Dreamcast Fanaten..verzamel u hier.... (Deel 2) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.020 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dreamcast fanaten..verzamel u hier... (Deel 2)
Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/sega/dreamcast_topic_logo.gif
Dreamcast history

The Dreamcast, Sega's 128-bit system, launched in Japan in November 1998 and in September 1999 for the US and Europe. The Dreamcast's popularity in US and Europe soared during late 1999 and 2000 thanks to an impressive array of Sega games, and the company had bold plans for its little white box including but not limited to the launch of SegaNet, the world's first gaming ISP.

However, four years of losses stemming from the Saturn and Dreamcast left the company no choice but to stop production of the console at the end of March 2001. Sega has ensured that existing Dreamcast owners will receive a steady supply of software into 2002 while the company looks into becoming a third-party developer.

Bron: http://www.planetdreamcast.com/about/sega/

Dreamcast specs

• Processor: 64-bit Hitachi SH-4
    Processor clock speed: 200 MHz
    MIPS (Million Instructions Per Second): 360
    Bus speed: 800 MB per second
    Cache:
    Instruction: 8 K
    Data: 16 K
  • Graphics: 128-bit 100 MHz NEC PowerVR 2DC
    Resolution: 640x480 or 320x240 interlaced
    Colors: 24-bit (16,777,216) maximum, as well as 16-bit (65,536) mode
    Polygon rendering: 3,000,000 polygons per second
    Geometry engine:
    Alpha blending
    Perspective correction
    Gouraud shading
    Anistropic, bilinear and trilinear mip mapping
    Z-buffer
    Memory: 8 MB video RAM
  • Audio: 45 MHz Yamaha Super Intelligent sound processor
    Channels: 64
    Sample rate: 44.1 KHz
    Special effects: reverb, delay and surround sound
    Memory: 2 MB RAM
  • Memory: 16 MB
  • Operating system: Windows CE-based or custom Sega OS
  • Game medium: Proprietary GD-ROM (Gigabyte Disc)
    Transfer speed: 1800 kilobytes per second
    Storage capacity: 1.2 gigabytes
    Memory buffer: 128 K
Recente en nog te verwachten games

Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/sega/p2_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/sega/p2_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/sega/p2_3.jpg
  • Puyo Pop Fever
    Dit is een hele speciale, want het is eigenlijk voor het eerst sinds de 'ondergang' van de Dreamcast in het begin van 2001 dat één van de bekendste ontwikkelteams van Sega, Sonicteam (bekend van Phantasy Star Online en Sonic) zelf weer met een game komen.. Het is een puzzelgame en naast de PS2, GC en de Xbox release staat hij ook de de planning voor een release op de Dreamcast :)
    http://sega.jp/dc/puyofeve/
Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/sega/ppf_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/sega/ppf_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/sega/ppf_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/sega/sns2_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/sega/sns2_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/sega/sns2_3.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/sega/sns2_4.jpg
Must-have games

• Shenmue / Shenmue 2
  • Jet Set Radio
  • Sonic Adventure / Sonic Adventure 2
  • Soul Caliber
  • Crazy Taxi / Crazy Taxi 2
  • Grandia 2
  • Skies of Arcadia
  • Rez (een beetje vreemd, maar wel lekker :P)
  • Metropolis Street Racer
  • Virtua Tennis
  • Dead or Alive 2
  • Samba de Amigo
  • Marvel vs Capcom 2
    Deze ultraaa (!) snelle 2d fighter is zonder twijfel de coolste in zijn soort. Veel moves, nog meer karakters en een redelijk diepgaand vechtsysteem.
  • Powerstone 2
    Super melige multiplayer mode. Rammen en smijten met ALLES in het level! Lompe powerups. Maakt de aanschaf van 3 extra controllers meer dan de moeite waard.
  • Resident Evil - Code: Veronica
    Spanning van de bovenste plank, mooie graphics.
  • Sega Sports NBA 2K2
    Op het moment van verschijnen was dit zowel grafisch als qua gameplay dé b-bal game. Ook nu nog zeker een van de betere sportgames out there.
  • Le Mans 24 Hours / Test Drive Le Mans
Waar kan je nog Dreamcast games krijgen?

Sega/Dreamcast gerelateerde website

Overige
  • Hellup me Dreamcast reboot automatisch ;(

De Dreamcast reboot dus telkens op een willekeurig moment. Dit is te wijten aan de connectie van het powerboard met het motherboard. Het herstellen zelf is vrij gemakkelijk, maar voorzichtigheid is wel geboden. Vergeet niet van natuurlijk alle elektriciteit uit te schakelen en de game uit de DC te halen.

1. Verwijder de 4 schroeven van de Dreamcast-casing. 1 schroef zit onder de modem, dus haal er eerst de modem af. Je zult een kleine krak horen als de schroeven voor de eerste keer verwijderd worden. Dit is normaal.

2. Haal de case er voorzichtig af en verwijder de stroom connectie aan de linkerbovenkant van de Dreamcast. Dit is een witte connectie met een draad die "twisted" is.

3. Verwijder nu de twee schroeven van het powerboard. Wees voorzichtig, de board is nog vastgeklikt. Haal hem er voorzichtig uit.

4. Als de powerboard verwijderd is, zie je 6 pinnen uitsteken. Dit is het probleem. De pinnen zijn vuil en daardoor is er een slechte connectie tussen de twee boards waardoor de DC reboot. Kuis de pinnen goed met daartoe bestemde reiniger. Laat de reiniger eerst goed drogen voor je de DC weer in elkaar steekt. Een andere methode is de pinnen zacht ombuigen maar ik weet niet zeker of dit even goed werkt.

5. Steek je DC weer in elkaar en test hem een uurtje uit. Reset hij niet meer dan is het probleem opgelost. Doet hij het wel, dan heb je pech en ligt het probleem elders.

*Bron is niet terug te vinden aangezien het op meerder fora staat en niemand meer credit geeft dus dank gaat uit naar de onbekende auteur.
  • Hellup me Dreamcast zegt dat de ingevoerde game geen geldige game cd is ;(
    http://sysopaim.cjb.net/ (Down) (met dank aan merijn128 voor de link)
  • En als laatste uiteraard een vriendelijk verzoek aan de fanboys van de andere consoles, niet flamen en dergelijke.. Keep it real.. bvd :)

Met toestemming van Terr

[ Voor 41% gewijzigd door Dark_M op 09-11-2006 19:40 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:30
Heb even een bod gedaan op een DC bij ebay.nl hopenlijk kan ik hem verwelkomen over een tijdje :)

offtopic:
puike startpost :Y)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:15

Alpine

Twisted animator

Leuke aanvulling voor de links in de startpost: http://www.gamechoice.com.hk/

Er is hier veel spul te vinden wat niet op bijv. lik-sang is te vinden zoals een limited edition Dreamcast e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 23:02

Wom

Mijn Dreamcast staat nog braaf naast mijn Xbox hier, maar ik denk dat het langzaamaan tijd wordt om hem op te ruimen. De games waarvoor ik mijn Dreamcast had staan hebben vervanging gevonden op mijn Xbox.

En ik vind dat bij must have games ook Virtua Tennis en Metropolis Street Racer thuishoren :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
AudiRS4 schreef op 28 december 2003 @ 23:01:
Mijn Dreamcast staat nog braaf naast mijn Xbox hier, maar ik denk dat het langzaamaan tijd wordt om hem op te ruimen. De games waarvoor ik mijn Dreamcast had staan hebben vervanging gevonden op mijn Xbox.

En ik vind dat bij must have games ook Virtua Tennis en Metropolis Street Racer thuishoren :)
|:( MSR hoe kon ik die nou vergeten die gaat er direct bij. Virtua Tennis heb ik nog steeds niet gespeeld, maar aangezien ik niks anders dan goeds heb gehoord over deze game komt die er zeker bij..

Het valt me trouwens best wel op dat sommige nieuwe games toch snel vergeleken worden met games van hetzelfde genre die ooit op de DC zijn uitgekomen zoals bijvoorbeeld dus die Virtua Tennis.. zogauw er een review komt van een nieuwe tennisgame is de kans groot dat deze vergeleken wordt met VT voor de DC beetje het Gran Turismo effect zogauw er een nieuwe vergelijkbare game uitkomt wordt die altijd meteen vergeleken met GT... Iets wat je toch ook erg vaak terug ziet bij veel Dreamcast games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14425

Goeie openingspost!

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 14425 op 18-12-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

AudiRS4 schreef op 28 december 2003 @ 23:01:

yups dat gevoel heb ik ook eenbeetje, hoewel ik geen x-box heb maar een GC
enige waar ik me DC nog voor gebruik is eigenlijk house of the dead 2 :D maar dat komt omdat de GC geen gungames heeft, wat ik erg jammer vind

en als ik nog aan DDR matten kan komen (nog steeds) dan komt mijn DC weer tevoorschijn :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Erg mooie openingspost , mijn complimenten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Met kerst (om tijd door te komen) DC aan TFT scherm gehangen, veel plezier gehad met F355 (met wheel gaat dat stuk beter dan controller), House of the Death 2 en eindelijk tijd gehad voor Head Hunter (die zit er nu nog in).

ik denk dat HotD2 zeker bij de must haves hoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

DarK_M schreef op 28 december 2003 @ 23:24:
[...]

|:( MSR hoe kon ik die nou vergeten die gaat er direct bij. Virtua Tennis heb ik nog steeds niet gespeeld, maar aangezien ik niks anders dan goeds heb gehoord over deze game komt die er zeker bij..

Het valt me trouwens best wel op dat sommige nieuwe games toch snel vergeleken worden met games van hetzelfde genre die ooit op de DC zijn uitgekomen zoals bijvoorbeeld dus die Virtua Tennis.. zogauw er een review komt van een nieuwe tennisgame is de kans groot dat deze vergeleken wordt met VT voor de DC beetje het Gran Turismo effect zogauw er een nieuwe vergelijkbare game uitkomt wordt die altijd meteen vergeleken met GT... Iets wat je toch ook erg vaak terug ziet bij veel Dreamcast games.
Dat klopt ook wel. Games als Virtua Tennis, MSR, Sega GT, Soul Calibur en JSR waren spellen die ik veelvuldig speelde op mijn Dreamcast. Maar al deze titels hebben hun vervolg gekend op de huidige generatie (alhoewel de DC daar eigenlijk ook tussen hoort) of er is een betere game gekomen (Top Spin). Enige waar nu nog een vervolg op moet komen is Chu Chu Rocket :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik mis samba de amigo eigenlijk nog in het toppertjes lijstje, heb echt uren met de maracca's voor de tv staan te zwaaien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24791

Mijn dreamcast gebruik ik eigenlijks nooit meer.
Gewoon om het feit dat ik de games toch niet echt zo geweldig meer vind.
De SNES is toch de betere console, die gebruik ik tegenwoordig nog steeds veel :)

Maar ik ben nog wel geintresseerd in nieuwe RPG games op de DC, worden er nog steeds games voor gemaakt?
Hoeft voor mij niet eens 3d, want ik vind EGG de beste rpg op de DC en die is ook niet 3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:55

AntiPasta

d1 m0z4rella

ah, de Dreamcast. Prachtding _/-\o_
Ik speel nog met regelmaat Crazy Taxi, Ikaruga, Guilty Gear X, Gigawing etcetera.
Er zijn trouwens ook enkele Nederlandse winkels die DC spellen verkopen, zoals de Platenkoning (in Amsterdam), Gameshop Twente, Nedgame en Replay.

Wat volgens mij ook wel vermelding verdiend is de grote hoeveelheid homebrew software op de DC, zoals hopen emulators, spellen en zelfs Linux 8)7
(sorry heb ff geen links)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AntiPasta schreef op 29 december 2003 @ 17:37:
ah, de Dreamcast. Prachtding _/-\o_
Ik speel nog met regelmaat Crazy Taxi, Ikaruga, Guilty Gear X, Gigawing etcetera.
Er zijn trouwens ook enkele Nederlandse winkels die DC spellen verkopen, zoals de Platenkoning (in Amsterdam), Gameshop Twente, Nedgame en Replay.

Wat volgens mij ook wel vermelding verdiend is de grote hoeveelheid homebrew software op de DC, zoals hopen emulators, spellen en zelfs Linux 8)7
(sorry heb ff geen links)
www.dcemulation.com

ideale site voor emulators etc.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

omg, ik trek net mijn dreamcast uit de kast. Sluit hem aan, pleur een cd erin en wil hem upbooten en nu blijkt dat ie helemaal geen enkele cd meer kan booten. Hij gaat wel aan, komt ook in het hoofdmenu maar zegt bij iedere cd dat het geen game cd is. Ook audio cd's doen niks. Valt dit nog te repareren of ben ik voortaan dreamcast loos??
:'( snik snik

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 37763 op 29-12-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
ben bang dat je je laser-unit kunt vervangen
zijn nog wel los te verkrijgen :)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

harley schreef op 29 december 2003 @ 19:57:
ben bang dat je je laser-unit kunt vervangen
zijn nog wel los te verkrijgen :)
zoals waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-04 14:53
ik probeer ook een DC te scoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763 schreef op 29 december 2003 @ 19:46:
omg, ik trek net mijn dreamcast uit de kast. Sluit hem aan, pleur een cd erin en wil hem upbooten en nu blijkt dat ie helemaal geen enkele cd meer kan booten. Hij gaat wel aan, komt ook in het hoofdmenu maar zegt bij iedere cd dat het geen game cd is. Ook audio cd's doen niks. Valt dit nog te repareren of ben ik voortaan dreamcast loos??
:'( snik snik
Niet zo erg dacht ik, er staat ergens online (zoek maar es met google) een how-to om de lens van de dc te calibreren, je moet gewoon hem openschroeven en dan wat met de lens prullen... Zoek het maar even op en veel succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14425 schreef op 29 december 2003 @ 22:34:
[...]

Niet zo erg dacht ik, er staat ergens online (zoek maar es met google) een how-to om de lens van de dc te calibreren, je moet gewoon hem openschroeven en dan wat met de lens prullen... Zoek het maar even op en veel succes ;)
zit nu te zoeken maar het ene wat ik vind zijn 2 websites met guides waar je met paypal moet voor betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gelukt :D _/-\o_

het was deze site: http://sysopaim.cjb.net/

en het heeft mijn dag gered, tnx :D

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 37763 op 30-12-2003 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763 schreef op 30 december 2003 @ 00:38:
Het is gelukt :D _/-\o_

het was deze site: http://sysopaim.cjb.net/

en het heeft mijn dag gered, tnx :D
Mijn gironummer is... :D Grapje, have fun met je Droomkastje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

omg, nu word ik echt helemaal gek. Het ging dus gewoon goed zoals op de site beschreven:

IF the disc spins, spins faster, keeps on spinning, and you can hear the laser move around as it reads the cd, THEN HELL YEA YOUR SHIT WORKS NOW!!!!

Dus ik gooi de buitenkant er weer op en de tv kabel erin en probeer een spel te laden en net als ik denk van 'nu komt ie zo ongeveer op de tv' valt de cd plotseling stil...

Dat calibereren heeft zeg maar dus deels gewerkt (het opstarten gaat beter dan eerst) maar nog steeds niet genoeg om de droommachine (was dat het maar) te laten werken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
eey ik kan Bleemcast voor Gran Tourismo 2 krijgen, maar die doet het dan gewoon zo?

Ik weet het namelijk niet zeker, maar dat is dan een geporte GT2 ofzo?
Kan iemand even uitleggen hoe het allemaal werkt zo'n bleemcast ding?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Je hebt dan ook nog GT2 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiquidT_NL schreef op 01 januari 2004 @ 17:14:
eey ik kan Bleemcast voor Gran Tourismo 2 krijgen, maar die doet het dan gewoon zo?

Ik weet het namelijk niet zeker, maar dat is dan een geporte GT2 ofzo?
Kan iemand even uitleggen hoe het allemaal werkt zo'n bleemcast ding?
Bleemcast zijn er voor zover ik weet 3 van uitgebracht, 1 voor GT2 1 voor Metal gear solid en 1 voor tekken 3.

Met bleemcast kun je die psx games dan spelen en wordt het grafisch verbeterd door de hardware van de dreamcast.

Je hebt dus behalve bleemcast ook nog de originele PS1 titel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Er zwerft ook nog ergens een beta rond van een versie van bleemcast waarmee je dus meerdere ps1 titels op je DC kunt spelen.. Deze is nooit officieel uitgebracht maar is er dus wel als beta (waar je die kan krijgen dat mag je natuurlijk lekker zelf uitzoeken)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://cgi.ebay.com/ws/eB...3069568643&category=27237

Border down ltd edition sega direct pack voor een tering lage pijs !! _/-\o_ :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 03-01-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Joepie! ik heb vandaag mijn Dreamcast binnen gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Anoniem: 5577 schreef op 03 januari 2004 @ 17:09:

Die prijs zal vast en zeker nog wel flink ophoog gaan. Nog ruim 6 dagen tegaan, de meeste mensen bieden toch pas echt op het laatst.. 'k zet hem iig nog wel ff in me bookmark je weet namelijk maar nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Er zwerft ook nog ergens een beta rond van een versie van bleemcast waarmee je dus meerdere ps1 titels op je DC kunt spelen.. Deze is nooit officieel uitgebracht maar is er dus wel als beta (waar je die kan krijgen dat mag je natuurlijk lekker zelf uitzoeken)..
Kun je ééécht lang zoeken hoor, er is namelijk geen werkende gekraakte versie van. Trust me, ik heb lang in het DC warez circuit op DC++ rondgespookt.

Deze titels horen imho ook in het 'must-haves' lijstje:

Marvel vs Capcom 2
Deze ultraaa (!) snelle 2d fighter is zonder twijfel de coolste in zijn soort. Veel moves, nog meer karakters en een redelijk diepgaand vechtsysteem.

Powerstone 2
Super melige multiplayer mode. Rammen en smijten met ALLES in het level! Lompe powerups. Maakt de aanschaf van 3 extra controllers meer dan de moeite waard.

Resident Evil - Code: Veronica
Spanning van de bovenste plank, mooie graphics.

Sega Sports NBA 2K2
Op het moment van verschijnen was dit zowel grafisch als qua gameplay dé b-bal game. Ook nu nog zeker een van de betere sportgames out there.

Crazy Taxi is wel goed, maar Crazy Taxi 2 is écht veel beter. Leukere steden, minder pop-up en veel verfijndere besturing. Zou ik persoonlijk liever in het rijtje zien staan.

[ Voor 53% gewijzigd door Hazuki op 03-01-2004 21:53 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Een vraag aan de GoTters.. welke game hadden júllie graag nog zien uitkomen op de DC?
Ikzelf wou altijd graag Scudrace hebben. Die arcade racer met de Ferrari F40, McLaren F1, Porsche 911 en Dodge Viper.

Ik droom ervan ooit de kast daarvan in m'n woonkamer te hebben staan (naast Sega Rally 2, Daytona 2, en Crazy Taxi offcourse :P ). Zucht...

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Hazuki schreef op 03 januari 2004 @ 21:56:
Een vraag aan de GoTters.. welke game hadden júllie graag nog zien uitkomen op de DC?
Ikzelf wou altijd graag Scudrace hebben. Die arcade racer met de Ferrari F40, McLaren F1, Porsche 911 en Dodge Viper.

Ik droom ervan ooit de kast daarvan in m'n woonkamer te hebben staan (naast Sega Rally 2, Daytona 2, en Crazy Taxi offcourse :P ). Zucht...
Eigenlijk maar echt één titel en wel Shenmue 3 (Shenmue hoort wat mij betreft gewoon op de Dreamcast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Hazuki schreef op 03 januari 2004 @ 21:34:
[...]

Kun je ééécht lang zoeken hoor, er is namelijk geen werkende gekraakte versie van. Trust me, ik heb lang in het DC warez circuit op DC++ rondgespookt.

*knip
'k heb hem zelf nooit getest, maar een aantal gasten van het segaforum wel en volgens hun zou een aantal games moeten werken

quote van één van segaforum users:
  • Het is uiteindelijk toch gelukt om te branden (schijnt dat discjuggler een fout geeft als je probeert te branden door te dubbel klikken (slecht geprogrammeerd dus))....en ik ben wel onder de indruk...heb een aantal games geprobeerd met verschillende resultaten...geloof dat deze versie ook maar 40 tot 60 % af was. Tekken 3 en Gran Turismo liepen op deze versie niet zo lekker...maar bijvoorbeeld apocalypse en parappa weer wel. Ben er wel van onder de indruk....helaas deed Driver het niet (bleef hangen bij het checken naar memorycards)... Heb een PS, dus daar speel ik toch wel op...maar geinig om te zien dat de dreamcast het kan doen :)
Kan het zelf niet echt testen omdat ik geen psx games heb en te lui ben om er een aantal te downloaden en uit te proberen :z
Hazuki schreef op 03 januari 2004 @ 21:34:
[...]

*knip

Crazy Taxi is wel goed, maar Crazy Taxi 2 is écht veel beter. Leukere steden, minder pop-up en veel verfijndere besturing. Zou ik persoonlijk liever in het rijtje zien staan.
Met Crazy Taxi bedoel ik eigenlijk gewoon meer deel 1 en 2 maar ik zal het even aanpassen.

[ Voor 62% gewijzigd door Dark_M op 03-01-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Uhh.. kwil niet zeuren ofzo hoor, maar nu staat er Crazy Taxi/Crazy Taxi 1 :?

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Nee hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Ik heb toch echt Quake II (PSX) op mijn Dreamcast gespeeld met die disc hoor :p

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
ff nog een vraagje: leest de DC CD-RW'tjes?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
niet zonder aanpassing dacht ik, of je moet geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

unfor schreef op 04 januari 2004 @ 01:01:
niet zonder aanpassing dacht ik, of je moet geluk hebben.
cd-rwtjes weet ik niet zeker CD-R moeiteloos voor zowel muziek als backups, maar waar zou je cd-rw's voor willen gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:14
Kan handig zijn voor je 'back-ups'.
Als het spel niet leuk is, of uitgespeeld kun je hem weer verwijderen.......

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:01
Gister weer met 4 man Virtua Tennis gespeeld, blijft toch een geweldig spel op een geweldige console. Maar nu zit ik te twijfelen of ik toch niet VT2 erbij zal halen, maar het enige waar de DC serieus gebruikt wordt is bij het dubbelen met VT, is het dubbelspel van VT2 de moeite waard tov VT?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Mijne slikt zowat alle Cd-R's maar CD-RW's slikt ie echt niet.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Hazuki schreef op 03 januari 2004 @ 21:56:

Ik kende de titel niet en ben eens even gaan Googlen. Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit :)

Afbeeldingslocatie: http://www.arcadebase.de/scudrace05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.arcadebase.de/scudrace03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.arcadebase.de/scudrace04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.arcadebase.de/scudrace0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.arcadebase.de/scudrace00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.3dspeed.idv.tw/images/scudrace_game2.gif

Afbeeldingslocatie: http://emustatus.rainemu.com/games/scudrace/scudrace-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://emustatus.rainemu.com/games/scudrace/scudrace-02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://emustatus.rainemu.com/games/scudrace/scudrace-03.jpg

Voor een spel uit 1997 ziet dat er niet verkeerd uit. Maar ik kan nergens iets vinden over een eventuele Dreamcast release ? Is daar ooit sprake van geweest of was dit een arcade only titel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
I dunno, maar wat ik wel weet is dat het er zeker goed uitziet.
Ik wil weten of hij CD-RW'tjs draait omdat ik nu bezig ben met bijv. verschillende beta's enzo te testen en andere dingen.

En ik heb nog een vraagje: dat bleemcast voor GT2, is dat helemaal bugvrij en doet dat het gewoon? Want dan koop ik wel even GT2 en 'bleemcast voor GT2', maar alleen als het goed draait. Dus heeft iemand hier ervaring ermee?

btw, hoe gaat het met jullie Seaman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zijn hier nog mensen die ook Virtual on: ontario tangram nog spelen?
En jet set radio future?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
jet set radio future is slechts voor de andere consoles uitgekomen, duis die is nooit uitgekomen voor de DC. Als je et over JSR/JGR hebt, ja dat speel ik nog steeds op mijn DC, gewoon vanwege de soundtrack, de sfeer en de slicke gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
LiquidT_NL schreef op 04 januari 2004 @ 13:55:
En ik heb nog een vraagje: dat bleemcast voor GT2, is dat helemaal bugvrij en doet dat het gewoon? Want dan koop ik wel even GT2 en 'bleemcast voor GT2', maar alleen als het goed draait. Dus heeft iemand hier ervaring ermee?
Werkt perfect, Bleemcast erin, menu komt op, cdtje wisselen en spelen. Spel is natuurlijk idem als PSOne met verschil dat het nu op hogere resolutie draait. Je kunt ook saven, maar dat kost je een VMU (Bleem reformat de blocks om het te kunnen gebruiken). Gekopieerde GT werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
dus ik heb een hele VMU nodig?
en weet iemand hier nog een mooie game zoals shenmue of zo lkkr snel als rez? Ik wil wel weer eens een nieuwe game proberen...

[ Voor 69% gewijzigd door LiquidT_NL op 04-01-2004 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

LiquidT_NL schreef op 04 januari 2004 @ 14:03:
jet set radio future is slechts voor de andere consoles uitgekomen, duis die is nooit uitgekomen voor de DC. Als je et over JSR/JGR hebt, ja dat speel ik nog steeds op mijn DC, gewoon vanwege de soundtrack, de sfeer en de slicke gameplay.
ja ik bedoel idd jet set radio (zonder future) :)

Toch heb ik nog steeds in het hoofdmenu allemaal kikkers rondspringen. ik weet totaal niet hoe ik daar aan ben gekomen. Ook via google heb ik niks kunnen vinden :? Hebben jullie dit ook?

Rez, zucht... dat spel zoek ik al zo lang... En als ik hem ergens online zie staan kost hij gelijk 60 euro. Heeft iemand Rez nog ergens gezien voor een wat goedkoper prijsje?

[ Voor 14% gewijzigd door Fietsbel op 04-01-2004 14:29 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Homedisc schreef op 04 januari 2004 @ 13:57:
Zijn hier nog mensen die ook Virtual on: ontario tangram nog spelen?
En jet set radio future?
Jet Set Radio Future is natuurlijk alleen maar op de Xbox verschenen en die heb ik toch wel veel gespeeld (voor mijn doen is 6 uur toch wel lang). JSR/JGR heb ik hier ook liggen maar die heb ik lang zo lang niet gespeeld op de één of andere manier kon ik er niet echt veel mee worden.. misschien zometeen toch maar even weer proberen.. Virtual On he ik hier ook liggen maar ik snap er echt helemaal niks van als ze die handleiding nou eens in het engels hadden gedaan ipv. in het japans dan was het misschien wel iets duidelijk geweest.. k zal me dr iig ook nog maar eens een keer in verdiepen want het lijkt me namelijk wel een leuke game
Homedisc schreef op 04 januari 2004 @ 14:28:
[...]

ja ik bedoel idd jet set radio (zonder future) :)

Toch heb ik nog steeds in het hoofdmenu allemaal kikkers rondspringen. ik weet totaal niet hoe ik daar aan ben gekomen. Ook via google heb ik niks kunnen vinden :? Hebben jullie dit ook?

Rez, zucht... dat spel zoek ik al zo lang... En als ik hem ergens online zie staan kost hij gelijk 60 euro. Heeft iemand Rez nog ergens gezien voor een wat goedkoper prijsje?
Die kikker zullen wel weer weg gaan als je langer speelt denk ik hoort dacht ik gewoon bij het verhaal: "Poison Jam hail from the sewers of Kogane-cho and like to leave plagues of frogs in rival territories. " (Bron)

/edit
'k heb net ff weer een level gecomplete en die domme kikkers heb ik nu ook :Y)

[ Voor 39% gewijzigd door Dark_M op 04-01-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Spel is natuurlijk idem als PSOne met verschil dat het nu op hogere resolutie draait.
De spellen die met Bleemcast geëmuleerd worden schijnen er zelfs nog beter uit te zien dan op de PS2 :D
Bij GT2 kun je de borden van 2x zo ver al lezen! In MGS zie je opeens erg veel fouten in de graphics die eerst niet opvielen door de pixelbrij van de PSX.
Maar ik kan nergens iets vinden over een eventuele Dreamcast release ? Is daar ooit sprake van geweest of was dit een arcade only titel ?
Voor zover ik weer issie nooit aangekondigd voor de DC, maar dat neemt niet weg dat ik em HEEL graag wou hebben.

Propellor Arena van AM2 wou ik trouwens ook graag hebben, maar die is gecancelled toen ie eigenlijk al klaar was! :(
Er gingen nog geruchten dat de persoon die Half Life gelekt had ook in het bezit van Propellor Arena was, maar tot op de dag van vandaag heb ik em niet gezien :(

Screenies:
Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_30/vortal_pic_15313.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_30/vortal_pic_15305.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_30/vortal_pic_15317.jpg
Rez zou ik niet kopen, want het heeft niet zo'n lange houdbaarheid. 2 of 3 keer uitspelen (wat je in een middagje doet) en hij komt niet meer uit de kast. Samba, das pas de SHIT ;).

[ Voor 69% gewijzigd door Hazuki op 04-01-2004 14:45 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
ik kan nergens de game + controller vinden, ik wel die game echt graag... wie-o-wie weet een plek die beiden verkoopt voor een redelijke prijs (bedrijf moet rembours accepteren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
LiquidT_NL schreef op 04 januari 2004 @ 15:14:
ik kan nergens de game + controller vinden, ik wel die game echt graag... wie-o-wie weet een plek die beiden verkoopt voor een redelijke prijs (bedrijf moet rembours accepteren)?
Eh waar heb je het nou over :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiquidT_NL schreef op 04 januari 2004 @ 15:14:
Neem aan dat je het over samba de amigo hebt , if so de officiele set maracca's controller + PAL game in 1 box gaat voor rond de 250 euro.

Kunt het ook goedkoper doen door de japanse versie van de game op lik-sang te kopen voor 10 euro en er dan voor 50 euro de onofficiele marrac's bij te kopen hoe dan ook een duur spel maar wel de moeite waard.

(heb zelf jap versie+goedkope controller)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 04-01-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
hoe duur mag het eigenlijk zijn om de controllers te halen van Lik sang, en wat zijn de verzendkosten eigenlijk voor de controller (ik heb hier nl een versie gel33ched :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiquidT_NL schreef op 04 januari 2004 @ 18:18:
hoe duur mag het eigenlijk zijn om de controllers te halen van Lik sang, en wat zijn de verzendkosten eigenlijk voor de controller (ik heb hier nl een versie gel33ched :D)
http://www.lik-sang.com/list.php?category=239&

totale kosten incl verzenden zijn zo rond de 45 euro, ik zie dat de controller wat goedkoper geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
:( ik mag alleen via rembours betalen

thnx anyway, maar heeft iemand een alternatief MET rembours mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
thanks, ik heb em bestelt. Zijn er nog andere games die met die maraca's kunnen worden gespeeld?

edit: kan iemand mij btw vertellen wat wat doet in de menu's bij de japanse versie want ik snap er geen ruk van

[ Voor 40% gewijzigd door LiquidT_NL op 04-01-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
dat spel kwam ik net in usa uitvoering tegen, dus ga daar maar eens naar op zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
ik kan niet wachten tot ik ze heb, alleen ik hoop wel dat ik de boel een beetje begrijp. Staat er in het boekje een beetje uitleg over hoe het werkt bij games? En zijn er dus nog andere games behalve samba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jHack
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
LiquidT_NL schreef op 04 januari 2004 @ 22:57:
thanks, ik heb em bestelt. Zijn er nog andere games die met die maraca's kunnen worden gespeeld?

edit: kan iemand mij btw vertellen wat wat doet in de menu's bij de japanse versie want ik snap er geen ruk van
Er is geloof ik wel een vertaling van het menu te vinden, zo uit mijn hoofd was de 1ste optie arcade en de derde (blauwe?) optie original mode. Als je wilt kan ik het mirgen wel opzoeken voor je. Heb zelf een originele set en een 3rd partyset, speel alleen maar met die 3rd party, als die kapot gaan is het niet zo'n ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
LiquidT_NL schreef op 04 januari 2004 @ 22:57:

Mijn US manual zegt dit:

Arcade
Original
Challenge
Party
>Battle
>Couples Mode
>Mini-games
Training
Internet
Options
>Game
>High Score
>Records
>Sound settings
>Sound test
>Maracas SE
>Controler Settings
>Maracas settings
>Files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
ik heb een engelse, thnx anyway. Ik ga ook ff bleemcast voor GT2 downloaden en dan bestel ik em over enkele maanden (ik heb nu dus geen geld ervoor, sociaal leven u know)... :)

thnx voor jullie hulp...

edit: Damn, nu al 2 brakke bleemcast for GT2, ene deed het gewoon niet en de andere blijft opnieuw het opstartscherm booten (Dreamcast logo, daarna Sega logo met wat geblaat van Bleem zelf, 1 seconde zwarte, Dreamcast logo, daarna Sega logo, weer 1 seconde zwart enz. enz.) ff betere versie l33chen...

edit2: http://dcog.netfirms.com/ Dreamcast online gaming is weer in de lucht sinds 2 weken, en er is extra content voor Samba de Amigo te vinden :)

Kijk maar eens rond op de site :D

[ Voor 60% gewijzigd door LiquidT_NL op 06-01-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101916

Hoi,

eerste berichtje hier. Heb een probleem met mijn DC en vroeg me af of iemand dit kent. Ik wilde mijn DC aansluiten met een nieuwe S-video kabel. Maar die kabel leek niet helemaal in orde. Toen ik de kabel eruit haalde brak hij af. De DC doet vervolgens niets meer! Kortsluiting in de DC? Het lampje brandt, ik zie het logo in beeld, maar wanneer ik een cd erin doe gebeurt er niets. Ik baal, heb net Ikagura aangeschaft en wat 2nd hand games en ik moet Skies of Arcadia nog uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Liquid > Bleemcast (GT2) schijn je niet te kunnen branden, is allemaal fake. ik heb ook al enkele cd's verspild.
Wel dwaalt er een Bleemcast Beta rond, die je wel kunt branden.
Ik heb GT2 origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Ghehe wie em vind moet het hier maar posten, maar ik denk echt dat het je niet gaat lukken zonder originele Bleemcast cd.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Hazuki schreef op 07 januari 2004 @ 13:16:
Ghehe wie em vind moet het hier maar posten, maar ik denk echt dat het je niet gaat lukken zonder originele Bleemcast cd.
Laten we dat maar even niet doen. Aangezien het niet bepaald binnen de policy van GoT valt om illigale software aan te bieden. Vriendelijk verzoek dit dan ook niet te doen. bvd B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:44

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik ben een n00b wat betreft de Dreamcast, ik heb deze Console (inclusief 2 controllers, memorycard, originele verpakking, originele handleidingen en 30 games) gekocht en ik krijg hem eind volgende week binnen. Maar wtf is een VMU? Is dat dat ding dat je in je controller steekt? Of is het simpelweg een memorycard?

[ Voor 19% gewijzigd door Techno Overlord op 07-01-2004 15:19 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:14
Het is beide.
Een memory card en je kunt bij sommige games er ook nog mini-spelletjes op doen. Zoeits als een tamagothci en zo.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freezer schreef op 07 januari 2004 @ 15:26:
Het is beide.
Een memory card en je kunt bij sommige games er ook nog mini-spelletjes op doen. Zoeits als een tamagothci en zo.
Het is een memroty card met 200 blocks gehuegen.
Bij sommige games kun je mini games loaden naar de VMU voor extra levels en anders grappige zooi, chao garden bij sonic adventure bijvoorbeeld.

Nadeel is dat het baterijtje van de vmu op den duur eens leeg is en dan gaat ie lekker piepen als de dreamcast opstart.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 07-01-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Voor een spel uit 1997 ziet dat er niet verkeerd uit. Maar ik kan nergens iets vinden over een eventuele Dreamcast release ? Is daar ooit sprake van geweest of was dit een arcade only titel ?
Geloof het of niet, maar Scud Race is ooit aangekondigd voor de Saturn (zelfs een PAL release), net als VF3 en Shenmue naar het schijnt, maar nooit uitgebracht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
maar kan GT2 wel worden gespeeld (is gekopieerd) met een originele Bleemcast for GT2?

waarom heeft niemand die Bleemcast for GT2 goed online gezet, of is het gewoon onmogelijk om em te kopieeren en moet ik em origineel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiquidT_NL schreef op 07 januari 2004 @ 16:10:
maar kan GT2 wel worden gespeeld (is gekopieerd) met een originele Bleemcast for GT2?

waarom heeft niemand die Bleemcast for GT2 goed online gezet, of is het gewoon onmogelijk om em te kopieeren en moet ik em origineel hebben?
Voor zover ik weet is het alleen mogelijk met een origineel en vreet bleemcast geen kopietjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Anoniem: 5577 schreef op 07 januari 2004 @ 16:43:
[...]

Voor zover ik weet is het alleen mogelijk met een origineel en vreet bleemcast geen kopietjes.
Bleemcast vreet wel kopietjes, maar Bleemcast zelf is nooit gekraakt (wel de eerder genoemde beta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
damn you echelon... ah can't blame them...

Ik ga iig dan maar de originele kopen.

shit mijn ma was niet thuis toen mijn maraca's werden geleverd :'(
Moet dus tot morgen wachten (hopelijk heb ik mijn flightstick 4 PC vanavond wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
aaargh :'( Niemand meer een DC over :?

geboden op ebay.nl overboden, zijn verders geen consoles. alleen maar games ed.
En in vraag en aanbod staat er 1 met heel veel spellen waardoor ie veel te duur is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
http://www.futuremax.nl/dcconsoles.htm

er zijn 2 packs (met extra's is dat) en 11 gewone pal met kabels en 1 controller (standaard dus) en 1 die regiovrij is.

persoonlijk zou ik voor 1 van de packs gaan vanwege de VMU's.

enne, weet iemand hier trouwens of ik een BBA (als ik die ooit koop) op een multi-pc modem kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Joehoee Maverick, kijk hier eens: http://www.marktplaats.nl/nieuw_zoek.php3?q=dreamcast ;) 285 hits :)
Geloof het of niet, maar Scud Race is ooit aangekondigd voor de Saturn (zelfs een PAL release), net als VF3 en Shenmue naar het schijnt, maar nooit uitgebracht :(
Really? Nooit geweten :) Wist wel dat Shenmue en VF3tb oorspronkelijk voor de Saturn bedoeld waren. Speel Shenmue 2 maar eens uit, dan krijg je een geinige bonus ;)
VF3tb ziet er op de DC zowieso niet zo heel veel beter uit dan de arcade versie van VF II.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Vandaag eindelijk REZ gespeeld idd beetje vreemd maar wel lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Maverick schreef op 07 januari 2004 @ 17:51:
aaargh :'( Niemand meer een DC over :?

geboden op ebay.nl overboden, zijn verders geen consoles. alleen maar games ed.
En in vraag en aanbod staat er 1 met heel veel spellen waardoor ie veel te duur is :{
op marktplaats worden vrij veel Dreamcast's aangeboden, heb mijne daar vandaan voor 85 euro.
http://www.marktplaats.nl...eamcast&av=&pv=&fo=&rv=15

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 07-01-2004 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
marktplaats |:( dat ik daar niet aan gedacht heb 8)7

edit: Zo ff een bodje gedaan en mailtje verstuurd, daar staan er idd eens tuk meer :)

[ Voor 47% gewijzigd door Maverick op 07-01-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
ik heb ze eindelijk (maracas) maar ik ben nog even aan het worstelen, volges mij willen ze nog niet echt...

edit: ah het lukt, maar hoe zit het met die hoogte? Ik snap eigenlijk niet in welke maat dat is, feet ofzo toch? Wat is precies 1 foot? wat zou mijn lengte zijn in de game (* LiquidT_NL is 1,70). alvast bedankt ;) Verder doet hij het perfect :)

[ Voor 53% gewijzigd door LiquidT_NL op 08-01-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
LiquidT_NL schreef op 08 januari 2004 @ 15:44:
ik heb ze eindelijk (maracas) maar ik ben nog even aan het worstelen, volges mij willen ze nog niet echt...
Goed hoogte instellen, en het vergt wat oefening. Kijk ook in de manual van Samba hoe je moet staan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Maverick schreef op 07 januari 2004 @ 20:55:
marktplaats |:( dat ik daar niet aan gedacht heb 8)7

edit: Zo ff een bodje gedaan en mailtje verstuurd, daar staan er idd eens tuk meer :)
nou, die was inmiddels al verkocht, heb nu maar op 2 tegelijk geboden, wacht nog op reactie. Moet er nu eindelijk wel eens een hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
omg die game is echt gigantisch lauw (samba de amigo). Ik ben nu lekker volop aan het spelen, ik krijg alleen nu last van mij polsen, ik ga ff een uurtje rusten en dan weer er tegen aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 17:20
Misschien wel eentje om bij de must-haves van de startpost toe te voegen: 24 houres of Le Mans. Dit vind ik echt een meesterlijke racegame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Le Mans
Idd, geweldig spel :) Vooral als je een grote tv hebt want 4player mode is coooool :D

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Anoniem: 5577 schreef op 03 januari 2004 @ 17:09:

Zoals ik al eerder voorspelt had voor een redelijk hoog bedrag weggegaan en wel voor $94.03 (wat het overigens echt wel waard is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het de moeite waard om de Maracas te bestellen? Het principe trekt me wel aan, maar het blijft duur. Heeft de game een lange speelbaarheid of vliegt het snel de kast in? En kun je met 1 maracas set met twee spelen? (Dan wel na elkaar natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Border down ltd edition sega direct pack voor een tering lage pijs !!
Krijg nou wat, de aanbieder is Yakumo 8)7 (gast die Silverbolt en ik van ICQ & forums kennen). Volgens mij kon je die Border Down packs bij hem bestellen voor $86 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
En de winst voor vandaag (of eigenlijk van gister)
Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/puru_puru.jpg
Eindelijk 2 officiele puru puru packs 'k had altijd zo'n namaak ding maar dat ding trilt zo ongelooflijk hard dat wanneer je flink inelkaar gemept wordt in DoA2 af en toe het pauze menu verschijnt omdat het start knopje contact maakt... Lijkt me nou niet bepaald bevordelijk voor de controller en ook niet echt voor je handen.

Ook nog via ebay een pal versie van DoA2 'k had altijd een kopietje, maar die kan nu mooi in de prullenbak :)

k verwacht nog een pal versie van Project Justice: Rival Schools 2 voor het mooie bedrag van €9.99

[ Voor 13% gewijzigd door Dark_M op 11-01-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobo1on1
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik kan aan een dreamcast komen voor zo'n 90 euro met een paar spelletjes, 2 controllers en een vmu erbij.
Is dat het waard?

Voor de dreamcast zijn er wel relaxte spelletjes en een hoop emulators beschikbaar, jammer dat ie zo slecht divx kan draaien.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
bobo1on1 schreef op 12 januari 2004 @ 12:56:
Ik kan aan een dreamcast komen voor zo'n 90 euro met een paar spelletjes, 2 controllers en een vmu erbij.
Is dat het waard?

Voor de dreamcast zijn er wel relaxte spelletjes en een hoop emulators beschikbaar, jammer dat ie zo slecht divx kan draaien.
www.futuremax.nl heeft een nieuwe voor 89 euro. Ligt een beetje aan de spellen.
[typo in url sorry]

[ Voor 4% gewijzigd door vectrex op 13-01-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101916

Mijn DC is gesneuveld vorige maand. Vandaag is mijn 'nieuwe' DC binnengekomen via Ebay.de. 74 Euro inclusief verzendkosten (vanuit Oostenrijk). Op de Duitse Ebay is zowieso meer te vinden en de DC's zijn vaak veel goedkoper. In mijn pretpakketje zaten:
1 Dreamcast
2 controllers
MSR
Space Channel 5
Shenmue
Chu Chu
Phantasy Star Online
Virtua Fighter 3dt
een stuk of 10 kopietjes en
een rumble pack
lijkt me een goeie deal, toch?
De memory card van mijn oude DC wordt alleen niet meer herkent. Shit. Was net bijna klaar met Skies of Arcadia. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-04 17:14

JC

- minimalistic -

Zekers mooie deal, ben sinds kort aan het bieden op ebay.de
Heb gisteren Shenmue 1 (in goede toestand) gekocht voor 12,50 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Erg nette deal zeker als die nog in goede staat is en uiteraard compleet met kartonnen doosje.. Shenmue is wat mij betreft echt één van de beste games op de Dreamcast.. k heb er wel even over gedaan maar ik heb beide games uitgepeeld en zeker bij deel 2 had ik zo iets wtf! hier komt echt geen einde aan in tegenstelling tot deel 1 die toch wel wat aan de korte kant was helaas... Ik weet gewoon dat het niet zal gebeuren maar stiekem hoop ik toch wel op een vervolg, maar dan wel op de Dreamcast want dat is toch wel de console waar Shenmue wat mij betreft gewoon op thuishoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarK_M schreef op 20 januari 2004 @ 20:56:
Erg nette deal zeker als die nog in goede staat is en uiteraard compleet met kartonnen doosje.. Shenmue is wat mij betreft echt één van de beste games op de Dreamcast.. k heb er wel even over gedaan maar ik heb beide games uitgepeeld en zeker bij deel 2 had ik zo iets wtf! hier komt echt geen einde aan in tegenstelling tot deel 1 die toch wel wat aan de korte kant was helaas... Ik weet gewoon dat het niet zal gebeuren maar stiekem hoop ik toch wel op een vervolg, maar dan wel op de Dreamcast want dat is toch wel de console waar Shenmue wat mij betreft gewoon op thuishoort
Er zal ongetwijfeld een vervolg komen aangezien shemue 2 op de x-box is uitgebracht.
Je kunt er donder op zeggen dat deel 3 ook op de x-box komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-04 17:14

JC

- minimalistic -

Wat denken jullie van 20 euro voor Street Figther Alpha 3? Ik heb nu een bod gedaan.. :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.