Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Yatta! Twee leuke spelletjes gescoord 
Super Mario World voor de SNES (alleen cart) voor 15 eurootjes. Geen lage prijs, maar vond het't wel waard... Gekocht van Kaj, vandaar dat ik't vond kunnen
En Mega Bomberman voor de SMD (compleet) voor 6 engelse pond (inclusief P&P, ongeveer E8,50 in totaal) van EBay...

Dat word weer leuk gamen binnenkort *kwijl*
Super Mario World voor de SNES (alleen cart) voor 15 eurootjes. Geen lage prijs, maar vond het't wel waard... Gekocht van Kaj, vandaar dat ik't vond kunnen
En Mega Bomberman voor de SMD (compleet) voor 6 engelse pond (inclusief P&P, ongeveer E8,50 in totaal) van EBay...
Dat word weer leuk gamen binnenkort *kwijl*
Liege, liege, liegebeest!
Anoniem: 5577
Bomberman is zo zwaar verslavend.
Ik heb vandaag sonic CD (usa versie) kunnen ophalen samen met een doos van een europese mega cd2.
Nu alleen nog een mega cd 1 of 2 zien te vinden
Ik heb vandaag sonic CD (usa versie) kunnen ophalen samen met een doos van een europese mega cd2.
Nu alleen nog een mega cd 1 of 2 zien te vinden
Hoe kom je aan Sonic CD? Maat van me wil hem heeel erg graag hebben.Anoniem: 5577 schreef op 08 May 2003 @ 16:59:
Bomberman is zo zwaar verslavend.
Nu alleen nog een mega cd 1 of 2 zien te vinden![]()
MegaCD hadden ze bij Platenkoning een paar van, alleen wel 120euro oid

Anoniem: 5577
Sonic CD heb ik via een kennis die hem tegenkwma bij het opruimen, en die krijgt niemand. 
En 120 euro voor een megacd 1 of 2 donder gauw op zeg , ik kan er 1 krijgen voor 75 euro en dat vind ik nog te duur zo'n ding is hooguit nog 40-50 euro waard als je beetje naar ebay.com en ebay.co.uk kijkt.
* Anoniem: 2766 weet nu wel zeker dat ie niet langs de platenkoning hoeft te gaan in zijn vakantie, damn wat een oplichters.
En 120 euro voor een megacd 1 of 2 donder gauw op zeg , ik kan er 1 krijgen voor 75 euro en dat vind ik nog te duur zo'n ding is hooguit nog 40-50 euro waard als je beetje naar ebay.com en ebay.co.uk kijkt.
* Anoniem: 2766 weet nu wel zeker dat ie niet langs de platenkoning hoeft te gaan in zijn vakantie, damn wat een oplichters.
Ligt eraan hoe je het bekijkt, je krijgt daar wel wat je ziet en met garantie. eBay is toch altijd weer afwachten, al kan je met wat zoeken idd een Mega CD krijgen voor een eurotje of 40-50, echter niet in nederland met doos dus komen er nog best wat verzendkosten bij. Maar laat maar mooi liggen die Mega CD's bij de platenkoning, weet ik iig waar ik moet wezen als het van het zomer niks wordt op eBay 
Ik zal btw is een 2e deel starten, zitten al over de 1000 postings. Stay tuned
Zow, denk dat we hier wel verder kunnen gaan -> *click*
Ik zal btw is een 2e deel starten, zitten al over de 1000 postings. Stay tuned
Zow, denk dat we hier wel verder kunnen gaan -> *click*
[ Voor 24% gewijzigd door Speedy op 08-05-2003 22:33 ]
Maar in Goeie oude (retro) consoles deel II verder...
Dit topic is gesloten.