Goeie oude (retro) consoles Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.460 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Door recente artikelen in o.a. Edge magazine over de Saturn en de Neo Geo ben ik recent weer begonnen met het aanschaffen van de wat oudere consoles/spellen (alhoewel niet voor deze twee machines).

Ik vroeg me af hoe het zit met de mensen op dit board.....kopen jullie ook nog geregeld oude consoles/handhelds/game&watch etc.....en waar kijken jullie naar, hoe vergelijk je de prijzen (dus wat is redelijk) en gebruiken jullie naast ebay nog andere sites/winkels? Waarom verzamel je ze? Uit nostalgie of uit het oogpunt er later meer voor te kunnen krijgen?

Heb pas een aantal Vectrex spellen weten te kopen via ebay en een oude pong machine, voor mij is dat toch echt nostalgie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

1 dag geleden nog een Snes aangeschaft met mario kart. 8) en daar komt binnenkort natuurlijk ook nog Zelda: LTTP bij. :*) _/-\o_

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 00:44
u want retro ?

check dit
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=53800
PC engine

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=53801
DBZ barcode game voor de nes

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=53803
Panasonic 3DO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Dat zijn veel van die anime spelletje voor dat apparaat.
PC-Engine... 16 bit ey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145

Engameboy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

schnumi schreef op 04 February 2003 @ 16:30:
1 dag geleden nog een Snes aangeschaft met mario kart. 8) en daar komt binnenkort natuurlijk ook nog Zelda: LTTP bij. :*) _/-\o_
Heb je die al schnumi?
En doet ie het nog? Bij die gasten van de TPG weet je het maar nooit :X

Euhm tja retro...
Aangezien ik net m'n SNES heb verkocht, heb ik hier weinig meer te zoeken... Maar goed het blijft leuk :) Heb hier nog een mooie Zelda ROM liggen :) maar goed, moet bij de volgende rommelmarkt in de buurt toch maar goed naar oude consoles uitkijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-04 08:04

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb hier een neogeo pocket, grafisch was het best een leuk ding. Jmmr dat de spellen ervan zo snel niet meer verkrijgbaar waren. (snes en nes van nintendo heb ik hier ook nog liggen)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 34169 schreef op 04 February 2003 @ 18:10:
[...]

Heb je die al schnumi?
En doet ie het nog? Bij die gasten van de TPG weet je het maar nooit :X

Euhm tja retro...
Aangezien ik net m'n SNES heb verkocht, heb ik hier weinig meer te zoeken... Maar goed het blijft leuk :) Heb hier nog een mooie Zelda ROM liggen :) maar goed, moet bij de volgende rommelmarkt in de buurt toch maar goed naar oude consoles uitkijken :)
Yep hij doet het perfect en ziet er ook nog gloednieuw uit btw. :*)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05

Tarin

Just plain weird.

MaDLiVe schreef op 04 februari 2003 @ 18:17:
Ik heb hier een neogeo pocket, grafisch was het best een leuk ding. Jmmr dat de spellen ervan zo snel niet meer verkrijgbaar waren. (snes en nes van nintendo heb ik hier ook nog liggen)
Ik kan me de reclame bij FRS ervoor nog herinneren.. "Game Over, Boy".
Dat viel dus best mee..

Ik heb een NES staan, da's ook wel aardig retro denk ik. Must have games:
Mario 1/2/3
Duck Hunt
Zelda 1/2
Metroid

(heb ze helaas niet allemaal nog, ben er vast ook een zooi vergeten)

Een kennis van me heeft nog een (werkende) Atari 2600 aan een super oude tv hangen, da's echt alsof de tijd heeft stil gestaan. Dig/dug, Centipede, Galaxian, Joust, Pac-man, dat soort ongein. Geniaal voor een dagje "goeie ouwe tijd"-vermaak.

Owhja, ik heb ook een Sega MasterSystem II, dat ding is in NL nooit echt goed verkocht geweest.. maar er waren best goeie spellen voor.. Golden Axe, Alex Kidd (ingebouwd), Sonic.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Golden Axe was idd machtig. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-04 06:42
Retro? aaaah:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_1724%20(Small).JPG

Mijn Master System II, NES, PS2 en NGC + extra's

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_1879%20(Small).JPG

Mijn SNES + games (m'n scope mist ... geen doos bij dus niet op de foto ;))

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_1819%20(Small).JPG

Mijn game setup (met daarbij de Megadrive II)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_1839%20(Small).JPG

Backup NESje

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_1844%20(Small).JPG

6 voor de prijs van 1 :)

Verder liggen er nog een GBA en een GB classic ergens.

Ik ben begonnen met het verzamelen toen ik samen met een vriend weer is in een verveel bui op school zat en we keken voor wat spullen voor zijn verzameling transformers op eBay, bij toeval kwamen we zo aan het klikken en praten op de NES. Deze wist tie nog te koop te staan, deze dus gekocht en daar is het mee begonnen 2 maand terug. Nu hebben we beide al leuk wat spulletjes bij elkaar gesprokkeld en komen de laatste tijd geregeld bij elkaar om op allerhande machines te spelen (van NES tot Gamecube, van Atari 2600 tot Jaguar en weet ik het allemaal :)). Ik verzamel omdat ik het gewoon mooi vind zoveel mogelijk van die dingen zo compleet mogelijk in huis te hebben, maar er wordt dus ook gewoon mee gespeeld. En het gaat mij niet om de hoeveelheid, heb liever een boxed SNES game dan dat ik 5 van die prut spellen zonder doosje heb. (wordt wat anders als het echte toppers zijn natuurlijk ;))
Wat ik niet verzamel is computers als een Vectrex, MSX, Collecovision, Videopac en dat soort spul, dan is het einde zoek en mijn kamer veel te klein. Ik hou het bij dingen die vanaf de 8Bit's zijn uitgebracht, daar is voor mij ook het gamen begonnen die echt oude spullen zeggen mij helemaal niets. Tot nu toe vind ik het echt een pracht hobby waar je het zo gek kan maken als je zelf wil (voor een euro heb je een game, maar je kan ook honderden euro's voor een Neogeo cart. betalen), echter mijn budget laat helaas niet zoveel aankopen toe in de maand :(
Zo vind ik die 3DO van hierboven leuk om erbij te hebben, echter ze passen nog niet in mijn budget, zelfde voor Virtual Boy, Saturn, MegaCD en Neogeo. Maar dat komt nog wel, als ik zie wat ik in 2 maand bij elkaar heb gesprokkelt zie ik die andere items ook nog wel zitten :)

Mocht je intresse hebben in de afzonderlijke items, heb ze op mijn site gezet ----> *click*

ps, moet er wel bij zeggen dat ik die SNES (niet met alle games), PS2 en GBA al had voor ik begon te verzamelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Speedy op 04-02-2003 20:29 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Ik heb ook nog wel wat van die 'troep' staan ;).

Maar echt van die zeldzame underground consoles heb ik nooit gehad. Neo Geo, Virtual Boy, Saturn, Lynx (mag die ook?), Jaguar, PS2 ( :P ), Master System (2). Spellen daarvoor zijn denk ik ook zeer slecht te verkrijgen. Een Neo Geo game kostte vroeger 529 gulden. WTF is up with that. Het zag er trouwens wel prachtig, schitterend, ubermooi uit, maar bijna niemand betaalt 529 voor een spel.

Mijn broertje heeft nog wel en Sega Saturn, ik heb wel eens gelezen dat er voor dat ding nog meer goede spellen zijn dan voor de PSX. Ik kan me dat weel voorstwellen, aangezien ik maar drie echt goede games kan noemen op de PSX. Maar dan nog, waar moet je ze kopen? Echt lang niet alles wat in de US en JAP uitkwam zag ook hier het daglicht. Volgens mij is het voor Europese saturn gamers ook heel moeilijk om aan de juiste games te komen.

Virtual Boy, al dood voordat hij gelanceerd werd natuurlijk. Wie koop er nou een 32 bit syteem met alleen rood/zwart kleuren terwijl de N64 nog geen jaar later uitkomt. Zijn bij mijn weten ook ongeveer maar 30 spellen voor gereleased. Ook nooit in Europa gelanceerd natuurlijk.

En dan die PC Engine, volgens mij zijn me daar een aantal pareltjes op gereleased, dat wil je niet weten. Die heeft hier ook nooit het daglicht gezien. Er is iig een CastleVania game voor uitgebracht zover ik weet. Kwam dat ding trouwens van NEC?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb net mijn Amiga CD32 verkocht met een zooi spellen voor €50,- lijkt me een redelijke prijs, en degene die hem gekocht heeft is er heel blij mee :), dus dat doet me ook goed. Het was zonde dat zo'n mooi apparaat niet gebruikt werd door mij....

Ik ben nog wel de trotse bezitter van een Atari Lynx! Maar die ga ik zeker niet wegdoen! Is natuurlijk ook een top-apparaat, lag lichtjaren voor op de concurrentie. Alleen jammer dat Atari niet echt sterk was in marketing, en dat de draagbaarheid niet echt optimaal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
En vergeet het batterij gebruik niet! Maar zo'n CD32 is inderdaad ook nog wel een grappig iets in de collectie, van die laatste stuiptrekkingen van een grote fabrikant van weleer :'(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
TAG_Speedy waar haal jij het meeste vandaan? Ook van Ebay? Wel een goede deal met die joysticks...

Er zit trouwens in Amsterdam een zaakje dat alleen maar Retro dingen aanbiedt....ben er verleden week even geweest, maar de prijzen die daar gevraagd worden zijn naar mijn gevoel toch net ietsje te veel van het goede...het zit vlak bij het station....

Als ik naar mezelf kijk heb ik inmiddels ook wel een redelijke verscheidenheid aan consoles, enige nadeel ervan is dat het soms te veel is en ik eigenlijk geen tijd heb om alles te spelen en toch kan ik het niet laten om wel weer nieuwe dingen aan te schaffen.

CD32 kan ik me nog wel herinneren, heb 'm alleen maar in de winkel gezien en kan me nog herinneren dat Zool daarvoor uit was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

GAAF!
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nintendo/castle_of_illusion.JPG
(van TAG_Speedy)

Die leende ik altijd van een vriendje.. dat was echt een gaaf spel (in m'n herinnering).. appeltjes gooien enzo toch? (damn, da's lang geleden...)

Je hebt trouwens Sonic niet.. die zat bij ons bij de MasterSystem II; dus daar heb ik ook geen doosje van, maar het staat geloof ik wel op de doos (die we dus nog wel hebben :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Van Sonic kan kloppen, die kameraad van me heeft de versie met ingebouwde Sonic, bij mij zit Alex Kidd erin gebouwd. En ik wil het liefst eerst alle systemen bij elkaar, dan zie ik wel kwa games (en Master System heeft niet zo'n hoge prioriteit).

Mijn spullen komen van eBay (master system, joysticks, games, megadrive), retro winkels (nes accessoires, games) of overgenomen van iemand (NES, games). Over het algemeen zijn de retroshops inderdaad vrij aan de prijs, maar met wat geluk doen ze wat weg waarvan ze niet weten wat het is kwa waarde (das vrij zeldzaam want over het algemeen zijn ze prima bij de pinken daar), zoals een Atari Jaguar voor 10 euro in doos ... helaas was mijn kameraad wat vlotter van begrip dan ik ;)
Dat zaakje in Amsterdam is helemaal duur, hoorde dat ze daar gewoon 50 euro voor een NES zelda vragen zonder doos of wat ... of 120 euro voor een boxed NES!! Maar ze hebben wel veel en apart spul op zich.

[ Voor 13% gewijzigd door Speedy op 05-02-2003 09:57 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik ben ook weer begonnen met retrogaming :)

Mijn SNES heb ik al jaren staan en die doe ik ook nooit weg (zo'n 5 spellen, Super Mario World is al jaren weg en daar baal ik van :( ). Waar ik ook van baal is dat ik bij mijn SNES de doosjes nooit bewaard heb :(

Ik heb gisteren een N64 gekocht in ruil voor 2 GBC's (ik heb toch een GBA dus dan maakt het niet meer uit :)) dus zodra ik thuis kom ga ik die eens proberen. Heel jammer dat nergens meer onbeschadigde N64-doosjes meer te krijgen zijn.

Vanaf nu doe ik dat wel anders. Ik heb twee hedendaagse consoles (PS2 en GBA) daarvan bewaar ik keurig alle doosjes, zodat ik over 10 jaar nog kan patsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 12:23

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Tarin schreef op 05 februari 2003 @ 09:45:
GAAF!
[afbeelding]
(van TAG_Speedy)

Die leende ik altijd van een vriendje.. dat was echt een gaaf spel (in m'n herinnering).. appeltjes gooien enzo toch? (damn, da's lang geleden...)

Je hebt trouwens Sonic niet.. die zat bij ons bij de MasterSystem II; dus daar heb ik ook geen doosje van, maar het staat geloof ik wel op de doos (die we dus nog wel hebben :)).
_/-\o_ heb ik voor de megadrive jeh...

megadrive was zooo'n vette console... gekocht toen met altered beast erbij...
later een hoop sonix spellen en meer van die meuk erbij gekocht.

ik heb ook die gun van sega met dat spel dat je kakkerlakken van een pizza af moet schieten... echt dikke lol wasdat...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Da's wel de master of illusion Master System versie, ik heb hem hier ergens nog liggen voor de MD.. was wel een tof spel, inderdaad met appels/knikkers gooien enzo.

Ik heb hier nog een Atari 2600 [de met hout en zonder hout versie ;) die versie met hout is van een kwaliteit waarvan je nu nog maar kan dromen.]. Een Mega Drive [die goed werkt] en een Saturn [superapparaat, maar cd-drive is stuk [draait niet meer] dus helaas kan ik er niks mee. Natuurlijk heb ik ook een 3rd gen console.. maar de vorige generatie heb ik gemist :(.

Ah je bedoelt de Menacer, het gemene ding waar oplaadbare batterijen niet in werkten :(.. Die pizza was wel tof, maar Terminator II was beter :D

[ Voor 13% gewijzigd door agentorangina op 05-02-2003 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

M'n Zelda-verzameling:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/1707/full.jpg
Helaas zijn 'The Legend of Zelda' en 'Links Awakening' niet boxed.. die heb ik 2dehands gekocht, zat zelfs geen boekje meer bij.. maar goed, ik kan het tenminste spelen :).

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/1708/full.jpg
Majora's Mask was vet duur :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dat Mickey Mouse spel kan ik me nog herinneren...heb die ook wel eens gespeeld...was echt een mooi spel....trouwens zag dat iemand ook nog een N64 heeft gehaald....zit daar al lang over te twijfelen...wil toch wel mario en zelda eens een keer spelen....heb het via emulator geprobeerd, maar dat is toch niet zo leuk.....ik denk dat ik er maar snel over moet beslissen, want een videotheek bij me in de buurt deed al z'n playstation en N64 games weg voor 10 euro per stuk....kan interessant zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
En voor degene die dachten dat ze een leuke verzameling hadden bekijk even deze pagina :

http://www.digitpress.com/gameroom/

Denk dat je daarna wat bescheidener zal zijn......vraag me alleen af in hoeverre deze gasten nog echt voor de games gaan of om het gewoon alles hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9405

Heb zelf een neo geo AES waar ik dagelijks op speel en zeer actief mee bezig ben, heb nu zo een 25 spellen, welke eigenlijk allemaal toppers zijn. helaas is het een vreselijk dure hobby haha. maargoed, ik zal ook nooit meer wat beters vinden, dus als ik alles heb hoef ik niet gelijk over te stapen op iets anders :)

Verder heb ik een snes en een genesis met beiden zeer veel spellen. Jammer dat complete snes games ook al verzamel objecten zijn.. ook best prijzig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Als ik die prijzen zag van Neo-geo spellen in de Edge van vorige maand kan ik best geloven dat dat heel duur wordt, als ik me goed herinner word er voor Metal Slug voor Neo-geo op het moment iets van 2000 dollar gevraagd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 18:40

Leejow(saait)

Blater

hmzz ik heb mijn oude gameboy spellen laatst eventjes gecamd.
Afbeeldingslocatie: http://leosite.ikonboard.com/gameboy.jpg als je naar al die andere kijkt is dit niets!

wie kan trouwens op deze brakke pic wat games herkennen :D

[ Voor 17% gewijzigd door Leejow(saait) op 05-02-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882

SonyEricsson schreef op 04 February 2003 @ 16:42:
u want retro ?

check dit
[afbeelding]
PC engine

[afbeelding]
DBZ barcode game voor de nes

[afbeelding]
Panasonic 3DO
AAARGHH! jij owned zo verschrikkelijk met je 3DO, hmmzz
naar mijn mening zijn de Amiga CD32 en de 3DO toch echt het toppunt van stuiptrekkingen in de console wereld, en de koningen van de retro... over een jaar mag de Dreamcast zich daar ook bij scharen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik probeer het, maar kan er eigenlijk weinig aan herkennen, behalve dan de gameboy, gameboy color en gameboy advance ;) ...neem aan dat je die sp versie ook gaat halen...

Ik heb vandaag een Mario Bros. game & watch aangeschaft....heb nooit zo'n openklappende gehad met twee schermen, vond ze vroeger altijd wel leuk, maar had niet genoeg zakgeld om ze te kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 23:08
Als het goed is binnenkort weer een Atari 2600 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb nog een Sega megadriveII, super gaaf, speel er nu nog wel eens op. Vindt die nieuwe consoles niet zo tof (we hebben hier een psx en een ps2 ook nog) en ik speel dus ook nooit op die dingen

Deze spellen heb ik ervoor:

The incredible Hulk
Menacer (pistool is stuk =/)
Jurassic Park
Zool
The simpsons, bart vs the space mutants
Word of illusion starring micky and donald
Pink panter goes to hollywood
Atomic runner
Xenon megeblast
Vectorman
Alladin
Tazmania
Asterix and the great rescue
Sonic 3 (me favo)
Batmen
Thoughman contest
En verder nog een Game genie

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29727

Ik heb een hele verzameling retro consoles, maar de pcengine, saturn en neogeo zijn echt mijn all-time favorieten.
Ik heb geen AES maar wel een NeoGeoCD en een MVS systeem. deze laatste is de arcade variant en de spellen zijn een stuk goedkoper.
verder speel ik gewoon veel schietspellen en de mooiste zijn er gewoon voor de pcengine en de saturn. (Radiant Silvergun, Soukyugourentai , Layer Section, Winds of Thunder.)

zijn er nog meer pcengine liefhebbers ? ik zoek nog een converter of een japanse turboduo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 18:40

Leejow(saait)

Blater

De 2 op me gba zijn makkelijk,
die op de gele gameboy ligt is ook wel makkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb dat programma dat ze in films gebruiken om dingen scherp te maken net gisteren gedelete ;) dus het gaat me niet lukken, nou moet ik zeggen dat ik ook niet zo thuis ben met de gameboy..... heb er wel eentje gehad...een van de tofste spellen vond ik eentje met een soort duiveltje, heel gotisch...is wel een oud spel, want dat was destijds nog op de eerste gameboy....

Heeft iemand hier ook misschien een Vectrex? Heb er eentje maar helaas is de joystick kapot...die joysticks zijn echt niet aan te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Dat was Gargoyles' Quest.. dat was echt een vet spel op de GB.. ook een van de lastigeren. Muziek was ook über.
Klopt het trouwens dat Snake Rattle 'n Roll ook op de GB is uitgebracht? Ik kan me herinneren dat ik het op de Megadrive heb gespeeld, en ik heb het op de NES, maar volgens mij had een klasgenootje (basisschool..) het ook.. maar dan in 2d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Zow, gisteren nog een leuke console dag gehad ... dit speel je niet meer alle dagen:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_1882%20(Small).JPG

(Atari Jaguar, goeie graphics voor 1993 moet ik zeggen .... zeker een must have wat ik nog in mijn collectie wil)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_1905%20(Small).JPG

Nintendo Worldcup, hoeveel lol kun je hebben aan een sportspel! ruled met zo'n multitap :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49130

ik spel al deze spellen op diverese emulatoren.... ik moet zeggen, het roelt. De gameplay van deze spellen zijn gewoon zaaaalig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Ik kan me nog 1 spel herinneren op de Sega, maar ik heb geen flauw idee hoe het heet. Iemand die het wel weet?

Het gaat over twee kereltjes (een dikke en een dunne geloof ik) die op 1 of andere planeet crashen en dan over zo'n platform lopen, d'r zit ook een telefoon op dat platform waarmee je de complete kaart krijgt en dan moet je een lift zoeken naar het volgende level of iets wat daar op lijkt...

Heel vaag ik weet het, maar weet iemand wat ik bedoel? Volgens mij bestond de titel uit twee namen, Klaas & Piet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

Vash schreef op 06 February 2003 @ 10:13:
Ik kan me nog 1 spel herinneren op de Sega, maar ik heb geen flauw idee hoe het heet. Iemand die het wel weet?

Het gaat over twee kereltjes (een dikke en een dunne geloof ik) die op 1 of andere planeet crashen en dan over zo'n platform lopen, d'r zit ook een telefoon op dat platform waarmee je de complete kaart krijgt en dan moet je een lift zoeken naar het volgende level of iets wat daar op lijkt...

Heel vaag ik weet het, maar weet iemand wat ik bedoel? Volgens mij bestond de titel uit twee namen, Klaas & Piet ofzo.
Toejam & Earl, is nu een nieuwe versie van op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 16:20

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Een tijd geleden had ik nog een Atari liggen waar je alleen maar Pong op kon spelen.
Joystick's? Nah, controllers met een draaiknop zorgden voor alle actie. :P

Als je het over retro hebt dan heb je het over Pong. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Anoniem: 28484 schreef op 06 February 2003 @ 10:16:
[...]

Toejam & Earl, is nu een nieuwe versie van op de Xbox.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Dat is em idd :)

Ik zou es moeten kijken of ik een Genesis kan vinden, dat is namelijk écht een gaaf spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51481

ik heb nog een c64 aangesloten op mijn kamer staat. iemand een potje Impossible mission?? of G.I. Joe of summergames of een ander spel uit de 4 kisten die vol liggen??

Retro Rulezzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43391

Ik heb sinds kort een SNES, daar speelde ik vroeger altijd bij vriendjes op. Nu lekker zelf. Mario Kart, Super Mario World en Pilotwings. Ik ben alleen nog op zoek naar Zelda. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 18:04

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Tarin schreef op 05 February 2003 @ 22:33:
Dat was Gargoyles' Quest.. dat was echt een vet spel op de GB.. ook een van de lastigeren. Muziek was ook über.
Gargoyles' Quest was meesterlijk, nagenoeg Zelda kwaliteit!
Klopt het trouwens dat Snake Rattle 'n Roll ook op de GB is uitgebracht? Ik kan me herinneren dat ik het op de Megadrive heb gespeeld, en ik heb het op de NES, maar volgens mij had een klasgenootje (basisschool..) het ook.. maar dan in 2d.
Dat klopt wel, maar op de GB is het idd een 2d platformspel (vanaf de zijkant gezien) dus waarschijnlijk lang niet zo leuk als SRnR voor de NES (_/-\o_)

* MrTinux is quasi retrogamer:
- Gameboy Classic
- NES
- Megadrive II (kapot, wie helpt mij aan een werkende?)
- Dreamcast
(en huidige gen: Playstation 2 en Gameboy Advance)
plannen zijn om de serie iig uit te breiden met een SNES en een N64.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm ik krijg toch wel weer zin om Super Mario Kart te spelen :/
Misschien maar weer eens een SNES lenen van iemand, dan tel ik ook weer mee :+
Hoe ironisch, net m'n SNES verkocht, en nu krijg ik zin om er op te spelen :) Nah voorlopig moet ik het doen met rommetjes...
Weet je wat trouwens een vet spel was op de SNES? zo'n mickey avontuur, het stond ook ooit op de cover van de PU, één van de eerste. Mickey Mania, dat was het. Had alleen geen save mogelijkheid :D
Ik weet nog wel dat ik met een vriend echt de hele dag bezig was met spelen, en dan haalden we het bijna... Maar het is nooit helemaal gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik vind toch dat het spelen van een rom op een emulator niet te vergelijken is met daadwerkelijk het originel spul voor je te hebben staan....zelf ook al speel je het op een andere console (dus emulators op DC of PS2).

Zijn er voor de Jaguar nu veel spellen die de moeite waard zijn. Ik heb er een beeld van dat de meeste spellen ook beschikbaar zijn op PC of een andere console, wat ik wel bijzonder vindt aan die Jaguar is de hoeveelheid knoppen op die controller....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Walkman schreef op 06 February 2003 @ 13:27:
Ik vind toch dat het spelen van een rom op een emulator niet te vergelijken is met daadwerkelijk het originel spul voor je te hebben staan....zelf ook al speel je het op een andere console (dus emulators op DC of PS2).

Zijn er voor de Jaguar nu veel spellen die de moeite waard zijn. Ik heb er een beeld van dat de meeste spellen ook beschikbaar zijn op PC of een andere console, wat ik wel bijzonder vindt aan die Jaguar is de hoeveelheid knoppen op die controller....
Nah als je het mbv DreamSNES speelt (SNES op de DC dus) dan is de feel redelijk hetzelfde, omdat de dreamcast dezelfde buttons heeft (en meer) als de SNES. Maar op de PC is idd bagger :r

offtopic:
speel jij eigenlijk ook Utopia? Je icon is wel in die stijl en er zit ook een Walkman in daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Nee, speel geen Utopia...

Heb Dreamsnes wel, maar ik verkies toch wel het originele hoor.....en dreamsnes loopt ook niet helemaal 100% snelheid toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Walkman schreef op 06 February 2003 @ 13:27:
Meeste games zijn echt waardeloos of ook op andere systemen te krijgen, maar checkerd flag en wolfenstein zijn wel goed (zeker voor 1993), die controller is idd wel grappig met al die shit knoppen erop, maar je gamed een stuk fijner op een SNES controller kan ik je verzekeren :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 34169 schreef op 06 februari 2003 @ 11:59:
Hmmm ik krijg toch wel weer zin om Super Mario Kart te spelen :/
Misschien maar weer eens een SNES lenen van iemand, dan tel ik ook weer mee :+
Hoe ironisch, net m'n SNES verkocht, en nu krijg ik zin om er op te spelen :) Nah voorlopig moet ik het doen met rommetjes...
Weet je wat trouwens een vet spel was op de SNES? zo'n mickey avontuur, het stond ook ooit op de cover van de PU, één van de eerste. Mickey Mania, dat was het. Had alleen geen save mogelijkheid :D
Ik weet nog wel dat ik met een vriend echt de hele dag bezig was met spelen, en dan haalden we het bijna... Maar het is nooit helemaal gelukt :)
Was dat dat het 1ste level zwart wit was maar langzaam kleur kreeg? Ik heb namelijk bij mijn vorige Snes wel zo'n soort Micky mouse spel gehad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb ook nog een Jaguar. Pracht machintje (alleen m'n scart-kabel is mega gaar). Zaten best wel wat leuke spellen bij. Tempest 2000 blijft gewoon lekker, Atari Karts was helemaal niet zo slecht en zo zijn er nog wel wat andere. Alleen Kasumi Ninja viel erg tegen en de Doom port liep niet echt lekker.
Ik zou Wolfenstein er nog wel voor willen, is toch de mooiste port van dat spel namelijk en ik zoek ook nog Cybermorph (mijn Jag kwam met Tempest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Walkman schreef op 06 februari 2003 @ 15:19:
Nee, speel geen Utopia...

Heb Dreamsnes wel, maar ik verkies toch wel het originele hoor.....en dreamsnes loopt ook niet helemaal 100% snelheid toch?
Ja ok, als je een SNES met Mario Kart hebt ga je die niet op je DC spelen :)
Maar het speelt niet slecht vind ik. Snelheid heb ik ook nix van gemerkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Ik heb gisteren toevallig eren Sega Megadrive met 1 controller gekocht van 25 euro

Echt zo tof om dat allemaal weer te spelen .

Spellen die er bij zaten waren :

-Lotus 2
-Dracula
-Batman
-Sonic

en 2 megagamescartridges met

-world cup Italia '90
-Super Hang-on
-Streets of Rage
-The revenge of Shinobi
-Columns
-Golden Axe
-Alien Storm
Super Monaco
Super Thunderblade

Nu nog bezig met een nes en atari 2600 dus dan ben ik wel weer even zoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10781

Anoniem: 34169 schreef op 06 februari 2003 @ 16:26:
[...]
Ja ok, als je een SNES met Mario Kart hebt ga je die niet op je DC spelen :)
Maar het speelt niet slecht vind ik. Snelheid heb ik ook nix van gemerkt :?
hm vreemd bij mij loopt bijv. Super Mario World op dreamsnes echt niet goed :( .. slaat framepjes over en is dus schokkerig ...(jammr genoeg)

Overigens heb ik wel de nieuwste Nesterdc (NES emulator) met 1800 echte en werkende roms voor de dreamcast en dat speelt echt helemaal hetzelfde :) (natuurlijk is echt veel leuker)

in iedergeval als ik in de toekomst wat meer geld heb ga ik ook zeker wat sparen. Een NES , Super Nes , Megadrive zou ik nogwel willen hebben! (en heb nu alleen een Dreamcast :), ook erg vetjes)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 10781 op 06-02-2003 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Ik kan mezelf nu nog voor mijn kop slaan :)

Ik heb ooit mijn Dreamcast geruilt voor een N64 die mijn vriendin toen wou .

In de category : how stupid can u be :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Anoniem: 10781 schreef op 06 February 2003 @ 20:16:
[...]

hm vreemd bij mij loopt bijv. Super Mario World op dreamsnes echt niet goed :( .. slaat framepjes over en is dus schokkerig ...(jammr genoeg)

Overigens heb ik wel de nieuwste Nesterdc (NES emulator) met 1800 echte en werkende roms voor de dreamcast en dat speelt echt helemaal hetzelfde :) (natuurlijk is echt veel leuker)

in iedergeval als ik in de toekomst wat meer geld heb ga ik ook zeker wat sparen. Een NES , Super Nes , Megadrive zou ik nogwel willen hebben! (en heb nu alleen een Dreamcast :), ook erg vetjes)
DreamSNES is ook nog niet af. Daarom doet ie het niet goed. De laatste versie is 0.9.8. Maar goed, dat is een hele andere discussie.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er eigenlijk een GBA emulator op de DC? dan hoef ik niet op de GB Player te wachten :)
Oja als er nog iemand een Dreamcast wil verkopen, ik houd me aanbevolen. Mijne heeft namelijk kuren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ben sinds gisteren ziek en heb eigenlijk heel de dag alleen maar zitten SNESsen. In een woord geweldig. Al die herinneringen die het ophaalt. Net de gehele F-Zero parcours gehaald. Op beginner modus, de rest komt nog. Van middag tot en met wereld 5 gehaald van Yoshi's Island. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-04 20:23

GeJe

Je...

Heb ook eens een nostalgie topic geopend. Met een rijtje consoles misschien leuk om ook ff naar te kijken:
[rml]=[ Het grote Nostalgie Topic]=[/rml]

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 01:50
Tarin schreef op 05 februari 2003 @ 09:45:
GAAF!
[afbeelding]
(van TAG_Speedy)

OMG, ik heb zelf nooit een Megadrive gehad, maar dit spel is wel ZOOOO gaaf!! Dat ging ik altijd bij een vriendje van me spelen en dan uren achter elkaar. Super verslavend!
Tarin schreef op 05 February 2003 @ 10:27:
M'n Zelda-verzameling:
[afbeelding]
Helaas zijn 'The Legend of Zelda' en 'Links Awakening' niet boxed.. die heb ik 2dehands gekocht, zat zelfs geen boekje meer bij.. maar goed, ik kan het tenminste spelen :).

[afbeelding]
Majora's Mask was vet duur :/.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Maar ik mis de SNES versie?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

DenMan schreef op 06 February 2003 @ 23:58:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Maar ik mis de SNES versie?
Ja.. ik heb helaas geen SNES, die staat op m'n lijstje met "binnenkort te kopen consoles". Ik mis overigens ook nog 'the Legend of Zelda II: The Adventure of Link', daar ga ik binnenkort ook hard naar op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 01:50
Tarin schreef op 07 February 2003 @ 00:11:
[...]

Ja.. ik heb helaas geen SNES, die staat op m'n lijstje met "binnenkort te kopen consoles". Ik mis overigens ook nog 'the Legend of Zelda II: The Adventure of Link', daar ga ik binnenkort ook hard naar op zoek.
Mjah m'n neefje heeft die nog steeds origineel als het goed is. En ik heb um dan wel als rom, maar niks kan tippen aan die goede oude NES versie. :)

Wat een geweldige games die Zelda games... *zwijmel*

Ik denk dat ik binnenkort ook weer een NES ga proberen te scoren met Zelda 1 en 2. Echt stom stom stom dat ik dat ding lang geleden verkocht heb |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Denman op 07-02-2003 00:22 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Als je een NES koopt kan je 'm het best even testen, dat laadsysteem gaat na een tijdje namelijk haperen (ik ben soms lang bezig een spel aan de praat te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Klopt, ik ben een halve dag ofzo bezig geweest die van mij aan de praat te krijgen, maar met een busje contactspray en wat wattenstaafjes werkt hij meestal wel weer.

Slechts 2 van m'n spellen doen het (nog) niet helemaal: ze geven een gestoord (door mekaar gegooid) beeld.. maar op The Goonies 2 en Robocop 2 zat ik toch niet echt te wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
GolbeZeromus schreef op 06 februari 2003 @ 22:07:
Ben sinds gisteren ziek en heb eigenlijk heel de dag alleen maar zitten SNESsen. In een woord geweldig. Al die herinneringen die het ophaalt. Net de gehele F-Zero parcours gehaald. Op beginner modus, de rest komt nog. Van middag tot en met wereld 5 gehaald van Yoshi's Island. :9
Ge-Ni-AAAAL Icoon! Secret of Mana r0x0rs ;).

Kent iemand nog retrogaming zaken? Toko's die dus spellen inkopen en weer verkopen van antieke consoles. In Deventer bijvoorbeeld CJ Games (om de hoek bij Bakkertje Bart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vash schreef op 07 februari 2003 @ 10:06:
[...]
Ge-Ni-AAAAL Icoon! Secret of Mana r0x0rs ;).

Kent iemand nog retrogaming zaken? Toko's die dus spellen inkopen en weer verkopen van antieke consoles. In Deventer bijvoorbeeld CJ Games (om de hoek bij Bakkertje Bart)
jah weet iemand dat het liefst online ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Damn ik had dit retro topic eerder moeten zien :P

zal binnenkort wel ff pics posten van mijn collectie als ik mijn cam weer heb.

ik heb NES+zapper+14 games o.a zelda 1, metriod , mario1,2,3
SNEs met 7-8 games waaronder veel USa games (megaman X rulez :P )
Megadrive 1 met 12 games alleen is de scart plug op mijn tv gaar :( en mijn rf-unit is hardstikke rot :( )
Dreamcast heb ik ook heerlijke machine speel ik eigenlijk nog heel veel op met gamepje of 14.
En natuurlijk good old Gameboy met spel of 15-20. :P

Ben nog steeds op zoek naar meer hardware en games (o.a zelda voor snes en super metriod)
En qua hardware ben ik al tijden op zoek naar een sega saturn. :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Voor zaken, weet ik dus in Amsterdam dat zaakje vlak bij het station.....in apeldoorn zit er eentje in die winkelstraat (weet even niet hoe het heet), in rotterdam heeft discovery wel een paar oude spellen (niet veel)...plus hij is nu al een twee weken 'wegens omstandigheden' gesloten....daarnaast is het natuurlijk altijd interessant rommelmarkten af te gaan, ook omdat veel mensen niet weten wat ze voor sommige dingen moeten vragen.... Hier is een overzicht :
http://www.xs4all.nl/~mkalk/vlomarkt.htm

en daarnaast natuurlijk ebay.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Hier nog wat plaatjes van mijn verzameling dan. Ik maak er maar even links van, sommige plaatjes zijn best groot namelijk. (2.0 Mb)

1

2

3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74804

Ik heb laatst Nintendo 8 bit overgekocht + zapper, met mario 1 & 2 en Jungle Book. Zit nu heel de dag Duck Hunt te spelen, en dat blijft gewoon roeleren.
Lang leve de nostalgie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Walkman schreef op 07 February 2003 @ 10:20:
Voor zaken, weet ik dus in Amsterdam dat zaakje vlak bij het station.....in apeldoorn zit er eentje in die winkelstraat (weet even niet hoe het heet), in rotterdam heeft discovery wel een paar oude spellen (niet veel)...plus hij is nu al een twee weken 'wegens omstandigheden' gesloten....daarnaast is het natuurlijk altijd interessant rommelmarkten af te gaan, ook omdat veel mensen niet weten wat ze voor sommige dingen moeten vragen.... Hier is een overzicht :
http://www.xs4all.nl/~mkalk/vlomarkt.htm

en daarnaast natuurlijk ebay.....
Die in Apeldoorn zit is zeker de Nedgame. :) Daar hebben ze idd ook wel wat liggen zal binnenkort eens kijken. :)

trouwens weet iemand of dit spel een goede RPG is: Secret of Evermore? :) Ik heb namelijk nog nooit van deze titel gehoort (hij is door Square gemaakt).

En is hij wel PAL uitgebracht? :)

[ Voor 13% gewijzigd door schnumi op 07-02-2003 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
GolbeZeromus schreef op 07 February 2003 @ 10:42:
Hier nog wat plaatjes van mijn verzameling dan. Ik maak er maar even links van, sommige plaatjes zijn best groot namelijk. (2.0 Mb)

1

2

3
Die Zelda 2! Doe je die weg?

Secret of Evermore is idd op PAL uitgebracht, maar Secret of Mana wordt over het algemeen als beter beschouwd. Evermore is ook door de amerikaanse Square gemaakt (niet het hoofdkantoor in Japan).

[ Voor 17% gewijzigd door Flake op 07-02-2003 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

schnumi schreef op 07 februari 2003 @ 11:07:
[...]

Die in Apeldoorn zit is zeker de Nedgame. :) Daar hebben ze idd ook wel wat liggen zal binnenkort eens kijken. :)

trouwens weet iemand of dit spel een goede RPG is: Secret of Evermore? :) Ik heb namelijk nog nooit van deze titel gehoort (hij is door Square gemaakt).

En is hij wel PAL uitgebracht? :)
Secret of Evermore is een bout spel als je het mij vraagt. SoM is zoveel beter. Als je voor hetzelfde geld ook SoM kan kopen moet je dat doen vind ik. Maar dat betwijfel ik, aangezien SoM best gewild is.
Die Zelda 2! Doe je die weg?
Er liggen er drie idd. Een is van een maat van mij, die is dus niet te koop. Twee zijn er van mezelf. Een is er volgens mij kapot of zo, want ik krijg hem niet aan de praat. Alleen een gescrambled titelscherm is er te zien hier. Als je hem echt wil hebben wil ik hem wel aan je verkopen. Als jij misschien nog een tip hebt om dat ding eventueel aan de praat te krijgen. Let wel: Als je hem wilt kopen is het alleen de cassette natuurlijk.

[ Voor 29% gewijzigd door GZ op 07-02-2003 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw je hebt ook een vette kaart. :*) Die wil ik ook nog wel eens hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Hmm als 'ie kapot is, laat maar zitten.

BTW Ik heb vandaag Zelda 64 opgehaald *D Helaas is er een stuk vanaf geschaafd (kut prijskaartjes :( ) maar dat moet te fixen zijn met een zwarte stift lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op 07 February 2003 @ 10:42:

1

2

3
Hmmm... Die pics ken ik ergens van :D
Maar toch: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Iemand een dreamcast ruilen tegen een saturn? ;)
Alleen het batterijtje moet even vervangen worden, met 20 games, een zooi controllers, en een virtua gun.

Zal wel niet, maar het is het proberen waard heh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wauw net nog even met mijn Jaguar zitten spelen.. Tempest 2000, Atari Karts en zelfs Doom was beter dan ik me herinnerde.

Als iemand nog Jaguar spellen te koop heeft hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vash schreef op 07 februari 2003 @ 13:39:
Hmm als 'ie kapot is, laat maar zitten.

BTW Ik heb vandaag Zelda 64 opgehaald *D Helaas is er een stuk vanaf geschaafd (kut prijskaartjes :( ) maar dat moet te fixen zijn met een zwarte stift lijkt me.
Zelda 64 is nieuw te koop voor 19,99 bij de nedgame zag ik vanmiddag.

Heb net van een klasgenoot 2 atari 2600's gekregen woie nu alleen nog spellen,controller en rf unit vinden en dan kan ik er wat mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Hm.. da's niet zo duur idd. Heb meteen op de site gekeken, (ben naarstig op zoek naar Paper Mario, hoe heb ik dat spel ooit over het hoofd kunnen zien :?), maar dat hebben ze daar helaas niet :(.
Ze hebben er nog wel controllers, wat ik erg interessant vind. Die van mij is nl. een beetje gaar (Mario Party 1 :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-04 12:41
Secret of Mana is de vetste RPG op de SNES, met op de voet gevolgd Chrono Trigger.
Is Chrono Trigger ooit in europa uitgebracht eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
DinoPK schreef op 07 februari 2003 @ 17:46:
Iemand een dreamcast ruilen tegen een saturn? ;)
Alleen het batterijtje moet even vervangen worden, met 20 games, een zooi controllers, en een virtua gun.
Wat zit er allemaal bij, welke spellen? Mocht het interessant zijn ben ik misschien geinteresseerd...laat even je e-mail adres achter...mail je of ik het wat vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
enrico schreef op 07 February 2003 @ 23:48:
Secret of Mana is de vetste RPG op de SNES, met op de voet gevolgd Chrono Trigger.
Is Chrono Trigger ooit in europa uitgebracht eigenlijk?
Volgens diverse sites bestaat er geen PAL uitvoering, maar gelukkig zijn er converters :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SNEs converter rulez :P

ik heb 9 Snes games waarvan 3 usa , 1 jap en 5 europees zou niet meer zonder converter kunnen.
En wat ook een voordeel is , bij sommige gameshop kom je wel eens usa/jap snes games tegen die bijna niks kosten omdat geen mens ze kan spelen. (5 euro per spel)

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 08-02-2003 11:53 . Reden: typo's as usual ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

mensen welke RPG is beter voor de Snes: illusions of time of Lufia? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Illusion of Time vond ik tegenvallen. Het verhaal is leuk maar het is zo ont-zet-tend makkelijk. Lufia ken ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 08 February 2003 @ 12:49:
mensen welke RPG is beter voor de Snes: illusions of time of Lufia? :)
I smell een dubbelpost ;)

Beiden zijn goede games en tering moielijk aan te komen kosten een kapitaal via ebay en marktplaats ben je zo 40-50+ euro kwijt aan zo'n game (maar dat geld voor ale goede snes rpg's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Als we over goeie SNES RPG's gaan praten (om de andere forumbezoekers maar weer ff jaloers te maken >:)) :

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~ermer004/som.jpg

Van mij!! :D Helaas heeft de doos aardig wat te verduren gehad, en is de handleiding ook pleite (met een beetje mazzel vind ik die nog). Voor de rest is het een wereldgame maar dat wisten de meesten al ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Flake op 08-02-2003 16:48 . Reden: Andere server voor plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vash schreef op 08 februari 2003 @ 16:37:
Als we over goeie SNES RPG's gaan praten (om de andere forumbezoekers maar weer ff jaloers te maken >:)) :

[afbeelding]

Van mij!! :D Helaas heeft de doos aardig wat te verduren gehad, en is de handleiding ook pleite (met een beetje mazzel vind ik die nog). Voor de rest is het een wereldgame maar dat wisten de meesten al ;)
hebbbe hebbe >:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vash schreef op 08 February 2003 @ 16:37:

[afbeelding]

hebbe hebbe :P ;)

* Anoniem: 2766 is verry happy ik heb de rf unit van mijn megadrive 1 weten te fixen woei eindelijk weer verder gaan met james pond 3 :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 08-02-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker met de post gekomen ofzow :P
Mijn MM doosje is ook helemaal geplet :D
maareh natuurlijk:

hebbe hebbe :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Anoniem: 34169 schreef op 08 February 2003 @ 18:19:
Zeker met de post gekomen ofzow :P
Mijn MM doosje is ook helemaal geplet :D
maareh natuurlijk:

hebbe hebbe :9 :9~
Nope, lag jaren geplet onder een aantal dozen ;(
Kheb er nog het beste uit kunnen halen, de schade valt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Gisteren voor de lol even naar een rommelmarkt geweest en twee pong machines voor 50 cent per stuk gekocht en een Game & Watch voor 1,50 (nu nog batterijen).....

Zijn toch best goede deals te vinden...zag een gameboy voor 5 euro en een megadrive met 4 spellen voor 10.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10781

hm goedkope megadrive ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:42

BrZ

Vash schreef op 08 februari 2003 @ 16:37:

[afbeelding]

:'(
die ben ik kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Laatst online: 26-04 18:53
Heb zelf ook aardig wat stuff hier, voornamelijk SEGA-freak.

2 Saturns, 1 JAP en 1 PAL, met echte klassiekers als Panzer Dragoon Saga en Shining Force III (PAL beide).

Ook MegaDrive/CD/32X heb ik nog, evenals m'n Master System en Game Gear. Verder nog 'n MSX, Atari 2600, NES, SNES, N64, Cube, Xbox, PS2, Neo Geo Pocket Color, en wat andere zooi [:)] Ook heb ik door de jaren heen alle, maar dan ook alle Sonic-games ooit verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

-RMW- schreef op 09 February 2003 @ 15:49:
Heb zelf ook aardig wat stuff hier, voornamelijk SEGA-freak.

2 Saturns, 1 JAP en 1 PAL, met echte klassiekers als Panzer Dragoon Saga en Shining Force III (PAL beide).

Ook MegaDrive/CD/32X heb ik nog, evenals m'n Master System en Game Gear. Verder nog 'n MSX, Atari 2600, NES, SNES, N64, Cube, Xbox, PS2, Neo Geo Pocket Color, en wat andere zooi [:)] Ook heb ik door de jaren heen alle, maar dan ook alle Sonic-games ooit verzameld.
Heb jij toevallig pics? Lijkt me wel kewl om jouw verzameling te mogen aanschouwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
-RMW- schreef op 09 February 2003 @ 15:49:
Ook heb ik door de jaren heen alle, maar dan ook alle Sonic-games ooit verzameld.
Vraagje, heb je ook die game.com versie? Ben benieuwd of dat apparaatje nou nog interessant is om aan te schaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Walkman schreef op 09 februari 2003 @ 20:10:
[...]

Vraagje, heb je ook die game.com versie? Ben benieuwd of dat apparaatje nou nog interessant is om aan te schaffen...
Zeer interresant om aan te schaffen zou ik zeggen , er staat er nu 1 op ebay te koop met 6 games waaronder sonic prijs is nu 56 euro maar ding heeft nog een week te gaan en is super zeldzaam dus zal wel richting de 200-250 euro gaan opbrengen.

(en als ik het geld ervoor had zou ik em zelf kopen :P :( )

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 09-02-2003 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:57
Walkman schreef op 07 February 2003 @ 10:20:
in rotterdam heeft discovery wel een paar oude spellen (niet veel)...plus hij is nu al een twee weken 'wegens omstandigheden' gesloten....
FYI, die's failliet..... :(
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.