar verder HolyCorn; KLASSE!!!!!! Erg mooi hoe je ze alletwee afmaakt _/-\o_
Ja, nu ik achteraf de replay nog een paar bekeken heb, kan ik idd. niet anders zeggen dan dat die GLA-gast niet echt goed bezig was. Maar achteraf is dat allemaal wat relaxeter te bekijken. Ik kan je wel vertellen (iedereen had goede stats) dat ik helemaal opgefokt achter m'n compu zat te klikken nadat m'n ally weg was :o. Ik probeerde zo snel mogelijk die china weg te werken, omdat die al bijna verslagen was, maar toch weer redelijk aan 't opbouwen was. In de replay ziet het er niet zo uit, maar het was voor mij echt een hecties (hectisch????) rommelig potje om te spelen. Maar toch wel leuk als je dan wint, en die gasten een partij lopen te vloeken als ze doorhebben dat ik ga winnen van hun alletwee >:)

Edit: bedankt voor je vriendelijke woorden trouwens :)

Edit 2: Cyclops, dat is inderdaad een fout die wel meer mensen hebben bij het bekijken van replays. Maar er gebeurt echt wel wat hoor ;). Zoals gezegt werkt het bij mij altijd goed zolang ik maar geen naam aanclick of ga zoomen.

[ Voor 12% gewijzigd door HolyCorn op 11-05-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Ik doe dus noooooit meer mee aan zo'n afspraak van superwapens als ik niet zeker ben van de andere spelers in de game....
Er zijn imho veel te veel lamers in Generals.... ik had pas een potje bijna gewonnen, heeft iemand van het andere team opeens 5 Particle Canons, terwijl de afspraak was 1SW... :|
Ik wilde snel die particles slopen, maar die stonden dus verspreid over de halve map, voordat ik er 1 had gesloopt, waren er al 3 Particles af van hem en kon ie even lekker mijn tanks slopen.....
Gatver soms is de nasmaak echt heeel bitter zeg van Generals... :(

[ Voor 3% gewijzigd door Exar op 13-05-2003 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik speel altijd zonder regels. Ik heb echt zo iets van regels? Me reet! Regels zijn voor beginners die iets niet kunnen counteren. Want geloof me als hij 4x5000= 20.000$ aan SW's uitgeeft en jij bouwt 10 OL's meer bijv. dan moet je m vind ik toch makkelijk kunnen pakken. Je moet het sowiso niet zo ver laten komen :).

Kmoet wel zeggen dat sommige mensen echt gewoon "professioneel" bunkeren de laatste tijd, gaat nergens over. Ik vind nog steeds dat er een optie moet komen waarbij je de infinite geld source en SW's uit kan zetten. Dat is gewoon puur voor de bunkeraars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Roetje schreef op 13 May 2003 @ 11:45:
... Want geloof me als hij 4x5000= 20.000$ aan SW's uitgeeft en jij bouwt 10 OL's meer bijv. dan moet je m vind ik toch makkelijk kunnen pakken. Je moet het sowiso niet zo ver laten komen :).
Tja, mijn Overlords waren snel weg met die Particles..... als het nou ScudStorms waren geweest ofzo, maar nee hij had dus ff 5 of 6 Particle Canons.
Nu kon ik ook wel 6 NukeSilos neergooien, maarja eer die dan gebouwd waren, zou hij zijn Particles al tenminste 2 keer gebruikt hebben.
En hij bouwde er trouwens nog meer.... toen hij 10 Particles had, heb ik maar opgegeven. :(
En niet zo ver laten komen? Het was een goed spel, alles was onder controle, met 1SW volgens afspraak had ik wel gewonnen, maar die Particles maken gehakt van Overlords! :|

[ Voor 10% gewijzigd door Exar op 13-05-2003 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Roetje schreef op 13 May 2003 @ 11:45:
Ik vind nog steeds dat er een optie moet komen waarbij je de infinite geld source en SW's uit kan zetten. Dat is gewoon puur voor de bunkeraars.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

*kuch* warcraft3 *kuch* starcraft *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Tja, wat dat betreft was Yuri's Revenge een STUK beter..... opties voor multiplayer spellen.... er zijn bij Generals niet eens opties voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05-2023
"Unfair " schreewde I_am_a_Loser en plop weg was sie. En idd de teams bij quickmatch zijn niet echt van wat je zegt altijd even fair.

Moest wel effe glimlachen, niet eens proberen geeft wel een indicatie dacht ik. Nou ja dan nog maar eens quickmatch proberen.

En daar was hij weer en weer als tegenstander. Mijn teamgenoot laadde erg langzaam en zodra we starten kwam het tellertje al naar voren.

Het telde snel af en uiteindelijk was ik alleen. En je raad het al hij bleef nu wel natuurlijk. (De Eikel :P) Maar ik dacht : "Wat er ook gebeurt jij bent de lul"

lol.rep

gniffel gniffel

ps. Ik heet uiteraard YouSuck en ja ik klikte mij de tering :P

Redelijk korte replay omdat na een tijdje "i am a loser" toch maar besluit om ermee te stoppen (en het spel te verkopen :o ) oranje niet echt goed bezig was (wat tie aan het doen was is mij nog steeds niet helemaal duidelijk) en ik toch wel makkelijk verslagen had kunnen worden (was niet doorontwikkeld en zo), maar ze gaven uiteindelijk op :? Pfff

[ Voor 27% gewijzigd door Supern00b op 15-05-2003 13:36 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1688

Ik zit vast :(
Iemand tips om in brutal mode het level 7 van china door te komen. Die verdomde scud storms vernielen alles, en voordat ik dan weer wat gebouwd heb, staan er weer troepen mij te beschieten. Ben ik die de baas, dan komt er weer een scudstorm.. Ik hang hier echt al enkele uren zonder ook maar een centimeter vooruit te komen.
iemand tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
Kijk eens een stukkie terug in dit topic. In een oudere post van mij heb ik een replay van China 7 gepost. :) Die zou het gewoon nog moeten doen :)

edit:
hmm wel ff kijken of die de goede versie is, anders maak ik wel een nieuwe :)

Ehh DUH als ik hier toch post kan ik evengoed ff de URL erbij zetten natuurlijk. China lvl7 long version *klikkerdeklik*

[ Voor 29% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 13-05-2003 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

replay geeft een serious error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Laatst online: 04-06 21:04
Ik ben een erg slechte speler in Generals. Mijn stats zijn nu 11/43. :'(

Maar vannavond had ik een leuk potje waarin in bijna had gewonnen, door te rushen... (wat ik anders nooit doe)
Maar ja, zo als altijd bij mij liep dit ook weer helemaal fout. :X

- - -
Er zit nog een zeer leuk stukje in de replay waarbij mijn tegenstander Koepp 2 SCUD Stroms heeft.
Ik weet 1 van deze over te nemen en schakel hiermeer de andere uit!!! :9

- - -
Op een gegeven moment weet hij mij te breken...

http://home.hccnet.nl/andre.nauta/ikvskoepp.rep

Ik zou graag aan de hand van deze replay enkele tips willen krijgen, wat ik aan mijn spee style moet veranderen om op 12 wins te komen... :D

Fouten in deze game

1. Geen verdediging gebouwd met bunkers.
2. Geen verdediging met ChainGuns.

[ Voor 8% gewijzigd door KillerDream op 13-05-2003 21:19 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

blackslash voor de 20 ste keer: houd je geld onder de 5000 en die scuds komen niet eens.
nog meer hint: pak de basis vlak bij de jouwe. Stel hier 3 nuke cannons op die je late force-firen op die helling waar ze heel de tijd komen en er komt niets meer door.

Let op, naast die helling liggen nog wat resources en zorg dat je zo snel mogelijk op hackers over kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Ok... KillerDream, hier komt het:

- Bouw je supply depots ongeveer 1 trucklengte van je supplies af, dan gatheren ze sneller.
- Bouw 2 ipv 3 dozers omdat je de 3e eigenlijk toch niet gebruikt in het begin
- Waarom bouw je die gatling in het midden?
- Je warfactory bouw je pas heel erg laat. Bij china is dat ding belangrijk in het begin itt USA
- Sloop putdeksels van GLA
- Let op wat er gebeurt als je aanvalt, wat die technicals deden had NIET mogen gebeuren. Anders had je op dat punt gewonnen.
- Bind je warfactory en barracks onder een knop zodat je makkelijk units kunt produceren tijdens het aanvallen en zo dus op kunt blijven letten.
- Je bouwt die gatling turrets volgens mij puur om het idee te hebben dat je defense hebt aangezien 2 scorps zo'n ding al mollen.
- Die 2e lading ventjes van........ ik kon niet blijven kijken naar het scherm... zo erg als die verprutst worden........ (overreden door technicals)
- je hebt op een gegeven moment veeeeeel te veel geld, UITGEVEN!
- eerder olie overnemen
- artillery sloopt dus geen superweapon :)
- Je moet je artillery nuttiger gebruiken, je doet er nauwelijks schade mee. En als je schade doet blijven er putdeksels liggen, zodat het toch weer opnieuw opbouwt.. niet nuttig dus.... Sloop liever 1 gebouw helemaal dan 5 half.
- Je lotus gebruik je wel leuk, maar je had haar al een stuk eerder kunnen gebruiken
- verspreid je hackers
- bouw geen battlemasters als je overlords kunt bouwen.
- zet je migs in tegen concentraties tanks. Aan het einde heb je aan de rechterkant van de kaart een doorgang gecreerd, maar je doet er verder neits mee.
- Als je vliegveld kapot is, hou dan je migs in de lucht door een hele hoop waypoints aan te geven (met ALT)
- Als je lotus gezien is door een radarwagen en je hebt nog even de tijd, disable die wagen dan en loop weg.
- Die laatste executie van je hackers is erg vermakelijk om te zien, maar als je even overcharge had aangezet in je powerplant was dat niet nodig geweest :).

Verder moet ik ook zeggen dat je vijand een imbeciel is :) Dat die kerels beide superweapons over laat nemen is gewoon |:(

Verder adviseer ik je replays te kijken en wat nieuwe tactieken aan te leren. China == Gatling en migs, daar maak je te weinig gebruik van in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
Dinictus schreef op 13 mei 2003 @ 22:00:
blackslash voor de 20 ste keer: houd je geld onder de 5000 en die scuds komen niet eens.
nog meer hint: pak de basis vlak bij de jouwe. Stel hier 3 nuke cannons op die je late force-firen op die helling waar ze heel de tijd komen en er komt niets meer door.

Let op, naast die helling liggen nog wat resources en zorg dat je zo snel mogelijk op hackers over kan gaan.
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor. Dat weet ik alemaal al :P
De enige reden waarom ik alsnog een scudstorm op men dak kreeg was omdat ik de hackers niet stopgezet had bij 2500-3000 credits, en die eikeltjes ineens elite of hero waren. Dus kreeg ik gewoon te snel teveel geld binnen.

En de basis vlak bij de mijne? Je bedoelt de basis op dat plateau? Kijk dan nog maar eens goed naar die replay.

En resources naast de helling? je bedoelt die supplypiles bij het paleis? Die had ik ook.
En als je die supply dock ten noorden (aangenomen dat het noorden boven is natuurlijk ;) ) van het startpunt bedoelt: die hoef ik niet.

Het zijn vast goedbedoelde kritieken maar als je het goed gekeken had had je gezien dat ik dat allemaal al in de hand had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
rival24 schreef op 13 May 2003 @ 22:14:

- Waarom bouw je die gatling in het midden?
Ik heb vaak verloren en dan zag ik altijd dat mijn tegenstander daar altijd een gun heeft staan, dus heb ik heb daar al eerste neer gezet.
- Je warfactory bouw je pas heel erg laat. Bij china is dat ding belangrijk in het begin itt USA
Mijn taktiek was op dat moment om te rushen, dus ik had me geld nodig om RedGuard en Tank Hunters te bouwen.[/quote]
- Bind je warfactory en barracks onder een knop zodat je makkelijk units kunt produceren tijdens het aanvallen en zo dus op kunt blijven letten.
Wist niet dat dat kon, zal wel ff zoeken op het web hoe dat moet.
- Die 2e lading ventjes van........ ik kon niet blijven kijken naar het scherm... zo erg als die verprutst worden........ (overreden door technicals)
Ja zeker, maar wat kan ik daar aan doen? :?
- je hebt op een gegeven moment veeeeeel te veel geld, UITGEVEN!
??
- Je lotus gebruik je wel leuk, maar je had haar al een stuk eerder kunnen gebruiken
Er gebeuren zo veel dingen dat ik ze soms vergeet...
- Als je vliegveld kapot is, hou dan je migs in de lucht door een hele hoop waypoints aan te geven (met ALT)
Ow, zal ik eens gaan oefenen...
- Die laatste executie van je hackers is erg vermakelijk om te zien, maar als je even overcharge had aangezet in je powerplant was dat niet nodig geweest :).
Die optie heb ik nog nooit gebruikt, dan gaat de centrale toch stuk??? :?
Verder adviseer ik je replays te kijken en wat nieuwe tactieken aan te leren. China == Gatling en migs, daar maak je te weinig gebruik van in het begin.
Bdankt voor het advies, ik zal me voordeel er mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
KillerDream schreef op 13 mei 2003 @ 22:32:
[...]
1. Wist niet dat dat kon, zal wel ff zoeken op het web hoe dat moet.

[...]
1. Een cijfer geven aan een gebouw gaat toch op dezelfde manier als met units?
Dus gebouw selecteren en dan ctrl + cijfer indrukken.

2. Ja, de centrale gaat dan kapot, je moet hem dus weer op tijd uitzetten voordat de centrale helemaal gesloopt is. Maar daarom kun je hem dus wel tijdelijk laten overwerken.

Ik heb je replay niet gezien hoor, maar ben toch wel erg benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
KillerDream schreef op 13 May 2003 @ 22:32:
[...]
Ik heb vaak verloren en dan zag ik altijd dat mijn tegenstander daar altijd een gun heeft staan, dus heb ik heb daar al eerste neer gezet.
Dus doe jij dat ook maar :p
[...]
Mijn taktiek was op dat moment om te rushen, dus ik had me geld nodig om RedGuard en Tank Hunters te bouwen.
Mja dat is idd een keuze die je maakt.... ikzelf rush nooit met alleen maar ventjes... altjid gesuport door gatling cannons... dan voorkom je dat platrijden van technicals ook
[...]
Wist niet dat dat kon, zal wel ff zoeken op het web hoe dat moet.
^^
[...]
Ja zeker, maar wat kan ik daar aan doen? :?
^^
[...]

??
Geld moet rollen, zo ook in generals. In dit level heb je evenveel resources als je vijand.... wat jij niet uitgeeft kan hij wel uitgeven aan units en dus tegen je gebruiken.
[...]
Er gebeuren zo veel dingen dat ik ze soms vergeet...
Oefening baart kunst, veel spelen dus, dan gaat dat steeds beter.
[...]
Ow, zal ik eens gaan oefenen...

[...]

[...]
Bdankt voor het advies, ik zal me voordeel er mee doen!
:)

Nog 2 replays!! (voor iedereen bedoeld!!)
Deze
en deze

Ik ben EmperorCock
roetje = Dozer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
rival24 schreef op 13 May 2003 @ 23:39:
[...]

Dus doe jij dat ook maar :p
Beter goed afgekeken dan slecht zelf verzonnen.. :P
ikzelf rush nooit met alleen maar ventjes... altjid gesuport door gatling cannons... dan voorkom je dat platrijden van technicals ook
Ja, goed idee. Ik zag dit ook in de replays die je had gepost.
Deze
Ik ben EmperorCock
roetje = Dozer
Waarom neem je in deze replay niet gelijk de oli van de tegenstander in? Dat zou ik wel gedaan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
KillerDream schreef op 14 May 2003 @ 09:12:
Waarom neem je in deze replay niet gelijk de oli van de tegenstander in? Dat zou ik wel gedaan hebben...
Omdat we lichtjes aan de winnende hand waren, dan boeit het me geen reet of we die oil nou hebbe of niet. Kunne hun beter hebben, extra weerstand :Y).

En we hadden er geen middelen tegen in et begin. Dit was die avond al stuk of 4x gebeurt btw. Iedere keer reed ik er een gatt heen en niemand kwam, en iedere keer als ik hem weghaalde, jahoor, dan kwamen de naaiers.. achja, had toch zoiets van die pak ik toch wel terug :D.

Heb wel geleerd dat als ik voor de oil ga op die map ik meteen een gattling daar neerzet als ze USA zijn. Tis namelijk ook wel nasty om daar een leuke para/chinook drop te doen :).

[ Voor 44% gewijzigd door Roet op 14-05-2003 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er ergens een beschrijving te vinden wat er allemaal mogelijk is!!!!
wanneer je bepaalde opties kunt gebruiken e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Anoniem: 1688 schreef op 14 mei 2003 @ 12:51:
is er ergens een beschrijving te vinden wat er allemaal mogelijk is!!!!
wanneer je bepaalde opties kunt gebruiken e.d.
Wat dacht je van het boekje wat bij je spel zit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben ik kwijt, pas brandje gehad en hoesje van spel verbrand. gelukkig zat cd in pc!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 1688 schreef op 14 May 2003 @ 12:58:
ben ik kwijt, pas brandje gehad en hoesje van spel verbrand. gelukkig zat cd in pc!!!
Dan heb je een probleem omdat je serial verbrand is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee, wat ik heb hem al geinstalleerd! als ik hem eraf gooi wel ja :(
stuur politierapport wel naar ea games,kijken wat ze doen.
Maar heeft iemand nog info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 1688 schreef op 14 May 2003 @ 13:02:
nee, wat ik heb hem al geinstalleerd! als ik hem eraf gooi wel ja :(
stuur politierapport wel naar ea games,kijken wat ze doen.
Maar heeft iemand nog info.
Als je nu eens even de moeite neemt om de startpost van dit topic te lezen voordat je dit post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

BlackSash schreef op 13 mei 2003 @ 22:28:
[...]

Dat hoef je mij niet te vertellen hoor. Dat weet ik alemaal al :P
De enige reden waarom ik alsnog een scudstorm op men dak kreeg was omdat ik de hackers niet stopgezet had bij 2500-3000 credits, en die eikeltjes ineens elite of hero waren. Dus kreeg ik gewoon te snel teveel geld binnen.

En de basis vlak bij de mijne? Je bedoelt de basis op dat plateau? Kijk dan nog maar eens goed naar die replay.

En resources naast de helling? je bedoelt die supplypiles bij het paleis? Die had ik ook.
En als je die supply dock ten noorden (aangenomen dat het noorden boven is natuurlijk ;) ) van het startpunt bedoelt: die hoef ik niet.

Het zijn vast goedbedoelde kritieken maar als je het goed gekeken had had je gezien dat ik dat allemaal al in de hand had ;)
Nee ik heb je replay niet gezien anders had ik hier niet mee gekomen idd. Maar het gaat dus wel mis doordat je boven de 5000 komt.

Toen mijn resources op gang kwamen heb ik migs gebouwd en die scud gepakt. Dat lukt met 8 migs dus dat kan je best trekken.

Die scud staat helemaal bovenaan in het midden dus makkelijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
Dinictus schreef op 14 mei 2003 @ 21:30:
[...]

Nee ik heb je replay niet gezien anders had ik hier niet mee gekomen idd. Maar het gaat dus wel mis doordat je boven de 5000 komt.

Toen mijn resources op gang kwamen heb ik migs gebouwd en die scud gepakt. Dat lukt met 8 migs dus dat kan je best trekken.

Die scud staat helemaal bovenaan in het midden dus makkelijk te vinden.
????? Nou snap ik hem niet meer... Je hebt mijn replay niet gezien maar je vertelt me toch dingen die ik fout doe, ondanks het feit dat ik ze niet, of (in 1 geval) per ongeluk fout doe? :)

Je hebt gelijk hoor met al die punten, maar waarom richt je het dan aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

BlackSash schreef op 14 mei 2003 @ 22:54:
[...]

????? Nou snap ik hem niet meer... Je hebt mijn replay niet gezien maar je vertelt me toch dingen die ik fout doe, ondanks het feit dat ik ze niet, of (in 1 geval) per ongeluk fout doe? :)

Je hebt gelijk hoor met al die punten, maar waarom richt je het dan aan mij?
omdat het zo is als je boven de 5000 komt met geld je die scud kan verwacheten mischien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

je kan wel met artillerie de scud slopen, maar niet in 1 keer.

Dus eerst de nucleair er op en daar achter aan de artillerie.

Scud wordt in level 7 maar 1 keer gebouwd dacht ik en daarna kan je dus gaan mollen met je overlords en gatlings, gevoed door atoomkracht voor de aandrijving en vuurkracht.

En als je al komen met de scud komen ze neer op je warfactory.

[ Voor 10% gewijzigd door Flame17 op 15-05-2003 12:19 ]

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.