Goeie oude (retro) consoles deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.039 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 21:10:
heb vandaag voor de dreamcast zo'n maracas set gekocht,om samba de amigo te spelen.
Waar heb je ze gekocht en hoeveel waren ze? Wil eigenlijk ook wel zo'n set hebben...maar daar is bijna niet aan te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ze bij lik-sang besteld.Zijn niet de originele van sega,omdat die veel te duur en moeilijk te vinden zijn.Deze zijn van EMS en kosten ong. 26 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb nog een Sega Megadrive liggen geloof ik. Inclusief Streets of Rage en Sonic.... Iemand interesse?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 12:19:
Heb ze bij lik-sang besteld.Zijn niet de originele van sega,omdat die veel te duur en moeilijk te vinden zijn.Deze zijn van EMS en kosten ong. 26 euro.
Dan kun je binnenkort alweer een nieuwe set gaan bestellen ik ken 3 mensen die ook diezelfde set hebben gekocht en na een paar intensieve spel sessies konden ze de prullenbak in. :(
Dus geef wat meer uit en koop de originele sega maracca's die gaan een stuk langer mee.

/me houd sowieso niet van 3rd party hardware omdat de afwerking en kwaliteit nooit zo goed zijn als originele spullen, en koopt daarom ook aleen maar origineel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08-2020

Retep

Inspirator #1

jagermeister1 schreef op 20 June 2003 @ 12:45:
Ik heb nog een Sega Megadrive liggen geloof ik. Inclusief Streets of Rage en Sonic.... Iemand interesse?
neem even contact met me op. krijg nl. geen mail verzonden naar het mailadres in je profiel

Ik heb wel intresse.

jbrouwer6(at)chello(dot)nl

THANX jagermeister1

[ Voor 8% gewijzigd door Retep op 20-06-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Dark-Lord schreef op 20 June 2003 @ 14:08:
[...]

neem even contact met me op. krijg nl. geen mail verzonden naar het mailadres in je profiel

Ik heb wel intresse.

jbrouwer6(at)chello(dot)nl
Ik mail je wel ff als ik thuis ben. Kan ik gelijk ff kijken of ie nog compleet is enzo. :)

DarkLord>>Je hebt mail

[ Voor 24% gewijzigd door jagermeister op 20-06-2003 16:01 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Zal et is doorgeven, volgende week zelf maar is een blik werpen op dat schattige stuk plastic, toch benieuwd of het nog wat is :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb nog steeds een Neo Geo Pocket met twee spellen en een Pokemon Pikachu Colour (nieuw in doos liggen) .. Mail maar als je interesse hebt.

[ Voor 1% gewijzigd door ilyc op 20-06-2003 16:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Vandaag Turtles 2: The Arcade Game en Bubble Bobble voor de NES gekocht voor 10 Euro stuk. In de Gameshop Dordrecht. Ze hadden nog veel meer NES spellen, en ook ineens MegaDrive spellen (niet veel soeps volgens mij)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
over die ems maraca's:

Ik heb ze ook sinds enige tijd en die dingen zijn echt wel goed hoor. Ik merk wel dat 1 iets minder registreert als de ander, echter het werkt wel. Een groot verschil met de sega maraca's is dat de sega's alleen maar in een 2d vlak werken, je moet echt boven de grondsensor blijven staan. De ems is veel minder gevoelig waardoor je lekker kan gaan staan dansen :)

Tip: ik heb ze gekocht bij www.futuremax.nl , ze staan niet op de website maar ze hebben ze wel (let wel, zonder garantie). Gekocht voor 30 euro, beetje opgelicht (ik las later dat iemand ze daar had gekocht voor 25) maar ja .

Mijn favoriete accesoire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep

Retep

Inspirator #1

ilyc schreef op 20 juni 2003 @ 16:49:
Ik heb nog steeds een Neo Geo Pocket met twee spellen en een Pokemon Pikachu Colour (nieuw in doos liggen) .. Mail maar als je interesse hebt.
you've got mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 09:49

AntiPasta

d1 m0z4rella

* AntiPasta is vandaag naar amsterdam geweest en ik wilde jullie de oogst van vandaag niet onthouden:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/harvest.jpg

Ben ook even naar Game Illusions geweest (naast het Wanadoo-hoofdkantoor bij het waterlooplein, in de buurt van dat lelijke groene gebouw)... ze hebben niet zoveel retro, maar wel een PC Engine GT 8)7 en een Panasonic Q.
Stond ook een gast van in de 50 Ikaruga te spelen, ff mee gepraat bleek een Neo Geo verzamelaar te zijn _/-\o_

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

ik hoop dat je daar niet meer dan 10 euro voor hebt uitgegeven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

hehe.
he.
nuja, wel iets meer maar vind het stuk voor stuk wel vermakelijke spellen (vooral twine, daar zat ik al tijden achteraan)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anti waar heb je die kof99 poster weg als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Mijn aanwinsten a 1 euro per setje:

Afbeeldingslocatie: http://ebay3.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_21918f39d72ae5c5bfb7979d535dc385/i-1.JPG

2x Arcadesticks voor MD

Afbeeldingslocatie: http://ebay3.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_8d7f2e4fd1e07d054d868091292a8366/i-1.JPG

2x 6 buttonpad voor MD

Ach, voor dat geld kon ik ze niet laten gaan, maar ik zal vast niet de enige zijn geweest hier gezien dat enorme aanbod van deze sticks/pads op eBay.nl

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah , retro. Kben zelf ook nintendo aan het verzamelen. Heb zelf 2 nessen, een snes en een n64 , allemaal boxed.

Kheb geen digitale camera, dus foto's kan ik hier niet plaatsen.

wel een lijstje van de spellen:
http://users.ign.com/collection/oceanborn19

Alle zelda's op de Game Boy en deel 1 van de nes na, zijn boxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel zou een niet veel gebruikte PAL Dreamcast (met doos) en 2 controllers (zonder doosje) , 3rd party memory card en +/- 35 backup spellen eigenlijk opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

die KoF poster had ik van zo'n Chinees winkeltje pal naast de Platenkoning, daar hadden ze vrij veel van die posters, ook van Fatal Fury.
Trouwens, bij Game Illusions lag ook een PC Engine GT (portable) voor 299 euro... goeie prijs of niet? Er zit voor de rest niets bij, maar ze hebben wel losse HuCards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 17:43:
Hoeveel zou een niet veel gebruikte PAL Dreamcast (met doos) en 2 controllers (zonder doosje) , 3rd party memory card en +/- 35 backup spellen eigenlijk opleveren?
Hooguit 70/80 euro... back-up spellen zijn echt geen ruk waard en alleen iemand die niet goed wijs is gaat geld betalen voor back-ups.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiPasta schreef op 22 June 2003 @ 18:18:
die KoF poster had ik van zo'n Chinees winkeltje pal naast de Platenkoning, daar hadden ze vrij veel van die posters, ook van Fatal Fury.
Trouwens, bij Game Illusions lag ook een PC Engine GT (portable) voor 299 euro... goeie prijs of niet? Er zit voor de rest niets bij, maar ze hebben wel losse HuCards.
299 is wel aan de erg pittige kant , wat voor staat is ie boxed of kaal ?
En die HuCards dat zijn toch normale pc engine games ? zo ja dan kun je die voor een prikke (lees 5-6 euro er game) kopen op lik-sang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

het is alleen het apparaat, kaal dus. Ik weet niet wat de HuCards (idd PCE spellen) kosten, er lagen trouwens ook wat CD games in de vitrine maar daar stond ook geen prijs bij. Niet dat ik het geld heb voor die GT, maar toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Nu online
Nah... Ben zaterdag dus terug naar Rotterdam geweest om die Dreamcast te ruilen... Ben gelukkig genoeg bij de tijd geweest om de vervangende DC daar in het Service Centrum te testen...

Pak de doos uit.. "He! Wat zitten die kabels gek verpakt? En allemaal krassen op de Dreamon CD?". Hmmz, dat was dus al een eerder geretourneerd systeem. Sluit'em aan enz, gaat gewoon goed. Paar demo's gedraaid en na een minuut of drie-vier freezed het beeld opeens. Maf... Maargoed: uit en aan gezet.. He! Hij doet het niet meer!... Was dus waarschijnlijk zo'n verrotte power supply.

Dus ik mocht'm _nog_ een keertje ruilen... Die deed het gelukkig wel gewoon *phew* Dus nu eindelijk een goed werkende tweede DC in huis :)

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:31

zwelgh

-**-

Heb ook het een en ander binnengekregen deze week (vooral Ebay) :) :
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=170589

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=170588

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice zeeer nice vooral al dat prachtige sega spul (sonic R en sonic 3D ) wil ikzelf ook zo graag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xienix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-04-2022
En hoeveel heeft dit alles je gekost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor 20 pleuro een nieuwe mario world in doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Hoeveel zou je eigenlijk kunnen vragen voor een SNES (omgebouwd voor PAL/NTSC) met Super WildCard DX 32Meg?

[ Voor 7% gewijzigd door ironx op 25-06-2003 21:28 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Aardig wat denk ik. Ook al is het oud spul, het is nog steeds erg gewild. 250 zou ik als startprijs noemen, en dan die gasten lekker laten bieden :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 16:21
ik heb deze nog niet gezien: de Philips VideoPac G7000. Afbeeldingslocatie: http://www.drdoomsretroworld.de/BIlder/g7000.jpg

Plaatje heb ik geleend van een duitse site, aangezien de mijne opgeborgen staat op zolder en ik dus geen brakke webcampic kan maken |:( . Ik heb er twee gehad, eentje is ooit overleden. Ze werkten met van die grote spelcartridges die je bovenin moest stouwen. Heb er echt uuuuuren achter doorgebracht!

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ieman geinteresseerd in een mega drive 1 met 2 controllers en 11 spellen.

spellen zijn :

mystic defender
thunder force 2
crack down
ferrari grand prix challenge
global gladiators
ex-mutants
shining in the darkness
hellfire
andre agassi tennis
space harrier 2
corporationµ

laat maar iets weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Laatst online: 10-09 13:33

-_D_-

Polsbandje

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 23:40:

spellen zijn :

mystic defender
thunder force 2
crack down
global gladiators
ex-mutants
shining in the darkness
hellfire
andre agassi tennis
space harrier 2
corporationµ

laat maar iets weten
Hangt een beetje van je prijs af :P

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Vooruit met de geit:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=172302

SNES omgebouwd voor PAL/NTSC met een Super WildCard DX 32 Megabit...
2 originele joypads, adapter en av-kabel. 2 Dozen met +/- 250 diskettes vol...

Let op: foto is niet van mij. Het beschermklepje waar een cardridge in kan is dus NIET zoek, zit er gewoon op :)

Edit: voor mn mailbox vol zit... :P

Intresse? Doe een bod... :)

[ Voor 59% gewijzigd door ironx op 26-06-2003 10:58 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Check je mail :)
Huidige prijs 150,00 EUR
laat maar zitten :P

[ Voor 61% gewijzigd door RSP op 26-06-2003 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 23:40:

spellen zijn :

mystic defender
thunder force 2
crack down
global gladiators
ex-mutants
shining in the darkness
hellfire
andre agassi tennis
space harrier 2
corporationµ

laat maar iets weten
Ik heb zeker intresse, wat wil je er voor hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er mag in dit forum eigenlijk niet over prijzen, en veroopsprijzen gesproken worden.
als je meer info wilt over die sega mail je me maar
(als je me begrijpt wat ik bedoel)

alligato@yucom.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

oogst van vandaag: Guilty Gear X voor de GBA _/-\o_
15 uiro slechts... ook nog paar dingen gekocht van een gast in Engeland:
Jaguar + Cannon Fodder en Doom + 1 controller
Saturn + Virtua Cop en Resident Evil
Secret of Mana voor de SNES
F-zero voor de N64
Samba de Amigo (japanse versie)
nog 5 andere Saturn spellen waarvan ik de naam niet weet
hele zootje voor 55 pond, ben ik wel blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, wist ik niet (weer niet goed gelezen)
Check je mail maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiPasta schreef op 26 juni 2003 @ 12:11:
oogst van vandaag: Guilty Gear X voor de GBA _/-\o_
15 uiro slechts... ook nog paar dingen gekocht van een gast in Engeland:
Jaguar + Cannon Fodder en Doom + 1 controller
Saturn + Virtua Cop en Resident Evil
Secret of Mana voor de SNES
F-zero voor de N64
Samba de Amigo (japanse versie)
nog 5 andere Saturn spellen waarvan ik de naam niet weet
hele zootje voor 55 pond, ben ik wel blij mee
Hoe zit dat eigenlijk met verzendkosten, ik neem aan dat je via eBay gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 08:24

nexhil

BAM!

ik heb zelf een nep nes, met een snes uiterlijk, met nep light gun (kwijt) en er zitten 2000 spellen ingebouwd in. nouwja 2000...ongeveer 15 echt verschillende games maar dan elke keer een ander level of met een cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Begint meer een (ver)koop topic te worden zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Hoe zit dat eigenlijk met verzendkosten, ik neem aan dat je via eBay gekocht hebt.
Nee, geregeld via een forum. De verzendkosten zijn iets van 15-20 pond als ik me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Ja we moeten het kopen/verkopen maar een beetje per mail doen :) Blijf echter wel pics posten van nieuwe aankopen! :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiPasta schreef op 27 June 2003 @ 11:31:
[...]

Nee, geregeld via een forum. De verzendkosten zijn iets van 15-20 pond als ik me goed herinner.
Zeker via trigga anti ;)
Heb zelf sonic R + sonic 2 voor sms geregeld voor 16 pond incl verznding wel netjes al zeg ik het zelf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Gisteren Double Dragon 3 voor de NES binnen gekregen, Low G Man van mijn broertje gehad en Wrath of Black Manta gekocht. Allemaal voor de NES.

Heeft iemand nog een goede methode om spelcassetes van de NES en de NES zelf schoon te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GolbeZeromus schreef op 28 June 2003 @ 11:48:
Gisteren Double Dragon 3 voor de NES binnen gekregen, Low G Man van mijn broertje gehad en Wrath of Black Manta gekocht. Allemaal voor de NES.

Heeft iemand nog een goede methode om spelcassetes van de NES en de NES zelf schoon te maken?
Wat ik had gedaan, toen mijn NES het niet (goed) meer deed, was inspuiten (met contact-spray). Dus, beetje in de cartridge houder van de NES spuiten, daarna ook nog op een cartridge, en dan de cartridge heen en weer schuiven in de NES om hem schoon te maken.

Wel 24 uur laten drogen voor de zekerheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 16:04:
[...]

Zeker via trigga anti ;)
Heb zelf sonic R + sonic 2 voor sms geregeld voor 16 pond incl verznding wel netjes al zeg ik het zelf. :P
Uiteraard... Trigga is de man _/-\o_
Vandaag kwam Gunbird 2 voor de Dreamcast door de brievenbus... vet vage shooter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimm2
  • Laatst online: 08-08 16:23

nimm2

.

Basje2001 schreef op 25 June 2003 @ 23:04:
ik heb deze nog niet gezien: de Philips VideoPac G7000. [afbeelding]

Plaatje heb ik geleend van een duitse site, aangezien de mijne opgeborgen staat op zolder en ik dus geen brakke webcampic kan maken |:( . Ik heb er twee gehad, eentje is ooit overleden. Ze werkten met van die grote spelcartridges die je bovenin moest stouwen. Heb er echt uuuuuren achter doorgebracht!
ja! geweldig dat ding!
alleen gingen die controllers altijd kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

GolbeZeromus schreef op 28 June 2003 @ 11:48:

Double Dragon 3 heb ik ook, en Wrath of the Black Manta ook :) Waren wel coole spellen... Alleen DOuble Dragon 3 is echt moeilijk! Een en twee waren redelijk uit te spelen maar met drie is het me nog niet gelukt :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

-_D_- schreef op 28 June 2003 @ 12:57:
[...]

Double Dragon 3 heb ik ook, en Wrath of the Black Manta ook :) Waren wel coole spellen... Alleen DOuble Dragon 3 is echt moeilijk! Een en twee waren redelijk uit te spelen maar met drie is het me nog niet gelukt :)
Drie vind ik nog wel makkelijk vergeleken met 1. 1 Heb ik slechts tweemaal uitgespeeld volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiPasta schreef op 28 June 2003 @ 12:34:
[...]

Uiteraard... Trigga is de man _/-\o_
Vandaag kwam Gunbird 2 voor de Dreamcast door de brievenbus... vet vage shooter :)
Ja die kan ik me wel herinneren ooit eens een keet voor 9,99 bij de nedgame gehaald.
Vind Parodius op mijn staurn toch 1 van de leukste shooters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://ebay3.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_63a829fb0167e55d3621adfa6ced429e/i-1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://ebay3.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_ff5e6e6c87e549bcfacb4f86146084a7/i-1.JPG

Vandaag gewonnen op ebay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Streets of Rage :9

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm..ik ben bijna zeker van plan mijn (originele pal) Dreamcast te verkopen hij is (minder) dan een half jaartje oud niet.. en niet echt veel mee gespeeld.

Ik heb een schoenendoosje met veel bekende dc games (alleen backup :/ .. meeste autoboot sommige bootdisk nodig). Het zijn er ongeveer 35+ denk ik.. ook met perfect werkende nes emulator cd vol met roms. Verder: 2 controllers (originele), 3rdparty memory card, rgb kabel en gewone scart, chu chu rocket origineel en de dreamcast doos en boekjes ook volgens mij.. iemand serieus interesse? dan kunnen we altijd mailen erover.. (maar weg=weg.. misschien heeft familie nog interesse :) )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 14:56:
Hmm..ik ben bijna zeker van plan mijn (originele pal) Dreamcast te verkopen hij is (minder) dan een half jaartje oud niet.. en niet echt veel mee gespeeld.

Ik heb een schoenendoosje met veel bekende dc games (alleen backup :/ .. meeste autoboot sommige bootdisk nodig). Het zijn er ongeveer 35+ denk ik.. ook met perfect werkende nes emulator cd vol met roms. Verder: 2 controllers (originele), 3rdparty memory card, rgb kabel en gewone scart, chu chu rocket origineel en de dreamcast doos en boekjes ook volgens mij.. iemand serieus interesse? dan kunnen we altijd mailen erover.. (maar weg=weg.. misschien heeft familie nog interesse :) )
oei, ik zou maar snel dat gedeelte over backups weghalen. da mag nmlk hier niet ;)
en een droomkist zonder legale spellen is weinig waard. iedereen kan backups draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep

Retep

Inspirator #1

Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 14:56:

......................
Mail me ff op jbrouwer6(at)chello(dot)nl . Ik heb wel intresse. Misschien dat we wat kunnen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Laatst online: 31-08 19:38
Zo even mijn aankopen van de laatste week showen:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/zeldantsc.jpg

Helaas 45 euro voor moeten betalen maar deze titel wilde ik toch wel heel graag hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/sonic1segmeg.jpg
voor 8.06 e'tjes

En net gewonnen:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/sonic2segmeg.jpg
voor 8,75 e'tjes

Nu alleen nog wachten op mn Majora's Mask die ik op fok-forum heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Majora's Mask ligt 9/10x in de budget bakken bij bartsmit of intertoys voor een euro of 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
RSP schreef op 04 juli 2003 @ 11:01:
Majora's Mask ligt 9/10x in de budget bakken bij bartsmit of intertoys voor een euro of 10 :)
Meestal is dat OOT en niet majora's mask. Die laatste is namelijk een stuk zeldzamer. Althans ik ben hem nog niet tegengekomen in de budgetbakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OOT kun je nieuw kopen voor < 20 euro mm is een heel ander verhaal en is vrij zeldzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 20:24:
OOT kun je nieuw kopen voor < 20 euro mm is een heel ander verhaal en is vrij zeldzaam
Ik ben nog wel op zoek naar N64 spellen (nieuw) voor minder dan 20 e p/s. Dus ik moet dan de Bart Smit budget bakken checken...? :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Deel 2 is het coolste :) Vooral met twee spelers :D

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in heel wat bart smit's en intertoytjes geweest, maar n64 spellen zijn echt een zeldzaamheid daar hoor. Nee alleen bij gameszaken kun je ze nog gemakkelijk krijgen, al zijn de prijzen niet echt goedkoop. 50 pleuro voor Majora's Mask leg je makkelijk neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 10:58:
Ik ben in heel wat bart smit's en intertoytjes geweest, maar n64 spellen zijn echt een zeldzaamheid daar hoor. Nee alleen bij gameszaken kun je ze nog gemakkelijk krijgen, al zijn de prijzen niet echt goedkoop. 50 pleuro voor Majora's Mask leg je makkelijk neer.
Laatst heb ik bij een Intertoys 10 euro neergelegd voor Zelda : OOT...

Geen geld voor zo'n titel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Exorcist schreef op 05 July 2003 @ 12:17:
[...]

Laatst heb ik bij een Intertoys 10 euro neergelegd voor Zelda : OOT...

Geen geld voor zo'n titel :)
Hmz dat wil ik ook wel :D Welke Intertoys was dat?

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

allemaal

edit:
Is deze Atari 800XE + 2 controllers +1 lightgun +10 games nog wat waard? (alllemaal zonder doos)
zo nee.. dan hou ik em gewoon
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/evilcuber/atari800XE.jpg

[ Voor 108% gewijzigd door Collaborator op 05-07-2003 15:42 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-_D_- schreef op 05 July 2003 @ 15:19:
[...]

Hmz dat wil ik ook wel :D Welke Intertoys was dat?
Rotterdam-IJsselmonde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep

Retep

Inspirator #1

Exorcist schreef op 05 July 2003 @ 15:58:
[...]

Rotterdam-IJsselmonde >:)
Hmm moet ik gelijk maandag ook maar is gaan kijken daar. Toch bij mij vlakbij. Hoop dat ze hem nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

nog een tip voor retro players en mensen die graag een minder nieuwe game willen hebben, vraag bij een videotheek of je 'n game mag kopen. bij de STER heb ik zelf altijd goede ervaringen en willen ze games voor een paar euro van de hand doen (Tony Hawk 2 / Crazy Taxy / Soul Calibur) voor 30,= (Gulden toen nog) per stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doen ze niet meer zo snel helaas , ik heb de videoland hier al helemaal kapot gezeurd of ze niet kun FF7 willen weg doen maar helaas :(

Vandaag weer wat nieuws binnen gehad een 11" groot standbeeld van sonic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze week ook weer heel wat binnen gekregen.Een Sega megadrive 2 met copybox :P ,en 4 spellen voor de dreamcast:Virtua tennis,Metropolis street racer,sonic adventure en resident evel:codename veronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ja,nog een vraagje.Weet iemand hier mischien waar ik zo'n kabel kan kopen zodat ik de copybox op de pc kan aansluiten?Het is zo'n soort printerpoort uitgang wat erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Bij je lokale electronica boer hebben ze die wel. zal je maar een paar euro kosten :)
Misschien is het een leuk idee om een database te maken met de games en de wensen van de mensen hier? ik zie wel vaak games maar daar kan ik mezelf niet mee blij maken, op die manier kan je aangeven wat je wilt hebben en kunnen ook andere mensen voor je rondkijken :) leuk idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dark-Lord schreef op 05 July 2003 @ 20:09:
[...]

Hmm moet ik gelijk maandag ook maar is gaan kijken daar. Toch bij mij vlakbij. Hoop dat ze hem nog hebben.
Je bent toch niet Peter B die bij dezelfde winkel werkt als mij he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep

Retep

Inspirator #1

Exorcist schreef op 06 juli 2003 @ 13:27:
[...]

Je bent toch niet Peter B die bij dezelfde winkel werkt als mij he :D
434 :D

ik wist niet dat je een n64 had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Ik krijg binnenkort het volgende binnen:

The Gauntlet - Sega Master System Nieuw in doos
Zelda OOT - N64 Nieuw in doos
Mario 64 - N64 Nieuw in doos
1 SMS Controller
1 N64 Controller
1 N64 Rumble Pack
1 N64 Memory Card

:)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 06 July 2003 @ 13:24:
Bij je lokale electronica boer hebben ze die wel. zal je maar een paar euro kosten :)
Misschien is het een leuk idee om een database te maken met de games en de wensen van de mensen hier? ik zie wel vaak games maar daar kan ik mezelf niet mee blij maken, op die manier kan je aangeven wat je wilt hebben en kunnen ook andere mensen voor je rondkijken :) leuk idee?
lijkt me wel een leuk idee ja een soort wish-list van de mensen in dit topic zodat men voor elkaar kan uitkijken naar spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 20:10:
[...]

lijkt me wel een leuk idee ja een soort wish-list van de mensen in dit topic zodat men voor elkaar kan uitkijken naar spul.
Klinkt leuk idd :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 20:10:
[...]

En voor elkaars neus de mooiste dingen wegkapen ;)

Nou mijn wishlist:

Zelda Majora's Mask <25
N64 Donkey Kong <10
Expansion Pack <10
Zelda cart only (PAL versie) <15

God wat een standaard wishlist heb ik toch ook :7

[ Voor 10% gewijzigd door nadd op 07-07-2003 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dark-Lord schreef op 06 July 2003 @ 17:57:
[...]

434 :D

ik wist niet dat je een n64 had
Heb een NES, SNES, N64, GameCube en een hele GameBoy :+

Maa dat kan nog wellis gespreksstof worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Ben op zoek naar:

Zelda 1 voor de Nes
Double Dragon 1 voor de Nes

Sonic 1 voor de SMS
Moonwalker voor de SMS
Shinobi voor de SMS

Een Megadrive 2
MD: Sonic 1 t/m 3 & Sonic & Knuckles
MD: Streets of Rage 1 t/m 3

Donkey Kong voor de N64
Zelda 2 Majora`s Mask voor de N64

Dus kan nog wel even zoeken :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

CastleVania 4 en 5 voor de SNES. Compleet gaarne. PAL of NTSC maakt niet uit.

Advance Wars voor de GBA voor een leuk prijsje. NIet echt retro, maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf op zoek naar de volgende titels:

Megdrive: Sonic 3 en sonic&knuckles en sonic 3d Flikkies island (allemaal compleet met doos en handleiding)
Gamegear: sonic triple trouble , Tails Adventure
Dreamcast: Sonic Shuffle , Streefighter 3rd Strike
Saturn: Sonic 3D flikkies island , Sonic JAM
Sega CD : Sonic CD
32X: Knuckles Chaotix

Oftwel ik wil mijn sonic collectie compleet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Verwijderd schreef op 07 juli 2003 @ 15:41:
Ben zelf op zoek naar de volgende titels:

Megdrive: Sonic 3 en sonic&knuckles en sonic 3d Flikkies island (allemaal compleet met doos en handleiding)
Gamegear: sonic triple trouble , Tails Adventure
Dreamcast: Sonic Shuffle , Streefighter 3rd Strike
Saturn: Sonic 3D flikkies island , Sonic JAM
Sega CD : Sonic CD
32X: Knuckles Chaotix

Oftwel ik wil mijn sonic collectie compleet hebben
I WILL fight you for them :P

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-_D_- schreef op 07 juli 2003 @ 17:55:
[...]

I WILL fight you for them :P
:P

In princiepe wil ik alleen nog sonic 3 , sonic&knuckles heb ik wel , maar alleen maar de casette en ik wil mijn sonic titels graag in complete staat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Verwijderd schreef op 07 juli 2003 @ 19:58:
[...]

:P

In princiepe wil ik alleen nog sonic 3 , sonic&knuckles heb ik wel , maar alleen maar de casette en ik wil mijn sonic titels graag in complete staat hebben.
Ja ik natuurlijk ook :) So what`s your point? :P Nee als ik er twee tegenkom geef ik wel een melding ;)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
Net nog even in de buurt een helemaal "originele" gameboy color cartridge opgehaald met Oracle of Ages en Oracle of Seasons met de mooiste vertalingen erbij.
Ik citeer even:

"Game paly on the super nes using the Super Game Boy adapter. Bothe sold seperaterly."

"This offlcial EAL is your assurance that ninentendo...."

"Journey through a vew dungeon..."

Helaas zit er geen handleiding bij anders zouden daar waarschijnlijk nog een heleboel mooie japans-engelse termen in voorkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Euhm voor alle DC fans, check deze Ebay aanbieding even:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...gory=4313&item=3033737202

Zit wel wat bruikbaars tussen denk ik...

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja is wel leuke partij spul , ik had er al op geboden naar mijn limiet was 20 euro aangezien ik al wel veel van dat spul had.
En 30,50 gaat me een beetje tever voor een hoop 3rd party spul en een enkele goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag Shenmue binnengekregen voor de dreamcast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
is dit misschien nog interessant voor mensen?

http://www.marktplaats.nl...ga/6108.htm?av=a&oudei=15

Complete panzer dragoon saga voor 135 e'tjes alsof het niks is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
nadd schreef op 08 July 2003 @ 22:51:
is dit misschien nog interessant voor mensen?

http://www.marktplaats.nl...ga/6108.htm?av=a&oudei=15

Complete panzer dragoon saga voor 135 e'tjes alsof het niks is ;)
voor dat spel vragen ze tegenwoordig echt schofterige bedragen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind je het raar het is een van de beste saturn games die er is en hij is relatief zeldzaam zeker in goede staat.
Dus ik vind 135 euro wel meevallen op ebay gaat het soms wel door tot 200+ euro.

Wil je echt een titel die duur is, ga dan radient silvergun halen die gaat met gemak voor 250+ euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
nadd schreef op 07 July 2003 @ 01:20:
[...]

En voor elkaars neus de mooiste dingen wegkapen ;)

Nou mijn wishlist:

Zelda Majora's Mask < gefixed
N64 Donkey Kong <10
Expansion Pack < gefixed
Zelda cart only (PAL versie) <15

God wat een standaard wishlist heb ik toch ook :7
nog een kleine toevoeging ook al is het geen console Kings Quest III helemaal compleet zoek ik ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er weer 1 minder op mijn wishlist , gister Sonic Shuffle op mijn dreamcast gevonden :P
Eindelijk alle dreamcast sonic games in mijn bezig , nu de rest nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

* AntiPasta bevind zich nu in de Verenigde Staten :D
De oogst tot nu toe:

-Nokia N-gage SDK + t-shirt (van de E3)
-Amerikaanse PSX + dualshock
-2 Tiger game.com's met 12 spellen, 1 game.com + 6 spellen gaan naar een vriend
-Galactic Attack, nearmint voor Saturn :9~
-Wipeout, nearmint voor Saturn
-Wing Commander III voor PSX, alleen discs
-Tobal No. 1 PSX, alleen disc
-pack-in versie van Daytona USA, alleen disc
-Wipeout 64, alleen cart
-Space Channel 5 voor DC, nearmint
-Alien Front Online + mic voor DC, gaat naar weer een andere vriend
-2e hands DC controller (met *rode* swirl)
-DC keyboard adapter, 3rd party
-2 blauwe VMUs, boxed
-Vagrant Story voor PSX, compleet maar paar krassen
-Jet Grind Radio voor DC, nearmint
-Top Gun voor NES
-Sonic 2 voor MD
:D :D :D

Trouwens, Silverbolt, FF7 is hier vrij goedkoop ($12)... misschien iets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

oja en natuurlijk nog een aantal Sega-speeltjes uit happy meals :)
* AntiPasta vreet nu 2 Happy meals per dag ongeveer om er genoeg van te hebben voordat ik terugga 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anti , vergeet je niet voor mij een aantal van die happy meal games mee te nemen :P
En ff7 is wel leuk en aardig maar mijn ps2 in niet omgebouwd dus heb ik niks aan.
Als je toevallig nog 1 van de sonic titels tegen komt uit mijn wish list die een stukkie naar boven staat mag dat wel :P

Of een game.com systeem met sonic erop :P (mits niet al te duur natuurlijk )

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik nog een n64 kan kopen? (liefts nieuw)
zolang er maar een doos bij zit ;)

nedgame verkoopt ze wel nieuw .. alleen daar zijn ze 99 euro :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:02

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

bij intertoys in den haag waren ze iets van 80,- a 90,- met mario 64 en het is dan de mint blauwe geloof ik

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.