Wow ik heb net een game gespeelt die 5 uur lang duurde 3vs3 online in the money hill map echt fantastiche game was dat ik heb helaas geen replay maar het was echt een gave match leek gewoon geen einde aan te komen
Zoals ik net al zeisenater schreef op 12 april 2003 @ 01:19:
Wow ik heb net een game gespeelt die 5 uur lang duurde 3vs3 online in the money hill map echt fantastiche game was dat ik heb helaas geen replay maar het was echt een gave match leek gewoon geen einde aan te komen
Alphega schreef op 11 april 2003 @ 23:55:
[...]
Geen nood, de laatste replay wordt altijd opgeslagenOnder deze naam:
Mijn Documenten\Command and Conquer Generals Data\Replays\00000000.rep
Gewoon ff kopieren, renamen en uploaden.
owja nah hier is ie dan
ftp://warez:warez@213.93.37.159/00000000.rep
ik ben senater ik ben niet zo'n hele goede speler maarja kan niet alles meehebben
btw die warez in me ftp adresje is natuurlijk vake en kan gelijk effe iemand vertellen of de download het ook daadwerkelijk doet
Zo doet die link het niet maar ftp://warez:warez@213.93.37.159/00000000.rep doet het wel 
edit:
Reactie op hieronder:
Sexyley, opnieuw installeren
Reactie op hieronder:
Sexyley, opnieuw installeren
[ Voor 29% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 12-04-2003 09:55 ]
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Of gewoon generals.exe en game.dat van versie 1.00 terugzetten (moet je die wel hebben natuurlijk
). Lol Sexy je blijft bezig!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
waarom wil je dat doenVerwijderd schreef op 12 april 2003 @ 09:22:
hoe kan je ALLE patches die geinstalleerd zijn deleten?
Sometimes human's are...
Reinstall doen is de enige oplossing afaik. Patches zijn niet gemaakt om uninstalled te wordenVerwijderd schreef op 12 April 2003 @ 09:22:
hoe kan je ALLE patches die geinstalleerd zijn deleten?
Verwijderd
ik heb gereinstalld, maar ik startte hem vol verwachting op en:
you needed your computer restart
you needed your computer restart
Heb je die patch toevallig in de subdir "patches" gezet in de Generals dir?
Heb ik ook eens gedaan en dan blijft ie em alsmaar installeren zodra je windows opstart
Heb ik ook eens gedaan en dan blijft ie em alsmaar installeren zodra je windows opstart
jawel gewoon de eerste keer maar daarna moet je hem verwijderenVerwijderd schreef op 12 april 2003 @ 14:41:
ow, dus je moet hem daar niet inzetten?
maar is het niet makkelijker om hem gewoon te kopen
Verwijderd
ik heb hem gewoon gekocht!
en hij werkt weer
ik moest net even "inkomen"
ik deed tegen normal army samen met een andere normal army. het was té makkelijk, volgende keer weer hard. ik zal de replay straks uploaden.
en hij werkt weer
ik moest net even "inkomen"
ik deed tegen normal army samen met een andere normal army. het was té makkelijk, volgende keer weer hard. ik zal de replay straks uploaden.
trouwens als iemand nog iets zoekt om zijn replays optezetten stel ik mijn ftp beschikbaar
213.93.37.159 warez/warez
213.93.37.159 warez/warez
Verwijderd
Hij doet het niet? het is ook een .sav bestand?SonyEricsson schreef op 12 april 2003 @ 00:16:
yoepie :0
nou hier issie dan
was een eitje
http://home.i-cable.com/kylechung/savegame.ace
na download ff unacen/unzippen en dan renamen naar 000001.sav ofzo
[ Voor 6% gewijzigd door SonyEricsson op 12-04-2003 17:10 ]
China lv7 lange versieVerwijderd schreef op 12 April 2003 @ 16:27:
wie heeft er een replay van china missie 7?
Om 2 vliegen in 1 klap te slaan, China lvl7. Wil iemand er eens naar kijken en zeggen wat ik goed doe?
(Je mag ook wel zeggen wat ik fout doe maar opsomtopics zijn niet toegestaan
Nu we het toch over china 7 hebben;
Heeft iemand ook toevallig een save van deze missie max. 5 minuten voor het einde?
Ik heb perongelijk exit campain na die missie gedaan in plaats van end campain
Nu heb ik de medaille van die campain niet
De andere 2 campains heb ik wel goed afgesloten
Heeft iemand ook toevallig een save van deze missie max. 5 minuten voor het einde?
Ik heb perongelijk exit campain na die missie gedaan in plaats van end campain

Nu heb ik de medaille van die campain niet
De andere 2 campains heb ik wel goed afgesloten
[ Voor 12% gewijzigd door mduijvendijk op 12-04-2003 20:22 ]
Sometimes human's are...
Verwijderd
Ik heb net even de GLA gedaan. ik zal straks wat screens plaatsen 
maar wat doe ik fout in china missie 7
GLA:

dit is nog maar de helft
weet iemand hoe je olie kan bezetten? het lukt me nooit
GLA:

dit is nog maar de helft
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 22:15 ]
Ja, bij:Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 21:30:
USA: Doe de Capture Building Upgrade vanuit je Barracks en train een Ranger.
GLA: Doe de Capture Building Upgrade vanuit je Barracks en train een Rebel.
China: Doe de Capture Building Upgrade vanuit je Barracks en train een Red Guard
Loop met je soldaat naar een Olie Derreck en bezet hem.
Succes
Nog maar eens een 2vs2 quickmatch replaytje (2 x GLA vs 2 x China):
Download replay (Ik ben Testfase)
Hoe 2 Chinaspelers een gewonnen potje weten te vern*uken door 2 nukes te bouwen
Verwijderd
zouden we niet in een verzamelpost alle replays van de leden van GoT bij elkaar doen?
en dan gebruikersnaam er wel achter.
en dan gebruikersnaam er wel achter.
Hahahaha, wat een stelletje prutsers!Alphega schreef op 13 April 2003 @ 01:11:
Nog maar eens een 2vs2 quickmatch replaytje (2 x GLA vs 2 x China):
Maarre, netjes hoor Alphega hoe je die gast links naast je compleet buiten gevecht stelde door z'n dozers en supply center te slopen.
Een paar dingen:Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 21:30:
Ik heb net even de GLA gedaan. ik zal straks wat screens plaatsen
GLA:
[afbeelding]
dit is nog maar de helft
• Breng je verdediging op orde! Overlords zijn het sterkst, dus die moeten vooraan staan. Daarnaast moeten de battlemasters staan en de rest komt er achter. Denk er ook aan dat je 2 inferno's hebt. Gebruik die! Je hebt ze niet voor niets
• Ga niet gelijk die pas volbouwen. Dat kost je onnodig geld. Het enige wat je in het begin nodig hebt is een Command Center (radar), een Nuclear Reactor en een Barracks (research Capture nog voor je Red Guards bouwt). De rest is geldverspilling, omdat je dat beter op het plateau kan bouwen waar dat kleine GLA basisje zit.
• Laat je supplytrucks niet het halve level doorcrossen, en al zeker niet als ze door een vijandelijke basis moeten. wacht liever met het ophalen van supplies tot je bovenop een supplypile zit. (Ook weer op dat plateau dus)
• Dit zal wel te maken hebben met waar je zat, maar je bouwt heel erg dicht op elkaar. Probeer je gebouwen zoveel mogelijk te verspreiden als daar ruimte voor is. Als de vijand geen SW heeft hoef je je daar natuurlijk geen zorgen om te maken, maar als die er wel 1 heeft dan deste meer.
• Als je het met die olie ook over China lvl7 hebt: die heb je helemaal niet nodig, dus gewoon negeren.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Heeft iemand nog opmerkingen/vragen over mijn China lv7? Ik wil wel graag weten wat jullie van mijn strategie vinden
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 13-04-2003 14:42 ]
Verwijderd
die olie heeft niets met het level te maken 
maar hoe krijg je snel geld binnen?
en ze strooiden nog met superweapons toen ik onder de 5000 zat
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 17:51 ]
Verwijderd
Heb net een interessante ontdekking gedaan. Omdat ik niet graag mijn CDs van C&C constant uit zijn doesje haal, heb ik images gemaakt.
Eerst met CloneCD en gemount met daemon tools. Resultaat: foutmelding, heeft de CD nodig.
Daarna heb ik uit nieuwsgierigheid Alcohol 120% geprobeerd. Image maken in dat speciaal alcohol formaat en mounten. Resultaat: het spel start op alsof ik de CD gebruik
Daarna eens op een 700MB RW gezet: draait nog altijd
Toch raar, want met CloneCD pakt dat niet...
De rede dat ik de CDs niet gebruik is omdat ik mijn CDs van RA2 en TS niet meer correct werken. Ze zijn moeilijk te lezen
Eerst met CloneCD en gemount met daemon tools. Resultaat: foutmelding, heeft de CD nodig.
Daarna heb ik uit nieuwsgierigheid Alcohol 120% geprobeerd. Image maken in dat speciaal alcohol formaat en mounten. Resultaat: het spel start op alsof ik de CD gebruik
De rede dat ik de CDs niet gebruik is omdat ik mijn CDs van RA2 en TS niet meer correct werken. Ze zijn moeilijk te lezen
Erm, wat voor strategie? Als ik je replay afspeel doe je helemaal niets, ja stilstaan en afgeslacht worden.BlackSash schreef op 13 april 2003 @ 14:39:
[...]Heeft iemand nog opmerkingen/vragen over mijn China lv7? Ik wil wel graag weten wat jullie van mijn strategie vinden
Ik heb geen vage ini file's in gebruik oid..
Toevallig toch niet een moneyhack/trainer oid gebruikt he?
[ Voor 9% gewijzigd door Occy74 op 13-04-2003 18:26 ]
Ik heb een tijdje terug een image gemaakt met clonecd en deze gebruik ik met deamon tools en het werkt nog ook. Je weet dat er meer functies in clonecd zitten dan de standaard audiocd en datacd hè? (zelf een profiel maken).Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 17:52:
Heb net een interessante ontdekking gedaan. Omdat ik niet graag mijn CDs van C&C constant uit zijn doesje haal, heb ik images gemaakt.
Verwijderd
Hoe? Zelf profielen aanmaken? Hmmmz.... dringend eens een nieuwe versie downloaden dan.rival24 schreef op 13 April 2003 @ 18:27:
[...]
Ik heb een tijdje terug een image gemaakt met clonecd en deze gebruik ik met deamon tools en het werkt nog ook. Je weet dat er meer functies in clonecd zitten dan de standaard audiocd en datacd hè? (zelf een profiel maken).
Je moet op tijd beginnen met hackers bouwen. Als je deze flink ver weg van je basis zet (bv onderaan de pas waarin je begint) worden ze ook niet geraakt door een SW.Verwijderd schreef op 13 april 2003 @ 17:50:
die olie heeft niets met het level te maken
Een stuk of 15 - 20 elite hackers zorgen voor voldoende cashflow, tenzij je hele rare dingen wilt gaan doen...
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
Hmm das kutOccy74 schreef op 13 April 2003 @ 18:25:
[...]
Erm, wat voor strategie? Als ik je replay afspeel doe je helemaal niets, ja stilstaan en afgeslacht worden.
Ik heb geen vage ini file's in gebruik oid..
Toevallig toch niet een moneyhack/trainer oid gebruikt he?
Nee ik heb gewoon patch 1.5, geen hacks/trainers of meer van die rotzooi.
edit:
Bedenk me net dat ik wel een nocd-patch gebruikt heb. Ik ben nu wat nieuwe images aan het trekken. Es kijken of het daarmee lukt.
(...)
Jah dat lukt dus, nu zelfs geen nocd-patch meer. Maar nu heb ik nog steeds dat vreemde probleem van die replays die over elkaar staan. Zelfs na een verse installatie dus
Bedenk me net dat ik wel een nocd-patch gebruikt heb. Ik ben nu wat nieuwe images aan het trekken. Es kijken of het daarmee lukt.
(...)
Jah dat lukt dus, nu zelfs geen nocd-patch meer. Maar nu heb ik nog steeds dat vreemde probleem van die replays die over elkaar staan. Zelfs na een verse installatie dus
[ Voor 28% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 13-04-2003 19:52 ]
Verwijderd
als het goed is is de strategie voor mij op het begin nu zo:Pazzi schreef op 13 April 2003 @ 18:58:
[...]
Je moet op tijd beginnen met hackers bouwen. Als je deze flink ver weg van je basis zet (bv onderaan de pas waarin je begint) worden ze ook niet geraakt door een SW.
Een stuk of 15 - 20 elite hackers zorgen voor voldoende cashflow, tenzij je hele rare dingen wilt gaan doen...
-versla de basis bij de supply's met de inferno's
-maak een command, een barrack en nuclear reactor
-propaganda tower op de overlord.
en als ik mijn geld onder de 5000 hou komt er nog een scud storm over me heen?
Heb zelf een verse installatie gedaan en nu werkt ie wel, fout zat dus aan mijn kant.BlackSash schreef op 13 April 2003 @ 19:02:
[...]
Hmm das kutIk hoef waarschijnlijk niet te vertellen dat ie het hier gewoon doet.
Nee ik heb gewoon patch 1.5, geen hacks/trainers of meer van die rotzooi.
[/edit]
Is in mijn ogen een goed begin. Daarna verder met een supply center en met je overgebleven units de ingang naar het plateau verdedigen. Dan een war factory en een propaganda centre en een paar hackers onder in de hoek.Verwijderd schreef op 13 april 2003 @ 19:22:
[...]
als het goed is is de strategie voor mij op het begin nu zo:
-versla de basis bij de supply's met de inferno's
-maak een command, een barrack en nuclear reactor
-propaganda tower op de overlord.
Vervolgens capture je de supply stash van de GLA en maak je met een worker een arms dealer en een radar van. Vervolgens een palace en een black market waarmee je de upgrade voor je radar van koopt.
Vervolgens ga je met de upgrade van je radar van op zoek naar de scud storm (bovenaan in het midden). Als je hem gevonden hebt, maak je 3 airfields met fully upgraded migs (dus extra armor en black napalm). Met die 12 migs (en evt. een artillery) schakel je de scud storm uit.
Daarna kun je nog wat hackers bouwen. Vervolgens is het geld vangen en langzaam maar zeker uitroeien...
Dit was mijn strategie waarmee ik china op Brutal heb uitgespeeld.
Even voor de duidelijkheid: wordt er ook daadwerkelijk met scuds gegooid of zie je alleen maar de countdown teruglopen?en als ik mijn geld onder de 5000 hou komt er nog een scud storm over me heen?
Ik had dit in het begin ook: m'n geld netjes onder de 5000 gehouden, maar toch iedere keer begon de countdown. Bleek dat ik me zorgen maakte om niets: de countdown loopt wel tot nul maar er wordt niets afgevuurd.
Tenminste... bij mij.
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
Nog eens een replay waaruit blijkt dat stats niets wil zeggen
http://home.kabelfoon.nl/...ooi/torushornottorush.rep
tournament islands 2vs2
http://home.kabelfoon.nl/...ooi/torushornottorush.rep
tournament islands 2vs2
Verwijderd
Misschien een loze vraag,maar wat zijn nou goeie site voor Mods voor Generals
het lijkt of ik altijd de zelfde tegen kom
het lijkt of ik altijd de zelfde tegen kom
Verwijderd
alleen maar count downPazzi schreef op 14 april 2003 @ 00:30:
[...]
Is in mijn ogen een goed begin. Daarna verder met een supply center en met je overgebleven units de ingang naar het plateau verdedigen. Dan een war factory en een propaganda centre en een paar hackers onder in de hoek.
Vervolgens capture je de supply stash van de GLA en maak je met een worker een arms dealer en een radar van. Vervolgens een palace en een black market waarmee je de upgrade voor je radar van koopt.
Vervolgens ga je met de upgrade van je radar van op zoek naar de scud storm (bovenaan in het midden). Als je hem gevonden hebt, maak je 3 airfields met fully upgraded migs (dus extra armor en black napalm). Met die 12 migs (en evt. een artillery) schakel je de scud storm uit.
Daarna kun je nog wat hackers bouwen. Vervolgens is het geld vangen en langzaam maar zeker uitroeien...
Dit was mijn strategie waarmee ik china op Brutal heb uitgespeeld.![]()
[...]
Even voor de duidelijkheid: wordt er ook daadwerkelijk met scuds gegooid of zie je alleen maar de countdown teruglopen?
Ik had dit in het begin ook: m'n geld netjes onder de 5000 gehouden, maar toch iedere keer begon de countdown. Bleek dat ik me zorgen maakte om niets: de countdown loopt wel tot nul maar er wordt niets afgevuurd.
Tenminste... bij mij.
maarre bedankt voor de strategie!
Na vele potjes direct connect wil ik ik hem ook officieel gaan kopen, maar ik zie overal maar dvd cases, terwijl op de eerste pagina van die super mooie boxes staan. Waar kan ik die ergens kopen of bestellen??
Verwijderd
volgens mij zijn die in nederland niet te krijgen. Misschien dat je ze via internet ergens kan bestellen.Holy_Paladin schreef op 15 april 2003 @ 11:13:
Na vele potjes direct connect wil ik ik hem ook officieel gaan kopen, maar ik zie overal maar dvd cases, terwijl op de eerste pagina van die super mooie boxes staan. Waar kan ik die ergens kopen of bestellen??
Die boxes waren voor de pre-orders in de US als ik me niet vergis, zat ook meteen het officers-clubX pakket in
edit: werkt het btw al onder NAT (hacked alcatel modem). ik w8 daar nog steeds op voor ik em koop
edit: werkt het btw al onder NAT (hacked alcatel modem). ik w8 daar nog steeds op voor ik em koop
[ Voor 32% gewijzigd door RocketKoen op 15-04-2003 13:07 ]
*dubbel.*
[ Voor 100% gewijzigd door SanderTje! op 15-04-2003 13:09 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Heeft het bij mij altijd leuk mee gewerkt... je moet alleen wel wat klooien met je poort-instellingen, maar het werkt bij mij nou wel iig...RocketKoen schreef op 15 April 2003 @ 13:05:
Die boxes waren voor de pre-orders in de US als ik me niet vergis, zat ook meteen het officers-clubX pakket in
grr net potje 3vs3 gedaan 2 teammates gingen weg daarna had ik 2 superwapons en de afspraak was 1 maar ik was in me 1tje tegen 2 gasten en die begonnen te zeuren dat ik er 2 had echt lame zulk soort gasten die geven je geeneens de kans om een beetje kans te maken 
zulk soort gasten mogen van mijn wel d**d vallen
zulk soort gasten mogen van mijn wel d**d vallen
als je afspreekt 1 moet je je daar aan houdenook. ondanks dat je dan nog met 1 vs 2 bent, dan had je die afspraak niet moeten maken.
mm daar ben ik het totaal niet mee eens en het was 1vs3 dus ik had er 2 en hun alle 3 hadden er 1 dus was nog sw3 vs sw 2rblommers schreef op 15 april 2003 @ 14:55:
als je afspreekt 1 moet je je daar aan houdenook. ondanks dat je dan nog met 1 vs 2 bent, dan had je die afspraak niet moeten maken.
Nah, 1 sw is 1 sw, laatst zat ik in een potje met veel geld, afspraak was geen SW, ik was china dus daardoor ook ietwat in het nadeel maar hield me eraan, ineens begint een Francoos 1 sw te bouwen en nog 1 en nog 1 en ging maar door, en zegt ie ineens dat e r nix gezegd was over 1 sw, nou valt nie op hoor niemand anders die het bouwt maar ok, maja daarna is iedereen begonnen met SW en de game werd zo laggy dat iedereen stopte. Maar regels zijn regels.
ik speel nooit meer games met regels, mij teveel gedoe, speel het spel zoals het bedoeld is.
ik speel nooit meer games met regels, mij teveel gedoe, speel het spel zoals het bedoeld is.
Verwijderd
Helemaal eens, van die afspraken die je zelf maakt komt alleen maar ruzie. Ik vindt dat ze er een optie in moeten zetten dat je superweapons uit kan zetten.aapelite schreef op 15 April 2003 @ 15:32:
Nah, 1 sw is 1 sw, laatst zat ik in een potje met veel geld, afspraak was geen SW, ik was china dus daardoor ook ietwat in het nadeel maar hield me eraan, ineens begint een Francoos 1 sw te bouwen en nog 1 en nog 1 en ging maar door, en zegt ie ineens dat e r nix gezegd was over 1 sw, nou valt nie op hoor niemand anders die het bouwt maar ok, maja daarna is iedereen begonnen met SW en de game werd zo laggy dat iedereen stopte. Maar regels zijn regels.
Idd, de optie om SW's uit te schakelen mogen ze van mij erbij voegen. Totaal geen problemen mee, want de mensen die dan wel met SW's willen spelen kunnen dat gewoon doen en andersom ook.
Alleen Senator, een tip: Als je potjes met teams gaat doen, spreek dan voortaan af hoeveel SW's ELK TEAM mag hebben, ipv per persoon. Zo kan je bijvoorbeeld ook zelf samenstellen hoeveel je van welke SW wilt hebben, bijv. iemand die China speelt, maakt 2 Nukes; de USA maakt er 1 en de derde persoon geen. En eventueel breng je er verandering in door te zeggen tegen iemand, bouw jij een extra SW, dan verkoop ik de mijne als hij klaar is.
Dit schept én nieuwe mogelijkheden tot strategien én als iemand verslagen word/weggaat, kan je er meer bouwen.
Alleen Senator, een tip: Als je potjes met teams gaat doen, spreek dan voortaan af hoeveel SW's ELK TEAM mag hebben, ipv per persoon. Zo kan je bijvoorbeeld ook zelf samenstellen hoeveel je van welke SW wilt hebben, bijv. iemand die China speelt, maakt 2 Nukes; de USA maakt er 1 en de derde persoon geen. En eventueel breng je er verandering in door te zeggen tegen iemand, bouw jij een extra SW, dan verkoop ik de mijne als hij klaar is.
Dit schept én nieuwe mogelijkheden tot strategien én als iemand verslagen word/weggaat, kan je er meer bouwen.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
RocketKoen schreef op 15 April 2003 @ 13:05:
[...]
Dus ja het werkt al.HolyCorn schreef op 03 April 2003 @ 15:58:
[...]
Ik zit zelf achter een linux-bak die als server/router dient. En bij mij werkt alles prima via NAT. Gewoon de poorten van Generals naar mijn compu forwarden en het loopt als een zonnetje
wanneer komt patch 1.6 uit want er zijn veel problemen met die melding dat sommige mensen een forewall hebben aanstaan terwijl dat niet zo is wordt dat gefixt in 1.6 ?
senater schreef op 17 April 2003 @ 02:51:
wanneer komt patch 1.6 uit want er zijn veel problemen met die melding dat sommige mensen een forewall hebben aanstaan terwijl dat niet zo is wordt dat gefixt in 1.6 ?

mja maar ik denk mischien word dat een keer gefixt in 1.6rival24 schreef op 17 April 2003 @ 06:48:
[...]
, dit is vast de eerste keer dat je een generals topic hier bekijkt?
. Dit probleem zit er al in sinds 1.00
.
Is er al nieuws over deze patch, ik kan er op het offciele generals forum niets over vinden 
Hoewel er van mij trouwes niet echt een nieuwe patch hoeft te komen voor balancing enzo maar het zou handig zijn als ze het online gedeelte nog wat verbeteren.
Hoewel er van mij trouwes niet echt een nieuwe patch hoeft te komen voor balancing enzo maar het zou handig zijn als ze het online gedeelte nog wat verbeteren.
Ik heb een vraagje aan jullie, de laatste tijd heb ik last van het hangen van het beeld, en dan alleen van het speel scherm niet de muis, die kan ik blijven bewegen. Het gebeurd meestal in het menu, alles staat dan compleet stil behalve mn muis, soms hangt hij zolang dat het geluid ook gaat ratelen.
Ingame komt het gelukkig minder voor maar gebeurd het ook nsteeds, heeft iemand anders hier ook last van?
( ik denk dat het nieuwste detonators zijndie ervoor zorgen iemand een ander idee)
Ingame komt het gelukkig minder voor maar gebeurd het ook nsteeds, heeft iemand anders hier ook last van?
( ik denk dat het nieuwste detonators zijndie ervoor zorgen iemand een ander idee)
Ik heb dit ook. Aan je detonators ligt dat waarschijnlijk niet aangezien ik een Radeon 9500pro heb.aapelite schreef op 17 april 2003 @ 17:53:
Ik heb een vraagje aan jullie, de laatste tijd heb ik last van het hangen van het beeld, en dan alleen van het speel scherm niet de muis, die kan ik blijven bewegen. Het gebeurd meestal in het menu, alles staat dan compleet stil behalve mn muis, soms hangt hij zolang dat het geluid ook gaat ratelen.
Ik ben er altijd van uit gegaan dat het aan m'n ECC2 client lag. Toen ik het spel een keer speelde zonder ECC2 had ik nergens last van. Dit kan dus ook toeval zijn geweest...
Overigens heb ik het voornamelijk ingame en heel weinig in de menu's. Bij mij springt het geluid ook terug. (Overlo, Overlo, Overlo, Overlord is waiting...)
Zou het misschien kunnen liggen aan het feit dat ik ook een netwerk het draaien en hij data dubbel verzend enzo, heb het namelijk bij single player niet, alleen het ingame menu bij generals online en ingame zelf vooral bij direct connect games....
specs:
Mobo: Asus P4S533
Proc: P4 2,53 ghz
Mem: Samsung original 512 mb PC2700
Vid: POV Gf4 Ti4200 XP @ 315/700
Geluid: Sblive Value
Netwerk: 2x realtec gewoon simpel kaartje
had het btw niet bij de eerdere versies van generals, pas sinds patch 1.3
specs:
Mobo: Asus P4S533
Proc: P4 2,53 ghz
Mem: Samsung original 512 mb PC2700
Vid: POV Gf4 Ti4200 XP @ 315/700
Geluid: Sblive Value
Netwerk: 2x realtec gewoon simpel kaartje
had het btw niet bij de eerdere versies van generals, pas sinds patch 1.3
[ Voor 37% gewijzigd door aapelite op 17-04-2003 18:15 ]
Ik heb het altijd bij normale (skirmish) games, aangezien ik nooit online speel. Wel heb ik thuis een klein netwerkje (2 pc's) maar dat maakt bij mij geen verschil.
Ik heb zelf al wat kleine dingen geprobeerd om het te verhelpen (meer RAM vrijmaken, grotere pagefile, schijf defraggen enz). Kun je voor de grap wat uitgebreidere specs van je systeem geven (dus meer dan je in je sig hebt staan)? Misschien hebben we iets van dezelfde hardware en ligt het daaraan...?
Ik heb zelf al wat kleine dingen geprobeerd om het te verhelpen (meer RAM vrijmaken, grotere pagefile, schijf defraggen enz). Kun je voor de grap wat uitgebreidere specs van je systeem geven (dus meer dan je in je sig hebt staan)? Misschien hebben we iets van dezelfde hardware en ligt het daaraan...?
ik heb zitten kloten met poortenDocB schreef op 15 April 2003 @ 14:08:
[...]
Heeft het bij mij altijd leuk mee gewerkt... je moet alleen wel wat klooien met je poort-instellingen, maar het werkt bij mij nou wel iig...
heb er een stuk of 15 opengezet, dingen aangepast in ini files, niks werkt
leg ff uit wat je hebt gedaan dan??
Ik heb bij mn alcatel modem (via telnet 10.0.0.138 en dan bij NAT - create) alle benodigde poorten open gezet (TCP en UDP), en vervolgens de firewallportoverride (oid) in de options.ini gebruikt. Dat laatste was volgens mij niet eens nodig, behalve als je het met meerdere mensen vanachter dezelfde LAN online wilt spelen.RocketKoen schreef op 17 April 2003 @ 19:14:
[...]
ik heb zitten kloten met poorten
heb er een stuk of 15 opengezet, dingen aangepast in ini files, niks werkt
leg ff uit wat je hebt gedaan dan??
Ik zal zo ff kijken hoe ik die poorten precies had open gegooid, was nog wel gezeik geloof ik...
edit:
create protocol=tcp inside_addr=10.0.0.1:28910 outside_addr=xxx.xx.xxx.xx:28910
(waar de x-jes je externe IP voorstellen. Je kan ook gewoon create intikken in het NAT gedeelte, dan vraagt hij vanzelf om de rest.
Dit heb ik gedaan voor alle poorten, en toen werkte het gewoon, hoop dat dat voor jou en anderen ook geld
[ Voor 21% gewijzigd door DocB op 17-04-2003 19:40 ]
Ik heb dat hangen ook!! Met patch 1.4 was het een keiharde freeze, met 1.6 hoef ik gelukkig niet meer te booten. Als ik naar de task manager ga zie ik vaak: regeert niet en dan 1s later geactiveerd!
Waar het door komt? ik weet het niet.. Wel jammer, lijkt toch wel inherent te zijn aan het spel als jullie het ook hebben.
Waar het door komt? ik weet het niet.. Wel jammer, lijkt toch wel inherent te zijn aan het spel als jullie het ook hebben.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Ik heb weer een replay. Graag weer jullie commentaar om mijn spel te verbeteren 
http://members.chello.nl/f.kanter/MoraX.rep
Lijkt me logisch wie ik ben
Ok hier komt wat commentaarMorax schreef op 18 april 2003 @ 00:45:
Ik heb weer een replay. Graag weer jullie commentaar om mijn spel te verbeteren
*Geld: Je hebt veeeeeeeeel te veel geld. Bouw gewoon veel meer tanks en je had hem tig keer eerder dood.
*Olie: pak die olietorens, linksboven negeer je ze compleet en rechts onder schiet je ze kapot terwijl je ze net zo gemakt over had kunnen nemen. Die dingen leveren veel geld op.
*Suicidals: Op een gegeven moment heb je 2 terroristen over nadat je een gebouw hebt opgeblazen daarmee val je een vliegveld aan. Je had beter zijn propaganda center kunnen aanvallen aangezien je dat wel kapot had gekregen en het een belangrijker gebouw is dan een leeg vliegveld.
*Blijf bezig: Je had op een gegeven moment veel opgeblazen bij hem. Probeer bezig te blijven zodat hij niet fatsoenlijk kan opbouwen. Je gaf hem nu de kans om veel op te bouwen. Je hoeft niet altijd met veel aan te vallen een klein goed bestuurd groepje kan veel damage doen.
*Als je ziet dat je ergens een gebouw niet kunt afbouwen omdat de tegenstander er al teveel troepen heeft cancel het bouwen dan. Dan krijg je het geld tenminste terug het is zonde om het weg te gooien op die manier.
ah iemand was me voor
Maar hij heeft wel gelijk;
- Teveel geld, geef uit die troep!
- Je molt de olietorens in een gebeid waar hij waarschijnlijk niet snel zak komen, capture ze dan ook. Ik vond eigenlijk dat je al veel eerder had moeten beginnen met het capturen van die dingen maar ok (iedere minuut is 1200$ per derrick)
- Je vergaat de worker links boven compleet, nooit vertegen, hou overzicht
- Bouw meer tanks, en ga niet te vroeg voor die black markets
En nog nog over je speelstijl tja, je bouwt een goede economy op maar je doet er vervolgens niet echt zeg maar veel mee ofzo
ik bedoel je geld komt boven de 88.000 uit dude! Bij mij komtie nooit boven de 5000, meteen uitgeven aan tanks / scuds
Je hoeft helemaal niet zo bang te zijn dat je geraakt word. Je had m namelijk al veel eerder kunnen pakken aangezien iedere kant gedekt werd door 2 gattlings. Er was zelf een moment dat hij geneen tank had en je zo binne kon vallen. Speel agressiever
Je gebruikt de rocket buggies trouwens wel goed, alleen je bouwt te weinig scoprs om ze te dekken
Zelfde geld voor je SCUDs
Als ik jou was zou ik je legertje tanks altijd in 1 groep houden en niet over de map verspreiden want zoals ik het zag stonden tanks beetje verspreid over de map. Als de tegenstander aanvalt gebeurt dat meestal in 1 groep. Dan staat daar waar hij aanvalt een klein groepje die hij zo killed. Vervolgens komt de rest van je leger wat natuurlijk ook niet zo moeilijk is als jou leger kleiner is.
TIP #1 : AANVALLUHHHH!
- Teveel geld, geef uit die troep!
- Je molt de olietorens in een gebeid waar hij waarschijnlijk niet snel zak komen, capture ze dan ook. Ik vond eigenlijk dat je al veel eerder had moeten beginnen met het capturen van die dingen maar ok (iedere minuut is 1200$ per derrick)
- Je vergaat de worker links boven compleet, nooit vertegen, hou overzicht
- Bouw meer tanks, en ga niet te vroeg voor die black markets
En nog nog over je speelstijl tja, je bouwt een goede economy op maar je doet er vervolgens niet echt zeg maar veel mee ofzo
Je hoeft helemaal niet zo bang te zijn dat je geraakt word. Je had m namelijk al veel eerder kunnen pakken aangezien iedere kant gedekt werd door 2 gattlings. Er was zelf een moment dat hij geneen tank had en je zo binne kon vallen. Speel agressiever
Je gebruikt de rocket buggies trouwens wel goed, alleen je bouwt te weinig scoprs om ze te dekken
Als ik jou was zou ik je legertje tanks altijd in 1 groep houden en niet over de map verspreiden want zoals ik het zag stonden tanks beetje verspreid over de map. Als de tegenstander aanvalt gebeurt dat meestal in 1 groep. Dan staat daar waar hij aanvalt een klein groepje die hij zo killed. Vervolgens komt de rest van je leger wat natuurlijk ook niet zo moeilijk is als jou leger kleiner is.
TIP #1 : AANVALLUHHHH!
Doet bij nog iemand op dit moment de quickmatch het niet?
hij zegt dat ie het niet kan vinden??????
hij zegt dat ie het niet kan vinden??????
Bij deze mijn reactie op jullie commentaar:
Alphega:
- Dat ik te veel geld heb, klopt. Om de een of andere reden vergeet ik altijd om units te qeuen. Ik denk dat ik maar eens nummers aan mijn Arms Dealers moet geven.
- Die oil derricks, ook hier weer, had ik inderdaad snel in moeten/kunnen nemen. Maar later, dat ik ze vernietigde was ten eerste omdat iik genoeg geld had, en ten tweede omdat ik hoopte (wist het niet zeker) dat die rocket buggies promotie zouden krijgen voor het vernietigen ervan. Schijnbaar dus niet
Weet ik dat weer voor later.
- Het door blijven gaan. Had ik wel moeten doen ja, alleen de tegenspeler is een vriend van me. Ik wilde niet meteen zijn complete basis vernielen. Vond ik dan weer een beetje TE. Maar tegen een onbekend iemand was ik zeker niet gestopt!!!
- Het niet af kunnen bouwen. Ook hier geef ik je weer gelijk. Maar je zag het, hij viel het niet aan ondanks hij dat zo had kunnen doen. Ik hoopte om hem af te kunnen bouwen (En dat lukte dus ook
), maar zodra hij er ook maar 1 schot op af zou vuren zou ik hem verkopen.
- Die 2 suicidals, die ik over had. Kunnen 2 suicidals 1 propaganda center vernietigen??? Als ik dat wist was ik daar zeker heen gegaan! Vliegveld was omdat ik verder ook niets wist te pakken, omdat ik dacht dat het propagandacenter niet kapot zou gaan.
Roetje:
Voor de meeste eerste punten, zie bovenstaand commentaar.
- Te vroeg Black Markets: Hmmm, is dat zo. Zal ik eens op letten dan. Maar mijn ervaring is meestal dat (Als we MET SW's doen) als ik bezig ben met mijn SCUD Storm, mijn tegenstander al een SW heeft. Daarom d8 ik op een begeven moment, laat ik ook maar sneller gaan bouwen.
Alphega:
- Dat ik te veel geld heb, klopt. Om de een of andere reden vergeet ik altijd om units te qeuen. Ik denk dat ik maar eens nummers aan mijn Arms Dealers moet geven.
- Die oil derricks, ook hier weer, had ik inderdaad snel in moeten/kunnen nemen. Maar later, dat ik ze vernietigde was ten eerste omdat iik genoeg geld had, en ten tweede omdat ik hoopte (wist het niet zeker) dat die rocket buggies promotie zouden krijgen voor het vernietigen ervan. Schijnbaar dus niet
- Het door blijven gaan. Had ik wel moeten doen ja, alleen de tegenspeler is een vriend van me. Ik wilde niet meteen zijn complete basis vernielen. Vond ik dan weer een beetje TE. Maar tegen een onbekend iemand was ik zeker niet gestopt!!!
- Het niet af kunnen bouwen. Ook hier geef ik je weer gelijk. Maar je zag het, hij viel het niet aan ondanks hij dat zo had kunnen doen. Ik hoopte om hem af te kunnen bouwen (En dat lukte dus ook
- Die 2 suicidals, die ik over had. Kunnen 2 suicidals 1 propaganda center vernietigen??? Als ik dat wist was ik daar zeker heen gegaan! Vliegveld was omdat ik verder ook niets wist te pakken, omdat ik dacht dat het propagandacenter niet kapot zou gaan.
Roetje:
Voor de meeste eerste punten, zie bovenstaand commentaar.
- Te vroeg Black Markets: Hmmm, is dat zo. Zal ik eens op letten dan. Maar mijn ervaring is meestal dat (Als we MET SW's doen) als ik bezig ben met mijn SCUD Storm, mijn tegenstander al een SW heeft. Daarom d8 ik op een begeven moment, laat ik ook maar sneller gaan bouwen.
Als ik generals installeer op mijn oude PC ( PII 300MHz - 128MB - Savage4 32MB Video ) Start hij wel goed op, dan zet ik alle graphics op de laagste instellingen, start een game, en dan Serious Error 
Ligt dit aan de slome CPU of aan de Videokaart
Ik heb nog een PCI TNT2 liggen maar dat helpt niet veel denk ik
(ook niet aangezien wat Hier staat )
Op al mijn andere PC's met Geforce4 MX'jes en zelfs op een PC met Geforce2 werkt het nog!
Ligt dit aan de slome CPU of aan de Videokaart
Ik heb nog een PCI TNT2 liggen maar dat helpt niet veel denk ik

Op al mijn andere PC's met Geforce4 MX'jes en zelfs op een PC met Geforce2 werkt het nog!
jup vooral aan je videokaart, maar ik denk dat een 300 sowieso te weinig is hoor
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
het werkt zelfs op een P3 500 mhz systeem met een riva tnt2 ultra, maar ik denk echt dat die PII niet meer kan.
Verwijderd
Is het over een LAN eigenlijk ook zo dat alle pc's draaien op de snelheid van de minst snelle pc? Of is dat alleen via internet?
Ik zou het niet weten, hier gaat het gewoon altijd even snel, maar de PC's zijn ook bijna het zelfde (Athlon XP 1800+ tot 2400+ - 256MB - GF4MX/GF2)
HEt gaat inderdaad gewoon hetzelfde als op de sloomste pc, in iedergeval mertke ik dit wel toen ik het laatst probeerde met mn broertje die maar een P3 500 mhz heeft, bijna niets kwam vooruit
Verwijderd
Dit staat hoogstwaarschijnlijk al ergens in dit topic ... maar volg het totaal niet, en heb geen tijd om het door te spitten ...
Ik zit dus vast in missie 7 (laatste denk ik) van de China campaign. Heb ek al 3 of 4 keer geprobeerd, maar lukt me dus niet hé ...
Ik denk dat ik iets over het hoofd zie of zo.
Ik maak dus in het begin een basis onderaan op dat plateau. Zodra ik een 'Tanja' kan maken, neem ik dat olieplatform even naar boven in, en maak daar een supply center voor m'n trucks.
Ondertussen beetje vanalles bouwen, flametanks, artillery, overlords, gewone tanks, vliegtuigen ... En later in het spel (te laat denk ik) een Nuke.
Nu komt de GLA constant aanzetten om dat olieplatform aan te vallen ... hoeveel tanks ik ook bouw ... ze lijken een oneindig leger te hebben.
Zelf aanvallen met een grondleger is niet interessant ... ze zijn te goed ingegraven.
Iemand tips ??
Ik zit dus vast in missie 7 (laatste denk ik) van de China campaign. Heb ek al 3 of 4 keer geprobeerd, maar lukt me dus niet hé ...
Ik denk dat ik iets over het hoofd zie of zo.
Ik maak dus in het begin een basis onderaan op dat plateau. Zodra ik een 'Tanja' kan maken, neem ik dat olieplatform even naar boven in, en maak daar een supply center voor m'n trucks.
Ondertussen beetje vanalles bouwen, flametanks, artillery, overlords, gewone tanks, vliegtuigen ... En later in het spel (te laat denk ik) een Nuke.
Nu komt de GLA constant aanzetten om dat olieplatform aan te vallen ... hoeveel tanks ik ook bouw ... ze lijken een oneindig leger te hebben.
Zelf aanvallen met een grondleger is niet interessant ... ze zijn te goed ingegraven.
Iemand tips ??
Verwijderd
Je moet een zooi nuke cannons en andere artillerie laten force firen op de ingang van het plateau..verder veel bunkers en gattlings bouwen bij de ingang. Verder zorgen dat je geld niet boven de 5000 komt en een shitload of hackers, overlords, vliegtuigen en andere "narigheid" maken... Dan rol je ze makkelijk op...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 13:41 ]
In dit topic staan al genoeg tips maar ok...Iemand tips ??
Ik heb het anders gedaan dan de rest heb ik het idee, ik begon namelijk met het overnemen van de gla-basis. Dat heb ik gedaan zodat ik black markets kon bouwen en jarmen. Daarna een paar inferno cannons als defense en overlords met zooi erop om mee aan te vallen (stuk of 5) En daarmee is het gelukt. (rechts de berg op gereden)
Verwijderd
Met Black Lotus die basis innemen of zo (sorry ... heb het spel nog maar een dag of 2 geinstalleerd, moet nog wennen)?
Want vanaf die begint te hacken of gebouwen in te nemen, wordt ze zichtbaar en is ze deraan ...
En Schwartsie, dat force firen, doe je dat aan de ingang van het bovenste plateau (dus na je die stadbasis hebt ingenomen) ... of bedoel je het plateau van de Chinese basis?
Want vanaf die begint te hacken of gebouwen in te nemen, wordt ze zichtbaar en is ze deraan ...
En Schwartsie, dat force firen, doe je dat aan de ingang van het bovenste plateau (dus na je die stadbasis hebt ingenomen) ... of bedoel je het plateau van de Chinese basis?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 19:07 ]
Quetzal: zoek ff een stukkie terug naar een post van mij: daar staat een replay in van China lvl 7. Dan kun je zelf zien hoe het kan.Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 19:04:
Met Black Lotus die basis innemen of zo (sorry ... heb het spel nog maar een dag of 2 geinstalleerd, moet nog wennen)?
En inderdaad moet je op het eerste platform de boel overnemen en je defense righten op die "pas" die naar het stadsgedeelte leidt. Daar komen namelijk altijd maar 2 of 3 tanks tegelijk door. Volgens mij werkt het zo dat hoe verder je de stad ingaat, hoe meer troepen de vijand op je afstuurt.
edit:
dit is de 380ste post dus degene die ik bedoel zal nummer 320 hebben oid.
Dit omdat ik 512 replies per pagina heb en dit hele topic dus voor mij per definitie 1 of hooguit 2 pagina's is.
dit is de 380ste post dus degene die ik bedoel zal nummer 320 hebben oid.
Dit omdat ik 512 replies per pagina heb en dit hele topic dus voor mij per definitie 1 of hooguit 2 pagina's is.
[ Voor 13% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 18-04-2003 22:38 ]
Verwijderd
huh, replay geeft out of sync en daarna is spel totaal gaar als in ik bouw niks maar alles reed wel zo rond??Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 22:25:
wiehoo, 3x brutal en 1x hard verslagen
http://rrm.net/3xb1xh.zip/
Verwijderd
laat ik mezelf quoten, nu wel goede replay en van 4x brutal in 1 team tegen armzalige ik in de vorm van china: http://rrm.net/4xb.zipVerwijderd schreef op 18 April 2003 @ 22:38:
[...]
huh, replay geeft out of sync en daarna is spel totaal gaar als in ik bouw niks maar alles reed wel zo rond??
Ik denk dat maar weinig mensen in dit topic je replay kunnen bekijken omdat je Generals totaal niet hebt geupdate en die replay dus nog van versie 1.0 is (die je met de nieuwere patches niet meer kunt bekijken).Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 00:28:
[...]
laat ik mezelf quoten, nu wel goede replay en van 4x brutal in 1 team tegen armzalige ik in de vorm van china: http://rrm.net/4xb.zip
Verwijderd
ach, rukketieruk. na reinstall vergeten te patchen.Alphega schreef op 19 April 2003 @ 09:34:
[...]
Ik denk dat maar weinig mensen in dit topic je replay kunnen bekijken omdat je Generals totaal niet hebt geupdate en die replay dus nog van versie 1.0 is (die je met de nieuwere patches niet meer kunt bekijken).

Verwijderd
hahaha ik heb een replay bij CNCDEN
http://www.cncden.com/replayfiles5/mastachinavsdaangla.rep
ik ben masta
ik ben masta
Ik weet niet of je er commentaar op wilt maar je zult zelf wel doorhebben dat het misging doordat jij van een supply depot moest leven en je tegenstander de rest van de map in handen had. Je tegenstander had op een gegeven moment tig duizend dollar terwijl jij er nog niet eens 1000 had.Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 11:59:
hahaha ik heb een replay bij CNCDEN
ik ben masta
Hij gebruikt je ook om es wat dingen uit te proberen leek het. Op een gegeven moment twee bomb trucks (zo heten ze toch?) midden in je basis zetten
Verwijderd
ja, ik zag die bomb trucks. ze waren vermomd als een battlemaster van mij maar ik kon ze niet besturen.
en ja van commentaar wordt je beter dus kom maar op!
Als je zag dat ze daar stonden had je ze beter kunnen vernietigen. De kans was dan natuurlijk groot geweest dat je tegenstander ze dan al liet ontploffen maar misschien kreeg ie het niet door en dan hadden ze heel wat minder schade aangericht.Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 14:43:
ja, ik zag die bomb trucks. ze waren vermomd als een battlemaster van mij maar ik kon ze niet besturen.
Je grootste fout was dus dat je maar een supplydepot bezette, je had op z'n minst een of twee anderen moeten pakken en dat had ook best gekund. Je tegenstander ging in eerste instantie alleen voor die ene in de stad. Pas later toen ie zag dat jij die anderen niet ingenomen had nam hij die ook in.
Omdat je dus zo weinig geld had kon je dus verder ook niet veel doen en dus ook niet veel fout doen.
Wat me wel opviel was dat je een vooringang van je basis goed dichtstopte met gattling cannons en bunkers maar de andere vooringang vrij liet en daar kwam je tegenstander dus ook een keer zo naar binnen en vernietigde je vliegveld en nog wat tanks.
ik kan niet inloggen iemand hetzelfde probleem ?
Ik kan gewoon inloggen hoor.senater schreef op 19 April 2003 @ 18:45:
ik kan niet inloggen iemand hetzelfde probleem ?
mijn lukt het niet als ik wil inloggen geeft ie de melding "lost conection to generals onine"
iemand een idee ? zou een reinstall werken ?
edit/ probleem is opgelost met restart
[ Voor 10% gewijzigd door senater op 19-04-2003 19:28 ]
Je krijgt dus wel heel even een verbinding?
Een reinstall zou denk ik niet helpen, start je pc es opnieuw op en probeer het dan eens?
Een reinstall zou denk ik niet helpen, start je pc es opnieuw op en probeer het dan eens?
Ik had eerst een gedownloade versie van generals, nu een originele, afijn key invoeren, online gaan, en als ik net een tijdje aan het spelen ben ontploft alles
Ff netjes uninstallen, en reïnstallen maar weerErik1 schreef op 19 April 2003 @ 19:52:
Ik had eerst een gedownloade versie van generals, nu een originele, afijn key invoeren, online gaan, en als ik net een tijdje aan het spelen ben ontploft alles
Vraag
Ik heb gezocht in de startpost en op de EA site, maar wat is er precies veranderd in 1.5? Ik heb nog nooit gepatcht en nu zijn ze al bij 1.5... Wat zijn in die 5 updates precies de major changes geweest?
Ik heb gezocht in de startpost en op de EA site, maar wat is er precies veranderd in 1.5? Ik heb nog nooit gepatcht en nu zijn ze al bij 1.5... Wat zijn in die 5 updates precies de major changes geweest?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
staat gewoon in de patch log, na het patchen krijg je die bij het opstarten van generals meestal automatisch, maar hij ligt ook in je generals map ergens
voila ff geupload: http://home.wanadoo.nl/steenbakkers4x/Patch.doc
voila ff geupload: http://home.wanadoo.nl/steenbakkers4x/Patch.doc
[ Voor 21% gewijzigd door aapelite op 20-04-2003 01:24 ]
Snap er niks van. Eerst deed dit dat ook bij mij ook maar nu niet meer. Iemand die hiervoor een oplossing heeft of moet ik dubbelklikken of zoiets misschienAlphega schreef op 04 april 2003 @ 00:10:
[...]
Ik merkte dat je nu echt alle bewegingen van de speler kunt volgen, als je op zijn naam klikt zie je ook waar hij steeds zat te kijken. Je beweegt mee met zijn scherm.
Ik kan me niet herinneren dat er dit voor de laatste patch al in zat.
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
Ik heb ook een vraag. Ik speelde gisteravond on-line tegen iemand die GLA was, en die veranderde bomb-trucks in mijn kleur!!! Hoe doe je dat, want mijn torens enz schoten hierdoor niet op de bomb-truck. Ik heb dit vele malen geprobeerd, maar tis me nog nooit gelukt.
Je hebt een vermomde bomb truck. Als je eenmaal weet dat het een truck is van de tegenstander kan je hem altijd stuk maken. Gebruik gewoon Control om te schieten.Morax schreef op 20 April 2003 @ 10:26:
Ik heb ook een vraag. Ik speelde gisteravond on-line tegen iemand die GLA was, en die veranderde bomb-trucks in mijn kleur!!! Hoe doe je dat, want mijn torens enz schoten hierdoor niet op de bomb-truck. Ik heb dit vele malen geprobeerd, maar tis me nog nooit gelukt.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dit topic is gesloten.