Goeie oude (retro) consoles Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.456 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

IK heb ook weer 3 games gekocht ^^

Castlevania (zit nog folie omheen)
15,50

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/gewonnen1.jpg

Hook (ook nog met folie eromheen)
15,50

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/gewonnen2.jpg

Spiel Battle of Olympus (en deze ook met folie eromheen)
6 euro

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/gewonnen3.jpg

aardige prijsjes toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 23-04-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

ja zijn wel leuke prijsjes ja.

Heb vanmiddag dan toch maar een n64 opgehaald , heb hem vroeger wel gehad maar toen ingeruild voor een dreamcast , maar miste games zoals zelda en mariokart64 toch wel erg.

ik heb een transparant zwarte n64 + nieuwe zwarte controller + hybrid heaven + zelda OOT + lylat wars + extreme G voor 30 eurotjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-04 19:25

AntiPasta

d1 m0z4rella

kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas da's toch wel heel erg billijk :-|
Aleen Lylat Wars had ik laatst 20 euro voor gedokt om van een controller maar te zwijgen, nieuw kosten die ook al 30 euro :-(

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Als je goede retro games zoekt, moet naar Amsterdam gaan, bij het Centraal station in de buurt zit een klein winkeltje, daar hebben ze echt alles betreft retro games...verkoop en inkoop (voor redelijke prijzen)

Van Atari tot Jaguar Van Nintendo 8 Bit To Megadrive Tot aan Ps2..echt alles hebben ze
Weet alleen precies het adres niet, als je wilt weten zoek ik het wel ff op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de platenkoning ;)
die heb ik ook al @ icq ... maar ze verzenden niet per post
dan gaat het over...

(ik woon ook niet in de buurt van adam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd de platenkoning die in den beginne van dit toppic vaak reclame liep te maken.
Ze hebben wel erg veel maar ik vind ze persoonlijk wel erg erg erg duur.
Maar ga er in de vakantie wel eens even een dagje heen om te neuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Mjah :) als je toch richting Amsterdam gaat, tis ook niet dat je zegt van..Holy Shit..klein winkeltje hebben wel wat leuke dingetje duur wel jah

And thats about it :) zou er nie speciaal voor komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Warmonger pakketje is vanmiddag op de post gegaan met een beetje mazzel heb je hem morgen hooguit zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

btw Silverbolt, aangezien jij eruitziet als een Gamecube fan... wat denk je van die deal op assembler's board van Steel Battalion (200e bij Replay) voor die Gamecube van Trigga 007... doen of niet?

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan steel battalion voor 189 krijgen alles wat trigga007 daar neerzet is veeeeel meer waard , ff een freeloader erbij voor 30 euro en je kun japans/usa/eurpees spelen.
t'is dat ik nooit zoveel vertrouwen heb in dit soort dingen anders had ik het wel gedaan.
let wel dat die steel battelion box 15+ kg weegt en dus een kapitaal gaat kosten om te versturen naar engeland.

Maar ik zou het doen als je het vertrouwd.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 24-04-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

ja Trigga vertrouw ik wel... ooit een Neo Geo Pocket color met 3 spellen geruild tegen zijn GBA + Mario 2 Japans, DK64 collectors edition, Yoshi's Island 2, een SNES import converter, een Dreamcast Action Replay en nog wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AntiPasta schreef op 24 April 2003 @ 20:32:
ja Trigga vertrouw ik wel... ooit een Neo Geo Pocket color met 3 spellen geruild tegen zijn GBA + Mario 2 Japans, DK64 collectors edition, Yoshi's Island 2, een SNES import converter, een Dreamcast Action Replay en nog wat...
damn lekkere ruil was dat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alligato .. heb je het spul inmiddels al op de post gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 21:35

SmidsY

hallo!?.............

Vandaag ben ik eindelijk ook retro gegaan. Vandaag me Killer instinct pack SNES binnen gekregen. Bij aankomst meteen alles aansluiten natuurlijk en gelijk gamen. Het werkt echter het geluid is erg slecht (veel ruis). Ik heb hem nu aangesloten op me tv met alleen het RF out kabeltje (antenne kabel er tijdelijk uitgehaald).

Weet iemand aan oplossing of heeft er iemand nog een scart kabeltje over die op de snes kan?

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:08
Gamecube scart kan ook op de SNES (RGB niet, zwart beeld krijg je dan (of iig heel donker))

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY

SmidsY

hallo!?.............

TAG_Speedy schreef op 25 april 2003 @ 18:36:
Gamecube scart kan ook op de SNES (RGB niet, zwart beeld krijg je dan (of iig heel donker))
Dat idee had ik ook, maar die kabel kost 33 euro, das wel errug veel (2e hansje iemand)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

n64 kabel werkt er ook op , die kun je vaak voor onder de 10 euro wel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33055

Anoniem: 40554 schreef op 25 April 2003 @ 14:25:
alligato .. heb je het spul inmiddels al op de post gedaan :)
jaja, normaal heb je het maandag of hooguit dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Anoniem: 5577 schreef op 24 april 2003 @ 15:46:
Warmonger pakketje is vanmiddag op de post gegaan met een beetje mazzel heb je hem morgen hooguit zaterdag.
Hij is binnen hoor....zeer netjes em verzorgt pakje en mijn vriendin is alweer verslaafd :)

Ik probeer vandaag de sms nog op de post te doen ,maar mijn auto staat ff in de garage .

ill keep u informed ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287 schreef op 26 April 2003 @ 11:02:
[...]

Hij is binnen hoor....zeer netjes em verzorgt pakje en mijn vriendin is alweer verslaafd :)

Ik probeer vandaag de sms nog op de post te doen ,maar mijn auto staat ff in de garage .

ill keep u informed ! ;)
is goed.
Mooi dat ie aangekomen is.

Ben vandaag weer ff wezen shoppen , heb 1080 snowboarding , destruction derby 2 , een innomation memcard en een import converter gekocht voor mijn n64 voor totaal 30 eurotjes. :P
1080 is echt een lekkere game.

Kan iemand me trouwens aan een mastergear converter helpen je weet wel zo'n ding om master system games op je gamegear te kunnen spelen.
Als iemand een zaakje weet hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

ik met Mario3 voor de nes compleet gekocht voor 8 euro :)
Morgen krijg ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Silverbolt: ik heb nog zo'n converter hier... probleempje is dat ik de doos ook gebruikte om wiet te verbergen en nu ben ik dat ding dus kwijt, maar als je geinteresseerd bent kan ik wel ff zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AntiPasta schreef op 27 april 2003 @ 20:33:
Silverbolt: ik heb nog zo'n converter hier... probleempje is dat ik de doos ook gebruikte om wiet te verbergen en nu ben ik dat ding dus kwijt, maar als je geinteresseerd bent kan ik wel ff zoeken
als je zou willen zoeken graag , die dingen zijn nogal moeilijk te vinden.
En als warmonger een beetje opschiet heb ik deze week een mastersystem 2 in huis, en kan ik dan met die converter alle games die ik voor mijn mastersystem 2 dan koop ook lekker spelen op mijn gamegear als ik een weekendje weg ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Ik doe mijn best mijn zoon ,maar zaterdag lukte niet :(

Maar mij karretje rijdt weer en deze week moet je hem zeker nog wel binnen krijgen hoor .

Maar hoe groot is die coverter dan wel niet ..die games zijn toch niet zo klein ?
staat een beetje raar op zo,n gamegear lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287 schreef op 27 April 2003 @ 22:38:
Ik doe mijn best mijn zoon ,maar zaterdag lukte niet :(

Maar mij karretje rijdt weer en deze week moet je hem zeker nog wel binnen krijgen hoor .

Maar hoe groot is die coverter dan wel niet ..die games zijn toch niet zo klein ?
staat een beetje raar op zo,n gamegear lijkt mij :)
het was ook niet negatief bedoel warmonger ik zie hem vanzelf wel binnekomen ;)

En hoe groot die converter is ? het is een gamegear gamepack met een
mastersytem aansluiting er bovenop dus behoorlijk groot , maar mijn gamegear is toch al gigantisch met zijn accupack achterop dus nog wat meer maakt mij niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

o damn... sorry ik las het verkeerd ik heb zo'n converter waarmee je SMS spellen op je megadrive kan spelen... dom dom dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Op eBay.nl staat toevallig zo'n converter, als het je wat waard is (staat nu al vrij hoog) dan heb je daar je kans :) Vind er zelf niet zo bijster veel aan, sluit dan wel m'n Master System aan als ik zonodig die spellen wil spelen, al is het een grappig ding om erbij te hebben natuurlijk.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AntiPasta schreef op 28 april 2003 @ 11:54:
o damn... sorry ik las het verkeerd ik heb zo'n converter waarmee je SMS spellen op je megadrive kan spelen... dom dom dom
geeft niet kan ons allemaal gebeuren ;)
TAG_Speedy schreef op 28 april 2003 @ 12:11:
Op eBay.nl staat toevallig zo'n converter, als het je wat waard is (staat nu al vrij hoog) dan heb je daar je kans :) Vind er zelf niet zo bijster veel aan, sluit dan wel m'n Master System aan als ik zonodig die spellen wil spelen, al is het een grappig ding om erbij te hebben natuurlijk.
Ik zou het een leuk iets vinden maar die prijs op ebay vind ik al een beetje hoog voor zoiets. :(
Staat nu op 12,5 met nog 8 dagen te gaan zal ie wel lekker in de 30+ regio gaan eindigen en voor dat geld koop ik ook een paar leuke games.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 28-04-2003 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

Vandaag heb ik ook -ff- wat consoles aangeschaft... en wel de volgende:
- Sega Saturn
• 4 Games: Fifa '96 / Alien Ressurection / Daytona USA
• Saturn to Scart cable
• 1 Original Saturn controller
Prijs: 10,=
Status: werkt perfect, Saturn denkt dat het 1994 is

- Nintendo Entertainment System
• AC adapter
• RF Switch
• 2 Nintendo Controllers
Prijs: 7,=
Status: Power led knippert aan en uit als ik 'm aan doe. weet niet waar het aan ligt maar volgens mij moet ik hem proberen schoon te maken met contact spray oid... ziet er verder wel goed uit

- Sega Megadrive II (2x)
• Weet niet waarom maar ik kreeg er gewoon 2 :P
• 1 Controller (beetje weinig voor 2 consoles maargoed)
• RF Switch
• Sonic 2 game
Prijs: 7,=
Status: kan ik niet checken, er is geen adapter aanwezig en ik heb wel zo'n custom ding maar die kan niet op 10volt... 9 en 12 staat er wel bij maar geen 10, daarnaast staat er in het boekje dat ik alleen de orginele MDII adapter moet gebruiken maar dat zal wel zijn om je bang te praten oid. iemand een idee hoe ik hier mee kan omgaan?
Het enige echte probleem is dus de MDII, ik zou heel graag zien dat ie nog werkt... iemand een idee hoe ik dat kan gaan checken en hoe ik aan zo'n adapter kan komen? ik heb zo vaak een MD gehuurd maar heb er zelf nooit 1 gehad. en nu is het eindelijk zo ver :) (zelfde geldt voor de Saturn btw) m'n rijtje Sega consoles is compleet :D

de NES ga ik gewoon schoonmaken en kijken wat ermee gebeurd, hopelijk doet ie het en dan kijk ik nog wel ff of ik 'm wil ombouwen :D

voor de mensen die me willen helpen: thanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

saturn zit aan de achterkant een klepje dat je kunt openen daar binnen zit een batterijtje zo'n knoop ding die moet je ff vervangen dan onthoud hij de datum en kun je ook games saven in het interne gehuegen.

De megadrive zou ik zo zeggen je hebt er 2 dus ga ff beetje klooien met een unisversele adapter het kan nooit kwaad als je het even probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Anoniem: 5577 schreef op 30 april 2003 @ 16:38:
De megadrive zou ik zo zeggen je hebt er 2 dus ga ff beetje klooien met een unisversele adapter het kan nooit kwaad als je het even probeert.
Het batterij klepje heb ik gevonden en m'n Saturn kan inmiddels gewoon onthouden waar ie gebleven is :)

ik heb echter wel een adapter met de juiste plug maar hij kan op 9 of op 12 volt en dat is gewoon niet goed... enig idee waar ik een 10v adapter kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ik zou zeggen een retro gameshop, allicht dat die er nog 1 in de bak hebben liggen van een overleden MDII

Die Saturn voor 10 piek is echt vet zeg, netjes gedaan (ruilen tegen een 10v adapter? ;))

Silverbolt nog op de Enschede rommelmarkt geweest? Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog wat bijzonders lag.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

TAG_Speedy schreef op 30 April 2003 @ 18:00:
Die Saturn voor 10 piek is echt vet zeg, netjes gedaan (ruilen tegen een 10v adapter? ;))
Gekocht van een jochie die volgens mij geen waarde zag in 't apparaat, ik heb het gered en inmiddels grondig schoongemaakt, de doos is er erg aan toe maar plakband fixt een hoop :)
moet nog wel ff kijken of ik ergens wat games kan leechen. dus ben al hard op zoek bij de betere game-shops :D doom suckt btw :P 't lijkt wel alsof het op een 386 beter zou draaien (doomII dan) maargoed ik vermaak me wel ff met Fifa :D

wish list:
- Nights
- Panzer Dragoon
- Virtua Fighter

En ik denk dat ik nog maar ff op zoek moet dan naar een advanced adapter... moet te doen zijn toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TAG_Speedy schreef op 30 April 2003 @ 18:00:
Ik zou zeggen een retro gameshop, allicht dat die er nog 1 in de bak hebben liggen van een overleden MDII

Silverbolt nog op de Enschede rommelmarkt geweest? Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog wat bijzonders lag.
nee was totaal niks te vinden ben wel de hele stad door wezen kijken maar geen game of console gezien :(
RSP schreef op 30 April 2003 @ 18:25:
[...]

Gekocht van een jochie die volgens mij geen waarde zag in 't apparaat, ik heb het gered en inmiddels grondig schoongemaakt, de doos is er erg aan toe maar plakband fixt een hoop :)
moet nog wel ff kijken of ik ergens wat games kan leechen. dus ben al hard op zoek bij de betere game-shops :D doom suckt btw :P 't lijkt wel alsof het op een 386 beter zou draaien (doomII dan) maargoed ik vermaak me wel ff met Fifa :D

wish list:
- Nights
- Panzer Dragoon
- Virtua Fighter

En ik denk dat ik nog maar ff op zoek moet dan naar een advanced adapter... moet te doen zijn toch :)
Doom loopt idd voor geen meter ik heb hem ook op de saturn en loopt voor geen meter.

Games leechen kun je wel vergeten het is erg ingewikkeld om backup te draaien op de saturn.

je wish list is best te doen virtua fighter kun je voor rond de 10 euro wel vinden nights met 3d-stick eurotje of 30 maar voor panzer dragoon zul je flink geld voor neer moeten leggen want dat is een titel die iedereen wel wil hebben vooral panzer dragoon 2 en sage die op ebay meestal voor 100+ per stuk weg gaan. :(

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 30-04-2003 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb vandaag ook even rondgekeken en een snes met een stuk of 20 spellen gekocht...niet echt heel goedkoop (65 euro), maar als je de prijs per spel berekent valt dat wel mee, dus ik ben er wel blij mee :).....en ook nog legend of zelda gevonden...

Alleen de joypads reageren niet zo goed meer...nu heb ik er gelukkig nog twee liggen die het wel doen...maar moet nog even kijken of er gewoon vuil in zit of dat de kabels verrot zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Los halen en kijken of de contactjes zijn afgesleten (als ze echt op zijn gespeeld wel ;)), kan je fixen door wat zilverfolie er tussen te doen.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:23

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Morgen wel even kijken op de TD lijst van Nintendo of die snes controllers er nog steeds op staan :) Dan geef ik wel even door wat de TD berekend voor vervangingskosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:54
Zelf in Utrecht wat rond gekeken, maar maar bar weinig gevonden. Particulieren verkochten eigenlijk bijna niets interessants (hebben wel voor drie euro Stapelwoord gekocht :) Later lekker in bad zitten spelen :9) en de rest van de verkopers deden me erg denken alsof ik op de Utrechtste Bazaar / Zwarte Markt rondliep... Ik vond een stand met games, maar dat waren eigenlijk alleen weg geregende PS2/PS games, plus wat prut...

Niet echt een productieve dag dus... Ga volgende keer toch maar weer gewoon naar die snuffel beurs in Nieuwegein...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dat soort beurzen zijn inderdaad beter en overdekt, zag gisteren ook een atari onafgedekt in de stromende regen staan....heel zonde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Met leechen bedoelde ik eigenlijk de lokale game-shop leegkopen :P maargoed ik zit dus nog met 'n probleem: 10v adapter, want? ik ga naar de expert (de naam zegt het al) en die gast gaat me vertellen "10 volt adapters kan je shaken want die zijn niet universeel" dus ik d8 shit wat ga ik nu doen, 9v pakt de MDII niet en 12v wil ik liever niet proberen, de "power indicator" doet iig nix als ik 9v probeer, iemand een idee van wat ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Walkman schreef op 01 May 2003 @ 09:07:
Dat soort beurzen zijn inderdaad beter en overdekt, zag gisteren ook een atari onafgedekt in de stromende regen staan....heel zonde....
Walkman jij bent toch zo'n vectrex fan ? of hoe je het ook maar spelt. ;)
Ik zag dat er in de EDGE deze maand een retro special in stond over die spelcomputer. wie weet interresant :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Had je die RETRO/EDGE van een maand of twee-drie terug moeten hebben :) Dat vond ik helemaal een goed nummer! Ben'm alleen kwijt *huilt*

Enne: wat betreft die adapter voor die MD2... Als daar gelijkstroom uitkomt kun je altijd nog een spanningsdeler maken en die tussen de adapter en de plug van de MD2 plaatsen... Zorg je dat je met weerstanden een deling van 9:3 maakt en dat je de plug van de MD2 parallel aan factor 9 weerstand zet...

Maareuh: op eigen risico natuurlijk :p Is alweer een tijd geleden dat ik met dat soort spul heb geneuzeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Na een halve wereldreis gemaakt te hebben (thx NS!) heb ik dit aan mijn collectie kunnen toevoegen (thx NightHawk!):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/DCP_2593%20(Small).JPG

Weer helemaal in m'n sas, helaas door ruimte gebrek dat hij zo op het bureau moet liggen, maar binnenkort gaat tie aan het plafond :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nice speedy zoiets heb ik ook ongeveer alleen staat er bij mij playstation in text onder het logo ipv ernaast.

Warmonger is mijn paketje al op de post gegaan just curious ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY

SmidsY

hallo!?.............

Ej check wat ik gisteren weer heb gevonden, hier was ik toendertijd toch wel behoorlijk verslaafd aan :*) Wat zou zoiets tegenwoordig nog opbrengen!?

Afbeeldingslocatie: http://www.fragvalley.nl/forum/uploads/post-11-1051786342.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Reken maar ongeveer dezelfde prijs als ie toen nieuw was....misschien zelfs ietsje hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ie in de staat is die op de foto staat is ie wel een lekker centje waard zeker voor die hard verzamelaars.

Warmonger je pakketje is aangekomen :P
Damn had je plakband teveel ofzo ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 02-05-2003 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Laatst op een rommelmarkt het volgende gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://www.old-computers.com/museum/photos/apf_match_1.jpg
voor 3,5 euro moest er alleen nog een adapter bijkopen waar ik 7 euro voor moest betalen.

Laatst meegenomen naar een lan en via een tv-kaart op mijn computer aangesloten==erg veel lol mee gehad.

voor specs:http://www.old-computers....m/computer.asp?st=3&c=656

Het is dus een spel computer waarmee je pong(en nog 3 varianten) op je tv kan spelen

Mijn Lego Mocs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren weer een paar snes en nes games aan m'n verzameling toegevoegd:

snes games (allemaal boxed) perfect intact doosje en gave handleiding

World League Basketball
Pilotwings
Mortal Kombat 2
Mortal Kombat 3
Super Soccer
Battletoads
Brutal
Turtles In Time
Killer Instinct
Fifa International Soccer
Street Fighter 2 Turbo
Nigel Mansell's World championship (F1)
Batman Returns

voor de nes
(enkel met handleiding, + zwart hoesje:

Goal
Captain Planet And The Planeteers(*)
Rad Gravity
Spy Vs Spy
Ice Hockey (*)
Super Spike V' Ball (volleybal)(*)
Jurassic Park (*)
Dragon's Lair
Godzilla (*)
Terminator 2: Judgment Day
Jackie Chan's Action Kung Fu
Fester's Guest (*)
Dragonninja
turtles 1

alles samen voor maar 55 eurootjes.

mooi toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

da's inderdaad heel degelijk... ik was trouwens met koninginnedag speciaal naar Amsterdam gegaan omdat ik dacht dat daar de meeste consoles zouden zijn... nou, bijna NIETS... alleen Mario Paint USA voor de SNES (3 euro) en Pete Sampras voor de MD met ingebouwde multitap :p (1 euro).
Trouwens, weet iemand hier nog een goeie manier om aan een 32x te komen (of heb ik dat al gevraagd)? Ik heb nogal veel gezocht, alleen 1 keertje nog nieuw in de winkel gezien voor 100 euro maar da's me wat duur :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm zo een 32 x is best moeilijk te vinden.

heb laatst nog een md + mega cd zien staan.

ga die wel kopen denk ik.
je vind die ook niet te veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 09:56

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Pin0 schreef op 02 May 2003 @ 09:25:
Laatst op een rommelmarkt het volgende gekocht:
[afbeelding]
voor 3,5 euro moest er alleen nog een adapter bijkopen waar ik 7 euro voor moest betalen.

Laatst meegenomen naar een lan en via een tv-kaart op mijn computer aangesloten==erg veel lol mee gehad.

voor specs:http://www.old-computers....m/computer.asp?st=3&c=656

Het is dus een spel computer waarmee je pong(en nog 3 varianten) op je tv kan spelen
Wil je die kwijt toevallig? Ik ben echt op zoek naar Pong's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AntiPasta schreef op 03 May 2003 @ 00:18:
da's inderdaad heel degelijk... ik was trouwens met koninginnedag speciaal naar Amsterdam gegaan omdat ik dacht dat daar de meeste consoles zouden zijn... nou, bijna NIETS... alleen Mario Paint USA voor de SNES (3 euro) en Pete Sampras voor de MD met ingebouwde multitap :p (1 euro).
Trouwens, weet iemand hier nog een goeie manier om aan een 32x te komen (of heb ik dat al gevraagd)? Ik heb nogal veel gezocht, alleen 1 keertje nog nieuw in de winkel gezien voor 100 euro maar da's me wat duur :-(
32x is heel moeilijk te krijgen ik wil er perse ook nog 1 hebben heb er zo 50+ euro voor over, en dan alleen maar omdat ik knuckles chaotix wil hebben :P
En een mega cd staat ook hoog op het lijstje maar die is wel te doen.

Enige plek waar ik 32x te koop gezien heb was bij buyritegames , zo'n amerikaanse site vragen ze er 30 dollar voor (2e hands natuurlijk) en dan zit er nog 25-30 dollar verzend kosten aan vast.

Alleen ik koop nooit meer wat bij die lui ik had 4 nes games besteld waarvan er 2 het gewoon niet doen :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik mag voor mijn verjaardag online wat spul bestellen.
Over 2 weekjes heb ik het volgende binnen : :P

-Saturn Action Replay 4M plus (EMS Production)
-Saturn Neon Genesis Evangelion (JAP) (Sega)
-Saturn Virtua Cop Blue (JAP) (Sega)
-Saturn Nights: Into Dreams (US) (Sega)
-Saturn Virtua Racing (US) (Sega)
-Saturn GT 24 (JAP) (Jaleco)

I'm So Happy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 23:02

Wom

Anoniem: 5577 schreef op 03 May 2003 @ 16:01:

-Saturn GT 24 (JAP) (Jaleco)
Is die eigenlijk ooit PAL verschenen ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

waar bestel je dat? Ik ken wel een paar sites waar je die 4M plus kan halen (lik-sang) maar online saturn spellen bestellen, waar kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AntiPasta schreef op 03 mei 2003 @ 21:50:
waar bestel je dat? Ik ken wel een paar sites waar je die 4M plus kan halen (lik-sang) maar online saturn spellen bestellen, waar kan dat?
Kan tegenwoordig bij lik-sang komt alles ook weg.
Ze hebben daar nu een "otaku corner" en daar zit ook de saturn tussen ze hebben zo'n 20-25 jap en amrikaanse titels meeste tussen de 10-20 euro.
Alle titels in mijn post heb ik daar bestelkd was in totaal voor alles wat daar staat incl verzend kosten 100,98 kwijt.
Not to shabby :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

beter dat wist ik nog niet _/-\o_
echt ff checken zo. Trouwens, doet het assembler-forum het nog bij jou? Ik kom er niet meer op net nu ik die deal met Trigga aan het afronden was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

assembler werkt prima hier.
Ben wel blij dat trigga voor mij ff sonic R wil vasthouden dat is gewoon voor mij een must-have titel voor mijn saturn.
Wel stoer trouwens dat je een samba de amigo gratis krijgt puur voor wat fiets tochtjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Mischien leuk ??

Afbeeldingslocatie: http://www.thq.de/html/platforms/atari/retrojoystick/images/packshot-large-atari.png

Met de volgende spellen :

Asteroids®
Pong®
Yar's Revenge®
Adventure®
Real Sports Volleyball®
Centipede®
Breakout®
Missile Command®
Gravitar®
Circus Atari®

Voor 30 euro!!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
sebastius schreef op 03 mei 2003 @ 00:55:
[...]

Wil je die kwijt toevallig? Ik ben echt op zoek naar Pong's...
Nee, vind hem veel te leuk en de prijs die ik ervoor zou kunnen krijgen weegt nooit op tegen de lol. :)

Mijn Lego Mocs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weer 3 nes games aan m'n collectie toegevoegd
(begint aardig groot te worden)

http://users.skynet.be/alligato/nesgames.jpg

spellen zijn splinternieuw, verpakking is nooit opengeweest.

heb alles samen kunnen kopen voor 15 euro.

goed toch :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb nog een pong machine liggen (heb ik dubbel) dus als je geinteresseerd bent moet je het maar laten weten....(heb 'm niet getest, maar je mag 'm voor het symbolische bedrag van een euro ophalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33055 schreef op 05 May 2003 @ 12:30:
weer 3 nes games aan m'n collectie toegevoegd
(begint aardig groot te worden)

http://users.skynet.be/alligato/nesgames.jpg

spellen zijn splinternieuw, verpakking is nooit opengeweest.

heb alles samen kunnen kopen voor 15 euro.

goed toch :-)
probotector en new zealand story ownen _/-\o_

Newzealnd story heb ik zelf ook ben ik zo zwaar aan verslaafd.

Ik heb maar eens zo'n IGN collectie overzicht zitten maken ik kwam op het volgende :

108 TOTAL GAMES

21 NES 19%
19 DC 17%
18 Genesis 16%
13 GB 12%
11 Saturn 10%
7 GCN 6%
6 N64 5%
4 GBA 3%
3 GG 2%
3 Xbox 2%
1 DC VMU 0%
1 Jaguar 0%
1 GBC 0%

Favored platform: NES
Favored publisher: Sega
Favored developer: Nintendo
Estimated value of collection: $2,533.48**
IGN Editors' avg. score: 8.6

Niet onaardig lijkt me , collectie is te bekijken via de link in mijn sig.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 05-05-2003 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vorige week een MegaDrive I gekocht met 1 controller en 8 spellen waaronder Sonic 1 en Streets of Rage 1. Ding werkt perfect :)
Ga van de week een NES kopen met van alles erbij.
En ik ga ff langs bij de platenkoning denk ik :) Hopelijk vind ik daar goede spellen :)

Een SNES komt er ook aan binnenkort, en een N64 is al aanwezig.

Mijn IGN link btw: klik

[ Voor 11% gewijzigd door Aikon op 05-05-2003 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

hey Silverbolt... waar kan je zo'n IGN overzicht maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gewoon ff de link in mijn sigbalk aanklikken en dan kiezen voor edit your own en dan een nieuw account aanmaken en klaar is kees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
En net een SNES gekocht met Super GameBoy en totaal 12GB spellen en 6 SNES spellen voor 30euro :)

Hij heeft alleen beetje last met aan gaan soms. Dan blaas ik (hard) op die contactpunten en dan doet ie het pas. Is daar niks aan te doen toevallig?

[ Voor 45% gewijzigd door Aikon op 06-05-2003 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 09:56

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Walkman schreef op 05 May 2003 @ 13:49:
Ik heb nog een pong machine liggen (heb ik dubbel) dus als je geinteresseerd bent moet je het maar laten weten....(heb 'm niet getest, maar je mag 'm voor het symbolische bedrag van een euro ophalen)
Kun jij mij mailen op sebastius(apenstaart)game-trix.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Happy hapyy happy , joy joy joy :P
Ik heb het net voor elkaar gekregen dat ik donderdag voor 10 euro sonic CD (compleet in goede staat) :P en een mega cd 2 doos krijg (alleen de doos maar die is haast nog moeilijker te vinden dan het ding zelf ;) ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Kreeg vandaag een NES met de Duckhunt/Super Mario Bros + Super Mario bros 3 + Gun gratis...zo maar even checken of deze beter laadt dan die ik al had :)

sebastius, check je mail even...

Iemand die toevallig op zoek is naar een NES? Iemand anders wilde er nog eentje kwijt, maar moet nog even vragen wat ze er voor willen hebben (3 NES-en vindt ik een beejte erg veel)....

[ Voor 34% gewijzigd door Walkman op 06-05-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
MegaCD doos = :9

Vandaag een overleden Gameboy gekregen met een lampje, Mario 2 en Tetris. Niet bijzonder, maar Tetris vind ik wel leuk om erbij te hebben, leuk voor in de pauze's op school als AlttP weer begint te vervelen :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-04 16:34
Zelda voor 200 euro op Ebay

Mis ik hier wat in mijn ogen is er toch niks speciaals aan deze zelda cassette zonder hoes boekje en doos :/

zag ook nog een super mario bros 3 voor 51 euro staan.

Je kan mij niet wijsmaken dat dat spel in 2 maanden tijd van een bedrag tussen de 6 en 8 euro nu ineens naar 50 is gegaan.
Is dit gewoon een grap, of zijn er mensen met geld teveel op ebay :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Lijkt me sterk, maar ik heb al eerder rare dingen op ebay gezien. Sommige mensen kijken verder niet en denken dat ebay de enige manier is om aan retro artikelen te komen....dat maakt het af en toe dus wel interessant om via ebay iets te verkopen lijkt me :D ...zelf nooit gedaan, maar als ik iets verkoop zou ik het wel via daar doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volder schreef op 06 May 2003 @ 23:54:

Mis ik hier wat in mijn ogen is er toch niks speciaals aan deze zelda cassette zonder hoes boekje en doos :/

Je kan mij niet wijsmaken dat dat spel in 2 maanden tijd van een bedrag tussen de 6 en 8 euro nu ineens naar 50 is gegaan.
Damn hij staat al op 226 , ik gooi mijn zelda dan wel online ik heb de doos,kaart en handleiding vraag ik er lekker 250 voor :P

Maar ff serieus das toch gewoon gestoord 8)7

update@13:00 hij staat nu al op 251 euro ik snap er echt geen bal van 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 07-05-2003 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9405

Waarschijnlijk shillbidding, die gozer zou eigenlijk aangegeven moeten worden.

Die prijs is natuurlijk belachelijk, deze game kan nooit zoveel kosten. Een van de meest weidverspreide nes games op aarde. Heb tijdje terug een die nog in het plastic zat (helemaal mint dus) gekocht voor 45 dollar en dat is al heel erg prijzig..

Maargoed, wat de gek ervoor geeft he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn er staat gewoon nog een zelda aan het iende alleen de casette met nog 9 dagen te gaan en hij staat nu alweer op 26 euro met 10 bieders.
Thats it ik ga als dit zo doorgaat mijn eigen zelda ook op ebay zetten voor 250 euro niet meer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

ARGHL... die zelda cartridge kon ik kopen voor 10 euro op de verzamelbeurs maar dat heb ik niet gedaan :(

Wat daarentegen wel weer een meevaller is, is dat ik Metal Slug voor de MVS kan kopen voor 50 euro :D
Nu moet ik natuurlijk ook een MVS-pcb kopen, dat is op zich niet zo'n probleem, maar is zo'n bord ook zonder jamma-kast te gebruiken? dus gewoon aan je tv te modden? En wat voor controllers kan je dan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
Ik heb vorige maand via ebay een Nintendo gekocht met mario/Duckhunt, mario 3, looney tunes, Asterix en Zelda compleet met doos voor 28 euro en 6 euro verzendkosten.

Geloof dat ik Zelda en Mario 3 maar los op ebay ga zetten met een beginprijs van 25 euro als het dan een beetje meezit kan ik een gamecube met Zelda erbij halen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AntiPasta schreef op 07 May 2003 @ 13:06:
ARGHL... die zelda cartridge kon ik kopen voor 10 euro op de verzamelbeurs maar dat heb ik niet gedaan :(

Wat daarentegen wel weer een meevaller is, is dat ik Metal Slug voor de MVS kan kopen voor 50 euro :D
Nu moet ik natuurlijk ook een MVS-pcb kopen, dat is op zich niet zo'n probleem, maar is zo'n bord ook zonder jamma-kast te gebruiken? dus gewoon aan je tv te modden? En wat voor controllers kan je dan gebruiken?
\Voor zover ik weet zijn die boards alleen te gebruiken in jamma kasten daarom heeft neogeo toen ook dat thuis systeem uitgebracht wat onbetaalbaar was.
En ditto games die nu nog 300+ euro kosten voor leuke games. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Je hebt toch een converter zodat je ook die MVS games kan spelen op je AES? Pin me er niet op vast, maar met wat google werk moet je er toch achter kunnen komen.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Net een NES gekocht met Zelda II, 2 controllers, 2 zappers en nog stuk of 13 spellen.

Hij werkt alleen amper, moet hem schoonmaken. Hoe doe ik dit het beste :?

En Sonic 2 gekocht voor de MD bij de Platenkoning in A'dam.

[ Voor 17% gewijzigd door Aikon op 07-05-2003 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

open schroeven stof wegvegen en contactspray spuiten op het cartridge slot van je nes , zaakje tijdje laten drogen weer dicht schroeven en alles moet het weer doen en dat moet je lke 3-4 maand ff herhalen it's so simple :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Kheb hem al open geschroeft idd. Contactspray gewoon bij de betere ijzerwinkel of gamma te halen? :)

Is Zelda 2 eigenlijk nog beetje zeldzaam/waardevol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Zeldzaam absoluut niet, waardevol ... ach het is een goeie game, dat is al heel wat waard toch? Zijn volkstammen die nog 30 euro voor de cart neerleggen, maar of je dat waardevol vind?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb onlangs legend of zelda volledig boxed verkocht op ebay

startprijs 35
eindprijs 61

had hem gewoon dubbel,

niet te doen wat sommige mensen ervoor geven.

http://cgi.benl.ebay.be/w...1028&item=3021424278&rd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das nog goedkoop dan , als je een stukkie naar boven leest zie je een legend of zelda staan alleen casette die nu al op 260+ euro staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
En daar bleek dus een rede voor te zijn, de verkoper had een foto geplaatst van een hele zeldzame Zelda test cassette.
Blijkbaar hebben een paar bieders de cassette herkent en zijn massaal gaan bieden, de cassette stond gister avond op dik 300 euro.
Hij heeft het object verwijderd en gaat hem nu opnieuw plaatsen met de juiste foto.
Foutje bedankt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
^^^

De grote vraag is nu krijgt g_vanwanrooy een (-1) of een (1) achter z'n naam. Lach me dood als deze koop nog echt doorgaat ook 8)7

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat verklaart meteen alles :P dat is wel een hebbe hebbe dingetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
MuErTo ChAvEz schreef op 08 May 2003 @ 09:49:
^^^

De grote vraag is nu krijgt g_vanwanrooy een (-1) of een (1) achter z'n naam. Lach me dood als deze koop nog echt doorgaat ook 8)7
Wat ik begreep uit het mailtje is dat ie het object verwijderd heeft en opnieuw aanbiedt met de goeie foto erbij. :D
Dus hij zal zoiezo niet doorgaan maar die (-1) verdient ie wel naar mijn bescheiden mening 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9405

AntiPasta schreef op 07 May 2003 @ 13:06:

Ja een MVS board dient aangesloten te worden op een jamma cvonnector en dan is het een kwestie van gaan. Wel zorgen dat je 4 knoppen hebt...
Je kunt je MVS board ook zo modden dat je hem direct op de tv aansluit, zoals een console, is ook wel goed te doen.

Slug 1 voor 50 euro is idd een redelijke prijs.

Voor de home system is er inderdaad een mvs - aes convertor te verkrijgen. Kost ongeveer 250 dollar en ik vind het zelf drie keer niks. Je zou effe kunnen zoeken op Phantom-1 convertor, zo heten ze officieel.

Zelf convert ik mijn mvs games naar aes games, ben neo-geo verzamelaar, dus mvs is niet mijn ding.

Wel leuk dat er meer mensen zijn die neo games spelen (orginele dus, geen roms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
volder schreef op 06 mei 2003 @ 23:54:

Dat is gewoon sick.

Als je ff goed gaat zoeken op een rommelmarkt of een advertentie plaatst, dan krijg je hem voor 10 - 20 euro.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Yatta! Twee leuke spelletjes gescoord :)

Super Mario World voor de SNES (alleen cart) voor 15 eurootjes. Geen lage prijs, maar vond het't wel waard... Gekocht van Kaj, vandaar dat ik't vond kunnen :P

En Mega Bomberman voor de SMD (compleet) voor 6 engelse pond (inclusief P&P, ongeveer E8,50 in totaal) van EBay...
Afbeeldingslocatie: http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_d16a03e1b250536cbc3fc95c38f84f6d/i-1.JPG

Dat word weer leuk gamen binnenkort *kwijl*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bomberman is zo zwaar verslavend.
Ik heb vandaag sonic CD (usa versie) kunnen ophalen samen met een doos van een europese mega cd2.
Nu alleen nog een mega cd 1 of 2 zien te vinden :P :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Anoniem: 5577 schreef op 08 May 2003 @ 16:59:
Bomberman is zo zwaar verslavend.
Ik heb vandaag sonic CD (usa versie) kunnen ophalen samen met een doos van een europese mega cd2.
Nu alleen nog een mega cd 1 of 2 zien te vinden :P :(
Hoe kom je aan Sonic CD? Maat van me wil hem heeel erg graag hebben. :)

MegaCD hadden ze bij Platenkoning een paar van, alleen wel 120euro oid :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sonic CD heb ik via een kennis die hem tegenkwma bij het opruimen, en die krijgt niemand. :P

En 120 euro voor een megacd 1 of 2 donder gauw op zeg , ik kan er 1 krijgen voor 75 euro en dat vind ik nog te duur zo'n ding is hooguit nog 40-50 euro waard als je beetje naar ebay.com en ebay.co.uk kijkt.

* Anoniem: 2766 weet nu wel zeker dat ie niet langs de platenkoning hoeft te gaan in zijn vakantie, damn wat een oplichters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ligt eraan hoe je het bekijkt, je krijgt daar wel wat je ziet en met garantie. eBay is toch altijd weer afwachten, al kan je met wat zoeken idd een Mega CD krijgen voor een eurotje of 40-50, echter niet in nederland met doos dus komen er nog best wat verzendkosten bij. Maar laat maar mooi liggen die Mega CD's bij de platenkoning, weet ik iig waar ik moet wezen als het van het zomer niks wordt op eBay :)

Ik zal btw is een 2e deel starten, zitten al over de 1000 postings. Stay tuned :)

Zow, denk dat we hier wel verder kunnen gaan -> *click*

[ Voor 24% gewijzigd door Speedy op 08-05-2003 22:33 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.