[C&C] Generals - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.464 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 07 april 2003 @ 17:56:
Hey, mensen... ik ben op dit moment bezig met de Artillery... Nu had ik een vraagje... vinden jullie dat ie exact zo moet zijn als die van TD, of meer in de trend van TS? (deploy, en dan pas vuren)
TD style als ze niet zo krachtig zijn.
TS style als ze zeer krachtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

Ja, dat lijkt mij ook de beste oplossing. Die nuke canons die we nu hebben zijn ook verekte handig, je moet ze alleen eerst weer uitklappen, wat tijd vergt en erg flauw is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Ik speel voor uitklappen en ogeveer de kracht van in TS, wat waren die dingen handig als defence zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Kwartjuh schreef op 07 april 2003 @ 17:56:
Hey, mensen... ik ben op dit moment bezig met de Artillery... Nu had ik een vraagje... vinden jullie dat ie exact zo moet zijn als die van TD, of meer in de trend van TS? (deploy, en dan pas vuren)
gewoon zoals in het originele CNC het geval was.. anders is het geen TD meer he.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
In principe hoeft de Artillery niet zo krachtig te zijn... we hebben de SSM Launcher ook nog >:)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah huizing

gewoon de uitklap methode maar dan iets sneller en minder krachtig dat zou beter zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Kwartjuh schreef op 06 April 2003 @ 21:17:
The Second Dawn Alpha 1 Screenshot:

[afbeelding]

MRLS, Mammoth Tank, Orca Fighter, APC, Medium Tank en Humvee... Daaronder nog wat MRLS-units.

:P
WoW dat ziet er echt super uit :) Krijg al weer zin om Tiberian Sun te gaan spelen 8)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me ergens mee helpen? ik speel bijna alleen china en dat gaat erg lekker, kan een groep brutal armies met gemak aan in skirmisch, maar het probleem is dat de GLA meteen scud storms maakt en er is met china bijna geen mogelijkheid om te ontdekken waar die gebouwd worden.
Wie heeft een handig maniertje om met china voortijdig die scud storms te ontdenkken en onschadelijk te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Kwartjuh schreef op 07 April 2003 @ 17:56:
Ik zeg gewoon zoals TD .. sowieso omdat je een conversion aan het maken bent (toch) en daarnaast omdat die dingen anders veel te goed zijn als base defence, vooral met zo weinig air power als je hebt in TD.
Bouw maar lekker turrets/guard towers/obelisks als base defence!

Which reminds me: ga je ook die vette advanced guard towers modelen? Die waren zooo cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 00:53:
kan iemand me ergens mee helpen? ik speel bijna alleen china en dat gaat erg lekker, kan een groep brutal armies met gemak aan in skirmisch, maar het probleem is dat de GLA meteen scud storms maakt en er is met china bijna geen mogelijkheid om te ontdekken waar die gebouwd worden.
Wie heeft een handig maniertje om met china voortijdig die scud storms te ontdenkken en onschadelijk te maken?
Vliegtuigjes voor opofferen, dus gewoon vliegtuigen op verkenning sturen

op zich bouwt de computer heel modulair, als je kijtk waar hij is begonnen met bouwen en je de map een beetje kent, kan je het de plekken waar zijn SW staan vaak wel minimaliseren

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op 07 April 2003 @ 17:36:
[...]

euhm, die is er al :P

kijk maar eens op www.cncden.com, bij RVMECH zijn maps :)

tis niet met de orginele units, maar het heeft wel het idee van die map :)
Lol, best vet... maar die maps hebben niet de ai scripts voor onze units... dus zullen we de maps zelf moeten maken (en zelf maken is ook leuker :P). En bout SP, lijkt me vet... count my vote for SP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Gisteren heb ik voor het eerst ondervonden dat sommige figuren een 'missmatch' kunnen veroorzaken.... :|
Mijn team was net een succesvolle aanval aan het doen en was al in de vijandelijke basis en toen kwam de missmatch... :(
Maar het ergste is nog, dat IK nu een disconnect heb!
WTF, waarom krijg ik een disconnect als zo'n lame cheater een missmatch veroorzaakt? :? :|

Verder was het gisteren ook lastig om games to joinen: 'failed to join room'. :|

Gaat lekker zo met Generals Online, ik baal hier echt van! :(

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Ik had laatst ook voor het eerst een mismatch, ik weet nu ook waar het aan lag, het kwam in a way van mijn kant..... Mijn broertje had zijn computer uitgezet...gevolg? Netwerk veranderingen en in generals moet je die eerst instellen, hierna kregen we dus een mismatch. Ik heb er echter geen discon aan overgehouden.

Het hoeft niet zo te zijn dat die persoon cheat, wanneer je inderdaad weet hoe het komt dan kun je proberen een mismatch te veroorzaken hoewel ik dit wel erg lame zou vinden, maar most of the time is het niet bewust.

Nu moet niet iemand stiekem dit gaan gebruiken ofzo, ik zeg het alleen ter uitleg niet als mogelijk misbruik hiervan anders delete ik het wel als mensen het willen..

[ Voor 14% gewijzigd door aapelite op 08-04-2003 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 14:54

SynergY

<Insert title here>

Hmm, huizing, ik vindt dat je de mening van Broeils moet volgen ;)
Btw je mag ook wel wat harder werken, prutser...

Nee, ziet er wel leuk uit, ik zou btw trouwens wel voor de non-uitklap mode gaan... of maak 2 versies en kijk welke je bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 14:54

SynergY

<Insert title here>

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 22:08:
gewoon de uitklap methode maar dan iets sneller en minder krachtig dat zou beter zijn :P
kan ook :)

spijbelaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 00:53:
Ik speel zelf ook veel met China. Heb je mischien een replay van een spelletje tegen meerdere brutals?

Kan ik wel wat van leren, het is mij nog niet gelukt namelijk tegen meerdere brutals..

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 00:53:
Tsjah, das meestal ook mijn online taktiek :P. Wat scuds bouwen terwijl je continu aanvalt. Een oplossing is een hacker sturen op ondekkingsreis, wat vliegtuigen opofferen en het liefst tegelijkertijd nog aanvallen zodat je de vijand afleidt (geldt in mindere mate voor brutals, die worden door de pc bestuurd en kunnen alles tegelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 09:09
Mensen, vertel mij alstublieft eens wat jullie van de replay vinden (URL onderop deze post)
Hebben jullie nog tips voor me??? Of was dit gewoon een erg goed potje???
http://members.chello.nl/f.kanter/Morax.rep
Ik ben Morax trouwens, maar dat lijkt me logisch ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Mooi potje, maar ik vond dat je vijand erg slecht bezig was eerlijk gezegd ;) als je eerder had aangevallen had je 10 minuten ervanafgetrokken.

Nog wel een paar tips voor je:
-Je begint al met veel teveel dure supplydepots te maken, 1 is op begin even genoeg je hebt later toch weer genoeg geld om de anderen te maken.
-Verder moet GLA zo snel mogelijk een irritant aanvalletje beginnen om een achterstand te veroorzaken. Begin dus sneller aan ee narms dealer en maak meteen terrorsiten zogauw je baracks af zijn.
-Ik mis airdefence bij je (telaat ingezette) tank aanval.
-Je moet ook meer units kweken als je toch al heel de tijd zoveel geld hebt gewoon heel de tijd door persen, je hebt niet voor niets 2 arms dealers :)

[ Voor 46% gewijzigd door aapelite op 08-04-2003 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
He, thnx, hier heb ik echt wat aan. Alleen aan het begin, dat ik zoveel supply depots maak. Mijn ervaring is dat als ik ze aan het begin niet maak, ik er meestal geen tijd voor heb, of dat ik vanaf die plekken aangevallen word waardoor ik ze daar niet meer kan bouwen, vandaar zo vroeg.
Over dat vroege aanvalletje met Terrors, idd, dat was ik vergeten.
En ik bleef toch units doorpersen???? Hmmmm, dat was wel mijn bedoeling, misschien dat ik het een tijdje vergeten was, omdat ik mijn aandacht vooral bij de aanval hield. Volgende keer nummers aan mijn arms dealers geven.
Maar iig erg bedankt voor je tips. Ik ga eraan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Dat supply depot gedoe is inderdaad heel handig voor je geld, maar je bent echt vreselijk gevoelig voor een aanval aan het begin. Ik weet zeker dat ik je al ruim voor je ook maar een arms dealer had al had aangevallen mogelijk verslagen ;) vandaar. Ik doe het nu ook nog wel met dat geld maar wel als china, die bouwt veel sneller dus minder gevaar daarbij en is ook iets goedkoper erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 12:48:
[...]

Ik speel zelf ook veel met China. Heb je mischien een replay van een spelletje tegen meerdere brutals?

Kan ik wel wat van leren, het is mij nog niet gelukt namelijk tegen meerdere brutals..

:9
die missies tegen meerdere brutals redt ik ook alleen nog tegen GLA hoor, USA met zn vliegtuigen wortdt me dan ook wat teveel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
aapelite schreef op 08 april 2003 @ 16:00:
Mooi potje, maar ik vond dat je vijand erg slecht bezig was eerlijk gezegd ;) als je eerder had aangevallen had je 10 minuten ervanafgetrokken.

Nog wel een paar tips voor je:
-Je begint al met veel teveel dure supplydepots te maken, 1 is op begin even genoeg je hebt later toch weer genoeg geld om de anderen te maken.
-Verder moet GLA zo snel mogelijk een irritant aanvalletje beginnen om een achterstand te veroorzaken. Begin dus sneller aan ee narms dealer en maak meteen terrorsiten zogauw je baracks af zijn.
-Ik mis airdefence bij je (telaat ingezette) tank aanval.
-Je moet ook meer units kweken als je toch al heel de tijd zoveel geld hebt gewoon heel de tijd door persen, je hebt niet voor niets 2 arms dealers :)
Ik heb ook ff gekeken. Z'n tegenstander was idd heel slecht bezig. Hij had op het eind ook nog iets van 30000 dollar maar tanks bouwen, ho maar. Hij heeft bijna geen tank gemaakt.

Jouw punt van kritiek over die supplydepots: daar ben ik het niet mee eens. Ik ga zelf ook altijd direct naar andere depots, als je het goed doet dan kun je gelijk doorbouwen met alles omdat je een constante stroom geld krijgt. Ik speel altijd met de USA en daar heb ik in gemerkt dan een depot met 2 helis toch niet snel genoeg geld in het laatje brengt.

Je miste idd airdefense bij je aanval, wat dat te laat ingezet betreft: ik speel nooit met de GLA maar t lijkt me met hun toch verrekte moeilijk om te kijken wat de vijand heeft. Lijkt me een beetje aftasten. Trouwens op de plek waar ie aanviel zou ie als ie in het begin doordrukte afgemaakt zijn door de rocketventjes van China.

En idd, je had door moeten gaan met het maken van tanks, dat stokte bij je eerste aanval, maar ach, dat gebeurt mij ook vaak genoeg.

Verder was het een mooi potje van jou kant, je tegenstander was niet echt sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Als USA bouw je ook veel sneller depots en haal je sneller op dus merk je er minder aan, ik doe het ook wel op zon 2 a 3 depots als china omdat mn dozer vrij snel dat ding al afheeft en ik al snel binnen krijg. Als GLA is het echter een groter risico dat je neemt ivm met bijvoorbeeld een rush.

Het ligt er verder ook aan op watvoor potje je jezelf voorbereid. Wordt het een meer inbouw leger kweek en danpas aanval potje met het gebruik van super weapons. Of ga je meer voor een snelle aanval om iemand neer te halen en vervolgens als hij nog niet dood is groepjes blijven sturen. Wanneer je namelijk een rush techniek of iets in die richting gebruikt dan heb je meestal genoeg aan je eerste depot en kun je ook ff niet meer geld missen op dat moment.

[ Voor 44% gewijzigd door aapelite op 08-04-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Ja, maar op de strategie waar hij zich op voorbereide had je toch duidelijk meer dan een depot nodig. En ik denk (maar hierin kan ik me vergissen, speel altijd alleen maar USA) dat het uiteindelijk niet veel verschil maakt tussen de verschillende partijen wat betreft die depots. Zoals je kon in z'n replay kon zien had hij al snel een goede verdediging voor z'n basis en ook al flink wat tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
aapelite schreef op 08 April 2003 @ 17:33:
Als USA bouw je ook veel sneller depots en haal je sneller op dus merk je er minder aan, ik doe het ook wel op zon 2 a 3 depots als china omdat mn dozer vrij snel dat ding al afheeft en ik al snel binnen krijg. Als GLA is het echter een groter risico dat je neemt ivm met bijvoorbeeld een rush.
Ik speel zelf met de GLA en ik neem ook altijd als een sodemieter alle geld depots in. Eerst een tunnel network bouwen, daarna een supply center gevolgd door zo'n simpele rocket verdediging. Niet vergeten om bij je barrack ook een tunnel network te bouwen en wat terrorristen te maken. Met 5 tunnelnetwerken krijg je automatisch 2x5= 10 rocket ventjes. Die stop je allemaal in de tunnel.

Het voordeel hiervan is dat de tegenstander (china/usa) meestal slomer is en deze enkelt een bulldozer stuurt naar een supply depot. Meteen sloop jij met je rocket ventjes de bulldozer (2 is al genoeg, 10 is leuk :P) en je gaat meteen weer terug de tunnel in.

Het grote voordeel hiervan is dat jij een extra supply depot leegroofd (+1) en de tegenstander er eentje minder heeft (-1). Jij hebt dus 2 depots meer dan de tegenstander. Zo heb je dus al een voorsprong in het begin.

Tevens een ideaal begin voor een rush mocht je dat leuk vinden. Je wandelt gewoon naar alle supply depots en leent deze. De tegenstander valt je aan met beperkte middelen maar ondertussen bouw jij als GLA al scud auto's, bomb trucks, bergje soldaten en een scud storm. Deze prop je ook in de tunnel en je valt hiermee de verzwakte vijand aan op zijn laatste supply depots.

Mocht dit mini-leger verliezen dan is je voorsprong inmiddels zo groot dat je zonder problemen al een flink extra leger kan bouwen en je eerste scud kan lanceren.

De enige methode om dit te stoppen is een goede tegenaanval in het begin. Als china zijnde bijv. meteen een paar rocket ventjes + rattling guns maken en hiermee gaan aanvallen. Vooral op de supply depots, de GLA is in het begin te zwak om zich hier tegen te verzetten. Doe je dit niet dan is de kans groot om te verliezen omdat de GLA gewoon erg irritant kan zijn O-) met een flinke scud oorlog, ambush (waarbij de halve basis wordt ingepikt), bomb trucks enz. Van de echte tank oorlogen zul je het niet echt moeten hebben bij de GLA.

Replay van deze taktiek (ik ben BrainDeath hier, maar dat zal je wel niet verbazen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Je speelt inderdaad erg irritant met dat tunnel gedoe, en dan zijn er nog mensen die klagen dat gla zwak en in het nadeel is ookal moeten ze gewoon eens de sterke kanten gebruiken. Anyway was een erg lekker potje :) Alleen die tegestander maakt wel gruwelijk domme fouten moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik wil nog ff 1 opmerking off-topic maken:
Ik stel mijn Chello webspace ter beschikking om replays op te zetten. Reken erop dat (als de ruimte vol is) ze er ongeveer een week blijven staan. Zolang er zat ruimte is verwijder ik ze niet.
Heb je een replay om op i-net te zetten (mits hij niet al te groot is). Mail de replay naar mij, en ik stuur je een e-mail terug met de link waarop hij te downloaden is.
Mijn e-mailadres = wesdekanter@chello.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Morax op 08-04-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

wwillem schreef op 08 April 2003 @ 18:09:
[...]

Replay van deze taktiek (ik ben BrainDeath hier, maar dat zal je wel niet verbazen :P).
als jij braindeath bent kan het wezen dat jij vandaag mijn server joinde maar ik vroeg of je weg wou gaan omdat je ping 500+ was en je steeds terug kwam en ik je steeds kickte :P

[ Voor 69% gewijzigd door senater op 08-04-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

senater schreef op 08 april 2003 @ 22:57:
[...]

als jij braindeath bent kan het wezen dat jij vandaag mijn server joinde maar ik vroeg of je weg wou gaan omdat je ping 500+ was en je steeds terug kwam en ik je steeds kickte :P
He senater, ik heb gisteravond met je gespeeld. Je weet wel: the other side$$-map waar we tegen 2 USA's speelden. Mijn naam op Generals is Loom. We kickten hun ass behoorlijk. Ik was alleen een beetje doorgeslagen met al die nukes.... Maar dat mocht de pret niet drukken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 12:24:
<!--Heeft er iemand een goed idee waardoor ik een illegale copie kan gebruiken om online mee te gamen????

ik heb al wat winkels bezocht voor Seriels, maar nergens met succes, ze zitten meestal op de boekjes die aan de binnenkant van de verpakking zitten, en alles is lekker dichtgepakt me te veel plastic :( :(-->
<blockquote><font size=1 color=red>Modbreak:</font><hr size=1 color="#666666" width="83%" align="left"><font color="blue">Koop 'm maar 'm maar ofzo, maar ga niet iemand anders z'n key jatten! :(</font><hr size=1 color="#666666" align="left" width="83%"></blockquote>
precies, dus even een tip aan mensen die in de toekomst games kopen, koop altijd een spel die nog in de verpakking zit, dus plastic er nog om, want de cd-key staat in de meeste gevallen op de achterkant van het boekje, dus die plastic die zie ik als een soort zegel, ik vraag dan ook altijd in de winkel of ze 1 hebben met plastic er nog om, want dan weet je zeker dat de cd-key niet gejat is, want er zijn veel zielige gasten, zoals de meneer die ik quote, die cd-keys gaan jatten, een kameraad heeft namelijk een keer een game gekocht (u.t.2003), hij had dus 1 zonder plastic, en hij kon niet online komen, hij heeft hem geruild met 1 die wel plastic had, en hij kon gamen, de meesten zullen dit al wel doen, maar ik zeg het toch maar even, er zijn altijd mensen die het nog niet helemaal door hebben, bij deze. ;)

frag them all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Ik zal ook es een replay posten van mezelf.
Als er dan ook nog iemand naar wil kijken en er eventueel commentaar op wil geven zal het helemaal perfect zijn :P.

De replay is hier te vinden.
Ik ben Wmm, m'n tegenstander is toevallig ook een Nederlander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
mduijvendijk schreef op 03 April 2003 @ 07:55:
PS Gebruik niet de methode Open.
Het kan zijn dat je dan het bestand in INI.big aanpast
Nee, dan wordt het bestand geextract naar de temp dir. Kun je rustig editen, maar je moet wel save as gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
He WMM,

ik heb je replay bekeken, en mijn conclusie is: Je hebt geluk gehad. Sorry, maar ik vond dat je erg slecht speelde, je had alleen geluk dat je tegenstander nog slechter speelde. Een paar punten:
- Je bouwde te laat units. Bouw snel iig een barracks voor rocket infantry. Als hij namelijk snel tanks zou bouwen had hij zo via links je basis in kunnen rijden en alles vernietigen en daar had je niets tegen kunnen doen.
- In het begin begon je met een patriot missile system bij de supplies. Dat was een goeie zet! Alleen de rest was een beetje overbodig. Bouw er alleen een paar bij de belangrijkste ingangen. Als hij dus snel met tanks kwam, had hij zo om je patriot missiles heen kunnen rijden naar je basis, of hij maatke er 2 af en dan had hij een doorgang. Het geld had je beter kunnen gebruiken voor units.
- Je viel te laat aan. Toen je die tanks had, had je meteen naar zijn basis moeten rijden. Als je turrets ziet staan rij je er omheen, of vernietig je ze als je weet dat je ze aankan. Als je eerder tanks had gebouwd, had je in 15 minuten kunnen winnen!!!
- Je beweegt je leger te veel als "cluster". Maak kleine groepjes tanks, en niet 1 hele zooi. Toen je tegenstander met die Nuke Cannon kwam, maakte hij je leger elite (!!!) Paladins in. Als je er óf 2 kleine groepjes van zou maken zou je van een andere kant zijn cannon kunnen aanvallen, of had iig je hele leger richting hem bewogen. Als je leger gaat verliezen, probeer dan altijd iig nog zo veel mogelijk te vernietigen!!!

Bij deze mijn bijdrage, ik ben hier niet om af te kraken (al denk je dat misschien), maar ik vertel niet alleen wat je beter had kunnen doen, maar nog belangrijker, HOE je het beter had kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Laatst online: 04-09 08:41

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

OlafvdSpek schreef op 09 April 2003 @ 16:31:
[...]

Nee, dan wordt het bestand geextract naar de temp dir. Kun je rustig editen, maar je moet wel save as gebruiken.
OK dan weet ik dat ook weer ;)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Morax schreef op 09 April 2003 @ 17:34:
He WMM,

ik heb je replay bekeken, en mijn conclusie is: Je hebt geluk gehad. Sorry, maar ik vond dat je erg slecht speelde, je had alleen geluk dat je tegenstander nog slechter speelde. Een paar punten:
- Je bouwde te laat units. Bouw snel iig een barracks voor rocket infantry. Als hij namelijk snel tanks zou bouwen had hij zo via links je basis in kunnen rijden en alles vernietigen en daar had je niets tegen kunnen doen.
- In het begin begon je met een patriot missile system bij de supplies. Dat was een goeie zet! Alleen de rest was een beetje overbodig. Bouw er alleen een paar bij de belangrijkste ingangen. Als hij dus snel met tanks kwam, had hij zo om je patriot missiles heen kunnen rijden naar je basis, of hij maatke er 2 af en dan had hij een doorgang. Het geld had je beter kunnen gebruiken voor units.
- Je viel te laat aan. Toen je die tanks had, had je meteen naar zijn basis moeten rijden. Als je turrets ziet staan rij je er omheen, of vernietig je ze als je weet dat je ze aankan. Als je eerder tanks had gebouwd, had je in 15 minuten kunnen winnen!!!
- Je beweegt je leger te veel als "cluster". Maak kleine groepjes tanks, en niet 1 hele zooi. Toen je tegenstander met die Nuke Cannon kwam, maakte hij je leger elite (!!!) Paladins in. Als je er óf 2 kleine groepjes van zou maken zou je van een andere kant zijn cannon kunnen aanvallen, of had iig je hele leger richting hem bewogen. Als je leger gaat verliezen, probeer dan altijd iig nog zo veel mogelijk te vernietigen!!!

Bij deze mijn bijdrage, ik ben hier niet om af te kraken (al denk je dat misschien), maar ik vertel niet alleen wat je beter had kunnen doen, maar nog belangrijker, HOE je het beter had kunnen doen.
Bedankt voor het kijken en voor de kritiek. Ik weet wel dat het niet is bedoelt om af te kraken hoor :).

Maar ik zal ff wat terug zeggen:

Punt 1: ik weet dat ik laat units bouw en dat me dat es de kop kan kosten. Maar of je het nou gelooft of niet, dat gebeurt niet zo vaak dat het me de kop kost door die speelwijze. Ik heb vaak genoeg dat ik op een moment een leger tanks heb staan waar het leger van m'n tegenstander bij verbleekt. En dat komt denk ik alleen maar doordat ik in het begin zo snel mogelijk depots inneem en die eerst begin leeg te halen.

Punt 2: al die patriots bouw ik alleen op deze map, voor de rest doe ik het idd ook alleen bij de depots. Hier doe ik het omdat je die brug hebt waar hoogstens 1 tank tegelijk door zo'n gat kan. De tegenstander zal hoe dan ook zware verliezen lijden. En ik word zo op tijd geallarmeerd en kan tanks sturen ter ondersteuning.
En trouwens: als ik niet zoveel patriots had gebouwd dan hadden de vliegtuigen die hij in het begin gebruikte veel meer schade aangebracht. Nu werden ze bijna allemaal steeds afgeknalt.

Punt 3: t is altijd makkelijk praten achteraf over hoe snel je wel niet had kunnen winnen. Je weet niet op het moment van spelen van: als ik nou aanval dan win ik omdat je niet precies weet wat de tegenstander heeft. Als je achteraf kijkt dan zeg je van: ja, als ik toen al aanviel dan had ik ook makkelijk gewonnen.
Wat die turrets betreft: als ik ze niet kan vernietigen dan rij ik er ook zo snel mogelijk langs, maar zoals nu kon ik ze makkelijk vernietigen en dan doe ik dat ook.

Punt 4: ja, dat klopt en daar moet ik wel wat aan doen. Aan die "clusters" dus.
Ik schrok me ook rot toen ik ineens zag dat er van dat legertje tanks niet veel meer over was. Op dat moment had ik m'n scherm daar niet op en had ik die cannon nooit gezien. Dat is me al eerder gebeurd, maar ik vergeet het steeds :(.

Dus het meeste wat je opnoemde wist ik wel, zoals die patriots. Maar met dat van "in 15 min. had je kunnen winnen" vind ik slap gelul. Dat zie je achteraf pas als je de replay bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
senater schreef op 08 April 2003 @ 22:57:
Dat was duidelijk een andere BrainDeath. Ik speel alleen via een vpn server (irc.tweakers.net # generals) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 09:01:
[...]

He senater, ik heb gisteravond met je gespeeld. Je weet wel: the other side$$-map waar we tegen 2 USA's speelden. Mijn naam op Generals is Loom. We kickten hun ass behoorlijk. Ik was alleen een beetje doorgeslagen met al die nukes.... Maar dat mocht de pret niet drukken.
ja dat klopt Btw leuke map he :P
alleen dat je zoveel nukes gebruikte vond ik beetje jammer want we hadden geloof ik afgesproken 1 nuke maarja de tegenstander hield zich er ook niet aan maar die was ze snel weer kwijt door die 30 migs ofzo die ik had :P
wwillem schreef op 09 april 2003 @ 19:37:
[...]

Dat was duidelijk een andere BrainDeath. Ik speel alleen via een vpn server (irc.tweakers.net # generals) :).
wordt daar nog welleens gespeelt dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

senater schreef op 09 april 2003 @ 22:24:
[...]
wordt daar nog welleens gespeelt dan 8)7
jazeker! weliswaar niet op de vpnserver welke eerst gebruikt, maar op een andere. Het is ook drukker op die vpnserver. Regelmatig 3vs3 of 4vs4 is geen probleem. Vraag in #generals wel even naar het kanaal van de 'nieuwe' vpnserver, aangezien de meeste van #generals daarheen zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee, ben ook wel benieuwd wat ik volgens jullie allemaal verkeerd doe ;)
Graag jullie commentaar op:
http://members.lycos.nl/holycorn/2v2_09-04.rep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Oke HolyCorn,
ten eerste wil ik zeggen van sommige tactieken; Perfect! Zoals je A10-strikes, die je goed gebruikte!!! Maar er zijn nog wat puntjes die wat verbeteringen kunnen gebruiken (naar mijn mening!!!):
- Ten eerste, je bouwde in het begin wel redelijk, maar vooral later alles errug dicht op elkaar. Das jammer want onderin en links van je basis had je zat ruimte!!! Door breder te bouwen (als je de ruimte hebt uiteraard) verklein je de kans op (te) grote schade door een Superweapon, promo oid.
- Ten tweede, die ligt denk ik wel een beetje voor de hand: De lange Power-low-periode. Die duurde gewoon te lang en als je tegenstanders erachter zouden komen (Gelukkig waren ze China, geen intel! >:) ) was je hoogstwaarschijnlijk de pineut geweest. Ik weet het niet zeker, maar verkocht je nou een powerplant tijdens die periode??? Zo ja, SHAME ON YOU!!!!! ;)
- Ten derde, je luchtmacht. Je begon laat met vliegtuigen. Als je gaat aanvallen, zorg dan altijd dat je vliegtuigen in de lucht hebt voor eventuele back-up. Zoals die 2 overlords die op een begeven moment aan kwamen rijden en je leger uitroeide. Zorg ook altijd dat je pas aanvalt als ze klaar en in de lucht zijn zodat je geen onnodige vertraging hebt als ze echt nodig zijn.
- Ten vierde, meer variatie in je leger. Stuur als je met tanks gaat ALTIJD iets mee tegen ventjes en eventueel lucht. Je had alleen paladins, dus lucht was niet zo'n probleem want als je er meer stuurt komt er geen raket doorheen, maar rocketventjes zijn wel dodelijk tegen tanks. Op een begeven moment stuurde je een groepje tanks zelfs op rocketventjes af. NOOIT doen. Schakel ze van te voren uit of neem iets mee wat ze ondertussen kan uitschakelen.

Bij deze weer mijn bijdrage; aan iedereen (ook HolyCorn zelf): bekritiseer gerust mijn post, want ik wil zelf ook weten of mijn kritiek een beetje terecht is, en aan HolyCorn, vertel gerust waarom je iets bewust wel of niet deed. Dat wil ik graag weten, omdat dat misschien ook weer een tactiek is of iig een dergelijke achterliggende reden dat hij wel van belang kan zijn, en ik leer hier ook weer van.

[ Voor 5% gewijzigd door Morax op 10-04-2003 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de replay van holycorn ook bekeken.

-je begon goed, da's zonder meer waar. De eerste aanval was een goeie zet, jouw tegenstander had zeer weinig defense en je veegde mooi de map met em aan.
-te weinig supply depots. Je hebt als ik t goed bekeken heb, een hele tijd gedaan met maar 1 drop zone, da's veel te weinig. Hierdoor liep het bouwen van units ook enige vertraging op. En let wel, als een van je tegenstander dat ene drop zone hadden vernietigd met een artillery strike, dan had je een probleem gehad.
-waarom bouw je een vliegveld als je pas (veel) later vliegtuigen gaat bouwen.
-door her en der in je basis soldaatjes neer te zetten, voorkom je dat gekloot met Black Lotus en Burton ventjes. Wat ook helpt, is 1 of 2 planes boven je basissen laten cirkelen, zoals je partner deed.
-handig gebruik van beacons.
-tomahawk launchers houden het een stuk langer uit met airsupport. Geldt overigens ook voor China's nuke cannon.
-Verder vond ik je tegenstanders niet echt goed spelen ofzo :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morax, bedankt voor het bekijken van mijn replay, en het commentaar daarop.

Puntje 1: Vind ik op zich wel meevallen, zo veel ruimte had ik toch echt niet meer over daar. Je hebt bij de oprit naar de verhoging met het extra depot best een groot stuk ruimte waar je niet op kan bouwen. Maar je hebt wel een beetje gelijk dat het redelijk dicht op elkaar stond. Op het eind was dat probleem wel opgelost >:)

Puntje 2: Hehe, ja daar was ik echt aan het prutsen.. Ik verkocht idd. een power plant. :( Ik had het eerst helemaal niet door dat ik hem verkocht, wou hem juist opgraden... Die knoppen lijken ook zo op elkaar... NOT. |:( Ik schaam me diep.

Puntje 3: Luchtmacht was wat laat, maar dat kwam ook omdat ik snel rood wilde aan vallen die net 2 supers had gebouwd, en dus maar weinig tanks kon hebben. (wat ook bleek uit recon) Dus vandaar dat ik met wat paladins, tomahawks en hummers er toen al opaf ging. En later was Lotus weer goed vervelend in het jatten van gebouwen (waaronder airfield) terwijl ik rood aan het aanvallen was..

Puntje 4: Dat is echt iets waar ik meer op moet letten. Dat weet ik ook van mezelf, maar op de 1 of andere manier vern**k ik dat altijd. I'm working on it ;)
Die tanks die ik redelijk op het eind die rocket gastjes liet plat rijden (kamikaze) was wel bewust gedaan. M'n teamgenoot was vlak achter me, ook met paladins. Toen heb ik expres die rocket gastjes gepakt, zodat hij door kon trekken de basis in. Had misschien eleganter gekunt, maar zo kreeg groen geen tijd om extra units te maken.

Achteraf na de replay nog een keer bekeken te hebben, denk ik dat ik ook meer om lotus moet denken. 2 of 3 hummers met scout drones in m'n basis denk ik. Zodat als Lotus toch binnenkomt, dat het maar bij 1 gebouw blijft. Want in dit potje heeft dat me best veel geld gekost.
Morax schreef op 10 april 2003 @ 00:28:
*knip*
Bij deze weer mijn bijdrage; aan iedereen (ook HolyCorn zelf): bekritiseer gerust mijn post, want ik wil zelf ook weten of mijn kritiek een beetje terecht is, en aan HolyCorn, vertel gerust waarom je iets bewust wel of niet deed. Dat wil ik graag weten, omdat dat misschien ook weer een tactiek is of iig een dergelijke achterliggende reden dat hij wel van belang kan zijn, en ik leer hier ook weer van.
Ik vind dit echt heel goed, het commentaar geven op iemand anders z'n game. Hier kun je echt veel van leren omdat iedereen een andere kijk op bepaalde dingen heeft. Dit zouden we vaker moeten doen :)

Edit:
@ DarthRaider:

- Ik had toch echt meteen 2 supply depots hoor! De 2e bovenop de verhoging met 3 chinooks, waarvan er 1 supplys van het 3e depot haalde (die ten noorden van de verhoging)
- Vliegtuigen wilde ik al eerder bouwen, maar heb toen wat extra paladins gemaakt om die eerste aanval te doen. En later koste Lotus me teveel geld voor vliegtuigen. (nog een puntje waar je gelijk in hebt, beter op lotus letten)

En ja, m'n tegenstanders waren niet super goed bezig nee. :)

[ Voor 10% gewijzigd door HolyCorn op 10-04-2003 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HolyCorn schreef op 10 april 2003 @ 11:10:

@ DarthRaider:

- Ik had toch echt meteen 2 supply depots hoor! De 2e bovenop de verhoging met 3 chinooks, waarvan er 1 supplys van het 3e depot haalde (die ten noorden van de verhoging)
sorry :) dat klopt ja. Ik bedoelde je drop zones (k speel zelf geen usa meer)
En ja, m'n tegenstanders waren niet super goed bezig nee. :)
zachtjes uitgedrukt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Ik heb hem ook ff bekeken. T ging idd goed, alleen jullie tegenstanders waren niks maar dat is al vaker gezegd :).

Wel een tip: als je USA bent bouw het Strategycenter dan ergens in het midden van je basis en gebruik bombardment. Pas als je aan gaat vallen kun je die anderen gebruiken. Hierdoor heb je een voordeel als je aangevallen word, het Strategycenter schiet dan ook en alle beetjes helpen. En als je aangevallen word met Lotus of met Burton dan heeft die ook veel minder kans omdat die bij het plaatsen van een bom gelijk beschoten wordt en met een schot dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wmm schreef op 10 April 2003 @ 13:24:
Ik heb hem ook ff bekeken. T ging idd goed, alleen jullie tegenstanders waren niks maar dat is al vaker gezegd :).

Wel een tip: als je USA bent bouw het Strategycenter dan ergens in het midden van je basis en gebruik bombardment. Pas als je aan gaat vallen kun je die anderen gebruiken. Hierdoor heb je een voordeel als je aangevallen word, het Strategycenter schiet dan ook en alle beetjes helpen. En als je aangevallen word met Lotus of met Burton dan heeft die ook veel minder kans omdat die bij het plaatsen van een bom gelijk beschoten wordt en met een schot dood is.
Dat is inderdaad ook een goed idee, thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Wmm schreef op 10 April 2003 @ 13:24:
En als je aangevallen word met Lotus of met Burton dan heeft die ook veel minder kans omdat die bij het plaatsen van een bom gelijk beschoten wordt en met een schot dood is.
Ligt eraan, als je eerst de strategy center pakt.. Degene die van een afstand met een lotus de Strategy Center wil pakken snap ik ook niet echt... Dus eerst SC, daarna low power geven en dan met MiGs eroverheen :D. Mijn strategie
B) .

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Ja, ik ga ook altijd eerst voor de power. Of war factory of barracks. Ligt er maar net aan wat ik het eerst tegenkom en of ik zeker weet dat Burton niet direct weer gedood wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Gewoon tegen mr strategycenter gaan staan en lotus even een mooie china tag op het canon laten spuiten want hij kan dan toch nix :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:12
Stratetgy center is echt handig gebouwtje als je m goed weet te gebruiken. Hij is erg veelzijdig. Zo is hij bestand tegen China's atillery door die defend geval knop in te drukke (speel geen USA :P) De zandzakken liggen er dan net op tijd als je meteen naar de kanonschoten erop klikt. BL kun je dacht ik zo spotten door gewoon die search en destoy aan te klikken maar dat weet ik niet zeker. Het kanon spreekt natuurlijk voor zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
heeft iemand het al eens gehad dat als hij/zij een soldaat bekogelt met een rakket dat deze dan vervolgens door de explosie naar de andree kant van de kaart vliegt?

ik wel :) zag zeer komisch uit.. heb er helaas geen replay van

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:46
tis al zeker vaak gezegd dat spel het veels te makkelijk is :P
1ste keer gelijk 8 player skirmish brutal gespeeld en nog zo winnen (wel in 1,5 uur ,maarja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

7 brutal players 0_o, ik het spel is makkelijk maar ik denk dat je van 7 andere brutals verliest, gewoon zon zware eerste aanval die je dan krijgt, tenzij je totaal gee nchina erbij hebt, dan scheelt het aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
SonyEricsson schreef op 10 April 2003 @ 22:27:
tis al zeker vaak gezegd dat spel het veels te makkelijk is :P
1ste keer gelijk 8 player skirmish brutal gespeeld en nog zo winnen (wel in 1,5 uur ,maarja)
Ik wil best eens zien hoe jij 7 brutals gaat verslaan. heb je een replay ofzo?

(domme vraag misschien, maar je hebt die brutals dan toch wel bij elkaar in het team gezet he?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
Nog maar eens een 2vs2 quickmatch replaytje (GLA + China vs USA + USA):
Download replay (Ik ben stalker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
DocB schreef op 10 April 2003 @ 22:38:
[...]

Ik wil best eens zien hoe jij 7 brutals gaat verslaan. heb je een replay ofzo?

(domme vraag misschien, maar je hebt die brutals dan toch wel bij elkaar in het team gezet he?)
ik heb FFA gespeeld en met 4 teams (met 6 AI dus) op een 8player map
Ik ga nu spelen en save even de replay (wist niet dat het kon :P )
speel het pas sinds eergister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Je moet ze allemaal in 1 team doen, das pas een uitdaging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
ok..ik heb een replay.. me vs 7 brutals in 3 teams

maar file is 6.22mb groot ...ik heb geen webspace... :(
wie wil/kanhem hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

ErA

Ja kijk, dan is het niet moeilijk. Het is pas moeilijk als je met 2 teams werkt dus jij Vs. 4-5-6-7 brutals. Ik heb 1 keer 7 brutals gedaan. Ik ben toen na 2 uur lang defenden ermee gestop ik had geen zin meer. Ik had toen binnen 10 minuten al me generals shit weet je wel die airstrike enzo was wel geinig. Maar ervan winnen is te doen maar het kost je zeker een goede 3 uur.

BTW: STRAX ME ATI RADEON 9700 PRO BINNUH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:12
ErAdiCToR schreef op 11 April 2003 @ 08:23:

BTW: STRAX ME ATI RADEON 9700 PRO BINNUH!!!
Totdat je tot de ontdekking komt dat je met GOL op 800*600 moet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
SonyEricsson schreef op 11 April 2003 @ 02:30:

wie wil/kanhem hosten?
Ik wil hem wel voor je hosten hoor, heb ruimte zat.
Moet je ehm ff via msn sturen denk ik, dus zeg het maar ff als je m'n adres wilt, dan zet ik hem hier ff neer en edit hem later weer weg (anders straks allemaal vage lui in m'n mns :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
SonyEricsson schreef op 11 April 2003 @ 02:30:

wie wil/kanhem hosten?
Als je hem zipt of rart wordt het bestand heel veel kleiner (tenminste dat is meestal met die replays).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Er is niemand die tegen 3 brutals in 1 team alleen wint. laat staat 7!!
Geef eerst maar eens die replay dan geloven we het.

Man ik ik heb al moeite om van 2 brutals te winnen op kleinere mappen waarbij je maar 1 makkelijk resource punt hebt.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Alphega schreef op 11 april 2003 @ 13:00:
[...]

Als je hem zipt of rart wordt het bestand heel veel kleiner (tenminste dat is meestal met die replays).
Maar hij heeft geen webspace zegt ie, dus hosten word moeilijk. Als ie ff zorgt dat ik hem krijg wil ik die replay wel voor hem hosten (ben zelf ook erg benieuwd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Zoals al eerder naar voren gekomen: hij heeft dus niet tegen 7 brutals gespeeld, maar tegen 3 teams van elk 2 brutals, die uiteraard elkaar lekker gingen afslachten. ;)
Tja, dan is het niet zo moeilijk nee (hangt af van hoeveel die computerteams tegen elkaar doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

oh had ik beter moeten lezen. Ik heb overigens nog best wel vaak hangers in Generals. Het enige spel waar het bij gebeurt.

Verder si het meesterlijk. Is er al wat over een vervolg/add-on bekend?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

zijn er trouwens mensen die ook al een mismatch hebben gehad midden in een game ik wel 2 keer al en heb er dus 2 disconects erbij
mijn is verteld dat dat komt omdat er iemand zo'n lame cheat programma gebruikt ofzo daarvoor klopt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunfux wrote: Volgens mij ben jij net zo verslaafd aan replays als (dan?) mij...

Het is: als ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal al vast een keer langsgekomen zijn..... maaaaarrrrrrr hoe schakel ik die verrekte superweapons uit in een Skirmisch level. Ik word gek van die laffe aanvallen en hem meer zin in tacktische aanvallen ipv dom smijtwerk.
Ben al bezig geweest met ini files maar soms (lees meestal) lijkt dat niet te werken.

Pleaze help....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
senater schreef op 11 April 2003 @ 13:47:
zijn er trouwens mensen die ook al een mismatch hebben gehad midden in een game ik wel 2 keer al en heb er dus 2 disconects erbij
mijn is verteld dat dat komt omdat er iemand zo'n lame cheat programma gebruikt ofzo daarvoor klopt dat ?
Ja heb ik ook 2 keer gehad. Maar ik had meer het idee dat het kwam door extreme lag, want beide keren was het spel zo traag als dikke... nou je weet wel ;)
Edit: Ik kreeg trouwens geen disconnects erbij, potjes werden gewoon niet geteld??

Die cheat heb ik nog niks van gemerkt gelukkig, want das echt lame :( Heb hier wel een pic van, van iemand die die cheat wel gebruikt...
*click*
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/holycorn/cheat.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door HolyCorn op 11-04-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Gisteren een link potje gehad, jonge, jonge, jongen... :) De timer van zo'n nuke liep af. Ik had een speciaal team klaarstaan om de nuke op te blazen. 30 sec. Hij was 2/4 kapot, maar dat haal ik dus niet meer, sinds al mijn poppekes kapot gingen. Enkele seconden ervoor had ik al een benzine bom gegooitd om zijn stroom huisjes. Nuke 00:10-00:05-00:02-00:00, poef, stroom op. Hij wild hem net lanceren. Daarna A-10's er op, Upke saved the day. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Upke dupke schreef op 11 april 2003 @ 14:33:
Gisteren een link potje gehad, jonge, jonge, jongen... :) De timer van zo'n nuke liep af. Ik had een speciaal team klaarstaan om de nuke op te blazen. 30 sec. Hij was 2/4 kapot, maar dat haal ik dus niet meer, sinds al mijn poppekes kapot gingen. Enkele seconden ervoor had ik al een benzine bom gegooitd om zijn stroom huisjes. Nuke 00:10-00:05-00:02-00:00, poef, stroom op. Hij wild hem net lanceren. Daarna A-10's er op, Upke saved the day. ;)
Zo'n actie had ik gisteren ook ongeveer :P. Hij vuurde zijn nuke net voordat ik zijn nukegebouw sloopte. De nuke was net los van het gebouw toen het ontplofte, volgens mij sloeg de nuke vervolgens niet meer in.
HolyCorn schreef op 11 April 2003 @ 14:27:
[...]

Ja heb ik ook 2 keer gehad. Maar ik had meer het idee dat het kwam door extreme lag, want beide keren was het spel zo traag als dikke... nou je weet wel ;)
Edit: Ik kreeg trouwens geen disconnects erbij, potjes werden gewoon niet geteld??

Die cheat heb ik nog niks van gemerkt gelukkig, want das echt lame :( Heb hier wel een pic van, van iemand die die cheat wel gebruikt...
*click*
[afbeelding]
WTF, is dat gewoon een online potje met de laatste patch ?!

[ Voor 31% gewijzigd door Alphega op 11-04-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alphega schreef op 11 April 2003 @ 14:37:
[...]

Zo'n actie had ik gisteren ook ongeveer :P. Hij vuurde zijn nuke net voordat ik zijn nukegebouw sloopte. De nuke was net los van het gebouw toen het ontplofte, volgens mij sloeg de nuke vervolgens niet meer in.

[...]

WTF, is dat gewoon een online potje met de laatste patch ?!
Ja :( Hier mag EA wel is wat aan doen... Heb het trouwens zelf net geprobeerd, en het werkt in ieder geval bij een skirmish level, dit is echt zwaar :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Laatst online: 10-09 21:15
hoe dan ... :) ik hep nix gevonden in de reply's bovenaan of ben ik Blind |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G4E-PARAD0X schreef op 11 April 2003 @ 14:44:
hoe dan ... :) ik hep nix gevonden in de reply's bovenaan of ben ik Blind |:(
Als je het niet erg vind vertel ik dat liever niet hier ;)
Wil liever niet aanleiding geven tot cheaten. O-) Vind dat behoorlijk lame namelijk. Tegen de computer okee, maar online is dat "not done".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die iets over die SW's weet ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 14:55:
Niemand die iets over die SW's weet ???
Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar kijk hier is, misschien dat je hier wat aan hebt. Staan heel veel ini opties uitgelegd.
http://www.cncden.com/gen_utilities/gen_ini_document.zip

Edit: Heb hem net zelf is bekeken, en hier staat echt ontzettend veel in zeg :9~
@ lindeboom: Zet gewoon je reloadtime hoog, dan duurt het bijv. een uur voordat ze kunnen launchen :)

[ Voor 25% gewijzigd door HolyCorn op 11-04-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
owkee

dan ga ik nu maar 1 vs 3/4 Brytals spelen
ben ik dan stoer als het me lukt :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
SonyEricsson schreef op 11 april 2003 @ 15:00:
owkee

dan ga ik nu maar 1 vs 3/4 Brytals spelen
ben ik dan stoer als het me lukt :P :+
Ja, 4 brutals is vet moeilijk... hangt wel een beetje van de map af uiteraard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
HolyCorn schreef op 11 April 2003 @ 14:48:
[...]

Als je het niet erg vind vertel ik dat liever niet hier ;)
Wil liever niet aanleiding geven tot cheaten. O-) Vind dat behoorlijk lame namelijk. Tegen de computer okee, maar online is dat "not done".
jah maar als je niet weet hoe het moet kan je het oowk niet bestrijden
en Cheaten is Ontzettend Lame ... :X :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G4E-PARAD0X schreef op 11 April 2003 @ 15:19:
[...]
jah maar als je niet weet hoe het moet kan je het oowk niet bestrijden
en Cheaten is Ontzettend Lame ... :X :X :+
Je kan er toch niks aan doen, het is puur een geld hack. Dus nee! :) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 11-04-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 14:26:
Het zal al vast een keer langsgekomen zijn..... maaaaarrrrrrr hoe schakel ik die verrekte superweapons uit in een Skirmisch level. Ik word gek van die laffe aanvallen en hem meer zin in tacktische aanvallen ipv dom smijtwerk.
Ben al bezig geweest met ini files maar soms (lees meestal) lijkt dat niet te werken.

Pleaze help....
kom eens langs op efnet.vuurwerk.nl #generals / #generalsvpn. Daar worden veel games gespeeld zonder SW. Is veel leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
HolyCorn schreef op 11 April 2003 @ 15:32:
[...]
Je kan er toch niks aan doen, het is puur een geld hack. Dus nee! :) ;)
nou .. Okeeeeej :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat hier aan de hand is?
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/lexysgamecollection/hoi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je patch 1.04 willen doen? Probeer gewoon even via generals online te patchen, heb je zeker weten de goede.

Edit:
En maak dat plaatje iets kleiner, 1300 kb is een beetje overdreven...

[ Voor 27% gewijzigd door HolyCorn op 11-04-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Ziet ernaar uit dat je een file die gepatched moet worden hebt aangepast.
Zeker een crack geinstalleerd ofzo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oow, ik drukte bij het begin van deze pagina op patch 1.4 en 1.5 en zette ze in de map patches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Je moet de oude generals.exe even terugzetten dan werkt het wel.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarheen terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzi
  • Laatst online: 11:20

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 14:26:

Pleaze help....
Dit kan volgens mij niet, maar wat je wel kunt doen is in het bestand SpecialPower.ini de countdowntimers veranderen. De dingen waar het omgaat:

SuperweaponNeutronMissile = China nuclear missile
SuperweaponScudStorm = GLA scud storm
SuperweaponParticleUplinkCannon = USA particle cannon

Als je de waarde achter ReloadTime veranderd in 3600000 doen de superweapons er een uur over voordat ze klaar zijn. Dat zou genoeg moeten zijn... ;)

Het bestand SpecialPower.ini moet je eerst uit je INI.big halen (bv met behulp van FinalBIG) en daarna plaatsen in de map %Generals%\Data\INI

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarheen moet ik generals.exe terugzetten?
want ik wil het graag weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Even opnieuw installeren sexyley.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

De generals.exe van 1.00 terugzetten in je generals map. Thats all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben hem maar opnieuw aan het installeren.
ik zal strakjes wat reps plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
ok.me pc is stabiel geclocked

Generals kan beginnen
ga vs 4 brutals spelen
jullie zien me wel 6 uur later verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
uhhh is het niet gepland dat je oowk nog gaat eten of is de Pizza man of Sharma boer in de buurt op brommertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Laat je moeder het maar met de paplepel er in gieten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Argggg!!!!
het is me gelukt!!!

tegen 3 brutals....maar waarom kon ik op het laatst me replay niet saven?
(no bs )

optie was greyed out :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
SonyEricsson schreef op 11 April 2003 @ 23:45:
Argggg!!!!
het is me gelukt!!!

tegen 3 brutals....maar waarom kon ik op het laatst me replay niet saven?
(no bs )

optie was greyed out :?
Geen nood, de laatste replay wordt altijd opgeslagen :) Onder deze naam:
Mijn Documenten\Command and Conquer Generals Data\Replays\00000000.rep
Gewoon ff kopieren, renamen en uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
yoepie :0
nou hier issie dan :P

was een eitje :D
http://home.i-cable.com/kylechung/savegame.ace
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.