Ik mag het niet hopen voor je : dit is namelijk een saturn demodisc
ja dat weet ik, maar de demo is nog steeds de hele disc 1 van PDS... en die famiclone was gratis
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
godsamme zie ik wel dat het een demo disc is, zie ik niet dat het een nep master system is... lekker zeg
nou het is een nep-NES die nogal erg veel op een Megadrive 2 lijkt... zelfs de doos is hetzelfde
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Anoniem: 92382
Als je eenmaal begint loopt het wel snel uit de hand dat verzamelen.
aghja gaan gewoon lekker door. http://users.ign.com/collection/jawa600
aghja gaan gewoon lekker door. http://users.ign.com/collection/jawa600
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 92382 op 19-09-2003 16:43 ]
Oogst van vandaag:

Sega Megatech arcadebord
Ook nog bij een of andere videotheek Lost Vikings 2 en Tempest X3 voor de PSX gekocht

Sega Megatech arcadebord
Ook nog bij een of andere videotheek Lost Vikings 2 en Tempest X3 voor de PSX gekocht
@AntiPasta: Die sega Megatech bord heb je van marktplaats af zag ik. Ik wou er zelf ook op bieden. Alleen zaten er geen carts bij.
Heb je zelf al wel een aantal carts?
Ik ben zelf deze gisteren wezen ophalen:

Helaas alleen zonder inhoud. Alleen krijg binnenkort een 1slot mvs board binnen met samurai shodown II. Alleen nu nog een arcade monitor zoeken.
Heb je zelf al wel een aantal carts?
Ik ben zelf deze gisteren wezen ophalen:
Helaas alleen zonder inhoud. Alleen krijg binnenkort een 1slot mvs board binnen met samurai shodown II. Alleen nu nog een arcade monitor zoeken.
[ Voor 46% gewijzigd door Retep op 21-09-2003 12:19 ]
ja dat bord komt idd van marktplaats. Er zitten geen carts bij, ook heb ik geen idee hoe ik hem moet aansluiten (niet JAMMA-compatibel) maar het is altijd nog een mooie muurdecoratie 
Mooie aanwinsten trouwens, wat heeft dat je allemaal gekost als ik vragen mag?
Mooie aanwinsten trouwens, wat heeft dat je allemaal gekost als ik vragen mag?
Anoniem: 5577
ja ben ook wel nieuwschierig wat zo'n kast mag kosten aangezien mijn einddoel is zelf een jamma kast te hebben
Wacht ff... Zonder inhoud, maar je hebt wel beeld? 
Heb je d'r een poster achter geplakt ofzo? Ik vat'm ff niet

Liege, liege, liegebeest!
Mijn collectie is weer een systeem en wat karton rijker:

Zo zien we ze graag, beetje jammer van die 14 prutgames die erbij zaten (10 sportgames ... nuff said), maar ze dreven de prijs iig niet op
Zo zien we ze graag, beetje jammer van die 14 prutgames die erbij zaten (10 sportgames ... nuff said), maar ze dreven de prijs iig niet op
nice speedy.
Ik ben zelf ook dolblij met mijn megacd 2 sinds ik hem een paar maandjes heb, sonic CD is gewoon hemels.
offtopic, man hoveel schoenen heb je wel niet zeg
Ik ben zelf ook dolblij met mijn megacd 2 sinds ik hem een paar maandjes heb, sonic CD is gewoon hemels.
offtopic, man hoveel schoenen heb je wel niet zeg
lol ... missen er ook nog 2 paar (ik ben van het type zo min mogelijk weggooien als het niet stuk is
).
Maar Sonic CD ga ik maar is naar op zoek voor een leuk prijsje, moet lukken. Sega Saturn en 32X staan ook nog op de lijst en dan is het spul aan makkelijk te vinden consoles wel compleet.
Maar Sonic CD ga ik maar is naar op zoek voor een leuk prijsje, moet lukken. Sega Saturn en 32X staan ook nog op de lijst en dan is het spul aan makkelijk te vinden consoles wel compleet.
Heb er even voor het plaatje een computer met monitor erin gezetcailin_coilleach schreef op 22 September 2003 @ 07:51:
Wacht ff... Zonder inhoud, maar je hebt wel beeld?
De kast zelf koste me niks kon ik gratis ophalen, aangezien deze bij diegene in de weg stond.
De samurai showdown 2 cart heb ik van ebay voor 20euro
De 1 slot mvs mobo heb ik van marktplaats voor 25 euro
Een arcade monitor + linealisator + voeding ga ik woensdag ophalen voor 25euro
En nu nog alles in elkaar zetten
Kijken of het gaat werken.
@antipasta: De megatech als muurdecoratie gebruiken zou zonde zijn.
Heb je eigenlijk al een kast om hem in te bouwen?
Het klopt dat ie niet jamma compatible is, heb volgens mij
nog ergens op mijn schijf een schema voor een converter naar
jamma staan. Zoek het wel ff op voor je.
[ Voor 23% gewijzigd door Retep op 22-09-2003 19:13 ]
[qoute] Lang leve emulators en de roms [/quote]
dat is imo niet hetzelfde... ik heb tien keer liever het originele spel in mijn handen en speel het dan met een controller op de TV
Tjezus wat een meesterdeal zeg!
dat is imo niet hetzelfde... ik heb tien keer liever het originele spel in mijn handen en speel het dan met een controller op de TV
De samurai showdown 2 cart heb ik van ebay voor 20euro
De 1 slot mvs mobo heb ik van marktplaats voor 25 euro
Een arcade monitor + linealisator + voeding ga ik woensdag ophalen voor 25euro
Mag ik vragen wat je voor die set hebt betaald?TAG_Speedy schreef op 22 September 2003 @ 18:18:
Mijn collectie is weer een systeem en wat karton rijker:
[afbeelding]
- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity
ik ben het met antipasta eens. Het is veel leuker om het orgineel te hebben.freyk schreef op 22 September 2003 @ 19:15:
Lang leve emulators en de roms
Dan doe je tenminste de fabrikant ook nog eer aan.
Daarom ben ik ook falikant tegen kopiëren van games.
Games die je leuk vind behoor je te kopen, al is het alleen maar om de fabrikant te sponsoren om nog meer goede games / comsoles te maken.
Het is gewoon een kwestie van veel geluk hebben, en goed zoeken
[ Voor 15% gewijzigd door Retep op 22-09-2003 20:35 ]
moet je ook nog technish aangelegd zijn om een jamma kast in elkaar te bouwen of kan een a-technische oen zoals ik het ook ?
€ 55,03 en € 15 verzendkosten, koopje dus imho (hier gaat zo'n boxed MegaCD al weg voor een euro of 75 denk ik)
Een beetje wel maar het is toch vrij simpel, op internet zijn er dan ook zat pagina's over te vinden. Het voordeel van jamma is dus dat het een universele aansluiting is (pin-out)Anoniem: 5577 schreef op 22 September 2003 @ 21:37:
moet je ook nog technish aangelegd zijn om een jamma kast in elkaar te bouwen of kan een a-technische oen zoals ik het ook ?
Let dus wel op wat voor spelprint je koopt (sommige zijn niet jamma compatible, en hebben dus niet dezelfde pin-out).
En er zijn zat mensen, die je willen helpen, mocht je er niet uit komen.
hee Dark-Lord heb je die info over de Mega-Tech naar JAMMA conversie kunnen vinden?
Omdat ik voor mijn retro handheld-topics weleens van modjes te horen krijg dat ik ze toch maar in dit topic moet plaatsen, plaats ik 'm maar hier:
Wie heeft er ervaring met de werking van een zogenaamde LED-based "Electronic Football" handheld, ik heb er zelfs een handleiding bij, maar toch is de besturing ervan onmogelijk/onduidelijk:

(Clickable)
Deze versie is overigens ook niet op internet te vinden, wel andere versies van Tandy, en veel American Football.
Specs:
Tandy Electronic Football
CAT.NO. 60-9006
9 Volt
Als jullie de handleiding ook nodig hebben om me te helpen, dan hoor ik dat graag.
Wie heeft er ervaring met de werking van een zogenaamde LED-based "Electronic Football" handheld, ik heb er zelfs een handleiding bij, maar toch is de besturing ervan onmogelijk/onduidelijk:

(Clickable)
Deze versie is overigens ook niet op internet te vinden, wel andere versies van Tandy, en veel American Football.
Specs:
Tandy Electronic Football
CAT.NO. 60-9006
9 Volt
Als jullie de handleiding ook nodig hebben om me te helpen, dan hoor ik dat graag.
20*350ZO45°
Als je ze kunt vinden ja!freyk schreef op 22 September 2003 @ 19:15:
Lang leve emulators en de roms
ik heb hem niet kunnen vinden meer op mijn schijf. Weet dat er een aantal mensen mee bezig zijn geweest om het om te zetten. Gaat wel ontzettend veel werk in zitten.AntiPasta schreef op 23 September 2003 @ 09:16:
hee Dark-Lord heb je die info over de Mega-Tech naar JAMMA conversie kunnen vinden?
Heb ook nog ff op internet gezocht voor je, alleen daar kan ik ook nix vinden. Wat ook een probleem is dat de mega-tech van twee monitoren gebruik maakt, waarvan een speciale. Er wordt dus aangeraden om hem in een dedicated (orginele ) kast te zetten.
maar iig, ik zal voor je blijven kijken, mocht ik hem tegenkomen ergens , zal ik aan je denken.
[ Voor 3% gewijzigd door Retep op 23-09-2003 18:09 ]
Het speakertje van m'n Sega Gamegear heeft het begeven (veel voorkomend probleem geloof ik)
. Er komt nog heel zacht wat geluid uit. Wie weet of dat is te repareren of is te vervangen?
[ Voor 3% gewijzigd door zwelgh op 23-09-2003 18:42 ]
is inderdaad veel voorkomend probleem, weet helaas niet of dat te fixen is, mijne heeft ook een kuur ontwikkeld: het beeld wordt steeds slechter, als ik het beeld recht voor me houd zie ik bijna niks meer, ik moet hem nu schuin houden om iets te kunnen zien
en wat kwam er gister met de post:

Mooi spul (2 van mijn oude consoles bij elkaar
).
Hoeveel heb je betaald voor de consoles als ik vragen mag? Kan ik een beetje kijken of ik een goede deal heb afgesloten.
edit: zo te zien is die saturn wel ranzig.. Heb je geen gun bij virtua cop gekregen?
Hoeveel heb je betaald voor de consoles als ik vragen mag? Kan ik een beetje kijken of ik een goede deal heb afgesloten.
edit: zo te zien is die saturn wel ranzig.. Heb je geen gun bij virtua cop gekregen?
[ Voor 20% gewijzigd door pasajo op 24-09-2003 10:36 ]
Zeker een koopje zeg! Naja ik moet ook wat beter gaan zoekenTAG_Speedy schreef op 22 September 2003 @ 23:28:
[...]
€ 55,03 en € 15 verzendkosten, koopje dus imho (hier gaat zo'n boxed MegaCD al weg voor een euro of 75 denk ik)
At least it's not for me
And find serenity
Als 't goed is komt morgen of overmorgen Donkey Kong Country 2 hier binnen.. in de tussentijd moet ik nog naarstig op zoek naar een 6-button controlpad voor de Sega (of een nieuwe, de oude zijn niet meer zo geweldig).
teveel zooi, te weinig tijd
hehe... ik heb die hele berg geruild tegen 2 US DC-spellen (Seaman en Alien Front Online + 2 mics) die ik afgelopen zomer voor $13 heb gekocht (zie foto enkele paginas terug) en 40 euro... inclusief verzending van 30eHoeveel heb je betaald voor de consoles als ik vragen mag? Kan ik een beetje kijken of ik een goede deal heb afgesloten.
Nou moet ik er wel aan toevoegen dat ik de verkoper ken via internet... het was dus meer een soort vriendendienst.
nee die Saturn is brandschoon... zal de lichtval wel zijn. En er zat idd geen gun bij Virtua Cop maar die heb ik gelukkig aledit: zo te zien is die saturn wel ranzig.. Heb je geen gun bij virtua cop gekregen?
Ik ben nog heeeel hard op zoek naar een us versie van seaman+mic, kent iemand een shop die hem nog verkoopt ?
ik denk dat je voor een seaman+mic op ebay dan nog de meeste kans maakt
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3049223716&category=8159
n64 demo stand met alles erop en eraan alleen geen tv voor 150 euro !!
Wou dat ik het geld ervoor had
Wou dat ik het geld ervoor had
Anoniem: 87194
Vandaag kwam binnen met de post:
Donkey Kong Country 2
Kheb ze nu alledrie pal
(Ik had de amerikaanse DKC2 compleet al)
Verder ben ik naarstig opzoek naar:
- Mario Tennis
- Mario Golf
- Perfect Dark
Donkey Kong Country 2
Kheb ze nu alledrie pal
Verder ben ik naarstig opzoek naar:
- Mario Tennis
- Mario Golf
- Perfect Dark
OMG hier ga ik cker op biedenAnoniem: 5577 schreef op 25 September 2003 @ 16:19:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3049223716&category=8159
Wou dat ik het geld ervoor had![]()
Over NINTENDO: Ik ben begonnen met een TableTop. Heb nooit interesse gehad in GameBoy want iedereen had er al een.
Daarna overgeschakeld naar SNES met een Pro Action Replay III.
Later een SuperScope (NintendoScope) erbij gekocht. Leuk!
Geëindigd ben ik met een Nintendo 64 die mij een beetje teleurgesteld heeft.
Over SEGA: Ik ben begonnen met een Mega Drive (Genesis). Daarna volgde er een Phase 9 Turbo controller.
Toen de eerste Mega CD uitkwam kocht ik er eentje (JAP versie).
Heb er draadloze controllers voor gekocht en een 2de Mega Drive met Pro Action Replay.
Over PLAYSTATION: Ik was waarschijnlijk één van de eersten met deze console.
Waarom? Omdat toen ie hier uitkwam, ie 29.000 BEF kostte en enkel beschikbaar was in JAP versie!
Daar was geen controller, noch mem card, noch spel bij. Die kostten toen afzonderlijk nog een +- 50€ extra voor card of controller.
Toen de EUR versie uitkwam direct eentje gekocht met X-Plorer Chip.
Vervolgens nog een 2de console gekocht om te kunnen racen tegen broer in Link-mode met Formula 1 '97.
Daarna nog een Playstation Avenger Pro Recoil Light Gun met reload pedaal erbij en nog wat mem cards.
Nog een Digitale Memcard met display die 24 standaard memcards bevatte.
Om te eindigen kocht ik nog een Playstation PSX/PS2 / Nintendo 64 Dual Shock2 Steering Wheel & Pedals voor Gran Turismo 3.
Dit stuur werkt met PSX/PS2/N64 en is Dual Shock!
Over PLAYSTATION 2: Weeral was ik er vroeg bij met deze console want ik had er eentje zeer vroeg gereserveed!
Vette console! Heb er een regio-vrije DVD cheat voor gekocht, een DVD-afstandsbediening (Playstation 2 Piranha xTreme DVD Remote Control),
en vertical stand en nog een mem card.
Vervolgens nog een Logitec cordless controller en om te eindigen een Playstation 2 Eye-Toy USB camera. Heel Leuk!
Filmpje
1 - Nintendo TableTop (Popeye)
1 - SNES Console
+ Universal Adaptor Upgrade Version
+ Pro Action Replay III
+ 2 original controllers
2 - SNES Nintendo Scope (Yeah baby, yeah!)
3 - Playstation Avenger Pro Recoil Light Gun SCPH-0003
4 - SNES SuperScope receiver
5 - Playstation Memory Card EUR SCPH-1020 E x2
Playstation Memory Card JAP SCPH-1020
Playstation Memory Card Digital
6 - Playstation Console EUR SCPH-1002 C
+ 2 original controllers
+ Console Link Cable 1.5 m SCPH-1060
+ RFU Adaptor SCPH-1062
+ Playstation X-Plorer Chip
7 - Playstation Console JAP SCPH-1000 H
+ 1 original controller
1 - Mega Drive console 671-0503
+ Mega Drive Pro Action Replay
2 - Mega CD console HAA-2910
3 - Mega Drive Phase 9 Turbo controller CJA-1054
+ 1 original controller
4 - Mega Drive console 671-0503
5 - Mega Drive Dual IR Remote Controller Pack WKK
6 - N64 Console
+ 2 original controllers
1 - Playstation PSX/PS2 / Nintendo 64
Dual Shock 2 Steering Wheel & Pedals SCPH-0006
5 - Playstation 2 Piranha xTreme DVD Remote Control
6 - Playstation 2 Eye-Toy USB cam
4 - Logitec PS2 Cordless Controller ontvanger
3 - Playstation 2 Console SCPH-30004
+ 1 original controller
4 - Logitec PS2 Cordless Controller
Dit is een lijst van alle games, per console:
NINTENDO lijst (20 stuks waarvan 6 voor N64 en 14 voor SNES)
SEGA lijst (24 stuks waarvan 23 voor Mega Drive en 1 voor Mega CD)
PLAYSTATION lijst (48 stuks)
PS2 lijst (11 stuks)
PC lijst (118 stuks waarvan 118 gekocht)
en dan steekt er nog een EUR Playstation 1 in de kamer van broer stof te vergaren.
...
--- INTRODUCTIE ---
Later een SuperScope (NintendoScope) erbij gekocht. Leuk!
Geëindigd ben ik met een Nintendo 64 die mij een beetje teleurgesteld heeft.
Over SEGA: Ik ben begonnen met een Mega Drive (Genesis). Daarna volgde er een Phase 9 Turbo controller.
Toen de eerste Mega CD uitkwam kocht ik er eentje (JAP versie).
Heb er draadloze controllers voor gekocht en een 2de Mega Drive met Pro Action Replay.
Over PLAYSTATION: Ik was waarschijnlijk één van de eersten met deze console.
Waarom? Omdat toen ie hier uitkwam, ie 29.000 BEF kostte en enkel beschikbaar was in JAP versie!
Daar was geen controller, noch mem card, noch spel bij. Die kostten toen afzonderlijk nog een +- 50€ extra voor card of controller.
Toen de EUR versie uitkwam direct eentje gekocht met X-Plorer Chip.
Vervolgens nog een 2de console gekocht om te kunnen racen tegen broer in Link-mode met Formula 1 '97.
Daarna nog een Playstation Avenger Pro Recoil Light Gun met reload pedaal erbij en nog wat mem cards.
Nog een Digitale Memcard met display die 24 standaard memcards bevatte.
Om te eindigen kocht ik nog een Playstation PSX/PS2 / Nintendo 64 Dual Shock2 Steering Wheel & Pedals voor Gran Turismo 3.
Dit stuur werkt met PSX/PS2/N64 en is Dual Shock!
Over PLAYSTATION 2: Weeral was ik er vroeg bij met deze console want ik had er eentje zeer vroeg gereserveed!
Vette console! Heb er een regio-vrije DVD cheat voor gekocht, een DVD-afstandsbediening (Playstation 2 Piranha xTreme DVD Remote Control),
en vertical stand en nog een mem card.
Vervolgens nog een Logitec cordless controller en om te eindigen een Playstation 2 Eye-Toy USB camera. Heel Leuk!
Filmpje

1 - Nintendo TableTop (Popeye)

1 - SNES Console
+ Universal Adaptor Upgrade Version
+ Pro Action Replay III
+ 2 original controllers
2 - SNES Nintendo Scope (Yeah baby, yeah!)
3 - Playstation Avenger Pro Recoil Light Gun SCPH-0003
4 - SNES SuperScope receiver
5 - Playstation Memory Card EUR SCPH-1020 E x2
Playstation Memory Card JAP SCPH-1020
Playstation Memory Card Digital
6 - Playstation Console EUR SCPH-1002 C
+ 2 original controllers
+ Console Link Cable 1.5 m SCPH-1060
+ RFU Adaptor SCPH-1062
+ Playstation X-Plorer Chip
7 - Playstation Console JAP SCPH-1000 H
+ 1 original controller

1 - Mega Drive console 671-0503
+ Mega Drive Pro Action Replay
2 - Mega CD console HAA-2910
3 - Mega Drive Phase 9 Turbo controller CJA-1054
+ 1 original controller
4 - Mega Drive console 671-0503
5 - Mega Drive Dual IR Remote Controller Pack WKK
6 - N64 Console
+ 2 original controllers

1 - Playstation PSX/PS2 / Nintendo 64
Dual Shock 2 Steering Wheel & Pedals SCPH-0006

5 - Playstation 2 Piranha xTreme DVD Remote Control
6 - Playstation 2 Eye-Toy USB cam

4 - Logitec PS2 Cordless Controller ontvanger

3 - Playstation 2 Console SCPH-30004
+ 1 original controller
4 - Logitec PS2 Cordless Controller
Dit is een lijst van alle games, per console:
NINTENDO lijst (20 stuks waarvan 6 voor N64 en 14 voor SNES)
SEGA lijst (24 stuks waarvan 23 voor Mega Drive en 1 voor Mega CD)
PLAYSTATION lijst (48 stuks)
PS2 lijst (11 stuks)
PC lijst (118 stuks waarvan 118 gekocht)
en dan steekt er nog een EUR Playstation 1 in de kamer van broer stof te vergaren.
...
[ Voor 20% gewijzigd door Neobahamuth op 26-09-2003 14:46 ]
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Anoniem: 26271
ik hbe van me vriendin een oude SNES gehad met donkey kong country en Yoshi's Island. Vet koel om te doen, nog steeds...
Hmzz iemand vraagt 35 euro voor zijn SNES, moet toch niet gekker worden?? 25 euro is toch redelijk voor zo'n ding met 1 controller?
de vraag wordt steeds groter he, de retro scene begint enorm te groeien , ik heb van een kennis in japan gehoord dat de bedragen voor retro hardware daar ook inmens aan het stijgen zijn.
Wat zou het volgende nog opleveren:
- N64 (US of Jap. versie)
- 4 controllers
- Rumble pack
- 2 memorycards
- Doctor V64 met 52x CD-ROM drive
- stapel CD's met games
- 4 controllers
- Rumble pack
- 2 memorycards
- stapel CD's met games
Whee heb vandaag time gal gescoord voor mijn sega mega cd.
Als ik morgen thuis ben meteen maar eens gaan uitproberen
Als ik morgen thuis ben meteen maar eens gaan uitproberen
Ik heb er weer een gamepje bij: Metroid 2 voor de GB
Lag bij CJ in deventer voor maar 14,50 euro.
Die kon ik niet laten liggen natuurlijk.
Na nog een paar dagen wachten en dan kan ik hem weer spelen, GBA Sp is weg voor reparatie.
Lag bij CJ in deventer voor maar 14,50 euro.
Die kon ik niet laten liggen natuurlijk.
Na nog een paar dagen wachten en dan kan ik hem weer spelen, GBA Sp is weg voor reparatie.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Nou als je die dingen weg doet wil ik wel twee N64 controllers van je overnemenMark schreef op 26 September 2003 @ 16:49:
Wat zou het volgende nog opleveren:
- 4 controllers
- Rumble pack
- 2 memorycards
- stapel CD's met games
At least it's not for me
And find serenity
Weet iemand waar Metal Gear/Metroid voor de NES nog te krijgen zijn ??
Op ebay kan ik er onder NL geen meer vinden, en die duitsers sturen alleen binnen duitsland
Op ebay kan ik er onder NL geen meer vinden, en die duitsers sturen alleen binnen duitsland
Tjsa ik denk dat ebay.co.uk of ebay.com dan je beste kansen zijn , of op zoek naar gameshops die retro verkopen (wat er best veel zijn)
Had ik volgens mij al eens gepost hier, weet het alleen niet zeker dus hier nog een keertje. Een Coleco Vision met 18 spellen 

Klikkie klik...!

Klikkie klik...!
[ Voor 6% gewijzigd door MaKK0 op 07-10-2003 11:27 ]
Woei, Metroid en Metal Gear op ebay.com gevonden. Gelijk gekocht 
Ze hebben daar ontzettend veel, je moet alleen maar de gok nemen dat het goed aankomt.
Is inc verzendkosten iets meer als 15 euro, dus daar durf ik de gok wel voor te nemen
Nu alleen nog me nintendo ombouwen
Ze hebben daar ontzettend veel, je moet alleen maar de gok nemen dat het goed aankomt.
Is inc verzendkosten iets meer als 15 euro, dus daar durf ik de gok wel voor te nemen
Nu alleen nog me nintendo ombouwen
heb hier nog 5 coleco spellen liggen: smurf, donkey kong, turbo, space fury, time pilot.MaKK0 schreef op 07 October 2003 @ 11:24:
Had ik volgens mij al eens gepost hier, weet het alleen niet zeker dus hier nog een keertje. Een Coleco Vision met 18 spellen
[afbeelding]
Klikkie klik...!
Misschien intresse? Ruil?
De buit van vandaag
1 x opbergkoffer voor m'n gamegear
1 x Bust A Move 4 (PSX)
1 x Virtua Fighter (Saturn)
1 x Ice Climbers (NES)
14 x waardeloze game (NES)
haha, had ik maar zo'n goeie baan dat ik me daar wat kon veroorlovenAnoniem: 5577 schreef op 11 October 2003 @ 17:36:
Waar komt dat allemaal weg speedy toevallig bij die nieuwe gameszaak in enschede ?
(weet niet of je er geweest bent, maar dat zijn grotendeels spullen die ook in Hengelo liggen, niet echt wat bijzonders)
Dit komt van de gameshop in den haag en wat van een oude videotheek die we van z'n 8bit games hebben afgeholpen. En Bust A Move bij de intertoys
Verder gister nog een NES en een mini game&watch (DK jr.) gekocht op een rommelmarkt.
[ Voor 5% gewijzigd door Speedy op 12-10-2003 12:24 ]
Nee was ik nog niet geweest maar ik had al zo'n idee dat het gewoon gameshop twente was dus same crap same aso prices.
hehe... dan ben jij nog niet in Amsterdam geweest (ik zal geen namen noemen
)
Ow dat museum in dat steegje vlak bij CS bedoel je? Kan je daar ook kopen dan?AntiPasta schreef op 12 October 2003 @ 23:12:
hehe... dan ben jij nog niet in Amsterdam geweest (ik zal geen namen noemen)
zonder gekheid, het verzamelen moet wel leuk blijven, met prijzen bij gameshops is je budget er zo door, ik kijk daar ook alleen voor aparte spullen of een mazzeltje, maar om daar nu 8/16 bit games te gaan kopen voor 10-20 euro heb ik weinig zin in aangezien ik er toch praktisch niet mee speel.
Heeft iemand toevallig nog een NES Controller te koop?
heb er een aantal. Mail me ff op retep_19(at)hotmail(punt)comGman schreef op 13 October 2003 @ 15:42:
Heeft iemand toevallig nog een NES Controller te koop?
had vandaag besloten te genieten van mijn 'academisch vrijheid' (vrijheid om te spijbelen kortom) en dus had ik tijd om alle consoles bijeen te zoeken en deze foto te maken:

YAY wat kwam er vandaag met de post:

Virtua Fighter is alleen de doos, het spel had ik al en ja, die koekjes zaten er ook bij

Virtua Fighter is alleen de doos, het spel had ik al en ja, die koekjes zaten er ook bij
[ Voor 35% gewijzigd door AntiPasta op 15-10-2003 18:15 ]
hoe raadt je het
Anoniem: 37315
De volgende consoles en 'retro' consoles heb ik nou:
Nintendo entertainment system
1 controller, 1 zapper
Adventures in the Magic Kingdom
Batman: return of the joker
Blue Shadow
Double Dragon III: The Rosetta Stone
Ghostbusters II
Gremlins 2
Maniac Mansion
Mc. Kids (mc Donalds)
Shadow Warrior
Solstice
Super Mario/Duck Hunt
Super Mario Bros 3
Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Arcade Game
Top Gun 2
Totaly Rad
Nintendo gameboy
Alien vs Predator
Bart Simpson's Escape From Camp Deadly
Donkey Kong Land
Lemmings 2: The Tribes
Micro Machines
The Pagemaster
Tiny Toon Adventures 2: Montana's Movie Madness
The Smurfs
Yoshi's Cookie
Nintendo gameboy color
Hollywood Pinball
R-Tipe DX
Super Mario Bros Deluxe
Tetris DX
Warioland II
Zelda Links Awakening DX
Nintendo gameboy advance
ninendo gameboy advance sp
GT Advance
Mario Kart Super Circuit
Super Mario Advance
Tony Hawk's Pro Skater 2
Nintendo virtual boy
Golf
Mario Tennis
Panic Bomber
Teleroboxer
Virtual League Baseball
Virtual Boy Wario Land
V Tetris
Nintendo gamecube
2 controllers, 1 256 memorycard, 1 gameboyplayer
Burnout 2: Point of Impact
Resident Evil 0
Super Mario Sunshine
The Legend of Zelda the Wind Waker
Sega dreamcast
2 controllers, 1 vmu, 1 vishengel-controller
Crazy Taxi
Crazy Taxi 2
NBA 2K
Resident Evil Code: Veronica
Sega Bass Fishing 2
Sega Rally 2
Sonic Adventure
Sonic Adventure 2
Soul Calibur
Virtua Tennis
Sega megadrive II
2 controllers
Art Alive
Donald Duck Starring Maui Mallard
Earthworm Jim 2
Jurassic Park
Lion King
NHL 97
Robocop vs Terminator
Sonic 2
Street Fighter II 2 Special Champion Edition
Atari lynx II
crystal mines
batman returns
klax
Sony psx
2 controllers, 2 rumble controllers, 2 memory cards, 1 guncon geweer
Ace Combat 2
Collin McRae Rally 2
Cool Boarders 2
Destruction Derby 2
Die Hard Trilogy
Driver
Formula 1 '97
Formula 1 '98
Formula 1 2000
Fifa '97
Fifa '98
Fifa '99
Fifa 2000
Final Fantasy VII
NBA Live 96
NBA Live 97
NHL Faceoff '97
Point Blank
Porsche Challenge
Resident Evil
Resident Evil 2
Resident Evil: Director's Cut
SimCity 2000
Soul Blade
Star Wars: Rebel Assault II
Tekken 2
Tekken 3
Sony playstation 2
2 controllers, 1 memorycard, 1 dvdremote, 1 guncon2
F1 2002
Fifa 2002
Fifa 2003
Formula One 2002
Gran Turismo 3: A-spec
Grand Theft Auto III
Grand Thef Auto: Vice City
Time Crisis II
Ik zou kijk nu uit voor wat meer games voor de Virtual Boy, Atari Lynx en GBA.
Ook ben ik van plan binnenkort een SNES, Master System II, Atari 2600 en een Gamegear aan te schaffen. Een sega-cd en de 32x lijken me ook wel gaaf, als ik daar toevallig tegen aanloop koop ik die uiteraard ook.
Nintendo entertainment system
1 controller, 1 zapper
Adventures in the Magic Kingdom
Batman: return of the joker
Blue Shadow
Double Dragon III: The Rosetta Stone
Ghostbusters II
Gremlins 2
Maniac Mansion
Mc. Kids (mc Donalds)
Shadow Warrior
Solstice
Super Mario/Duck Hunt
Super Mario Bros 3
Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Arcade Game
Top Gun 2
Totaly Rad
Nintendo gameboy
Alien vs Predator
Bart Simpson's Escape From Camp Deadly
Donkey Kong Land
Lemmings 2: The Tribes
Micro Machines
The Pagemaster
Tiny Toon Adventures 2: Montana's Movie Madness
The Smurfs
Yoshi's Cookie
Nintendo gameboy color
Hollywood Pinball
R-Tipe DX
Super Mario Bros Deluxe
Tetris DX
Warioland II
Zelda Links Awakening DX
Nintendo gameboy advance
ninendo gameboy advance sp
GT Advance
Mario Kart Super Circuit
Super Mario Advance
Tony Hawk's Pro Skater 2
Nintendo virtual boy
Golf
Mario Tennis
Panic Bomber
Teleroboxer
Virtual League Baseball
Virtual Boy Wario Land
V Tetris
Nintendo gamecube
2 controllers, 1 256 memorycard, 1 gameboyplayer
Burnout 2: Point of Impact
Resident Evil 0
Super Mario Sunshine
The Legend of Zelda the Wind Waker
Sega dreamcast
2 controllers, 1 vmu, 1 vishengel-controller
Crazy Taxi
Crazy Taxi 2
NBA 2K
Resident Evil Code: Veronica
Sega Bass Fishing 2
Sega Rally 2
Sonic Adventure
Sonic Adventure 2
Soul Calibur
Virtua Tennis
Sega megadrive II
2 controllers
Art Alive
Donald Duck Starring Maui Mallard
Earthworm Jim 2
Jurassic Park
Lion King
NHL 97
Robocop vs Terminator
Sonic 2
Street Fighter II 2 Special Champion Edition
Atari lynx II
crystal mines
batman returns
klax
Sony psx
2 controllers, 2 rumble controllers, 2 memory cards, 1 guncon geweer
Ace Combat 2
Collin McRae Rally 2
Cool Boarders 2
Destruction Derby 2
Die Hard Trilogy
Driver
Formula 1 '97
Formula 1 '98
Formula 1 2000
Fifa '97
Fifa '98
Fifa '99
Fifa 2000
Final Fantasy VII
NBA Live 96
NBA Live 97
NHL Faceoff '97
Point Blank
Porsche Challenge
Resident Evil
Resident Evil 2
Resident Evil: Director's Cut
SimCity 2000
Soul Blade
Star Wars: Rebel Assault II
Tekken 2
Tekken 3
Sony playstation 2
2 controllers, 1 memorycard, 1 dvdremote, 1 guncon2
F1 2002
Fifa 2002
Fifa 2003
Formula One 2002
Gran Turismo 3: A-spec
Grand Theft Auto III
Grand Thef Auto: Vice City
Time Crisis II
Ik zou kijk nu uit voor wat meer games voor de Virtual Boy, Atari Lynx en GBA.
Ook ben ik van plan binnenkort een SNES, Master System II, Atari 2600 en een Gamegear aan te schaffen. Een sega-cd en de 32x lijken me ook wel gaaf, als ik daar toevallig tegen aanloop koop ik die uiteraard ook.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 37315 op 16-10-2003 09:13 ]
Leuke collectie maar om bovenstaande nou echt retro te noemen... nee niet echt neeAnoniem: 37315 schreef op 16 October 2003 @ 09:10:
De volgende consoles en 'retro' consoles heb ik nou:
*knip
Nintendo gameboy advance
Nintendo gamecube
Sega dreamcast
Sony playstation 2
*knip
[ Voor 5% gewijzigd door Dark_M op 16-10-2003 10:36 ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Er staat dan ook De volgende consoles en 'retro' consoles heb ik nou, dus zowel retro als nextgen.
en wat vond ik vandaag op het gemeentewerf:

Op de werf? As in: in het afval?? Of: bij de kringloop winkel?
OMG, wat sommige mensen wel niet weg doen.AntiPasta schreef op 17 October 2003 @ 15:47:
en wat vond ik vandaag op het gemeentewerf:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ja, het afvalOp de werf? As in: in het afval?? Of: bij de kringloop winkel?
Ik keek in die container en zag wel een mooie stereo, toen ik die oppakte zag ik dit ding er achter staan
Stereo boeide me opeens niet zoveel meer
Leuke vondst, zo willen we ze allemaal wel
Benieuwd of tie het nog doet.
hehe, ding werkt perfect alleen het spel niet
Las dit net in het Utrechts Nieuwsblad van woensdag:
Goed... Commodores en Amiga's vindt ik niet zo interessant, maar ik ga d'r vandaag toch nog ff heen met de camera. Kom er na mijn werk toch langs.* Commodore - De HCC Commodore club houdt zaterdag 18 okt. van 10 tot 16 uur een Commodore vlooienmarkt in het Trefpunt, Kerkweg 21 Maarssen. Gratis toegang. In zaal 2 is een bijeenkomst voor retro gamers, verzamelaars en liefhebbers. De technische dienst is aanwezig om te helpen met defecte Commodore spullen. Voor meer informatie: www.commodore-gg.hobby.nl
beter, daar ga ik zeker ook ff langs vandaag!
Jammer genoeg is het nu half drie en ik zit nog steeds op kantoor :[
Had gehoopt om om twee uur klaar te zijn, maar ik ga toch nog ff proberen langs te wippen.
EDIT:
Ben net toch idd nog even langs geweest... Kwam daar om half vier aankakken en werd ontvangen door hun PR man, Ron... Zag er allemaal gezellig uit en de hardware vond ik ook wel leuk om te zien. Verder is het _helemaal_ mijn scene niet, dus ik was ook snel weer weg
Maar goed... Voor foto's en andere zaken verwijs ik jullie naar mijn website... Onder de sectie Retrogaming vind je de foto's in het menu
Had gehoopt om om twee uur klaar te zijn, maar ik ga toch nog ff proberen langs te wippen.
EDIT:
Ben net toch idd nog even langs geweest... Kwam daar om half vier aankakken en werd ontvangen door hun PR man, Ron... Zag er allemaal gezellig uit en de hardware vond ik ook wel leuk om te zien. Verder is het _helemaal_ mijn scene niet, dus ik was ook snel weer weg
Maar goed... Voor foto's en andere zaken verwijs ik jullie naar mijn website... Onder de sectie Retrogaming vind je de foto's in het menu
[ Voor 57% gewijzigd door Liegebeest op 18-10-2003 17:24 ]
ik vond het eerlijk gezegd absoluut onboeiend... stel 40ers dat te druk met mekaar bezig is om met een noob te praten 
Iemand enig idee waarom http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3052704738&category=3544 zo fokking duur is trouwens?
Iemand enig idee waarom http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3052704738&category=3544 zo fokking duur is trouwens?
damn die is duur. Meestal zijn die videopac dingen niet zo duur. Hoogstens uitschieters van 40 euro ofzo. Maar zoiets heb ik nog nooit gezien
toch schijnt het vaker te gebeuren. Net dat ene spel, voor die console, met die verpakking is heel veel geld waard. En als je dat niet weet ruil je hem misschien om voor een nummer wat je niet hebt en denkt een aardige ruil te maken...
Is er niet ergens een site waarom je kunt zien wat de 'geschatte' waarde is?
Is er iemand met een Sega + MegaCD die die wel wilt verkopen voor een redelijke prijs?? ....
Mail me mvandijk1@chello.nl .. regio Rotterdam
E-bay is wel leuk enzo .. maar ik hou daar niet zo van enzo .. ik wil de persoon in kwestie zelf zien enzo
Mail me mvandijk1@chello.nl .. regio Rotterdam
E-bay is wel leuk enzo .. maar ik hou daar niet zo van enzo .. ik wil de persoon in kwestie zelf zien enzo
Ik denk toch echt dat je alleen maar kans maakt via ebay,marktplaats en vergeleijkbare sites of je zult zelf retro game shops af moeten gaan op zoek.
De meeste mensen hier hebben er 1 en zullen er niet vanaf willen (zoals ik ) of zijn er zelf naar op zoek.
De meeste mensen hier hebben er 1 en zullen er niet vanaf willen (zoals ik ) of zijn er zelf naar op zoek.
Woei, weer 1000 posts, iemand de behoefte om deel 3 en een mooie openingspost te maken?
Zo ja, maak dan wel ff een linkje hier aan het einde naar de nieuwe topic..
Enne Antipasta: je hebt idd wel een beetje gelijk ja... Ze leken allemaal redelijk in zich zelf gekeerd, muv die PR man die me dus aansprak... Maar dat is natuurlijk zijn werk voor die toko
Mogh... 'tWas leuk om ff te kijken, maar ik ga d'r niet nog eens heen nee...
Misschien moesten we maar eens een Tweakers retro dagje opzetten
Enne Antipasta: je hebt idd wel een beetje gelijk ja... Ze leken allemaal redelijk in zich zelf gekeerd, muv die PR man die me dus aansprak... Maar dat is natuurlijk zijn werk voor die toko
Misschien moesten we maar eens een Tweakers retro dagje opzetten
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, Iemand??hemiparo schreef op 18 oktober 2003 @ 19:57:
toch schijnt het vaker te gebeuren. Net dat ene spel, voor die console, met die verpakking is heel veel geld waard. En als je dat niet weet ruil je hem misschien om voor een nummer wat je niet hebt en denkt een aardige ruil te maken...
Anoniem: 83288
Ik was eens aan het schaatsen, lag er een mario bros spel vastgevroren in het ijs.Aikon schreef op 09 May 2003 @ 21:16:
Nou doen 6 v/d 18 spellen het nog niet. En toch heb ik ze goed schoongemaakt met dat contactspray. Gewoon met een wattenstaafje.
Die spellen gaan toch nooit kapot behalve als je ze van een flat afgooid ofzo
Ik heb hem er met mijn schaats uitgehakt, thuis laten drogen,... en jahoor hij werkte
En nog
Anoniem: 83288
Kan je er gewoon mee internetten dan?Aikon schreef op 24 mei 2003 @ 16:51:
[...]
Of je pakt de metro naar Spijkenisse en haalt hier een dreamcast+toetsenbord+spel naar keuze voor 125euro
Ook met dsl?
Cat7 heb je wel gezien wat voor posts je quote. Al een aantal maandjes oud!! Aikon heb ik hier ook al een tijd niet meer in dit topic gezien, dus vraag me af of hij het nog volgt!
krijg binnenkort trouwens weer een aantal neogeo mvs carts binnen.
BREAKERS REVENGE
DOUBLE DRAGON
SUPER SIDEKICKS 2
3 COUNT BOUT
krijg binnenkort trouwens weer een aantal neogeo mvs carts binnen.
BREAKERS REVENGE
DOUBLE DRAGON
SUPER SIDEKICKS 2
3 COUNT BOUT
[ Voor 1% gewijzigd door Retep op 19-10-2003 15:21 . Reden: typo's , nog niet wakker zeker ?? :S ]
Anoniem: 83288 schreef op 19 October 2003 @ 12:37:
[...]
Ik was eens aan het schaatsen, lag er een mario bros spel vastgevroren in het ijs.
Ik heb hem er met mijn schaats uitgehakt, thuis laten drogen,... en jahoor hij werkte
En nog
bwahahahahhahaha wat een prachtanekdote
En ja.... Met de Dreamcast kun je ook Internetten... Vermits je tenminste de nieuwste Dreamkey CD ergens aanschaft... Dan kan het met het modem wat er bij de EU versie bij wordt geleverd. Voor DSL heb je de breedband adapter nodig die je, als ik het me goed herinner, voor ongeveer honderd euro op Ebay tegen zal komen...
Zie ook dit topic hier op Tweakers
Zie ook dit topic hier op Tweakers
Anoniem: 94631
Hoe zit het bij jullie met het 'batterijtje' in NES-games waarbij je kan saven? Ik heb alleen The Legend of Zelda en Maniac Mansion waarbij dat kan. In de handleiding staat dat zo'n batterijtje 5 jaar meegaat (daarna kan je het bij de winkel laten vervangen
yeah right). Beide spellen heb ik in 1990 of 1991 gekocht, en in 1998 deden ze het beide nog (later niet meer gespeeld, oeeh, billenkoek
).
Hoe zit dat bij jullie?
Over het verkopen van games; al mijn 14 legale spellen heb ik met doosje en boekje erbij... Zal eens op ebay kijken wat zoiets waard is
Hoe zit dat bij jullie?
Over het verkopen van games; al mijn 14 legale spellen heb ik met doosje en boekje erbij... Zal eens op ebay kijken wat zoiets waard is
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 94631 op 20-10-2003 03:03 ]
Tja of post hier even een lijstje, we komen er wel uitAnoniem: 94631 schreef op 20 October 2003 @ 03:01:
Hoe zit het bij jullie met het 'batterijtje' in NES-games waarbij je kan saven? Ik heb alleen The Legend of Zelda en Maniac Mansion waarbij dat kan. In de handleiding staat dat zo'n batterijtje 5 jaar meegaat (daarna kan je het bij de winkel laten vervangen![]()
yeah right). Beide spellen heb ik in 1990 of 1991 gekocht, en in 1998 deden ze het beide nog (later niet meer gespeeld, oeeh, billenkoek
).
Hoe zit dat bij jullie?
At least it's not for me
And find serenity
Anoniem: 76616
Mijn collectie:
NES / SNES (Donkey Kong versie) / N64 set's compleet. Alles netjes erbij, dus boekjes, garantiebewijs, zelfs aankoopbon van NES & SNES.
Verder de games (compleet!):
Super Mario Bros 1, 2 & 3.
Donkey Kong
StarTropics
Chip 'n Dale

Op deze foto de rest, van wat ik heb.
Compleet NES:
Isolated Warrior (cool spel!)
PaperBoy
Kirby
A Boy and His Blob
Compleet SNES:
MarioKart
Compleet N64:
Perfect Dark
Zelda: OoT
Zelda: MM
Donkey Kong
Mario Golf
En dan nog 2 officiele Nintendo bakken met spellen als Zelda 1&2, Double Dragon 1,2 & 3, Megaman 2 en wat spellen die ik zelf echt leuk vind.. Batman's, Turtles etc. etc.
Daarnaast nog een bak vol Nintendo stuff, controllers, bladen, boeken, nog wat game's, die niet compleet zijn.
Niet veel, wel leuk, niet bijzonder, wel aardig! Vind ik.

En mijn laatste 4 aanwinsten:
SNES Zelda 2x compleet en mint
Blue Lagoon
Eye of the Beholder.
Zie hier een te grote foto ervan!
NES / SNES (Donkey Kong versie) / N64 set's compleet. Alles netjes erbij, dus boekjes, garantiebewijs, zelfs aankoopbon van NES & SNES.
Verder de games (compleet!):
Super Mario Bros 1, 2 & 3.
Donkey Kong
StarTropics
Chip 'n Dale

Op deze foto de rest, van wat ik heb.
Compleet NES:
Isolated Warrior (cool spel!)
PaperBoy
Kirby
A Boy and His Blob
Compleet SNES:
MarioKart
Compleet N64:
Perfect Dark
Zelda: OoT
Zelda: MM
Donkey Kong
Mario Golf
En dan nog 2 officiele Nintendo bakken met spellen als Zelda 1&2, Double Dragon 1,2 & 3, Megaman 2 en wat spellen die ik zelf echt leuk vind.. Batman's, Turtles etc. etc.
Daarnaast nog een bak vol Nintendo stuff, controllers, bladen, boeken, nog wat game's, die niet compleet zijn.
Niet veel, wel leuk, niet bijzonder, wel aardig! Vind ik.

En mijn laatste 4 aanwinsten:
SNES Zelda 2x compleet en mint
Blue Lagoon
Eye of the Beholder.
Zie hier een te grote foto ervan!
Wat kan een mens kopen voor 250 Euro aan SNES spullen? Nou, heel wat 

Dit alles compleet. 250 Euro = geen geld.

Dit alles compleet. 250 Euro = geen geld.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Nou das fl 550,- en dat vind ik een boel geld! Maar toegegeven, het ziet er allemaal netjes uit en het is wel een mooie start voor een SNES collectie zo ineens.
Ik zal me eens werpen op een deel 3, want deze zit toch wel een stukje over de 1000 heen. Stay tuned
Ik zal me eens werpen op een deel 3, want deze zit toch wel een stukje over de 1000 heen. Stay tuned
een mooie start 
Ik tel 89 boxed snes games, dat noem ik iets meer dan een mooie start...
eerder een geweldige koop, waar je veel plezier mee zal beleven
Ik tel 89 boxed snes games, dat noem ik iets meer dan een mooie start...
eerder een geweldige koop, waar je veel plezier mee zal beleven
Tja, ik had allang een SNES met copybox. Dus de helft van al die games gaat gewoon weer de verkoop in. Ik heb nu dus een dubbele Zelda compleet, dubbele Super Metroid compleet. Die ga ik dus weer verkopen.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Uhhh...........ga je het via Ebay doen? of kan ik je een mailtje sturen, ben nog opzoek naar wat boxed snes games..
Dit topic is gesloten.