Toon posts:

[C&C]Generals - Deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.876 views sinds 30-01-2008

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 21:13
Anoniem: 80636 schreef op 18 juni 2003 @ 23:27:
hoe installeer ik die map/of hoe speel ik hem?
Zip gewoon uitpakken naar deze map:
code:
1

Zodat je de volgende map krijgt:
code:
1

En dan nog een quote uit de readme die in de zip zit:
IMPORTANT: To play this map successfully, player must choose one player as -USA- computer player. All the scripts are in the USA skirmish player. Without it, map will not function.
En nog een wat hints uit de readme:
HINT: to play successfully, array a lot of nuke launchers and force fire them in front of the chokepoint. Have other players build a lot of migs and commanches. Migs are excellent at killing the cpu super commanches and various units. Commanches can be used as a last ditch effort to kill any straggler units. Also, you will need a lot of particle cannons. They are excellent at killing CPU super lotus and burtons. One particle cannon can also take out a super overlord. GLA can build a nuketruck every 90 seconds or so. That can be quite helpful, since its free to build. And its heavily armored and great at running over CPU super infantry units. Good luck..

• Anoniem: 80636
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ik heb hem nu in C:\Documents and Settings\******\Mijn documenten\Command and Conquer Generals Data\Maps\scripted map - art of defense v8
staan

maar ik zie nog steeds geen nieuwe map bij unofficial maps bij skirmish

Anoniem: 84254

Tom S. schreef op 18 juni 2003 @ 18:39:
Ik ben sinds kort van China overgestapt naar GLA, maar het wil nog niet echt lukken. Zelfs tegen middelmatige China-spelers verlies ik meestal.

Hier is een replay van mij. Deze 'won' ik dan wel toevallig, maar ik vind het nog steeds niet lekker gaan... Dus kom maar op met de kritiek :)
Je kan beter in het begin eerder een supplie kopen verdien je sneller en je armsdealer is eerder klaar.
Ik vind het prachtig hoe je hem had gerushed met een auto, maar je kan beter op een builder afgaan dan vertraag je namelijk china.
Ik vind het ook vreemd waarom je zosnel een palace had gekocht nooit doen, je MOET een extra armsdealer halen.
Verspil geen geld aan c4 je kan beter daar een scorp plaatsen, verplaats ook 1 scorp bij je supplie en eentje in het midden dan word je namelijk niet gerushed door een gattlinkje :P.
Wat je verder moet doen is , veel technical rushes en veel scorps kopen. koop ondertussen wel een palace als je voldoende tanks hebt of tijdens het rushen meestal heb je rond de 5000 dollar tijdens het rushen :7
kheb hier nog wel een replayed hoe je ongeveer moet spelen met GLA http://members.home.nl/ching/GLA.rep Beetje overdreven gespeelt maar wel een goed voorbeeld.

• Alphega
Anoniem: 80636 schreef op 18 June 2003 @ 23:35:
ik heb hem nu in C:\Documents and Settings\******\Mijn documenten\Command and Conquer Generals Data\Maps\scripted map - art of defense v8
staan

maar ik zie nog steeds geen nieuwe map bij unofficial maps bij skirmish
Toch niet:
Maps\scripted map - art of defense v8\scripted map - art of defense v8
want dan werkt het idd niet. Je moet de map scripted map - art of defense v8 die in de zip zit moet je naar de maps map uitpakken.

Anoniem: 85155

Heb net superlang potje tegen china speler gedaan. Was echt 1.5 uur bezig hem af te maken zegt ie als ie bijna verliest dan ik aan het cheaten ben :? . Gaat hij zitten schelden en drukt ie alt F4.. :(
Wat een klootzak is die kerel zeg (agony)......Vieze Griek.....
Ik ook snel alt f4 gedaan heb ik in ieder geval geen disconnect erbij...

Word tijd dat die nieuwe patch uitkomt!!

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 85155 op 19-06-2003 14:36]

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11-2021
snap sowieso niet waarom iedereen zo gefocused is op de punten, wat koop je er voor?
interesseert me echt nix of ik verlies/win, als ik maar leuk potje gespeeld heb... :)

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• Royz
  • Laatst online: 10-08 00:50

Royz

Kleurenblind!!

Flyduck schreef op 19 June 2003 @ 14:39:
snap sowieso niet waarom iedereen zo gefocused is op de punten, wat koop je er voor?
interesseert me echt nix of ik verlies/win, als ik maar leuk potje gespeeld heb... :)
Mja zo denk ik ook de laatste tijd. Met mijn ene account heb ik toch veel loss, dus ik maak me er echt niet druk om om tegen mensen met 200+ te spelen, als ik er maar plezier in heb (al hangt dat ook wel erg sterk af van de speelstijl van de tegenstander...).

Fotografie kanalen: Royz.nl | YouTube | Instagram.

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-08 16:15

Largo

Donderdraak

Flyduck schreef op 19 June 2003 @ 14:39:
Ow ik vind dat ladderen toch echt leuk! Competitie element, hoog niveau (degenen die niet cheaten dan) en je kunt er veel van leren....

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 10:36
Largow schreef op 19 June 2003 @ 17:42:
[...]

Ow ik vind dat ladderen toch echt leuk! Competitie element, hoog niveau (degenen die niet cheaten dan) en je kunt er veel van leren....
Waar ladder jij precies dan, hoe gaat dat. Wil dat toch ook wel es gaan doen, zeker als er een wat hoger niveau is :).

DHTML Tetris

• Largo

Largo

Donderdraak

http://www.casesladder.com/generals

Als je in de sectie "How to Play" kun je precies zien hoe je je aanmeld.

Success! :)

*edit*
NB: Win of Loss telt alleen als je Quickmatch speelt

[Voor 37% gewijzigd door Largo op 19-06-2003 18:04]

• Wmm
Je kunt gewoon met je bestaande account meedoen neem ik aan? En dan word er op die site bijgehouden wat je win/loss is?

Edit:
Moet je zelf doorgeven of je gewonnen verloren hebt of gaat dat automatisch? Ik vind die site nou niet echt uitblinken in duidelijkheid.

[Voor 39% gewijzigd door Wmm op 19-06-2003 18:14]

DHTML Tetris

• Alphega
Wmm schreef op 19 June 2003 @ 18:09:
Je kunt gewoon met je bestaande account meedoen neem ik aan? En dan word er op die site bijgehouden wat je win/loss is?

Edit:
Moet je zelf doorgeven of je gewonnen verloren hebt of gaat dat automatisch? Ik vind die site nou niet echt uitblinken in duidelijkheid.
Score wordt automatisch bijgehouden.
Oh en nog iets: Als iemand bij de ladder disconnect dan kijrg je een disconnect bij je gewone stats erbij, maar bij de ladderstats krijg je er gewoon een win bij.

Cases zit dus ook gewoon propvol met disconnecters, houdt daar rekening mee.

[Voor 15% gewijzigd door Alphega op 19-06-2003 18:20]

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Hmm....

Ik heb dus pas generals geïnstalleerd, omdat ik hem nu legaal heb...

Nu kon ik gister niet online, doordat het dus plat lag, dus net ging ik vol verwachting naar de online games...

Alleen bij iedere, echt iedere game die ik wil joinen geeft ie aan dat ik de verkeerde versie heb...terwijl ik gewoon 1.5 heb, en verder geen crack eroverheen oid :?

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
thisbeingme schreef op 19 juni 2003 @ 18:36:
Hmm....

Ik heb dus pas generals geïnstalleerd, omdat ik hem nu legaal heb...

Nu kon ik gister niet online, doordat het dus plat lag, dus net ging ik vol verwachting naar de online games...

Alleen bij iedere, echt iedere game die ik wil joinen geeft ie aan dat ik de verkeerde versie heb...terwijl ik gewoon 1.5 heb, en verder geen crack eroverheen oid :?
Maar je hebt dus pas nu een legale versie, daaruit leid ik dus af dat je ook een illegale hebt gehad die geinstalleerd was? Als dat zo is, dan zijn er sporen achtergebleven van de oude install en dan zal daarmee iets mis zijn.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Royz schreef op 19 June 2003 @ 14:47:
[...]

Mja zo denk ik ook de laatste tijd. Met mijn ene account heb ik toch veel loss, dus ik maak me er echt niet druk om om tegen mensen met 200+ te spelen, als ik er maar plezier in heb (al hangt dat ook wel erg sterk af van de speelstijl van de tegenstander...).
Heujj nu weer een potje tegen Timmy-Magic GLA. Gaat hij als hij verloren heeft allemaal gebouwtjes plaatsen over de kaart ben ik 15 minuten aan het zoeken. Heb ik dan eindelijk gewonnen disconnect hij op het laatste moment :r

Zo word ik nooit Generaal :P

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-08 01:43

hayate666

zwaardfetisjist

Het gevoel van socialiteit op GOL is inderdaad bedroevend laag.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• thisbeingme
-Sander_ schreef op 19 June 2003 @ 18:42:
[...]

Maar je hebt dus pas nu een legale versie, daaruit leid ik dus af dat je ook een illegale hebt gehad die geinstalleerd was? Als dat zo is, dan zijn er sporen achtergebleven van de oude install en dan zal daarmee iets mis zijn.
Dat klopt ja, eerst had ik hem illegaal (Ik wil een spel eerst uitproberen, en als er geen demo van is... ;()

Sporen van de oude install, wat zou ik daaronder moeten verstaan? In het registry ofzo :? Ik heb hem iig in een nieuwe map geïnstalleerd, dus aan oude bestanden kan het niet liggen...

• Wmm
thisbeingme schreef op 19 juni 2003 @ 20:23:
[...]
Dat klopt ja, eerst had ik hem illegaal (Ik wil een spel eerst uitproberen, en als er geen demo van is... ;()

Sporen van de oude install, wat zou ik daaronder moeten verstaan? In het registry ofzo :? Ik heb hem iig in een nieuwe map geïnstalleerd, dus aan oude bestanden kan het niet liggen...
Verwijder hem es helemaal, dus ook de bestanden die nog blijven staan.
Kijk ook in het register, daar staat ook wat. O.a. de key, als alles echt weg is nog es opnieuw installen. Dan zou het moeten werken lijkt me. Of het ligt aan de tegenstanders, ik had een paar dagen geleden ook dat ik een custom 1vs1 game wou joinen en dat dat niet wou vanwege een verkeerde versie. Maar een andere game wou weer wel dus ja :?, maar dat is het vast niet bij jou. Je zult wel genoeg games geprobeerd hebben of probeer voor de zekerheid es quick match. Weet je het zeker lijkt me.

Iets anders:
als je gaat rushen dmv het bouwen van barracks dichtbij de basis van je tegenstander, ben je dan al ten dode opgeschreven als je tegenstander het op tijd ontdekt of ligt het gewoon aan mij dat ik die lui daarna van de map af knal?
De afgelopen dagen heb ik een stuk of vier keer zo'n situatie gehad, komen ze gelijk naar je toe en bouwen ze baracks vlak bij je basis. Iedere keer ontdekte ik het niet al te laat en vervolgens konden ze me niet echt veel meer vertellen :?.
Net had ik het ook weer, tegen een GLA speler, wel goed want had goede stats en disconnecte niet. Ligt het aan mij en handel ik nou zo goed in zulke situaties of is het een tacktiek van niks opzich. Als ik de replays weer bekijk zou ik denk ik in zijn situatie echt nog wel weer verder kunnen....

DHTML Tetris

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01 10:18

senater

De zak van sinterklaas!

Wmm schreef op 19 June 2003 @ 20:36:
[...]

Iets anders:
als je gaat rushen dmv het bouwen van barracks dichtbij de basis van je tegenstander, ben je dan al ten dode opgeschreven als je tegenstander het op tijd ontdekt of ligt het gewoon aan mij dat ik die lui daarna van de map af knal?
De afgelopen dagen heb ik een stuk of vier keer zo'n situatie gehad, komen ze gelijk naar je toe en bouwen ze baracks vlak bij je basis. Iedere keer ontdekte ik het niet al te laat en vervolgens konden ze me niet echt veel meer vertellen :?.
Net had ik het ook weer, tegen een GLA speler, wel goed want had goede stats en disconnecte niet. Ligt het aan mij en handel ik nou zo goed in zulke situaties of is het een tacktiek van niks opzich. Als ik de replays weer bekijk zou ik denk ik in zijn situatie echt nog wel weer verder kunnen....
ach als ze bij jou rushen moet je gewoon niet te druk maken gewoon bij het begin beetje nergeren en als je genoeg tanks ofzo hebt ga je erop af en de tegenstander heeft al zijn geld al aan zijn rush verneukt dus dan kan je hem makkelijk afmaken

• thisbeingme
Wmm schreef op 19 juni 2003 @ 20:36:
[...]
Verwijder hem es helemaal, dus ook de bestanden die nog blijven staan.
Kijk ook in het register, daar staat ook wat. O.a. de key, als alles echt weg is nog es opnieuw installen. Dan zou het moeten werken lijkt me. Of het ligt aan de tegenstanders, ik had een paar dagen geleden ook dat ik een custom 1vs1 game wou joinen en dat dat niet wou vanwege een verkeerde versie. Maar een andere game wou weer wel dus ja :?, maar dat is het vast niet bij jou. Je zult wel genoeg games geprobeerd hebben of probeer voor de zekerheid es quick match. Weet je het zeker lijkt me.
Ja, ik had idd meerdere games geprobeerd...nu heb ik hem gereinstalled, en nu werkt ie gewoon. Dus dat is mooi :)

Net mijn eerste potje gespeeld, no-rush n00bs only was de titel ofzo, dus dat leek mij wel best :P. Het was een 2vs2 potje, en mijn medespeler was wel aardig :)

Dus in ieder geval, hij bouwd 2 war factorys midden op de level, en ik bouwde ergens anders een barracks. Toen beide een propaganda center gebouwd, ik liep met een lotus zijn basis in (was niet verdedigd aan onderkant 8) ) zorg ervoor dat ie geen hoofdcentrum meer heeft, en ook geen propaganda center. Vervolgens komt die gozer eraan met 3 overlords (wel af te maken, ook ik had er al 3 in mijn basis staan...) en dan vervolgens geven ze het alweer op :X

Ik kreeg zo'n afteller, en toen die op 0 kwam, kreeg ik er een win bij :). Ligt dat nou aan mij? Want volgens mij lees ik hier wel vaker dat er dus gewoon een disconnect komt bij je naam... :?
senater schreef op 19 juni 2003 @ 20:39:
[...]
ach als ze bij jou rushen moet je gewoon niet te druk maken gewoon bij het begin beetje nergeren en als je genoeg tanks ofzo hebt ga je erop af en de tegenstander heeft al zijn geld al aan zijn rush verneukt dus dan kan je hem makkelijk afmaken
Met je eerste gattin kan je er al op af gaan, als het goed is heeft ie nog geen arms dealer :). Gewoon ff een paar slaves killen, en dan gewoon druk blijven zetten de rest van het spel :)

[Voor 15% gewijzigd door thisbeingme op 19-06-2003 21:15]

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:56
thisbeingme schreef op 19 juni 2003 @ 21:11:
[...]

Ja, ik had idd meerdere games geprobeerd...nu heb ik hem gereinstalled, en nu werkt ie gewoon. Dus dat is mooi :)

Net mijn eerste potje gespeeld, no-rush n00bs only was de titel ofzo, dus dat leek mij wel best :P. Het was een 2vs2 potje, en mijn medespeler was wel aardig :)

Dus in ieder geval, hij bouwd 2 war factorys midden op de level, en ik bouwde ergens anders een barracks. Toen beide een propaganda center gebouwd, ik liep met een lotus zijn basis in (was niet verdedigd aan onderkant :>) zorg ervoor dat ie geen hoofdcentrum meer heeft, en ook geen propaganda center. Vervolgens komt die gozer eraan met 3 overlords (wel af te maken, ook ik had er al 3 in mijn basis staan...) en dan vervolgens geven ze het alweer op :X

Ik kreeg zo'n afteller, en toen die op 0 kwam, kreeg ik er een win bij :). Ligt dat nou aan mij? Want volgens mij lees ik hier wel vaker dat er dus gewoon een disconnect komt bij je naam... :?
Het niveau van generals spelers ligt gewoon ENORM laag, dus ben er maar niet verbaasd over dat ze opgeven.

Verder moet je het topic maar even een beetje doorlezen als je wilt weten hoe het precies zit m.b.t. disconnects krijgen..

(we vallen behoorlijk in herhaling in dit topic btw)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Waarom spelen jullie eigelijk allemaal via gemaspy als je ook prima via generals online kan spelen?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Rival24
Dinictus schreef op 19 June 2003 @ 22:25:
Waarom spelen jullie eigelijk allemaal via gemaspy als je ook prima via generals online kan spelen?
-1 schaap.

Generals online == Gamespy

• Wmm
Net ff twee potjes voor die ladder gespeeld. Waren mooie potjes, eerste heb ik gewonnen, twee mismatch. We waren lekker bezig, ik had met Lotus zijn warfac over genomen en begon daar tanks te bouwen, hij kon niet veel terugdoen omdat hij bij een expansion druk bezig was met het bouwen van pallies (USA dus). Hij valt me aan op m'n hoofdbasis met een hele groep pallies. Ik m'n hele hebben en houwen daaro (paar tanks, hackers en 2 dozers) maar net op tijd verhuizen naar onder de map. M'n artillerie duurde nog ff voordat ie klaar was maar die wou ik gebruiken om die pallies aan gort te schieten. Moest ik hem wel zo lang mogelijk bezig houden in m'n basis om vervolgens met de tanks die ik met die warfac maakte zijn expansion aan te vallen. Hij begint op m'n command center te schieten en ik wil hem zo lang mogelijk bezig houden dus ik wacht, wacht wacht en verkoop dan dat ding. Argh, mismatch... ik weet dat dat dan gebeurd maar had er niet zo snel aan gedacht
8)7. Ook wel een bug die ze weg mogen werken. En dan de vraag: telt een mismatch ook voor die ladder? Zo te zien niet, hij staat er nog niet bij. En telt voor die ladder ook de 25 sec. regel zoals bij normale games?

DHTML Tetris

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Rival24 schreef op 19 June 2003 @ 22:25:
[...]

-1 schaap.

Generals online == Gamespy
Zonder de hele gamespy module kan je anders toch ook gewoon spelen?

Schaap...

Anders spellen kan je helemaal niet spelen zonder gamespy. En dan start je de game vanuit gamespy op. Dit lijkt me wel wat anders.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Rival24
Dinictus schreef op 19 June 2003 @ 22:41:
[...]

Zonder de hele gamespy module kan je anders toch ook gewoon spelen?

Schaap...

Anders spellen kan je helemaal niet spelen zonder gamespy. En dan start je de game vanuit gamespy op. Dit lijkt me wel wat anders.
Generals online is gewoon gamespy alleen dan gewoon een compleet andere interface en je ziet alleen generals games. Is pas *kuch* enkele keren vermeld O-)

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou tzal wel dan.

Heb jij je schaapje gehaald he? 8)

• Alphega
Rival24 heeft gelijk Dinictus. Online spelen met generals gaat via gamespy, ook al start je een game op in generals zelf.

edit:
Ik kom al weer te laat zie ik 8)7

[Voor 41% gewijzigd door Alphega op 19-06-2003 22:52]

Weer is wat goed nieuws: Generals.nl is weer online :)
En wat ik ook wel leuk vind is dat ze een Benelux ladder gaan maken :D
Click me

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:18
Hoe kun je een online game observer of hoe dat ook mag heten.
Ik zie er nergens een optie voor.

Dat registratie formulier is ook best brak 8)7 aangezien je geen nederland kan kiezen en daardoor ook niet voor technische ondersteuning kunt registreren

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.
Meater - Ultieme kerntemperatuur meter

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-08 22:06
klaasbram schreef op 20 juni 2003 @ 00:50:
Hoe kun je een online game observer of hoe dat ook mag heten.
Ik zie er nergens een optie voor.

Dat registratie formulier is ook best brak 8)7 aangezien je geen nederland kan kiezen en daardoor ook niet voor technische ondersteuning kunt registreren
Dan moet je als het goed is als partij "observer" kiezen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Largo

Largo

Donderdraak

Wmm schreef op 19 June 2003 @ 22:29:
Net ff twee potjes voor die ladder gespeeld. Waren mooie potjes, eerste heb ik gewonnen, twee mismatch. We waren lekker bezig, ik had met Lotus zijn warfac over genomen en begon daar tanks te bouwen, hij kon niet veel terugdoen omdat hij bij een expansion druk bezig was met het bouwen van pallies (USA dus). Hij valt me aan op m'n hoofdbasis met een hele groep pallies. Ik m'n hele hebben en houwen daaro (paar tanks, hackers en 2 dozers) maar net op tijd verhuizen naar onder de map. M'n artillerie duurde nog ff voordat ie klaar was maar die wou ik gebruiken om die pallies aan gort te schieten. Moest ik hem wel zo lang mogelijk bezig houden in m'n basis om vervolgens met de tanks die ik met die warfac maakte zijn expansion aan te vallen. Hij begint op m'n command center te schieten en ik wil hem zo lang mogelijk bezig houden dus ik wacht, wacht wacht en verkoop dan dat ding. Argh, mismatch... ik weet dat dat dan gebeurd maar had er niet zo snel aan gedacht
8)7. Ook wel een bug die ze weg mogen werken. En dan de vraag: telt een mismatch ook voor die ladder? Zo te zien niet, hij staat er nog niet bij. En telt voor die ladder ook de 25 sec. regel zoals bij normale games?
Ja irritante bug is dat van dat command center. Raar dat dit nog niet gefixed is.
Mismatch telt niet overigens, je kunt hier ook geen uitspraak over doen.
En bij cases telt de 0 seconden regel :) dus zodra je begint telt de game.

Anoniem: 51640

Deezire heeft weer een briljant stukje werk afgeleverd. Ik noem het generals zoals het bedoeld is, het heet pro:gen.
Pro:gen is een mod die allemaal leuke verbogen opties aanzet (lees: RA2 deezire).
VB: elk team heeft nu keuze uit 3 generalen met hun capaciteiten.
Die generaals heben dan weer toegang tot hun speciale wapens/manschapen.
(hover tanks, grenadiers, large suply trucks, deflectors, sapers etc)

www.deezire.net
De file

Tot slot zou ik graag meer Pro:gen online spelen, ik speel nu altijd met een maat tegen brutals (jaja de AI is ook beter). Daarom wil ik de worldloby (waar bijna niemand komt ) omdopen tot progen-loby. heb je zin? vannavond ben ik.

• Anoniem: 80636
  • Niet online
lama

[Voor 105% gewijzigd door Anoniem: 80636 op 20-06-2003 19:11]

Anoniem: 83827

Zo, net weer ff een potje gespeeld. Ik vond hem zelf wel leuk. Duurt alleen wel lang en helaas disconnecte de enemy. Kunnen jullie commentaar hierop geven?

url: http://www.bemabv.com/4vs4.rep

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:59
Kan iemand van jullie de resolutie 1280*1024 kiezen?

Ik kan 1152*864 kiezen, daarna komt 1280*960 en dan gelijk 1600*1200, maar ik wil op 1280*1024 spelen.

IS die optie bij jullie er? En zo ja, hoe krijg ik die dan ook?

Stop chasing the dream, you're already living it

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Qosmic schreef op 20 juni 2003 @ 19:14:
Kan iemand van jullie de resolutie 1280*1024 kiezen?

Ik kan 1152*864 kiezen, daarna komt 1280*960 en dan gelijk 1600*1200, maar ik wil op 1280*1024 spelen.

IS die optie bij jullie er? En zo ja, hoe krijg ik die dan ook?
Hangt van je monitor/video drivers af, Als ik mijn pc meeneem naar een vriend en ik hang 'em aan een oude 14 inch, dan kan ik geen hogere resolutie kiezen dan 1024.....

• Qosmic
ik heb een radeon9500 np 64 MB, monitor is een Eizo Flexscan F57 en die gaat tot 1600*1200 @ 76 Hz.

Dus denk dat dat het probleem niet moet zijn.

edit:

In windows draai ik ook gewoon 1280*1024, en bij elk anders spel ook, alleen generals slikt dat niet ofzo! :(

[Voor 30% gewijzigd door Qosmic op 20-06-2003 19:35]

• Exar
  • Laatst online: 06-08 02:21
Ik heb dat 'probleem' ook.... ik wil ook op 1280*1024 spelen, maar Generals wil dat niet ofzo? :?
Het is zeker geen monitor/driver probleem, want ik gebruik 1280*1024 in Windows en in alle andere spellen!

Edit: ik heb nu een Radeon9500@9700, had daarvoor een GF3ti200 met precies hetzelfde 'probleem'... :|

[Voor 23% gewijzigd door Exar op 20-06-2003 19:31]

Signature

• Wmm
Je kunt in Generals wel in 1280x1024 spelen.
In je Generals data map staat een bestandje genaamd Options.***. Daarin kun je de resolutie aanpassen in welke jij wilt. Alleen 1280x1024 zal wel niet standaard in Generals kunnen omdat het niet echt een "officiele" resolutie is, toch?

DHTML Tetris

• Iznogoud
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2017
1280*1024 is standaard resolutie. Vind het ook raar dat die niet gekozen kan worden

• Qosmic
Wmm schreef op 20 June 2003 @ 20:02:
Je kunt in Generals wel in 1280x1024 spelen.
In je Generals data map staat een bestandje genaamd Options.***. Daarin kun je de resolutie aanpassen in welke jij wilt. Alleen 1280x1024 zal wel niet standaard in Generals kunnen omdat het niet echt een "officiele" resolutie is, toch?
waar staat dat bestand dan? Kan hem niet vinden namelijk

edit:

Laat maar, al gevonden |:(

[Voor 8% gewijzigd door Qosmic op 20-06-2003 23:07]

• Roet
  • Laatst online: 10:25
Generals.nl is trots om te laten weten dat we binnenkort van start zullen gaan met de officiele Benelux ladder voor generals. Op dit moment zijn de inschrijvingen voor clans geopend en naar alle waarschijnlijkheid zal de ladder in juli van start gaan.

Ondertussen kun je alvast bekend met elkaar raken op het berichtenbord, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over het vinden van een clan. Een andere clan joinen gaat door middel van een lid-aanvraag, waarop de clanleader je aanvraag kan accepteren of afwijzen. Realiseer je wel dat je niet zomaar lid kunt worden van elke clan, veel clans bestaan uit een groep vrienden of stellen bepaalde eisen aan de leden. We raden je dan ook aan eerst contact op te nemen met de clanleader voordat je een aanvraag doet. Bedenk goed met welke clan je wilt meespelen, daar je maar met 1 clan tegelijk aan de ladder kan deelnemen, dit met het oog op bepaling van de individuele score en eventuele problemen bij clanwars.

Uiteraard hopen we op jullie medewerking als het gaat om kinderziektes uit de weg te ruimen voordat we van start gaan. Mocht je een probleem vinden, mail dan naar Ingmar@gamecom.nl
Beetje laat, maar wel lekker. Nu 1.6 nog en het word weer een beetje waard om te spelen.

• The-Source
Zelf de GLA heeft stroom nodig :P
http://home.hccnet.nl/klaasbram.triep/images/GLAstroomloos.JPG

zijn stingersite deed het niet :P

[Voor 20% gewijzigd door The-Source op 21-06-2003 19:18]

Mijn V&A adv.

• Rival24
klaasbram schreef op 21 juni 2003 @ 19:18:
Zelf de GLA heeft stroom nodig :P
[afbeelding]

zijn stingersite deed het niet :P
Ik zie dat je de restjes aan het opruimen bent? :P

Anywayz, vandaag weer een paar stumpers meegemaakt :|

Ik: I'm going to rush with 2 gatling tanks
Ik: And then i'm going to send a lotus to your base
Hij: Ok so no rush
Ik: LISTEN TO ME!
Hij: Ok

Dus toen gingen we spelen en ik rush met 2 gatling tanks en stuur daarna een lotus..... zegtie: hey i said no rush.

AAAAAAAAAAAAAARGH

• Roet
Jep ik was er bij, 3x in caps gezegd dat hij met 2 gattlings aan zou komen. En gewoon nog niet er op voorbereid zijn :+.

• Flyduck
Ok ik heb wat vaags....
Als ik via options bestand de resolutie verander naar 1280x1024 wat ingame niet mogelijk is, dan werkt dat ingame dus goed.
Alleen als ik dan met alt-tab naar windows ga zoals ik zovaak doe tijdens het spelen dan raken mijn vensters fucked-up als ik aan het scrollen ben...

Wie heeft dit nog meer?

• DeepSeven
  • Laatst online: 01-08 22:13
Ja, heb ik ook. Sluit meestal toch bijna alles als ik generals ga spelen, en mirc of andere vensters resize/maximize ik dan gewoon weer na het spelen. Dus vindt het zelf niet erg irritant ofzo :) .

• Qosmic
Als ik via dat options bestand mn reso 1280 * 1024 maak, en ik kijk bij options van het c&c scherm, dan staat er 800*600 :?

• Wmm
Qosmic schreef op 21 juni 2003 @ 20:30:
Als ik via dat options bestand mn reso 1280 * 1024 maak, en ik kijk bij options van het c&c scherm, dan staat er 800*600 :?
Yup, dat klopt. Dat hoort gewoon zo, in het options scherm moet je dus ook niet je resolutie waar gaan veranderen :).

DHTML Tetris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wmm
Roetje schreef op 21 juni 2003 @ 11:11:
[...]

Beetje laat, maar wel lekker. Nu 1.6 nog en het word weer een beetje waard om te spelen.
Dat is alleen maar een clanladder of niet? Ik zie nergens een 1vs1 ladder, en dat terwijl ik toch alleen maar 1vs1 speel, soms 2vs2.

En patch 1.6 zou dan ook deze week wel uit moeten komen of niet? We zitten nu toch al in de 3e week van die 2-3 weken? Of is dat volgende week pas, nee toch.

DHTML Tetris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The-Source
Is er trouwens ook een nederlands irc kanaal waar je met elkaar iets kun afspreken om online een potje te spelen?
Want die communicator vind ik maar niets met over het algemeen frans gelul

Mijn V&A adv.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aapelite
  • Laatst online: 13:05

aapelite

Do the kirby!

tuurlijk, het #generals irc kanaal van tweakers, alleen komt er bijna nooit iemand ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-07 09:19

Mx-KAEY

Mx-KÆY

tis echt vrij beroerd dattet zo leeg is daaro!

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thisbeingme
Vandaag weer een potje gespeeld...

Vond het wel aardig gaan, speelde alleen tegen verdedigend ingestelde types, wel jammer. Maja, dan is het nog altijd zaak om de aanval in te gaan, en uit te voeren met suc6 ;). Ach, werd eigenlijk nooit echt moeilijk :)

De url is http://www.xs4all.nl/~germie/2vs2.rep, met thnx aan Wmm voor de hosting :)

Anyway, iemand nog tips voor arme ik?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thisbeingme
Hmm, wat me nou weer is overkomen...

Ik wilde een rustig spelletje generals spelen, samen met braintje. Dus ik start een game onder de naam '2vs2 No rules NL'. Nu speelden we tegen een paar gasten die dat iets té serieus namen... :/

Ze bouwden een soort vuurmuren, waar je niet door kan lopen, en die je erg moeilijk kapot kan knallen. Als ze dan toch stuk gaan komt er een vrij grote explosie...

Screenie van die dingen:

Clickable B)

Ze lagen dus overal, je kon nergens meer rijden na een tijdje...

De replay is ook nog bewaard gebleven, die is hier te vinden. Heeft iemand anders dit ook nog gezien? Ik vind het erg raar eigenlijk...en compleet nergens op slaan dat dit zomaar kan :r

Als iedereen dit gaat doen, dan gooi ik generals iig de prullenbak in :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flyduck
Die muur is gebouwd door iemand met de naam "I-Hate-cheaters" hehe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10-2013
thisbeingme schreef op 22 June 2003 @ 19:58:
Hmm, wat me nou weer is overkomen...

Ik wilde een rustig spelletje generals spelen, samen met braintje. Dus ik start een game onder de naam '2vs2 No rules NL'. Nu speelden we tegen een paar gasten die dat iets té serieus namen... :/

Ze bouwden een soort vuurmuren, waar je niet door kan lopen, en die je erg moeilijk kapot kan knallen. Als ze dan toch stuk gaan komt er een vrij grote explosie...

...
Dezire mod?

iig, beetje artillery erop: problem solved.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thisbeingme
Geen enkele mod, gewoon de originele versie, alleen patch 1.5 eroverheen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roet
Hmm. Na die replay te hebbe gezien ben ik ff aan het zoeken gegaan maar niets gevonden. Naast wat andere dingen. Kan je vertellen dat ze er wel mee bezig zijn. Er zijn namelijk wel al radar hacks uit. Alleen gunstig met GLA/ China maar toch.. (Hij zorgt gewoon voor radar, geen reveal). Daarnaast stuitte ik ook op disconnect-progsels en dat soort crap. Maar wat die gast heeft is een packet editor. Als het goed is zag je zijn teller ergens in het begin van de game ergens aftellen, want dit geeft hem te kans dingen te editen zonder een missmatch te verorzaken. Teminste zo heb ik het gelezen maarja,... lekker lame allemaal. Gaat flink de foute kant op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Die muren zijn vaag maar ze lijken wel uit de originele game. Kan je niet ergen edditen zodat die dingen beschikbaar zijn?

Ze verzieken wel de game. Leuk spelen zo. (hoe lang zullen ze het zelf leuk vinden??)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Countach schreef op 22 June 2003 @ 20:11:
[...]

Dezire mod?

iig, beetje artillery erop: problem solved.
Ik speelde dus samen met thisbeingeme en dat was geen doen. Ze konden die dingen maken wanneer ze wilden en zoveel artillery heb je niet...

En wij hadden geen mod geinstalleerd dus ik neem aan dat het een cheat is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alphega
OMG, dit hoort idd niet te kunnen en zou met de snelheid waarmee ze patches uitbrengen wel eens het einde kunnen betekenen. Dit is de fire barricade of zoiets die de GLA in de beta had, china & usa hebben muur. Die er tijdens de beta uit gehaald. Blijkbaar hebben ze dus een manier gevonden om de dingen weer te activeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Stuur die screenie/replay anders naar EA ofzo, dan heb jij in ieder geval je best gedaan. Doen ze er dan niks mee, tja dan kun je de CD's altijd nog als frisbee gebruiken :|

[Voor 3% gewijzigd door HolyCorn op 22-06-2003 22:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flyduck
Als ik zou zien dat iemand zoiets aan het bouwen was, zou ik meteen resignen en nooit meer tegen die persoon spelen. Als iedereen dat nou zou doen dan is de lol er voor hun ook snel af denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The-Source
Flyduck schreef op 22 juni 2003 @ 22:22:
Als ik zou zien dat iemand zoiets aan het bouwen was, zou ik meteen resignen en nooit meer tegen die persoon spelen. Als iedereen dat nou zou doen dan is de lol er voor hun ook snel af denk ik.
En dan is een andere nickname zo gemaakt :|

Mijn V&A adv.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Vandaag 2 potjes tegen wmm gedaan.
Wel beide keren gewonnen maar k heb toch het gevoel dat het beter kon.
Iemand nog tips?

http://www.bemabv.com/braintjevswmm.rep
http://www.bemabv.com/wmmvsbraintje2.rep

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wmm
Woei, net GoTwar gehad. Rival24 en ik tegen drie anderen, te weten brainol, thisbeingme en klaasbram. Geen eerlijke teams qua manbezetting dan maar dat hadden we expres gedaan. Rival24 en ik hebben veel meer ervaring met Generals.

Maar goed, een replay zegt meer dan 1000 woorden dus hier is ie.

Ook es meedoen? Kom dan naar #Generals, het IRC kanaal van tweakers.net.

@brainol: moet je nou juist weer die twee replays hier neer zetten waarin ik zo rampzalig speel :(, wacht maar tot de rerematch :P.

[Voor 16% gewijzigd door Wmm op 22-06-2003 23:39]

DHTML Tetris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qosmic
Misschien een n00b vraagje hoor, maar hoe zie/kom ik op dat IRC kanaal?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rival24
Qosmic schreef op 22 juni 2003 @ 23:51:
Misschien een n00b vraagje hoor, maar hoe zie/kom ik op dat IRC kanaal?
Download mIRC, en connect naar de tweakers server (irc.tweakers.net) en join dan channel: #generals

Maar hoe dat "precies" allemaal moet is vrij makkelijk zelf uit te vinden, we gaan het topic niet gebruiken om mensen uit te leggen hoe ze moeten irc'en :).

• Qosmic
nee dat hoeft ook niet, ik kom er nu wel uit! :)

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-07 22:15

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Iznogoud schreef op 20 June 2003 @ 21:48:
1280*1024 is standaard resolutie. Vind het ook raar dat die niet gekozen kan worden
Nou ja...'standaard'. 1280*960 is 4:3...dat is pas een standaard, als je het mij vraagt.

| Banaan | Ryzen5 3600 (4.2GHz)/ Asrock B550M Pro4 / Radeon RX580 / 32GB DDR4 / 2x 512GB SSD + 3TB HDD / Fractal Design Mini-S | Unraid NAS | i3 2120 (3.3Ghz) /Asus P8Z77-M / 24GB DDR3 / 1x 512GB SSD + 1x 256GB SSD + 7x 4TB HDD / HP Proliant ML110

Ik heb hier nog steeds het probleem dat bij het progress scherm de balkjes van mijn tegenstander niet vol lopen en daarna geen verbinding heb....
Ik heb dit probleem niet op de server alleen op mijn computer die via het windows protocol (netwerkverbinding) verbinding maakt met internet...
Denk dat gemiddeld 1 op de 3 potjes het doet....

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen???

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Anoniem: 85155 schreef op 23 June 2003 @ 19:17:
Ik heb hier nog steeds het probleem dat bij het progress scherm de balkjes van mijn tegenstander niet vol lopen en daarna geen verbinding heb....
Ik heb dit probleem niet op de server alleen op mijn computer die via het windows protocol (netwerkverbinding) verbinding maakt met internet...
Denk dat gemiddeld 1 op de 3 potjes het doet....

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen???
Je hebt niet toevallig de windows firewall aan staan (mits het win xp is)

Ye Greate'96 schreef op 23 June 2003 @ 21:03:
[...]

Je hebt niet toevallig de windows firewall aan staan (mits het win xp is)
Heb geen firewall aanstaan....Snap ook niet waarom hij het de ene keer wel doet en de andere keer niet......
Moet je niet iets speciaals instellen in die verbindingsbrug?? Sorry ben een beetje nOOb op dit gebied ;)

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 85155 op 23-06-2003 22:07]

• Flyduck
ik had dat probleem ook steeds,.. heb uiteindelijk maar static IP mapping gemaakt. Dus alles wordt nu doorgelust naar mijn pc.
Nu geen problemen meer... (maar wel minder veilig)

• Largo

Largo

Donderdraak

Anoniem: 83827 schreef op 22 June 2003 @ 23:31:
Vandaag 2 potjes tegen wmm gedaan.
Wel beide keren gewonnen maar k heb toch het gevoel dat het beter kon.
Iemand nog tips?

http://www.bemabv.com/braintjevswmm.rep
http://www.bemabv.com/wmmvsbraintje2.rep
Ik heb even een stukje gekeken. Niet te lang echter, heb ik geen geduld voor. ;)

Paar tipjes:
Bouw je recource gebouw recht voor het supply depot. Hou iets meer dan 1 trucklengte tussen die 2. Als het goed is blijven de trucks (in totaal 3 zou ik zeggen) precies tussen het deport en het gebouw staan, zonder te hoeven heen en weer rijden.
Verder zou ik minder gattlings bouwen. Ik ga meestal voor bunkers. 1 gattling kost 1200, maar je moet de kosten aan stroom er ook bij optellen.

Zoals je zelf ook waarschijnlijk hebt gezien is hij nogal onverdedigd aanvankelijk. Tegen GLA bouw ik altijd meteen een vliegveld met 2 planes om zijn resource mannetjes plat te gooien. Dat richt behoorlijke schade aan, en het dwingt hem om te gaan verdedigen. Of stuur een flametank, maar dat is riskanter....

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Ben een redelijk ervaren RTS speler, vnl AoEII en red alert/total. Maar met Generals lukt het me maar niet om snel een goeie cashflow op te zetten en dat nekt me nu al tegen de AI. Die bouwt in no time 7-8 tanks terwijl ik er dan pas 4 heb gebouwd + wat rpg ventjes. En zo gaat dat de hele game door, ik blijf achter op de AI. Als deze een vliegveld heeft dan moet ik er nog aan beginnen etc etc. Brutal dus, hard no problems at all. Ben USA, heb hem nog ongepatched. Iemand tipje voor me, en geen cheats :+ :P

• Wmm
BigFast schreef op 24 June 2003 @ 12:23:
Ben een redelijk ervaren RTS speler, vnl AoEII en red alert/total. Maar met Generals lukt het me maar niet om snel een goeie cashflow op te zetten en dat nekt me nu al tegen de AI. Die bouwt in no time 7-8 tanks terwijl ik er dan pas 4 heb gebouwd + wat rpg ventjes. En zo gaat dat de hele game door, ik blijf achter op de AI. Als deze een vliegveld heeft dan moet ik er nog aan beginnen etc etc. Brutal dus, hard no problems at all. Ben USA, heb hem nog ongepatched. Iemand tipje voor me, en geen cheats :+ :P
Hehe, lukt het je niet om een brutal AI te verslaan? Maar zo gek is het ook niet dat hij al snel veel heeft en jij nog niet. Heb je wel es een replay terug gekeken? De brutal AI cheat bij het leven, hij begint al met 15000 geld.

Als je de eerste aanval overleeft ben je al erg ver, maak gewoon direct een paar missile defenders en een paar tanks. De AI komt vaak in een lange rij aanrijden, die kun je dan stuk voor stuk afschieten. En gelijk zorgen dat je twee depots in handen hebt, dan krijg je iig snel genoeg geld om tanks door te kunnen blijven bouwen.

Succes, zo moeilijk is het niet, t word pas een uitdaging tegen 6 brutals in een team :P.

DHTML Tetris

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Ik zeg niet dat het me niet lukt... Maar ik dacht dat ik telkens iets fout deed, ben nl gewend om met andere rts games ook cheatende ai's te hebben maar dan is het vaak wel te doen, maar 6 brutal ai's .... euh hoe krijg je dat voor elkaar :?:?
Iig bedankt, die patch 1.5/1.6 ook maar is gaan installeren :)

• Wmm
Patch 1.5 alleen bedoel je, of wil je zeggen dat 1.6 uit is :) was het maar waar.
Zes brutal ai's, dat word bunkeren in het kwadraat. Je krijgt gigantisch veel SW's over je heen enzo, je bent een hele tijd bezig. Ik heb het niet geprobeerd omdat ik steeds online ga spelen, maar toch es een keer proberen en halen :).

DHTML Tetris

• GoddXX2
  • Laatst online: 06-04 23:02
Het nadeel van de AI is niet dat ze zo goed zijn maar dat ze zo een overmacht hebben, ze komen maar met tanks aanvallen, ik denk dat het bij generals ook zo is als bij RA2 dat de computer iets van 3 keer zo veel geld krijgt voor het geld dat hij vind.

Dat maakt het ook meteen een stuk minder leuk....Ga maar eens de minder illegale versie kopen en dan eens online spelen. :)
Van EAComMike op het EA forum:

PATCH UPDATE
Two weeks ago Harvard listed the 1.6 patch details. At this time, none of this has changed and the patch is currently being tested. What does this mean? We're getting closer to a final patch and if all goes well it won't be too much longer until we deliver it. We're shooting for early to mid July, though if that gets delayed, we'll let everyone know.

JUNE ANNOUNCEMENT
Many of you are expecting an announcement from EA in regards to C&C Generals sometime in June. Well, our plans have changed and we won't be making that announcement. Hang tight though, because we have some exciting stuff to talk about in the near future.

EAComMike and the rest of the C&C Generals team.
zucht....

[Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 24-06-2003 17:13]

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 05:48

Stuiterbal

What noise does the tiger make

Van EAComMike op het EA forum:

PATCH UPDATE
muwahahahah, we 0wn j0!
:r

Walgelijk gewoon, damn.

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

• Alphega
#@$(^&)@# *CENSUUR*.*(#_@($&_*)$#@

dat betekend dus dat we in ieder geval weer een maand mogen wachten op de patch. De patch waar dus niets in wordt gedaan tegen de hack die hier pas is gepost :|

• Rival24
Stuiterbal schreef op 24 juni 2003 @ 17:33:
[...]

:r

Walgelijk gewoon, damn.
Nounou.... EA mensen zijn vriendjes O+ :9 :> :>

• mduijvendijk
  • Laatst online: 08-08 12:03

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Nu maar hopen dat ze de tijd die ze niet aan de patch hebben besteed, gebruikt hebben om een heeeeeeeeeeeeeel mooi expansion pack te maken :Y)

Sometimes human's are...

• Wmm
Je snapt dat toch niet. Als je zo'n spel op de markt brengt wil je toch ook dat het veel online gespeeld wordt, daar leent een RTS game zich uitstekend voor. Dat er na de release dan nog problemen de kop opsteken, ok. In het begin komen ze dan met 5 patches vlak achter elkaar. De zesde patch waarin een aantal dingen zitten (zoals alt f4 en hogere resolutie qm) die men erg graag wil hebben (ik iig wel) duurt dan een eeuwigheid. Wil je nou graag een goede communitie opbouwen die het spel jaren na de release nog speeld? En alsmaar met loze beloftes komen zoals wanneer de patch uit zou moeten komen, daar worden wij toch ook niet blij van, wees dan iig eerlijk en zeg de echt te verwachten datum ipv ons aan het lijntje te houden.

Het is vreselijk dat bedrijven als EA zo de boel denken te moeten vergallen door alleen maar naar het geld te kijken. Neem es een voorbeeld aan Blizzard, die wel erg goede ondersteuning biedt. Nouja, nog maar es een halve maand wachten dan en in de tussentijd maar gewoon doorgaan met spelen terwijl je gek word van al die disconnecters :(.

DHTML Tetris

Wmm schreef op 24 juni 2003 @ 19:25:
Je snapt dat toch niet. Als je zo'n spel op de markt brengt wil je toch ook dat het veel online gespeeld wordt, daar leent een RTS game zich uitstekend voor. Dat er na de release dan nog problemen de kop opsteken, ok. In het begin komen ze dan met 5 patches vlak achter elkaar. De zesde patch waarin een aantal dingen zitten (zoals alt f4 en hogere resolutie qm) die men erg graag wil hebben (ik iig wel) duurt dan een eeuwigheid. Wil je nou graag een goede communitie opbouwen die het spel jaren na de release nog speeld? En alsmaar met loze beloftes komen zoals wanneer de patch uit zou moeten komen, daar worden wij toch ook niet blij van, wees dan iig eerlijk en zeg de echt te verwachten datum ipv ons aan het lijntje te houden.

Het is vreselijk dat bedrijven als EA zo de boel denken te moeten vergallen door alleen maar naar het geld te kijken. Neem es een voorbeeld aan Blizzard, die wel erg goede ondersteuning biedt. Nouja, nog maar es een halve maand wachten dan en in de tussentijd maar gewoon doorgaan met spelen terwijl je gek word van al die disconnecters :(.
Lol blizzard, doet me denken aan diablo 2 lod patch 1.10.....

• Wmm
Anoniem: 83827 schreef op 24 June 2003 @ 20:20:
[...]

Lol blizzard, doet me denken aan diablo 2 lod patch 1.10.....
Diablo 2 is alweer een paar jaartjes uit, dat ze dan nu nog met een patch komen geeft iig wel aan dat ze aandacht geven aan de community. Ik zie EA niet over 3 jaar nog met een patch uitkomen voor Generals.

DHTML Tetris

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

mduijvendijk schreef op 24 juni 2003 @ 18:33:
Nu maar hopen dat ze de tijd die ze niet aan de patch hebben besteed, gebruikt hebben om een heeeeeeeeeeeeeel mooi expansion pack te maken :Y)
Geloof je het zelf? 8)7

Trouwens zojuist Art of Defense v2 gespeeld, van 4 kanten is veeeeel cooler :)

• Alphega
Zojuist een erg leuk potje gespeeld samen met Roetje. Dubbel USA tegen dubbel China. Roetje heet Roet in de replay en ik heet Nickname.
Download replay

• Iznogoud
Generals.nl 8)7
Jep patch 1.6 midden juli

Gezellig 5x proberen voor 1 potje.

Is het misschien niet verstandiger om weer leven in mirc te blazen zodat we elkaar kunnen uitdagen als GoT'ers onder mekaar _/-\o_

[Voor 21% gewijzigd door Iznogoud op 25-06-2003 15:56]

• Wmm
Iznogoud schreef op 25 June 2003 @ 15:55:
Generals.nl 8)7
Jep patch 1.6 midden juli

Gezellig 5x proberen voor 1 potje.

Is het misschien niet verstandiger om weer leven in mirc te blazen zodat we elkaar kunnen uitdagen als GoT'ers onder mekaar _/-\o_
Er word de laatste dagen weer leven geblazen in mirc :).
Er komen nu een aantal Generals spelers elke dag, waaronder ik :). Kom ook es langs.

DHTML Tetris

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Jullie kunnen je natuurlijk ook inschrijven voor de ladder op generals.nl... kom je nog meer mensen tegen lijkt me... :)

• Largo

Largo

Donderdraak

Doet generals.nl alleen aan clan ladders? Of is er ook 1vs1 ......
Inferno schreef op 25 June 2003 @ 16:53:
Jullie kunnen je natuurlijk ook inschrijven voor de ladder op generals.nl... kom je nog meer mensen tegen lijkt me... :)
Hehe, meer mensen :X :

Clannaam Aantal leden Aantal lid-aanvragen
2 Fast, 2 Furious 1 0
Allah is great 1 0
BsC clan 1 0
CNCWorld.nl Clan 2 2
Generals.nl clan 4 0

Denk dat er voorlopig nog meer hier te vinden zijn dan bij generals.nl
Ik vind het wel jammer dat je geen 1v1 ladder hebt. Nu moet je dus in een clan gaan spelen, en ik denk dat dat mensen (waaronder mijzelf) wel een beetje tegenhoudt. Heb nooit in een clan gezeten, dus misschien is het best leuk, en misschien probeer ik het wel een keertje, maar denk dat het me gewoon teveel tijd kost.
Misschien tijd voor een [GoT] clan? :D

Edit:
lol! Leuk potje Alphega/roetje. Leuke actie in het begin met de nook-drop en het jatten van de derricks >:) Leuk doorgegaan met irriteren en lekker ge-laserlocked. Altijd leuk gezicht als de ene na de andere BM poef zegt :) Maar het waren nou weer geen denderende gasten... Hoe slechte micro-skillz, en hoeveel gattlings in de patriots verloren. Tja, en dan heb je tegen jullie natuurlijk geen kans. _/-\o_

[Voor 24% gewijzigd door HolyCorn op 25-06-2003 17:31]

• Iznogoud
Geen slecht idee om een GoT clan te maken.
Zo kunnen we ook van elkaar leren en oefenen _/-\o_

• Kwistnix
  • Laatst online: 11:36
Ik vind de mplayer optie van Generals VER achter blijven bij RA2 en TS (splayer trouwens ook :P). Je kan helemaal niets instellen, met als gevolg dat er altijd van die kloothommels zijn die tig superwapens neerplanten. De optie om een techlevel in te stellen mis ik dus enorm. Unit balance is ook niet geweldig. Voor defensieve spelers zijn passieve defenses een must (voornamelijk tegen stealth units), maar die heb je niet. En van Sergeant Burton die zo je basis binnen loopt als je aan het aanvallen bent wordt je ook niet vrolijk. Al met al speel ik VEEL liever een potje RA2 of TS (vooral die laatste).

[Voor 11% gewijzigd door Kwistnix op 25-06-2003 22:09]

• Roet
FallenAngel666 schreef op 25 June 2003 @ 22:07:
Ik vind de mplayer optie van Generals VER achter blijven bij RA2 en TS (splayer trouwens ook :P). Je kan helemaal niets instellen, met als gevolg dat er altijd van die kloothommels zijn die tig superwapens neerplanten. De optie om een techlevel in te stellen mis ik dus enorm. Unit balance is ook niet geweldig. Voor defensieve spelers zijn passieve defenses een must (voornamelijk tegen stealth units), maar die heb je niet. En van Sergeant Burton die zo je basis binnen loopt als je aan het aanvallen bent wordt je ook niet vrolijk. Al met al speel ik VEEL liever een potje RA2 of TS (vooral die laatste).
Dat van die burton ligt aan jou hoor niet aan het spel. Burton is nieteens zo goed als de BL. Daarna heb je wel verdediging tegen stealh fighters hoor. Gewoon genoeg gat of een BL / een spy drone / radar van. Daarnaast kun je ook gewoon zijn airfield nog eens platgooien natuurlijk.

Ook van dat SWs kan je voorkomen. Ik blijf het zeggen: van iedere 5000 die hij uitgeeft kun jij het aan iets anders uitgeven! Dus als hij een SW heeft en jij heb flink leger en geen geld, betekent dat dus, als je een beetje geode micro skills hebt, dat je dan kan aanvallen en hij waarschijnlijk de lul is. Maarja, jou mening mag je houden. Ik vind de balance nieteens het ergste, ik vind de netcode veel belangrijker. En laat die nou net ()#@*()@*#@# zijn...
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee