[C&C] Generals - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.467 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Supern00b schreef op 20 April 2003 @ 07:48:
[...]

Snap er niks van. Eerst deed dit dat ook bij mij ook maar nu niet meer. Iemand die hiervoor een oplossing heeft of moet ik dubbelklikken of zoiets misschien :?
Ik snap er nog minder van. Ik kan wel steeds kijken waar hij op klikt enzo, maar
meekijken met z'n scherm? Dat heb ik nooit gekund, hoort dat wel zo te zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:25
Alphega schreef op 04 april 2003 @ 00:10:

(...)
Ik merkte dat je nu echt alle bewegingen van de speler kunt volgen, als je op zijn naam klikt zie je ook waar hij steeds zat te kijken. Je beweegt mee met zijn scherm.
Ik kan me niet herinneren dat er dit voor de laatste patch al in zat.
en
Supern00b schreef op 20 april 2003 @ 07:48:
(...)
Snap er niks van. Eerst deed dit dat ook bij mij ook maar nu niet meer. Iemand die hiervoor een oplossing heeft of moet ik dubbelklikken of zoiets misschien :?
Dat werkt alleen in replays tegen computertegenstanders. In replays met 2 of meer menselijke spelers onthoudt hij de scherminformatie (positie, bewegingen etc.) niet, omdat bijvoorbeeld een 8 speler replay dan simpelweg veel te groot wordt.
En dat zat er al in vanaf 1.0, voorzover ik weet :)

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Aha, bedankt. Is me dat ook weer duidelijk. Doe ik dus niks verkeerd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Royz schreef op 20 April 2003 @ 10:31:
[...]

Je hebt een vermomde bomb truck. Als je eenmaal weet dat het een truck is van de tegenstander kan je hem altijd stuk maken. Gebruik gewoon Control om te schieten.
Ja, hoe ik hem kan vernietigen weet ik ook wel. Ik ben niet (helemaal) dom :P
Maar ik speel ook GLA, en mijn vraag was niet hoe hem te vernietigen, maar hoe ik MIJN bom-trucks in de kleur van een andere partij kan veranderen. Ik wil dit namelijk ook doen.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

gewoon op het knopje diguise vehicle klikken en dan op een voertuig van de tegenpartij :)
kijk wel uit dat je echt de linkse knop pakt in mn haast blaas ik nogaleens een truck op in eigen base ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Dat doe ik ook vaak, maar als ik tanks van een china-tegenstander neem, dan worden het wel chinese tanks, maar in mijn kleur.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

jij ziet ze nog wel je eigen kleur anders zou je ze niet echt kunnen onderscheiden maar de tegenstander ziet het gewoon in zijn kleur als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:32
aapelite schreef op 20 April 2003 @ 17:36:
jij ziet ze nog wel je eigen kleur anders zou je ze niet echt kunnen onderscheiden maar de tegenstander ziet het gewoon in zijn kleur als het goed is
that's correct.. probeer overigens altijd de bewegingen na t doen die de colone tanks die ja probeert aan te vallen ook doen.. andes valt het nog meer op als de kolone naar links (jou basis) rijdt en jij met je tankje/bombtruck naar rechts.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

nog een mooi truukje is ze als een van je eigen tanks te vermommen en mee te laten gaan in een aanval en dan boooom! werkt ook aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Online slaat dit zo natuurlijk nergens op, zoveel defense. Maar gewoon even om aan te geven hoe dom een computer is, als je een goeie positie hebt. Ik had bij wijze van spreken tussendoor gewoon kunnen gaan lunchen...
Klopt, ik heb dat dus vandaag gedaan tegen 2 brutals. Het was wel op een custom map die makkelijk te verdedigen was. De 2 AI spelers (beide GLA) vonden het 'taktisch' om enkel en alleen met groepen van 8 bomb-trucks aan te vallen. Nja, deze werden dus grondig in de pan gehakt door m'n Comanches.

Het werd echt eentonig, ik heb gesaved en ben gaan lunchen. Toen ik terug kwam stond m'n base nog keurig overeind. Aan 't eind had ik zo'n 1700 GLA units (map met oneindig veel $$$) vernietigd.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05-2023
BlackSash schreef op 20 April 2003 @ 12:05:

Dat werkt alleen in replays tegen computertegenstanders. In replays met 2 of meer menselijke spelers onthoudt hij de scherminformatie (positie, bewegingen etc.) niet, omdat bijvoorbeeld een 8 speler replay dan simpelweg veel te groot wordt.
En dat zat er al in vanaf 1.0, voorzover ik weet :)
Wmm schreef op 20 April 2003 @ 12:46:
Aha, bedankt. Is me dat ook weer duidelijk. Doe ik dus niks verkeerd :).
Oeff, ik dus ook niet. Dat scheelt een hoop. Ik dacht echt dat ik iets vergeten was maar als die zich alleen zo gedraagt tegen computerspelers dan begrijp ik wel waarom ik mien tegenstanders niet meer kon volgen. Thx.
mduijvendijk schreef op 03 April 2003 @ 07:55:
[...]

Die heb ik niet, maar ik kan je wel vertellen hoe je het zelf kan doen.

Ga naar http://xccu.sourceforge.net/
Ga naar de Utilities sectie
Download XCC Utilities
Open met XCC Universal Container Reader ini.big
Pak GameData.ini uit
Zet MaxCameraHeight = 310.0 naar een hoger getal (ik heb 405.0)
Maak de map INI aan in CNCGenerals\Data\ dus dan krijg je CNCGenerals\Data\INI\
Zet GameData.ini daar in
Spelen maar :9

PS Gebruik niet de methode Open.
Het kan zijn dat je dan het bestand in INI.big aanpast
Dit werkt perfect. Alleen als je dan online gaat zijn alle spellen ineens grijs. Ik vond al zo dat ik zo weinig oppervlakte kon zien dus veranderde ik de MaxCameraHeight maar helaas :'( Tenzij iemand hiervoor een oplossing heb natuurlijk. B)
aapelite schreef op 20 April 2003 @ 17:36:
Dit kan je toch zelf checken door dan de laatste replay te draaien , of niet :?

[ Voor 82% gewijzigd door Supern00b op 20-04-2003 19:20 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Ik weet niet of het te zien is bij de replay, nooit zo op gelet, maar het is zeker zo dat de tegenstander hem ziet in de kleur die jij hem hebt gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
aapelite schreef op 20 April 2003 @ 17:53:
nog een mooi truukje is ze als een van je eigen tanks te vermommen en mee te laten gaan in een aanval en dan boooom! werkt ook aardig
Yup. Een unit van jezelf die zich naar je eigen basis beweegt vanuit de vijandige basis valt behoorlijk op natuurlijk, maar als je 'em als scorp vermomd en 'em achter een zooi andere scorps aan laat rijden zien ze 'em niet aankomen. Dat ding vermommen als tegenstander heeft alleen zin tegen de AI.

Valt me wel op dat de AI zelfs op brutal niet z'n bomb-trucks vermomd. Ook heb ik meegemaakt dat de AI me aanviel met grote groepen bomb-trucks. Als je dan de voorste afschiet is truck nummer 2 al 90% van z'n health kwijt.

Sowieso vind ik de AI vrij bagger. Op de standaard maps weten ze nog wel wat ze moeten doen, maar op een custom map (waar kennelijk geen AI info inzit) speelt de AI als een kip zonder kop. Het voornaamste verschil tussen Normal en Brutal zijn de groottes van de aanvalsgolven, en welke units/gebouwen de AI bouwt. Ja, een Scud storm is erg indrukwekkend, maar een FAB en 3 A-10s maken daar toch erg snel korte metten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
als je gelukt hebt is ie zelfs helemaal dood en ontploft ie.. en de 3e wordt dan ook weer geraakt :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De AI laat inderdaad veel steken vallen in het spel. Toen ik laatst een custom map speelde was het alsof de AI totaal niets voor elkaar had gekregen. De defense was er totaal niet. Zelfs nauwelijks tegenstand wat je van een brutal nivo wel mag verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Dat hangt dan af van de map. Zover ik weet moet er namelijk in de map ook het een en ander worden ingebouwt zodat de AI weet waar supply's liggen en waar oil rigs enzo staan. Heb hier ook namelijkj een map waar de brutal enemy niet te houden is. Dan komt ie aanzetten met 2x zoveel tanks als dat ie normaal doet.. > niet leuk <

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Da Monkey schreef op 21 April 2003 @ 02:11:
Dat hangt dan af van de map. Zover ik weet moet er namelijk in de map ook het een en ander worden ingebouwt zodat de AI weet waar supply's liggen en waar oil rigs enzo staan. Heb hier ook namelijkj een map waar de brutal enemy niet te houden is. Dan komt ie aanzetten met 2x zoveel tanks als dat ie normaal doet.. > niet leuk <
Een AI die nieteens een oil-rig of supply depot kan vinden? Ik bedoel, hoe moeilijk kan dat nu te coden zijn? Human spelers kunnen in skirmish ook de hele map en alle depots daarop vinden, ik zie geen enkele reden dat te beperken. Veel maps hebben scripts ingebouwd om de AI slimmer te maken, maar die scripts worden na verloop van tijd voorspelbaar.

Besides, 2 keer zo veel tanks? Tja, leuk stukje scripting, maar als je dat doorhebt versterk je je defense op een zodanige manier dat die hoeveelheid tanks geen probleem meer zijn. De AI heeft ook nog eens weinig gesnopen van aanvallen met grote hoeveelheden tanks, meestal komen ze keurig een voor een m'n deathtrap binnen vallen.

Nog een voorbeeld: Als je als USA tegen de GLA speelt heb je het spel gewonnen zogauw je snipers hebt. Zet een sniper in de buurt van elke supply stash van de GLA en z'n hele inkomensstroom droogt op. I.p.v. dat de AI gaat denken van "goh, waarom verdwijnen m'n workers een voor een?" gaat 'ie fijn door met golf na golf Scorpions op je Comanches afsturen totdat 'ie geen geld meer heeft.

Aan de andere kant gaan mijn snipers ALTIJD op GLA stinger sites vuren als die binnen bereik zijn, en een eventuele Jarmen Kell kan rustig doorlopen. AAARGH! Ik hoop heel erg dat ze dit soort dingen in 1.6 gaan patchen, want hoewel Generals een erg cool spel is hebben ze bij de AI toch een aardig aantal steken laten vallen.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 21-04-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
---

[ Voor 100% gewijzigd door Hydra op 21-04-2003 14:01 . Reden: Sorry mod ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
aapelite schreef op 20 April 2003 @ 16:27:
gewoon op het knopje diguise vehicle klikken en dan op een voertuig van de tegenpartij :)
kijk wel uit dat je echt de linkse knop pakt in mn haast blaas ik nogaleens een truck op in eigen base ^^
*grin*

Been there, done that. Ze stonden ook nog eens pal naast m'n arms dealer, en bovendien had ik ze net naar high explosive geupgrade. 5 bomb-trucks naar de klote, samen met m'n arms dealer, 4 scorps, en 2 quads. Absoluut een leermoment |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Hydra > zou je eens de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) willen gebruiken ? Dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***Kick***

Misschien een simpele vraag maar hoe kan ik een persoon (die niet online is!) als buddy aangeven? Of kan dat alleen maar als hij online is?

Wat ook grappig is, is dat best veel mensen niet goed hun basis defenden tegen stealth units (zoals Black Lotus, Jarmen, Col Burton). En als je dat niet doet uit kostenoverweging, waarom laten ze dan geen plane op guard staan op cruciale plekken / scout-drones / gattling? Het is soms zo simpel om meerdere belangrijke gebouwen in te nemen. BV: ik nam vorige keer het airfield in van USA van een tegenstander (met Black Lotus dus) en bouw meteen choppers terwijl de tegenstander geen sams in de buurt heeft. Gevolg: ik verniel heel de basis zonder dat ik maar 1 tank of sw gebruik. Blijkbaar had hij ff weinig geld want hij kon niet veel anti-air bouwen. Hetgene wat hij kon bouwen, kon ik zo vernietigen. Valt iemand dat nog meer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja doe ik zelf ook weleens.

Op 1 of andere manier vind ik het gebruik van stealth units minder toelaatbaar in generals dan ik engineers in bv ra2 etc.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26
Misschien een simpele vraag maar hoe kan ik een persoon (die niet online is!) als buddy aangeven? Of kan dat alleen maar als hij online is?
Nee, kan niet :)
En als je dat niet doet uit kostenoverweging, waarom laten ze dan geen plane op guard staan op cruciale plekken
Dat doe ik zelf meestal, gewoon zorgen dat je planes ALTIJD in de lucht hangen als je ze niet gebruikt, het kost je niets. (behalve als er een vijandelijk supplyvliegtuig van een usa tegenstander overkomt maaien ze daar soms zoveel napalm op dat het gebouw eronder affikt :().

Met gla heb ik zelf nog niet echt een goede strategie gevonden aangezien een burton meestal eerst voor je radarwagen gaat, en daarna een lekker feestje kan bouwen in je base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Air units in de lucht is wel lekker maar ik selecteer ze dan altijd pe rongeluk. Echt vervelend is dat.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

jarmen ziet geen stealth units he? dat vind ik een erg kwalijk iets, het beste is denk ik een paar technicals gevult met teroristen gebruiken als defence, die heb ik zowiezo altijd wel rondhangen, handig als snelle reinforcement en ze mollen ook makkelijk tanks gewoon kamikaze op een leger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus schreef op 23 April 2003 @ 12:38:
Air units in de lucht is wel lekker maar ik selecteer ze dan altijd pe rongeluk. Echt vervelend is dat.
Tja, daar heb ik meestal geen last van omdat ik ze op zwakke plekken laat cirkelen. Als ik aan de voorkant 8 gattlings heb staan, laat ik daar me planes niet cirkelen :P Maar wel nabij een nuke / tech center / zwakke plek. Bovendien heb ik planes altijd onder een snelkeuze-toets, werkt wel zo makkelijk als ik snel ff een stealth-unit vlakbij moet vernietigen.

In ieder geval vind ik dit element wel een completering van het spel. Meer tactieken = meer fun!

BTW: is er al bekend of er add-ons uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rival24 schreef op 23 April 2003 @ 12:37:
Dat doe ik zelf meestal, gewoon zorgen dat je planes ALTIJD in de lucht hangen als je ze niet gebruikt, het kost je niets. (behalve als er een vijandelijk supplyvliegtuig van een usa tegenstander overkomt maaien ze daar soms zoveel napalm op dat het gebouw eronder affikt :().

Met gla heb ik zelf nog niet echt een goede strategie gevonden aangezien een burton meestal eerst voor je radarwagen gaat, en daarna een lekker feestje kan bouwen in je base.
Ik heb meestal meerde raderwagens en stinger sites zien hem ook. In de buurt van mijn belangrijke gebouwen staan. Werkt meestal wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zet 2 quad cannons naast je radarwagen en Burton goes Bye Bye :) Wat ook goed werkt is je Radar Van vlak naast een tunnel network zetten, als ie dan aangevallen wordt kun je 'em meteen naar binnen rijden. Radarvan + 2 quads bij de ingang naar je basis (daar wil je toch altijd wel een paar quads hebben) werkt ook erg goed tegen stealth units. Stinger sites zien ook stealth units BTW.

Ik dacht BTW eerst dat de insta-heal van GLA een bug was, blijkt dus gewoon een feature te zijn :D

Weet iemand of het nut heeft een Radar Van te gebruiken om stealth bombers te ontdekken? Heb nl. geen idee wat de range van die dingen is, gebruik zelf meestal stinger sites als AA en AS (anti-stealth) verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
aapelite schreef op 23 April 2003 @ 12:38:
jarmen ziet geen stealth units he? dat vind ik een erg kwalijk iets
Ik niet. Als de specials met hun gigantische range ook nog 'es stealth units zouden zien zouden ze veel te krachtig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 17:03
Hydra schreef op 23 April 2003 @ 14:48:
[...]
Ik niet. Als de specials met hun gigantische range ook nog 'es stealth units zouden zien zouden ze veel te krachtig worden.
Die andere 2 zien wel stealth hoor. Loop maarens met je BL naar een Jarmen, en je zult m zien :) Zelfde geld helaas ook voor bombtrucks enzo.

Btw over Burton, tja meestal isset toch niet ZO moelijk. De GLA heeft namelijk Jaremn die m zo kan killen mits je m ziet. Daarnaast heeft GLA ook radar scan. Dus als je m ziet, ff scannen op de plek waar hij zit/zat/heen liep , en jarmen of Quad erop af :) Zelfs scorps met rocket upgrades doen het werk.
Als je btw je palace iig wil verdedigen gewoon naast wat rocketventjes ook wat gewone terroristen erin doen, klaar :P (bij het bom plante wordie altijd ff zichtbaar..).

Radar scan is dus de key, kost bijelkaar (radar van + scan) maar 1200$ dus zeker de moeite waar aangezien je natuurlijk overal kan scannen. Vooral handig als je bijv het arifield zoekt zodat je daar je rebels kan plaatsen :P Of ff stuk of 20 hackers killen zoals gister :).

Verder voor mensen die GLA spelen raad ik aan gebruik te maken van de suicide opties die de GLA heeft. Ook raad ik het aan om rocketbuggies te maken ipv SCUDS want die zijn te sloom en worde meestal zo neergehaald.

[ Voor 68% gewijzigd door Roet op 23-04-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik vind het wel jammer dat GLA geen vliegtuigen heeft.

Overigens is het ook erg lame, dat je tijdens een online game, bij het uitzetten van je machine niet eens een disconnect krijgt.....

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

tja online valt er nog wel meer te verbeteren. Disconnects, ladder keuze , score reset, etc. etc.

Maar speltechnisch vind ik het behoorlijk goed in elkaar zitten.....

Wie is ook die countdown-bug tegengekomen?

En wat doen jullie als zo'n USA-er met een heli met rocketventjes (vroeg in het spel) aan komt zetten? (Ik speel zelf GLA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largow schreef op 23 april 2003 @ 16:37:
En wat doen jullie als zo'n USA-er met een heli met rocketventjes (vroeg in het spel) aan komt zetten? (Ik speel zelf GLA)
Ik bouw standaard 2 tunnel netwerken, Die probeer ik zo neer te zetten dat ze mijn gebouwen beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Largow schreef op 23 april 2003 @ 16:37:
Als het een LAN game is: Naar 'em toelopen en 'em flink toetakelen met m'n Big Foam Cluebat (tm) :D

Nah, ff serieus. Op dat moment moet je al een barracks, wat ventjes en een tunnel network hebben. Eerste wat je moet doen bij de start is een stuk of 5 workers queuen, vooral in de eerste 10 minuten is bouwcapaciteit super belangrijk. Ik blijf erbij dat ik het een cheape strategie vind, een flinke all-out-war is IMHO veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FragNeck schreef op 23 April 2003 @ 15:48:
Ik vind het wel jammer dat GLA geen vliegtuigen heeft.
Neuh, ik niet. Ik zou het een beetje onrealistisch vinden. Bovendien is de GLA al sterk zat. Je hebt als GLA al een enorm voordeel dat je geen power plants hoeft te bouwen, terwijl China en USA compleet afhankelijk zijn van hun power plants. Een radarscherm dat opeens *poof* gaat werkt ontzettend demoraliserend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Roetje schreef op 23 April 2003 @ 15:06:
[...]
Die andere 2 zien wel stealth hoor. Loop maarens met je BL naar een Jarmen, en je zult m zien :) Zelfde geld helaas ook voor bombtrucks enzo.
BL weet ik niet, ik speel haast nooit China, maar van Burton weet ik toch vrij zeker dat hij stealth units niet ziet, i.t.t. Snipers.

GLA is erg goed tegen de computer. Prima defensief (zowel AA als AG), en bovendien snapt de AI ook helemaal NIKS van bombtrucks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:01

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Supern00b schreef op 20 April 2003 @ 19:06:
[...]

Dit werkt perfect. Alleen als je dan online gaat zijn alle spellen ineens grijs. Ik vond al zo dat ik zo weinig oppervlakte kon zien dus veranderde ik de MaxCameraHeight maar helaas :'( Tenzij iemand hiervoor een oplossing heb natuurlijk. B)
Je kan geen aangepaste ini bestanden gebruiken in een online spel.
Speel je tegen elkaar in een netwerk dan kan dit wel, mits iedereen precies de zelfde bestanden gebruikt.

Zou dit wel mogelijk zijn, dan kon je makkelijk je eigen eenheden 10 X zo sterk maken, terwijl die van de tegenstander de zelfde sterkte behouden. >:)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Hydra : Laatste keer, zou je nu eens de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) willen gebruiken ?!
Je kunt wel meer dan 1 quote per post doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Laatst online: 13:01

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

M@NIC schreef op 23 April 2003 @ 18:01:
<font color=blue><b> Hydra :</b> Laatste keer, zou je nu eens de edit knop ([afbeelding]) willen gebruiken ?!
Je kunt wel meer dan 1 quote per post doen.</font>
kijk maar eens goed hoe Supern00b dat doet ;)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
M@NIC schreef op 23 april 2003 @ 18:01:
Hydra : Laatste keer, zou je nu eens de edit knop willen gebruiken ?!
Je kunt wel meer dan 1 quote per post doen.
De eerste keer reageerde ik twee keer op hetzelfde bericht, ik dacht dat het daarom ging. Verder vind ik het onzinnig en onoverzichtelijk om alle quotes in een post samen te vatten, maar als dat forumpolicy is, prima :)
mduijvendijk schreef op 23 april 2003 @ 19:24:

kijk maar eens goed hoe Supern00b dat doet ;)
Zo ongeveer? :D

[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 24-04-2003 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Deze replay is samen met roetje (piet)
Deze replay is samen met Alphega (testfase)

Ik heet in deze replays Cocklord. Geef maar commentaar :p

[ Voor 9% gewijzigd door Rival24 op 24-04-2003 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op 23 April 2003 @ 17:22:
[...]

Neuh, ik niet. Ik zou het een beetje onrealistisch vinden. Bovendien is de GLA al sterk zat. Je hebt als GLA al een enorm voordeel dat je geen power plants hoeft te bouwen, terwijl China en USA compleet afhankelijk zijn van hun power plants. Een radarscherm dat opeens *poof* gaat werkt ontzettend demoraliserend :)
Tja, maar China kan wel tijdelijk extra power genereren zodat je wel overzicht houdt. In de tussentijd kun je 1 of meerdere plants bouwen. Maar idd, geen powerplants voor GLA is wel een voordeel. Zeker als je een grote basis hebt, scheelt dat behoorlijk in de kosten. Aan de andere kant is het ontbreken van planes imo wel een gemis voor GLA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 10:39:
[...]

Tja, maar China kan wel tijdelijk extra power genereren zodat je wel overzicht houdt. In de tussentijd kun je 1 of meerdere plants bouwen. Maar idd, geen powerplants voor GLA is wel een voordeel. Zeker als je een grote basis hebt, scheelt dat behoorlijk in de kosten. Aan de andere kant is het ontbreken van planes imo wel een gemis voor GLA.
klopt niet, gebouwen van GLA zijn duurder gemaakt, let maar eens goed op arms dealer enzo, kosten allemaal extra. Het voordeel van geen power maken is idd vooral met radar en defence omdat het niet plat kan gaan liggen.
Voor de rest zit de bouwnadeel verwerkt in het een stuk langzaamer bouwen van GLA en ook in de prijs.

Over dat tijdelijk extra power genereren: ik vind het totaal nutteloos, dat gebouw is zo snel kapot dat je er niet eens aan hoeft te beginnen.

Over het gemis van planes: Ik vind dit niet erg juist, als je nadenkt is GLA de side die van zogezegd junk nog voertuigen maakt ove het algemeen. Je kan moeilij keen gecrasht vliegtuig genoeg oplappen tenminste als je hem in combat wilt gebruiken.
Verder zijn ze ook te duur voor iets als GLA. Vliegtuigen zouden het verder eentonig maken, ik vind het mooie aan generals juist dat iedere side zo verschillend is in units.

Als GLA vliegtuigne krijg wil ik als china terroriten en snelle autootjes als compensatie B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapelite schreef op 24 april 2003 @ 11:22:
[...]
Over dat tijdelijk extra power genereren: ik vind het totaal nutteloos, dat gebouw is zo snel kapot dat je er niet eens aan hoeft te beginnen.
Misschien maar het kan net het verschil zijn in het heetst van de strijd. Als je bv net wordt aangevallen en je sams zijn uitgeschakeld, kan dit wel van belang zijn; ook al is het maar van korte duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GLA zo eigenlijk een bom-vliegtuig moet hebben. Die je kan laten neerstorten op een gebouw of unit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:51
Jammer dat er nog steeds geen (officiele) maps zijn uitgekomen.
De standaard maps komen wel m'n neus uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Ik zou maar niet teveel op nieuwe maps rekenen. RA2 heeft volgens mij 2 officiele maps erbij gekregen. uiteindelijk dan.

Is er al iets beloofd in die richting dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

ra2 had nog een paar map packs gekregen, wat ik vooral mis bij dit spel is een random map genereren, dat maakte het altijd eenstuk afwisseleder als je online ging gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ra2 heeft er toch een stuk of 4/5 gehad? En je kunt toch ook gewoon van die user generated maps downloaden. Die zijner genoeg te vinden. Op CNCden.com (volgens mij) bijvoorbeeld zijn er een paar te vinden. Er zijn zelfs 2 of 3 missies uit cnc dawn nagemaakt met filmpjes en alles er in :) (het komt natuurlijkj nooit dicht bij he gevoel van cnc dawn maar het is wel leuk om te spelen)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 11:34:
GLA zo eigenlijk een bom-vliegtuig moet hebben. Die je kan laten neerstorten op een gebouw of unit :)
Dat lijkt mij ook een goed idee. Stel, je neemt een airfield in van de tegenpartij. Dan kan je kamikaze vliegtuigen maken, iets in die richting zou zeker wel aardig zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:51
Ik heb voor RA2 hele mappacks gedownload via westwood.com.
Volgens mij zijn er een stuk of 5 mappack van elk 4 maps

[edit]

het zijn 12 packs van elk 3 1a 2 maps per pack:

http://westwood.ea.com/ga...english/mapsofficial.html

[ Voor 38% gewijzigd door Vimana op 24-04-2003 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cp.home.8k.com/GLArulezz.JPG

deze campjes zijn leuk >:) laatste lan ( 4 pers ) was ik altijd GLA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Vimana schreef op 24 April 2003 @ 13:05:
Ik heb voor RA2 hele mappacks gedownload via westwood.com.
Volgens mij zijn er een stuk of 5 mappack van elk 4 maps

[edit]

het zijn 12 packs van elk 3 1a 2 maps per pack:

http://westwood.ea.com/ga...english/mapsofficial.html
Ja inderdaad. Ik bedoelde met "official" eigenlijk de maps voor quickmatch. Daarvoor zijn er nauwelijks nieuwe bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Largow schreef op 24 April 2003 @ 14:16:
[...]

Ja inderdaad. Ik bedoelde met "official" eigenlijk de maps voor quickmatch. Daarvoor zijn er nauwelijks nieuwe bijgekomen.
Inderdaad altijd erg jammer, maar is bij iedere C&C een beetje zo geweest.
BIj TS weet ik nogwel dat je gewoon iedere map kon kiezen voor een tournament game iets dat volgens mij veel beter was, konden ook zelf gemaakte spellen gespeeld worden en die waren bij TS toch al zowiezo veel beter dan de officiele naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 14:10:
[afbeelding]

deze campjes zijn leuk >:) laatste lan ( 4 pers ) was ik altijd GLA
dat zijn er ook niet veel :P
dit zijn pas veel superweapons :D

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/giroldi/nukes.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
In de replay met mij kun je zien dat die speler rechtsonder (Daniel) fakedropt (disconnect). Op het moment dat Rival de nuke vuurt op zijn zwaar gehavende basis dropt hij ineens. Je kunt zien dat hij disct en niet quit aan het feit dat zijn basis ontploft terwijl er nog een speler van zijn team in de game blijft (bij netjes quiten zou deze speler zijn base krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sauron-XP schreef op 24 april 2003 @ 15:08:
[...]

[afbeelding]
sick >:) .. heb ongeveer zo'n armie met china kunnen bouwen tijdens de laatste missie van ze.. :O te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]
geeneens een kaart?
kwalijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:09
[...]

[[url=]afbeelding[/url]]
Veel popptjes maar veel superweapons heb je niet eerlijk gezegt.......... >:)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
-LA- schreef op 25 april 2003 @ 10:18:
[...]

Veel popptjes maar veel superweapons heb je niet eerlijk gezegt.......... >:)
Kijk naar al de Nuclear Missiles berichtjes rechtsboven in het plaatje.

Heb toen ik me verveelde eens voor single player de Chinese Overlord tank iets aangepast. Snelheid 900 (nog een stuk sneller dan de rocket buggy), range en damage 999, en explosie doorsnede 99.... kogels wel traag gemaakt, en je kon in een paar seconden door de hele kaart racen en in principe op al zijn gebouwen geschoten hebben voor de eerste kogels zouden raken. Alleen jammer dat ik even niet oplette en hij over de paar gebouwtjes die ik had heenrende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 20-08 14:41
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 11:34:
Dat zal er imo nooit van komen aangezien dat veel te gevoelig ligt bij de amerikanen ivm de WTC affaire.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met Generals:
Ik heb de resolutie ingesteld (met de opties van Generals) op een waarde die mijn monitor niet ondersteund. Nu kan ik niet meer verder. Ik krijg een error op mijn tft scherm (input not supported) en ik kan verder dus niks meer doen.

Ik heb geprobeerd om het spel opnieuw te installeren, maar dit heeft het probleem niet verholpen. Weet iemand misschien wat ik eraan zou kunnen doen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
X:\Mijn Documenten\Command and Conquer Generals Data\options.ini

Daar staat je resolutie in, en daar kun je hem ook veranderen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig, kan ik ook weer verder.
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapelite schreef op 24 april 2003 @ 12:27:
ra2 had nog een paar map packs gekregen, wat ik vooral mis bij dit spel is een random map genereren, dat maakte het altijd eenstuk afwisseleder als je online ging gamen
Ik ben online al een paar SUPERmooie custom maps tegengekomen, die zeker zo goed zijn als de officiele maps.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 12:42:
[...]

Ik ben online al een paar SUPERmooie custom maps tegengekomen, die zeker zo goed zijn als de officiele maps.
Ik hang aan je lippen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep.. zou mooi zijn als er weer een stelletje custom maps bijkomen die een beetje waard zijn om te ownen. de meeste vink toch meerstal gaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 18:44:
[...]

sick >:) .. heb ongeveer zo'n armie met china kunnen bouwen tijdens de laatste missie van ze.. :O te makkelijk.
Daarom zit er ook een online optie op Generals he... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 13:09:
[...]

Ik hang aan je lippen....
CNCden.com
En dan vooral van RVMech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik ben nu echt helemaal verslingerd aan generals on-line. Ik bak er nog niet veel van maar het zo gelikt. Er zijn zoveel strategien.

De GLA is echt sterk mar daar speel ik nog niet mee. Meestal America omdat ik daarbij het gevoel heb dat ik het onder controle heb, ondanks dat ik wel verlies vaak. Maargoed.

Wel lullig als je gekicked wordt omdat je stats niet goed genoeg zijn. Echt schofterig.

edit: zo die rvmech kan wel maps bouwen zeg! echt goed!

[ Voor 7% gewijzigd door Dinictus208 op 26-04-2003 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

ik word gekicked omdat mijn stats te hoog zijn, ik heb nu 83/11 ofzo waarvan ik zon 25 keer met een vriend tegen comps heb gespeeld dus daar komen de meeste wins vandaan opzich maja bij quick match kan je niet gekicked worden toch?
Ga ik ook maar eens proberen nog nooit gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Dinictus schreef op 26 april 2003 @ 10:34:
Ik ben nu echt helemaal verslingerd aan generals on-line. Ik bak er nog niet veel van maar het zo gelikt. Er zijn zoveel strategien.

De GLA is echt sterk mar daar speel ik nog niet mee. Meestal America omdat ik daarbij het gevoel heb dat ik het onder controle heb, ondanks dat ik wel verlies vaak. Maargoed.

Wel lullig als je gekicked wordt omdat je stats niet goed genoeg zijn. Echt schofterig.

Gewoon nieuwe account maken dus gewoon andere naampje want anders word het alleen maar erger :S Had ik ook, had ik 244 wins op een account, echt niet normaal hoeveel er dan disconnecten enzo :| Zelfs in het loading screen word er al gedisonnect dan :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Roetje schreef op 26 april 2003 @ 11:52:
[...]

Gewoon nieuwe account maken dus gewoon andere naampje want anders word het alleen maar erger :S Had ik ook, had ik 244 wins op een account, echt niet normaal hoeveel er dan disconnecten enzo :| Zelfs in het loading screen word er al gedisonnect dan :r
Jullie hebben wel precies het tegenovergestelde, de ene een te goede account en de andere een te slechte. Een nieuwe account aanmaken is de enige oplossing ik heb nu ook al verscheidene account gehad.
Maaruh Dinictus als je stats zo slecht zijn kun je beter wat noobgames joinen om te beginnen. Het is voor je allie niet bepaald fijn als jij na 5 minuten dood ligt of om hulp loopt te blehren dan maakt hij meteen ook geen kans meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
mja en van worden afgeslacht leer je minders als van tegen iemand spele die NET iets beter is als jij, daar leer je wel van. Je leeft ook langer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus schreef op 26 April 2003 @ 10:34:

wij tegen elkaar? ik ben pas slecht. iemand tips?
enne wat zijn je stats dan?
mijne iets van 0/11 ofzo :'( :'( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 21:00
lol een clanmate van me (UT2k3 en C&C-G clan) is 2e geworden in een 1on1 cup op clanbase :D
word zo te zien heel actief gespeeld.. zijn hier nog meer clan spelers? of doet iedereen het hier solo (zelf speel ik btw niet.. ik ben UT2k3 speler :P)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

ik speel solo, kwil wel eens in clan verband beginnen opzich lijkt me wel leuk om te doen vroeger ook gedaan in Tiberian sun, maar nu nog ff solo speel het nog net te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 21:00
aapelite schreef op 26 april 2003 @ 22:04:
ik speel solo, kwil wel eens in clan verband beginnen opzich lijkt me wel leuk om te doen vroeger ook gedaan in Tiberian sun, maar nu nog ff solo speel het nog net te weinig.
je bent altijd welkom om een tryout te doen (of gewoon ff spelen)
zie sig ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:22
Kan iemand mij vertellen hoe ik die medaille haal waarbij je binnen 10 minuten een tegenstander moet verslaan.

Het antwoord lijkt simpel: binnen 10 minuten zorgen dat het potje af is gelopen.

Maar ik heb al een aantal keer geklokt en het lukte me binnen 8 minuten maar ik krijg die medaille maar niet. (het is de laatste die ik nog moet :9)

Iemand?
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:28

Flexx

This side up

vandenhende schreef op 27 April 2003 @ 09:47:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die medaille haal waarbij je binnen 10 minuten een tegenstander moet verslaan.

Het antwoord lijkt simpel: binnen 10 minuten zorgen dat het potje af is gelopen.

Maar ik heb al een aantal keer geklokt en het lukte me binnen 8 minuten maar ik krijg die medaille maar niet. (het is de laatste die ik nog moet :9)

Iemand?
8)
Dan staat e gametime te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
vandenhende schreef op 27 april 2003 @ 09:47:

Iemand?
8)
Het gaat om de tijd in het spel, en die loopt niet altijd gelijk aan de echte tijd. Het enige wat je hoeft te doen is de eerste paar units die je bouwt naar de normal tegenstander sturen en je kan em wel verslaan. Stuur als USA wat rocketventjes (met een chinook is sneller), stuur als gla een zooi terrorists, met daarna wat scorpions, en stuur als china zo snel mogelijk flame tanks ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu de beste tactiek van de USA om vliegtuigen van China uit de lucht te halen, die SAM sites zijn duur en traag, bovendien zuipen die dingen stroom.
Kunnen paladins de missiles van vliegtuigen onderscheppen? Of moet ik overal rocket ventjes in mijn basis zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Sam Sites duur en traag? Dan doe je toch iets verkeerd. Als je een beetje goed bouwt dan zijn die samsites misschien wel traag maar zeker niet duur meer. :)

(gebruik anders rocketsoldiers?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
vandenhende schreef op 27 April 2003 @ 09:47:

Zo simpel is het inderdaad, zelf heb ik daar de medaille voor het binnen 5 minuten verslaan van een tegenstander volgens mij is er geen medaille voor nog minder minuten.
Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 11:49:
Wat is nu de beste tactiek van de USA om vliegtuigen van China uit de lucht te halen, die SAM sites zijn duur en traag, bovendien zuipen die dingen stroom.
Kunnen paladins de missiles van vliegtuigen onderscheppen? Of moet ik overal rocket ventjes in mijn basis zetten?
Je kunt ook humvees met tow upgrade in je basis zetten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 11:49:
Ik zat in het begin ook met dit probleem, alleen pats zijn niet goed genoeg, of je moet er veel van maken, wat weer niet goed voor je economy is.
Wat ik nu doe is stuk of 8 Missile Defenders maken en wat humvees met TOW upgrade, en die steeds met tussenruimtes plaatsen in 2 lagen zodat er bij een firestorm maar 1 of 2 MD's affakkelen. Als je dit op een beetje strategische plek doet, dan kun je hier best 2-3 migs mee neerhalen per mig-aanval.
Voordeel is ook dat je geen geld uitgeeft aan stationaire verdediging, zodat je, als je gaat aanvallen, je deze mannetjes in je humvees kunt proppen en meenemen naar het slagveld, en daar weer hetzelfde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 11:49:
Ze mogen dan wel duur zijn, ze zijn ook heel goed om je basis mee in te bouwen.. En Humvee's zijn zo zwak als wat, wel zijn ze leuk als ze de TOW-missiles hebben, want dan kun je ze gebruiken om de gebouwen van je tegenstander af te slachten als hun defensie zwak is.. :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

patriot misseles zijn maar 1000 bij china is 1 gatling 1200 en niet eens effectief tegen tanks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
maar een patriot doet weer niks tegen voetvolk

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
aapelite schreef op 28 April 2003 @ 12:44:
patriot misseles zijn maar 1000 bij china is 1 gatling 1200 en niet eens effectief tegen tanks..
Met USA moet je veel meer geld uitgeven aan stroom dan china zoveel meer dat ik denk dat je om die reden uiteindelijk meer geld eraan uitgeeft dan met china. En gaitling is wel effectief tegen voetvolk terwijl de patriot een lachtertje is tegen voetvolk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alphega schreef op 28 April 2003 @ 13:08:
[...]

Met USA moet je veel meer geld uitgeven aan stroom dan china zoveel meer dat ik denk dat je om die reden uiteindelijk meer geld eraan uitgeeft dan met china. En gaitling is wel effectief tegen voetvolk terwijl de patriot een lachtertje is tegen voetvolk.
Ja maar al met al vind ik een patriot beter dan een gattling. Een patriot is danwel niet erg succesvol tegen soldaten maar een gattling doet zo goed als niets tegen een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 13:21:
[...]

Ja maar al met al vind ik een patriot beter dan een gattling. Een patriot is danwel niet erg succesvol tegen soldaten maar een gattling doet zo goed als niets tegen een tank.
Daar hebben ze dan ook weer de bunker voor uitgevonden :) als je die volramt met rocketventjes en er een gatling naast gooit dan heb je een defense die je allen met vliegtuigen, artillery of extreme ladingen tanks kunt slopen :). En zo'n defensen heb je al heel erg vlug staan itt de middelen om het te slopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 13:21:
[...]

Gaitling werkt tenminste ook tegen de speciale units (burton, jarmen & lotus) een patriot ziet ze wel maar daar kunnen ze gewoon langsaf lopen omdat ie ze toch niet dood schiet. Bovendien schiet een gaitling overal "doorheen" en een patriot kan dingen niet meer raken als ze achter een gebouw staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:26

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Iemand al ooit een Blitz Honor gehaald tegen 2 brutals in een 4player map?

Ik heb met USA op die manier een Chinees en een GLA verslagen...

Keyword: Spy Drones, Chinooks en Rocketventjes :)

Ik begin met een powercentre, dan barracks en supply depot. Intussen heb ik spy drones geplaatst op vermoedelijke locaties van enemies. Het eerste wat ik de barracks laat doen is een building capture capability bouwen, en daarna een zooi rocketventjes en wat normale rangers ertussen. Intussen bouw ik 2 of 3 Chinooks, die in de buurt goods gaan halen. Als ik 9 ventjes heb, gooi ik die in een Chinook, en parkeer die even ergens. Dit doe ik 3-4 keer, en dan laat ik 3 volgeladen Chinooks via een omweg achter een enemy base landen (locatie uitzocht mbv spy drones). Hier kun je dan naar hartelust gebouwen gaan capturen of vernielen... de kans is groot dat er geen/weinig defense is, zo vroeg in het spel.

Dit werkt natuurlijk niet altijd... je tegenstander hoeft natuurlijk maar net een paar gattlings gebouwd te hebben en het hele plannetje gaat niet door :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 11:34:
In missie 3 van de GLA, heb je linksboven een vliegveld, hier staan wat burger vliegtuigen waar je terroristen in kunt doen (net als bij een auto). Helaas stijgen ze niet op maar je kunt wel rondrijden met een vliegtuig vol tnt })
Plaatje van suicide vliegtuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Tja GLA vind ik ook echt het coolste ras. Vooral de kamikaze eenhede zijn dik evil. Vooral dees:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/evil.jpg

Bomb Truck als battle Drone >:) }) (kan ook als spy drone btw!)
Het blijft wel een ground unit. Maar dat boeit niet :) Ik heb nog nooit iemand gezien die zon een ding ondekte :)

Verder moet je het eens proberen een chinese bulldozer te kapen of te met jarmen over te nemen. Vervolgens snel in je basis een powerplant neerzette. De bulldozer gaat waarschijnlijk wel stuk aangezien hij in zijn basis zal staan maar dat maakt niet uit aangezien als het begin er is (dus als die schotten er al staan) kan je worker de powerplant afmaken.

Als hij af is heb je het potje gewonne want nu bouw je namelijk binne 3 sec een scorpion en als je wilt bouw je ook SW's 2x zo snel ofzo :P. Iig alles gaat snel :D.

[ Voor 9% gewijzigd door Roet op 28-04-2003 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
hoe kaap je een bulldozer dan? en met welk ras? das mij nog niet gelukt namelijk

en hoe kun je sneller laten bouwen?

[ Voor 20% gewijzigd door suprcow op 29-04-2003 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
suprcow schreef op 29 april 2003 @ 00:48:
hoe kaap je een bulldozer dan? en met welk ras? das mij nog niet gelukt namelijk

en hoe kun je sneller laten bouwen?
Heheh, nog niet zo veel gespeeld zeker?
Met GLA kun je voertuigen kapen. Je kunt (met general point) hijackers bouwen die in voertuigjes kunnen gaan zitten, of je bouwt jarmen kell, die de bestuurder eruit kan schieten zodat een gewoon ventje het ding kan overnemen...

Het sneller bouwen gebeurt doordat je die powerplant neerzet. Dat is een bug die wel bekend is, maar ze gaan er voor zover ik weet niets meer aan doen. Heeft te maken met het feit dat de GLA altijd low power heeft, omdat ze geen powerplants kunnen bouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Roetje schreef op 28 April 2003 @ 20:56:
Tja GLA vind ik ook echt het coolste ras. Vooral de kamikaze eenhede zijn dik evil. Vooral dees:

[plaatje]

Bomb Truck als battle Drone >:) }) (kan ook als spy drone btw!)
Het blijft wel een ground unit. Maar dat boeit niet :) Ik heb nog nooit iemand gezien die zon een ding ondekte :)

Verder moet je het eens proberen een chinese bulldozer te kapen of te met jarmen over te nemen. Vervolgens snel in je basis een powerplant neerzette. De bulldozer gaat waarschijnlijk wel stuk aangezien hij in zijn basis zal staan maar dat maakt niet uit aangezien als het begin er is (dus als die schotten er al staan) kan je worker de powerplant afmaken.

Als hij af is heb je het potje gewonne want nu bouw je namelijk binne 3 sec een scorpion en als je wilt bouw je ook SW's 2x zo snel ofzo :P. Iig alles gaat snel :D.
Waarom bouw je geen Command Centre van de Chinees? Kun je ineens alles bouwen, heb je dus Scud Storm en Nukes!! Die vijand is zo goed als dood! Werkt vooraal goed in multiplayer als iemand je dekt! >:)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Viper2k1 schreef op 29 April 2003 @ 11:12:
[...]

Waarom bouw je geen Command Centre van de Chinees? Kun je ineens alles bouwen, heb je dus Scud Storm en Nukes!! Die vijand is zo goed als dood! Werkt vooraal goed in multiplayer als iemand je dekt! >:)
Nou aangezien SW's kompleet waardeloos zijn en mijn ally meestal china is :).
Een nuke bouwen voor de upgrades is dan nog wel handig maar om te gooien :?. Ik gooi bijna nooit een SW meestal zijn we / ben ik dan allang klaar. Kost teveel geld zon ding, alhoewel hij voor china wel goed is voor de upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Viper2k1 schreef op 29 April 2003 @ 11:12:
[...]

Waarom bouw je geen Command Centre van de Chinees?
1x is leuk, maar als je eenmaal in iemand z'n base een bulldozer over kunt nemen heb je eigenlijk al wel gewonnen, en is het niet nodig om het potje nog meer te rekken :P
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.