Dreamcast Fanaten..verzamel u hier.... (Deel 2) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.173 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Je kunt er donder op zeggen dat deel 3 ook op de x-box komt.
Of de X-box 2, PS3, GC2 etc. Er is geen enkele reden om Shenmue 3 exclusief op de X-box uit te brengen. Sega en MS hebben geen contracten daarover voor zover bekend, en naar alle waarschijnlijkheid gaat het nog een flinke poos duren voordat het spel er daarwerkelijk is. Yu Suzuki zal dan voor het systeem kiezen dat de beste mogelijkheden biedt.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Zo... ik hoor sinds vandaag ook tot de DC-club :P

Heb (via marktplaats.. gnif) voor 57,50 euro een DC met 2 controllers (één originele, één imitatie), 1 rumblepack en 1 vmu gekocht. :)

Op het moment heb ik nog maar 1 game: Dead or Alive 2. (wil alleen originelen) En ik moet zeggen... ziet er goed uit en speelt wow. (heb een NGC, maar de DC doet er niet heel veel voor onder vind ik). En aangezien games (origineel) en accesoires voor heel leuke prijsjes te krijgen zijn, denk ik dat ik er nog zat mee ga gamen. :D

Via eBay heb ik al wat games (o.a. F355 challenge) en accesoires (o.a. Ferrari licensed wheel voor 14 euro incl. verzending) gekocht. Fun toch... ;)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zag ik dit staan in een shop en dacht why not? Racen met een stuur ownz :) Dit stuurtje heeft overigens onboard trilfunctie aanwezig en er is mogelijkheid om vmu te connecten.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/sainter/DreamCast/Doos.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/sainter/DreamCast/StuurFront.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/sainter/DreamCast/StuurBack.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/sainter/DreamCast/Pedalen.jpg

Daytona voelt echt stukken beter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 21:58:
Vandaag zag ik dit staan in een shop en dacht why not? Racen met een stuur ownz :) Dit stuurtje heeft overigens onboard trilfunctie aanwezig en er is mogelijkheid om vmu te connecten.

Daytona voelt echt stukken beter aan.
Ik heb vandaag m'n ferrari-stuurtje binnengekregen. Werkt te gek :P
Kan ook een rumble-pack in, maar je voelt er niet zoveel van eigenlijk. Misschien eens kijken of ik ergens zo'n rumble-pack met instelbare rumble kan vinden. :P

http://gear.ign.com/articles/59145p1.html
Afbeeldingslocatie: http://dcmedia.ign.com/media/hardware/image/thrustrace_large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Beetje offtopic, maar bij de kartbaan hier in Nijmegen hebben ze sinds kort een Sega Rally 2 kast staan :) Heb er al zakken vol halve eurootjes ingegooid :X
Waarom maakt Sega niet meer van die geweldige arcade kasten :'(
Zucht, ik word er bijna melancholisch van :P

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Hazuki schreef op 30 januari 2004 @ 21:56:
Beetje offtopic, maar bij de kartbaan hier in Nijmegen hebben ze sinds kort een Sega Rally 2 kast staan :) Heb er al zakken vol halve eurootjes ingegooid :X
Waarom maakt Sega niet meer van die geweldige arcade kasten :'(
Zucht, ik word er bijna melancholisch van :P
Maken ze nog wel hoor alleen zien we er hier zo verdomd weinig van. |:(

* Copycat zou ieg wel ff met z'n NGC memorycard langs een F0-AX kast willen
om extra tracks te unlocken op zijn Gamecube versie

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Heb gisteren Virtua Fighter 3TB gekocht ... althans dat dacht ik (was wat enthousiast over een SNES game die ik vond dat ik voor het eerst vergat te kijken of de goeie game wel in het hoesje zat ... niet dus :)). Nu blijkt daar Project Berkley in te zitten. Denk dat het een japans spel is aangezien mijn DC hem niet wil booten, ook niet met een DC-X bootdisc die mijn NTSC game wel boot.
Maar weet iemand wat dit voor iets is? Vond via Google dat het een Virtua Fighter RPG was en als demo disc bij VF3TB zat. Maar wat doet een japanse disc in mijn PAL doosje. Overigens zitten er wel japanse handleidingen en reclame in :?
Maandag maar is ff terug :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Project Berkley was één van de codenamen van Shenmue.. die disc is gewoon een disk met een filmpje erop van een interview met de bedenker van Shenmue (ben ff de naam kwijt)...
Maargoed hoe zit het, bij de eerste japanse levering van Virtua Fighter 3tb zat die videodisk
'k heb hem zelf ook (rode losse cdeetje)
Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/zooi_michel/DC_Collectie2.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Dark_M op 01-02-2004 11:38 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
DarkM schreef op 31 januari 2004 @ 22:01:
Project Berkley was één van de codenamen van Shenmue.. die disc is gewoon een disk met een filmpje erop van een interview met de bedenker van Shenmue (ben ff de naam kwijt)...
Maargoed hoe zit het bij de eerste japanse levering van Virtua Fighter 3tb zat die demodisk
'k heb hem zelf ook (rode losse cdeetje)
[afbeelding]
Dhr Suzuki, ook verantwoordelijk voor Afterburner, Out Run, Space Harrier. Komt allemaal langs in het filmpje, interview met Suzuki, waarin wat teasers van Shenmue worden getoond. Wel in het Japans natuurlijk, dus je maakt er niets van. Als het goed is zitten er 2 cd's bij je VF3tb, deze en de game disk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Helaas alleen deze disc, maar ik ga van de week even terug voor de gamedisc, hopelijk is die nog te vinden.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 01 februari 2004 @ 11:59:
Helaas alleen deze disc, maar ik ga van de week even terug voor de gamedisc, hopelijk is die nog te vinden.
gheghje bij discovery moet je heeeeel hard hopen , ik wacht al weken op een telefoontje van ze dat ze eindelijk de game disc van jazz jackrabbit 2 hebben gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Heb er ook een hard hoofd in, dan maar ruilen tegen andere game ;(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Ik kwam vandaag de volgende link tegen op het Segaforum:

Beats of Rage

Misschien leuk voor de liefhebbers van Streets of Rage. Het is een freeware game gebaseerd op Streets of Rage die gebruikt maakt van character sprites uit de King of Fighters games.

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
b0p schreef op 01 februari 2004 @ 18:16:
Ik kwam vandaag de volgende link tegen op het Segaforum:

Beats of Rage

Misschien leuk voor de liefhebbers van Streets of Rage. Het is een freeware game gebaseerd op Streets of Rage die gebruikt maakt van character sprites uit de King of Fighters games.
Heb em ook gedownload, maar mijn DC Xploder zegt dat het geen geldige CD is. Heb hem met cdi2nero omgezet en gebrand met Nero, zou toch simpel moeten werken ... :(
Iemand hier die hem wel aan de praat heeft gekregen voor de DC, bedoel ga toch geen beat-em up op de PC spelen :P

Was weer te snel, check net het segaforum en kom er zo achter dat die game boot zonder tussenkomst van een boot cd, nou ik ben gamen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Speedy op 01-02-2004 19:37 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na, bijna alle dreamcast verhalen gelezen te hebben wordt ik nu ook weer helemaal enthousiast!

Die 'gesealde' games via ebay...erg nice!! :9~

Dr zijn hier van die 'diehards' die een 'gesealde' game voor ongeveer 5 dollar kopen, maar dan ben ik natuurlijk ook wel ff nieuwsgierig hoeveel je dan aan verzendkosten hebt moeten betalen..?

Hoelang duurt het ongeveer voor dat je je bestelling binnen hebt?
Is het een beetje betrouwbaar? Heb je nog wat tips/adviezen?

Waar zijn eigenlijk codes te vinden voor x-ploder?

Enorm Bedankt!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 01 februari 2004 @ 19:35:
[...]

Heb em ook gedownload, maar mijn DC Xploder zegt dat het geen geldige CD is. Heb hem met cdi2nero omgezet en gebrand met Nero, zou toch simpel moeten werken ... :(
Iemand hier die hem wel aan de praat heeft gekregen voor de DC, bedoel ga toch geen beat-em up op de PC spelen :P

Was weer te snel, check net het segaforum en kom er zo achter dat die game boot zonder tussenkomst van een boot cd, nou ik ben gamen :)
gewoon de cdi image branden met alcohol120% , de game is een selfboot dus geen bootdisc nodig, zorg er alleen wel voor dat je tv 60hz aankan want de game is gelocked in 60hz mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Wat kun je doen als je Dreamcast geen spellen meer wil booten? Originele dan en CDR-etjes.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 11:19:
Na, bijna alle dreamcast verhalen gelezen te hebben wordt ik nu ook weer helemaal enthousiast!

Zou iemand mij een mailtje willen sturen v/h 'speciale'dreamcast forum/board?
amatsky@hotmail.com

Die 'gesealde' games via ebay...erg nice!! :9~

Dr zijn hier van die 'diehards' die een 'gesealde' game voor ongeveer 5 dollar kopen, maar dan ben ik natuurlijk ook wel ff nieuwsgierig hoeveel je dan aan verzendkosten hebt moeten betalen..?

Hoelang duurt het ongeveer voor dat je je bestelling binnen hebt?
Is het een beetje betrouwbaar? Heb je nog wat tips/adviezen?

Waar zijn eigenlijk codes te vinden voor x-ploder?

Enorm Bedankt!
Volgens mij bestaat het 'speciale'dreamcast forum/board niet echt mee, maar je kan natuurlijk altijd terecht op www.segaforum.nl

En het max wat ik ooit heb betaald aan shipping voor een sealed game vanuit Japan komt op 8 dollar voor Shenmue 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Mijn eBay oogst... (vandaag binnen)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vlvdbogaert/oogst.jpg

Ehm tja... de twee vis-spellen en tennis 2k2 kostten maar 0,99 dollar per stuk, maar samen wel 12 dollar verzendkosten. Verhouding van kosten is vreemd, maar het zijn wel 3 games voor 12 euro uiteindelijk. ge-sealed dus. Zie dat maar ergens goedkoper te krijgen. :)

Nou.... ik ben vissen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag, ik dacht nl. dat er een bepaald forum was waar over zaken werd gesproken, die je hier niet mag vragen.
Zal ik wel verkeerd begrepen hebben...

Trouwens, gefeliciteerd met je aankopen!
Wat VT 2 betreft, dat is een toppertje :9~

HF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 03 februari 2004 @ 20:01:
Wat kun je doen als je Dreamcast geen spellen meer wil booten? Originele dan en CDR-etjes.
Zo krijg heb ik geen idee hoe ik de (legale) amerikaanse versie van Shemue aan de praat krijg.
Ik heb tig 'verschillende' utopia Bootcd's gefikt, maar wanneer ik mijn Shemue er vervolgens in doe dan blijft deze steken op zo'n 97%.

Misschien helpt een legale Bootcd wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Je kan het beste de Xploder bootcd gebruiken die werkt bij mij iig altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar de Xploder is toch een cheatsyteem?

Ik zie net dat jij het wel over een bootdisk hebt...
Raar dat ik deze nergens kan vinden.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Kun je ook als bootdisk gebruiken, net als een Gameshark of Action Replay schijfje ;)
Als de Utopia bootdisk een spel niet kan booten pak ik altijd de gameshark, daarmee lukt het dan meestal wel.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat met de gameshark geprobeerd maar doe je dat met de optie:
Booten zonder codes te gebruiken?

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar die Xploder ;)

Volgens mij heeft het geen zin om mijn mailadres hier achter te laten... :|

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 21:21:
Volgens mij heeft het geen zin om mijn mailadres hier achter te laten... :|
Misschien wel misschien niet misschien heb ik ook wel een mailadres misschien wel misschien niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heb jij die Xploder wel legaal....misschien wel, misschien niet... ;)

Is die Xploder van Blaze?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 23:26:
Misschien heb jij die Xploder wel legaal....misschien wel, misschien niet... ;)

Is die Xploder van Blaze?
Zoek op www.segaforum.nl maar eens naar bootdisk en xploder en zo... Er is een legale demo-versie die hier en daar te downloaden is. Op segaforum staan nog werkende linkjes als je ff zoekt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dank is groot, Hyp Hyper!

_/-\o_

Heb X-ploder al ff getest op mijn legale Shenmue (amerikaanse versie) met succes getest!

Nu nog ff opzoek naar een legale volledige X-ploder.

Nogmaals bedankt! :) :)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 15:26:
Mijn dank is groot, Hyp Hyper!

_/-\o_

Heb X-ploder al ff getest op mijn legale Shenmue (amerikaanse versie) met succes getest!

Nu nog ff opzoek naar een legale volledige X-ploder.

Nogmaals bedankt! :) :)
Geen dank. En 'have fun'!

Ik heb vanmiddag mijn mod-chip binnengekregen. Meteen gesoldeerd (4 draadjes) en ik ben van de bootdisc af. Werkt perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

hmmm ik heb nog nooit een bootdisc hoeven gebruiken voor mijn kopietjes dus ik snap de bedoeling ervan niet helemaal...
care to elaborate?

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:40
VageGast schreef op 06 februari 2004 @ 03:07:
hmmm ik heb nog nooit een bootdisc hoeven gebruiken voor mijn kopietjes dus ik snap de bedoeling ervan niet helemaal...
care to elaborate?
dat ligt er beetje aan welke spellen je hebt...
in het begin had je voor alles een bootdisc nodig, maar na een periode is er een methode ontwikkeld dat je self booting images kon maken en de bootdisc dus overbodig was... Als je dus een oud spel download (de originele warez release) zal je de bootdisc nodig hebben... maar er zijn ook methoden om die images self bootable to maken en dan issie dus niet meer nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
VageGast schreef op 06 februari 2004 @ 03:07:
care to elaborate?
Kopietjes! :(

Ik heb het hier over originele import-games!!! Grmbl

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op 06 februari 2004 @ 01:40:
[...]

Geen dank. En 'have fun'!

Ik heb vanmiddag mijn mod-chip binnengekregen. Meteen gesoldeerd (4 draadjes) en ik ben van de bootdisc af. Werkt perfect. :)
Lijkt me idd ook erg relaxt!
--------
(*knip, knip).

(sorry, voor de nogal domme vraag hier!). 8)7 8)7
------

Vagegast,

Ik gebruik mijn Dreamcast puur voor het spelen van legale import games.
Zelf probeer ik nog 'Daytona' en 'Ikaruga' te scoren, eerst maar ff wat fatsoenlijke reviews lezen, voordat ik een miskoop bega.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 21:06:
[...]

Lijkt me idd erg relaxt zo'n modchip...
Bestaan daar ook foto's van hoe en vooral waar je die draadjes precies moet solderen?
Mocht het een beetje makkelijk zijn en er bv voorbeelden, het liefst stapgewijs te vinden zijn, dan is er voor mij op modchip gebied wellicht ook nog hoop.

*knip
Policy omtrend modchips.

Topics over modchips zijn in Spielerij niet toegestaan. Niet alle modchips zijn illegaal, maar toch willen wij topics hierover niet hebben. Mocht je hier toch een topic over openen, gaat je topic op slot en bij herhaling kunnen er minder leuke maatregelen getroffen worden. Klinkt hard, maar modchips zitten nou eenmaal in een nogal grijs gebied qua legaliteit.
Gezien de omstandigheden.. (lees oude console etc etc etc... zie posts hieronder) misschien toch verstandig om eerst even te overleggen met een mod?

[ Voor 9% gewijzigd door Dark_M op 07-02-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Wel wat ver gezocht om te zeuren over *piep*chips op een systeem dat niet meer gemaakt wordt. Volgens mij wordt een *piep*chip voor de DC alleen aangeschaft door trouwe fans die spellen uit de US en JAP halen. Een "copier" die 5 euro al te veel vindt voor de legale versie van een spel, zal toch zeker geen geld uit geven aan een *piep*chip als een bootcdtje ook werkt.

Mijn collectie is 100% legaal en ook ik heb een *piep* chip.

reactie op eerdere post: Ikaruga is top! beter dan Border Down.

[ Voor 3% gewijzigd door vectrex op 07-02-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Vectrex Dude schreef op 07 februari 2004 @ 13:52:
Wel wat ver gezocht om te zeuren over modchips op een systeem dat niet meer gemaakt wordt. Volgens mij wordt een modchip voor de DC alleen aangeschaft door trouwe fans die spellen uit de US en JAP halen. Een "copier" die 5 euro al te veel vindt voor de legale versie van een spel, zal toch zeker geen geld uit geven aan een modchip als een bootcdtje ook werkt.

Mijn collectie is 100% legaal en ook ik heb een modchip.

Daar heb je dan wel een punt maargoed GoT policy is god so...
Nouwja mij maakt het niet zoveel uit eigenlijk zolang er maar geen slotje op dit topic komt... misschien even overleggen met een mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren heb ik nu ook Shenmue 2 in pal editie in perfecte staat >:) verder nog een hoop controllers, 1 vmu en een bunch of andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Vectrex Dude schreef op 07 februari 2004 @ 13:52:
Wel wat ver gezocht om te zeuren over *piep*chips op een systeem dat niet meer gemaakt wordt. Volgens mij wordt een *piep*chip voor de DC alleen aangeschaft door trouwe fans die spellen uit de US en JAP halen. Een "copier" die 5 euro al te veel vindt voor de legale versie van een spel, zal toch zeker geen geld uit geven aan een *piep*chip als een bootcdtje ook werkt.

Mijn collectie is 100% legaal en ook ik heb een *piep* chip.

Het is zelfs zo, zoals een paar reakties hierboven te lezen is, dat illegaal gekopieerde spellen heel vaak GEEN modchip/bootdisk nodig hebben, maar legaal geimporteerde spellen WEL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 00:43:
Sinds gisteren heb ik nu ook Shenmue 2 in pal editie in perfecte staat >:) verder nog een hoop controllers, 1 vmu en een bunch of andere games.
Nice! Wat heb je mogen betalen voor Shenmue 2? Ik ben er ook een beetje op aan het bieden en naar het zoeken, maar het ziet er naar uit dat je er zo 40 euro of meer voor kwijt bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice! Wat heb je mogen betalen voor Shenmue 2? Ik ben er ook een beetje op aan het bieden en naar het zoeken, maar het ziet er naar uit dat je er zo 40 euro of meer voor kwijt bent. :)[/quote]

Shenmue 1 en 2 heb ik net zelf nieuw vorige week gekocht.
Helaas in de winkel waar ik er natuurlijk weer teveel voor heb betaaldt.
Daarom ben ik een beetje nieuwsgierig naar het 'bieden' op games. :9~

Waar ben jij zoal aan het bieden?
Wat betaal je ongeveer aan importkosten?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Ik heb Shenmue 2-PAL via Ebay gekocht, Euro 33,67 incl. verzendkosten. 2 weken terug ontvangen, maar nog niet aan gehad. Heb ik wel een tig-aantal voor moeten volgen om deze prijs te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik wil ook nog ergens Daytona USA zien te fixxen. Van de gamez die ik nu heb vind ik Soul Calibur en Quake III Arena de vetste gamez die ik heb. Vooral Soul Calibur is echt dikke retro. Ik ben nogal een racegame fanaat en wat is een echte aanrader op de DC buiten Daytona USA dan????

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
  • Laatst online: 12-09 07:15
CaptainM schreef op 09 februari 2004 @ 10:19:
Ik wil ook nog ergens Daytona USA zien te fixxen. Van de gamez die ik nu heb vind ik Soul Calibur en Quake III Arena de vetste gamez die ik heb. Vooral Soul Calibur is echt dikke retro. Ik ben nogal een racegame fanaat en wat is een echte aanrader op de DC buiten Daytona USA dan????
24 Hours of Le Mans van Infogrames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Metropolis Street Racer (voorloper van Project Gotham Racing), erg vette en uitgebreide race game. Het is geen GT3, maar voor 15 euro heb je er zeker geen miskoop aan.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
http://www.gamespot.com/dreamcast/driving.html

Mijn Fav. race games in deze volgorde:

1. F355
2. 24h Le Mans
3. MSR

Crazy Taxi, maar is geen echte race game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Vectrex Dude schreef op 09 februari 2004 @ 14:19:
http://www.gamespot.com/dreamcast/driving.html

Mijn Fav. race games in deze volgorde:

1. F355
2. 24h Le Mans
3. MSR

Crazy Taxi, maar is geen echte race game.
Ik voeg hier nog een favoriet van mij aan toe: Vanishing Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hyp Hyper schreef op 09 februari 2004 @ 15:08:
[...]

Ik voeg hier nog een favoriet van mij aan toe: Vanishing Point
Waar staat Daytona USA dan in jullie lijstje? Is die niet de aanschaf waard? Ik bedoel, in de arcadehallen stond bij Daytona USA toch altijd wel een wachtrij.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog 6 originele, niet gebruikte Daytona's voor de Dreamcast liggen, helaas niet 'geseald'.

Daytona is een heerlijke game! :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 15:56:
Ik heb hier nog 6 originele, niet gebruikte Daytona's voor de Dreamcast liggen, helaas niet 'geseald'.

Daytona is een heerlijke game! :P
Kunnen we een dealtje sluiten? Je hebt geen emailadres in je profile staan anders had ik je wel gemaild. Mail anders mij maar.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

De DC versie van Daytona USA is niet te vergelijken met de ervaring die de arcadekast biedt imho.

Noax, gewoon langs de FRS gaan en vragen of ze ze ff voor je sealen ;)

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
TAG_Speedy schreef op 09 februari 2004 @ 10:39:
Metropolis Street Racer (voorloper van Project Gotham Racing), erg vette en uitgebreide race game. Het is geen GT3, maar voor 15 euro heb je er zeker geen miskoop aan.
MSR is zeer zeker geen miskoop, het is zelfs zo dat ik MSR nog wel boven PGR2 verkies... Let wel bij MSR is het vele malen moeilijker om alles te unlocken dan bij PGR2, maar misschien is dat wel wat het zo leuk maakt..
MSR was trouwens in de refresh bij Gammo, maar ik kan nou niet zeggen dat de beeldkwaliteit echt super was... ik weet toch zeker dat wanneer ik het op me DC draai het er wel mooier uitziet als op dat filmpje wat ze lieten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hazuki schreef op 09 februari 2004 @ 16:46:
De DC versie van Daytona USA is niet te vergelijken met de ervaring die de arcadekast biedt imho.

Noax, gewoon langs de FRS gaan en vragen of ze ze ff voor je sealen ;)
:) :) :) erg leuk bedacht!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op 09 februari 2004 @ 16:30:
[...]

Kunnen we een dealtje sluiten? Je hebt geen emailadres in je profile staan anders had ik je wel gemaild. Mail anders mij maar.
Sorry, had je post over het hoofd gezien!
Zal je zo even mailen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
CaptainM schreef op 09 februari 2004 @ 15:11:
[...]

Waar staat Daytona USA dan in jullie lijstje? Is die niet de aanschaf waard? Ik bedoel, in de arcadehallen stond bij Daytona USA toch altijd wel een wachtrij.
Daytona is best leuk, overigens alleen met stuurtje! Ik mis de uitdaging bij Daytona, dus inderdaad een Arcade game die je even snel pakt voor een paar rondjes met 40 auto's op het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 19:12:
[...]

Tja.. als je er nog ééntje overhoudt voor een leuke prijs... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op 09 februari 2004 @ 21:24:
[...]

Tja.. als je er nog ééntje overhoudt voor een leuke prijs... :P
Check je mail maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien de enorme belangstelling kan het voor mij uit om de prijs te verlagen, jaja, zo ben ik ook wel weer!

Voor de belangstellende onder jullie, Daytona USA kan voor 29 euro (incl. verzendkosten) hier de deur uit! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 19:12:
[...]

Check jij je mail maar! =)

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een VGA box te koop of weet waar ik deze voor een leuke prijs kan scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
www.futuremax.nl of anders Lik-Sang heeft ze wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Yes! Binnekort Daytona USA op me Dreamcast.

Weet iemand waar ik dan nog 24h of Le Mans kan tsjekken?

Foregames.nl is goed, maar ik wil meer bronnen.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
CaptainM schreef op 10 februari 2004 @ 16:54:
Yes! Binnekort Daytona USA op me Dreamcast.

Weet iemand waar ik dan nog 24h of Le Mans kan tsjekken?

Foregames.nl is goed, maar ik wil meer bronnen.
Ebay, en www.nedgame.nl (14.99).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Nedgame ziet dat doosje van '24h of Le Mans' er niet echt fris meer uit.
Nogal beschadigd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Op onze LAN-party (FragValley) nog een DC Compo gespeeld :D

Sonic Adventure 1
Time Trial : City Escape

Op de Beamer :)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers: bij Discovery in Enschede hebben ze een uitverkoop. Alle DC games 5 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze ook een site? :9~ :)
Ik kom helaas niet verder dan dit: http://www.gameshop-enschede.nl/ :r

Alvast bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 21:46:
Hebben ze ook een site? :9~ :)
Ik kom helaas niet verder dan dit: http://www.gameshop-enschede.nl/ :r

Alvast bedankt! ;)
Geen idee, maar daar staan de games niet op denk ik. Ik vond daar al Marvel Vs Capcom, Looney Tunes. Voor de rest staan er ook wel wat ruk spellen tussen, maar toch altijd leuk voor de verzamelaar. Ze hebben ook nog wat accesoires liggen daar volgens mij voor leuke prijzen (die doorzichtige covers voor 10 euro dacht ik).

edit: dat is niet van Discovery. Wat een amateuristische site zeg trouwens. :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Discovery heeft geen site meer (het was www.discovery-mm.nl), zaak is toen falliet gegaan en onder de naam new discovery verder gegaan. Liggen idd nog wat DC titels voor 5 euro maar dan moet je denken aan spellen die je op eBay dus ook voor 5 euro krijgt. Helaas niks bijzonders meer, heb er 2 Capcom titels, R2RB en F355 vandaan gehaald (scheelt me toch de verzendkosten waardoor het net leuk wordt)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er hier niet een soort van chat is...

Heb em (discovery) volgens mij gevonden:

http://www2.sdvanime.com/site/article.php?sid=23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 22:19:
Jammer dat er hier niet een soort van chat is...

Heb em (discovery) volgens mij gevonden:

http://www2.sdvanime.com/site/article.php?sid=23
That's it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dreamcasters ;)

Voor jullie is dit waarschijnlijk allemaal koek en ei, maar voor mij is dit nieuw. Nu hoorde ik (en las hier) dat je met een DC meer kan dan alleen DC spellen spelen. Ik heb een paar vraagjes, ik hoop dat iemand even de tijd kan nemen om ze te beantwoorden.

• Is een DC alleen nog maar in het 2e-hands circuit te krijgen?
• Wat is de levensverwachting van een DC? Zijn er vaak voorkomende mankementen?
• Wat is een schappelijke 2-hands prijs?
• Speelt een DC backups zonder om te bouwen?
• Hoe goed is de emulatie van NES/SNES/SMS/SMD? Is dat ook snel? Hoe zit het met saven?
• Zijn er behalve DC games + emulatie nog andere dingen die "men leuk vindt"?

Dit zijn best standaard vragen denk ik, misschien een idee om ze voortaan beantwoord in de startposts van deze topics te zetten? Nu staat daar niet echt iets over in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
Sega GT is ook prima te doen als racespel.

Die 24 hours of Le Mans bij nedgames is vast nieuw, die van mij die ik daar weghaalde was dat wel voor die prijs iig. Alleen het hoesje is spaans dus "24 Horas de Le Mans" het spel zelf is engels...

[ Voor 18% gewijzigd door Eindbaas op 11-02-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mike Jarod schreef op 10 februari 2004 @ 23:52:
Dreamcasters ;)

Voor jullie is dit waarschijnlijk allemaal koek en ei, maar voor mij is dit nieuw. Nu hoorde ik (en las hier) dat je met een DC meer kan dan alleen DC spellen spelen. Ik heb een paar vraagjes, ik hoop dat iemand even de tijd kan nemen om ze te beantwoorden.
Ik heb me al 2 jaar niet verdiept in de DC scene, maar ik zal m'n best doen...
• Is een DC alleen nog maar in het 2e-hands circuit te krijgen?
Denk het niet, zijn vast wel winkels die nog DC's op voorraad hebben. Maar 2e hands is wel het meest voorkomend.
• Wat is de levensverwachting van een DC? Zijn er vaak voorkomende mankementen?
Ik had 2 jaar een DC totdat ie "kapot" ging. Dacht ik dat de lens versleten was, kwam het omdat er ergens geen contact werd gemaakt (las ik veel later terug hier in de openingspost, is een veelvoorkomend probleem! :)). Dus een DC kan volgens mij best lang mee...
• Wat is een schappelijke 2-hands prijs?
50 euro? Wellicht dat iemand anders je hiermee kan helpen.
• Speelt een DC backups zonder om te bouwen?
Ja. :D
• Hoe goed is de emulatie van NES/SNES/SMS/SMD? Is dat ook snel? Hoe zit het met saven?
De laatste keer dat ik het probeerde (een tijdje terug) was het nog niet veel. Vooral SNES en MD. Misschien dat iemand anders weet hoe het er nu voor staat. Check anders www.dcemulation.com volgens mij. Die hebben up-to-date info.
• Zijn er behalve DC games + emulatie nog andere dingen die "men leuk vindt"?
"Vroeger" had je een VCD player. Als het goed is heb je ook veel open-source games. Beats Of Rage bijv, een mod van Streets Of Rage. Er is ook Bleem! die PS games emuleert. Maar dan niet alle games, alleen die Bleem! zelf uitbrengt.

Suc6!

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 18:10:
Bij Nedgame ziet dat doosje van '24h of Le Mans' er niet echt fris meer uit.
Nogal beschadigd. :(
Titel staat ook bij US-Games voor 14.99 misschien beter doosje. PAL-cases zijn sowieso erg gevoelig. Ik heb liever US versie dan PAL versie. Btw ik heb F355 in de US uitvoering een keer op de kop getikt, en mijn PAL versie weer doorverkocht. F355 in US versie lijkt erg zeldzaam, ik kom ze niet tegen op ebay (Alleen JAP/PAL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik zoek ook nog een goede F1-racer. Ik heb er al een paar gevonden, namelijk F1 Racing Championship en F1 World Grand Prix.

Heeft iemand een van deze games en wat is jullie ervaring? Of zijn er nog andere (lees: betere) F1-racers op de DC?

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bedankt MaartenHG voor de info :)

edit: misschien dat iemand anders nog even kan zeggen hoe goed de NES/SNES/SMS/SMD emulatie is :?

[ Voor 62% gewijzigd door Mike Jarod op 11-02-2004 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nou aan mij of zijn die rembourskosten nou hoger geworden?
Ik meen mij namelijk te herinneren dat je voorheen iets van 10 oude ned. guldens betaalde..

Verwijderd

welke game speelt lekkerder Grandia II of Skies of Arcadia?
Het gaat me hier vooral om de battles.
Ook de besturing van je personage moet vloeibaar zijn.

Ik heb gisteren even Grania II kunnen spelen maar eerlijk gezegd vond ik het nogal houterig overkomen.

• Eindbaas
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 18:54:
welke game speelt lekkerder Grandia II of Skies of Arcadia?
Het gaat me hier vooral om de battles.
Ook de besturing van je personage moet vloeibaar zijn.

Ik heb gisteren even Grania II kunnen spelen maar eerlijk gezegd vond ik het nogal houterig overkomen.
Ik vind het battle systeem in Grandia2 wel lekker werken, maar het verhaal van de rpg is ietwat lineair. Dat verhoogd de speelduur niet bepaald en je hoeft er ook niet zwaar bij na te denken.

Het battlesysteem van Skies of Arcadia werkt weer heel anders, maar zeker niet slecht of erg moeilijk even wat oefenen en het komt wel goed. De storyline vind ik ook wat interessanter dan die van Grandia2.

Tja, eigenlijk kan ik je aanraden beide titels gewoon aan te schaffen. Ze zijn beide de moeite waard en maken je trots op het feit dat je een Dreamcast hebt! Kijk eens op www.ebay.co.uk daar staan er regelmatig een paar, zelf heb ik Grandia2 daar voor een kleine 20€ en Skies of Arcadia voor 30€ gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je tips en uitleg!

Zelf zit ik te denken om Skies of Arcadia voor de Gamecube aan te schaffen.
De GC versie is wat 'opgepoetst', grafisch helaas niet.
Wat kleine 'foutjes' uitgehaald...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 01:21:
Bedankt voor je tips en uitleg!

Zelf zit ik te denken om Skies of Arcadia voor de Gamecube aan te schaffen.
De GC versie is wat 'opgepoetst', grafisch helaas niet.
Wat kleine 'foutjes' uitgehaald...
Hmmm, ik zou eerst even wat recensies lezen over Skies of Arcadia Legends voor de Cube. Vooral wat recensies die de vergelijking trekken tussen de DC en GC versie. Zelf heb ik geen Cube, maar ik ben altijd wat wantrouwend jegens "ports".

[ Voor 5% gewijzigd door Eindbaas op 13-02-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 22:48
Er is ook Bleem! die PS games emuleert. Maar dan niet alle games, alleen die Bleem! zelf uitbrengt.
Er is ook een uitgelekte Bleemcast versie... Een vroege beta, maar runt wel aardig wat games... geen save optie en FMV's zijn bagger... maar sommige games zijn toch heel goed speelbaar(Intelligent Qube _/-\o_ )... Je kan zelfs self-bootable PSX spellen branden voor de Dreamcast :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouter76 schreef op 13 februari 2004 @ 10:03:
[...]

Hmmm, ik zou eerst even wat recensies lezen over Skies of Arcadia Legends voor de Cube. Vooral wat recensies die de vergelijking trekken tussen de DC en GC versie. Zelf heb ik geen Cube, maar ik ben altijd wat wantrouwend jegens "ports".
Ik heb er een review over gelezen bij 'ign', daar komt de GC-versie wel redelijk uit de bus.

Quote:
For me, this is the best port of an aged product that GameCube has seen. Namely for the fact that it sits comfortably in the previously untouched RPG genre, but also because it isn't completely the same game. Overworks has spent some time fleshing out some of the story elements, adding in new side-quests, and polishing game mechanics. It's all subtle and minimal, but it's definitely noticeable. So, let me spell it out for you. RPGs fans must buy and play this game -- no questions asked. Get over the graphics and technical shortcomings; it's still a great game. For Dreamcast fanatics, if you were one of the cool 100,000 that owned the original, I suggest replacing your copy with this better version if you plan on playing it again sometime. Otherwise, the new additions probably aren't enough to warrant a whole new purchase. So you've got all that, right? Best GameCube RPG yet. Buy it now :9~

Eigenlijk zou ik op de 1 of andere manier eerst es de Dreamcast-versie moeten spelen....
Probleem is alleen hoe, aangezien deze game niet meer bij ons te koop is... :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
Als ik in jouw positie zou zitten en dus een DC én een GC zou bezitten zou ik denk beide versies aanschaffen. De DC versie is wel voor een redelijk bedrag te krijgen op Ebay. Zo zou je mooi het vergelijk kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja das lekker, 2 nog wel...
Kijk dat je 2 vrouwen wilt, dat kan ik nog begrijpen... :9

Ik ben wel een verzamelaar, maar om 2 dezelfde games nieuw te gaan scoren gaat me net ff te ver.
Tenzij ik ze natuurlijk voor een prikkie op de 'kop' kan tikken.
Maar dat is hetzelfde wanneer pasen en pinksteren op 1 dag zou vallen, wat deze titels betreft. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik zou de Gamecube versie nemen. Het battle systeem is wat getuned, en hetzelfde geldt voor de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 13 februari 2004 @ 21:12:
Ik zou de Gamecube versie nemen. Het battle systeem is wat getuned, en hetzelfde geldt voor de graphics.
Heb je zelf al eens de cube-versie kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hmmm, Daytona USA 2001 speelt heerlijk. Echt dikke retro flashbacks. (Thnz again Noax 8) )

Ik ben nu nog aan het wachten op 24h Le Mans. Racen is koel!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 21:15:Heb je zelf al eens de cube-versie kunnen spelen?
Ik heb ze allebei, dus kon ze wel redelijk vergelijken.
Allebei goed, maar de GC versie is nog net een beetje meer gepolijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
De aanwinst van vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/F161775TU97/picserver.jpeg

Offiical Dreamcast gun + HOTD2 = \o/
Maat van me heeft ook zo'n exemplaar en een grote tv, bijna de arcade bij je thuis :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]CaptainM schreef op 16 februari 2004 @ 10:27:
Hmmm, Daytona USA 2001 speelt heerlijk. Echt dikke retro flashbacks. (Thnz again Noax 8) )

HF met Daytona USA 2001!!
Btw, yw! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 16 februari 2004 @ 10:36:
[...]

Ik heb ze allebei, dus kon ze wel redelijk vergelijken.
Allebei goed, maar de GC versie is nog net een beetje meer gepolijst.
Dan moet ik misschien maar gaan voor de GC-versie.
Nogmaals bedankt! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 08:51:
[...]

Dan moet ik misschien maar gaan voor de GC-versie.
Nogmaals bedankt! :)
Noax
ik had gelezen dat jij 6 versies had van daytona usa voor op de dreamcast nieuw he ? zoja wil jij mij dan even mailen ???

alvast bedankt
marcel

Verwijderd

Dat klopt ik HAD id 6 nieuwe Datona USA's.
Ik heb er op dit moment nog 1.

Ik wil je wel mailen maar ik zie nergens je mailadres staan.
Vaag dat ik niets meer van je hoor....

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 18:07 ]

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

TAG_Speedy schreef op 16 februari 2004 @ 15:51:
De aanwinst van vandaag:

[afbeelding]

Offiical Dreamcast gun + HOTD2 = \o/
Maat van me heeft ook zo'n exemplaar en een grote tv, bijna de arcade bij je thuis :)
Goeie aanwinst _/-\o_
Wat kost dat nou tegenwoordig aivm?

Koekie?

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Hazuki schreef op 19 februari 2004 @ 23:14:
[...]

Goeie aanwinst _/-\o_
Wat kost dat nou tegenwoordig aivm?
Heb ik 2 jaar erug nog nieuw boxed gekocht bij Nedgame voor 60 of 70 euries.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Ik heb de japanse import hier liggen :)

Koekie?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.