Ik heb dit ook, Zonder de updates. Ja hij is hartstikke legaal, Alleen zit er wel een crackje overheen zodat ik zonder cd kan spelen of is dat het nadeelThanatos schreef op 02 april 2003 @ 18:16:
Ik heb opeens problemen met de singeplayer-skirmish mode in het spel, als ik met meerdere teams werk; na een seconde of 30-40 te kunnen spelen, ontploffen opeens al mijn gebouwen (meestal dan nog maar een cp+energiecentrale+barracks) en ben ik verslagen...
Hoe komt ditEerder had ik dit niet
Ik heb de nieuwste patch geïnstalleerd...
Of moet ik eerst de oude patches installeren voordat ik 1.5 installeer?
reinstal........en er gaat een wereld voor je openVerwijderd schreef op 04 April 2003 @ 13:00:
[...]
Ik heb dit ook, Zonder de updates. Ja hij is hartstikke legaal, Alleen zit er wel een crackje overheen zodat ik zonder cd kan spelen of is dat het nadeel
Kleine Teaser:
The Second Dawn Mammoth Tank:

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Woei, ziet er goed uit. Heb je nog een site/link/meer pics?Kwartjuh schreef op 04 April 2003 @ 13:46:
Kleine Teaser:
[afbeelding]
Post anders ook iets in Het C&C Generals map build topic
Met z'n hoevelen zijn jullie het aan het maken? Hebben jullie meer?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
We zijn met z'n 2en. We hebben wel meer toegevoegd, maar dat laten we nog niet zienanandus schreef op 04 April 2003 @ 13:49:
[...]
Woei, ziet er goed uit. Heb je nog een site/link/meer pics?
Post anders ook iets in Het C&C Generals map build topic
Met z'n hoevelen zijn jullie het aan het maken? Hebben jullie meer?
Nah, is gewoon nog niet klaar. De mammoth tank wel. Werkt geweldig
Nee, 3vs3 heb ik nog niet gedaan met patch 1.5 (met human players dan).Exar_Kunn schreef op 04 April 2003 @ 10:37:
[...]
Ik heb vaak genoeg games gezien waar men 3 vs 1 comp wilde doen..... (!)
Ja, je leest het goed, 3 spelers wilden dan samen tegen 1 of 2 computer tegenstanders spelen.
Sorry hoor, maar dat is wel heel goedkoop punten scoren....
Kets, nog even over 1.5: heb je al 3vs3 gespeeld?
3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO, 510Wp ZW (schuur)
Komen jullie nog op andere generals/modding-fora of is het gewoon een kwestie van veel oefenen? Hoe uitgebreid is jullie mod? Echt een nieuwe 'zijde' of wat extra units..Kwartjuh schreef op 04 april 2003 @ 13:55:
[...]
We zijn met z'n 2en. We hebben wel meer toegevoegd, maar dat laten we nog niet zienpest-pest...
Nah, is gewoon nog niet klaar. De mammoth tank wel. Werkt geweldig
En hoelang zijn jullie al bezig en hoelang duurt het nog?
* anandus is zeer benieuwd...
In het begin hebben we gebruik gemaakt van bepaalde tutorials, maar ja... nu is het meer proberen.
Het is een total conversion... zoals het geplant is, zul je niets meer terug kunnen vinden van het origineel. We gaan 100% retro. We verzinnen er niets bij.
We zijn 2 weken bezig, en bijn alle eigenschappen van de units zitten erin...
We hebben tot nu toe maar 2 units die 100% done zijn. Mammoth en MRLS.
Die mammoth Tank hoort idd een GDI logo aan de zijkant te hebben, maar dat is niet zo makkelijk gedaan als het klinkt. Moeten we nog uit zien te vinden
Het is een total conversion... zoals het geplant is, zul je niets meer terug kunnen vinden van het origineel. We gaan 100% retro. We verzinnen er niets bij.
We zijn 2 weken bezig, en bijn alle eigenschappen van de units zitten erin...
We hebben tot nu toe maar 2 units die 100% done zijn. Mammoth en MRLS.
Die mammoth Tank hoort idd een GDI logo aan de zijkant te hebben, maar dat is niet zo makkelijk gedaan als het klinkt. Moeten we nog uit zien te vinden
Net een skirmish tegen 3 brutals (in 1 team) gedaan. Replay kun je downen van:
http://members.lycos.nl/holycorn/Compu_bashing.zip
Het had wel een stuk sneller gekunt, maar vond dit ook wel grappig. Uitgepakt is'tie nu wel 4.5 Mb... Nadeel van de replays vind ik echt dat je niet kunt doorspoelen, want lange replays zijn zo best suf.
Edit:
Online slaat dit zo natuurlijk nergens op, zoveel defense. Maar gewoon even om aan te geven hoe dom een computer is, als je een goeie positie hebt. Ik had bij wijze van spreken tussendoor gewoon kunnen gaan lunchen...
Het had wel een stuk sneller gekunt, maar vond dit ook wel grappig. Uitgepakt is'tie nu wel 4.5 Mb... Nadeel van de replays vind ik echt dat je niet kunt doorspoelen, want lange replays zijn zo best suf.
Edit:
Online slaat dit zo natuurlijk nergens op, zoveel defense. Maar gewoon even om aan te geven hoe dom een computer is, als je een goeie positie hebt. Ik had bij wijze van spreken tussendoor gewoon kunnen gaan lunchen...
[ Voor 26% gewijzigd door HolyCorn op 04-04-2003 14:47 ]
heilKwartjuh schreef op 04 April 2003 @ 13:46:
Kleine Teaser:
[afbeelding]
Meesterlijk mooi gedaan, sprekend de mammoet tank van Rengegade.. snif,
Keep up the good work!
Het ligt ook aan de map die speelt. Ik weet niet zeker maar in maps moeten van ie banen worden aangegeven waar de computer allemaal mag komen (en kan komen) en als dat niet gedan is zal die zoveel mogelijkj op zijn eigne stukje land blijven totdat een enemy hem komt aanvallenen en dan pas gaat ie zoeken waar die lul nou eigenlijjk zit maar ja dna is het meestal al te laat.HolyCorn schreef op 04 april 2003 @ 14:32:
Net een skirmish tegen 3 brutals (in 1 team) gedaan. Replay kun je downen van:
Edit:
Ik heb zelf een map gedownloade Desert-River Battle., Die krijg ik maar niet uitgespeeld met 2 brutal enemies in 1 team. Op een of andere manier ben ik daar gewoon te langzaam terwijl op een anere map (in zo'n mappack van maps die eignlijk in cnc moesten ) ik tegen 3 brutals in 1 team makkelijk win.
Yep, want lagg zoals met 3D shooters kan hier niet, hier krijg je dan een sync error, dus om dat te voorkomen gaat de FPS omlaag. Eerst wou ik het ook niet echt geloven en draaide vrolijk 1600x1200 op zijn 19" maar sinds ik op 1024 draai gaat het toch echt een stuk sneller (moeten de anderen het ook doen natuurlijkVerwijderd schreef op 04 April 2003 @ 12:21:
[...]
Dus het kan zijn dat ik op een resolutie van 1600x1200 speel en dat een maat van mij het op 800x600 speelt het dan bij mij begint te laggen? als dat zo is.. THNX![]()
Dan weet ik wat het is
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
Hij bedoelt denk ik lag zoals bij 3d shooters online, waarbij veel meer data van de server naar de clients wordt gestuurd.Da Monkey schreef op 04 April 2003 @ 16:03:
waarom zou lag zoals bij 3d shooters niet kunnen? CNC Gernals is toch 3d ?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Lag wordt niet veroorzaakt door de hoeveelheid data hoor. Sterker nog, generals gebruikt meer data dan bijvoorbeeld wolfenstein (36mb vs 20mb per uur).Exar_Kunn schreef op 04 April 2003 @ 16:07:
Hij bedoelt denk ik lag zoals bij 3d shooters online, waarbij veel meer data van de server naar de clients wordt gestuurd.
Waarschijnlijk ligt dit aan de netcode, die bij generals flink verschilt in vergelijking met een 3d shooter. Bij wolfenstein ligt de snelheid waarmee je speelt vast. Kan je internetverbinding het niet trekken dan krijg je lag. Bij generals gaat het hele spel gewoon langzamer lopen totdat je verbinding het wel aan kan en op die snelheid blijf je spelen. Zelfde verhaal wanneer niet het modem, maar de pc de zwakste schakel is
Das pecies wat ik bedoel, je kan met dit type spel geen lagg gebruiken anders zou ineens zo'n tank/leger een eind verderop staan dus om dit te voorkomen wordt de spel snelheid naar beneden gehaald. Gaat er dan toch iets fout krijg je onherroepelijk : is mismatch detected oftewel sync error.
Heeft overigens niks met 3D te maken. Red Alert 2 (2D) heeft dit namelijk ook. In de logfile staats zelfs met hoeveel FPS het spel gespeeld is. Hoe trager het spel (de verbinding meestal of trage pc's) hoe lager de FPS om het spel te kunnen blijven spelen.
Met 3D shooters is het ietsje anders meen ik. Namelijk als 1 client lagged heeft de rest er geen last van (vaste speelsnelheid dus idd) en kan gewoon doorspelen. Het bij-effect is wel dat die client-lagg te zien is en omdat die grapjas constant hypered moeilijk te killen blijkt.
Oftewel een snelle internet verbinding (ter voorkoming van traag spel) in combinatie van een zo laag mogelijke resolutie (bijv. 1024x768 en dus hoge FPS) geeft de beste speelsnelheid. Verander je ook maar iets hiervan (bijv. 1600x1200) zakt ook de speelsnelheid in. Uiteraard met een trage verbinding ondanks een lage resolutie zal het spel niet vooruit de branden zijn.
Heeft overigens niks met 3D te maken. Red Alert 2 (2D) heeft dit namelijk ook. In de logfile staats zelfs met hoeveel FPS het spel gespeeld is. Hoe trager het spel (de verbinding meestal of trage pc's) hoe lager de FPS om het spel te kunnen blijven spelen.
Met 3D shooters is het ietsje anders meen ik. Namelijk als 1 client lagged heeft de rest er geen last van (vaste speelsnelheid dus idd) en kan gewoon doorspelen. Het bij-effect is wel dat die client-lagg te zien is en omdat die grapjas constant hypered moeilijk te killen blijkt.
Oftewel een snelle internet verbinding (ter voorkoming van traag spel) in combinatie van een zo laag mogelijke resolutie (bijv. 1024x768 en dus hoge FPS) geeft de beste speelsnelheid. Verander je ook maar iets hiervan (bijv. 1600x1200) zakt ook de speelsnelheid in. Uiteraard met een trage verbinding ondanks een lage resolutie zal het spel niet vooruit de branden zijn.
[ Voor 82% gewijzigd door Supern00b op 04-04-2003 19:14 ]
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
Render van een Second Dawn Gun Turret:

Comments?

Comments?
Ja, errug
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg MEEEEEER! 
Reactie op Upke dupke:
Ik probeerde me in te houden
Reactie op Upke dupke:
Ik probeerde me in te houden
[ Voor 30% gewijzigd door HolyCorn op 04-04-2003 21:47 ]
Holy Corn, dat doe je zo:
Ik EIS MEER!
Nee, maar ziet er erg goed uit, ik wacht vol spanning...
Ik EIS MEER!
Nee, maar ziet er erg goed uit, ik wacht vol spanning...
Kan iemand me misschien helpen met een vaag probleem met de replays?
Ik kan er namelijk maar 3 of zo bekijken, en de helft ziet ie niet
Alle replays in de daarvoor bestemde map.
Alles op een klutje.
Zoals je ziet krijg ik alle replays op een hoop, en kan ik (met een beetje geluk) alleen de eerste 2 of drie aanklikken.
Ik heb verder gewoon Generals versie 1.5 zonder mods ofzo

Zoals je ziet krijg ik alle replays op een hoop, en kan ik (met een beetje geluk) alleen de eerste 2 of drie aanklikken.
edit:
het maak trouwens niet uit of ik ze er allemaal in heb staan of maar 2 of 3, ik heb ook niet kunnen ontdekken of het aan 1 bepaalde replay kan liggen ofzo: hij doet dit gewoon altijd tegenwoordig, terwijl het vorige week nog gewoon goed werkte...
Hmm ok thx drunkfux nou kan ik ze iig weer bekijken
het maak trouwens niet uit of ik ze er allemaal in heb staan of maar 2 of 3, ik heb ook niet kunnen ontdekken of het aan 1 bepaalde replay kan liggen ofzo: hij doet dit gewoon altijd tegenwoordig, terwijl het vorige week nog gewoon goed werkte...
Hmm ok thx drunkfux nou kan ik ze iig weer bekijken

[ Voor 22% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 04-04-2003 21:55 . Reden: extra info :) ]
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Zelfde probleem hier ook...BlackSash schreef op 04 April 2003 @ 21:47:
[afbeelding] Alle replays in de daarvoor bestemde map.
[afbeelding] Alles op een klutje.
edit:
Als je op een replay klikt kun je met pijltjes omhoog/omlaag bladeren door de replays en ze bekijken door op enter te knallen..
Nou vooruit
The Second Dawn Obelisk of Light (deze is nog wel WIP)

[ Voor 4% gewijzigd door Kwartjuh op 04-04-2003 22:33 ]
Oh man, dit brengt al die mooie nostalgische momenten weer naar boven... Mompel, Kane...mompel...tiberium...mompel...mompel...zucht.
Oh ja, MEER!
Oh ja, MEER!
Tsja, ik ben ook een grote TB fan... Generals is vrij screwed imo...HolyCorn schreef op 04 april 2003 @ 22:35:
Oh man, dit brengt al die mooie nostalgische momenten weer naar boven... Mompel, Kane...mompel...tiberium...mompel...mompel...zucht.
Oh ja, MEER!
Maarja, dan ga je modden he
We hebben ook alle TB geluiden erin... selecteer je Colonel Burton... "Time to Rock'n Roll"
"Time to Rock'n Roll", briljant gewoon! Hebben jullie al een ideetje hoelang jullie nog bezig zijn? Want ik kan me wel voorstellen dat je er gewoon aan kan blijven door werken, zonder dat je ooit vindt dat het echt af is?Kwartjuh schreef op 04 April 2003 @ 22:37:
[...]
Tsja, ik ben ook een grote TB fan... Generals is vrij screwed imo...
Maarja, dan ga je modden he![]()
We hebben ook alle TB geluiden erin... selecteer je Colonel Burton... "Time to Rock'n Roll"
Als je slim bent meld je deze bug even op het officieële Generals forum. Misschien doen ze er dan iets aan in 1.6 mocht die nog ooit komen...
Hey, niet posten, als ik post
De nieuwe pic
Ik neem aan dat er nog een onderstel onderkomt?
Hey, niet posten, als ik post
De nieuwe pic
[ Voor 29% gewijzigd door Upke dupke op 04-04-2003 22:52 ]
Verwijderd
Je hebt gelijkRocketKoen schreef op 04 April 2003 @ 13:36:
[...]
reinstal........en er gaat een wereld voor je open

Wat bedoel je? Onder die Gun Turret?Upke dupke schreef op 04 April 2003 @ 22:51:
Als je slim bent meld je deze bug even op het officieële Generals forum. Misschien doen ze er dan iets aan in 1.6 mocht die nog ooit komen...
Hey, niet posten, als ik post![]()
De nieuwe picIk neem aan dat er nog een onderstel onderkomt?

Nee, onder die obelisk, zo'n rond ding, of ben ik weer in de war. (weer, ja alweer
)
Ja... je bent in de warUpke dupke schreef op 04 April 2003 @ 23:05:
Nee, onder die obelisk, zo'n rond ding, of ben ik weer in de war. (weer, ja alweer)
http://www.r1ch.net/old/c&c/nod.htm
Ah, ik had het weer fout dus...
We hebben het hier over de orginele cnc, die heb ik nooit zelf gespeeld. Ik kan dus niet meer mee lullen, maar ik ben dan toch benieuwd naar het eindresultaat.
We hebben het hier over de orginele cnc, die heb ik nooit zelf gespeeld. Ik kan dus niet meer mee lullen, maar ik ben dan toch benieuwd naar het eindresultaat.
[ Voor 70% gewijzigd door Upke dupke op 04-04-2003 23:34 ]
Verwijderd
Ik heb zonet geprobeerd meteen vriend die een wat mindere computer heeft dan mij.. normaal speel ik het op 1280x720 maar toen we het vanmiddag tegen elkaar speelden (we hebben beide @home ) begon het bij mij te schokken en dat doet het normaal gesproken nooit. Wanneer ik tegen iemand anders speel heb ik hier geen last van. Dus ik dacht het zal wel aan de resolutie liggen dus we hebben de game beide op 800x600 gezet maar toen bleef het nog steeds schokken. En we hadden geen van beide een bandwith vretend programma aanstaan.... Hoe kan dit dan?? please help me
Geloof me op 800*600 kan het nog steeds schokken en sloom gaanVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 00:04:
Ik heb zonet geprobeerd meteen vriend die een wat mindere computer heeft dan mij.. normaal speel ik het op 1280x720 maar toen we het vanmiddag tegen elkaar speelden (we hebben beide @home ) begon het bij mij te schokken en dat doet het normaal gesproken nooit. Wanneer ik tegen iemand anders speel heb ik hier geen last van. Dus ik dacht het zal wel aan de resolutie liggen dus we hebben de game beide op 800x600 gezet maar toen bleef het nog steeds schokken. En we hadden geen van beide een bandwith vretend programma aanstaan.... Hoe kan dit dan?? please help me
ik wil niet miauwen maar die toren is volgens mij a) te hoog. b) de dun.. de koepel dus..Kwartjuh schreef op 04 April 2003 @ 21:40:
Render van een Second Dawn Gun Turret:
[afbeelding]
Comments?
verder
Controleer of je DPI instellingen bij je beeldscherminstellingen wel op 96 staan en niet perongelijk op 120BlackSash schreef op 04 April 2003 @ 21:47:
[afbeelding] Alle replays in de daarvoor bestemde map.
[afbeelding] Alles op een klutje.
edit:
Hmm ok thx drunkfux nou kan ik ze iig weer bekijken![]()
Van Redalert 2 weet ik dat daardoor de tekst in het menu op verkeerde plaatsen kwam te staan.
PS heb je dit al gevraagt op het officiele generals forum?
[ Voor 3% gewijzigd door mduijvendijk op 05-04-2003 06:51 ]
Sometimes human's are...
Kwartjuh, ga zo door! echt mega uber bruut! 
heb gelijk me C&C deel 1 met alles erop en eraan uit de kast getrokken en ben weer helemaal verslaafd
heb gelijk me C&C deel 1 met alles erop en eraan uit de kast getrokken en ben weer helemaal verslaafd
39
balen is dat zeg, 62 potjes gedaan nog nooit gedisconnect door iets of iemand, en nu gewoon 4x achter elkaar
Wat is dit een brak systeem zeg! Gelijk ook in me rank omlaag terwijl die anderen disconnecten > Arrgghh.....zwaar frustrerend.
waarom gaan die mensen een spelletje spelen als ze toch niet willen verliezen.
Het lijkt wel weer op red alert2 waar je recon errors kon veroorzaken.
Nooit iemand eruit voten als er nog maar 1 vijand over is. Dan krijg je namelijk altijd een disconnect (als GOL daar zin in heeft that is).charrel schreef op 05 April 2003 @ 09:43:
balen is dat zeg, 62 potjes gedaan nog nooit gedisconnect door iets of iemand, en nu gewoon 4x achter elkaarWat is dit een brak systeem zeg! Gelijk ook in me rank omlaag terwijl die anderen disconnecten > Arrgghh.....zwaar frustrerend.
Ik kreeg zo'n ander schermje, game mismatch error of zo ???rival24 schreef op 05 April 2003 @ 09:53:
[...]
Nooit iemand eruit voten als er nog maar 1 vijand over is. Dan krijg je namelijk altijd een disconnect (als GOL daar zin in heeft that is).
Als je dat vaak krijgt is er iets mis met je verbinding lijkt me. Ik heb dat mismatch scherm pas 4 keer gezien ofzo (v.d. 300 potjes).charrel schreef op 05 April 2003 @ 09:56:
[...]
Ik kreeg zo'n ander schermje, game mismatch error of zo ???
tja dat is altijd zo helemaal als je ladder games speelt. Ik heb zelfs 24 disconnects op een rij gehadcharrel schreef op 05 April 2003 @ 09:43:
balen is dat zeg, 62 potjes gedaan nog nooit gedisconnect door iets of iemand, en nu gewoon 4x achter elkaarWat is dit een brak systeem zeg! Gelijk ook in me rank omlaag terwijl die anderen disconnecten > Arrgghh.....zwaar frustrerend.

Okee, ik zal even laten zien wat ik nu heb:

More to come!
Verder ga ik de General Abilities nog veranderen, like so:Startcash=100.000
View@400
(Natuurlijk om makkelijk te testen)
USA:
* A10
Stealth With Fuel Air Bomb ~ Not Working Correctly
* Tomahawk Range Doubled
* Patriot Missiles Can Gain Experience
* Troop Crawler (Hovercraft) With 1 Officer, 2 Missileguys en 5 Rangers
* Officer
* Carpet Bombing
China:
* Normal Mig has more missiles
* Special Mig With Nuke
* Artillery Range Doubled
* Gattling Cuns Can Gain Experience
*Troop Crawler Has 1 Officer, 3 Tankhunters and 4 Soldiers
* Officer
Flamethrower Man ~ Not Working Correctly
* Napalm Strike
GLA:
Still needs to be done. Later

More to come!
tegen/ met een vriend van me nooit problemen. Tis echt alleen als die gasten aan het verliezen zijn dat ze dan iets doen waardoor je dat scherm krijgt.rival24 schreef op 05 April 2003 @ 09:59:
[...]
Als je dat vaak krijgt is er iets mis met je verbinding lijkt me. Ik heb dat mismatch scherm pas 4 keer gezien ofzo (v.d. 300 potjes).
Even voor de duidelijkheid: Dit is geen Renegade-based Mod, maar een TB-based Mod... en dan klopt die koepel bijna perfectDa Monkey schreef op 05 April 2003 @ 06:15:
[...]
ik wil niet miauwen maar die toren is volgens mij a) te hoog. b) de dun.. de koepel dus..
verder

[ Voor 18% gewijzigd door Kwartjuh op 05-04-2003 15:11 ]
Dat kan niet meer met 1.5. Die button hebben ze eruit gehaald 1 vs 1.rival24 schreef op 05 April 2003 @ 09:53:
[...]
Nooit iemand eruit voten als er nog maar 1 vijand over is. Dan krijg je namelijk altijd een disconnect (als GOL daar zin in heeft that is).
Dat klopt maar ook dat staat in de patch.doc van 1.5rival24 schreef op 05 April 2003 @ 09:53:
[...]
Het enige wat ik irritant vind als anderen hebben opgegeven krijg je normaal een win. Soms echter moet je dan nog zijn construction yard vernietigen en zodra je daarmee klaar bent krijg je alsnog een disconnect.One note to remember: At the Disconnect Voting screen players MUST wait for the count down to finish. A player that exits this screen before the count down is done will receive a disconnect. Also, the voting button has been removed from any 2 player game Disconnect Screen.
[ Voor 57% gewijzigd door Supern00b op 05-04-2003 16:37 ]
Het ging over 2vs2, als er dan 1 vijand gesloopt is heb je met z'n 2-en nog 1 vijand over. Die mag je er dus niet uitvoten.Supern00b schreef op 05 April 2003 @ 16:30:
[...]
Dat kan niet meer met 1.5. Die button hebben ze eruit gehaald 1 vs 1.
[ Voor 2% gewijzigd door Rival24 op 05-04-2003 16:34 . Reden: O-) ]
[mierenneuken mode aan]
niet 4vs4, maar 2vs2 dan.
[/mierenneuken mode uit]
niet 4vs4, maar 2vs2 dan.
[/mierenneuken mode uit]
Dan klopt het idd. Wel frusterend vooral als na bijv 30 sec ineens het spel weer verder gaat en dan weer die teller te voorschijn komt. Tis erg verleidelijk om dan die button in de klikken idd.rival24 schreef op 05 april 2003 @ 16:31:
[...]
Het ging over 2vs2, als er dan 1 vijand gesloopt is heb je met z'n 2-en nog 1 vijand over. Die mag je er dus niet uitvoten.
Dit mogen ook wel eens veranderen, vaak begint het spel sloom om dan toch de snelheid weer op te pakken. Als dan het spel toch sloom blijft wil ik toch echt niet verder spelen. Gevolg een disconnect. Van mij mogen ze die net als RA2 op 3 min zetten.- Added a new 25 second on Generals online. Now, online matches need to be played for over 25 seconds in order to record a win, loss, or disconnect. This is to discourage players from artificially bolstering their rank and stats through a dummy account.
[ Voor 39% gewijzigd door Supern00b op 05-04-2003 16:46 ]
Dan heb je het probleem dat mensen die gerushed worden quiten binnen die 3 minuten, zonder een loss te krijgen, ook niet echt handig...Supern00b schreef op 05 April 2003 @ 16:40:
[...]
Dit mogen ook wel eens veranderen, vaak begint het spel sloom om dan toch de snelheid weer op te pakken. Als dan het spel toch sloom blijft wil ik toch echt niet verder spelen. Gevolg een disconnect. Van mij mogen ze die net als RA2 op 3 min zetten.
They made me do it.
Idd, 25 seconden is perfect. Zeker als je GLA speelt en meteen barracks --> terrorist attack doet. Dan heb je in 3 minuten soms al een speler compleet verslagen.Tom S. schreef op 05 April 2003 @ 18:13:
[...]
Dan heb je het probleem dat mensen die gerushed worden quiten binnen die 3 minuten, zonder een loss te krijgen, ook niet echt handig...
Overigens is het ook zo dat als het spel binnen 25 seconden niet een stabiele verbinding heeft gevonden, dat er iemand met een baggertrage pc het spel speelt. Dan ben ik dus weg
Pffff , tja als je rushen nu een spel vind begin ik wel aan je te twijfelen maar goed zal wel aan mij liggen dan. Hoewel het wordt je nooit in dank afgenomen da weet ik wel zeker. Als ik zulke gasten tref kap ik altijd, dan maar een disconnect daar geef ik dan niks meer om, bah bah 
Van die stabiele verbinding kan soms wat langer duren, soms start het spel eerst traag en pakt daarna snelheid op, das lang niet altijd onder de 25 sec.
Van die stabiele verbinding kan soms wat langer duren, soms start het spel eerst traag en pakt daarna snelheid op, das lang niet altijd onder de 25 sec.
[ Voor 67% gewijzigd door Supern00b op 05-04-2003 21:16 ]
Als je die rush overleeft dan heb je wel zo goed als gewonnen, tenminste dat is mijn ervaring. Je tegenstander ligt dan achter op jou en als je zelf nog wat over hebt (tanks) dan kun je hem vaak gelijk weer pakken afmaken.
Maar ik ben het met je eens, rushen is geen spel meer.
Maar ik ben het met je eens, rushen is geen spel meer.
Op de site staat: most of the time the most offensive player wins.
Dit is inderdaad zo, het is idd soms ook rushen, maar aan rushen zit veel risico vaak.
Dit is inderdaad zo, het is idd soms ook rushen, maar aan rushen zit veel risico vaak.
Aan ruhsen zit zeker een risco maar meestal minder groot als je er een beetje mee oefent, zo heb ik ook stuk of 10x een rush geprobeerd met een technical en 4 bomb terrorists, hierbij loop je wel enigzins achterstand op dat is waar maar niet ZO groot (slechts 1500)
Hierbij komt wel het voordeel dat als het lukt, wat bij mij nu meestal wel het geval is, je de tegenstander een flinke tik uitdeeld. Net iemand in het begin meteen zijn supply stash gemold (incl dat putje dat overblijft) en met de technical al zijn werkers platgereden/opgeblazen. Hierdoor had hij dus bijna geen inkomen meer in het begin van het spel, waar ik natuurlijk mijn voordeel wist uit te halen
GLA is met 1.5 denk helemaal goed geworden voor rushes vooral met maps met autos erop, dan heb je nl nieteens een technical nodig, gewoon met die 4 autos op dat gebouw / shovel / tanks inrijden et voila. Dingen gaan nog hard ook
Nadeel is ook dat je bij laddergames niet kan quiten en zelfs tegen de )(*@#(*&@#@#&^ traagste spelers moet spelen waarbij je eigenlijk vanaf de 1ste seconde weet dat je gewonnne hebt
Hierbij komt wel het voordeel dat als het lukt, wat bij mij nu meestal wel het geval is, je de tegenstander een flinke tik uitdeeld. Net iemand in het begin meteen zijn supply stash gemold (incl dat putje dat overblijft) en met de technical al zijn werkers platgereden/opgeblazen. Hierdoor had hij dus bijna geen inkomen meer in het begin van het spel, waar ik natuurlijk mijn voordeel wist uit te halen
GLA is met 1.5 denk helemaal goed geworden voor rushes vooral met maps met autos erop, dan heb je nl nieteens een technical nodig, gewoon met die 4 autos op dat gebouw / shovel / tanks inrijden et voila. Dingen gaan nog hard ook
Nadeel is ook dat je bij laddergames niet kan quiten en zelfs tegen de )(*@#(*&@#@#&^ traagste spelers moet spelen waarbij je eigenlijk vanaf de 1ste seconde weet dat je gewonnne hebt
[ Voor 11% gewijzigd door Roet op 05-04-2003 21:25 . Reden: Damn typo :P ]
Jep ik vind GLA de beste rusher, je kan namelijk je rush units ook erg makkelijk als defence gebruiken en je produceerd ze heel snel.
Maar die gattling guns zijn zo sterk van china. Wanneer je die tegen je krijgt met de gla heb je een probleem in het begin (vanmiddag nog verloren hierdoor).aapelite schreef op 05 April 2003 @ 21:26:
Jep ik vind GLA de beste rusher, je kan namelijk je rush units ook erg makkelijk als defence gebruiken en je produceerd ze heel snel.
Dat is niet altijd waar. Als je als 'rusher' gelijk de geld-flow van je tegenstander in de weg zit, dan overleeft je tegenstander waarschijnlijk wel, maar dan heeft ie wel gelijk een economische achterstand.Wmm schreef op 05 april 2003 @ 20:45:
Als je die rush overleeft dan heb je wel zo goed als gewonnen, tenminste dat is mijn ervaring. Je tegenstander ligt dan achter op jou en als je zelf nog wat over hebt (tanks) dan kun je hem vaak gelijk weer pakken afmaken.
En voor mensen die zo fanatiek tegen rushen zijn; het is gewoon een geldige tactiek, het staat zelfs beschreven op de officiele site van Generals hoe je precies moet rushen. En als je niet rusht moet je in principe makkelijk een rush aankunnen. Omdat de 'rusher' de afstand moet afleggen tussen de 2 basissen.
They made me do it.
Ja, dat klopt wel. Maar met overleven bedoel ik dan eigenlijk dat je door kunt gaan met bouwen, dat je dus geld binnenkrijgt. Wat jij bedoelt dan ben je in mijn ogen wel zo goed als dood omdat je dan wel een grote achterstand op de rusher krijgt.
Mja, aan de ene kant vind ik rushen een lame strategie, maar aan de andere kant, net als wat jij zegt: het is een strategie die je kunt gebruiken. Ik rush nooit, vind er niet veel aan om zo te winnen, je moet elkaar wel een eerlijke kans geven.
Mja, aan de ene kant vind ik rushen een lame strategie, maar aan de andere kant, net als wat jij zegt: het is een strategie die je kunt gebruiken. Ik rush nooit, vind er niet veel aan om zo te winnen, je moet elkaar wel een eerlijke kans geven.
Sorry dat ik het zeg, maar dat is gewoon een n00bgedachte. Je doel in het spel is om de vijand te verslaan door sneller te zijn, hoe dan ook. Of je nu snel alle supplies pakt, of snel aanvalt, of snel heel veel cash haalt, of snel veel tanks bouwt, of snel.... enz... Als je daar niet tegenkunt dat moet je maar een ander spel gaan spelen of afspreken dat je 5 min niet aanvalt (dus geen quickmatch en in het begin zeveren: geen sw of geen rush, dat is lame voor de rest aangezien china in het nadeel is zonder sw).Pffff , tja als je rushen nu een spel vind begin ik wel aan je te twijfelen maar goed zal wel aan mij liggen dan. Hoewel het wordt je nooit in dank afgenomen da weet ik wel zeker. Als ik zulke gasten tref kap ik altijd, dan maar een disconnect daar geef ik dan niks meer om, bah bah
Inderdaad, een rush moet je makkelijke tegen kunnen houden als je niet aanvalt, als je dat niet kunt verlies je sowiezo wel omdat de ander gewoon beter is.Tom S. schreef op 05 April 2003 @ 23:15:
En voor mensen die zo fanatiek tegen rushen zijn; het is gewoon een geldige tactiek, het staat zelfs beschreven op de officiele site van Generals hoe je precies moet rushen. En als je niet rusht moet je in principe makkelijk een rush aankunnen. Omdat de 'rusher' de afstand moet afleggen tussen de 2 basissen.
Tja n00bgedachte of niet. Ik ben geen generaal geworre door te rushen, en dan die reacties die je krijgt als je het toch doet. Nee dank je , het moet wel leuk blijven en das mijn mening.
Daarnaast mag wat mij betreft de superwapens (net als in RA2) beperkt worden tot 1 of althans een optie (game settings of zo) om de superwapens aan of uit te kunnen vinken. Maar ik hoor wel wat gullie daarvan finde
10 nukes of particals is wel eens leuk natuurlijk maar dan heb je het wel gehad denk ik.
O ja, wat veel belangrijker. De balance ! Nog steeds blijkt China het sterkst (en misschien ook wel het meest gespeeld) maar hebben jullie enige ideeen om dit beter te balancen ?
Daarnaast mag wat mij betreft de superwapens (net als in RA2) beperkt worden tot 1 of althans een optie (game settings of zo) om de superwapens aan of uit te kunnen vinken. Maar ik hoor wel wat gullie daarvan finde
10 nukes of particals is wel eens leuk natuurlijk maar dan heb je het wel gehad denk ik.
O ja, wat veel belangrijker. De balance ! Nog steeds blijkt China het sterkst (en misschien ook wel het meest gespeeld) maar hebben jullie enige ideeen om dit beter te balancen ?
Valt wel mee hoor, tegenwoordig staat het aantal wins van US op 30%, China 35% en GLA 34%. Het is maar net hoe je met de units omgaat, China is denk ik gewoon goed om te rushen (2 gattlings en flame kan de tegenstander al overwinnen).Supern00b schreef op 06 April 2003 @ 03:25:
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik ben het met je eens om er een optie van te maken: wel of niet kunnen gebruiken. Maar als je ze wel laat gebruiken, dan wel onbeperkt en niet beperken tot 1. Het is juist wel mooi, 2 particle cannons om de verdediging van de tegenstander uit te schakelen en dan binnen te trekken met tanks.Supern00b schreef op 06 april 2003 @ 03:25:
Daarnaast mag wat mij betreft de superwapens (net als in RA2) beperkt worden tot 1 of althans een optie (game settings of zo) om de superwapens aan of uit te kunnen vinken. Maar ik hoor wel wat gullie daarvan finde![]()
En niet zeuren dat je met 2 cannons al gewonnen hebt: ik had laatst een potje waar ik 2 van die dingen gebouwd had, m'n tegenstander was china. Hij schakelde eerst met die hacker m'n stroom uit en daarna kwam ie met tig migs overvliegen en schoot m'n cannons kapot (allebei). Daarna nog een cannon gebouwd, weer kapot geschoten en toen ben ik er maar mee opgehouden met het bouwen van die dingen. Potje uiteindelijk wel gewonnen trouwens
Ik vind dat de superweapons er in moeten blijven zonder optie om ze uit te schakelen. China is in het nadeel zonder superweapon (ov upgrades). én je kunt er iemands defense tenminste goed mee plat leggen als ie weer eens bunkert.
Verwijderd
Maar iemand die bunkert/turtlet kan ook een hele schep SWs maken om je daarna goed te irriteren. 1 SW vind ik een goede optie, misschien 2 voor de GLA (als ze dat met 1.5 nog nodig hebben).
Ik heb de optie er graag in. Gewoon voor op LAN's.rival24 schreef op 06 april 2003 @ 11:57:
Ik vind dat de superweapons er in moeten blijven zonder optie om ze uit te schakelen. China is in het nadeel zonder superweapon (ov upgrades). én je kunt er iemands defense tenminste goed mee plat leggen als ie weer eens bunkert.
Overigens... YIPPIE
Woei, mission accomplished
Kan iemand me vertellen waar ik de China-box van Generals kan kopen? Ik vind de USA box nl. helemaal niet zo mooi, en dat is voorzover ik kon zien de enige die te koop was op de site van EA.
Verder heeft gcshop dus de GLA box, maar ik be nog geen winkel tegengekomen die de china box verkoopt
Verder heeft gcshop dus de GLA box, maar ik be nog geen winkel tegengekomen die de china box verkoopt
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
En dan hier (alweer
) een replay, voor de fans. 1tje die niet in 5 minuten voorbij is zoals de meeste potjes
Het is een quickmatch potje, GLA + China vs USA + China.
Download replay (ik ben TestFase)
[ Voor 7% gewijzigd door Alphega op 06-04-2003 19:25 . Reden: link verbeterd ]
Verwijderd
Was ik net even goed pissig...
Ik heb al een uur in de lobby gezeten om naar "eerlijke" games te zoeken. De helft van de rooms die ik join zijn dan al net vol zodat ik steeds weer naar de lobby wordt teruggeschopt. Een kwart van de tijd wordt ik zonder argument uit een room gekickt. En bijna nog een kwart van de tijd zijn de teams in de room zwaar oneerlijk verdeeld waardoor ik niet ga meespelen.
Als ik mijn eigen room wil maken krijg ik steeds de melding: "could not host game" en als ik quickmatch probeer krijg ik gezeur dat de resolutie op 800x600 moet. Ja dikke vinger. Dit is ook de laatste keer dat ik een spel heb gekocht verdomme.
Ik heb al een uur in de lobby gezeten om naar "eerlijke" games te zoeken. De helft van de rooms die ik join zijn dan al net vol zodat ik steeds weer naar de lobby wordt teruggeschopt. Een kwart van de tijd wordt ik zonder argument uit een room gekickt. En bijna nog een kwart van de tijd zijn de teams in de room zwaar oneerlijk verdeeld waardoor ik niet ga meespelen.
Als ik mijn eigen room wil maken krijg ik steeds de melding: "could not host game" en als ik quickmatch probeer krijg ik gezeur dat de resolutie op 800x600 moet. Ja dikke vinger. Dit is ook de laatste keer dat ik een spel heb gekocht verdomme.
had je misschien beter eerst het draadje kunnen lezen voor je ging kopen
mm ik vind het wel meevallen in de meeste servers waar ik kom in europa lobby daar word het meestal wel eerlijk verdeelt en als ik zelf de server maak wordt het ook automatisch eerlijk verdeelt want de meeste mensen letten er wel op maar ik vind de rank ook weinig uitmaken eigenlijks gaat er gewoon een beetje om of die gasten logisch kunnen nadenken of nietVerwijderd schreef op 06 april 2003 @ 16:20:
Was ik net even goed pissig...
maar ik had vanmiddag een serios error ofzoiets iemand dat welleens gehad vind het erg irri ik heb namelijk nu me eerste disconnect
vroeger gebruikte mensen wel eens leestekens maar tegenwoordig schijnt dat niet meer helemaal in te zijn het leest dan vrij rottig of het is gewoon niet te lezen maar niet iedereen heeft daar last vansenater schreef op 06 April 2003 @ 17:11:
mm ik vind het wel meevallen in de meeste servers waar ik kom in europa lobby daar word het meestal wel eerlijk verdeelt en als ik zelf de server maak wordt het ook automatisch eerlijk verdeelt want de meeste mensen letten er wel op maar ik vind de rank ook weinig uitmaken eigenlijks gaat er gewoon een beetje om of die gasten logisch kunnen nadenken of niet
maar ik had vanmiddag een serios error ofzoiets iemand dat welleens gehad vind het erg irri ik heb namelijk nu me eerste disconnect
vroeguhh zeurde er minder mensen op got.wwillem schreef op 06 April 2003 @ 18:00:
[...]
vroeger gebruikte mensen wel eens leestekens maar tegenwoordig schijnt dat niet meer helemaal in te zijn het leest dan vrij rottig of het is gewoon niet te lezen maar niet iedereen heeft daar last van
2de poging, was een / in de url vergeten
:

Verwijderd
Ik gebruikte dit proggie om lekker de Ini files te editen.
Alles werkte goed en wat je veranderde gebeurde ook.
Maar sinds ik Patch 1.3 erin heb werken die veranderingen niet meer
ook niet als ik ze gewoon opnieuw edit.
Iemand anders met dit probleempie
(ik heb er wel een nocd crack in gezet,zou dat het kunnen zijn)
Iemand anders met dit probleempie
(ik heb er wel een nocd crack in gezet,zou dat het kunnen zijn)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 19:48 ]
Dat zal het waarscheinlijk wel zijn, maar dat exe heeft niks te maken met het INI, vreemd.
Btw, mocht het weer werken, ook voor andere modders, probeer AUB dat pixelshaded/bumpmapped water weer aan te krijgen. Ik heb niet voor niks deze Gef 4 gekocht.
Mooie game zeg! Iederekeer bij elkaar in de rug.
Btw, mocht het weer werken, ook voor andere modders, probeer AUB dat pixelshaded/bumpmapped water weer aan te krijgen. Ik heb niet voor niks deze Gef 4 gekocht.
Alphega schreef op 06 april 2003 @ 19:24:
2de poging, was een / in de url vergeten:
[ Voor 44% gewijzigd door Upke dupke op 06-04-2003 21:17 ]
The Second Dawn Alpha 1 Screenshot:

MRLS, Mammoth Tank, Orca Fighter, APC, Medium Tank en Humvee... Daaronder nog wat MRLS-units.

MRLS, Mammoth Tank, Orca Fighter, APC, Medium Tank en Humvee... Daaronder nog wat MRLS-units.
Ik heb spontaan een natte broekKwartjuh schreef op 06 april 2003 @ 21:17:
[afbeelding]
En hoe zit het mat de mappen ? Komen die van Tiberian Dawn er in of totaal nieuwe ?
w00t, ziet er al heel leuk uit, ik houdt van die tiberian sfeer 
moeten we trouwes bij deze mod ook tib harvesten?
moeten we trouwes bij deze mod ook tib harvesten?
Verwijderd
w00t, dat brengt mij op een idee, laat ik is kijken of ik die Beachhead map van cnc1 kan na maken
(zal wel vet zijn met de ingame muziek die de mod heeft)
*EDIT: HELE domme reactieVerwijderd schreef op 06 april 2003 @ 22:05:
w00t, dat brengt mij op een idee, laat ik is kijken of ik die Beachhead map van cnc1 kan na maken(zal wel vet zijn met de ingame muziek die de mod heeft)

[ Voor 21% gewijzigd door Kwartjuh op 07-04-2003 11:30 ]
Verwijderd
Wat dacht je van die overlord tanks van china, die zijn eigenlijk vrij goedrival24 schreef op 06 April 2003 @ 11:57:
En wat is je puntVerwijderd schreef op 06 April 2003 @ 22:43:
[...]
Wat dacht je van die overlord tanks van china, die zijn eigenlijk vrij goed
Tnx
Ik edit zelf geen ini files maar zouden ze het met de latere patches niet gewoon zo veranderd kunnen hebben dat je niet meer op die manier kunt klooien met de files?Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 19:41:
Ik gebruikte dit proggie om lekker de Ini files te editen.
Wow, keep up the good work! Echt gaaf dat jullie met dit geniale idee aan de slag zijn gegaan. TD is imo nog steeds de beste CnC.Kwartjuh schreef op 06 april 2003 @ 21:17:
[afbeelding]
Ik neem aan dat het een MP only mod wordt? SP lijkt me vrij lastig te maken. En gebruiken jullie gewoon de Generals-maps?
We hebben het er nog niet over gehad, of dit SP gaat worden... Ikzelf wil dit absoluut gaan doen.
Probeer het zelf eens als je het zo goed kanDa Monkey schreef op 06 april 2003 @ 22:39:
mag ik miauwen?![]()
ik kan totaal niet moddelen dus ga niet zeggen.. probeer het zelf maar als je het zo goed weet maar ik vind de tanks erg goed gelukt alleen de rest (inclusief vliegtuig) vind ik van die blokken.. maar toch nog respect voor het werk

ff dat je het weet, maar je kan een max pitch opgeven bij de MRLS,
want dit ziet er eigenlijk niet uit
trouwens, heb je al een ideetje hoe je de paradrop doet van de Airstrip?
want dit ziet er eigenlijk niet uit
trouwens, heb je al een ideetje hoe je de paradrop doet van de Airstrip?
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Wow!Kwartjuh schreef op 06 April 2003 @ 21:17:
[afbeelding]
Heel netjes gedaan! Ik (en velen met mij) wachten in spanning af
Oh, en als je nog een bèta-tester nodig hebt... * anandus meldt zich aan!
anandus schreef op 07 april 2003 @ 14:49:
[...]
Wow!
Heel netjes gedaan! Ik (en velen met mij) wachten in spanning af
Oh, en als je nog een bèta-tester nodig hebt... * anandus meldt zich aan!
We zijn nog lang niet in beta-faseUpke dupke schreef op 07 April 2003 @ 15:24:
snel, no time to lose. Dan meld ik mij ook alvast aan....
euhm, die is er alVerwijderd schreef op 06 April 2003 @ 22:05:
w00t, dat brengt mij op een idee, laat ik is kijken of ik die Beachhead map van cnc1 kan na maken(zal wel vet zijn met de ingame muziek die de mod heeft)
kijk maar eens op www.cncden.com, bij RVMECH zijn maps
tis niet met de orginele units, maar het heeft wel het idee van die map
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Hey, mensen... ik ben op dit moment bezig met de Artillery... Nu had ik een vraagje... vinden jullie dat ie exact zo moet zijn als die van TD, of meer in de trend van TS? (deploy, en dan pas vuren)
Er tussen inKwartjuh schreef op 07 April 2003 @ 17:56:
Hey, mensen... ik ben op dit moment bezig met de Artillery... Nu had ik een vraagje... vinden jullie dat ie exact zo moet zijn als die van TD, of meer in de trend van TS? (deploy, en dan pas vuren)
Sometimes human's are...
Dit topic is gesloten.