I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Oxigun, je icon is vette LOL
Nu heb ik zo'n CPU blokje dat een schroefgat heeft op de plexiglas afdekplaat om de koeler harder opd e CPU te kunnen drukken... maar deze is niet in het midden, niet boven de core... dat is de reden dat ik hem niet gebruik... Kan het veel kwaad om die schroef toch maar wel te gebruiken?
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Ja.
Gassen lossen minder goed op in warme vloeistoffen. Dit in tegenstelling tot vaste stoffen, die lossen juist beter op hoe warmer de vloeistof is.
Het plan dat ik heb wijkt toch wel iets af van de link die je me net gegeven hebt. In het gegeven project wordt de vloeistof die in de koelbox wordt gekoeld door het diepvriesje (of wat er van over is) rechtstreeks door de WC-setup gepompt.Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 21:01:
Leuk idee ja, maar een soortgelijk iets is al gedaan.
[rml][ WC]5€ oc zomerkoeling[/rml]
Wat ik wil is een diepvries gevuld met antivries / water en deze op een temperatuur beneden het vriespunt krijgen. In deze diepvriesbak komen een aantal radiators te liggen die zorgen voor de warmteuitwisseling tussen het demi-water in mijn setup en de vloeistof in de diepvriesbak.
Dit omdat ik het risico op verontreiniging anders wat groter begin te vinden, met alle gevolgen van dien.
Alleen toen ik het flesje Water wetter zag, begon ik me toch wel af te vragen of dit wel het echte spul is! Ik kreeg dit flesje binnen:
Bij Tweakstore stond het toch heel anders aangegeven:
http://www.tweakstore.nl/...php?config=config.inc.php
Kan iemand zeggen of dit er zo uit hoort te zien?? Het is een flesje van 4oz of zoiets...
Use the Search Luke...
Heb net me rad lekker door laten spoelen met een Eheim, maar water alleen heeft niet zoveel 'schoonmaak kracht'. Kan ik er een scheut schoonmaakazijn bij doen of vind die pomp dat niet leuk?
Ben er net trouwens achter gekomen dat me radiator lek is!

Heeft ie na 3 x schoonmaakazijn, 3 x zoutzuur, een keer ontstopper en tig keer spoelen toch nog het loodje gelegd...
Use the Search Luke...
Heb je een koperen rad?Silentpuma schreef op 13 July 2003 @ 19:57:
Het heeft idd een rode kleur waar je door heen kunt kijken, tzal wel goed zijn, hoop ik dan maar...
Heb net me rad lekker door laten spoelen met een Eheim, maar water alleen heeft niet zoveel 'schoonmaak kracht'. Kan ik er een scheut schoonmaakazijn bij doen of vind die pomp dat niet leuk?
Ben er net trouwens achter gekomen dat me radiator lek is!Tussen 1 van de lamellen druppelt wat water weg, is denk ik niet te repareren...
![]()
Heeft ie na 3 x schoonmaakazijn, 3 x zoutzuur, een keer ontstopper en tig keer spoelen toch nog het loodje gelegd...En daar heb je dan 5 avonden in gestopt
Zo ja, dan kan het niet liggen aan reinigingsstoffen.
Heb je een aluminium, dan is ie van binnen gewoon weggevreten.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Tuurlijk hoort dat zo , WW wordt verkocht in flessen van 12oz , Tweakstore verdeelt ze gewoon zelf weer naar flesjes van 4ozSilentpuma schreef op 13 July 2003 @ 18:14:
Heb gisteren eindelijk me Eheim 1048 en Water wetter binnengekregen!
Alleen toen ik het flesje Water wetter zag, begon ik me toch wel af te vragen of dit wel het echte spul is! Ik kreeg dit flesje binnen:
[afbeelding]
Bij Tweakstore stond het toch heel anders aangegeven:
http://www.tweakstore.nl/...php?config=config.inc.php
Kan iemand zeggen of dit er zo uit hoort te zien?? Het is een flesje van 4oz of zoiets...
Verwijderd
Helemaal correct......met een flesje van 4 oz ( +/- 115ml ) kan je 3,5liter koelvloeistof mee maken......meer dan genoeg voor de meeste tweakers.Desolation Angel schreef op 13 juli 2003 @ 20:01:
[...]
Tuurlijk hoort dat zo , WW wordt verkocht in flessen van 12oz , Tweakstore verdeelt ze gewoon zelf weer naar flesjes van 4oz
b.t.w. wij krijgen zelfs de 12oz flessen niet in de originele verpakking geleverd.....dit is weer het werk van onze leverancier.........
Als je Waterwetter niet stinkt is het niet de originele.....
Als je de plaats van het lek kan vinden kun je het ook solderen als je erbij kunt met de soldeerbout. Check wel even goed na of de radiator na het solderen wel goed waterdicht is.Silentpuma schreef op 13 July 2003 @ 19:57:
Ben er net trouwens achter gekomen dat me radiator lek is!Tussen 1 van de lamellen druppelt wat water weg, is denk ik niet te repareren...
![]()
Heeft ie na 3 x schoonmaakazijn, 3 x zoutzuur, een keer ontstopper en tig keer spoelen toch nog het loodje gelegd...En daar heb je dan 5 avonden in gestopt
Me rad is idd van koper, kijk maar een stukje terug in dit topic.Universal Creations schreef op 13 July 2003 @ 20:01:
[...]
Heb je een koperen rad?
Zo ja, dan kan het niet liggen aan reinigingsstoffen.
Heb je een aluminium, dan is ie van binnen gewoon weggevreten.
Van begin af aan heeft dat ding alleen maar gruis, alg en klei lijkt het wel eruit gekotst, werd er een beetje moe van... Hopen dat die verkoper me nog kent en dat ik voor een heeel zacht prijsje een ander kan krijgen, want me nieuwe case is helemaal berekend op deze rad..
Use the Search Luke...
Verwijderd
je rad kan wel van koper zijn, maar je solderingen zijn van tin...kan dat wel tegen zoutzuur?..Silentpuma schreef op 13 July 2003 @ 21:49:
[...]
Me rad is idd van koper, kijk maar een stukje terug in dit topic.
Van begin af aan heeft dat ding alleen maar gruis, alg en klei lijkt het wel eruit gekotst, werd er een beetje moe van... Hopen dat die verkoper me nog kent en dat ik voor een heeel zacht prijsje een ander kan krijgen, want me nieuwe case is helemaal berekend op deze rad..
tin niet nee, maar als het goed is, is de binnenkant waar het water doorheen stroomt gewoon 1 langebuis zonder solderingen (althans wel bij mijn rad)Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 23:24:
[...]
je rad kan wel van koper zijn, maar je solderingen zijn van tin...kan dat wel tegen zoutzuur?..
* bobo1on1 is bison metaal fan
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
* Oxi is 2-componenten epoxy fan
Gisteren heb ik een gewone roomfan in de zijkant van mn PC gezet (dus niet op de radiator), toen daalde mn CPU temp van 51C naar 43C. Met waterkoeling hoort de omgevingstemperatuur in de kast toch niet zo heel veel uit te maken?
Zeker niet dat het waterblok luchtkoelen zoveel uit zou moeten maken.
Enige ideeen?
-DmD-
Verwijderd
Je koelt de tempsensor die wordt opgewarmd door de mosfets en dergelijken..... Tenminste dat is bij mij het geval. Als ik geen fan op mijn mosfets heb staan dan geeft hij een 5 graden hogere temp af. 50graden ipv 45graden....Diavire schreef op 14 juli 2003 @ 13:52:
Even een update, zeg maar.
Gisteren heb ik een gewone roomfan in de zijkant van mn PC gezet (dus niet op de radiator), toen daalde mn CPU temp van 51C naar 43C. Met waterkoeling hoort de omgevingstemperatuur in de kast toch niet zo heel veel uit te maken?
Zeker niet dat het waterblok luchtkoelen zoveel uit zou moeten maken.
Enige ideeen?
De tempsensor zit onder de processor die onder een dik koper koelblok zit, zou die koele lucht zover door kunnen koelen? o_OVerwijderd schreef op 14 July 2003 @ 14:00:
Je koelt de tempsensor die wordt opgewarmd door de mosfets en dergelijken..... Tenminste dat is bij mij het geval. Als ik geen fan op mijn mosfets heb staan dan geeft hij een 5 graden hogere temp af. 50graden ipv 45graden....
-DmD-
Dat heb ik gedaan en werkt goed idd.Oxigun schreef op 13 July 2003 @ 00:04:
Als je de intake nou hoger zet dan gaat ie al een stuk beter
Dit is gewoon een T-stukje met een dikke bult erop

Bison metaal is ook epoxy en daar kun je ook perfect mee opvullen, het houdt gewoon veel beter op metaal.Oxigun schreef op 14 July 2003 @ 11:36:
Kun je met bison metaal goed opvullen dan
* bobo1on1 is 2-componenten epoxy fan
[ Voor 29% gewijzigd door bobo1on1 op 14-07-2003 17:19 ]
nu is het 1e probleem, mijn mobo geeft de 120 mm fan wel stroom maar hij zegt nog dat hij 0 RPM draait,,, wat kan dit zijn
en dan nog een vraagm de temps zijn met die set erop voor de cpu rond de 40/44 graden(als de fan dus wel gewoon draait)
maar met coolers (ik had er dus 8 inhangen met een perfecte airflow werd de cpu maar 40 graden

kan het nu ook zijn dat ik hem eerst een week moet laten draaien voordat hij de goeie temps heeft, want ik de winkel waar ik heb gekocht had met het zelfde mobo, cpu en een betere vga kaart (die ook nu wc gekoeld is) werd hij maar 35 graden....
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
Mijn setje is samengesteld uit de volgende onderdelen:
- Innovatek Tank-o-matic
- DangerDen Black Ice Micro Chrome (1 fan voor en 1 fan achter)
- Eheim 1046 (Met innovatek aansluitingen)
- Blokje uit de laatste IA van Mafkees en Jupiler
Beetje vage foto van de buitenkant ..
Mijn Tank-o-Matic achterop mijn kast
Overview. Rechtsonder mijn pomp, daarboven mijn Black Ice Micro, in het midden het blok en links mijn res.
Nog een overview met een stukje Catch22 er bij.
Overview met de nog op te ruimen kabelmeuk
Close-up van het blokje.
Eheim 1046 met de Innovatek aansluitingen
Specs:
Abit IS7
Celeron 2.4 @ 3.1 (vandaag/morgen komt p4 2.4c)
512mb Kingston HyperX PC3000
Radeon 9500pro
3com 10/100mbit kaartje..
plannen:
Zalman NB47J met Titan fan @ nb, maakt nogal kabaal nu
ZM80a @ GFX
[ Voor 127% gewijzigd door 418O2 op 15-07-2003 16:04 ]
btw op deze pic:
die slang loopt aardig naar beneden... is die Eheim nou zo krachtig dat ie het water naar binnen zuigt of wordt het 'gedrukt' door het reservoir?
Ik heb zelf nog die Poseidon set (ruk)pomp, alleen verder DangerDen blokken
I love watercooling
Verwijderd
Prijs per slangklem (rvs) 35 eurocent.
Prijs per mobo, videokaart etc........
Slangklemmen zijn echt geen overbodige luxe. Als het eens mocht gaan lekken dan sla je je voor je kop dat je ze niet gebruikt hebt. Misschien zitten ze nu nog goed vast maar als de slang een beetje gaat rekken na verloop van tijd dan kan hij in een keer losschieten of gaan lekken.
Erm... ik weet niet wat je bedoelt.. Maar het water stroomt van het reservoir naar de pomp, dus de pomp zuigt aan uit het reservoir...Garrett schreef op 15 July 2003 @ 19:23:
Ik heb ook geen slangklemmen op mijn CPU en NB blokjes, gewoon goeie slang erop (8x14)
btw op deze pic:
[afbeelding]
die slang loopt aardig naar beneden... is die Eheim nou zo krachtig dat ie het water naar binnen zuigt of wordt het 'gedrukt' door het reservoir?
Ik heb zelf nog die Poseidon set (ruk)pomp, alleen verder DangerDen blokken
/edit
ook maar ff tiewraps vastgemaakt
[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 16-07-2003 01:02 ]
Voor de rest is het echt onzin, een slang trek je er echt niet zomaar vanaf, laat staan dan een eenvoudig eheim 1048 pompje die eraf duwt.
/me pierre-oord's PC werkt nog steeds na maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden
Verwijderd
P.S. Allemaal van die slangpilaren zoals die op de mafkeesblokjes zitten.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 23:36 ]
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Het liefst zou ik dezelfde slangpilaren hebben als die op m'n cpu-blok van Mafkees zit; die passen perfect (voor 10 mm binnendiameter slang) en hebben in principe geen slangklemmen nodig (maar ik gebruik ze toch). Die pilaren lekken bij mijn blokje alleen wel waar ze in het lexaan/plexi zitten, dus er moet nog maar een laagje teflontape overheen (foei Mafkees, te zuinig met de teflontape geweest!
haha, lol, denk je dat die slangen zo soepel worden daardoorRommelD schreef op 16 July 2003 @ 11:24:
Doe wat jullie willen zonder slangklemmen, maar loop straks niet te zeuren dat de slang eraf is gegaan met het warme weer.
lol ja idd, maar denk zelf dat dat niet veel uitmaaktVerwijderd schreef op 16 July 2003 @ 16:11:
Ze worden wel soepel maar alleen als we met z'n allen naar irak verhuizen

Nu wil ik er 2 * 12cm fan op bouwen, en ik dacht dat te doen door een kastje van MDF omheen te bouwen.
Maar hoe ver moet ik de fans vanaf de rad te doen? Ik heb nu een ontwerpje dan zitten ze +/- 22mm vanaf de rad. Is dit te ver, of juist te weinig?.
Verwijderd
22mm is afdoende voor de afstand tussen je fans en de heatercore.....ziet er trouwens netjes uit......Super Cow schreef op 16 juli 2003 @ 21:38:
Vraagje: Ik heb nu een rad van 24.9*15.5*5 (http://members.home.nl/rj.wiersma/rad03.jpg)
Nu wil ik er 2 * 12cm fan op bouwen, en ik dacht dat te doen door een kastje van MDF omheen te bouwen.
Maar hoe ver moet ik de fans vanaf de rad te doen? Ik heb nu een ontwerpje dan zitten ze +/- 22mm vanaf de rad. Is dit te ver, of juist te weinig?.
Nu vraag ik me af of er ook koelblokken van Swiftech bestaan voor de northbridge van mijn P4T-533C.
Deze is momenteel passief uitgevoerd, met een veren stalen klemmetje en een koelblokje.
[ Voor 4% gewijzigd door Jolige_Joffer op 17-07-2003 16:06 ]
Verwijderd
Er zijn bij mijn weten geen northbrigde blokken van swiftec.Jolige_Joffer schreef op 17 July 2003 @ 16:05:
Vraag: ik heb dit setje: Swiftech Watercooling kit AMD / Pentium IV (PRO) en videokaart gekocht bij de oc-shop.
Nu vraag ik me af of er ook koelblokken van Swiftech bestaan voor de northbridge van mijn P4T-533C.
Deze is momenteel passief uitgevoerd, met een veren stalen klemmetje en een koelblokje.
maar ff een vraag aan jou, ik heb ongeveer dezelfde setup als jij en krijg morgen mijn swiftec set binnen (eindelijk) wat zijn je temps?
AhamB; ik heb die 8-10mm pilaren zelf ook op m'n Idra en op de radiator en je moet de slangklem inderdaad helemaal dicht draaien. Maar dan is het ook echt waterdicht.
@Jupiler: Heb je misschien een plaatje van zo'n AquaComputer blokje?
sigloos

Nightwish is great
offtopic: mijn favo nummer is Sleepwalker, en de jouwe?
sigloos
The Pharaoh Sails To Orion en Wishmaster
Dat icon heeft Maurice ook

I see....
[ Voor 21% gewijzigd door bredend op 18-07-2003 00:48 ]
Dan hebben Maurice en ik beide onze avatar uit dezelfde albumhoes geknipt.
@Jupiler: Heb je een schatting van de eventuele prijs voor die AquaComputer northbridge blokjes, mochten ze ooit in een IA komen?
[ Voor 3% gewijzigd door _mARCO_ op 17-07-2003 23:41 ]
sigloos
Heb gisteren nog een Century Child-shirt binnengekregen
[ Voor 43% gewijzigd door Steve op 18-07-2003 01:43 ]
Verwijderd
Ik heb voor mijn waterkoeling-test-setup een radiator, een eheim 1048 en een
reservoirtje (revisie 2.0) aangeklikt en met elkaar verbonden.
Alle slangen zijn 10mm binnendiameter.
Gezien ook dit draadje: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/755208
merk ik dat er nog steeds lucht in mijn systeem zit. Ik krijg het niet weg.
Zelfs hele reservoir+pomp al onderwater (in volgelopen gootsteen) gevuld en dekseltje
er op geschroefd, maar er blijft lucht inzitten terwijl ik zeker weet dat de radiator
helemaal vol zit met water.
Het lijkt mij te liggen aan de combinatie van een te sterke pomp en een te klein reservoirtje.
In principe zou het hoogteverschil van de inlaat/uitlaat van het reservoir niet uit moeten
maken bij een luchtvrij gesloten systeem.
Specs:
- koperen radiator
- eheim 1048 pompje
- reservoir revisie 2.0 (van XXLCases.nl)
Iemand tips?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 09:20 ]
Werkt prima hier. Lekker overklokken ook
Verwijderd
bij een kraantje?
Nee ik heb nog geen foto's moet spoedig maar is gebeuren.Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 09:51:
Heb je plaatjes van die opstelling? Ik weet niet goed wat ik me voor moet stellen
bij een kraantje?
Maakte net m'n kast open en zag dat me pa (
(Pomp zit in Res)
Dus ipv Res --> Rad --> Cpu --> GPU --> Res ging het
Res --> GPU --> CPU --> Rad --> Res.
Ik heb het nu even omgedraaid, alleen iets gemorst met water en waterwetter (paar ml).
Iets te hard ook aan slangen getrokken dus nu zit siliconenkit te drogen.
Bij vacuumzuigen alleen ook per ongeluk water wetter binnen gekregen. Man dat spul smaakt echt smerig.
Verwijderd
De echte tweakert ken niet zonder ze pappa.
Ik heb het nu zo aangesloten: Res -> CPU -> GPU -> Chipset -> Rad -> Res
Wat ik merk is dat me chipset/case temp nu gemiddeld 2-4 graden hoger is dan voorheen. (voorheen zat er een simpel koelblokje op)
Wel is me CPU stukken koeler geworden.
Heeft iemand hier enig ervaring mee? Is het misschien beter om de chipset niet mee te nemen in je waterkoelingsopstelling?
Me temps zijn nu momenteel (vlak na 2 uur gamen, kast dicht en fans op 50%)
CPU: 41 graden, Kast/chipset 42 graden
Voorheen was me gemiddelde kasttemperatuur 37/38 graden en me CPU temp was voorheen 51 graden
btw, het is een Athlon XP 2100+ proc en een GF4 Ti 4600 GFX-kaart
(zie nextcool voor res/koelblokken http://www.nextcool.com/index2.html)
[ Voor 53% gewijzigd door Jagganath op 18-07-2003 23:18 ]
Ik heb mijn MDF kastje gemaakt, ik moet alleen nog 2 gaten in maken voor de 2 fans, maar die moet ik eerst nog hebbenSuper Cow schreef op 16 July 2003 @ 21:38:
Vraagje: Ik heb nu een rad van 24.9*15.5*5 (http://members.home.nl/rj.wiersma/rad03.jpg)
Pics: (300kb per stuk)
http://members.home.nl/rj.wiersma/radkast01.jpg (voorkant)
http://members.home.nl/rj.wiersma/radkast02.jpg (bovenkant)
http://members.home.nl/rj.wiersma/radkast03.jpg (voorkant met rad)
http://members.home.nl/rj.wiersma/radkast04.jpg (bovenkant met rad)
[ Voor 5% gewijzigd door Super Cow op 19-07-2003 01:36 ]
De vraag is natuurlijk of die temp de kast of de chipset is... Als het de chipset is klopt er inderdaad iets niet (slechte warmtegeleiding tussen blok en northbridge?), als het de kast is is het normaal... Er is immers minder airflow.Jagganath schreef op 18 juli 2003 @ 23:15:
Me Pomp zit in m'n reservoir.
Me temps zijn nu momenteel (vlak na 2 uur gamen, kast dicht en fans op 50%)
CPU: 41 graden, Kast/chipset 42 graden
Voorheen was me gemiddelde kasttemperatuur 37/38 graden en me CPU temp was voorheen 51 graden
btw, het is een Athlon XP 2100+ proc en een GF4 Ti 4600 GFX-kaart
(zie nextcool voor res/koelblokken http://www.nextcool.com/index2.html)

ik denk ik bouw nog ff waterkoeling voor campzone in...
(ik had alles, alles was klaar voor de proefopstelling)
op het moment dat ik nog even een nieuw lexaanplaatje op mijn gpu blokje van mafkees ging zetten... ontdekte ik dat er geen schroefdraad in zat !!!!!!!!!!

echt bijzonder un-cool....

dus of er moet spontaan schroefdraad in men gpu blokje groeien.. of ik ga zonder waterkoeling naar cz

[ Voor 15% gewijzigd door CommanderKeen op 19-07-2003 10:33 ]
Zit er tenminste een gat met de breedte van de schroefdraad in? Dan kan je 'm zelf ook wel even tappen.
maar ik heb niet echt de tools om dat zelf te doen....
zucht zucht zucht waar ben ik aan begonnen (ik baal hier stevig van, ik w8 al zo'n 2 maanden op die waterkoeling... elke keer is er iets mis, dan weer de lexaanplaatjes, dan weer een lek, nu dit....)
Dat hoort ook zo, de buitenkant van de schacht van de slangpilaar is net zo dik als het gat. De schroefdraad snijdt dan in het lexaan, zodat je een schroefdraadprofiel krijgt in het lexaanCommanderKeen schreef op 19 juli 2003 @ 12:41:
ja maar daar krijg je die slangpilaar echt niet in... hij past zeg maar NET niet erin
En zorgen dat het niet scheef zit want dan ziet het er echt niet uitJupiler schreef op 19 July 2003 @ 13:32:
De schroefdraad van die pilaar verhitten met een aansteker (of een gasbrandertje als je dat liggen hebt) en de pilaar in dat gat draaien... De schroefdraad smelt zich dan een weg door het lexaan. Wel liefst een handschoen gebruiken om de pilaar erin te draaien
Dat is mijn ervaring iig, ik heb zo een slangpilaar op me pomp gemaakt, maar dat is ook een stuk dunner.
Ga straks zoutzuur met demiwater 1 op 1 in mijn rad doen. Dan nog effe mijn blokjes polijsten. Komt allemaal goed.
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
binnenin hoeft het niet waterdicht te zijn, als er een beetje lekt boeit dat toch niet...
CommanderKeen schreef op 20 juli 2003 @ 00:01:
offt: pierre ik krijg hem maar niet strechedterwijl ik hem wel goed up
Hij is 100 bij 50 pixels...
Misschien weet animator shop pro raad?
[ Voor 14% gewijzigd door pierre-oord op 20-07-2003 12:46 ]
Zoiets als deze :

Maar dan wil ik zelf een maken die net zo groot is als de kast zelf. En de kast is 40~45cm hoog. Wie weet waar ik zoiets kan krijgen?
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
Maar ik zit te twijfelen tussen 3 set's welke ik het best kan nemen?
En kunnen jullie mij daar astublieft mee helpen?
Corsair hydracool 200 die ik hier om de hoek bij mycom kan halen
Swiftech Watercooling kit AMD / Pentium IV en Videokaart bij oc-shop
DangerDen Waterkoelingsset AMD Athlon MAZE4 bij xxlcases
alvast bedankt
Barst in CPU blokje. Niet op tijd bij.
CPU oververhit dood.
Mobo en 9700pro ook dood.
Net voor campzone. Dus soon naar de winkel
Verwijderd
That's a b*tch.........VinnieWeiss schreef op 20 July 2003 @ 17:13:
Gisteravond beetje ruzie gehad met me pc.
Barst in CPU blokje. Niet op tijd bij.
CPU oververhit dood.
Mobo en 9700pro ook dood.
Net voor campzone. Dus soon naar de winkel
ik heb de plexiglazen onderdelen voor mijn casemod gekocht bij www.ru58.nl, ze leveren alles op maatThe_Greater schreef op 20 July 2003 @ 12:52:
Heeft iemand een idee waar ik een mooie glazen, plexiglas buis kan krijgen?
Zoiets als deze :
[afbeelding]
Maar dan wil ik zelf een maken die net zo groot is als de kast zelf. En de kast is 40~45cm hoog. Wie weet waar ik zoiets kan krijgen?
Verwijderd

die kan ik toch ook gewoon horizontaal aan de bovenkant van me case hangen? weet iemand dat?
Mooi, ik heb ze al een mailtje gestuurd.MR_WAZOO schreef op 20 juli 2003 @ 19:09:
[...]
ik heb de plexiglazen onderdelen voor mijn casemod gekocht bij www.ru58.nl, ze leveren alles op maat
Bedankt
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verder heb ik ergens gelezen dat het gebruik van glycol dat warmteopname en -afgifte negatief beinvloed, terwijl juist op de fles van ww staat dat glycol een positief effect zou hebben. Wat zijn jullie ervaringen hiermee.
Ben binnenkort van plan dit zelf maar eens uit te gaan testen, maar zou graag vantevoren graag wat van anderen hierover willen horen.

Maar hoeveel mm is 1/4
Dan weet ik genoegJupiler schreef op 21 juli 2003 @ 13:49:
Je hebt een gat van ongeveer 11mm nodig om de draad te tappen, als je dat bedoelt.
en ja plaatjes komen nog
Meer proberen, het kan echtSuperKevin schreef op 21 July 2003 @ 18:50:
Is het ook mogelijk om schroefdraad in het inline opzetstukje van de Sicce Nova te plaatsen? ik krijg mn slang net niet genoeg uitgerekt
en ja plaatjes komen nog
Kun je desnoods niet gewoon 10 mm slang wat bij mij vroeger paste erop zetten, en dan een convertor naar 8mm ofzo wat ik denk dat jij gebruikt?
Zal: http://www.overclocking.b...301faecc497c38d7d3edd3970
en: http://www.overclocking.b...301faecc497c38d7d3edd3970
Zullen deze fittings passen op mijn Black Ice Xtreme met 3/8" fittings (jawel, die bestaan...)
[ Voor 8% gewijzigd door Outsync op 21-07-2003 22:05 ]
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Dit topic is gesloten.