Dreamcast Fanaten..verzamel u hier.... Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.959 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16173

Topicstarter
gewijd aan DC...
probeer dus hier een heuse got DC community op te richten voor al onze uh *uitwissingen* en besprekingen van spellen ..

voor alle andere illegale dingen >:) hebben we dus icq of msn

..post hier een replie als je een DC maniac bent

*PS fanaten altijd welkom maar post aub geen flames of offtopic gelul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

ik heb een dreamcast met 20 spellen (legaal)
en hij is er wijs
heb ook een ps 2 waar ik ook van hou
maar ik vindt mijn dreamcast erg cool
ik hem ook msn gebruik mijn e-mail adres als je me wil
hebben in je msn
zit er niet super vaak op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-03 14:00

Tim

Dreamcast is cool :)
Heb er zelf geen, maar met de huidige prijs duurt dat misschien niet lang meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jHack
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
* jHack meld
De dc is zeker cool ja.
maar ik ga weer sambaballen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39119

Ik wil nog steeds een keer een dreamcast kopen, heb op het moment niet de financiele mogelijkheden ervoor :(
Dus als iemand er nog 1 heeft die goedkoop weggaat laat het even horen.

Wie van de Gotters speelt Alien Front Online???
IS echt zoon vet spel, lijkt me wel een keer ztoer om online te spelen, naja ik hoor het wel, aveeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9704

Dreamcast games
------------------------

1 Virtua athlete..............................................................................Sports
2 Quake 3 arena.............................................................................Shooter
3 Jet grind radio.............................................................................Skating
4 Hydro thunder............................................................................Racing
5 Virtua fighter 3............................................................................Fighting
6 Metropolis street racer..............................................................Racing
7 Sega flag to flag cart racing......................................................Racing
8 Sega GT.......................................................................................Racing
9 Test drive lemans.......................................................................Racing
10 Ready to rumble round 2...........................................................Fighting
11 Ferrari F355 challenge................................................................Racing
12 4x4 evolution...............................................................................Racing
13 Dead or alive 2............................................................................Fighting
14 Crazy taxi.....................................................................................Racing
15 Monaco grand prix....................................................................Racing
16 Trick style...................................................................................Racing
17 Starwars pod racer.....................................................................Racing
18 Rayman 2.....................................................................................3d jump and run
19 Virtua tennis...............................................................................Tennis
20 F1 world grand prix....................................................................Racing
21 Slave zero....................................................................................Shooter
22 House of the dead 2..................................................................Shooter (gun)
23 Mdk 2..........................................................................................Shooter
24 Quake 1.......................................................................................Shooter
25 Soul calibur.................................................................................Fighting
26 Magnetic neo.............................................................................3d jump and run
27 Snow surfers...............................................................................Snowboarding
28 Powerstone.................................................................................Fighting
29 Revolt..........................................................................................Racing (shooter)
30 Ecco the dolphin........................................................................Adventure
31 Buggy heat.................................................................................Racing
32 Expendable.................................................................................Shooter
33 Soul reaver (boot disk)...........................................................Adventure
34 V-rally 2.......................................................................................Racing
35 Mortal combat gold...................................................................Fighting
36 Roadsters....................................................................................Racing
37 Fighting force 2..........................................................................Fighting adventure
38 Reddog fire power......................................................................Shooter
39 Shadowman.................................................................................Shooter adventure
40 Virtual on.....................................................................................Fighting
41 Tomb raider gronicles................................................................Adventure
42 Nightmare creatures 2................................................................Shooter adventure
43 Sega rally 2..................................................................................Racing
44 Ready to rumble.........................................................................Fighting
45 Tokyo extreme racing................................................................Racing (at night)
46 Sega bass fishing.......................................................................Fishing
47 Delta fighter................................................................................Flight shooter
48 Silent scope.................................................................................Arcade shooter
49 Tony hawk skate boarding.......................................................Skateboarding
50 Cannon spike..............................................................................Shooter
51 Resident evil 3............................................................................Shooter adventure
52 Dino chrisis.................................................................................Shooter adventure
53 F1 world grand prix 2.................................................................Racing
54 Donald duck quack attack........................................................3d jump and run
55
56
57
58
59 Vanishing point..........................................................................Racing
60
61
62
63 Dead or alive2 limited edition...................................................Fighting
64 Aqua gt........................................................................................Racing
65 Daytona 2001..............................................................................Racing
66
67 Pod speed zone..........................................................................Racing
68 Speed devils online...................................................................Racing
69 Snow mobile championship.....................................................Racing
70 Evil death hail to the king.........................................................Bloody hack and slash
71 Shenmue......................................................................................Fighting adventure
72 18 wheeler truck racing..............................................................Racing
73 Sonic shuffle...............................................................................3d board game
74 Bmx...............................................................................................Biking
75 Dinosaur......................................................................................Adventure
76 Prince of persia...........................................................................Adventure
77 Moho...........................................................................................Fighting
78
79 Powersmash tennis....................................................................Tennis
80 Suzuki alstare racing .................................................................Superbike racing

Dit lijstje stamt nog uit de tijd dat ik het leuk vond om de tel bij te houden iets wat ik nu al een aardig tijdje niet meer doe.

wat de dc betreft vind ik het verrot jammer dat hij niet meer gemaakt word, en dan te bedenken dat hij op het moment in japan niet aan te slepen is,
ik las zelfs ergens dat er ladingen dc's uit de usa naar japan verscheept worden om aan de massale vraag te voldoen!!!! wie weet herrijst de dc weer uit de verdoemenis ik mag het hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

loekos --> Vooral niet te weinig spellen in huis halen :) Jezus man, hoe kom je daar allemaal aan? En nog belangrijker, waar laat je ze liggen?? Heb je daar een vitrine kast voor van 10M X 1M X 20 hoog ofzo :?

Damn je hebt echt VEEL!

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 20:22 schreef loekos het volgende:

wat de dc betreft vind ik het verrot jammer dat hij niet meer gemaakt word, en dan te bedenken dat hij op het moment in japan niet aan te slepen is,
ik las zelfs ergens dat er ladingen dc's uit de usa naar japan verscheept worden om aan de massale vraag te voldoen!!!! wie weet herrijst de dc weer uit de verdoemenis ik mag het hopen :)
dat klopt....
hij wordt hier in Hk verkocht voor 350 HKD
das maar 100 pieken :)

maar loekos zit je op msn of icq?
zoja pls even contact met mij opnemen :) thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

sorry voor de waarschijnelijke stomme vraag : WTF is HK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 december 2001 20:27 schreef ND het volgende:
loekos --> Vooral niet te weinig spellen in huis halen :) Jezus man, hoe kom je daar allemaal aan? En nog belangrijker, waar laat je ze liggen?? Heb je daar een vitrine kast voor van 10M X 1M X 20 hoog ofzo :?

Damn je hebt echt VEEL!
Hahahah ja en dit is echt nog niet alles zoals ik al zei :)

Ze zitten bijna allemaal in een kartonnen doos (doos van een thrustmaster gp1 stuur) waar ik me overigens bijna een breuk aan til als ik hem moet verplaatsen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

enneh, waar laat je die dozen van 2m X 2m X 2m???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 december 2001 20:30 schreef kyle_2000 het volgende:

[..]

dat klopt....
hij wordt hier in Hk verkocht voor 350 HKD
das maar 100 pieken :)

maar loekos zit je op msn of icq?
zoja pls even contact met mij opnemen :) thx
Nope geen msn en ook geen icq als je echt iets wilt weten hotmail je me maar ff loekos@hotmail.com

ik ben overigens niet van plan om het een en ander te verhandelen, ik wilde alleen laten zien dat ik een dc freak ben >:) ik heb trouwens 2 dc's om te linken voor het super spel f355 challenge tegen mijn broer wat een bloederige strijd is want hij is gvd net zo goed in dat spel als ik ;(

dat is afentoe zo spannend dat ik soms het gevoel krijg alsof mijn hart uit me bast pleurt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-03 14:00

Tim

Hk is waarschijnlijk Hongkong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26621

Ikke ook dc fan zijn :P Msn me maar ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

34749

Dreamcast all the way man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 09:17

Blamm

Niet meer Smart

* Blamm meldt zich!
Heb een tijdje weinig meer gespeeld tot ik een FXP board vond met veel DCgames. Heb DOA2 weer uit de kast gehaald en ben weer onwijze fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik wil nog steeds een DC halen. Heeft iemand een lijst van de leukste spellen ervoor?

Zoiets als

1. Shenmue rpg action
2. Resident Evil 3
3. etc...

tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28491

ik ook dc games fan
ik zal mijn lijst games maar niet posten (heb er geloof ik 250 nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39119

Op zaterdag 01 december 2001 22:14 schreef RPG_Fan het volgende:
ik ook dc games fan
SICK!!!!! wooo dude 250, hoe heb je dat opgeborgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb cdhoesjes zo klein dat ze bijna 3x in een normaal doosje passe
en me films heb ik in mappen opgeborgen en me psx games in mooie cd opberg ding geval opgeborge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 december 2001 22:14 schreef RPG_Fan het volgende:
ik ook dc games fan
:9~ Respect :9~

Tsja och... het al oude verhaal van baas boven baas *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zal ik dan een oud lijstje poste voor jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
beetje opschoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol maar niet te hard schoppe anders is ie pleite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 23:57

Termy

valt er nog wat te fragge?

DC is zeker nice (heb em ook met +- 25 spellen legaal) vooral Shenmue is gewoon TE cool en leuk... pa heeft ook al Shenmue 2 besteld online om zo snel mogelijk verder te kunnen. ze zegge op het net dat 1 maar een proloogje was en dat het met 2 pas "echt begint", nou, als dat ook maar half klopt kan ik zeker niet wachten...

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shenmue 2 is heel cool en veel minder saai dan 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 23:50 schreef RPG_Fan het volgende:
ben pas net begonnen,....
die kiddo heeft net me tas gestolen :(
/schaam schaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-03 08:29
hehe, die chase met al die knopjes is echt TE cewl :D

* Eeruku is ook zwaar DC fanaat btw :P 40 gamez nu, ChuChu rocket legaal :D

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:11
Hier ook een DC fan :)
Ding is gewoon toppie en zeker sommige spellen.

ICQ numb staat wel in me profile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41570

Op zaterdag 01 december 2001 23:50 schreef RPG_Fan het volgende:
Shenmue 1 SAAI????? :+ cultuurbarbaar :+
ik vond het absoluut NIET saai, ik zat zo in het verhaal dat ik het 1,5 week heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
Ik ben misschien ook van plan om een DC te kopen en dan vooral voor DoA 2, of anders later de XBOX voor DoA 3 :)
(weet iemand trouwens of er ooit een DoA op de PC komt?)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41570

Op zondag 02 december 2001 15:01 schreef Marc00 het volgende:
Ik ben misschien ook van plan om een DC te kopen en dan vooral voor DoA 2, of anders later de XBOX voor DoA 3 :)
(weet iemand trouwens of er ooit een DoA op de PC komt?)
dat soort spellen zijn toch niet echt lekker op de pc te spelen??? (of je moet een hele goeie gamepad hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38390

Heb ook een DC, 140 games en tis wel een nice kassie
Mis alleen games ala Metal Gear Solid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:16
ik heb sinds een maandje of 2 ook een DC en:
sonic adventure 2
crazy taxi
virtua fighter 3TB :r
vanishing point
soul reaver

ik zoek btw DOA2 en Soulcaliber nog...maar ik zie ze echt nergens meer....DOA2 heb ik eens online besteld maar daar heb ik al meer als een maand niks van gehoord dus dat belooft ook niet veel...
weet iemand nog adresjes of wil je ze zelf kwijt >:) gaarne ff doorgeven...

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 02 december 2001 18:37 schreef Chupa-Chups het volgende:
Heb ook een DC, 140 games en tis wel een nice kassie
Mis alleen games ala Metal Gear Solid :(
Head Hunter is toch een soort van MGS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alleen vind ik MGS cooler dan HH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Yo, ik heb ook een DC... maar met veel te weinig spellen (stuk of 25).

En niet echt genoeg geld om er veel meer bij te kopen.

Maar goed, wat ik heb vermaakt me ook wel :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

w00h000h000000000000000000000000t! DC r0x000rz!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

ik heb ook al een aantal maanden een DC, USA versie.
Heb al een gun besteld, extra controller en dc>ps2 kabeltjes, zodat ik bepaalde games met muis en toetsenbord kan spelen (sommige shooters moeten echt met t+m gespeeld worden)
Heb nog maar weinig games (<15) maar moet helemaal wennen aan die console toestand. :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 06-06 22:11
Op zondag 02 december 2001 17:25 schreef DjeV het volgende:

[..]

dat soort spellen zijn toch niet echt lekker op de pc te spelen??? (of je moet een hele goeie gamepad hebben)
Ik heb een relaxte gamepad :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 02 december 2001 18:48 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Head Hunter is toch een soort van MGS?
Yep, heb hem nu een weekje en ben r druk mee bezig (afwisselend met RTCW op de pc), maar wil eigenlijk gewoon MGS 2 op de DC :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 02 december 2001 19:37 schreef RPG_Fan het volgende:
alleen vind ik MGS cooler dan HH
Helemaal mee eens, zit veel meer spanning in, bediening is tig keer beter en zag er ook nog mooi uit voor een PS one game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan ga je toch met Bleemcast MGS op je dc spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06-2017
dc rules

heb trouwens de bleem voor gt2 is best strak

ga misschien die voor mgs ook halen

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Laatst online: 06-06 15:41

Alpine

Twisted animator

Binnenkort (deze week nog hopelijk) krijg ik Shenmue 2 binnen. Ik had 'm besteld bij dimension plus.

Ik had Shenmue 1 in een week uitgespeeld en ik hoop dat Shenmue 2 wel iets langer duurt als deel 1.

Shenmue 2 zal denk ik het laatste spel zijn dat ik voor de Dreamcast zal kopen ;( helaas. Doet me denken aan een aantal jaren geleden toen ik m'n laatste spel voor de Sega Saturn kocht. Dat was Panzer Dragoon Saga wat nu een soort van collectors item is geworden. Misschien gebeurt dat ook wel met Shenmue 2.

Ik heb 17 DC spellen legaal! met Shenmue 2 erbij gerekent.

ff een tip voor degenen die nog geen Shenmue 2 besteld/gekocht hebben dat ze dat heel gauw moeten gaan doen want al die Amerikanen willen ook wel graag een engels talige Shenmue 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet nog nie precies hoelang shenmue is maar over de eerste cd heb ik 5 uur gedaan om hem te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik heb ook DC, al speel ik er niet veel meer op...ik heb steeds fases van console/pc gekte...nu is weer PC fase, maybe hierna weer DC :?

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik en een huisgenoot zijn eigenlijk permanent aan het Soul Caliburren op de DC. Andere spellen komen niet echt meer aan de orde, met uitzondering van soms een racespelletje en soms eens Ready To Rumble 2 enzo... soms wat DOA2, maar SC is gewoon wat sneller en leuker :)

Het enige kutte is dat we allebei even slecht zijn, dus als we vrienden over de vloer hebben die het spel wel goed kunnen spelen dan gaan we een beetje af :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
net een paar nieuwe games toegevoegd aan me collectie:

Shenmue II
Headhunter
Bomberman online
Rez
Floigan Bros
~en bezig met downloaden van Japair :? en pulse :?
geen idee wat het is..ik zie wel als ik um op ceedeetje heb

~
mijn classics in me collectie

Guilty Gear X
Shotoku I&II
ShenmueI&II (jaja 2 nu al een klassieker)
Rival School II
Snk vs Capcom II
Crazy Taxi I & II
Virtua Tennis I & II
NBA 2k2
Dance Dance Revolution 2nd mix
Skies of Arcadia
Grandia II
Phantasy Star online vers 2

en nog een hele stapeltje cdtjes waar ik snel op ben uitgekeken

rond de 200 spellen in me collectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 19:22

m0nk

16-09-2003 15.15

Dc is inderaad er kikkuh alleen heb ik helemaal geen tijd meer om erop te spelen, heb hem een jaar geleden gekocht, anderhalf jaar geleden zelfs, en heb zo'n 50 spellen.
Erg kewle console..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30756

dc rocks :) speel nog steeds ben weer ff begonnen met jet grind radiooooooooo ! vette beats :) echt cool spel !

weet iemand nog die site waar staat hoe je via je modem (dreamcast modem) kan inbellen naar PC (met modem) en zo via je breedband internet op internet te komen !?

kwam er altijd via dreamcast.nl maar die site doet het niet meer

heeft iemand nog guns of vmu's te koop ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31427

over een paar dagen koop ik een dreamcast met +- 20 spellen ! :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Heheheh, ik wil ook een dreamcast iemand die er van af wil voor 100,- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

als er meer mensen zijn die er een voor 100 balle aanbieden ik geef me ook wel beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30756

dat je dat durft te vragen dreamcast is meer waard dan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36734

Vergeet niet dat de dreamcast goed gekraakt is...

Het ondersteund nu,

- nintendo 8 bit
- super nintendo
- gameboy
- gamegear
- neogeo pocket
- sega master system
- sega megadrive
- playstation (tekken3, mg, gt2)

- linux
- mp3 speler
- vcd speler

(volgens mij was dit alles)

Wat ik bedoel... is dat je uit het rijtje consoles... de spellen kunt spelen van cd op de dreamcast.

Verder kun je copies spelen zonder ombouw.
En als je een beetje handig bent... kun je je dreamcast aanpassen dat het rewritables ondersteund.

Uiteraad is dit allemaal illegaal als je het orginele spel(en) niet in je bezit hebt

Sega dood??? ik d8 het niet.

Die japanners zijn niet gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 04 december 2001 22:14 schreef kappiesjon het volgende:
dc rocks :) speel nog steeds ben weer ff begonnen met jet grind radiooooooooo ! vette beats :) echt cool spel !

weet iemand nog die site waar staat hoe je via je modem (dreamcast modem) kan inbellen naar PC (met modem) en zo via je breedband internet op internet te komen !?

kwam er altijd via dreamcast.nl maar die site doet het niet meer

heeft iemand nog guns of vmu's te koop ?!
http://www.dcvision.com/Mterlouw/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25275

Dreamcast RULEZZZZZZZZZ!!!!!!!! Vooral Virtua Tennis 2K2, wat ik nu erg vaak speel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yes , binnenkort krijg ik er ook 1 *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37315

Just another Dreamcast fanatic meld zich :)

'k heb al een Dreamcast sinds de launch en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Resident Evil: code veronica, Soul Calibur, Crazy Taxi 1&2, Sonic Adventure 1&2, Jet Set Radio, etc, etc...

Dreamcast rules, alleen jammer dat Sega geen goede marketingafdeling heeft. (zunde man :P )

Hey, hey, hey, we're back, it's time to make some craazzzy money..... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-06 14:39
:'( :'( :'( Ik wil ook een Dreamcast, maar moet nog tot 15 december wachten :'( :'( :'( op Kerstgratificatie en winstuitkering :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 23:19

JK

Heb ook een DC met een berg games, ben nu af en toe met Head Hunter bezig, maar zo vaak heb ik 'm ook weer niet aan. Maar wel een hele vette console, jammer dat GTA3 niet op de DC is uitgekomen, had MAKKELIJK kunnen werken, op de PS2 ziet het er niet eens super uit.

Maar ik wil nog wel een PS2 erbij kopen voor GTA3, MGS2 en nog wat goeie games... maar eerst wat belangrijkere dingen kopen. Bovendien heb ik al een 128bit he.. de Dreamcast :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Laatst online: 22-05 09:07
Dreamcast/sega fanaat meldt zich ;)

Altijd sega fan geweest, heb nog heel wat consoles liggen, waaronder het pronkstuk: Een Sega Nomad, portable machientje waar mega drive spellen in gaan. Tussen de 5 en de 10 jaar oud maar tot de gameboy advance was er geen mooiere portable op de markt. Nooit in europa uitgebracht helaas...

Wie kan mij een lijstje must haves geven voor de dreamcast? De grootste titels heb ik wel, maar ik zoek de games die normaal gesproken over het hoofd gezien worden (oftewel, dat crazy taxi, virtua tennis, soul calibur en doa2 fantastisch zijn dat weet ik wel ;) )

Alvast bedankt!

icq 71472653

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 01:15 schreef walterg het volgende:
Dreamcast/sega fanaat meldt zich ;)

Altijd sega fan geweest, heb nog heel wat consoles liggen, waaronder het pronkstuk: Een Sega Nomad, portable machientje waar mega drive spellen in gaan. Tussen de 5 en de 10 jaar oud maar tot de gameboy advance was er geen mooiere portable op de markt. Nooit in europa uitgebracht helaas...

Wie kan mij een lijstje must haves geven voor de dreamcast? De grootste titels heb ik wel, maar ik zoek de games die normaal gesproken over het hoofd gezien worden (oftewel, dat crazy taxi, virtua tennis, soul calibur en doa2 fantastisch zijn dat weet ik wel ;) )

Alvast bedankt!

icq 71472653
hmmmm goeie titels:
skies of arcadia, granida2, Pso2
Last Blade2, Rival Schools 2
Le Mans 24 hours, Daytona 2001

en nog heel wat meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Eigenlijk is Rival Schools 1 van de beste Fighters op de DC
met erg diepgaande gameplay

Afbeeldingslocatie: http://www.happypuppy.com/images/dc/projectjus-dc-1bx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.happypuppy.com/images/dc/projectjus-dc-1d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.happypuppy.com/images/dc/projectjus-dc-1hx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kom laten we een dreamcast fan club beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
he gasten........
Dreamcast Rules gewoon gek!!!!!!!!!
Ik heb al 2,5 jaar een DC. Heb 'm in Hong kong gekocht toen ik op vakantie ging. Gelijk daar 12 spellen orgineel gehaald met een extra joypad, VMU en 2 guns. Heb nu ongeveer 70 spellen denk ik. Ik krijg weer de DC vibes als ik deze forum lees. Ik denk dat ik maar een bomberman online ergens vandaan moet gaan halen. En shenmue 2 moet ik ook maar heel snel gaan halen voordat ie nergens meer te koop is. en een xtra joypad. schouderknoppen afgebroken van het veel spelen.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huh is Rival School 1 een 3d spel, kewl die moet ik dan ook hebben! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag ik hier vragen hoe roms op de DC werken of is dat ook warez request :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 06 december 2001 13:11 schreef arko19 het volgende:
Mag ik hier vragen hoe roms op de DC werken of is dat ook warez request :?
Moet je hier is kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx *D *D *D *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

np :7 Heeft iemand btw al die Dreamcast Doom geprobeerd? Werkt ie wel lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozz
  • Laatst online: 06-06 09:15

fozz

Are You In Or Out?

Fozz bezit ook een Dreamcast,
Heeft hem meteen in begin geimporteerd
voor z'n 1200 :(

Fozz

Specs -There's a dozen reasons it won't work and eleven guys who don't care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja , als je het had geweten had je beter kunnen w8ten , nu heb je een dreamcast (2dehans) met alles der op en der aan *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil der 1 van iemand kopen , nou dacht ik altijd dat je een boot cd nodig had om gekopieerde spellen te kunnen spelen , maar hij zegt van niet , weet iemand hier mischien meer van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Dreamcast is zeker cool! echt zonde dat ie dood is nu..
rival schools 1 moet ik nog steeds hebben.. is echt zo'n vette game!
maarja ik heb wel al super veel games voor de DC (legaal ja!). Was namelijk een utiverkoop, alle games een tientje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whaaat!! Een tientje?! Waar?!? :P De goedkoopste dat ik had gezien was fl. 25,- bij de Media markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 17:01 schreef ugamer het volgende:
Dreamcast is zeker cool! echt zonde dat ie dood is nu..
rival schools 1 moet ik nog steeds hebben.. is echt zo'n vette game!
maarja ik heb wel al super veel games voor de DC (legaal ja!). Was namelijk een utiverkoop, alle games een tientje :+
het is rival schools 2

rival schools 1 is alleen op de psx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 20:11
heeft iemand nog een tweede hands dc voor mij?
Het lijkt me ook wel leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.marktplaats.nl daar zijn der genoeg , daar heb ik die van mij ook gevonden voor een redelijke prijs *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is een dreamcast voor fl 350 met 2 controllers en 20 spellen (gekopieerd) een goede prijs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36694

Op donderdag 06 december 2001 21:44 schreef arko19 het volgende:
Is een dreamcast voor fl 350 met 2 controllers en 20 spellen (gekopieerd) een goede prijs :?
Ja is wel aardig.
Ik heb mijne wat te duur aangeschaft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

dreamcast ik hou van die console wat een topper zeg
20 spellen en nog meer dingen
dreamcast moet leven
ik zit op msn kom erbij als je wil dreamcast fan
ook als je fan an andere consoles ben ben je welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Laatst online: 22-05 09:07
TIP: Shenmue 2 zal niet in de usa uitgebracht worden, en het zit er dik in dat het een schaars goed zal worden omdat voorspeld word dat een hoop amerikanen een europese versie zullen probeeren te bemachtigen.

De rip is naar ik heb begrepen zonder speech en met fors gedownsample'de movies (dit voor de mensen die denken 'och, die download ik wel' :P).

De reden voor het niet uitkomen is overigens (tenminste, zo is mij verteld) dat microsoft de rechten voor shenmue 2 heeft gekocht voor de VS. De enige versie van shenmue die daar uit zal komen is de X-box versie, en die zal pas eind 2002 uitkomen.

Is volgens mij voor het eerst dat zo'n high profile game niet in de vs uitkomt en WEL in europa *grin*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke , ik ga morgen een DC kopen met 2 controllers en 90 spellen waar o.a headhunter en shenmue2 *D *D *D ik laat jullie meer weten als ik hem heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Voor hoeveel badboy? Als ik vragen mag natuurlijk... Want ik zag ook een hele interessante advertentie staan. Maar dar zaten geen 90 spellen bij. :(

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

400 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26700

ik heb nu bijna een jaar Dreamcast, echt een aanrader nog steeds , voor de prijs kun je het niet laten liggen, slechts 298 piek :P , heb 80 spellen nu , en ik ben zeer trots op mijn verzameling omdat ik ze allemaal van internet heb geplukt 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDT
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-10-2023

BDT

Ik ben ook DC addict. Heb nu 57 originele spellen en in totaal meer dan 100 sega spellen.

Ik ga hier niet de URL van me forum plaatsen, maar het heet segaforum en daar moet natuurlijk .nl achter.

Voor alle DC addicts dus :)

Sega till I die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 06-06 09:17

Blamm

Niet meer Smart

Op zondag 16 december 2001 18:54 schreef BDT het volgende:
Ik ben ook DC addict. Heb nu 57 originele spellen en in totaal meer dan 100 sega spellen.

Ik ga hier niet de URL van me forum plaatsen, maar het heet segaforum en daar moet natuurlijk .nl achter.

Voor alle DC addicts dus :)
Ik zal eens een kijkje nemen. Bedankt

WHOOHOOOO!!! 750ste POST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuk forum , ff aanmelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Op zondag 16 december 2001 16:48 schreef arko19 het volgende:
400 :)
Daar kan je idd niet voor tobben!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

DC roeleert nog steeds :P
Jet set radio en Sonic Adventure 2 zijn echt mega toppertjes :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die zitten der ook tussen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

* RSP krijgt morgen Ecco the dolphin en Unreal Tournament :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36694

Ik woon in Leeuwarden en hier hebben we een heel leuk winkeltje: HotBit :)
O.a bijna alle nieuwe DC-games
En ook nog een aantal 2de hansjes (voor een zeer redelijke prijs >:)
Dus L'warde rulezzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke , ik heb nu een DC met 90 games , o.a shenmue 2 en headhunter :9~ , denk dat ik maar weer ff ga spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39435

blijven we dc'en ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tuurlijk *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39435

ohhh oke