Goeie oude (retro) consoles Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.496 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
volder schreef op 06 mei 2003 @ 23:54:
Zelda voor 200 euro op Ebay

Mis ik hier wat in mijn ogen is er toch niks speciaals aan deze zelda cassette zonder hoes boekje en doos :/

zag ook nog een super mario bros 3 voor 51 euro staan.

Je kan mij niet wijsmaken dat dat spel in 2 maanden tijd van een bedrag tussen de 6 en 8 euro nu ineens naar 50 is gegaan.
Is dit gewoon een grap, of zijn er mensen met geld teveel op ebay :|
Dat is gewoon sick.

Als je ff goed gaat zoeken op een rommelmarkt of een advertentie plaatst, dan krijg je hem voor 10 - 20 euro.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 19:33
Yatta! Twee leuke spelletjes gescoord :)

Super Mario World voor de SNES (alleen cart) voor 15 eurootjes. Geen lage prijs, maar vond het't wel waard... Gekocht van Kaj, vandaar dat ik't vond kunnen :P

En Mega Bomberman voor de SMD (compleet) voor 6 engelse pond (inclusief P&P, ongeveer E8,50 in totaal) van EBay...
Afbeeldingslocatie: http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_d16a03e1b250536cbc3fc95c38f84f6d/i-1.JPG

Dat word weer leuk gamen binnenkort *kwijl*

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Bomberman is zo zwaar verslavend.
Ik heb vandaag sonic CD (usa versie) kunnen ophalen samen met een doos van een europese mega cd2.
Nu alleen nog een mega cd 1 of 2 zien te vinden :P :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 5577 schreef op 08 May 2003 @ 16:59:
Bomberman is zo zwaar verslavend.
Ik heb vandaag sonic CD (usa versie) kunnen ophalen samen met een doos van een europese mega cd2.
Nu alleen nog een mega cd 1 of 2 zien te vinden :P :(
Hoe kom je aan Sonic CD? Maat van me wil hem heeel erg graag hebben. :)

MegaCD hadden ze bij Platenkoning een paar van, alleen wel 120euro oid :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Sonic CD heb ik via een kennis die hem tegenkwma bij het opruimen, en die krijgt niemand. :P

En 120 euro voor een megacd 1 of 2 donder gauw op zeg , ik kan er 1 krijgen voor 75 euro en dat vind ik nog te duur zo'n ding is hooguit nog 40-50 euro waard als je beetje naar ebay.com en ebay.co.uk kijkt.

* Anoniem: 2766 weet nu wel zeker dat ie niet langs de platenkoning hoeft te gaan in zijn vakantie, damn wat een oplichters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:57
Ligt eraan hoe je het bekijkt, je krijgt daar wel wat je ziet en met garantie. eBay is toch altijd weer afwachten, al kan je met wat zoeken idd een Mega CD krijgen voor een eurotje of 40-50, echter niet in nederland met doos dus komen er nog best wat verzendkosten bij. Maar laat maar mooi liggen die Mega CD's bij de platenkoning, weet ik iig waar ik moet wezen als het van het zomer niks wordt op eBay :)

Ik zal btw is een 2e deel starten, zitten al over de 1000 postings. Stay tuned :)

Zow, denk dat we hier wel verder kunnen gaan -> *click*

[ Voor 24% gewijzigd door Speedy op 08-05-2003 22:33 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.