Toon posts:

[C&C]Generals - Deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.002 views sinds 30-01-2008

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:42
ik denk dat er nog compleet geen meningen van units of hun power kunnen worden gemaakt. tot het af is en je het gespeeld hebt. je hebt nu wel een voorstelling van hoe het zou kunnen zijn. maar opzich weet je nog nix van de hp, dmg, snelheid. kun je tegen die tijd wel zien. hoop alleen dat ze deze tenminste goed afwerken. nie dat we binnen 2 weken alweer bekant op verie 1.4 zitten omdat er taloze bugs in zaten. en online amper werkte

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 14:51
Alle nieuwe units/structures/upgrades zijn hier op een fanpagina te zien.

Meer info over de Generals abilities is hier op IGN.

[Voor 38% gewijzigd door Count op 10-07-2003 19:52]

Great minds think in parallel gutters.

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-06 10:51

R-B

Blokkert

Ik hoop dat de addon van generals cool wordt.. je kon nog ook tanks enzo vervoeren via tunnelnetwork :)

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 14:01
dude ik fear die bikes juist... ze zijn snel kunnen van afgronden springen wat wil je nog meer? hopa in top speed 5 bikes in iemands base en je molt lekker een gebouw :/ of 5 van die dingen achter iemands klein legertje rijden w00t babai tanks :/. (ok mischien wat overdreven maar die suicide bombers zijn nu best hinderlijk laat staan als ze snel zijn)

On a road of changes....

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
Rctgek schreef op 10 July 2003 @ 20:27:
Ik hoop dat de addon van generals cool wordt.. je kon nog ook tanks enzo vervoeren via tunnelnetwork :)
Je kunt nu zonder uitbreiding ook al tanks via de tunnel vervoeren hoor :)
Alpha-xp schreef op 10 July 2003 @ 21:00:
dude ik fear die bikes juist... ze zijn snel kunnen van afgronden springen wat wil je nog meer? hopa in top speed 5 bikes in iemands base en je molt lekker een gebouw :/ of 5 van die dingen achter iemands klein legertje rijden w00t babai tanks :/. (ok mischien wat overdreven maar die suicide bombers zijn nu best hinderlijk laat staan als ze snel zijn)
Hmz, ik vind dit iets wat nergens op slaat. Je bedenkt nu al dingen waarvan je niet eens kunt weten hoe het zou kunnen gaan. Hoppa in top speed 5 bikes in iemands basis en je molt lekker een gebouw :?. Je weet niet eens hoe snel ze zijn en wie weet zijn ze heel zwak en maait een gattling cannon er zo 5 neer.
Vijf van die dingen achter iemands legertje rijden, och ja tuurlijk das een makkie. Een nuke cannon achter iemands leger rijden en hoppa, dag leger. Ook zo makkelijk.

Ik vind zulke reacties waarin je net doet of je alles er al van weet, hoe het uit gaat pakken enzo, een beetje overbodig. Net zoals mensen die zeggen dat China dan echt verreweg de sterkste is. Dat kun je niet weten, het zijn maar speculaties die als de expansion er eenmaal is zo de prullenbak inkunnen omdat ze totaal anders uitpakken. Tuurlijk mag je van mij speculeren wat je wilt maar ze zijn nergens op gegrond, dus je nu al bang maken voor iets dat over een paar maand pas komt en dan misschien totaal anders uitpakt vind ik erg overdreven.

Anoniem: 66797

toch denk ik dat alpha gelijk gaat krijgen die terroristen zijn nu heel naar maar snel weg te maaien voor ze schade kunnen doen... op een snelle motor vormen ze een groter gevaar hoe groot moet de praktijk inderdaad nog uitwijzen...

maar wat dacht je van een sniper op zon moter??? das ook lachen ghehe
Anoniem: 66797 schreef op 10 July 2003 @ 23:50:
toch denk ik dat alpha gelijk gaat krijgen die terroristen zijn nu heel naar maar snel weg te maaien voor ze schade kunnen doen... op een snelle motor vormen ze een groter gevaar hoe groot moet de praktijk inderdaad nog uitwijzen...

maar wat dacht je van een sniper op zon moter??? das ook lachen ghehe
Hij kan best gelijk krijgen uiteraard. Maar op die manier kost het wel veel geld.
Stel dat die bikes 600 gaan kosten, dus zeg maar 4 terro's. Dat maakt dan 4 x 600 + 4 x 400 = 4000 dollar. Er is geen enkel gebouw dat zo duur is dat met 4 terro's te mollen is dus winst maak je zeker niet. Het enigste wat het oplevert is de achterstand die de tegenstander krijgt. En early game zal het niet inzetbaar zijn omdat het zo duur is. Maar goed, we zullen zien ;).

• Alphega
Met die nieuwe gla tunnel kun je evil dingen doen :P.
- Research radar scan voor radarvan
- Bouw een shitload aan bombtrucks
- Doe een scan in de basis van tegenstander.
- Laat snel de uitgang van de nieuwe tunnel bouwen
- Trek alle bombtrucks er doorheen
- Blaas die hele basis op met de bombtrucks die je in een keer midden in zijn basis hebt :P

• mduijvendijk
  • Laatst online: 24-03 11:08

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Of een paar vol gestouwde schoolbussen met rpg troopers en rebels :9

Ik denk alleen wel, dat het even duurt voordat die tunnel klaar is.
Hierdoor kan je tegenstander mooi de boel opwachten of misschien zelfs die tunnel opblazen >:)

IGN heeft nu ook filmpjes http://mediaviewer.ign.co...onquer+Generals+Zero+Hour

Ze zijn alleen niet van super kwaliteit ;(

[Voor 52% gewijzigd door mduijvendijk op 11-07-2003 08:19]

Sometimes human's are...

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:31
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg alleen stomme reklamefilmpjes over Windows XP, of zit ik nu verkeerd te kijken?
Het zijn toch die "Camp EA movies"?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Het lijkt erop dat ze toch weer een beetje de lollige kant op gaan.

maar het blijft interessant wanneer komt die upgrade uit?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Morax schreef op 11 July 2003 @ 08:34:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg alleen stomme reklamefilmpjes over Windows XP, of zit ik nu verkeerd te kijken?
Het zijn toch die "Camp EA movies"?
Het filmpje wordt pas gedraaid, nadat het reclame filmpje is geweest.

Maar je hebt gelijk, die reclame filmpjes zijn inderdaad stom en IRITANT

Hier een filmpje van 70 mb van ea's FTP (net gevonden en ik ben nog aan het downloaden :P )

ftp://ftp.ea.com/pub/eapa...es/zerohour_devint_qt.mov

[Voor 22% gewijzigd door mduijvendijk op 11-07-2003 09:39]

Sometimes human's are...

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

mduijvendijk schreef op 11 July 2003 @ 09:29:
[...]

Hier een filmpje van 70 mb van ea's FTP (net gevonden en ik ben nog aan het downloaden :P )

ja die heb ik gezien maar wie is die kerel is dat colnburton ?

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

nee harvard

Sometimes human's are...

• daves2hd
mduijvendijk schreef op 11 July 2003 @ 07:34:
Of een paar vol gestouwde schoolbussen met rpg troopers en rebels :9

Ik denk alleen wel, dat het even duurt voordat die tunnel klaar is.
Hierdoor kan je tegenstander mooi de boel opwachten of misschien zelfs die tunnel opblazen >:)

IGN heeft nu ook filmpjes http://mediaviewer.ign.co...onquer+Generals+Zero+Hour

Ze zijn alleen niet van super kwaliteit ;(
als je die sneak tunnel opzet kan hij mischien wel een korte bouwtijd hebben en kun je je leger er latwen opwachten. moet je niet eerst een bus erdoor sturen kun je beter eerst terrors erdoor sturen ff wat opblazen.

verder je kunt denk ik alwel wat over de kracht van die terrors weten. lijken mij de zelfde terrors als nu so... :/ en gla is cheap denk niet dat zo´n motor 600 zal kosten

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 21:31

Stuiterbal

What noise does the tiger make

mduijvendijk schreef op 11 July 2003 @ 09:29:
[...]

Die gast loopt wel ff leuk te vertellen dat ze nauwe contacten met de community hebben, en hun best doen om iedereen zijn wensen te vervullen? lol? :/

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

daves2hd schreef op 11 juli 2003 @ 11:33:
[...]

als je die sneak tunnel opzet kan hij mischien wel een korte bouwtijd hebben en kun je je leger er latwen opwachten. moet je niet eerst een bus erdoor sturen kun je beter eerst terrors erdoor sturen ff wat opblazen.

verder je kunt denk ik alwel wat over de kracht van die terrors weten. lijken mij de zelfde terrors als nu so... :/ en gla is cheap denk niet dat zo´n motor 600 zal kosten
Die tunnel zal denk ik heel goed gaan werken als je je tegenstander ergens op een andere plek afleidt en dan door die tunnel achterin z'n basis te plaatsen daar wat troepen door stuurd om de basis plat te schieten. Dan zal je tegenstander je waarschijnlijk niet staan op te wachten, hij heeft het misschien niet eens door :).

Ik vraag me verder ook wel af wat nu echt het nut is van terro's op een motor. Je hebt nu ongeveer ook hetzelfde met een technical met 5 terro's. Dat komt op hetzelfde neer alleen is het veel goedkoper. Alleen 5 terro's op een motor kunnen natuurlijk op meerdere plaatsen tegelijk aanvallen, dat is wel weer een voordeel ervan.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Iedereen gaat er al vanuit dat hij degene is die die sneak tunnel in andermans basisen gaat leggen maar realiseer je dat het ook bij jou kan gebeuren. :)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Stuiterbal

Stuiterbal

Dinictus schreef op 11 July 2003 @ 12:23:
Iedereen gaat er al vanuit dat hij degene is die die sneak tunnel in andermans basisen gaat leggen maar realiseer je dat het ook bij jou kan gebeuren. :)
Alle rushers hier spelen als China, op een enkeling na die wat 'anders' speelt (verder geen commentaar) als GLA en/of USA.

[Voor 3% gewijzigd door Stuiterbal op 11-07-2003 12:46]

System Specifications

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

BTW het geluid doet het bij mij niet :'(

EDIT: Oeps perongelijk QUOTE gedrukt in plaats van edit

[Voor 70% gewijzigd door mduijvendijk op 11-07-2003 13:12]

Sometimes human's are...

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 14:51
Je moet quicktime 'internet extras' installeren om geluid te krijgen (hier vroeg ie om bij mij). Daarna alle quicktime windows sluiten en opnieuw openen.

Het filmpje is geen zak aan IMO, dus 56kers zou ik het iig niet aanraden. Je ziet geen nieuwe units/gebouwen, voor het grootste gedeelte is Harvard Bonin propaganda aan het spuien. :)

Dus de hele community wacht op dirtbikes, moet hij mij toch eens vertellen waar ie dat vandaan heeft :S

Great minds think in parallel gutters.

• Alphega
Countach schreef op 11 July 2003 @ 13:33:
De hele community wacht op dirtbikes, moet hij mij toch eens vertellen waar ie dat vandaan heeft :S
Volgens mij uit zijn duim :P

• daves2hd
Wmm schreef op 11 July 2003 @ 11:49:
[...]

Die tunnel zal denk ik heel goed gaan werken als je je tegenstander ergens op een andere plek afleidt en dan door die tunnel achterin z'n basis te plaatsen daar wat troepen door stuurd om de basis plat te schieten. Dan zal je tegenstander je waarschijnlijk niet staan op te wachten, hij heeft het misschien niet eens door :).

Ik vraag me verder ook wel af wat nu echt het nut is van terro's op een motor. Je hebt nu ongeveer ook hetzelfde met een technical met 5 terro's. Dat komt op hetzelfde neer alleen is het veel goedkoper. Alleen 5 terro's op een motor kunnen natuurlijk op meerdere plaatsen tegelijk aanvallen, dat is wel weer een voordeel ervan.
nut van terrors op motor, neem fallen empre bijvoorbeeld. je zit als gla linksboven in de hoek. je hebt 5 terrors op motors bij midden boven geld plek stan op de berg. er komt een usa leger op je base af. kun je mooi heuvel al crossen en achterlangs bijvoorbeeld tommahawks mollen, en paar tankjes met zo´n snelheid. met technical staan er 3 hummers bij en technical is veelste snel kapot tegen de tijd dat die in de buurt is. + loop snehleid van terrors kun je makkelijk weg rijden . motor lijkt me sneller dan lopen :P

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 23:21
Countach schreef op 11 July 2003 @ 13:33:
Je moet quicktime 'internet extras' installeren om geluid te krijgen (hier vroeg ie om bij mij). Daarna alle quicktime windows sluiten en opnieuw openen.

Het filmpje is geen zak aan IMO, dus 56kers zou ik het iig niet aanraden. Je ziet geen nieuwe units/gebouwen, voor het grootste gedeelte is Harvard Bonin propaganda aan het spuien. :)
Nou... op zich wel interessant om te horen... wist alleen niet dat harvard zo lelijk was :X ;). Hij vertelde dat de battlebus van gla dus volgeladen kan worden met ventjes, maar je kunt de bus niet laten targetten. Als het geval ontploft dan wordt het een bunker!
Dus de hele community wacht op dirtbikes, moet hij mij toch eens vertellen waar ie dat vandaan heeft :S
Er is wel degelijk veel om gevraagd ;)

Verder was het laatste stukje echt erg van het filmpje :X... we have a great team.... :X blablah :X " the german/europe/uk fans have been absolutely outstanding" op het gescheld, gezeik, gelame, gecheat enz... na dan ;)

[Voor 4% gewijzigd door Rival24 op 11-07-2003 15:46]

• Morax
Hmmm, ik ben 2 dagen geleden begonnen met de USA te spelen en lukt al aardig. Maarre, wisten jullie al dat die USA Particle 2 keer zo snel gaat als je dubbelklikt waar hij heen moet??? (Het zal vast wel hoor :) ). Ik kwam er toevallig net achter, maar ben ik nou zo traag, of zijn er ook mensen die dit nog niet wisten?

• daves2hd
ik wist het al toen ik een keertje generals op m´n ouwde comp probeerde ( een p3 500Mhz en 32mb 3d kaart) was gigantisch traag spelen amar uiteindelijk een keer part gemaakt een half uur wachten tot hij klaar was en toen geselecteerd begonnen, uit verveleing dat het zo lang duurde steeds maar klikken op volgend doel. je kunt 2x klikken dan gaat hi jsnel amar als je blijft klikken gaat hij steeds maar sneller. kun je een sprinttje trekken mart een part van je welste ( verder ook maar 2 potjes gedaan tegen comps toen want was wel zo gigantisch sloom dat ik maar gelijk uninstalde )

Harvard-EAP:

Dear C&C Generals players,

Just a quick note. We've had to make a couple fixes to 1.6 but we are scheduled to submit to our internal approval organization this coming Monday. All looks good for this which would put the release of 1.6 sometime next week.

Sorry for the delay but we've got to get it right. There should be no issue that would delay if further.
Zou het dan maandag echt zover zijn? :9~

[Voor 3% gewijzigd door HolyCorn op 11-07-2003 21:47]

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 23:21
HolyCorn schreef op 11 July 2003 @ 21:46:
[...]

Waarschijnlijk niet he... ;)
Rival24 schreef op 11 July 2003 @ 21:53:
[...]

Waarschijnlijk niet he... ;)
Hehe, ben bang dat je wel gelijk krijgt ja. Ach ja, hebben we weer een datum om naar uit te kijken.

• Alphega
[...]

Ik hecht geen waarde meer aan de uitspraken van die vent :/ Hij verkoopt die bullshit al maanden lang nu om de week om de klachtenstroom een beetje te stoppen.

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:13
ppfff wat een stelletje josti's daaro!!!

Wordt er echt schijtziek van.

Als je vantevoren een bepaalde datum neerzet en je verzet hem 1 keer ala.

Maar deze kerel verplaatst em nu al voor de 4de keer.

Zeg dan sowieso dat ie pas volgende week uitkomt, dan zeikt iedereen dat het wel lang duurt, maar dan heb je dit gekut niet de hele tijd.

Stelletje wankers daar

Stop chasing the dream, you're already living it

• Stuiterbal

Stuiterbal

Qosmic schreef op 12 juli 2003 @ 01:37:
ppfff wat een stelletje josti's daaro!!!

Wordt er echt schijtziek van.

Als je vantevoren een bepaalde datum neerzet en je verzet hem 1 keer ala.

Maar deze kerel verplaatst em nu al voor de 4de keer.

Zeg dan sowieso dat ie pas volgende week uitkomt, dan zeikt iedereen dat het wel lang duurt, maar dan heb je dit gekut niet de hele tijd.

Stelletje wankers daar
Als je maar netjes C&C Generals en Zero Hour in de winkel koopt, vind EA 't best. :/

System Specifications

• Alphega
Ik zal maar weer eens een replaytje posten:
Rival24 + Alphega vs. [SG]Reloaded + [SG]Kenshin

btw: ik heb hier nog wat plaatjes en filmpjes van een echt nuke cannon staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Als 1.6 uitkomt (dit jaar nog waarschijnlijk) beginnen we dan met [C&C]Generals - Deel 6? :Y)

System Specifications

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alphega
[...]

Op z'n vroegst een paar dagen later. Maandag zou ie approval moeten krijgen en pas een paar dagen later wordt ie dan online gezet.

[Voor 85% gewijzigd door Alphega op 13-07-2003 11:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:45
Alphega schreef op 12 July 2003 @ 17:21:
Ik zal maar weer eens een replaytje posten:
Rival24 + Alphega vs. [SG]Reloaded + [SG]Kenshin

btw: ik heb hier nog wat plaatjes en filmpjes van een echt nuke cannon staan.
Euh, tja, ach. Ik heb zelf geen online ervaring hoor maareh, als hij met 2 nuke cannons een brug heeft, is het misschien een idee een andere route te nemen? :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alphega
Hydra schreef op 13 July 2003 @ 11:26:
[...]

Euh, tja, ach. Ik heb zelf geen online ervaring hoor maareh, als hij met 2 nuke cannons een brug heeft, is het misschien een idee een andere route te nemen? :)
Hij had die dingen toch nog niet bij de brug zien staan, gla+china zien niet zoveel. En zijn enige andere wegen waren een andere brug of tussen de berg een rivier door, en die ingangen zijn ongeveer even breed en leiden ook langs de nukecannons. Door een stad vol rocketventjes gaan is al helemaal onverstandig. Het was een wanhoopsactie op het eind van hun omdat ze 0,0 inkomen hadden op dat punt. Dus hoe langer ze wachten hoe groter ons leger werd en hij moest ook meteen gaan rijden omdat ik er anders een mooie streep met een particel over had getrokken. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 66797

Alphega schreef op 13 July 2003 @ 11:31:
[...]

Hij had die dingen toch nog niet bij de brug zien staan, gla+china zien niet zoveel. En zijn enige andere wegen waren een andere brug of tussen de berg een rivier door, en die ingangen zijn ongeveer even breed en leiden ook langs de nukecannons. Door een stad vol rocketventjes gaan is al helemaal onverstandig. Het was een wanhoopsactie op het eind van hun omdat ze 0,0 inkomen hadden op dat punt. Dus hoe langer ze wachten hoe groter ons leger werd en hij moest ook meteen gaan rijden omdat ik er anders een mooie streep met een particel over had getrokken. :P
je gaat dan toch richting basis van tegenstander dan VERKEN Je toch even met iets wat snel is enne voor de duidelijkheid een overlord is TRAAG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 66797 schreef op 13 July 2003 @ 14:04:
[...]

je gaat dan toch richting basis van tegenstander dan VERKEN Je toch even met iets wat snel is enne voor de duidelijkheid een overlord is TRAAG
Lees dan wat ik zeg, hij had geen keus, het was of aanvallen (alle aanvalswegen leiden langs nukecannons) of wachten tot ik er een particelcannon op zijn tanks afvuur waarbij hij zeker niets kon slopen. Hij had geen geld meer en geen inkomen, ons leger werd met de minuut alleen maar groter terwijl het zijne dat niet meer kon worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

ik heb hier nog een mooie replay dit bewijst maar weer hoe goed een lotus kan zijn :P
http://home.wanadoo.nl/steenbakkers4x/MOOIE%20REPLAY.rep

hij eindigt alleen wel op een mismatch nu weet ik niet of hij dat expres deed of omdat ik zijn command aanviel

thx 2 aapelite voor uploaden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:11
Wat mij op valt is dat niemand het over het volgende heeft
The Chinese also get a special vehicle tentatively called the "banshee." It's a GPS jammer that exerts its scrambling aura out in a short radius. Most missiles fired into the jamming aura will lose tracking and go astray, but projectile-based weapons are obviously immune to such trickery.
Als de tomahawk hierdoor niet meer goed werkt dan wordt de USA naar mijn mening een beetje erg benadeelt
Want wanneer er een groepje overlords rijd met zo'n gps jammer ertussen dan wordt je als USA player niet echt vrolijk ;)

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daves2hd
inderdaad. raptor, md, tommahawk allemaal innens nutteloos:P. word lekker irrie :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-05 02:36

plapz0r

Ahh nuts!..

effe een vraagje .. ben net voor de zoveelste keer gedissssssconned.. in een qm .. ik wil dan een screenshot maken van het discon menu... ik druk dan op print screen op mijn keyboard..maar.. waar word dit opgeslagen? Ik wil hem namelijk sh*tlisten..

btw...als ik dit topic zo lees zie ik dat er een grote vraag naar replays is..ik heb een berg aan replays.. alleen hoe kan ik deze het best uploaden?.. Zitten namelijk errug vette replays tussen... al zeg ik het zelf ;)

[Voor 31% gewijzigd door plapz0r op 13-07-2003 16:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daves2hd
heel leuk dat je print screen drukt maar dan moet je ze in paint plakken. of je drukt in game gewoon f12 dat is screenshot maken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morax
xXPLAPXx schreef op 13 July 2003 @ 16:19:
effe een vraagje .. ben net voor de zoveelste keer gedissssssconned.. in een qm .. ik wil dan een screenshot maken van het discon menu... ik druk dan op print screen op mijn keyboard..maar.. waar word dit opgeslagen? Ik wil hem namelijk sh*tlisten..

btw...als ik dit topic zo lees zie ik dat er een grote vraag naar replays is..ik heb een berg aan replays.. alleen hoe kan ik deze het best uploaden?.. Zitten namelijk errug vette replays tussen... al zeg ik het zelf ;)
Stuur maar een zooi naar mij, dan up ik er wel een aantal, hou alleen aub een limiet aan van 5 MB voor mijn mailbox aub :)

adres:
wesdekanter at chello dot nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:11
daves2hd schreef op 13 juli 2003 @ 15:41:
inderdaad. raptor, md, tommahawk allemaal innens nutteloos:P. word lekker irrie :D
MD zal nog wel werken want die werkt zonder radar maar met laser 8)
En het stukje "most missiles" zal wel slaan op de scud launcher want die target gewoon een plek om de raket neer te laten komen i.p.v. een object.

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-05 02:36

plapz0r

Ahh nuts!..

Morax schreef op 13 juli 2003 @ 16:47:
[...]

Stuur maar een zooi naar mij, dan up ik er wel een aantal, hou alleen aub een limiet aan van 5 MB voor mijn mailbox aub :)

adres:
wesdekanter at chello dot nl
U've got mail..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daves2hd
klaasbram schreef op 13 July 2003 @ 16:51:
[...]

MD zal nog wel werken want die werkt zonder radar maar met laser 8)
En het stukje "most missiles" zal wel slaan op de scud launcher want die target gewoon een plek om de raket neer te laten komen i.p.v. een object.
zal er ook aan liggen als ik md in een hummer doe dan werkt het niet en lazer heb je niet altijd tijd voor bijvoorbeeld als een een leger door je defence duwt staan ze bekand recht voor je md kun je beter gewoon los laten schieten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morax
Sorry, ik heb de replays nu pas binnen omdat ik aan het eten was. Maar ff een vraagje voor ik ze on-line zet, vind je het erg als ik ze nummer ipv de namen die je ze nu gegeven hebt. Is iets makkelijker om te linken :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morax
Laat maar, ik heb het anders gedaan: Ik heb ze allemaal in 1 ZIP-bestandje gezet :Y)
Is wat makkelijker om 1 ZIP-bestandje te linken en makkelijker voor de downloaders omdat ze dan alleen die ZIP hoeven te downen en uit te pakken in de map "replays".
Voor eventuele 56 K'ers, het bestandje is 425 KB groot, valt mee dus :)
Het ZIP-Bestandje

Even voor de zekerheid, xXPLAPXx heet in de replays uALLbelong2ME.
Voor de mensen die zoiets niet doorhebben :P

[Voor 19% gewijzigd door Morax op 13-07-2003 18:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 39692

Cool topic :)

Ik heb net een potje gespeeld op tourney island, mn maat werd in het begin gepakt, maar ik heb toch weten te overleven en heb uiteindelijk nog gewonnen :D

replay

p.s. ik ben dus pluis

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 39692 op 13-07-2003 18:45. Reden: bla bla]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alphega
Zo dan kunnen we hier nu verder gaan met al weer deel 6 van dit o zo gezellige topic :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 29349

:) zie deel 6
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee