[C&C]Generals - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.715 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Kan 1 van jullie mij misschien vertellen hoe ik mijn generals online account kan behouden asl ik mijn pc ga herinrichten?

Staan de gegevens op de ez server, dus als ik opnieuw inlog met de juiste naam en password, heb ik dan mijn accoutn nog na een reinstall?

thnks.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dinictus schreef op 11 juni 2003 @ 20:20:
Kan 1 van jullie mij misschien vertellen hoe ik mijn generals online account kan behouden asl ik mijn pc ga herinrichten?

Staan de gegevens op de ez server, dus als ik opnieuw inlog met de juiste naam en password, heb ik dan mijn accoutn nog na een reinstall?

thnks.
Inderdaad! Je hoeft alleen maar weer in te loggen met dezelfde gegevens (username, pass e.d.), en je krijgt weer gewoon je stats te zien zoals ze waren.
Het enige waar je eventueel naar zou kunnen kijken zijn je savegames, replays en custom-maps. Als je die wilt bewaren tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Dinictus schreef op 11 June 2003 @ 20:20:

thnks.
Yup, die heb je gewoon nog. Word allemaal bewaard op de server.
Als je dan weer voor de eerste keer inlogt en je kijkt naar je stats dan staan die misschien weer op 0, maar dat is na een paar minuten ook weer bij het oude :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

phew gelukkig, bedankt.

En je savegames, replays en maps die in mydocs op c:\ staan kan je denk ik wel backuppen.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Dinictus schreef op 11 June 2003 @ 21:00:
phew gelukkig, bedankt.

En je savegames, replays en maps die in mydocs op c:\ staan kan je denk ik wel backuppen.
Yep, die kun je gewoon backuppen en later weer terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05-2023
8. QUICKMATCH RESOLUTION – the resolution for QuickMatch games is no longer limited to 800x600. All resolutions allowed.
Yes !!!! Krijg ik tog nog gelijk :P Werd al zo scheel van een potje Quickmatchen op mien 19". Slaat gewoon nergens op alsof ik rekening moet houden met iemand die een 14" heeft, ja doeg daarvoor heb ik geen 19" gekoopt (hehehe)
6. MULTIPLAYER LOBBIES – The lobbies have been renamed to allow people to congregate based on the type of game they want to play, not just their region.

1 vs 1, 2 vs 2, 3 vs 3, 4 vs 4, Newbie, Asia, Europe, N America, S America, No Rush, No Supers, Mod Maps
Ipv dat ze nou buttons maken dat je zelf als host kan selecteren wel of geen superwapens. Maar nee hoor |:(

En als je nou een potje no supers no rush wilt ? 8)

[ Voor 44% gewijzigd door Supern00b op 12-06-2003 02:46 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 16:38
Supern00b schreef op 12 June 2003 @ 02:40:
[...]

Yes !!!! Krijg ik tog nog gelijk :P Werd al zo scheel van een potje Quickmatchen op mien 19". Slaat gewoon nergens op alsof ik rekening moet houden met iemand die een 14" heeft, ja doeg daarvoor heb ik geen 19" gekoopt (hehehe)
Ik vind het spelen op 800*600 niet zo'n nachtmerrie op zich. Het heeft wel wat :)

Loopt het tenminste een beetje snel. (GeForce III)

Ik denk dat het beter zou zijn geweest om de verplichte resolutie te verhogen naar 1024*768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

ik wil wel een replay hier neer planten maar kan dat ook uit de map waarin die replay zit normaal gesproken?

Heb geen website of anderszins.

en welke tekens moet ik er dan precies bij zetten om hem te kunnen downloaden.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:09
Arno schreef op 12 juni 2003 @ 07:51:
ik wil wel een replay hier neer planten maar kan dat ook uit de map waarin die replay zit normaal gesproken?

Heb geen website of anderszins.

en welke tekens moet ik er dan precies bij zetten om hem te kunnen downloaden.
Je moet hem op een site zetten, of iig op een FTP-server en dan de link geven. Je mag hem naar mij mailen, dan zet ik hem bij mij er wel op en dan stuur ik je de link wel :)
E-mailadres staat in mijn profiel.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

hier ff een replaytje van mij, was weer 1 van men eerste quickmatches in een lange tijd,
was volgens mij me 2e QM van de avond, 5 dagen geleden.

Game loadde, China player met 500 Wins/100 Loss, niet echt fantastisch, maar toch,
nou zoals iedereen wel kan zien, was ik aardig roestig, maar toch bleef het een erg mooie game, maakte paar groffe fouten, zoals bijv met Eerste Air strike :(

maar ja, download hier: Wiebbe 1vs1 china speler

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

tja, daar heb ik dus de tijd niet voor om op te zetten maar wel is dat nog iets wat ik op de rol heb staan( FTP server dus).

Ik mail je wel die replay en zet hem dan maar hier neer, zodat men ff kan kijken waar ik fout ga. :?

PS....Ben bang vanaf het begin tot het einde O-)

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach jah iedereen moet het leren. Ik snap niet hoe bijv. iemand aan 500 wins en 100 losses kan komen. Ik vind het knap imo :Y) (speelt vast dag en n8 :/ )

Maar ik stap langzaam over van aao naar generals dus je zult me vaker online zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Bij deze de link naar Arno's replay:
Replay

Ik ga hem nu zelf ook bekijken :)
Sorry dat ik hem nu pas post, maar ik moest vanmorgen vroeg naar school en ben nu pas thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

makt niet uit, ben al bliij met ene helpende hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Supern00b schreef op 12 juni 2003 @ 02:40:
[...]

[...]
mja, ik vond t eeerst ook irritant, maar nu krijg je mensen die op 1600x1200 gaan spelen terwijl hun pc daar niet snel genoeg voor is en dus allemaal van die nog meer uuuubbbbeeeerttrrrraaaaaaaaaaaaagggeee games

[ Voor 6% gewijzigd door Glorificationer426 op 12-06-2003 13:14 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:40
Wiebbe schreef op 12 June 2003 @ 10:41:
hier ff een replaytje van mij, was weer 1 van men eerste quickmatches in een lange tijd,
was volgens mij me 2e QM van de avond, 5 dagen geleden.

Game loadde, China player met 500 Wins/100 Loss, niet echt fantastisch, maar toch,
nou zoals iedereen wel kan zien, was ik aardig roestig, maar toch bleef het een erg mooie game, maakte paar groffe fouten, zoals bijv met Eerste Air strike :(

maar ja, download hier: Wiebbe 1vs1 china speler
Heeej die ken ik :D. Bistoure dus, die speelt altijd met zijn buddy Arc0bate of Acr0bite. Zijn wel goed ja, alleen die stats hebben ze door te disconencten. Dat deden ze bij ons iig wel.

Ik vond het nog redelijk gespeeld hoor, ahoewel je m met die burton flink had kunnen pakken!! Zonde man :D. Denk wel dat je dan het potje had gewonnen.

Jij mircode iig wel een stuk beter dan hij deed, enigste was hij deed was gattling pompen :|.

[ Voor 5% gewijzigd door Roet op 12-06-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Supern00b schreef op 12 June 2003 @ 02:40:
Ik vind dit (en met mij nog vele anderen waarschijnlijk) echt zonde... Ik speelde vaak quickmatch, omdat het juist veel relaxter speelt dan zo'n laggy custom game. Ben het met Stuiterbal eens, dat als ze de limiet veranderen, dat ze hem dan beter op 1024x768 hadden kunnen zetten... \
Het heeft dus niks met het feit te maken dat jij een 19" hebt en iemand anders een 14"! Ze hebben dit puur voor de snelheid gedaan, zodat "sommige" mensen niet de resolutie te hoog zetten voor hun hardware.
Ipv dat ze nou buttons maken dat je zelf als host kan selecteren wel of geen superwapens. Maar nee hoor |:(

En als je nou een potje no supers no rush wilt ? 8)
Dit is veel makkelijker te implementeren denk ik. Het gaat wel veel verder dan een paar simpele buttons met wel/geen supers toe voegen. Ingame moet er dan ook wat veranderen, zodat de supers niet gebouwd kunnen worden, en china's upgrade's moeten naar een ander gebouw verplaatst worden, enz.

@ Wiebbe:
Denk dat je zelf wel weet wat er verkeerd ging, ik heb er ook niet echt op gelet moet ik zeggen. Die 1e airstrike was inderdaad best wel gg ;) Maar wat me echt opviel was de ontzettend slechte micro-control van die china! En het gebrek aan een verschillende units wat hij gebruikte. Ik heb geen nuke cannon gezien, en geen gatt/th combo. Ik denk dat als je niet zo "roestig" was, dat je dan makkelijk had gewonnen. De paradrops waren wel lekker uitgevoerd. Denk dat je in het begin misschien beter die chinook voor income had kunnen gebruiken, of die units gewoon droppen en de nook terug halen. Je hebt zo best veel income verloren. Daar staat weer tegenover dat je wel een dozer/truck/supply centre hebt gesloopt met die verschillende drops.
Tis zo jammer dat de early-game economy van USA zo slecht is, anders was dit echt perfect geweest, weet nu alleen niet wie re nou het meest de dupe van is geworden...

[ Voor 3% gewijzigd door HolyCorn op 12-06-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Roetje schreef op 12 juni 2003 @ 13:29:
[...]

Heeej die ken ik :D. Bistoure dus, die speelt altijd met zijn buddy Arc0bate of Acr0bite. Zijn wel goed ja, alleen die stats hebben ze door te disconencten. Dat deden ze bij ons iig wel.

Ik vond het nog redelijk gespeeld hoor, ahoewel je m met die burton flink had kunnen pakken!! Zonde man :D. Denk wel dat je dan het potje had gewonnen.

Jij mircode iig wel een stuk beter dan hij deed, enigste was hij deed was gattling pompen :|.
Ja echt he, hij kocht net die mines toen ik met burton daar 3 dingen had gebommed, maar ik ben dan weer te gierig, en wil er nog eentje bij hebben :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07
Woei... GoT battle :P

Ik en Morax VERSUS aapelite en swordnogwat
KLIK!

Klik hier voor de (saaie) bunkerrematch

Ik tegen morax
Die laatste vond morax niet zo leuk, hij vond dat ik veel geluk had.... ik weet wel beter ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Rival24 op 12-06-2003 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

at last a winning game....zojuist al was het krap an :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Rival24 schreef op 12 June 2003 @ 13:55:
Woei... GoT battle :P

Ik en Morax VERSUS aapelite en swordnogwat
KLIK!

Klik hier voor de (saaie) bunkerrematch

Ik tegen morax
Die laatste vond morax niet zo leuk, hij vond dat ik veel geluk had.... ik weet wel beter ;)
Noem jij het skill als ik met een rebel amush een overlord wil overnemen, ze er precies naast zet, alleen jij de overlord ineens hebt :? Ja, dat noem ik luck ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Morax schreef op 12 June 2003 @ 16:09:
[...]

Noem jij het skill als ik met een rebel amush een overlord wil overnemen, ze er precies naast zet, alleen jij de overlord ineens hebt :? Ja, dat noem ik luck ja :)
WAs wel aardig wat luck moet ik zeggen hoewle er ook foutjes gemaakt worden maar dat is altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten replays die je hebt gedownload in een speciale directory staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 16:37:
Moeten replays die je hebt gedownload in een speciale directory staan?
[rml]Rival24 in "[ C&C]Generals - Deel 5"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
HolyCorn schreef op 12 juni 2003 @ 13:44:
[...]

Ik vind dit (en met mij nog vele anderen waarschijnlijk) echt zonde... Ik speelde vaak quickmatch, omdat het juist veel relaxter speelt dan zo'n laggy custom game. Ben het met Stuiterbal eens, dat als ze de limiet veranderen, dat ze hem dan beter op 1024x768 hadden kunnen zetten... \
Het heeft dus niks met het feit te maken dat jij een 19" hebt en iemand anders een 14"! Ze hebben dit puur voor de snelheid gedaan, zodat "sommige" mensen niet de resolutie te hoog zetten voor hun hardware.
Moeten ze maar een soort hardware check uitvoeren met recommend settings zoals ze zo vaak doen met spellen. Alsof ik het dupe moet worden van spelers met mindere hardware. Uiteraard moet ik ook niet 1600x1200 proberen gezien mijn huidige hardware (Geforce 3 Ti 500, XP2000) maar 1024 of zelfs 1280 (1vs1) is toch al een hele grote verbetering.

En dan ook nog: Heb je toevallig net een speer van een nieuwe machine die het allemaal aankan kan je terug naar de jaren 80 settings. Nee daar wordt je vrolijk van :o

Tja en als spelers toch hun settings te hoog zetten, hoe dom kan je dan zijn |:( en dat ligt toch echt aan die spelers zelf. Dat daardoor spellen verneukt kunnen worden dat zal best mede omdat het spel geen fixed of minimum game speed kent. (Of is dat minimum er stiekum toch wel :7)

Waarneer zoiets gelocked zou worden qua mimimum game speed zal het toch echt wel gaan laggen aan hun kant (er even gemakshalve van uitgaande dat hun download/upload aan de zeer ruime kant ligt B) ) waardoor ze qua settings toch een stapje lager zouden moeten. Maar goed Westwood heeft anders gekozen, zeg maar. Zullen ook wel een paar nadeeltjes aan zitten of zo ... :P

Daarbij ben ik genoeg gasten tegengekomen die in custom match geweerd werden met hun trage gebakjes en vervolgens een carriere in quickmatch starten/proberen. Alsof quickmatch automatisch daarvan gespaard werd. Tis wel minder dan in custom match ok helemaal uit te bannen en alleen door 800x600 dat toch ook echt niet.

Maar we zullen zien wat het gaat brengen ... of niet :)
HolyCorn schreef op 12 juni 2003 @ 13:44:
Dit is veel makkelijker te implementeren denk ik. Het gaat wel veel verder dan een paar simpele buttons met wel/geen supers toe voegen. Ingame moet er dan ook wat veranderen, zodat de supers niet gebouwd kunnen worden, en china's upgrade's moeten naar een ander gebouw verplaatst worden, enz.
En ? Daarvoor zijn het toch programmeurs ? :o Daarbij kon het in RA2 wel en hier ineens niet ? Zie dan het probleem niet zo :? Maar zoals een interview al aangaf ze doen het in "zeer" kleine stukjes B)

[ Voor 65% gewijzigd door Supern00b op 12-06-2003 17:22 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Van mij hoeven ze dus echt niks te doen aan die superwapens. Ik vind ze juist zeer handig, en ze horen bij het spel. Je moet er gebruik van maken en als je dat niet doet ben je misschien niet slim bezig want in sommige games heb je ze dus echt wel nodig, anders is er geen doorkomen aan. En dan kun je wel zeggen van maar je kunt er zoveel bouwen bla bla bla maar als je je tegenstander 5 superwapens laat bouwen dan ben je zelf ook niet echt goed bezig. Dan geef je hem veel te veel rust om die dingen te kunnen bouwen.

Ik snap best dat er mensen zijn die zonder die dingen willen spelen maar wat is er nou zo erg aan. Ze zijn een deel van het spel, en dan nog: zo vaak gebeurt het niet eens dat er superwapens gebruikt worden eigenlijk, ik bouw ze niet echt vaak en m'n tegenstanders krijgen daar vaak ook niet echt de tijd voor. En in de replays die ik kijk (voornamelijk replays die hier gepost worden) zie ik ze ook niet echt vaak gebruikt worden.... ik snap die hele heisa rond die superwapens niet echt zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Wmm schreef op 12 June 2003 @ 17:18:
ik snap die hele heisa rond die superwapens niet echt zo :).
Twilight Flame xVSx nog nooit gespeeld zeker? Of Fallen Empire, dat zijn op zich wel leuke maps, behalve als iedereen Superweapons gaat liggen bouwen. (Zie een replay van me een paar posts terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
@WMM

Nu ik toch bezig ben 8)
Maar je snapte het toch best ? Waarom :? .... enfin :*)

Er zijn gewoon genoeg spelers die graag eens een gewoon potje zonder die supers zouden willen spelen en dan is het gewoon fijn als je zou gewoon zou kunnen kiezen. Das gewoon alles en waarom gewoon ook niet ? :P :P :P

offtopic:
Zo en nu een gewone ijskoude bavaria (punt) :9

[ Voor 23% gewijzigd door Supern00b op 12-06-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Supern00b schreef op 12 June 2003 @ 16:54:

hele lap tekst over onrecht
Ik zou alle argumenten van Rival24 en Alphega van 4 weken terug weer kunnen aanvoeren, maar dat heeft toch geen zin denk ik...
En ? Daarvoor zijn het toch programmeurs ? :o Daarbij kon het in RA2 wel en hier ineens niet ? Zie dan het probleem niet zo :? Maar zoals een interview al aangaf ze doen het in "zeer" kleine stukjes B)
Heb jij wel is wat geprogrammeerd? Volgens mij heb je geen idee hoeveel werk daar in gaat zitten |:( Ze hebben nu wel wat beters te doen, dan om een aanpassing te doen die de game-balance nog verder uit z'n evenwicht rukt.

Supers horen nu eenmaal bij het spelletje, en kun je hier niet mee omgaan, dan doe je gewoon iets verkeerd.
offtopic:
zo en nu een ijskoude Hertog-Jan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Rival24 schreef op 12 juni 2003 @ 17:25:
[...]

Twilight Flame xVSx nog nooit gespeeld zeker? Of Fallen Empire, dat zijn op zich wel leuke maps, behalve als iedereen Superweapons gaat liggen bouwen. (Zie een replay van me een paar posts terug).
Ik heb alle maps gespeeld en ook wel al zo vaak dat ik ze allemaal wel uit m'n hoofd ken zodra ik de thumbnail zie.

Ik snap ook best dat sommige wel es zonder SW willen spelen maar het is gewoon een deel van het spel waarmee je om moet gaan. Sommige worden scheinbaar al hysterisch wanneer hun tegenstander een SW bouwt. Net of ze er niks tegen kunnen doen. Ik heb wel es tegen iemand gespeeld die USA was en steeds SW bouwde. Hij had er hoogstens twee tegelijk en had er vier ofzo gebouwd. Maar geen eentje heeft ie ook maar een keer kunnen gebruiken.....

Je gaat toch ook niet zeggen van: geen vliegtuigen gebruiken hoor, die vind ik zo vervelend :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
HolyCorn schreef op 12 June 2003 @ 17:39:
Heb jij wel is wat geprogrammeerd? Volgens mij heb je geen idee hoeveel werk daar in gaat zitten |:( Ze hebben nu wel wat beters te doen, dan om een aanpassing te doen die de game-balance nog verder uit z'n evenwicht rukt.

Supers horen nu eenmaal bij het spelletje, en kun je hier niet mee omgaan, dan doe je gewoon iets verkeerd.
offtopic:
zo en nu een ijskoude Hertog-Jan ;)
Wat interesseert mij nou hoeveel werk dat is ? En wat heeft het nu met mijn programmeer kunsten te maken, wat boeit dat nou |:( Heb jij aandelen van Lucas Arts of zo ? Jemig verzin iets beters.

Alsof spelen online zonder superwapens (afgesproken in de lobby) een verschrikkelijk aardverschuiving heeft veroorzaakt qua game balance, doh :X Er zou gewoon totaal niks mis mee wezen als die optie erin zit. Tis gewoon een keer wat anders om met grotere legers op elkaar af te stormen dan die supers. Meer is het niet. Gewoon een ander type gameplay. En er mogen er wel wat meer in/bij wat mij betreft.

Overigens mis ik in dit spel nog genoeg. Een zeevloot zou wel interessant zijn en wat extra rassen. 3 is maar wat magertjes vind ik. Daar is zeker ook weer wat mis mee dat ik dat vind. :Z

ps. Laat die offtopic reply in het vervolg ook maar achterwege want origineel ben je ook al niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Supern00b op 12-06-2003 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf een behoorlijk nOOb maar heb net tegen iemand gespeeld (1/20..haahahahah volgens mij kon je daar nog met geweermannetjes van winnen :)
Kan Replay niet laten zien heb geen webspace...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 18:56:
Ik ben zelf een behoorlijk nOOb maar heb net tegen iemand gespeeld (1/20..haahahahah volgens mij kon je daar nog met geweermannetjes van winnen :)
Kan Replay niet laten zien heb geen webspace...
Again, stuur hem naar mij (e-mail in profiel) en ik zet hem wel on-line voor je, ruimte genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Supern00b schreef op 12 June 2003 @ 18:56:
[...]

Wat interesseert mij nou hoeveel werk dat is ? En wat heeft het nu met mijn programmeer kunsten te maken, wat boeit dat nou |:( Heb jij aandelen van Lucas Arts of zo ? Jemig verzin iets beters.

Alsof spelen online zonder superwapens (afgesproken in de lobby) een verschrikkelijk aardverschuiving heeft veroorzaakt qua game balance, doh :X Er zou gewoon totaal niks mis mee wezen als die optie erin zit. Tis gewoon een keer wat anders om met grotere legers op elkaar af te stormen dan die supers. Meer is het niet. Gewoon een ander type gameplay. En er mogen er wel wat meer in/bij wat mij betreft.

Overigens mis ik in dit spel nog genoeg. Een zeevloot zou wel interessant zijn en wat extra rassen. 3 is maar wat magertjes vind ik. Daar is zeker ook weer wat mis mee dat ik dat vind. :Z

ps. Laat die offtopic reply in het vervolg ook maar achterwege want origineel ben je ook al niet.
Wat heeft Lucas Arts te maken met Generals :?. EA Pacific heeft de game gemaakt hoor ;).

Je vindt drie zijdes wat magertjes? Weet je wel hoe moeilijk het is om een RTS goed te balanceren? Als je der dan ook nog 10 zijdes in gaat stoppen dan heb je alleen maar als gevolg dat bijna alle units van die zijdes hetzelfde zijn en dan heeft iedere zijde maar een paar speciale units.
Nee, ik vind het wel goed zo, 3 compleet verschillende zijdes die allemaal anders spelen. Prachtig. Een zeevloot zou idd wel aardig geweest zijn maar of het zo functioneel is. Je hebt nu al je aandacht al nodig voor een land/lucht oorlog, dan ook nog de zee erbij....

Maar goed, ieder z'n mening en iedereen mag vinden wat ie wil :).

En nu weer compleet wat anders: valt het jullie ook zo op dat er nu online echt wel minder China gespeeld wordt of ligt dat aan mij. En USA spelers hebben weer een nieuw iets: massaal voor heli's. Daar ben ik de laatste dagen ook vaak ingetrapt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
Wmm schreef op 12 June 2003 @ 20:44:
Wat heeft Lucas Arts te maken met Generals :?. EA Pacific heeft de game gemaakt hoor ;).
Je hebt me daar :P Maar als we dan toch de puntjes op de I (dit geval grote I) zetten het was Westwood en ze waren nog net op tijd om de hoesjes te veranderen naar EA. EA heeft dus geen bit geprogrameerd.
Je vindt drie zijdes wat magertjes? Weet je wel hoe moeilijk het is om een RTS goed te balanceren?
Gaat tie weer 8)7 Nee en dat weet jij ook niet, maar wat maakt dat eigenlijk uit of het moeilijk is of niet ? Daar kan ik toch niks mee ? En waarom lukt het andere strategie spellenmakers dat dan wel ?
Als je der dan ook nog 10 zijdes in gaat stoppen dan heb je alleen maar als gevolg dat bijna alle units van die zijdes hetzelfde zijn en dan heeft iedere zijde maar een paar speciale units.
Hoeft dus totaal niet. Als Microsoft dat kan met een ras of 10 waarom kan Lucas ... euh ... EA dat dan niet. Kwestie van het verder wat uitdiepen denk ik.
Nee, ik vind het wel goed zo, 3 compleet verschillende zijdes die allemaal anders spelen. Prachtig. Een zeevloot zou idd wel aardig geweest zijn maar of het zo functioneel is. Je hebt nu al je aandacht al nodig voor een land/lucht oorlog, dan ook nog de zee erbij....
Je zult wel wat enige levels moeten aanpassen / maken met wat water idd, want op land schiet een haven maken natuurlijk niet op. En of het druk wordt valt te bezien want das een kwestie van prioriteiten stellen wat je dus nu eigenlijk tijdens het spel ook al doet.
Maar goed, ieder z'n mening en iedereen mag vinden wat ie wil :).
Zijn we het daarover iig eens B)

[ Voor 6% gewijzigd door Supern00b op 12-06-2003 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
beste mede-tweakers...

Ik zit met een groot generals probleem :(

Na paar maanden met illigale versie gespeeld te hebben via VPN"s etc vond ik het tijd worden om het maar eens online te gaan proberen.
Vandaag generals gekocht en alles netjes geinstalleerd etc. Vol goede moed probeer ik een game te joinen en bij het starten gaat het fout. Iets van firewall melding.

Ok kan gebeuren natuurlijk ...

Na 10x proberen nog steeds niet gelukt. Of het loopt meteen fout, of map transfer loopt vast of ik krijg meteen een disconnection menu.

Even op tweakers lezen wat te doen, ik zie dat ik op mijn router wat poorten moet doorlussen (udp poorten etc).

Na dit gedaan te hebben nog steeds geen suc6. Ik heb nu ongeveer 30x geprobeerd een game te joinen en allemaal mislukt.

me pc zit op 192.168.3.10
Edimax router -> 192.168.3.1

UDP poorten etc doorgelust.

Wie weet raad ? Ik baal echt onwijs.

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
De oplossing komt met patch 1.6 :) Ze zijn bezig aan de problemen met routers/firewalls, want de optie om Generals via een zelf aangegeven poort in de options.ini file werkt nu niet. Ze zijn er aan bezig, en zouden het oplossen in patch 1.6, nog ffetjes wachten dus :Y)

Overigens mededeling aan alle tweakers: Als je zin hebt in een bunker-game (ook wel turtle-game), dan moet je spelen tegen DefCon. Damn wat een bunkeraars zeg. Ze hebben ons niet eens aangevallen!!! (Ja, 1 keertje met 2 tanks, wat een aanval 8)7 ) en op een gegeven moment hadden we 3 SCUD Storms en 2 Particle Cannons tegen ons (Rival24 en ik) :( Het was gewoon niet leuk meer en verpest meteen je hele dag ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Bah bah, voor de geinteresseerden de replay. Zulke mensen moeten ze aan de hoogste boom opknopen, of hun blalen koken in de motorolie :(

Eikels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Supern00b schreef op 12 juni 2003 @ 21:55:
[...]
Je hebt me daar :P Maar als we dan toch de puntjes op de I (dit geval grote I) zetten het was Westwood en ze waren nog net op tijd om de hoesjes te veranderen naar EA. EA heeft dus geen bit geprogrameerd.
Ik zal verder ophouden hierover, we worden het toch nooit eens :).
Maar nog wel hierover: het is wel degelijk EA Pacific die het spel gemaakt heeft,
Westwood heeft natuurlijk wel inspraak gehad maar heeft de game zelf niet gemaakt. Wel is EA Pacific een afsplitsing van Westwood. En tja, na Generals heeft EA Westwood maar helemaal gewist als naam en is alles onder de noemer EA gevallen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Supern00b schreef op 12 June 2003 @ 18:56:
[...]

Ik dacht dat we hier op dit forum, wat toch van redelijk hoog niveau is, wel normaal met elkaar een discussie kunnen voeren. Blijkbaar kan dit niet met jou. :/ Je bent blijkbaar zo van je eigen gelijk overtuigd dat iemand die het niet met je eens is, en aangeeft waarom de dingen waarschijnlijk zo zijn als ze zijn in de game c.q. patch meteen maar aandelen heeft in lucas... of nee EA :? Doet me denken aan het officiele forum waar iedereen die EA niet afvalt meteen weer een EA kontlikkende k*t n00b is.
En dat geflame over die offtopic reply is helemaal hilarisch. Blijkbaar heb je ook al geen gevoel voor humor :X

@ Fly Duck:
Welke poorten heb je allemaal door gemapped naar je compu? Als je wel op GoL komt, wat ik uit je post begrijp, betekent dat dat in ieder geval wel een aantal poorten zijn doorgemapped. Je zou de volgende poorten moeten mappen:
TCP ports:
80, 6667, 28910, 29900, 29920

UDP ports:
4321, 27900

Als je deze wel allemaal goed doormapped, dan weet ik het zo ook even niet :? Kijk wel nog even bij options of daar het goede IP staat. Daar zou voor jou 192.168.3.10 moeten staan.
Maar anders moet je de volgende patch nog even afwachten, daarin "zou" het firewall/NAT probleem mee opgelost moeten zijn... Trouwens, heb je nog een firewall aanstaan? Eventueel de ingebouwde firewall van windows XP?

[ Voor 19% gewijzigd door HolyCorn op 12-06-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

In EIKELS ben jij toch Huge cock?

Zit nu te kijken maar wat is het probleem, zodat ik daar speciefiek op kan letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Arno schreef op 12 June 2003 @ 23:13:
In EIKELS ben jij toch Huge cock?

Zit nu te kijken maar wat is het probleem, zodat ik daar speciefiek op kan letten
De vijand bunkert zo ongelooflijk hard, en superweapons :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Hahaha, dat had ik ook net met een USA speler, dacht weer eens een keer te winnen zat ie weer in die huizen met ze Rocketsmannen, geen doorkomen aan dan.

Ik zie nu al 3 scuds en 2 particals..............hij is langer dan mijn game net, die moest ik afbreken want anders OORLOG in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Bij deze dan weer 2 replays van Januss :) Ik heb ze alleen ff gerenamed zodat de adressen van de links wat makkelijker worden ;)
Januss' eerste replay
Januss' tweede replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

ik vind het van hun kant een passief zooitje.

En dat is idd wat ik wel vaker tegenkom, ik val te snel aan en dus meestal kansloos.

Maar ik vind die lange potten niet echt lekker handig, zeker met het oog op RSI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 01:04

makje

Professioneel prutser

Hier nog iemand die net vandaag het origineel heeft gekocht om online te kunnen spelen.

1e potje: leuk potje 2vs2. was redelijk in evenwicht, maar wij kwamen er niet uit --> zij wonnen. heb mezelf hier op een paar kleine foutjes kunnen betrappen (patriot verdediging niet op de meest optimale plaatsen gezet --> hun black lotus'en kwamen er doorheen en voordat ik dát doorhad...)

2e potje: ook een 2vs2. blijkbaar stond er in de lobby bij dat het een 'no rush' potje moest zijn.... zij beide USA ik GLA en toch met een techie erin gegaan: zij kwaad. oke best mijn vergissing (vanaf wanneer is het dan wel oke om aan te vallen?? iemand moet toch aanvallen...) Minuut later zie ik dat hij een basis om een suppliesvoorraad bouwt die zowat begrenst aan de mijne. Die val ik dus aan met een paar tanks en mannetjes: zij alweer kwaad..... :?

3e potje weer 2vs2. tegenstander maakte het me vrij moeilijk en mijn maat had zijn handen ook wel vol. Op een gegeven moment merk ik dat ik een heleboel geld heb en dat ik gebouwen kwijtraak... mijn maat is weggegaan en ik heb zijn spullen. Leuk hoor 2 halfgare bases hoe kan ik daar nu goed mijn aandacht over verdelen tegen 2 tegenstanders??

pot 4 is een 3vs3, maar lagt zo erg dat het spel gestopt wordt voor iedereen.

pot 5 is hetzelfde verhaal als pot 3 Erg leuk zulke medespelers.

Dus nu zit ik hier zwaar gefrustreerd, waarom heb ik dit ooit online willen gaan spelen :? :|

Nog maar eens proberen dan. mijn stats kunnen toch al niet meer slechter B) 8)7

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Morax schreef op 12 June 2003 @ 23:49:
Bij deze dan weer 2 replays van Januss :) Ik heb ze alleen ff gerenamed zodat de adressen van de links wat makkelijker worden ;)
Januss' eerste replay
Januss' tweede replay
TJa wat mot ik daar van zeggen:

De ene vergeet een Supply te bouwen en de ander gaat eerst de zijkanten volbouwen....

Dan ben ik nog goed vergeleken bij deze spelers, maar die heb ik nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
HolyCorn schreef op 12 June 2003 @ 22:47:
[...]
Ik dacht dat we hier op dit forum, wat toch van redelijk hoog niveau is, wel normaal met elkaar een discussie kunnen voeren. Blijkbaar kan dit niet met jou. :/
Deze is leuk :D , Vertel vertel waarom dan wel niet ? Wel een beetje argumenteren graag want zo kan ik het ook.
Je bent blijkbaar zo van je eigen gelijk overtuigd dat iemand die het niet met je eens is, en aangeeft waarom de dingen waarschijnlijk zo zijn als ze zijn in de game c.q. patch meteen maar aandelen heeft in lucas... of nee EA :?
Wie heeft het hier over gelijk ? Het gaat hier gewoon over uiteenlopende meningen hoor daar is dan ook niks mis mee.

Ik stoor mij wel aan zinnen zoals : "Heb jij wel is wat geprogrammeerd? Volgens mij heb je geen idee hoeveel werk daar in gaat zitten " en "Je vindt drie zijdes wat magertjes? Weet je wel hoe moeilijk het is om een RTS goed te balanceren?"

Das op de man af en wat moet ik nu met zulke kreten ? Daar heb ik toch niks aan ?
Alsof ik eerst jaren heb moeten programmeren aan een RTS spel om een mening te kunnen geven, kom op zeg :+
Doet me denken aan het officiele forum waar iedereen die EA niet afvalt meteen weer een EA kontlikkende k*t n00b is.
Weet niet welk forum dat dan is maar dat forum ken ik niet, wil ik niet kennen en weet ook niet waarom je dat aanhaalt :?
En dat geflame over die offtopic reply is helemaal hilarisch. Blijkbaar heb je ook al geen gevoel voor humor :X
Het enige wat ik heb gezegd is dat die dat beter achterwege kan laten omdat dat niet origineel was. Meer niet. Blijkbaar vindt jij het wel humor of zo, das dan mooi :)
Wmm schreef op 12 June 2003 @ 22:41:
Ik zal verder ophouden hierover, we worden het toch nooit eens :).
Dat hoeft toch ook niet perse ? Dat is toch geen moeten of zo? Vind het gewoon tof dat je je mening geeft. Niks mis mee. Verschil van meningen/inzichten is dan ook heel normaal. Alleen met sommige zinnen/beweringen op de man af, daar kan ik gewoon niks mee.

[ Voor 36% gewijzigd door Supern00b op 13-06-2003 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op 12 June 2003 @ 23:49:
Januss' eerste replay
Januss' tweede replay
Vond het wel jammer dat ze zo snel opgaven..... :) Heb altijd zoiets van doorgaan tot het einde..Achjah dat krijg je met nOObs die niet de kans krijgen te bunkeren :P
Speel het spel zelf ook pas 2 dagen (heb eindelijk een geldige serial) maar als een potje te lang duurt, tegenstander gaat bunkeren met sw dan verlies ik bijna altijd.

Kan er echt niet tegen als ik met een enorme groep tanks aan kom en dat er dan weer een nuke ofzow op gegooid word.

Maargoed graag tips hoe het begin beter kan :9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arno schreef op 13 June 2003 @ 00:07:
[...]

TJa wat mot ik daar van zeggen:

De ene vergeet een Supply te bouwen en de ander gaat eerst de zijkanten volbouwen....

Dan ben ik nog goed vergeleken bij deze spelers, maar die heb ik nooit ;)
Denk dat ik zulke spelers tref omdat ik zelf nog van die beroerde stats heb. In Quickmatch word daar toch gedeeltelijk op geselecteerd ??

Deze mensen kunnen beter eerst tegen normal AI gaan oefenen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Supern00b schreef op 13 June 2003 @ 00:09:
[...]

Deze is leuk :D , Vertel vertel waarom dan wel niet ? Wel een beetje argumenteren graag want zo kan ik het ook.
Oh ja laten we het is over beargumenteren hebben:
Wat interesseert mij nou hoeveel werk dat is ?
wat boeit dat nou |:(
Heb jij aandelen van Lucas Arts of zo ?
Jemig verzin iets beters
Dit zijn inderdaad sterke staaltjes argumentatie...
Wie heeft het hier over gelijk ? Het gaat hier over kreten zoals : "Heb jij wel is wat geprogrammeerd? Volgens mij heb je geen idee hoeveel werk daar in gaat zitten " en "Je vindt drie zijdes wat magertjes? Weet je wel hoe moeilijk het is om een RTS goed te balanceren?"
Das op de man af en wat moet ik nu met zulke kreten ? Daar heb ik toch niks aan ?
Het ging erom dat ik in mijn eerdere post aangaf waarom ik dacht dat ze niet een button supers aan/uit hebben gemaakt, maar een lobby gerenamed hebben naar No Supers!

Hierop krijg ik van jou dan reacties als:
En ? Daarvoor zijn het toch programmeurs ? :o Daarbij kon het in RA2 wel en hier ineens niet ? Zie dan het probleem niet zo :?
En de hier boven genoemde quotes. Wat moet ik daarmee dan?

Maar goed laten we maar ophouden, want dit gaat toch nergens heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Je bent lekker op weg als je een beetje kan standhouden cq winnen tegen een Brutal army( Skirmish)

Verder wordt je aan je stats, maar ook volgens het spel aan de Specs van je PC gekoppeld, maar hoe komt het dan dat ik zo veel slowmotion krijg.

Gisteren een gozerd uit Brasil en die zij dat het kwam door de PING..........afstand Holland -Brasil.

EA of wie dan ook heeft een sterk spel neergezet, daarvoor Hulde, al zijn er natuurijk altijd aanmerkingen.

En laten we hiero in vredesnaam lekker normaal met elkaar omgaan...... _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Flame17 op 13-06-2003 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
@holycorn

Kan het wel blijven herhalen maar nogmaals op de man spelende reacties daar kan ik niks mee. Alsof ik jaren geprogrammeerd moet hebben om een mening te kunnen geven en daar reageer ik dan enigzins geirriteerd op ja.
En de hier boven genoemde quotes. Wat moet ik daarmee dan?
Nou met die humor van jou is het ook niet helemaal best zie ik 8) Maar goed het zij je vergeven. Denk overigens dat we hier allebei een andere invalshoek hadden maar goed.

[ Voor 11% gewijzigd door Supern00b op 13-06-2003 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Supern00b schreef op 13 June 2003 @ 00:37:
Nou met die humor van jou is het ook niet helemaal best zie ik 8) Maar goed het zij je vergeven.
Oh, was dat als grapje bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
LOL , lekker droog zie ik :o . Kan ik wel waarderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee, zijn we nu weer vriendjes dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
Laat maar doen he ? :>

Overigens heeft iemand nog die link met die water units ? (Slagschip en hovercraft). Dat was een tijd gelee in beta fase (en misschien nu nog wel) maar ben erg benieuwd hoever ze er nu mee zijn want met boten over land varen was ook niet echt realistisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier, bij gebrek aan een vredespijp dan maar een linkje ;)
Water Units
Tis nog wel een beta-tje helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
Afgelopen weekend tijdens een lanparty een 2vs1vs1 gedaan. De twee losse spelers waren allebei beter dan ik, dus ik samen met iemand anders maar gaan spelen, anders hadden we echt nooit een kans om te winnen.

In totaal hebben we minstens 3 uur zitten spelen, misschien zelfs langer, maar ik was het gevoel voor tijd een beetje kwijt ;).

Ik ben trouwens Wolfensteijn
replay hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Laatst online: 06-05-2021
Hmm, ik sta een beetje verbaasd over generals...

Ik heb net een potje gespeelt tegen een brutal, en ik probeerde wat nieuws uit. Dé manier om een brutal uit te schakelen, en werkt misschien ook een beetje tegen een 'gewone' tegenstander. Replay hier. Hij duurt niet zo lang hoor, zo af eigenlijk :P

Ik vind dit een beetje een bug in generals, want zeker op zo'n grote map gaat iedere zichzelf respecterende speler eerst af op meerdere bronnen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
thisbeingme schreef op 13 June 2003 @ 16:24:

Ik heb net een potje gespeelt tegen een brutal, en ik probeerde wat nieuws uit. Dé manier om een brutal uit te schakelen, en werkt misschien ook een beetje tegen een 'gewone' tegenstander. Replay hier. Hij duurt niet zo lang hoor, zo af eigenlijk :P

Ik vind dit een beetje een bug in generals, want zeker op zo'n grote map gaat iedere zichzelf respecterende speler eerst af op meerdere bronnen... 8)7
Opzich een goeie tactiek, maar wordt al vaak gedaan door USA players d.m.v. buldozer in een chinook (online dan hè)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Laatst online: 06-05-2021
Klopt, maar voor de USA is dit toch een moeilijker uit te voeren techniek, omdat je aan het begin erg zwak bent, en je die chinook liever toch niet mist. Voor China kan het makkelijker, vanwege de base defence die erg goed is aan het begin (probeer maar eens een bunker stuk te krijgen aan het begin van het spel). Voorwaarde is dan wel dat de start plaatsen dicht bij elkaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

thisbeingme schreef op 13 juni 2003 @ 16:24:

Je gaat alleen ff aan 1 ding voorbij en dat is het feit dat een CPU statisch speelt en niet op deze dingen is ingericht.

Ik heb dit al eens uitgeprobeerd tegen paar tegenstanders On line, maar dan heb je toch te maken met mensen die de hele mikmak verkopen bijv. en dan ergens anders weer neerstrijken.

Of de supply alleen verkopen voor je hem wegburnt en niet alleen mannetjes op je af stuurt maar wacht op de flashbangs om je zo uit die bunker te blazen.

Kortom en CPU is niet ingesteld om na te denken en een Mens wel ( al vraag ik me dat ook weleens af ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
He Arno, wat is je nick op Generals online??? Ik wil wel een keertje 1v1 tegen je spelen, en dan kan ik je misschien ook wat helpen met je tactiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
Arno schreef op 13 juni 2003 @ 21:28:
[...]

Of de supply alleen verkopen voor je hem wegburnt en niet alleen mannetjes op je af stuurt maar wacht op de flashbangs om je zo uit die bunker te blazen.
Flashbangs op een china bunker? Nooit eerder gezien, werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Ye Greate'96 schreef op 13 June 2003 @ 21:49:
[...]

'k dacht t niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ye Greate'96 schreef op 13 June 2003 @ 21:49:
[...]

Dacht het ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Morax schreef op 13 June 2003 @ 21:39:
He Arno, wat is je nick op Generals online??? Ik wil wel een keertje 1v1 tegen je spelen, en dan kan ik je misschien ook wat helpen met je tactiek :)
He Arno, ik wil je ook wel afmaken op GoL ;)
* Rival24 weet wel zeker van niet. maar op stinger sites werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Dat doet me meteen weer denken aan het feit dat stingersites best slap zijn, want:
- Je kan de mannetjes eruit schieten
- Ze doen aanzienlijk weinig schade tegen tanks
- Lopende mannetjes kunnen ze ook niets tegen
- Vliegtuigen redelijk wat schade, maar ook niet al te veel

Beetje nadelig voor de GLA......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Jajaja, iedereen wil me afmaken tegenwoordig( gelukkig virtueel alleen maar....toch?? O-) )

Oke geen flashbangs op China bunkers, maar wel dat een CPU niet is te vergelijken met een mens( niet dat ik zo slim ben 8)7 ) en dus deze truck geen 1,2 tje is.

Ik heb het al eens geprobeerd tegen een USA speler en heb zelf ook een pipo gebroken die het probeerde.

Mijn nick On line is PPP......

Al zal ik door omstandigheden de komende 2 weken niet hier of op GOL te vinden zijn.

En dat is maar goed ook...............voor mij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gla en amerika hebben beide gewoon geen verdediging waarmee je jezelf in kan graven(is ook niet de bedoeling). De verdediging werkt gewoon voor geen meter. China heeft gewoon de beste verdediging.

Zou het een goede verbetering zijn als je die bunkers van china ook kan leeggooien met flashbangs?

Ik denk het wel omdat ze met de gatlings al een goede infantry verdediging hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Morax schreef op 13 juni 2003 @ 23:14:
Dat doet me meteen weer denken aan het feit dat stingersites best slap zijn, want:
- Je kan de mannetjes eruit schieten
- Ze doen aanzienlijk weinig schade tegen tanks
- Lopende mannetjes kunnen ze ook niets tegen
- Vliegtuigen redelijk wat schade, maar ook niet al te veel

Beetje nadelig voor de GLA......
Ja, ze zijn idd nergens echt sterk tegen (en ze zijn ook slap), alleen vliegtuigen willen ze nog wel es uit de lucht knallen. Maar idd tegen tanks en mannetjes kunnen ze niks. Ze zijn wel weer zeer makkelijk om een Burton of Black Lotus te zien, maar dan kun je er toch nog weer zelf achteraan want alle rockets slaan toch achter ze in zodat ze er geen last van hebben. Als je dat vergelijkt met een gattling cannon van China... :)

Edit: je typt zelf ff wat en tegelijkertijd zijn twee anderen ook bezig :D.

@XstarX: denk niet dat dat zo'n goed idee zou zijn, gattling cannons zijn weer zeer zwak tegen tanks, als je dan de verdediging van China die goed is tegen tanks uit zou kunnen schakelen met een flash bang granaat.... nee, lijkt me niet zo goed :).

[ Voor 17% gewijzigd door Wmm op 13-06-2003 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Net ff ook de truuk toegepast en was binnen 3 minuten klaar....

Maar met dien verstande dat je dus wel zeker weet waar je tegenstander uithangt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik denk post ook wat en meteen drie erbij ;)

Ontopic:
Alhoewel de verdediging van China (en het verdere leger) al zo sterk is is het misschien toch wel interessant om deze optie een keer te proberen. Ik ben benieuwd hoe andere GEN spelers daar over denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat het geen goed idee is om een china bunker te kunnen "clearen" met een Fb. Dit zou denk ik te gemakkelijk zijn. Alhoewel, als je ze dan ook in kan nemen. >:) Het enige wat ze wel moeten veranderen aan de bunkers is die belachelijk korte build-time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

vraagje:

Wat is bij een quickmatch nu belangrijker............de verbinding onderling of de beide PC's of kan de afstand ook nog van invloed zijn...Ping's ???

Had net een gozerd en die was van GB en het spel liep super slomo..zegt die gozerd dat ie DSL heeft en het daar aan ligt....terwijl ik nooit last heb ( zelf ADSL 768/128) heb gezegd dat ik zo niet speel en ik was gelijk een loser( 14 wins 30 losses :'( ) en nog meer scheldwoorden als zijn die ****...

Zijn PC specs waren een trage Grafische kaart en een PIV 1,8 ghz....

Wie weet wat de oorzaak kan zijn van die klooie verbindingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Arno schreef op 14 juni 2003 @ 00:58:
vraagje:

Wat is bij een quickmatch nu belangrijker............de verbinding onderling of de beide PC's of kan de afstand ook nog van invloed zijn...Ping's ???

Had net een gozerd en die was van GB en het spel liep super slomo..zegt die gozerd dat ie DSL heeft en het daar aan ligt....terwijl ik nooit last heb ( zelf ADSL 768/128) heb gezegd dat ik zo niet speel en ik was gelijk een loser( 14 wins 30 losses :'( ) en nog meer scheldwoorden als zijn die ****...

Zijn PC specs waren een trage Grafische kaart en een PIV 1,8 ghz....

Wie weet wat de oorzaak kan zijn van die klooie verbindingen...
Slome computer -> schokken + sloom draaien spel
Hoge ping -> Units reageren erg laat op commando's (move, attack, waypoints uitzetten, etc)
ps. Een goede videokaart is best belangrijk voor generals (tenzij je echt alles via custom settings omlaag zet)

[ Voor 9% gewijzigd door Alphega op 14-06-2003 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Alphega schreef op 14 June 2003 @ 01:04:
[...]

Slome computer -> schokken + sloom draaien spel
Hoge ping -> Units reageren erg laat op commando's (move, attack, waypoints uitzetten, etc)
Ik had dus beide!!!...

quote blijft klooie

Ik zat nog ff te spelen en dat was tegen een GLA speler op Desert Shield map.

Buiten 2 terroristauto's en 2 zelfmoordauuto's en 1 keer ambush is ie niet buiten zijn basis geweest, wel 2 scudsstorms en tig stingersites en Black Markets.

Ben daar als een blinde kip op af gerent en was het spelletje dus snel bekeken.

Ik vind dit soort spelers niet erg, maar beleef je daar wel plezier aan??

[ Voor 73% gewijzigd door Flame17 op 14-06-2003 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar speelt iedereen hier trouwens on-line? Er is niet echt een NL lobby ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik doe meestal 1v1 QM en 2v2 Custom games in de USA lobby. De meeste nederlanders zitten nog wel in de Europe lobby maar daar is het nu de 24/7 minder druk dan in de USA lobby lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Arno schreef op 14 juni 2003 @ 01:19:
[...]

Ik had dus beide!!!...
Je kunt het ook beide tegelijk hebben he. Misschien had je een slechte ping met die gast en had hij een slome pc aangezien ie een rotte videokaart gebruikt.

edit:
Quote korter gemaakt voor zijne hoogheid ;) :P

[ Voor 48% gewijzigd door Alphega op 14-06-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Alphega schreef op 14 juni 2003 @ 13:30:
[...]

Je kunt het ook beide tegelijk hebben he. Misschien had je een slechte ping met die gast en had hij een slome pc aangezien ie een rotte videokaart gebruikt.
Verkeerde quote toevallig??? :)

En on-topic:
Ik ben meestal te vinden in de Europe Lobby, en als het daar niet druk is, zit ik alijtd in de USA Lobby nr 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morax schreef op 14 June 2003 @ 14:36:
[...]

Verkeerde quote toevallig??? :)
[...]
Nee, alleen een beetje lange quote ;)
Ik speel meestal QM 1v1 en anders Europe lobby en usa1 in die volgorde. Soms neem ik wel is een kijkje bij WL2, maar meer om te kijken wie er zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
HolyCorn schreef op 14 juni 2003 @ 14:53:
[...]

Nee, alleen een beetje lange quote ;)
Ow, haha. Ik zie net eigenlijk pas dat zinnetje van "ik had beide" :X
Dan heb ik niets gezegd, want ik had het zinnetje niet gelezen, en als dat zinnetje er niet stond, dan was het wel een verkeerde quote ;) Excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
@ Alphega:
Bedankt trouwens dat je me "zijne hoogheid" noemt :> Een status die jij misschien niet zal bereiken??? :P })

Edit: DÔH!!! Quote-knop ipv Edit 8)7 8)7 |:( |:(

[ Voor 65% gewijzigd door Morax op 14-06-2003 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
Eindelijk weer eens een leuk potje zonder 'n disconnect _/-\o_

hiero

Ik ben Bastard b.t.w.

[ Voor 11% gewijzigd door Ye Greate'96 op 14-06-2003 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had vanochtend het spel gehaald en heb de hele middag al on-line lopen spelen. Misschien ligt het aan mij maar wat is die sfeer verziekt zeg. Niemand wilt met mij spelen omdat ik geen hoge stats heb (wat niks met kunnen te maken heeft, ik speelde regelmatig op VPN en LANs toen ik de "geleende" versie nog had) je wordt dan telkens gekickt of uitgescholden. Als mensen een game joinen en weer weg gaan krijg ik de schuld omdat ik lage stats heb. :(
Ik ben al 2 keer belazerd met regels zoals "No SW" en er vervolgens 10 op mijn dak krijgen en dat er in de eerste 10 minuten niet aangevallen mag worden en vervolgens 5 minuten later heb ik alweer verloren. Ook 5(!) disconnectors tegengekomen.

Ik begin er spijt van te krijgen dat ik hem heb gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 17:28:
Had vanochtend het spel gehaald en heb de hele middag al on-line lopen spelen. Misschien ligt het aan mij maar wat is die sfeer verziekt zeg. Niemand wilt met mij spelen omdat ik geen hoge stats heb (wat niks met kunnen te maken heeft, ik speelde regelmatig op VPN en LANs toen ik de "geleende" versie nog had) je wordt dan telkens gekickt of uitgescholden. Als mensen een game joinen en weer weg gaan krijg ik de schuld omdat ik lage stats heb. :(
Ik ben al 2 keer belazerd met regels zoals "No SW" en er vervolgens 10 op mijn dak krijgen en dat er in de eerste 10 minuten niet aangevallen mag worden en vervolgens 5 minuten later heb ik alweer verloren. Ook 5(!) disconnectors tegengekomen.

Ik begin er spijt van te krijgen dat ik hem heb gekocht...
Als je 1vs1 wilt doen, ga dan quickmatchen, maar als je 2vs2 of meer wilt spelen zoek dan een betrouwbare ally, en niet iemand die toevallig de game binnen wandelt. Grote kans dat de gamestarter samen met z'n medespeler erop uit zijn om "n00bs" te bashen. Dat gaat erg makkelijk tegen 2 spelers die niet weten wat ze gaan doen.

En het is toch niet gek dat je uit een game wordt gekickt vanwege je lage stats? Doe ik ook zo vaak :)

HINT: weiger altijd rules...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind "no SW" wel een fijne regel, heb een hekel aan SW's. Met SW's worden games meer van wie kan als eerste een SW bouwen oid... ach jah, ik ga maar eens spelen, kijken of ik nog iemand betrouwbaar kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 17:36:
Ik vind "no SW" wel een fijne regel, heb een hekel aan SW's. Met SW's worden games meer van wie kan als eerste een SW bouwen oid... ach jah, ik ga maar eens spelen, kijken of ik nog iemand betrouwbaar kan vinden
Dat hoefd niet, voor die 5000 die hij besteed (power achterwege gelaten) kun jij mooi een leger bouwen en aanvallen. Je moet als hij bunkert kiezen tussen 2 mogelijkheden: of vol op de aanval en gewoon 0 defense bouwen en die gast dik in de pan hakken }) of terugbunkeren :O.

Ik ga altijd vol op de aanval :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Roet op 14-06-2003 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
offtopic:
Hey Jimius, ben jij eigenlijk de Jimius die ik ken??? Van ToeT en ook Campzone dus???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een game achter de rug waar 1 van de 2 tegenstanders zich niet aan de regels hielden.
De titel was: !NOOBS ONLY NO SW/RUSH _/-\o_

Nou dit lijkt me duidelijk. Voordat de game werd gestart hebben ik ze allemaal nog een x nadrukkelijk gevraagt en iedereen was er mee eens.

In de loop van de game alles ging redelijk aanvallen defense kwamen ze met een rush van overlords op mijn medespeler. Ok vooruit moet toch een keer beginnen dus ik weerde de aanval met me migs af en dat ging een paar door. Op een gegeven moment zegt de medespeler van diegene die rushte dat hij niet door mijn defense kon komen met nuke cannons etc. dat hij "Dirty" moest gaan spelen. |:(

2 min. later stonden er 10 scud storms af te tellen :/ . Hij had het allemaal al klaar staan voor in geval van...

Dit vind ik echt lame en ik hou een lijst bij van mensen die deze geintje's doen en disconnects etc en daar staat deze op NR. 1

Heb hier geen woorden voor over, stelletje :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Als je daar een lijst bij houdt, zal ik maar een nieuwe HDD gaan kopen, want anders word dat tekstbestandje zo groot, dat je geen schijfruimte meer over hebt ;)
Maar serieus, die lijst word in een paar weken zo groot dat jij echt geen zin meer hebt om die lijst helemaal door te zoeken telkens, en overigens, ze kunnen ook een nieuwe account aanmaken en zo blijf je bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Ye Greate'96 schreef op 14 June 2003 @ 17:01:
Eindelijk weer eens een leuk potje zonder 'n disconnect _/-\o_

hiero

Ik ben Bastard b.t.w.
Ik heb net ff gekeken. Moet wel zeggen dat ik je "raar" vond spelen :).
Wat je tegenstander deed was trouwens bunkeren in het kwadraat, overal patriots en tussen die patriots weer tanks :D.
Maar waarom bouwde je zo laat een warfactory. Hadden jullie eerst een niet aanvals verdrag getekend ofzo. Want het duurde echt vreselijk lang voordat er wat gebeurde. Toen je tegenstander uiteindelijk een particle cannon klaar had begon jij met het bouwen van twee nukes, maar eentje moet je weer gecanceld hebben want die was er op een gegeven moment niet meer terwijl je het om het geld niet hoefde te doen want daarvan had je genoeg :). Toen je tegenstander met z'n tweede SW kwam ging jij ook gelijk een tweede maken en op een gegeven moment hadden jullie er allebei drie :?.
Na een paar keer heen en weer gooien met SW's besloot jij maar eens aan te vallen en dat was ook gelijk erop en er over..... Ik vond het een beetje een vreemd potje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
Wmm schreef op 14 juni 2003 @ 18:23:
[...]

Ik heb net ff gekeken. Moet wel zeggen dat ik je "raar" vond spelen :).
Wat je tegenstander deed was trouwens bunkeren in het kwadraat, overal patriots en tussen die patriots weer tanks :D.
Maar waarom bouwde je zo laat een warfactory. Hadden jullie eerst een niet aanvals verdrag getekend ofzo. Want het duurde echt vreselijk lang voordat er wat gebeurde. Toen je tegenstander uiteindelijk een particle cannon klaar had begon jij met het bouwen van twee nukes, maar eentje moet je weer gecanceld hebben want die was er op een gegeven moment niet meer terwijl je het om het geld niet hoefde te doen want daarvan had je genoeg :). Toen je tegenstander met z'n tweede SW kwam ging jij ook gelijk een tweede maken en op een gegeven moment hadden jullie er allebei drie :?.
Na een paar keer heen en weer gooien met SW's besloot jij maar eens aan te vallen en dat was ook gelijk erop en er over..... Ik vond het een beetje een vreemd potje...
Ja, ik heb wel een verklaring voor het cancellen van die nuke: Het was nogal een n00b met stats 3/18, ik had er geen zin in dat hij op een gegeven moment disconnecte omdat ik meteen al 3 nukes klaar had staan, dus op een gegeven moment cancelde ik die 2de nuke.

Pas toen hij z'n 2de particle cannon neer had gezet, bouwde ik die 2de.

Voor de rest was ik niet zo op mijn hoede , maar deed ik rustig aan omdat ik van iemand van 3/18 stats weinig verwachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Aha, dus echt veel eer viel er ook niet te behalen aan het potje :). Ik doe het ook vaak wat rustiger aan als het aan de stats te zien noobs zijn.

Ik ga nu ff wat spelen, hele dag nog niet gedaan, misschien zit er nog wel een mooie replay in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op 14 juni 2003 @ 18:04:
offtopic:
Hey Jimius, ben jij eigenlijk de Jimius die ik ken??? Van ToeT en ook Campzone dus???
Dat ben ik jah, maar jouw nick zegt me niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 19:33:
[...]

Dat ben ik jah, maar jouw nick zegt me niks...
Misschien dat mijn vorige nick iets helpt:
mijn vorige nick was Copkiller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op 14 juni 2003 @ 19:44:
[...]

Misschien dat mijn vorige nick iets helpt:
mijn vorige nick was Copkiller :)
Nope, zegt me ook niks... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 19:47:
[...]

Nope, zegt me ook niks... :)
:/ Ik begin te twijfelen aan jouw geheugen :P Ik (Wesley) en Jordy zaten allebei in een tent bij jullie met CampZone 2. Ik was ook wel redelijk vaak bij jullie in de tent te vinden :) Als je het nou nog niet weet....

Sorry dat ik hier het Generals forum voor gebruik, maar ik had verwacht dat het op zijn hoogst 2 replies zou duren voor hij me herkende, maar meer dus blijkbaar.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.