Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 22:42:
Ik heb vandaag ook generals gekocht en meteen gespeeld. Ging allemaal goed, de potjes liepen lekker. helaas wel 2 disconnecters. Maar wat ik erg jammer vind is dat het erg traag gaat. Maar goed, hier mij replay:
www.bemabv.com/eerstepotjeonline.rep
Zouden mensen wat tiips op mijn speelstijl kunnen geven?
De eerst 10 min mocht er niet worden aangevallen.
Nou, ik heb es gekeken

. Berg je maar vast

.
Nee hoor, zo erg is het nou ook weer niet

.
Het was nou niet echt een spetterend potje vond ik, maar dat lag ook aan je tegenstanders natuurlijk. Jullie waren duidelijk een paar maten te groot voor ze, het was wel jammer dat er al snel eentje wegging.
Maar ik heb nog wel wat dingen gezien waar ik wat over wil zeggen:
- powerplants moet je niet voorin je basis bouwen, doe dat achterin. Als je ze voorin zet dan zijn dat een van de eerste dingen die kapot gaan, en dan zit je mat gattling cannons zonders stroom.....
- als je een gebouw aan het bouwen bent en hij word aangevallen door missile defenders probeer dan die dozer weg te krijgen (kost toch weer 1000) en cancel desnoods het gebouw.
- laat een dozer niet een gebouw bouwen waarvoor ie eerst nog heel ver moet rijden. In die tijd staat de schutting er wel en ben je met een schot weer een berg poen kwijt.
- pas een beetje op met de firestorm van die Migs

. Een keer bestookte je het command center van een ally ermee. En de tweede keer vernietigde je bijna twee blackmarkets van een ally.
- je had de hele game door erg veel geld. Je bouwde wel een tweede warfac maar gebruikte je die ook? Misschien later in de game toen ik niet meer op je basis lette maar op de aanval.
- voor het kapot maken van die patriots had je ook nuke cannons kunnen gebruiken (had je wel moeten kiezen dan voor een generals punt). Ik ben van mening dat je op dergelijke grote maps echt beter kunt zorgen dat je nuke cannons kunt bouwen. Want als iemand vreselijk gaat turtlen....
Verder speelde je wel op zich wel goed maar zoals gezegd, echt op de proef gesteld werd je ook niet. Je maakte goed gebruik van je Migs trouwens, maar dat is ook een van de grote krachten van China.
Ik hoop dat je wat aan deze dingen hebt, en kwak hier gerust nog es een replay neer

.