Dreamcast Fanaten..verzamel u hier.... (Deel 2) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.184 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De officiele boxed maracas set loopt die niet gauw richting de 150/200 euro?

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
DarkM schreef op 28 mei 2004 @ 10:55:
De officiele boxed maracas set loopt die niet gauw richting de 150/200 euro?
tja neppers zeg maar... ik ga echt geen 150/200 euro uitgeven :S

ik vind 70-80 al veel

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Phusebox schreef op 28 mei 2004 @ 12:09:
[...]

tja neppers zeg maar... ik ga echt geen 150/200 euro uitgeven :S

ik vind 70-80 al veel
lik sang misschien een idee

http://www.lik-sang.com/i...gory=28&products_id=1311&
zijn 26 euro en wat er dan aan verzenden bijkomt

Ooops europe price 49euro ziet ik nu :(

http://www.lik-sang.com/i...gory=28&products_id=3644&
40 euro alleen niet op voorraad.....

[ Voor 7% gewijzigd door volder op 28-05-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
volder schreef op 28 mei 2004 @ 12:15:
[...]

lik sang misschien een idee

http://www.lik-sang.com/i...gory=28&products_id=1311&
zijn 26 euro en wat er dan aan verzenden bijkomt

Ooops europe price 49euro ziet ik nu :(

http://www.lik-sang.com/i...gory=28&products_id=3644&
40 euro alleen niet op voorraad.....
ja ik kan ze ook bij de fabrikant kopen

15$ = 12 euro ofzo...

denk je damn voor 12 euro :D

verzendkosten = 40 euro
nice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Phusebox schreef op 28 mei 2004 @ 12:18:
[...]

ja ik kan ze ook bij de fabrikant kopen

15$ = 12 euro ofzo...

denk je damn voor 12 euro :D

verzendkosten = 40 euro
nice...
Je kunt ook bij www.futuremax.nl vriendelijk vragen of ze bij de volgende bestelling uit HK jouw maracas kunnen meebestellen, heeft ie bij mij ook een keer gedaan. 25 Euro en klaar! Geven ze er geen garantie erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
en waar ligt futuremax? als je nou vaker in die winkel komt ok... maar denk niet dat ze dat gewoon voor iedereen zomaar doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Phusebox schreef op 28 mei 2004 @ 18:09:
en waar ligt futuremax? als je nou vaker in die winkel komt ok... maar denk niet dat ze dat gewoon voor iedereen zomaar doen
Vianen, is een éénmansbedrijfje. Aardige gozer. Ik heb mijn Dreamcast er laten modden, ik heb een orginele arcade stick en steering wheel er gekocht, paar spellen en toen de maracas. Gewoon vragen, ik ken hem verder ook niet, maar hij deed het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Als je bij Lik-Sang Hong Kong de maracas bestelt, komen ze toch gewoon uit duitsland, hoor. :) (is mijn ervaring)

Je betaalt alleen wat meer verzendkosten (maar je hebt wel nog winst t.o.v. de europese 'versie') en het duurt wat langer voor je ze hebt. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op 30 mei 2004 @ 20:17:
Als je bij Lik-Sang Hong Kong de maracas bestelt, komen ze toch gewoon uit duitsland, hoor. :) (is mijn ervaring)

Je betaalt alleen wat meer verzendkosten (maar je hebt wel nog winst t.o.v. de europese 'versie') en het duurt wat langer voor je ze hebt. :)
Dat komt volgens mij gewoon omdat Lik-sang hun spul via Duitsland verstuurd dus eerst vanuit Hong Kong naar Duitsland en vervolgens vanuit Duitsland naar jou huis. Daarom lijkt het alsof alles uit Duitsland komt maar voor hun is het veel voordeliger om alles (meerdere orders van meerdere mensen) in één keer naar Duitsland te versturen en van daaruit naar de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:10
Als het goed is kan ik woensdag m'n DC halen, ik hoop dat het allemaal in orde komt want ik heb ondertussen al een aardige game collectie opgebouwd :P

Ik vraag me alleen af hoe handig het van me is om een DC te kopen zo vlak voor m'n tentamens ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke maracas zijn er beter? Er zijn namelijk twee types op lik sang: blauwe en rode? De rode zijn duurder en zien er ook toffer uit, alleen lijkt da driekhoekig ding aan de kabel me iets irritant?

edit:
erg leuke site over samba de amigo 2000 met filmpje! Leuk om es te zien als je het spel nog niet hebt: http://samba.dricas.ne.jp/2000hp/e_top.html

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 23:16:
Welke maracas zijn er beter? Er zijn namelijk twee types op lik sang: blauwe en rode? De rode zijn duurder en zien er ook toffer uit, alleen lijkt da driekhoekig ding aan de kabel me iets irritant?

edit:
erg leuke site over samba de amigo 2000 met filmpje! Leuk om es te zien als je het spel nog niet hebt: http://samba.dricas.ne.jp/2000hp/e_top.html
Dat driehoekige ding aan de kabel is de beweging/hoogte sensor van de maracca's die heb je dus nodig.
Ik heb zelf de rode set gehad en die is best aardig maar valt helemaal in het niet met een officiele set, dus als je geld hebt koop echt de officiele sega set je krijgt er geen spijt van.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32

RSP

Een Dreamcast emulator die "echte" games speelt? Chankast
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/chankast/chankast4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/chankast/chankast3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/chankast/chankast2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/chankast/chankast1.jpg

Ervaringen?
hij draat Ikaruga op de helft van de framerate en in level 2 heb je een assload aan grafische glitches. dus ze hebben nog 'n hele berg werk te verzetten voor dat dit daadwerkelijk een goede emulator is. Kansrijk is ie in ieder geval wél.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Ik heb net Chankast bekeken, maar je hebt bios files nodig. Ik was wel benieuwd hoe die het deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
DarkM schreef op 30 mei 2004 @ 22:05:
[...]

Dat komt volgens mij gewoon omdat Lik-sang hun spul via Duitsland verstuurd dus eerst vanuit Hong Kong naar Duitsland en vervolgens vanuit Duitsland naar jou huis. Daarom lijkt het alsof alles uit Duitsland komt maar voor hun is het veel voordeliger om alles (meerdere orders van meerdere mensen) in één keer naar Duitsland te versturen en van daaruit naar de klant.
Da's wel gunstig omdat je zo geen gezeik met de douane krijgt bij grote aanschaffen. :) En je kunt dus net zo goed kopen bij Lik-Sang HK. (vaak goedkoper dan Lik-Sang Europe.. ook mét verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Vectrex Dude schreef op 31 mei 2004 @ 13:17:
Ik heb net Chankast bekeken, maar je hebt bios files nodig. Ik was wel benieuwd hoe die het deed.
Ja toch bios files gevonden. Samba even gestart, ziet er veel belovend uit, maar nog niet speelbaar. Zou wel aardig zijn, even snel een spelletje op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

He mensen ik ben van plan om toch ook nog maar een DC aan te schaffen want er zijn nog zat leuke games te vinden en het staat natuurlijk altijd leuk in je collectie.

Maar nu een vraag. Op de site van Nedgame zie ik Le Mans 24 hours staan. Is dat dezelfde game als Testdrive Le Mans?

Want ik kan op geen enkele site de game Le Mans 24 hours vinden voor de DC alleen maar Testdrive Le Mans en die krijgt goede scores.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
schnumi schreef op 31 mei 2004 @ 13:39:
He mensen ik ben van plan om toch ook nog maar een DC aan te schaffen want er zijn nog zat leuke games te vinden en het staat natuurlijk altijd leuk in je collectie.

Maar nu een vraag. Op de site van Nedgame zie ik Le Mans 24 hours staan. Is dat dezelfde game als Testdrive Le Mans?

Want ik kan op geen enkele site de game Le Mans 24 hours vinden voor de DC alleen maar Testdrive Le Mans en die krijgt goede scores.
Ja dat is hetzelfde spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ok heb net een DC en nog een paar games besteld verwacht het over 2 a 3 dagen in huis. :)

En ja had het net gevonden in de US heet het spel Testdrive Le Mans maar in de EU en JAP heet het Le Mans 24 hours. :)

[ Voor 41% gewijzigd door schnumi op 31-05-2004 15:50 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

O ja btw ik heb er ook gelijk maar F355 challenge bij gedaan en Ready to Rumble 2 dat leken me ook wel vette games. En nu moet ik natuurlijk nog Shenmue halen. :P

edit: srry verkeerde knop. 8)7 had moeten editten.

[ Voor 15% gewijzigd door schnumi op 31-05-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
RSP schreef op 31 mei 2004 @ 12:23:
Een Dreamcast emulator die "echte" games speelt? Chankast
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ervaringen?
hij draat Ikaruga op de helft van de framerate en in level 2 heb je een assload aan grafische glitches. dus ze hebben nog 'n hele berg werk te verzetten voor dat dit daadwerkelijk een goede emulator is. Kansrijk is ie in ieder geval wél.
Who's needs a emulator when you got the real thing? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
DarkM schreef op 31 mei 2004 @ 18:18:
[...]

Who's needs a emulator when you got the real thing? :P
klopt, maar even tijdens het internetten een potje ikaruga heeft ook wel wat. Het is nog verre van perfect, ik heb net wat games getest, maar veel grafische fouten en hakkelende muziek. Ziet er wel veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Ligt het aan mij of speelt die emu geen originele discs want Rez werkt iig bij mij al niet en qua copy's heb ik alleen Half-Life en Propellerhead Arena (die ook niet werkt trouwens)

/edit
Ja natuurlijk logisch zou die iig geen originele discs moeten kunnen lezen aangezien het GD-roms zijn die je CD/DVD speler in je pc natuurlijk niet kan lezen |:(

[ Voor 34% gewijzigd door Dark_M op 31-05-2004 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Vectrex Dude schreef op 31 mei 2004 @ 19:37:
[...]

klopt, maar even tijdens het internetten een potje ikaruga heeft ook wel wat. Het is nog verre van perfect, ik heb net wat games getest, maar veel grafische fouten en hakkelende muziek. Ziet er wel veelbelovend uit.
ik denk dat we beter kunnen wachten op de mame emulatie die zal direct een stuk beter draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
RSP schreef op 31 mei 2004 @ 21:33:
[...]

ik denk dat we beter kunnen wachten op de mame emulatie die zal direct een stuk beter draaien :)
MAME emuleert alleen arcade machines, vandaar de naam Multiple Arcade Machine Emulator. Bovendien is MAME emulatie niet gegarandeerd goed en snel (zeker niet voor 3D games), en maakt geen gebruik van hardware acceleratie. Dus ik zou eerder m'n aandacht vestigen op dedicated DC emulators, de ontwikkeling daarvan gaat echt wel een stukkie sneller.

Maar goed, zoals iemand anders al zei, zolang de real deal het nog goed doet en niet al te zeldzaam is heeft het niet erg veel zin om aan de emulator te gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Devil N op 01-06-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

mja ik weet wat mame doet, en de mensen zijn hard bezig om Naomi te emuleren zodat we fijn Sega Arcade games kunnen gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
RSP schreef op 01 juni 2004 @ 00:52:
mja ik weet wat mame doet, en de mensen zijn hard bezig om Naomi te emuleren zodat we fijn Sega Arcade games kunnen gaan spelen :)
Alle recente 3d games werken wat mij betreft voor geen meter tenzij je een 100Ghz machine hebt. Frame rate is echt belabberd. Ik heb dan ook geen vertrouwen in naomi emulatie (en je moet die roms die erg groot zijn maar weer zien te vinden). Mame is leuk voor 2D games (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
*JoY!* Ik heb vanavond mijn Dreamcast gehaald (zie een aantal posts terug)
alles werkt naar behoren en ik heb net lekker Rez zitten spelen ... en tony hawk2 en soul caliber... MAAR REZ! waar was dit spel mijn hele leven!?

* Charly voelt zich helemaal warm en pluizig van puur game genot O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wat is Rez?

* Phusebox schaamt zich dood als dreamcast fanaat en gaat toch maar eens op zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Rez is super

http://www.sonicteam.com/rez/

Afbeeldingslocatie: http://www.sonicteam.com/rez/e/visuals/areas/images/stg1_16b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sonicteam.com/rez/e/visuals/areas/images/stg1_02b.jpg

Het ziet er wel een beetje vaag uit, maar het komt erop neer dat je bent een mannetje in het begin een draadmodel (rest van de leveldesign etc. zijn ook allemaal lijnen en gekleurde vlakken) en je vliegt dus door de levels heen terwijl je met een cursor die je met de analoge stick beweegt allemaal dingen kapot moet knallen.. lijkt heel eenvoudig ziet er ook eenvoudig maar kan best lastig zijn.. belangrijk detail is overigens dat de muziek die je hoort heel erg belangrijk is in het spel.. Maar je gaat het pas echt warderen als je het zelf een keer gespeeld hebt :) enige nadeel is dat het spel toch redelijk lastig te krijgen is en in prijs kan oplopen ik heb voor mijn exemplaar 35 euro moeten betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Rez si teh rulez0r _/-\o_

Alleen speel ik toch liever de PS2 versie, aangezien 60 fps in plaats van 30 fps ietsje prettiger speelt en zeker voor een game als Rez wel nodig is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

rez is heilig!, helaas dat het spel nog steeds zo duur is...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heb gisteren ook mijn gloednieuwe DC mogen ontvangen en het is idd een zeer leuke console zoals ik al zovaak gehoort had. :)

Maar nu nog een vraagje aan jullie: waar halen jullie meestal je DC games vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
schnumi schreef op 04 juni 2004 @ 20:38:
Heb gisteren ook mijn gloednieuwe DC mogen ontvangen en het is idd een zeer leuke console zoals ik al zovaak gehoort had. :)

Maar nu nog een vraagje aan jullie: waar halen jullie meestal je DC games vandaan?
E - B A Y
Zoek dan voor het normale dump werk 1 verkoper om de bestelkosten te drukken. www.Nedgame.com en www.futuremax.com hebben ook wel aardige spellen voor aardige prijzen. De minder voorkomende moet je gaan zoeken op Ebay, zoals het genoemde REZ.

www.playasia.com of www.lik-sang.com zijn ook bekend en geroemd.

Als je een gevulde beurs hebt kun je ook bij www.gamechoice.com.hk kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 04 juni 2004 @ 20:38:

Downloaden, ze zijn toch al over de kop gegaan ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 00:12:
[...]

Downloaden, ze zijn toch al over de kop gegaan ;) :P
Terwijl een nieuw verpakte orginele versie $ 0,99 kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vectrex Dude schreef op 05 juni 2004 @ 07:38:
[...]

Terwijl een nieuw verpakte orginele versie $ 0,99 kost?
Dat zijn een aantal beperkte titels bij ebay. Doorgaans voor de top titels ben je tussen de 5 en 15 euro kwijt. Is nog geen drama hoor maar ff downen blijft toch erg makkelijk ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat wel maar ik hou het liever bij de originele games. :) Leuker voor de collectie + ik had gehoord dat als je die games download dat ook niet echt lekker is voor de lens? (meer zoeken etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk het leukste voetbalspel op de DC?

Ik heb erg lang world wide soccer 97 gedaan op de Saturn en heb mij hier erg
mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussen 2 haakjes, Vectrex Dude bedankt! Dankzij jouw heb ik zitten kijken naar de prijsjes op ebay en heb zojuist een ferrari stuurtje voor wel 5 hele euros aangeschaft, jeuh :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

He vectrex check effe je mail over shenmue II. :P :)

Heb btw gisteren ook even Soul Calibur, Sega GT, Metropolis street racer en Headhunter besteld. 8)

[ Voor 52% gewijzigd door schnumi op 06-06-2004 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Ik zoek eigenlijk nog een spel in de stijl van mario kart 64.

Wacky races schijnt zo iets te zijn, maar zijn er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 21:23

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 17:08:
Wat is eigenlijk het leukste voetbalspel op de DC?

Ik heb erg lang world wide soccer 97 gedaan op de Saturn en heb mij hier erg
mee vermaakt.
Ik heb er hier nu 3:

Virtua Striker 2 ver2000.1:
Een echt arcade voetbalspel. De besturing is erg vreemd en het komt er een beetje op neer dat je gewoon continu de bal afpakt richting goal. Tactiek en Techniek gaan hier dus niet echt op. Je hebt ook geen renknop. Het is overigens best een leuk spel om te doen. Grafisch is het ook een topper.

UEFA striker:
Dit vind ik het leukste voetbalspel dat ik heb. Het is geen briljant voetbalspel, maar toch wel vermakelijk om te spelen. Wat opvalt is dat je spelers erg vrij zijn. Dit is soms een verademing, maar zeker bij stuiterende ballen, zou het fijn zijn wanneer ze wat beter naar de bal zouden lopen. Scoren is wel erg moeilijk, maar dat is juist wel uitdagend. Het samenspelen gaat met een beetje oefening prima en dan is het ook een leuk spel om te spelen. Verwacht echter geen ISS, PES of Fifa.

90 minutes:
Dit vind ik echt de minste van de drie. Erg zonde wat mij betreft, want ik denk dat dit in potentie de beste had kunnen zijn. De eerste keer dat ik het speelde had ik een beetje het PES idee. Nadat ik echter een minuutje gespeeld had, bleek er echt veel aan te mankeren. Passes gaan zelden of nooit de kant op waar je ze heen wilt spelen. Bij elke draaibeweging of andere actie heeft het spel last van ongelofelijke framedrops, waardoor het niet lekker meer speelt. Pluspunt is wel dat het schieten wel erg veel weg heeft van PES. Grafisch is het spel (op de juich animaties na) erg matig.

Uiteindelijk heeft de Dreamcast niet echt top voetbalgames. Erg zonde, want dit is toch wel belangrijk voor een console.
Charly schreef op 06 juni 2004 @ 14:10:

Wacky Races is erg leuk wat mij betreft. Het is een erg uitgebreid spel met veel tracks en uitdagingen. Jammer is wel dat er in het begin nog geen kampioenschappen zijn die je kunt rijden, je zult eerst alle tracks moeten unlocken.

[ Voor 12% gewijzigd door Smoonshine op 06-06-2004 14:39 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex

Disney Magical Racing oid (vind ik zelf erg saai)
Wacky races is wel leuk, ook grafisch interessant (cell shading a la jet set radio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackey races is heel wat anders naar mijn mening. Walt disney's magical racing tour moet je hebben, dat is sega's tegenhanger van mariokart. Nu kart je dus ipv met mario figuurtjes met disney figuurtjes. Spel loopt wel ff ietsje sneller dan mariokart :D

Mm Vectrex Dude was me voor. Ik vind het overgens wel een leuk spel, maar goed over smaak valt niet te twisten.

http://www.gamespot.com/d...C%27s+magical+racing+tour

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Kwa frame rate is wacky races trouwens niet erg sterk. Zodra je het splitscreen gaat spelen is het af en toe zo slecht dat het bijna niet meer te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
schnumi schreef op 05 juni 2004 @ 11:40:
Dat wel maar ik hou het liever bij de originele games. :) Leuker voor de collectie + ik had gehoord dat als je die games download dat ook niet echt lekker is voor de lens? (meer zoeken etc).
Zoiets heb ik ook ergens gelezen. Probleem was dat een cdr meer weerkaatste of zo... wat minder goed is voor de lens. Maar eens opzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

EDIT: blijkbaar onzin post.

[ Voor 82% gewijzigd door Dutchie! op 07-06-2004 18:31 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Yohann!s schreef op 07 juni 2004 @ 18:21:
help.... nu wil weer een dreamcast kopen (kheb mijn vorige verkocht.. stom :/ ) maar voornamelijk, alleen voor samba da amigo... is dat gek :?
nee, maar wat hebben wij d'r aan? als je adresjes wilt hebben waar je samba of een nieuwe dc kan kopen kan je ook terecht in de topicstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 17:11

AntiPasta

d1 m0z4rella

DarkM schreef op 31 mei 2004 @ 21:12:
Ligt het aan mij of speelt die emu geen originele discs want Rez werkt iig bij mij al niet en qua copy's heb ik alleen Half-Life en Propellerhead Arena (die ook niet werkt trouwens)

/edit
Ja natuurlijk logisch zou die iig geen originele discs moeten kunnen lezen aangezien het GD-roms zijn die je CD/DVD speler in je pc natuurlijk niet kan lezen |:(
Beetje teveel naar Decksanddrumsandrockandroll geluisterd misschien? ;)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
AntiPasta schreef op 07 juni 2004 @ 19:52:
[...]

Beetje teveel naar Decksanddrumsandrockandroll geluisterd misschien? ;)
Nee hoor, sterker nooit daar heb ik nooit van gehoord (nu wel wat ik heb maar even op google opgezocht wat het was :9) ik weet eigenlijk niet hoe ik daar bij kom ik heb op de één of andere manier altijd gedacht dat het Propellerhead Arena was, wat dus niet zo bleek te zijn kwam ik achter maar ik vergis me nu nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 07:15
Hoe kom je eigenlijk in Rez verder na Area 4? Ik kan me niet voorstellen dat dat het laatste level is... of moet ook die op 100% analyzed staan? Zo ja, hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb Area 4 nu meerdere malen uitgespeeld en ben de draad nu echt even kwijt :(

Wat een supergame is het overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
wouter76 schreef op 09 juni 2004 @ 23:53:
Hoe kom je eigenlijk in Rez verder na Area 4? Ik kan me niet voorstellen dat dat het laatste level is... of moet ook die op 100% analyzed staan? Zo ja, hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb Area 4 nu meerdere malen uitgespeeld en ben de draad nu echt even kwijt :(

Wat een supergame is het overigens!
Als je de eerste 4 area's allemaal voor 100% hebt geanalyzed (aantal kills en support items maakt niet uit), dan wordt area 5 geunlocked. Heb je die eenmaal uitgespeeld, dan krijg je een Beyond mode waarin allerlei nieuwe uitdagingen zitten en ook twee secret areas te unlocken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 07:15
oké dat is duidelijk, maar ik heb gewoon geen flauw idee hoe ik area4 op 100% kan voltooien... Ik speel het gewoon van begin tot einde en ik blijf steeds op 92% hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
RSP schreef op 07 juni 2004 @ 18:23:
[...]

nee, maar wat hebben wij d'r aan? als je adresjes wilt hebben waar je samba of een nieuwe dc kan kopen kan je ook terecht in de topicstart
Da's niet lief geantwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

Hyp Hyper schreef op 13 juni 2004 @ 17:41:
[...]

Da's niet lief geantwoord. :)
Boefje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Woei heb net Dead or Alive 2 en Jet Set Radio besteld. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
schnumi schreef op 15 juni 2004 @ 16:58:
Woei heb net Dead or Alive 2 en Jet Set Radio besteld. 8)
DOA is niet zo aan mij besteed, ik speel wel gewoon soul caliber.

Jet set/grind radio is wel heel cool, maar een beetje te onoverzichtelijk om echt lekker te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 17:42
weten jullie of er nog een soort van top-down games zijn als total carnage voor de pc...? lekker mindless met z'n tweeen hakken (powerstone 2 heb ik al)

topdown met een mannetje schieten...soort van border down met mannetjes, lekker simpel en coopen

Of een andere titel als gauntlet legends?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Mastadont schreef op 16 juni 2004 @ 12:35:
weten jullie of er nog een soort van top-down games zijn als total carnage voor de pc...? lekker mindless met z'n tweeen hakken (powerstone 2 heb ik al)

topdown met een mannetje schieten...soort van border down met mannetjes, lekker simpel en coopen

Of een andere titel als gauntlet legends?
Expendable aka Millenium Soldier, lekker knallen!!! Ondersteunt VGA en is multiplayer. Kun je voor weinig op de kop tikken.

http://dreamcast.ign.com/articles/161/161946p1.html
http://www.gamespot.com/d...on/expendable/review.html

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/5/197255/expendable_screen005.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door vectrex op 16-06-2004 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Charly schreef op 15 juni 2004 @ 19:06:
[...]

DOA is niet zo aan mij besteed, ik speel wel gewoon soul caliber.
.
Aan mij dus wel. Ik vind het leuk dat je elkaar uit het 'decor' kunt slaan en op een vervolgplek door kunt knokken. :D Bijvoorbeeld iemand door een ruit rammen en binnen doorvechten. :)

Zeker één van de DC toppertjes die wat minder bekend is doordat ie in de schaduw van Soul Calibur staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie helpt mij uit de shit

ik heb een dreamcast die met gemak alle games boot geen probleem.
Hij speeld alle games ook gek genoeg heel goed af behalfe eentje
shenmue!! Deze game boot hij (is een legale pal versie in mint status)
Als ik hem boot begint de intro en worden de beelden door elkaar gegooit,
dus de hooftrol speler rent maar teglijk is hij er nog een keer op zijn kop
dus zijn benen rennen boven zijn hooft naar boven en zijn lichaam beneden.
dit is met alle karakters zo.
Ik vind dit nogal vaag aangezien het alleen met deze game is.
nu had ik hem bij drgames gekocht.
en ben terug gegaan nu hebben we hem daar ook getest,
alleen de hij het daar perfect draaide als een zonnetje ik was er bij!!!
wat kan nou het probleem zijn?

dreamcast speelt alles goed gehalfe shenmue
game werkt ergens anders wel goed bij mij niet! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hyp Hyper schreef op 17 juni 2004 @ 21:48:
[...]

Aan mij dus wel. Ik vind het leuk dat je elkaar uit het 'decor' kunt slaan en op een vervolgplek door kunt knokken. :D Bijvoorbeeld iemand door een ruit rammen en binnen doorvechten. :)

Zeker één van de DC toppertjes die wat minder bekend is doordat ie in de schaduw van Soul Calibur staat.
Ik vind het ook een leuk spel. :) Trouwens ik krijg binnenkort ook Soul Calibur binnen dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 00:19:
wie helpt mij uit de shit

ik heb een dreamcast die met gemak alle games boot geen probleem.
Hij speeld alle games ook gek genoeg heel goed af behalfe eentje
shenmue!! Deze game boot hij (is een legale pal versie in mint status)
Als ik hem boot begint de intro en worden de beelden door elkaar gegooit,
dus de hooftrol speler rent maar teglijk is hij er nog een keer op zijn kop
dus zijn benen rennen boven zijn hooft naar boven en zijn lichaam beneden.
dit is met alle karakters zo.
Ik vind dit nogal vaag aangezien het alleen met deze game is.
nu had ik hem bij drgames gekocht.
en ben terug gegaan nu hebben we hem daar ook getest,
alleen de hij het daar perfect draaide als een zonnetje ik was er bij!!!
wat kan nou het probleem zijn?

dreamcast speelt alles goed gehalfe shenmue
game werkt ergens anders wel goed bij mij niet! :'(
blijkt toch de game te zijn op andere dreamcasten loopt hij vast heeft hij ongelimiteerde laatijden enzo. allemaal stomme dingen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

GVD :( mijn DC begint kuren te vertonen.
Na 10 minuten (ongeveer) in een spel te zijn geweest reset mijn dreamcast zich.
en niet bij 1 spel maar bij alle :/

iemand een oplossing? las deze neit meer te redden valt (lijkt em stug) dan koop ik echt zo snel mogelijk een nieuwe..

[ Voor 28% gewijzigd door Fietsbel op 19-06-2004 11:34 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 19 juni 2004 @ 11:34:
GVD :( mijn DC begint kuren te vertonen.
Na 10 minuten (ongeveer) in een spel te zijn geweest reset mijn dreamcast zich.
en niet bij 1 spel maar bij alle :/

iemand een oplossing? las deze neit meer te redden valt (lijkt em stug) dan koop ik echt zo snel mogelijk een nieuwe..
Mmm, de mijne had dit sinds eergisteren ook. Dacht eerst dat het aan het copytje lag maar toen ik daarna een game ging spelen waarvan ik zeker wist dat ik er nooit problemen mee had gehad gebeurde het dus ook :( . Ik heb 'm een harde klap gegeven en ik heb er nu weer lang op kunnen spelen zonder problemen maar of het aan te raden is weet ik niet ;) . Wat ik wel heb gelezen oa. hier op het forum is het volgende; (of het werkt weet ik niet, nog niet gedaan voorlopig doet ie het weer ff)

DC Schoonmaken;
De Dreamcast reboot dus telkens op een willekeurig moment. Dit is te wijten
aan de connectie van het powerboard met het motherboard. Het herstellen
zelf is vrij gemakkelijk, maar voorzichtigheid is wel geboden.
Vergeet niet van natuurlijk alle elektriciteit uit te schakelen en
de game uit de DC te halen.

1. Verwijder de 4 schroeven van de Dreamcast-casing. 1 schroef zit onder de modem,
dus haal er eerst de modem af. Je zult een kleine krak horen als de schroeven voor
de eerste keer verwijderd worden. Dit is normaal.

2. Haal de case er voorzichtig af en verwijder de stroom connectie aan de
linkerbovenkant van de Dreamcast. Dit is een witte connectie met een draad die
"twisted" is.

3. Verwijder nu de twee schroeven van het powerboard. Wees voorzichtig,
de board is nog vastgeklikt. Haal hem er voorzichtig uit.

4. Als de powerboard verwijderd is, zie je 6 pinnen uitsteken. Dit is het probleem.
De pinnen zijn vuil en daardoor is er een slechte connectie tussen de twee boards
waardoor de DC reboot. Kuis de pinnen goed met daartoe bestemde reiniger.
Laat de reiniger eerst goed drogen voor je de DC weer in elkaar steekt.
Een andere methode is de pinnen zacht ombuigen maar ik weet niet zeker of dit
even goed werkt.

5. Steek je DC weer in elkaar en test hem een uurtje uit. Reset hij niet meer
dan is het probleem opgelost. Doet hij het wel, dan heb je pech en ligt het probleem
elders.

Wat ook zou kunnen is dat de laser gecalibreerd moet worden. Hoe dat moet lees je op volgende link. http://www.geocities.com/zeph340/

Laat aub wel even weten wat je gedaan hebt en of het gelukt is, er zijn meer mensen bij gebaat :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hij doet het weer :) :)

Ik heb het volgende gedaan: men ademt diep in, me mond tegen de ventilator aan de zijkant, en blazen maar!! aan de achterkant (waar ook de aansluiting voor stroom zit) zit nog een gat waar je in kan blazen. Daar doe we hetzelfde mee en we kunnen weer spelen :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag niet is illegaal.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwooding
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-01 12:54
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 00:24:
[...]

mag niet is illegaal.
Er mag zoveel niet maar die keuze maak je(in dit geval ik) toch zelf...
* Precies, jouw keuze dus ook jouw verantwoordelijkheid. Check je mail *

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Laatst online: 08-07 21:58
De games in de openingpost zijn allemaal absoluut de vermelding waard, maar er zijn games die ik weinig of niet zie in dit topic en die ook erg de moeite waard zijn:

- HeadHunter (MGS-kloon, wel erg goed)
- Tennis 2k2 (Virtua Tennis 2, hele waardig opvolger ook qua graphics)
- Daytona USA 2001 (erg kazige racegame maar wel 100% arcade-feeling)
- Ecco the Dolphin (ook visueel feestje voor het jaar 2000)
- Shenmue II, ontzettend goede opvolger ook hoewel minder mensen hem spelen dan deel 1 als ik zo rondkijk (lees).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RMW- schreef op 20 juni 2004 @ 13:23:
De games in de openingpost zijn allemaal absoluut de vermelding waard, maar er zijn games die ik weinig of niet zie in dit topic en die ook erg de moeite waard zijn:

- HeadHunter (MGS-kloon, wel erg goed)
- Tennis 2k2 (Virtua Tennis 2, hele waardig opvolger ook qua graphics)
- Daytona USA 2001 (erg kazige racegame maar wel 100% arcade-feeling)
- Ecco the Dolphin (ook visueel feestje voor het jaar 2000)
- Shenmue II, ontzettend goede opvolger ook hoewel minder mensen hem spelen dan deel 1 als ik zo rondkijk (lees).
Headhunter was echt een zalig spel met ook nog eens vette graphics.
En er komt trouwens een deel 2 van binnenkort (dacht op de xbox)

Tennis 2k2 is ook zwaar verslavend, lekker om met je vrienden te spelen.

Daytona USA 2001 gaat wel maar blijft het beste gewoon in de arcade met 8 kasten naast elkaar.

en die laatste 2 ja die heb ik niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 09:00

nexhil

BAM!

ik had een paar maanden geleden een dreamcast gehad maar die had ik weggedaan en een NGC gekocht.

gisteren heb ik dus mijn NGC geruild tegen een DC. >:)

ik ben gewoon een sega man :P :9 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef je groot gelijk SEGA blijft gewoon het fijnste.
Het is nu ook niet hetzelfde om een sega spel op een ander systeem te moeten spelen.

Word het geen tijd voor een comeback! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 12:25:
Ik geef je groot gelijk SEGA blijft gewoon het fijnste.
Het is nu ook niet hetzelfde om een sega spel op een ander systeem te moeten spelen.

Word het geen tijd voor een comeback! :*)
idd ik had rez ook voor op mijn ps2 gekocht... maar die heb ik ook al de deur uitgedaan, De PS2 dan

ik heb nu iets van 12 originele spellen, en iets van 30 backups.
wel jammer dat er maar zo weinig ories bij zaten

[ Voor 14% gewijzigd door nexhil op 23-06-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik toch gedacht.
hehe schaam je een ps2 in huis halen >:)

Ik zal wel een fanboy zijn maar xbox, nintendo allemaal goed hoor maar een playstation moet er niet aan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 12:36:
Dat had ik toch gedacht.
hehe schaam je een ps2 in huis halen >:)

Ik zal wel een fanboy zijn maar xbox, nintendo allemaal goed hoor maar een playstation moet er niet aan denken.
hij kwam gratis bij een telefoon :P

trouwens iemand die Headhunter kwijt wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

trouwens iemand dat divx verhaal al een beetje aan de gang? of ben je echt uren bezig om je films op de juiste bitrates te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
nexhil schreef op 25 juni 2004 @ 14:26:
trouwens iemand dat divx verhaal al een beetje aan de gang? of ben je echt uren bezig om je films op de juiste bitrates te zetten?
Wat ik er van begrijp op verschillende DC forums is dat het allemaal nog erg buggy en beta is. En dat je idd divx moet re-coden in lagere bitrates wat wel even wil duren.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nog geen player aan de gang heb gekregen, dus als iemand die er wel ergvaring mee heeft er iets meer over wil vertellen houd ik me aanbevolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Charly schreef op 25 juni 2004 @ 16:11:
[...]

Wat ik er van begrijp op verschillende DC forums is dat het allemaal nog erg buggy en beta is. En dat je idd divx moet re-coden in lagere bitrates wat wel even wil duren.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nog geen player aan de gang heb gekregen, dus als iemand die er wel ergvaring mee heeft er iets meer over wil vertellen houd ik me aanbevolgen.
Ik heb hier al es Finding Nemo zo bekeken en dat lukte aardig hoor. Alleen wel recoden inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
To: Sammy
Everyone know that the Atomiswave from Sammy is a Dreamcast-based system....
Due this, the game conversion from Atomiswave to Dreamcast is very simple and I'm doing this petition to sensitize Sammy to make a convertion from their games to DREAMCAST....

Still loads of people who play DREAMCAST.....
http://www.petitiononline.com/sammydc/petition.html

Lijkt me duidelijk :) ff tekenen dus ook als je niet geloofd dat het wat helpt, een wijs man zei ooit: "Als je niet tekent dan weet je zowieso al dat het er niet komt." of nouwja eigenlijk was het iemand van het Segaforum maar dat is verder niet belangrijk het gaat er gewoon om dat het poorten van arcadegames voor de Atomiswave van Sammy welke gebaseerd is op de Dreamcast hardware erg eenvoudig is en dat de Dreamcast community hoe dan ook altijd wel te wachten zit op deze nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Gisteren een sealed Vampire Chronicle van Capcom "gewonnen" op Ebay. E 50 incl. verzekerde verzending. Een van de laatste spellen op de Dreamcast. 2D Fighter met bizarre figuranten zoals Rood Kapje met een Uzi in haar mandje >:)

Doet even pijn, maar dan heb je ook wat. Nu nog Space Channel Part 2 en ik ben een gelukkig man.

[ Voor 3% gewijzigd door vectrex op 28-06-2004 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Vectrex Dude schreef op 28 juni 2004 @ 10:04:
Gisteren een sealed Vampire Chronicle van Capcom "gewonnen" op Ebay. E 50 incl. verzekerde verzending. Een van de laatste spellen op de Dreamcast. 2D Fighter met bizarre figuranten zoals Rood Kapje met een Uzi in haar mandje >:)

Doet even pijn, maar dan heb je ook wat. Nu nog Space Channel Part 2 en ik ben een gelukkig man.
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/dc/ds3/ds3_screen008.jpg

deze?

het ziet er wel weer een beetje uit in de trend jojo's bizarre adventures

ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Ja, is uit de Capcom Arcade series Dark Stalkers/ Vampire Savior. Op Mame is dit ook te vinden. Geen hires graphics, geen 3D, maar wel leuk. Oplage is 5000 stuks.

Afbeeldingslocatie: http://dcmedia.ign.com/media/previews/image/vampirechronicles/bg11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

ik krijg een dezer dagen bleemcast metal gear solid ... nu metal gear solid nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

nexhil schreef op 28 juni 2004 @ 14:43:
ik krijg een dezer dagen bleemcast metal gear solid ... nu metal gear solid nog :D
heenft iemand MGS psx 1 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes... net een 2e dreamcast + controller +vmu + rumble pack + 4 games gekocht voor 55e incl _/-\o_
Nu heb ik een backup dreamcast voor waneer mijn oude het begeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb d'r per ongeluk nog een binnen gekregen :(
dreamcast met buitendoos, alle boekjes een nep vmu en een controller en chuchu rocket , als iemand interesse heeft mail me ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 22:43:
Ik heb d'r per ongeluk nog een binnen gekregen :(
dreamcast met buitendoos, alle boekjes een nep vmu en een controller en chuchu rocket , als iemand interesse heeft mail me ff.
Je email werkt niet (verkeerd adres?). Mail mij even vectrex@zonnet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
Zow, daar istie dan, de dreamcast! Met 2 controllers, 1 vmu en 11 games. Helaas niet de kroonjuwelen waar het mij om ging. Maar die heb ik nu wel, alhoewel ik ze wel graag orgineel zou hebben. Ikaruga is toch wel erg goed en eigenlijk ook de reden dat ik de DC heb. En zo nog Psyvariar, Border Down, Shikigami no Shiro en natuurlijk Zero Gunner. 't Wel duidelijk wat ik de betere spellen vind.

Hmmm bestaat Parodius ook voor de DC trouwens? Of Gradius? Of type-r? Dan kunnen die NGC en PS2 ook de deur uit :)

Nu maar eens werken aan mijn rsi met Ikaruga. Wat een goed spel is dat toch, alleen kom ik nog niet verder dan ergens chapter 2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vectrex Dude schreef op 09 juli 2004 @ 22:55:
[...]

Je email werkt niet (verkeerd adres?). Mail mij even vectrex@zonnet.nl
Heb je ff een "half" mailtje gestuur pc heeft weer kuren , en idd ik heb mijn oude adres nog in mijn profiel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

Ik moet de laatste tijd erg vaak mijn contactpuntjes schoonmaken van voeding voor het bekende voedingsprobleem. Heeft er iemand een wat permanentere oplossing ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Ik wil graag een DC kopen voor mijn verzameling en omdat er goede games voor zijn. Ik houd o.a. van 2d shooters dus Ikaruga staat bovenaan het lijstje.

Heeft het nog voordelen om een nieuwe DC te kopen, behalve dan dat ie natuurlijk gegarandeerd werkt? Zijn 2e hands DC's over het algemeen nog goed, oftewel: hoe zit het met de levensduur van de apparaten? Ik heb er geen zin in dat ik een 2e hands machine koop die het na een paar maanden al begeeft omdat Sega slechte hardware maakt.

Bij Futuremax zag ik nieuwe machines staan voor 89 euro. Ook een omgebouwde voor 129. Moet je een omgebouwde machine hebben als je Jap/USA games wilt spelen of kan het ook op een andere manier?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Bananeman2002 schreef op 11 juli 2004 @ 20:30:
Moet je een omgebouwde machine hebben als je Jap/USA games wilt spelen of kan het ook op een andere manier?
Bootdisc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Daarmee werken alle games, zonder problemen?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bananeman2002 schreef op 11 juli 2004 @ 20:30:

Heeft het nog voordelen om een nieuwe DC te kopen, behalve dan dat ie natuurlijk gegarandeerd werkt? Zijn 2e hands DC's over het algemeen nog goed, oftewel: hoe zit het met de levensduur van de apparaten? Ik heb er geen zin in dat ik een 2e hands machine koop die het na een paar maanden al begeeft omdat Sega slechte hardware maakt.
Het drive loopwerk en de laser van een DC zijn vrij slecht en gaan niet echt lang mee. Helaas is het gewoon geworden dat console fabrikanten plastic loopwerken en troep-lasers gebruiken om het zo goedkoop mogelijk te houden. Dit is niet alleen een probleem van Sega, maar ook Sony en Nintendo doen dit :(

Ik heb gewoon vier amerikaanse DC's gekocht voor de reserve drive onderdelen voor m'n Japanse DC's. Ik wil namelijk over 10 jaar nog steeds een DC hebben die werkt. Tweede hands kun je inderdaad niet van verwachten dat ze lang meegaan en al helemaal niet als ze met CD-Rs gebruikt zijn. Dan kun je de laser bijzonde snel afschrijven.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
ari3 schreef op 11 juli 2004 @ 21:09:
[...]
Het drive loopwerk en de laser van een DC zijn vrij slecht en gaan niet echt lang mee. Helaas is het gewoon geworden dat console fabrikanten plastic loopwerken en troep-lasers gebruiken om het zo goedkoop mogelijk te houden. Dit is niet alleen een probleem van Sega, maar ook Sony en Nintendo doen dit :(
Klopt idd, ik heb meteen een Playstation gekocht toen ie uitkwam in Nederland. Heb em twee keer terug moeten brengen omdat de CD drive het al na een paar dagen begaf. Later kocht ik er een voor m'n broer als cadeautje, die was vele malen beter. Had em eigenlijk zelf moeten houden ;)
Ik heb gewoon vier amerikaanse DC's gekocht voor de reserve drive onderdelen voor m'n Japanse DC's. Ik wil namelijk over 10 jaar nog steeds een DC hebben die werkt. Tweede hands kun je inderdaad niet van verwachten dat ze lang meegaan en al helemaal niet als ze met CD-Rs gebruikt zijn. Dan kun je de laser bijzonde snel afschrijven.
Ik denk dat ik maar voor een nieuwe ga. Heeft een Japanse of Amerikaanse nog voordelen boven een omgebouwde Europese? Is ombouwen af te raden? Verkoop je een van je DC's? ;)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op 11 juli 2004 @ 21:09:
[...]

Dat is dikke onzin, ik heb mijn dreamcast al sinds 1999 bij de launch en hij wordt dagelijks gebruikt voor zowel originele spellen als cd-r's en hij werkt nog prima.
Ik heb erg zelden mensen meegemaakt waarbij de laser stuk was, hooguit dat ie opnieuw gecalibreerd moest worden of een controller port die opgeblazen was en ff een nieuwe zekering in moest.

Dreamcasts zijn imho de meest degelijke cd gebaseerde consoles , als je prut wilt kijk naar een sony playstation 1 of 2 die zijn van armoedige kwaliteit gemaakt, met name de ps1 en eerste gen ps2's vallen haast uit elkaar als je d'r naar kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

heeft iemand dit spel?
ik kan nergens een winkel vinden waar ik hem kan kopen

http://www.gamespot.com/g...days_dreamcast/p2_04.html

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.com/gamespot/features/video/finaldays_dreamcast/screens/propellerarena.jpg

Propeller Arena: Aviation Battle Championship
Developer: Sega
Publisher: Sega
Release: 09/25/2001
Check Latest Prices »

A Kodak moment.

If you ever fantasized about recklessly piloting a souped-up, retro-style combat plane around exotic locations, AM2's action-oriented Propeller Arena gives you the opportunity to realize your dream--virtually. The game is all about fast-paced arcade-style air combat, featuring a variety of power-ups and a solid control scheme that lets you do everything from shooting down enemies and performing cool aerial maneuvers to activating the game's real-time chat feature during online play. Speaking of which, the online mode supports up to six players, making for intense dogfights over the Internet. Propeller Arena includes eight expansive environments and eight goofy characters--each with his or her own unique flying style, plane, and abilities--to choose from, as well as various modes and minigames that put your piloting and combating skills to the test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propellor arena is een nooit uitgebracht spel, als je hem wilt zul je ff op het internet naar een isotje moeten zoeken, hij is onlangs uitgebracht in het illegale circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik ga misschien weer een DC aanschaffen, maar nu zat ik ook te denken aan 2 guns erbij te kopen. Guns lijken me zeker wel leuk, maar hoeveel (PAL) games zijn hier eigenlijk voor, die ook echt leuk zijn ? (dus niet echt van die geflopte games). Want om nu guns te gaan kopen voor 2-3games, vind ik zonde van mijn geld...

Het gaat om de DC Mini Bio Gun of DC Wireless Bio Gun (denk dat wireless gun lekkerder is + dat ie er cooler uitziet 8) heeft iemand deze guns ? graag ervaring/mening !!! :)
De guns wil ik dus halen bij futuremax.nl

Dus in het kort:
- wie weet er games voor de Guns ?
- wie weet of de Guns ook beetje werken (lekker in de hand, kramp, snel kapot enz). Ik weet dat ze niet werken met 100hz tv, maar das niet zo'n probleem want mijn huidige tv is van het jaar 0 en daar werkt het wel op ;) . BvD !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.