Hey mede tweakers.. ik ben al een tijdje bezig met mijn cip en ik dacht.. laat hem ook eens op GOT zetten.. dus vanaf nu kunnen jullie hier alles meevolgen.
UPDATE 1:
ik had me van de week op de pc beurs in maastricht een goedkoop kastje met 420 watt voeding voor 42 euro gehaald:

en

, en dat heeft eens een leuk sloopbeurtje gekregen
de backplate die met popnagels vastzat ff helemaal eruit gehaald, geschuurd en gepolijst, een mooi resultaatje:
daarna heb ik de hdd cooler ff onder handen genomen en die ziet er nu zo uit:

klik op het plaatje voor het orginele dingetje
en sja.. na zo een dagje modden krijg je dan een rommelige kelder
:

tot zo ver voor deze keer, ik heb weer een aantal zaken voor plexi opgebeld, ik ben nog in onderhandeling met een firma uit venlo, alleen weet ik niet zeker of de kleur wel de goeie is met wat ik voor me heb.. dus ff kijken wat er uit komt
UPDATE 2
zou, ik heb het plexi al ontvangen, morgen word het 45 graden hoeken gezaagd en heb weer een aantal nieuwe id-tjes en tekeningen gemaakt..
ook heb k wat leuks met een kapotte hdd gedaan: een window en ledjes erin gemount
het effect is erg leuk :

wat vinden jullie van m
kleine UPDATE 3,
het gaat rap nu.. eigenlijk is de cip nu pas begonnen, k heb de plexi vandaag thuisgekregen met hoekjes van 45 graden gezaagd, nu heb ik de randjes mooi geschuurd en de "cube eens met gewoon plakband aan elkaar gemaakt
nu weer pix

dit is de kleur die het plexi heeft zonder de folie.. hoop dat je er wat bij kunt voorstellen

de "doos":p afmettingen buitenkant: 36x36x36 binnenkant 35x35x35 cm

en hier heeft de kerstman hem al onder de boom naast de andere kudoos wille neerzette
UPDATE 3
nou, het modden wil nu dan wel lukken, lekker vakantie, een flesje chloroform van 100ml gehaald en aan de slag maar..
ik hou niet zo van praatjes.. dus: Plaatjes

nou hier zit een verhaal aan, toen ik men mobo ging ophangen heb ik een afstandshoudertje verder doorgedraaid dan het gaatje wat ik geboord had, toen sprong er een klein rondje uit.. die heb ik weer vast gemaakt met chloroform en het ziet er weer mooi uit.. Eh?

hier het mobo dat ik op de plexi heb vastgemaakt.. en ja er is genoeg plaats links voor de backplate

hier zie je dus de dubbele afstandshoudertjes van het mobo, het zit erg stevig vast

hier de backplate op de plaat die tegen die van het mobo aankomt.. ik moet alleen nog ff het gat gaan uitzagen

hier de 5,25'' bays voor de (van onder na boven) dvd rw, dvd-r 120GB ibm en als bovenste de show HD met de groene ledjes

hier nog eens de bays, alleen dan op de kop.. ps het is de bedoeling dat de bovenste open blijft dat je de hdd plexi deksel goed kan zien

en hier is het allemaal gebeurd vandaag en de rest van de week

nog eens.. alleen nu kan je alles zien liggen wat k gemod heb
en zo zijn weer een paar plezante daagjes van modden voorbij gegaan..
ik ben alleen een naam voor me case aan het bedenken.. iemand suggesties?
Update 5!
Kerst is voorbij.. met kerst verveelde ik me.. dus ik ben eens flink gaan modden, en ik moet zeggen dat het ook erg veel is opgeschoten.
Wat heb ik gedaan?
DE plexi 5,25'' bays heb ik aan het front vastgemaakt mbv. Chloroform, Daarnaast heb ik de zahlman fancontroller gemount.. resultaat is erg mooi geworden vind ik zelf:

en een leuk close upje van de bays:

Verder heb ik het gat onder de backplate met de decoupeerzaag uitgezaagd, daarna mooi recht gevijld en toen geschuurd tot een correl van 600:

Ook heb ik het 120mm fanhole in de linker zijkant uitgezaagd met de decoupeerzaag, en ook weer rond geveild en geschuurd:

De mod is alweer ver opgeschoten met de kerst
UPDATE 6!
nou na heel lang geen update meer te hebben gedaan hier een redelijke vooruitgang.. het gaat allemaal niet zo snel omdat ik gewoon na school moet etc.
omdat alle zijplaten klaar waren moest er een mannier komen om alles aan elkaar te maken, ik heb hier gekozen voor aluminium blokjes.

hier dus het mooooie blokje

je tekent fijn af waar je gaatje moet komen ..

en dan ga je boren

et voilla .. le resultat parfait ... mooi geschuurde blokjes met gaatjes
dan ga je alles maar aal elkaar schroeven.. mooi de schroefjes verzinken en dan:

+

+

+
[img]http://members.lycos.nl/wwwbl44tnl/cbehalf4.jpg/img]
inmiddels heb ik ook al me hardware binnen gekregen:
amd 2800+
512 mb pc 3200 corsair XMS pro (ledjes
)
asus radeon 9600XT 128mb
sound blaster audigy 2
Zalman WB2 waterkoelblok
3 meter tygon slang (veel te veel mja)
cpu spacer
slangtules voor het plexi res waar ik mee bezig ben (:Djeej
)
blauw chieftec cordless desktop tobo+muis
verder wacht ik nog op al me shit wat ik bij de big modding IA heb besteld.. want kan kan ik eens goed verder gaan modden..
ik heb ook uitgerekent dat alles wat k tot nu toe thuis en besteld heb in totaal voor een kleine 1700 eurotjes bij elkaar is.. en dan hopen we dat er iets moois van mag komen
UPDATE 7
zo weer een paar kleine dingetjes gedaan, ik heb niet veel tijd dus ik probeer zoveel mogelijk tijd te maken, deze keer:
Het resje waar ik mee bezig ben, alles gezaagd en in de voorkant moeten nog 2 slangpilaren komen die ik nu ben aan het maken, daarna kan het geheel in elkaar:

Het front, hier heb ik onderin een gleuf gemaakt voor de slot in DVD-rom van Pioneer en daarboven plaats voor het laadje van mijn DVD-RW:

verder heb ik het systeem dus al een tijdje lopen en het ziet dus zo uit op mijn kamer:

hierna zal het een tijdje stil blijven omdat ik gewoon nix meer kan doen totdat ik alle modstuff van inkoopactie binnen heb, het resje maak ik nog wel af en dan houd het op.. ik probeer jullie zoveelmogelijk op de hoogte te houden
UPDATE 8
na een hele tijd wachten op mijn modspulletjes heb ik toch eindelijk de zeik binnen gekregen, en het is toch wel geil moet ik zeggen
, tsjek de onderstaande fotos van wat ik zoal binnen heb:

en sja.. toen begon het harde modden weer, ik heb dus echt niet stil gezeten en dit is wat ik al gemaakt heb:

me resje, geheel waterdicht nu met pilaartjes, totale kosten: €7

hier t res met me hydor L20 pompje samen in actie voor de lekvrij test

mja wat dit is: me frontje lag zolang in de kelder stof te happen dat ik hem eens ff een lekkere douch gegeven heb om van het dikke stof af te komen

ehm ja hier zie je dus de aanknop en reset en het UV logo aan de voorkant, ik heb het over de dvd rw laten heengaan dus het gaat ook zo mee als het klepje open gaat.. erg mooi geworden vind ik...

hier een wat duidelijkere pic, je ziet dus de dvd rw mooi weg gewerkt en dat ik de kabeltjes mooi gemeshd en ge krimpkoused heb

hier ff een wat wazige view van t front in het donker.. je ziet het een beetej oplichten als je goed kijkt op deze en de volgende foto zie je dat net onder het res in die bay een 10cm UV ccfl plakt

en hier weer als je goed kijkt de 10cm uv ccfl en me home made resje met 4 druppeltjes !!! UV shit voor de test... en owja.. ook de lian tumbs zitten er al op als je goed kijkt
Update 9!
nouja weer mooi met alles verder gegaan, het is nu zover dat hij al in elkaar hangt om te testkijken of alles mooi past enzo...
sja het is erg krap in de case heb ik gemerkt maar dat komt denk ik doordat ik nog nix van cables heb opgeruimd en gemesht dus niet zeuren daarover!!!
hier dan een paar piccies:

wat je ziet dat er gebeurd is: de voeding hangt op, aan de bovenkant hangt al 1 UV fannetje met uv grill en een round Uv ccfl ertussen (uv uv uv
) de andere moet ik nog maar heb ik ff nieuwe schroefjes voor nodig
en sja.. de rechter zijkant licht nog onder voor de bewerking van de 120mm ers die op me radi komen.. dit zal ik denk ik vandaag ff maken gaan en hopelijk vanavond nog een updatje plaatsen.
de kabeltjes ga ik pas opruimen als hij echt helemaal in het materialistische klaar is.. want ieder panneeltje zal toch nog wel eens worden losgehaald neem ik aan
edit: wc test setupje:

UPDATE 10!!!
en ja, we zijn al bij de 10e update beland, ditkeer een stukje voor de WC gemod
wat ik heb gedaan.. de laatste ontbrekende zijkant (rechts) heb ik de radiator aan vast gemaakt. En jullie weten dat ik niet van praatjes hou.. dus nu weer.. PLAATJES

nee ik heb geen 2 verschillende 120mmers.. of ja in feite wel maar die clear die is gemolt dus die werkt verder niet meer.. ik moet nog ff sparen totdat ik een nieuwe stille zwarte kan kopen. Verder meot ik nog gewone 120mm fangrils hebben
(iemand sponsoren van fangrils
)
tot slot nog 1`klein dingetje: mijn andere UV fan ook vast gemaakt.. nu zit het van boven naar onder zo: fangril>plexi>UV round ccfl>UV fan
:

UPDATE 11!!!!!
Nouja.. na een tijdje niks meer gemod te hebben (jah vriendin vreeeet tijd
) ben ik eens ff met mijn voeding verder gegaan en mijn Sata kabeltje..

en ik heb ook weer een nieuwe 9800pro zoals maibe al bekend was.. alleen heb ik daar een klein heatsinkje af gesloopt
maar dat word deze week weer mooi gefixt 

UPDATE 12!!
cube geheel in elkaar.. onderkant en linker zijkant nu helemaal erop gemonteerd..
pics van alle zijkanten:

k heb ook nog een zalman SB sinkje erop gemount
deze week klaarmeshen, watercoolen en dan is die zover als af :):)
update 13!!
de case zit geheel in elkaar, er zit waterkoeling in en de kabeltjes zijn voor 80% opgeruimd.. er moeten nog een paar afwerkingkjes gebeuren en dan zal die eind deze week geheel afzijn en klaar voor VERKOOP
hier pics:

bovenkant

voorkant

voorkant
UPDATE 13 > FINAL UPDATE
zo, de laatste week flink gewerkt, en alle kleine dingetjes weg gewerkt en bijgewerkt. Het eindresultaat is gehaald. En naar mijn mening is het de 6 maanden werk en 1550 euro zeker waard geweest.
Ik wil ook ff melden dat nu al mijn vorige updates het niet meer doen omdat de server waarop die pics stonden gehackt is, en die komt deze week pas weer online. Voorlopig moeten jullie het het alleen met het resultaat doen.
Ik zal alseerst eens beginnen met de gehele pc specs, temps en benchmarks:
Full Pc specs:
Abit Nf7-s (5.1sound Sata raid, 10/100mbit lan, USB2, SPDIF, AGP 8x)
AMD 2800+ Barton
Corsair XMS PRO (leds)
Club 3D Radeon 9800 PRO
Sound blaster audigy 2
Enermax 353 Watt PSU
LG DVD + & - RW
Pioneer slot in DVD-r
IBM/Hitachi 120 GB @ 7200rpm
Cooling:
Zalman WB2 Waterblock
Zalman Zm-NB47J Northbridge koelblok
Aqua computer Evo 240 2x120mm radiator
10MM siliconen slang
UV green water liquid + redline waterwetter + 2L demi water
Plexi Bay reservoir
Coolermaster CR-U01 Koperen heatsinks (southbridge koeling)
Zalman ZM-MFC1 Reobus voor 6 fans (4 aangesloten)
2x 80mm UV green fan + UV ccfl
Overige Modding parts:
6x 36 Cm plexi zijkanten Doorzichtig Blauw
4 Ronde plexi voetjes
45 CM UV green ATA133 cable
Meshed Sata Cable 40 cm
PSU cables meshed + UV green connectors
3x 30CM ccfl UV + 2 inverter
1x 10 CM cclf UV + 1 inverter
Power + reset switch chrome
CCFL switches (4x)
UV Alienhead logo
Aluminium Hoekblokjes
Veel schoeven en moeren
Behaalde Benchmarks
Non oc:
3D mark 2003 : 5476
3D mark 2001 : 16037
Pifast : 66.38 secs.
Oc :
Pifast : 59.61 secs.
Temperaturen :
Cpu 100% load en fan’s @ silent mode > 39 graden
Cpu 100% load en fan’s @ hard mode > 34 graden
CPU idle en fan’s @ silent mode > 34 graden
CPU idle en fans @ hard mode > 30 graden
Werktijd en uren :
Van medio December tot begin juli = 6,5 maanden
Werkuren: Ca. 300 (waarschijnlijk nog wat meer)
en dan gaan we nu door met de uiteindelijke fotoshoot pics:

en nog eentje om het af te leren

*toestemming van accousSE
UPDATE 1:
ik had me van de week op de pc beurs in maastricht een goedkoop kastje met 420 watt voeding voor 42 euro gehaald:
en
, en dat heeft eens een leuk sloopbeurtje gekregen
de backplate die met popnagels vastzat ff helemaal eruit gehaald, geschuurd en gepolijst, een mooi resultaatje:
daarna heb ik de hdd cooler ff onder handen genomen en die ziet er nu zo uit:
klik op het plaatje voor het orginele dingetje
en sja.. na zo een dagje modden krijg je dan een rommelige kelder
tot zo ver voor deze keer, ik heb weer een aantal zaken voor plexi opgebeld, ik ben nog in onderhandeling met een firma uit venlo, alleen weet ik niet zeker of de kleur wel de goeie is met wat ik voor me heb.. dus ff kijken wat er uit komt
UPDATE 2
zou, ik heb het plexi al ontvangen, morgen word het 45 graden hoeken gezaagd en heb weer een aantal nieuwe id-tjes en tekeningen gemaakt..
ook heb k wat leuks met een kapotte hdd gedaan: een window en ledjes erin gemount
het effect is erg leuk :
wat vinden jullie van m
kleine UPDATE 3,
het gaat rap nu.. eigenlijk is de cip nu pas begonnen, k heb de plexi vandaag thuisgekregen met hoekjes van 45 graden gezaagd, nu heb ik de randjes mooi geschuurd en de "cube eens met gewoon plakband aan elkaar gemaakt
nu weer pix
dit is de kleur die het plexi heeft zonder de folie.. hoop dat je er wat bij kunt voorstellen
de "doos":p afmettingen buitenkant: 36x36x36 binnenkant 35x35x35 cm
en hier heeft de kerstman hem al onder de boom naast de andere kudoos wille neerzette
UPDATE 3
nou, het modden wil nu dan wel lukken, lekker vakantie, een flesje chloroform van 100ml gehaald en aan de slag maar..
ik hou niet zo van praatjes.. dus: Plaatjes
nou hier zit een verhaal aan, toen ik men mobo ging ophangen heb ik een afstandshoudertje verder doorgedraaid dan het gaatje wat ik geboord had, toen sprong er een klein rondje uit.. die heb ik weer vast gemaakt met chloroform en het ziet er weer mooi uit.. Eh?
hier het mobo dat ik op de plexi heb vastgemaakt.. en ja er is genoeg plaats links voor de backplate
hier zie je dus de dubbele afstandshoudertjes van het mobo, het zit erg stevig vast
hier de backplate op de plaat die tegen die van het mobo aankomt.. ik moet alleen nog ff het gat gaan uitzagen
hier de 5,25'' bays voor de (van onder na boven) dvd rw, dvd-r 120GB ibm en als bovenste de show HD met de groene ledjes
hier nog eens de bays, alleen dan op de kop.. ps het is de bedoeling dat de bovenste open blijft dat je de hdd plexi deksel goed kan zien
en hier is het allemaal gebeurd vandaag en de rest van de week
nog eens.. alleen nu kan je alles zien liggen wat k gemod heb
en zo zijn weer een paar plezante daagjes van modden voorbij gegaan..
ik ben alleen een naam voor me case aan het bedenken.. iemand suggesties?
Update 5!
Kerst is voorbij.. met kerst verveelde ik me.. dus ik ben eens flink gaan modden, en ik moet zeggen dat het ook erg veel is opgeschoten.
Wat heb ik gedaan?
DE plexi 5,25'' bays heb ik aan het front vastgemaakt mbv. Chloroform, Daarnaast heb ik de zahlman fancontroller gemount.. resultaat is erg mooi geworden vind ik zelf:
en een leuk close upje van de bays:
Verder heb ik het gat onder de backplate met de decoupeerzaag uitgezaagd, daarna mooi recht gevijld en toen geschuurd tot een correl van 600:
Ook heb ik het 120mm fanhole in de linker zijkant uitgezaagd met de decoupeerzaag, en ook weer rond geveild en geschuurd:
De mod is alweer ver opgeschoten met de kerst
UPDATE 6!
nou na heel lang geen update meer te hebben gedaan hier een redelijke vooruitgang.. het gaat allemaal niet zo snel omdat ik gewoon na school moet etc.
omdat alle zijplaten klaar waren moest er een mannier komen om alles aan elkaar te maken, ik heb hier gekozen voor aluminium blokjes.

hier dus het mooooie blokje

je tekent fijn af waar je gaatje moet komen ..

en dan ga je boren

et voilla .. le resultat parfait ... mooi geschuurde blokjes met gaatjes
dan ga je alles maar aal elkaar schroeven.. mooi de schroefjes verzinken en dan:
+

+

+
[img]http://members.lycos.nl/wwwbl44tnl/cbehalf4.jpg/img]
inmiddels heb ik ook al me hardware binnen gekregen:
amd 2800+
512 mb pc 3200 corsair XMS pro (ledjes
asus radeon 9600XT 128mb
sound blaster audigy 2
Zalman WB2 waterkoelblok
3 meter tygon slang (veel te veel mja)
cpu spacer
slangtules voor het plexi res waar ik mee bezig ben (:Djeej
blauw chieftec cordless desktop tobo+muis
verder wacht ik nog op al me shit wat ik bij de big modding IA heb besteld.. want kan kan ik eens goed verder gaan modden..
ik heb ook uitgerekent dat alles wat k tot nu toe thuis en besteld heb in totaal voor een kleine 1700 eurotjes bij elkaar is.. en dan hopen we dat er iets moois van mag komen
UPDATE 7
zo weer een paar kleine dingetjes gedaan, ik heb niet veel tijd dus ik probeer zoveel mogelijk tijd te maken, deze keer:
Het resje waar ik mee bezig ben, alles gezaagd en in de voorkant moeten nog 2 slangpilaren komen die ik nu ben aan het maken, daarna kan het geheel in elkaar:
Het front, hier heb ik onderin een gleuf gemaakt voor de slot in DVD-rom van Pioneer en daarboven plaats voor het laadje van mijn DVD-RW:
verder heb ik het systeem dus al een tijdje lopen en het ziet dus zo uit op mijn kamer:
hierna zal het een tijdje stil blijven omdat ik gewoon nix meer kan doen totdat ik alle modstuff van inkoopactie binnen heb, het resje maak ik nog wel af en dan houd het op.. ik probeer jullie zoveelmogelijk op de hoogte te houden
UPDATE 8
na een hele tijd wachten op mijn modspulletjes heb ik toch eindelijk de zeik binnen gekregen, en het is toch wel geil moet ik zeggen
en sja.. toen begon het harde modden weer, ik heb dus echt niet stil gezeten en dit is wat ik al gemaakt heb:
me resje, geheel waterdicht nu met pilaartjes, totale kosten: €7
hier t res met me hydor L20 pompje samen in actie voor de lekvrij test
mja wat dit is: me frontje lag zolang in de kelder stof te happen dat ik hem eens ff een lekkere douch gegeven heb om van het dikke stof af te komen
ehm ja hier zie je dus de aanknop en reset en het UV logo aan de voorkant, ik heb het over de dvd rw laten heengaan dus het gaat ook zo mee als het klepje open gaat.. erg mooi geworden vind ik...
hier een wat duidelijkere pic, je ziet dus de dvd rw mooi weg gewerkt en dat ik de kabeltjes mooi gemeshd en ge krimpkoused heb
hier ff een wat wazige view van t front in het donker.. je ziet het een beetej oplichten als je goed kijkt op deze en de volgende foto zie je dat net onder het res in die bay een 10cm UV ccfl plakt
en hier weer als je goed kijkt de 10cm uv ccfl en me home made resje met 4 druppeltjes !!! UV shit voor de test... en owja.. ook de lian tumbs zitten er al op als je goed kijkt
Update 9!
nouja weer mooi met alles verder gegaan, het is nu zover dat hij al in elkaar hangt om te testkijken of alles mooi past enzo...
sja het is erg krap in de case heb ik gemerkt maar dat komt denk ik doordat ik nog nix van cables heb opgeruimd en gemesht dus niet zeuren daarover!!!
hier dan een paar piccies:
wat je ziet dat er gebeurd is: de voeding hangt op, aan de bovenkant hangt al 1 UV fannetje met uv grill en een round Uv ccfl ertussen (uv uv uv
en sja.. de rechter zijkant licht nog onder voor de bewerking van de 120mm ers die op me radi komen.. dit zal ik denk ik vandaag ff maken gaan en hopelijk vanavond nog een updatje plaatsen.
de kabeltjes ga ik pas opruimen als hij echt helemaal in het materialistische klaar is.. want ieder panneeltje zal toch nog wel eens worden losgehaald neem ik aan
edit: wc test setupje:
UPDATE 10!!!
en ja, we zijn al bij de 10e update beland, ditkeer een stukje voor de WC gemod
wat ik heb gedaan.. de laatste ontbrekende zijkant (rechts) heb ik de radiator aan vast gemaakt. En jullie weten dat ik niet van praatjes hou.. dus nu weer.. PLAATJES
nee ik heb geen 2 verschillende 120mmers.. of ja in feite wel maar die clear die is gemolt dus die werkt verder niet meer.. ik moet nog ff sparen totdat ik een nieuwe stille zwarte kan kopen. Verder meot ik nog gewone 120mm fangrils hebben

tot slot nog 1`klein dingetje: mijn andere UV fan ook vast gemaakt.. nu zit het van boven naar onder zo: fangril>plexi>UV round ccfl>UV fan
UPDATE 11!!!!!
Nouja.. na een tijdje niks meer gemod te hebben (jah vriendin vreeeet tijd
en ik heb ook weer een nieuwe 9800pro zoals maibe al bekend was.. alleen heb ik daar een klein heatsinkje af gesloopt
UPDATE 12!!
cube geheel in elkaar.. onderkant en linker zijkant nu helemaal erop gemonteerd..
pics van alle zijkanten:
k heb ook nog een zalman SB sinkje erop gemount
update 13!!
de case zit geheel in elkaar, er zit waterkoeling in en de kabeltjes zijn voor 80% opgeruimd.. er moeten nog een paar afwerkingkjes gebeuren en dan zal die eind deze week geheel afzijn en klaar voor VERKOOP
hier pics:
bovenkant
voorkant
voorkant
UPDATE 13 > FINAL UPDATE
zo, de laatste week flink gewerkt, en alle kleine dingetjes weg gewerkt en bijgewerkt. Het eindresultaat is gehaald. En naar mijn mening is het de 6 maanden werk en 1550 euro zeker waard geweest.
Ik wil ook ff melden dat nu al mijn vorige updates het niet meer doen omdat de server waarop die pics stonden gehackt is, en die komt deze week pas weer online. Voorlopig moeten jullie het het alleen met het resultaat doen.
Ik zal alseerst eens beginnen met de gehele pc specs, temps en benchmarks:
Full Pc specs:
Abit Nf7-s (5.1sound Sata raid, 10/100mbit lan, USB2, SPDIF, AGP 8x)
AMD 2800+ Barton
Corsair XMS PRO (leds)
Club 3D Radeon 9800 PRO
Sound blaster audigy 2
Enermax 353 Watt PSU
LG DVD + & - RW
Pioneer slot in DVD-r
IBM/Hitachi 120 GB @ 7200rpm
Cooling:
Zalman WB2 Waterblock
Zalman Zm-NB47J Northbridge koelblok
Aqua computer Evo 240 2x120mm radiator
10MM siliconen slang
UV green water liquid + redline waterwetter + 2L demi water
Plexi Bay reservoir
Coolermaster CR-U01 Koperen heatsinks (southbridge koeling)
Zalman ZM-MFC1 Reobus voor 6 fans (4 aangesloten)
2x 80mm UV green fan + UV ccfl
Overige Modding parts:
6x 36 Cm plexi zijkanten Doorzichtig Blauw
4 Ronde plexi voetjes
45 CM UV green ATA133 cable
Meshed Sata Cable 40 cm
PSU cables meshed + UV green connectors
3x 30CM ccfl UV + 2 inverter
1x 10 CM cclf UV + 1 inverter
Power + reset switch chrome
CCFL switches (4x)
UV Alienhead logo
Aluminium Hoekblokjes
Veel schoeven en moeren
Behaalde Benchmarks
Non oc:
3D mark 2003 : 5476
3D mark 2001 : 16037
Pifast : 66.38 secs.
Oc :
Pifast : 59.61 secs.
Temperaturen :
Cpu 100% load en fan’s @ silent mode > 39 graden
Cpu 100% load en fan’s @ hard mode > 34 graden
CPU idle en fan’s @ silent mode > 34 graden
CPU idle en fans @ hard mode > 30 graden
Werktijd en uren :
Van medio December tot begin juli = 6,5 maanden
Werkuren: Ca. 300 (waarschijnlijk nog wat meer)
en dan gaan we nu door met de uiteindelijke fotoshoot pics:
en nog eentje om het af te leren
*toestemming van accousSE
[ Voor 120% gewijzigd door diontjuh op 06-03-2005 10:11 ]
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=