Dreamcast Fanaten..verzamel u hier.... (Deel 2) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.175 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

En dan beland dit topic weer aan de 1000 posts :D

Er werd op de frontpage van volgens mij got. gemeld van een enorme undergroundscene, maar ik weet niet echt wat ik mij hierbij voor moet stellen, komen er ook daadwerkelijk game's uit die undergroundscene, of zijn het alleen maar emulatoren en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

lasharor schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:35:
En dan beland dit topic weer aan de 1000 posts :D

Er werd op de frontpage van volgens mij got. gemeld van een enorme undergroundscene, maar ik weet niet echt wat ik mij hierbij voor moet stellen, komen er ook daadwerkelijk game's uit die undergroundscene, of zijn het alleen maar emulatoren en dergelijke.
Je had dat inderdaad van de Frontpage:
Eerder dit jaar gaf de consolefabrikant al aan dat er geen GD-roms voor de Dreamcast meer geproduceerd zouden worden. Dit betekende het einde van de release van officiële games en Dreamcast-fans konden sindsdien alleen nog terecht in de homebrew- en undergroundscene.
Bij Homebrew en undergroundscene moet je dus vooral denken aan games als:

Last Hope

http://www.lasthope-dc.com

Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/640/PA.75142.021.jpg

Voor overige games moet je even geduld hebben tot iemand anders antwoord geeft in dit topic want ik zit er ook nog niet zo lang in.

Edit: Ik heb hier overigens nog een zeer vette sticker liggen van "Last Hope". Verkregen via Import.

[ Voor 4% gewijzigd door Richard op 07-04-2007 18:01 . Reden: zie edit-tags ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15
Er zijn inderdaad ook legio emulatoren, mp3 spelers, vcd spelers en zelfs een Linux versie voor de DC gemaakt. Met de komst van de XboX zijn ze allemaal een beetje achterhaald geworden helaas.

@ Richard: wat bedoel je met de speling op de analoge stick? Ik kan het me zo even niet herinneren dat dit het geval is namelijk.

* Schweino is even naar zolder gelopen en heft een DC controller uit een lade getrokken. Er zit hier nergens speling op.

[ Voor 15% gewijzigd door Schweino op 07-04-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Ik vraag me nou al zo lang af waarvoor dat "gat" bovenin die controllers dient? Wat kan je daar nou precies mee? Ik heb op google niets kunnen vinden :')
offtopic:
Index van Games & Discussies en dan bij Replies kijken :+

[ Voor 19% gewijzigd door Maks op 07-04-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tp21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 15:22
ik heb ook maar eens een Dreamcast gehaalt, met jump pack, en 2 controllers + een een stuk of 10 spellen. en Sonic Adventure 2 is nog onderweg :).

offtopic:
waar kun je trouwens zien, hoeveel posts een topic heeft

[ Voor 21% gewijzigd door Tp21 op 07-04-2007 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Schweino schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:08:
@ Richard: wat bedoel je met de speling op de analoge stick? Ik kan het me zo even niet herinneren dat dit het geval is namelijk.

* Schweino is even naar zolder gelopen en heft een DC controller uit een lade getrokken. Er zit hier nergens speling op.
Als je de stick vastpakt dussen duim, wijs en middelvinger kun je 'm draaien (zeker 3mm). Dit is zowel bij de bijgeleverde controller bij mijn DC als eentje die ik al een jaar ofzo hier splinternieuw op spare had liggen "als er ooit een DC in huis zou komen".
Maksvr schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:14:
Ik vraag me nou al zo lang af waarvoor dat "gat" bovenin die controllers dient? Wat kan je daar nou precies mee? Ik heb op google niets kunnen vinden :')
Daar gaat je VMU/VMS of Jump Pack/Rumble in:

Afbeeldingslocatie: http://www.planetdreamcast.com/hardware/other/jumppack.jpg

Afbeeldingslocatie: http://content.answers.com/main/content/wp/en-commons/thumb/3/3e/250px-Memorycard_VMU.png
Tp21 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:19:
ik heb ook maar eens een Dreamcast gehaalt, met jump pack, en 2 controllers + een een stuk of 10 spellen. en Sonic Adventure 2 is nog onderweg :).

offtopic:
waar kun je trouwens zien, hoeveel posts een topic heeft
Veel voor betaald? Het aantal posts kun je zien in de lijst met topics:

Spielerij - Games & Discussies

Wel snel zijn anders staat het topic onderaan of is foetsie.

Maaruh wie gaat er een nieuw topic bouwen?

[ Voor 20% gewijzigd door Richard op 07-04-2007 19:27 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tp21
60 euro voor alles in totaal, best mooie koop toch?
ik ben er in ieder geval heel blij mee, lekker verslavend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Tp21 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:29:
60 euro voor alles in totaal, best mooie koop toch?
ik ben er in ieder geval heel blij mee, lekker verslavend ;)
Ik weet niet of het originele games zijn; maar dan zou het wel erg netjes zijn.

Kijk; ik kocht voor €25 een NTSC-J DC met:

-1 Controller (met boekje)
-1 VMU/VMS (met boekje
-Telefoonsnoer (20 meter ofzo ;) )
-boekje van DreamArena

GD-ROMS:
-Super Speed Racing C.A.R.T
-Dreamkey 1.5 (sealed)
-Dreamkey 2.0
-DreamOn Collection 4 (sealed)

Dan heb je uiteraard ook een erg leuke deal; maar dan moet je ook weer investeren in wat andere dingen.

Gelukkig had ik nog een nieuwe controller liggen; maar daar wil ik uiteraard nog een VMU voor. 2 Rumblepacks en een RGB cable.

Maar dan heb ik wel een pakket naar mijn eigen wensen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Richard schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:25:
[...]

Als je de stick vastpakt dussen duim, wijs en middelvinger kun je 'm draaien (zeker 3mm). Dit is zowel bij de bijgeleverde controller bij mijn DC als eentje die ik al een jaar ofzo hier splinternieuw op spare had liggen "als er ooit een DC in huis zou komen".
Ah, ja, klopt. Doen de mijne ook, geen idee waarom dat is....

PS: goede deal, en dat te bedenken dat ik mijn Jap DC heb gekocht zodra die uit was voor een veelvoud van wat jij hebt betaald.... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Schweino op 08-04-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:05
Ik ben verzamelaar van oude consoles en heb ook een dreamcast. (Hoewel deze naar mijn mening nog steeds niet echt retro is). Dit is eigenlijk de enige console die altijd wel aangesloten is. Wat een geweldig apparaat is het!

Vanmiddag nog een hele tijd Virtua Tennis gespeeld :), en o.a. Soul Calibur >:)

Jammer dat de Dreamcast nooit zo'n succes is geworden. :'( En jammer dat Sega waarschijnlijk niet meer met een nieuwe console op de markt zal komen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde v/e een verkoper uit een games import zaak juist dat er geruchten gaan dat Sega misschien met Nintendo een cosole zou gaan uitbrengen...
Die verkoper werd van het idee helemaal gek, hij had al voorpret alsof hij het al helemaal zag zitten, geweldig.

Maar goed, nogmaals...*geruchten*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier met enige kennis van electronica etc? Ik zit erover te denken om een stuk of 10 replacement lenzen te bestellen in HK alleen vraag ik me af of die dinge nog wel goed blijven als ik ze 10 jaar ongebruikt in de kast laat liggen? Zal wel tegenvallen zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, wanneer ze daar liggen dan gaat de kwaliteit daar ook van achteruit op den duur.
Heb je alles in die getale op reserve? ;)

Ik heb ook best veel op reserve, maar dit slaat alles! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niks op reserve eigenlijk maar ik wil mn tony hawk 2 wel kunnen blijven spelen totdat chankast/dcemu eindelijk een keer goed genoeg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar 10 replacement lenzen, is dat niet een beetje overdreven?
Ik ga er vanuit dat je het spel legaal hebt, dan lijkt me de slijtage van zo'n lens aanzienlijk lager dan dat je een backuppie draait.

Zijn die lenzen ze per 10 zoveel goedkoper dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:08:
Ik hoorde v/e een verkoper uit een games import zaak juist dat er geruchten gaan dat Sega misschien met Nintendo een cosole zou gaan uitbrengen...
Die verkoper werd van het idee helemaal gek, hij had al voorpret alsof hij het al helemaal zag zitten, geweldig.

Maar goed, nogmaals...*geruchten*
Dat lijkt me erg stug dat een verkoper al wel heeft gehoord, waar honderden gamesites nog nooit van hebben gehoord. Het lijkt me ook niet dat 1 van beide partijen dat wil. Nintendo heeft Sega niet nodig en Sega zal zich ook niet helemaal naar Nintendo willen schikken. Ik denk eigenlijk dat als de tijd er rijp voor is, dat Sega zelf wel een keer weer met een console komt. Dan zal er wel eerst 1 van de huidige 3 uit de markt moeten stappen.

Ik denk dat dat ook nog wel een succes kan worden. Het mislukken van de Dreamcast is alweer bijna vergeten, maar toch heeft Sega onder veel gamers behoorlijk wat goodwill. Zeker, omdat achteraf gezien de DC echt een tof apparaat was. Als Sega dan op de proppen komt met opvolgers van Daytona USA, Sega Rally, Virtua Tennis, exclusief op de nieuwe Sega console, dan kan het allemaal nog best wel heel goed komen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:05
Smoonshine schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:37:
[...]

Dat lijkt me erg stug dat een verkoper al wel heeft gehoord, waar honderden gamesites nog nooit van hebben gehoord.
Lijkt mij inderdaad ook niet, maar als er ook maar iets waar van zou kunnen zijn zou ik dat natuurlijk alles behalve erg vinden. O-) Ik zou Sega dolgraag terug zien met een nieuwe console... maar dan liever onafhankelijk van Nintendo of een andere partij. Wat me trouwens ook het meest voor de hand liggend lijkt. Aangezien ik ook niet denk dat Nintendo en Sega zich naar elkaar zullen schikken. Ik heb altijd al iets met Sega consoles gehad en mocht er ooit een nieuwe console uitkomen ... _/-\o_ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:27:
Ik heb niks op reserve eigenlijk maar ik wil mn tony hawk 2 wel kunnen blijven spelen totdat chankast/dcemu eindelijk een keer goed genoeg zijn :)
Dan hoef je niet meer te wachten, want Nulldc is uit en die speelt bijna alle spellen op full speed met weinig graphic glitches. Tony hawk 2 doet het perfect bij mij. Alleen een paar graphic glitches die niet erg storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
CrystalViriS schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:22:
[...]

Lijkt mij inderdaad ook niet, maar als er ook maar iets waar van zou kunnen zijn zou ik dat natuurlijk alles behalve erg vinden. O-) Ik zou Sega dolgraag terug zien met een nieuwe console... maar dan liever onafhankelijk van Nintendo of een andere partij. Wat me trouwens ook het meest voor de hand liggend lijkt. Aangezien ik ook niet denk dat Nintendo en Sega zich naar elkaar zullen schikken. Ik heb altijd al iets met Sega consoles gehad en mocht er ooit een nieuwe console uitkomen ... _/-\o_ O+
Sega bestaat eigenlijk al niet eens meer als zelfstandig bedrijf..

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 11:13

Animal_X

Rodin

Hyp Hyper schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 08:17:
[...]

Sega bestaat eigenlijk al niet eens meer als zelfstandig bedrijf..
Alleen de software division toch nog?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Dat is nu dus Sega-Sammy geworden bedoelt Hyp Hyper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Schweino schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:55:
Dat is nu dus Sega-Sammy geworden bedoelt Hyp Hyper.
Yep.. en het schijnt meer een overname dan een fusie te zijn geweest. Omdat de merknaam Sega zo bekend is houden ze die wel nog aan.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tp21
yay, vandaag mijn sonic adventure 2 birthday pack binnengekregen _/-\o_
geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Het muntje wel netjes poetsen elke week he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
En fijn het cdtje in je stereo!

Dat Birthday pack werd op een ogenblik gedumpt voor 10$ en nu is de prijs weer 30$+ 8)7
*resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tp21
alleen jammer dat er een kras op het spel doosje zit :/
nou ja, hij was ook vrij goedkoop (15 euro). (ik zit er verder ook niet zo mee).
alleen is het dekseltje dus niet te vervangen, omdat deze net iets dikker is dan een normaal doosje. weet iemand toevallig goede vervangende dekseltjes?
wat voor metaal is dat muntje nou eigenlijk?

[ Voor 7% gewijzigd door Tp21 op 17-04-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Krijg er spontaan een nostalgie-flashback van..

'Limited edition' sonic birthday pakket, waarvan er tig duizend gemaakt zijn.. :D
Zelfs sommige gamesshops in NL hadden ze tot voorkort gewoon liggen in de budgetbak..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
*vraagt zich af welke zaken nog DC games in de (budget-)bakken heeft liggen*

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tp21
ik weet dat castle game shop hier in deventer nog 2e hands dreamcast spellen verkoopt, maar in de budget bakken weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan_V schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:04:
*vraagt zich af welke zaken nog DC games in de (budget-)bakken heeft liggen*
Ik weet dat de koop en verkoop game store Replay Video games ze nog verkoopt, zelfs nog nes en snes en sage enz.
Replay Video Games
hier in denbosch hebben ze de DC nog in overvloed :) ( en onder 20 euro zat)
Ook in Amsterdam zit er eentje nog geen 3minuten lopen vanaf centraal. maar de naam ben ik vergeten :/

BTW, Wie heeft zich grijs gespeeld aan het spel voor de DC: PSO? (Phantasy Star Online)
het mijn eerste MMORPG en vond deze geweldig!
mijn FOnewearl lvl 89 was de pwn XD

HEEL jammer dat de DC PSO offline ging.. :(
ik heb al weer de nieuwe versie gezien en ook deze ga ik denk ik wel online spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 13:17
In groningen kan je terecht bij Dimension+ en Nedgame. Allebei verkopen ze nog DC games en wat accessoires. Niet zo veel though maar wel iets. PSO heb ik even gespeeld. Ik kwam tot level 14 volgensmij, maar dat was al een tijdje gelden. Probleem was dat mijn DC toen regelmatig sporadisch begon te rebooten, en dat was zwaar vervelend als je net ver in de wildernis zit...
Favo games is toch THPS2 en Unreal Tournament.

ps. is er behoefte aan een nieuwe topic/ts? Of wordt dit al gefixed.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameshop Twente heeft ook een zooi DC spul. Maar je bent veel goedkoper als je gewoon ebay en marktplaats afstruint, 10 euri voor een cheapass game met gescheurd doosje vind ik toch net wat teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:29

Khaine

Python liefhebber

* Khaine heeft ook nog wat DC-games te koop/ruil voor andere titels.

Ik heb nu eeen gamepje of 14, maar met zeker 6 doe ik niets. Ik zal eens een lijstje posten.
[edit]
Lijstje:
EU Disc
• crazy taxi
• metropolis street racer
• POD 2
• Tom Clancy's Rainbow Six
• Virtua Striker 2 ver2000.1
• Virtua Tennis
• Hydro Thunder
USA Disc:
• Jet Grind Radio
• Toy Commander

[ Voor 47% gewijzigd door Khaine op 18-04-2007 19:18 ]

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Xardas schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:25:
ps. is er behoefte aan een nieuwe topic/ts? Of wordt dit al gefixed.
Er is eigenlijk al heel lang een nieuwe startpost nodig voor een nieuw topic. Er is een akkoord van Terr; maar helaas zit ik eventjes heeeel erg krap in tijd.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Heb helaas ook geen tijd om een nieuwe startpost te maken. Ik houd me wel aanbevolen om te zeiken als iets niet klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had gister avond voor de grap mijn DC eens aangesloten.. en een LAWAAI dat ie maakt.
als of die laser over de disc heen schraapt O.o

echt niet gezond meer volgens mij =/

ach ja hij doet ut nog dus vrolijk even sonic adventure battle eindbaas gedaan :P
Super Sonic ftw !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:07:
ik had gister avond voor de grap mijn DC eens aangesloten.. en een LAWAAI dat ie maakt.
als of die laser over de disc heen schraapt O.o

echt niet gezond meer volgens mij =/

ach ja hij doet ut nog dus vrolijk even sonic adventure battle eindbaas gedaan :P
Super Sonic ftw !
'KGGgggggggggGGGGrhhhhhhhhhhhhh" _/-\o_

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Na wat wikken en wegen toch weer besloten om opzoek te gaan naar een (nieuwe) dreamcast mijn huidige toen verkocht om geld te hebben voor een gamecube, stom |:( 8)7 .

Goed. Heb al wat lopen kijken op Marktplaats en Ebay (want vele webshops hebben geen dreamcast meer in het assortiment(logisch), als iemand er nog een weet, meld het dan graag!

Maar op de bovengenoemde sites vind ik niet echt veel aanbod. Ebay(nederland) heeft nu gewoon niks. Alleen paar games en wat controllers/kabels. Marktplaats staan er nog een paar, voor toch nog best hoge prijzen. Iemand een beter alternatief of gewoon blijven wachten, zoeken en toeslaan op het juiste moment?

Mogt er iemand nog een Samba di Amigo (dubbel) hebben -> DM mij direct! :) dat is de reden waarom ik dat ding weer terug wil hebben.

EDIT: ik zie dat er nieuwe links in de startpost staan, die ga ik ff uitspitten ! :) heeft niks geholpen helaas ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 07-05-2007 01:31 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Probeer ebay.com.
Veel meer aanbod en vaak vallen de shipping costs ook wel mee. Anders moet je een aanbieder zoeken die nog meer dingen aanbied, zodat je maar 1x shipping hebt en meerdere items. Vaak willen de aanbieders wel een paar dagen wachten om een heel pakket op te sturen ipv alles stuk voor stuk.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb gisteren toch maar weer eens de DC aangesloten. Wat me opviel is dat de graphics echt nog wel goed te noemen te zijn. Als ik Jet Set Radio naast verschillende Wii spellen leg, dan vind ik persoonlijk JSR kwa helderheid en scherpheid een stuk beter dan die Wii titels. Tuurlijk hebben de Wii spellen meer detail, maar ik was echt blij verrast. Komende tijd maar eens wat meer achter de DC gaan zitten, want ik ben weer helemaal enthousiast.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

*kuch*
Aap, u heeft mail :)
*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Lightgun en House of the Dead 2, maar daar moet je toch redelijk voor in de buidel tasten. Er worden ook maar weinig lightguns aageboden op Ebay.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:28:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Lightgun en House of the Dead 2, maar daar moet je toch redelijk voor in de buidel tasten. Er worden ook maar weinig lightguns aageboden op Ebay.
ik heb in enschede 2 van die guns kunnen kopen voor € 10 ,- en heb house of the dead 2 daar ook gevonden voor 6 euro en het werkt super..

ials je slim bent ga je langs allee rommelmarkten en game shops.
ik heb de beste spellen daar gekocht.
shenmue 1 en 2
dead or alive
soul calibur
chu chu rocket
virtua tennis 1 en 2
etc etc.
in totaal 125 games

de enige die ik nog mis is seaman met microfoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:36:
[...]

ik heb in enschede 2 van die guns kunnen kopen voor € 10 ,- en heb house of the dead 2 daar ook gevonden voor 6 euro en het werkt super..

ials je slim bent ga je langs allee rommelmarkten en game shops.
ik heb de beste spellen daar gekocht.
shenmue 1 en 2
dead or alive
soul calibur
chu chu rocket
virtua tennis 1 en 2
etc etc.
in totaal 125 games

Die winkel in Enschede heeft zeker geen webshop?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:51:
[...]

Die winkel in Enschede heeft zeker geen webshop?
ik geloof van niet en ze heten nu ook anders de shop is net weer door andere mensen overgenomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de winkel heete vroeger discovery en ze hadden van allerlei spellen en consoles.
maar ook andere rotzooi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 20:21

KRG

Ik heb laatst ook even mijn dreamcast aangesloten, maar ik had het bekende " herkent hem niet als game-cd"-probleem. iemand een werkende link naar een tut? Die uit de TS werkt niet meer.

Verder wel leuk apparaat al zit ik meer op mijn SNES. Is dt linux nog leuk om te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KRG schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:31:
Ik heb laatst ook even mijn dreamcast aangesloten, maar ik had het bekende " herkent hem niet als game-cd"-probleem. iemand een werkende link naar een tut? Die uit de TS werkt niet meer.

Verder wel leuk apparaat al zit ik meer op mijn SNES. Is dt linux nog leuk om te proberen?
ik denk dat de lens vies is anders download de dreamcast loader cd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

@ aap: Ik ben van de week langs de gameshop in den haag geweest. Ze hadden daar op de boven verdieping nog een helehoop DC controlers, spellen. Wellicht zit daar ook nog een complete set tussen, ik zal wel even zoeken als ik er weer langs kom. Anders kijk je even op hun site: www.gameshop.nl

edit: net nog even op de site gekeken en zie wel en knopje hardware maar verder geen prijzen. mischien is een mailtje sturen wel handig voordat je een pokke eind aflegd.

[ Voor 22% gewijzigd door Borgoth op 07-05-2007 14:46 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:19
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:36:
[...]

*knip*

Die staat momenteel 1 op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

@JC: eens kijken of we wat kunnen regelen :)

@Borgoth: Thnx, had de site ook gezien. Ik zal ze eens mailen.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Hola, deze had al dicht mogen zijn :P

Dreamcast Fanaten..verzamel u hier.... (Deel 3)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.