Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Dreamcast Fanaten..verzamel u hier.... (Deel 2) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.274 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met het online Netwerk van Sega? Is dat nog steeds online? En hoe zit het met een breedband adapter voor de dreamcast (zie onder)? Ik heb namelijk een modem er standaard bij gekregen maar dat is een beetje onzin om te gaan gebruiken als je ADSL hebt of niet :)

Zag trouwens wel dat er een breedband adapter voor de dreamcast bestaat echter moet je een modchip installeren alvorens je online ermee kunt geloof ik. Iemand hier enige ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//170/dc-bba.jpg
Product kenmerken
==============
- Easy and quick installation - swaps with your current Dreamcast Modem.
- Currently supported by Quake III Arena, Pod 2 and Unreal Tournament, with more titles to come.
- Works with most existing high speed Internet Service Providers
- including support for Static IP, DHCP, and PPP over Ethernet (PPPoE).
- 10/100 MBit
- Directly from Sega Japan
- Model number HIT-0401
- Japanese version. Hardware fully compatible to all machines. Requires a modchip or boot disc to play the browser software
http://www.lik-sang.com/i...tegory=32&products_id=46&

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hoe het met de breedbandadapter zit, zie onder.

dreamcast broadband adapter

Specs

Verwijderd

Wilde ook wel online met mijn Dreamcast maar na het lezen van wat info, is dat wel voorbij. :(

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 20:10:
Wilde ook wel online met mijn Dreamcast maar na het lezen van wat info, is dat wel voorbij. :(
Het zit hem vooral in de prijs van zo'n BBA. Op zich is er nog wel wat online qua servers zie ik via dat andere topic. Maar ik zou er geen grote investering voor willen doen... en die BBA's zijn toch duur.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Maar de games waarmee je nu nog online tegen elkaar kunt spelen is niet mijn genre..
:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 22:16 ]

Verwijderd

Weet er iemand waarvoor deze cd dient? Hij zat bij een tweedehands gekocht pakketje maar in een cdrom staat er enkel een bin bestand op (dus niet bruikbaar) en op de dreamcast boot hij niet....

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/sainter/DreamCast/cd.jpg

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-10 17:41
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 12:57:
Weet er iemand waarvoor deze cd dient? Hij zat bij een tweedehands gekocht pakketje maar in een cdrom staat er enkel een bin bestand op (dus niet bruikbaar) en op de dreamcast boot hij niet....

[afbeelding]
Dan is ie kapot. Zou moeten booten naar een cheat menu voor een paar spellen.

Verwijderd

Vectrex Dude schreef op 21 februari 2004 @ 15:49:
[...]

Dan is ie kapot. Zou moeten booten naar een cheat menu voor een paar spellen.
Jammer, ik zal straks voor de zekerheid nog ff proberen, want de cd ziet er nog goed uit. Misschien is het geen pal versie?

Mochten er trouwens Belgen (of rondtrekkende Nederlanders ;)) meelezen ik heb nog wat dreamcast stuff for sale staan: http://games.telenet.be/f...ad.php?s=&threadid=189907

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

[afbeelding]
Waarschijnlijk voor zo'n cheatcartridge zoals de Action Replays/GameGenie dat zijn/waren.

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 16:26:
[...]

Jammer, ik zal straks voor de zekerheid nog ff proberen, want de cd ziet er nog goed uit. Misschien is het geen pal versie?
Tja.. de xploder is juist ook om import-games te kunnen spelen. Beetje lullig als je een bootdisk nodig hebt om je bootdisk te kunnen starten... :P

Verwijderd

Zo ik heb een vruchtbare week achter de rug, wat betreft Dreamcast-aankopen.
Eerst ff een 'reserve' Dreamcast gekocht.
Vandaag mijn DC-Xploder cd binnen waarmee ik import games kan spelen. :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-11 09:21
Heb nu een toetsenbordje voor m'n Dreamcast, het is een duits exemplaar (sja voor weinig he ;)), maar kan ik hier nu de amerikaanse Typing of the Dead mee spelen? En weet iemand of die game met 2 spelers gespeelt kan worden (2 toetsenborden).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 21 februari 2004 @ 21:01:
Heb nu een toetsenbordje voor m'n Dreamcast, het is een duits exemplaar (sja voor weinig he ;)), maar kan ik hier nu de amerikaanse Typing of the Dead mee spelen? En weet iemand of die game met 2 spelers gespeelt kan worden (2 toetsenborden).
Je kunt er prima mee typen , houd er alleen wel rekeing mee dat het spel uitgaat van een querty layout dus je zelf ff goed moet weten wart je typt, blind typen is dan wel handig.

• Speedy
Blind typen gaat prima, daarom ook geen probleem met die duitse layout op zich. Maar is even op zoek naar een vriendelijk geprijsde versie van TOTD dan maar :)

Flickr | Lego collectie

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-11 17:47

b0p

TOTD ligt voor 19,99 bij Nedgame geloof ik. Wel een redelijke prijs toch?

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

• Speedy
b0p schreef op 22 februari 2004 @ 15:02:
TOTD ligt voor 19,99 bij Nedgame geloof ik. Wel een redelijke prijs toch?
Ja daar heb ik hem ook zien liggen, maar zie ze voor 7 dollar in amerika, met verzenden zal dat iets van 10 euro zijn? Wil er eigenlijk ook niet meer aan kwijt aangezien ik het spel zelf al heb in de vorm van HOTD2 (althans wat ik zo zie is het praktisch het zelfde spel)

[ Voor 21% gewijzigd door Speedy op 22-02-2004 15:14 ]

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Vandaag heb ik Quake III Arena voor Dreamcast gescoord, en ik moet zeggen het is een bom van een game :D. Review @ Gamespot : http://www.gamespot.com/d...n/quake3arena/review.html .

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hij krijgt iig wel een erg hoog cijfer, maar ik kan me niet voorstellen dat het echt lekker snel speelt met de DC joypad.. alhoewel Half-Life was ook nog wel redelijk te doen dus misschien moet ik deze game ook maar een keer meenemen als ik weer eens bij nedgame ben.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Speedy
Ja, heb muis en toetsenbord toch nog nutteloos hier liggen ... maak er gewoon een PC van met Quake III :)

Flickr | Lego collectie

• vectrex
Er zijn de laatste tijd weer nieuwe games uit voor de DC. Wie bestelt die games in dit forum?

Psyvariar 2
Puyo Puyo Fever
Castle of Shikigami 2

Toch wel kostbaar geintje, ik heb Ikaruga en Border Down al. Best leuk maar hoeveel schietspellen kun je hebben.

Space Channel Part 2, Vampire Chronicles en Cosmic Smash wil ik nog wel eens kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door vectrex op 26-02-2004 08:11 ]

• Dark_M
  • Niet online
Ik heb gister net Puyo Puyo Fever besteld en ik wil eigenlijk ook nog wel die andere maarja dat is inderdaad een vrij kostbare zaak, misschienn later nog eens. Eerst maar eens me PAL collectie uitbreiden.

• Speedy
Die shooters is toch niks voor mij, ben er veel te slecht in (net als in fighters). Ze zien er wel ontzettend goed uit, heb Ikaruga "getest" en me echt verbaasd over wat er nog uit de DC komt. Van de andere kant zijn dit misschien wel de nieuwe Radiant Silverguns of panzer dragoon saga's en zijn ze over een paar jaar het dubbele of meer waard ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Speedy op 26-02-2004 10:23 ]

Flickr | Lego collectie

• Dark_M
  • Niet online
Ik denk zeker wel dat Ikaruga wel de kans maakt om over een paar jaar het dubbele waard te zijn als je nu al ziet dat die op ebay toch al wel vaak 60 euro of meer doet. k zie hem net staan voor $44.95 met buy now..

[ Voor 14% gewijzigd door Dark_M op 26-02-2004 10:40 ]

Verwijderd

Ik heb voor Ikaruga 89 euro betaald (new).
Flinke mep geld maar ik heb nog geen tijd gehad om es achter een CC aan te gaan.

Verder is border down erg mooi maar heeft in mijn ogen een iritant minpunt.
Zolang je nl. nog niet goed genoeg bent dan ga je al gauw storen aan het 'testbeeld' dat je krijgt te zien waanneer je 'gameover' gaat.

Castle of Shikigami 2 (JAP) en Psyvariar 2: The Will To Fabricate die wil ik nog wel aan mijn collectie toevoegen :9~

• Dark_M
  • Niet online
Jah 89 kan je hem ook voor krijgen bij Nedgame en Dim+ maar dat is in mijn ogen echt veel te duur

Verwijderd

ik heb em ook bij dim+ weg...
Nedgame is 10 euro goedkoper maar had em helaas niet meer.

Koop eigenlijk liever mijn spullen bij Nedgame, bij Dim+ werkt een oude man wat een enorme l*l kan zijn.
Bij Dim+ heb je best wel een slechte garantie, vaak probs daar gehad, 'gelukkig' ben ik niet de enige met die ervaringen, daar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 15:47:
ik heb em ook bij dim+ weg...
Nedgame is 10 euro goedkoper maar had em helaas niet meer.

Koop eigenlijk liever mijn spullen bij Nedgame, bij Dim+ werkt een oude man wat een enorme l*l kan zijn.
Bij Dim+ heb je best wel een slechte garantie, vaak probs daar gehad, 'gelukkig' ben ik niet de enige met die ervaringen, daar.
Die oude knar bij de dim+ kan wel eens een enorme eikel zijn ja, maargoed tís ook zijn zaak.
Die jongere (nouja jong) gast met dat blonde krulletjes haar die kun je best hebben.

Doe mijn maar gewoon de nedgame, vooral die in enschede is erg goed, 2 toffe kerels die daar werken.

• Dark_M
  • Niet online
Ik heb nog nooit geen enkel problemen gehad eigenlijk niet bij Nedgame en ook niet bij Dim+ ook niet met die oudere vent van die oudere krijg ik soms het idee van dat die niet helemaal 100% op de hoogte is van alles maargoed dat maakt mij niet echt uit want ik hoef immers geen advies ik wil alleen maar me games kopen..

/edit overigens ben ik wel van mening dat beide winkels hun anime DVD's voor veel te hoge prijzen verkopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Dark_M op 26-02-2004 22:00 ]

Verwijderd

Aangezien het zijn winkel is dan zou hij er juist voor moeten zorgen dat wij daar tevreden terugkomen.
Lekker gunstig voor hem om als een l*l bekend te staan.
Zijn 'jongere' collega is iets beter maar mag wel wat vrolijker kijken.
Ze zijn daar al bang als je met een bijna aankoop een beetje staat te twijfelen.
Het komt dan echt over alsof ze daar op provisie basis werken.

Mocht je trouwens bij Dim+ wat kopen, kijk dan even naar de staat van je disc.

Met nedgame heb ik totaal geen probs.

Voor ons is het mooi dat beide zaken nogal verschillen met prijzen.

Ik heb jarenlang in de detailhandel gewerkt daardoor weet ik dat het anders moet/kan.
Zelfs als het je eigen zaak is.

• b0p

b0p

Vectrex Dude schreef op 26 februari 2004 @ 08:08:
Er zijn de laatste tijd weer nieuwe games uit voor de DC. Wie bestelt die games in dit forum?

Psyvariar 2
Puyo Puyo Fever
Castle of Shikigami 2

Toch wel kostbaar geintje, ik heb Ikaruga en Border Down al. Best leuk maar hoeveel schietspellen kun je hebben.

Space Channel Part 2, Vampire Chronicles en Cosmic Smash wil ik nog wel eens kopen.
Puyo Puyo Fever is onderweg (met gratis SA2 (birthday pack?) :) )!!!

• Dark_M
  • Niet online
b0p schreef op 26 februari 2004 @ 23:01:
[...]Puyo Puyo Fever is onderweg (met gratis SA2 (birthday pack?) :) )!!!
Op het Segaforum kwam iemand met het idee dat men bij lik-sang SA2 voor een prijs van 19.37 euro aanbieden en het birthday pack voor een prijs van €7.70 wat is dan het meest logische :P maakt mij iig niks uit ik het ze allebei al :)

Verwijderd

Zo vandaag Zero Gunner 2 binnen!
Hopelijk is het wat...

Verwijderd

DarkM schreef op 26 februari 2004 @ 23:09:
[...]

Op het Segaforum kwam iemand met het idee dat men bij lik-sang SA2 voor een prijs van 19.37 euro aanbieden en het birthday pack voor een prijs van €7.70 wat is dan het meest logische :P maakt mij iig niks uit ik het ze allebei al :)
Dat is ook een hele mooie deal! :9~

• vectrex
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 18:54:
Zo vandaag Zero Gunner 2 binnen!
Hopelijk is het wat...
Laat even weten wat je ervan vindt. Ik vind het een super shooter. Je moet wel maximum difficulty instellen.

Verwijderd

Ik heb nog geen idee wanneer ik em ga spelen, maar ik kom er op terug! :)

Edit:

Ik werd toch een beetje ongeduldig...

Zero Gunner 2 doet naar mijn mening niet onder voor Ikaruga.
Je heli kan veel meer vuren dan dat bij Ikaruga.

De game is erg laagdrempelig aangezien je zelfs in het level 'child' kunt spelen.

Maar beide games in je bezit hebben is niet overbodig, zeker wanneer je net als ik een liefhebber van dit genre bent!
Hopelijk gauw meer van dit soort games!

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 00:51 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Woei, net even Puyo Puyo Fever en Psyvariar 2 gespeeld, toch mooi dat er af en toe nog wat voor deze machine word uitgebracht :)

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Zero Gunner is ook vet ja, maar de gameplay van Ikaruga kon mij toch een heel stuk langer boeien. ZG2 is een stuk ongecompliceerder, bij Ikaruga moet je razendsnel nadenken :)

Koekie?

Verwijderd

Psyvariar 2 even kort gespeeld deze ga ik ook aanschaffen, niet dat ik zwaar onder de indruk ben.
De muziek is erg relaxt!

Geen idee hoe 'Puyo Puyo Fever' speelt.
Hopelijk het aanschaffen waard!
Aangezien mijn DC-games collectie nogal magertjes is.

• vectrex
Gisteren Puzzle Bobble 4-JAP (Bubble Bobble) en Cosmic Smash-JAP gekocht op ebay. Samen 56 euro incl. P&P. Als het binnen is zal ik een review geven over Cosmic Smash.

Vrijdagavond Border Down en Ikaruga weer gespeeld. Ikaruga heeft meer diepte, strategie en uitdaging, zeker als je difficulty omhoog gooit.

Verwijderd

Laatst een review van Puzzle Bobble gelezen., waren ze niet al te positief over, hopelijk valt de schade een beetje mee voor je!
Meeste reviews pluk ik van 'Ign' en 'Gamespot' vandaan.

Geen idee wat voor game, 'Cosmic Smash-JAP' is, maar ik wacht je review af op, 'Servicegames'', neem ik aan..?

Ikaruga is een heerlijke game, maar m'n sociale leven gaat daar wel mee naar de K....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 17:59 ]

• vectrex
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 17:57:
Laatst een review van Puzzle Bobble gelezen., waren ze niet al te positief over, hopelijk valt de schade een beetje mee voor je!
Meeste reviews pluk ik van 'Ign' en 'Gamespot' vandaan.

Geen idee wat voor game, 'Cosmic Smash-JAP' is, maar ik wacht je review af op, 'Servicegames'', neem ik aan..?

Ikaruga is een heerlijke game, maar m'n sociale leven gaat daar wel mee naar de K....
Puzzle Bobble/Bust a move had ik al als review copy zullen we maar zeggen. Is gewoon een leuk spel, niet uitblinkend oid:
Afbeeldingslocatie: http://dcmedia.ign.com/media/reviews/image/bustmove/in_02.jpgAfbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/163/163179/bg17_thumb.jpg

Cosmic Smash is een futuristische tennis/pong variant:
Afbeeldingslocatie: http://www.consolecity.com/screens/000004264.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door vectrex op 01-03-2004 20:15 ]

Verwijderd

Net ff psyvariar 2 gespeeld.
Erg lekkere game, beetje ikaruga feel met erg mooie passende tunes op de achtergrond, ben er alleen nog niet erg goed in :P

Verwijderd

Bedankt voor je uitleg, Vectrex Dude!
HF :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 20:17:
Net ff psyvariar 2 gespeeld.
Erg lekkere game, beetje ikaruga feel met erg mooie passende tunes op de achtergrond, ben er alleen nog niet erg goed in :P
Ga jij em ook aanschaffen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 21:03:
[...]

Ga jij em ook aanschaffen?
Als ik een keer geld teveel heb wel ja.
Vind de games gewoon een de erg dure kant import ben je zo 70-80e kwijt, voor dat geld koop ik me ook een hoop andere games.

Als de games nu gewoon een eurotje of 30 waren had en psyvariar 2 en puyo puyo fever alang besteld, mar aangezien de Gamecube versie van PPF maar 29,99 is haal ik die ipv de dreamcast versie.

• vectrex
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 09:17:
[...]

Als ik een keer geld teveel heb wel ja.
Vind de games gewoon een de erg dure kant import ben je zo 70-80e kwijt, voor dat geld koop ik me ook een hoop andere games.

Als de games nu gewoon een eurotje of 30 waren had en psyvariar 2 en puyo puyo fever alang besteld, mar aangezien de Gamecube versie van PPF maar 29,99 is haal ik die ipv de dreamcast versie.
Als je direct bij sites zoals Lik-Sang besteld ben je vaak de helft kwijt. Shipping is de laatste tijd gratis. Ik heb goede ervaringen met ze, ook nooit een douane heffing gehad, meeste pakjes van Lik-Sang hebben als verzendadres Germany, dus binnen EU.

Verwijderd

Vectrex Dude schreef op 02 maart 2004 @ 09:34:
[...]

Als je direct bij sites zoals Lik-Sang besteld ben je vaak de helft kwijt. Shipping is de laatste tijd gratis. Ik heb goede ervaringen met ze, ook nooit een douane heffing gehad, meeste pakjes van Lik-Sang hebben als verzendadres Germany, dus binnen EU.
Ik besteld ook met grote regelmaat bij lik-sang ben 2x door de douane genaait.
En free shipping gaat bijna alleen maar op voor het nieuwe spul helaas.

Verwijderd

Dat is balen dat je door de douane bent genaaid... :(
Hoeveel kosten komen daar dan ongeveer bij?

• Dark_M
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 13:50:
Zijn hier uberhaupt richtlijnen voor? Volgens mij bedenken die gasten ter plekke maar wat.. Ik bedoel wat voor nut heeft het op een heffing te vragen voor producten die in het land waar het naar toe gaat zelf niet te verkrijgen zijn? Ik snap die regelingen niet helemaal eigenlijk iemand die hier meer over weet?

Verwijderd

had voor 100e besteld kwam 24 euro nogwat bij, btw+douane kosten.

2e keer voor ongeveer 150e besteld kwam er iets van 34e bijop.

Al met al dus best een dure grap iedere keer.

Nu moet ik wel zeggen dat dit 2 keer gebeurd is op de mischien wel 20-30 bestellingen dus je moet net de pech hebben dat ze je eruit pikken.

• unfor
ik heb lik sang daarover gemailed, en het schijnt dat als je air-mail als verzending kiest, dat je dan niet dat gedoe met de douane krijgt. is wel een stukje duurder.

• vectrex
Volgens mij 19% btw en admi-kosten.

• unfor
we zijn geld bij elkaar aan het schrapen voor Propeller Arena, hier hoor je binnenkort meer over :)

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Owja? Zou wel leuk zijn, maar heb je een bron?

Koekie?

Verwijderd

unfor schreef op 03 maart 2004 @ 07:21:
we zijn geld bij elkaar aan het schrapen voor Propeller Arena, hier hoor je binnenkort meer over :)
Welk team zit jij bij ? ik maak deel uit van de assembler ploeg, we zijn op het ogenblik bezig een samenwerking op te zetten om de disc te bemachtigen en te laten rippen door belokk.

http://pub39.ezboard.com/...essage?topicID=3158.topic

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 08:21 ]

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11 20:50

JC

- minimalistic -

Woei, Marvel vs. Capcom 2 gekocht voor 12,50 euro :)
Weet iemand waarom Bomberman online vrijwel nergens te koop is (origineel that is)?
Zou wel graag het origineel willen bemachtigen :D

Verwijderd

DarkM schreef op 02 maart 2004 @ 13:54:
[...]

Zijn hier uberhaupt richtlijnen voor? Volgens mij bedenken die gasten ter plekke maar wat.. Ik bedoel wat voor nut heeft het op een heffing te vragen voor producten die in het land waar het naar toe gaat zelf niet te verkrijgen zijn? Ik snap die regelingen niet helemaal eigenlijk iemand die hier meer over weet?
Misschien dat je hier wat aan hebt..

http://www.belastingdienst.nl/9229237/v/index.htm

Verwijderd

Heb het idee dat ik flink wat mis, vertel, vertel :) :? :)

Verwijderd

JC schreef op 03 maart 2004 @ 12:23:
Weet iemand waarom Bomberman online vrijwel nergens te koop is (origineel that is)?
Bij Nedgame hebben ze nog een usa-versie liggen voor 24,99 euro, succes!

• vectrex
JC schreef op 03 maart 2004 @ 12:23:
Bomberman is alleen als US versie uitgekomen. Op ebay moet je die wel vinden, daar heb ik hem ook vandaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 08:18:
[...]

Welk team zit jij bij ? ik maak deel uit van de assembler ploeg, we zijn op het ogenblik bezig een samenwerking op te zetten om de disc te bemachtigen en te laten rippen door belokk.

Mag/kun je hierover meer vertellen?

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:59

zwelgh

-**-

Dit klinkt erg interessant! Ik zit al jaren te wachten tot dat spel een keer verschijnt!

• unfor
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 08:18:
[...]

DCForums.net, ik heb geen idee met wie er momenteel er allemaal samengewerkt word, maar er word wel met iig 1 partij samengewerkt.

Verwijderd

De PA disc is trouwens al gekocht door iemand, de volgende stap is nu het laten rippen van de disc door iemand uit de community waarschijnlijk belokk met zijn ervaring en aparatuur.

T'is dus nu een kwestie van wachten met met 2-3 maand max is een release van Propellor arena denk ik wel een feit.

De hele voortgang is te volgen in het topic op assembler forum waar ik de,link een paar posts hierboven van heb gepost.

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een kabel of id waarmee je save-games van het internet kan plukken.
Om vervolgens de save-game op de memeorycard te zetten.
Heeft iemand een idee of deze kabeltjes nog verkocht worden/of hoe ze dr uit zien?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 18:05 ]

• Speedy
Lik-Sang heeft ze wel, van die memorycards die je aan je pc kan hangen.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Enorm bedankt, ik zal het binnenkort es gaan bestellen.
Ook beloof ik dat ik voordat ik weer es iets zoek om als eerste es te gaan kijken wat Lik-Sang allemaal op de site heeft staan! ;)

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 13:46
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 18:43:
De PA disc is trouwens al gekocht door iemand, de volgende stap is nu het laten rippen van de disc door iemand uit de community waarschijnlijk belokk met zijn ervaring en aparatuur.

T'is dus nu een kwestie van wachten met met 2-3 maand max is een release van Propellor arena denk ik wel een feit.

De hele voortgang is te volgen in het topic op assembler forum waar ik de,link een paar posts hierboven van heb gepost.
Ik krijg de melding dat dat forum niet bestaat door ezboard :\

• JC

JC

- minimalistic -

Thnx voor de Bomberman tip :)
Is Ikaruga dan toevallig alleen in Japan en Amerika uitgebracht?

• vectrex
JC schreef op 06 maart 2004 @ 15:47:
Thnx voor de Bomberman tip :)
Is Ikaruga dan toevallig alleen in Japan en Amerika uitgebracht?
Alleen Japan, maar menu's zijn engels. Kijk maar op www.lik-sang.com, of www.play-asia.com

• vectrex
Afbeeldingslocatie: http://www.vectrex.nl/gfx/cosmic.jpg
Vandaag binnen. Puzzle Bobble 4 aka Bust a Move is het bekende spel met de ballen. Gewoon 2D niets bijzonders, wel mooi Hi-res in VGA-mode.

Cosmic Smash is een redelijk zeldzaam spel. Mannetje doet denken aan Rez. Is Virtua Tennis meets Arkanoid/Pong/Break Out. Het is een directe Arcade port, spel is van Sega Rosso. Erg leuk en verslavend.

Je moet binnen tijd limiet een aantal blokken weg spelen. Begint standaard, maar op volgend level beginnen blokken te bewegen, er verschijnen obstakels etc. Achtergrond is er maar in 2 soorten. Je kunt verschillende kanten op naar het einddoel, dus veel verschillende levels. menu is volledig engels. Extra doel in Cosmic Smash is om het laatste blok met een special move weg te slaan.

Eindscherm/movie is erg leuk zal ik niets over verklappen. Nog een paar screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.segalife.com/images/screens/cosmics4.gifAfbeeldingslocatie: http://www.segalife.com/images/screens/cosmics3.gif

• b0p

b0p

DarkM schreef op 26 februari 2004 @ 23:09:
[...]

Nog even voor de volledigheid (heb mijn bestelling inmiddels ontvangen). Lik-Sang levert P.P.F. inclusief gratis SA2 JAP en dus niet het Birthday Pack :*)

• Speedy
Hoeveel officiele DC PAL releases zijn er eigenlijk? Heb nu een lijst waar ik tot 217 kom, maar is dat volledig?

Flickr | Lego collectie

• Dark_M
  • Niet online
TAG_Speedy schreef op 07 maart 2004 @ 17:56:
Hoeveel officiele DC PAL releases zijn er eigenlijk? Heb nu een lijst waar ik tot 217 kom, maar is dat volledig?
Op http://www.dreamcasthistory.com/euroreleased.html staan dr al 221

• Speedy
Ok, mis ik er dus 1 (die 3 Bleem! releases tel ik niet mee). Bedankt :)

Als er nog meer zijn hoor ik het graag :Y)

De missende was Sega Swirl ... gratis game? Ook schrappen maar :)

[ Voor 23% gewijzigd door Speedy op 07-03-2004 20:45 ]

Flickr | Lego collectie

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-11 23:37
Vandaag in een restpartijen winkel een Sega arcade stick voor 6€ gekocht. Nieuw!
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/dc-arcadestick.jpg
Ze hadden er maar 1tje anders had ik de hele partij opgekocht :P

[ Voor 15% gewijzigd door Eindbaas op 15-03-2004 19:37 ]

• Speedy
Das de betere prijs, ze hadden ze ooit bij Futurmax voor een leuk bedrag maar daar zijn ze niet meer te krijgen en verder betaal je er overal nog redelijk wat voor, zo zeldzaam zijn ze toch niet :(

Flickr | Lego collectie

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-11 23:37
Ik had al een Dragoncast arcade stick, maar de originele SEGA voelt nét iets beter aan. Zeldzaam zijn ze niet idd. maar voor 6 euri laat ik zulks natuurlijk nooit staan :) Strax maar even een robbertje knokken met Marver vs Capcom en Soulcalibur.

• basu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-10 10:53
Weet iemand in Amsterdam DC Lightguns te koop voor een schappelijk prijsje?
(En doe dr ook maar zoon arcade stick bij :9

Verwijderd

Is er nog iemand die phantasy star v1.0 met de sonic 2 demo disc heeft ? ik ben namelijk hard op zoek naar die sonic 2 demo disc die erbij zat dus als je er vanaf wilt meldt dit dan even.

Verwijderd

[afbeelding]
vlgns mij hoort die cd bij zon cheat cartridge.....

• JC

JC

- minimalistic -

Ik heb wel een sonic 2 demo disc (the trial?). Mail me als je interesse hebt :)

Verwijderd

JC schreef op 17 maart 2004 @ 20:49:
Ik heb wel een sonic 2 demo disc (the trial?). Mail me als je interesse hebt :)
Je hebt geen mail adres in je profiel staan. :(

• JC

JC

- minimalistic -

Solly!
Heb je nu een mailtje gestuurd :)

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Heb thuis ook een DC staan, vroeg me alleen af hoeveel dat ding nu nog waard is. Heb naast een dc namelijk ook een gc en ps2 staan, dus ik vermaak me wel. (Zelfs nog een megadrive II bedenk ik nu :D)

Anyway, het betreft dus:
1 Dreamcast console + kabels
2 Controllers (origineel sega)
1 VMU
+/- 30 'back-up' games (of meer, weet niet precies)

Apparaat verkeerd in goede staat en werkt prima. Ook de controllers zijn niet lam ofzo.

En nu ik toch bezig ben, een sega megadrive II met ongeveer 10 games en 2 controllers? :D

Verwijderd

Je gaat dat toch niet verkopen?! Ik zou dat nooit doen, gaming hardware verkopen, mensen die het wel doen krijgen vaak spijt!
Me xbox, DC, GC, PS2, PSX, NES, JAGUAR, MEGADRIVE, C64, 4gameboys en me dikke pc enz. :P gaan zeker niet de deur uit hoe oud ze ook worden.
Ik vindt de dreamcast nog steeds de beste spelcomputer, het is jammer dat iedereen zo terughoudend was toen het beestje net uitkwam. Ik heb m vanaf dag 1, en hij blijft nr1!! :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 19:33 ]

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Okeej, weet iemand hier waar ik voor een redelijke prijs Bleemcast for GT2 kan krijgen? futuremax heeft em nie meer... Het pakketje moet wel onder rembours worden verzonden... Weet iemand toevallig een zaak die deze game heeft EN ze onder rembours verzend? Ik zoek btw ook nog een lightgun met game erbij, maar Bleemcast 4 GT2 is nu echt een prioriteit...

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:53
Woohoo ik heb me dreamcast eindelijk binnen voor 35 eurie gekocht op ebay met metropolis street racer erbij en 1 controller. Alleen net zag ik al waarom hij hem had verkocht de spellen wilde hij niet echt meer lezen. Nu las ik op die site met die laser calibratie dat het een veel voor komend probleem is. In het begin wilde dat niet echt lukken op een gegeven moment had ik zelfs geen beeld meer maar na paar keer een beetje aan te hebben gefriemeld doet hij het weer als een zonnetje

* Vipertje is a verry happy boy :)

ps
Subtiel topic schopje :+

• LiquidT_NL
okeej, zijn er nog boeiende games die iemand toevallig ergens vandaan heeft kunnen krijgen?
enne, nog even een vraagje over gamechoise...

Ik wil graag een game daar gaan bestellen, maar mijn probleem is dat ik niet weet of het wel zo betrouwbaar is. hoe gaat het bijvoorbeeld in zijn werking? Ik bestel een game daar onder mijn Naam en adres ed. en ik betaal vooruit, wordt de game dan zo aan mijn huis geleverd? Dus zeg maar zij regelen alles van hun filiaal tot aan mijn huis? En is het bedrijf erg betrouwbaar? Dus niet dat ik straks 40 euries kwijt ben en ik krijg mijn game niet? Zijn er mensen hier die ervaring hebben met dit bedrijf?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• vectrex
LiquidT_NL schreef op 03 april 2004 @ 15:39:
okeej, zijn er nog boeiende games die iemand toevallig ergens vandaan heeft kunnen krijgen?
enne, nog even een vraagje over gamechoise...

Ik wil graag een game daar gaan bestellen, maar mijn probleem is dat ik niet weet of het wel zo betrouwbaar is. hoe gaat het bijvoorbeeld in zijn werking? Ik bestel een game daar onder mijn Naam en adres ed. en ik betaal vooruit, wordt de game dan zo aan mijn huis geleverd? Dus zeg maar zij regelen alles van hun filiaal tot aan mijn huis? En is het bedrijf erg betrouwbaar? Dus niet dat ik straks 40 euries kwijt ben en ik krijg mijn game niet? Zijn er mensen hier die ervaring hebben met dit bedrijf?
http://www.play-asia.com/...-5-77-1-15-bleemcast.html
is een prima bedrijf. Of www.lik-sang.com.

• LiquidT_NL
en is het bij play-asia mogelijk om games te bestellen, en dat ze er dan wel voor zorgen dat ze bij je thuis komen?

• Speedy
Nee, je moet op de fiets naar Hong-Kong :+

zonder gein, bij Play-Asia Sonic Adventure 2 besteld en die was met een dag of 4 in huis. Supersnel en goed te doen kwa verzendkosten.

Flickr | Lego collectie

• LiquidT_NL
mooi, morgen ga ik mijn order samenstellen :)

thnx voor de hulp :D

• Hyp Hyper
LiquidT_NL schreef op 04 april 2004 @ 02:13:
mooi, morgen ga ik mijn order samenstellen :)

thnx voor de hulp :D
lik-sang is wellicht verstandiger omdat die vrijwel altijd vanuit duitsland versturen... (geen kans op douane-gedoe). Moet wel zeggen dat ik bij play tot nu toe nog geen douane-problemen gehad heb. :)

• Hyp Hyper
Hyp Hyper schreef op 04 april 2004 @ 22:14:
[...]

lik-sang is wellicht verstandiger omdat die vrijwel altijd vanuit duitsland versturen... (geen kans op douane-gedoe). Moet wel zeggen dat ik bij play-asia tot nu toe nog geen douane-problemen gehad heb. :)

• LiquidT_NL
ehm... wat bedoel je met die douane problemen als ik vragen mag?

• b0p

b0p

LiquidT_NL schreef op 04 april 2004 @ 23:23:
ehm... wat bedoel je met die douane problemen als ik vragen mag?
Men bedoeld met douaneproblemen de eventuele naheffingen (invoerbelasting/BTW) die je moet betalen mocht je pakketje onderschept worden door de douane.

• Speedy
Die Bleemcast is maar 8 dollar, je mag tot 22 euro belastingvrij invoeren dus dat levert geen problemen op. (www.douane.nl)

Flickr | Lego collectie

• LiquidT_NL
dus als ik onder de 22 euro zit zit het goed? Is dit incl of excl verzendkosten? ja ik ben niet zo thuis in dat soort dingen, en ik zou eigenlijk best wat meer willen bestellen.

• Speedy
Dit zegt de douane site erover:
Als u via Internet goederen bestelt in bijvoorbeeld de VS en de waarde daarvan hoger is dan EUR 22, dan bent u douanerechten en omzetbelasting en eventueel accijns en verbruiksbelastingen verschuldigd. Het gaat in dit geval namelijk om de invoer van goederen. De invoer doet u weliswaar niet zelf, dat doet de PTT of een koeriersbedrijf voor u, maar via hen zult u dan de verschuldigde douanerechten en belastingen moeten voldoen. Als de waarde EUR 22 of lager is, is geen belasting verschuldigd. Voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette betaalt u altijd belasting.
Bij mijn weten is het excl verzendkosten trouwens.

Mijn pakketje kwam overigens zonder factuur, niet te traceren wat het kost. Hoe ze het dan bepalen durf ik niet te zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Speedy op 05-04-2004 18:00 ]

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.