[C&C]Generals - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.716 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Heeft een van jullie al es de map Art of defense gespeeld? Hierin moet je het in je eentje maar kan ook met meerdere opnemen tegen een AI die gigantisch veel units op je afstuurd. Je kunt ook niet aanvallen, je moet vol op de verdediging. En dat moet je dan 20 minuten volhouden. Ook zijn de units wat veranderd hierin.

Ik heb het net ff tegen de AI gespeeld in m'n eentje, skirmish. Ik kwam tot nog 9 minuten te gaan. Maar dan wordt het juist erg volgens degene van wie ik die map heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:03
Wmm schreef op 15 juni 2003 @ 12:38:
Heeft een van jullie al es de map Art of defense gespeeld? Hierin moet je het in je eentje maar kan ook met meerdere opnemen tegen een AI die gigantisch veel units op je afstuurd. Je kunt ook niet aanvallen, je moet vol op de verdediging. En dat moet je dan 20 minuten volhouden. Ook zijn de units wat veranderd hierin.

Ik heb het net ff tegen de AI gespeeld in m'n eentje, skirmish. Ik kwam tot nog 9 minuten te gaan. Maar dan wordt het juist erg volgens degene van wie ik die map heb :).
Link :?

Ik wil het ook wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Semetrix schreef op 15 June 2003 @ 12:59:
[...]

Ik heb dus geen idee waar die map vandaan komt. Ik heb hem van iemand anders. Hij stuurde mij de bestanden eerst over maar toen deed ie het niet, volgens hem kon het eigenlijk het beste gewoon via Generals online ff de map transferen. Maar t moet op de andere manier ook wel kunnen lijkt me :?.
Ik zal ff kijken en anders gooi ik het wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Semetrix schreef op 15 June 2003 @ 12:59:
[...]

http://www.clanbbf.com/13...edb.php?action=file&id=17

@ Wmm: Ik ben ook tot 9 minuten gekomen, maar heb het nog niet zo vaak geprobeerd. Daarna schijnt het inderdaad echt beroerd te worden :D

Edit: Je moet dus wel een compu als USA zetten, anders werkt het niet.

[ Voor 19% gewijzigd door HolyCorn op 15-06-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
HolyCorn schreef op 15 June 2003 @ 13:24:
[...]

http://www.clanbbf.com/13...edb.php?action=file&id=17

@ Wmm: Ik ben ook tot 9 minuten gekomen, maar heb het nog niet zo vaak geprobeerd. Daarna schijnt het inderdaad echt beroerd te worden :D

Edit: Je moet dus wel een compu als USA zetten, anders werkt het niet.
Argh, doe ik net m'n best om m'n bestanden online te zetten, kom jij aanzetten met een link :). Maar is wel beter, die doet het iig zeker weten :).

Ja, na die 9 minuten grens komt de comp met super overlords en commanches, zometeen nog es weer proberen.
Anders misschien zo es online met meer personen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wmm schreef op 15 June 2003 @ 13:35:
[...]

Argh, doe ik net m'n best om m'n bestanden online te zetten, kom jij aanzetten met een link :). Maar is wel beter, die doet het iig zeker weten :).

Ja, na die 9 minuten grens komt de comp met super overlords en commanches, zometeen nog es weer proberen.
Anders misschien zo es online met meer personen proberen?
Mmh, beetje vaag, m'n quote was helemaal weg. Maar wat ik dus geschreven had:

Hehe, ik had vanochtend net de nieuwe versie op het EA forum gezien, dus vandaar dat ik die link zo snel had ;)

Maar ik heb vanmiddag geen tijd voor een spelletje, moet leren voor m'n tentamens :r Misschien dat ik vanavond wel tijd heb, als ik genoeg ben opgeschoten :'(

[ Voor 31% gewijzigd door HolyCorn op 15-06-2003 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Roetje schreef op 14 June 2003 @ 18:03:
[...]

Dat hoefd niet, voor die 5000 die hij besteed (power achterwege gelaten) kun jij mooi een leger bouwen en aanvallen. Je moet als hij bunkert kiezen tussen 2 mogelijkheden: of vol op de aanval en gewoon 0 defense bouwen en die gast dik in de pan hakken }) of terugbunkeren :O.

Ik ga altijd vol op de aanval :Y)
Op grote maps geld dat niet voor een Particle Cannon. Die moet je als USA zijnde zsm krijgen versus een China tegenstander. Overlord flambee.

Maar over het algemeen klopt dit. Gaat iemand zich inbunkeren investeer dan massaal in antiair units en artillery. Bouw geen verdediging, verdedig met je leger.

Die laatste tip geld trouwens voor de meeste RTS spellen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan hebben jullie Tactical NightMare en MightMare nog niet geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 16:06:
Dan hebben jullie Tactical NightMare en MightMare nog niet geprobeerd :)
De watte :?. Zegt wel genoeg denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 16:38
Download Tactical NightMare en MightMare hier!

[ Voor 6% gewijzigd door Stuiterbal op 15-06-2003 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok de link van Art of defense doet het niet.
Kan iemand de files online zetten want dit wil ik wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
ik ben tot 8 min gekomen :D. je moet als usa gewoon commanche blijven persen met rocket pods. tommahawks op gard zetten. de airfields slopen met commanche en rijen en rijen patriots blijven persen het lukt totdat er een soort burton army komt, een pathfinder moet er 4x op schiet voordat die dood zijn ofzo. veel flash bangs helpen misschien 8) daarna word het iets te moeilijk als ze emaal door je defence heen zijn :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
daves2hd schreef op 15 juni 2003 @ 19:09:
ik ben tot 8 min gekomen :D. je moet als usa gewoon commanche blijven persen met rocket pods. tommahawks op gard zetten. de airfields slopen met commanche en rijen en rijen patriots blijven persen het lukt totdat er een soort burton army komt, een pathfinder moet er 4x op schiet voordat die dood zijn ofzo. veel flash bangs helpen misschien 8) daarna word het iets te moeilijk als ze emaal door je defence heen zijn :P
Je moet gewoon china zijn. En dan gattling +bunkers + heeeeel veeeel nuke cannons er achter die je gewoon laat force firen op de ingang. Ondertussen wat nukes bouwen om de sterkere groepen en units al iets van tevoren te kunnen beschadigen. En een lotus gewoon bij de ingang neerzetten zodat je alles ziet aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 18:56:
Ok de link van Art of defense doet het niet.
Kan iemand de files online zetten want dit wil ik wel eens proberen.
Lol, komen m'n files die ik online zette (totdat Holycorn met een link kwam) toch nog van pas :). Linkjes komen zo.

Klik hier, mapnamen spreken voor zich lijkt me, ik hoop dat ie het dan goed doet.

[ Voor 18% gewijzigd door Wmm op 15-06-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wmm, ik zag dat jij de oude versie van die map had, dus heb ik de nieuwe nog even geupload. Die kun je hier downloaden. Even renamen van .zips naar .zip, vanwege remote linking gedoe :O

Edit: Alphega, heb jij hem wel is in je eentje gehaald dan? Denk dat ik voor deze map misschien maar is china moet spelen ;(
Oh my god!!! I slipped away to the dark side! ;)

Edit 2: Mmmmhh, probeer ik het met china een keertje, lukt het meteen |:( Mijn god wat kun je je hier mee inbunkeren zeg... Maar toen ik de replay ging bekijken klopte er geen hout van :? De gebouwen werden niet afgebouwd, sommige helemaal niet gebouwd, geen units, en bij 13 minuten was ik dood volgens de radar, maar de teller liep gewoon door 8)7 Komt dat omdat het een custom script map is ofzo? Want ik heb het dus echt wel gehaald, kan alleen het bewijs niet posten :+

[ Voor 64% gewijzigd door HolyCorn op 15-06-2003 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26
Nou ik was vanmiddag met een missie van USA bezig en het begin ging zeer voor spoedig en ik dacht ook snel klaar te wezen... not.
Nou het was de missie dat je eerst een basis moet slopen en dan wordt door de GLA een dam gemolt waardoor je basis met de andere units afgesloten (missie 5 of 6 is dat)
Nou ik werd op een gegeven moment ingemaakt door de GLA omdat mijn geld op was.
En zelfs toen mijn basis gesloopt werd heb ik het toch nog kunnen winnen.
Wil je weten hoe... zie hier mijn replay

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

holy crap

net met een maat van me Art Of defense gedaan
na 13 minuten volgehouden, we werden op een gegeven moment gewoon onder de voet gelopen door de hoeveelheil overlord tanks en long range missile

dit in combo met die supercommando's is gewoon niet te doen
HolyCorn schreef op 15 juni 2003 @ 20:10:
......
Edit 2: Mmmmhh, probeer ik het met china een keertje, lukt het meteen |:( Mijn god wat kun je je hier mee inbunkeren zeg... Maar toen ik de replay ging bekijken klopte er geen hout van :? De gebouwen werden niet afgebouwd, sommige helemaal niet gebouwd, geen units, en bij 13 minuten was ik dood volgens de radar, maar de teller liep gewoon door 8)7 Komt dat omdat het een custom script map is ofzo? Want ik heb het dus echt wel gehaald, kan alleen het bewijs niet posten :+
heb je wel een replat?

[ Voor 51% gewijzigd door Bokkie op 15-06-2003 22:33 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Hier nog een replay van een game die ik net gespeeld heb.

Ik vond m'n eigen speelhelft niet zo mooi (te weinig huizen) dus ging ik maar ff naar de helft van m'n tegenstander verhuizen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Wmm schreef op 15 juni 2003 @ 22:43:
Hier nog een replay van een game die ik net gespeeld heb.

Ik vond m'n eigen speelhelft niet zo mooi (te weinig huizen) dus ging ik maar ff naar de helft van m'n tegenstander verhuizen :D.
Volgens mij vond jouw tegenstander dat hij teveel huizen had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-=BoKKiE=- schreef op 15 juni 2003 @ 22:27:
[...]
heb je wel een replat?
HolyCorn schreef op 15 June 2003 @ 20:10:
[...]
Mmmmhh, probeer ik het met china een keertje, lukt het meteen |:( Mijn god wat kun je je hier mee inbunkeren zeg...
Maar toen ik de replay ging bekijken klopte er geen hout van :? De gebouwen werden niet afgebouwd, sommige helemaal niet gebouwd, geen units, en bij 13 minuten was ik dood volgens de radar, maar de teller liep gewoon door 8)7 Komt dat omdat het een custom script map is ofzo? Want ik heb het dus echt wel gehaald, kan alleen het bewijs niet posten :+
;)

Ik heb dus wel een replay, maar die slaat dus nergens op.

[ Voor 15% gewijzigd door HolyCorn op 15-06-2003 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
klaasbram schreef op 15 June 2003 @ 23:07:
[...]

Volgens mij vond jouw tegenstander dat hij teveel huizen had ;)
Hmm, dat kan ook ja. Ik vond het al vreemd dat ie gelijk naar mij toekwam. Ik had wel door dat ie niet op de koffie kwam, hij begon gelijk te schieten :?.

Tis trouwens wel grappig als het spel zo loopt. Zit je ineens aan de andere kant :).
Ik had wel vaker replays gezien waarin dat gebeurde, grappig om te zien maar nog leuker om zelf te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 21:31
mag ik ff dom klinken, maar hoe speel ik die map art of defence?
Waar moet ik die 4 files parkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:43
in je map mijn documenten ga je naar je generals map.

Daar ga je weer naar de map die "maps"" heet, je maakt een nieuwe map met de naam art of defence, en in die map parkeer je die 4 files.

Heb nog nooit zo vaak het woord map in 3 zinnen gebruikt! :+

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gabberjoost schreef op 15 June 2003 @ 23:31:
Unzippen en het hele mapje plaatsen in ..\Mijn documenten\c&c generals\maps
Edit: Damn Qosmic, je was net een seconde sneller :D
Edit 2: Hehe, beetje langzaam hoor Rival24 ;)

[ Voor 19% gewijzigd door HolyCorn op 15-06-2003 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07
gabberjoost schreef op 15 June 2003 @ 23:31:
Je mag dom klinken :)

X:\Mijn Documenten\Command and Conquer Generals Data\Maps\scripted map - Art of Defense v8

Daar moet ie staan, en dan skirmish starten met 1 USA CPU in team 2.... je kunt met normal/hard/brutal de difficulty instellen van het level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hoezo dubbele informatie ;) iig gaat ik m morgen ook maar even proberen... zo te horen istie wel fun :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat nightmare/mightmare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
MightMare is een 1on4 map. Die kan je ook tegen Brutals spelen. Redelijk pittig.

Tactical Nightmare moet je met twee man tegen zes brutals spelen. Kom maar terug als je dat wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 18:49

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Ik krijg Art of Defense niet aan de praat :(.
De map zegt steeds dat alleen USA gekozen kan worden? Doe ik dat, is het nog niet goed :|

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
eGo2K schreef op 16 June 2003 @ 00:15:
Ik krijg Art of Defense niet aan de praat :(.
De map zegt steeds dat alleen USA gekozen kan worden? Doe ik dat, is het nog niet goed :|
Je moet zelf in team 1 gaan. En vervolgens een computer in team 2 doen, deze computer moet je USA geven. En dan zou het gewoon moeten werken. Wat je zelf pakt maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
De versie die een paar posts terug werd gelinkt is alweer oud. Versie 10 is er reeds. :)

Iemand een link? Heeft de maker van de map geen homepage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versie 10 schijnt gewoon een rip-off te zijn van de originele versie. Versie 8 is de laatste 'officiele' versie. Wat ik me nou wel afvraag is waarom mijn replay zo f*cked up is? (zie paar posts terug) Want op het EA forum schijnen ze wel replays te hebben van die map???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuiterbal schreef op 16 juni 2003 @ 00:12:
MightMare is een 1on4 map. Die kan je ook tegen Brutals spelen. Redelijk pittig.

Tactical Nightmare moet je met twee man tegen zes brutals spelen. Kom maar terug als je dat wint :)
Dan moet dit wel een speciale map zijn want op twilight flame heb ik al tegen 6 cpu met een medespeler gespeeld op Brutal. Tegen CPU is geen :X aan. Zit echt geen manier van spelen in.

Zal die map ff downloaden _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
Ik geloof dat je daar het idee van deze twee maps overslaat...

In MightMare zit je met z'n tweeen in het midden van een kaal woestijn oppervlak waar je van letterlijk alle kanten wordt aangevallen. En geen heuveltje of bunker die je helpt...

En dát is een stuk lastiger dan op Twilight Flame tegen zes brutals...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic ook al een tijdje en ik vind het erg leuk om de reacties te lezen. Vooral de replays vind ik erg leuk omdat deze ook erg leerzaam zijn.
Ikzelf speel nu alleen maar tegen CPU en lan. Maar dit schijnt toch heel anders te zijn dan online.
Vandaar dat ik het spel deze week ook ga kopen.
Want ik mijn 1tje kan ik op twilight flame makkelijk 6 brutal cpu in 1 team aan.
Dat zal online een stuk moeilijker worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

iemand nog een idee waar patch 1.6 blijft want generals.nl is nu ook offline waar kan ik het beste informatie hierover krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

senater schreef op 16 June 2003 @ 13:24:
iemand nog een idee waar patch 1.6 blijft want generals.nl is nu ook offline waar kan ik het beste informatie hierover krijgen ?
officiele generals forum.
Ze hebben sindskort een announcement subforum waarin niemand anders dan EAP kan posten. Eindelijk...

Er is iig nog geen nieuws over de 1.6 daar.

[ Voor 7% gewijzigd door aapelite op 16-06-2003 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 10:48:
Ik volg dit topic ook al een tijdje en ik vind het erg leuk om de reacties te lezen. Vooral de replays vind ik erg leuk omdat deze ook erg leerzaam zijn.
Ikzelf speel nu alleen maar tegen CPU en lan. Maar dit schijnt toch heel anders te zijn dan online.
Vandaar dat ik het spel deze week ook ga kopen.
Want ik mijn 1tje kan ik op twilight flame makkelijk 6 brutal cpu in 1 team aan.
Dat zal online een stuk moeilijker worden :P
Het gaat je iig zwaar tegenvallen om online nog een spelletje te winnen ;)

Ik vind er persoonlijk namelijk al niks meer aan, rushes enzo... blah...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
KeeZ schreef op 16 June 2003 @ 13:52:
[...]

Dan mag iemand mij een keer uitleggen wat er in vredesnaam leuk is aan het tegenovergestelde van rushen.... bunkeren. Je kunt me niet vertellen dat je het leuk vind om in het begin enorm veel geld te verzamelen, een enorm dikke defense op te bouwen, en dan superweapons gaan pompen óf dom aanvallen met tanks (de vijand doet hetzelfde dus echt tactisch is het niet met zulke hoeveelheden).

Wie oh wie vertelt mij waarom dit leuk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Rival24 schreef op 16 June 2003 @ 14:01:
[...]

Dan mag iemand mij een keer uitleggen wat er in vredesnaam leuk is aan het tegenovergestelde van rushen.... bunkeren. Je kunt me niet vertellen dat je het leuk vind om in het begin enorm veel geld te verzamelen, een enorm dikke defense op te bouwen, en dan superweapons gaan pompen óf dom aanvallen met tanks (de vijand doet hetzelfde dus echt tactisch is het niet met zulke hoeveelheden).

Wie oh wie vertelt mij waarom dit leuk is?
SW's doe ik iig al niet aan... Tank-fights is des te leuker, met massa's tanks blijft gewoon leuk :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 16 June 2003 @ 13:52:
[...]

Gewoon jezelf indekken tegen een vroege rush. Als je die eerste rush verslagen hebt is de rest een makkie :)

Gisteravond voor het eerst in weken weer een potje met een klasgenoot online gespeeld. We deden een 3 vs 3, met netjes een 10min No rush. Het ging vrij goed, wij 3en hadden al een redelijk legertje staan voor die 10 min grens, maar wat deed de vijand natuurlijk: Turtelen.

Paar Nuke Cannons en wat Scuds en de boel was al een beetje opgeruimd. Maar wat krijg je dan natuurlijk weer: Disconnnecters. De eerste ging al toen ik met 4 Gattlings en 4 Battlemasters, 8 Palandins uitschakelde (hij bestuurde z'n tanks slecht, is dat nou micro of macro?)

De 2de ging na de rest van z'n muur van bunkers weg te halen met wat Artillery, beetje lullig voor de 3de, want die deed nog echt z'n best. Maar achter z'n linie stond niets dus je walste alles zo plat.

Je zou bijna hopen dat disconnecters overgenomen worden door AI, dan kan je de schade nog een beetje beperken, want dit is echt niets zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
KeeZ schreef op 16 juni 2003 @ 13:52:
[...]

Je vind er al niks meer aan omdat er zoveel gerushed word? Dat valt ook nog wel weer mee vind ik. En daarbij: een beetje goede speler kan er echt wel tegen doen. Als je USA speelt ben je al beveiligd tegen een GLA tech rush, je bouwt namelijk gelijk een commanche. Heeft een techie met terro's echt geen kans meer.
En zo kun je met iedere kant wel een rush tegenhouden, maar dat is al vaak genoeg besproken.

En als ze gelijk naar je toe komen en dicht bij jou baracks e.d gaan bouwen.... no problemo. De laatste twee potjes die ik gespeeld heb is me dat gebeurd en beide keren heb ik gewonnen (de eerste heb ik hier ook gepost, zie een paar posts hiervoor) en een uurtje geleden gebeurde het me weer. Ik reed m'n dozer ergens heen om wat te bouwen en zag ineens dat ie baracks + partiots aan het bouwen was vlak naast m'n basis. Je moet dan gewoon rustig blijven en niet als een blinde aanvallen. Bouw gewoon gattling tanks tegen de ventjes en wacht tot ie naar je toe komt. Schiet je ze zo af, laat em al z'n geld daar maar in stoppen :). Ondertussen weet je dat ie z'n hoofdbasis verwaarloosd moet hebben en val je die aan met een klein groepje tanks.

Alleen in dat potje van net disconnecte die gast toen ie doorhad dat ie geen kans meer had, nu heb ik er ook weer een disconnect bij ipv een win. Laten ze daar ook maar heel snel wat aan gaan doen, daar word je ook gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
JAHOOR, die Art of Defence is met z'n 2en simpelweg niet mogelijk!

Er komen zooo gigantisch veel overlords e.d.

Is er al iemand die hier wat tactieken voor heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ye Greate'96 schreef op 16 June 2003 @ 21:21:

Overlords heb je snel stuk met rocket soldiers/ tank hunters noem maar op.
Alleen hoop ik wel dat hij dan geen gatling cannon er boven heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
Ye Greate'96 schreef op 16 juni 2003 @ 21:21:

Het niet in je eentje spelen... (d'oh :z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ye Greate'96 schreef op 16 juni 2003 @ 21:21:

Met china is het niet zo moeilijk hoor. Ik speel normaal USA, en daarmee lukte het me in eerste instantie ook niet. Toen maar is met china geprobeerd, lukte meteen.
- bouw gattling-cannons en bunkers als eerste defence line
- hierachter nuke cannons zetten en die laten force firen op de ingang
- bouw veel dozers in het begin, want je hebt toch zat geld in je eentje
- begin meteen nuke-silos te maken stuk of 4, die helpen lekker de units uitdunnen.
- airfields, stuk of 4
- zorg dat achter je eerste defence alvast nieuwe bunkers en gattlings gebouwd worden, want die eerste line haalt het nooit
- tankhunters, veel tankhunters in je bunkers stoppen.

Dus ja, ik als redelijke china-n00b kon het zo de eerste keer gewoon halen... Dus het is echt wel te doen hoor. Misschien dat ik het nog is met USA probeer, maar denk dat dat niet in m'n eentje lukt. Daarvoor kwam ik gewoon handen tekort. Je mist gewoon een splash-damage wapen zoals de nuke-cannon bij USA voor dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook generals gekocht en meteen gespeeld. Ging allemaal goed, de potjes liepen lekker. helaas wel 2 disconnecters. Maar wat ik erg jammer vind is dat het erg traag gaat. Maar goed, hier mij replay: www.bemabv.com/eerstepotjeonline.rep
Zouden mensen wat tiips op mijn speelstijl kunnen geven?
De eerst 10 min mocht er niet worden aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 22:42:
Ik heb vandaag ook generals gekocht en meteen gespeeld. Ging allemaal goed, de potjes liepen lekker. helaas wel 2 disconnecters. Maar wat ik erg jammer vind is dat het erg traag gaat. Maar goed, hier mij replay: www.bemabv.com/eerstepotjeonline.rep
Ik zal es gaan kijken. Maar heb al een eerste tip: doe nooit met regels, velen breken ze en dan zit je daar lekker :).

Ik kijk morgen wel, heb nu geen zin meer :). Maar replays kijken vind ik altijd wel leuk dus ik kijk er zeker naar en als ik tips heb zal ik die wel geven :).

[ Voor 13% gewijzigd door Wmm op 16-06-2003 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op 16 juni 2003 @ 22:43:
[...]

Ik zal es gaan kijken. Maar heb al een eerste tip: doe nooit met regels, velen breken ze en dan zit je daar lekker :).

Ik kijk morgen wel, heb nu geen zin meer :). Maar replays kijken vind ik altijd wel leuk dus ik kijk er zeker naar en als ik tips heb zal ik die wel geven :).
thx alvast.
ja daar heb je gelijk in. Maar ik heb eigenlijk gewoon de eerste de beste game gejoint en vond het allemaal wel best.
Mijn teammates waren erg relaxt.
Maar ik kan idd beter in het vervolg games joinen zonder regels. kun je er iig ook geen gezeik over krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
Wmm schreef op 16 June 2003 @ 22:43:
[...]

Als je met normale mensen aan het spelen bent kunnen regels best wel gewoon nageleefd worden hoor. En mocht je dan het ongelukkige geval tegenkomen van iemand die regels wil overtreden...dan heb je altijd ALT+F4 nog...althans, zo gaat dat dan bij mij.

Ik vind dat er wel voordelen aan ALT+F4 zitten. Soms ook als ik met QuickMatch tegen iemand wordt gematched met 123420983472349058/20 of zo, dan weet ik al hoe laat het is...

Tja, jammer dat het weg gaat in 1.6, maar ALT+F4 hoor je niet te gebruiken midden in een game...(behalve als er dus regels worden overtreden :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Ben niet te vroeg met conclusies, stats als 50/2 zijn makkelijk te halen in dit spel. En als je dan vervolgens quickmatch wil spelen en der aan het begin van 50% van je potjes al meteen in het begin gedisconnect...
Iets wat teveel mensen ook niet willen begrijpen: in quickmatch zijn er geen regels. Rushen mag, sw mag. Als je met regels wil spelen zul je een custom game maken en de regels voordat de game start moeten aankondigen.
De hoeveelheid mongolen die een game joint met in de naam in hoofdletters "no rules" (wat in de chat nog eens wordt herhaalt) en dan in de game gaat roepen dat rushen niet mag is te groot. Helaas zit er geen banoptie voor de host bij, want deze mensen zou ik graag bannen zodat ze mijn game niet meer kunnen joinen.
Ook halverwege een game ineens roepen dat je weg moet is geen geldig excuus om te disconnecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
HolyCorn schreef op 16 juni 2003 @ 22:36:
[...]

Met china is het niet zo moeilijk hoor. Ik speel normaal USA, en daarmee lukte het me in eerste instantie ook niet. Toen maar is met china geprobeerd, lukte meteen.
- bouw gattling-cannons en bunkers als eerste defence line
- hierachter nuke cannons zetten en die laten force firen op de ingang
- bouw veel dozers in het begin, want je hebt toch zat geld in je eentje
- begin meteen nuke-silos te maken stuk of 4, die helpen lekker de units uitdunnen.
- airfields, stuk of 4
- zorg dat achter je eerste defence alvast nieuwe bunkers en gattlings gebouwd worden, want die eerste line haalt het nooit
- tankhunters, veel tankhunters in je bunkers stoppen.

Dus ja, ik als redelijke china-n00b kon het zo de eerste keer gewoon halen... Dus het is echt wel te doen hoor. Misschien dat ik het nog is met USA probeer, maar denk dat dat niet in m'n eentje lukt. Daarvoor kwam ik gewoon handen tekort. Je mist gewoon een splash-damage wapen zoals de nuke-cannon bij USA voor dit soort dingen.
Ik denk dat je een grap maakt, of je countdown is niet verder gekomen dan 9 minuten, want na die tijd krijg je een leuke verassing van Commanches die gewoon NIET stuk gaan, ook niet na 3 minuten lang beschoten te zijn door gattlin cannon's.

Ik heb ondertussen overigens de map ge-edit en die belachelijke "supervehicles" eruit gehaald. - Het is best een leuke map, maar units moeten wel af te maken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ye Greate'96 schreef op 17 juni 2003 @ 07:12:
[...]

Ik denk dat je een grap maakt, of je countdown is niet verder gekomen dan 9 minuten, want na die tijd krijg je een leuke verassing van Commanches die gewoon NIET stuk gaan, ook niet na 3 minuten lang beschoten te zijn door gattlin cannon's.

Ik heb ondertussen overigens de map ge-edit en die belachelijke "supervehicles" eruit gehaald. - Het is best een leuke map, maar units moeten wel af te maken zijn.
Ik heb er idd ook over zitten denken om de map te editen.

want dit is gewoon te heftig :/

gisteravond weer geprobeerd en ik kom steeds maar tot de 9 minuten countdown, en dan komen die super commandos met super overlords

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gister samen met 4 man gedaan. Toen was het wel te doen. Maar het is echt ziek, die supers zijn gewoon erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ye Greate'96 schreef op 17 June 2003 @ 07:12:
[...]

Geen grapje hoor. En die commanches gaan echt wel kapot ;) Het belangrijkste is dat je een stuk of 4 nukes, 3-4 vliegvelden met migs en een zooi nuke-cannons die de ingang bestoken.
Verder raad ik je aan om de defence niet op 1 lijn met de onderste bunkers te maken. Maar zo:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=157913

x = in-game bunkers
z = niet goed
a = gattlings+china-bunkers
Zo voorkom je dat jij op een smal stukje staat, en zij van een breed stuk kunnen aanvallen. Nu worden ze gedwongen op een veel smaller stuk te gaan staan -> nuke-cannon voer >:)
Bouw acher de rij defence nog zo'n rij van gatts+bunkers, en ook links en rechts van de ingang (zeg maar bij 'b' ongeveer) Als die zooi super-overlords + hero's komen, pleur je daar 2 nukes op -> klaar. Komen de commanches, worden die in eerste instantie bezig gehouden door je 2e rij defence en die aan de zijkanten. Stuur je migs op de commaches af, en na 2-3 keer zijn ze kapot.

Het komt er op neer dat je in het begin een stuk of 6 dozers moet hebben, dan als een gek bouwen van defence, techen naar nukes en bouwen maar. Dan moet het toch echt wel lukken hoor..

[ Voor 21% gewijzigd door HolyCorn op 17-06-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
Ik bedoel met regels vanzelfsprekend Custom Game's, en niet de QuickMatch. QuickMatch is gewoon alles of niets.

Alhoewel, een paar dagen terug zat ik een 1on1 te spelen via QuickMatch tegen China (ik USA) en die gast bleef maar gewoon Nuke Silo's bouwen...op een gegeven moment was hij er gewoon een stuk of vijf aan het bouwen bovenop de twee die er al stonden.

Heb een half uur niets anders gedaan dan aanvallen en z'n powerplants platbombarderen, maar hij had er een stuk of 423894723, dus op een gegeven moment werd ik gewoon van de map geveegt...lamer shit :/

[ Voor 4% gewijzigd door Stuiterbal op 17-06-2003 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een manier om in een formatie te rijden? of is dat niet mogelijk met generals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 15:43:
weet iemand een manier om in een formatie te rijden? of is dat niet mogelijk met generals?
Units selecteren en dan Ctrl-f.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 15:43:
Zie pagina 16 van je manual ;)
Voor het geval je hem niet bij de hand hebt: zet je units zoals je ze wilt hebben, selecteer ze, ctrl+f
Formatie opheffen is weer ctrl+f
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 15:48:
k bedankt, nog iets

waarom failen grote games vaak?
altijd met gasten die een firewall/NAT hebben..?

ik heb ook nat maar ik kan gewoon spelen met de juiste poorten gemapt.
Soms kiest generals een random poort om te connecten. Hierdoor krijg je dus dat soms een connectie wordt gedropped door de firewall, of niet wordt gemapped.
Als het goed is is dit in de volgende patch (die binnenkort uitkomt...) opgelost.

[ Voor 43% gewijzigd door HolyCorn op 17-06-2003 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k bedankt, nog iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 15:48:
k bedankt, nog iets

De kans dat het failed is met meer mensen gewoon groter, lijkt me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag met google dat er een mogelijkheid is om oude replays terug te zien, maar de file is alweer van fileplanet af, krijg een 404... heeft iemand die nog ergens staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik merk trouwens dat op mijn pc generals soepelder draaide op Win2k dan op XP. Ben net overgegaan maar het loopt neit zo lekker meer. Ik gebruikt dezelfde detonators, (23.11 w2k/xp)

Vond het overdreven om daar nou een topic voor te openen in speilerij vragen. Iemand misschien tips voor het soepel laten draaien in xp? Aan mij systeem ligt het iig niet.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
Dinictus schreef op 17 June 2003 @ 16:31:
Ik merk trouwens dat op mijn pc generals soepelder draaide op Win2k dan op XP. Ben net overgegaan maar het loopt neit zo lekker meer. Ik gebruikt dezelfde detonators, (23.11 w2k/xp)

Vond het overdreven om daar nou een topic voor te openen in speilerij vragen. Iemand misschien tips voor het soepel laten draaien in xp? Aan mij systeem ligt het iig niet.
Tja, ik weet het niet zeker, maar vraagt een idle XP niet ietsje meer van je geheugen dan een idle 2K? Dan zou dat misschien het antwoord kunnen zijn.

Heb je verder Xp sp1 + directx 9a ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 22:42:
Nou, ik heb es gekeken :). Berg je maar vast >:).
Nee hoor, zo erg is het nou ook weer niet ;).

Het was nou niet echt een spetterend potje vond ik, maar dat lag ook aan je tegenstanders natuurlijk. Jullie waren duidelijk een paar maten te groot voor ze, het was wel jammer dat er al snel eentje wegging.

Maar ik heb nog wel wat dingen gezien waar ik wat over wil zeggen:
- powerplants moet je niet voorin je basis bouwen, doe dat achterin. Als je ze voorin zet dan zijn dat een van de eerste dingen die kapot gaan, en dan zit je mat gattling cannons zonders stroom.....
- als je een gebouw aan het bouwen bent en hij word aangevallen door missile defenders probeer dan die dozer weg te krijgen (kost toch weer 1000) en cancel desnoods het gebouw.
- laat een dozer niet een gebouw bouwen waarvoor ie eerst nog heel ver moet rijden. In die tijd staat de schutting er wel en ben je met een schot weer een berg poen kwijt.
- pas een beetje op met de firestorm van die Migs :). Een keer bestookte je het command center van een ally ermee. En de tweede keer vernietigde je bijna twee blackmarkets van een ally.
- je had de hele game door erg veel geld. Je bouwde wel een tweede warfac maar gebruikte je die ook? Misschien later in de game toen ik niet meer op je basis lette maar op de aanval.
- voor het kapot maken van die patriots had je ook nuke cannons kunnen gebruiken (had je wel moeten kiezen dan voor een generals punt). Ik ben van mening dat je op dergelijke grote maps echt beter kunt zorgen dat je nuke cannons kunt bouwen. Want als iemand vreselijk gaat turtlen....

Verder speelde je wel op zich wel goed maar zoals gezegd, echt op de proef gesteld werd je ook niet. Je maakte goed gebruik van je Migs trouwens, maar dat is ook een van de grote krachten van China.
Ik hoop dat je wat aan deze dingen hebt, en kwak hier gerust nog es een replay neer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

sp 1 check, geen direct x 9 maar 8.1 die had ik bij win2k ook. Thnks voor je hulp iig. Hebben jukllie welleens gechecked hoeveel geheugen C&C gebruikt af en toe!? Soms wel 300 MB gewoon.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Dinictus schreef op 17 June 2003 @ 16:54:
sp 1 check, geen direct x 9 maar 8.1 die had ik bij win2k ook. Thnks voor je hulp iig. Hebben jukllie welleens gechecked hoeveel geheugen C&C gebruikt af en toe!? Soms wel 300 MB gewoon.
Eehrm we zitten in 2003, de tijd dat een spelletje 100mb ram gebruikt is wel een beetje voorbij dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
Dinictus schreef op 17 June 2003 @ 16:54:
Ja, inderdaad gebruikt Windows + generals ongeveer 330 Mb (voor mij de reden geweest om een paar weken geleden van 256 Mb ram naar 512 Mb te gaan!

Je zou eens die directx 9 kunnen proberen voor betere prestaties, maar daaarmee heb ik er geen verklaring voor dat win 2000 beter loopt dan xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op 17 June 2003 @ 16:54:
[...]

Nou, ik heb es gekeken :). Berg je maar vast >:).
Nee hoor, zo erg is het nou ook weer niet ;).

Yep er zijn een aantal punten die ik goed kan verbeteren. Bedankt!

Het was nou niet echt een spetterend potje vond ik, maar dat lag ook aan je tegenstanders natuurlijk. Jullie waren duidelijk een paar maten te groot voor ze, het was wel jammer dat er al snel eentje wegging.

Maar ik heb nog wel wat dingen gezien waar ik wat over wil zeggen:

- powerplants moet je niet voorin je basis bouwen, doe dat achterin. Als je ze voorin zet dan zijn dat een van de eerste dingen die kapot gaan, en dan zit je mat gattling cannons zonders stroom.....

Dat was inderdaad stom ja. Ik toch aardig wat ruimte dus die had ik gewoon achterin kunnen zetten. Ik zal er volgende keer rekening mee houden.

- als je een gebouw aan het bouwen bent en hij word aangevallen door missile defenders probeer dan die dozer weg te krijgen (kost toch weer 1000) en cancel desnoods het gebouw.

yep, ik heb het gebouw volgens mij wel een aantal keer gecanceld. En idd die dozers weghalen vergeet ik vaak.

- laat een dozer niet een gebouw bouwen waarvoor ie eerst nog heel ver moet rijden. In die tijd staat de schutting er wel en ben je met een schot weer een berg poen kwijt.

ja heb je gelijk in. maar als ik die buldozer weg stuur vergeet ik het vaak.

- pas een beetje op met de firestorm van die Migs :). Een keer bestookte je het command center van een ally ermee. En de tweede keer vernietigde je bijna twee blackmarkets van een ally.

Yep, dat zeiden zij idd ook. Er kwam toen een blakc lotus vlgs mij en ik kilde hem toen met mijn migs. Maar 1 had idd ook genoeg geweest.

- je had de hele game door erg veel geld. Je bouwde wel een tweede warfac maar gebruikte je die ook? Misschien later in de game toen ik niet meer op je basis lette maar op de aanval.

Ik heb de 2e warfactory wel gebruikt, niet constant maar ik had hem eigenlijk meer gebouwd dat zodra mijn 1e werd verbietigd ik die kon gebruiken.

- voor het kapot maken van die patriots had je ook nuke cannons kunnen gebruiken (had je wel moeten kiezen dan voor een generals punt). Ik ben van mening dat je op dergelijke grote maps echt beter kunt zorgen dat je nuke cannons kunt bouwen. Want als iemand vreselijk gaat turtlen....

Ja klopt, maar ik had toch erg veel geld en migs zat. Dus stuurde ik die migs erop af. Maar nuke cannons zijn idd wel handig.

Verder speelde je wel op zich wel goed maar zoals gezegd, echt op de proef gesteld werd je ook niet. Je maakte goed gebruik van je Migs trouwens, maar dat is ook een van de grote krachten van China.
Ik hoop dat je wat aan deze dingen hebt, en kwak hier gerust nog es een replay neer ;).

Klopt de tegen standers waren niet supersterk. En migs gebruik ik heel vaak, ze zijn idd erg goed.
En ik heb zeker wat aan je commentaar, daar kan ik weer een hoop van leren.
Nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Laatst online: 04-09 08:41

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Ik heb net even het officiele forum bekeken.

Ik kreeg daar zowat de slappe lach...

Het is mogelijk om met Burton een vliegtuig te knifen >:) |:( 8)7 >:) |:( 8)7

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
ik moet ook weer eens een nieuwe poging doen . heb nogmaar 1 poging met USA gedaan iedereen blijkt het te halen met china. maar ik wil bewijzen dat USA het ook kan :P. als het me lukt post ik de replay wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
mduijvendijk schreef op 17 June 2003 @ 20:44:
Ik heb net even het officiele forum bekeken.

Ik kreeg daar zowat de slappe lach...

Het is mogelijk om met Burton een vliegtuig te knifen >:) |:( 8)7 >:) |:( 8)7
Wist je dat nog niet? Joh je kan een bombtruck ook in een USA drone veranderen, das ook nog eens nuttig :P (niet dat dat nog niet bekend was :P).

Trouwens best nep dat je dan ook een bloed geluidje hoord ipv krakend aluminium oid :P.

[ Voor 17% gewijzigd door Roet op 17-06-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Roetje schreef op 17 June 2003 @ 21:27:
[...]

Wist je dat nog niet? Joh je kan een bombtruck ook in een USA drone veranderen, das ook nog eens nuttig :P (niet dat dat nog niet bekend was :P).

Trouwens best nep dat je dan ook een bloed geluidje hoord ipv krakend aluminium oid :P.
Dat wist ik ook nog niet :). Ook niet van die bomb truck die je kunt veranderen in een drone. Loop ik zover achter dan :).

Maar kan toch best dat Burton een vliegtuig knift, steekt ie gewoon de banden lek :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Wmm schreef op 17 June 2003 @ 21:31:
[...]

Dat wist ik ook nog niet :). Ook niet van die bomb truck die je kunt veranderen in een drone. Loop ik zover achter dan :).

Maar kan toch best dat Burton een vliegtuig knift, steekt ie gewoon de banden lek :P.
En als de banden lek zijn, dan veranderd het hele toestel binne 1 seconde in een brandend wrak natuurlijk 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Roetje schreef op 17 June 2003 @ 21:57:
[...]

En als de banden lek zijn, dan veranderd het hele toestel binne 1 seconde in een brandend wrak natuurlijk 8)7.
Tuurlijk, als de banden lek zijn heb je niks meer aan dat vliegtuig. Of heb jij wel es personeel op dat vliegveld rond zien lopen die er weer nieuwe banden onderzetten? Dus dan maar een automatic destruction systeem he :D.

Maar ik wil dat eigenlijk wel es zien, dat Burton dat doet. Heeft er niet iemand toevallig een replay waarin dat gebeurt? Nee zeker :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
Ja, da's een beetje zoals ra2 dat je met een hond een krokodil kon pakken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:09
Wmm schreef op 17 juni 2003 @ 22:10:
[...]

Tuurlijk, als de banden lek zijn heb je niks meer aan dat vliegtuig. Of heb jij wel es personeel op dat vliegveld rond zien lopen die er weer nieuwe banden onderzetten? Dus dan maar een automatic destruction systeem he :D.

Maar ik wil dat eigenlijk wel es zien, dat Burton dat doet. Heeft er niet iemand toevallig een replay waarin dat gebeurt? Nee zeker :(.
Ik wil wel even eentje voor je maken tegen een pjoeter..... FF kijken of het lukt.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Wmm schreef op 17 June 2003 @ 22:10:
[...]

Geloof me het lukt, ik doe het wel eens om mensen te sarren :P Maar echt onopvallend is het niet.... Er komt een gigantische stofwolk van het vliegtuig af als ie kapot gestoken wordt (net alsof ie neerstort :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
Voor de beginnende beginners (100% Pure Newbies) moet ik het toch sterk aanraden om het eerst -vanzelfsprekend- een paar keer Off-Line tegen Brutal Computer's op te nemen, en daarna het online te proberen.

Check voor globale maar bruikbare tips de officiele C&C Generals site.

Officiele Site > Game Strategies > Multiplayer Tips

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan een bombtruck ook in een mig of raptor veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 09:35:
Kan een bombtruck ook in een mig of raptor veranderen
Nee, en ook niet in zo'n spy drone van de USA, wel die scout drones die je bij een USA verchile kan kopen. Dit zijn ook het effectiefst want die zijn nauwelijks te zien. En dan je drone netjes in zijn groep van paladins parkeren... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Rival24 schreef op 17 juni 2003 @ 17:23:
[...]

Eehrm we zitten in 2003, de tijd dat een spelletje 100mb ram gebruikt is wel een beetje voorbij dacht ik zo :)
300 mb is wel degelijk veel voor een game, ook in 2003.

[ Voor 3% gewijzigd door Dinictus208 op 18-06-2003 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roetje schreef op 18 juni 2003 @ 10:42:
[...]

Nee, en ook niet in zo'n spy drone van de USA, wel die scout drones die je bij een USA verchile kan kopen. Dit zijn ook het effectiefst want die zijn nauwelijks te zien. En dan je drone netjes in zijn groep van paladins parkeren... :Y)
AAAAAAAAAAAAAAAH je bedoelt dat spy of schietdingetje die ja kan upgraden bij paladins en cruicader?
8)7 Als dat kan, worden die dingen niet neergeschoten door gattlingtank van china?
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Morax schreef op 17 June 2003 @ 23:46:
[...]

Ik wil wel even eentje voor je maken tegen een pjoeter..... FF kijken of het lukt.
Is het al gelukt? Ik ben ook ff tegen de AI aan de gang geweest om te kijken of het wou. Tis gelukt, ziet er wel maf uit, loopt Burton naar dat vliegtuig toe, en ff later: poef, vliegtuig spat uiteen :). Bedankt dat je het tegen de AI wou proberen voor een replay, maar het is mezelf dus al gelukt :). Als er nog iemand hier is dat het ook wil zien moet die het ff zeggen, zet ik de replay wel online.

@clmann: wat jij zegt kan dus niet he. Een bombtruck vermomd zich als scout drone en gaat tussen de tanks van de tegenstander (dus USA) staan. Dan kan ie niet kapot geschoten worden door een gattling van China natuurlijk he. Tenzij je 2vs2 speelt en een USA en China allies zijn. Maar dan nog wordt het lastig want een een gattling tank kan geen stealth units ontdekken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 11:20:
[...]

AAAAAAAAAAAAAAAH je bedoelt dat spy of schietdingetje die ja kan upgraden bij paladins en cruicader?
8)7 Als dat kan, worden die dingen niet neergeschoten door gattlingtank van china?
>:)
Tuurlijk niet, een gecloackte truck wordt nooit beschoten. Bovendien beweegt deze drone over de grond en kan ie dus door gewone tanks enz kapot geschoten worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op 18 June 2003 @ 12:08:
[...]

Is het al gelukt? Ik ben ook ff tegen de AI aan de gang geweest om te kijken of het wou. Tis gelukt, ziet er wel maf uit, loopt Burton naar dat vliegtuig toe, en ff later: poef, vliegtuig spat uiteen :). Bedankt dat je het tegen de AI wou proberen voor een replay, maar het is mezelf dus al gelukt :). Als er nog iemand hier is dat het ook wil zien moet die het ff zeggen, zet ik de replay wel online.

:.
lol je kan beter gewoon vliegveld kapot maken heeftie alle 4 de vliegtuigen kwijt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:09
Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 13:13:
[...]

lol je kan beter gewoon vliegveld kapot maken heeftie alle 4 de vliegtuigen kwijt :*)
Alleen op deze manier istie ook na een tijdje zijn vliegtuigen kwijt (alsie een beetje aan het niet opletten is ;) ) en hoeft Burton nooit te de-cloaken :)
En dat is nou de kracht van Burton :P

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Laatst online: 07:03
Net Art Of Defense gespeeld met 2 vrienden. We hebben de 6:08 gehaald.
Ik ging dood door die uber uber uber apaches van hun. Die hadden een armor van hier tot tokio :/ En daarna een nuke op me nuke-cannon verdediging :(

Ik heb lekker een potje zitten schelden. Heerlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
Semetrix schreef op 18 June 2003 @ 15:30:
Net Art Of Defense gespeeld met 2 vrienden. We hebben de 6:08 gehaald.
Ik ging dood door die uber uber uber apaches van hun. Die hadden een armor van hier tot tokio :/ En daarna een nuke op me nuke-cannon verdediging :(

Ik heb lekker een potje zitten schelden. Heerlijk 8)
Ik heb de scripts aangepast van die map en die belachelijke super-commanches/overloards eruit gemieterd, dan is het tenminste een interessant spelletje met het "realisme" van Generals

Ik heb nu dan ook de 20 minuten overleefd in m'n eentje

[ Voor 6% gewijzigd door Ye Greate'96 op 18-06-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ben sinds kort van China overgestapt naar GLA, maar het wil nog niet echt lukken. Zelfs tegen middelmatige China-spelers verlies ik meestal.

Hier is een replay van mij. Deze 'won' ik dan wel toevallig, maar ik vind het nog steeds niet lekker gaan... Dus kom maar op met de kritiek :)

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
ius gol offline mensen ik kan niet inloggen, zou het zijn dat de 1.6 er komt :D, waarschijnlijk niet amar ok :D, ´t is te hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
daves2hd schreef op 18 juni 2003 @ 20:48:
ius gol offline mensen ik kan niet inloggen, zou het zijn dat de 1.6 er komt :D, waarschijnlijk niet amar ok :D, ´t is te hopen
Ik kan ook niet inloggen nee, checken van de updates wil al niet :).
Hoop idd dat het de patch is maar zal wel niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Joepie! Ik heb hem vanaf vanmiddag ook legaal! :D

Installatie ging gewoon goed, ik wou natuurlijk meteen online spelen, dus meteen in hoofdmenu naar multiplayer -> online toe, krijg ik een #%&* fout! Fout was bij 'Checking game updates', dus ik haalde de nieuwe patch er maar eens overheen. Weer die fout...

Ik zit achter een router dus heb me even rot gezocht naar de poorten die generals nodig heeft om online te komen (blijkt uiteindelijk gewoon in de readme te staan... :X) , map die poorten door, en weer dezelfde fout...

Lees ik hier dat die hele fout niet eens aan mij ligt |:(. Leuk eerste dagje generals...(als die patch vandaag komt, vergeef ik ze het :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
kan iemand de normale versie van art of defence online zetten? want die commanche´s overleven nog een nuke:S het enige is een emp-bomb maar voordat die weer klaar is de 2e keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ligt het aan mij of zijn de servers plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
ligt niet aan jou, gamesy is weer aan´t ****en niemand kan meer online, ze weten ook niet hoelang het gaat duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Nope, helaas zijn ze nog niet aan t patchen. Gewone server probs, het enige dat bekend is is dat niemand meer kan inloggen.
(gelezen op generals boards)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft er een link naar de art of defence de (er waren toch 2 versies? pls link naar allebei)

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 22:38:
wie heeft er een link naar de art of defence de (er waren toch 2 versies? pls link naar allebei)

bedankt.
Art of defense downloads:
versie 3,4,5,7
versie 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe installeer ik die map/of hoe speel ik hem?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 23:29 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.