Hmm dan toch maar es ff gaan babbelen bij mij lokale nedgame of ze er dan ff 1tje appart willen houden.LiquidT_NL schreef op 22 October 2003 @ 18:56:
voor al die mensen die snakken naar Seaman (+ Microphone):
Nedgame.com heeft mij gezegd dat er binnenkort (binnen 2 maanden) een US versie van Seaman dus binnenkomt... HOT NEWS!
Alien Front Online heeft ook een mic, gaat rond de $10 weg op ebay.LiquidT_NL schreef op 22 October 2003 @ 15:48:
Is het mogelijk om die mic los te kopen of is er een manier om Seaman te kopen? Ik kan em nergens normaal vinden met mic.
Die gozer zijn mic is namelijk stuk daarom geeft hij mij Seaman gratis.
En is het mogelijk om via de ADSL online te gaan met je DC? Heb je daarvoor nog speciale hardware nodig?
edit:
is het mogelijk om een amerikaanse game te spelen op een DC met de utopia boot disc??? ik wil namelijk een amerikaanse game kopen bij nedgame
/me Dark_M verwacht één dezer dagen een US Seaman in de bus voor maar 15 euri
Bij Nedgame zal die vast wel 50 euro of zelfs meer gaan kosten is mijn verwachting
Bij Nedgame zal die vast wel 50 euro of zelfs meer gaan kosten is mijn verwachting
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
als dat zo is koop ik em nog die game moet ik hebben!!! Ik weet gewoon zeker dat die game gaat 0wnen...
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Anoniem: 14425
Vanaf morgen vervoeg ik jullie dc fanaten
Morgen ga ik mijn (eerste) dc ophalen :
Dreamcast console met
- 3 controllers
- 1 vmu
- 1 rumble pack
- standaard bekabeling plus scart rgb kabel
- ongeveer +50 games
- keyboard
en dat voor een 80 €
Goeie deal lijkt jullie?
Morgen ga ik mijn (eerste) dc ophalen :
Dreamcast console met
- 3 controllers
- 1 vmu
- 1 rumble pack
- standaard bekabeling plus scart rgb kabel
- ongeveer +50 games
- keyboard
en dat voor een 80 €
Goeie deal lijkt jullie?
Anoniem: 12316
Als die 50 games legaal zijn zeker. Zijn ze niet legaal, dan is het nog een mooie deal mits alles in goede staat verkeert
Zijn niet legaal, maar alles verkeerd naar verluid in goeie staat, het keyboard zit zelfs nog ongeopend verpakt.Anoniem: 12316 schreef op 24 October 2003 @ 19:57:
Als die 50 games legaal zijn zeker. Zijn ze niet legaal, dan is het nog een mooie deal mits alles in goede staat verkeert
Wat denken jullie van het volgende bod dat ik op drie (originele) spellen wil uitbrengen?
Soul Calibur: 10 euro
Marvel vs Capcom 2: 7,50 euro
Capco vs SNK: 7,50 euro
Soul Calibur: 10 euro
Capco vs SNK: 7,50 euro
Als ik heel eerlijk ben zou ik me games iig niet voor zo'n lage prijs verkopen, maargoed als de verkoper er mee akkoord gaat is dat natuurlijk mooi meegenomen..JC schreef op 24 October 2003 @ 20:25:
Wat denken jullie van het volgende bod dat ik op drie (originele) spellen wil uitbrengen?
Soul Calibur: 10 euro = 15 euro (nieuwprijs bij Nedgame = €29.95)
Marvel vs Capcom 2: 7,50 euro = 10/12.50 30/35 euro evt. meer afhankelijk van conditie
Capcom vs SNK: 7,50 euro = 10/12.50 euro
/edit
De vet gerukte prijzen zijn +/- de prijzen waarvoor ze op ebay van eigenaar verwisselen
/edit2
Blijkbaar heb ik ook niet echt goed gekeken toen ik op zoek ging naar een prijsreferentie (ebay dus)
[ Voor 36% gewijzigd door Dark_M op 26-10-2003 20:14 ]
Wat zou dan een redelijk bod zijn
weer eens goed nieuws, Ikaruga en Borderdown nu wederom een nieuwe schmup game voor de Dreamcast en wel Psyvariar 2 zie http://www.segaforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=10996 voor meer info
Ikaruga en Borderdown ownenDarK_M schreef op 25 October 2003 @ 22:43:
weer eens goed nieuws, Ikaruga en Borderdown nu wederom een nieuwe schmup game voor de Dreamcast en wel Psyvariar 2 zie http://www.segaforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=10996 voor meer info
Ikaruga moet je gewoon met zn 2en spelen.. anders krijg je het al spaans benauwt bij de 3de eindbaas

Borderdown is ook erg leuk, vind t vooral handig dat als je dood gaat dat je gewoon naar t volgende save point jumped

mischien niet mijn soort spel maar desondanks erg cool
[ Voor 1% gewijzigd door LordMithril op 26-10-2003 02:19 . Reden: moet leren spellen :X ]
Bier, Whiskey en Metal!!
[Quote:
Marvel vs Capcom 2: 7,50 euro]
Euhm, ik denk dat je het over deel 1 hebt. Voor deel twee betaal je namelijk minstens het 3 voudige...
Op ebay NL is deel 1 inderdaad 7,50.
Marvel vs Capcom 2: 7,50 euro]
Euhm, ik denk dat je het over deel 1 hebt. Voor deel twee betaal je namelijk minstens het 3 voudige...
Op ebay NL is deel 1 inderdaad 7,50.
...sorrie dubbele post
[ Voor 160% gewijzigd door 3style op 26-10-2003 19:08 ]
...sorrie dubbele post
[ Voor 160% gewijzigd door 3style op 26-10-2003 19:08 ]
Anoniem: 5577
ehm als dat echt deel 2 is kun je er zo 40-50 euro voor vangenJC schreef op 24 October 2003 @ 20:25:
ow yeah, binnenkort voor 30 euro (incl. verzendkosten):
- Chu Chu Rocket (nieuw)
- MTV Skateboarding (nieuw)
- Sonic Adventure (nieuw)
ik zou Sonic Adventure bij mijn Dreamcast krijgen, maar er zitten 9 krassen aan de rand die bijna DOOR die CD gaan
niw, ik zit nu al te wachten op mijn bestelling.
@Dark_M: Waar heb je die Seaman vandaan dan?
Ik ben er 37,50 voor kwijt (incl. verzendkosten)!
en draait het met de Utopia boot disc???
- Chu Chu Rocket (nieuw)
- MTV Skateboarding (nieuw)
- Sonic Adventure (nieuw)
ik zou Sonic Adventure bij mijn Dreamcast krijgen, maar er zitten 9 krassen aan de rand die bijna DOOR die CD gaan
niw, ik zit nu al te wachten op mijn bestelling.
@Dark_M: Waar heb je die Seaman vandaan dan?
Ik ben er 37,50 voor kwijt (incl. verzendkosten)!
en draait het met de Utopia boot disc???
[ Voor 9% gewijzigd door LiquidT_NL op 27-10-2003 16:45 ]
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Oeps, niet echt een reëel bod van mij dus. Nou, ik wacht zijn reactie wel af, dan kan ik het bod altijd nog ophogen. Thnx voor de reply'sAnoniem: 5577 schreef op 26 oktober 2003 @ 20:05:
[...]
ehm als dat echt deel 2 is kun je er zo 40-50 euro voor vangen
jet set radio blijft leuk om te spelen
Woei vandaag binnengekomen:
en dat voor maar 15 eurootjes (excl. verzendkosten uiteraard) van ebay

Is Seaman een leuk spel?? Ik kan me er niets bij voorstellen. Ik heb vandaag Armada binnengekregen en de blauwe case. Ik zal straks foto maken.DarK_M schreef op 28 October 2003 @ 13:51:
Woei vandaag binnengekomen:
[afbeelding]
Ik weet het zelf ook nog niet echt, ik ben er net mee bezig gegaan.. ik vat het eigenlijk nog niet helemaal 'k weet alleen dat ik het allemaal wel erg lang vind duren
'k heb nu 3 rondvliegende eieren die vanzelf dood gaan omdat ze niet zijn uitgekomen, maar dat is niet zo erg want er zwemmen ook nog 5 wel uitgekomen mini seaman's in me tank... Maar nu weet ik dus niet echt wat ik moet doen ik denk dat ik maar gewoon es ga afwachten wat er gebeurd..
Zag vandaag nog Planet Ring liggen met mic, is dat nu een spel? En zo ja is het het kopen waard of is het niet echt bijzonder.
hmz, nu alleen nog wachten op Seaman + mic...
Chu Chu rocket! ben ik nu al aan verslaafd (echt leipe gameplay)
Sonic Adventure is echt fucking snel moet ik nog aan wennen
MTV skateboarding vind ik best dope, hij is lekker uitdagend en de soundtrack is vet, alleen jammer dat de graphics zo achterhaald zijn (voor die tijd)
Chu Chu rocket! ben ik nu al aan verslaafd (echt leipe gameplay)
Sonic Adventure is echt fucking snel moet ik nog aan wennen
MTV skateboarding vind ik best dope, hij is lekker uitdagend en de soundtrack is vet, alleen jammer dat de graphics zo achterhaald zijn (voor die tijd)
Seaman is meer voor de mensen die dit soort dingen echt waarderen:Vectrex Dude schreef op 28 October 2003 @ 14:26:
[...]
Is Seaman een leuk spel?? Ik kan me er niets bij voorstellen. Ik heb vandaag Armada binnengekregen en de blauwe case. Ik zal straks foto maken.
het spel draait namelijk om een soort vis waar je naar verluid gesprekken mee kunt voeren (niet al te ingewikkeld) waarbij de vis zijn vocabulaire uitbreid na verloop van tijd en dus echt dingen terugzegt die met het onderwerp te maken hebben...
Nu is mijn fantasie niet erg groot en snel dus ik ben nog steeds aan het bedenken waarover ik ga praten met mijn vis (ik bedoel, WTF moet je tegen een vis zeggen???

Sega nu ook blauw ... zou eigenlijk het dreamcast logo in oranje willen hebben. Of ben ik nu aan het zeuren?
ja...Vectrex Dude schreef op 28 October 2003 @ 18:05:
[afbeelding]
Sega nu ook blauw ... zou eigenlijk het dreamcast logo in oranje willen hebben. Of ben ik nu aan het zeuren?
nice colours ik heb nog steeds mijn gruize kleurtje...
Anoniem: 51543
EY DC'ers
ik had een vraagje waar kan ik goedkoop een Controller en een Memory card krijgen?
ik had een vraagje waar kan ik goedkoop een Controller en een Memory card krijgen?
www.nedgame.comAnoniem: 51543 schreef op 29 oktober 2003 @ 13:20:
EY DC'ers
www.psxshop.nl
www.futuremax.nl
daar krijg je nieuwe en dus in erg goede staat en als er iets mis mee is wordt hij gewoon geruild. Gewoon ff naar die sites...
Ik beb op zoek naar een Dreamcast met veel spellen en accesoires voor een goede prijs, is er hier iemand die mij daar aan kan helpen??
Anoniem: 12316
http://www.tweakers.net/aanbod of dingen als Marktplaats en Ebay kunnen je daar bij helpen. GoT is niet bedoeld als handelcentrumThelema schreef op 30 oktober 2003 @ 00:05:
Ik beb op zoek naar een Dreamcast met veel spellen en accesoires voor een goede prijs, is er hier iemand die mij daar aan kan helpen??
Heb van Lik-Sang een dansmat en infrarood biogun binnen - de dansmat is gewoon een playstation mat met een dreamcast stekker (dus met X, O etc knoppen) maar speelt geweldig. 13 euro, geen geld. Alleen m'n gun wil niet lekker calibreren. Iemand hetzelfde apparaat? Zo ja, waar en hoe hoog hebben jullie je IR receiever staan?
Kewl en welke games kun je dan met die dansmat spelen?Bene schreef op 30 oktober 2003 @ 11:57:
Heb van Lik-Sang een dansmat en infrarood biogun binnen - de dansmat is gewoon een playstation mat met een dreamcast stekker (dus met X, O etc knoppen) maar speelt geweldig. 13 euro, geen geld.
Ik wou jullie deze niet onthouden:

Een japanse dreamcast collectie van iemand van een ander forum

* LiquidT_NL heeft harde paal in z'n broekAnoniem: 5577 schreef op 01 november 2003 @ 17:37:
Ik wou jullie deze niet onthouden:
[afbeelding]
Feet of Fury en DDR 2nd. Maar hij werkt als joystick, dus voor echte mannen: Marvel vs Capcom kan ook met de matAnoniem: 14425 schreef op 31 oktober 2003 @ 18:57:
Kewl en welke games kun je dan met die dansmat spelen?
Zag ergens de japanse Shenmue liggen voor een leuk bedrag, maar er stond bij engelse taal ... ik dacht dat de jap versie ook japanse tekst had. Zit ik er naast?
shenmue met japanse spraak EN text??? dude, dat lukt mij niet te lezen!!!TAG_Speedy schreef op 03 november 2003 @ 16:48:
Zag ergens de japanse Shenmue liggen voor een leuk bedrag, maar er stond bij engelse taal ... ik dacht dat de jap versie ook japanse tekst had. Zit ik er naast?
iemand nog enig idee waar ik het spel:
Samba De Amigo kan kopen/bestellen ? wel liefts nieuw, en niet de jap versie.
zodra ik deze game weer heb, koop ik een pal DC... maar wil eerst het spel hebben.... ik ben namelijk zo gek om zelfs voor dit 1e spel een DC te kopen....
...en soul calibur dan, maar dat lukt nog wel orgineel kopen.
iemand ideetje ????
zodra ik deze game weer heb, koop ik een pal DC... maar wil eerst het spel hebben.... ik ben namelijk zo gek om zelfs voor dit 1e spel een DC te kopen....
iemand ideetje ????
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
ja mij ook niet, vandaar mijn vraag of het ook in het engels te spelen isLiquidT_NL schreef op 03 november 2003 @ 17:15:
[...]
shenmue met japanse spraak EN text??? dude, dat lukt mij niet te lezen!!!
Op ebay, maar worden al schaarser.Yohann!s schreef op 03 november 2003 @ 18:25:
iemand nog enig idee waar ik het spel:
iemand ideetje ????
bij mijn dreamcast zat een gel33chde Shenmue 2 en die was jap gesproken maar eng. ondertiteld en ik denk dat het de europese versie. Waarom wil je zo nodig de japanse? Misschien zijn er hier mensen die er meer ervaring mee hebbenTAG_Speedy schreef op 03 november 2003 @ 18:30:
[...]
ja mij ook niet, vandaar mijn vraag of het ook in het engels te spelen is
dag dc vrienden,
zelf heb ik al enige tijd een DC maar ontdekte laatst pas dit topic. Ik heb zelf mijn dc gecustomized: in zilver met zwart gespoten, de controllers ook. Het is erg goed gelukt moet ik zeggen. Ook de vmus enzo heb ik in deze kleuren. Foto's hiervan heb ik wel, maar ik kan geen space vinden om ze te plaatsen. In ieder geval, ik heb alle (ja, alle) spellen die er in de EU en US zijn uitgekomen en ook nog een paar japanse. In totaal heb ik 369 spellen. Zijn er meer mensen die dit hebben of ben ik de enige? Als je dus raad wilt of een bepaalt spel leuk is of hoe een bepaalt spel is kan je mij altijd mailen... ppleeuw@hotmail.com. Mijn dc collectie is zeeeer uitgebreid maar voor alles is een prijs zeggen we dan maar
groeten.
zelf heb ik al enige tijd een DC maar ontdekte laatst pas dit topic. Ik heb zelf mijn dc gecustomized: in zilver met zwart gespoten, de controllers ook. Het is erg goed gelukt moet ik zeggen. Ook de vmus enzo heb ik in deze kleuren. Foto's hiervan heb ik wel, maar ik kan geen space vinden om ze te plaatsen. In ieder geval, ik heb alle (ja, alle) spellen die er in de EU en US zijn uitgekomen en ook nog een paar japanse. In totaal heb ik 369 spellen. Zijn er meer mensen die dit hebben of ben ik de enige? Als je dus raad wilt of een bepaalt spel leuk is of hoe een bepaalt spel is kan je mij altijd mailen... ppleeuw@hotmail.com. Mijn dc collectie is zeeeer uitgebreid maar voor alles is een prijs zeggen we dan maar
Ik zal even voor je kijken want ik heb hier namelijk van Shenmue 1 & 2 de europese en de japanse release liggenTAG_Speedy schreef op 03 november 2003 @ 16:48:
/edit:
Voor zover ik kan zien heeft de japanse Shenmue alleen japanse spraak en ondertiteling, dus geen engelse... De europese versie heeft engelse spraak (helaas geen japanse in tegenstelling tot Shenmue 2) en ondertiteling..
[ Voor 24% gewijzigd door Dark_M op 04-11-2003 00:18 ]
En die zijn ook allemaal origineel want dan heb ik respect voor jeppleeuw schreef op 03 november 2003 @ 23:18:
dag dc vrienden,
zelf heb ik al enige tijd een DC maar ontdekte laatst pas dit topic. Ik heb zelf mijn dc gecustomized: in zilver met zwart gespoten, de controllers ook. Het is erg goed gelukt moet ik zeggen. Ook de vmus enzo heb ik in deze kleuren. Foto's hiervan heb ik wel, maar ik kan geen space vinden om ze te plaatsen. In ieder geval, ik heb alle (ja, alle) spellen die er in de EU en US zijn uitgekomen en ook nog een paar japanse. In totaal heb ik 369 spellen. Zijn er meer mensen die dit hebben of ben ik de enige? Als je dus raad wilt of een bepaalt spel leuk is of hoe een bepaalt spel is kan je mij altijd mailen... ppleeuw@hotmail.com. Mijn dc collectie is zeeeer uitgebreid maar voor alles is een prijs zeggen we dan maargroeten.
Anders moeten we toch echt ff mailen met elkaar
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ok, dan laat ik em mooi liggen, japans is nu net niet m'n sterkste vreemde taalDarK_M schreef op 03 november 2003 @ 23:39:
[...]
Ik zal even voor je kijken want ik heb hier namelijk van Shenmue 1 & 2 de europese en de japanse release liggen
/edit:
Voor zover ik kan zien heeft de japanse Shenmue alleen japanse spraak en ondertiteling, dus geen engelse... De europese versie heeft engelse spraak (helaas geen japanse in tegenstelling tot Shenmue 2) en ondertiteling..
Even lekker op ebay bezig geweest:
NBA 2K1, Ooga Booga, Silent Scope, Shemnue, Shemnue 2, Headhunter, Kao the Kangaroo, Donald Duck Going Quakers.
NBA 2K1, Ooga Booga, Silent Scope, Shemnue, Shemnue 2, Headhunter, Kao the Kangaroo, Donald Duck Going Quakers.
En hoeveel hebben die games je gekost als ik vragen mag?Vectrex Dude schreef op 04 november 2003 @ 20:40:
Even lekker op ebay bezig geweest:
Ik heb vandaag nieuw het spel Incoming gekocht...
NBA 2k1 (sealed, us).........prijs Euro 0,86 verzendkosten Euro 5,00Anoniem: 14425 schreef op 04 november 2003 @ 23:00:
[...]
En hoeveel hebben die games je gekost als ik vragen mag?
Ik heb vandaag nieuw het spel Incoming gekocht...
Kao (sealed, pal)..............prijs Euro 9,00 verzendkosten Euro 2,00
Donald (sealed, pal)..........prijs Euro 9,00 verzendkosten Euro 2,00
Silent Scope (sealed, us)...prijs Euro 12,00 verzendkosten Euro 5,00
Shenmue (sealed, us)........prijs Euro 5,00 verzendkosten Euro 5,00
Shenmue 2 (used, pal).......prijs Euro 30,00 verzendkosten Euro 4,00
Ooga Booga (sealed, us)....prijs Euro 4,35 verzendkosten Euro 5,00
Headhunter (used, pal)......prijs Euro 18,50 verzendkosten Euro 4,00
Die zijn echt leuk , dat is een van die ltd edition controllers die je alleen maar via sega direct in japan kon bestellen , opzich is de buy me now prijs een nette prijs voor die controller.Vectrex Dude schreef op 05 november 2003 @ 11:24:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3057268234&category=41054
Apart/Bijzonder zullen we maar zeggen
weet iemand of er ook een engelse versie van magic the gathering is uitgekomen?
Ik ben tot nu toe alleen maar een japanse versie tegengekomen.
En dat leest niet makkelijk :-)
Ik ben tot nu toe alleen maar een japanse versie tegengekomen.
En dat leest niet makkelijk :-)
hoort dat hoort dat!!!
Vanaf vandaag: Caution Seaman (+ microphone) gaat voor 30 euro'tjes over de (virtuele) toonbank bij www.nedgame.com!!!
Vanaf vandaag: Caution Seaman (+ microphone) gaat voor 30 euro'tjes over de (virtuele) toonbank bij www.nedgame.com!!!
Gisteren en vandaag REZ gespeeld, is toch wel een SUPER spel. Eigenlijk niet echt gameplay dat hoog scoort, maar gewoon die beat, de mooie effecten, en de controller die meetrilt op de beat. Chillen.
Samba en Space Channel 5 zorgen ook altijd voor een goed humeur.
Samba en Space Channel 5 zorgen ook altijd voor een goed humeur.
Ik heb kort geleden een stroomstoring gehad en daarnana deden m'n tv en m'n dreamcast het niet meer (snik). Ik kan m'n dreamcast nog wel aan zetten en ik hoor dan wel het geluid dat de dc zelf maakt en piepje van de vmu en de tv schakelt wel automatisch naar het videokanaal (wat ie altijd doet als je de dc aanzet) maar ik krijg geen beeld en geluid. Weet iemand misschien wat er mis is met m'n dc en hoe het te repareren is?
Dooie voeding waarschijnlijk? DC's hebben wel vaker gelazer gehad met hun PSU's.. Je zou kunnen kijken of je nog zo'n vervangende voeding ergens kan halen...
Liege, liege, liegebeest!
zie:
http://www.lik-sang.com/list.php?category=155&
nieuwe voedingen, mainboards.
er staat rechts-onderin: In stock at Lik Sang Europe (€19.95 / £13.66)
dus je kan em nog krijgen zo te zien...
http://www.lik-sang.com/list.php?category=155&
nieuwe voedingen, mainboards.
er staat rechts-onderin: In stock at Lik Sang Europe (€19.95 / £13.66)
dus je kan em nog krijgen zo te zien...
omg ik ben verslaafd aan de sound track van Jet Set Radio. Die "Hideki Naganuma" maakt echt vette muziek. Weet iemand hier toevallig waar ik een CD van hem kan kopen? Die moet ik namelijk echt hebben, hij maakt echt wrede muziek.
Enne, Ik heb Seaman (US), hij kan nu eindelijk praten (nou ja, mij napraten...). Echt leipe game tis net een tamagochi.
Maar als iemand weet waar ik die soundtrack vandaan haal (of de CD van "hideki Naganuma") dan ben ik erg blij...
Enne, Ik heb Seaman (US), hij kan nu eindelijk praten (nou ja, mij napraten...). Echt leipe game tis net een tamagochi.
Maar als iemand weet waar ik die soundtrack vandaan haal (of de CD van "hideki Naganuma") dan ben ik erg blij...
Mja die dc console ownt gewoon zwaar
Goedkoop kopen en vele leuke spelletjes
Alleen zijn ze in België niet zo rap te vinden
Kheb op de HCC m'n eerste 2 legale games voor de DC gekocht 
Toen ik hem van eBay had gekocht zaten er zo'n 20 illegale games bij
Het zijn:
- MDK 2
- Phantasy Star Online
MDK heb ik nog niet gespeeld, omdat ik het te druk heb met andere dingen die ook belangrijk zijn
PSO heb ik vandaag ff gespeeld. Wat ziet dat er super uit zeg. Een spel dat al zo oud is en er zo mooi uit ziet....tsjong. Het ziet er net zo strak uit als Final Fantasy X naar mijn mening.
Weet iemand of er nog servers zijn voor dit spel? Ik heb in dit topic gelezen dat er geruchten gaan dat deze servers er nog wel zijn, maar heeft iemand dit ook zelf gezien.
Verder ligt het aan mij of is de besturing een beetje fucked up. Ik heb een poppetje met een geweer, dus moet ik een beetje van long-range schieten...maar wanneer hij aimed op een vijand 'locked' hij niet erg goed, want als ik net iets te ver draai moet ik weer helemaal opnieuw richten
Dus m'n team-mate kilde iedereen nu.
Verder tot nu toe een top game....beter dan de versies die ik om de Mega Drive emulator heb gespeeld.
Toen ik hem van eBay had gekocht zaten er zo'n 20 illegale games bij
Het zijn:
- MDK 2
- Phantasy Star Online
MDK heb ik nog niet gespeeld, omdat ik het te druk heb met andere dingen die ook belangrijk zijn
PSO heb ik vandaag ff gespeeld. Wat ziet dat er super uit zeg. Een spel dat al zo oud is en er zo mooi uit ziet....tsjong. Het ziet er net zo strak uit als Final Fantasy X naar mijn mening.
Weet iemand of er nog servers zijn voor dit spel? Ik heb in dit topic gelezen dat er geruchten gaan dat deze servers er nog wel zijn, maar heeft iemand dit ook zelf gezien.
Verder ligt het aan mij of is de besturing een beetje fucked up. Ik heb een poppetje met een geweer, dus moet ik een beetje van long-range schieten...maar wanneer hij aimed op een vijand 'locked' hij niet erg goed, want als ik net iets te ver draai moet ik weer helemaal opnieuw richten
Verder tot nu toe een top game....beter dan de versies die ik om de Mega Drive emulator heb gespeeld.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Je zou de volgende zaken eens kunnen proberen:omg ik ben verslaafd aan de sound track van Jet Set Radio. Die "Hideki Naganuma" maakt echt vette muziek. Weet iemand hier toevallig waar ik een CD van hem kan kopen? Die moet ik namelijk echt hebben, hij maakt echt wrede muziek.
http://www.amazon.co.jp
http://www.cdjapan.com
EDIT:
FMH?! CDJapan is gesloten?? Nou zeg, da's lekker... Dus Amazon maar proberen... En anders vraag je het ff op het //SDV\\ Anime forum... -> http://forum.sdvanime.com
[ Voor 22% gewijzigd door Liegebeest op 07-12-2003 09:15 ]
Liege, liege, liegebeest!
Ik heb een mooi cadeau gekregen van mijn vriendin: Shenmue I
in perfecte staat! Das nu nog es een vriendin eh?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/848517
Ik heb een groot probleem met mijn DC, lees er meer over op bovenstaande link
Ik heb een groot probleem met mijn DC, lees er meer over op bovenstaande link
Jawel ook ik ben een dreamcast fanaat 
Speel tegenwoordig niet zo veel meer omdat ik alle games al wel uitgespeeld heb maar er komen zo links en rechts nog nieuwe DC games uit. Voor de mensen die IRC gebruiken is efnet.vuurwerk.nl een aanrader. Zoek eens op dreamcast bij de channel list en je komt een hoop DC-fans tegen.
Speel tegenwoordig niet zo veel meer omdat ik alle games al wel uitgespeeld heb maar er komen zo links en rechts nog nieuwe DC games uit. Voor de mensen die IRC gebruiken is efnet.vuurwerk.nl een aanrader. Zoek eens op dreamcast bij de channel list en je komt een hoop DC-fans tegen.
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
[offtopic]
Ik heb nog een Sega Dreamcast te koop voor diegene die er geïnteresseerd in is.
Het betreft een Sega Dreamcast met een vieftiental originele spellen zo'n vijftige gekopiëerde. Enkele van de originele spellen zijn Jet Set Radio, Spirit of Speed 1937, Aero Wings, MDK 2, Fighting Force 2, Sonic Adventure, House of the Death 2, Capcom vs. SNK, Toy Commander en Chu-chu rocket.
Verder zit er bij de Dreamcast een lightgun en 2 originele controllers met elk een gelimiteerde editie Rumble Pack. Ook geef ik een DC Act Labs RS Stuur bij. Dit is het beste en zwaarste Dreamcast Stuur dat te verkrijgen is. Een Vga-box, voor betere beeldkwaliteit, een nog ongebruikte RG-unit en een originele Visual Memory Unit van Sega geef ik er ook bij.
[/offtopic]
Daar is Vraag & Aanbod voor bedoeld
-Terr
Ik heb nog een Sega Dreamcast te koop voor diegene die er geïnteresseerd in is.
Het betreft een Sega Dreamcast met een vieftiental originele spellen zo'n vijftige gekopiëerde. Enkele van de originele spellen zijn Jet Set Radio, Spirit of Speed 1937, Aero Wings, MDK 2, Fighting Force 2, Sonic Adventure, House of the Death 2, Capcom vs. SNK, Toy Commander en Chu-chu rocket.
Verder zit er bij de Dreamcast een lightgun en 2 originele controllers met elk een gelimiteerde editie Rumble Pack. Ook geef ik een DC Act Labs RS Stuur bij. Dit is het beste en zwaarste Dreamcast Stuur dat te verkrijgen is. Een Vga-box, voor betere beeldkwaliteit, een nog ongebruikte RG-unit en een originele Visual Memory Unit van Sega geef ik er ook bij.
[/offtopic]
Daar is Vraag & Aanbod voor bedoeld
-Terr
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-12-2003 15:09 ]
Deze is bijna vol, hopelijk heeft de nieuwe thread een mooie openingspost met een overzicht van de geschiedenis van de dreamcast enzo (met screens van de topgames enzo). De droomworp verdient dit wel
!
/me Dark_M bied zich aan voor het maken van de t/s van deeltje nummer 2
Van mij mag jeDarK_M schreef op 28 december 2003 @ 16:09:
Ik zag dat lik-sang ook lekkere uitverkoop had:
Soul calibur, sonic 10th birthday pack en nog een hele lijst games < 9 euro

Jammer dat ik de meeste leuke daarvan al heb
OkeeDarK_M schreef op 28 december 2003 @ 16:09:
Btw zie net dat deze thread al meer dan 2 jaar loopt, hopelijk geraakt de andere wat sneller vol!
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 14425 op 28-12-2003 17:05 ]
hm, ik reageer net in VB op een DC voor 200 euro, dat ie wel IETS goedkoper kan, zie ik op ebay dat je ze voor 30dollar al hebt 
Das nogal een verschil

Das nogal een verschil
PSN: DutchTrickle PVoutput
Deel 2 is aangemaakt
Dreamcast Fanaten..verzamel u hier.... (Deel 2)
Dreamcast Fanaten..verzamel u hier.... (Deel 2)
En dicht dus \o/
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.