Dreamcast Fanaten..verzamel u hier.... (Deel 2) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.185 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
mwha, lik-sang heeft Bleemcast for GT2 nie :'(
Dus ik heb bij play-asia wezen shoppen :)
Over een maandje ga ik weer trug naar lik-sang voor een lightgun :)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Psyvariar 2 en Soul Calibur aangeschaft.
Soul Calibur voor maar 8 euro, zo'n topper mag je alleen al niet om de prijs laten liggen.
Vooral als je nagaat dat er zaken zijn die nog tussen de 30 en 50 euro hier voor vragen, stelletje afzetters!

Castle of shikigami 2 , leek me ook wel wat maar grafisch vind ik Psyvariar 2 er toch mooier uit zien.

Verder overweeg ik Border Down en Puyo puyo Fever nog.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent_Valentine
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 15:05
Nog even terug komen op de Douane:
Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten en BTW worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde, daarbij opgeteld het douanerecht en de verzekerings- en vervoerskosten tot de plaats van bestemming.
Dus die 22 euro vrijstelling is helaas inclusief verzendkosten :( toch handig om te weten om niet voor onaangename verrassingen te komen te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 17:11

AntiPasta

d1 m0z4rella

Soul Calibur voor maar 8 euro, zo'n topper mag je alleen al niet om de prijs laten liggen.
Heb ook Soul Calibur bij Lik-sang gekocht... als ik 'm met mijn AR CDX bootdisc probeer te spelen in mijn PAL DC dan krijg ik half beeld... de bovenste helft is zwart 8)7

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiPasta schreef op 06 april 2004 @ 19:01:
[...]

Heb ook Soul Calibur bij Lik-sang gekocht... als ik 'm met mijn AR CDX bootdisc probeer te spelen in mijn PAL DC dan krijg ik half beeld... de bovenste helft is zwart 8)7
En gewoon met een utopia disc booten dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Op deze pagina kun je een DEMO-versie van xploder downloaden:

http://www.segaforum.nl/t...11967&SearchTerms=xploder

In de readme file staat hoe je em moet fikken! (eitje) :)
Mocht je dat niet lukken dan zou ik em gewoon hier weghalen:

http://www.lik-sang.com/i...gory=33&products_id=1099&

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 08:59:
Vooral als je nagaat dat er zaken zijn die nog tussen de 30 en 50 euro hier voor vragen, stelletje afzetters!

Castle of shikigami 2 , leek me ook wel wat maar grafisch vind ik Psyvariar 2 er toch mooier uit zien.

Verder overweeg ik Border Down en Puyo puyo Fever nog.
psyvariar... vertel eens, wat vind je van die game dan?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 17:42
Hoi ik hou dit topic al een hele tijd in de gaten....en heb ook aan de hand van dit topic een DC gekocht..

maar nu vraag ik me wat af...zijn er goede snowboard games voor de DC?
(ik heb 1 titel maar die is zo gigantisch gaar dat ik de naam niet eens meer weet)

In sega extreme sports kan je wel snowboarden maar dit is ook maar betrekkelijk kort en dan moet je ook nog altijd weer andere sporten doen :P

en de laatste vraag...

ligt het nu aan mij of is ikaruga echt gigantisch lastig? speel het nu al een paar maanden af en toe maar kom maar niet verder dan chapter 4....(met z'n 2'en..) en wat betekend in het ikaruga menu 'extend'?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:15
Ikaruga is enorm lastig :) Chapter 4 vind ik al een heel eind, maar dan suck ik ook in shumps ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel de laatste tijd erg vaak met Sonic Adventure 2, wat een ongelooflijk goed game zeg! Die kleuren, die snelheid die creativiteit, that's what's sega all about _/-\o_ .

Zijn er trouwens mensen die het game ook redelijk moeilijk vinden? ;) Ik sukkel toch behoorlijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
een goede snowboard game (als je niet let op realisme) vond ik toch echt snowsurfers :)

sonic si teh pwn :D Vooral die chao world vind ikzelf ook wel grappig gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op 07 april 2004 @ 07:56:
[...]

psyvariar... vertel eens, wat vind je van die game dan?
De game zelf heb ik nog in de 'seal'.
Eigenlijk had ik er wel 1tje kunnen openmaken maar dan verkoop ik em waarschijnlijk niet meer.
Heb er hier 10 van liggen namelijk.

Maar een review over de game kun je hier vinden:

http://www.ntsc-uk.com/re...tform=sdc&game=Psyvariar2

Oo hier wordt de game uitvoerig besproken:

http://www.segaforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=12054

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Laatst online: 16-09 17:11

AntiPasta

d1 m0z4rella

Mastadont schreef op 07 april 2004 @ 08:33:
....en wat betekend in het ikaruga menu 'extend'?:)
Daar kan je het aantal punten instellen dat je moet halen om er weer een leven bij te krijgen.

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
AntiPasta schreef op 08 april 2004 @ 18:09:
[...]

Daar kan je het aantal punten instellen dat je moet halen om er weer een leven bij te krijgen.
ok dan!

en wat is dan de beste zodat ik heel veel levens erbij kan verdienen?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Damn, bestel ik Bleemcast! for Gran Turismo 2, heeft iemand em net voor mijn neus weggesnaaid. Ik heb een mailtje gestuurd en ik heb em laten verwisselen voor Bleemcast! for Tekken 3.

Nu heb ik 2 vragen:

1. In Shenmue 2, zijn er dan bij de originele versie bij elk personage waar je mee praat stemmen? Want mijn gekopieerde mist aardig wat stemmen, als je bijvoorbeeld de weg vraagt, of als je vraagt of ze weten waar je werk kan vinden.

2. Weet iemand nu nog een betrouwbaar bedrijf waar ik Bleemcast! for Gran Turismo 2 kan vinden? Want ik kijk erg uit om die game te kunnen spelen, maar noch lik-sang noch play-asia heeft em voor me op voorraad.

Zouden jullie alsjeblieft de bovenste 2 vragen willen beantwoorden? Vooral de 2e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
LiquidT_NL schreef op 14 april 2004 @ 09:32:
Damn, bestel ik Bleemcast! for Gran Turismo 2, heeft iemand em net voor mijn neus weggesnaaid. Ik heb een mailtje gestuurd en ik heb em laten verwisselen voor Bleemcast! for Tekken 3.

Nu heb ik 2 vragen:

1. In Shenmue 2, zijn er dan bij de originele versie bij elk personage waar je mee praat stemmen? Want mijn gekopieerde mist aardig wat stemmen, als je bijvoorbeeld de weg vraagt, of als je vraagt of ze weten waar je werk kan vinden.

2. Weet iemand nu nog een betrouwbaar bedrijf waar ik Bleemcast! for Gran Turismo 2 kan vinden? Want ik kijk erg uit om die game te kunnen spelen, maar noch lik-sang noch play-asia heeft em voor me op voorraad.

Zouden jullie alsjeblieft de bovenste 2 vragen willen beantwoorden? Vooral de 2e...
Shenmue 2 heeft bij alles stemmen

En Bleemcast voor GT2 kan je hier krijgen http://www.dreamcasthistory.com/dchstore.html of het betrouwbaar is mag je zelf bepalen, ik kan je alleen maar vertellen dat ik het wel zou aan durven om hier wat te bestellen :)
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 08:27:
[...]
De game zelf heb ik nog in de 'seal'.
Eigenlijk had ik er wel 1tje kunnen openmaken maar dan verkoop ik em waarschijnlijk niet meer.
Heb er hier 10 van liggen namelijk.
Wat moet je met 10 exemplaren? mocht je dr nog eentje willen openmaken dan wil ik hem nog wel van je overnemen indien je natuurlijk alles (spinecard boekjes etc.) er nog gewoon bij hebt (behalve het plastic natuurlijk).. en voor een goede prijs

[ Voor 19% gewijzigd door Dark_M op 14-04-2004 10:38 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
nog andere webshops voor Bleemcast 4 GT2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
ehm: probleempje: Ik heb in Shenmue 2 al mijn geld in tokens voor de slot automaten gestoken. Nu krijg ik die tokens niet omgezet in $. Hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
LiquidT_NL schreef op 14 april 2004 @ 19:14:
ehm: probleempje: Ik heb in Shenmue 2 al mijn geld in tokens voor de slot automaten gestoken. Nu krijg ik die tokens niet omgezet in $. Hoe doe ik dit?
schopje... Iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Misschien heb je hier wat aan http://db.gamefaqs.com/co...ast/file/shenmue_ii_f.txt ff met IE zoeken naar 'token' of 'tokens'... maar als ik dat zo even vluchtig doorlees kan je die dingen niet zomaar weer inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik heb een boxed Sega arcade stick die ik te weinig gebruik. Voor een goede prijs wil ik er wel vanaf (35E oid). Vectrex@zonnet.nl.

Iemand nog een review over Puyo Puyo, Castle of Shikigami 2 of Psyvariar 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vectrex Dude schreef op 20 april 2004 @ 17:26:
Ik heb een boxed Sega arcade stick die ik te weinig gebruik. Voor een goede prijs wil ik er wel vanaf (35E oid). Vectrex@zonnet.nl.

Iemand nog een review over Puyo Puyo, Castle of Shikigami 2 of Psyvariar 2?
http://www.servicegames.nl/artikel.asp?artikelID=301

http://www.ntsc-uk.com/re...tform=sdc&game=Psyvariar2 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ben je inmiddels al van die probs af?
Na mijn geweldige tips? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:23

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik ben ook van plan om een dreamcast te kopen en tijdens mijn zoektocht kwam ik erachter dat SCUMMVM ook op een dreamcast draait. Dat betekent dus dat Day of the Tentacle, Sam and Max en vele andere adventures speelbaar zijn. Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van SCUMMVM op de Dreamcast? Ik ben namelijk wel benieuwd hoe dat loopt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

is dat een NTSC Soul Calibur?

hoe heb je hem aangesloten? via RGB scart of tulp?

weet iemand waarom futuremax.nl uit de lucht is? kom bij vuurwerk site terecht namelijk :?

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 22-04-2004 08:19 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
-=BoKKiE=- schreef op 22 april 2004 @ 07:24:
[...]
weet iemand waarom futuremax.nl uit de lucht is? kom bij vuurwerk site terecht namelijk :?
hier kom ik er gewoon op hoor...

trouwens, weet iemand een plek waar ik bleemcast for GT2 kan kopen met gewoon overmaken ofzo? Mijn ouders willen niet dat ik dingen met credit card koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

LiquidT_NL schreef op 22 april 2004 @ 22:49:
[...]

hier kom ik er gewoon op hoor...

trouwens, weet iemand een plek waar ik bleemcast for GT2 kan kopen met gewoon overmaken ofzo? Mijn ouders willen niet dat ik dingen met credit card koop...
hmmzja hij deed het gistermiddag inderdaad alweer

bij Futuremax kan dat :) levertijd staat daar op 7 dagen :)
heb daar zelf een hele tijd terug bleemcast voor tekken gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, vanaf volgende week ben ik ook de trotse eigenaar van een dreamcast :). Nu was ik van plan om bij futuremax sonic shuffle (import) te bestellen, maar heeft iemand enig idee hoe ik geïmporteerde spellen aan het draaien krijg?

En hoe zit het met dat Scummvm voor de Dreamcast, draait dat nog een beetje of is het onbegonnen werk?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ik zelf boot ze met een DC-X disc, heb het geprobeerd met diverse Utopia releases maar dat werkte hier van geen kant.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, ik heb mijn Dreamcast ook binnen. Nu heb ik alleen even een vraag, wat haalt een RGB kabel eigenlijk uit? Verbeterd dat de beeldkwaliteit? En wat is het verschil tussen 50hz en 60hz voor de beeldkwaliteit?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Smoonshine schreef op 28 april 2004 @ 09:02:
Zo, ik heb mijn Dreamcast ook binnen. Nu heb ik alleen even een vraag, wat haalt een RGB kabel eigenlijk uit? Verbeterd dat de beeldkwaliteit? En wat is het verschil tussen 50hz en 60hz voor de beeldkwaliteit?
Ik weet zo niet wat het uitmaakt bij een DC om een RGB kabel te hebben (ik heb alleen maar ervaring met de RGB kabel aangezien ik geen normale kabel heb) maar toen ik bij m'n Gamecube de gewone kabel verving door een RGB versie werd het beeld toch duidelijk een stuk helderder (minder streepvorming en ook de kleuren werden echt een stuk beter).. En het verschil tussen 50 en 60hz de refreshrate is gewoon een stuk hoger dus het beeld vernieuwd zich sneller en is wat mij betreft gewoon beter, ik durf zelfs wel te beweren dat het een stuk soepeler speelt. En waarom zou je op 50 spelen als je TV 60 aankan (eigenlijk alle EU TV's kunnen dit wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

DarkM schreef op 28 april 2004 @ 09:16:
[...]

Ik weet zo niet wat het uitmaakt bij een DC om een RGB kabel te hebben (ik heb alleen maar ervaring met de RGB kabel aangezien ik geen normale kabel heb) maar toen ik bij m'n Gamecube de gewone kabel verving door een RGB versie werd het beeld toch duidelijk een stuk helderder (minder streepvorming en ook de kleuren werden echt een stuk beter).. En het verschil tussen 50 en 60hz de refreshrate is gewoon een stuk hoger dus het beeld vernieuwd zich sneller en is wat mij betreft gewoon beter, ik durf zelfs wel te beweren dat het een stuk soepeler speelt. En waarom zou je op 50 spelen als je TV 60 aankan (eigenlijk alle EU TV's kunnen dit wel).
Dan zullen wij thuis wel een aparte tv hebben. 60hz pakt ie hier echt niet. Dan wordt het beeld erg onstabiel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Vast een oudere TV, de Philips van m'n ouders pakt ook geen 60Hz. TV is een jaar of 10 oud ... gelukkig m'n eigen Sony wel :9
RGB is zeker aan te raden, het beeld wordt er scherper van, al moet ik zeggen dat ik maar 1 dag met de standaard A/V kabel heb gespeelt. (heb een orginele RGB kabel, weet niet of het met die 3rd party kabels ook zoveel scheelt ... bij de Cube niet namelijk).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

TAG_Speedy schreef op 28 april 2004 @ 09:39:
Vast een oudere TV, de Philips van m'n ouders pakt ook geen 60Hz. TV is een jaar of 10 oud ... gelukkig m'n eigen Sony wel :9
RGB is zeker aan te raden, het beeld wordt er scherper van, al moet ik zeggen dat ik maar 1 dag met de standaard A/V kabel heb gespeelt. (heb een orginele RGB kabel, weet niet of het met die 3rd party kabels ook zoveel scheelt ... bij de Cube niet namelijk).
Mwoah, we hebben thuis een Metz 100hz tv, die is net 1 jaar oud. Misschien dat er nog wel één en ander valt in te stellen op de tv, zodat hij wel 60hz pakt. Vond het ook al erg vreemd dat hij 60hz niet pakte.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Trouwens, ik ben nog op zoek naar een leuk voetbalspel voor de Dreamcast. Ik heb er nu 3 gevonden:

-Uefa Striker
-Uefa dream soccer
-Sega Worldwide soccer euro edition

Ik heb zelf virtua striker al wel, maar dat vind ik nog niet echt een succes. Heeft iemand ervaring met 1 van de bovenstaande titels? Zo ja, welke vond jij het leukst/best. Ik kan er niet echt een beeld van vormen, want elke review zegt wat anders, dus zou ik graag jullie mening weten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

*schop

Ik ben inmiddels begonnen met Sonic Adventure die bij de Dreamcast zat. Nu zit ik in dat begin stukje in het riool waar ik de lightdash moet uitvoeren. Nu doe ik dit precies zoals het hoort, maar sonic volgt niet dat path of rings. Heeft iemand hier ervaring mee en weet diegene ook hoe ik dit op kan lossen?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54
Had ik ook problemen mee.
Het blijkte bij mij dus dat je de toetsen net iets langer moet indrukken en zo. Ik vond het een klote combo om te doen.

Even later heb je hem trouwens weer nodig :( Maar ja het is een leuk spel verder.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Freezer schreef op 04 mei 2004 @ 12:39:
Had ik ook problemen mee.
Het blijkte bij mij dus dat je de toetsen net iets langer moet indrukken en zo. Ik vond het een klote combo om te doen.

Even later heb je hem trouwens weer nodig :( Maar ja het is een leuk spel verder.
Hmz, voor zover ik weet doe ik alles goed, ik hou die knop in totdat sonic weer gaat staan en een blauwe gloed heeft, ik ga met mijn neus richting die ringen staan, maar met ze meegaan doet ie niet. Sowieso is dat een erg buggy stukje, ik heb nu al 3 levens verloren doordat ik door een muur heen schoot |:(

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Niemand? nou dan doe ik het wel.... PROPELLER ARENA IS UIT!!!! :) :) :)

Het zat er al een tijdje aan te komen er was een disc met een eigenlijk complete versie van het spel te krijgen welke voor een enorm bedrag verkocht is (k meen 1500 dollar oid) en deze is nu geript de bedoeling was eigenlijk de het spel eerst verspreid werd onder alle mensen die meebetaald hebben om het spel te kunnen kopen en daarna zou het voor iedereen te krijgen zijn, maar gister/vandaag is het spel dan toch door iemand voortijdig op het net gezet en is deze dus vrij te downloaden..

Wat is Propeller Arena?
http://www.the-nextlevel.com/features/propeller_arena/
En in het kort een dogfight game ontwikkeld door Sega's inhouse development team AM2, welke eigenlijk klaar was maar werd uitgesteld vanwege de aanslagen op 11 september in de USA... Waarna het spel triest genoeg volledig gedumpt werd omdat Sega zich besloot terug te trekken uit de console markt en de Dreamcast te laten voor wat het was :'(

Screens
http://www.gamespot.com/d...lerarena/screenindex.html

Enne waar kan je hem downloaden?
Nouwja eigenlijk laat de GoT policy het niet toe om links oid te plaatsen of aan te bieden naar materiaal waarop copyright rust dus dat ga ik dan ook niet doen :p
Maar ik ga dr eigenlijk gewoon vanuit dat de gemiddelde bezoeker van GoT wel weet waar die moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Over 35 uur is ie binnen :) Iemand al een reviewtje, of staat iedereen in de wacht?

Gr. Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Duurt hier nog uren inderdaad, laat em morgen wel gaan, maar ben zeer benieuwd naar dit kunstwerk. Zal de Dreamcast vast aansluiten en de CD brander opwarmen :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
ik heb hem gisteravond al even wat gespeeld, neem van mij aan, een leuk spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz als ik thuis ben maar ff op zoek gaan :) ziet er beetje Crimson Skies achtig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Vectrex Dude schreef op 10 mei 2004 @ 21:11:
Over 35 uur is ie binnen :) Iemand al een reviewtje, of staat iedereen in de wacht?

Gr. Jeroen
Toch nog een eindsprintje, vanmorgen was ie binnen. Snel 1 level gespeeld. Doet een beetje denken aan de sfeer van Crazy Taxi. Muziek en stem zoals in Crazy Taxi, stuk of 6 vliegtuigen te kiezen en dito levels (ik heb een vulcano level gespeeld, met rondvliegende stenen). Multiplayer nog niet geprobeerd. Conclusie na 5 minuten: aardig spel voor tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben niet nieuw met de Dreamcast maar wel nieuw met het back-uppen van mijn spellen. Heb vrijwel alles orgineel dus wil die spellen liever niet gebruiken en er dus een kopie van maken.

Het liefst zou ik er een image van maken, zodat ik het ook op de HD kan laten staan voor het geval dat.

Wie weet mij te vertellen hoe dit moet, kan geen goede handleiding vinden hierover.

Alvast hartelijk dank my DC Peeps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
niet mogelijk zonder speciale apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op 11 mei 2004 @ 17:10:
niet mogelijk zonder speciale apparatuur.
Echt niet?

Wat voor speciale apparatuur?
Waar kan ik het halen?

Alvast bedankt voor je info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 17:11:
[...]

Echt niet?

Wat voor speciale apparatuur?
Waar kan ik het halen?

Alvast bedankt voor je info.
Daar heb je development kits voor de dreamcast voor nodig die enkel beschikbaar waren voor spelprogrameurs, ze zijn soms wel eens te vinden op ebay voor 1000+ euro.

Dus ik zou als ik jouw was gewoon ff iets van bit torrent,kazaa of whatever pakken gewoon de iso's/images van je eigen games ff downloaden en branden scheelt je een hoop moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm das minder inderdaad.

Maar had op http://www.megagames.com/dc/dc_backup_faq.shtml een handleiding gevonden, maar idd het is alleen voor gekopieerde spellen.

Vervelend man, bedankt voor de info.

Vrijdag 2 lightguns bestellen bij lik-sang.
En dan House of the Dead 2 spelen hehe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Zat nog verder te snuffelen, maar het enige wat je nodig hebt is een DC naar PC kabeltje, en dat moet op deze manier werken:

http://www.megagames.com/dc/files/misterc_ripping_guide.txt

Ga het eens wat verder uitpluizen ;)

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
heel leuk en aardig die kabel, rippen duurt +/- 24 uur, daarna heb je iets van een gb aan data, daarvan moet je de movies en muziek downsamplen, en er moet nog wat gehacked en gecracked worden.

shorty, ik wens je er veel plezier mee als newbie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ok dan, das weer een tegenslag voor me ;)

Mja ok dan, hou het maar op torrenten dan maar :)
Bedankt voor de info weer.

//\\//\\azzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Vectrex Dude schreef op 11 mei 2004 @ 09:36:
[...]

Toch nog een eindsprintje, vanmorgen was ie binnen. Snel 1 level gespeeld. Doet een beetje denken aan de sfeer van Crazy Taxi. Muziek en stem zoals in Crazy Taxi, stuk of 6 vliegtuigen te kiezen en dito levels (ik heb een vulcano level gespeeld, met rondvliegende stenen). Multiplayer nog niet geprobeerd. Conclusie na 5 minuten: aardig spel voor tussendoor.
Nog wat meer vlieguren gemaakt, mijn conclusie aardig spel voor tussendoor moet zijn SUPER spel voor tussendoor. Er zijn ook mini-games a la Crazy Taxi, bv missile command achtig level waarbij raketten naar het vliegveld vallen en je ze uit de lucht moet schieten voor ze de grond raken, vliegen door Ringen, schieten van objecten (elk object geeft dan weer +5 sec.) etc. Ook zijn er special moves (ooit een vliegspel met special moves gezien??). Verder Championship and instant battle. Old Castle level is erg mooi, waarbij je onder poorten en bruggen kunt vliegen. Er zijn ook kisten met goodies, bv het omdraaien van de besturing van de anderen, of een stealth mode. Dit is toch een van de pareltjes voor de Dreamcast!! En ik heb er wat gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Cool. Ben em nu ook aan het downloaden. Hoe is de multi-player eigenlijk? en met hoeveel kan dat worden gespeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Alabama_man schreef op 12 mei 2004 @ 20:16:
Cool. Ben em nu ook aan het downloaden. Hoe is de multi-player eigenlijk? en met hoeveel kan dat worden gespeelt?
4 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Hoeveel lightgun games zijn er voor de dreamcast?

2?

House of the Dead 2
Confidential Mission

Hopelijk zijn er meer, en anders maar niet, het zijn echt vette games :D

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 01:04:
Hallo,
Hoeveel lightgun games zijn er voor de dreamcast? 2?

House of the Dead 2
Confidential Mission
Die je noemt zijn wel de beste, nog een paar andere die ik zelf nooit gespeeld heb:
Virtua Cop 2 http://dreamcast.ign.com/articles/163/163791p1.html
Death Crimson 2
Death Crimson OX http://dreamcast.ign.com/articles/166/166735p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info,

Maar zo te zien zijn het niet zulke geweldige games...
Mja toch maar kopen en uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor hebben we dat weer, heb ik 2 guns gekocht...

Kan ik ze niet gebruiken met mijn spellen...
Het gaat hier om:

House of the Dead 2
hij zegt dat deze gun niet compitble is met Noord America.......

(ja hij is niet legaal)

Kan ik dit oplossen?
Heeft iemand de Europe Versie hiervan?

Alvast hartelijk dank.. :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 15:18:
Ja hoor hebben we dat weer, heb ik 2 guns gekocht...

Kan ik ze niet gebruiken met mijn spellen...
Het gaat hier om:

House of the Dead 2
hij zegt dat deze gun niet compitble is met Noord America.......

(ja hij is niet legaal)

Kan ik dit oplossen?
Heeft iemand de Europe Versie hiervan?

Alvast hartelijk dank.. :'( :'( :'(
Effe ebay checken ... staat er 1 voor 8 euro met nog 5 uur te gaan. Een Buy Now (new and sealed) voor 19 Euro.

En de mijne krijg je niet :)

Anders effe zoeken * Niet meer doen *, maar orgineel werkt toch het best.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm heb ebay bekeken maar dat is UK PAL, werkt dat dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Zijn er nog leuke 3 of 4 speler spellen voor de DC, muv Power Stone 2, want dat spel is al grijs :) (gedraaid dan)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor:

Toy Commander
Tennis 2k2
NBA 2k2

Quake
enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent_Valentine
  • Laatst online: 16-09 15:05
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 16:41:
Hmm heb ebay bekeken maar dat is UK PAL, werkt dat dan wel?
UK PAL werkt prima hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Vincent_Valentine schreef op 14 mei 2004 @ 17:47:
[...]

UK PAL werkt prima hier :)
PAL=PAL maakt niets uit. Alleen stekkers van apparaten is soms lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info...

ps Vectrex Dude welke link was het? please mail ff, kweet mag niet maar heb hem al gekocht maar duurt weer ff voor hij binnen is snappie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
wat is eigenlijk toy commander voor spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Mastadont schreef op 14 mei 2004 @ 20:09:
wat is eigenlijk toy commander voor spel?
http://dreamcast.ign.com/articles/161/161900p1.html was een spel van het eerste uur (oktober 1999).

Afbeeldingslocatie: http://dcmedia.ign.com/media/previews/image/toycommander/bg13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toy Commander, ja dat is een leuk is spel echt waar.

En idd 1tje van het eerste uur!
Toen hij net uitkwam heb ik hem gelijk gekocht! En speel het nog steeds.

Je kunt dan met tankjes jeepjes helicopters vliegtuigen booten enz spelen.
Kun je multiplayer:

Deathmatch
Capture The flag
En nog iets maar weet ik zo niet, speel ik nooit die optie ;)

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Er is geen shenmue 3 aangekondigd op de E3 :'( :'(

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHENMUE3, het klinkt als een natte droom... :)
Wat was deel 1 heerlijk zeg, nog steeds 1 van mij all time favorites.
Deel 2 vondt ik helaas minder omdat je geld moest verdienen, (veel tijd....kzie nog die knikker vallen...) om te kunnen overnachten en dat de laad tijden van straat naar straat te veel van het goede werdt.
Maar een deel 3 klinkt als een genot, zeker als t deel1 stijl wordt met de power van de XBOX (in hoeverre consoles nog power hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Weet iemand nog waar je een Japanse Dreamcast nieuw-in-doos kan kopen? Ik zoek me rot... Zie alleen maar Amerikaanse systemen. Wil geen modded-zooi hebben...

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:44
hier

http://www.foregames.nl/console.php?id=5

maar kost je wel knaken 400 euro minimaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:06
Maar een deel 3 klinkt als een genot, zeker als t deel1 stijl wordt met de power van de XBOX (in hoeverre consoles nog power hebben).
Hmmm... k hoop juist dat ze Shenmue 3 bewaren voor de volgende generatie consoles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje tussendoor: Heeft iemand een idee waarom mijn dc geen audio cd's kan afspelen :? Hij leest 'm wel speelt 'm ook maar ik hoor alleen niets, jjjaaaa geluid staat aan 8)7

Disclaimer voor als het een stomme vraag is :D ;
Kep 'm via marktplaats gekocht voor weinig, ben dus niet meegegroeid in de dc wereld. Speel er nu ca. 2 maanden elke dag zonder problemen op alleen audio cd's draaien werkt niet!? Wil hem daar wel graag voor gebruiken aangezien mijn cd speler gaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom bij de club ;)

Ben zelf ook nieuw hier (maar heb de dreamcast vanaf het begin :)
Wat betreft audio cd's die doen het bij mij wel, ik weet niet hoe het zit met beveiligde cd's...

Maar voor muziek speel proggies voor de Dreamcast kun je hier kijken:

http://homebrew.dcemulation.com/
http://www.dcemulation.com --> SNES spellen op je DC!!!

Succes en hoop voor je dat het gaat werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 13:42:
Vraagje tussendoor: Heeft iemand een idee waarom mijn dc geen audio cd's kan afspelen :? Hij leest 'm wel speelt 'm ook maar ik hoor alleen niets, jjjaaaa geluid staat aan 8)7

Disclaimer voor als het een stomme vraag is :D ;
Kep 'm via marktplaats gekocht voor weinig, ben dus niet meegegroeid in de dc wereld. Speel er nu ca. 2 maanden elke dag zonder problemen op alleen audio cd's draaien werkt niet!? Wil hem daar wel graag voor gebruiken aangezien mijn cd speler gaar is.
Gaat het hier om CD's uit de winkel of om zelfgebrande CD-tjes?

[ Voor 5% gewijzigd door b0p op 16-05-2004 23:26 ]

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b0p schreef op 16 mei 2004 @ 23:26:
[...]

Gaat het hier om CD's uit de winkel of om zelfgebrande CD-tjes?
Beide, hij ziet het aantal nummers wel enzo, hij spint ook gewoon netjes op en begint dus te lopen, seconden beginnen te tellen, je kan gewoon van nummers wisselen.......er komt alleen geen geluid uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 23:33:
[...]

Beide, hij ziet het aantal nummers wel enzo, hij spint ook gewoon netjes op en begint dus te lopen, seconden beginnen te tellen, je kan gewoon van nummers wisselen.......er komt alleen geen geluid uit :?
Geen geluid uit de dreamcast, dat kan kloppen :)

Ik neem aan dat de tv aangesloten staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vectrex Dude schreef op 17 mei 2004 @ 11:50:
[...]

Geen geluid uit de dreamcast, dat kan kloppen :)

Ik neem aan dat de tv aangesloten staat :)
Ik quote mezelf :X Hij leest 'm wel speelt 'm ook maar ik hoor alleen niets, jjjaaaa geluid staat aan

Waarom kan het kloppen dat er geen geluid uitkomt dan volgens jouw, meer info graag hier kan ik niet zoveel mee??

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Lik-Sang heeft sinds kort weer een hele meuk Dreamcasts in voorraad voor 70 dollar per stuk, en wel van de premodded Amerikaanse soort. Kortom: je kunt er alle imports mee afspelen die je d'r tegenaan gooit.
Ik zit er sterk aan te denken om er eentje in huis te halen, alleen vallen de verzendkosten me nogal tegen. Waar ik gewend ben aan een maximum van zo'n 10 dollar aan verzendkosten, kun je een console alleen maar met DHL, UPS of EMS laten verzenden, wat neerkomt op minimaal 35 euro verzendkosten.
Nou is €140 excl. BTW (€170 incl.) voor een Dreamcast inclusief accessoires, enkele (Japanse) games en verzendkosten relatief gezien nog steeds niet veel, maar in absolute termen blijft 170 euro toch een flinke hap geld. Ik denk er dus nog eventjes over na ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Devil N op 17-05-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Hmm, beetje jammer dat dit topic niet echt onderhouden wordt. 't Zijn toch fanaten waar we 't hier over hebben? :P

Enniewees, ik heb de knoop maar doorgehakt en die Dreamcast besteld. Inmiddels (minder dan een week na de bestelling :D) is ie al binnen, en hij doet 't best okee. 't Zijn wel tweedehands machines die Lik-Sang verkoopt, dus er zitten een paar kleine mankementjes aan, maar niks ernstigs. Het enige wat echt vervelend was is dat ik die DC alleen maar door een koerier kon laten verschepen. Dat kost dus flink wat poen en je moet sowieso BTW betalen. Voordeel is wel dat 't erg snel binnen is, binnen een week dus. Maar nu bestaat een derde van wat ik betaald heb voor die DC + accessoires + twee games uit verzendkosten en BTW :/

Maar goed, het zij zo. Ik ga nu iig even lekker achter m'n TV hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al een tijdje mijn dreamcast. ik kocht hem een precies een dag nadat crazy taxi officieel op de dreamcast was aangekondigd. omdat ik zo gek was op de kast versie vond ik het wel tijd om zo'n droomdoos te halen. ik speel CT nog steeds, maar tegenwoordig gaat mijn vrije tijd op aan de volgende games:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ronald.kattevilder/fotos/Dsc01377.jpg

(oldskool) Racers Rulen Regelmatig (ofwel de drie RRR) deze RRR is niks anders dan de evergreen OutRun !

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ronald.kattevilder/fotos/Dsc01378.jpg

en weer de drie RRR, en deze eer behoort Power Drift toe.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ronald.kattevilder/fotos/DSC01379.JPG

over een tijdje op de xbox _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil N schreef op 24 mei 2004 @ 18:46:
Hmm, beetje jammer dat dit topic niet echt onderhouden wordt. 't Zijn toch fanaten waar we 't hier over hebben? :P

Enniewees, ik heb de knoop maar doorgehakt en die Dreamcast besteld. Inmiddels (minder dan een week na de bestelling :D) is ie al binnen, en hij doet 't best okee. 't Zijn wel tweedehands machines die Lik-Sang verkoopt, dus er zitten een paar kleine mankementjes aan, maar niks ernstigs. Het enige wat echt vervelend was is dat ik die DC alleen maar door een koerier kon laten verschepen. Dat kost dus flink wat poen en je moet sowieso BTW betalen. Voordeel is wel dat 't erg snel binnen is, binnen een week dus. Maar nu bestaat een derde van wat ik betaald heb voor die DC + accessoires + twee games uit verzendkosten en BTW :/

Maar goed, het zij zo. Ik ga nu iig even lekker achter m'n TV hangen :)
Aangezien ze daar ook 2 de hands zijn had je er dan niet beter één via marktplaats.nl kunnen kopen? Had je handen vol met geld gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 00:08:
[...]

Aangezien ze daar ook 2 de hands zijn had je er dan niet beter één via marktplaats.nl kunnen kopen? Had je handen vol met geld gescheeld.
1) Alle machines zijn een voor een getest door de mensen bij Lik-Sang, en als zij zeggen dat ie goed werkt, vind ik dat betrouwbaarder dan een willekeurig persoon op een willekeurige veilingsite. Bovendien is de verpakking ook nog in zeer goede staat.
2) Daarnaast zijn deze DC's gemod, dus spelen alles af wat ik er tegenaan gooi.
3) Ik heb nu sowieso een compleet pakket voor niet veel geld, dus echt veel maakt het niet uit.
4) Ik kwam er pas achteraf achter dat 't tweedehands DC's zijn. Lezen is echt een kunst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:10
Ik kan van iemand een DC set kopen:

console
controllers
rumble packs
memory cards
Phantasy star
metropolis street racer

voor 65 euro

Is het een beetje een redelijk prijs? :? Op marktplaats gaan ze van 40 tot 190 dus daar heb ik ook niet veel aan als indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:44
das cheep ik zou het zeker doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Charly schreef op 26 mei 2004 @ 11:00:
Ik kan van iemand een DC set kopen:

console
controllers
rumble packs
memory cards
Phantasy star
metropolis street racer

voor 65 euro

Is het een beetje een redelijk prijs? :? Op marktplaats gaan ze van 40 tot 190 dus daar heb ik ook niet veel aan als indicatie.
Bij www.futuremax.nl kun je zien wat dat nieuw kost. Als de controllers en memory cards orgineel zijn en geen 3rd partij zeker doen. Spellen kun je voor weinig op ebay kopen (vaak nog sealed), met name van engelse verkopers (blijven de verzendkosten ook nog beperkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Vectrex Dude schreef op 26 mei 2004 @ 12:57:
[...]

Bij www.futuremax.nl kun je zien wat dat nieuw kost. Als de controllers en memory cards orgineel zijn en geen 3rd partij zeker doen. Spellen kun je voor weinig op ebay kopen (vaak nog sealed), met name van engelse verkopers (blijven de verzendkosten ook nog beperkt).
Is er iets mis met third party accesoires dan? behalve dat ze minder hip zijn voor de verzamelaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Charly schreef op 26 mei 2004 @ 13:36:
[...]
Is er iets mis met third party accesoires dan? behalve dat ze minder hip zijn voor de verzamelaar?
Soms kan third party heel goed zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet altijd.. Ik had eerst zo'n third party rumble pack en die trilde af en toe zo hard dat tijdens een potje Dead or Alive 2 het start knopje contact maakt en het menuutje verscheen.. Met de officiele Sega rumble packs heb ik daar geen last meer van aangezien deze gewoon netjes trillen en niet je controller slopen zoals dat third party monster..
En je hoort ook vaak genoeg verhalen over third party memory cards die meer dan officiele memorycards zomaar gewist blijken te zijn of corrupt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
DarkM schreef op 26 mei 2004 @ 14:00:
[...]

Soms kan third party heel goed zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet altijd.. Ik had eerst zo'n third party rumble pack en die trilde af en toe zo hard dat tijdens een potje Dead or Alive 2 het start knopje contact maakt en het menuutje verscheen.. Met de officiele Sega rumble packs heb ik daar geen last meer van aangezien deze gewoon netjes trillen en niet je controller slopen zoals dat third party monster..
En je hoort ook vaak genoeg verhalen over third party memory cards die meer dan officiele memorycards zomaar gewist blijken te zijn of corrupt zijn.
Ok da's duidelijk (en iets om in de gaten te houden dus) :)

Nou lees ik overal dat de DC zo'n beetje alles zonder problemen slikt qua games. Kan je ook zonder problemen USA imports spelen of moet je dan echt aan het modden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Charly schreef op 26 mei 2004 @ 14:04:
[...]

Ok da's duidelijk (en iets om in de gaten te houden dus) :)

Nou lees ik overal dat de DC zo'n beetje alles zonder problemen slikt qua games. Kan je ook zonder problemen USA imports spelen of moet je dan echt aan het modden?
Qua kopies vreet ie alles ja, maar als je originele imports wilt spelen moet je hem laten ombouwen dacht ik ja, maar waar je dat nog kan laten doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 14:53:
[...]

Qua kopies vreet ie alles ja, maar als je originele imports wilt spelen moet je hem laten ombouwen dacht ik ja, maar waar je dat nog kan laten doen??
Bij een op deze pagina eerder genoemde shop iig. :X
Maar als wat je zegt klopt is dat voor mij niet nodig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 14:53:
[...]

Of je gebruikt een bootdisk, maar ombouwen is natuurlijk veel makkelijker want dan hoef je niet de hele tijd cdeetjes te wisselen.

[ Voor 1% gewijzigd door Dark_M op 26-05-2004 16:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
DarkM schreef op 26 mei 2004 @ 15:43:
[...]

Of je gebruikt een bootdisk, maar ombouwen is natuurlijk veel makkelijk want dan hoef je niet de hele tijd cdeetjes te wisselen.
Bootdisks zijn geen optie, console gamen moet toegankelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Charly schreef op 26 mei 2004 @ 16:04:
[...]

Bootdisks zijn geen optie, console gamen moet toegankelijk zijn.
Wat een onzin. Elke maloot kan een bootdisk hanteren (Ik heb het mijn vriendin zien doen! ;))

Bootdisk erin
DC aan
Bootdisk eruit, Game erin.
Klaar en spelen.
Appeltje eitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
kixor schreef op 26 mei 2004 @ 18:01:
[...]

Wat een onzin. Elke maloot kan een bootdisk hanteren (Ik heb het mijn vriendin zien doen! ;))

Bootdisk erin
DC aan
Bootdisk eruit, Game erin.
Klaar en spelen.
Appeltje eitje :)
Naar de tv lopen en een ander kanaal op zetten is ook een eitje, maar ik ben toch wel blij met mn afstandsbediening. Bij tv kijken en console gamen is iedere extra stap er wat mij betreft een teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
3rd party spullen ben ik niet echt kapot van, maar die zijn nog goedkoper dan Sega spullen.

Import spellen: ja met bootdisk of modden bij genoemde shop, laatste heb ik daar ook laten doen en ben er nog steeds er blij mee.

Ik ben ook van het luie type ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17-09 21:26
heeft iemand hier van die maracas voor Samba de Amigo?

ik ben aan het overwegen om ze te kopen, maar is het het geld waard? (70-80 euro ongeveer)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.