Morax, bedankt voor het bekijken van mijn replay, en het commentaar daarop.
Puntje 1: Vind ik op zich wel meevallen, zo veel ruimte had ik toch echt niet meer over daar. Je hebt bij de oprit naar de verhoging met het extra depot best een groot stuk ruimte waar je niet op kan bouwen. Maar je hebt wel een beetje gelijk dat het redelijk dicht op elkaar stond. Op het eind was dat probleem wel opgelost
Puntje 2: Hehe, ja daar was ik echt aan het prutsen.. Ik verkocht idd. een power plant.

Ik had het eerst helemaal niet door dat ik hem verkocht, wou hem juist opgraden... Die knoppen lijken ook zo op elkaar... NOT.

Ik schaam me diep.
Puntje 3: Luchtmacht was wat laat, maar dat kwam ook omdat ik snel rood wilde aan vallen die net 2 supers had gebouwd, en dus maar weinig tanks kon hebben. (wat ook bleek uit recon) Dus vandaar dat ik met wat paladins, tomahawks en hummers er toen al opaf ging. En later was Lotus weer goed vervelend in het jatten van gebouwen (waaronder airfield) terwijl ik rood aan het aanvallen was..
Puntje 4: Dat is echt iets waar ik meer op moet letten. Dat weet ik ook van mezelf, maar op de 1 of andere manier vern**k ik dat altijd. I'm working on it
Die tanks die ik redelijk op het eind die rocket gastjes liet plat rijden (kamikaze) was wel bewust gedaan. M'n teamgenoot was vlak achter me, ook met paladins. Toen heb ik expres die rocket gastjes gepakt, zodat hij door kon trekken de basis in. Had misschien eleganter gekunt, maar zo kreeg groen geen tijd om extra units te maken.
Achteraf na de replay nog een keer bekeken te hebben, denk ik dat ik ook meer om lotus moet denken. 2 of 3 hummers met scout drones in m'n basis denk ik. Zodat als Lotus toch binnenkomt, dat het maar bij 1 gebouw blijft. Want in dit potje heeft dat me best veel geld gekost.
Morax schreef op 10 april 2003 @ 00:28:
*knip*
Bij deze weer mijn bijdrage; aan iedereen (ook HolyCorn zelf): bekritiseer gerust mijn post, want ik wil zelf ook weten of mijn kritiek een beetje terecht is, en aan HolyCorn, vertel gerust waarom je iets bewust wel of niet deed. Dat wil ik graag weten, omdat dat misschien ook weer een tactiek is of iig een dergelijke achterliggende reden dat hij wel van belang kan zijn, en ik leer hier ook weer van.
Ik vind dit echt heel goed, het commentaar geven op iemand anders z'n game. Hier kun je echt veel van leren omdat iedereen een andere kijk op bepaalde dingen heeft. Dit zouden we vaker moeten doen
Edit:
@ DarthRaider:
- Ik had toch echt meteen 2 supply depots hoor! De 2e bovenop de verhoging met 3 chinooks, waarvan er 1 supplys van het 3e depot haalde (die ten noorden van de verhoging)
- Vliegtuigen wilde ik al eerder bouwen, maar heb toen wat extra paladins gemaakt om die eerste aanval te doen. En later koste Lotus me teveel geld voor vliegtuigen. (nog een puntje waar je gelijk in hebt, beter op lotus letten)
En ja, m'n tegenstanders waren niet super goed bezig nee.
[
Voor 10% gewijzigd door
HolyCorn op 10-04-2003 11:18
]